Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:51:
[...]

je hebt gelijk,ga het motor gedeelte even verwijderen 8)7

al is het wel zo dat de meeste motoren een kuipgedeelte hebben waar hij achtergeplaatst word.

diegene die het voor elkaar krijgt 180 km te halen op een fiets krijgt hem gratis...
bij wijze van spreken
http://www.youtube.com/watch?v=ZNwmpLPhoHw

Ik heb trouwens een 'probleempje' met mn touch hd. Vandaag wou ik film kijken, springt dat password-scherm van Windows telkens op.. Logisch want ik heb ingesteld dat hij na '0' minuten automatisch erop springt.. Alleen is het nogal irritant als dat gebeurd wanneer ik film kijk.. Hoort dit? Volgens mij had ik dit op stock rom namelijk niet..

[ Voor 22% gewijzigd door tdw op 19-06-2009 22:17 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:15:
[...]

ziet er mooi uit, maar hoe stevig is hij als ik met 30km per uur door het bos heen cross?
geen idee,wil jij het voor mij testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
GGdiArgos schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:36:
[...]

Ik ken het programma Nodata wel, maar ik vroeg mij af in hoeverre gps het doet als je je simkaart niet gebruikt, of gewoon helemaal uitzet. Soms als ik hem in m'n zak heb en mp3tjes aan het beluisteren ben, dan begint ie mensen te bellen, omdat je dan kennelijk ergens tegenaan drukt (of op je headset), als je dan wilt kijken waar je bent met GPS is het irritant dat ie ondertussen ook loopt te bellen. Het ging mij dus niet zozeer om geen internet, maar in hoeverre hij wat gebruikt. Sorry als mijn vraagstelling een beetje vaag was, ik snap dat gedeelte gewoon nog niet zo goed. Heeft het te maken met de aGPS? Het liefst zet ik mijn hele telefoon uit (ik gebruik namelijk een andere telefoon om mee te bellen).
Dat komt omdat de Radio alle hardware die radiosignalen uitsturen (zo kun je het zien) aanstuurt. Dus als je je telefoon op flightmodus zet bijvoorbeeld heb je als het goed is ook geen GPS mogelijkheid. Zet je alleen je phone uit via commanger dan moet je gps het nog wel doen maar je bel functie moet dan uitgeschakeld zijn.

Je zou het scherm moeten uitzetten wanneer je je toestel in je zak hebt terwijl je mp3 luisterd. Ik zet het scherm meestal op off met het programmatje screenoff. Dan kan je ook niet onbedoeld gaan bellen opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Chutney schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:42:
[...]

Dat komt omdat de Radio alle hardware die radiosignalen uitsturen (zo kun je het zien) aanstuurt. Dus als je je telefoon op flightmodus zet bijvoorbeeld heb je als het goed is ook geen GPS mogelijkheid. Zet je alleen je phone uit via commanger dan moet je gps het nog wel doen maar je bel functie moet dan uitgeschakeld zijn.

Je zou het scherm moeten uitzetten wanneer je je toestel in je zak hebt terwijl je mp3 luisterd. Ik zet het scherm meestal op off met het programmatje screenoff. Dan kan je ook niet onbedoeld gaan bellen opeens.
Als ik al mijn communications uitzet, dan gaat hij automatisch over op flightmode bij mij..

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Chutney schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:42:
[...]

Of je houd de ophang toets rechts onderin een paar seconden ingedrukt dan is je HD vergrendeld.. ;)

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

BBDulcy schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:42:
[...]

Of je houd de ophang toets rechts onderin een paar seconden ingedrukt dan is je HD vergrendeld.. ;)

Greetz,

BB
Tenzij je de windows password lock aan hebt staan, dan werkt dat niet. :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik heb sinds kort een nieuwe simkaart in mn HD zitten (nieuw abbo bij nieuwe provider), en het is me opgevallen dat het roaming icoontje telkens zichtbaar blijft (boven in bij system icons).
Heeft dit gevolgen voor extra kosten? Ik kan ook nergens een optie vinden hoe ik het weg kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

matz schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:52:
Ik heb sinds kort een nieuwe simkaart in mn HD zitten (nieuw abbo bij nieuwe provider), en het is me opgevallen dat het roaming icoontje telkens zichtbaar blijft (boven in bij system icons).
Heeft dit gevolgen voor extra kosten? Ik kan ook nergens een optie vinden hoe ik het weg kan krijgen.
Je telefoon denkt dat hij zich op een ander netwerk bevindt, omdat er vroegâh een ander kaartje in zat. daar komt dat roaming icon vandaan ;) Voor zover ik weet kost dit je niks, mits je een internetabo hebt.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Probleem is dus dat ik op het moment geen internet abo heb. Mijn telefoon staat wel op de juiste settings, zover ik kan zien dan.
Enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat de telefoon niet telkens maar blijft 'roamen'?
Het is trouwens een Telfort abo en ik zit niet aan de grens.

[ Voor 11% gewijzigd door matz op 21-06-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Bel de Telfort klantenservice even, die kunnen waarschijnlijk de settings zo naar je telefoon sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macuz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:49:
[...]

Hey fire,

Al nieuws over deze cover??Ben zeer benieuwd!
Hij is de 9de verstuurd, er stond dat het 2 weken zou duren, dus je zal nog enkele dagen geduld moeten hebben (en ik ook :P )

[edit]
Zie net dat iemand anders hem al heeft en er tevreden over is. Goed nieuws dus. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Fire69 op 21-06-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
tdw schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:08:
[...]

Je telefoon denkt dat hij zich op een ander netwerk bevindt, omdat er vroegâh een ander kaartje in zat. daar komt dat roaming icon vandaan ;) Voor zover ik weet kost dit je niks, mits je een internetabo hebt.
Telfort werkt over het netwerk van KPN dus (gratis) roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

denniskrol schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:39:
Hoe stevig is een 'door mij in elkaar geknutselde' houder?
Als ik 180 rij wil ik toch wel zeker weten dat m'n telefoon van 500 euro blijft zitten, en niet ff het asfalt van dichtbij gaat bekijken :x
ik heb een houder voor op de motor op ebay duitsland gekocht. werkt perfect.
ik was €23 incl. verzendkosten kwijt. al meerdere keren gebruikt.

Heb hem in totaal zo'n 600/700km gebruikt en tot 200km/u blijft ie iig zitten(bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:46
Ik had m'n oude telefoon (htc prophet) altijd in m'n tanktas zitten, werkte perfect. Maar bij dat ding ligt het scherm er een stukje in. M'n HD begint meteen al allemaal mensen te bellen als ik 'm alleen maar in de tanktas stop :X

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:24:
[...]

ik heb een houder voor op de motor op ebay duitsland gekocht. werkt perfect.
ik was €23 incl. verzendkosten kwijt. al meerdere keren gebruikt.

Heb hem in totaal zo'n 600/700km gebruikt en tot 200km/u blijft ie iig zitten(bij mij dan).
heb je hier en foto van?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bop, dank voor de tips. Loopt als een raketje. Fantatisch programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb net ff wat foto's gemaakt :) klikklikklik

upload is over 5 minuutjes klaar ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door martjah op 22-06-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:05:
[...]

Ik heb net ff wat foto's gemaakt :) klikklikklik

upload is over 5 minuutjes klaar ofzo
dank voor de moeite,de voet is van het zelfde materiaal zie ik, hard kunstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

jup, :) met een rubbere afwerking aan de binnenkant zodat het stuur niet beschadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:55:
jup, :) met een rubbere afwerking aan de binnenkant zodat het stuur niet beschadigt.
dan hebben we het over de zelfde voet,ff een mailtje naar china doen om wat voetjes te bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Maar hij is nu niet waterdicht, vinden jullie dat niet erg of gebruiken jullie 'm dan gewoon niet?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:38:
Maar hij is nu niet waterdicht, vinden jullie dat niet erg of gebruiken jullie 'm dan gewoon niet?
echte motorijders rijden alleen wanneer de zon schijnt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Vraagje: is er al een Nederlandse 6.5-rom?

Ik heb her en der wel gezocht, maar nog niets gevonden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

tdw schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:38:
noujah ik gebruik mijn navigatie niet elke dag. normaal gezien weet ik de weg ook wel zonder navigatie, maar dit is voor het gemak.

Als het begint te regenen duw ik hem in mijn jas met oordopjes of ik doe er gewoon een boterhammezakje overheen =)

voor die paar keer dat ik de navigatie gebruik, heb ik geen zin om 80 euro uit te geven voor een waterdichte case. (ik ben tenslotte maar een student hè (A))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:29

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:02:
[...]

echte motorijders rijden alleen wanneer de zon schijnt _O-
Lekkere vooroordelen heb jij... ;) Kan ik ook: "echte" motorrijders (die alleen rijden wanneer de zon schijnt) hebben toch geen routeplanner nodig? Rijden toch alleen zo hard mogelijk over de snelweg en pakken de nodige klaverbladen?

Moet heel eerlijk zeggen dat ik mijn HD toch niet zo snel aan mijn stuur zou monteren..

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hou zit het nu eigenlijk met dat videobellen? Moet daar iets van speciale connectie voor gecreerd worden?
Ik heb het net naar 2 collega's geprobeerd, maar ik krijg direkt de melding dat de oproep mislukt is... :/
Googlen heeft me ook niks speciaal opgeleverd, behalve dat je moet zien dat je een 3G-verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:46
Fire69 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:04:
Hou zit het nu eigenlijk met dat videobellen? Moet daar iets van speciale connectie voor gecreerd worden?
Ik heb het net naar 2 collega's geprobeerd, maar ik krijg direkt de melding dat de oproep mislukt is... :/
Googlen heeft me ook niks speciaal opgeleverd, behalve dat je moet zien dat je een 3G-verbinding hebt.
Nee hoor, zou het gewoon moeten doen. Hier werkt het iig prima.
Het grote nadeel zijn de kosten... bij Vodafone en T-mobile betaal je 50 cent per minuut. Orange is met 2x de normale gesprekkosten iets goedkoper.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als ik met met HD kan surfen, zou ik ook gewoon moeten kunnen videobellen?
Is er ergens iets wat ik nog kan checken?

De kosten vallen blijkbaar goed mee bij Proximus:
Prijs?
U voert een video-oproep TEGEN DE PRIJS van een spraakoproep! (tarief afhankelijk van uw tariefplan)

Wat hebt u nodig?
- U en uw correspondent moeten een 3G-compatibel toestel bezitten.
- U en de persoon met wie u belt moeten binnen 3G-bereik zijn.
- Activeren hoeft niet.

Hoe gaat u te werk?
Een video-oproep is al even makkelijk als een gewoon telefoongesprek:

- Toets het nummer in van uw correspondent.
- Druk de toets 'video-oproep' in of selecteer 'video-oproep' vanuit het oproepmenu van uw gsm.
- Zie en hoor nu uw correspondent in real time op uw gsm alsof u voor hem staat.
Iets dat met communicatie te maken heeft en goedkoper is in BE dan NL! Het einde van de wereld is nabij! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Als ik iemand bel dan springt het toestel direct op toetsblokkering en wordt het scherm zwart als die persoon opneemt. Heel irritant als je bijvoorbeeld je voicemail wilt bellen; je moet het toestel weer activeren, uit toetsblokkering halen en ergens je 'toetsenbord' tevoorschijn toveren voordat je een getal kunt kiezen om verder te gaan (bijv in "toets 1 voor Nederlands").
Ik heb S2U2 geïnstalleerd en denk dat het hier wat mee te maken heeft, maar kan zelf geen optie ervan vinden.

Iemand die weet hoe ik die toetsblokkering / uitschakeling voorkom als iemand opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:00
Lennardnl schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:44:
Iemand die weet hoe ik die toetsblokkering / uitschakeling voorkom als iemand opneemt?
Volgens mij als je op de volumeknoppen drukt (zijkant) dan gaat je scherm weer aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Blank Screen on Talk" in S2U2-settings, heb je die niet op On staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 10:58
Hoe snel is mobiel internet eigenlijk?
Ik ga over van HI naar kpn.
Op de site staat:
Downloadsnelheid 128 kbps Uploadsnelheid.
Maar hoe snel is dat nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Fire69 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:51:
"Blank Screen on Talk" in S2U2-settings, heb je die niet op On staan?
Nope, die staat op Off.
the_nowhereman schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:37:
[...]Volgens mij als je op de volumeknoppen drukt (zijkant) dan gaat je scherm weer aan....
Jep, maar hij vliegt nog wel in de toetsblokkering..

Edit:
@Mrkevin: Ik kan geen site vinden die de internetsnelheid op mn htc kan meten; speedtest.nl geeft meer dan 100 mbit aan, en dat lijkt me niet echt logisch. :p

[ Voor 15% gewijzigd door Lennardnl op 23-06-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
Wat ik bedoelde...hoe snel opent hij dan een site met zo`n internet snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

8 keer langzamer als met een 1Mbit verbinding, 16 keer langzamer als met een 2Mbit verbinding, maar meer dan 4 keer zo snel als een 30kbit verbinding.

Even serieus, dit is niet in seconden uit te drukken. Het ligt ook aan de drukte op het netwerk, drukte van de site en tal van andere factoren.

@videobellen: enige is 3G verbinding aan beide kanten. En met mijn vodafone abo kost het me 'maar' 2 belminuten per minuut :+

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:48

KL643

beeldaandemuur

Vraagje, ik heb nu een tijdje het Fingerkeyboard erop staan en dat bevalt erg goed! Alleen als ik mijn Touch uitzet en weer aan, dan staat de Touch weer ingesteld met het standaard toetsenbord....erg irritant. Op 1 of andere manier kan ik het Fingerkeyboard niet instellen als standaard. Zie ik iets over het hoofd?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
KL643 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:02:
Vraagje, ik heb nu een tijdje het Fingerkeyboard erop staan en dat bevalt erg goed! Alleen als ik mijn Touch uitzet en weer aan, dan staat de Touch weer ingesteld met het standaard toetsenbord....erg irritant. Op 1 of andere manier kan ik het Fingerkeyboard niet instellen als standaard. Zie ik iets over het hoofd?
Sipchange.cab downloaden via google en instellen met een interval van 30 seconden! Blijft je Fingerkeyboard altijd als default..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek op xda-dev eens naar SIPChange, daarmee kan je je default-keyboard aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghost-be schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:04:
voor iedereen die in het ambassador plan zit en een vodafoon verbinding wil maken alsook TV kijken, zijn dit de instellingen waar het mee werkt.

[...]
Ik heb hier samen met wat collega's (met een Omnia) al een dag of 2 zitten op zoeken, maar we krijgen het niet aan de praat... :/

Kan je anders je DM aanzetten of me via het werk even contacteren om even te checken wat we fout doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Fire69 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:59:
Zoek op xda-dev eens naar SIPChange, daarmee kan je je default-keyboard aanpassen.
Krijg nu een foutmelding van sipchange.exe met opstarten..(het programma sipchange kan niet worden geopend...bla bla) en nog steeds het standaard Touch toesenbord voorgeschoteld |:( delay ingesteld op 30 sec.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet even kijken, ik dacht dat er enkele versies van waren (niet van de originele maker) omdat er met sommige problemen waren.
Heb het zelf nog niet gebruikt, bij mij deed FKB het direkt goed (nog niet opnieuw opgezet nu na flashen nieuwe rom...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Even noob vraagje,hoe krijg ik de sipchange.exe uninstalled? (staat namelijk niet bij verwijderen software)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Fire69 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:39:
[...]

Ik heb hier samen met wat collega's (met een Omnia) al een dag of 2 zitten op zoeken, maar we krijgen het niet aan de praat... :/

Kan je anders je DM aanzetten of me via het werk even contacteren om even te checken wat we fout doen? :)
Het is wel zo dat deze instellingen werken met de HTC TOUCH HD, ik heb geen ervaring met de Omnia, en weet niet dat deze werkt met dezelfde instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Misschien tijd om eens een keer een poll te doen. Wie gebruikt welke custom ROM?

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghost-be schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:56:
[...]

Het is wel zo dat deze instellingen werken met de HTC TOUCH HD, ik heb geen ervaring met de Omnia, en weet niet dat deze werkt met dezelfde instellingen.
Ik heb een HD, 2 collega's een Omnia. :)
We krijgen het allemaal niet aan de praat. :(
Een andere collega heeft een Nokia 6220, daar werkt het gewoon out-of-the-box... :/

Kan je eens je DM-functie aanzetten? Dan kan ik je zo even contacteren als je het niet erg vind?
Rob1106 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:08:
Misschien tijd om eens een keer een poll te doen. Wie gebruikt welke custom ROM?
Niemand die je tegenhoudt denk ik? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Fire69 op 25-06-2009 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Gisteren aan het prutsen geweest met TMC voor Igo. Moet zeggen dat het perfect werkt! Nadeel is dat je je koptelefoon in je tel moet stoppen, maar dat is helaas niet anders.

Beschrijving hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die TMC werkt echt wel perfect, en supersnel! :)

Maar je moet niet verplicht je koptelefoon gebruiken. Als je geluk hebt kan je autolader ook perfect als antenne dienen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch jammer dat TT niet met TMC werkt...
Overigens werkt de laatste versie van TomTom Home nu wel met de HD, sinds ie officieel ondersteund wordt door TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Fire69 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:02:
Ja, die TMC werkt echt wel perfect, en supersnel! :)

Maar je moet niet verplicht je koptelefoon gebruiken. Als je geluk hebt kan je autolader ook perfect als antenne dienen! :)
Hmm dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen, maar ik heb dan ook een el cheapo lader.
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:27:
Toch jammer dat TT niet met TMC werkt...
Overigens werkt de laatste versie van TomTom Home nu wel met de HD, sinds ie officieel ondersteund wordt door TT.
Volgens mij moet dat best kunnen. Mits TT royaltek TMC format ondersteund...

[ Voor 31% gewijzigd door --WaaZaa-- op 25-06-2009 09:29 ]

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heeft iemand al een WM6.5 custom firmware draaien? if so is het een beetje stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Eergister met mijn nagel een dikke kras op het scherm gemaakt. In het midden :S
Had nooit verwacht dat dit kon gebeuren.. ben altijd zuinig en zonder screenprotector. Niet normaal joh, een haaltje aan m'n nagel en trek zo een diepe kras van 1CM..

http://displex.nl/ heb ik nu een tube besteld, ben benieuwd of het helpt :)
mellowpimp schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:11:
heeft iemand al een WM6.5 custom firmware draaien? if so is het een beetje stabiel?
uuhhh.... genoeg over te vinden..
in het kort: draait imho veel beter dan wm 6.1

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:03:
Had nooit verwacht dat dit kon gebeuren.. ben altijd zuinig en zonder screenprotector. Niet normaal joh, een haaltje aan m'n nagel en trek zo een diepe kras van 1CM..

http://displex.nl/index.php?page=displex

"Let op: Displex kan niet gebruikt worden op touchscreens of op LCD, TFT en plasma schermen."

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
--WaaZaa-- schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:29:
[...]

Hmm dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen, maar ik heb dan ook een el cheapo lader.
[...]
Ik ook, ding zat bij mijn BT GPS-logger. :)
Ontvangst is wel stukken minder dan met de koptelefoon, maar sommige mensen hebben wel heel goeie ontvangst.
Volgens mij moet dat best kunnen. Mits TT royaltek TMC format ondersteund...
Nope, PDA-versie van TT ondersteund helemaal niks van TMC... :/
DeMoN schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:03:

[...]

uuhhh.... genoeg over te vinden..
in het kort: draait imho veel beter dan wm 6.1
Had ik ook, bijna vanaf de eerste dag al. :(
Gelukkig was het een heeeel fijn streepje, maar wel zeker 4cm lang. :/

Sinds eergisteren heb ik mijn screenprotector toegekregen en deze camoufleerd de kras gelukkig volledig! Ik heb dus geluk dat die kras zo superfijn was. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Fire69 op 25-06-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Waarom dan niet tot je een goede protector hebt gewoon de standaard htc protector erop? Die ging er hier al op voor ik m aan heb gezet. Op zich bevalt ie ook wel, hij is alleen iets stroever dan een Brando Ultra Clear die ik op een HTC P3300 heb zitten (oud toestel, geen drol meer waard dus prima als backup tomtom geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Ik snap het niet. Je leest in ieder topic met touchscreen toestellen dat mensen ouwehoeren met screenprotectors. Dan zal het toch wel nodig zijn? Of zijn er nog velen onder jullie die gewoon geen protector gebruiken? En zoniet, waarom dan niet?

Mijn touch HD heeft in zijn bestaan buiten de verpakking slechts 1 minuutje kunnen genieten van z'n vrijheid. Gelijk de meegeleverde plakker erop. Later een Zagg-protector besteld en erop geplakt.

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
Ik heb sinds gisteren ook mijn HD :D
Maar nu vroeg ik me af:
Is hij ook aan de computer aan te sluiten en dat ik dan vanaf mijn computer mijn contact personen bewerk?
Of kan dat echt alleen maar vanaf de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

@ Ras
ik heb er geen protector opzitten....heb mijn HD sinds december en er zitten nog maar een paar kleine krasjes op. als het te erg wordt, heb ik daar de vodafone verzekering voor.

@mrkevin
als jij je contacten synced met outlook, kan je die gewoon bewerken in outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
@ martjah,
Maar punt is dan dat alles van outlook op mijn foon komt...
Ik gebruik overigens windows mail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

mrkevin schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:11:
@ martjah,
Google eens op MyMobiler, die kan op afstand je phone bedienen (een soort remote desktop voor je telefoon dus)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sick Nick schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:42:
Waarom dan niet tot je een goede protector hebt gewoon de standaard htc protector erop? Die ging er hier al op voor ik m aan heb gezet. Op zich bevalt ie ook wel, hij is alleen iets stroever dan een Brando Ultra Clear die ik op een HTC P3300 heb zitten (oud toestel, geen drol meer waard dus prima als backup tomtom geval).
Bij mij ging die er ook onmiddelijk op hoor, maar blijkbaar had ik het geluk dat er net een stofje onder gevlogen was... Ik had dat ding er dus gedeeltelijk weer af en wrijf er (met mijn stomme kop :( ) even op met mijn vinger... dikke vette veeg erop natuurlijk die je nog meer zag dan het stofje! 8(7
Die vuile protector had ik er natuurlijk moeten oplaten totdat mijn nieuwe binnen was, maar ja, zo slim ben ik blijkbaar niet! :P
mrkevin schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:11:
@ martjah,
Helemaal niet, in ActiveSync kan je gewoon zeggen dat enkel de Contacts gesynched moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:32:
[...]

http://displex.nl/index.php?page=displex

"Let op: Displex kan niet gebruikt worden op touchscreens of op LCD, TFT en plasma schermen."

:/
Op andere sites staat weer dat het wel werkt. Maar het is een vrij goedkoop goedje, ik ga het gewoon voorzichtig proberen.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ras schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:44:
Ik snap het niet. Je leest in ieder topic met touchscreen toestellen dat mensen ouwehoeren met screenprotectors. Dan zal het toch wel nodig zijn? Of zijn er nog velen onder jullie die gewoon geen protector gebruiken? En zoniet, waarom dan niet?

Mijn touch HD heeft in zijn bestaan buiten de verpakking slechts 1 minuutje kunnen genieten van z'n vrijheid. Gelijk de meegeleverde plakker erop. Later een Zagg-protector besteld en erop geplakt.
Ik heb zelf ook geen screenprotector, ik heb er eigenlijk niet echt een reden voor. Ik heb de HD sinds november en ik draag hem altijd bij mij, terwijl die in de meegeleverde pouch is genesteld. Behalve af en toe een vette veeg, wat je middels een schone t-shirt weer kan verwijderen :P, is mijn HD nog tip-top in orde.
Ik snap niet waarom mensen zonodig een screenprotector gebruiken. Als je zorgvuldig met je telefoon omgaat, zoals je altijd wel hoort te doen, is er niks aan de hand en zal er ook niks gebeuren.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
Fire69 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:51:
[...]

Helemaal niet, in ActiveSync kan je gewoon zeggen dat enkel de Contacts gesynched moeten worden.
Helaas kan ik contacts niet aan of uit vinken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Gopal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:07:
[...]

Ik heb zelf ook geen screenprotector, ik heb er eigenlijk niet echt een reden voor. Ik heb de HD sinds november en ik draag hem altijd bij mij, terwijl die in de meegeleverde pouch is genesteld. Behalve af en toe een vette veeg, wat je middels een schone t-shirt weer kan verwijderen :P, is mijn HD nog tip-top in orde.
Ik snap niet waarom mensen zonodig een screenprotector gebruiken. Als je zorgvuldig met je telefoon omgaat, zoals je altijd wel hoort te doen, is er niks aan de hand en zal er ook niks gebeuren.
Ik ga ook zorgvuldig met mijn telefoon om, alleen er zitten toch al enkele krassen in de protector. Spijkerbroeken zijn er een deel van, maar ook het bedienen met een pen [dus niet de stylus] gaf een aantal krassen. Wat mij betreft zou een pen geen probleem moeten zijn, maarja.. Ben toch wel blij dat er een protector op zit.♠

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Gopal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:07:
[...]

Ik hoop dat jij die ene keer niet zal meemaken met je HD.. screenprotector for life hier :).. heb de Ultra Glare van Brando en dat gaat PERFECT. Geen kleur verlies en gewoon scherp beeld. Het scherm vetvrij maken is voor mij ook geen probleem gewoon even opwrijven met een MF towel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
heb even een vraag over de warmte van mijn HD,
Als ik op wifi ga of gps aan heb dan wordt het onderste gedeelte van mijn HD warmer. Is dit normaal?
Ik heb Miri V19 rom geinstalleerd met radio: 1.13.25.24 / 52.62.25.34U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Volgens mij wel, daar zitten de antennes en de zend-units dus dat warmt best wel op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 11:29
hai ik heb weer s een rom van dutty turbo klapper op mn HD gezet... werkt snel en goed,maar nu heb ik geen internet,youtube niets??? weet iemand wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
jonny htc schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:00:
hai ik heb weer s een rom van dutty turbo klapper op mn HD gezet... werkt snel en goed,maar nu heb ik geen internet,youtube niets??? weet iemand wat ik er aan kan doen?
Welke versie?

Ik draai de 3.7 en die werkt perfect, zowel internet als youtube.
Heeft de telefoon wel de juiste internet instellingen overgenomen van je simkaart? Of heb je ze handmatig ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
jonny htc schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:00:
proxy uitzetten.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
DeMoN schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:00:
[...]

Op andere sites staat weer dat het wel werkt. Maar het is een vrij goedkoop goedje, ik ga het gewoon voorzichtig proberen.
DeMoN: Absoluut NIET je display polijsten. Ik heb het een keer geprobeerd op mijn vorige telefoon, maar je maakt het er echt niet mooier op. Ik raad het je sterk af!
Met polijsten is de bedoeling dat je er een laagje vanaf haalt, dat betekend dus dat je van je complete display een laagje vanaf zou moeten halen. Succes met alles egaal te krijgen! Als ik vanmiddag thuis ben zal ik even kijken of ik een foto kan maken van mn vorige telefoon.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

harmageddon schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:02:
[...]

DeMoN: Absoluut NIET je display polijsten. Ik heb het een keer geprobeerd op mijn vorige telefoon, maar je maakt het er echt niet mooier op. Ik raad het je sterk af!
Met polijsten is de bedoeling dat je er een laagje vanaf haalt, dat betekend dus dat je van je complete display een laagje vanaf zou moeten halen. Succes met alles egaal te krijgen! Als ik vanmiddag thuis ben zal ik even kijken of ik een foto kan maken van mn vorige telefoon.
Bedankt voor de warning.
Als er nog andere mensen met tips zijn om krassen te verminderen voor touchscreens hoor ik dat graag.

Trouwens, welke telefoon had je hiervoor harmageddon aangezien het daarmee misging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de protector maar als een soort slijtlaag. Je krijgt hoe dan ook krasjes en de protector kun je gewoon makkelijk en goedkoop vervangen. Bij het scherm is dat wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 07:29
Ik ben al enige tijd in het bezit van de HTC touch hd,
vanaf het begin af aan kunnen de mensen mij slecht horen als ik bel of gebeld wordt en horen ze kraken.
In middels een nieuw toetstel ontvangen en een nieuwe sim en de problemen zijn er nog steeds ook op het nieuwe toetstel. Het is met name als ik loop. Heeft iemand ook dit probleem en wat zou ik er aan kunnen doen.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 03:46

Ik heb 'm ook al sinds november, zonder screen protector: geen enkele kras. Ding zit elke dag los in me m'n broekzak, gaat perfect.

Wel een dikke deuk bovenop, toen ik 'm uit m'n handen liet vallen op een stoeprand :X Maar daar had een screenprotector niks tegen geholpen. Het blijft een gebruiksvoorwerp. Binnen 2 jaar ben ik 'm toch weer zat en koop ik iets anders.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:18:
[...]

Bedankt voor de warning.
Als er nog andere mensen met tips zijn om krassen te verminderen voor touchscreens hoor ik dat graag.
Op sites als marktplaats worden ook vervangende schermen aangeboden incl. gereedschap voor zo'n € 35,-. Dan moet je wel zelf gaan knutselen. Heb er verder zelf geen ervaring mee, maar misschien is het een optie. Ben wel benieuwd of het spul uit de tube werkt. Hou ons op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:31:
[...]

Op sites als marktplaats worden ook vervangende schermen aangeboden incl. gereedschap voor zo'n € 35,-. Dan moet je wel zelf gaan knutselen. Heb er verder zelf geen ervaring mee, maar misschien is het een optie. Ben wel benieuwd of het spul uit de tube werkt. Hou ons op de hoogte...
Ik ben ook wel benieuwd of het werkt. Heb ook 2 flinke krassen en nog wat kleine op de plaats van het "toetsenbord".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

@ de 2 mensen boven mij, lees ff 3 of 4 posts boven mij, het spul valt niet te gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb sinds kort een erg vervelend probleem met mn Touch HD:

Ik heb altijd zonder problemen kunnen smssen. Sinds een week of 2 worden smsjes echter steeds vaker niet verzonden of krijg ik soms geen sms binnen terwijl iemand me wel gesmst heeft. Bij het verzenden krijg ik ook regelmatig de melding 'Het sms bericht kan niet worden verzonden'.
Ik heb de klantenservice van Hi gebeld. Zij constateerden dat ik nog een oude simkaart had. Dit zou het probleem kunnen zijn. Nu heb ik echter sinds een week een nieuwe simkaart, maar het probleem blijft zich voordoen: Soms geen enkel probleem met smssen, soms ineens de melding 'het sms bericht kan niet worden verzonden'. Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.

Is er misschien iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor weet? Erg vervelend op deze manier namelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

DaFreakR schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:12:
Ik heb sinds kort een erg vervelend probleem met mn Touch HD:

Ik heb altijd zonder problemen kunnen smssen. Sinds een week of 2 worden smsjes echter steeds vaker niet verzonden of krijg ik soms geen sms binnen terwijl iemand me wel gesmst heeft. Bij het verzenden krijg ik ook regelmatig de melding 'Het sms bericht kan niet worden verzonden'.
Ik heb de klantenservice van Hi gebeld. Zij constateerden dat ik nog een oude simkaart had. Dit zou het probleem kunnen zijn. Nu heb ik echter sinds een week een nieuwe simkaart, maar het probleem blijft zich voordoen: Soms geen enkel probleem met smssen, soms ineens de melding 'het sms bericht kan niet worden verzonden'. Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.

Is er misschien iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor weet? Erg vervelend op deze manier namelijk!!
Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 6[filter_keywords]=sms%20probleem&data[boolean]=AND

Bekend probleem maar voor zover ik weet nog geen oplossing helaas.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 11:29
tis opgelost hoor heb een hard reset gedaan en nu doet ie het weer!! :*)
alleen kan ik geen mms meer versturen 8)7

edit...ook de mms doet het weer...stond office ipv.live bij de instelling mms....thnx guys !!!

[ Voor 15% gewijzigd door jonny htc op 26-06-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
Sinds vandaag kan ik geen sms meer versturen :S
Ik heb vanmiddag één ontvangen, maar versturen wil niet meer.
Bellen en internetten en bluetooth versturen lukt nog wel.

Iemand enig idee hoe dat kan?
Uit/aan heb ik ook al gedaan

OPGELOST:

Ik had ergens gekozen voor gprs ipv gsm netwerk.

[ Voor 12% gewijzigd door mrkevin op 26-06-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:28
lol zoals altijd...... meeste problemen (95%) zijn gecreeerd door de user zelf :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wmpoweruser.com/?p=5321

Hopelijk komt dat binnenkort in de cooked roms, dat miste ik nog een beetje, shortcuts op het home screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 21:28
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:15:
http://wmpoweruser.com/?p=5321

Hopelijk komt dat binnenkort in de cooked roms, dat miste ik nog een beetje, shortcuts op het home screen.
ik heb liever zoiets op de touch HD!

http://www.youtube.com/v/kshGq8COSiM

maar ben bang dat dat nog wel even duurt..... als het al naar dit toestel komt via de custom rom weg........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:55:
[...]

ik heb liever zoiets op de touch HD!

http://www.youtube.com/v/kshGq8COSiM

maar ben bang dat dat nog wel even duurt..... als het al naar dit toestel komt via de custom rom weg........
Oe, dat ziet er zeker goed uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trumasta
  • Laatst online: 18-04 16:21
Ik heb em al paar maanden geen problemen gehad tot nu toe. Maar sinds gister begon de touch screen raar te doen, de telefoon reageert op hele andere plaats dan wat ik druk. En vandaag doet ie het helemaal niet meer. Weet iemand of dit onder de garantie valt en moet ik met htc contact openmen of met de webschop waar ik gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Laatst online: 06:48
hoi,

Ik wou gisteren wat foto's in de sportstand & burst modes maken en hij maakte 1 foto en daarna liep camera.exe vast en hij had de foto die die gemaakt had niet opgeslagen.
Hebben meer mensen ooit van dit probleem last gehad?
Ik heb gewoon de standaart roms van htc en alle updates.
Heb die instellingen aangepast via Advanced config en ook gecontroleert via het register en dat klopt allemaal zoals op het eerste pagina staat beschreven.

Wie weet de oplossing?

Greets Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

http://wmpoweruser.com/?tag=accelerometer-game

Dit is toch wel een hele leuke toevoeging op je htc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 17-09 21:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Misschien dat iemand hier mij iets verder kan helpen. Ik heb dus een Touch HD vanaf januari, via m’n werk. Met een Vodafone abo er op. Alles werkte zoals het moet. Echter ik heb zelf een Vodafonevast abonnement voor internet en telefonie. Dat ter info.
Behalve mijn werk email, heb ik Hotmail, maar ook mijn Vodafonevast email adressen. Nu wil het geval dat bij Hotmail en Vodafonevast, mijn mails goed kan ontvangen en bij Hotmail ook mails kan verzenden, echter bij Vodafone lukt het verzenden niet meer. En krijg de melding “ kan berichten niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden.

Wat heb ik al geprobeerd:
Nieuwe account aangemaakt, diverse malen. ( handmatig ingesteld en ook dat de HD het zelf regelt met Vodafonevast.
Naar de proxyserver gekeken, die staat uit, maar wel een vinkje bij “ dit netwerk heeft verbinding met internet.

Voor mijn gevoel zit ik in een cirkel en kom er niet uit, heeft iemand een tip.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Heb ik met mijn diamond gehad. Is bug in Windows 6.1
Kijk hier voor de fix: http://www.windowsfordevices.com/news/NS6935897175.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

red bull schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:47:
Heb ik met mijn diamond gehad. Is bug in Windows 6.1
Kijk hier voor de fix: http://www.windowsfordevices.com/news/NS6935897175.html
Bedankt voor de tip, het heeft echter nog niet geholpen. Een nieuw account aangemaakt, handmatig alles ingesteld. Ontvangen lukt.... verzenden nog niet.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 13:48
Montana schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:30:
[...]

Bedankt voor de tip, het heeft echter nog niet geholpen. Een nieuw account aangemaakt, handmatig alles ingesteld. Ontvangen lukt.... verzenden nog niet.
Kijk bij Vodafone of ze speciale settings nodig hebben die afwijken van de automatische installatie. Heeft het ooit gewerkt? Gmail heeft ook 'afwijkende' instellingen.

[ Voor 5% gewijzigd door purper op 28-06-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
TMC op Touch HD!

Nog beetje buggy, maar als je mazzel hebt werkt het bij jou wel. Moet er zelf nog naar kijken.

Even vooraf veelgestelde vraag beantwoorden: TomTom kan NIET met TMC op PDA werken. i-Go echter wel.

Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511838 en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630

[ Voor 10% gewijzigd door purper op 28-06-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Laatst online: 27-07-2022
purper schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:56:
TMC op Touch HD!

Nog beetje buggy, maar als je mazzel hebt werkt het bij jou wel. Moet er zelf nog naar kijken.

Even vooraf veelgestelde vraag beantwoorden: TomTom kan NIET met TMC op PDA werken. i-Go echter wel.

Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511838 en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630
Gedownload en het werkt! Met Igo alleen dus. Wel heb ik mijn com poort op 8 moeten zetten en handmatig op een zender gezet.

Thx voor de tip!!

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

purper schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:52:
[...]

Kijk bij Vodafone of ze speciale settings nodig hebben die afwijken van de automatische installatie. Heeft het ooit gewerkt? Gmail heeft ook 'afwijkende' instellingen.
Dat is juist het rare, het heeft gewerkt. Maar een poosje alweer niet. Ik kwam er achter omdat ik geen foto's meer kon versturen via mijn prive email, alleen nog maar via de zakelijke Vodafone. Ook al geprobeerd met de zakelijke proxy instellingen maar dat werkt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
TMC werkt inderdaad bij mij ook. Ik gebruik wel HPGS_Switch om te voorkomen dat je na een softreset handmatig \windows\gfmapi.dll moet vervangen. Verder settings overgednomen varn de site en in iGo8\save\system.ini gezet, bij mij werkt wel COM9. Getest met 102.7 zuid-holland

Nu nog een goede manier vinden om dagelijks flitspalen etc te updaten zonder dat opstarten iGo minuten duurt (om de txt bestanden naar intern format om te zetten). Dat gaat bij TomTom met PoiEdit en FlitsNav zo vreselijk makkelijk...Iemand suggesties?

[ Voor 31% gewijzigd door purper op 28-06-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 18-09 09:19
Heeft iemand een idee voor het volgende?:

Ik wil graag mijn Touch HD inclusief data abo als modem gebruiken, omdat ik een paar dagen weg ben. Zal wel traag gaan, maar met laptop internetten werkt toch net wat fijner. Als het lukt dan ben ik er zeker van dat ik overal kan internetten. Nu weet ik dat dit normaal via Activesync verloopt, maar dat kan ik niet installeren op de laptop omdat ik die rechten niet heb (zakelijk apparaat). Is er een andere manier misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
purper schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:16:
TMC werkt inderdaad bij mij ook. Ik gebruik wel HPGS_Switch om te voorkomen dat je na een softreset handmatig \windows\gfmapi.dll moet vervangen. Verder settings overgednomen varn de site en in iGo8\save\system.ini gezet, bij mij werkt wel COM9. Getest met 102.7 zuid-holland
[...]
Ik zou niet weten waarom je na een softreset (of enig ander moment) je gfmapi.dll moet vervangen? :?
Gebruik jij nog een antieke alpha-versie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
buddow schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:54:
Heeft iemand een idee voor het volgende?:

Ik wil graag mijn Touch HD inclusief data abo als modem gebruiken, omdat ik een paar dagen weg ben. Zal wel traag gaan, maar met laptop internetten werkt toch net wat fijner. Als het lukt dan ben ik er zeker van dat ik overal kan internetten. Nu weet ik dat dit normaal via Activesync verloopt, maar dat kan ik niet installeren op de laptop omdat ik die rechten niet heb (zakelijk apparaat). Is er een andere manier misschien?
Internetten via je HD gaat juist niet via ActiveSync. Je kunt na aansluiten de applicatie 'Gedeeld internet' starten. De rest wijst zich vanzelf.
Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste