Zie dat je ook al aardig op weg bentIke. schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:00:
[...]
Welke 3 wapens probeer je Omega te krijgen?
Ik ben nu in Eden aangekomen en heb 700,000 Gil.
Voor Lighting is de Organyx het sterkste wapen. (maar deze kan je pas na het verslaan van een moeilijke mark kopen toch?)
De Gladius -> Helter-skelter heeft veel STR (448) maar in vergelijking met andere wapens weinig Magic (190). Lighting vecht ook vaak als Ravanger en dan is Magic het belangrijkste, daarom denk ik dat ik van de Blazefire Saber een Flamberge maak. (323/323).
Voor Hope is alleen Magic belangrijk, de Hawkeye -> Eagletalon heeft 506 Magic. Lijkt me geen moeilijke keus, andere wapens hebben veel minder Magic Points.
Fang krijgt de Dragonhorn.
Wat vinden jullie van deze keuzes? Moet alleen nog even bedenken of ik eerst Lighting of Hope upgrade. Fang is vaak Sentinel dus die kan even wachtenmet 700,000 Gil komt je niet zo ver (heb alle 3 de wapens al wel op hun eerste max. level)
Inmiddels voor Fang idd gegaan voor Dragoon into Dragonhorn into Kain's Lance, en ook al die gemaximized.
dit omdat zij voor mij enkel de rol als COM/SAB/SEN speelt. Uitstekend wapen overigens. ( wanneer een adamontoise staggerred is op 999% kan je met haar Highwind abillity een 900.000 hit performen!!!

En met mijn 3de charachter Hope, ben ik gegaan voor Hawkey, ( dit was de moeilijkste beslissing tot nu toe)
had de characther namelijk de hele tijd equiped met Vidofnir into Hresvelgir (max) maar omdat het de belangrijke Defence Maintenance abillity heeft (in comb met de juiste acc) pos status duration extension.
wilde ik deze niet Fullly upgraden. Ook toen de Malphas gekocht van Gilgamesh voor 198.000 om dat de stats er goed uitzagen. wat blijkt. Paper Tiger / Silk Tiger is echt DRASTISCH mijn HP gaat van 14.000 naar 8000 !!! SORRY dat heb ik er niet voor over.
Voor de overige charachter houd ik het even voor gezien, ga hierna beginnen aan aankopen van Dark Matter op zo een paar acc te Maximizen en te upgraden/Dismantelen. ( heb nog 2 ribbons - Super ribbons nodig )
om MARK 55 te kunnen verslaan.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”