Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

Jordan schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:41:
Ik heb krijg straks mijn pro 2 ( 9,95 bij een 1 jarig verlenging flexibel tarief van 12,50!) , en ben eigenlijk benieuwd of deze gelocked zal zijn. Mijn ervaring is dat kpn standaard aangeeft dat hun toestellen gelocked zijn, maar de laatste toestellen die ik via hun heb zijn allemaal simlock vrij. weet iemand hoe dat met deze zit?

Update: heb hem in mijn bezit en kan melden dat hij simlockvrij is!
hoe heb jij dit voor elkaar?
misschien een linkje naar een site met info?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten eens door. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf vanmiddag gebruik gemaakt van het aanbod van GSM.nl door mijn abo te verlengen met 2 jaar. GSM.nl heeft de aanbieding tot en met 30 juni. Bij een Vodafone 35€ 2-jarige abo krijg je het toestel voor niks bij combinatie met een i-net pakket waarbij je bovendien de eerste 6 maanden 5€ korting krijgt op de 9,50€ die het i-net pakket normaal kost. De actie van GSM.nl is dat je het eerste jaar 17,50€ per maand betaald en het tweede jaar 35€ per maand. Een SMS verdubbelaar krijg je er kado bij alsmede een bluetooth setje van Iqua. Er zijn bovendien geen aansluitkosten mee gemoeid. Mensen die willen verlengen, die dienen 49€ bij te betalen voor het toestel. De levertijd is redelijk snel. Nadat ik de bestelling rond 5 uur vandaag geplaatst had, werd ik even later gebeld en de levering is ingepland op komende vrijdag. 4 daagjes wachten dus. Dat was de vroegst mogelijke leverdatum. Levering dus binnen 4-5 werkdagen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

klinkt goed (beetje als spam)
maar mij lukt het niet om deze combi eruit te halen.
als ik het invul krijg ik iets anders...
zat verkeerd te klikken heb em gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Geckoo op 30-06-2009 10:42 ]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
*knip* Daar hebben we topicreports voor

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 30-06-2009 11:27 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Geloof dat de site die ik gevonden heb veel goedkoper is.
Daar komt ook nog eens bij dat de actie van 50% korting landelijk is voor Vodafone. Bijna alle aanbieders van Vodafone bieden bij een 2-jarig contract 50% korting aan voor het eerste jaar.

Owja en de SMS verdubbelaar is ook overal gratis vanaf een 22,50 abonnement

edit: ff bestelmaar.nl getest en daar is ie zelfs gratis vanaf 35 euro. Echt goedkoop ben je dus ook niet met je aanbieding :/ Zien we je nog terug met een beter bod? O-)

[ Voor 15% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-06-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe zelf eens wat moeite en Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 126% gewijzigd door pven op 30-06-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk. Wel is bij GSM.nl de verzending en het nummerbehoud gratis. Bij bestelmaar.nl zie ik dat verzending 8,95€ kost en de nummerbehoudkosten 9,95€. Al met al ben je dan inderdaad toch nog 30€ goedkoper uit.

EDIT: Bij bestelmaar.nl krijg je geen 5€ korting de eerste 6 maanden op je i-net blox! Dat is de 30€ dan die je weer extra betaald. Komt het dus uiteindelijk op hetzelfde neer!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 14:38 . Reden: i-net blox heeft geen korting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:38:
Gelukkig heeft Hi hun aanbod toch nog bevestigd, dus ik heb het toestel voor een mooie prijs nu bemachtigd. Totaal met abo ben ik 485 euro kwijt (abo kosten + toestelkosten).
Is Hi nu al begonnen met de levering? M.a.w. heb je hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:11:
[...]

Is Hi nu al begonnen met de levering? M.a.w. heb je hem al ontvangen?
Ja heb hem afgelopen vrijdag ontvangen, maar ik mag hier geen persoonlijke mededelingen doen... blijkbaar.

Overigens is de telefoon van Hi simlock vrij; mocht dat wel nuttig zijn voor het topic. Alleen slordig verzonden, doosje zat los in een veel te grote doos en heeft dus flink wat smakken gemaakt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook mn abo verlegend via Hi. Vrijdag wordt mijn TP2 geleverd. Hi25 voor 18,95 p/m + eindeloosonline (2,50 1ste jaar) + eindeloos sms (9.95, maandelijks opzegbaar). Moet 49,95 euro bijbetalen.

Het was het wachten dus waard. 70 euro goedkoper dan via studentenmobiel.

Ook vertelde de man van KPN me dat binnenkort de snelheid van het internet omhoog gaat. Gelijk aan T-Mobile dan.

En ik heb het nog even nagevraagd, maar het nieuwe abo gaat direct in als ik mijn mobiel ontvang. Dus niet eerst 3 maanden je oude contract uitdienen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:45:
Net ook mn abo verlegend via Hi. Vrijdag wordt mijn TP2 geleverd. Hi25 voor 18,95 p/m + eindeloosonline (2,50 1ste jaar) + eindeloos sms (9.95, maandelijks opzegbaar). Moet 49,95 euro bijbetalen.

Het was het wachten dus waard. 70 euro goedkoper dan via studentenmobiel.

Ook vertelde de man van KPN me dat binnenkort de snelheid van het internet omhoog gaat. Gelijk aan T-Mobile dan.

En ik heb het nog even nagevraagd, maar het nieuwe abo gaat direct in als ik mijn mobiel ontvang. Dus niet eerst 3 maanden je oude contract uitdienen.
Hmm 18,95 zeg je? Ik betaal 19,95 p.m.

Heb je 1 jaar verlengd? of 2 jaar?

Ik moest met 1 jaar verlengen + online bundel 150 euro bij betalen. Geen eindeloos sms gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

1 jaar maar?

wtf... ik wil bij Vodafone verlengen voor 2 jaar en moet 140 euro bij leggen.
Heb dan wel maar een 17,50 abonnement en 9,50 voor internet.

Die 2,50 en dan maar 1 jaar hoeven verlengen? :/

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-06-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zie het toestel nog steeds niet op de Hi website staan??
Ik mag over een week verlengen. Als ik hier zo lees gaat de prijs nog gunstig uitpakken ook...

Is het nog steeds zo dat je meer voordeel hebt als je al langer vertoeft bij Hi? Ik zit er al sinds 2001...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nyarlathotep schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:17:
Ik zie het toestel nog steeds niet op de Hi website staan??
Ik mag over een week verlengen. Als ik hier zo lees gaat de prijs nog gunstig uitpakken ook...

Is het nog steeds zo dat je meer voordeel hebt als je al langer vertoeft bij Hi? Ik zit er al sinds 2001...
Nee het staat niet op de site, je moet gewoon even bellen. En de prijs, tja ik heb geluk gehad, heb een goede prijs kunnen regelen. Officieel was het met 1 jaar verlenging 360 euro bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 01-07-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit hoort hier niet. Kijk eens wat hierboven staat, en wat er in de topicwaarschuwing staat.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 01-07-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij opheldering geven over een actie op smartphonestunts.nl. Daar staat een aanbieding van vodafone, 1e jaar 17,50 2e jaar 35,00 euro. Maar nu is het mij onduidelijk of dat het totale bedrag is óf er nog 9,50 + 2,00 bovenop komt van de internet blox en sms verdubbelaar.

bvd.

Link: http://smartphonestunts.n...ernet/eur-35/nieuw/2-jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:50:
Hallo,

Kan iemand mij opheldering geven over een actie op smartphonestunts.nl. Daar staat een aanbieding van vodafone, 1e jaar 17,50 2e jaar 35,00 euro. Maar nu is het mij onduidelijk of dat het totale bedrag is óf er nog 9,50 + 2,00 bovenop komt van de internet blox en sms verdubbelaar.

bvd.

Link: http://smartphonestunts.n...ernet/eur-35/nieuw/2-jaar
Die kosten komen er nog bij.

Hier is het toestel gratis en krijg je de SMS verdubbelaar ook gratis.
Geen aansluitkosten, 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten en gratis SMS voordeel (indien geselecteerd)

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 05-07-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:53:
[...]
Die kosten komen er nog bij.

Hier is het toestel gratis en krijg je de SMS verdubbelaar ook gratis.

[...]
Bedankt d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Die actie op gsm.nl, betreft de HTC Touch Pro2, hoeveel gaat dit nu exact kosten (met de volgende opties)?

Vodafone € 35.00 2 jaar 17.50 p/maand
BloxSMS: Geen
Blox Belle: Geen
Internet: Zorgeloos Inet - € 95 extra korting.24 mnd slechts €9,50 p/m

Als ik het zo bereken het eerste jaar € 27 p/m en het 2e jaar € 44,5 p/m of mis ik nu iets?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

klopt als een bus
ik zelf zit naar dezelfde te kijken, maar dan van 1 jaar...
ben ik volgend jaar contract vrij en ik moet dan uit me hoofd €268 bij betalen ofzo

ik betaal dan het eerste half jaar €27 per maand daarna €44.50
totaal is het eerste jaar dan dus aan abonnement €429 met toestel van € 268 totaal dus € 697 = per maand 58.08

op jou manier wordt het
1e jaar abo € 324 2e jaar € 534 geen bij betaling van toestel totaal dus € 858 = per maand 35.75

om persoonlijke redenen wil ik graag abo vrijzijn volgend jaar omdat ik niet weet of ik dan nog in Nederland ben.
Daarnaast ben ik dan weer vrij om een nieuwe aanbieding te pakken (sim only of met toetstel)

[ Voor 61% gewijzigd door Geckoo op 07-07-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik zit eigenlijk met het probleem dat het risico bestaat dat ik volgend jaar niet zomaar € 44,5 euro kan missen p/m. Kun je niet een gedeelte afkopen (nu) en het andere gedeelte het eerste jaar p/m betalen of iets dergelijks? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

TommyGun schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:40:
Ik zit eigenlijk met het probleem dat het risico bestaat dat ik volgend jaar niet zomaar € 44,5 euro kan missen p/m. Kun je niet een gedeelte afkopen (nu) en het andere gedeelte het eerste jaar p/m betalen of iets dergelijks? Bedankt.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

In principe kan ik dan beter het toestel kopen. Immers, 12x 45 euro is al meer dan de waarde van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

maar dan moet er nog een abo naast welke je ook moet betalen.
en het toestel is 525. dus als jij een voor €172 een abo kan vinden (wat neer komt op 14,33 incl internet) dan zou ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Tsja daar is ook wat van te zeggen maar goed, zie maar eens zo goedkoop een aanbieding te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

als je em tegen komt, meld het dan maar hier even :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Genoeg slowchat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Op http://www.belzaak.nl/gsm...7285/HTC-Touch-Pro-II-NL/ staan toch wel een aantal leuke tussen.

Ik snap alleen niet het verschil in toestelprijs tussen bijvoorbeeld deze 2:

T-Mobile Flex 30
T-Mobile MyFaves 30

Maar ondanks dat ga ik waarschijnlijk voor T-Mobile MyFaves 25

(bovenstaande in combinatie met Web'n'walk Standaard)

[ Voor 252% gewijzigd door TommyGun op 08-07-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

deze zaak heeft geen halfjaar half tarief op je abo kosten...
je krijgt maar 20% korting ipv 50%

dit ging over vodafone

[ Voor 13% gewijzigd door Geckoo op 08-07-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Jij wilt perse Vodafone? Ik heb zelf al T-mobile momenteel maar los daarvan komt het eerder genoemde abo (MyFaves 25) eigenlijk het beste tot zijn recht gezien de kosten en mijn wensen (bijna niet bellen, redelijk veel sms'en á momenteel ~€20,-.) Web'n'walk verbruik valt toch buiten die €25? In dat geval ben ik eigenlijk vrijwel zeker van deze aanschaf.

Edit; zelfs nog goedkoper op http://www.2call.nl/A552T10531D24N1O479O374/

Edit 2; besteld bij 2call :)

[ Voor 30% gewijzigd door TommyGun op 08-07-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 08-07-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 14-07-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:35:
Die actie op gsm.nl, betreft de HTC Touch Pro2, hoeveel gaat dit nu exact kosten (met de volgende opties)?

Vodafone € 35.00 2 jaar 17.50 p/maand
BloxSMS: Geen
Blox Belle: Geen
Internet: Zorgeloos Inet - € 95 extra korting.24 mnd slechts €9,50 p/m

Als ik het zo bereken het eerste jaar € 27 p/m en het 2e jaar € 44,5 p/m of mis ik nu iets?
44,50 klopt. Communicatie rondom acties etc. is vaak een beetje wazig. Vodafone geeft op dit moment de helft van de looptijd 50% korting op het basis abonnement, das dus het eerste jaar 17,50, het tweede jaar 35 euro.
Daarnaast betaal je de volle mep voor Mobiel Internet, 9,50 per maand. Daar staat wel weer tegenover dat Voda de (theoretisch) 3.6Mbit snelheid heeft, en dat heeft geen andere operator.

PDAshop heeft trouwens precies dezelfde actie, daar krijg je 'm ook bij verlengen gratis en (volgens site) next-day delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:39:
Jij wilt perse Vodafone? Ik heb zelf al T-mobile momenteel maar los daarvan komt het eerder genoemde abo (MyFaves 25) eigenlijk het beste tot zijn recht gezien de kosten en mijn wensen (bijna niet bellen, redelijk veel sms'en á momenteel ~€20,-.) Web'n'walk verbruik valt toch buiten die €25? In dat geval ben ik eigenlijk vrijwel zeker van deze aanschaf.

Edit; zelfs nog goedkoper op http://www.2call.nl/A552T10531D24N1O479O374/

Edit 2; besteld bij 2call :)
Ik zou voor Flex gaan. Das tegenwoordig een stuk goedkoper. Als je bij myFaves niet naar je myfaves-vrienden belt/sms't is het schreeuwend duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Eenieder die bij Hi wilt bestellen: het toestel is momenteel niet leverbaar. Ik wacht zelf al een week nu... Dus houdt hier rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van plan om de HTC Touch pro 2 aan te schaffen maar ik twijfel tussen het abonnement van hi en vodafone. De reden voor twijfel is dat vodafone een veel sneller internet levert, wat ik zelf zeer belangrijk vind, 3600 kbs vs 128 kbs (http://www.vergelijkmobie...rgelijk-internet-gsm.html) . Echter is de telefoon via HI goedkoper. Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met internet op htc touch pro2 met HI ( Eindeloos Online) en Vodafone (Internet blox). Hoe gaat het surfen en het bekijken van filmpjes op het internet?

Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hi Eindeloos Online is onlangs verhoogd naar 384kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Let er wel op dat Vodafone momenteel veel korting geeft op je abbonement.
Als je een abbo neemt van 2 jaar, dan betaal je het eerste jaar slechts de helft.

Dat is voor mij de reden geweest om bij Vodafone te blijven. 12 maanden x 11,25 is toch 135 euro.
heb eenmalig 148,95 betaald bij mijn verlenging van 2 jaar en abbonement van 22,50 per maand.
(komt nog wel 9,50 bij voor internet)

Overigens loopt internet ook erg soepel en snel. Kan zonder problemen in Tilburg Centrum Youtube filmpjes op vol beeld bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vandaag de TP2 gaan halen, na lang wikken en wegen. Nu vraag ik me alleen af: heeft vodafone nog zoiets als "klantwaarde'? Vodafone zelf biedt de TP2 helaas niet aan, maar je kan natuurlijk ook via andere partijen verlengen.

Nu moet ik de keuze maken: stap ik over naar hi of blijf ik bij vodafone? Het maakt een paar tientjes in totaal over 24 maanden gezien uit, tussen vodafone en hi (in het voordeel van hi), maar dat maakt me verder niet uit. Wat me vooral interesseert: heeft vodafone nog zoiets als "klantwaarde"? In mijn nu aflopende abonnement ben ik vrij geregeld (ruim) over mijn tegoed heengeknald, zou dit nog gunstig voor me uit kunnen pakken als ik bij vodafone blijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

besteld!!!
met 206 euro bij betalen.
1 jarig vodafone abonnement en 35 euro abo. ~9,50 internet

[ Voor 4% gewijzigd door Geckoo op 25-07-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:50:
In mijn nu aflopende abonnement ben ik vrij geregeld (ruim) over mijn tegoed heengeknald, zou dit nog gunstig voor me uit kunnen pakken als ik bij vodafone blijf?
bel VF en ze gaan het je vertellen! heb zelf voor iemand een verlenging bij HI.nl geregeld en daar kreeg ik en 180eu korting op het toestel en 6maanden gratis abbo omdat er verscheidene malen buiten de bundel was gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 21:37
Oke ik heb een vraag:
Ik heb vodafone, die verloopt 22 oktober.

Als ik de touch pro 2 bestel met vodafone, is hij bij verlengen duurder dan bij nieuw. Als ik nou het toestel bestel als nieuw, maar wel nummerbehoud invul van mijn huidige vodafone abbo. Gaat dit dan werken?
Scheelt weer in de aanschafkosten van het toestel en ik houd vodafone :)

Edit: 2call gebeld, volgens hen kan dit niet...

[ Voor 10% gewijzigd door ID-College op 07-08-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je kunt niet van Vodafone abonnement naar een nieuwe Vodafone abonnement met nummerbehoud. Enige oplossing is om eerst te switchen naar prepay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ja dat is ook weer een gedoe. Wil graag mijn nummer behouden. Dan moet ik switchen naar pre-pay met nummerbehoud, om vervolgens te switchen naar een nieuwe abonnement met nummberbehoud... Beetje omslachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
ID-College schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 22:40:
Ja dat is ook weer een gedoe. Wil graag mijn nummer behouden. Dan moet ik switchen naar pre-pay met nummerbehoud, om vervolgens te switchen naar een nieuwe abonnement met nummberbehoud... Beetje omslachtig :)
en dan moet je volgens mij ook weer de prepaid kosten betalen.. Dus dat is niet echt de moeite waard lijkt me. Het verschil is 30/40 euro hoogsten volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ja, vind dat erg slecht! Typisch CRM spelletje. Customer lifetime value. Altijd het geval: nieuwe klanten krijgen meer dan bestaande klanten.
Ze leren het ook nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ID-College schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 23:59:
Ja, vind dat erg slecht! Typisch CRM spelletje. Customer lifetime value. Altijd het geval: nieuwe klanten krijgen meer dan bestaande klanten.
Ze leren het ook nooit...
Bel ze op en dreig met het opzeggen van je abonnement. Met 'n beetje geluk krijg je een mooi aanbod. Bij Hi lukte dat de vorige keer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ja, maar vodafone heeft de Touch Pro2 niet in zijn assortiment. Die leveren ze niet, dus ik denk niet dat bellen veel nut heeft... Hij is ook nergens op de site verkrijgbaar, niet met èn zonder abonnement :)
Daarnaast heb ik momenteel een vet goedkope sim-only aanbieding, dus veel verdienen ze niet aan mij. Denk dat het ze ook niet uitmaakt dat ik dan wegga :P

[ Voor 27% gewijzigd door ID-College op 22-08-2009 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Net nog even zitten zoeken. Op telecomadvies hebben ze een goede aanbieding voor mij. Alleen vertrouw het niet helemaal. (verlenging)

Een HTC Touch Pro2 NL voor 148 euro met daarbij:
24 maanden contract a 22.50 (150min/SMS)
- Eerste twaalf maanden 11.25, daarna 22.50
- Voordeel blox SMS (24 maanden 300SMS ipv 150)
- Vodafone onbeperkt internet a 9.50.

Aardig schappelijke prijs, maar is het betrouwbaar? Ze beweren onder belcompany te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
ID-College schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:00:
Net nog even zitten zoeken. Op telecomadvies hebben ze een goede aanbieding voor mij. Alleen vertrouw het niet helemaal. (verlenging)

Een HTC Touch Pro2 NL voor 148 euro met daarbij:
24 maanden contract a 22.50 (150min/SMS)
- Eerste twaalf maanden 11.25, daarna 22.50
- Voordeel blox SMS (24 maanden 300SMS ipv 150)
- Vodafone onbeperkt internet a 9.50.

Aardig schappelijke prijs, maar is het betrouwbaar? Ze beweren onder belcompany te vallen...
Ja Telecomadvies is evenals Telefoonkopen.nl van Belcompany,goed te vertrouwen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij studentmobiel (momenteel niet in voorraad) ga ik hem denk ik straks of morgen bestellen met ook de tv out cable (hier maar 18 euro terwijl veel plaatsen dat ding een stukje duurder verkopen scheelt ook iets).

Twijfel nog tussen de volgende abonnementen, maar zal vanavond of morgen wel tot een beslissing komen.

Telfort 200 voor 19 Euro in de maand, 6 maanden is internet maar 2.50 Euro en 65 euro bijbetalen. Vrijwel zeker met afstand de goedkoopste combi die ik kan vinden. Ohja, 24.95 aansluitingskosten en 9.95 verzendkosten. Inclusief die laatste kosten kost het dan 748,80. Ook met bijvoorbeeld Hi kan het hier scherp geprijst zijn. Vodafone kost op deze en enkele andere scherper geprijsde sites rond de 830 euro totaal.

Op GSMweb.nl staat trouwens nog de volgende:
24 maanden lang KPN Flex 190 van € 26,75 voor € 21,50 en bij twee jarig contract 12 maanden € 7,50 korting op Surf & Mail Totaal databundel. Toestel kost dan nog 82 euro en ik kan niet vinden wat de activerings kosten en verzend kosten zijn. Zonder die meegerekend een totaal van 748 euro. Wel plaats ik de kanttekening dat ze hier aanbiedingen hebben voor KPN die ik op andere plaatsen nergens voorbij zie komen en ik weet ook niet hoe betrouwbaar ze wel/niet zijn.

T-Mobile is alleen maar in absurd dure prijzen te vinden met de Touch Pro II, maar als je net als mij twijfelt over providers kun je hier toch voor jezelf een leuke keuze maken tussen een stelletje verschillende providers als je voorkeur hebt. Hier zit toch weer een hoop tijd in en Studentmobiel is momenteel toch erg goedkoop in vergelijking met andere winkels.
Pagina: 1 2 3 Laatste