Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Mijn toestel had dus last van een ''olievlek'' op het scherm. Toestel 13e op laten halen, vandaag is die terug, met een nieuw scherm + nieuw voorkant.[deze had eerst allemaal deukjes etc].
Super service. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:31
Kaguya schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:56:
Mijn toestel had dus last van een ''olievlek'' op het scherm. Toestel 13e op laten halen, vandaag is die terug, met een nieuw scherm + nieuw voorkant.[deze had eerst allemaal deukjes etc].
Super service. :)
Had je je HD ook geflasht? En hoe heb je de HD op laten halen? Door te contacten met HTC zelf of via de winkel/provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Heb hem er net ook opgezet, maar mijn god wat is hij langzaam en loopt vaak vast.
Ziet er erg mooi uit, maar ga toch echt weer terug naar de standaard rom, totdat de officiele uit is...
Vin87 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:31:
Hij is hier nog niet vastgelopen, soms bevriest die alleen even. HTC Messaging werkt, maar super snel is het niet. Hij heet nog 2.5 als je bij info kijkt, maar alle dingen van 2.6 zitten erin (nieuwe kalender, rotatie van muziek en fotoalbum)

Edit: Rev 7.1 is uit! Dat wordt de 4e keer flashen in 2 dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:39
dempie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:33:
Heb hem er net ook opgezet, maar mijn god wat is hij langzaam en loopt vaak vast.
Ziet er erg mooi uit, maar ga toch echt weer terug naar de standaard rom, totdat de officiele uit is...

[...]
Ik draai nu 7.1 en die is al een stuk sneller. Vastlopers heb ik nog niet gehad. Als je een lekkere snelle rom wilt moet je gewoon voor Manilla 2.1 gaan, bijvoorbeeld Miris 26.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

Flipm0de

geen

dempie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:33:

[...]
een officiële HD 6.5 rom komt er niet. We zullen het dus met die van oa Miri moeten doen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
SharpEdgeOne schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:16:
[...]

Had je je HD ook geflasht? En hoe heb je de HD op laten halen? Door te contacten met HTC zelf of via de winkel/provider?
Ik had er idd een custom rom op via Hardspl. Maar je kan alles terug flashen.[wat ik dus ook had gedaan]

Daarna kan je het laten ophalen door eurotwice.(eurotwice.be) Die regelt de reparatie van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Miri's 7.1 geflashed, maar krijg nu het weer niet aan de praat op het homescreen.
Er staat een heleboel info in Miri's topic dat elkaar steeds tegenspreekt.
Vin87 (of anderen die hem draaien), heb jij het aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Hmmm.. Ik ben nog niet echt tevreden over de snelhied van WM 6.5.. Ik heb nu de topix 2.9 geinstallleerd. Deze is vandaag uitgekomen. Deze rom is echt onzettend snel. Het ''voelt'' ook allemaal veel sneller aan dan WM 6.5. Ook de manilla lijkt in mijn ogen veel soepeler en sneller te werken.

Een aanrader dus!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Fire69 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:52:
Ik heb Miri's 7.1 geflashed, maar krijg nu het weer niet aan de praat op het homescreen.
Er staat een heleboel info in Miri's topic dat elkaar steeds tegenspreekt.
Vin87 (of anderen die hem draaien), heb jij het aan de praat gekregen?
Onder het weertab:

-Eigen locatie toevoegen en updaten
-Bij Settings: auto update uitzetten

Dan op het hometab:

-Tik op de klok en selecteer de locatie die je net hebt toegevoegd

Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, ik had het puntje van de Auto update over het hoofd gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Weet iemand of het mogelijk is voor je 'home screen' een andere wallpaper te gebruiken dan op alle andere tabs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
DaFreakR schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:49:
Weet iemand of het mogelijk is voor je 'home screen' een andere wallpaper te gebruiken dan op alle andere tabs??
Daar zijn verschillende programma's voor maar het ligt eraan welke versie van Manilla je draait. Zoek eens op XDA naar background for all tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Vin87 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:09:
[...]

Daar zijn verschillende programma's voor maar het ligt eraan welke versie van Manilla je draait. Zoek eens op XDA naar background for all tabs.
Ik heb gewoon nog de originele ROM.
Background fot all tabs heb ik al lang draaien, maar dit is niet wat ik zoek.

Ik wil 1 afbeelding instellen als achtergrond op mn home tab, maar een andere afbeelding voor al mn andere tabs....

Background for all tabs stelt 1 wallpaper in voor alle tabs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Heeft er iemand al eens het glaswerk van de HTC vervangen?

ik krijg m behoorlijk uit elkaar, maar dan blijft er een behoorlijk stevige schil over die ik nog niet uit elkaar krijg om het glas + LCD tevoorschijn te toveren :-(

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaFreakR schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:49:
[...]

Ik wil 1 afbeelding instellen als achtergrond op mn home tab, maar een andere afbeelding voor al mn andere tabs....

Het enige dat ik al ben tegengekomen is een soort van pano-effect. Dus 1 grote background die over al je tabs gespreid wordt. Maar dat was voor de Diamond, andere resolutie dus.
D1ON schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 01:41:
Heeft er iemand al eens het glaswerk van de HTC vervangen?

ik krijg m behoorlijk uit elkaar, maar dan blijft er een behoorlijk stevige schil over die ik nog niet uit elkaar krijg om het glas + LCD tevoorschijn te toveren :-(
Als ik het me goed herinner, wordt bij een defecte LCD steeds de volledige front vervangen door HTC?
Zal even kijken in de service manual of er iets over staat.

[edit]
Yep, by disassembly instructions wordt met geen woord gerept over het verwijderen van de lcd van de front-bezel

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 24-08-2009 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
[...]

Ah sorry, misverstand, maar ook die ben ik tegengekomen op XDA (dus verschillende achtergronden per tab), als ik hem weer tegenkom post ik hem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Fire69 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 07:35:
[...]

Het enige dat ik al ben tegengekomen is een soort van pano-effect. Dus 1 grote background die over al je tabs gespreid wordt. Maar dat was voor de Diamond, andere resolutie dus.
En daarmee zou je dus in theorie elke wallpaper anders kunnen maken. :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Heb vanmorgen de nieuwere versie van Miri geinstalleerd (zonder HTC messaging) en die werkt tot nu toe echt super!

aanrader dus!

*custom ROMs* staan we niet toe

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 30-08-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laatst geprobeerd Automapa te installeren op mijn blackstone. Dit ging allemaal goed, maar omdat ik wegmoest en de installatie nog niet was afgerond heb ik deze gecancelled. paar dagen later wou ik het weer opnieuw installeren. Dit leek allemaal goed te gaan, tot op een gegeven moment de installatie vast liep, en de melding kwam dat mijn storage memory kritiek was, en de installatie niet kon worden voortgezet.

Nu heb ik mijn mails en dat soort dingen verwijderd, tot mijn storage memory weer op een goed niveau zat. het probleem is nu dat m'n geheugenkaart niet meer wordt herkend. niet door mijn telefoon, maar ook niet door mijn pc(card reader)...
weet iemand waar dit aan kan liggen, en nog belangrijker hoe ik dit kan oplossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:17:
Heb laatst geprobeerd Automapa te installeren op mijn blackstone. Dit ging allemaal goed, maar omdat ik wegmoest en de installatie nog niet was afgerond heb ik deze gecancelled. paar dagen later wou ik het weer opnieuw installeren. Dit leek allemaal goed te gaan, tot op een gegeven moment de installatie vast liep, en de melding kwam dat mijn storage memory kritiek was, en de installatie niet kon worden voortgezet.

Nu heb ik mijn mails en dat soort dingen verwijderd, tot mijn storage memory weer op een goed niveau zat. het probleem is nu dat m'n geheugenkaart niet meer wordt herkend. niet door mijn telefoon, maar ook niet door mijn pc(card reader)...
weet iemand waar dit aan kan liggen, en nog belangrijker hoe ik dit kan oplossen :?
ik kreeg gisteren precies zelfde probleem (weliswaar niet door dezelfde reden), maar mijn geheugenkaart wordt ook niet meer gezien door de telefoon en laptop... Heb het idee dat het kaartje kapot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar jij bent wss wel zo slim geweest om een backup te maken? kben nu al mn cab's kwijt(en muziek ed. maar das niet zo boeiend).. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:34:
maar jij bent wss wel zo slim geweest om een backup te maken? kben nu al mn cab's kwijt(en muziek ed. maar das niet zo boeiend).. :(
Ik gebruik MyPhone van microsoft, ideaal!
maar wat ik kwijt ben, was niet bijster belangrijk... maargoed, een nieuw kaartje halen kost ook zo weer 20 a 25 euries...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaat myphone ook alles van je geheugenkaart op dan?

niet de cab's zo te zien

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 13:40 . Reden: myphone gecheckt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:37:
slaat myphone ook alles van je geheugenkaart op dan?

niet de cab's zo te zien
hij slaat standaard alles van je telefoon op...
via opties kun je dan aangeven dat je ook de opslagkaart wilt opslaan...
zelf heb ik alleen Contacten, SMS en Agenda gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Fire69 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:09:
xml is gewoon een tekst-file. Ik veronderstel dat je wel Notepad of iets gelijkaardigs hebt? :?
Ja dat weet ik, maar mij gaat het erom dat ik deze veranderd voor de file in windows.
Ik kan via de main computer niet in de windows map komen om deze te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:11

Dogooder

dus...

Ik probeer hard door 6 delen topic te worstelen maar ik lijk de enige met dit probleem. Mijn klok loopt met grote regelmaat een half uur tot een uur achter. Hierdoor ben ik al meerdere malen te laat op een afspraak verschenen en is dus hoogst irritant.

Ik dacht dat het kwam door het installeren van s2u2 welke ik al een flinke tijd heb, na deze geupdate te hebben naar de meest recente is het probleem helaas nog niet weg. Het lijkt wel iets met memory leaks te maken te hebben, maar ik heb het nog niet kunnen pinpointen. Weet iemand of dit een bekent probleem is en of er een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Heee Fire69

mijn excuses voor de late reactie....de tomtom shortcutmaker werkt geweldig!!!

bedankt hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Hey mensen!

Ik heb een probleempje met de Touch HD & ActiveSync:
Heb net de Touch HD opnieuw geflashed (originele firmware), omdat deze niet meer lekker stabiel was.
Nu heb ik ActiveSync opgezet voor mijn werk en hij update elk half uur.
Maar als hij dat dus gedaan heeft, en ik zet de HD weer aan (uit slaapstand) dan staat het activesync scherm open... Die kan ik dan weer sluiten, maar de volgende keer staat hij weer open (na een volgende update).

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Vin87 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:09:
[...]

Gevonden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=529730

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dogooder schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:49:
Ik probeer hard door 6 delen topic te worstelen maar ik lijk de enige met dit probleem. Mijn klok loopt met grote regelmaat een half uur tot een uur achter. Hierdoor ben ik al meerdere malen te laat op een afspraak verschenen en is dus hoogst irritant.

Ik dacht dat het kwam door het installeren van s2u2 welke ik al een flinke tijd heb, na deze geupdate te hebben naar de meest recente is het probleem helaas nog niet weg. Het lijkt wel iets met memory leaks te maken te hebben, maar ik heb het nog niet kunnen pinpointen. Weet iemand of dit een bekent probleem is en of er een oplossing voor is?
Heb je de ROM update en fixes al geinstalleerd van de HTC website?
(Ik neem tenminste aan dat je een stock ROM draait?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
[...]

Helaas heb ik nog niks kunnen vinden hiervoor..
Is er hier echt niet iemand op dit forum aanwezig die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:11

Dogooder

dus...

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:29:
[...]

Heb je de ROM update en fixes al geinstalleerd van de HTC website?
(Ik neem tenminste aan dat je een stock ROM draait?)
Dat ga ik eerst maar is proberen dan. Lijkt me eigenlijk wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
DaFreakR schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:24:
[...]

Helaas heb ik nog niks kunnen vinden hiervoor..
Is er hier echt niet iemand op dit forum aanwezig die me hiermee kan helpen?
Kijk twee posts boven je, dat zou hem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Vin87 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:04:
[...]

Helemaal super, ik ga eens kijken of dit werkt!! Dank je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Vin87 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:04:
[...]

Deze patch zou werkzaam moeten zijn met Manila 2.0 & 2.1...
Ik kan echter nergens terugvinden welke Manila versie er op de standaard HTC Rom zit.. Iemand die dit toevallig zo weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:33
TF settings tab, onderaan...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Daar staat TouchFLO 3D 1.337395_1630.38....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
DaFreakR schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:03:
[...]

Daar staat TouchFLO 3D 1.337395_1630.38....
Tja.... als ik naar Settings tab ga onderaan Info staat er TouchFlo 3D 2.0.37889.1

Ga ik naar Settings tab en dan Meer, kies dan voor Systeem, TouchFlo. Kies ik daarna voor Info staat er TouchFLO voor Pocket PC versie 3.0 (build 1913.2627)

Zeg het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
JantjeKoud schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:16:
[...]

Tja.... als ik naar Settings tab ga onderaan Info staat er TouchFlo 3D 2.0.37889.1

Ga ik naar Settings tab en dan Meer, kies dan voor Systeem, TouchFlo. Kies ik daarna voor Info staat er TouchFLO voor Pocket PC versie 3.0 (build 1913.2627)

Zeg het maar...
Ehh ja.. en hoe weet ik nou vervolgens welke manila versie ik heb, is dat dan 1.3?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Helaas, ik geef het op.. Krijg het maar niet voor elkaar om 1 wallpaper voor mn homescreen in te stellen en een andere voor al mijn andere tabs..

Mocht iemand hier handig zijn en dit kunnen fixen (als .cab ofzo), laat maar even weten... Ik geef t op! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
DaFreakR schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:39:
Helaas, ik geef het op.. Krijg het maar niet voor elkaar om 1 wallpaper voor mn homescreen in te stellen en een andere voor al mijn andere tabs..

Mocht iemand hier handig zijn en dit kunnen fixen (als .cab ofzo), laat maar even weten... Ik geef t op! :(
Oeps, sorry ik heb een Diamond 2 NL en geen Touch HD. Wat ik wou aangeven was dat ik verschillende versie nummers kan vinden op mn telefoon, ik weet dus zelf ook niet wat het 'goede' nummer is.
Ook heb ik slechte ervaringen met de progjes die onze broeders maken bij xda-developers.com. Heb zo al een hard reset moeten doen, na het installeren van een cab, en ja het was weldegelijk bedoelt voor de D2. Waarschijnlijk zit er toch veel verschil tussen de europese (engelse) en de nederlandse versie van de TouchFlo. (manilla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martjah schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:05:
Heee Fire69

mijn excuses voor de late reactie....de tomtom shortcutmaker werkt geweldig!!!

bedankt hiervoor!
Graag gedaan.
Door jouw vraag heb ik beslist om TT ook maar op mijn SD-kaartje te zetten ipv steeds die install opnieuw te moeten doen. Jij ook bedankt dus! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Is er een manier om een Nederlands woordenboek op wwn WM6.5 Touch HD te installeren? Ik kan het nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek eens naar "TD2 SURFACE Dutch t9.cab". Die heeft het bij mij gedaan (maar gebruik geen woordenboek en heb hem na reflash niet terug erop gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdw schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:40:
[...]

En daarmee zou je dus in theorie elke wallpaper anders kunnen maken. :)
In theorie wel, dus hierbij:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=506654
(voor SE Xperia X1)

:)

Iemand in het Blackstone-forum bevestigde dat het bij hem probleemloos werkte.
Dus als iemand zin heeft om te testen en te rapporteren hier. :)

[edit]
Kijk in dat topic even naar "The Dozen", een mod om op elke tab een andere background te hebben.
De originele panorama-mod geeft je maar 3 images die scrollen.

[edit2]
en dit is voor de mensen met Manilla 2.5:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=548450

[ Voor 24% gewijzigd door Fire69 op 26-08-2009 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Is er toevallig iemand die nu de Manilla 2.5, WM6.5 van Miri (v7.1 of die TEST) gebruikt? ik vraag me af hoe the HTC messaging nu is, het was eerst heel erg traag maar vroeg me af of dit al verbeterd is.. of gewoon beter is als je bijvoorbeeld niet al je smsjes importeert!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die draai ik en heb helemaal geen problemen met smsen. Maar ik importeer dan ook geen sms'en na het flashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Fire69 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:53:
Die draai ik en heb helemaal geen problemen met smsen. Maar ik importeer dan ook geen sms'en na het flashen. :)
Ik draai hem ook.. draait opzich perfect, alleen komen soms smsjes niet over. Als ik in mijn Sent Items kijk, dan staan sommige geadresseerden tussen "aanhalingstekens". Ik heb het idee dat deze niet overkomen, terwijl te telefoon toch aangeeft hem verzonden te hebben.
Iemand anders hier ook last van?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:06
Iemand die me kan helpen?

Ik heb sinds een paar dagen dit prachtig toestel ook en heb er (omdat ik gewend was ermee te werken op de tytn II ) SPB Mobile Shell op gegooid.
Prachtig en alles werkt maar.....ik ben mijn aandelen tab kwijt en wil graag het programma aandelen via mijn SPB Shell aanroepen. :?
Weet iemand in welke map het programma zich bevindt en hoe het heet evt? _/-\o_

Wil er wel graag mee werken.

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi
ik heb ook de nieuwste versie van miri draaien .
maar heb een probleem.
als ik mijn email email instel kan ik nergens de manier vinden hoe hij verbinding moet maken.
iemand ook dit probleem ?
gr michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
scorpio schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:00:
Iemand die me kan helpen?

Ik heb sinds een paar dagen dit prachtig toestel ook en heb er (omdat ik gewend was ermee te werken op de tytn II ) SPB Mobile Shell op gegooid.
Prachtig en alles werkt maar.....ik ben mijn aandelen tab kwijt en wil graag het programma aandelen via mijn SPB Shell aanroepen. :?
Weet iemand in welke map het programma zich bevindt en hoe het heet evt? _/-\o_

Wil er wel graag mee werken.
Volgens mij (geen 100% zekerheid) zijn de tabs geen losse programma's, maar zitten die allemaal in manilla.exe. Dus alleen de aandelentab aanroepen gaat lastig worden denk.

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Ik heb tegenwoordig last dat ik me zelf hoor als ik bel of opgebeld wordt.
Is echt irri.
Waar ligt het aan en hoe kan ik dit oplossen.
Ik heb de gewone standaard windows 6.1

[ Voor 12% gewijzigd door bigpapa op 27-08-2009 01:05 ]

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
Ik heb Miri V25 draaien en nu komt het best vaak voor dat ie een paar min. vast blijf staan als ik weer uit m'n inbox ga. Als ik na een paar minuten weer kijk dan kan ik er weer gewoon mee werken :{

Meer mensen dit probleem?

• dempie
Martijn85 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:18:
Ik heb Miri V25 draaien en nu komt het best vaak voor dat ie een paar min. vast blijf staan als ik weer uit m'n inbox ga. Als ik na een paar minuten weer kijk dan kan ik er weer gewoon mee werken :{

Probeer eens Miri Rev 7.1 zonder HTC messaging te draaien, werkt bij mij vlekkeloos!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:52:
hi
ik heb ook de nieuwste versie van miri draaien .
maar heb een probleem.
als ik mijn email email instel kan ik nergens de manier vinden hoe hij verbinding moet maken.
iemand ook dit probleem ?
gr michel
email > menu > tools > options > "email adres" > edit account setup
dan het lijstje afgaan. (moet je bij advanced server settings zijn)

Zo ik heb iemand geholpen..nu mijn beurt voor een vraag :p
Iemand die de tf3d icoontjes als ico of png op zijn pc heeft staan?

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik heb vandaag voor het eerst mijn toestel geflashed naar een XDA Rom. Ik heb gekozen voor die van Miri, draait Winmo 6.1 met Manilla 2.5 V2.1, zonder HTC messaging.
Ik draaide hiervoor de NL stock rom, samen met SPB MS 3.0.1.
En ik moet zeggen dat ik het tot nu toe wel aardig leuk vindt, dat nieuwe manilla. Alleen is het raar dat ik nu mijn wifi instellingen niet juist kan toevoegen. Het was namelijk toch dat je ook de ip en dns adressen kon toevoegen? Ik zie dat nu nergens meer terug en dat heb ik nodig om toegang te krijgen tot mijn netwerk. Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie of dat het niet meer kan....

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Gopal schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:27:
Ik heb vandaag voor het eerst mijn toestel geflashed naar een XDA Rom. Ik heb gekozen voor die van Miri, draait Winmo 6.1 met Manilla 2.5 V2.1, zonder HTC messaging.
Ik draaide hiervoor de NL stock rom, samen met SPB MS 3.0.1.
En ik moet zeggen dat ik het tot nu toe wel aardig leuk vindt, dat nieuwe manilla. Alleen is het raar dat ik nu mijn wifi instellingen niet juist kan toevoegen. Het was namelijk toch dat je ook de ip en dns adressen kon toevoegen? Ik zie dat nu nergens meer terug en dat heb ik nodig om toegang te krijgen tot mijn netwerk. Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie of dat het niet meer kan....
Rechtsonder op advanced drukken?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
tdw schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:17:
[...]

Rechtsonder op advanced drukken?
Nope, kan nergens een optie vinden om je ip- en dns adressen handmatig in te kunnen vullen. Toch wel jammer, maar als het er niet is dan ga ik wel weer terug naar de stock rom, waar het wel handmatig ingevuld kon worden.

EDIT:
Ik ben er achter gekomen waar je de ip- en dns adressen kan invullen. Als je naar Netwerk Adapters gaat en op punt 1 drukt, dan kan je het dus aanpassen. Je kan dan dus wel de ip- en dns adressen handmatig invoeren.
Dus het probleem is weer opgelost :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Gopal op 28-08-2009 16:42 . Reden: Probleem opgelost ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Martijn85 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:18:

Ja! Ik draai dan v26 en heb dat tijdelijke freeze probleem als ik een volume knop indruk. Niet altijd, maar vaak wel. Ik ga binnenkort een hard reset proberen om te kijken of het niet door een 3rd party progje komt.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Als ik zo naar de ROM benchmark resultaten kijk, valt me op dat de snelste ROMs die met WM6.1 zijn, en van die met WM6.5 zijn de Dutty's het snelst. Klopt dit inderdaad met jullie ervaringen in gebruik (althans voor degenen die meerdere ROMs hebben uitgeprobeerd)?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

sl1200 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:42:
Als ik zo naar de ROM benchmark resultaten kijk, valt me op dat de snelste ROMs die met WM6.1 zijn, en van die met WM6.5 zijn de Dutty's het snelst. Klopt dit inderdaad met jullie ervaringen in gebruik (althans voor degenen die meerdere ROMs hebben uitgeprobeerd)?
Ik heb de snelste 6.1 geinstalleerd gehad en nu weer miri's 6.5 rom. Moet zeggen dat ik het verschil niet erg heb gemerkt en 6.5 heeft gewoon meer voordelen dan 6.1 dus voor mij geen 6.1 meer.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
dempie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:36:
[...]

Probeer eens Miri Rev 7.1 zonder HTC messaging te draaien, werkt bij mij vlekkeloos!
Ik zal dat vanavond eens proberen. Is dat gewoon een compleet andere ROM of is het iets "extra's"? (of minder dan eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Martijn85 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:15:
[...]

Ik zal dat vanavond eens proberen. Is dat gewoon een compleet andere ROM of is het iets "extra's"? (of minder dan eigenlijk :P)
Het is gewoon een ROM, maar je kunt de HTC Messaging functie niet gebruiken. Hij werkt wel, maar verzend de smsjes niet. Je zult gewoon met de Windows Messaging functie moeten werken. Waardoor hij een stuk sneller is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Mijn Touch HD is gerepareerd... alleen ligt dat ding op mn bureau op mn werk.. en ik ben daar gister niet geweest :( helaas moet ik dus nog 3 dagen wachten voordat ik mn foon weer in mn handen heb :)
Al met al 2 weken moeten wachten. Niet slecht op zich. Had 1 week kunnen zijn als die rare belgen niet 2 couriersdiensten en ook nog een pakketdienst nodig hebben om de telefoon terug bij mij af te leveren 8)7

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parabas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:55
Is iemand erin geslaagd om grote bijlagen met Windows Live Messenger te downloaden op de touch hd?
het lukt me namelijk nog steeds niet om bijlagen >3mb te downloaden. (telefoon geeft dan de melding File too big)

als iemand een goede oplossing heeft, ik zal je voor eeuwig gedurende 3 weken dankbaar zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Parabas schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:58:
Is iemand erin geslaagd om grote bijlagen met Windows Live Messenger te downloaden op de touch hd?
het lukt me namelijk nog steeds niet om bijlagen >3mb te downloaden. (telefoon geeft dan de melding File too big)

als iemand een goede oplossing heeft, ik zal je voor eeuwig gedurende 3 weken dankbaar zijn _/-\o_
Waarom moet het via live messenger? kan het niet via email of ergens op een website te zetten via ftp?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parabas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:55
harmageddon schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:03:
[...]

Waarom moet het via live messenger? kan het niet via email of ergens op een website te zetten via ftp?
sorry dat ik het niet duidelijk genoeg heb uitgelegd/verkeerd heb neergezet onder de noemer WLM. vandaar een retry:

iemand stuurt mij een email met een attachement rond de 4 mb naar mijn hotmail account. als je met je touch hd naar het email icoontje navigeert, dan kan je je email syncen.

het probleem met windows live is dat het bestanden die als attachement zijn toegevoegd aan je email niet wilt downloaden als ze groter zijn dan 2-3 MB. daarbij geeft het de melding file too big. dit terwijl er nog iets van 6 GB op de opslagkaart aan ruimte over is.

vandaar dat ik me afvroeg of er misschien niet een registryaanpassing is waardoor je als het ware bijlagen mag downloaden van onbeperkte grootte. in de accountinstellingen op de telefoon zelf kan je dit namelijk niet instellen bij een hotmail account.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een barst in m'n scherm zitten, de telefoon zat in m'n broekzak en de autosleutel is wss in m'n broek uitgeklapt en heeft zo een barst op het scherm gemaakt o.i.d. Ik heb de telefoon nu bijna een maand, heb alleen geen verzekering afgesloten. Zou ik een nieuwe scherm kunnen krijgen, zoja hoe?

Heeft ook iemand een idee hoe ik landscape mode krijg bij TomTom 7.915?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:20:
Ik heb sinds kort een barst in m'n scherm zitten, de telefoon zat in m'n broekzak en de autosleutel is wss in m'n broek uitgeklapt en heeft zo een barst op het scherm gemaakt o.i.d. Ik heb de telefoon nu bijna een maand, heb alleen geen verzekering afgesloten. Zou ik een nieuwe scherm kunnen krijgen, zoja hoe?

Je kan een nieuw scherm krijgen. Je moet hem aanbieden bij de winkel waar je hem hebt gekocht, die zullen hem voor je opsturen naar een reparatiecentrum. Iemand anders zonder verzekering heeft ook z'n scherm laten vervangen [weet niet meer wie en in welk topic dat was], maar dat kostte 265 euro. TomTom heb ik geen ervaring mee.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:20:

Voor TomTom in landscape kun je ChangeScreen gebruiken. Daarin aangeven dat alleen TomTom landscape moet kunnen. Werkt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:00:
[...]

Je kan een nieuw scherm krijgen. Je moet hem aanbieden bij de winkel waar je hem hebt gekocht, die zullen hem voor je opsturen naar een reparatiecentrum. Iemand anders zonder verzekering heeft ook z'n scherm laten vervangen [weet niet meer wie en in welk topic dat was], maar dat kostte 265 euro. TomTom heb ik geen ervaring mee.
N vriend van me had ook een dikke barst in het scherm. Hij wilde toen een nieuw scherm bestellen en zelf proberen te maken voor 35 euro ofzo, alleen werd hem aangeraden meteen alles opnieuw erin te zetten omdat dat het beste zou werken (lees meest succesvolle kans dat je telefoon het nog zou doen) Dus meteen nieuw scherm + lcd + nogwat 3 dingen die gewoon op elkaar zitten. Kostte hem 105 euro met die 2 andere schermen (?) erbij, heeft zelf alles uit elkaar gehaald en in elkaar gezet en ziet er nu weer als nieuw uit. Hij is niet superhandig ofzo of dat hij dit vaker doet, dus moet best te doen zijn als je voorzichtig bent en er 105 euro voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:05:
[...]

N vriend van me had ook een dikke barst in het scherm. Hij wilde toen een nieuw scherm bestellen en zelf proberen te maken voor 35 euro ofzo, alleen werd hem aangeraden meteen alles opnieuw erin te zetten omdat dat het beste zou werken (lees meest succesvolle kans dat je telefoon het nog zou doen) Dus meteen nieuw scherm + lcd + nogwat 3 dingen die gewoon op elkaar zitten. Kostte hem 105 euro met die 2 andere schermen (?) erbij, heeft zelf alles uit elkaar gehaald en in elkaar gezet en ziet er nu weer als nieuw uit. Hij is niet superhandig ofzo of dat hij dit vaker doet, dus moet best te doen zijn als je voorzichtig bent en er 105 euro voor over hebt.
Dat zal best, alleen vervalt dan wel je garantie, voor als die een keer niet door jouw eigen schuld stuk gaat ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

of je sluit een verzekering af, wacht een tijdje en bied hem dan aan.

ik heb voor de zekerheid de verzekering er meteen bij gepakt.

voor het draaien van applicaties gebruik ik FlipIt (zit bij de duttyroms), werkt echt perfect en is gemakkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
ChangeScreen.. 1 van de betere en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
martjah schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:46:
of je sluit een verzekering af, wacht een tijdje en bied hem dan aan.
Zoiets heet in normaal Nederlands toch verzekeringsfraude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Jannibal23 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:43:
[...]

Dat klopt inderdaad.

Ik heb trouwens ook zelf even een vraagje. Ik heb mn rooster van school in mn telefoon staan, en wil aan de hand van die kalenderpunten een 'wekker' zetten. Nu vond ik de standaard wekker altijd véel en véel te luid, dus heb ik met behulp van Audacity een 'fade-in' erin gezet. Het bestand is nu 1:28 lang, en loopt rustig op (in de hoop dat ik rustig wakker wordt in plaats van pats boem grmbl). Echter als ik naar Sounds & Notifications ga, vervolgens voor Notifications kies en in het dropdown menu 'Reminders' selecteer, kan ik mijn eigen ringtone niet vinden. Het bestand heb ik in \Windows\Rings (bij de rest dus) geplaatst, maar hij staat dus niet in de lijst.

Ik heb hem zowel als MP3 als WAV op mn THD gezet, maar helaas, niks, noppes, nada. Nadat ik hem heb ingekort tot onder een minuut zie ik hem nog steeds niet. Ik kan hem wel als 'normale' ringtone gebruiken, dus windows ziet het bestand wel. Het gaat dus om dit bestand, en ik gebruik Leo's 3.55 rom. Wie kan mij helpen?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Jannibal23 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:43:
[...]

Dat is geen verzekeringsfraude, het kan namelijk gewoon niet. Je moet binnen 7 dagen na aankoop van het toestel een verzekering afsluiten, na die periode kan je je telefoon (bij de meesten) niet meer verzekeren. Ook niet meer dan logisch overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Na het installeren van de nieuwe (originele) htc rom was het 'kalender probleem' (Het verversen van de kalender om 12 uur) verholpen.

Sinds enkele dagen ververst mijn kalender echter niet meer. Iemand enig idee hoe dit ineens kan gebeuren en wat hieraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Fitz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:16:
[...]

Dat is geen verzekeringsfraude, het kan namelijk gewoon niet. Je moet binnen 7 dagen na aankoop van het toestel een verzekering afsluiten, na die periode kan je je telefoon (bij de meesten) niet meer verzekeren. Ook niet meer dan logisch overigens...
Precies om zulk soort flauwe acties te voorkomen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:43:
[...]

Ik heb hem zowel als MP3 als WAV op mn THD gezet, maar helaas, niks, noppes, nada. Nadat ik hem heb ingekort tot onder een minuut zie ik hem nog steeds niet. Ik kan hem wel als 'normale' ringtone gebruiken, dus windows ziet het bestand wel. Het gaat dus om dit bestand, en ik gebruik Leo's 3.55 rom. Wie kan mij helpen?
Zet 'm in \Windows, dat moet werken. De standaard wekker applicatie pikt alleen .wav, geen mp3 dus helaas. Gebruik anders Galarm of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Wie draait er ook Miri Rev7.1 zonder HTC messaging en ondervind soms ook problemen met sms, dat ze pas laat overkomen, of de telefoon geen melding geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook uitleg voor dummies?
Evt. via msn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wopkje, GoT is geen helpdesk. Je kunt hier best vragen stellen, maar communicatie gaat hier gewoon via het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, heb het meeste al uitgevonden..
Maar krijg de wallpaper van mijn niet anders, heb ergens gelezen dat dit gewoon via instellingen > achtergrond moest.
Maar dit heb ik niet?

*Edit: Gevonden!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:13:
[...]

Zet 'm in \Windows, dat moet werken. De standaard wekker applicatie pikt alleen .wav, geen mp3 dus helaas. Gebruik anders Galarm of zo.
het is een .wav ;)

Daarnaast gaf ik al aan dat ik hem wel als ringtone in kan stellen, dus het wordt herkend. Echt heel vreemd dus :?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutty WM6.1 v4.3 Final erop gezet. Werkt als een speer!
Enkel htc sms wil niet werken?
Windows sms werkt wel..

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
Weten een iemand van jullie een makkelijk progje waarbij je je maandelijkse statistieken kunt weergeven; aantal verzonden en ontvangen sms'jes, gespreksduur etc.

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Zoiets zou ik wel willen weten voor dataverkeer. Iemand misschien een tip?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

harmageddon schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:00:
Mijn Touch HD is gerepareerd... alleen ligt dat ding op mn bureau op mn werk.. en ik ben daar gister niet geweest :( helaas moet ik dus nog 3 dagen wachten voordat ik mn foon weer in mn handen heb :)
Al met al 2 weken moeten wachten. Niet slecht op zich. Had 1 week kunnen zijn als die rare belgen niet 2 couriersdiensten en ook nog een pakketdienst nodig hebben om de telefoon terug bij mij af te leveren 8)7
bij welk bedrijf heb jij je telefoon laten maken? en hoe kwam je bij hun uit, waren ze het goedkoopst?

groet

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:05:
[...]

bij welk bedrijf heb jij je telefoon laten maken? en hoe kwam je bij hun uit, waren ze het goedkoopst?

groet
Je kan je telefoon toch laten maken via HTC ( uitgezonderd als je scherm kapot is volgens mij) . Zijn verder geen kosten aanverbonden , want HTC regelt de verzending. Ik heb de mijne vorige week laten ophalen, gisteren bericht dat binnenwerk vervangen is en dat ie onderweg terug is.

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Weten jullie of het mogelijk is de behuizing te vervangen? en het scherm?
en wat dit ongeveer kost?

Om te laten doen, of wellicht zelf....

• Dannisi
http://gathering.tweakers...rvangen&data[boolean]=AND

??

[ Voor 44% gewijzigd door Dannisi op 03-09-2009 16:49 ]

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb een WWE HD, maar ik zou graag een originele NLD rom installeren, maar ik weet niet waar ik deze kan vinden?

Kan iemand mij hierbij helpen?

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
robvanpraat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:06:
Ik heb een WWE HD, maar ik zou graag een originele NLD rom installeren, maar ik weet niet waar ik deze kan vinden?

Kan iemand mij hierbij helpen?
Grapje zeker?! Hier is al zooooveel over geschreven op dit forum...gebruik ffies de zoekfunctie ;)

Verwijderd

Wirehub schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:27:
[...]

Je kan je telefoon toch laten maken via HTC ( uitgezonderd als je scherm kapot is volgens mij) . Zijn verder geen kosten aanverbonden , want HTC regelt de verzending. Ik heb de mijne vorige week laten ophalen, gisteren bericht dat binnenwerk vervangen is en dat ie onderweg terug is.
betreft bij mij schade aan de buitenkant omdat een vriend hem vant balkon gooide (geniet, maar drink met mate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 17-09 17:31
Mijn scherm iseen soort van kapot, reageert nog wel maar backlight lijkt niet meer te werken. Niet achter het scherm en niet achter het pwr knopje. Gekocht via Vodafone maar heb direct naar HTC gebeld. Koerier pikt m volgende week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:27
Ik heb de nieuwe energyROM met wm 6.5 en manila 2.5. Alleen wil ik die 3 grote home tabs niet op het beginscherm hebben. Is het mogelijk deze weg te halen? Ik heb er liever gewoon niets staan, aangezien ik mijn programma's makkelijk geordend heb in het start menu.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45
Even een vraagje:

Ik weet dat er voor de Iphone/Ipod een programma beschikbaar genaamd Istudiez (http://istudentpro.com/index.html). Hierin kan je je lesrooster plaatsen met het bijbehoren huiswerk.

Weet iemand of een dergelijk programma ook voor de HTC beschikbaar is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 17:16
iemand dit al geprobeerd? ben er zeer over te spreken ;)
edit: linkje is handig: http://www.resco.net/forums/ShowPost.aspx?PostID=26861

[ Voor 41% gewijzigd door Mouki_9 op 04-09-2009 21:47 ]

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mouki_9 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 21:38:
iemand dit al geprobeerd? ben er zeer over te spreken ;)
wat al geprobeerd? :?
Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste