Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:05:
[...]

bij welk bedrijf heb jij je telefoon laten maken? en hoe kwam je bij hun uit, waren ze het goedkoopst?

groet
Ik heb HTC opgebeld, die hebben een koerier laten komen. Dit is toen gerepareerd bij www.eurotwice.be wat heen officiële repair centre is van HTC. En het is dus onder garantie gerepareerd.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kurvers schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:00:
Even een vraagje:

Ik weet dat er voor de Iphone/Ipod een programma beschikbaar genaamd Istudiez (http://istudentpro.com/index.html). Hierin kan je je lesrooster plaatsen met het bijbehoren huiswerk.

Weet iemand of een dergelijk programma ook voor de HTC beschikbaar is?

Alvast bedankt!
Ik gebruik gewoon de Windows Calender daarvoor. Even aangeven dat iets elke maandag/dinsdag/*dag is. Als je dan je huiswerk erin wilt zetten, ga je naar de volgende week, tik je het vak aan, kies voor 'Edit' en dan vraagt hij vanzelf of je ze allemaal of slechts 1 wilt bewerken. Kies voor 1 keer, en dan kun je bij Notities je HW erin kalken. Helaas geeft Manilla de notities niet weer, dus elke keer moet je ff op een agendapunt drukken om te kijken of er huiswerk bij staat.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:59
Kan iemand mij vertellen waar de registerknop zit op de duttytroy website. Ik zal er weer overheen kijken, maar ik kan hem echt niet vinden.

Een keer wat afwisseling ipv Miri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

Wirehub

Blaat

MaZeLe schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:35:
Kan iemand mij vertellen waar de registerknop zit op de duttytroy website. Ik zal er weer overheen kijken, maar ik kan hem echt niet vinden.

Een keer wat afwisseling ipv Miri...
Waarom zou je daar willl registreren? .. daar hij zelf ook niet al zijn ROMs heeft staan.
Hij maakt ze voor XDA, maar daar is het al 3/4 maand stil .... en nu ook voor HTCpedia..

http://htcpedia.com/forum/forumdisplay.php?f=79

ik draai nu Duttys HD WM6.5 Leo R2 Test WWE Based Rom 1.59 en vind deze super ! :+

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 15:55
tdw schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:00:
[...]

Je kan een nieuw scherm krijgen. Je moet hem aanbieden bij de winkel waar je hem hebt gekocht, die zullen hem voor je opsturen naar een reparatiecentrum. Iemand anders zonder verzekering heeft ook z'n scherm laten vervangen [weet niet meer wie en in welk topic dat was], maar dat kostte 265 euro. TomTom heb ik geen ervaring mee.
Yup naar de leverancier, dan naar eurotwice... kosten 265 euro minimaal,,, it was I :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn scherm in zijn geheel laten vervangen (voorfront wordt ook mee vervangen) bij spark electronics, voor slecht 145euro. Zie: http://www.sparkelectroni...ackstone_100__repair.html

Zeer goede en super snelle service binnen 5 dagen gereed en weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:53:
Ik heb mijn scherm in zijn geheel laten vervangen (voorfront wordt ook mee vervangen) bij spark electronics, voor slecht 145euro. Zie: http://www.sparkelectroni...ackstone_100__repair.html

Zeer goede en super snelle service binnen 5 dagen gereed en weer terug!
En je garantie? Verloopt die dan niet?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Na veel gegoogle heb ik nog niets gevonden dus ik vraag het hier maar even.
Weet iemand een IRC client die ook via een proxy wil werken? IP-adressen van Vodafone worden nogal geblokkeerd namelijk, dus ik dacht: ik verbind via een (met ww beveiligde) proxy op mn thuisserver. Alleen ik heb nog geen IRC client die via de proxy wil werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik wil graag ook eens een custom ROM installeren. Tot op heden heb ik nu ca een jaar met de originele HTC rom gewerkt.

Welke ROM is er wat jullie betreft aan te raden? Door de grote hoeveelheid aan custom ROM's zie ik even door de bomen het bos niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:07:
Ik wil graag ook eens een custom ROM installeren. Tot op heden heb ik nu ca een jaar met de originele HTC rom gewerkt.

Welke ROM is er wat jullie betreft aan te raden? Door de grote hoeveelheid aan custom ROM's zie ik even door de bomen het bos niet meer...
*weg*, zie Beleid met betrekking tot custom ROM's. Dit willen we niet zien.

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 07-09-2009 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Hee,

Kan iemand mij vertellen hoe je in de Duttys HD WM6.5 Leo R2 Test WWE Based Rom 1.59 (Bedankt voor de tip Wirehub) een 24 uurs clock instelt? Hij staat bij mij namelijk uitgeschakeld/niet invinkbaar...

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:48:
[...]

Ik gebruik gewoon de Windows Calender daarvoor. Even aangeven dat iets elke maandag/dinsdag/*dag is. Als je dan je huiswerk erin wilt zetten, ga je naar de volgende week, tik je het vak aan, kies voor 'Edit' en dan vraagt hij vanzelf of je ze allemaal of slechts 1 wilt bewerken. Kies voor 1 keer, en dan kun je bij Notities je HW erin kalken. Helaas geeft Manilla de notities niet weer, dus elke keer moet je ff op een agendapunt drukken om te kijken of er huiswerk bij staat.
naar wat zoeken kwam ik uit bij papyrus 2 en agendus
denk dat ik eerst papyrus probeer bevalt die mij niet word het agendus en anders maar weer schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MaZeLe schreef op maandag 07 september 2009 @ 00:16:
Hee,

Kan iemand mij vertellen hoe je in de Duttys HD WM6.5 Leo R2 Test WWE Based Rom 1.59 (Bedankt voor de tip Wirehub) een 24 uurs clock instelt? Hij staat bij mij namelijk uitgeschakeld/niet invinkbaar...

tnx
Om de een of andere reden wordt die optie inderdaad grijs als je als locatie Nederland kiest. Je kan dit nog wel aanpassen via all settings/system/regional settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Ah, gevonden. Dank Mr_Big

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dexter schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:55:
Zoiets zou ik wel willen weten voor dataverkeer. Iemand misschien een tip?
SPB Wireless Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
DaFreakR schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:05:
Na het installeren van de nieuwe (originele) htc rom was het 'kalender probleem' (Het verversen van de kalender om 12 uur) verholpen.

Sinds enkele dagen ververst mijn kalender echter niet meer. Iemand enig idee hoe dit ineens kan gebeuren en wat hieraan te doen is?
Iemand toevallig enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
nieuws: HTC Touch HD2 draait op Android

Hopelijk laat dit al te lang op zich wachten en kunnen we het ook op de Touch HD draaien... :)

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Dank voor de tip!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jannibal23 schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:23:
nieuws: HTC Touch HD2 draait op Android

Hopelijk laat dit al te lang op zich wachten en kunnen we het ook op de Touch HD draaien... :)

Ik ben benieuwd.
Op www.htcforum.nl is er iemand die beweert dat hij Android aan het werk heeft op de HD. Zie hier.
Ik heb het niet geprobeerd, geen idee of het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:07

CSB

:D

Klopt. Dat is een hele oude testversie die van xda komt volgens mij. Ik heb hem draaiend gehad, maar na een aantal reboots was de zImage corrupt. Plus, je kan het allerbelangrijkste niet: Bellen. Waardeloos dus.

Ik ben bang dat we moeten wachten op de HD2 en daar Android vandaan rippen, aangezien dat de eerste 800x480 versie wordt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:33
Maar ook een andere chipset, dus ze zullen alle drivers ook nog moeten fixxen.
En die testversie draaide toch 800x480? ik had iig geen balken ofzo.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Maar los van alle eventuele moeilijkheden, ik vind het een mooi plan van HTC en wie weet kunnen Touch HD gebruikers er ook van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:07:

Probeer de Laurentius 3.55 maar, die gebruik ik ook en het werkt echt helemaal perfect!

K ga overigens binnenkort die nieuwe rom van PDAVIET proberen, nieuwste manila en wm6.5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
gister mijn HD per ongeluk in de wasbak laten vallen... nu denkt ie telkens dat er een headset is aangesloten en hij reageert nauwelijks op de knop bovenop.
nu zag ik onder de batterij bij de aansluitpunten, dat het witte stripje rood was geworden (alsof dit een waterschade indicatiestripje is)...

iemand hier ervaring mee? of tips wat nu te doen...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Na de 1950mah batterij getest te hebben, en tot de conclusie gekomen zijn dat deze fake was, heb ik de 1700mah besteld. Deze is wel vrij duur, en hoop hem deze week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Don3k schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:21:
Na de 1950mah batterij getest te hebben, en tot de conclusie gekomen zijn dat deze fake was, heb ik de 1700mah besteld. Deze is wel vrij duur, en hoop hem deze week binnen te krijgen.
Ben benieuwd wat hier je resultaat mee is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 23:42:
[...]

Probeer de Laurentius 3.55 maar, die gebruik ik ook en het werkt echt helemaal perfect!

K ga overigens binnenkort die nieuwe rom van PDAVIET proberen, nieuwste manila en wm6.5 :D
Wat verschilt er in deze ROM zoal van de originele HTC Rom?
Is deze rom ook Nederlandstalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ik zie bij diverse custom ROM's dat er erg soepel door de foto's te scrollen is. Bij de originele HTC Rom is dit helaas niet het geval.

Is de enige oplossing voor het soepel scrollen een custom rom, of zijn er ook manieren om dit in de originele HTC rom soepel te kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ON: BT + WIFI + HDSPA + Benchmark Coreplayer + Max Brightness

1350MAH

19.30-22.15
2.45h :(

1950MAH

15.05-17.40
2.35h :(

1700MAH
18.45-22.45
4.00h :)

Duidelijk toch? Ik ben tevreden!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:33
Don3k schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:50:

1350MAH

19.30-22.15

1950MAH

15.05-17.40

1700MAH
18.45-22.45

Don3k, van welk merk is deze 1700 mAh? Of waar ik kan ik deze bestellen/kopen? Toch wel een zeer grote verbetering!!! :9~

• Don3k
Absolut schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:47:
[...]

Don3k, van welk merk is deze 1700 mAh? Of waar ik kan ik deze bestellen/kopen? Toch wel een zeer grote verbetering!!! :9~
Deze heb ik gekocht http://cgi.ebay.nl/Power-...ViewItemQQptZDE_PDA_Zubehör_KM?hash=item56349a5251&_trksid=p3286.c0.m14#ht_4672wt_1002.

Zal nog meer testen, maar ben al ruim tevreden over :) Kost wel een hoop :P

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:46
ik zit met een probleem; ik krijg het maar niet voor elkaar om een behoorlijk filmpje te bekijken op de touch hd. Ik heb allerlei omzet progjes gebruikt (zoals in de beginpost genoemd) maar of ik krijg helemaal geen beeld (niet terug te vinden op de opslagkaart) of het beeld is niet in de juiste verhoudingen of ik mis ondertitels, ga zo maar door.
Is er een simpele manier of ondersteunt de toch gewoon geen enkel normaal voorkomend formaat? avi en wmv lukken mij iig niet...

HELP

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 17:16
jopwelling schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:51:
ik zit met een probleem; ik krijg het maar niet voor elkaar om een behoorlijk filmpje te bekijken op de touch hd. Ik heb allerlei omzet progjes gebruikt (zoals in de beginpost genoemd) maar of ik krijg helemaal geen beeld (niet terug te vinden op de opslagkaart) of het beeld is niet in de juiste verhoudingen of ik mis ondertitels, ga zo maar door.
Is er een simpele manier of ondersteunt de toch gewoon geen enkel normaal voorkomend formaat? avi en wmv lukken mij iig niet...

HELP
installeer coreplayer. copy fimpje naar je phone (converteer niks, gewoon laten zoals je het ook op je pc af zou spelen). start filmpje via coreplayer & enjoy ;)
Dat is tenminste wat ik elke keer doe.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• MrUnderdude
Dank voor je snelle antwoord, het gaat wel een beetje tegen mijn principe in om te betalen voor een programmaatje.... en welke versie neem ik dan?

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Don3k schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:50:

1350MAH

19.30-22.15

1950MAH

15.05-17.40

1700MAH
18.45-22.45

Zou je ons op de hoogte willen houden van deze batt... ik denk dat ik ook gauw maar 1 ga bestellen!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 17:16
jopwelling schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:00:
Dank voor je snelle antwoord, het gaat wel een beetje tegen mijn principe in om te betalen voor een programmaatje.... en welke versie neem ik dan?
bepaalde programma's met toegevoegde waarde vind ik het wel waard om te betalen.
ik zou zeggen, probeer eerst de trial uit en als je het niks vindt, dan niet.........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:07

CSB

:D

jopwelling schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:00:
M.a.w. Je piraat liever het harde werk van een aantal developers dan ervoor te betalen. Toegegeven, je bent wel eerlijk...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• MrUnderdude
ik geef toe een beetje een profiteur te zijn maar ik wordt echt niet vrolijk van alle programmatjes die ik uitprobeer en niet geschikt vind. Zeker bij converteerprogramma's zit een boel troep als je het mij vraagt. Vaak werkt het niet goed of is de uiteindelijke content van zeer matige kwaliteit. Ik heb zelf een Cowon S9 voor mijn filmpjes; drag and drop, heerlijk gewoon. Ik sleutel nu aan de Touch van mijn vriendin en wordt gewoon een beetje hopeloos.. Als een progje goed werkt koop ik het graag maar ik lees gewoon veel in de verschillende fora van mensen die wat moeite hebben met de Touch

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
jopwelling schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:51:

HELP
Heb zelf MP4forHD v2.8 in gebruik. Dit programmaatje is gratis en speciaal bedoeld voor de HD
Voordeel hiervan is dat de grootte afneemt zodat je weer meer filmpjes kwijt kan op je opslagkaart.
Ik gebruik GEEN coreplayer gewoon de standaard player van de HD.
Na conversie (mp4forHD) loopt de film zonder schokken als een trein en altijd beeldvullend!!

Kijk even op xda developers.com.

Suc6!!

BB

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Logisch dat het dan goed speelt, dat programma encodeert in h264 codec. En de standaard speler van de HD via gallery ondersteund hardwareversnelling bij het decoderen. Dan speelt het gewoon vloeiend af zonder problemen. Coreplayer doet dat dus niet, die gebruikt de processor voor het afspelen en dan kan je framedrops krijgen.

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
dempie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:02:
gister mijn HD per ongeluk in de wasbak laten vallen... nu denkt ie telkens dat er een headset is aangesloten en hij reageert nauwelijks op de knop bovenop.
nu zag ik onder de batterij bij de aansluitpunten, dat het witte stripje rood was geworden (alsof dit een waterschade indicatiestripje is)...

iemand hier ervaring mee? of tips wat nu te doen...?!
Accu eruit en Touch HD laten drogen in een warme (geen oven oid), geconditioneerde omgeving (airconditioned). En neem er gerust een paar dagen de tijd voor!

Verwijderd

ipv de standaard album player van htc te gebruiken, zou je beter wmp kunnen gebruiken
...ofc na het omzetten van filmpjes mbv mp4forhd :)

Ben alweer een tijdje op miri 26.3 btw
Jammer dat hij nu meer op de tp2 wagen zit :'(

• DaFreakR
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:21:

Ben alweer een tijdje op miri 26.3 btw
En waarom dan juist deze ROM? Wat is er zoveel fijner dan de originele htc rom?

(Ben me een beetje aan 't orienteren op custom rom's, maar heb het nog niet aangedurfd mn originele rom in te ruilen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:48:
[...]

En waarom dan juist deze ROM? Wat is er zoveel fijner dan de originele htc rom?

(Ben me een beetje aan 't orienteren op custom rom's, maar heb het nog niet aangedurfd mn originele rom in te ruilen ;))
Hahaha je bent gek ;) Het klusje is zó geklaard en de verbetering is zo gigantisch dat het echt zonde is om het niet te doen. Draai momenteel Dutty 6.5 R12 en dat gaat als een trein.

Ik ben te lui om het hele topic (en voorgaande delen) te lezen, maar ik zie hier veel problemen m.b.t. accuduur. Gebruiken jullie allemaal wel nueCPL-Clockspeed? Godsgeschenk dat programma imo. Op het moment dat ik de telefoon op suspend zet (scherm uit/standby) wordt mijn processor teruggeklokt tot 245.76MHz. Scheelt UREN aan maximale standby-tijd :9 (Gebeld worden/Muziek afspelen gaat prima op 245mhz)

Regelmatig je HTC'tje cleanen met CleanRam doet je batterijduur ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:17:
[...]

Hahaha je bent gek ;) Het klusje is zó geklaard en de verbetering is zo gigantisch dat het echt zonde is om het niet te doen. Draai momenteel Dutty 6.5 R12 en dat gaat als een trein.

Ik ben te lui om het hele topic (en voorgaande delen) te lezen, maar ik zie hier veel problemen m.b.t. accuduur. Gebruiken jullie allemaal wel nueCPL-Clockspeed? Godsgeschenk dat programma imo. Op het moment dat ik de telefoon op suspend zet (scherm uit/standby) wordt mijn processor teruggeklokt tot 245.76MHz. Scheelt UREN aan maximale standby-tijd :9 (Gebeld worden/Muziek afspelen gaat prima op 245mhz)

Regelmatig je HTC'tje cleanen met CleanRam doet je batterijduur ook goed :)
Kom je nu pas mee met nueCPL-Clockspeed? :P Bij mijn oude S100 zat zoiets al ingebakken. Zal het proberen ;)

-Edit: kan van jouw niet vinden. Wel http://www.nuerom.com/Blo...omatic-clock-control.aspx

Zelfs op 122 speelt hij mijn films prima af :P We zullen zien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Don3k op 11-09-2009 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:17:
[...]

En waarom dan juist deze ROM?
Er zijn er zoveel, ik weet ff niet welke ik moet kiezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Dan probeer je ze toch. Iedereen heeft voorkeuren voor andere dingen, en dus dus ook voor andere roms. Er is geen 'perfecte custom rom'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:13:
Dan probeer je ze toch. Iedereen heeft voorkeuren voor andere dingen, en dus dus ook voor andere roms. Er is geen 'perfecte custom rom'
Dutty's WM6.1 V4.3 Final Revised.
- Alles werkt, de perfecte rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
En dat vind jij, dgen vind miri weer lekkerder draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
denniskrol schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:13:
Ok, begrijpelijk.. Maar is er dan iemand die de grote verschillen tussen de verschillende custom roms beknopt weer kan geven? Dat maakt het al een stuk gemakkelijker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Don3k schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 07:47:
[...]

Kom je nu pas mee met nueCPL-Clockspeed? :P Bij mijn oude S100 zat zoiets al ingebakken. Zal het proberen ;)

-Edit: kan van jouw niet vinden. Wel http://www.nuerom.com/Blo...omatic-clock-control.aspx

Zelfs op 122 speelt hij mijn films prima af :P We zullen zien :)
Volgens mij doet WindowsMobile dit zelf ook. Heb met dit programma getest op standbytijd bij normaal gebruik en leverde niks extra op. Als het dat wel bij jou doet dan heb je gewoon een stukje software geïnstalleerd dat zelfs in standby modus aan de processor zit te knagen.

Enig accuduur voordeel behaal je wel uit prebuffering van je microdrives dat in veel software in te stellen is (zoals in Mortplayer). Hierdoor wordt je SDkaart niet continu aangesproken (dat vreet stroom) maar enkel om even de buffer te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
micheldenhaag schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:36:
[...]

Volgens mij doet WindowsMobile dit zelf ook. Heb met dit programma getest op standbytijd bij normaal gebruik en leverde niks extra op. Als het dat wel bij jou doet dan heb je gewoon een stukje software geïnstalleerd dat zelfs in standby modus aan de processor zit te knagen.

Enig accuduur voordeel behaal je wel uit prebuffering van je microdrives dat in veel software in te stellen is (zoals in Mortplayer). Hierdoor wordt je SDkaart niet continu aangesproken (dat vreet stroom) maar enkel om even de buffer te vullen.
Ja, maar ging mij meer om tijdens het film kijken, muziek luisteren :P Jouw tip over microdrive zal ik eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:35:
[...]

Dutty's WM6.1 V4.3 Final Revised.
- Alles werkt, de perfecte rom.
Kan dus al niet de perfecte rom zijn, want het is een 6.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:51:
[...]

Kan dus al niet de perfecte rom zijn, want het is een 6.1 ;)
Bedoel dus in het algemeen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ik probeer in bootloader te komen (power + volume omlaag), maar kom hier niet in...
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 81% gewijzigd door DaFreakR op 11-09-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Heb je HSPL of SoftSPL gedaan?
Dat moest toch eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
T is gelukt met HSPL :-)

Kan ik 'm nu ook weer terugzetten naar de originele HTC rom met deze SPL versie, of moet ik daar dan ook weer iets in wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Met HSPL erop kun je elke ROM flashen die je wilt, dus ook weer een originele (standaard) ROM.

• wvkreg
Ik heb sinds vandaag een raar probleem met de HD. Ik gebruik Mobile Shell 3.0 trouwens, misschien relevant. Voor de rest standaard ROM. Ik kan als ik het toetsenbord gebruik dus bij sms e.d. niet meer gebruik maken van het volledig qwerty keyboard. De reden hiervoor is dat zodra ik deze keyboard layout selecteer ik niet kan switchen van nummers naar letters met de bekende abc/123 toets. Hij switch dan gewoon niet. Ik kan dus alleen toetsenbord van telefoon gebruiken (onderste optie geloof) en deze is erg onhandig. Harde en zachte reset hebben niet geholpen...any advice?

• MrUnderdude
pfff, heb mp4 for hd geprobeerd. Vind het resultaat matig. Krijg het niet voor elkaar om het origineel niet te verkleinen. Nog mensen met goede tips??

• BBDulcy
  • Laatst online: 27-07-2022
jopwelling schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 00:14:
pfff, heb mp4 for hd geprobeerd. Vind het resultaat matig. Krijg het niet voor elkaar om het origineel niet te verkleinen. Nog mensen met goede tips??
Wat is het origineel? divx?
Bij mij zijn het vooral divx filmpjes van zo'n 700 mb. Na conversie zitten ze meestal op 400mb.
De mp4 file op mijn opslagkaart in my documents/my videos en ik open de film gewoon met verkenner.
Profile in MP4forHD staat bij mij op HD.
Verder niets aan veranderen en het resultaat is op mijn HD geweldig.
Ter info: heb gewoon de originele rom.

Greetz,

BB

• Dannisi
wvkreg schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 00:12:
Ik heb sinds vandaag een raar probleem met de HD. Ik gebruik Mobile Shell 3.0 trouwens, misschien relevant. Voor de rest standaard ROM. Ik kan als ik het toetsenbord gebruik dus bij sms e.d. niet meer gebruik maken van het volledig qwerty keyboard. De reden hiervoor is dat zodra ik deze keyboard layout selecteer ik niet kan switchen van nummers naar letters met de bekende abc/123 toets. Hij switch dan gewoon niet. Ik kan dus alleen toetsenbord van telefoon gebruiken (onderste optie geloof) en deze is erg onhandig. Harde en zachte reset hebben niet geholpen...any advice?
Wat vind jij een 'harde reset'?
Heb je echt:
Druk beide Volumeknoppen aan de zijkant tegelijkertijd in en houd ze ingedrukt. Druk kort de Power-knop in, totdat de belangrijke waarschuwing wordt weergegeven. Laat alle knoppen los en volg de weergegeven instructies.
gedaan?

• DaFreakR
denniskrol schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:27:
[...]

Wat vind jij een 'harde reset'?
Heb je echt:
[...]
gedaan?
Probeer mn touch hd net ook al de hele tijd te hard-resetten, maar wanneer ik de beide volumeknoppen indruk en daarbij de resetknop op de achterkant kom ik in het bootscreen... hier blijft hij vervolgens ook op hangen, hij gaat niet verder met de hard reset..

Iemand tips?

[ Voor 18% gewijzigd door DaFreakR op 12-09-2009 13:25 ]

• Don3k
DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:16:
[...]

Probeer mn touch hd net ook al de hele tijd te hard-resetten, maar wanneer ik de beide volumeknoppen indruk en daarbij de powerknop krijg ik de standaard 'stroom wordt uitgeschakeld' melding....

Iemand tips?
Vol up + Vol down + Rode Reset button aan de achterkant indrukken, die vervolgens weer loslaten, maar nog wel met vol up + down ingedrukt :P

• DaFreakR
Don3k schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:19:
[...]

Vol up + Vol down + Rode Reset button aan de achterkant indrukken, die vervolgens weer loslaten, maar nog wel met vol up + down ingedrukt :P
Dat dus inmiddels gedaan, maar dan blijft hij in het bootscreen hangen... Onderaan, in het witte vlak zie ik 'serial' staan... heeft dat er wellicht iets mee te maken dat hij niet verder gaat?

[ Voor 14% gewijzigd door DaFreakR op 12-09-2009 13:28 ]

• Don3k
DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:26:
[...]

Dat dus inmiddels gedaan, maar dan blijft hij in het bootscreen hangen... Onderaan, in het witte vlak zie ik 'serial' staan... heeft dat er wellicht iets mee te maken dat hij niet verder gaat?
Uhm, dat gebeurd als je volgens mij maar 1 knop indruk. Je moet echt zeker weten dat je ze beide indrukt :P

• DaFreakR
Don3k schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:29:
[...]

Uhm, dat gebeurd als je volgens mij maar 1 knop indruk. Je moet echt zeker weten dat je ze beide indrukt :P
Hmm, krijg het toch echt niet voor elkaar..

Heb gisteren toevallig een nieuwe SPL versie erop gezet.. maar denk niet dat het daar aan kan liggen toch?

• DaFreakR
DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:40:
[...]

Hmm, krijg het toch echt niet voor elkaar..

Heb gisteren toevallig een nieuwe SPL versie erop gezet.. maar denk niet dat het daar aan kan liggen toch?
Ah, gevonden.. Ik probeerde het terwijl mn touch hd aan stond, en hij moet dus schijnbaar uit staan :-)

Moet ik na een hard reset weer een HSPL doen voordat ik een custom rom kan installeren?

Verwijderd

Over het algemeen zijn de beste roms van Dutty en Miri. Dutty is het populairst.

Ten eerste, 90% van de roms zijn WWE, dus mocht je heel erg gesteld zijn op Nederlands op je telefoon moet je wat langer zoeken voor een custom rom. Overigens kan je wel TouchFlo op Nederlands zetten en dan is het belangrijkste gedeelte gewoon in het Nederlands. Alleen de Windows Mobile menuutjes worden engels.

Ik denk dat je op het moment wel kan stellen dat je drie 'soorten' roms hebt voor de blackstone:
- Custom Roms met Windows Mobile 6.1 Professional + Manilla 2.1
- Customs Roms met Windows Mobile 6.5 + Manilla 2.1
- Custom Roms met Windows Mobile 6.5 + Manilla 2.5/2.6

Bovenste is het stabielst en het snelst, onderste het minst (maar nog steeds sneller dan de Stock Rom)

Persoonlijk ben ik overgestapt op Windows Mobile 6.5, maar nog geen Manilla 2.5/2.6 want dat is echt nét nieuw en nog zwaar in betafase (maar wel supervet). Ik heb nog lang op Dutty WM6.1 V4... lopen hangen maar uiteindelijk toch de overstap gemaakt naar 6.5. Ik vind 6.5 net even allemaal wat slicker en beter voor de vingers, vandaar.

Ooh, voordat ik het vergeet. Manilla = (codenaam van) Touchflo
Ik weet niet zeker of je dat weet natuurlijk
Don3k schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 07:47:
[...]

Ik bedoelde NueDynamicClock eigenlijk, sorry!

En daar haal je zeer zeer zeker een heleboel extra standby tijd mee. Overigens wordt standaard bij Windows Mobile de processor niet teruggeklokt in Suspend-mode in verband met verkorting van de levensduur van de processor (en daarmee samenhangende eventuele schadeclaims ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 14:11 ]

• DaFreakR
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:06:
Over het algemeen zijn de beste roms van Dutty en Miri. Dutty is het populairst.

Ten eerste, 90% van de roms zijn WWE, dus mocht je heel erg gesteld zijn op Nederlands op je telefoon moet je wat langer zoeken voor een custom rom. Overigens kan je wel TouchFlo op Nederlands zetten en dan is het belangrijkste gedeelte gewoon in het Nederlands. Alleen de Windows Mobile menuutjes worden engels.

Ik denk dat je op het moment wel kan stellen dat je drie 'soorten' roms hebt voor de blackstone:
- Custom Roms met Windows Mobile 6.1 Professional + Manilla 2.1
- Customs Roms met Windows Mobile 6.5 + Manilla 2.1
- Custom Roms met Windows Mobile 6.5 + Manilla 2.5/2.6

Bovenste is het stabielst en het snelst, onderste het minst (maar nog steeds sneller dan de Stock Rom)

Persoonlijk ben ik overgestapt op Windows Mobile 6.5, maar nog geen Manilla 2.5/2.6 want dat is echt nét nieuw en nog zwaar in betafase (maar wel supervet). Ik heb nog lang op Dutty WM6.1 V4... lopen hangen maar uiteindelijk toch de overstap gemaakt naar 6.5. Ik vind 6.5 net even allemaal wat slicker en beter voor de vingers, vandaar.

Ooh, voordat ik het vergeet. Manilla = (codenaam van) Touchflo
Ik weet niet zeker of je dat weet natuurlijk

[...]

Ik bedoelde NueDynamicClock eigenlijk, sorry!

En daar haal je zeer zeer zeker een heleboel extra standby tijd mee. Overigens wordt standaard bij Windows Mobile de processor niet teruggeklokt in Suspend-mode in verband met verkorting van de levensduur van de processor (en daarmee samenhangende eventuele schadeclaims ;) )
Dit is nog eens een heldere uitleg, thnx!!
N.a.v. bovenstaand verhaal denk ik dat ik ook maar eens een WM 6.5 / Manilla 2.1 ROM wil gaan installeren.
Welke kun je mij hierin aanbevelen?

En op welke manier is de TF3D taal aan te passen?

• Dannisi
DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:46:
[...]

Ah, gevonden.. Ik probeerde het terwijl mn touch hd aan stond, en hij moet dus schijnbaar uit staan :-)

Moet ik na een hard reset weer een HSPL doen voordat ik een custom rom kan installeren?
Nope, bootloader blijft gewoon staan.

• DaFreakR
Heb nu een rom van Miri geinstalleerd.. Deze heeft echter (natuurlijk) een engelse T9.
Is het mogelijk om een Nederlandse T9 te installeren?

En op welke manier is TF3D op NL te zetten? :)

[ Voor 15% gewijzigd door DaFreakR op 12-09-2009 17:53 ]

Verwijderd

DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:50:
Heb nu een rom van Miri geinstalleerd.. Deze heeft echter (natuurlijk) een engelse T9.
Is het mogelijk om een Nederlandse T9 te installeren?

En op welke manier is TF3D op NL te zetten? :)
Zover ik weet is dat niet mogelijk, om een Nederlandse T9 te installeren. Misschien met een custom-keyboard oid ala Resco Keyboard? Geen idee eigenlijk. ik gebruik geen T9

TF3D in NL moet met een registry editor. Maakt niet uit welke, pak er maar 1. Vervolgens ga je:
My Device -> Current User -> HKEY_CURRENT_USER -> MUI -> CurLang
Bij CurLang verander je de Value Data in 413 (hexadecimaal)
Daarna rebooten en is het in het NL :)
DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:19:
[...]

Dit is nog eens een heldere uitleg, thnx!!
N.a.v. bovenstaand verhaal denk ik dat ik ook maar eens een WM 6.5 / Manilla 2.1 ROM wil gaan installeren.
Welke kun je mij hierin aanbevelen?

En op welke manier is de TF3D taal aan te passen?
Voor taal zie bovenstaande!

Welke ik kan aanraden, Tja, ik heb zelf Dutty R12 Revised. Werkt prima, snel, stabiel, en weinig storende bugs.

Om je eventjes kort te helpen, dingen die je niet moet vergeten voor het flashen ;)
1. Backup uiteraard! Ik gebruik zelf PIMbackup
2. Flashen naar de nieuwste, officiele HTC rom (gewoon van website)
3. (nieuwste) Hard-SPL op je telefoon zetten
4. Hard-reset
5. Dutty 6.5 R12 erop flashen
6. Hard-reset
7. Manila taal veranderen/regio veranderen in settings (voor juiste tijdsweergave e.d.), reboot (je zult zien dat rebooten met een nieuwe rom stukken sneller gaat)
8. nueDynamic clock erop zetten en dan start -> settings -> meer -> system -> processor -> File (linksonderin) -> Configure Profiles... -> Vakje voor 'On Suspend' aanvinken en speed op 245,76MHz zetten -> ok -> save -> klaar
9. Backup restoren
10. Reboot
11. Voilá, u heeft de ultieme PPC ;-)

De eerste keer flashen is altijd een beetje kut, en duurt misschien een beetje lang. Daarna gaat het supersnel want moeilijk is het helemaal niet. Het lijkt eerst ook zo'n grote klus maar het is ongeveer 5 a 10min werk.

Veel succes!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 18:39 ]

• DaFreakR
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:14:
[...]

Zover ik weet is dat niet mogelijk, om een Nederlandse T9 te installeren. Misschien met een custom-keyboard oid ala Resco Keyboard? Geen idee eigenlijk. ik gebruik geen T9

TF3D in NL moet met een registry editor. Maakt niet uit welke, pak er maar 1. Vervolgens ga je:
My Device -> Current User -> HKEY_CURRENT_USER -> MUI -> CurLang
Bij CurLang verander je de Value Data in 413 (hexadecimaal)
Daarna rebooten en is het in het NL :)

[...]

Voor taal zie bovenstaande!

Welke ik kan aanraden, Tja, ik heb zelf Dutty R12 Revised. Werkt prima, snel, stabiel, en weinig storende bugs.

Om je eventjes kort te helpen, dingen die je niet moet vergeten voor het flashen ;)
1. Backup uiteraard! Ik gebruik zelf PIMbackup
2. Flashen naar de nieuwste, officiele HTC rom (gewoon van website)
3. (nieuwste) Hard-SPL op je telefoon zetten
4. Hard-reset
5. Dutty 6.5 R12 erop flashen
6. Hard-reset
7. Manila taal veranderen/regio veranderen in settings (voor juiste tijdsweergave e.d.), reboot (je zult zien dat rebooten met een nieuwe rom stukken sneller gaat)
8. nueDynamic clock erop zetten en dan start -> settings -> meer -> system -> processor -> File (linksonderin) -> Configure Profiles... -> Vakje voor 'On Suspend' aanvinken en speed op 245,76MHz zetten -> ok -> save -> klaar
9. Backup restoren
10. Reboot
11. Voilá, u heeft de ultieme PPC ;-)

De eerste keer flashen is altijd een beetje kut, en duurt misschien een beetje lang. Daarna gaat het supersnel want moeilijk is het helemaal niet. Het lijkt eerst ook zo'n grote klus maar het is ongeveer 5 a 10min werk.

Veel succes!
Thnx! Dit ga ik zeker eens ff compleet doorlopen!

Ben nu met mn 1e custom rom de HTC ringtone (standaard) kwijt.. heeft iemand deze toevallig? :)

Ook kan ik in WM 6.5 nog niet vinden waar ik de end button als lock kan instellen.. iemand die me hiermee op weg kan helpen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door DaFreakR op 12-09-2009 18:49 ]

[...]

[...]
TD2 SURFACE Dutch t9.cab

Die zou het moeten doen. :)

Verwijderd

DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:47:
[...]

Thnx! Dit ga ik zeker eens ff compleet doorlopen!

Ben nu met mn 1e custom rom de HTC ringtone (standaard) kwijt.. heeft iemand deze toevallig? :)

Ook kan ik in WM 6.5 nog niet vinden waar ik de end button als lock kan instellen.. iemand die me hiermee op weg kan helpen? :)
http://www.filedropper.com/duttyshtcrhodiumringtones

Zet die erop, als het goed is heb je dan wel alle ringtones die HTC zo'n beetje heeft uitgebracht.

Mocht je Dutty erop gezet hebben is deze cab ook een aanrader om dat vervelende keyboard vibration ding uit te schakelen:
http://www.filedropper.com/duttysdisablekeyboardvibration

• DaFreakR
Thnx, ga ik ook eens even proberen!!
Heb nu de ROM van Miri draaien, maar neem aan dat dit daar ook op zal werken..

Ik krijg overigens steeds na het verzenden van een sms een popupje dat mn sms is verzonden.. Dit zou ik graag uit willen zetten. Iemand enig idee hoe dit te doen is in WM6.5?

• harmageddon
  • Nu online
edit: lol! Ik vroeg me al af waar ik dit nou gepost had... :P dacht toch echt in de HK :+

[ Voor 75% gewijzigd door harmageddon op 15-09-2009 18:15 ]

Aap!

Cool, ga je die op je Touch HD tweaken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
[...]

Wat doet nueDynamic eigenlijk precies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUnderdude
BBDulcy schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:00:
[...]

Wat is het origineel? divx?
Bij mij zijn het vooral divx filmpjes van zo'n 700 mb. Na conversie zitten ze meestal op 400mb.
De mp4 file op mijn opslagkaart in my documents/my videos en ik open de film gewoon met verkenner.
Profile in MP4forHD staat bij mij op HD.
Verder niets aan veranderen en het resultaat is op mijn HD geweldig.
Ter info: heb gewoon de originele rom.

Greetz,

BB
avi, ik krijg ongeveer dezelfde compressie (700 mb naar 400 ofzo). Maar ik vind de kwaliteidt gewoon matig, verder wordt het beeld ook opgerekt. Moet voor zo'n geaffanceerd apparaat toch beter kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:49:
[...]

Wat doet nueDynamic eigenlijk precies? :)
Processor van je PPC naar een lagere kloksnelheid klokken, zodat je langere batterijduur hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jories
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-08 12:15
DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:49:
Ik krijg overigens steeds na het verzenden van een sms een popupje dat mn sms is verzonden.. Dit zou ik graag uit willen zetten. Iemand enig idee hoe dit te doen is in WM6.5?
Met HD Tweak kan je dat uitschakelen of door het register aan te passen

[ Voor 5% gewijzigd door jories op 14-09-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week of twee opeens een vreemd probleem: ik kan geen sms'jes meer versturen resp ontvangen.
Als ik in TF3D het tabblad voor sms ("berichten") aanklik of via Start/berichten ga, kom ik in een scherm dat weliswaar als naam "berichten" heeft, maar waar ik alleen maar kan emailen.
Voorheen werkte het wel. Ik gebruik nog de standaard ROM.
Het enige dat veranderd is (voor zover ik nog kan nagaan), is dat ik het dataverkeer heb geblokkeerd ivm met vertoeven in het buitenland.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en een oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Don3k schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:19:
[...]

Enneh wat gebeurt er dan? Best lastig trouwens
Nou, dat wil ik dus niet, alles factory default en software weg...
Is er geen andere methode?

[ Voor 8% gewijzigd door wvkreg op 15-09-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb energy rom 2.1 en heb problemen met het instellen van add my location bij de klok weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:54:
ik heb energy rom 2.1 en heb problemen met het instellen van add my location bij de klok weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen
Als je probleem is dat als je je locatie selecteert er gebeurt niks, dan is de oplossing misschien wel dat je dezelfde locatie ook bij weather moet invoeren.
En als dat het niet oplost, dan weet ik het ook even niet zo snel :P. Trouwens is het ook handig om zo een vraag te stellen op het XDA forum waar je de rom vandaan hebt, omdat zij waarschijnlijk soortgelijke problemen zijn tegen gekomen.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_mister2004
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:54:
Ik had dat probleem ook maar met de energy rom van "EnergyROM_BLACKSTONE_20090906_Standard" is dat probleem opgelost. ik ben benieuw naar de laatste, had deze geprobeerd op de HD te zetten maar deze was corrupt ofzo.

We zullen wel zien. |:(

A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame

Verwijderd

Miris laatste ROM is erg stabiel moet ik zeggen. Momenteel weer Dutty Leo R3 aan het draaien en testen, als niet bevalt ga ik terug naar Topix denk denk ik.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik heb ongeveer sinds eind maart de Touch HD. Ik kon altijd prima Youtube filmpjes bekijken. Streaming ging prima. Echter sinds een maand of 2 is dit volstrekt onmogelijk geworden omdat het laden van een filmpje zo lang duurt dat het de moeite niet meer waard is. Ik heb voldoende bereik, heb ook geen problemen met ophalen van mail, kan gerust het internet op, maar youtube bekijken is opeens volstrekt onmogelijk geworden....

Iemand een idee?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• tdw

tdw

Amai seg!

Welke provider heb je? Vodafone? Dan moet je even je proxy uitzetten.

~ James May

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:06:
Overigens wordt standaard bij Windows Mobile de processor niet teruggeklokt in Suspend-mode in verband met verkorting van de levensduur van de processor (en daarmee samenhangende eventuele schadeclaims ;) )
huh? terugklokken van een processor verkort de levensduur? nooit van gehoord...
weet je dat zeker? overklokken kan (uiteraard) de levensduur verkorten, maar terugklokken naar mijn weten niet

• harmageddon
  • Nu online
Die 2x hard-reset stappen doe ik niet eens, gaat prima!

Aap!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 07:44:
Miris laatste ROM is erg stabiel moet ik zeggen. Momenteel weer Dutty Leo R3 aan het draaien en testen, als niet bevalt ga ik terug naar Topix denk denk ik.
Ben benieuwd welke je uiteindelijk gepakt hebt! Wat was de fijnste/stabielste/snelste ROM inc. manilla 2.5 die je gebruikt hebt?

mvg

• mr_mister2004
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:05:
[...]

Ben benieuwd welke je uiteindelijk gepakt hebt! Wat was de fijnste/stabielste/snelste ROM inc. manilla 2.5 die je gebruikt hebt?

mvg
Ik heb nu de Laatste energy rom met manilla 2.5 en de Leo interface zoals ok van de jongens moet geloven.
Dat was Energyrom 20090914. Hij is wel stabiel maar af en toe zit er wel iets vertraging in.

Ik wou laatst trouwens naar miri over stappen maar hij gaf een flash error aan ofzo. wie heeft dit wel eens eerder mee gemaakt.
gr

A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame

• Dazzie
  • Laatst online: 16:13
Hoi

Ik probeer al tijden de windows update te doen, maar hij geeft steeds aan dat die geen verbinding kan maken en dat ik de instellingen moet controleren

Zowel via gprs en wifi update die niet.'

Zijn er meer mensen die er last van hebben of die een oplossing weten?

Thnx alvast

Martijn

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Probleem heb ik idd ook. Oplossing geen idee...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

• MaZeLe
Wat bedoel je met windows update?

• Dannisi
Heeft er iemand ooit een update gevonden via dat Windows Update dan?

Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste