Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
thecompany schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:06:
Gewoon bij GSMWeb besteld, Hi verlenging 1 jaar 19.95 plus 10tje voor internet en de phone kost
'maar' 300 euro. Goedkoper dan dat krijg je echt niet, ook niet op algebeld..
Helemaal eens, gsmweb is goedkoper - ook bij andere providers dan Hi. Wat me van Hi alleen zo tegenstaat is de theoretische internet snelheid: 128Kbps/64Kbps (tegen bijvoorbeeld Vodafone: 3,6Mbps/384Kbps of T-Mobile 384Kbps/64Kbps). Misschien dat dat in de praktijk meevalt, maar als ik het mobiel internet topic lees is Vodafone wel het snelst en gemakkelijkst (ook als het aankomt op de datalimiet).

Overigens 'krijg' je bij gsmweb.nl denk ik geen 16gb kaartje. Die krengen kosten nu ook nog rond de 35 a 40 euro. Dat is nog altijd meer dan dat je extra betaalt bij algebeld.nl t.o.v. gsmweb.

Zo veel ontloopt het elkaar niet bij die twee zaken. Ik kom zelf van Orange, dus ik moet wel overstappen. Kan me voorstellen dat als je happy bij Hi zit, je niet aan de rompslomp van overzetten wilt beginnen. En ervaring met een winkel - e.g. goede service - is ook zeker wat waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43
Gisteren de losse telefoon besteld bij algebeld.nl. Ik weet haast wel zeker dat ik bij de losse telefoon ook gratis een 16 GB geheugenkaart + usb-adapter kreeg, zo stond het op de website.

Nu kijk ik weer op de site, en zie ik het volgende bij de losse toestel:
In combinatie met abonnement: Gratis 16GB geheugenkaart + USB-adapter OP=OP!
Nu dus alleen in combinatie met abonnement? Oftewel, ben ik nu genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:37
phAn schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:31:
[...]
Helemaal eens, gsmweb is goedkoper - ook bij andere providers dan Hi. Wat me van Hi alleen zo tegenstaat is de theoretische internet snelheid: 128Kbps/64Kbps (tegen bijvoorbeeld Vodafone: 3,6Mbps/384Kbps of T-Mobile 384Kbps/64Kbps). Misschien dat dat in de praktijk meevalt, maar als ik het mobiel internet topic lees is Vodafone wel het snelst en gemakkelijkst (ook als het aankomt op de datalimiet).

Overigens 'krijg' je bij gsmweb.nl denk ik geen 16gb kaartje. Die krengen kosten nu ook nog rond de 35 a 40 euro. Dat is nog altijd meer dan dat je extra betaalt bij algebeld.nl t.o.v. gsmweb.

Zo veel ontloopt het elkaar niet bij die twee zaken. Ik kom zelf van Orange, dus ik moet wel overstappen. Kan me voorstellen dat als je happy bij Hi zit, je niet aan de rompslomp van overzetten wilt beginnen. En ervaring met een winkel - e.g. goede service - is ook zeker wat waard!
Dat 16 GB kaartje vind ik niet heel erg interessant, ik heb al een 8 gig kaartje in mijn nokia e71 zitten en die krijg ik ook absoluut niet vol. Heb een ipod classic voor de muziek, als ik muziek op mijn htc wil zet ik de radio aan.

Ook ik heb lang zitten twijfelen om te gaan overstappen maar dan zou ik nog 3 maanden moeten wachten of ik zou dubbel gaan moeten betalen. Ook is vodafone duurder als je meer smst volgens mij en ik sms veel meer dan dat ik bel. Die snelheid is wel zeer lekker, maar ik hoop toch stilletjes dat Hi/KPN de snelheid ook gaat verhogen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
thecompany schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:43:
als ik muziek op mijn htc wil zet ik de radio aan.
Pas op: in de HTC Touch Pro 2 zit vooralsnog geen radio. Oorspronkelijk overigens wel, maar het is onlangs uit de specs gehaald. Het gerucht gaat dat de hardware mogelijkheid er wel is (ingebakken met de GPS chip oid), maar dat hij out of the box niet met radio software en drivers komt. Er wordt aan gewerkt op XDA, maar of dat gaat lukken is maar afwachten. Je kunt natuurlijk wel internet radio streamen, maar dat vreet weer batterij en data.

[edit]
De Touch Pro 2 heeft WEL een radio aan boord. Op XDA zijn ze er in geslaagd hem te activeren en de ervaringen zijn zo te lezen positief:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=521356

[ Voor 14% gewijzigd door phAn op 02-06-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Mijn ipod Video 30 gig is vorige week overleden(na 3 jaar trouw dienst). Dus mijn TP2 moet zijn ook plaats innemen. Dus voor mij is dat 16 GB kaartje wel handig! Ik heb algebeld nog wel even voor de zekerheid gemaild of het 16GB kaartje wel een microSD is. Niet dat ik dadelijk met een gewoon 16GB kaartje zit :P ! En hopelijk is het een Class6, kleine kans, maar hopen mag altijd ;).

En hopelijk is hij bij algebeld ook sneller leverbaar dan 15 juni. Aangezien op pdashop en meerdere sites de tijd van 26 juni is teruggeschroefd na 3 juni!

Ik zit momenteel nog bij Hi, maar heb mijn 2 jarig abbonement om laten zetten in Prepay, die gaat 3 juli van start. Dus ik heb hooguit 1 maand dat ik en met Hi zit, en met mijn nieuwe vodafone abbonement!

edit; Ik moet de volgende keer even beter kijken. Op www.algebeld.nl staat gewoon een 16GB microSD kaartje. Maar http://www.algebeld.nl/gsm/htc.html daar staat 16 GB geheugenkaart. Dus ik was even verward :D

[ Voor 29% gewijzigd door Nicozo op 31-05-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier niet thuis. Lees de topicstart en de sticky in dit forum.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 02-06-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Zie hierboven.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 02-06-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Hi met de vraag waarom de TP2 nog niet op de site staat. Hierop antwoorde men dat men nog geen bericht van HTC had ontvangen over wanneer deze geleverd zou worden.

Het rare is dat Snap en de TD2 er al wel op staan (TD2 met verwachte leverdatum 13 juli, terwijl hij al gewoon te koop is :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Krijg net een smsje en een mailtje van pdashop dat de TouchPro2 op voorraad is! Heb m al een tijdje geleden gepreorderd dus hoop hem morgen bnnen te hebben.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hi krijgt toestellen altijd n week later omdat ze altijd "uitgebreid intern getest worden" aldus 'n medewerker van een Hi Shop. Een week voordat ze 'm krijgen, krijgen ze bericht dat ie geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Laatst online: 04-07 09:33
Mailtje van de PDAshop.nl:

De HTC Touch Pro2 QWERTY NL is op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Lees de topicstart en de sticky in dit forum aub. Dit is niet de bedoeling.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 02-06-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Het vorige bericht van Kruimel kan ik bevestigen. Ik heb vandaag zowel een email als een sms bericht ontvangen. Heb hem ook kunnen bestellen en daar een bevestiging van kregen. Eindelijk maar toch beschikbaar in Nederland. Hopelijk morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:29

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Op algebeld.nl is de verzenddatum teruggezet naar 3 juni.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DUX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:33:
Net als de andere online shops dus :)
Ik heb hem toch maar bij algebeld.nl besteld. Ik heb de prijzen van een aantal retailers op een rijtje gezet en het viel me op dat de prijzen elkaar nauwelijks ontlopen. Per jaar scheelt het me hooguit 40 euro. Zelfs een sim-only abbo + los toestel was nauwelijks duurder.
Uiteindelijk toch voor het gratis 16GB kaartje en de fatsoenlijk uitziende site (+ het gemak van iDeal vs rembours) gekozen. GSMWeb is vast een hele goede shop, maar zo'n chaotische web 1.0 site trekt mij gewoon niet.
Status staat sinds vanochtend op 'wachten op t-mobile flex'. Met een beetje geluk wordt ie morgen dus verstuurd :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
DUX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:33:
Waar kan je dat zien? Ik zie op de site nog overal 'verwacht rond 15 juni' bij de tp2 staan. En als ik inlog met mijn ordernr is de verwachte verzenddatum nog niet bekend (ws wachten ze op m'n contract spullen, die zouden ze vandaag of morgen in de bus moeten hebben). Staat daar bij jou dus 3 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarLite schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:08:
[...]Zelfs een sim-only abbo + los toestel was nauwelijks duurder.
Mag ik jouw sommetjes dan eens zien?

Los toestel: 535,-
Hi sim-only 175/350 abo: 9,95 x 24 = 238,80
Hi Eindeloos online: 9.95 x 24 = 216,30 (-3 maanden 2,50 i.p.v. 9.95)

535 + 238,80 + 216,30 = 990,10

Een abonnement lijkt me toch een stuk goedkoper?

Hi 25 Online + Eindeloos online:
24 x 20 = 480,00
24 x 9.95 = 238,8 - (12 x 7.45 korting) = 149,40
Toestel: 155,00

Totaal: 784,40

Verschil met sim-only: 205,70

[ Voor 17% gewijzigd door JBS op 02-06-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

phAn schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:16:
Waar kan je dat zien? Ik zie op de site nog overal 'verwacht rond 15 juni' bij de tp2 staan. En als ik inlog met mijn ordernr is de verwachte verzenddatum nog niet bekend (ws wachten ze op m'n contract spullen, die zouden ze vandaag of morgen in de bus moeten hebben). Staat daar bij jou dus 3 juni?
Si, als ik kijk bij mijn order, dan staat daar staat nu 3 juni.

Mind you: daar stond vanmorgen nog 16 juni en het lijkt erop dat ze 1) inderdaad aangeleverd zijn met een lading TP2's, en 2) er genoeg aangeleverd zijn om mij te voorzien in de eerste batch. Ik kan me zo voorstellen dat ze er niet genoeg hebben voor alle pre-orders of mensen die nu pas gaan bestellen. Sowieso zullen ze eerst wachten op de contractspullen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreuzel78
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zojuist een paar telefoontjes gepleegd:

PDA-shop : heeft voorraad en levert morgen wanneer je vandaag besteld. Prijs € 599
Typhone.nl : krijgt het toestel morgen binnen en kan dan binnen 24 uur leveren. Prijs € 533
Databyte : gaf levertijd van 2 weken op. Prijs € 535

Databyte heb ik gebeld omdat deze bij mij relatief dichtbij zitten, en je daar ook kan afhalen.

Hoewel de verleiding heel groot is om de telefoon bij PDAshop te bestellen, ga ik denk ik 24 uur wachten.
Bestel hem dan bij Typhone. Zijn 24 dure uren om sneller te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Algebeld vanmiddag aan de lijn gehad! En die zeiden inderdaad dat de telefoon eerder was gekomen dan verwacht. En dat hij dus morgen binnen zou komen, En overmorgen in huis zou kunnen zijn! Nu maar hopen dat mijn contract goedgekeurd gaat worden. Aangezien ik hem eerst op mijn eigen naam had gezet (ik ben pas 16) en daarna gebeld had. Om te vragen of ze het even kunnen veranderen. Het contract is inmiddels (op mijn moeders naam) opnieuw ingevuld, en gemaild na algebeld. Hopelijk wordt hij morgen goedgekeurt, en heb ik het toestel overmorgen in bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

JBS schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:35:
[...]
Mag ik jouw sommetjes dan eens zien?

Los toestel: 535,-
Hi sim-only 175/350 abo: 9,95 x 24 = 238,80
Hi Eindeloos online: 9.95 x 24 = 216,30 (-3 maanden 2,50 i.p.v. 9.95)

535 + 238,80 + 216,30 = 990,10

Een abonnement lijkt me toch een stuk goedkoper?

Hi 25 Online + Eindeloos online:
24 x 20 = 480,00
24 x 9.95 = 238,8 - (12 x 7.45 korting) = 149,40
Toestel: 155,00

Totaal: 784,40

Verschil met sim-only: 205,70
Zoals beloofd:

Prijzen bij algebeld:
Abbo: T-mobile Flex 20 + WnW plus
Contractduur: 24 mnd
Abbo: 24 * €20 + €15
Toestel: €238
Totaal: €1078 per 2 jaar => €539 per jaar.

Abbo: T-mobile Relax 150 + 100SMS + WnW plus
Abbo: 24 * €17 + €4,50 + €15
Toestel: €155
Totaal: €1031 per 2 jaar => €515,50 per jaar.

Abbo: T-mobile Sim-Only Flex20 + WnW plus
Abbo:24 * €10 + €15
Toestel: €535
Totaal: €1135 per 2 jaar => €567,50 per jaar

Abbo: T-mobile Sim-Only Relax 150 + 100SMS* + WnW plus
Abbo:24 * €6,75 + €15
Toestel: €535
Totaal: €1057 per 2 jaar => €528,50 per jaar

* Actieabbo

Prijzen bij GSMweb voor Flex20 abbo + foon komen uit op €1046 per 2 jaar => €523 per jaar.

Erg kleine verschillen dus imho.
Ik heb het ook uitgerekend met een contractduur van 12 maand, maar dat valt een stuk duurder uit.
Als je echter na 1 jaar overstapt op Sim-Only, komen de prijzen per jaar weer zo goed als overeen met de prijzen hierboven..
Omdat ik toch vergeet om over te stappen op een Sim-Only abbo, toch maar voor 2 jaar Flex20 gekozen.

Overigens valt het Flex20 (non sim-only) abbo in de praktijk nog iets goedkoper uit door een extra korting op de WnW plu bundel (1e 6 maand 5 euro korting).

Bij jouw berekening krijg je bij het abbo €150 korting op de internet bundel, bij prepaid niet, dat is al een erg groot deel van de totale €200 verschil.

[ Voor 20% gewijzigd door StarLite op 02-06-2009 18:48 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarLite schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:35:
[...]Bij jouw berekening krijg je bij het abbo €150 korting op de internet bundel, bij prepaid niet, dat is al een erg groot deel van de totale €200 verschil.
Nee, je krijgt maar 12 x 7.45 = 89,40 korting.

@Patriek: Ik heb even gekeken, maar internet abonnementen kun je daar niet meenemen in de berekening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
Met dank aan iedereen die hier heeft gepost: nieuws: HTC gooit Touch Pro2 in de verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
  • Laatst online: 16-09-2024
ik heb hem besteld bij algebeld.nl
Het contract is goedgekeurd maar bij orderstatus en dan verzenden of zo staat zoiets van product in reservering of bestelling.
Staat er bij iemand al dat deze geleverd gaat worden ? Deze vraag richt ik vooral aan mens die een abo hebben genomen en of een bedrag moeten bijbetalen?

[ Voor 5% gewijzigd door follower op 03-06-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb de mijne begin mei besteld bij Algebeld met verlenging van mijn abo. Sinds gister staat verzenddatum op 3 juni. Gisterochtend was dit nog 15 juni. Ik heb echter nog geen mail ontvangen dat hij inderdaad is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Laatst online: 19-08 13:49
Ook hier al binnen 1 tot 5 dagen leverbaar, dus op voorraad bij leverancier:

http://www.4launch.nl/shop/product/071040/ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
follower schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:26:
Het contract is goedgekeurd maar bij orderstatus en dan verzenden of zo staat zoiets van product in reservering of bestelling.
Staat er bij iemand al dat deze geleverd gaat worden ? Deze vraag richt ik vooral aan mens die een abo hebben genomen en of een bedrag moeten bijbetalen?
Ik heb een losse pro2 besteld bij algebeld, en kreeg net een verzendbevestiging + track&trace nummer. Mijn bestelling heb ik overigens 30 mei gedaan, misschien dat jij pas later hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

follower schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:26:
Dat stond mijne ook, maar hij is net veranderd in "verzonden via TNT".
Algebeld heeft ze dus binnen en is aan het versturen. Ik neem aan dat de andere shops dat vandaag ook zullen doen. :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Aantal offtopicberichten verwijderd. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16
Ik hoop dat ik er niet overeen heb gelezen, maar is ook al bekend wanneer T-Mobile deze telefoon onder eigen vlag gaat uitbrengen? (dus als T-Mobile Vario ofzo?)

Ik heb namelijk altijd een Orange abonnement gehad, en mag/moet nu over naar T-Mobile, en wil het geheel het liefste in een keer in een T-mobile shop regelen (aangezien ik ook nog niet weet welk abonnementtype ik wil), maar daar hebben ze natuurlijk alleen maar hun eigen gebrande toestellen.
(Of zou het ook geen probleem te zijn om te verlengen via een losse winkel als algebeld.nl?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Heeft iemand die hem bij algebeld heeft besteld al binnen? Zo ja, hoe wordt dat 16gb microSD kaartje erbij geleverd? Zit het gewoon in Touch pro 2 doos. Of in de doos waar de doos van de toch pro 2 inzit :P ? En van welk merk is het kaartje?

Ik heb wel geruchten gehoord op xda-developers over de MDA Vario V/VI? Maar kan er momenteel niks over terugvinden.. Anders even contact leggen met T-mobile?

offtopic; Zojuist een mail gehad van algebeld. Dat de mijne is verzonden! Dus morgen in huis :)!

[ Voor 14% gewijzigd door Nicozo op 04-06-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm kan er een 16GB microSD kaartje in? Ik heb aantal winkels gebeld, bij meeste weten ze het niet of ze zeggen 8GB maximaal.. "-_-.. Ik zie dat bij GSMweb.nl je trouwens geen prijs voor het toestel hoeft te betalen.. scheelt toch weer best wat geld als je het vergelijkt met andere shops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Nicozo schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:29:
Heeft iemand die hem bij algebeld heeft besteld al binnen? Zo ja, hoe wordt dat 16gb microSD kaartje erbij geleverd? Zit het gewoon in Touch pro 2 doos. Of in de doos waar de doos van de toch pro 2 inzit :P ? En van welk merk is het kaartje?

Ik heb wel geruchten gehoord op xda-developers over de MDA Vario V/VI? Maar kan er momenteel niks over terugvinden.. Anders even contact leggen met T-mobile?

offtopic; Zojuist een mail gehad van algebeld. Dat de mijne is verzonden! Dus morgen in huis :)!
Ik kan bevestigen dat Algebeld.nl een 16 GB kaartje bijlevert bij een losse Pro 2 :) Ik heb hem zojuist binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:54:
Mmm kan er een 16GB microSD kaartje in? Ik heb aantal winkels gebeld, bij meeste weten ze het niet of ze zeggen 8GB maximaal.. "-_-.. Ik zie dat bij GSMweb.nl je trouwens geen prijs voor het toestel hoeft te betalen.. scheelt toch weer best wat geld als je het vergelijkt met andere shops..
1) De Touch Pro 2 ondersteund SDHC kaartjes, wat staat voor Secure Digital: High Capacity. "Gewone" SD kaartjes gaan tot 4gb, SDHC in theorie tot 32gb. Die laatste is bij mijn weten nog niet beschikbaar, maar zou gewoon moeten werken in een Pro 2. 16gb werkt sowieso (lijkt me ook een beetje loos als ze een kaartje mee gaan leveren dat niet werkt met het toestel dat je neemt).
De nieuwste specificatie is inmiddels ook aangekondigd: SDXC (SD eXtended Capacity) die tot 2tb gaat, maar dat is niet van toepassing op de HTC Pro 2.

2) Hoe bedoel je dat precies, geen prijs voor het toestel betalen? Dat is maar afhankelijk van het abonnement dat je afsluit; hoe goedkoper het abo hoe meer je aan toestelprijs bij moet betalen. Gratis wordt ie pas bij de dure abonnementen van 24 maanden. Zowel bij gsmweb als andere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mooi dan ga ik er ook voor zorgen om een 16GB kaartje erbij te krijgen. 8GB vind ik net wat te weinig als je dr ook navigatie en muziek opzet.

@ phAn
Mja ik begrijp het zelf niet echt goed denk ik die site van gsmweb.nl.
Ik heb nu de volgende pagina voor me:
http://www.gsmweb.nl/forms/tfverl307.htm

Wat ik begrijp van die site is dat als ik mijn Telfort 300 ga verlengen via GSMWeb.nl, is dat me dat eenmalig 30 euro kost plus 8 euro verzendkosten. Klopt dit? Die site is echt chaos, bereken gewoon een sumtotaal voor de duidelijkheid zou je zeggen, maar nee. Begrijpt 1 van jullie het wel?

Überhaupt zie ik dat verlengen duurder is datn een nieuwe abbonement. Waarom is dit? Ik dacht altijd dat verlengen goedkoper was.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:26:

Überhaupt zie ik dat verlengen duurder is datn een nieuwe abbonement. Waarom is dit? Ik dacht altijd dat verlengen goedkoper was.
Ze willen je liever als nieuwe klant lokken. Dan dat ze je behouden. Dat ligt niet alleen aan Telfort, dat heeft elke provider. Dus tenzij je een hoog bedrag in de maand abonnement hebt (denk aan 50+). Of als je vaak boven je bundel zit, of je bundel haast niet gebruikt. Moet je meer betalen als je verlengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Nicozo schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:44:
[...]

Ze willen je liever als nieuwe klant lokken. Dan dat ze je behouden. Dat ligt niet alleen aan Telfort, dat heeft elke provider. Dus tenzij je een hoog bedrag in de maand abonnement hebt (denk aan 50+). Of als je vaak boven je bundel zit, of je bundel haast niet gebruikt. Moet je meer betalen als je verlengt!
Niet helemaal - nieuwe abonnees betalen altijd aansluitkosten, ongeveer 30 euro; verlengers niet.
Eigenlijk is verlengen of vernieuwen even duur bij de meeste providers even duur. Maar je zou verwachten dat verlengers wel wat exta verdienen; al hebben ze minder administratieve rompslomp als het gaat om nummerbehoud.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Merlijn_merlin schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:29:
[...]

Niet helemaal - nieuwe abonnees betalen altijd aansluitkosten, ongeveer 30 euro; verlengers niet.
Eigenlijk is verlengen of vernieuwen even duur bij de meeste providers even duur. Maar je zou verwachten dat verlengers wel wat exta verdienen; al hebben ze minder administratieve rompslomp als het gaat om nummerbehoud.
Dit is vaak gratis, de aansluitkosten worden de laatste tijd (door de crisis?) wel vaak weer berekend.
Gewoon de goede acties afwachten van de providers (of keihard onderhandelen :) )

edit:
Overigens ervaar ik het Provider switchen ook als meest lucratieve (van Voda naar Orange en nu ga ik weer naar Voda :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door xesisoj op 04-06-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nicozo schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:29:
Ik heb wel geruchten gehoord op xda-developers over de MDA Vario V/VI?
Maar kan er momenteel niks over terugvinden.. Anders even contact leggen met T-mobile?
http://www.allaboutphones...d-juni-in-de-winkels.html

Met specificaties PDF'je: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/VarioVData.pdf

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 06-06-2009 01:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt alweer goedkoper, in ieder geval bij studentmobiel. Begin van de week moest je bij een hi abonnement van 28 euro per maand nog 112 euro bijbetalen, nu is 'ie al gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

De topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 07-06-2009 13:02 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:39:
Wordt alweer goedkoper, in ieder geval bij studentmobiel. Begin van de week moest je bij een hi abonnement van 28 euro per maand nog 112 euro bijbetalen, nu is 'ie al gratis.
Vergeet er niet erbij te vermelden dat je dan wel een extra internet bundel moet hebben van 9,95 pm waardoor het geheel op 37,95€ pm komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zo he, hij is direct bij T-Mobile wel grof duurder dan bij een online retailer als algebeld of gsmweb.
Ik ben blij dat ik niet gewacht heb op de Vario V als ik dit zo zie.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
StarLite schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:56:
[...]

Zo he, hij is direct bij T-Mobile wel grof duurder dan bij een online retailer als algebeld of gsmweb.
Ik ben blij dat ik niet gewacht heb op de Vario V als ik dit zo zie.
Inderdaad.
Ik was eerst voor de Pro Touch 1 aan het kijken bij tmobile.nl
Nu kwam ik pdashop tegen en daar staat de Pro touch 2 voor bijna hetzelfde geld!

2 jarig Relax 200 + 2 jaar internet standard: +-30 euro p/m. (en 70euro voor het toestel)
Heb er wel nog een sms bundel van 2.50euro bij gepakt.

Eerst geloofde ik het niet, dus ik heb pdashop gebeld, alles nagevraagd en het klopt gewoon.
De kerel bij pdashop melde ook nog dat er nog zo'n 200 toestellen op voorraad liggen.

Hopelijk vrijdag in huis (wel nog 3 maanden wachten totdat mijn oud abonnement is verlopen/omgezet :P :( )

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
weet niet of jullie deze al gezien hadden, volgens één van de goedkoopste die ik ben tegengekomen:
- 2 jaar Vodafone 27,50 (eerste 12 maanden 22,-)
- Internet (9,95, eerste 6 maanden 4,95)
- Gratis sms verdubbelaar -> oftewel 200 minuten of 400 sms
Touch Pro 2 NL gratis!

bron: GSM.nl

Voordeel van Vodafone is natuurlijk wel de internet snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdikkie dat is wel goedkoop. Wel een tijdelijke actie! Maar ook nog eens korting op je abonnement (staat alleen niet bij voor hoe lang...). Ik zit nu bij vodafone, maar ik denk dat ik toch maar over ga stappen op hi student... Scheelt zo 8 euro per maand met hetzelfde aantal belminuten (300)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of de touch pro 2 ook leverbaar is via vodafone winkel? Ik weet dat deze nog niet op de site is vermeld, maar weet iemand of die wel geleverd zal worden? Ik heb namelijk gehoord dat de touch diamond 2 niet leverbaar zal zijn in de nederlandse vodafone winkel. Ik hoop dat dit niet het geval is bij de touch pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:25:
Weet iemand toevallig of de touch pro 2 ook leverbaar is via vodafone winkel? Ik weet dat deze nog niet op de site is vermeld, maar weet iemand of die wel geleverd zal worden? Ik heb namelijk gehoord dat de touch diamond 2 niet leverbaar zal zijn in de nederlandse vodafone winkel. Ik hoop dat dit niet het geval is bij de touch pro 2.
Vodafone gaat de telefoon volgens de helpdesk zelf niet leveren. Wanneer je toch de touch pro wilt hebben zul je dat via een andere winkel moeten doen (advies van vodafone).

Trouwens de goedkoopste die ik ben tegengekomen voor mijn maximale maandbedrag <30 euro:

Zover ik kon zien alleen bij Smartphoneshop.nl?
Vodafone 2 jaar 22,50 euro
Vodafone 2 jaar internet voor 2,50 euro i.p.v. 9,50 (Geld alleen bij de 22,50 versie, andere versies hebben eerste 6 maanden 4.95 euro!)
Vodafone 2 jaar sms verdubbelaar gratis!

Toestel prijs:
NL 179 euro (geen verzendkosten en ook geen aansluitkosten zover ik kon zien
UK 189 euro (vreemd dat die 10 euro duurder is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xyanide schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:07:
[...]

[...]

Zover ik kon zien alleen bij Smartphoneshop.nl?
Vodafone 2 jaar 22,50 euro
Vodafone 2 jaar internet voor 2,50 euro i.p.v. 9,50 (Geld alleen bij de 22,50 versie, andere versies hebben eerste 6 maanden 4.95 euro!)
Vodafone 2 jaar sms verdubbelaar gratis!
als je even omhoog kijkt zie je dat 'ie momenteel bij gsm.nl in de aanbieding is! Voro 22,50 per maand, graties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand bij welke provider je je abonnement na 3 maanden mag verhogen of verlagen? Ik mag namelijk pas in september mijn abonnement verlengen omdat deze tot 01-01-2010 loopt. Aangezien ik niet meer kan wachten om de HTC in huis te hebben wil ik bekijken welke mogelijkheden er zijn.

Ik heb nu een Vodafone 35 euro, met Zorgeloos Internet en Zorgeloos SMSen. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:45:
[...]

als je even omhoog kijkt zie je dat 'ie momenteel bij gsm.nl in de aanbieding is! Voro 22,50 per maand, graties.
Moet je zelf ook even kijken dan :).
Daar wordt gesproken over de 27,50 euro versie en de eerste 6 maanden 4,95 voor internet en daarna 9,95.

Iets andere prijs dus weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xyanide schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:53:
[...]

Daar wordt gesproken over de 27,50 euro versie en de eerste 6 maanden 4,95 voor internet en daarna 9,95.

Sorry je hebt gelijk! Het is het eerste jaar voor 22 euro! Daar ging ik de mist in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort vragen horen hier niet. Lees de topicstart en de sticky in TP om te zien wat hier gepost kan worden.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 12-06-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xyanide schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:53:
[...]

Goed dat je het zegt, dat word dus inderdaad 31,75 per maand met die actie. (van gsm.nl)

Op smartphoneshop hebben ze een actie van vodafone voor 22.50 + 2.50 voor internet en gratis sms voordeel blox, maar dan blijft het toestel nog 189 euro dus met een twee jarig contract is dat ook weer gemiddeld 7.87+25 euro in de maand. Dat is dus bijna hetzelfde.

Daar hebben ze verder ook 38.95 per maand voor T-Mobile Relax 300, maar voor dezelfde prijs krijg je daar een 16gb kaartje bij op algebeld.nl dus is dat normaal gesproken een betere optie. Het goedkoopste abonnement dat ik kan vinden is Vodafone 22.50+2.50 internet en blox + 155 euro, 31.45 gemiddeld gedurende 24 maanden bij algebeld.
Boktor schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:06:
[...]

Ik kan bevestigen dat Algebeld.nl een 16 GB kaartje bijlevert bij een losse Pro 2 :) Ik heb hem zojuist binnengekregen.
Kan je ons ook vertellen welke klasse het kaartje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Ik heb gisteren deze telefoon gekocht. Mijn oude abonnement loopt nog tot oktober maar die heb ik opgezegd(moet dus helaas nog wel tot oktober mn oude abonnement betalen maar so be it). Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de volgende aanbieding van KPN:

- KPN Flexibel 32,50 (de eerste drie maanden vast, daarna kan je KPN bellen en het abonnement verlagen naar bijvoorbeeld 22,50 o.i.d.)
- Eerste 12 maanden internet voor 1,- per maand (daarna 10,-)
- Toestel kostte me nu 70,- (normaal zou het toestel bij dit abonnement 210 euro kosten, maar KPN geeft 140 euro korting op he toestel).

Ik heb daarbij eerst overwogen om Vodafone te nemen, maar dat abonnement zou me 45,- p/m gaan kosten inclusief internet (ik zou wel de eerste 6 maanden 5,- korting krijgen op internet en 5,- korting op abonnement) en het toestel ook nog eens 70 euro. Dan is de aanbieding van KPN natuurlijk veel voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
rickjehh schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:46:
daarna kan je KPN bellen en het abonnement verlagen naar bijvoorbeeld 22,50 o.i.d.)
Je mag maar 1 stap verlagen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

rickjehh schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:46:
Ik heb gisteren deze telefoon gekocht. Mijn oude abonnement loopt nog tot oktober maar die heb ik opgezegd(moet dus helaas nog wel tot oktober mn oude abonnement betalen maar so be it). Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de volgende aanbieding van KPN:

- KPN Flexibel 32,50 (de eerste drie maanden vast, daarna kan je KPN bellen en het abonnement verlagen naar bijvoorbeeld 22,50 o.i.d.)
- Eerste 12 maanden internet voor 1,- per maand (daarna 10,-)
- Toestel kostte me nu 70,- (normaal zou het toestel bij dit abonnement 210 euro kosten, maar KPN geeft 140 euro korting op he toestel).

Ik heb daarbij eerst overwogen om Vodafone te nemen, maar dat abonnement zou me 45,- p/m gaan kosten inclusief internet (ik zou wel de eerste 6 maanden 5,- korting krijgen op internet en 5,- korting op abonnement) en het toestel ook nog eens 70 euro. Dan is de aanbieding van KPN natuurlijk veel voordeliger.
dit is dus een 2 jarig abonnement?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
CLB schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:48:
[...]

Je mag maar 1 stap verlagen ;)
Ehm nee hoor. Zo is het mij gisteren bij de belcompany niet uitgelegd en zo staat het ook niet op de KPN site:

http://www.kpn.com/web/gs...exibel-van-KPN-Mobiel.htm

Er staat dat je je bundel onbeperkt kunt aanpassen aan jouw belgedrag en er staat nergens bij vermeld dat dit maar 1 stap lager mag. Als je de grafiek bekijkt zie je ook dat je de bundel de ene maand heel hoog kunt zetten om vervolgens de volgende maand weer heel laag uit te komen.

@geckoo

Dat is idd een 2-jarig abonnement idd.

[ Voor 12% gewijzigd door rickjehh op 12-06-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 03:27:
Kan je ons ook vertellen welke klasse het kaartje is?
Een no-name 16GB Class 2-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dondersteen
  • Laatst online: 19-08 13:49
DUX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 01:00:
[...]

Een no-name 16GB Class 2-kaartje.
Goede middag,

De 16GB Aktie is er niet meer. We kunnen die kaart dus niet meer meeleveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

Algebeld.nl / Laptop-Online.nl

----------------------------------------------------------

Is de telefoon bij belnu.nl direct leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik was het bij de KPN shop, en daar hebben ze de Touch Pro2 nog steeds niet liggen. Ook op de site is niks te vinden. Nu kan ik over 3 weken mijn abbo verlengen. Weet iemand hier of het ding bij KPN toch beschikbaar is, danwel komt?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Hi bestellen is ook mogelijk (alleen telefonisch). Mevrouw aan de telefoon zei dat hij al 2 weken leverbaar was. Wanneer de TP2 op de site kwam wist ze niet (Touch Pro is er vandaag vanaf gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nyarlathotep
Je kan bij elke onafhankelijke dealer die een Pro II levert het toestel met KPN bestellen. Of heb je een speciale rede om het toestel persé bij een KPN shop te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is verlenging via KPN shop goedkoper.

Mijn verlenging via Hi is goedkoper dan bij een onafhankelijke dealer. Verlenging van 2 jaar met Hi 25 + internet --> Kosten TP2 ongeveer 70 euro. Dat scheelt toch 49 euro in vergelijking met studentenmobiel.

Edit: 16 juni 2009 16.15uur.
Net gebeld om mijn contract te verlengen en de meneer aan de telefoon zei nu dat hij nog niet leverbaar was :? Ze werken daar wel langs elkaar heen zeg. Hij gaf me nu als datum 22 juni. Volgens hem moest ik rond de 50 euro bijbetalen met Hi25 + eindeloos online.

Mevrouw zegt dus rond de 70 euro.
Meneer zegt rond de 50 euro.

Tis het afwachten dus waard. Is snel verdiend geld.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik weet inderdaad dat via de Hi website de aanbieding vaak een stuk scherper is. Zeker als je al wat langer klant bent bij Hi. Mijn ervaring is dat het dan alleen maar goedkoper wordt. Ik zit al sinds 2001 bij Hi, dus ik verwacht een leuke toestelprijs ;)
Ik moet nog wachten tot begin juli, dus ik ga er vanuit dat hij dan wel op de site staat. En anders word het bellen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Is er iemand hier die de TP2 bij Tmobile heeft gehaald in de shop? In een ander topic las ik over iemand die met een Flex 30 één jaar verlenging en WnW+ 120 euro moest bijbetalen. Ik ging vandaag kijken voor dezelfde deal maar zou dan 189 moeten betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verlengingsaanbiedingen bij T-Mobile zijn individueel, het gaat naar klantwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld met de Vodafone, nadat de Diamond 2 als "coming soon" op internet staat bij hun...Ze gaan de touch pro 2 niet zelf aanbieden omdat ze "hebben gekozen voor de magic en de diamond, de pro laten we liggen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:49:
Waarschijnlijk is verlenging via KPN shop goedkoper.

Mijn verlenging via Hi is goedkoper dan bij een onafhankelijke dealer. Verlenging van 2 jaar met Hi 25 + internet --> Kosten TP2 ongeveer 70 euro. Dat scheelt toch 49 euro in vergelijking met studentenmobiel.
http://www.gsmweb.nl/forms/kpnverl307.htm

Hier issie met hi 25 en internet 39 euro.. Heb ik de mijne ook besteld maar dan met hi 1 jaar met internet plus 300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 01:29:
[...]

http://www.gsmweb.nl/forms/kpnverl307.htm

Hier issie met hi 25 en internet 39 euro.. Heb ik de mijne ook besteld maar dan met hi 1 jaar met internet plus 300 euro
Allemaal leuk en aardig maar bij GSMweb krijg je geen korting op je maandelijkse bedrag.

Bij hi.nl/studentenmobiel krijg je bij een studentenabo van Hi25 korting zodat je maandelijks 18,95 betaald. Dat zie ik bij gsmweb nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:26:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar bij GSMweb krijg je geen korting op je maandelijkse bedrag.

Bij hi.nl/studentenmobiel krijg je bij een studentenabo van Hi25 korting zodat je maandelijks 18,95 betaald. Dat zie ik bij gsmweb nergens staan.
Nu niet meer, ik heb hi 25 en betaal 20 euro per maand.. Moet dus net zijn afgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
*weg* Vraag het aan je provider

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 20-06-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarlyS schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:20:
Verlengingsaanbiedingen bij T-Mobile zijn individueel, het gaat naar klantwaarde.
Dit geldt volgens mij ook voor KPN:

Ik heb namelijk afgelopen donderdag de TP2 besteld aangezien mijn abonnent bijna afloopt.

Toestel: HTC Touch Pro2
Toestelprijs: 19,95
Abonnement: Flexibel Tarief 2 jaar CV
Abonnementsprijs: 12,50
Met MobielThuis: Nee
Met Verdubbelaar: Nee
Gekozen Databundel: Surf&Mail Totaal 2 jaar
Prijs Databundel: 9,95

Ben dus €22,50 p/m kwijt en de tel kost mij maar €20,-. Moet wel zeggen dat ik al jaren een abbo heb bij KPN en dit is al de zoveelste verlenging.

Flexibel is ook makkelijk, kan het dus per maand bijstellen _/-\o_ Duurder, goedkoper, sms-verdubbelaar, verzekering noem het maar op. :9~

Nu is het helaas afwachten tot wanneer de telefoon bij mij thuis wordt geleverd :'( . Heb trouwens besteld via de website van kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Leuk bij Hi... ik had vorige week een voorstel gekregen voor verlenging met dit toestel en zou 150 euro moeten bijbetalen. Ik wilde daar nog even over nadeken. Bel ik nu om te bestellen, vragen ze me doodleuk 350 euro :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:21:
Leuk bij Hi... ik had vorige week een voorstel gekregen voor verlenging met dit toestel en zou 150 euro moeten bijbetalen. Ik wilde daar nog even over nadeken. Bel ik nu om te bestellen, vragen ze me doodleuk 350 euro :S
Heb je erbij gezegd dat je Eindeloos Online wil? Daar zou het verschil kunnen zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JBS schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:06:
[...]
Heb je erbij gezegd dat je Eindeloos Online wil? Daar zou het verschil kunnen zitten..
Jep, alles nog paar keer nagelopen of ze alles goed hadden maar het mocht niet baten. Dus ik moet maar gaan overstappen naar een andere provider, maar de prijzen zijn nogal heftig. Wil de gok niet nemen met een 2jarig abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:15:
[...]

Jep, alles nog paar keer nagelopen of ze alles goed hadden maar het mocht niet baten. Dus ik moet maar gaan overstappen naar een andere provider, maar de prijzen zijn nogal heftig. Wil de gok niet nemen met een 2jarig abo.
En waarom niet via internet verlengen? Bijvoorbeeld deze (student) of deze (niet student).

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 22-06-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend wanneer Hi.nl de telefoon aan gaat bieden (in de webshop)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk begin ik ook zo m'n twijfels te krijgen. 3 weken terug heeft een Hi-winkel me toegezegd dat ze me zouden bellen zodra de TP2 binnen is. Destijds vertelden ze me dat ik niks hoef bij te betalen, als ik 1 jaar Hi45 verleng... te mooi om waar te zijn toch? Ben nog niet gebeld, maar wat niet is kan nog komen: het is immers nu 22-06 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:09:
Eigenlijk begin ik ook zo m'n twijfels te krijgen. 3 weken terug heeft een Hi-winkel me toegezegd dat ze me zouden bellen zodra de TP2 binnen is. Destijds vertelden ze me dat ik niks hoef bij te betalen, als ik 1 jaar Hi45 verleng... te mooi om waar te zijn toch? Ben nog niet gebeld, maar wat niet is kan nog komen: het is immers nu 22-06 toch?
Tja ik heb de vraag nog eens voorgelegd, en aangegeven dat deze prijs mij vorige week toegezegd is. Ook gelet op problemen die ik heb en had met hi online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gelukkig heeft Hi hun aanbod toch nog bevestigd, dus ik heb het toestel voor een mooie prijs nu bemachtigd. Totaal met abo ben ik 485 euro kwijt (abo kosten + toestelkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iemand ervaring met levertijden bij Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:32:
Iemand ervaring met levertijden bij Hi?
5-10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok weer een belofte die ze in eerste instantie niet zouden nakomen dan, binnen 3 dagen zou ik het toestel hebben.

Ook grappig: op de hi-site staat: vóór 12 uur besteld, dan heb je het toestel de volgende dag. Aangezien ik maandagochtend om 10u heb besteld klopt dat al niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 24-06-2009 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smartphonestunts.nl biedt de tp2 aan met de 1e 12 maanden 50% korting op je vodafone abonnement, zowel verlengen als nieuwe aansluiting?

Nog even een bevestigende vraag: als ik mijn vodafone abonnement verleng, dan kan je 'm zeker niet per direct in laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:31:
Smartphonestunts.nl biedt de tp2 aan met de 1e 12 maanden 50% korting op je vodafone abonnement, zowel verlengen als nieuwe aansluiting?

Nog even een bevestigende vraag: als ik mijn vodafone abonnement verleng, dan kan je 'm zeker niet per direct in laten gaan?
Nee, gaat in als je huidige abo verloopt, en mag maximaal 3 maanden voor verlopen van je huidige abo verlengd worden.

Mijn telefoon laat blijkbaar nog langer op zich wachten, want zou vandaag geleverd worden maar nog geen bevestiging van Hi. Zou je denken dat omdat dat ding niet op hun site staat er nog niet zo heel veel vraag naar is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:42:
[...]

Nee, gaat in als je huidige abo verloopt, en mag maximaal 3 maanden voor verlopen van je huidige abo verlengd worden.

Mijn telefoon laat blijkbaar nog langer op zich wachten, want zou vandaag geleverd worden maar nog geen bevestiging van Hi. Zou je denken dat omdat dat ding niet op hun site staat er nog niet zo heel veel vraag naar is :S
Bij mijn verlenging bij Hi de afgelopen keer ging het nieuwe contract direct in. Bij Hi is dit altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:31:
Beetje raar...De aanbieding zou tot 30 juni lopen maar is inmiddels gewijzigd tot 20% korting...Op de vingers getikt door vodafone?

edit:

bij www.telefoonkopen.nl loopt de 50% actie nog wel, maar daar verkopen ze de TP2 niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even gemaild met smartphonestunts, kreeg het volgende antwoord:

Beste ***,

Bedankt voor uw email.

De actie met 50% korting mag volgens richtlijnen van Vodafone pas vanaf morgen worden gecommuniceerd. Wij zullen morgen aan het eind van de middag de aanbieding weer op onze website plaatsen.
U kunt dus het beste morgenavond uw bestelling plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

Tel. 0181-707632
Fax. 0181-707638
Email. info@smartphonestunts.nl
Web. www.smartphonestunts.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:13:
[...]

Bij mijn verlenging bij Hi de afgelopen keer ging het nieuwe contract direct in. Bij Hi is dit altijd zo.
Ben benieuwd dan of dat zo is...

Maar lekker is anders bij Hi; eerst zeggen ze; het komt met een koerier, die belt je van te voren en dan kun je het afleveradres wijzigen. Wat ik dus meteen al aangaf bij bestelling.

En nu is het dus gewoon met de post verstuurd naar mijn thuisadres... lekker dan; kan ik nog eens 5 dagen wachten tot ze 2 afleverpogingen hebben gedaan en ik het kan ophalen :(

Laatste keer dat ik bij Hi verleng.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 25-06-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:13:
[...]

Bij Vodafone is dit helaas niet zo, net even gebeld naar de helpdesk..Helaas dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:59
Ik heb krijg straks mijn pro 2 ( 9,95 bij een 1 jarig verlenging flexibel tarief van 12,50!) , en ben eigenlijk benieuwd of deze gelocked zal zijn. Mijn ervaring is dat kpn standaard aangeeft dat hun toestellen gelocked zijn, maar de laatste toestellen die ik via hun heb zijn allemaal simlock vrij. weet iemand hoe dat met deze zit?

Update: heb hem in mijn bezit en kan melden dat hij simlockvrij is!

[ Voor 9% gewijzigd door Jordan op 25-06-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*weg* persoonlijke status-meldingen zijn niet interessant voor dit topic

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 26-06-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:40:
Even gemaild met smartphonestunts, kreeg het volgende antwoord:

Beste ***,

Bedankt voor uw email.

De actie met 50% korting mag volgens richtlijnen van Vodafone pas vanaf morgen worden gecommuniceerd. Wij zullen morgen aan het eind van de middag de aanbieding weer op onze website plaatsen.
U kunt dus het beste morgenavond uw bestelling plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl
Nog even contact gehad met smartphonestunts, deze actie loopt ook nog in juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dit eens door: Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* offtopic.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Daarnaast is spammen met je V&A-advertentie ongewenst.

[ Voor 119% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Weet een van jullie mooie aanbiedingen?

Zit zelf bij Vodafone en wil daar gaan verlengen met 2 jaar

Heb nu gevonden op bestelmaar.nl:

140 euro incl verzendkosten eenmalig

Krijg 50% korting op abo dus:
12 x 11,25 = 135
12x 22,50 = 270

Internet:
12 x 9,50 = 114

Totaal 519,- abo en 142,95 eenmalig

per minuut: 15 cent
per sms: 7,5 cent (ivm gratis sms verdubbelaar)

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 29-06-2009 15:19 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste