Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311619

Moet niet alleen EA zijn. NFS undercover heb ik gevonden, werkt super! Bedankt! Maar Extrakt kan ik nergens vinden. Resco bubbles heb ik als .sis bestand. Dit zet ik op mijn mobiel en probeer het te installeren maar dat lukt niet. Weet je hoe je .sis bestanden op de HD installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Van EA heb je ook 'Clue' (cluedo) en Monopoly. Even zoeken op htcforum.nl

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22
Na een lange tijd heb ik weer mijn HD ge-update naar Dutty's WM6.1 V4. Hierbij zit manila v2.1 met het nieuwe start scherm. Ik heb er al een tijdje naar gezocht, maar ik kom niet in het settings menu van windows mobile zelf. Enige settings pagina die ik tevoorschijn krijg is die van TF3D zelf. Ik zou graag in het originele scherm willen komen.
Verder kan ik ook niet een setting vinden om programma's te verwijderen van de telefoon... Ik zal er we allemaal overheen kijken, maar zou iemand het mij kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 311619 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:45:
Moet niet alleen EA zijn. NFS undercover heb ik gevonden, werkt super! Bedankt! Maar Extrakt kan ik nergens vinden. Resco bubbles heb ik als .sis bestand. Dit zet ik op mijn mobiel en probeer het te installeren maar dat lukt niet. Weet je hoe je .sis bestanden op de HD installeerd?
Extrakt kan je via Google wel vinden normaalgezien...
.sis-bestanden zijn voor Symbian (Nokia en zo dus), daar kan je dus niks mee doen. :)
tdw schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:19:
Van EA heb je ook 'Clue' (cluedo) en Monopoly. Even zoeken op <een forum>
Doe die link maar beter weg, dat hele forum staat vol met warez. ;)
Die Clue heb ik even gespeeld, maar mijn detective-skills zijn blijkbaar niet zo goed. :+
matz schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:34:
Na een lange tijd heb ik weer mijn HD ge-update naar Dutty's WM6.1 V4. Hierbij zit manila v2.1 met het nieuwe start scherm. Ik heb er al een tijdje naar gezocht, maar ik kom niet in het settings menu van windows mobile zelf. Enige settings pagina die ik tevoorschijn krijg is die van TF3D zelf. Ik zou graag in het originele scherm willen komen.
Verder kan ik ook niet een setting vinden om programma's te verwijderen van de telefoon... Ik zal er we allemaal overheen kijken, maar zou iemand het mij kunnen vertellen.
Ik denk dat Dutty's standaard het HTC Startmenu gebruikt.
Er zou een Tom Menu Extender of zoiets moeten bijzitten, daarmee kan je switchen naar het WM6.1-menu.

[ Voor 2% gewijzigd door Fire69 op 26-07-2009 18:48 . Reden: Domme quote :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
Het is inderdaad het standaard HTC startmenu, maar ik zie niks van een Tom Menu Extender of iets dergelijks. Erg vaag... iemand anders met Dutty's laatste rom die weet waar het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
psst, fire69... ik zou die link dan ook niet quoten... als hij het bericht aanpast, is je quote nog niet aangepast, dus dan ben jij de enige die de link nog heeft staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D'oh, compleet vergeten! Bedankt! :)

matz, ik heb net even op xda gekeken, blijkbaar zit die Tom Extended Menu enkel in Dutty's 6.5 rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-07 12:11
wat is dr mis met het noemen van een forum dan? er worden ook zoveel webshops genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
Ik ben erg scheef vandaag... Heb het dus gevonden. Gewoon onder all settings in settings menu. Een zondag doet wat met je...

Ik ben nu dus in het standaard settings menu van windows gekomen, maar nu kan ik dus een setting toch even niet terug vinden ;) Standaard is ingesteld in windows mobile dat wanneer je op kruisje drukt, het programma nog blijft draaien op de achtergrond. Ik wil graag de setting vinden die dit niet meer mogelijk maakt. Dus, kruisje = afsluiten.

[ Voor 58% gewijzigd door matz op 26-07-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:21

Flipm0de

geen

heb vandaag de rom van Energy erop gezet. ging makkelijker dan verwacht! Loop alleen tegen 1 ding aan... Ik kan dit menu niet vinden http://www.youtube.com/watch?v=0g713uXrUNc
Dit 'startscherm' zeg maar. Ik krijg een htc menu zoals die standaard is :S Heb touchflow3d uitgezet maar dat helpt niet

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snuurtje schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:16:
wat is dr mis met het noemen van een forum dan? er worden ook zoveel webshops genoemd...
Een webshop staat niet vol met gekraakte software ;)
matz schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:18:
Ik ben erg scheef vandaag... Heb het dus gevonden. Gewoon onder all settings in settings menu. Een zondag doet wat met je...

Ik ben nu dus in het standaard settings menu van windows gekomen, maar nu kan ik dus een setting toch even niet terug vinden ;) Standaard is ingesteld in windows mobile dat wanneer je op kruisje drukt, het programma nog blijft draaien op de achtergrond. Ik wil graag de setting vinden die dit niet meer mogelijk maakt. Dus, kruisje = afsluiten.
Had ik niet aan gedacht, maar zo kom je inderdaad ook in een gedeelte van het settings-menu van WM. :)

Ik heb mijn HD hier niet bij de hand, ik zal straks eens kijken of je van daar geraakt naar waar je moet zijn om de setting voor het kruisje aan te passen...
Flipm0de schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:16:
heb vandaag de rom van Energy erop gezet. ging makkelijker dan verwacht! Loop alleen tegen 1 ding aan... Ik kan dit menu niet vinden http://www.youtube.com/watch?v=0g713uXrUNc
Dit 'startscherm' zeg maar. Ik krijg een htc menu zoals die standaard is :S Heb touchflow3d uitgezet maar dat helpt niet
Dat is Titanium, de nieuwe Today van WM6.5.
Daarvoor moet je naar Settings - Today - Items en daar moet je Windows Default aanvinken ipv TouchFlo3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 10:11

martjah

Appel

matz schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:34:
als jij op het tabblad instellingen bent..kan je linksonder gewoon op all settings klikken en dan kom je in het originele settingsmenu :)

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over Dutty V4

ben begonnen met V1.5 ofzo t/m V3.3 meen ik. Toen een tijdje gebruik gemaakt van Topix rom en nu toch weer teruggegaan naar Dutty. Ik blijf deze het fijnste vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door martjah op 26-07-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

matz schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:18:

All Settings - System - Task Manager - Button

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik verblijf deze week in Engeland, mijn Touch HD (met een Hi abbo) is meegegaan voor o.a. gebruik van TomTom.
Vlak voor vertrek heb ik mijn HD voorzien van Dutty 4.9, werkt als een zonnetje:-)

Ik kom aan in Engeland -in Bristol om precies te zijn- en heb gewoon 3G/H-bereik via O2/Orange. Echter op de plaats waar we verblijven heb ik geen bereik, terwijl Vodafone UK hier gewoon te ontvangen is (mijn vader en broertje, beide met simpele prepaidtoestelletjes hebben verbinding met Vodafone UK).
Wanneer ik handmatig Vodafone UK instel op mijn HD, krijg ik een melding: "Cannot register on selected network. Choose another network, or disconnect your data connection and try again."
Dit blijft ie doen :(

Ook wanneer ik de SIM-kaart van mijn vader of broertje in mijn HD steek is er geen netwerk te ontvangen...het lijkt dus echt met de telefoon te maken te hebben. (andersom is niet te testen ivm SIM-locks)

Wanneer ik in een grotere plaats ben -en waar dus meer netwerken aangeboden worden- heb ik direct HSDPA-bereik. Veelal via O2.

Wat me ook op is gevallen is dat wanneer ik onder 'Device information->Identity' kijk, er 01 is toegevoegd achter het IMEI-nummer.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? De telefoon werkt verder gewoon naar behoren.
Het is net alsof ze me bij Vodafone UK niet mogen...die douane-kerel op het vliegveld hier keek me ook al zo schaapachtig aan toen ik mn ID moest laten zien...

[ Voor 7% gewijzigd door Pingelmonster op 27-07-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

even voor de wm6.5 gebruikers onder ons die enkel nog titanium gebruiken (zoals ik :p )

Plugins die ik gebruik:
  • twitter
  • facebook
  • stocks
  • pictures
  • music
  • office mobile (custom with 9 pages)
  • weather
  • voicemail
  • phone
  • clock
  • applications (9 pages)
  • text
  • email
  • calendar
  • tasks
  • my faves
  • internet (opera + 5 preset bookmarks)..custom
  • communication manager
  • windows live
verder weet ik ook dat chome zelf ook nog werkt.

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/Screen01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295621

Heeft iemand Cops & Robbers al geprobeerd. De QVGA (met 3D acceleratie) werkt prima op de HTC touch HD (full screen). Alleen is de tekst erg klein.

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img3/ku2km8s.png

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img3/4k9bnlh.png

Ben al 2 uurtjes bezig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeofsoccer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Kan er iemand via PM of hier in het topic (als het mag), een link geven naar een download van WAD2.
Ik heb veel mooie themes hiervoor gezien, helaas heb ik WAD2 zelf nog niet gevonden:(.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
http://www.lakeridgesoftware.com/
zo dus :)

snap alleen niet hoe je die niet kan vinden :P
google: wad2, 1e hit :)

[ Voor 40% gewijzigd door nick_haak op 27-07-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeofsoccer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Oepsie, dacht dat je daar moest betalen :X.

Mijn fout... Maar nu alles geïnstalleerd is, heb ik nog een vraag. Een groot gedeelte van WAD is in het Engels.
Bestaat er een pakket voor om dit in Nederlands te krijgen, of kan ik dat ergens zelf mee veranderen?

Trouwens,

Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, en WAD staat aan, dan gaat hij langs het gedeelte waar ik PIN code in moet voeren. Ik heb dan geen service (verbinding), en moet met Comm Manager uit/aan opnieuw naar de PIN code vragen?

Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 35% gewijzigd door lifeofsoccer op 27-07-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245391

Betreffende de manila TV player:

[quote]RedRayMann schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:45:
[...]

Mag ik brutaal genoeg zijn om jou files te vragen? icoontjes zien er goed uit! Heb zelf deze week (zoals eerder aangegeven) nog geen tijd gehad. Komende dagen is verder alleen maar werken... Dus alsnog geen tijd...

Hmm ik zou hier ook graag gebruik van maken. Heb de player aan de gang, nu de nl zender nog :) of een andere berg zenders. Heb de en-us ingesteld btw.

Bedankt in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 245391 op 27-07-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Anoniem: 134417 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:10:
even voor de wm6.5 gebruikers onder ons die enkel nog titanium gebruiken (zoals ik :p )

Plugins die ik gebruik:
  • twitter
  • facebook
  • stocks
  • pictures
  • music
  • office mobile (custom with 9 pages)
  • weather
  • voicemail
  • phone
  • clock
  • applications (9 pages)
  • text
  • email
  • calendar
  • tasks
  • my faves
  • internet (opera + 5 preset bookmarks)..custom
  • communication manager
  • windows live
verder weet ik ook dat chome zelf ook nog werkt.

[afbeelding]
Misschien een hele stomme vraag maar hoe kan je plugins installeren?

edit: al gevonden, werkt alleen op een andere manier dan verwacht |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Flipm0de op 28-07-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
De HTC SENSE interface op je HD???

Afbeeldingslocatie: http://community.pointui.com/?bb_attachments=24538&bbat=6406&inline

Kijk hier:
-FILM-

en hier voor de instrukties
-KLIK-
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, download is restricted
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
[quote]Fire69 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:15:
[...]

hierbij het complete pakket voor de Sense UI
voor de admins (freeware)

http://www.megaupload.com/?d=31ZOZOGF

[ Voor 38% gewijzigd door gram501 op 28-07-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanx, morgen even testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
*weg*

Gisteravond geflashed, ervaringen tot nu toe:

- In Music is er nu een optie om albumhoezen erbij te laten zoeken.
- Een keer onmogelijk om in Manila te komen, S2U2 bleef hangen.
- In Weather is het mogelijk om het weer op de huidige locatie te laten zien, maar dit werkt bij mij (nog) niet (My location Data Error)
- De "week" optie in Calender is echt fijn
- Een aantal windows Menu's zijn vervangen door vingervriendelijke menus in Manila
- Het OPERA icoontje heeft een lage resolutie, en dat ziet er niet goed uit in het Homescreen
- Contacts tab is veranderd, nu staan alle personen in een matrix i.p.v. 3D achter elkaar, erop drukken komt uit in de info tab, rechtsonder drukken start met bellen, GEEN vooruitgang

-Internet verwijst naar IE, dus dat tabblad heb ik weggehaald
-Footprints werkt niet, dus dat tabblad heb ik ook uitgezet

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 29-07-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
hmmzz...wil graag de beltoets gebruiken om manueel mn screen te rotaten, maar op één of andere manier lukt het me niet. Wanneer ik naar settings, buttons ga, zie ik bij 1. select a button niks staan.
Wanneer ik bij 2. assign a program <Rotate screen> aantoest kan ik verder niks doen. Normaal moet ik hier volgens mij gewoon de toets indrukken en dan komt ie in lijst bij 1 te staan?

Wat doe ik fout? of zit er misschien een foutje in mn Rom? gebruik eentje van Laurentius geloof ik

Hoop dat ik gewoon simpel doe en iemand me ff kan helpen, vind automatisch kantelen met de gyrator af en toe erg vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Installeer HD Tweak, en ga naar optie 17.8 - Screen Orientation.
Als je die op Enabled zet, kan je normaal gezien bij je Buttons aan de 1 terug Rotate Screen toewijzen.

Nu eerst even Miri 2.5 Rev3 flashen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157930

Ben ik weer. Zal wel aan mij liggen, maar de harde reset werkt bij mij absoluut niet. Ik doe het volgende zoals dat omschreven is.
Probeer eerst de dingen die bij de vorige vraag staan beschreven!
Denk erom, je toestel wordt terug gezet naar de fabrieksinstellingen! Alles wat niet op je opslagkaart staat zal verdwijnen, dus inclusief al je dierbare contacten, foto's media en berichten!
Druk beide Volumeknoppen aan de zijkant tegelijkertijd in en houd ze ingedrukt. Druk kort de Power-knop in, totdat de belangrijke waarschuwing wordt weergegeven. Laat alle knoppen los en volg de weergegeven instructies.
Het enige wat bij mij gebeurt, is dat de HTC zich uitschakeld. Na inschakelen is alles zoals het was. Ben geen foto's kwijt enzovoorts en dus denk ik dat er geen harded reset is uitgevoerd. Zou dat komen omdat ik een Vodafonetoestel heb?

Ik kan dus ook de nieuwe officiële rom niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

DjRik schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:58:
[...]

Ja dit is mogelijk, zoek ff in het topic (energy rom wm 6.5) op xda naar "dutch t9" daar vind je je antwoord. Heb het zelf ook gedaan en werkt erg goed!
Ik heb het ook gedaan maar kom er niet uit? Snap niet hoe het werkt met waarden enzo :S
Is er ook een cabje dat het wat makkelijker maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 157930 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:17:
Ben ik weer. Zal wel aan mij liggen, maar de harde reset werkt bij mij absoluut niet. Ik doe het volgende zoals dat omschreven is.

[...]

Het enige wat bij mij gebeurt, is dat de HTC zich uitschakeld. Na inschakelen is alles zoals het was. Ben geen foto's kwijt enzovoorts en dus denk ik dat er geen harded reset is uitgevoerd. Zou dat komen omdat ik een Vodafonetoestel heb?

Ik kan dus ook de nieuwe officiële rom niet installeren.
Als de HD zich uitschakeld als je dat doet, doe je het verkeerd.
Je moet namelijk beginnen met een HD die helemaal uitstaat.
Dus:
- Blijf op je powerknop drukken tot hij vraagt of je het toestel wil uitzetten. Kies Ja/Yes, toestel gaat uit.
- Druk Volume ^/v allebei in
- Druk op je power-knop tot het toestel aangaat.
- Als er een tekst op je scherm komt, druk je volume ^ en je krijgt de melding dat je toestel wordt leegemaakt.

Success...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:54:
[...]

Als de HD zich uitschakeld als je dat doet, doe je het verkeerd.
Je moet namelijk beginnen met een HD die helemaal uitstaat.
Dus:
- Blijf op je powerknop drukken tot hij vraagt of je het toestel wil uitzetten. Kies Ja/Yes, toestel gaat uit.
- Druk Volume ^/v allebei in
- Druk op je power-knop tot het toestel aangaat.
- Als er een tekst op je scherm komt, druk je volume ^ en je krijgt de melding dat je toestel wordt leegemaakt.

Success...
Dank je. Hier heb ik echt wat aan. Snapte er al geen jota van. Staat ook niet duidelijk hierboven. Wanneer ik de nummers op de simkaart heb staan, houd ik die toch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 157930 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:05:
[...]

Dank je. Hier heb ik echt wat aan. Snapte er al geen jota van. Staat ook niet duidelijk hierboven. Wanneer ik de nummers op de simkaart heb staan, houd ik die toch gewoon.
Contacts op je SIM blijven inderdaad staan. Maar wees er zeker van dat je nieuw toegevoegd contacts zeker daar staan, en niet op je toestel zijn opgeslagen.
Als je wil SMS'jes houden, zelfde probleem. Ik denk dat ze standaard op je toestel staan, en niet op je SIM.
Wil je ze toch houden, dan kan je bvb Microsoft's MyPhone gebruiken om ze eerst te backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:08:
[...]

Contacts op je SIM blijven inderdaad staan. Maar wees er zeker van dat je nieuw toegevoegd contacts zeker daar staan, en niet op je toestel zijn opgeslagen.
Als je wil SMS'jes houden, zelfde probleem. Ik denk dat ze standaard op je toestel staan, en niet op je SIM.
Wil je ze toch houden, dan kan je bvb Microsoft's MyPhone gebruiken om ze eerst te backuppen.
Dank je voor de heldere toelichting. Mijn contacten heb ik net nog op mijn sim opgelsagen. SMS-jes zijn niet belangrijk. Ik moet alleen opnieuw de hotfixes draaien, maar die heb ik op mijn opslagkaart staan. dus ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm..winmo6.5 is echt top

wou dat eventjes kwijt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:18:
hmmm..winmo6.5 is echt top

wou dat eventjes kwijt :p
sow, je voelt je nu opgelucht denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23957

Gebruik mijn toestel al een aantal maanden zonder problemen, maar sinds kort valt hij regelmatig uit. Geen beeld en reageert op geen enkele toets. Ik moet de batterij verwijderen en terugplaatsen om 'm weer aan de praat te krijgen. Nu lukt ook dat niet meer. Pas na tig keer sim kaart/ geheugen kaart/ batterij verwijderen en weer terug zetten gaat ie pas weer aan.
Is dit een bekend probleem of is ie gewoon stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 12:23

Nox

Noxiuz

Als ik HD Tweak wil starten krijg ik een grijs scherm met OK / Cancel. Melding:

code:
1
2
3
error-logo, rood met witte streep
In
'file:///Programmebest

Iemand enig idee? Ik heb hem op het gewone geheugen geïnstalleerd, dit werkte niet en verwijderd en op het geheugenkaartje geïnstalleerd. Geen van beiden werken, iedere keer dezelfde error.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

dat heb ik ook een paar keer gehad.

via de file explorer kon ik hem wel 9 van de 10x gewoon opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

NoxiuZ schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:50:

code:
1
2
3
In

Iemand enig idee? Ik heb hem op het gewone geheugen geïnstalleerd, dit werkte niet en verwijderd en op het geheugenkaartje geïnstalleerd. Geen van beiden werken, iedere keer dezelfde error.
Heb je een engelstalig toestel? Zo ja: engelse HD-tweak installeren ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luck
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NoxiuZ schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:50:

code:
1
2
3
In

Maar als je de nederlandse versie gebruikt moet je de languagefile even aanpassen.
Bij de naam van de vertaler staat een "&". Als je die weg haalt werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-07 13:36
Anoniem: 245391 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:28:
Betreffende de manila TV player:

[quote]RedRayMann schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:45:
[...]

Mag ik brutaal genoeg zijn om jou files te vragen? icoontjes zien er goed uit! Heb zelf deze week (zoals eerder aangegeven) nog geen tijd gehad. Komende dagen is verder alleen maar werken... Dus alsnog geen tijd...

Hmm ik zou hier ook graag gebruik van maken. Heb de player aan de gang, nu de nl zender nog :) of een andere berg zenders. Heb de en-us ingesteld btw.

Bedankt in ieder geval.
Heb de icoontjes wel ontvangen, maar nog niets aan gedaan. Drukdrukdrukdruk :(
Geen school maar wel te veel andere verplichtingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Gisteravond even mijn 1350mah batterij getest onder full load.

ON: BT + WIFI + HDSPA IC Sharing + Benchmark Coreplayer + Max Brightness

19.30-22.15

2.45h :(

Erg slecht =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302820

Voor de deskundigen onder ons twee vragen:

1): De Touch HD is aan de onderzijde voorzien van een speciale aansluiting: HTC ExtUSB™ (11-pins mini-USB 2.0). Er wordt een speciaal kabeltje bijgeleverd wat alleen maar onderin de Touch HD past en niet op andere USB-apparaten. Hiermee kun je hem opladen en synchroniseren.
In de touch HD past ook een gewoon miniUSBplugje waarmee je hem kunt opladen en synchroniseren.
Weet iemand wat dan het voordeel of nut is van het speciale HTC-kabeltje (met de afgeplatte zijkant)?

2): De bijgeleverde 230Volt lader van HTC geeft op de miniUSB-stekker een DC-output van 5V bij 1A. Daarmee kan hij de HD goed opladen. Ik heb geprobeerd om mijn oude Nokia 6200 ook hiermee op te laden (met een USB-kabeltje wat aan de andere zijde in de Nokia past). Maar zowel de Nokia 6200 als de 1600 halen hiervoor hun neus op: Ze accepteren mijn vinding niet en worden niet opgeladen hoewel er duidelijk genoeg voltage en amperage wordt aangeboden.
Waarom zijn de Nokia's niet tevreden met hun aangeboden voeding?
De oorspronkelijke Nokia-voedingsstekker geeft ook ong 5 V en 1 Amp. en ik heb gecontroleerd of de + en de aarde correct zijn aangesloten.
Het zou makkelijk zijn om op vakantie alle mobieltjes met hetzelfde (HTC)laadapparaat te voeden.

Per abuis zojuist in een apart topic geplaatst - maar hij hoort hier in dit Blackstone-deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1) ExtUSB stuurt naast stroom en data ook audio door. Goed voor een headset of een carkit dus. Lijkt me toch redelijk simpel te googlen. Vooral omdat je de benaming zelf al kent. ;)

2) Mogelijk zit er een controle in de lader van de HTC, daar heb ik geen idee van.
Maar waarschijnlijk zal je HTC gewoon perfect laden met de usb-lader van je Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23957

martjah schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:17:
dat heb ik ook een paar keer gehad.

via de file explorer kon ik hem wel 9 van de 10x gewoon opstarten.
Via de file explorer? Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:36
Fire69 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:45:
...

2) Mogelijk zit er een controle in de lader van de HTC, daar heb ik geen idee van.
Maar waarschijnlijk zal je HTC gewoon perfect laden met de usb-lader van je Nokia ;)
Apple doet dat ook met de iPod(en soortgenoten). Die willen een bepaalde weerstand tussen de datapinnen (kunnen ze hun eigen laders verkopen ;)). Misschien doet Nokia dat ook.

Nog ff getest, mijn Touch HD wil ook alleen opladen met een lader waarmee m'n iPod het ook alleen doet |:(
M'n oude HTC (Prophet) deed het wel gewoon met alle usb laders...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja = erg jammer dat de Nokia's zo'n "moederbinding" hebben - dan moet je altijd meerdere opladers meenemen.

Overigens blijf ik de afwijkende stekker die HTC mee levert vreemd vinden - een gewone miniUSB zou handiger zijn; maar wellicht is ook hier een soort "binding" aanwezig want de afwijkende plug heeft hier geen enkele functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Anoniem: 23957 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:59:
[...]

Via de file explorer? Hoe bedoel je dat?
via de verkenner waarmee je door bestanden kan bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Fire69 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 07:35:
Installeer HD Tweak, en ga naar optie 17.8 - Screen Orientation.
Als je die op Enabled zet, kan je normaal gezien bij je Buttons aan de 1 terug Rotate Screen toewijzen.

Nu eerst even Miri 2.5 Rev3 flashen. :9~
Heb het via HD Tweak en Advanged Configuration Tool al tussen de lijst gezet, dat lukt allemaal.
Dus bij het menu van buttons bij settings kan ik bij 2 wel rotate screen kiezen, maar wat moet ik daarna doen?
Als ik een willekeurige toest indruk of ingedrukt hou gebeurd er niks. Hoe moet ik nu een toest toewijzen?
Misschien werkt het gewoon niet bij mij en anders doe ik gewoon nogal blond. Anyway, ik krijg het niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denniskrol schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:07:
[...]

Apple doet dat ook met de iPod(en soortgenoten). Die willen een bepaalde weerstand tussen de datapinnen (kunnen ze hun eigen laders verkopen ;)). Misschien doet Nokia dat ook.

Nog ff getest, mijn Touch HD wil ook alleen opladen met een lader waarmee m'n iPod het ook alleen doet |:(
M'n oude HTC (Prophet) deed het wel gewoon met alle usb laders...
Ik had met mijn TyTn ook een probleem met het laden, heb daar toen even zitten op zoeken en dat bleek een soort van beveiliging te zijn. Weet niet meer hoe het juist zat, maar het kwam er op neer dat er niet geladen werd om te voorkomen dat de batterij van het toestel waarop de HTC was aangesloten leeg te trekken of zo.

Controle was inderdaad mogelijk omdat er een weerstandje tussen de pinnen zat.
Mijn HTC laadt trouwens wel gewoon met een no-name lader die ik hier heb, of gewoon via de usb aan mijn laptop.
Anoniem: 302820 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:39:
Ja = erg jammer dat de Nokia's zo'n "moederbinding" hebben - dan moet je altijd meerdere opladers meenemen.
Heb je geprobeerd om je Nokia met de HTC-lader te laden?
Goeie kans dat het gewoon lukt...
Overigens blijf ik de afwijkende stekker die HTC mee levert vreemd vinden - een gewone miniUSB zou handiger zijn; maar wellicht is ook hier een soort "binding" aanwezig want de afwijkende plug heeft hier geen enkele functie.
Heb je mijn vorige post wel gelezen? :?
Ten eerste, je kan in je HD een gewone mini-usb pluggen.
Ten tweede, de afwijkende plug heeft WEL een extra functie, namelijk audio doorsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Don3k schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:47:
Gisteravond even mijn 1350mah batterij getest onder full load.

ON: BT + WIFI + HDSPA IC Sharing + Benchmark Coreplayer + Max Brightness

19.30-22.15

2.45h :(

Erg slecht =X
Mijn laptop met een accu van 5000mah werkt ook slechts een uur of twee zonder al te veel gebruik van zijn processor maar met het 15" scherm aan.

Ik vind het niet zo gek dat hij na 2,5 uur leeg is, WIFI en HSDPA gebruiken veel energie, en daarbij je 3.8" schermpje....

Welke PDA's/Pocket PC's werken langer dan 2,5 uur bij gelijke omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-07 13:36
google naar Mobadi
Een Mobile Battery Discharger...
Misschien kan je daarmee betere benchmarks halen met zowel de originele als de nieuwe accu... Er wordt dan met de zelfde waarden gemeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:36
Fire69 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:55:
[...]

Ik had met mijn TyTn ook een probleem met het laden, heb daar toen even zitten op zoeken en dat bleek een soort van beveiliging te zijn. Weet niet meer hoe het juist zat, maar het kwam er op neer dat er niet geladen werd om te voorkomen dat de batterij van het toestel waarop de HTC was aangesloten leeg te trekken of zo.

Controle was inderdaad mogelijk omdat er een weerstandje tussen de pinnen zat.
Mijn HTC laadt trouwens wel gewoon met een no-name lader die ik hier heb, of gewoon via de usb aan mijn laptop.
Ik heb bij zo'n cheape usb lader een 'tussenblokje' gekregen waar (denk ik) gewoon een weerstand inzit, als ik die ertussen stop werkt het wel gewoon
[...]

Heb je mijn vorige post wel gelezen? :?
Ten eerste, je kan in je HD een gewone mini-usb pluggen.
Ten tweede, de afwijkende plug heeft WEL een extra functie, namelijk audio doorsturen...
Al werkte de headset van de Touch Pro niet op mijn HD. De tel herkent 'm wel, maar zegt dan dat hij niet ondersteund wordt.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

denniskrol schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:13:
[...]

Ik heb bij zo'n cheape usb lader een 'tussenblokje' gekregen waar (denk ik) gewoon een weerstand inzit, als ik die ertussen stop werkt het wel gewoon

[...]

Al werkte de headset van de Touch Pro niet op mijn HD. De tel herkent 'm wel, maar zegt dan dat hij niet ondersteund wordt.
Inderdaad, audio uit via de usb-aansluiting werkt afaik niet.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opladen van mijn oude Nokia's met de HTC-lader.
Mijn vorige vraag preciseren:

De HTC-lader geeft op de miniUSB-stekker een DC-klemspanning van 5V bij 1A. Daarmee kan hij de HD goed opladen.
Ik heb geprobeerd om mijn oude Nokia''s 6200 en 1600 ook hiermee op te laden.
Aan de andere zijde van de USBkabel heb ik een 3,5 mm Nokiaplugje gesoldeerd.
Maar zowel de Nokia 6200 als de 1600 halen hiervoor hun neus op.
Ze worden niet opgeladen hoewel er duidelijk genoeg voltage en amperage wordt aangeboden.
"Batterij wordt niet opgeladen" is het commentaar van de Nokia's. Waarom?
De oorspronkelijke Nokia-voedingsstekker geeft ook ong 5 V en 1 Amp. en ik heb gecontroleerd of de + en de aarde correct zijn aangesloten.
Een vorige bezoeker hier suggereerde een speciale Nokia-weerstand.
Maar er lopen slechts 2 draden door de kabel: + en -, dat is dus ook geen oplossing.
Het zou erg makkelijk zijn om op vakantie alle mobieltjes met hetzelfde (HTC)laadapparaat te voeden.
Zou de HTC-lader niet voldoende afgevlakte 5V gelijkspanning afleveren en zou Nokia dat merken?
5V moet ruim voldoende zijn on de Nokia te voeden.
Alvast bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 22:08

macuz

Dance!

Poeh ben toch blij dat alle laders universeel gaan worden :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
niet dus... HTC zou niet mee doen met de standaard als ik het me goed herinner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

nick_haak schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:31:
niet dus... HTC zou niet mee doen met de standaard als ik het me goed herinner...
Inderdaad, en waarom zouden ze. Ze hebben al een mini-usb aansluiting, dat is toch wel een behoorlijek standaard als je het mij vraagt.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ja en nee... ze gebruiken extUSB, maar een gewone miniUSB kabel past er inderdaad prima in, en werkt ook om te syncen en alles.

ze hebben de aansluiting op alle nieuwe toestellen gewoon hetzelfde gehouden, zodat het qua connector niet uit maakt of er tv out ondersteuning in het toestel zit, of audio via usb... de ruimte is er op de connector (11 pin als ik me niet vergis).

jammer dat ze microUSB tot standaard bombarderen, bijna iedereen heeft wel een ladertje liggen met miniUSB aansluiting gok ik zo, terwijl micro nu nog verre van gemeengoed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

gram501 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:20:
De HTC SENSE interface op je HD???

[afbeelding]

Kijk hier:
-FILM-

en hier voor de instrukties
-KLIK-
;)
ik heb net PointUI Home2 geinstalleerd (volkomen nieuw voor mij) en de betreffende PointSense Suite 1.1.0.1.
Ik weet alleen niet hoe ik die cool uitziende nitrogen look krijg..de skin die erbij geleverd zit is een .sk2 bestand maar heb geen idee wat ik hiermee aanmoet..kan er ook niets over vinden.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274088

al gevonden, bestaat dus ook een cab versie van... :P

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 274088 op 02-08-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
kweet niet of ik het hier mag vragen, maar vindt nergens een deftig uitleg hiervoor.
k'wil dus andere rom op mn htc zetten, namelijk energierom.
ik doe alles zoals het hoort, maar op het einde zegt ruu wrapper,
error het bestand zou niet volledig zijn... |:(
op xda zeggen ze hierover opnieuw downen enz...
maar dit gaat voor geen meter blijf bij hetzelfde prob zitten.
iemand hulp plzzz?
eeuwige dankbaarheid voor diegene die me kn PM. O-)

ps: het is via hard hspl dat ik dit doe. :P

[ Voor 6% gewijzigd door XstarzZ op 04-08-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

Er is al het nodige gezegd hier over trage Tomtom, maar om dat allemaal weer helemaal door te lopen kost heel veel tijd (ik volg de topic al sinds deel 1, pag 1).

Ik heb het idee dat het volgende probleem niet is genoemd:
Ik heb TT 7.915 .9196 met West & centraal Europa 2 Gb v830.2321nu op mijn HD staan; voorheen was dat v7.910.9185 met West Europa v720.1803.
Ik ververs via QuickGPS ook elke week de gps-dtabase.

In beide situaties zijn de gesproken aanwijzingen wel goed op tijd en de afstanden kloppen ook, maar de kaart loopt soms zelfs 500 meter achter; da's natuurlijk knap lastig in wat onduidelijke situaties die je nog wel eens in België of Frankrijk wil tegenkomen.
Ook als je een flitspaalwaarschuwing hoort, is het natuurlijk ook uiters vervelend als je niet kunt zien waar dat ding staat (op de snelweg of vlak daarbij).

De oude v7.910.9185 met West Europa v720.1803 staat ook op mijn oude MDA, die ik samen met een Globalsat BT133 gebruik. Die MDA heeft een behoorlijk wat tragere processor, maar hierop is de kaartverversing wel degelijk goed op tijd zonder noemenswaardige vertraging.

In alle gevallen is TT in het interne geheugen geïnstalleerd.

Iemand enig idee wat de oorzaak van die targe kaartverversing op de HD kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
mensen die ook zo'n last hebben van de randen rond het scherm waar de verf afgaat?
het begon met doffer worden en nu is het chrome aan het worden...
knap lastig voor een toestel uit de duurste prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312935

Ik sta op het punt mij een htc smartphone aan te schaffen, maar ik ben nog aan het twijfelen tussen de touch HD of de Diamond II, kan iemand mij helpen met die keuze, of wat raden jullie mij aan?

bij de hd, hoe vergroot je het toetsenbord, kan je het ook gebruiken in landscape? want ik wil een toestel waarop ik makkelijk kan typen

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 149100 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:52:
[...]
Iemand enig idee wat de oorzaak van die targe kaartverversing op de HD kan zijn?
Ik zag gisteren deze post op xda:
http://forum.xda-develope...hp?p=3937859&postcount=13

Het 2de stuk lijkt me wel interessant, vooral die PollInterval.
Ik heb de key al aangepast, maar nog geen tijd gehad om het te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:50

Grannd

da Granndest

Anoniem: 312935 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:39:
Ik sta op het punt mij een htc smartphone aan te schaffen, maar ik ben nog aan het twijfelen tussen de touch HD of de Diamond II, kan iemand mij helpen met die keuze, of wat raden jullie mij aan?

bij de hd, hoe vergroot je het toetsenbord, kan je het ook gebruiken in landscape? want ik wil een toestel waarop ik makkelijk kan typen

thx
Als je graag goed wil typen, kan je dan niet beter kijken naar bijvoorbeeld de HTC Touch Pro (2)?
Een echt toetsenbord zal altijd beter tikken dan een touchscreen...

Als je toch tussen de HD en Diamond 2 kijkt naar hoe het typen zal verlopen is het scherm van de HD een tikkie groter met 3,8" tov de Diamond 2 met 3,2", de resolutie is hetzelfde dus de toetsen vallen op de HD wat groter uit wat uiteindelijk makkelijker zal typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De snelheid van de fix is niet zozeer het probleem en de snelheid van de GPS-data evenmin.
Ik krijg immers de gesproken aanwijzingen wel op tijd, alleen loopt het verversen van de kaart in TT
zo heel veel achter.
Dus ik denk dat ik deze tweaks (nog) niet uitvoer, want "if it ain't broken, don't fix it" blijft een goede leus.

Desalniettemin ben ik benieuwd of iemand een oplossing voor het verversingsprobleem weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 23:22
Anoniem: 295621 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:
[...]

De enige manier om dit werkend te krijgen is je eigen locatie van nl-NL naar en-us te veranderen en je channels via 3abbf71f_manila in te laden. Helaas is de manila bestand van nl-NL nog niet bekend. Maar via en-US werkt het prima. Erg handig om de Mobile TV links van T-mobile ook te includeren. Tot nu toe ook geen fouten ondekt, na de verandering van de locatie :).

Screenshot

[afbeelding]
Ik heb ook manila tv player gedowload maar zowel de wvge als de vga kan ik nergens terug vinden als ik de cab installeerd.
Kan iemand please mij uitleggen welke ik moet installeren en hoe ik naderhand het icoontje kan terug vinden om hem op te starten.
Ben een leek op dit gebied. Maar ben leergierig. Wie kan mij dit uitleggen. Kan niet goed engels of andere talen. Dus graag NL..

Alvast bedankt.

[ Voor 25% gewijzigd door bigpapa op 05-08-2009 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 149100 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:44:
[...]

De snelheid van de fix is niet zozeer het probleem en de snelheid van de GPS-data evenmin.
Ik krijg immers de gesproken aanwijzingen wel op tijd, alleen loopt het verversen van de kaart in TT
zo heel veel achter.
Dus ik denk dat ik deze tweaks (nog) niet uitvoer, want "if it ain't broken, don't fix it" blijft een goede leus.

Desalniettemin ben ik benieuwd of iemand een oplossing voor het verversingsprobleem weet.
Het probleem is dat het 'verversen' van de kaart niet enkel in TT problemen geeft. Ik gebruik bijna uitsluitend iGO8 en die heeft het ook, net als McGuider en Navigon (ja, ik test graag navigatiesoftware. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Fire69 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 06:45:
[...]

Het probleem is dat het 'verversen' van de kaart niet enkel in TT problemen geeft. Ik gebruik bijna uitsluitend iGO8 en die heeft het ook, net als McGuider en Navigon (ja, ik test graag navigatiesoftware. :P )
Ik heb ook het probleem met de trage kaartverversing binnen TT, terwijl de spraakaanwijzingen wel tijdig zijn. Dit probleem ondervind ik met name in de bochten.

Ik vond het al een apart iets en dacht dat zal wel aan mij liggen. Tot dusver heb ik alleen nog 1 versie van TT getest (TT 7.915 .9196 met West & centraal Europa 2 Gb v830.2321) en geen andere navi-progjes.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Zijn er mensen die de titanium shell gebruiken ipv TouchFlo3D? Ik zie het nut ervan niet in, ziet er allemaal heel mooi uit maar efficient is het niet. De kalender in TF is veel beter, muziek hoeft niet via het irritante menu van mediaplayer te worden afgespeeld (al is de player van TF ook niet geweldig) en alles heeft maar 1 regel voor info.

Als ik wat mis, educate me please!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
ik gebruik titanium i.p.v. tf3d.
Voornaamste reden is dat tf3d zoveel resources gebruik. Met titanium heb ik veel meer memory vrij. Als je het hebt over de functionaliteit, dan gebruik ik de titanium eigenlijk alleen voor tijd, sms, mail, het weer en als diverse launchers.

Voor kalender gebruik ik thumbcal, als ik in titanium de calendar aanklik, kom ik direct in thumbcal, werkt perfect.

Ik vind titanium ook beter reageren, geen haperingen zoals bij tf3d.
Overigens gebruik ik v25 van miri, de versies van miri worden steeds stabieler en sneller. Zoals de wm6.5 lockscreen. Die werkte vroeger best traag en er zat een grote vertraging in. Maar nu werkt het perfect!

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al verschillende rotatieprogramma's geprobeerd maar geen van alle bevalt me echt.

Weet iemand een programma waarmee je op het moment dat het jou uitkomt het scherm laat draaien, bv zoals in het oude WM2003 waar je een icoontje rechts onderin de hoek kon aantikken om te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

@andreask je kan gewoon een hardwareknop toewijzen aan de rotatiefunctie. dit kan standaard bij windows mobile.

mayb voor de OP: de specificaties van een originele HTC lader
http://i268.photobucket.c...20touch%20HD/DSC01763.jpg

Ik heb er maar 1 gekocht omdat ik tijdens het navigeren op de motor, ook de benodigde stroom nodig heb.
Met TomTom op de achtergrond laad hij van 48% naar 65% in +/- 20/25 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martjah schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:17:
@andreask je kan gewoon een hardwareknop toewijzen aan de rotatiefunctie. dit kan standaard bij windows mobile.

mayb voor de OP: de specificaties van een originele HTC lader
http://i268.photobucket.c...20touch%20HD/DSC01763.jpg

Ik heb er maar 1 gekocht omdat ik tijdens het navigeren op de motor, ook de benodigde stroom nodig heb.
Met TomTom op de achtergrond laad hij van 48% naar 65% in +/- 20/25 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martjah schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:17:
@andreask je kan gewoon een hardwareknop toewijzen aan de rotatiefunctie. dit kan standaard bij windows mobile
Had ik nog niet aan gedacht. Echter, als ik Instellingen/knoppen kies zie ik nergens de mogelijkheid om het scherm te roteren (bij geen van de 4 tabbladen). Bij tab programmaknop zie ik maar één knop (knop 1 voor gesproken snelkeuze); bij de andere knoppen kan ik niks relevants kiezen.

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 19:18

Sick Nick

Drop the top!

Zo, da's nogal wat zeg. Een 5v 2 ampere lader terwijl de standaard thuislader 5v 1 ampere is. Krijg je hiermee niet dat de accu en de HD in het algemeen loeiheet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mouki_9 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:47:
ik gebruik titanium i.p.v. tf3d.
Voornaamste reden is dat tf3d zoveel resources gebruik. Met titanium heb ik veel meer memory vrij. Als je het hebt over de functionaliteit, dan gebruik ik de titanium eigenlijk alleen voor tijd, sms, mail, het weer en als diverse launchers.

Voor kalender gebruik ik thumbcal, als ik in titanium de calendar aanklik, kom ik direct in thumbcal, werkt perfect.

Ik vind titanium ook beter reageren, geen haperingen zoals bij tf3d.
Overigens gebruik ik v25 van miri, de versies van miri worden steeds stabieler en sneller. Zoals de wm6.5 lockscreen. Die werkte vroeger best traag en er zat een grote vertraging in. Maar nu werkt het perfect!
Hiero ook een titanium gebruiker :)
Al gebruik ik wel de default kalender app van ms zelf.
Ok..helemaal niet gebruiksvriendelijk..maar tegen de tijd dat je thumbcal hebt opgestart, heb ik mijn afspraak al geplaatst :p

En ofc de vele plugins die er zijn voor titanium maken het werken ermee wat aangenamer :)

Ik had nog een draadje opgezet voor mensen die titanium draaien op hun blackstone..ofc met het oog op wvga devices :p
Linken doen we hier niet toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Sick Nick schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:42:
Zo, da's nogal wat zeg. Een 5v 2 ampere lader terwijl de standaard thuislader 5v 1 ampere is. Krijg je hiermee niet dat de accu en de HD in het algemeen loeiheet wordt?
nog niet ervaren eigenlijk, heb de lader nu in totaal 2uur gebruikt. langste is 30 minuten aan een stuk, accu was niet echt supr warm ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook niet omdat die lader 2A kan leveren, dat de HD dat ook trekt natuurlijk.
Aan de usb van mijn laptop laadt hij ook normaal op, en die levert maar 500mA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Anoniem: 149100 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:18:
[...]Bij tab programmaknop zie ik maar één knop (knop 1 voor gesproken snelkeuze); bij de andere knoppen kan ik niks relevants kiezen.
Klopt helemaal, de HD heeft verder geen instelbare knoppen. Inderdaad wel een beetje jammer, op mn Wizard had ik ook een knop voor draaien ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemonsimson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 10:14
Ik heb al gezocht maar kon het niet vinden.
Weet iemand hoe je een Windows Live account kan verwijderen van de HTC touch HD? Ik heb een tijdje mijn email gesynchroniseerd maar wil daar nu geen gebruik meer van maken. Als ik naar accounts ga, mijn account selecteer en vervolgens wil verwijderen is de optie 'greyed out'. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Het programma 'Windows Live' starten, dan menu->accountinstellingen, vervolgens optie "2 Andere Windows Live ID", dan even lezen en als je weer de overeenkomst moet accepteren kan je die gewoon weigeren, en voila, Live Account is verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemonsimson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 10:14
Thanks. Het is nu gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235517

Help!!!

Heb net Hard spl voor touch hd geinstalleerd om wm 6.5 op te zetten. Heb alles gedaan zoals omschreven staat bij xda maar zit nu te kijken naar een raar kleur op mijn scherm. ook beeld wordt verstoord weer gegeven en heb geen contact meer met netwerk vodafoon...;

Wat nu????

bvd

J,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambo12345
  • Laatst online: 10-01-2022
Anoniem: 235517 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:27:
Help!!!

Heb net Hard spl voor touch hd geinstalleerd om wm 6.5 op te zetten. Heb alles gedaan zoals omschreven staat bij xda maar zit nu te kijken naar een raar kleur op mijn scherm. ook beeld wordt verstoord weer gegeven en heb geen contact meer met netwerk vodafoon...;

Wat nu????

bvd

J,
hi,

Maak je geen zorgen. Ik had hetzelfde probleem
Gebruik het laatste spl van olinex 1.56 en het probleem is opgelost :)

mvg

[ Voor 5% gewijzigd door rambo12345 op 08-08-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235517

Het is opgelost. idd de juiste spl.. Maar nu het volgende. WM 6.5 draait tot nu toe perfect. Heb alleen een probleem met igo. Als deze wordt opgestard dan blijft de onderste 1.5cm vam mijn scherm ongebruikt. het beeld wordt wel goed weer gegeven, maar mis nu wat beeld...

iemand nog meer last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haal alle resolutie-gerelateerde dingen uit je sys.txt.
Of als je er zelf voor de rest niks speciaal hebt in gezet, haal je hem gewoon helemaal weg (met een backupje voor alle zekerheid natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambo12345
Fire69 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 23:43:
Haal alle resolutie-gerelateerde dingen uit je sys.txt.
Of als je er zelf voor de rest niks speciaal hebt in gezet, haal je hem gewoon helemaal weg (met een backupje voor alle zekerheid natuurlijk ;) )
Helemaal mee eens.
Zo min mogelijk in je sys

Bij mij werkt hij perfect zonder enige probleem

Ik weet niet of het mag maar dit is wat in mijn sys bestand staat

[project]
name="igo8_pda"

[folders]
app="%SDCARD%/iGO8"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1

[ Voor 18% gewijzigd door rambo12345 op 09-08-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik heb nu een 6.5 rom op mn HD staan maar wil terug naar de originele HTC rom. Deze heb ik gedownload vd site, 1.56. Maar hoe zet ik deze terug. Kan dit gewoon door de setup te volgen? Of is het toch wat lastiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambo12345
Flipm0de schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:18:
ik heb nu een 6.5 rom op mn HD staan maar wil terug naar de originele HTC rom. Deze heb ik gedownload vd site, 1.56. Maar hoe zet ik deze terug. Kan dit gewoon door de setup te volgen? Of is het toch wat lastiger?
gewoon het setup volgen.

Vergeet hard reset niet

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flipm0de schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:18:
Waarom zou je terug willen naar een 6.1 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Thanks Rambo!!

Ik ga mobile shell gebruiken. Vind dat beter werken dan TF3d of Titanium. En wel zo makkelijk als er een t9NL inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Laatst legde ik mijn Touch HD neer op mijn nachtkastje naast een Philips Wake-up Light. Iedere keer dat er vervolgens email werd opgehaald ging de radio van die Wake-up Light aan en uit. Grappig fenomeen :)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik heb nu een backup gemaakt van mn smsjes met PIM. Maar waneer ik de backup terugzet krijg ik alleen de berichten te zien die ik verzonden heb in het 'breichten menu'. Heb eerder over dit probleem gelezen maar kan het niet terugvinden. In de TF weergave staan wel de ontvangen berichten allemaal. Ze zijn er dus wel 'ergens'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
Anoniem: 134417 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

Hiero ook een titanium gebruiker :)
Al gebruik ik wel de default kalender app van ms zelf.
Ok..helemaal niet gebruiksvriendelijk..maar tegen de tijd dat je thumbcal hebt opgestart, heb ik mijn afspraak al geplaatst :p

En ofc de vele plugins die er zijn voor titanium maken het werken ermee wat aangenamer :)

Ik had nog een draadje opgezet voor mensen die titanium draaien op hun blackstone..ofc met het oog op wvga devices :p
Linken doen we hier niet toch? :p
thumbcal staat bij mij altijd aan, dus alleen de eerste keer opstarten duurt wat langer, maar als mijn phone dan aan blijft, is de calender bijna instant klaar voor gebruik. ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Dutty's nieuwe Leo test rom is erg impressive, HTC doet steeds betere zaken, de muziek kan nu gedraaid worden en dan zit er eindelijk ook een mooie draai animatie bij, echt een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 23:16:
Dutty's nieuwe Leo test rom is erg impressive, HTC doet steeds betere zaken, de muziek kan nu gedraaid worden en dan zit er eindelijk ook een mooie draai animatie bij, echt een vooruitgang.
welke natuurlijk zo pokketraag gaat he :p
komop zeg..doe iets aan de drivers man :p

Al bij al leuke rom...en deze hou ik nog wel even tot er iets nieuws (lees: beter) op de markt komt

@mouki_9
stom dat ik daar nog niet aan had gedacht -_-
en wow..thumbcal is enorm verbeterd zeg :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 134417 op 10-08-2009 01:18 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste