Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:26:
[...]

mbt WIFI Problemen

Heb je DHCP aangezet? (Krijg je wel een IP-nummer?)
Heb je encryptie aan staan op je netwerk (WEP/WPA)?
Heb je soms een MAC filter aanstaan op je draadloze router?
Ik heb gewoon verbinding met mijn thuisnetwerk, dus ik heb een IP adres (192.168.1.37), netwerkstatus is verbonden en heeft maximale sterkte van signaal.
Ik heb inderdaad encryptie aanstaan, maar dat is m.i. geen probleem, gezien het feit dat de verbinding is gemaakt; heb overigens geen idee waar ik zou moeten kijken voor een MAC filter.

Dus wat moet ik normaliter precies doen om te kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Na de update waar ik problemen mee ondervond, alles weer werkend gekregen, zelfs TomTom. (Alleen mijn fototoestel nog niet :S )
Rij ik met mijn TomTom aan de straat uit, gaat mn scherm uit! Net als wanneer ik mn phone niet gebruik. Dit was voor de rom-update nog niet het geval.

Ik heb wel de oplossing gevonden voor de iGo, dat je bestanden naar het intern geheugen moest copieren, maar TT staat al op het interne geheugen.

Iemand een idee? (behalve mn scheen lock uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.4x4fotos.nl/upload/files/gf4b1c7pf4ctuhzujej7.jpg

ik ben er bovenop gevallen.. zou dat onder garantie vallen bij t-mobile? :'(

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
D1ON schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:18:
[afbeelding]

WOW! Ik hoop verzeker werk!!!

Een collega heeft een iPhone en een andere collega liet deze perongelijk vallen, zelfde resultaat.
De verzekering van deze tweede collega (die hem liet vallen) heeft de iPhone vervangen.

De iPhone had zelf geen verzekering...

Ofwel; als dit geen garantie is, probeer dan iets met verzekeringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
[afbeelding]

:'(

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedRayMann schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:43:
Na de update waar ik problemen mee ondervond, alles weer werkend gekregen, zelfs TomTom. (Alleen mijn fototoestel nog niet :S )
Rij ik met mijn TomTom aan de straat uit, gaat mn scherm uit! Net als wanneer ik mn phone niet gebruik. Dit was voor de rom-update nog niet het geval.

Ik heb wel de oplossing gevonden voor de iGo, dat je bestanden naar het intern geheugen moest copieren, maar TT staat al op het interne geheugen.

Iemand een idee? (behalve mn scheen lock uitzetten)
Hangt hij in je auto aan de stroom?
Kijk eens naar je powersettings zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Fire69 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:47:
[...]

Hangt hij in je auto aan de stroom?
Kijk eens naar je powersettings zou ik zeggen...
Nee, want dan zou ie idd aan blijven, hij gaat gewoon uit zoals altijd. Maar heb geen zin om continu als ik tomtom aan zet S2U2 en mijn power settings aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-02-2023
GRRRRR

Ik heb de HTC Touch HD net binnengekregen, 2 uur later: harde reset.

Probleem: krijg internet niet aan de praat. Na een uur kloten werkte het eindelijk, maar na 10 minuten weer helemaal weg. Heb gewoon goede verbinding. Dus ik wis alle verbindingen om ze opnieuw toe te voegen, wil ik vodafone live opnieuw toevoegen, zegt hij: er bestaat al een verbinding met deze naam. Dus ik wil bij de bestaande verbindingen kijken, maar die knop is er niet omdat ik alle verbindingen heb gewist :')

Ben benieuwd of het nu wel gaat werken. Anders morgen maar omruilen voor een ander toestel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
WOOHOO!!!

Misschien is dit voor jullie a piece of cake...
Maar heb mijn WWE toestel nu voorzien van een NL Manila!!!
Ben er wel ff mee bezig geweest, en nu blijkt het zooooo eenvoudig te zijn!!!

Ik heb nu de meest recente ROM, RADIO en NL Manila...

I'm Happy!!!

Nu maar eerst een hele goede back-up maken!
SPB Backup? Die doet toch het hele systeem? Dus wanneer ik nu een back-up maak, kan ik hm morgen hard-reseten (bij wijze van spreken) en dan de backup er overheen gooien zodat ie pcies als nu is... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Bah na de harde reset heb ik weer internet, maar heeeeel erg traag. Geen 3G :( ... Ik weet dat dit te maken heeft met de provider, en nit met mn toestel. Iemand anders die een HD plus vodafone heeft? Hoe heb jij 3G aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:31

vr6-only

Blub Blub

Ik heb geen Vodafone, maar tijdens de setup kreeg ik een melding of het toestel de KPN instellingen erin mocht zetten of niet.

Je kunt dit ook weer herhalen door naar Start>Instellingen>Netwerk>Netwerk Wizard te gaan. Of iets in die geest.
------------------------------------

Ik heb nu een kleine week de Hi Xtra snel en het bevalt uitstekend! Snelheid is zeer constant (0.99 Mbit) en Youtube, streaming (high bitrate radio) en mails met bijlage is nu een genot om te doen. Tevens werkt Internet Sharing ook erg goed. BT aan>Vista laptop connect en gaan met die banaan. _/-\o_ << Dat laatste zal Hi niet echt op letten, mits je het niet te bot maakt.
FUP is ~ 1 GB p/m volgens een maat van mij die bij KPN Mobiel werkt (Ontwikkeling).

[ Voor 52% gewijzigd door vr6-only op 16-07-2009 23:12 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Bestaan er ook video examples van 800 x 480 resoluties om deze op je HD te testen? Het liefst examples die h264 gecodeerd zijn.

En vraag twee:

Is het iemand gelukt om een weatherlocatie die standaard niet in manilla zit, handmatig toe te voegen? Ik woon bijvoorbeeld in Leeuwarden, alleen die locatie staat er niet bij :(

Ik maak gebruik van de nieuwste toxix rom (2.7) WM6.1

[ Voor 50% gewijzigd door Possible op 17-07-2009 00:58 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Possible schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:04:
En vraag twee:

Is het iemand gelukt om een weatherlocatie die standaard niet in manilla zit, handmatig toe te voegen? Ik woon bijvoorbeeld in Leeuwarden, alleen die locatie staat er niet bij :(
Niet alle plaatsen hebben een weerstation. Leeuwarden zal dat wel niet hebben. Kun je andere plaatsen wel gewoon toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:15:
[...]

Ik heb gewoon verbinding met mijn thuisnetwerk, dus ik heb een IP adres (192.168.1.37), netwerkstatus is verbonden en heeft maximale sterkte van signaal.
Ik heb inderdaad encryptie aanstaan, maar dat is m.i. geen probleem, gezien het feit dat de verbinding is gemaakt; heb overigens geen idee waar ik zou moeten kijken voor een MAC filter.

Dus wat moet ik normaliter precies doen om te kunnen internetten.
Het lijkt er inderdaad op dat je gewoon verbinding met je router hebt.
Heb je andere draadloze apparaten in gebruik (laptop bijv.) die wel internet op kunnen? Het zou nog een setting kunnen zijn in je router die maakt dat je wel je lokale netwerk op kan, maar niet internet op, maar dat lijkt me sterk. Heb je ook nameservers en een default route gekregen van de DHCP server?
Heb je toevallig ook 3G internet aan staan? Dan moet je dat uitzetten. De HD heeft een voorkeur voor 3G (HSDPA/GPRS/etc.) verbindingen en gebruikt die als Wifi niet (goed) werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb rare probleem met de volume van de beltoon. Bij het kiezen van een beltoon kan ik het laten afspelen dan is de volume normaal (laagste stand).

Maar bij inkomende oproep gaat het heel hard af. Terwijl de volume op de laagste nivo staat.
Heeft iemand ervaring en oplossing???

Beltoon reageert dus niet op de volume instelling van de tel. Maar wat ik wel raar vind is dat de sms/herrinnering en alle andere tonen wel reageren op de volume instelling.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

Flipm0de

geen

Ulas schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:50:
Bah na de harde reset heb ik weer internet, maar heeeeel erg traag. Geen 3G :( ... Ik weet dat dit te maken heeft met de provider, en nit met mn toestel. Iemand anders die een HD plus vodafone heeft? Hoe heb jij 3G aan de praat gekregen?
Ikke, vodafone deed gisteravond heel raar. Rond een uur of 1 wakker geworden van al het gepiek en getril van mailtjes die opeens opgehaald werden. Nu moet alles weer werken

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bever schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 08:33:
[...]

Niet alle plaatsen hebben een weerstation. Leeuwarden zal dat wel niet hebben. Kun je andere plaatsen wel gewoon toevoegen?
TouchFlo haalt zijn data van Accuweather.com, en laten die nou toevallig wel Leeuwarden er tussen hebben staan ;)

http://www.accuweather.co...er&traveler=0&loccode=EUR|NL|NL003|LEEUWARDEN

Dus het kan toegevoegd worden. Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd, maar wel al veel gelezen over mensen met problemen hiermee...
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:39:
Ik heb rare probleem met de volume van de beltoon. Bij het kiezen van een beltoon kan ik het laten afspelen dan is de volume normaal (laagste stand).

Maar bij inkomende oproep gaat het heel hard af. Terwijl de volume op de laagste nivo staat.
Heeft iemand ervaring en oplossing???

Beltoon reageert dus niet op de volume instelling van de tel. Maar wat ik wel raar vind is dat de sms/herrinnering en alle andere tonen wel reageren op de volume instelling.
Je hebt 2 volume-instellingen in Windows Mobile: Ring en System.
Beide kan je dus apart instellen.

TouchFlo:
Afhankelijk van je settings heb je boven in je scherm de keuze tussen Ring en System of helemaal niks. Heb je geen keuze, dan ga je naar de Settings-tab moeten gaan, en daar bij Sound 'Single Volume' uitzetten.

Windows Mobile:
Kan ik in WM6.5 niet meer terugvinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:14:

Je hebt 2 volume-instellingen in Windows Mobile: Ring en System.
Beide kan je dus apart instellen.

TouchFlo:
Afhankelijk van je settings heb je boven in je scherm de keuze tussen Ring en System of helemaal niks. Heb je geen keuze, dan ga je naar de Settings-tab moeten gaan, en daar bij Sound 'Single Volume' uitzetten.

Windows Mobile:
Kan ik in WM6.5 niet meer terugvinden. 8)7
Deze instellingen zijn goed. Hij reageert nit op de ring instelling. Die staat laag maar bij inkomende oproep gaat ie gewoon hard af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Flipm0de schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:42:
[...]

Ikke, vodafone deed gisteravond heel raar. Rond een uur of 1 wakker geworden van al het gepiek en getril van mailtjes die opeens opgehaald werden. Nu moet alles weer werken
Idd, hun site was ook al down. Nu werkt hij weer. Maar mijn telefoon doet nog steeds raar. Ik kan wel surfen met Opera, maar kan me niet aanmelden op MSN, en geen MMS versturen. Ik heb dat ding weer een harde reset gegeven en die wizard uitgevoerd. Hij heeft de instellingen van Vodafone gepakt. Maar nog werkt het niet. Naar de winkel geweest, daar konden ze me niet helpen en willen ze hem op reparatie sturen :''( dat is dit nou voor onzin? Zo'n spijt dat ik weer een HTC heb gekocht... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

Flipm0de

geen

Ulas schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:22:
[...]

Idd, hun site was ook al down. Nu werkt hij weer. Maar mijn telefoon doet nog steeds raar. Ik kan wel surfen met Opera, maar kan me niet aanmelden op MSN, en geen MMS versturen. Ik heb dat ding weer een harde reset gegeven en die wizard uitgevoerd. Hij heeft de instellingen van Vodafone gepakt. Maar nog werkt het niet. Naar de winkel geweest, daar konden ze me niet helpen en willen ze hem op reparatie sturen :''( dat is dit nou voor onzin? Zo'n spijt dat ik weer een HTC heb gekocht... |:(
zorg dat je overal de juiste verbinding voor gebruikt. Bij mij deed de mail ook raar eerst en heb die zelf op het 'internet' profiel moeten zetten. MMS heb ik nog niet werkend gekregen. instellingen staan wel zo als op de site maar mensen kunnen me niets sturen :S

Lukt dit jou wel dan hoor ik het graag!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
vr6-only schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:08:
------------------------------------

Ik heb nu een kleine week de Hi Xtra snel en het bevalt uitstekend! Snelheid is zeer constant (0.99 Mbit) en Youtube, streaming (high bitrate radio) en mails met bijlage is nu een genot om te doen. Tevens werkt Internet Sharing ook erg goed. BT aan>Vista laptop connect en gaan met die banaan. _/-\o_ << Dat laatste zal Hi niet echt op letten, mits je het niet te bot maakt.
FUP is ~ 1 GB p/m volgens een maat van mij die bij KPN Mobiel werkt (Ontwikkeling).
Hi Xtra snel? Daar kan ik niks van terugvinden op de hi.nl website..
Ik heb volgens mij nog gewoon de 'oude' internetsnelheden..

Waar kun je dit upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Ok ik heb nu alles aan de praat gekregen na mn 4e harde reset :P Gewoon de instellingen weer laten zoeken, en dan bij instellingen van verbindingen bij Vodafone GPRS en Mijn Werk beide Internet aangevinkt, en proxy UITgevinkt.

Nu heb ik ook 3G met internet als ik in de stad ben, hier in mijn straat is geen 3G bereik maar daar heb je wifi voor uiteraard :) MMS werkt nog steeds niet, maar ik heb Vodafone gebeld, ze hebben gisteravond een storing gehad, waardoor ze niet kunnen checken of ik wel goed bij MMS ben aangemeld. Ze zeiden ook dat de instellingen voor MMS op de site voor de Touch HD niet goed waren. Ik moest morgen nog eens bellen en dan sturen ze me via e-mail op de pc de juiste instellingen op. Vreemd dat ze dat niet op hun site aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DaFreakR schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:53:
[...]

Hi Xtra snel? Daar kan ik niks van terugvinden op de hi.nl website..
Ik heb volgens mij nog gewoon de 'oude' internetsnelheden..

Waar kun je dit upgraden?
Ik stel voor dat je die vraag bij Hi neerlegt, of bij een winkel die dit kan leveren. Dit heeft verder niets met de Touch HD te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een 6.5 rom aanbevelen die het dichtst bij de stock rom in de buurt komt qua software? Aangezien ik vanaf scratch alles weer moet gaan installeren liever een rom die meteen goed is..
Possible schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:04:
Bestaan er ook video examples van 800 x 480 resoluties om deze op je HD te testen? Het liefst examples die h264 gecodeerd zijn.
http://www.hd-trailers.net/

hier kun je korte hd filmpjes downloaden en deze met htc touch video converter omzetten. Het is de snelste manier, kon zelf ook geen THD clips vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Thanks. Zal het eens proberen ja.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeofsoccer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Zo, ben al lekker aan het stunten met mijn Touch HD. De EnergyROM is echt aan te raden, werkt super fijn.
Ik heb nu alleen enkele vraagjes;

Is het mogelijk om een Nederlands T9 woordenboek aan deze ROM toe te voegen? Ik zag in de startpost een link, maar die is dood.

Daarnaast, is er iets waarmee ik de taskbar en de bottom bar transparant wordt gemaakt?

Alvast bedankt allemaal:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:06

Nox

Noxiuz

Is het iemand al opgevallen dat de Touch HD ook in seizoen 2 van Leverage wordt gebruikt? Vond het wel een grappig weetje ;)

Ben benieuwd of we ergens dezelfde skin kunnen krijgen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ct.valkering/snapshot20090718004952.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ct.valkering/snapshot20090718004912.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Nox op 18-07-2009 00:53 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In afwachting tot een degelijke rom waarbij manila 2.5 perfect...of bijna perfect werkt, ben ik wat aan het pielen met wad2..

Ik vond het principe van 'zichtbare' bookmarks bij zowel de sense ui, manila 2.5 alsook de iphone os...knap :)

Beginnetje hiervan trouwens..

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/screens/test1.jpg

Ziet er trouwens prachtig uit op de blackstone :9~

ps. om de boel ook vlotjes te laten werken, zal ik deze keer weinig gebruik gaan maken van pics.
Minder pics = lichter en sneller werkende wad. Dock icons zijn dan ook de enige gebruikte icons..naast de bookmarks :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Iemand al Xtract gespeeld op de HD? Wist helemaal niet dat het een 3D chip had! Ziet er zooo mooi uit he in OpenGL. Ik had nog 6 progs lopen, dus 64% van het geheugen in gebruik, plus TouchFLO 3D, en nog liep het soepel. Echt geweldig!

Hier een zelfgenomen screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://coriodesign.nl/opengl_hd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Ulas schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:41:
Iemand al Xtract gespeeld op de HD? Wist helemaal niet dat het een 3D chip had! Ziet er zooo mooi uit he in OpenGL. Ik had nog 6 progs lopen, dus 64% van het geheugen in gebruik, plus TouchFLO 3D, en nog liep het soepel. Echt geweldig!

Hier een zelfgenomen screenshot:
[afbeelding]
Hele mooie game inderdaad.
Check ook eens Need4Speed Undercover deze is NOG mooier dan Xtract!!
Kijk maar eens op htcforum.nl

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Elke keer als mijn telefoon gaat moet ik 'm uit m'n broekzak en het bijgeleverde hoesje halen. Heel vaak druk ik dan al per ongeluk op opnemen of weigeren. Dat is niet echt handig, want telefoontjes weigeren bijvoorbeeld daar wil ik bewust voor kiezen uiteraard :).

Hebben meer mensen hier problemen mee, en zijn er mensen met een oplossing hiervoor?

Volgens mij komt het doordat ik op het hoorntje druk ofzo, lijkt me sterk dat ik met het uit m'n broekzak halen de schuifbalk versleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Bever schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 15:34:
Elke keer als mijn telefoon gaat moet ik 'm uit m'n broekzak en het bijgeleverde hoesje halen. Heel vaak druk ik dan al per ongeluk op opnemen of weigeren. Dat is niet echt handig, want telefoontjes weigeren bijvoorbeeld daar wil ik bewust voor kiezen uiteraard :).

Hebben meer mensen hier problemen mee, en zijn er mensen met een oplossing hiervoor?

Volgens mij komt het doordat ik op het hoorntje druk ofzo, lijkt me sterk dat ik met het uit m'n broekzak halen de schuifbalk versleep.
Ik heb eerst het aan knopje ge-dissabled.
Maar dan werkt ie helemaal niet meer. Na het installeren van s2u2 heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Laatst online: 21:12
lifeofsoccer schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:13:
Is het mogelijk om een Nederlands T9 woordenboek aan deze ROM toe te voegen? Ik zag in de startpost een link, maar die is dood.
Ja dit is mogelijk, zoek ff in het topic (energy rom wm 6.5) op xda naar "dutch t9" daar vind je je antwoord. Heb het zelf ook gedaan en werkt erg goed!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
RedRayMann schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 15:53:
[...]

Ik heb eerst het aan knopje ge-dissabled.
Maar dan werkt ie helemaal niet meer. Na het installeren van s2u2 heb ik er geen last meer van.
kijk daar heb ik wat aan :) heb s2u2 ook geinstalleerd en ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Laatst online: 16:13
Bever schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:54:
[...]

kijk daar heb ik wat aan :) heb s2u2 ook geinstalleerd en ziet er goed uit :)
ik heb hem dr ook op gezet en het ziet er best gaaf uit!
Alleen heb ik nu een vraagje over het weer icoontje links onderin, hoe ken je zien welke plaats je heb ingesteld ?
Ik heb in die weer tab van touchflo meerdere plaatsen ingesteld.

en de enige die werkt is de manila 3d weather.

[ Voor 7% gewijzigd door Dazzie op 18-07-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Bever schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 15:34:

Ik heb mijn telefoon in deze hoes zitten:

http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded

Staat heel mooi en werkt perfect icm een screen protector (6 gekocht op ebay voor 4 euro incl verzending) scheelt je een hoop gedoe en houd je hd helemaal gaaf! Alleen het volumeknopje werkt er te gevoelig door.. maar voor 5 euro op ebay? tja..

---------

Ik hield mijn HD laatst naast die van een vriend en bij hem zitten het stil en trillen knopje omgedraaid, een erg grappig detail! Bij mij zit Trillen onder Stil. Bij hem andersom...

Wat ik erg vervelend vind is dat wanneer ik muziek afspeel via manilla en mijn scherm uitzet (knopje bovenaan) mijn muziek ook stopt met spelen! Dit is bij vrienden met een HD en de touch magic niet zo.. beetje jammer. Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Ik gebruik de topaz rom van kwabbernootje, maar had het hiervoor ook al (weet niet meer welke rom er op zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
macuz schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:43:
[...]

Staat heel mooi en werkt perfect icm een screen protector (6 gekocht op ebay voor 4 euro incl verzending) scheelt je een hoop gedoe en houd je hd helemaal gaaf! Alleen het volumeknopje werkt er te gevoelig door.. maar voor 5 euro op ebay? tja..

---------

Ik hield mijn HD laatst naast die van een vriend en bij hem zitten het stil en trillen knopje omgedraaid, een erg grappig detail! Bij mij zit Trillen onder Stil. Bij hem andersom...

Wat ik erg vervelend vind is dat wanneer ik muziek afspeel via manilla en mijn scherm uitzet (knopje bovenaan) mijn muziek ook stopt met spelen! Dit is bij vrienden met een HD en de touch magic niet zo.. beetje jammer. Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Ik gebruik de topaz rom van kwabbernootje, maar had het hiervoor ook al (weet niet meer welke rom er op zat).
kijk dat zijn nu nog eens mooie hoesjes, alleen jammer dat die dan niet meer in de brother houder past in de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]
Ik (en nog enkelen hier) heb(ben) dezelfde.
Toen mijn collega hem zag, moest ik onmiddelijk voor hem ook 1 bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Dazzie schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:55:
[...]

kijk dat zijn nu nog eens mooie hoesjes, alleen jammer dat die dan niet meer in de brother houder past in de auto!
Yep, en niet meer in de cradle... Heb mn hele cradle uit elkaar gesloopt en de electra eruit gehaald, wil er nu eigenlijk zelf eentje maken maar dat wordt nog een projectje voor later :)

Maar het bokst allemaal niet op tegen de voordelen van dat ding, vooral het feit dat ie er nog steeds onwijs strak uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben veel mensen hier eigenlijk hun layout aangepast?
Taskbar, TouchFlo, ... , die dingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Is het mogelijk om via WLAN de volgende zaken op te halen:
  • email
  • weather
  • koersen
Ik kan wel Opera via zowel WLAN als GPRS/UMTS gebruiken, maar voor de bovengenoemde 3 zaken kan ik niet switchen naar WLAN; alleen GPRS/UMTS werkt.

Als ik bijv. bij de instellingen van mijn email-accounts een verbinding wil selecteren voor het ophalen van emails, dan kan ik daar geen WLAN tussen vinden. Via Start>Instellingen>Verbindingen kan ik een nieuwe verbinding aanmaken, maar deze kan alleen 1 van de onderstaande 4 opties hebben:
  • Bluetooth
  • Compatibel met Hayes op COM1
  • Mobiele verbinding
  • Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Nu lopen mijn email, weather en koersen via die onderste verbinding, maar als ik in het buitenland ben en in mijn hotel via wlan deze zaken wil laten lopen...hoe doe ik dit???

Nogmaals, Opera (of IE) via WLAN gebruiken lukt wel. Het enige wat ik hiervoor moet doen is:
  1. Opera sluiten (indien deze open was)
  2. "Gegevensverbinding" uitzetten in Communicatiemanager
  3. "WLAN" aanzetten in Communicatiemanager
  4. Opera starten
Stond Opera aan terwijl 2. nog aanstond, dan hebben deze stappen geen effect en zal Opera de sessie die via GPRS/UMTS was gestart (dit is default bij mij) ook via GPRS/UMTS vervolgen, ook al is WLAN aangezet en GPRS uitgezet in Communicatiemanager (je ziet namelijk dat GPRS in communicatiemanager automatisch weer aangezet wordt). Daarom moet je een nieuwe sessie met Opera starten terwijl op dat moment in de Communicatiemanager alleen WLAN aanstaat. Alleen dan start Opera een sessie die via WLAN verloopt.

Helaas werkt dit stappenplan niet bij email, weer en koersen.

Ik zou het liefst een 3rd party progje willen installeren waarmee je je verbindingen kunt "Toggle-en" :) Bestaat er zoiets? Bij Nokia's kun je een algemene optie aanzetten waarbij iedere toepassing die netwerk wilt gebruiken een keuzemenu oplevert waaruit je eerst moet kiezen welke verbinding je wilt gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door sl1200 op 19-07-2009 20:51 . Reden: Het werkt toch wel. Lees ook mijn volgende post hieronder ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

[...]

Zelfde probleem. Erg gaaf maar het aan/uit knopje indrukken gaat moeilijker en het volumeknopje is erg gevoelig. Hoe heb jij dit opgelost? Mijn standby tijd is 30s, licht uit 10s.

Misschien kan je met een mesje een kleine dunne uitsparing maken..

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzie schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:55:
[...]

Je kan met een fohn die brodit houder aan beide zijkanten warm maken en deze heel iets uit elkaar buigen
Heb ik eens gedaan om een htc touch in een houder van een mda te laten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 22:52
Wat een bagger telefoon...
Zoals ik eerder aangaf werkte het display niet meer.
Nu valt het niet onder garantie ivm:
"Er is door de externe reparateur een prijsopgave verstrekt voor het vevangen van het display en\of printplaat i.v.m. val,stoot,druk of klemschade.
Schade valt niet onder de garantiebepaling van de fabrikant."

Terwijl ik nog nooit heb laten vallen / klemmen etc...
Kortom wordt weer een slepende zaak... (rechtsbijstand etc etc...)

Maar goed, wil de mensen ervoor waarschuwen dat met deze ervaring en de ervaring hiervoor (HTC S710) ik kan vertellen dat de kwaliteit van HTC echt veel te wensen overlaat!
De HTC S710 viel ook uit elkaar waar je bij stond (lak viel eraf etc etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sl1200 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 00:27:
Is het mogelijk om via WLAN de volgende zaken op te halen:
  • email
  • weather
  • koersen
Ja, dat kan. Zodra ik een WIFI verbinding heb, haalt hij de koersen e.d. prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 10:58
Ik heb vanmiddag coreplayer met succes geïnstalleerd.
Maar hoe kan ik van coreplayer mijn standaard player maken?
Als ik via rss hubs een film bestandje wil afspelen, opent ie hem met window media player.
Sla ik het desbetreffende filmpje op, om hem vervolgens met coreplayer te openen, dan wil dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

NoxiuZ schreef op zondag 19 juli 2009 @ 02:04:
[...]

Zelfde probleem. Erg gaaf maar het aan/uit knopje indrukken gaat moeilijker en het volumeknopje is erg gevoelig. Hoe heb jij dit opgelost? Mijn standby tijd is 30s, licht uit 10s.

Misschien kan je met een mesje een kleine dunne uitsparing maken..
Ik heb vandaag geprobeerd een inkeeping te maken bij de volumeknop, dit door een schroevedraaier warm te maken (via het gasfornuis) en een streep te trekken op de plaats van de knop. Het rubber smelt weg als boter maar het wilde helaas nog geen verschil maken. Heb ondertussen 3 nieuwe besteld, als ik die binnen heb ga ik weer door met testen op deze :) het zal lukken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Fly-guy schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:50:
[...]
Ja, dat kan. Zodra ik een WIFI verbinding heb, haalt hij de koersen e.d. prima op.
Mooi! Dan ben ik benieuwd naar je instellingen. :)

Voor de duidelijkheid: werkt het echt via WLAN; dus ook wanneer je in de communicatiemanager gegevensverbinding uitzet en/of met NoData je GPRS/UMTS disabled? Email/weer/koersen zetten namelijk automatisch een GPRS/UMTS verbinding tot stand.

EDIT: Laat maar, het werkt nu ineens wel bij mij. 8)7 Om een of andere rare reden wilde het niet werken toen ik vorige week in VS was en via wifi van mijn hotel de zaken wilde updaten. Gek genoeg kon ik toen wel met Opera internetten. Ik had destijds met NoData mijn Vodafone Live verbinding uitgeschakeld.

[ Voor 23% gewijzigd door sl1200 op 19-07-2009 20:53 . Reden: zelf een test gedaan en nu werkt het wel ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Klein probleempje.. nouja... ik heb sinds kort een HD. Maar er zitten krassen op het scherm en behuizing. Nou kan ik een nieuw frontje erop zelf zetten, maar dan beschadig ik de garantiesticker. Zijn er bedrijven die dit kunnen? Zonder dat ik mijn toestel op moet sturen en weken kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 09:59
je kan ook gewoon proberen te polijsten, of volgende x screenprotector gebruiken. Die zit er niet voor niks bij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Don3k schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:54:
Klein probleempje.. nouja... ik heb sinds kort een HD. Maar er zitten krassen op het scherm en behuizing. Nou kan ik een nieuw frontje erop zelf zetten, maar dan beschadig ik de garantiesticker. Zijn er bedrijven die dit kunnen? Zonder dat ik mijn toestel op moet sturen en weken kwijt ben.
Snuurtje schreef op maandag 20 juli 2009 @ 02:14:
je kan ook gewoon proberen te polijsten, of volgende x screenprotector gebruiken. Die zit er niet voor niks bij ;-)
Maar met polijsten maak je je touch scherm toch kapot? Ik heb ook 2 vrij dikke krassen er in zitten, en daar baal ik goed van. Was te laat met een goede screen protector aan te schaffen. :/
Nu ben ik wel verzekerd en wil een verhaaltje maken dat mijn scherm niet goed meer reageerd door de krassen enzo (dat idee heb ik ook wel) maar misschien dat ik het liever toch gewoon ergens voor een leuk prijsje laat vervangen. Voor zover dat mogelijk is dan. Weet iemand daar meer van?

EDIT: Heb al wat gevonden, maar dat kost meer dan 200 euro en ik betwijfel of je daar je garantie enz. mee behoudt. En vind het bovendien nog goed duur ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Repsect op 20-07-2009 10:00 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:06:
[...]

"Het lijkt er inderdaad op dat je gewoon verbinding met je router hebt........."

Probleem "opgelost". Mijn bekabelde internetverbindingen waren uiterst traag, terwijl draadloos met mijn laptop uitstekend te werken was. Na de nodige testen met andere modems, een nieuw modem aangeschaft.
Nu werkt ook internetten met mijn HD via Wifi. Vraag me niet waarom, want de draadloze verbinding tussen HD en modem kwam wel degelijk tot stand.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

DjRik schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:54:
[...]

[...]

Maar met polijsten maak je je touch scherm toch kapot? Ik heb ook 2 vrij dikke krassen er in zitten, en daar baal ik goed van. Was te laat met een goede screen protector aan te schaffen. :/
Nu ben ik wel verzekerd en wil een verhaaltje maken dat mijn scherm niet goed meer reageerd door de krassen enzo (dat idee heb ik ook wel) maar misschien dat ik het liever toch gewoon ergens voor een leuk prijsje laat vervangen. Voor zover dat mogelijk is dan. Weet iemand daar meer van?

EDIT: Heb al wat gevonden, maar dat kost meer dan 200 euro en ik betwijfel of je daar je garantie enz. mee behoudt. En vind het bovendien nog goed duur ook.
Hier de eerste die ik tegenkom, volledig scherm en casing:
http://cgi.ebay.com/Full-....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1234|293%3A1|294%3A50

De uiteindelijke prijs met verzending komt dan neer op ongeveer 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
macuz schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:44:
[...]

Hier de eerste die ik tegenkom, volledig scherm en casing:
http://cgi.ebay.com/Full-....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1234|293%3A1|294%3A50

De uiteindelijke prijs met verzending komt dan neer op ongeveer 90 euro.
Ja hartstikke mooi, maar dat durf ik dus niet zelf ;) Ik probeer het toch maar via m'n verzekering te regelen. Niet geschoten is altijd mis :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manila TV player

Ik vroeg me af of iemand de Manila TV player (freeware) van XDA ook werkend heb kunnen krijgen op de touch HD. Zelf krijg ik alleen de tab werkend gekregen, maar heb ik geen nl-nl cab op XDA kunnen vinden voor de streams en logo.

Ik zou graag deze drie streams op willen hebben:
<Channel ID="mms://livemedia2.omroep.nl/nos_journaal24-sb"
Name="Journaal 24"
Description="Nieuws"
LargeIconUrl="\Application Data\Manila TV Player\logos_nl-NL\journaal24.png"
SmallIconUrl="\Application Data\Manila TV Player\logos_nl-NL\journaal24_mini.png" />

<Channel ID="http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream120&title=Tweede%20Ka mer%20der%20Staten-Generaal"
Name="Politiek 24"
Description="Politiek"
LargeIconUrl="\Application Data\Manila TV Player\logos_nl-NL\politiek24.png"
SmallIconUrl="\Application Data\Manila TV Player\logos_nl-NL\politiek24_mini.png" />

<Channel ID="http://www.todaypda.com/en/stream/play/television_591_TMFParty.asx"
Name="TMF Dance"
Description="Dance muziek"
LargeIconUrl="\Application Data\Manila TV Player\logos_nl-NL\tmfdance.png"
SmallIconUrl="\Application Data\Manila TV Player\logos_nl-NL\tmfdance_mini.png" />
Weet iemand hoe je een dergelijke cab in elkaar zet?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:03:
Manila TV player

Ik vroeg me af of iemand de Manila TV player (freeware) van XDA ook werkend heb kunnen krijgen op de touch HD. Zelf krijg ik alleen de tab werkend gekregen, maar heb ik geen nl-nl cab op XDA kunnen vinden voor de streams en logo.

Ik zou graag deze drie streams op willen hebben:

[...]

Weet iemand hoe je een dergelijke cab in elkaar zet?

Alvast bedankt voor je antwoord.
Je moet in het topic een bericht plaatsen met de streams... Dan maaky de topic starter een cab ervan.
Heb vorige week de manilaTV geinstaleerd, wilde deze week aan de stream file gaan werken. Maar denk er t weinig tijd voor te hebben.
Als het me lukt zal ik jou streams ook meenemen. Hou je op de hoogte via hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik zie deze niet in de topicstart:

http://www.iliumsoft.com/site/fp/screen_capture.php

Kan je screenshots maken :)

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Nja, heb hem bijna voor niks gekregen =) Schade is niet mijn "fout".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 10:58
Ik was vanmiddag vlakbij de Duitse grens, en toen kreeg ik ineens een smsje over de tarieven in Duitsland.
Maar toen vroeg ik mij dus af omdat ik onbeperkt internet heb, en alles dus aan heb staan.
Wat voor data verbruikt hij als ik heb gewoon in mijn broekzak heb zitten?

2nd time: Ik heb vanmiddag coreplayer met succes geïnstalleerd.
Maar hoe kan ik van coreplayer mijn standaard player maken?
Als ik via rss hubs een film bestandje wil afspelen, opent ie hem met window media player.
Sla ik het desbetreffende filmpje op, om hem vervolgens met coreplayer te openen, dan wil dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

mrkevin schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:43:
Ik was vanmiddag vlakbij de Duitse grens, en toen kreeg ik ineens een smsje over de tarieven in Duitsland.
Maar toen vroeg ik mij dus af omdat ik onbeperkt internet heb, en alles dus aan heb staan.
Wat voor data verbruikt hij als ik heb gewoon in mijn broekzak heb zitten?
Als je geen programma's aan hebt staan die internet verbruiken waarschijnlijk niets.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Polijsten moet je sowieso niet doen bij een telefoon. Maak je het alleen maar lelijker mee. (ja ik heb daar ervaring mee).

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen waar je je wallpaper vandaan hebt? Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
genesisfm schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:46:
Wat een bagger telefoon...
Zoals ik eerder aangaf werkte het display niet meer.
Nu valt het niet onder garantie ivm:
"Er is door de externe reparateur een prijsopgave verstrekt voor het vevangen van het display en\of printplaat i.v.m. val,stoot,druk of klemschade.
Schade valt niet onder de garantiebepaling van de fabrikant."

Terwijl ik nog nooit heb laten vallen / klemmen etc...
Kortom wordt weer een slepende zaak... (rechtsbijstand etc etc...)

Maar goed, wil de mensen ervoor waarschuwen dat met deze ervaring en de ervaring hiervoor (HTC S710) ik kan vertellen dat de kwaliteit van HTC echt veel te wensen overlaat!
De HTC S710 viel ook uit elkaar waar je bij stond (lak viel eraf etc etc.)
Als je niet tevreden was over die oude HTC, waarom heb je dan een nieuwe gekocht?
Drukschade is een probleem wat voor kan komen bij iedere telefoon, ook bij HTC.
Het is wel zo, dat het minder vaak voorkomt bij HTC dan bijvoorbeeld bij LG of Samsung.
Waarschijnlijk heb je dan gewoon pech, dat je twee keer een probleem hebt met een HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een paar maand mijn HTC en ben er vrij blij mee, alleen heb ik sinds kort 2 probleempjes:

1. Mijn telefoon staat tegenwoordig altijd op het compacte QWERTY-toetsenbord en als ik dit probeer te wijzigen werkt dat niet (het verandert meteen weer terug naar compact QWERTY)

2. Ik krijg best vaak een foutmelding dat er een probleem is opgetreden met device.exe

Heeft iemand een idee hoe ik deze problemen kan oplossen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:58:
Ik heb nu sinds een paar maand mijn HTC en ben er vrij blij mee, alleen heb ik sinds kort 2 probleempjes:

1. Mijn telefoon staat tegenwoordig altijd op het compacte QWERTY-toetsenbord en als ik dit probeer te wijzigen werkt dat niet (het verandert meteen weer terug naar compact QWERTY)

2. Ik krijg best vaak een foutmelding dat er een probleem is opgetreden met device.exe

Heeft iemand een idee hoe ik deze problemen kan oplossen?

alvast bedankt
Voor punt 1 een soft reset dacht ik... Zet hem in de compact toetsenbord, zet je phone uit, zet hem aan, en probeer het opnieuw. Dacht het probleem vaker online te hebben gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:23:
[...]

Je moet in het topic een bericht plaatsen met de streams... Dan maaky de topic starter een cab ervan.
Heb vorige week de manilaTV geinstaleerd, wilde deze week aan de stream file gaan werken. Maar denk er t weinig tijd voor te hebben.
Als het me lukt zal ik jou streams ook meenemen. Hou je op de hoogte via hier.
De enige manier om dit werkend te krijgen is je eigen locatie van nl-NL naar en-us te veranderen en je channels via 3abbf71f_manila in te laden. Helaas is de manila bestand van nl-NL nog niet bekend. Maar via en-US werkt het prima. Erg handig om de Mobile TV links van T-mobile ook te includeren. Tot nu toe ook geen fouten ondekt, na de verandering van de locatie :).

Screenshot

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img3/jkaz5md.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Gebruikt er iemand WAD2 i.c.m. de Iphone theme? opzich werkt hij wel, echter kan ik maar maximaal 1 pagina gebruiken. Als ik een 2e page aanmaken dan kan ik niet naar rechts ''sliden'' met mijn vinger om er komen.

Iemand hetzelde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:28:
[...]

Mag ik vragen waar je je wallpaper vandaan hebt? Ziet er goed uit :)
astu

meer

Die wallpapers kan je over het algemeen goed draaien. Bij interfacelift hebben ze ook 800x480 reso wallpapers maar die zijn dus net verkeerd.
macuz schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:43:
[...]

Ik heb vandaag geprobeerd een inkeeping te maken bij de volumeknop, dit door een schroevedraaier warm te maken (via het gasfornuis) en een streep te trekken op de plaats van de knop. Het rubber smelt weg als boter maar het wilde helaas nog geen verschil maken. Heb ondertussen 3 nieuwe besteld, als ik die binnen heb ga ik weer door met testen op deze :) het zal lukken! >:)
Ik ben van plan met de dremel aan de gang te gaan een keertje. Breed slijpstukje erop (kan ik daarna vast weggooien) en dan heel voorzichtig de helft weghalen. Zit me toch een beetje dwars. Warme schroevendraaier is ook niet verkeerd bedacht. Helemaal weghalen vind ik dan weer zonde, heeft het totaal geen nut meer..

[ Voor 9% gewijzigd door Nox op 22-07-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:
[...]

De enige manier om dit werkend te krijgen is je eigen locatie van nl-NL naar en-us te veranderen en je channels via 3abbf71f_manila in te laden. Helaas is de manila bestand van nl-NL nog niet bekend. Maar via en-US werkt het prima. Erg handig om de Mobile TV links van T-mobile ook te includeren. Tot nu toe ook geen fouten ondekt, na de verandering van de locatie :).

Screenshot

[afbeelding]
Ik heb de energy 6.1 rom.. maar dat hele tabblad is niet te vinden.. kan em ook niet toevoegen ofzo... :(

-edit-

ahh er zwerven meerdere versies rondt... ff die uitproberen :9

-edit2-

Misschien dat bovenstaande user wil uitleggen wat hij precies gedaan heeft? Er zijn inmiddels zoveel versies en tutorials dat ik ff niet meer zie wat er nou precies moet gebeuren ;(

-edit3-

Nu nog de linkjes en de icoontjes van de NL zenders :9

[ Voor 19% gewijzigd door low_n_slow op 22-07-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de laatste HTC Touch HD ROM update gedaan (Apparaat informatie -> ROM versie: 1.56.404.1 (43972) NLD) en sinds dien ondervind ik een aantal vrij irritante problemen:

- SMS versturen langer dan één bericht lang > resulteert vaak in een SMS die maar voor de helft aankomt. (heb ik tot nu toe alleen bij mijn vriendin ondervonden, maar stuur haar ook alleen langere sms en het is sinds mijn ROM update).
- SMS versturen, 5 / 10 berichtjes verzenden niet ("Het SMS bericht kon niet verzonden worden"), maar dit probleem dan ook echt soms pas zelfs een aantal uren later aangeven.
- Laatst ondervond ik dat mijn mobiel niet heeft getrilt toen ik een SMS kreeg, zou goed kunnen dat dit vaker is. Aangezien je de trilfunctie bij deze telefoon toch zo goed als nooit voelt (te zwak, of het toestel simpelweg te zwaar). Maar deze keer had ik hem de hele tijd in mijn hand en heb tussentijds niets gevoeld.
- Daarnaast nog een aantal andere problematiek die ik even niet meer helder voor de geest kan halen. Maar daar kom ik vast nog wel op.

Iemand anders die deze problemen ook ondervind? Ik heb drie andere vrienden die ook de HTC Touch HD hebben met dezelfde ROM en die ondervinden deze problemen niet. What's going on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opnieuw flashen en na de flash een hard reset doen.
Dan ben je zeker dat alles er netjes opstaat.
Daarna testen of je problemen zijn opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:
[...]

Screenshot

[afbeelding]
Mag ik brutaal genoeg zijn om jou files te vragen? icoontjes zien er goed uit! Heb zelf deze week (zoals eerder aangegeven) nog geen tijd gehad. Komende dagen is verder alleen maar werken... Dus alsnog geen tijd...

Ik PM je!

//edit//

Hmmm, ik heb nog nooit een pm gestuurd, en volgens mij kan dat hier ook niet :S
Zou je de files online kunnen zetten?

//edit//

In mijn instellingen het vinkje bij "ontvangen van berichten" ofzo aangezet.

[ Voor 11% gewijzigd door RedRayMann op 24-07-2009 00:11 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Ga morgen naar Kroatie op vakantie en nu vraag ik me af of ik in TomTom moet wisselen van de WestEuropa-kaart naar OostEuropa-kaart bij de grens?! Als ik hier in NL de bestemming in Kroatie aangeef, dan geeft hij aan dat GPS locatie niet kan worden gevonden. Kan me niet voorstellen dat hier nog steeds geen oplossing voor is van TomTom, dat je niet van kaart hoeft te wisselen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:28
dempie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 02:21:
Ga morgen naar Kroatie op vakantie en nu vraag ik me af of ik in TomTom moet wisselen van de WestEuropa-kaart naar OostEuropa-kaart bij de grens?! Als ik hier in NL de bestemming in Kroatie aangeef, dan geeft hij aan dat GPS locatie niet kan worden gevonden. Kan me niet voorstellen dat hier nog steeds geen oplossing voor is van TomTom, dat je niet van kaart hoeft te wisselen?!
Kaart West and Central Europe 830.2306 gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
bertjegassel schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:10:
[...]

Kaart West and Central Europe 830.2306 gebruiken!
Ok, ben het nu aan het downloaden, hopen dat het optijd binnen is..
vreemd dat TomTom nog steeds niet in staat is de kaarten aan elkaar te koppelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
ik heb me rot gezocht maar het niet kunnen vinden. Onder welk bestand staan je contacten opgeslagen op je HD? Ik wil deze ook op mijn opslagkaart zetten.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:39:
Hoi,
ik heb me rot gezocht maar het niet kunnen vinden. Onder welk bestand staan je contacten opgeslagen op je HD? Ik wil deze ook op mijn opslagkaart zetten.
bvd
PIM backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een programma wat je moet gebruiken om je contacten te kopieren naar een andere locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
dempie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 02:21:
Misschien voor als je terug bent...

Ik heb vroeger veel "plus" kaarten gehad. Dat waren kaarten van 'e'en land met alle hoofdwegen van europa. Ofwel je stopt het kaartje van Kroatie in je tomtom, en je rijd vanaf thuis zelf naar de rijksweg. Vanaf daar pakt TomTom je op en rij je gezellig samen naar je bestemming.

Een ideale oplossing voor kleine geheugenkaarten en tussen oplossingen (als heel europa te groot is voor je geheugenkaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 15:55
[afbeelding]

Heb ongeveer hetzelfde gehad. Als je geen speciale verzekering hebt, kun je rekeken op 4 weken telefoon kwijt en een kostenpost van rond de 300 euro. Good luck :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Ik heb eerder verteld dat mijn phone problemen had met updaten. Dat is allemaal gelukt. Maar mijn fototoestel deed het niet meer...

Tegenwoordig kan ik weer moet moeite foto's maken, soms duurt het heel lang voor ie is opgeslagen en de andere keer lukt het gelijk.
In mijn htc album in Manila, waren enkele foto's dubbel. Elke keer als ik een foto maakte liet ie de eerste die ik gemaakt had zien :S En daarna werden de tumbs die ik maakte groen :S
Heb ze niet via ftp op mn server gezet...
Zie hier het resultaat van mijn phone :(
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0017.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0016.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0015.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0014.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0013.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0012.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0011.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0010.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0009.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0008.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0007.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0006.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)

Als ik de images full screen doe, worden ze zoals het plaatje 6 (zie url) Vreemd dat ze via de pc dan weer grijs worden :S

Is dit een hardware fout of software? (kan hardreset doen, maar heb geen tijd om alles goed te back-up-en en weer terug te zetten)

En als ik de hardreset moet doen, weten jullie hoe ik alles asap weer terug krijg zoals ik t nu heb? (met software, reg tweaks etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

NoxiuZ schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:
[...]

astu

meer

Die wallpapers kan je over het algemeen goed draaien. Bij interfacelift hebben ze ook 800x480 reso wallpapers maar die zijn dus net verkeerd.
[...]

Ik ben van plan met de dremel aan de gang te gaan een keertje. Breed slijpstukje erop (kan ik daarna vast weggooien) en dan heel voorzichtig de helft weghalen. Zit me toch een beetje dwars. Warme schroevendraaier is ook niet verkeerd bedacht. Helemaal weghalen vind ik dan weer zonde, heeft het totaal geen nut meer..
Wat je ook kan doen, is bij de telefoon zelf de achterkant loshalen. Je ziet het volumeknopje van de binnenkant, en daar zitten 2 kleine drukpunten op. Als je deze halveert met een beetje schuurpapier of een klein slijptolletje, moet je de knop harder indrukken om deze te activeren. Hoef je niet aan het hoesje te kloten.

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/3769/htcvolume.jpg

UPDATE:
Ik heb het nu bij mijn telefoon ook gedaan en je moet nu toch wel echt hard drukken wil je bij het volume komen. Echt goed te regelen met op en neer is het nu niet, maar dat kan je ook met je vinger doen wanneer het eenmaal actief is dus dat maakt mij niet uit, het is erg relaxed dat het hoesje nu niet zo snel meer stoort!

De knopjes zijn bijna zo goed als weggevijld. (d/t?)

[ Voor 14% gewijzigd door macuz op 24-07-2009 21:47 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

weggevijld. Je vijlde toch? ;)

Overigens kan je ook aan de kant je achterkant die 2 puntjes wegveilen wegvijlen. Mocht je nog eens wat fout doen, een achterkantje is lang zo duur niet als een nieuwe telefoon :P

EDIT @ 13:02

Nu overdag zie ik het, je hebt de behuizing. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Nox op 25-07-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Inmiddels gebruik ik WAD2 i.c.m. een Iphone theme. Ik moet zeggen dat ik het erg prettig vind werken met de iphone look a like:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/24/1248472661-530.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/24/1248472691-60.jpg

En voor de mensen die gaan zeggen waarom je dan geen iphone koopt, dit omdat ik zelf wil bepalen wat voor porgramma's op mijn telefoon kunnen/worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen moeten zowiezo niet overdrijven over WM versus IPhone idd, ik vind het mooi dat we zo de sterke punten van de Iphone interface kunnen integreren in WM :)

werkt dit ook een beetje soepel trouwens?

denk dat ik hier een poging aan ga wagen als het nog wat verder is in de ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Ja het werkt echt soepel.. Ook het ''sliden'' gaat erg smooth. op xda worden ook allemaal icons ontwikkeld zodat je voor bijna elk programma wel een mooie high res icon hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ low_n_slow en RedRayMann,

Hebben jullie ook gemerkt dat na het installeren van Manila TV tab een tab verdwijnt? Het is mij niet eerder opgevallen maar volgens mij vervangt hij dus een tab. Hebben jullie het voor elkaar gekregen om Manila TV als extra tab toe te voegen in plaats van een tab te vervangen?

Ik zag op de xda dat er een update is gekomen. Maar volgens mij is de installatie file hetzelfde gebleven en is de update nog niet te downloaden :( .

Ps. RedRayMann: je hebt een PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:56:
@ low_n_slow en RedRayMann,

Hebben jullie ook gemerkt dat na het installeren van Manila TV tab een tab verdwijnt? Het is mij niet eerder opgevallen maar volgens mij vervangt hij dus een tab. Hebben jullie het voor elkaar gekregen om Manila TV als extra tab toe te voegen in plaats van een tab te vervangen?

Ik zag op de xda dat er een update is gekomen. Maar volgens mij is de installatie file hetzelfde gebleven en is de update nog niet te downloaden :( .

Ps. RedRayMann: je hebt een PM :)
Tnx voor je mail, ga hem deze week proberen!

Heb zelf eigenlijk alles zelf geinstaleerd, ik bedoel. Heb zelf de bestanden aangepast zodat het tabblad er tussen kwam. Ik heb daardoor zelf gekozen welk tabblad weg ging, en bij mij was dat bel-geschiedenis. Kan ik ook opzoeken in icontact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook alles maar zelf aanpast. Heb nu de aandelen tab maar gebruikt. De aandelen zijn wel voorspelbaar tijdens de financiele crisis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik gebruik momenteel SPB MS 3.1, tesamen met de originele Nederlandse firmware. Als ik naar de widget Draadloos Beheer ga, dan kan ik daar normaal de optie bluetooth kiezen, maar dat is nu opeens weg. Dus ik bij de Comm Manager kijken of ik het aan kon zetten, maar hij gaat dan even laden en daarna staat het nog steeds niet aan.
Via de instellingen gekeken en zodra ik het daar aanvink, zou je in je taskbar moeten zien dat het aangaat, maar er gebeurt niks.
Dus ik vroeg mij af of iemand hier ook last van heeft of dat er een bepaalde oplossing voor is.
Ik heb nog geen hard reset geprobeerd, wel een soft reset.
Het is sinds vandaag opgetreden, toen ik mijn Wifi aan wou zetten en opeens zag dat er geen 4e optie meer bij Draadloos Beheer meer was :P.

Ik heb de afgelopen dagen NoData, SPB Time, Weather en een paar SPB games erop gezet, maar het lijkt mij niet dat dit de kwaaddoener zou zijn, ook al is het wel héél toevallig.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Iemand beetje ervaringen met autohouders? Ben op zoek naar een autohouder die vastklik in het ventilatierooster. Die heb ik wel gevonden. Maar ik wil graag mijn HD horizontaal hebben, en dat kan bij de meeste niet ( of je moet zo'n lelijke zuignap hebben ).

Afbeeldingslocatie: http://www.gpsforless.co.uk/product_images/15839_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=34352&dimensionid=17&shopid=2

Op het plaatje is zit hij vast aan een horizontaal rooster. In de beschrijving staat dat deze ook op vertikale kunnen. Dan zou je in theorie de HD 90 graden kunnen draaien. Iemand ervaring mee?

[ Voor 27% gewijzigd door Don3k op 26-07-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:17
Don3k schreef op zondag 26 juli 2009 @ 09:57:
Iemand beetje ervaringen met autohouders? Ben op zoek naar een autohouder die vastklik in het ventilatierooster. Die heb ik wel gevonden. Maar ik wil graag mijn HD horizontaal hebben, en dat kan bij de meeste niet ( of je moet zo'n lelijke zuignap hebben ).

[afbeelding]

[afbeelding]

Op het plaatje is zit hij vast aan een horizontaal rooster. In de beschrijving staat dat deze ook op vertikale kunnen. Dan zou je in theorie de HD 90 graden kunnen draaien. Iemand ervaring mee?
Ik heb zelf het volgende gedaan:
Een proclip besteld voor mijn Clio, daarbij meteen een Tilt swivel brodit houder gehaald.
http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html
Kan je heel makkelijk dus je HD draaien in landscape mode dmv de tilt swivel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 15:55
RedRayMann schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:43:
Ik heb eerder verteld dat mijn phone problemen had met updaten. Dat is allemaal gelukt. Maar mijn fototoestel deed het niet meer...

Tegenwoordig kan ik weer moet moeite foto's maken, soms duurt het heel lang voor ie is opgeslagen en de andere keer lukt het gelijk.
In mijn htc album in Manila, waren enkele foto's dubbel. Elke keer als ik een foto maakte liet ie de eerste die ik gemaakt had zien :S En daarna werden de tumbs die ik maakte groen :S
Heb ze niet via ftp op mn server gezet...
Zie hier het resultaat van mijn phone :(
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0017.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0016.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0015.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0014.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0013.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0012.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0011.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0010.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0009.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0008.jpg (zichtbaar in manila, zelfde als img 7)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0007.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)
http://www.balaguer.nl/radio-unit-deluxe/IMAG0006.jpg (zichtbaar in manila, goed in album)

Als ik de images full screen doe, worden ze zoals het plaatje 6 (zie url) Vreemd dat ze via de pc dan weer grijs worden :S

Is dit een hardware fout of software? (kan hardreset doen, maar heb geen tijd om alles goed te back-up-en en weer terug te zetten)

En als ik de hardreset moet doen, weten jullie hoe ik alles asap weer terug krijg zoals ik t nu heb? (met software, reg tweaks etc)
nav needed spyware adware posten... modje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:58:
[...]

Tnx voor je mail, ga hem deze week proberen!

Heb zelf eigenlijk alles zelf geinstaleerd, ik bedoel. Heb zelf de bestanden aangepast zodat het tabblad er tussen kwam. Ik heb daardoor zelf gekozen welk tabblad weg ging, en bij mij was dat bel-geschiedenis. Kan ik ook opzoeken in icontact.
Er blijkt nog een eenvoudige methode te zijn ;) . De order nummer veranderen naar een opeenvolgend nummer van je laatste tab. In mijn geval was mijn laatste tab '10'. Ik heb manila TV player op '11' gezet en alle tabs inclusief Manila TV worden nu weergegeven. Ik kan ze alleen manila TV niet vinden bij 'tabbladeren aanpassen', dus kan helaas de volgorde niet aanpassen.

Weet iemand de modificatie om Manila TV daar ook weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
zelf heb ik de brodit genomen en dan met de juiste beugel erbij. te monteren zonder schroeven en zo weer weg te halen.
Don3k schreef op zondag 26 juli 2009 @ 09:57:

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer EA games te installeren op mijn touch hd. Het zijn .jar files. Helaas zonder succes. De installatie verloopt wat vaag en vervolgens is het schermpje van het spel zeer klein in de linker bovenhoek van mijn scherm en het spel reageerd nergens op.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de games voorzien op de WVGA-resolutie van de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik helaas niet. Kan ik nergens vinden. Zijn er EA games beschikbaar voor de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NFS Undercover doet het goed. BoomBlox ook.
Moet het enkel EA zijn?
Anders kan ik je Extrakt aanbevelen, en Resco Bubbles is ook leuk, maar level 15 is ondoenbaar (voor mij toch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Gopal schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:56:
Ik gebruik momenteel SPB MS 3.1, tesamen met de originele Nederlandse firmware. Als ik naar de widget Draadloos Beheer ga, dan kan ik daar normaal de optie bluetooth kiezen, maar dat is nu opeens weg. Dus ik bij de Comm Manager kijken of ik het aan kon zetten, maar hij gaat dan even laden en daarna staat het nog steeds niet aan.
Via de instellingen gekeken en zodra ik het daar aanvink, zou je in je taskbar moeten zien dat het aangaat, maar er gebeurt niks.
Dus ik vroeg mij af of iemand hier ook last van heeft of dat er een bepaalde oplossing voor is.
Ik heb nog geen hard reset geprobeerd, wel een soft reset.
Het is sinds vandaag opgetreden, toen ik mijn Wifi aan wou zetten en opeens zag dat er geen 4e optie meer bij Draadloos Beheer meer was :P.

Ik heb de afgelopen dagen NoData, SPB Time, Weather en een paar SPB games erop gezet, maar het lijkt mij niet dat dit de kwaaddoener zou zijn, ook al is het wel héél toevallig.
Mijn probleem heeft zichzelf vandaag opgelost 8)7 . Toch is het vreemd dat ik opeens geen mogelijkheid meer had om mijn bluetooth aan te zetten, door middel van de instellingen of in SPB MS 3.1 zelf.
Maar goed, als het probleemoplossend is, dan maakt het voor mij ook niet meer uit :P .

PSN-ID : Cenzer

Pagina: 1 ... 12 ... 32 Laatste