Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 13:59
Mouki_9 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:54:
[...]

probeer deze eens:http://www.megaupload.com/?d=86XOEPMV
Nee, die werkt niet helaas.

Wanneer ik bovenstaand bestand installeerd, wordt T9 helemaal disabled en kan ik niets meer instellen mbt T9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FLIPMODE:
Als je een geflasht toestel koopt via marktplaats, dan kan je nog garantie hebben als het toestel middels een USPL is geflasht. Dan kan je namelijk een hard reset uitvoeren en dan is het toestel weer zoals die is afgeleverd in de winkel.

Ik wil je adviseren dat de verkoper hem aflevert met de originele rom. Kan hij dit niet dan is hij geflasht met HSPL, de originele rom is er niet meer en je garantie is hiermee vervallen.
Vraag dus of hij de nieuwe rom met HSPL of met USPL erop heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Anarchy 99 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:58:
Welke rom cooker maakt een rom die wel supersnel is. Ik heb nodig PDF reader en Outlook synchronisatie, de rest kan mij gestolen worden. Ik gooi de Touch HD bijna iedere dag wel een keer bijna uit het raam omdat ik mij kapot erger aan de sloomheid. Ik draai nu Topix rom, maar 'even' een SMS sturen is er niet bij. Ik moet door 17 menu's worstelen die allemaal even traag gaan voordat ik kan typen.
dan is er iets mis met je HD...ik kan ech supersnel een sms verzenden....twee klikjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
MaZeLe schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:16:
[...]

Nee, die werkt niet helaas.

Wanneer ik bovenstaand bestand installeerd, wordt T9 helemaal disabled en kan ik niets meer instellen mbt T9.
deze heb ik ook geinstalleerd onder de miri rom en nederlandse T9 werkt goed!
Als je het geinstalleerd hebt, dan kan je onderin je scherm (keyboard icoontje) rechts op het driehoekje klikken. Daarna kan je de taal selecteren (dutch) En dan werkt T9

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 07:33
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:25:
@FLIPMODE:
Als je een geflasht toestel koopt via marktplaats, dan kan je nog garantie hebben als het toestel middels een USPL is geflasht. Dan kan je namelijk een hard reset uitvoeren en dan is het toestel weer zoals die is afgeleverd in de winkel.

Ik wil je adviseren dat de verkoper hem aflevert met de originele rom. Kan hij dit niet dan is hij geflasht met HSPL, de originele rom is er niet meer en je garantie is hiermee vervallen.
Dat is dus niet waar. Je kan met HSPL de ori rom perfect terugzetten. Het enige wat je verbouwd is de bootloader (SPL). Je kan met HSPL ook weer de originele bootloader terug flashen (wel eerst je originele rom terug ;)). Daar kan HTC ook niks aan zien.

Al heb ik op XDA ook verhalen gelezen (kan ff de link niet meer vinden) van mensen die telefoons met custom roms terugsturen en dan gewoon een gefixte telefoon terugkrijgen

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:40:
Voor alle Nederlandstalige vriendjes staat een nieuwe Blackstone rom in de upload :)

Version history

Dutch Topaz port (05.Jul.2009)
- Opera update including rotation of favorites
- Youtube support in both Opera and Internet Explorer
- Opera tweaks, cache, increased tabs, ad-blocking
- Updated icons hTC style
- Process manager in settings
- Updated xip
- 306MB free storage memory, 136MB free program memory after first boot
- Default pagepool 12MB
- Cool 3D game
- Rotate screen in settings, defaults to long press phone key

Even snel en stabiel als altijd :)
kwbr,..jij is de goeiste <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 13:59
Mouki_9 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:35:
[...]

deze heb ik ook geinstalleerd onder de miri rom en nederlandse T9 werkt goed!
Als je het geinstalleerd hebt, dan kan je onderin je scherm (keyboard icoontje) rechts op het driehoekje klikken. Daarna kan je de taal selecteren (dutch) En dan werkt T9
Aha, eindelijk werk hij fatsoenlijk. Na een hard-reset en dus een reinstall van het programmaatje werkt het.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

Flipm0de

geen

Denniskrol & Barttje

bedankt voor de reactie. Zal iig vragen of ie de telefoon helemaal origineel wilt maken. Kan ik dit ergens controleren? bij systeemeigenschappen ofzo?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:16

CSB

:D

Heb net Manila 2.5 draaien en ik moet zeggen: HTC's Manila wordt toch steeds beter.
Afgezien van de kleine bugjes (wat komt door het porten naar HD denk ik) werkt hij supersnel.
Wat lekker is, is dat je nu EINDELIJK op de homepage snelkoppelingen kunt plaatsen. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 06-07-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
CSB schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:19:
Heb net Manila 2.5 draaien en ik moet zeggen: HTC's Manila wordt toch steeds beter.
Afgezien van de kleine bugjes (wat komt door het porten naar HD denk ik) werkt hij supersnel.
Wat lekker is, is dat je nu EINDELIJK op de homepage snelkoppelingen kunt plaatsen. :)
Wat ik aan het filmpje zag ben je dan wel je meerdere agenda afspraken op je home tab kwijt? Want dat vind ik wel reuze handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Manillaq 2.5 op je telefoon zet, blijf je dan wel je eigen NL taal houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:15:
Wil graag een 2e handse kopen op marktplaats. Heb gelezen dat de garantie via HTC dmv het IMEI nr loopt. Een bon zou niet eens nodig zijn.
Zijn er wel andere dingen waar ik op zou moeten letten? Er staat in de advertentie dat ie geflashed is, dit zou dan naar de oorspronkelijke staat gebracht moeten worden voor de garantie. Is dit altijd te ondoen? Kan ik controleren of de software erop correspondeert met een bepaald nr of iets?
Als je je HTC ter reparatie aanbiedt (bij Eurotwice), dan vragen ze om de originele aankoopfactuur om te checken of je wel garantie hebt. Op dit moment zullen ze nog niet zo moeilijk doen (de Touch HD is nog zo nieuw dat je gewoon garantie hebt), maar over een jaar niet meer. Je heb standaard twee jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
MaZeLe schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:14:
[...]

Aha, eindelijk werk hij fatsoenlijk. Na een hard-reset en dus een reinstall van het programmaatje werkt het.

Tnx
glad to hear it worked! :D

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:25:
@FLIPMODE:

Als je met USPL een custom rom flashed is het niet zo dat je toestel na een hard reset weer is zoals afgeleverd in de winkel. Ik gebruik altijd USPL en na het flashen van een custom rom doe ik altijd nog even een hard reset omdat dat vaak wordt aangeraden..en dan is m'n toestel niet opeens weer zoals ik 'm in eerste instantie kreeg.

Zoals denniskrol al aangaf, wordt met HSPL je SPL aangepast, bij USPL is dat niet zo voor zover ik weet..en dat is dan dus het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Maar na een Hardreset is met USPL wel weer je SPL origineel. Als je dus nog een rom wilt flashen zal wel weer USPL moeten doen. Een custom rom blijft er wel gewoon opstaan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
Volgens is zelf naar een soft reset al de originele SPL terug. USPL wordt zover ik weet tijdelijk in het geheugen opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Dat kan ook, ik heb alleen HSPL gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
genesisfm schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:14:
[...]

Het is net alsof er vocht onder het scherm zit :(

Als ik goed kijk dan zit dat "vocht" in het midden van de scherm.
Net op de plek waar er gaatjes zitten (houd het scherm maar eens in het licht).
Dat 'vocht' zie je wrs alleen onder tl-verlichting en ziet er een beetje olieachtig uit. Dat heb ik ook gehad met mn TouchCruise.
Goed omschrijven van de klacht bij telefonsiche aanmelding Eurotwice *die belgen 'vertalen' het nl intern naar standaard codes* en je krijgt er een nieuw touchscreen in. Tenminste...dat kreeg ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Zijn er mensen die al eens geprobeerd hebben of je een 32 GB mem-card kunt gebruiken? Of is de aangegeven 16 GB ook echt de max?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een week geleden voor het eerst dat mn scherm niet aanging terwijl de telefoon gewoon aan stond. Ik probeerde hem opnieuw aan te zetten maar dat lukte niet, ook reset knopje, batterij eruit hielp allemaal niet.
Na een paar keer proberen ging die gelukkig opeens weer aan.

Vrijdag had ik hetzelfde probleem alleen nu kreeg ik hem echt niet meer aan, behoorlijk vaak geprobeerd met batterij eruit halen enzo. Zelfs de batterij opladen deed ie niet. Als ik de stekker erin deed ging het ledje niet eens branden, maar na een tijdje was ie wel behoorlijk heet geworden dus hij was wel iets aan het doen.

Nu vanmorgen steek ik de telefoon weer in de oplader en het ledje ging branden! Ik blij en probeerde hem aan te zetten. Na 3 keer proberen had ik opeens beeld! Alles lijkt normaal, de tijd staat raar en de batterij is halfleeg, terwijl die dus zo lang in de oplader zat dat ie wel vol moest zijn.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar de problemen herhalen zich steeds frequenter.

Weet iemand waar mijn probleem aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
goededag allemaal! ik merk dat mijn smsjes niet altijd overkomen, heb al verschillende roms gebruikt maar het probleem blijft hetzelfde:s ik denk dat het aan de htc sms app! want als ik via win mobile app sms dan komt het altijd aan! hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
artie16 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:00:
goededag allemaal! ik merk dat mijn smsjes niet altijd overkomen, heb al verschillende roms gebruikt maar het probleem blijft hetzelfde:s ik denk dat het aan de htc sms app! want als ik via win mobile app sms dan komt het altijd aan! hebben meerdere mensen hier last van?
Als je even 3 / 4 pagina's terug leest zie je dat ook ik over dit probleem schrijf.
Welke provider heb je? Hi?

Zie dan ook meteen hetgene wat de klantenservice mij aangaf: Een storing in de Hi sms servers welke er al enkele maanden in zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
artie16 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:00:
klopt dit probleem komt vaker voor.. vooral in gebieden waar zeer weinig bereik is, alsof je HTC dan denkt om maar helemaal geen sms te sturen.. bellen is dan vaak ook niet mogelijk..

Hier in huis hebben we 5 HTC´s met elk dit probleem in slecht bereikbare gebieden. HTC en Hi zeggen allebei geen schuldige te zijn aan dit probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 22:52
micheldenhaag schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:11:
[...]

Dat 'vocht' zie je wrs alleen onder tl-verlichting en ziet er een beetje olieachtig uit. Dat heb ik ook gehad met mn TouchCruise.
Goed omschrijven van de klacht bij telefonsiche aanmelding Eurotwice *die belgen 'vertalen' het nl intern naar standaard codes* en je krijgt er een nieuw touchscreen in. Tenminste...dat kreeg ik ;)
Dankje, ik heb hem inmiddels weg gebracht.. De vraag is of het vocht is en niet het scherm wat door de warmte geks is gaan doen.
Binnen 1 / 2 weken hoor ik of ze hem kunnen en willen repareren :)

Maar goed, het toestel zat in een hoesje in mijn zak, toch vreemd dat daar de telefoon niet tegen kan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
dempie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:32:
[...]

klopt dit probleem komt vaker voor.. vooral in gebieden waar zeer weinig bereik is, alsof je HTC dan denkt om maar helemaal geen sms te sturen.. bellen is dan vaak ook niet mogelijk..

Hier in huis hebben we 5 HTC´s met elk dit probleem in slecht bereikbare gebieden. HTC en Hi zeggen allebei geen schuldige te zijn aan dit probleem..
Bedankt voor de info! Klopt wel dat het bereik slecht is waar ik vandaag was. Alleen het rare is dat als ik een nummer met +31 ervoor een sms verstuur dat deze niet wordt verstuurd en hetzelfde nummer zonder +31 (op dezelfde plek) wel de sms verstuurd.. Maar dit echt een specifiek probleem van Hi+HTC? September krijg ik namelijk een vodafone abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 09:59
Pff, zit de hele avond al te klooien met IGO, heb het geinstalleerd maar ik krijg telkens intialisation error, nog language files found. Nu heb ik die gevonden en in de lang map geplaatst, maar nog steeds die error. Heeft iemand een duidelijke uitleg hoe je dit op je hd moet installeren?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Goeie versie installeren, paar bestandjes updaten (sys. nog iets) en de speedcam-file weghalen waren hier de oplossing. Kan nu geen uitgebreide how-to voor je maken hoe ik het gedaan heb, eventueel vanavond wel. Misschien dat iemand anders in de tussentijd al een snellere oplossing heeft?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
artie16 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:39:
[...]

Bedankt voor de info! Klopt wel dat het bereik slecht is waar ik vandaag was. Alleen het rare is dat als ik een nummer met +31 ervoor een sms verstuur dat deze niet wordt verstuurd en hetzelfde nummer zonder +31 (op dezelfde plek) wel de sms verstuurd.. Maar dit echt een specifiek probleem van Hi+HTC? September krijg ik namelijk een vodafone abo!
Ik weet dat het probleem voorkomt met HTC + Hi/KPN, maar een vriendin van me heeft een HTC met Vodafone en heeft het probleem hier bij ons thuis ook wel eens gehad.. Gelukkig komt dit probleem op een zeer beperkt aantal plaatsen voor, maar als het zich bij je thuis voordoet, is het flink vervelend. Het probleem met +31 is mij nog niet opgevallen,.. Heb voor al m'n nummers +31 staan namelijk...
Hopelijk komt er bij een nieuwe radio update een oplossing voor dit probleem. Had namelijk met de oude ROM geen problemen volgens mij, maar vindt dat niet echt een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Klopt het dat mail via exchange niet om kan gaan met HTML mail? Via pop en imap werkt het wel maar via exchange niet.. ;( Gebruik 't icm met DirectPush.. Dat werkt super trouwens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
dempie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:43:
[...]

Ik weet dat het probleem voorkomt met HTC + Hi/KPN, maar een vriendin van me heeft een HTC met Vodafone en heeft het probleem hier bij ons thuis ook wel eens gehad.. Gelukkig komt dit probleem op een zeer beperkt aantal plaatsen voor, maar als het zich bij je thuis voordoet, is het flink vervelend. Het probleem met +31 is mij nog niet opgevallen,.. Heb voor al m'n nummers +31 staan namelijk...
Hopelijk komt er bij een nieuwe radio update een oplossing voor dit probleem. Had namelijk met de oude ROM geen problemen volgens mij, maar vindt dat niet echt een optie...
Kan ook toeval zijn geweest dat het zonder +31 wel opeens deed ;) Ik heb er thuis zelf niet last van, maar bij mn vriendin en pleegouders wel! Alleen nu is er weer wat anders,, namelijk m'n vriendin ontvangt nu telkens 2x mn smsjes.. Ik ga eens proberen om de radio te downgraden ;)

Nog een klein dingetje:
Is het erg als HTC niet Hi als provider ziet maar KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

artie16 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:27:
[...]

Kan ook toeval zijn geweest dat het zonder +31 wel opeens deed ;) Ik heb er thuis zelf niet last van, maar bij mn vriendin en pleegouders wel! Alleen nu is er weer wat anders,, namelijk m'n vriendin ontvangt nu telkens 2x mn smsjes.. Ik ga eens proberen om de radio te downgraden ;)

Nog een klein dingetje:
Is het erg als HTC niet Hi als provider ziet maar KPN?
Zelfde netwerk dus dat lijkt me geen probleem :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Dexter schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:18:
Goeie versie installeren, paar bestandjes updaten (sys. nog iets) en de speedcam-file weghalen waren hier de oplossing. Kan nu geen uitgebreide how-to voor je maken hoe ik het gedaan heb, eventueel vanavond wel. Misschien dat iemand anders in de tussentijd al een snellere oplossing heeft?
Als je dat zou kunnnen doen, graag! Anderes is een link naar een bestaande goeie uitleg ook prima, ik vind er nergens 1 nl. Ik probeer btw 8.1 te installwren. Er staat bij dat ie wvga support heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag mensen,

Heeft iemand enig idee waarom mijn beeldscherm steeds wegvalt en dan blijvend weg is?

De telefoon staat nog wel aan maar beeldscherm (is uit) reageert nergens meer op..
Na een paar keer de batterij erin en eruit en verscheidene pogingen om hem aan te zetten doet hij het wel weer, maar steeds voor kortere tijd.
Het gebeurd steeds vaker. Geeft tijdens het opstarten ook wel eens aan de mijn batterij te leeg is maar die zit vol. De keer erna doet hij het gewoon weer en geeft hij ook aan dat de batterij vol zit.

Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:11:
Goedenmiddag mensen,

Heeft iemand enig idee waarom mijn beeldscherm steeds wegvalt en dan blijvend weg is?

De telefoon staat nog wel aan maar beeldscherm (is uit) reageert nergens meer op..
Na een paar keer de batterij erin en eruit en verscheidene pogingen om hem aan te zetten doet hij het wel weer, maar steeds voor kortere tijd.
Het gebeurd steeds vaker. Geeft tijdens het opstarten ook wel eens aan de mijn batterij te leeg is maar die zit vol. De keer erna doet hij het gewoon weer en geeft hij ook aan dat de batterij vol zit.

Kan iemand mij helpen??
En 1 keer kort op het 'aan' knopje drukken werkt niet? :?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:21:
[...]

En 1 keer kort op het 'aan' knopje drukken werkt niet? :?
Nee, dat lukt helaas idd niet :?

Iemand nog andere ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Probleem met GPS ontvangst sinds vandaag: Waar ik deze week tomtom al 3 dagen probleemloos heb gebruikt krijgt hij vandaag ineens geen GPS signaal meer. Blijft continue de melding 'wacht op bruikbaar GPS-signaal' geven.

Al een paar keer softreset gedaan, maar het lukt gewoon niet meer. In de auto niet, buiten niet. Kan de interne GPS defect zijn? Aangezien ik tot op heden altijd binnen 10 sec. een fix vraag ik me af of dit wel een softwarematig probleem is. Iemand tips/ideeën? :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

B-Buster schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:45:
Probleem met GPS ontvangst sinds vandaag: Waar ik deze week tomtom al 3 dagen probleemloos heb gebruikt krijgt hij vandaag ineens geen GPS signaal meer. Blijft continue de melding 'wacht op bruikbaar GPS-signaal' geven.

Al een paar keer softreset gedaan, maar het lukt gewoon niet meer. In de auto niet, buiten niet. Kan de interne GPS defect zijn? Aangezien ik tot op heden altijd binnen 10 sec. een fix vraag ik me af of dit wel een softwarematig probleem is. Iemand tips/ideeën? :)
misschien is je quickgps data verlopen? start -> programma's -> quickgps -> download (moet je wel een internetverbinding hebben ;))
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:44:
[...]

Nee, dat lukt helaas idd niet :?

Iemand nog andere ideeen??
Heb je al een hardreset geprobeerd? [maak een backup, een hard-reset verwijdert *al* je data en brengt hem terug naar fabrieksinstellingen]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
tdw schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:51:
[...]

misschien is je quickgps data verlopen? start -> programma's -> quickgps -> download (moet je wel een internetverbinding hebben ;))
Even nagekeken. De data die erop stond was van 7 juli, nu geupdate naar 9 juli. Dat helpt voorlopig nog niets.

Edit: verder ook geen achtergrondprogramma's open staan. Alle instellingen vanuit de startpost had ik al gecheckt, die stonden allemaal nog goed.

[ Voor 17% gewijzigd door B-Buster op 09-07-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Ik had het van het weekend ook (weer) Na een softreset werkte het weer, maar een maandje geleden heeft het 2 dagen niet gewerkt. Daarna had het zichzelf weer gemaakt. Ik heb geen idee waardoor, maar het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een veripart hands free kit aangeschaft (deze) voor m'n Touch HD. Ik had zo'n zelfde voor mijn Tytn II en die werkte perfect, maar als ik deze aansluit krijg ik de melding "Deze USB headset wordt niet ondersteund". Hij laadt dan ook niet op. Volgens PDAshop zou het een defect model zijn maar dat betwijfel ik. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

B-Buster schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:45:

Heb je mischien in de tussetijd je accu verwissel? Mocht je hem opsturen voor reparatie stuur je accu mee!!!
Heb dit ook een keer gehad met de HTC Touch Cruise 3 keer op gestuurd omdat GPS geen fix kreeg. De 3de keer met accu en toen deed GPS het weer!

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nou, waar het ding last van had geen idee, maar hij doet het spontaan weer. Startte TomTom net even op en hij had al een fix voor hij helemaal opgestart was. En dat terwijl ik binnen zit. :P

Wel vreemd, heb de telefoon verder gewoon aan gehad, niets aan veranderd sinds gisteravond. Maargoed, hopelijk was dit een eenmalig probleem.

@ hierboven: accu was niet verwisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

B-Buster schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:29:
Nou, waar het ding last van had geen idee, maar hij doet het spontaan weer. Startte TomTom net even op en hij had al een fix voor hij helemaal opgestart was. En dat terwijl ik binnen zit. :P

Wel vreemd, heb de telefoon verder gewoon aan gehad, niets aan veranderd sinds gisteravond. Maargoed, hopelijk was dit een eenmalig probleem.

@ hierboven: accu was niet verwisseld.
Misschien was het gewoon zulk slecht weer dat het lastig was signaal te krijgen, of werd het signaal door andere weersinvloeden benadeeld :)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
B-Buster schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:27:
[...]

Even nagekeken. De data die erop stond was van 7 juli, nu geupdate naar 9 juli. Dat helpt voorlopig nog niets.

Edit: verder ook geen achtergrondprogramma's open staan. Alle instellingen vanuit de startpost had ik al gecheckt, die stonden allemaal nog goed.
Ik heb dit probleem 1x gehad. Ook van alles geprobeerd. Tenslotten de TomTom cab opnieuw geïnstalleerd. Hierna werkte alles weer als een zonnetje. ;)

Probeer het ook eens. Kleine moeite. Veel gemakkelijker dan een hard reset, en alles er daarna opnieuw op moeten zetten... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
tdw schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:30:
[...]

Misschien was het gewoon zulk slecht weer dat het lastig was signaal te krijgen, of werd het signaal door andere weersinvloeden benadeeld :)
Dat zou wel van invloed zijn geweest, maar ik denk niet dat het kleine beetje regen ermee te maken had. In veel slechter weer heeft hij voorheen gewoon prima gefunctioneerd. Ik vond juist dat hij zo moeilijk van de wijs te brengen was. :)
Timmy_01 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:34:
[...]

Ik heb dit probleem 1x gehad. Ook van alles geprobeerd. Tenslotten de TomTom cab opnieuw geïnstalleerd. Hierna werkte alles weer als een zonnetje. ;)

Probeer het ook eens. Kleine moeite. Veel gemakkelijker dan een hard reset, en alles er daarna opnieuw op moeten zetten... 8)
Dat ga ik als het zich nogmaals voordoet eens proberen. Aangezien het zichzelf weer heeft opgelost lijkt het me niet aan tomtom te liggen, maar het is het proberen wel waard.

Iedereen bedankt voor het meedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Timmy_01 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:34:
[...]

Ik heb het nu 3 keer gehad, alle 3 keer zonder het gebruik van TomTom (staat er wel op). Na 2 dagen had het zichzelf weer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:48:
Ik heb een veripart hands free kit aangeschaft (deze) voor m'n Touch HD. Ik had zo'n zelfde voor mijn Tytn II en die werkte perfect, maar als ik deze aansluit krijg ik de melding "Deze USB headset wordt niet ondersteund". Hij laadt dan ook niet op. Volgens PDAshop zou het een defect model zijn maar dat betwijfel ik. Iemand een idee?
weet niet precies hoe hands free kits werken maar elke vorm van audio via de usb poort werkt idd niet bij de HD. Je zult een oplossing met bluetooth moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Of gewoon een radio met een aux ingang en die op je koptelefoonaansluiting aansluiten, zo heb ik het en dat werkt perfect. Geluid over de speakers, de microfoon van de telefoon gebruiken. Kan je meteen ook je muziek en tomtom over de speakers halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:14:
[...]

weet niet precies hoe hands free kits werken maar elke vorm van audio via de usb poort werkt idd niet bij de HD. Je zult een oplossing met bluetooth moeten zoeken.
deze lader heeft een aux kabeltje die je in de hd prikt, en dat gedeelte werkt ook wel. Hij laadt alleen niet op en dat zou hij natuurlijk wel moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
IGO werkt nu toch, en erg fijn ook moet ik zeggen, alleen ik heb een paar vraagjes. In het begin kreeg ik een melding dat de adresgegevens van mijn contactpersonen niet goed ingeladen konden worden, maar ik vind nergens een menu om dit nogmaals te proberen of te corregeren. En ik heb de flitspalen via poiedit in het formaat van IGO erin gezet, maar hoe controleer ik of ze ook gaan werken? (nu geen zin om helemaal naar een flitspaal te gaan rijden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:51:
IGO werkt nu toch, en erg fijn ook moet ik zeggen, alleen ik heb een paar vraagjes. In het begin kreeg ik een melding dat de adresgegevens van mijn contactpersonen niet goed ingeladen konden worden, maar ik vind nergens een menu om dit nogmaals te proberen of te corregeren. En ik heb de flitspalen via poiedit in het formaat van IGO erin gezet, maar hoe controleer ik of ze ook gaan werken? (nu geen zin om helemaal naar een flitspaal te gaan rijden ^^
je zou ze moeten zien als je flink uitzoomt op je locatie. Flitspalen in de nabijheid kun je dan zien (tot een km of 5 schat ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
oke maar hoe importeer jij ze dan? Als .UPD bestanden? en plaats je ze in de map I:\iGO8\content\speedcam\ ? En tot slot moet ik nog iets doen met het bestaande bestandje SpeedcamUpdates.spud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Ik heb een probleem:
Ik heb een custom-rom erop gezet, van HTCforums.nl.
Nu loopt -ie constant vast en heb ik een verkleuring.
Het is echter niet hardwarematig, want bij het opstarten krijg ik wel even de gewone kleuren te zien.

Een andere ROM erop zetten helpt niet, blijf dezelfde problemen krijgen.
Ook de originele roms lijken niet te werken.

Heeft iemand een suggestie?
Of anders hoe ik 'm zo makkelijk mogelijk in originele staat kan krijgen?
Ook een hard-reset werkt dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Heb je wel Hard SPL 1.56 erop gezet? Als je een oudere versie gebruikt, dan kan deze rare kleuren vertonen namelijk.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een alternatief programma voor flitsnav? Ik zag namelijk laatst iemand op een feestje met de Touch HD en de software vereist niet dat TomTom aan staat.

Op basis van GPS kan de software bepalen of je dicht bij een (mobiel) flitser bent en dan piept het toestel... super handig leek me, alleen welk programma is het?

Wellicht kent ook iemand een programma zoals VoipSMS die op providers als Voipbusters werkt om goedkoop SMS-jes te versturen. IpSMS ook al geprobeerd, maar geen succes ivm framework....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:40:
Kent iemand een alternatief programma voor flitsnav? Ik zag namelijk laatst iemand op een feestje met de Touch HD en de software vereist niet dat TomTom aan staat.

Op basis van GPS kan de software bepalen of je dicht bij een (mobiel) flitser bent en dan piept het toestel... super handig leek me, alleen welk programma is het?

Wellicht kent ook iemand een programma zoals VoipSMS die op providers als Voipbusters werkt om goedkoop SMS-jes te versturen. IpSMS ook al geprobeerd, maar geen succes ivm framework....
Mobiele flitsers zal lastig worden, tenzij je met TMC gaat werken. Dit heb ik aan de praat kunnen krijgen met iGo.
SibboNL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 00:14:
Ik heb een probleem:
Ik heb een custom-rom erop gezet, van HTCforums.nl.
Nu loopt -ie constant vast en heb ik een verkleuring.
Het is echter niet hardwarematig, want bij het opstarten krijg ik wel even de gewone kleuren te zien.

Een andere ROM erop zetten helpt niet, blijf dezelfde problemen krijgen.
Ook de originele roms lijken niet te werken.

Heeft iemand een suggestie?
Of anders hoe ik 'm zo makkelijk mogelijk in originele staat kan krijgen?
Ook een hard-reset werkt dus niet...
Zoals hier boven beschreven staat, waarschijnlijk heb je een oude HSPL er op gezet. Lees ook net dat op het htcforum ook nog 1.07 gebruikt wordt in het tutorial topic. HSPL 1.56 is al een tijdje uit. Deze wordt ook aangeraden voor de nieuwste roms.

[ Voor 34% gewijzigd door harmageddon op 11-07-2009 12:54 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
moet je voor tmc nou wel een headset erin hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Snuurtje schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:45:
moet je voor tmc nou wel een headset erin hebben?
Headset moet er in. De kabel van je headset is tevens de antenne (dit is al jaren zo bij mobiele telefoons)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ja, dat weet ik, maar ik had gehoopt (fat chance) dat het makkelijker zou gaan. Elke keer als ik ga rijden telefoon in de houder, usb ding in sigaretten aansteker en headset inpluggen, dan een TMC progje opstarten, vervolgens IGO, das zoveel werk... Niet dat ik lui ben, ik ontwijk graag files en flitsers, maar je wil ook een beetje vlot kunnen wegrijden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:13
hoi,

Ik wou gisteren wat foto's in de sportstand & burst modes maken en hij maakte 1 foto en daarna liep camera.exe vast en hij had de foto die gemaakt had niet opgeslagen.
Hebben meer mensen ooit van dit probleem last gehad?
Ik heb gewoon de standaart roms van htc en alle updates.
Heb die instellingen aangepast via Advanced config en ook gecontroleerd via het register en dat klopt allemaal zoals op het eerste pagina staat beschreven.

Wie weet de oplossing?

Greets Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Zijn er de laatste tijd eigenlijk nog handige / leuke programma's voor de Touch HD uitgekomen?

Lees er hier zo weinig over :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Zijn er mensen die de energy 6.5 rom ook gebruiken ? Ik krijg het hsdpa internet er met geen mogelijkheid op. Elke keer als ik quick gps wil updaten dan komt hij met een error dat de dat data connectie niet aanwezig is. Nu zit het programma ''Nodata'' standaard bij de rom ingepakken. Als ik deze wil opnenen dan krijg ik meteen een foutmelding/error, dan het programma niet goed zou functioneren. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Hardreset /Softwreset al meerdere malen geprobeerd.

Edit: een nieuwe Dutty 6.5 rom is net verschenen. Inmiddels aan het flashen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 12-07-2009 21:53 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DaFreakR schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:17:
Zijn er de laatste tijd eigenlijk nog handige / leuke programma's voor de Touch HD uitgekomen?

Lees er hier zo weinig over :-)
De Touch HD draait op WM, en we hebben een WM-softwaretopic. Als je geïnteresseerd bent in programma's zou je dat topic eens op kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Possible schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:39:
Zijn er mensen die de energy 6.5 rom ook gebruiken ? Ik krijg het hsdpa internet er met geen mogelijkheid op. Elke keer als ik quick gps wil updaten dan komt hij met een error dat de dat data connectie niet aanwezig is. Nu zit het programma ''Nodata'' standaard bij de rom ingepakken. Als ik deze wil opnenen dan krijg ik meteen een foutmelding/error, dan het programma niet goed zou functioneren. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Hardreset /Softwreset al meerdere malen geprobeerd.

Edit: een nieuwe Dutty 6.5 rom is net verschenen. Inmiddels aan het flashen :D
Ik draai die ook, de vorige versie van hem die op 30-06 is verschenen. En ik heb nergens last van :) Had jij deze problemen met de nieuwste?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grag enige hulp svp. Opeens viel mijn HTC uit. Ik daxcht eerst aan een lege batterij, mar niets van dat al. Na een softe reset zag ik tot mijn verbazing dat ik ne het aantikken van telefoon linksonder geen scherm kreeg met mijn contacten, maar een scherm met de laaatste oproepenene het toestenblok. Dan krijg ik linksonder de term 'toetsenblok' in plaats van contacten. Wanneer ik dat aantik, verdwijnt het toestenblok, maar de lijst met contacten en links het alfabet ben ik kwijt. Weet iemand hoe ik dat weer terug moet instellen? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Start -> Contacten ?

Of naar de 'people' tab en dan linksonder 'Alle contacten' oid?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:56:
Start -> Contacten ?

Of naar de 'people' tab en dan linksonder 'Alle contacten' oid?
Thnxs voor de reatie. Ik kan de contacten wel vinden, maar wanneer ik tot voor kort linksonder op telefoon klikte, kwam die lijst met contacten meteen. Nu krijg ik een toetsenblok en alle laatste telefoonnummers. En eigenlijk wil ik de oude situatie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Snuurtje schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:02:
Ja, dat weet ik, maar ik had gehoopt (fat chance) dat het makkelijker zou gaan. Elke keer als ik ga rijden telefoon in de houder, usb ding in sigaretten aansteker en headset inpluggen, dan een TMC progje opstarten, vervolgens IGO, das zoveel werk... Niet dat ik lui ben, ik ontwijk graag files en flitsers, maar je wil ook een beetje vlot kunnen wegrijden toch?
Het kan wel een pietsie simpeler, want bij de HyperGPS TMC driver zit een utility die het mogelijk maakt om daarmee in één klik de driver te laden en vervolgens iGO te starten, waarna bij het afsluiten van iGO ook automatisch de driver weer wordt gedeactiveerd. Scheelt weer een handeling, best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
Kan de Touch HD ook als WiFi uitzenden?
Ik heb namelijk mobiel internet op de HD en wil deze graag (beveiligd) uitzenden/delen naar m'n laptop.
Het zit namelijk zo:
De laptop is van mijn werk en behoorlijk 'beveiligd'. Er kan namelijk geen software worden geinstalleerd zonder administrator rechten; de HD kan dus niet via de usb kabel verbonden worden met de laptop om zo internet te delen.
Nu vroeg ik af of ik d.m.v. WiFi vanaf de HD internet op m'n laptop kan krijgen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja hoe?

EDIT

al een link gevonden met uitleg en werkende ;)
HTC touch als WI-FI modem

[ Voor 9% gewijzigd door lochtejans op 13-07-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
harmageddon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:45:
[...]

Ik draai die ook, de vorige versie van hem die op 30-06 is verschenen. En ik heb nergens last van :) Had jij deze problemen met de nieuwste?
Inmiddels weer terug gegaan naar de Energy. Na een clean install werkte alles wel in 1 keer :? Erg vreemd. De rom gevalt me overigens erg goed. De Dutty R5 6.5 rom heeft nog te veel bugs helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 23:40
Leuk programma, helaas kost het 20 dollar. Heeft iemand nog gratis varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snuurtje schreef op zondag 12 juli 2009 @ 01:02:
..Appelsap schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:56:
[...]

Het kan wel een pietsie simpeler, want bij de HyperGPS TMC driver zit een utility die het mogelijk maakt om daarmee in één klik de driver te laden en vervolgens iGO te starten, waarna bij het afsluiten van iGO ook automatisch de driver weer wordt gedeactiveerd. Scheelt weer een handeling, best handig.
Zoals Appelsap zegt, kan je de TMC-driver automatisch laten starten als je iGO start (of eigenlijk omgekeerd, je start de TMC-driver en die start voor jou iGO op :) ).
Als je op xda-devs even naar het TMC-topic kijkt, zal je zien dat er mensen zijn die hun lader ook als antenne kunnen gebruiken, of er een splitter aan hebben hangen, waar ze hun headset hebben ingeplugd.

Dan wordt het al heel wat simpelder => HD in houder, lader/splitter met reeds ingeplugde headset insteken, TMC-driver starten. 5 seconden werk en maar 3 handelingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:12:
[...]

Thnxs voor de reatie. Ik kan de contacten wel vinden, maar wanneer ik tot voor kort linksonder op telefoon klikte, kwam die lijst met contacten meteen. Nu krijg ik een toetsenblok en alle laatste telefoonnummers. En eigenlijk wil ik de oude situatie terug.
Ik zou niet weten hoe, mijn HD heeft het altijd al op 'jouw' manier gedaan. Overigens kun je als je linksonder drukt, nog een keer linksonder drukken. Dat lijkt mij niet onhandig en opent ook de contacten zoals jij het wilt.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:14:
[...]

Ik zou niet weten hoe, mijn HD heeft het altijd al op 'jouw' manier gedaan. Overigens kun je als je linksonder drukt, nog een keer linksonder drukken. Dat lijkt mij niet onhandig en opent ook de contacten zoals jij het wilt.
Ja vreemd, hè. Ik kan wel twee keer linksonder drukken, maar dan verdwijnt en verschijnt alleen toetsenblok. Maar bedankt voor je moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Wat een geweldige telefoon is dit! het scherm is echt fantastisch groot. 2 dingen waar ik niet uitkom

1) als ik een nieuwe sms of email krijg knippert het ledlampje niet. Kan ook zo nergens een optie hiervoor vinden. De Diamond 2 deed dit out of the box

2) bij het typen van een sms kreeg je op de diamond2 een "." als er 2x op de spatiebalk werd gedrukt. Er makkelijk bij zinnen. Kan dit ook niet meer terugvinden op de HD :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 10:58
Ik heb kpn en touch HD
Maar toch lukt het me niet om te mmsen..zowel versturen als ontvangen is niet mogelijk.
Via de site van kpn.com kan je handmatig alles instellen.
(normaliter ook via een sms, maar voor deze telefoon is dat niet mogelijk :S)
Iemand bekend met dit probleem en een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Ik heb gewoon een keer de VerbindingsInstelling wizzard (in Instellingen/Verbindingen) een keer gedraaid en kan zenden en ontv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Crap, vanochtend verslapen doordat die wekker van m'n hd niet gewoon doorgaat met piepen, hij stopt na een paar keer het geluid af te spelen.

Kun je dat instellen dat ie gewoon doorpiept of moet ik dan andere software installeren?

[ Voor 6% gewijzigd door Bever op 14-07-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Bever schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:37:
Crap, vanochtend verslapen doordat die wekker van m'n hd niet gewoon doorgaat met piepen, hij stopt na een paar keer het geluid af te spelen.

Kun je dat instellen dat ie gewoon doorpiept of moet ik dan andere software installeren?
G alarm.. op het moment een van de betere alarm appz imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Flipm0de schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:46:
Wat een geweldige telefoon is dit! het scherm is echt fantastisch groot. 2 dingen waar ik niet uitkom

1) als ik een nieuwe sms of email krijg knippert het ledlampje niet. Kan ook zo nergens een optie hiervoor vinden. De Diamond 2 deed dit out of the box

2) bij het typen van een sms kreeg je op de diamond2 een "." als er 2x op de spatiebalk werd gedrukt. Er makkelijk bij zinnen. Kan dit ook niet meer terugvinden op de HD :S
1) Start -> Instellingen -> Geluiden en notificaties -> Notificaties -> selecteer 'Berichten: nieuw textbericht' -> Flash Light for aanvinken en een tijdslimiet instellen.
2) Wat is er mis met gewoop op de '.' drukken?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

tdw schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:00:
[...]

1) Start -> Instellingen -> Geluiden en notificaties -> Notificaties -> selecteer 'Berichten: nieuw textbericht' -> Flash Light for aanvinken en een tijdslimiet instellen.
2) Wat is er mis met gewoop op de '.' drukken?
Thanks, heb hier alles aangezet en geprobeerd maar het lampje brandt niet bij een mail of sms. Zal thuis eens proberen of ie wel brandt als ie aan de oplader hang, anders lijkt het ledje gewoon niet te werken :S

2). Ik gebruik vaak het compact qwerty toetsenbord. En dan moet je via symbols naar de punt. 2x op spatie is zoveel sneller (oud iphone gebruiker ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ik heb gezocht maar nog niet gevonden...

Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon geupdate met de officiele update
Op mijn SD stonden nog al mijn foto's en heb ik laten staan, toen ik mijn fototoestel opende, en een foto nam, duurde het heel lang voordat deze opgeslagen werd (ofwel, windows loading rondje in scherm en uren wachten)
uiteindelijk op de home button geduwd, en camera wilde niet meer starten.

Kwam er achter dat de foto's er nog op stonden en heb ze verplaatst, maar zelfde situatie gebeurde...

Net alle foto's verwijderd (heb ze toch op mn pc staan) en weer geprobeerd, maar continu bij het maken van de foto, en dan voornamelijk bij het voorbeeld dat erna verschijnt, blijft eht windows loading balletje draaien en draaien...

De camera wil niet meer opstarten daarna en de verlichting blijft op full... Ofwel, softreset en verlichting terug zetten op mijn gewenste niveau...

Is mijn camera nu nutteloos geworden of doe ik iets fout? :(

//edit//

Na 5 minuten wachten kwam er een berichtje! Dat de foto niet kon worden opgeslagen door een internal error.
Ik heb t geprobeerd door zowel de foto op de sd kaart als het interne geheugen op te slaan ... Review staat uit, en aantal megapixels is 3 (om het bestand niet te groot te maken dacht ik)

[ Voor 13% gewijzigd door RedRayMann op 14-07-2009 18:15 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• younxta
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
RedRayMann schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:58:
De camera wil niet meer opstarten daarna en de verlichting blijft op full... Ofwel, softreset en verlichting terug zetten op mijn gewenste niveau...

Is mijn camera nu nutteloos geworden of doe ik iets fout? :(
Heb je al een hardreset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 06-09 21:51
younxta schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:36:
[...]

Heb je al een hardreset geprobeerd?
na mn update en alles weer terug zetten zoals het hoort, is dat eerlijk gezegd het laatste wat ik wil...
Als er geen andere ideeën zijn, zal ik het moeten proberen, maar moet ik eerst een nieuwe usb kabel hebben, want de kabel die ik bij mn phone gekregen heb, werkt niet met activesync :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen oplossing voor het niet kunnen internetten of weer cq koersen updaten via WIFI.

Ik heb alle mogelijkheden van instellingen die ik kan bedenken geprobeerd (via Comm manager en Draadloos Netwerk Configureren):
- uiteraad WLAN aangezet
- gegevensverbinding zowel uit als aangezet
- in "draadloos netwerk configureren" zowel internet als werk gekozen.
Maar in alle gevallen lukt het niet.
Ik heb het geprobeerd met mijn eigen thuisnetwerk, waar de verbinding met maximale sterkte tot stand komt.

Wie weet wat ik verkeerd doe of vergeet of heeft anderszins een oplossing?
Of is er iets met mijn HD niet goed?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Flipm0de schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:46:

ok, ik ben echt dom...
Zat naar het ledje (of iets wat lijkt op een ledje) naast de speaker te kijken. En daar gebeurd idd helemaal niets... Het ledje naast de powerknop werkt wel gewoon! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Huh, ik kwam er zojuist achter dat je ook mini usb in de hd kan proppen. Werkt prima hier.. :D

Btw. eigen risico als je het gaat proberen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:55:
Ik heb nog steeds geen oplossing voor het niet kunnen internetten of weer cq koersen updaten via WIFI.

Ik heb alle mogelijkheden van instellingen die ik kan bedenken geprobeerd (via Comm manager en Draadloos Netwerk Configureren):
- uiteraad WLAN aangezet
- gegevensverbinding zowel uit als aangezet
- in "draadloos netwerk configureren" zowel internet als werk gekozen.
Maar in alle gevallen lukt het niet.
Ik heb het geprobeerd met mijn eigen thuisnetwerk, waar de verbinding met maximale sterkte tot stand komt.

Wie weet wat ik verkeerd doe of vergeet of heeft anderszins een oplossing?
Of is er iets met mijn HD niet goed?

Alvast bedankt
Heb je DHCP aangezet? (Krijg je wel een IP-nummer?)
Heb je encryptie aan staan op je netwerk (WEP/WPA)?
Heb je soms een MAC filter aanstaan op je draadloze router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
HawVer schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:48:
Huh, ik kwam er zojuist achter dat je ook mini usb in de hd kan proppen. Werkt prima hier.. :D

Btw. eigen risico als je het gaat proberen.
De HD heeft ook gewoon USB mini hoor. Alleen propt HTC er een paar pinnetje bij voor headset(wat bij mij nieteens werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Flipm0de schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:26:
[...]

ok, ik ben echt dom...
Zat naar het ledje (of iets wat lijkt op een ledje) naast de speaker te kijken. En daar gebeurd idd helemaal niets... Het ledje naast de powerknop werkt wel gewoon! 8)7
Dat is je lichtsensor, als je in de zon staat en je drukt met je vinger erop zie je het scherm minder fel branden.

werkt uiteraard alleen als je dat aan hebt gezet

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
tdw schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:34:
[...]

Dat is je lichtsensor, als je in de zon staat en je drukt met je vinger erop zie je het scherm minder fel branden.

werkt uiteraard alleen als je dat aan hebt gezet
Is dat niet je '2e' camera voor het beeldbellen?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Ook, die camera doet alletwee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaFreakR schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:20:
[...]

Is dat niet je '2e' camera voor het beeldbellen?!!
Euh, niet dus...

Je camera is je camera (voor beeldbellen... of als je een spiegel nodig hebt :+ )

Je lichtsensor is het kleine led-achtige dingetje die naast je speaker zit boven je scherm. ;)
Vandaar dat Flipm0de zich vergistte en naar het verkeerde 'ledje' zat te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Misschien hier ook nog maar even melden n.a.v. nieuws: Tweaker maakt Pricewatch-barcodescanner voor Android
Ik heb een programmatje gevonden om barcodes in te scannen, het heet Barcorama, als je 'm goed instelt kun je een barcode inscannen en bijvoorbeeld direct naar het betreffende product in de pricewatch gaan.

Te downloaden op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=368798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een week op zoek naar een programma om via bluetooth mijn nokia, zonder tussenkomst van outlook, te syncen met mijn htc, maar kan alleen maar oude progs vinden die niet werken. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Ik lijk toch wat last te hebben van stofjes achter het scherm. Andere mensen die daar ook problemen mee hebben? Foon zit vaak in het zachte stoffen 'sokje' dat meegeleverd is en dan in mijn broekzak.

Zijn er eenvoudige mogelijkheden om het stof ook weer weg te krijgen? Of moet dan wel de hele foon open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/i58aqg.jpg

Voor de duidelijkheid. De camera helpt niet mee om je backlightsterkte aan te passen, die is er alleen voor videobellen of spiegeldoeleinden ;) Het ledje zit bovenop 'in' de powerknop.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Fire69 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 07:14:
[...]

[...]

Euh, niet dus...

Je camera is je camera (voor beeldbellen... of als je een spiegel nodig hebt :+ )

Je lichtsensor is het kleine led-achtige dingetje die naast je speaker zit boven je scherm. ;)
Vandaar dat Flipm0de zich vergistte en naar het verkeerde 'ledje' zat te kijken. :)
Ah sorry, ik dacht dat jullie het over '3' op bovenstaande foto hadden, want dat is dus wel degelijk je 2e camera :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easyriider schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:30:
Sinds een paar maanden is iemand op xda-developers bezig met een TMC-applicatie voor o.a. de Touch HD. Hiervoor wordt uit de RDS stream van een zender op de interne radio de TMC informatie gehaald. Na enkele alpha releases is vandaag de eerste beta uitgekomen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630

Hieronder een screenshot van iGO 8.3.2.80621 op de Touch HD:

[afbeelding]
sorry voor een quote van deze post van maanden terug maar ik heb dit net ontdekt. TMC werkt nu in IGO, maar hoe krijg jij dat overzicht met alle files zoals in die afbeelding? Kan dat nergens vinden..

-edit: laat maar, al gevonden...batterij / gps icoontje rechtsboven...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 16:58 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste