Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Leo sloopt het ook uit z'n roms; het is toch een overbodige en onnuttige functie.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
denniskrol schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:46:
Heeft er iemand ooit een update gevonden via dat Windows Update dan?
Nee, want hij doet het niet ;)

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

ik heb dr ook geen windows update opzitten (duttyrom)

mjah wie heeft zoiets nodig...

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Nieuwe Topix 3.0 vandaag waarschijnlijk!

Wordt weer Touch HDén met de sneltrein!!! zoemfffff! Deze chef weet werkelijk wat hij doet!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Radio 1.17.25.09 voor de geïnteresseerde:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=560451

• Chutney
Met welke RILphone driver gebruik je die nieuwe 1.17 radio?

• Don3k
Chutney schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:23:
Met welke RILphone driver gebruik je die nieuwe 1.17 radio?
1.14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:48
Kent iemand dit probleem? Ik krijg de volgende melding in Opera (terwijl ik 1 tab gebruik):

Geen geheugen beschikbaar. Onvoldoende geheugen. Sluit tab om geheugen vrij te maken.

Ik heb dan maar 59% van het werkgeheugen in gebruik en er staan geen andere programma's open. Ik heb de standaard ROM van HTC (EU upgrade van april). Ik soft-reset regelmatig.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:33
En jawel hoor... het is weer zo ver! :(
Voor de 2e keer heb ik een newton's ring op mijn blackstone! :( Ik ga nu proberen een nieuw toestel te krijgen van HTC want dit is wel heel slecht.
De vorige newton ring was ca. 2x3cm
Kijk nu maar eens op de foto.... :(
Afbeeldingslocatie: http://www.renkers.com/IMG_0605_got.jpg
Klik voor highres.
Dit is 2.5x7.5cm. Te slecht voor woorden!

Waarschijnlijk is dit gebeurd terwijl ik gewoon op de fiets zat, niets geks nergens tegenaan gestoten of andere rare dingen gedaan.
:( :| :X 8)7 :'( ;(

[ Voor 5% gewijzigd door harmageddon op 20-09-2009 12:54 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt me toch echt te komen door teveel druk op het scherm te zetten hoor.
Ik heb ook een probleem gehad met mijn scherm, dat begon helemaal te flippen net alsof er overal op gedrukt werd zonder dat ik zelf iets deed.
Sindsdien is mijn HD van mijn broekzak naar een tasje aan mijn riem verhuisd en zijn de problemen helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Fire69 schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:47:
Dat lijkt me toch echt te komen door teveel druk op het scherm te zetten hoor.
Ik heb ook een probleem gehad met mijn scherm, dat begon helemaal te flippen net alsof er overal op gedrukt werd zonder dat ik zelf iets deed.
Sindsdien is mijn HD van mijn broekzak naar een tasje aan mijn riem verhuisd en zijn de problemen helemaal weg.
Ik ga niet met een tasje aan mijn riem lopen. Bij mij hoort een telefoon in de broekzak te zitten. Dus mag dit niet voorkomen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:31
Ik heb een siliconcase eromheen. Dit zorgt er bij mij voor dat de druk op de rubberen rand staat en niet op het scherm.

Het ziet er misschien minder mooi uit, maar als ik jullie problemen lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, dat mag jij misschien vinden, maar elk LCD-scherm waar je teveel druk op uitoefent, gaat uiteindelijk kapot...
En ik denk dat HTC daar ook wel zo zal over denken. :)
Mijn Qtek 9090 is ook gesneuveld door 'gewoon' in mijn broekzak te zitten.

Een telefoon hoort misschien in een broekzak, maar ik vind dat je er rekening moet mee houden dat dit geen gewone telefoon is. Een Nokia 3310, dat was een gewone telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
De HD zit bij mij nooit in m'n boekzak.. vind het hoogst onprettig om met "zo'n groot toestel" in m'n zak rond te leuren. Gewoon in de jaszak en anders in de rugzak/tas of iets.

Zelden dat de foon in m'n broek zit..

Ik zit weer te orienteren voor een verse rom!

- Laurentius WM6.5 rom.. komt binnenkort
- Dutty R4 WM6.5.. heeft alle nieuwtjes en is momenteel al te krijgen!
- Topix 3.0 Final.. erg stabiel en snel maar daar wordt de ontwikkeling van gestopt/laag pitje.

Ik denk dat ik voorlopig de nieuwe Dutty er op zet om te kijken wat dat met zich mee brengt, al een tijdje geplakt bij de Topix.. tijd voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:42:
De HD zit bij mij nooit in m'n boekzak.. vind het hoogst onprettig om met "zo'n groot toestel" in m'n zak rond te leuren. Gewoon in de jaszak en anders in de rugzak/tas of iets.

Zelden dat de foon in m'n broek zit..

- Topix 3.0 Final.. erg stabiel en snel maar daar wordt de ontwikkeling van gestopt/laag pitje.

Ik denk dat ik voorlopig de nieuwe Dutty er op zet om te kijken wat dat met zich mee brengt, al een tijdje geplakt bij de Topix.. tijd voor wat anders.
Ik draai nu Dutty's HD WM6.5 Leo R4 en hij bevalt hartstikke goed! Prima voor daily-use en ziet er o zo lekker uit. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 01:18:
[...]

Ik draai nu Dutty's HD WM6.5 Leo R4 en hij bevalt hartstikke goed! Prima voor daily-use en ziet er o zo lekker uit. Aanrader!
En hoe zit het met de snelheid? (vooral van het versturen van smsjes met die nieuwe sms client).

Ik draai nu zelf Duty 6.5 (maar dan met Manilla 2.1) en daar heb ik noooit een gemiste oproep mee of smsjes die neit goed werken of wat dan ook. Ik wil dus nu wel een manilla 2.5 maar niet als dat ten koste gaat van snelheid en het missen van telefoontjes etc!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
harmageddon schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:09:
[...]

Ik ga niet met een tasje aan mijn riem lopen. Bij mij hoort een telefoon in de broekzak te zitten. Dus mag dit niet voorkomen.
[britse lagerhuis mode aan]Here, here.[/britse lagerhuis mode uit]

Volgens mij heb je gewoon pech, of te strakke broeken :)

Ik draag hem altijd in mijn broekzak en heb mijn telefoon nu 3/4 jaar zonder ooit problemen met het scherm gehad te hebben. Alleen een screen protector tegen krassen, verder geen hoesjes of tasjes.

Chutney kan je je ervaringen met R4 ook posten? .Rick ben je nog vervelende bugs tegen gekomen? Net even Dutty's HD WM6.5 Leo R4 bekeken, maar de screenshots zien er erg gaaf uit. Waarschijnlijk ga ik binnenkort ook maar weer eens flashen na tijden EnergyROM gebruikt te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Jannibal23 op 21-09-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Jannibal23 schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:02:
[...]

[britse lagerhuis mode aan]Here, here.\[/britse lagerhuis mode uit]

blablabla......
Ik heb hem sinds december vorig jaar, draag hem altijd in mijn broekzak (scherm naar binnen) en nooit problemen had. wel een aantal kleine krasjes maar dat komt meer door normaal gebruik dat mijn nagel spontaan door het kraslaagje heen gaat (en neeee ik gebruik geen lomp geweld oid, ik behandel mijn telefoon zoals een vrouw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:41
Zijn er mensen die toevallig iphone / ipod formaat/resolutie films op de blackstone draaien? Ik heb een aantal gedownload maar krijg ze niet echt vloeiend afspeelbaar. De resolutie is 448 x 320. Formaat is MP4

Ik heb twee programma's gebruikt namelijk Coreplayer & TMP

[ Voor 12% gewijzigd door Possible op 21-09-2009 18:09 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Jannibal23 schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:02:
[...]

[britse lagerhuis mode aan]Here, here.\[/britse lagerhuis mode uit]

Ik draag hem altijd in mijn broekzak en heb mijn telefoon nu 3/4 jaar zonder ooit problemen met het scherm gehad te hebben. Alleen een screen protector tegen krassen, verder geen hoesjes of tasjes.

Chutney kan je je ervaringen met R4 ook posten? .Rick ben je nog vervelende bugs tegen gekomen? Net even Dutty's HD WM6.5 Leo R4 bekeken, maar de screenshots zien er erg gaaf uit. Waarschijnlijk ga ik binnenkort ook maar weer eens flashen na tijden EnergyROM gebruikt te hebben.
Ik ben geen vrouw, ik draag geen strakke broeken ;)
Mijn foon is gewoon een pech gevalletje ben ik bang... Ga ze morgen opbellen om uitleg te vragen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:09:
Zijn er mensen die toevallig iphone / ipod formaat/resolutie films op de blackstone draaien? Ik heb een aantal gedownload maar krijg ze niet echt vloeiend afspeelbaar. De resolutie is 448 x 320. Formaat is MP4

Ik heb twee programma's gebruikt namelijk Coreplayer & TMP
Gewoon kijken met Windows Media Player. Als het goed is heb je bij mp4 hardware acceleratie en zou het vloeiend moeten werken (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 01:18:
[...]

Mee eens, jammer dat footprints niet standaard werkt in deze versie en de home button die niet in alle gevallen werkt.
My location in the Wheater tab krijg ik trouwens ook met geen mogelijkheid aan het werk: iemand tips..

En ik mis nog steeds een lock functie zoals s2u2 die werkt bij het indrukken van de power knop en niet pas na 5 seconden op lock gaat bij het indrukken van de end key.

[ Voor 9% gewijzigd door Checkeys op 21-09-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:00

KL643

beeldaandemuur

Voor footprints moet je hier eens kijken http://forum.xda-develope...hp?p=4565929&postcount=21

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:41
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:57:
[...]

Gewoon kijken met Windows Media Player. Als het goed is heb je bij mp4 hardware acceleratie en zou het vloeiend moeten werken (correct me if i'm wrong)
Oops.. Ik heb een typfout gemaakt. Het bestandsformaat is M4V.

Iemand hier ervaringen mee? Heb verschillende roms geprobeerd met verschillende programma's. Helaas krijg ik ze niet vloeiend.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Hoi,

Ik heb vandaag alles eens goed doorgelezen en gekeken hoe ik een andere rom erop moest zetten.
ik heb gekozen voor Dutty's HD WM6.5 Leo R4.

Draait als een zonnetje en is compleet wat anders dan de stock rom.
Ik ben alleen lockmelite gewend maar ik lees dat die niet goed werkt op de Dutty's HD WM6.5 Leo R4 rom.

iemand toevallig nog een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 23:23
etienne001 schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:16:
Hoi,

Ik heb vandaag alles eens goed doorgelezen en gekeken hoe ik een andere rom erop moest zetten.
ik heb gekozen voor Dutty's HD WM6.5 Leo R4.

Draait als een zonnetje en is compleet wat anders dan de stock rom.
Ik ben alleen lockmelite gewend maar ik lees dat die niet goed werkt op de Dutty's HD WM6.5 Leo R4 rom.

iemand toevallig nog een goede tip?
Gebruik de standaard lock van WM 6.5. Er is een plugin te vinden die net als LockMeLite is in te stellen zodat hij op verschillende momenten kan locken. Kijk voor dit programmaatje even op: http://thewingster.com/autolockscreen.aspx/ . Ik gebruik het ook in combinatie met de LEO R4 rom.

[ Voor 4% gewijzigd door MaartenPol op 22-09-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ik weet niet hoor... ik vind onkolog Lite&Super Lite ROMs de beste! Zelf installeren wat je nodig hebt, en lekker clean :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=482258

Doordat hij gestopt is, heb ik ook geen update meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

lochtejans schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:27:
Weten een iemand van jullie een makkelijk progje waarbij je je maandelijkse statistieken kunt weergeven; aantal verzonden en ontvangen sms'jes, gespreksduur etc.
PowerSMS. Met 1 search op GoT te vinden jongens, een beetje beter zoeken!

Ik gebruik sinds gisteren ook Dutty's HD WM6.5 Leo R4 Rom. Opzich bevalt'ie wel goed, maar dat dit nou zoveel sneller moet zijn dan stock rom dat betwijfel ik. Verder ben ik erachter gekomen dat de .cab van uitzendinggemist en Resco File Explorer 7.5 niet werken op deze rom. Heeft iemand Resco al wel aan de praat op Dutty's HD WM6.5 Leo R4 ?

[ Voor 32% gewijzigd door Hachy op 22-09-2009 11:15 ]

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Hachy schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:13:
[...]
PowerSMS. Met 1 search op GoT te vinden jongens, een beetje beter zoeken!

Ik gebruik sinds gisteren ook Dutty's HD WM6.5 Leo R4 Rom. Opzich bevalt'ie wel goed, maar dat dit nou zoveel sneller moet zijn dan stock rom dat betwijfel ik. Verder ben ik erachter gekomen dat de .cab van uitzendinggemist en Resco File Explorer 7.5 niet werken op deze rom. Heeft iemand Resco al wel aan de praat op Dutty's HD WM6.5 Leo R4 ?
Ik draai hier wel Resco op Dutty's HD WM6.5 Leo R4. Ik heb versie 7.05, volgens mij de laatste versie.

Ik heb verder op deze ROM nog het driverpack geïnstalleerd. Dit scheelt nog wel wat in soepelheid van TouchFlo naar mijn idee. Zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=496528

[ Voor 15% gewijzigd door MaartenPol op 22-09-2009 11:25 . Reden: extra over driver ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Zojuist contact gehad met HTC. Morgen wordt mijn telefoon weer opgehaald om gerepareerd te worden vanwege de gigantische newtonring op mijn telefoon. Heb de medewerker ook de foto laten zien die ik hierboven gepost heb, en was goed verbaasd.
Zo lang mijn toestel niet onder de krassen zit en flinke gebruiksschade heeft wordt het onder garantie gerepareerd. Gelukkig ziet mijn telefon er nog zo goed als origineel uit, behalve aan de achterkant bij de camera een paar kleine krasjes op het geborstelde metaal. Dus dat zit wel goed.
In tegenstelling tot wat ik gelezen heb op XDA zijn er in het buitenland ook enkele gevallen en daar werd het niet onder garantie gerepareerd. Dus daar ben ik dan wel weer erg blij mee!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 01:50
Weet iemand of deze Usb to mini USB kabel werkt op de touch HD?
Ik wil laden via de originele lader en gewoon synchen via de laptop. De originele mini USB is helaas stuk gegaan. Daarom heb ik gelijk een nieuwe besteld, maar heb nog de twijfels of het wel 100% gaat werken.

Het gaat om de volgende kabel:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004005004790/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij een gewone usb-kabel, dus ja, dat zal wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 01:50
Fire69 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:55:
Lijkt mij een gewone usb-kabel, dus ja, dat zal wel lukken :)
Bedankt voor je snelle reactie, ben nu ietwat opgelucht. Mijn bestelling moet vandaag nog aankomen.... Ik zal laten weten of het goed werkt of niet.

Edit: werkt prima!

[ Voor 4% gewijzigd door Alper587 op 23-09-2009 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:42:

Ik heb nu een paar maanden Dutty's WM6.5 R8 Turbo (5.2.23) draaien. Werkt erg fijn maar TrackR! en FlitsNav lopen vast. Daarom wil ik even wat anders gaan proberen.Ga nu Topix 3.0 installeren. En de nieuwe Dutty staat ook klaar.

(Ik lees al tijdje mee, wordt nu toch ook eens tijd om te posten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:43:
[...]

Ik heb nu een paar maanden Dutty's WM6.5 R8 Turbo (5.2.23) draaien. Werkt erg fijn maar TrackR! en FlitsNav lopen vast. Daarom wil ik even wat anders gaan proberen.Ga nu Topix 3.0 installeren. En de nieuwe Dutty staat ook klaar.

(Ik lees al tijdje mee, wordt nu toch ook eens tijd om te posten.)
De nieuwe Laurentius zal morgen ook klaar staan. Gebruik nu v3.55 en die loopt als een trein, zal zeker ook zijn WM6.5 versie proberen. Al vraag ik me wel af of die even snel zal zijn of dat het alleen wat mooier is :P.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
MaartenPol schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:37:
[...]

Gebruik de standaard lock van WM 6.5. Er is een plugin te vinden die net als LockMeLite is in te stellen zodat hij op verschillende momenten kan locken. Kijk voor dit programmaatje even op: http://thewingster.com/autolockscreen.aspx/ . Ik gebruik het ook in combinatie met de LEO R4 rom.
Thxs voor je hulp. werkt als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Hallo,

Iemand heeft het voor elkaar gekregen om footprints (o.a. Dutty) aan de gang te krijgen:

http://forum.xda-develope...hp?p=4565929&postcount=21

Verschillende mensen hebben het via deze manier werkend gekregen, alleen ik niet. Kan iemand mij vertellen hoe je dit zou moeten doen?

• Checkeys
MaartenPol schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:37:
[...]

Dat klinkt goed, zij het niet dat de installatie van de Autolock Screen V1.7E niet helemaal goed gaat, windows geeft aan dat de installatie gelukt is, maar ik kan de applicatie nergens vinden, zowel installeren op de storage card of main memory gaat fout. Ik draai ook Dutty's LEO R4 van HTCpedia.

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:00

KL643

beeldaandemuur

MaZeLe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:41:
Hallo,

Iemand heeft het voor elkaar gekregen om footprints (o.a. Dutty) aan de gang te krijgen:

http://forum.xda-develope...hp?p=4565929&postcount=21

Verschillende mensen hebben het via deze manier werkend gekregen, alleen ik niet. Kan iemand mij vertellen hoe je dit zou moeten doen?
De footprint zip files uitpakken (footcam en footcam.mscr) en kopiëren naar je geheugen kaart. Met total commander kopieer je deze files dan naar je windows folder. De cab file gewoon installeren op je HD touch en dan zou het moeten werken.

beeldaandemuur

• MaartenPol
Checkeys schreef op woensdag 23 september 2009 @ 00:26:
[...]

Dat klinkt goed, zij het niet dat de installatie van de Autolock Screen V1.7E niet helemaal goed gaat, windows geeft aan dat de installatie gelukt is, maar ik kan de applicatie nergens vinden, zowel installeren op de storage card of main memory gaat fout. Ik draai ook Dutty's LEO R4 van HTCpedia.
Je vind de applicatie terug onder Settings --> Other --> Smart Lock

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

MaartenPol schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:21:
[...]

Ik draai hier wel Resco op Dutty's HD WM6.5 Leo R4. Ik heb versie 7.05, volgens mij de laatste versie.

Ik heb verder op deze ROM nog het driverpack geïnstalleerd. Dit scheelt nog wel wat in soepelheid van TouchFlo naar mijn idee. Zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=496528
Thanx, het zou dus wel moeten werken. Ik ga Resco nog een keertje proberen.

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik zit heel erg te denken om mijn HTC volgende week ook te gaan flashen.

Nu wil ik wel graag mijn contacten en smsjes bewaren.

Is hier een manier voor?

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

Wirehub

Blaat

justinnn schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:48:
Ik zit heel erg te denken om mijn HTC volgende week ook te gaan flashen.

Nu wil ik wel graag mijn contacten en smsjes bewaren.

Is hier een manier voor?
ja .. daar is een klein programatje voor : PPCPimBackup
http://handheld.softpedia...up/PIM-Backup-35107.shtml

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• justinnn
ah super bedankt.

Heb inmiddels deze link gevonden met een directe download link, let op dat je de exe op je telefoon uitvoert.:

http://www.dotfred.net/

zal volgende week eens gaan kijken naar welke rom het beste / veiligste / stabielste is.
Hoop dat ik hier niet 6 x 50 paginas voor hoef door te spitten :P

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
Vandaag 2 mogelijk interessante toepassingen voor Touch HD gebruikers in tweakers.net nieuws. Te weten:
nieuws: Google maakt Gmail-pushmail geschikt voor WM en iPhone en nieuws: Ontwikkelaar brengt 'graphics-versneller' voor HTC-smartphones uit

De eerste link wordt hier uitgelegd voor Windows Mobile gebruikers. Download van de graphics versneller is hier te vinden.

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
justinnn schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:12:
[...]

ah super bedankt.

Heb inmiddels deze link gevonden met een directe download link, let op dat je de exe op je telefoon uitvoert.:

http://www.dotfred.net/

zal volgende week eens gaan kijken naar welke rom het beste / veiligste / stabielste is.
Hoop dat ik hier niet 6 x 50 paginas voor hoef door te spitten :P
MyPhone van Micrsoft werkt ook perfect en kan alles online opslaan..
zeker de moeite waard om eens te bekijken!

myphone.microsoft.nl
Yep, werkt perfect, en je weet dan ook (redelijk) zeker dat het werkt met WM6.5 :)

• MaZeLe
KL643 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 07:38:
[...]

De footprint zip files uitpakken (footcam en footcam.mscr) en kopiëren naar je geheugen kaart. Met total commander kopieer je deze files dan naar je windows folder. De cab file gewoon installeren op je HD touch en dan zou het moeten werken.
Ik heb het gedaan op jouw manier en op die die op internet staan. Bij beide geeft hij de foutmelding dat htcfootprints_engine niet geopend kan worden. Het zou geen vertrouwd certificaat hebben of zijn componenten zijn niet aanwezig.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

• justinnn
dempie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:28:
[...]

MyPhone van Micrsoft werkt ook perfect en kan alles online opslaan..
zeker de moeite waard om eens te bekijken!

myphone.microsoft.nl
wow dat ziet er erg goed uit.
Werk ook erg goed zo te merken!

Zou je zo ook je telefoon kunnen beheren? Dus bijvoorbeeld online een aantal contacten
verwijderen of bewerken en die wijzigingen door laten voeren op je telefoon?

Daarnaast ben ik benieuwd wat de nieuwste stabiele rom is? Ik zit na een tijd gelezen te hebben te denken aan de nieuwste Duty, maar ben bang dat die miss nog verborgen vervelende gebreken heeft..
Waarschijnlijk zal alles al een grote positieve update geven tov de standaard (out of the box) rom die nu nog op mijn hd draait..
justinnn schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:39:
[...]

wow dat ziet er erg goed uit.
Werk ook erg goed zo te merken!

Zou je zo ook je telefoon kunnen beheren? Dus bijvoorbeeld online een aantal contacten
verwijderen of bewerken en die wijzigingen door laten voeren op je telefoon?
[...]
Yep, werkt perfect, synchroniseert gewoon de beide kanten op :)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:46
Ik heb nu de pdaviet ROM draaien met de nieuwste 2.5 manila..maar nu zou ik eigenlijk mijn eigen stadje willen toevoegen aan de weather database is dat mogelijk?

Verwijderd

Het touchscreen van mijn HD lijkt sinds vandaag niet meer te werken. Er is totaal geen reactie meer van het toestel.

Het toestel lijkt wel gelocked te zijn, er staat onderin het scherm 'unlock' en wanneer ik het volume omhoog of omlaag probeer te doen staat er 'press cancel, then press unlock'.

Ik heb de telefoon al een paar keer uit en aan gezet. De keylock zou er na rebooten toch af moeten gaan, lijkt me?
Heeft iemand een ideetje?

//edit:
Zelfs een hard reset werkte niet. Ik heb het toestel ter reparatie laten ophalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 11:32 ]

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Sinds kort heb ik een probleem met de accu. Eergister volledig opgeladen, gister paar keer gebeld, verder niet gebruikt, accu nivo was nog 80+ later op de dag, vanochtend was het nivo 0 en staat'ie uit dus. Dit is nu al een week of 2 zo. Voorheen kon ik dagen lang zonder op te laden als ik de tel niet veel gebuikte. Gister stond de 3g verbinding wel aan, wifi niet. Maar dit had eerder nooit zo'n hele grote invloed. Iemand een idee of hier ook last van?

Verwijderd

Ik heb dat progje voor het online synchroniseren geprobeerd.
Dat werkt heel makkelijk
De installatie en het gebruik is erg soepel en duidelijk
De link is http://myphone.microsoft.com
of op je Touch HD via Opera naar:
http://myphone.microsoft.com/install

• MaartenPol
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:05:
Ik heb dat progje voor het online synchroniseren geprobeerd.
Dat werkt heel makkelijk
De installatie en het gebruik is erg soepel en duidelijk
De link is http://myphone.microsoft.com
of op je Toch HD via Opera naar:
http://myphone.microsoft.com/install
Ik heb het ook eens geprobeerd. Leek eerst allemaal mooi te gaan tot dat ik de synchronisatie met Outlook ook aanzette. Dubbele contacten/afspraken/taken was het gevolg. Ik gebruik nu alleen nog PIMbackup voor het opslaan van m'n smsjes/belhistorie. De rest bewaart Outlook voor me, aangezien ik dagelijks wel synchroniseer.

Verwijderd

ocdaan schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:01:
Sinds kort heb ik een probleem met de accu. Eergister volledig opgeladen, gister paar keer gebeld, verder niet gebruikt, accu nivo was nog 80+ later op de dag, vanochtend was het nivo 0 en staat'ie uit dus. Dit is nu al een week of 2 zo. Voorheen kon ik dagen lang zonder op te laden als ik de tel niet veel gebuikte. Gister stond de 3g verbinding wel aan, wifi niet. Maar dit had eerder nooit zo'n hele grote invloed. Iemand een idee of hier ook last van?
Ik heb daar ook last van gehad. Daarnaast ook veel problemen met in- en uitschakelen. Of de verlichting ging niet aan, daarnaast zag je ook het lampje niet branden met opladen. Ik heb 'm teruggebracht en hij is opgestuurd ter reparatie. Volgens het reacksysteem wordt ie omgeruild.

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:40:
[...]

Ik heb daar ook last van gehad. Daarnaast ook veel problemen met in- en uitschakelen. Of de verlichting ging niet aan, daarnaast zag je ook het lampje niet branden met opladen. Ik heb 'm teruggebracht en hij is opgestuurd ter reparatie. Volgens het reacksysteem wordt ie omgeruild.
Ik merkte idd wel dat het lampje van het opladen niet aan ging. Ik dacht eerst dat de usb kabel/connector ofzo kapot ging. Maar de laatste paar dagen geen problemen meer met het lampje. Die andere dingen die je noemt nog geen last van gehad.

Wel raar hoor, ik ga heel netjes met het toestel om, nooit laten vallen, zit nog geen krasje op. Ik heb'em al sinds januarie. Wat is dat reacksysteem eingelijk? Ik houd het even in de gaten en anders ook maar opsturen... Thanx!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Jannibal23 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:36:
Vandaag 2 mogelijk interessante toepassingen voor Touch HD gebruikers in tweakers.net nieuws. Te weten:
nieuws: Google maakt Gmail-pushmail geschikt voor WM en iPhone en nieuws: Ontwikkelaar brengt 'graphics-versneller' voor HTC-smartphones uit

De eerste link wordt hier uitgelegd voor Windows Mobile gebruikers. Download van de graphics versneller is hier te vinden.
Heeft iemand al die Gfxboost al uitgeprobeerd met Dutty's WM6.5 R4 Leo ?

Verwijderd

MaartenPol's bericht over dubbele afspraken met MyPhone-backup baarde me zorgen.
Heb daarom op verschillende manieren nieuwe afspraken genoteerd en gearchiveerd.
Zowel op de HTC als in Outlook op PC en in MyPhone bij Microsoft en over en weer gesynchroniseerd.
Bij mij gelukkig geen dubbele afspraken oid. Alles ziet er "cool" uit.
Ik hou Maartens opmerkingen nauwkeurig in de gaten.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

harmageddon schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:29:
Zojuist contact gehad met HTC. Morgen wordt mijn telefoon weer opgehaald om gerepareerd te worden vanwege de gigantische newtonring op mijn telefoon. Heb de medewerker ook de foto laten zien die ik hierboven gepost heb, en was goed verbaasd.
Zo lang mijn toestel niet onder de krassen zit en flinke gebruiksschade heeft wordt het onder garantie gerepareerd.
En jawel, ik doe er nog een schepje boven op:P (klik op de pica voor de highres)

Afbeeldingslocatie: http://at-computers.nl/pictures/newtonring_htctouchhd_klein.jpg

Ik ben vandaag bij 3 service points van Vodafone geweest in Rotterdam, overal kenden ze het probleem. De medewerker van de lijnbaan wist te vertellen dat hij van meerdere Touch HD's wist die waren opgestuurd maar volgens HTC niet binnen de garantie konden gerepareerd worden.

Ik heb net ook even met HTC zelf gebeld en de mevrouw wist te vertellen dat het ~200€ buiten de garantie kost (wilde ik niet repareren zou het alleen €35 - €50 onderzoek kosten). Bij pdarepair kost het in ieder geval 229€. De reparateurs zouden volgens haar kunnen zien of ik het probleem zelf had veroorzaakt, maar ze kon mij geen tips geven waar ik dan naar zou kunnen kijken.

Wel wist ze dat het inderdaad door in de broek dragen komt. Aangezien ik mijn HD heel de dag in de voor zak van mijn broek heb (gemiddeld: bus, metro, college, metro, bus, computer) zou dat goed kunnen. Wel draag ik mijn telefoon altijd (zonder uitzondering) in het originele zakje en draag ik hem niet bij sportactiviteiten. Daardoor is hij op een paar minuscule kleine krasjes op het scherm na nog helemaal gaaf (behalve de vetvlekken die op de foto te zien zijn dan). Wel heb ik flink wat putjes in mijn accu's dat komt omdat ik op de helft van de dag van accu wissel (heb 2 originele) en er altijd eentje los met mijn usbstick in het kleine zakje van mijn broek draag. Ik ga even proberen of ik dat kan aangeven, anders denken ze misschien dat hij een keer heel heftig gevallen is.

@harmageddon: ik ga proberen ook mijn foto aan de medewerker te laten zien. Volgens haar zou het olievlek na een tijdje helemaal niet meer reageren, dus dat is in mijn situatie vrij ernstig. Ik ben benieuwd of jij moet betalen. Valt me trouwens op dat mijn ring geheel rechthoekig is en die van jou helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 24-09-2009 15:29 ]

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
@Malarky: Hoe kan dat dan komen door enkel in broek dragen? :S

Mijn Touch HD is pas terugbezorgd van de reparatie en werkt nu weer goed (standbyknopje aan de bovenkant was stuk), maar sinds gisteren krijg ik full querty niet terug. :(
Als ik Volledige QWERTY aanklik en dan op ok druk dan heb ik nog steeds Compacte QWERTY (hij zet dat gewoon terug of slaat het niet op ofzo); als ik Volledig aandruk, daarna Opties doe en dan ok dan heb ik precies hetzelfde.
Heb het ook als ik andere dingen aandruk (Toetsenblok van telefoon en Toetsenbord).

Ik heb geen rare dingen geinstalleerd ofzo voor zover ik me kan herinneren. Volgens Programma's Verwijderen staat dit er op:
Google maps; Microsoft .NET CF 3.5; TomTom Navigator; www.trackr.eu trackr!; XWITS 9292 met GPS (9292ov applicatie); Fann Software CapScrUtil (om screenshots met mn toestel te maken)....

Iemand een oplossing? Ik kan vrij weinig vinden erover. :(

• harmageddon
@Malarky
O M F G !
Nog groter en vierkanter dan die van mij, en je krijgt geen garantie er op? Heel bizar! Ik heb de vorige keer ook direct contact gehad met HTC (niet eens langs de winkel gegaan) en toen werd het ook onder garantie gerepareerd. Echter heb ik toen er ook bij verteld dat gesprekken soms compleet wegvielen. En dat lijkt ook gefixed te zijn.
Tegen mij werd gezegd, zolang het toestel niet onder enorme gebruikers schade zit wordt het onder garantie gerepareerd. Dus ik snap niet dat ze bij jou dan weer moeilijk doen.

Aap!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Heeft er iemand met Windows 6.5 & Manila 2.5 op de HD "my location" aan de praat gekregen met een T-mobile verbinding?

Als ik de AGPS service aanvink en de T-mobile internet verbinding selecteer geeft hij de melding dat hij geen server kan vinden.
Volgens mij werkte die hele 'My Location' nog niet? Of was het nu enkel via wifi?

• B___MAN
Via wifi werkt het inderdaad wel... Maar ik heb begrepen dat sommige mensen het ook met de GRPS/HSDPA verbinding was gelukt.

• Checkeys
Beertjeman schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:45:
Via wifi werkt het inderdaad wel... Maar ik heb begrepen dat sommige mensen het ook met de GRPS/HSDPA verbinding was gelukt.
Via HSDPA lukt het mij in combinatie met Dutty 2.5 R4 niet.

• harmageddon
Met energyrom en t-mobile lukt het ook niet.

Aap!

• Checkeys
harmageddon schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:31:
@Malarky
O M F G !
Nog groter en vierkanter dan die van mij, en je krijgt geen garantie er op? Heel bizar! Ik heb de vorige keer ook direct contact gehad met HTC (niet eens langs de winkel gegaan) en toen werd het ook onder garantie gerepareerd. Echter heb ik toen er ook bij verteld dat gesprekken soms compleet wegvielen. En dat lijkt ook gefixed te zijn.
Tegen mij werd gezegd, zolang het toestel niet onder enorme gebruikers schade zit wordt het onder garantie gerepareerd. Dus ik snap niet dat ze bij jou dan weer moeilijk doen.
Bij is hetzelfde zichtbaar, maar dan met "gelukkig" maar 1/3 van het oppervlak.

• justinnn
Malarky schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:18:
[...]

En jawel, ik doe er nog een schepje boven op:P (klik op de pica voor de highres)

[afbeelding]

Ik ben vandaag bij 3 service points van Vodafone geweest in Rotterdam, overal kenden ze het probleem. De ...
Ik heb één zo'n dergelijk streepje over mijn scherm, maar dat komt puur door een kras in de bescherlaag op het scherm (die sticker die je erbij kreeg)

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hachy schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:03:
[...]

Heeft iemand al die Gfxboost al uitgeprobeerd met Dutty's WM6.5 R4 Leo ?
Ik wel met de WM 6.5 Miri's rom, maar merk echt totaal geen verschil..

• Checkeys
DaFreakR schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:24:
[...]

Ik wel met de WM 6.5 Miri's rom, maar merk echt totaal geen verschil..
Er staat ook bij dat het grootste verschil te merken is bij de "oude" shipped ROM versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik gebruik dutty 4.1 (wm6.1) en die gfxboost maakte echt een groot verschil...loopt allemaal een stuk soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocdaan schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:30:
[...]

Ik merkte idd wel dat het lampje van het opladen niet aan ging. Ik dacht eerst dat de usb kabel/connector ofzo kapot ging. Maar de laatste paar dagen geen problemen meer met het lampje. Die andere dingen die je noemt nog geen last van gehad.

Wel raar hoor, ik ga heel netjes met het toestel om, nooit laten vallen, zit nog geen krasje op. Ik heb'em al sinds januarie. Wat is dat reacksysteem eingelijk? Ik houd het even in de gaten en anders ook maar opsturen... Thanx!
Het "reacksysteem"is een tikfout, moet zijn tracksysteem. Vingers stonden verkeerd. :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 17-09 17:31
4 sept gebeld, 7 sept opgehaald door A-curo/mikropakket. Stond nog steeds op de tracking pagina dat telefoon niet is aangekomen. Net gebeld met HTC, blijkt dat 1. De telefoon verkeerd is ingeboekt bij HTC. 2. Het toestel branded zou zijn en dus via VF opgestuurd had moeten worden en 3. Telefoon is inderdaad nooit gearriveerd bij het reparatie centrum... -O-
Raar dat toestel branded zou zijn, via helpdesk besteld en was 1e lichting HD`s in NL via VF en stond geen VF software ed op. Ook geen reclame zooi of logo van VF op/bij het toestel ontvangen. Originele HTC doos indertijd ontvangen met helemaal niets van VF er bij.
Afhaalbevestiging heb ik wel dus deze gemaild en ik zou nog horen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
...
Welke ik kan aanraden, Tja, ik heb zelf Dutty R12 Revised. Werkt prima, snel, stabiel, en weinig storende bugs.

Om je eventjes kort te helpen, dingen die je niet moet vergeten voor het flashen ;)
1. Backup uiteraard! Ik gebruik zelf PIMbackup
2. Flashen naar de nieuwste, officiele HTC rom (gewoon van website)
3. (nieuwste) Hard-SPL op je telefoon zetten
4. Hard-reset
5. Dutty 6.5 R12 erop flashen
6. Hard-reset
7. Manila taal veranderen/regio veranderen in settings (voor juiste tijdsweergave e.d.), reboot (je zult zien dat rebooten met een nieuwe rom stukken sneller gaat)
8. nueDynamic clock erop zetten en dan start -> settings -> meer -> system -> processor -> File (linksonderin) -> Configure Profiles... -> Vakje voor 'On Suspend' aanvinken en speed op 245,76MHz zetten -> ok -> save -> klaar
9. Backup restoren
10. Reboot
11. Voilá, u heeft de ultieme PPC ;-)

De eerste keer flashen is altijd een beetje kut, en duurt misschien een beetje lang. Daarna gaat het supersnel want moeilijk is het helemaal niet. Het lijkt eerst ook zo'n grote klus maar het is ongeveer 5 a 10min werk.

Veel succes!
Is dit hét stappenplan waarmee het flashen moet lukken?
Wil vandaag voor het eerst mijn HD flashen en zou erg teleurgesteld zijn als ik mijn telefoon verpest.

Moet ik niet eerst een backup van de huidige rom maken ofzo? of voldoen die op xda altijd?

erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is niet hét stappenplan, dat is een stappenplan (met wat extra's er al bij). :)

Stap 3 kan je bvb. vervangen door USPL ipv HSPL, hangt af van je voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Fire69 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:16:
Nee, dat is niet hét stappenplan, dat is een stappenplan (met wat extra's er al bij). :)

Stap 3 kan je bvb. vervangen door USPL ipv HSPL, hangt af van je voorkeur.
Je hebt gelijk.
Heb vandaag stuk meer research gedaan.

Bij interesse wil ik wel een stappenplannetje neerzetten hoe je stap voor stap update naar de nieuwste Dutty vanaf een telefoon 'zoals uit de winkel'

bedankt allemaal voor jullie hulp so far.

[ Voor 72% gewijzigd door justinnn op 25-09-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Ben afgelopen week overgestapt van TOuch Diamond naar Touch HD, dat is wel een hele verbetering, vooral qua geheugenperformance. Nu vroeg ik me alleen af of bij IGO 8.3 etc andere skins nog werkend te krijgen zijn, ik gebruikte op de Diamond altijd GJ6.6, maar op de HD kan ik het menu skins niet in, terwijl de kikker3.2 op de kaart staat en die ondersteund in ieder geval 800x480 resolutie. Maar ook die is niet te selecteren.

• justinnn
iemand enig idee waar ik het groeperen van smsjes van dezelfde contactpersoon kan aanzetten in wimo 6.5?

Bij wm 6.1 werden alle zowel ontvangen als verstuurde smsjes van en naar dezelfde persoon bij elkaar in een soort van groot chatbericht gezet.
Nu bij 6.5 is dat niet meer het geval..

• SharpEdgeOne
Threaded sms, zoek hiernaar op xda of in je menus ergens.

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
stefijn schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:03:
Ben afgelopen week overgestapt van TOuch Diamond naar Touch HD, dat is wel een hele verbetering, vooral qua geheugenperformance. Nu vroeg ik me alleen af of bij IGO 8.3 etc andere skins nog werkend te krijgen zijn, ik gebruikte op de Diamond altijd GJ6.6, maar op de HD kan ik het menu skins niet in, terwijl de kikker3.2 op de kaart staat en die ondersteund in ieder geval 800x480 resolutie. Maar ook die is niet te selecteren.
dit komt me bekend voor, als je je toestel in portrait mode hebt ingesteld kan je sommige skins niet kiezen volgens mij.

ik heb in igo gekozen voor landscape (sowieso fijn voor navigatie), daar kan ik gewoon skin switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn HD, als ik muziek luister met een koptelefoon dan klinkt het bagger en vaak komt het geluid maar uit 1 oortje. Er is dus iets mis met mijn koptelefoon ingang.

Weet iemand of dit te verhelpen is?

alvast ontzettend bedankt

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
nick_haak schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:59:
[...]

dit komt me bekend voor, als je je toestel in portrait mode hebt ingesteld kan je sommige skins niet kiezen volgens mij.

ik heb in igo gekozen voor landscape (sowieso fijn voor navigatie), daar kan ik gewoon skin switchen :)
Mja, ik vind landscape niet fijn. Ik zie het liefste 2D van boven in portrait, omdat je dan imo het beste overzicht hebt. Ik vind het niet boeiend wat links en rechts van me te zien is. Maar ik zal t eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Al een paar maanden doet mijn trilfunctie het niet meer. (originele rom). Ik had al heel wat gezocht op Internet maar kon er niets over vinden. Dus vandaag heb ik er een andere rom opgezet, maar nog steeds werkt het niet. Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 04:05
Dat die er hardwarematig mee gestopt is?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Hehe.. jah dat is waar ik het eerst aan dacht. Maar goed had nog niet gelezen dat iemand anders met de HD dat ook had. Maar goed als dat de enige optie is gaat hij toch maar terug (gelijk de newton ring fixen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 04:05
Als een hardreset het niet oplost, dan is het toch meestal wel hardware.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Heb het ook gehad met mijn p3600. Liet m per ongeluk voor de eerste keer ooit vallen en toen deed de trilfunctie het weer. Het is t proberen waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Vraagje..
Ik draai Miri's WM6.5 Rom. In het 'internet' tabblad kan ik 4 'favoriete webpagina's' aangeven. In de originele ROM kon ik hier veel meer link's in kwijt.
Weet iemand toevallig hoe ik dit in Miri's ROM ook voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben daarnet van Dutty 5.2 R8 Turbo veranderd naar Topix 3.0. Vervolgens ook nog de laatste radio 1.17 geïnstalleerd. Ben nu alles weer aan het synchroniseren. En dan weer alle cab's installeren. Vind het wel handig dat je bij Dutty een autoinstall-map kan maken.

Trouwens nog een handig progje voor in de OP:
FlitsNav (4.1.2 meest recent)
Geeft je onderweg een waarschuwing wanneer je een mobiele snelheidscontrole passeert.

edit:
Topix is wel lekker snel, zeg. Vind 'm vlotter als bovengenoemde Dutty.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Topix is gewoon rete snel. Sneller dan de Duttys & Miri's.
Hij bevat dan ook niet veel eyecandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bevat een Miri aan eye-candy dan? Het is gewoon een standaard-rom zonder extra toevoegingen (of iig zo goed als geen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
DaFreakR schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:07:
Vraagje..
Ik draai Miri's WM6.5 Rom. In het 'internet' tabblad kan ik 4 'favoriete webpagina's' aangeven. In de originele ROM kon ik hier veel meer link's in kwijt.
Weet iemand toevallig hoe ik dit in Miri's ROM ook voor elkaar kan krijgen?
Herkent iemand dit en weet er iemand een oplossing zodat ik in mijn Internet tab meer dan 4 favorieten kan zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
hier mijn reactie na een paar dagen de nieuwe Dutty Rom gedraaid te hebben:

- ziet er een stuk mooier uit
- jammer dat ik (tot op heden) t9 NL niet werkend heb gekregen.
- Ik vind hem een stuk minder snel dan de originele rom (met wm 6.1), opvallend zelfs
- de nieuwe lock functie is erg netjes, jammer alleen dat ik NERGENS kan vinden hoe je hem automatisch op lock laat springen (slide lock, that it)
- er komt geen 'gemiste oproepen' balkje meer op de homepage. Ik moet nu op dat irritant klein hoorntje bovenin zien te drukken.

• MaartenPol
DaFreakR schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 21:40:
[...]
Herkent iemand dit en weet er iemand een oplossing zodat ik in mijn Internet tab meer dan 4 favorieten kan zetten? :)
Welke versie van TouchFlo?

In 2.5 kan ik gewoon naar beneden scrollen zeg maar.
justinnn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:59:
hier mijn reactie na een paar dagen de nieuwe Dutty Rom gedraaid te hebben:
- ziet er een stuk mooier uit
- jammer dat ik (tot op heden) t9 NL niet werkend heb gekregen.
- Ik vind hem een stuk minder snel dan de originele rom (met wm 6.1), opvallend zelfs
- de nieuwe lock functie is erg netjes, jammer alleen dat ik NERGENS kan vinden hoe je hem automatisch op lock laat springen (slide lock, that it)
- er komt geen 'gemiste oproepen' balkje meer op de homepage. Ik moet nu op dat irritant klein hoorntje bovenin zien te drukken.
- idd, stuk mooier
- T9 heb ik op de Duttys R4 prima werkend, staat gewoon in het lijstje bij mij
- Orgineel is voor mij al lang geleden, maar volgens mij is de WM 6.5 toch wel sneller. Zeker in combinatie met NeoS2007 Driverpack. Dit maakt het wat vloeiender mijns insziens
- Automatisch locken kan met programmaatje SmartLock, zie eerder in dit topic, ook door mij gepost.
- Dat is idd een gemis, maar goed, dat is een fout is TouchFlo 2.5, niet van Dutty

Al met al ben ik toch wel tevreden met R4, lees alleen net dat R5 inmiddels ook uit is. Morgen maar weer s flashen.

Eergisteren ook nog ff de laatste Radio Rom erop gezet. 1.17.25.09 that is. Heb een ligt gevoel dat de telefoon wat minder snel warm word en wat zuiniger is met de stroom in vergelijking met de 1.13.(nogwat)

[ Voor 10% gewijzigd door MaartenPol op 30-09-2009 00:12 ]

• DaFreakR
MaartenPol schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:04:
[...]

Welke versie van TouchFlo?

In 2.5 kan ik gewoon naar beneden scrollen zeg maar.
2.1...
Ik kan ook wel naar beneden scrollen, maar heb niet de mogelijkheid om meer dan 4 favo webpagina's in te voeren.. ook via instellingen kan ik het in deze tab niet vinden!

Wanneer ik naar 'bookmarks' ga (soft button linksonder) kan ik daar in dat scherm wel meerdere favo pagina's zetten... Maar wil ze dus bij voorkeur direct in de internet tab, zodat ik slechts naar beneden hoef te scrollen...

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik zat even naar commentaar te lezen over de verschillende ROMs over Manilla 2.5 maar wat ik kon lezen is de langzaamheid van het sms-en nog steeds niet gemaakt heh? Ik blijf lekker bij alles old & good tot dat soort dingen toch wel een beetje eruit zijn!

Kan tegenwoordig soms 48 uur doen op 1 batterij :) (met normaal SMS en Bel contact en elk half uur mijn e-mail automatisch checken). Als ik heel veel bel op een dag (meer dan 1,5 uur gister) moet ik hem natuurlijk wel opladen aan het einde van de dag. Halen de nieuwe ROMs dat soort waardes ook nog wel is?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• MaartenPol
bop schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:39:
Kan tegenwoordig soms 48 uur doen op 1 batterij :) (met normaal SMS en Bel contact en elk half uur mijn e-mail automatisch checken). Als ik heel veel bel op een dag (meer dan 1,5 uur gister) moet ik hem natuurlijk wel opladen aan het einde van de dag. Halen de nieuwe ROMs dat soort waardes ook nog wel is?
Geen probleem met de laatste ROM's in dit geval dutty R4 en Radio 1.17. Afgelopen weekend op vrijdagmiddag aan de lading gehad. Op maandagochtend moest ik toch echt weer laden, toen zat er nog 5% in. Ook normaal gebruikt. Iets minder bellen, denk zo'n half uur in totaal, maar toch zeker 2 uur internetten.

• Chutney
MaartenPol schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:22:
[...]

Geen probleem met de laatste ROM's in dit geval dutty R4 en Radio 1.17. Afgelopen weekend op vrijdagmiddag aan de lading gehad. Op maandagochtend moest ik toch echt weer laden, toen zat er nog 5% in. Ook normaal gebruikt. Iets minder bellen, denk zo'n half uur in totaal, maar toch zeker 2 uur internetten.
Op GSM band of 3G?

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Als je bij Telfort zit, dan maak je vaak gebruik van 'roaming' op het KPN netwerk. Bij het ophalen van het weer, je mail, e.d. blijf je dan waarschuwingen krijgen over mogelijk extra roaming kosten, en mede daardoor haalt hij o.a. je mail niet automatisch op. (in tegenstelling tot bijv via wifi)

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik gebruik Dutty's R4 Leo rom van 19/09.

/edit:

Voor mail al gevonden, bij account setup vinkje 'Use automatic send/receive schedule when roaming' aanvinken. Nu nog voor het weer. De registry setting die ik elders op GoT heb gevonden lijkt weinig resultaat te hebben.

code:
1
2
[HKCU\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"ShowRoamWarning" = dword:00000000

[ Voor 33% gewijzigd door Hachy op 30-09-2009 11:07 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste