• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Je kunt in manila gewoon instellen bij opties van het weer / opties van de aandeelkoersen dat de roaming warning niet gegeven wordt. Dit kun je ook in de messaging applicatie doen.

Dan ben je van de roaming warnings af :)

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
DaFreakR schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:30:
[...]

2.1...
Ik kan ook wel naar beneden scrollen, maar heb niet de mogelijkheid om meer dan 4 favo webpagina's in te voeren.. ook via instellingen kan ik het in deze tab niet vinden!

Wanneer ik naar 'bookmarks' ga (soft button linksonder) kan ik daar in dat scherm wel meerdere favo pagina's zetten... Maar wil ze dus bij voorkeur direct in de internet tab, zodat ik slechts naar beneden hoef te scrollen...
Ik heb inmiddels gevonden dat deze 4 links 'push internet links' zijn.
In het tabblad bookmarks kan ik al mijn andere favorieten zetten.

Is het via een register editor ofzo niet mogelijk om dit aantal van 4 verder uit te breiden?

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

@Chutney, Thanx, ik denk dat er misschien iets anders aan de hand is, heb roaming vinkje bij weather ook gevonden inmiddels, maar hij update nog steeds niet via 3G. Merkwaardig.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

• Chutney
Doe even een soft reset.. heb je toevallig Vodafone?.. die heeft nu storing met 3G / GPRS :D

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

@Chutney

Al geprobeerd, helaas. Nee, Telfort. de rest werkt prima, google maps, browsing, youtube.
Bij mij gebruikt Wi-Fi echt belachelijk veel power met Dutty's rom. Heb je die toevallig nog aan? Met wifi is de accu na 3 uur leeg, en laden met wifi aan duurt echt iets van 20 uur ofzo. Zet ik wifi uit dan laadt'ie gewoon vlot en doe ik ook vrij lang met de accu.

[ Voor 11% gewijzigd door Hachy op 30-09-2009 11:47 ]

• Chutney
Telfort heeft gister ook wat storingen gehad met GPRS / UMTS ;).. check even in het Telecom topic.

Ik gebruik nu de Topix v2.7 icm de 1.17 radio. Gister exact bij gehouden met 3G actief;

7:00 100%
23:29 nog 1 % over

ongeveer 1,5 uur Wifi aan, 7 smsjes en 20 minuten bellen.

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 23:23
3G waar mogelijk. Zo af en toe gaat hij in de omgeving van mijn ouders huis terug naar GSM.
Hachy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:46:
[...]
Bij mij gebruikt Wi-Fi echt belachelijk veel power met Dutty's rom. Heb je die toevallig nog aan? Met wifi is de accu na 3 uur leeg, en laden met wifi aan duurt echt iets van 20 uur ofzo. Zet ik wifi uit dan laadt'ie gewoon vlot en doe ik ook vrij lang met de accu.
WIFI gebruik ik nooit. Onbeperkt internet abo is makkelijker.

[ Voor 49% gewijzigd door MaartenPol op 30-09-2009 15:16 ]

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:23
SPB Mobile Shell 3.5 is uit ! :D

http://www.spbsoftware.com/pocketpc-software/mobileshell/

En nog meer leuk nieuws: de landelijke Vodafone 3G storing is verholpen :)

[ Voor 27% gewijzigd door bob-nwk op 30-09-2009 16:16 ]

• DaFreakR
In een aantal custom rom's is het mogelijk een contactpersoon te koppelen aan een facebook-profiel van die persoon.

Weet iemand wat het nut hiervan is? :)

Verwijderd

Ik kan om een of andere reden nergens meer mijn sms-programma benaderen en dus niets meer versturen of ontvangen. Wat ik ook doe, ik kom uitsluitend in de emailfunctie.
Ik gebruik (nog) de standaard ROM.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
DaFreakR schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:14:
In een aantal custom rom's is het mogelijk een contactpersoon te koppelen aan een facebook-profiel van die persoon.

Weet iemand wat het nut hiervan is? :)
Profiel-foto overnemen van Facebook, de geboortedatum.
En je kan hun status-updates checken.

Nuttig? Niet echt. :P

• DaFreakR
Fire69 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:22:
[...]

Profiel-foto overnemen van Facebook, de geboortedatum.
En je kan hun status-updates checken.

Nuttig? Niet echt. :P
Ok, eigenlijk alleen foto / geb. datum hè? Als de rest van de gegevens nou ook eens werden overgenomen (adres e.d.) zou het al een stuk functioneler zijn, maar helaas... :P

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:12:
Ik kan om een of andere reden nergens meer mijn sms-programma benaderen en dus niets meer versturen of ontvangen. Wat ik ook doe, ik kom uitsluitend in de emailfunctie.
Ik gebruik (nog) de standaard ROM.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Verwijder de map "Inbox<en dan hier heel veel cijfers>" eens en probeer het dan nog eens.
Dit was bij mij (ooit) het euvel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob-nwk schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:46:
[...]

Verwijder de map "Inbox<en dan hier heel veel cijfers>" eens en probeer het dan nog eens.
Dit was bij mij (ooit) het euvel!
Zoals gezegd, ik heb nergens toegang tot de sms-applicatie en heb dus ook nergens een map "inbox" (ook nog gecontroleerd met total commander); dus ook niet (meer) in het email programma; daar had ik al mijn account en bijbehorende mappen verwijderd.
Dus deze suggestie brengt me helaas niet verder.
Nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Ik krijg een synchronisatiefout op m'n toestel, hij kan 1 afspraak niet synchroniseren vanaf het apparaat. Maar als ik dan in m'n agenda kijk (telefoon en pc), dan staat die afspraak er niet meer in. Het was een wekelijkse afspraak, die ik naderhand per item gewijzigd heb en het lijkt op de originele afspraak die het probleem veroorzaakt. Helaas zie ik in ActiveSync alleen de melding en kan ik 'm daar helaas niet direct wegfl***eren... :(
Kan ik die afspraak ergens anders nog zoeken en verwijderen? Register? Ander bestand?

[ Voor 16% gewijzigd door More-Is op 01-10-2009 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

More-Is schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 01:26:
Ik krijg een synchronisatiefout op m'n toestel, hij kan 1 afspraak niet synchroniseren vanaf het apparaat. Maar als ik dan in m'n agenda kijk (telefoon en pc), dan staat die afspraak er niet meer in. Het was een wekelijkse afspraak, die ik naderhand per item gewijzigd heb en het lijkt op de originele afspraak die het probleem veroorzaakt. Helaas zie ik in ActiveSync alleen de melding en kan ik 'm daar helaas niet direct wegfl***eren... :(
Kan ik die afspraak ergens anders nog zoeken en verwijderen? Register? Ander bestand?
Ik ben bang dat de eniger manier om het op te lossen een hard reset is, hiermee ben je wel al je gegevens kwijt, dus maak eerst een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:31:
[...]

Ik ben bang dat de eniger manier om het op te lossen een hard reset is, hiermee ben je wel al je gegevens kwijt, dus maak eerst een backup.
Dat antwoord was voor anderesk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

MaartenPol schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:14:

WIFI gebruik ik nooit. Onbeperkt internet abo is makkelijker.
True, tja de activatie duurde 2 weken dus vandaar dat ik redelijk veel met wifi connectte, en toen viel het me op hoeveel power dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
MaartenPol schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:04:

[...]

- idd, stuk mooier
- T9 heb ik op de Duttys R4 prima werkend, staat gewoon in het lijstje bij mij
- Orgineel is voor mij al lang geleden, maar volgens mij is de WM 6.5 toch wel sneller. Zeker in combinatie met NeoS2007 Driverpack. Dit maakt het wat vloeiender mijns insziens
- Automatisch locken kan met programmaatje SmartLock, zie eerder in dit topic, ook door mij gepost.
- Dat is idd een gemis, maar goed, dat is een fout is TouchFlo 2.5, niet van Dutty

Al met al ben ik toch wel tevreden met R4, lees alleen net dat R5 inmiddels ook uit is. Morgen maar weer s flashen.

Eergisteren ook nog ff de laatste Radio Rom erop gezet. 1.17.25.09 that is. Heb een ligt gevoel dat de telefoon wat minder snel warm word en wat zuiniger is met de stroom in vergelijking met de 1.13.(nogwat)
- waar staat dat T9 lijstje bij je? ik heb de .cab geinstalleerd, maar zie hem niet staan
- vooral als ik op 'compose new sms' klik gaat het echt super langzaam, of als ik op het knopje 'all messages' klik.
Duurt echt 10-20 seconden ofzo
- moet je echt een speciale app hiervoor installeren? Ik vind de huidge juist fijn werken, alleen wil ik hem na x tijd automatisch aan laten springen

sinds gisteren lijken smsjes verstuurd naar mij niet meer aan te komen.
Totaal niet meer zelfs.
Kent iemand dit probleem?

edit: versturen en ontvangen van smsjes werkt weer. Niet alleen vodafone scheen dat probleem te hebben,maar Hi ook

[ Voor 4% gewijzigd door justinnn op 01-10-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Heb nog niet gezocht, ga ik gelijk doen...

Maar deze week heb ik geprobeerd om dmv WMWifiRouter mijn PSP Fat op internet te krijgen, lukte niet. Probeerde verschillende instellingen en heb later alles weer gerestored. Toen ik opera opende, kreeg ik geen tobo meer! Ik kan dus niet meer surfen via Opera (IEmobile werkt wel, maar vind ik niet prettig)

In andere programma's werkt mn tobo nog wel, behalve Opera.

Nu weet ik niet of dat geprut met WMWifiRouter er iets mee te maken heeft, of dat ik het simpel kan verhelpen door enkele instellingen/register hacks aan te passen, maar ik kan nu dus niet meer lekker internetten :(

Iemand tips?

//edit//

Niets gevonden. En kan ik trouwens de volgorde van de manila favorieten onder het internet (opera) knopje veranderen?

[ Voor 9% gewijzigd door RedRayMann op 02-10-2009 14:49 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 23:23
justinnn schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:42:
[...]
- waar staat dat T9 lijstje bij je? ik heb de .cab geinstalleerd, maar zie hem niet staan
- vooral als ik op 'compose new sms' klik gaat het echt super langzaam, of als ik op het knopje 'all messages' klik.
Duurt echt 10-20 seconden ofzo
- moet je echt een speciale app hiervoor installeren? Ik vind de huidge juist fijn werken, alleen wil ik hem na x tijd automatisch aan laten springen
- Voor T9 heb ik geen extra CAB geïnstalleerd. Pijltje onderaan naast toetsenbordje drukken. Daar staat dan dutch.
True, SMS is momenteel een drama in TouchFlo. Maar dat is niet de schuld van WM 6.5. Die draait verder voor mij soepel genoeg.
- Dit programmaatje gebruikt de orginele lock van WM, je hebt alleen wat meer instelmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative mind
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 19:59
MaartenPol schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

...
- Dit programmaatje gebruikt de orginele lock van WM, je hebt alleen wat meer instelmogelijkheden.
Heb dat programma ook geprobeerd. Na een dag reageerde het password-scherm echter niet meer goed. Ik kon wel m'n code intoetsen maar als ik op unlocken drukte dan gebeurde er niets. Uiteindelijk na 3 uur lang herhalen unlockte die eindelijk en heb ik het programma kunnen verwijderen. Daarna geen last meer gehad.

Misschien dus een tip om een backup te maken voordat je het erop zet zodat je een hard reset kan doen zonder data verlies als je hetzelfde probleem tegenkomt.

Heb trouwens de Dutty Leo R4 rom in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Begin het flashen nu toch wel een beetje moe te worden:

Dinsdag: Laurentius 26 Leo V2: Wat een rommel, traag en niet te gebruiken voor dagelijks gebruik.
Donderdag: Miri Leo Rev 10.0 : problemen met trage sms, twitter, home button
Vandaag: Dutty 2.5 R5:: Ben benieuwd of alles hier wel lekker werkt, zoals het al in Januari 2009 had gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Topix al eens geprobeerd?
Ik had tot voor deze week nog nooit zelf geflashed. Maar was toch te nieuwsgierig naar topix geworden. Moet zeggen...het is even wennen, maar bevalt me erg goed. Voelt vlotter en is retestabiel, alleen kijk ik uit naar 3.01 want weer-info op home screen hoef ik niet en hero skin ook niet.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Checkeys schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:38:
Begin het flashen nu toch wel een beetje moe te worden:
Gewoon Topix flashen en je wil geen andere meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topix is inderdaad erg goed!! Heb eerst 2. nog iets gehad.
Nu heb ik even Laurentius aan het draaien, vind manilla 2.5 wel erg fijn eigenlijk. Gelukkig komt kwbr ook met iets nieuws binnenkort, (calisto), dus dan maar weer terug flashen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Version 3.0.1 will be released this morning.

De nieuwe topix rom... deze ga ik proberen. Hij staat er nog niet op. Er staat ook this moring.. je hebt dus nog 52 minuten kwabbernootje! :-)

Meanwhile blijf ik explorer refreshen tot hij te downen is...

[ Voor 0% gewijzigd door MadRettoR op 03-10-2009 11:50 . Reden: meanwill=meanwhile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
MadRettoR schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:08:
Version 3.0.1 will be released this morning.

De nieuwe topix rom... deze ga ik proberen. Hij staat er nog niet op. Er staat ook this moring.. je hebt dus nog 52 minuten kwabbernootje! :-)

Meanwill blijf ik explorer refreshen tot hij te downen is...
Ready :)

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:41
m.b.t. tot 6.5 roms. Klopt het dat het sliden van de tabs erg traag gaat als je vanaf de home tab begint? Als ik dit doe dan lijkt het echt erg traag te gaan / happert. Als ik vervolgens bij een andere tab begin, bijvoorbeeld bij messaging of people, en ga dan sliden naar verschillende tabs, dan gaat het wel soepel / vloeiend. Heb het overigens alleen maar met mainilla 2.5 / 2.6. WM 6.1 met 2.1 manilla gaat uitstekend!

Meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 03-10-2009 12:34 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotski
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Tip als je touchscreen van je HTC HD niet meer reageert.

Een tijdje terug liep ik met m'n HTC HD door de regen te bellen. Ik moest een paar x het scherm afdoen omdat het nat was geworden. Voor ik ging slapen deed ik m'n toestel uit, om deze de volgende morgen weer aan te zetten,
maar tot mijn grote verbazing reageerde het touchscreen niet meer :( . Gelukkig kon ik m'n telefoon nog bedienen via m'n laptop met het proggie Mobile controller van Birsi, maar dat is natuurlijk erg onhandig.

Na een paar dagen deed het ding het nog niet, ik raakte natuurlijk erg gefrustreerd en had al op internet naar oplossingen gezocht.
Overal werd vertelt dat het scherm vervangen moest worden, maar opeens zag ik het licht.
Ik verwijderde de batterij, pakte de föhn van mijn vriendin en hield deze op 10cm van het touchscreen en vervolgens ook op de achterkant.
Ik plaatste vervolgens de batterij weer terug, deed het ding aan, en ja hoor, het touchscreen reageerde gewoon weer _/-\o_ . Ik moest dit nog wel een paar x herhalen maar hij doet het nu alweer een paar maanden.
Hoop dat iemand wat aan deze tip heeft, vooral nu het alweer aardig herfst is.

Greetingz Onno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Ben hem nu aan het flashen, en ben erg benieuwd. Maar los van alles: grote dank voor je ROMS, want ze zijn echt een hele verbetering tov stock ROM!! Top!

Wel ben ik heel benieuwd hoe ik bij de Topix roms de NL T9 kan instellen?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Wel ben ik heel benieuwd hoe ik bij de Topix roms de NL T9 kan instellen?
Dat is het enige wat ik nog mis in de TOPIX roms.

[ Voor 9% gewijzigd door B___MAN op 03-10-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotski schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:38:
Tip als je touchscreen van je HTC HD niet meer reageert.

...
Ik heb meer het tegenovergestelde probleem. Mijn scherm gaat de hele tijd spontaan aan. Ik druk de knop aan de bovenkant in om het scherm uit te schakelen (Heb daarnaast Gyrator 2 draain om het toestel te lokken), maar elke paar seconden of minuten springt het scherm aan.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Beertjeman schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:30:
[...]

Dat is het enige wat ik nog mis in de TOPIX roms.
Hier downloaden en installeren op je Topix :).. gaat echt perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Thnx!!! Ik had een andere gevonden, maar die werkte niet. Daarom ook mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Ik word echt gek van de trage sms bij de nieuwe Dutty.
Ik denk dat ik Topix eens ga proberen!

[ Voor 21% gewijzigd door justinnn op 03-10-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:58:
[...]

Ik heb meer het tegenovergestelde probleem. Mijn scherm gaat de hele tijd spontaan aan. Ik druk de knop aan de bovenkant in om het scherm uit te schakelen (Heb daarnaast Gyrator 2 draain om het toestel te lokken), maar elke paar seconden of minuten springt het scherm aan.

Iemand enig idee?
Dit gebeurt mij nu ook heel af en toe met Dutty 2.5 V5, ik gebruik SmartLock/autolockscreen
Ik denk dat het kwam omdat IGO zich niet goed had afgesloten en dus nog steeds draaide op de achtergrond, al was het niet zichtbaar bij de draaiende programs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Chutney schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:12:
[...]
Hier downloaden en installeren op je Topix :).. gaat echt perfect hier.
Ik ga hem direct proberen! Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Deel 6 alweer? Het gaat hard!

Excuus dat ik niet alles doorzoek voor mijn probleem, maar ik denk dat de zoekterm te algemeen is om iets te vinden.

Mijn Touch HD heeft bij tijden problemen met het vinden van een fix. Normaal toont hij iets van 5-7 balkjes en weet hij in 20 sec wel waar hij is. Soms komt het voor dat hij maar 2 of balkjes laat zien, en geen fix kan vinden. Op het moment dat hij een fix denkt te hebben zit ik ergens in Scandinavië of Frankrijk en rij ik 500+ km/h.

Gisteren op de terugweg uit Duitsland klokte de Focus zelfs Mach 1.8 :o :D . Kijk dan GAAT het ergens over. Later heb ik gechecked met een TomTom en een losse GPS ontvanger die allebei wel een fix kregen. Een paar uur later had mijn HTC ook nergens meer last van, en deed het ook weer normaal.

Ik heb met Assisted GPS aan en uit gecontroleerd. Dit maakt geen verschil. Ook open veld geeft geen resultaat.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
asing schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:16:
Mijn Touch HD heeft bij tijden problemen met het vinden van een fix.
Zou helpen als je aangeeft welke rom je gebruikt. Ik gebruik in topix de laatste drivers van de 1.59 rom. Voor een goede gps ontvangst gebruik ik verder:
1. Rilphone.dll versie 1.14.25.24 (ingebakken in mijn roms maar afzonderlijk te downloaden en installeren)
2. Radio 1.17.25.09 (afzonderlijk te downloaden en installeren)

Verder af en toe QuickGPS draaien en mijn tomtom draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Rom : 1.56.404.1
Radio : 1.13.25.24

rom datum (org HTC) is overigens 6-3-2009.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
asing schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:29:
Rom : 1.56.404.1
Radio : 1.13.25.24

rom datum (org HTC) is overigens 6-3-2009.
Ik zou rilphone en radio updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even een rare vraag.
Maar wat is nu precies die rilphone? Ik kan een radio flash nog wel snappen, maar die rilphone :s
En hoe of waar kan ik zien welke rilphone ik nu heb? De radio kan ik wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rilphone.dll is eigenlijk de interface tussen Windows Mobile en de radio-hardware.
Bvb. WM geeft via de ril door 'dial xx-xxxxxxx' en de rilphone.dll zet dit om naar hardware-calls voor de radio.

[edit]
Beetje meer info voor je opgezocht:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=RIL

[ Voor 20% gewijzigd door Fire69 op 05-10-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Malarky schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:18:
[...]

En jawel, ik doe er nog een schepje boven op:P (klik op de pica voor de highres)

[afbeelding]

Ik ben vandaag bij 3 service points van Vodafone geweest in Rotterdam, overal kenden ze het probleem. De medewerker van de lijnbaan wist te vertellen dat hij van meerdere Touch HD's wist die waren opgestuurd maar volgens HTC niet binnen de garantie konden gerepareerd worden.

Ik heb net ook even met HTC zelf gebeld en de mevrouw wist te vertellen dat het ~200€ buiten de garantie kost (wilde ik niet repareren zou het alleen €35 - €50 onderzoek kosten). Bij pdarepair kost het in ieder geval 229€. De reparateurs zouden volgens haar kunnen zien of ik het probleem zelf had veroorzaakt, maar ze kon mij geen tips geven waar ik dan naar zou kunnen kijken.

Wel wist ze dat het inderdaad door in de broek dragen komt. Aangezien ik mijn HD heel de dag in de voor zak van mijn broek heb (gemiddeld: bus, metro, college, metro, bus, computer) zou dat goed kunnen. Wel draag ik mijn telefoon altijd (zonder uitzondering) in het originele zakje en draag ik hem niet bij sportactiviteiten. Daardoor is hij op een paar minuscule kleine krasjes op het scherm na nog helemaal gaaf (behalve de vetvlekken die op de foto te zien zijn dan). Wel heb ik flink wat putjes in mijn accu's dat komt omdat ik op de helft van de dag van accu wissel (heb 2 originele) en er altijd eentje los met mijn usbstick in het kleine zakje van mijn broek draag. Ik ga even proberen of ik dat kan aangeven, anders denken ze misschien dat hij een keer heel heftig gevallen is.

@harmageddon: ik ga proberen ook mijn foto aan de medewerker te laten zien. Volgens haar zou het olievlek na een tijdje helemaal niet meer reageren, dus dat is in mijn situatie vrij ernstig. Ik ben benieuwd of jij moet betalen. Valt me trouwens op dat mijn ring geheel rechthoekig is en die van jou helemaal niet.
What the fuck.

Ik merkte dit vandaag ook opeens op. Een olievlek. Ik ben heel voorzichtig met het ding en heb hem toen hij net uit was voor 550 euro losgekocht. Gewoon omdat ik helemaal gek van dit apparaat ben.

Heb geen verzekering afgesloten (voor het eerst) omdat er toch nooit wat gebeurt en gebeurt er wat, wordt het toch niet gedekt.

Maar wat nu? Ga je nou serieus menen dat ze dit niet onder garantie gaan laten repareren? Ik betaal meer dan een halve rug voor een telefoon!!! Je mag verwachten dat dat minimaal een jaar meegaat? Ik heb hem nu op een halve maand na niet eens een jaar en nu al deze vlek onderaan mijn scherm.

Heb jij er verder nog wat over gehoord, of iemand anders?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Kan niemand mij helpen bij mij toetsenbord probleem?

Probleem;
Toetsenbord werkt niet meer bij Opera -> als je in het url balkje of het google balkje tik, komt normaal gesproken direct het toetsenbord in het scherm. Nu niet meer. Dit gebeurt alleen bij Opera.

Laatste wijzigingen;
heb SPB Mobile Shell 3.5 geïnstalleerd
S2U2 geupdate
Met WMWiFiRouter mijn PSP op internet proberen te krijgen

Opvallendheden;
Heb uit het start bericht het cab filetje geïnstalleerd waardoor je op een originele WWE rom toch een Nederlandse T9 krijg. Als ik in een ander programma het tobo open en op het kleine pijltje ernaast klik, kan ik wel de taal selecteren op oa Nederlands (en alle anderen)
Ga ik via start-Settings - Input - Options bij "language" kijken, zie ik;
Englisch
French
Italian
German
Spanish
Portuguese

Swedish
Thai
Turkish
etc

Ofwel, er zitten witte regels tussen, alsof er iets "verdwenen" in.

Kan het cab-filetje niet terug vinden bij "Remove Programs" en heb het nu enkele keren al opnieuw geinstaleerd (gan moet eerst het oude software verwijderd worden)
Softreset, uit (minuut later) en weer aan zetten hebben ook geen effect...

Tis echt vreemd dat alleen bij Opera dit probleem voorkomt!
Gebruik altijd full-qwerty, maar ook bij andere instellingen werkt het niet...

Ben zeer tevreden over het Full-qwerty toetsenbord. Zou het jammer vinden als er geen oplossing voor is of als ik een ander toetsenbord moet installeren.

Ideeën en oplossingen zijn zeer welkom!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar. Ik heb al mijn contacten gekopieerd naar mijn simkaart. Nu staan al mijn contacten dubbel op mijn scherm. Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
dan heb je bij de eerste keer opstarten van je HD aangegeven dat hij de contacten van SIM naar telefoon moet kopiëren. Je zou ze weer van de telefoon kunnen verwijderen, zodat ze alleen nog maar op de SIM staan.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:09:
Raar. Ik heb al mijn contacten gekopieerd naar mijn simkaart. Nu staan al mijn contacten dubbel op mijn scherm. Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik maak een beetje op uit andere reacties uit dit topic dat de krassen die de stylus veroorzaakt niet onder enige vorm van garantie vallen?

Sinds enkele dagen vertoont mijn HD zéér veel krassen door de stylus, en ik baal hier aardig van omdat ik het in eerste instantie niet door had. Enkel op witte pagina's zijn de krassen zeer goed zichtbaar.

Lijkt me sowieso niet de bedoeling? Ik heb bewust niet gekozen voor een screenprotector, aangezien mijn HD áltijd in de hoes zit buiten gebruik om.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:08:
Die rilphone.dll is eigenlijk de interface tussen Windows Mobile en de radio-hardware.
Bvb. WM geeft via de ril door 'dial xx-xxxxxxx' en de rilphone.dll zet dit om naar hardware-calls voor de radio.

[edit]
Beetje meer info voor je opgezocht:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=RIL
Dank je wel voor de info! Wordt gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Las Vegas schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:25:
Ik maak een beetje op uit andere reacties uit dit topic dat de krassen die de stylus veroorzaakt niet onder enige vorm van garantie vallen?

Sinds enkele dagen vertoont mijn HD zéér veel krassen door de stylus, en ik baal hier aardig van omdat ik het in eerste instantie niet door had. Enkel op witte pagina's zijn de krassen zeer goed zichtbaar.

Lijkt me sowieso niet de bedoeling? Ik heb bewust niet gekozen voor een screenprotector, aangezien mijn HD áltijd in de hoes zit buiten gebruik om.
Echt veel klachten over het scherm zeg.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen, zo'n duur ding, zo zwak.

Ik ben 100% NIET voor een iPhone, maar dat ding is heel wat degelijker. Veel steviger omhulsel, veel krasbestendiger scherm.

Met de HD heb ik het idee als ik 100x mijn batterijklep open en dicht heb gedaan dat het klepje lam is en niet meer dicht kan, zulke zwakke zooi lijkt het.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:00
Ter info: nog een klein maandje wachten op ons nieuwe broertje (nou ja broer...) nieuws: HTC HD2 is eerste Windows Mobile-smartphone met capacitief scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:33
DeMoN schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 01:23:
[...]

What the fuck.

Ik merkte dit vandaag ook opeens op. Een olievlek. Ik ben heel voorzichtig met het ding en heb hem toen hij net uit was voor 550 euro losgekocht. Gewoon omdat ik helemaal gek van dit apparaat ben.

Heb geen verzekering afgesloten (voor het eerst) omdat er toch nooit wat gebeurt en gebeurt er wat, wordt het toch niet gedekt.

Maar wat nu? Ga je nou serieus menen dat ze dit niet onder garantie gaan laten repareren? Ik betaal meer dan een halve rug voor een telefoon!!! Je mag verwachten dat dat minimaal een jaar meegaat? Ik heb hem nu op een halve maand na niet eens een jaar en nu al deze vlek onderaan mijn scherm.

Heb jij er verder nog wat over gehoord, of iemand anders?
Ze repareren de newtonrings wel onder garanatie.
Ik heb het nu helaas voor de 2e keer gehad, en het is voor de 2e keer onder garantie gerepareerd.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Uh? Ligt het aan mij of heb ik nog nooit een reactie gelezen over dat de stylus krassen veroorzaakt? :S

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 17:54

martjah

Appel

ik heb dat wel gelezen, ik gebruik mijn stylus echt bijna nooit, die keer dat ik hem gebruikte had ik er wel een mooie kras bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

martjah schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:00:
ik heb dat wel gelezen, ik gebruik mijn stylus echt bijna nooit, die keer dat ik hem gebruikte had ik er wel een mooie kras bij.
Dat bedoel ik, bij iedere ''streep'' die ik nu zet op het scherm komt er een kras bij. Heb de stylus al eens goed bekeken, maar die's nog gewoon normaal verder. Snap er echt niets van, maar het is wel bloedje irritant dat er nu óveral op het scherm krassen zitten en ik m'n stylus niet meer kan gebruiken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Las Vegas schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Dat bedoel ik, bij iedere ''streep'' die ik nu zet op het scherm komt er een kras bij. Heb de stylus al eens goed bekeken, maar die's nog gewoon normaal verder. Snap er echt niets van, maar het is wel bloedje irritant dat er nu óveral op het scherm krassen zitten en ik m'n stylus niet meer kan gebruiken.
Even voor de duidelijkheid; als je je scherm schoonveegt aan je shirt is die streep er nog? Echt raar, heb ik geen last van. Ik heb dan wel de onnuttige bijgeleverde screenprotector erop zitten. Met een pennetje kras je daar wél zo in...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je dringend een degelijke screenprotector erop hangen :)
Kijk even op ebay... dcmugen-store heeft super-protectors voor een € of 2.
Na 3 maand heb ik echt nog geen enkele kras erop.
Op mijn scherm zelf zat na 2u al een kras :/ Gelukkig zie je die niet meer met de protector erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Fire69 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:03:
Dan moet je dringend een degelijke screenprotector erop hangen :)
Kijk even op ebay... dcmugen-store heeft super-protectors voor een € of 2.
Na 3 maand heb ik echt nog geen enkele kras erop.
Op mijn scherm zelf zat na 2u al een kras :/ Gelukkig zie je die niet meer met de protector erop :)
Ik heb mijn HD sinds november en gebruik geen screenprotector en ik heb helemaal geen krassen </afkloppen>. Ik gebruik alleen de meegeleverd hoes :P.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd de stylus zo goed als nooit gebruik.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Ik gebruik gewoon de meegeleverde screenprotector. Wel lastig aan te brengen, want hij is exact even groot als het scherm, de kans op luchtbellen aan de zijkanten (omdat de protector dan net op t randje ligt) is groot.

Na 2x opnieuw aanbrengen zit ie nu nagenoeg perfect :) wellicht een tip: als je m eraf haalt (zonder beschadigingen, dat lukte mij door met een scherp mes de rand langs de speaker op te tillen en dan druk te houden) kun je m gewoon in warm water met wat zeep wassen, dan wordt ie weer perfect vlekvrij. Wel goed laten drogen (en hopen dat ie dan geen stof hapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nouja, een screen protector is uiteraard een optie. Maar het feit dat het überhaupt nodig is om bescherming te beiden tegen een stylus van HTC zelf is ronduit absurd.

Maar goed, ik zal eens kijken wat de opties zijn.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
Ik heb van het weekend de nieuwe 3.1 Topix van kwabbernootje geflashed. Wat een heerlijk snelle en vooral stabiele rom is dit weer, bedankt daarvoor.
Ik krijg youtube niet aan de gang. Alles werkt zoals gewend, tot aan dat hij moet gaan afspelen... dan komt de melding "Error, cannot play this video". Andere mensen ook last van? of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
snap niet waarom je de screenprotector er niet op zou doen..

ze leveren hem er niet voor niks bij..

Door die screenprotector durf ik mijn telefoon gewoon in een zak te doen zonder eerst te voelen wat er nog meer in die zak zit.

Gewoon elke jaar een nieuwe screenprotector en je scherm is zo goed als nieuw.

Nieuwe Topix is trouwens een echte aanrader.
Super snel en stabiel, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 01:50
justinnn schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:13:
snap niet waarom je de screenprotector er niet op zou doen..

ze leveren hem er niet voor niks bij..

Door die screenprotector durf ik mijn telefoon gewoon in een zak te doen zonder eerst te voelen wat er nog meer in die zak zit.

Gewoon elke jaar een nieuwe screenprotector en je scherm is zo goed als nieuw.

Nieuwe Topix is trouwens een echte aanrader.
Super snel en stabiel, dankje!
Elke jaar? Om de kwartaal verwissel ik mijn protector, het is binnen één week wéér een krasbende op het scherm (bij intensief gebruik STYLUS). Indien je de stylus minder gebruikt, heb je ook geen krassen op het scherm........Maar ik denk dat een stylus onmisbaar is bij dit toestel, dus verzorg je HD goed en geef hem om de 3 maanden een nieuwe protector! :9

[ Voor 6% gewijzigd door Alper587 op 07-10-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Enige keer dat ik de stylus gebruik is het uitlijnen van het scherm na een nieuwe rom flash.
Heb ook geen screen protector, en gebruik het hoesje ook nooit. Paar hele lichte krasjes op het scherm.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
MadRettoR schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:30:
Ik heb van het weekend de nieuwe 3.1 Topix van kwabbernootje geflashed. Wat een heerlijk snelle en vooral stabiele rom is dit weer, bedankt daarvoor.
Ik krijg youtube niet aan de gang. Alles werkt zoals gewend, tot aan dat hij moet gaan afspelen... dan komt de melding "Error, cannot play this video". Andere mensen ook last van? of doe ik iets verkeerd?
Hoi M, volgens de policy mogen custom roms hier volgens mij niet besproken worden maar toch een korte reactie. Bij mij werkt youtube goed. Verdere vragen / support graag in het daarvoor bedoelde forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

kwabbernootje schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:30:
[...]

Hoi M, volgens de policy mogen custom roms hier volgens mij niet besproken worden maar toch een korte reactie.
Volgens mij tot op zekere hoogte wel (in de TS wordt zelfs uitgelegd hoe je een custom rom erop flashed).

Verder, ik gebruik nu de Test2 versie van Miri (WM6.5, en Manilla2.5). Heb eigenlijk vrij weinig te klagen en vindt het helemaal perfect draaien! (sms op single sms en niet threaded), enige is dat hij soms nog wel is wat langzamer is, maar verder is de nieuwe opera, ie, microsoft my phone, marketplace etc echt een verademing!

Zat lang te twijfelen of mijn volgende telefoon een iPhone ging zijn.. maar MS is misschien toch wel op de goede weg hiermee :)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een weekban door het verschaffen van een link naar een custom rom kan ik wel met zekerheid zeggen dat custom roms niet zijn toegestaan. :P
Na wat duidelijkheid te hebben gevraagd, blijkft dat je mag ze wel bespreken, maar niet mag naar linken.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een screen protector:
http://cgi.ebay.com/5-CLE...ories?hash=item3c9ffcb1b7

Deze zijn echt van superkwaliteit, na 3 maand heb ik hier nog geen enkele kras op zitten _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik gebruik sinds het begin Invisible shield screen protectors, ik heb deze een keer vervangen. Er zat namelijk een kras op, hoe dat mogelijk is snap ik nog steeds niet, want ik heb met opzet de protector even getest door er goed op te 'slaan' met een sleutel (zoals ze op de website zelf ook doen) en toen had ik geen krassen. Ik denk dat het iets geweest moet zijn wat net zo scherp is al een mes. Maar alle krassen vallen onder garantie, dus ik kreeg gratis een nieuwe (alleen verzendkosten van 4 dollar ofzo).

Mijn scherm is dankzij die screenprotector nog helemaal krasvrij. Ik zou het iedereen aanraden. Vooral de full body kit, dan is ook gelijk de achterkant krasvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
robvanpraat schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:51:
Ik gebruik sinds het begin Invisible shield screen protectors, ik heb deze een keer vervangen. Er zat namelijk een kras op, hoe dat mogelijk is snap ik nog steeds niet, want ik heb met opzet de protector even getest door er goed op te 'slaan' met een sleutel (zoals ze op de website zelf ook doen) en toen had ik geen krassen. Ik denk dat het iets geweest moet zijn wat net zo scherp is al een mes. Maar alle krassen vallen onder garantie, dus ik kreeg gratis een nieuwe (alleen verzendkosten van 4 dollar ofzo).

Mijn scherm is dankzij die screenprotector nog helemaal krasvrij. Ik zou het iedereen aanraden. Vooral de full body kit, dan is ook gelijk de achterkant krasvrij :)
Ik weet dat het meerdere malen is besproken en dat hier al lang duidelijk over is, maar toch zeg ik het: het zit in mijn hoofd dat de scherm van de HD dan wat minder responsief zal worden of dat het wat minder smooth aanvoelt zodra er een screenprotector op zit.
En ja, ik weet dat het apart is dat ik zoiets blijf denken :P.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

MadRettoR schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:30:
Versie 3.01 bedoel je :) Ik schrok al even..alweer een nieuwe versie? :) Ik gebruik hem ook naar meer dan volle tevredenheid. Hij is nog niet een keer op zijn plaat gegaan. Van het joeptjoep probleem dat je beschrijft heb ik totaal geen last. Speelt het allemaal gewoon af.

Ik heb alleen een steeds hinderlijker wordende hoeveelheid stof tussen de 2 schermlagen. Mag hem van HTC op laten halen, ben hem dan alleen 2 weken kwijt. Maar denk toch maar dat ik het ga doen.

Wat betreft screenprotectors...ik koop die HTC dingen via Ebay. 2 voor een tientje of zoiets. Werkt en past perfect. En die stylus? Had van mij achterwege mogen blijven omdat ik dat ding volledig met mijn handen bedien. Werkt net zo snel en nauwkeurig. Die stylus is in mijn handen toch een beetje aan de kleine kant en echt lekker werken vind ik dat niet. Gevolg is dus ook dat de protector (en het scherm eronder) nog als nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immorak
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Heeft iemand voor mij toevallig nog de Nederlandse spellingscontrole op een Engels toestel CAB nog voor mij? want de link in de topic start werkt niet meer.

Alvast heel erg bedankt,
Groeten Koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Lezen koos.. twee pagina's terug post ik nog een linkje :).. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
robvanpraat schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:51:

Ik heb er ook een kras op. Ik liet even zien aan een vriend hoe goed die invisibleshield wel niet was. Dus ik met mn nagel krassen op dat scherm. Had ik dus net mn nagels geknipt en zaten er scherpe randjes aan. Dus paar dikke krassen nu op de invisibleshield...

Maar hoe heb je dat geregeld, gewoon gemaild oid?

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 17-09 09:33
Sinds gister heb ik mijn telefoon weer terug :) geen newtonringen meer! En onder garantie gerepareerd.
Gisteravond meteen WM6.5 erop gezet! Meteen weer een verademing tov 6.1

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:41
Net even XannyTechROM GRID LEO 1.5 M2.5 erop gezet. Is een nieuwe chef cooker. Ik moet zeggen dat deze rom erg lekker loopt. Het enige wat ik ervaar met leo roms, is dat als je vanaf de home buttun gaan sliden naar de andere tabs, dat dit veel minder soepel loopt dan dat je bijvoorbeeld vanaf het messaging tab of twitter tab gaat sliden....

en dan nog een vraag: Zijn er mensen die het voor elkaar hebben gekregen om de achtergrond van elke tab aan te passen met M2.5 ?

[ Voor 15% gewijzigd door Possible op 08-10-2009 23:21 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Gisteren heb ik Windows Marketplace geinstalleerd.
Wanneer ik Marketplace echter open, zie ik maar 4 beschikbare apps (telegraaf, facebook, myphone en windows live). Bij mijn weten moeten er toch veel meer apps beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Heb even snel gezocht maar ik ben benieuwd hoe ik meer dan 28 mailtjes kan bewaren? Ik heb 8GB geheugen, en ik heb best een 100MB over als ik bijvoorbeeld 200 mailtjes kan bewaren.

Iemand enig idee? Ik kan wel selecteren dat indien het opslagkaartje beschikbaar is ik daar de bijlagen op laat slaan. (0.15MB nu).

Met 10-15 mails per dag is het lastig een mailtje terug te zoeken. Loop je op school rond, welk lokaal was dat nou? Stond in de mail van vorige week.. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Nox op 09-10-2009 13:56 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 17:31
Mijn klomp is spreekwoordelijk gebroken. Telefoon begin sept op laten halen door HTC zelf, scherm reageerde wel backlight deed niet meer. Eind sept gebeld, track pagina gaf aan dat toestel er nog niet was. Toestel kwijt volgens HTC :( . Week later terug gebeld, toestel was gevonden en gelijk retour gedaan. Toestel net opgehaald, blijkt imei veranderd te zijn, dit op het postkantoor gelijk gecheckt en daar gebeld naar HTC. Gaan dit onderzoeken en zou zelf evt met Eurotwice kunnen bellen. Dit gedaan en die melden dat toestel naar Dynafix is gestuurd. Dynafix gebeld. Dynafix meldt dat toestel van Eurotwice is aangekomen en binnenwerk is vervangen en vervolgens weer naar Eurotwice is teruggestuurd en vanaf eurotwice naar mij is gestuurd. Toestel werkt weer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn telefoon, ik heb al meerder malen verschillende roms geflashed op mijn telefoon en in veel gevallen was ik daar erg tevreden mee. Ook nu heb ik weer een nieuwe rom geflashed, namelijk de nieuwste energyrom. Opzich ziet de rom er mooi uit zijn er leuke dingen in geintergreerd zoals twitter etc. Het probleem met deze rom is alleen dat ik het niet meer voor elkaar krijg om CABs te installeren. Ik deed dit altijd via file explorer. Als ik nu echter bij file explorer naar mijn CAB ga voor coreplayer en deze aanklik om hem te laten installeren dan gaat de telefoon automatisch naar total commander waar hij de CAB vervolgens niet kan installeren. Iemand enig idee hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen? Anders moet ik namelijk toch maar weer terug flashen naar een andere ROM.

-edit- Net na het posten van mijn bericht ontdekte ik een RAR-programma in mijn telefoon, waardoor het alsnog gelukt is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
DaFreakR schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:36:
Wanneer ik Marketplace echter open, zie ik maar 4 beschikbare apps (telegraaf, facebook, myphone en windows live). Bij mijn weten moeten er toch veel meer apps beschikbaar zijn?
Tja, dat vroeg ik me dus ook al af. Daarbij komt nog dat de telegraaf app niet werkt i.c.m. Duttys manila 2.5 WM6.5 R5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Possible schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:19:
en dan nog een vraag: Zijn er mensen die het voor elkaar hebben gekregen om de achtergrond van elke tab aan te passen met M2.5 ?
Bij M2.5 nog niet standaard? Wat een misser is dat toch van HTC...dat het ook zo moeilijk kan zijn om het goed te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:56
Possible schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:19:
Net even XannyTechROM GRID LEO 1.5 M2.5 erop gezet. Is een nieuwe chef cooker. Ik moet zeggen dat deze rom erg lekker loopt. Het enige wat ik ervaar met leo roms, is dat als je vanaf de home buttun gaan sliden naar de andere tabs, dat dit veel minder soepel loopt dan dat je bijvoorbeeld vanaf het messaging tab of twitter tab gaat sliden....

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551489

De LITE versie installeren, soft resetten en dan een background kiezen :)
(werkt niet met de animated wallpapers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat Possible een andere achtergrond wil voor elke tab. Dat lukt dus niet met de bg4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Nog een probleem met mijn telefoon. Nu ramt de camera alle foto's op het hoofdgeheugen wat straks vol loopt. Maar de doelmap aangeven in de instellingen is dus mooi niet mogelijk. De touch HD geeft telkens zo'n kort piepgeluidje van een xylofoon als ik dat wel doen. :(

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
In de camera settings kan je toch gewoon aangeven dat hij het op de opslagkaart moet opslaan? Werkt hier prima, hij maakt een mapje "DCIM" aan waar alle media wordt opgeslagen gemaakt met de camera.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Nou, het is zover. Mijn geheugenkaartje is gestopt met werken. Al mn programma's, foto's en muziek foetsie. Even die microsd->sd adapter zoeken om te kijken of er nog wat te redden valt, maar ik vrees het ergste.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
iemand een idee hoe ik de interne gps "activeer" ??
Tomtom en Navigon kunnen 'm beide niet vinden...
nu ik erover nadenk krijg ik ook die update voor agps niet meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Mijn HD besloot gister ook om maar gewoon niet meer te werken, hij liep vast om vervolgens nergens meer op te reageren. Na een gewone reset deed ie ook niks meer, bleef hangen in het windows mobile bootscherm (dat groene scherm met de rondjes). Dit alles op de standaard HTC rom. Na een hard reset deed ie het weer maar omdat ik nu toch alles opnieuw moest installeren heb ik maar meteen een nieuwe rom geflashed. Heb de EnergyRom Photon erop gezet (release van 7 oktober), loopt tot nu toe zonder problemen en ziet er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petjebal
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 01:42
Ik wil in google maps de gps gebruiken maar de menu-optie is greyed out (disabled).
Doe ik iets fout?

Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johansw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 20:06
DaFreakR schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:36:
De Nederlandse Marketplace van Windows Mobile is nog bijna leeg, doordat alle apps verplicht moeten worden vertaald.

De Telegraaf en Buienradar. Dat zijn de eerste Nederlandse apps die gratis zijn te downloaden vanuit Windows Mobile Marketplace, de mobiele softwarewinkel die sinds deze week is ingebouwd in het nieuwe Windows Mobile 6.5. Op de rest van de Nederlandse applicaties is het nog wachten. In tegenstelling tot de internationale Marketplace komt de Nederlandse editie dus nog wat leeg over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Niemand een idee voor mijn toetsenbord probleem?
(3x is scheepsrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

johansw schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:00:
[...]
De Telegraaf en Buienradar. Dat zijn de eerste Nederlandse apps die gratis zijn te downloaden vanuit Windows Mobile Marketplace, de mobiele softwarewinkel die sinds deze week is ingebouwd in het nieuwe Windows Mobile 6.5.
Zien jullie Buienradar? Ik kan buienradar helaas niet installeren omdat ik er maar 5 heb staan.. (paar MS apps en telegraaf)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
johansw schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:00:
[...]

De Nederlandse Marketplace van Windows Mobile is nog bijna leeg, doordat alle apps verplicht moeten worden vertaald.

De Telegraaf en Buienradar. Dat zijn de eerste Nederlandse apps die gratis zijn te downloaden vanuit Windows Mobile Marketplace, de mobiele softwarewinkel die sinds deze week is ingebouwd in het nieuwe Windows Mobile 6.5. Op de rest van de Nederlandse applicaties is het nog wachten. In tegenstelling tot de internationale Marketplace komt de Nederlandse editie dus nog wat leeg over.
Marketplace kijkt dus blijkbaar naar je provider of zo om te weten in welke taal dat hij geinstaleerd moet worden???
Ik draai namelijk een WWE ROM.

Weet iemand hoe het mogelijk is om een WWE marketplace te krijgen?? Van mij hoeft het niet in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petjebal
Petjebal schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:55:
Ik wil in google maps de gps gebruiken maar de menu-optie is greyed out (disabled).
Kan iemand voor mij kijken of ie hetzelde heeft. Dus dat "GPS gebruiken" disabled is in het menu van Google Maps?
TT7 werkt wel, dus de gps doet het blijkbaar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Petjebal schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:14:
[...]

Kan iemand voor mij kijken of ie hetzelde heeft. Dus dat "GPS gebruiken" disabled is in het menu van Google Maps?
TT7 werkt wel, dus de gps doet het blijkbaar gewoon.
Geen problemen mee. Probeer eens een nieuwere versie van Google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je marketplace vinden voor de Nederlandse toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Wat is het toch een baggertelefoon... Nu weer problemen met Bluetooth..
Iemand een idee hoe ik het toestel goed kan koppellen met een Parrot 3200LS?
Ik kan hem nu alleen koppelen als ik het toestel recht voor de Parrot hou.
Zo kan ik hem niet plaatsen in de auto.
Bij alle andere toestellen werkt BT prima, alleen de HD is bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spreek voor je eigen HD (of je Parrot), mijn HD kan makkelijk verbinding maken met toestellen die 10m verwijderd zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petjebal
DeMoN schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:01:
[...]

Geen problemen mee. Probeer eens een nieuwere versie van Google maps.
Alleen een nieuwe versie installeren werkte niet. Ik heb Google Maps gedeïnstalleerd, daarna een cold-reset gedaan en daarna opnieuw geïnstalleerd en toen kon ik de GPS aan zetten. :) ;)
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste