Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1239121036.jpeg
Welkom in het HTC Touch Pro2 levertijden- en abonnementen-topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Touch Pro2 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de HTC Touch Pro2.
• Discussie en meldingen over wanneer we de HTC Touch Pro2 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de HTC Touch Pro2 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de Pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld, hij komt over een paar dagen binnen, etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is de Pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs de HTC Touch Pro2 te regelen
pricewatch: HTC Touch Pro2

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 26-04-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 19:45

Praetextatus

the dutch_paki

Ik wacht met smart op dit toestel. Heb nu al enkele maanden een d900i nadat ik mijn e-ten m700 gesloopt had. Volgens diverse internetwinkels is de verwachte levertijd de laatste week van mei. Ik had ergens gelezen midden mei, maar houd t toch op eind om teleurstelling te voorkomen:p

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praetextatus schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:56:
Ik wacht met smart op dit toestel. Heb nu al enkele maanden een d900i nadat ik mijn e-ten m700 gesloopt had. Volgens diverse internetwinkels is de verwachte levertijd de laatste week van mei. Ik had ergens gelezen midden mei, maar houd t toch op eind om teleurstelling te voorkomen:p
vandaag datum bijgesteld door smartphoneshop naar eind juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
HTC heeft mij vandaag verteld dat 't ook in juni uitkomt. Ze kwamen op bezoek in de winkel. :)
(zelfs na mijn opmerking over hun uitstelgedrag bij HTC's bleven ze erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 19:45

Praetextatus

the dutch_paki

aii dat is minder :/ Ik denk dat ik dan toch maar de xperia dan moet aanshaffen. Ff erover nadenken.....

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Van het bericht dat eerder op de FP stond, HTC vervroegt introductie Touch Pro2, lijkt dus niet veel waar te zijn.

Ik heb dit toestel, waar ik eigenlijk al bijna 4 jaar op wacht en dat als vervanger moet dienen voor mijn HTC Universal uit de zomer van 2005(!), in ieder geval gelijk gepreorderd bij PDAshop toen hij daar op beschikbaar kwam. Ik baal dan ook wel een beetje van het feit dat het nu nog langer gaat duren. Maarja... iets met geduld en schone zaken enzo...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Nu bij Neckermann € 440,- (volgens mij is dat de inkoopprijs zonder BTW (foutje?)).

[ Voor 6% gewijzigd door Kruimel op 11-05-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
  • Laatst online: 16-09-2024
Kruimel schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:21:
Nu bij Neckermann € 440,- (volgens mij is dat de inkoopprijs zonder BTW (foutje?)).
dat is wel wazig ja....
ben benieuwd als je hem daar besteld of je daadwerkelijk ook (dadelijk bij uitkomst datum van de telefoon) dit bedrag moet afrekenen....
Misschien marketing truc :? ..... mensen bestellen hem daar nu.. en krijgen dan uiteindelijk te horen dat deze toch ietsjes duurder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
follower schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:01:
[...]

dat is wel wazig ja....
ben benieuwd als je hem daar besteld of je daadwerkelijk ook (dadelijk bij uitkomst datum van de telefoon) dit bedrag moet afrekenen....
Misschien marketing truc :? ..... mensen bestellen hem daar nu.. en krijgen dan uiteindelijk te horen dat deze toch ietsjes duurder is...
En dan wordt ie daar 25% duurder dan bij overige shops en koopt niemand 'm meer.
Truc mislukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb de mijne vandaag besteld bij Algebeld. Verwachte leveringsdatum ergens in juni. Loopt mijn contract ook weer af. Komt dus mooi uit. Ben heel nieuwsgierig. Heb nu de Samsiung innov8. Fijn toestel maar mis Windows. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:16
Ik zit in de clinch. Was vandaag bij The Phone House. Bij een KPN Flexibel abbo van 32,50 per maand is deze 99,95. Verkoper wist me te vertellen, dat ik na drie maanden de prijs omlaag kan schroeven, van mijn abbo. Dan hoef ik in totaal dus minder te betalen. Krijg ik hier later geen problemen mee? Dat mobieltje moet toch "afbetaald" worden? Tevens ook gehoord dat je bij hun abbo problemen krijgt met Skype. Dat heb je bij T-Mobile Web'n'Walk plus niet. Dus: Zou ik het Simlockvrij kopen met een Sim-only abbo, of het bovenstaande wagen? N.B. Ik heb veel contacten waarmee ik Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:03
Krijg je geen problemen mee, dat is de constructie die mogelijk is bij KPN Flexibel. Vaak kun je hierdoor extra korting krijgen terwijl je maar 3 maanden lang extra abonnementskosten betaalt.. Maar dat is dan inclusief internet?
Over Skype kan ik weinig zeggen, is gewoon nog een grijs gebied (uiteindelijk bij alle providers, het is niet gezegd dat T-Mobile het niet gaat verbieden).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Sef24 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:37:
Ik zit in de clinch. Was vandaag bij The Phone House. Bij een KPN Flexibel abbo van 32,50 per maand is deze 99,95.
Dit gaat allemaal over de htc pro 2 uiteraard?
Dus bij de phonehouse zijn de abbo prijzen al bekend?

En die 32,50 per rmaand plus eenmalig 99,95 is dat een contract van 1 of 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook benieuwd of dit over een 1 jarig of 2 jarig contract gaat.
het zal wel wss een 2 jarig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oowhh
PS:: ik wil ook graag skype'n op me mobiel! ik heb nu een Hi contract. maar ga wss overstappen naar Tmobile.. is dat verstandig???!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een aantal website's staat de tp2 inmiddels op product is in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
ik zit er aan te denken om voor de pro2 het liefst een eenjarige abonnement af te sluiten en dan een bedrag neer te tellen voor het toestel zelf. Nu zie ik dat op studentmobiel hij dan mij ongeveer 200 euro nog zal kosten. Maar ik bestel het liefst niet via internet mijn mobieltje (Horror scenario: mobiel stuk, opzenden etc.).
Ik haal het liefst mijn mobiel bij een winkel waar je meteen mensen kan aanspreken. Maar zou er een kans in zitten dat in de winkels dit duurder gaat uitvallen (1 jaar abo met telefoon). Ik neem aan van wel? Of heeft er iemand ervaring mee dat de prijzen vrij gelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijzen in winkels met personeel dat je helpt zijn altijd duurder, ze kunnen niet op tegen internet prijzen.
Zit er op de HTC (TP2) geen 2 jaar pick-up and return garantie die rechtstreeks via HTC loopt? De (online) winkel blijft hier dan buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
dat zou relax zijn jbs. Op studentmobiel zie ik niet zo iets vermeld staan. Wel bij de pdashop.nl maar htc gebruikers hoeven dan praktisch ook niet echt een verzekering af te sluiten? Of je moet hem verzekeren tegen krassen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verzekeren kan dan tegen waterschade, diefstal, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een volledig eigen keuze natuurlijk. Garantie zul je altijd hebben, maar verzekeren tegen schade/diefstal is iets wat je zelf moet afwegen of je het de kosten waar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al enig idee wanneer ik hem eindelijk kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:04:
Daar is nou juist dit topic voor bedoeld. Lees het eens door, en zoek ook vooral zelf eens wat rond. Met deze vraag kunnen we niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* als je daar problemen mee hebt, dan kan je RoD persoonlijk aanspreken

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 20-05-2009 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-09 21:26
Sef24 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:37:
Ik zit in de clinch. Was vandaag bij The Phone House. Bij een KPN Flexibel abbo van 32,50 per maand is deze 99,95. Verkoper wist me te vertellen, dat ik na drie maanden de prijs omlaag kan schroeven, van mijn abbo. Dan hoef ik in totaal dus minder te betalen. Krijg ik hier later geen problemen mee? Dat mobieltje moet toch "afbetaald" worden? Tevens ook gehoord dat je bij hun abbo problemen krijgt met Skype. Dat heb je bij T-Mobile Web'n'Walk plus niet. Dus: Zou ik het Simlockvrij kopen met een Sim-only abbo, of het bovenstaande wagen? N.B. Ik heb veel contacten waarmee ik Skype.
Dit klopt wel ja, de meeste mensen 'vergeten' het terug te schroeven of gaan later toch buiten de bundel bellen (a 25 cpm/sms) en bij verlengen kan dit al na 1 maand. KPN laat geen skype via 3G toe bij hun normale Surf&Mail abonnementen, maar wel bij hun dongel abonnementen, dus het kan wel, maar je betaald de hoofdprijs.. Uiteraard kun je via wifi skypen en dat is geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:04:
Tja. Thats the question. Wat weet je er zelf al van?

Het is in ieder geval 20 mei. Over 14 á 16 dagen zou de telefoon volgens sommige winkels beschikbaar moeten zijn (5 juni, andere geven eind juni aan). Volgens Pafi2008 staat op een aantal website's dat de tp2 inmiddels op product is in bestelling status staat. Dus het is gewoon afwachten. Nog niets conreets is er bekend naar mijn mening alhoewel ik hoop op eind mei (zitten we praktisch al in) of begin juni!!

[ Voor 5% gewijzigd door follower op 20-05-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij T for Telecom && The Phonehous geweest.. wordt gezegd eind Mei begin Juni.. Dus het is nu maar afwachten :D Nu maar hopen dat het niet snel uitverkocht is :P aangezien er zoveel vraag is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
PCMegastore geeft een indicatie van 6 tot 10 werkdagen levertijd.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartphonestunts.nl geeft op de website aan dat deze telefoon het eerste kwartaal verwacht wordt en na wat mailen hebben ze me verteld binnen nu en 2 weken.

Verder hadden ze daar een paar goede aanbiedingen:

http://www.smartphonestun...k-mobiel-internet-pakket/

Vodafoon 35 2 jaar:

* Geen aansluitkosten ter waarde van € 52,50
* De eerste 12 maanden betaalt u € 28 per maand aan abonnementskosten in plaats van € 35,00
* De eerste 6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos Mobiel Internet Blox
* Geen verzendkosten ter waarde van € 7,50

Telefoon is in combinatie met dit abbo gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 19:42
follower schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:01:
[...]

dat is wel wazig ja....
Dat laatste zou wettelijk niet toegestaan zijn. Zolang het niet overduidelijk gaat om een typfout (prijs die ééntiende van de gangbare prijs is o.i.d.), is de verkoper wettelijk verplicht om het product tegen de aangeboden prijs te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen die de gok gewaagd hebben en bij Neckermann besteld hebben? Ik wilde 't gisteren doen en betalen d.m.v. acceptgiro maar kon "door de hoogte van het bedrag" alleen direct betalen met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 09:09
JBS schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:41:
Zijn er al mensen die de gok gewaagd hebben en bij Neckermann besteld hebben? Ik wilde 't gisteren doen en betalen d.m.v. acceptgiro maar kon "door de hoogte van het bedrag" alleen direct betalen met iDeal.
Ja, hier. Ben benieuwd hoe(/of) ze er onderuit gaan komen. Ik geloof dat Neckermann al eens eerder zoiets heeft gehad met een televisie, alleen scheelde dat wel een stuk meer dan 150 euro. Heb ook iemand gesproken die Neckermann heeft gebeld, van de manager (?) bevestigt heeft gekregen dat de prijs klopt en zo niet, dat hij hem toch voor die prijs krijgt. Ik moet het nog zien hoor, maar het lijkt me stug dat ik binnen een maand hem binnen heb. Ik zal het laten weten als (zodra :P) m'n aankoop geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chovav
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-03-2024
Heb hem zelf ook bij neckermann besteld. 450.24 euro inclusief bestelkosten. Zal wel zien wat er van komt, ik laat het weten als er wat vooruitgang is! Kan in ieder geval niet veel goedkoper denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
JBS schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:41:
Vreemd ik heb hem gister besteld en wel degelijk via acceptgiro.

Probeer het anders nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Is de versie bij Neckermann de NL of de UK versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5V1NA70G schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:04:
[...]

Vreemd.. Heb 't nogmaals geprobeerd maar krijg wederom: "Uw orderbedrag is helaas te hoog voor de gekozen betaalwijze. Kies een andere betaalwijze."

Heb daar nooit eerder wat besteld overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 25-05-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

JBS schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:16:
[...]
Vreemd.. Heb 't nogmaals geprobeerd maar krijg wederom: "Uw orderbedrag is helaas te hoog voor de gekozen betaalwijze. Kies een andere betaalwijze."

idem hier, ook nieuw account aangemaakt.
5V1NA70G schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:04:
[...]

heb jij al eerder bij hun besteld?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:54:
[...]
idem hier, ook nieuw account aangemaakt.

[...]
Neckermann is toch een betrouwbaar bedrijf. Of heb ik het mis?

Dit is de aanbieding:

http://www.neck.nl/produk...iew%3Ddetail&welt=default

Ik snap dus niet waarom Nokia 700 euro zal vragen voor de N97. Is een 5 megapixel camera (i.p.v 3) en 32 gb flashgeheugen echt 250 euro meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JBS schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:16:
[...]

Ik denk dat je voor bestellingsissues bij Neckermann zelf moet zijn. Hier kunnen we op GoT weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Wat wellicht wel hier thuishoort: waarom staat stond(?) de regel van Neckermann in grijs in de pricewatch? Is dat een of andere speciale status?

Edit: hij lijkt nu toch niet (meer) grijs te zijn (maar die eronder wel)...

[ Voor 26% gewijzigd door ATS op 25-05-2009 14:30 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet het niet, maar de Pricewatch wordt besproken in Pricewatch. Wellicht kun je het antwoord daar vinden en/of het daar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:01:
[...]

Neckermann is toch een betrouwbaar bedrijf. Of heb ik het mis?

Dit is de aanbieding:

http://www.neck.nl/produk...iew%3Ddetail&welt=default

Ik snap dus niet waarom Nokia 700 euro zal vragen voor de N97. Is een 5 megapixel camera (i.p.v 3) en 32 gb flashgeheugen echt 250 euro meer waard?
Neckerman is in principe een zuiver bedrijf. Ik ook heb daar mijn touch pro 2 besteld. Ik heb wat onderzoek gedaan naar consumentenrecht. Wanneer je via Ideal betaald sluit je de koop af. Je hebt op dat moment de koop wettelijk afgerond.

Volgens mij bij betalen met rembours (weet niet hoe het zit met acceptgiro) kan neckerman de prijs nog wijzingen omdat er nog niet betaald is.

Het was anders geweest wanneer de telefoon 10 euro was, dan kijkt de rechter naar de redelijkheid. Als koper zou je dan moeten weten dat het product niet de goede prijs heeft. Maar dat lijkt mij hier niet het geval.

Daarnaast is neckerman een net bedrijf, en zullen ze bij een dergelijke fout denk ik zonder problemen de producten toch leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

RoD schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:31:
Ik weet het niet, maar de Pricewatch wordt besproken in Pricewatch. Wellicht kun je het antwoord daar vinden en/of het daar vragen.
Juist, hier staat dus het antwoord.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Heb hem ook bij Neckerman besteld en met IDeal betaald. Het is een erg nette prijs, maar niet extreem laag. Ik verwacht daarom ook dat ze gewoon leveren.

Ik hoop wel de NL versie te ontvangen. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Geckoo schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:54:
Nee nooit, ik moest een nieuw account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:08
*weg* dit topic is er niet om jouw bestelling te bespreken. Lees de topicstart aub.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 25-05-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Spike_1981
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06-2022
*weg* Dit hoort hier niet. Lees de topicstart aub.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 25-05-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Laatst online: 19-08 13:49
Ik wacht het nog even af bij Neckerman. Hopelijk leveren ze de WWE versie zijn omdat die eerder geleverd lijkt te worden.

4Launch: http://www.4launch.nl/shop/product/071168/ verwacht op 30-05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoofy88 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:09:
Ik wacht het nog even af bij Neckerman. Hopelijk leveren ze de WWE versie zijn omdat die eerder geleverd lijkt te worden.

4Launch: http://www.4launch.nl/shop/product/071168/ verwacht op 30-05.
Ach, voor de prijs die neck.nl ervoor vraagt mogen ze best een paar dagen later leveren. >:)

Het is wel erg jammer dat ik verder geen inzicht heb in de levertijd, de indicatie langer dan 2 weken is nogal vaag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chovav
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-03-2024
Bij Neckermann staat nu onderaan het pagina dat het vanaf eind mei leverbaar wordt! Staat boven verder nog steeds levertijd langer dan 2 weken, dus we moeten het maar zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chovav schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 00:02:
Bij Neckermann staat nu onderaan het pagina dat het vanaf eind mei leverbaar wordt! Staat boven verder nog steeds levertijd langer dan 2 weken, dus we moeten het maar zien..
Dat stond er al langer :P Ik heb ze overigens gemaild of ze de NL versie leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon en mijn keus was al bijna op de HTC Touch Pro gevallen, maar nu blijkt dat zijn opvolger misschien wel goedkoper te krijgen is, probeer ik dat natuurlijk eerst. De bestelling bij Neckermann is geplaatst, hoewel ik bang ben dat ik binnenkort een mailtje krijg dat er een zet- of typefout is gemaakt.

Overigens denk ik dat 'eind mei' een te vroege indicatie is. Mijn gevoel zegt ergens halverwege juni - dit soort dingen duurt altijd langer dan gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
-Lars- schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:33:
Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon en mijn keus was al bijna op de HTC Touch Pro gevallen, maar nu blijkt dat zijn opvolger misschien wel goedkoper te krijgen is, probeer ik dat natuurlijk eerst. De bestelling bij Neckermann is geplaatst, hoewel ik bang ben dat ik binnenkort een mailtje krijg dat er een zet- of typefout is gemaakt.

Overigens denk ik dat 'eind mei' een te vroege indicatie is. Mijn gevoel zegt ergens halverwege juni - dit soort dingen duurt altijd langer dan gedacht :P
Hij zal (ben 90 % zeker) voor 15 juni te verkrijgen zijn in Nederland. Maar niet bij alle winkels, en het is mogelijk dat je er vroeg bij moet zijn omdat winkels niet gelijk grote getallen inkopen. Dan even over je keus van een touch pro. Waarom? De HTC touch pro 2 is elders voot 535 te koop. Prijs verschil met touch pro is minimaal. Ik kan zeer aanraden voor de touch pro 2 te gaan. (langere ondersteuning (wm 6.5) en ik hoef niet alle hardware verbeteringen te behandelen. daar is het forum niet voor).

@JBS, laat je ons weten welke versie het wordt?

Ik heb nog geen bericht gekregen van Neckerman. Ik had in eerste instantie geen account aangemaakt, (je kan zonder account bestellen, maar later wel). Helaas zijn mijn nex punten niet over gegaan. Er staat nog steeds wachtijd langer dan 2 weken, maar ik heb niet het idee dat zij regelmatig dingen veranderen. Ik gok er op dat zij de verwachtte leveirngstijd veranderen op het moment dat zij een inkoop hebben gedaan en wachten voor de producten. Dus langer dan 2 weken zegt misschien wel niet. Ik gok op 12 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
quarintus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:43:
[...]
Hij zal (ben 90 % zeker) voor 15 juni te verkrijgen zijn in Nederland. Maar niet bij alle winkels, en het is mogelijk dat je er vroeg bij moet zijn omdat winkels niet gelijk grote getallen inkopen.
Maar waar baseer je dit op?
Je bent 90 % zeker.... maar op gevoel ? Of heb je wel argumenten waarom?
Vriend bij htc zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige nadeel van 'm simlockvrij kopen is dat je niet echt een aanbieding hebt voor de eerste 12 maanden Internet voor EUR 2,50 of iets dergelijks. Heb inmiddels wel een Hi Sim Only gevonden (blijf liefst bij Hi) waarbij je een internet bundel kunt afsluiten, totaal zit je dan op zo'n 20 euro/maand (9.45 voor 175 min/350 sms en 9.95 voor internet (eerste 3 maanden EUR 2.50)). EUR 440 (toestel) + EUR 443,25 = EUR 883,25.

Toch nog EUR 100 duurder dan een 2 jarig abo, er vanuit gaande dat Neckermann 'm levert voor EUR 440...

Waarom heeft Hi eigenlijk geen 2-jarige Sim only abonnement? :/

[ Voor 23% gewijzigd door JBS op 26-05-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Dat is de reden waarom ik niet het toestel los koop... ik ben goedkoper uit als ik een jaar abo pak en een deel betaal (Bovendien wil ik heel graag web en walk plus, van t-mobile, maar dat kan ook bij sim only). Maar dat is bij jou geen optie een jaar abo? Wat is dan de reden dat je hem in 1 keer koopt? goedkoper uit zijn per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal kies ik altijd voor een 2 jarig abo. Hier kun je een overzicht van de totaalkosten van 2 jarige abonnementen vinden. Reden dat ik naar een losse koop kijk is ongeduldigheid... Ik kan pas begin augustus verlengen en op deze manier heb ik 'm simpelweg eerder. Eigenlijk moet ik gewoon wachten en niet 100 euro meer (als Neckermann levert voor 440, anders wordt 't een stuk meer) gaan betalen om 'm wat eerder te hebben. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
follower schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:00:
[...]

Maar waar baseer je dit op?
Je bent 90 % zeker.... maar op gevoel ? Of heb je wel argumenten waarom?
Vriend bij htc zitten?
Ik baseer dit op de volgende dingen:

Mail van HTC:
Gewaardeerde HTC klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen. U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Touch Pro2 Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende: dat U wilt weten wanneer de Pro2 op de Nederlandse markt komt en wat de prijs hiervoor zal zijn. De Pro2 word medio juni op de Nederlandse markt verwacht. Wat de prijs hiervan zal worden kan ik niet zeggen daar ik niet van de sales afdeling ben. Met betrekking tot WM6,5 als er in de toekomst een update hiervoor komt zal deze via onze website te verkrijgen zijn voor aleen simlock vrije toestellen. Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Als de bovenstaande stappen u niet verder helpen kunt u ondersteuning vinden op onze website. Ga naar: http://www.htc.com/www/support.aspx Of ga naar: http://www.htc.com/select_country.htm, selecteer uw land en klik op de support tab. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center op: 020 7965399 voor Nederland en voor Belgie 0240 40616 als u nog aanvullende vragen heeft. Dank u voor uw voortdurende steun, Met vriendelijke groet, Europe customer support team

Daarnaast heb ik een kennis werken bij Dixons, Zij verwachten de telefoon rond 9 juni binnen te krijgen. Media markt geeft iets later aan na navraag.

(dat neem niet weg dat het percentage een gevoel is. Maar alles lijkt er op dat hij voor 15 juni te koop is :))

[ Voor 3% gewijzigd door quarintus op 26-05-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Relax.... alhoewel... hoopte al op eind mei zoals hier en daar aangegeven.
Zijn internetshops vaak sneller? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Groot nieuws!

De touch pro 2 is vanaf vandaag uit in Engeland!

http://www.clove.co.uk/vi...FE-49D1-8412-C266A9D3D48B

EDIT: op deze pagina duidelijker: now in stock
http://www.clove.co.uk/

[ Voor 23% gewijzigd door quarintus op 26-05-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
quarintus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:43:
[...]
Dan even over je keus van een touch pro. Waarom? De HTC touch pro 2 is elders voot 535 te koop. Prijs verschil met touch pro is minimaal. Ik kan zeer aanraden voor de touch pro 2 te gaan. (langere ondersteuning (wm 6.5) en ik hoef niet alle hardware verbeteringen te behandelen. daar is het forum niet voor).
Misschien staat 't er wat onduidelijk, maar ik ben dus voor de Touch Pro 2 gegaan ;)

Ik zocht bewust naar een sim-lockvrije telefoon omdat de meeste abonnementen mij boven de pet gaan. Ik bel en sms niet zoveel en ik ben niet van plan veel te internetten via het toestel (behalve via 'gratis' WiFi). Het gaat mij vooral om de PDA-mogelijkheden (diagnosaurus en meer studiegerelateerde meuk) - dat 't ook een telefoon is en nog veel meer, is zeer mooi meegenomen :+

(Bovendien vind ik het hele systeem van, nou ja, "koppelverkoop" (abbonement+telefoon) een vreemde bedoening. Door alle verschillen, kleine lettertjes, et cetera zijn de verschillende aanbiedingen nauwelijks te vergelijken. Alleen al dat dit topic bestaansrecht heeft, is een teken aan de wand wat mij betreft, maar dat is eigenlijk een andere discussie. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
quarintus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:30:
Groot nieuws!

De touch pro 2 is vanaf vandaag uit in Engeland!

http://www.clove.co.uk/vi...FE-49D1-8412-C266A9D3D48B

EDIT: op deze pagina duidelijker: now in stock
http://www.clove.co.uk/
Dit is het nieuwsbericht op de site:

Tuesday 26th May 2009
So we have been waiting since February for the HTC Touch Pro2, but today the wait is over.
The first units have arrived into stock and are available to BUY.
This Touch Phone runs Windows Mobile 6.1 and has the features that you could require when away from your home or office.
The 3.6" WVGA display offers the richest images and most pleasurable viewing experience, much better than many alternative products.
The 5 line QWERRTY keyboard makes text and data entry simple. Whether you are writing a report, texting your best friend or replying to the boss, it is simple and effortless on the Touch Pro2.
Lightweight, considering the facilities, the Pro2 feels solid, but very usable in the palm of your hand.
HTC have pushed the boundaries for Windows Devices once again, the HTC Touch Pro2 is a must for a gadget fan, personal or business user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

quarintus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:44:
[...]

Dit is het nieuwsbericht op de site:
the HTC Touch Pro2 is a must for a gadget fan, personal or business user.
ohmm wat voor users blijven er nog over? :+

ik kijk er ook erg naar uit. ben al 2 maanden contract vrij (gewoon weer beltegoed :S ) maar kan niet wachten tot dat ik deze kan bestellen.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Naar verluid heeft Neckermann bevestigd dat het om een foutieve prijs zou gaan en dat ze hem dus niet aan die prijs zullen kunnen leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
jebuske schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:52:
Naar verluid heeft Neckermann bevestigd dat het om een foutieve prijs zou gaan en dat ze hem dus niet aan die prijs zullen kunnen leveren :(
bron?
op de website staat hij nog steeds voor 440
en dit is een niet zo onredelijk prijsverschil ik denk dat een rechter een nakomingsvordering zal erkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
5V1NA70G schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:10:
[...]

bron?
en dit is een niet zo onredelijk prijsverschil ik denk dat een rechter een nakomingsvordering zal erkennen.
ik citeer van de inkoopactie op samenkopen.net: "STOP de prijs op neckermann is FOUT
Heb mailtje terug gehad, het moet 600 euro zijn." Vermoedelijk gaan ze (net zoals ze vorige keer met een tv gedaan hebben) vragen om bij te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
jebuske schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:14:
[...]

ik citeer van de inkoopactie op samenkopen.net: "STOP de prijs op neckermann is FOUT
Heb mailtje terug gehad, het moet 600 euro zijn." Vermoedelijk gaan ze (net zoals ze vorige keer met een tv gedaan hebben) vragen om bij te betalen
hmmm het is afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicstart eens.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 26-05-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
5V1NA70G schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:10:
[...]

bron?
Eens. Denk dat wij hier wel in ons recht staan met de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Laatst online: 19-08 13:49
Eens. Denk dat wij hier wel in ons recht staan met de kop.
"Van een kennelijke vergissing is sprake als u had kunnen weten of begrijpen dat de prijs veel te laag is voor het artikel dat wordt aangeboden."

Wat hier naar mijn mening niet van toepassing is => +- 15% verschil met bijvoorbeeld bestelmaar.nl

Heb de phone ook bij neckerman besteld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Hoofy88 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:31:
[...]

"Van een kennelijke vergissing is sprake als u had kunnen weten of begrijpen dat de prijs veel te laag is voor het artikel dat wordt aangeboden."

Wat hier naar mijn mening niet van toepassing is => +- 15% verschil met bijvoorbeeld bestelmaar.nl

Heb de phone ook bij neckerman besteld :X
Inderdaad. Had ook al onderzoek naar gedaan. Consumenten recht. In principe wanneer al betaald is kan er niets veranderd worden. 440 is een redelijke prijs. Gelijkwaardige producten met veelal dezelfde specs kosten hetzelfde. Daarnaast moet men uitgaan van iemand die een nieuwe telefoon koopt, maar geen verstand heeft van de specs. ik kan geen reden bedenken hoe Neckerman om bij betaling zou kunnen vragen. en als ze dat doen.. hoe ga je er dan mee om? Dat is wel interresant om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
.

[ Voor 99% gewijzigd door quarintus op 26-05-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Ik hoop er alvast ook op dat we in ons recht staan. Heb wel via acceptgiro betaald, dus ik hoop dat dat geen verandering in het consumentenrecht tot gevolg heeft. Maar ik ga er vanuit dat de koop gesloten is op het moment dat ik een orderbevestiging krijg tegen een bepaalde prijs en niet navenant de betaling. Want dan zouden ze u dat iedere keer kunnen lappen bij betaling onder rembours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Discussie over het Neckerman-gebeuren mag in Shopping Forum.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 26-05-2009 19:12 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Sorry mod, dit nog als laatste:
het Neckerman 440 euro feest is afgelopen. Zojuist, na het leggen van het artikel in het winkelmandje is de prijs opeens 599 euro bij de kassa. Meteen geannuleerd natuurlijk.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
pven schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:12:
Modbreak:Discussie over het Neckerman-gebeuren mag in Shopping Forum.
Ik heb een betreffende thread aangemaakt in het shopping forum.

Touch Pro 2 aankoop bij Neckerman

(sorrie als dit off-topic is, maar wil dit dan als laatste bericht graag laten weten aan de geinterreseerden om met de discussie door te kunnen gaan)

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 27-05-2009 10:15 . Reden: Link klikbaar gemaakt :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het topic is voor het posten van levertijden, niet voor het vragen ernaar. Lees daarvoor het topic door of ga zelf op zoek.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 27-05-2009 14:39 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

hoefniks schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:42:
Ik heb de mijne vandaag besteld bij Algebeld. Verwachte leveringsdatum ergens in juni. Loopt mijn contract ook weer af. Komt dus mooi uit. Ben heel nieuwsgierig. Heb nu de Samsiung innov8. Fijn toestel maar mis Windows. :)
Ik heb de mijne gisteravond laat besteld bij Algebeld, en inmiddels is de gehanteerde datum daar 17 juni.

Overigens maakte ik een fout in mijn bestelling en heb daarom meteen een mailtje gestuurd. Kreeg binnen vijf minuten antwoord (let wel: het was 23.45u!) met daarbij een nieuw contract! Dat is nog 's service :*)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Lees de topicstart aub. Post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 27-05-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ik zit er ook over te denken om de Touch Pro 2 te bestellen bij www.algebeld.nl. Hier staat hij op dit moment voor EUR 535 te koop exclusief verzendkosten van EUR 7,50. Dit is iets - maar niet veel - goedkoper dan bij andere winkels. Maar, als ik goed kijk, krijg je er bij Algebeld een 16GB Micro SD kaartje bij wat bij de overige internetwinkels niet het geval is.
Zo'n kaartje kost toch ook al gauw zo'n 50 Euro. Het lijkt me dus dat Algebeld op dit moment de beste aanbieding heeft. Eens?

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar daar krijg je weer geen "Hi Eindeloos online 12 maanden voor € 2,50 p/mnd" zoals bij bijvoorbeeld 2call.nl

Maar.. je gaat 'm los kopen dus dan is dat niet relevant 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 28-05-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik ga 'm denk ik ook bij www.algebeld.nl bestellen.
1 jarig contract van 27.50 + 9.50 voor Onbeperkt Online Blox. Moet dan 286 euro bijbetalen voor de telefoon ( ongeveer 9 tot 26 euro goedkoper dan op andere sites)
En wel gewoon 6 maanden 20% korting en de eerste 2 maanden 5 euro korting op de Online Blox!

Ik snap niet waarom ik die korting bij Vodafone wel gewoon krijg, maar bij Hi niet? Maakt voor mij niet veel uit omdat ik toch van Hi na Vodafone over wil stappen ivm het snellere internet, maar toch.

Hopen dat ze daarbij ook gewoon dat 16gb kaartje leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

JBS schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:16:
Maar daar krijg je weer geen "Hi Eindeloos online 12 maanden voor € 2,50 p/mnd" zoals bij bijvoorbeeld 2call.nl

Maar.. je gaat 'm los kopen dus dan is dat niet relevant 8)7
Ik krijg omdat ik al klant was van algebeld (vorige telefoon kwam er ook vandaan) welgeteld 10 Euro klantenkorting als ik wederom bij ze zou bestellen. Toevallig liep namelijk net m'n contract af: superdupermegatimingbonuspoints!

Via studentmobiel zou ik inderdaad een internetabokorting krijgen en de totaalprijs op een jaarcontract zou een kleine 30 Euro schelen, vergeleken met algebeld. Maar omdat ik dus 10 Euro minder betaal en er dan nog een 16gb-kaartje bij krijg (en niet te vergeten een USB-adapter voor datzelfde ding) welke normaal minstens 40 Euro kost vond ik dat een betere deal. Bovendien had ik al goede ervaringen met algebeld, bij zowel communicatie met hen rondom mijn vorige aanschaf (TyTN2) als de aanschaf van mijn komende telefoon. Als je m'n eerdere post leest kan ik nu al blij zijn dat ik voor ze gekozen heb :)
Nicozo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:53:
Ik snap niet waarom ik die korting bij Vodafone wel gewoon krijg, maar bij Hi niet? Maakt voor mij niet veel uit omdat ik toch van Hi na Vodafone over wil stappen ivm het snellere internet, maar toch.
Jij komt dus bij Hi vandaan? Providers hebben er meer voor over om jou als nieuwe klant binnen te halen dan jou te behouden als eenzelfde klant (want je bent toch al gestrikt), dus krijg je over het algemeen meer korting als je nieuw bent dan als je verlengt. Vroeger was T-Mobile een uitzondering hierop, geen idee hoe dat nu is.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Algebeld heeft een sterke aanbieding.

535 voor het toestel is al de goedkoopste. Het geheugenkaartje heeft ook een waarde van 50 euro waarmee de toestelprijs feitelijk op 485 euro uitkomt. Dat is bijna de prijs die Neckermann had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

vreemd dat ze geen t-mobile erbij combineren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Ik heb het toestel net bij GSMWeb besteld, 1 jarige verlenging van T-mobile Flex 25 met WNW, het toestel kost dan €188.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Geckoo schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:27:
vreemd dat ze geen t-mobile erbij combineren...
waarschijnlijk omdat T-mobile zelf een branded versie van de TP2 uitbrengt (de MDA Vario V). Op zich wel jammer want ik heb liever een unbranded versie (mooier en de vario V is nog nergens te bekennen :( ).

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:42:
Ik heb het toestel net bij GSMWeb besteld, 1 jarige verlenging van T-mobile Flex 25 met WNW, het toestel kost dan €188.
Een vraag, bij GSMweb staat het toestel alsof deze al beschikbaar is. Is er al bekend of deze ook al leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:59:
[...]
Een vraag, bij GSMweb staat het toestel alsof deze al beschikbaar is. Is er al bekend of deze ook al leveren
ff bellen misschien ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Ik heb net gebeld. Klantenservice van GSMWeb zeggen hem miv 4 juni te gaan uitleveren. Ik kon hem nu dus al bestellen. ;) Is dit geen mooi nieuws zo net voor de Pinksteren? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Bij Algebeld staat er op de orderstatus pagina (heb 'm daar besteld zonder abo) dat ze 'm op 3 juni binnen hebben en de telefoon dan verstuurd wordt. Leuk vooruitzicht! Ben alleen vaker teleurgesteld dus stel me in op nog 2 weken wachten omdat er eerder half juni aangekondigd werd.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
pdashop.nl smartphoneshop.nl (Coolblue dus) krijgt deze de 3de juni binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xesisoj schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:10:
pdashop.nl smartphoneshop.nl (Coolblue dus) krijgt deze de 3de juni binnen.
IDD, PDA shop stond gisteren nog op 26-06-2009.
Er wordt dus volgende week uitgeleverd oor HTC, althans daar lijkt het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Dat is (als het allemaal waar is) heel snel: volgende week de eerste uitleveringen! :)

Volgende week komen er ook weer nieuwe abbo-prijzen voor juni. Hopelijk zit er dan iets aantrekkelijks bij.
Ik ga voor 1 jaar. Mijn sim only zonder internet loopt bij Telfort op 12 juli af. Nieuw abonnement of verlengen en dan 4 weken zonder abbo? Keuzes !

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merlijn_merlin schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:22:
Dat is (als het allemaal waar is) heel snel: volgende week de eerste uitleveringen! :)
Ik ben net maar even naar Belcompany gefietst in Oldenzaal en inderdaad; ook zij worden volgende week beleverd. Ik heb er gelijk maar één gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Nicozo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:53:
Ik ga 'm denk ik ook bij www.algebeld.nl bestellen.
1 jarig contract van 27.50 + 9.50 voor Onbeperkt Online Blox. Moet dan 286 euro bijbetalen voor de telefoon ( ongeveer 9 tot 26 euro goedkoper dan op andere sites)
En wel gewoon 6 maanden 20% korting en de eerste 2 maanden 5 euro korting op de Online Blox!
Bedankt voor de tip, ik kon hem zo gauw nergens goedkoper vinden dan algebeld en dat 16gb kaartje is een behoorlijke bonus. De prijs ligt sinds vandaag overigens iets hoger (nieuwe maand / nieuwe abonnementsgelden): de toestelprijs is nu 6 euro meer dan gister. Ik heb m maar gauw besteld, éér het nog meer wordt :*)

Ik zag trouwens net op tijd dat euroclix je nog een heel tientje teruggeeft na een bestelling bij algebeld.nl. En ik zat na twee jaar en een half miljoen spam mailtjes al bijna op 1000 clix, dus dat maakt met deze actie erbij alweer 25 euro korting. Hoei :+

En voortboordurend op hierboven: stel dat je een 35 abo ipv 27,50 had genomen, kost dat in totaal over een heel jaar 'slechts' 27 euro extra. Da's 2,25 per maand extra voor 100 extra minuten en 200 extra smsjes. En zelfs maar 1,42 als je dat tientje van euroclix meeneemt!

Enfin, ik heb teveel gerekend de afgelopen 24 uur. Hij staat in de bestelling, nu maar het grote afwachten. Ik ben benieuwd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:08
Gewoon bij GSMWeb besteld, Hi verlenging 1 jaar 19.95 plus 10tje voor internet en de phone kost
'maar' 300 euro. Goedkoper dan dat krijg je echt niet, ook niet op algebeld.. En daarbij komt dat ik gsmweb gewoon een zeer goede zaak vind. Alleen een beetje jammer dat het altijd rembours moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Mensen, is hij nu al uit in Nederland? Of mis ik iets:

https://maxict.nl/product...NL?btwview=in&rs=tweakers :
Voorraad 13 VERNIEUW NU

http://www.informatique.nl/501594/htc-touch-pro-ii-nl.html

Onze leverancier
+++ ruim voorradig

edit; Informatique heeft het inmiddels verandert!

[ Voor 9% gewijzigd door Nicozo op 31-05-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Nicozo schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:18:
Mensen, is hij nu al uit in Nederland? Of mis ik iets:

https://maxict.nl/product...NL?btwview=in&rs=tweakers :
Voorraad 13 VERNIEUW NU

http://www.informatique.nl/501594/htc-touch-pro-ii-nl.html

Onze leverancier
+++ ruim voorradig
SMartphoneshop heeft hem zijn datum veranderd naar 3 juni IPV 26 juni dus dat is goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
quarintus schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:48:
[...]

SMartphoneshop heeft hem zijn datum veranderd naar 3 juni IPV 26 juni dus dat is goed nieuws
PDAshop ook, van de 26ste na de 3de! Pff.. nu wordt het toch een moeilijke keuze, aangezien ik 12 juni na barcelona ga, en dan de mobiel eigenlijk al graag wil hebben. Maar ik was 'm eigenlijk van plan om te bestellen bij algebeld.nl en daar is ie nog steeds ''pas'' de 15de leverbaar!

edit; Ik wil hem bij algebeld.nl bestellen, omdat hij daar het goedkoopste is. En je krijgt er een 16gb kaartje bij!

[ Voor 10% gewijzigd door Nicozo op 31-05-2009 12:26 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste