Zover ik weet is dat niet mogelijk, om een Nederlandse T9 te installeren. Misschien met een custom-keyboard oid ala Resco Keyboard? Geen idee eigenlijk. ik gebruik geen T9
TF3D in NL moet met een registry editor. Maakt niet uit welke, pak er maar 1. Vervolgens ga je:
My Device -> Current User -> HKEY_CURRENT_USER -> MUI -> CurLang
Bij CurLang verander je de Value Data in 413 (hexadecimaal)
Daarna rebooten en is het in het NL

DaFreakR schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:19:
[...]
Dit is nog eens een heldere uitleg, thnx!!
N.a.v. bovenstaand verhaal denk ik dat ik ook maar eens een WM 6.5 / Manilla 2.1 ROM wil gaan installeren.
Welke kun je mij hierin aanbevelen?
En op welke manier is de TF3D taal aan te passen?
Voor taal zie bovenstaande!
Welke ik kan aanraden, Tja, ik heb zelf Dutty R12 Revised. Werkt prima, snel, stabiel, en weinig storende bugs.
Om je eventjes kort te helpen, dingen die je niet moet vergeten voor het flashen
1. Backup uiteraard! Ik gebruik zelf PIMbackup
2. Flashen naar de nieuwste, officiele HTC rom (gewoon van website)
3. (nieuwste) Hard-SPL op je telefoon zetten
4. Hard-reset
5. Dutty 6.5 R12 erop flashen
6. Hard-reset
7. Manila taal veranderen/regio veranderen in settings (voor juiste tijdsweergave e.d.), reboot (je zult zien dat rebooten met een nieuwe rom stukken sneller gaat)
8. nueDynamic clock erop zetten en dan start -> settings -> meer -> system -> processor -> File (linksonderin) -> Configure Profiles... -> Vakje voor 'On Suspend' aanvinken en speed op 245,76MHz zetten -> ok -> save -> klaar
9. Backup restoren
10. Reboot
11. Voilá, u heeft de ultieme PPC ;-)
De eerste keer flashen is altijd een beetje kut, en duurt misschien een beetje lang. Daarna gaat het supersnel want moeilijk is het helemaal niet. Het lijkt eerst ook zo'n grote klus maar het is ongeveer 5 a 10min werk.
Veel succes!
[
Voor 49% gewijzigd door
Verwijderd op 12-09-2009 18:39
]