Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit ook???

Mijn belsignaal staat ingesteld op melodie de pest is dat hij de eerste keer zacht overgaat en dan luider wordt. Ik heb mijn belsignaal niet ingesteld op steeds luider wordende ringtoon. Kan iemand mij vertellen hoe mijn telefoon direct met een luide ringtoon overgaat?
Hebben meer mensen hier last van?

Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:33
xon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:42:
[...]

ahh jongens..dat gekke kaartje ;-) kost 15 euro of zo....geniet gewoon van je telefoon joh zonde om je daar zo druk om te maken...
Ja, ik kan me er ook niet zo druk over maken. Natuurlijk had ik graag dat kaartje erbij gehad, maar ik wilde de telefoon ook graag zo snel mogelijk hebben en dan kun je wel eens een actie mislopen.

Ook heb ik de telefoon niet gekocht vanwege WM 6.5, dus ook al ga ik hem updaten, een weekje vroeger of later kan me ook geen probleem zijn.
Ik kan al heel wat uurtjes doorbrengen met het uitvinden en proberen van alle mogelijkheden.

En ja, ook ik kreeg gisteren een bevestiging, dat mijn Brando screen protector verzonden is. Waarschijnlijk gaat er een complete postzak naar Nederland.

Ik zag een stukje terug iets over het temperatuurmetertje in het batt progje. Ben benieuwd waar hij de temperatuur meet. Is dat de batterij temperatuur of de omgevingstemperatuur.

Ook ben ik wel benieuwd of iemand er ook een programmaatje bij gevonden heeft, net als een programmaatje voor het ingebouwde compas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

W4ST3R schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Jah dit vind ik ook zeer matig... Doe dan zo'n promotie vanaf het begin. Eerst gek*t met die update en nu ook al een 8 GB kaartje... Heb ik er ook net 1 binnen gekregen...

Misschien zat het er standaard al bij mijn telefoon...? Ik heb mijn phone via smartphonestunts.nl en de seal die not broken mocht zijn was broken...? Heb gelezen hier op het forum dat er meerdere mensen zijn die dat hadden. De mensen van HI die de samsung hebben ontvangen? Zat het 8Gb kaartje er appart bij? of zat het in het doosje/telefoon? En was bij jullie ook het label gebroken?
Ik heb 'm van Hi, er zat een 8GB kaartje bij in de doos, incl. een microsd naar sd adapter. Label was gebroken. Goeie actie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
xon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:24:
Offtopic:

Midomi
Een nummer nurrien of even bij de speaker houden en je ziet alle info over de plaat!

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-midomi.html
Wat een geinig programmaatje en sjonge, de eerste testjes vonden bijna alles, ook al zing ik best vals!

Ik had enkele weken geleden een liedje per toeval teruggevonden, welke ik al jaren naar op zoek was.
Als test had ik hem hier even ingeneuried en het liedje kwam zo tevoorschijn. En dan is het nog een onbekend, Frans liedje ook.

oudere nummers, minder bekende, of buitenlandse artiesten...de meest vond hij terug. En inderdaad in de speakermodus werkt ook erg goed.

Grappig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
bnwgraaf schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:59:
[...]

Wat een geinig programmaatje en sjonge, de eerste testjes vonden bijna alles, ook al zing ik best vals!

Ik had enkele weken geleden een liedje per toeval teruggevonden, welke ik al jaren naar op zoek was.
Als test had ik hem hier even ingeneuried en het liedje kwam zo tevoorschijn. En dan is het nog een onbekend, Frans liedje ook.

oudere nummers, minder bekende, of buitenlandse artiesten...de meest vond hij terug. En inderdaad in de speakermodus werkt ook erg goed.

Grappig hoor!
leuk he....het programmaatje maakt gebruik van een grote database die vorig jaar door sony is gekocht. Hierin staan gewoon alle nummer die op album verschenen zijn. Eerst zat deze functie alleen op Sony Ericsson telefoons (daar ken ik de functie van) maar nu ook gewoon vrij te gebruiken.

Wat ook geinig is..als je iets hebt inge..ehh nurriet..en dan even de file luistert waar het op gebaseerd is lig je vaak helemaal dubbel. Mensen hebben dus echt de moeite genomen om het in te nurrien of te zingen. Doe voor de gein eens. Acda en de Munnik met het reget zonnestralen. Het is dan ingezongen door een buitenlandse vrouw :-)

maar goed..genoeg offtopic mochten er nog mensen zijn die nog meer leuke software weten..kommmmmm maar op.

Indien iemand behoefte heeft aan een nieuwe openingspost en topic reeks op een regenachtige zondag( en dat wordt het)..be my guest..die van mij is is zwaar achterhaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:31
Ik heb gisteren mijnful body invisible shield van ZAGG binnen, 20 oktober had ik het besteld. Mooie verpakking met een kaart voor 5 dollar korting op mijn volgende bestelling bij ZAGG. Het plaatsen ging beter dan ik had verwacht (meestal lukt het mij niet in een keer om een screenprotector goed te plaatsen). Er zitten nog een paar kleine luchtbellen maar die horen weg te trekken na 2 of 3 dagen.

Er zit in ieder geval nu een goede bescherming overheen, zonder dat het invloed heeft op het gebruik van de touchscreen of de kwaliteit van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig geluk met het tstl tot nu toe. Eerst een defect toestel (strepen over het scherm) geleverd gekregen. 2,5 week weg en 10 verzendkosten lichter omdat het NL's recht niet spoort. Nu een gerepareerd toestel maar zijn o.a. de y en z zijn omgedraaid. Ik lees hier dat ik een zogenaamd qwertz toetsenbord heb (duits) ipv qwerty, ik kan alleen geen oplossingen vinden om het te wijzigen met instelling. Hoop niet weer op een reparatieprocedure....dus help me out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:48:
Weinig geluk met het tstl tot nu toe. Eerst een defect toestel (strepen over het scherm) geleverd gekregen. 2,5 week weg en 10 verzendkosten lichter omdat het NL's recht niet spoort. Nu een gerepareerd toestel maar zijn o.a. de y en z zijn omgedraaid. Ik lees hier dat ik een zogenaamd qwertz toetsenbord heb (duits) ipv qwerty, ik kan alleen geen oplossingen vinden om het te wijzigen met instelling. Hoop niet weer op een reparatieprocedure....dus help me out!
Khad ergenz gelezen dat dat dmv een registry key aan te passen kon, dus denk dat je even moet googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwijand
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 13:03
Er is zojuist iemand geweest die een onofficiele 6.5 rom heeft geplaatst. tis gewoon de standaard samsung rom en er zitten verders geen tweaks of andere optimalisaties in.

hier kan je hem vinden.

http://www.modaco.com/con...-wm6-5-roms/#entry1100512

have fun ermee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ik zit te kijken hoe ik dat moet doen, maar kan het niet echt vinden. Zit nu met Windows 7 te werken btw.
Telefoon wordt wel herkend, maar verder gebeurd er nix.
[Setup] Windows XP
[Setup] Download Ram Size :41777920 bytes,(39 MB)
OnDeviceChange \\?\USB#VID_04E8&PID_6619#5&37cd7877&0&3#{25dbce51-6c8f-4a72-8a6d-b54c2b4fc835}
staat er in mijn scherm maar verder doet ie niets.
Ik heb het idee dat ik 1 of 2 bestanden mis, maar ik kan het ook fout hebben. Welke guide heb jij gevolgd?

Ik heb bij die octans downloader de EBoot en MoviNAND ingevuld, maar verder is het leeg. Klopt dit misschien niet? Drivers e.d. heb ik al geupdate dus als het goed is (na aanleiding van de bovenstaande boodschappen moet ie dus wel herkend zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2009 23:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
aryan schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:16:
Ik heb gisteren mijnful body invisible shield van ZAGG binnen, 20 oktober had ik het besteld. Mooie verpakking met een kaart voor 5 dollar korting op mijn volgende bestelling bij ZAGG. Het plaatsen ging beter dan ik had verwacht (meestal lukt het mij niet in een keer om een screenprotector goed te plaatsen). Er zitten nog een paar kleine luchtbellen maar die horen weg te trekken na 2 of 3 dagen.

Er zit in ieder geval nu een goede bescherming overheen, zonder dat het invloed heeft op het gebruik van de touchscreen of de kwaliteit van het scherm.
Screen protector ook binnen van ZAGG... toch ander spul als dat van Brando, na wat gemopper zit het er nu op ;)
Het voelt vreemd aan, zachter als dat spul van brando.
Scherm op zich ziet er goed uit.... de achterkant had ik meer problemen mee.Ik hoop dat die kleine belletjes wegtrekken...daar had ik met brando minder problemen mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwijand
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 13:03
Martinspire schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:56:
Ik zit te kijken hoe ik dat moet doen, maar kan het niet echt vinden. Zit nu met Windows 7 te werken btw.
Telefoon wordt wel herkend, maar verder gebeurd er nix.

[...]
staat er in mijn scherm maar verder doet ie niets.
Ik heb het idee dat ik 1 of 2 bestanden mis, maar ik kan het ook fout hebben. Welke guide heb jij gevolgd?

Ik heb bij die octans downloader de EBoot en MoviNAND ingevuld, maar verder is het leeg. Klopt dit misschien niet? Drivers e.d. heb ik al geupdate dus als het goed is (na aanleiding van de bovenstaande boodschappen moet ie dus wel herkend zijn?
Ik ben nog bezig met het downloaden... en ja ook ik draai windows 7. wat ik tot nu toe las was dat het via windows7 niet echt wil werken. ... Ze zeggen dat je het beste windows XP SP3 kan gebruiken. Ik ga het daarom ook via de XP-mode van windows 7 proberen.
de guide die ik iig gevonden heb met plaatjes (wat het toch al een stukkie makkelijker maakt) is hier te vinden..

http://www.modaco.com/con...0-flashing-rom-procedure/

Ik moet zelf nog 3 bestanden downloaden... (liep net op rapidshare ook tegen een of andere max download op :? ) nu net is weer een nieuwe dag dus gaan we gewoon verder :P Als alles binnen is ga ik het ook proberen... (word voor mij voor het eerst dat ik een rom ga updaten.. en tis ook mijn eerste winmo toestel) enigste waar ik ondertussen nog naar aan het zoeken ben is hoe ik mijn oude rom op me schijf kan dumpen zodat als er iets mis gaat ik mss de oude 6.1 rom nog kan terug zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben het al ergens anders aan het uploaden want ik werd schijtziek van die rapidshare (zal ie wel doen vanwege de rapidshare premium rewards ofzo). Dus dat helpt wel.

Die guide heb ik ook gevonden, maar je hebt maar 2 bestanden (mst en eb0), dus dat werkt dan gewoon anders. Het kan aan mij liggen, maar hier doet ie het in ieder geval niet. Daarom hoop ik dat iemand anders me kan vertellen hoe het wel moet of wat ik mis. XP ga ik er anders ook maar ff opzetten, want dan ben ik dat in ieder geval kwijt.

Voor de liefhebbers een directere link naar de files:
http://www.martinspire.nl...nia%2Fsecany-6.5-flash%2F

Voorlopig deze link liever niet doorspelen naar andere sites. Geen idee hoeveel bandbreedte ik nog heb voor deze maand. Een stuk of 50 moet wel lukken, maar van meer weet ik het nog niet. Vermoed van wel. Maar hou het nog maar ff hier.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2009 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met de interne GPS van het toestel.

Ik heb nu TomTom Navigator 7 geinstalleerd op mijn telefoon en hij kan geen GPS apparaat vinden. Ik heb het geprobeerd met de interne GPS (vindt hij niet) en via de setting 'Andere NMEA GPS-ontvanger'. Met de laatste setting vond hij eerst wel een apparaat maar toen kon hij geen fix vinden.
Nu heb ik met GPS-proxy en Port Splitter geprobeerd om een fix te kunnen vinden, maar nu kan Navigator het GPS apparaat niet meer vinden.

Ik heb de GPS-programmapoort op COM3 staan, de hardwarepoort op COM9 en de Baudrate op 9600 en GPS automatisch beheren aan.
Dan heb ik via portsplitter de NMEA output geconfigureerd op:
GPS COM Port: COM9:
Mirror GPS Input to Output Port staat aan
Output COM Port op COM0:
Movement Threshold (m) op 1
DOP to Accuracy Multiplier op 8

In Navigator 7 heb ik als apparaat de 'andere NMEA-ontvaner' de baudrate op 9600 en de input port op COM0:

Verder heb ik ook geprobeerd om de baudrate overal op 4800 te zetten. Dit helpt niet.
Ook vindt GPS-Proxy uberhaupt geen fix.

Iemand ideeen hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:20:
Ik heb wat problemen met de interne GPS van het toestel.
Ik heb GPS proxy gebruikt en dat werkt prima.

Ik heb daar de volgende instellingen gebruikt:
GPS com port: com7 (hetzelfde als de programmaport)
Mirror GPS input to output port staat aan
Output com port: com4
movement treshold: 1
DOP to accurancy multiplier: 8

Verder heb ik "start Proxy Automatically on Launch" aan staan
En bij "Run External App after Proxy Startup" heb ik verwezen naar Tomtom, zodat ik voor het opstarten alleen GPS Proxy hoeft te starten en Tomtom dan vanzelf mee opstart.
Bij afsluiten moet je wel beide programma's apart afsluiten.

Mijn GPS Programmaport staat op 7; hetzelfde dus, als de com7 die ik in GPS proxy heb ingesteld.
En de GPS hardwareport staat op com9

Tomtom 7 selecteer ik andere NMEA GPS ontvanger
Baud 4800
verbonden met GPSProxy Virtual Con Port en COM4

Wellicht dat je hier wat aan hebt; bij mij werkt het perfect. Wel jammer dat je er een apart stukje software bij nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb de vraag al eerder gesteld maar nog geen reactie op gekregen. Aangezien ik het echt een probleem vind hoop ik dat iemand een antwoord heeft.

Het probleem:

De eerste keer als mijn telefoon overgaat is de beltoon haast niet te horen. Bij instellingen staat hij op melodie, dus niet op steeds luider wordende beltoon.
Hebben meer mensen hier last van? Eigelijk wil ik dat mijn mobiel direct luid overgaat.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
KamiKaaze schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:05:
[...]

Screen protector ook binnen van ZAGG... toch ander spul als dat van Brando, na wat gemopper zit het er nu op ;)
Het voelt vreemd aan, zachter als dat spul van brando.
Scherm op zich ziet er goed uit.... de achterkant had ik meer problemen mee.Ik hoop dat die kleine belletjes wegtrekken...daar had ik met brando minder problemen mee....
Hoe reageert het scherm met de protector erop? Ik merk dat zonder het standaard plastiekje wat er af fabriek overheen zit het scherm al net wat lekerder reageerd en dat is dan nog vrij dun... Las het trouwens ook in de handleiding dat je voor een optimale werking de bescheming moet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:01:
Hallo iedereen,

Ik heb de vraag al eerder gesteld maar nog geen reactie op gekregen. Aangezien ik het echt een probleem vind hoop ik dat iemand een antwoord heeft.

Het probleem:

De eerste keer als mijn telefoon overgaat is de beltoon haast niet te horen. Bij instellingen staat hij op melodie, dus niet op steeds luider wordende beltoon.
Hebben meer mensen hier last van? Eigelijk wil ik dat mijn mobiel direct luid overgaat.
Zelfde probleem hier... Nog geen fix oid kunnen vinden. Als ik wat heb gevonden laat ik het weten.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Laatst online: 28-07 07:55
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:14:
[...]

Zelfde probleem hier... Nog geen fix oid kunnen vinden. Als ik wat heb gevonden laat ik het weten.
Increasing ring problem

* To fix the increasing ring problem, go to registry \HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring; Change the DWORD: AttenuationCategory to Value: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets verder gekomen met de keyboard layout. Via reg editor en map HLM hardware devicemap keybd moet de plek zijn waar het te wijzigen is. Kan alleen de instellingen voor samsung nergens vinden op het internet. Er staat een drivername value op S3c6400_keypad_US.dll weet iemand of dez het is die je moet wijzigen en zoja waarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:08:
[...]

Ik heb GPS proxy gebruikt en dat werkt prima.

Ik heb daar de volgende instellingen gebruikt:
GPS com port: com7 (hetzelfde als de programmaport)
Mirror GPS input to output port staat aan
Output com port: com4
movement treshold: 1
DOP to accurancy multiplier: 8

Verder heb ik "start Proxy Automatically on Launch" aan staan
En bij "Run External App after Proxy Startup" heb ik verwezen naar Tomtom, zodat ik voor het opstarten alleen GPS Proxy hoeft te starten en Tomtom dan vanzelf mee opstart.
Bij afsluiten moet je wel beide programma's apart afsluiten.

Mijn GPS Programmaport staat op 7; hetzelfde dus, als de com7 die ik in GPS proxy heb ingesteld.
En de GPS hardwareport staat op com9

Tomtom 7 selecteer ik andere NMEA GPS ontvanger
Baud 4800
verbonden met GPSProxy Virtual Con Port en COM4

Wellicht dat je hier wat aan hebt; bij mij werkt het perfect. Wel jammer dat je er een apart stukje software bij nodig hebt.
Hij vindt nog steeds geen GPS apparaat. Is het mogelijk dat ik mijn GPS uit heb staan ofzo? Ik snap er niets meer van. Hoort GPS proxy verder nog iets aan te geven als hij connected is met het apparaat zelf?
edit: Nu heb ik geprobeerd om bij GPS proxy de hardware poort van de GPS te geven. Nu crasht WM6.1 als ik GPS proxy opstart 8)7
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:01:
Hallo iedereen,

Het probleem:

Ik heb hier zelf ook last van, maar ik stoor me hier nog niet zo erg aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parff schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:35:
[...]

Increasing ring problem

* To fix the increasing ring problem, go to registry \HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring; Change the DWORD: AttenuationCategory to Value: 1
Kun je dit iets simpeler uitleggen d.m.v. een stappenplan?
Ik ben hier niet zo heel handig in.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:14:
[...]

Dat zou ik erg fijn vinden
bedankt alvast
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Red hot schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:18:
[...]

Hoe reageert het scherm met de protector erop? Ik merk dat zonder het standaard plastiekje wat er af fabriek overheen zit het scherm al net wat lekerder reageerd en dat is dan nog vrij dun... Las het trouwens ook in de handleiding dat je voor een optimale werking de bescheming moet verwijderen.
Tot nu toe goed, het voelt een beetje rubberachtig aan, dat spul van Brando is wat harder (vermoed ik), waardoor het net spul gladder aanvoelt, dat ZAGG voelt net stroever aan.... kan ook aan mij liggen...
Beeld is nog steeds zeer goed....
En zonder protector werkt natuurlijk altijd beter dan maak je direct contact, alleen ik neem het risico niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Heb gister en vandaag TomTom + GPS Proxy geprobeerd.. Wat een troep! Dat ding is totaal niet precies in het bepalen van mijn lokatie en raakt constant de route kwijt. Dan maar eens IGO proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
MeltedForest schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:41:
Heb gister en vandaag TomTom + GPS Proxy geprobeerd.. Wat een troep! Dat ding is totaal niet precies in het bepalen van mijn lokatie en raakt constant de route kwijt. Dan maar eens IGO proberen..
Zoals eerder aangegeven werkt het bij mij prima.
Snelle fix (heb ook XTRA gegevens ophalen ingeschakeld) en hij houdt de fix bij mij prima vast.

De nauwkeurigheid is gelijk aan Tomtom op diverse pda's waar ik mee gewerkt heb.
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:36:
[...]

Hij vindt nog steeds geen GPS apparaat. Is het mogelijk dat ik mijn GPS uit heb staan ofzo? Ik snap er niets meer van. Hoort GPS proxy verder nog iets aan te geven als hij connected is met het apparaat zelf?
edit: Nu heb ik geprobeerd om bij GPS proxy de hardware poort van de GPS te geven. Nu crasht WM6.1 als ik GPS proxy opstart 8)7
Is je GPS Proxy wel gestart? Je kunt dat aan het hoofdscherm van GPS Proxy zien. Als er een fix is, staat er bijvoorbeeld bij de position de coordinaten ipv alleen maar nullen. Ook is rechts onder dan de knop "stop` ipv `start` zichtbaar.
Die crash weet ik ook niet....Het is mij niet bekend, of je de GPS helemaal uit kunt schakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
KamiKaaze schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:25:
[...]
En zonder protector werkt natuurlijk altijd beter dan maak je direct contact, alleen ik neem het risico niet... ;)
Tja, dikke kras op je scherm is inderdaad ook niet alles. Maar achteruitgang in bediening is dus nog zeer acceptabel als ik het goed begrijp? Hoe staat het met vette vingers? Minder, meer of gelijk zichtbaar t.o.v. zonder protector?

Achterkant is standaard in iedergeval een behoorlijke vingermagneet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb mijn telefoon nu geflashed maar krijg geen verbinding meer met mn netwerk.
Nou zit ik al het 1 en ander te proberen, maar hij wil echt niet. Hij ziet het netwerk wel, maar kan niet inloggen.

Kan niet registreren op geselecteerd netwerk.
Kies een ander netwerk of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.

Iemand een idee wat ik kan proberen? Afgezien van wachten op een update?

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Martinspire schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:24:
Ik heb mijn telefoon nu geflashed maar krijg geen verbinding meer met mn netwerk.
Nou zit ik al het 1 en ander te proberen, maar hij wil echt niet. Hij ziet het netwerk wel, maar kan niet inloggen.

Kan niet registreren op geselecteerd netwerk.
Kies een ander netwerk of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.

Iemand een idee wat ik kan proberen? Afgezien van wachten op een update?
Kan je misschien in korte (maar duidelijke) stappen laten zien hoe je je tel kan flashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

xon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:24:

Midomi
Een nummer nurrien of even bij de speaker houden en je ziet alle info over de plaat!

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-midomi.html
Lijkt iets leuk, maar bij mij werkt het voor geen meter. De eerste keer deed ie er 30 seconden over om op te starten (van geheugen kaarT) en liep bij de eerste aanraking gelijk vast (het programma, de telefoon deed het nog).

Telefoon maar gereset, want je weet maar nooit, maar nog steeds hetzelfde probleem. Of beter gezegd, erger, want hij start niet door. Zie alleen in de taakbalk 'Midomi' staan en onderin 'Grap-stand en menu'.

Volgens mij heb ik echt een maandag ochtend productie telefoon, want werkelijk waar... niks werkt normaal...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
parff schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:38:
[...]

Kan je misschien in korte (maar duidelijke) stappen laten zien hoe je je tel kan flashen. :)
Ik wil het best laten zien, maar op modaco staan zat tutorials van de I8000 die je kunt volgen. Dus dan moet je die maar pakken.

Al weet ik dus nog steeds niet waarom hij mijn netwerk niet meer herkend.
Ik kan ook niet meer vinden waar ik het dan aan moet passen.

Edit, in een ander toestel geeft ie "Inactieve sim" aan. Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?
Kan nu niet bellen (dus ook geen provider)

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
BLACKfm schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:24:
[...]

Lijkt iets leuk, maar bij mij werkt het voor geen meter. De eerste keer deed ie er 30 seconden over om op te starten (van geheugen kaarT) en liep bij de eerste aanraking gelijk vast (het programma, de telefoon deed het nog).

Telefoon maar gereset, want je weet maar nooit, maar nog steeds hetzelfde probleem. Of beter gezegd, erger, want hij start niet door. Zie alleen in de taakbalk 'Midomi' staan en onderin 'Grap-stand en menu'.

Volgens mij heb ik echt een maandag ochtend productie telefoon, want werkelijk waar... niks werkt normaal...
ik zou hem zo ie zo even op je rom geheugen zetten..kan er nog wel bij toch?

Vind het lullig om te zeggen maar ik heb geen enkle vastloper gehad met het programmaatje...hard reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Increasing ring problem

Hoi Parff

Zou jij mij uit willen leggen hoe dit in zijn werk gaat?
Ik ben al een behoorlijke tijd aan het klungelen op google maar wordt niet veel wijzer.
Hoe krijg ik dat registry op mijn mobiel, ik heb al iets van PHMregEdit gedownload maar weet niet wat ik hier verder mee moet. Ik ben niet zo'n kenner op dit gebied, dus als je mij in duidelijke taal uit kan leggen wat ik moet doen om mijn beltoon goed ingesteld te krijgen, dan ben ik je erg dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:39:
[...]

Hoi Parff

Zou jij mij uit willen leggen hoe dit in zijn werk gaat?
Ik ben al een behoorlijke tijd aan het klungelen op google maar wordt niet veel wijzer.
Hoe krijg ik dat registry op mijn mobiel, ik heb al iets van PHMregEdit gedownload maar weet niet wat ik hier verder mee moet. Ik ben niet zo'n kenner op dit gebied, dus als je mij in duidelijke taal uit kan leggen wat ik moet doen om mijn beltoon goed ingesteld te krijgen, dan ben ik je erg dankbaar.
Sluit je tel aan je pc.
Download en start dit programma http://mobile-registry-editor.en.softonic.com/pocketpc
Vervolgens zie je een soort explorer.
Ga naar \HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring
Dubbelklik op AttenuationCategory, je krijgt een popup. Verander het getal naar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand trouwens een (gratis) e-reader die hij aan kan bevelen? Dat lijkt me ook nog wel lollig om uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Increasing ring problem

Probleem opgelost! bedankt voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Martinspire schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:19:

Voor de liefhebbers een directere link naar de files:
http://www.martinspire.nl...nia%2Fsecany-6.5-flash%2F

Voorlopig deze link liever niet doorspelen naar andere sites. Geen idee hoeveel bandbreedte ik nog heb voor deze maand. Een stuk of 50 moet wel lukken, maar van meer weet ik het nog niet. Vermoed van wel. Maar hou het nog maar ff hier.
Is dit nu de definitieve ugrade van de qwerty naar Mobile 6.5?

Ik hoor er verder niemand meer over. Is het verschil merkbaar? Zijn er grotere veranderingen of verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Martinspire schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:11:
[...]

Ik wil het best laten zien, maar op modaco staan zat tutorials van de I8000 die je kunt volgen. Dus dan moet je die maar pakken.
Hoe moet je die samsung modem installeren? De rest lukt wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:19:
[...]

Is dit nu de definitieve ugrade van de qwerty naar Mobile 6.5?

Ik hoor er verder niemand meer over. Is het verschil merkbaar? Zijn er grotere veranderingen of verbeteringen?
Onofficiele rom... Kzal als ik jou was gewoon ff wachten totdat Samsung met de officiele komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
Heeft iemand al gewerkt met video potcasts op de QWERTY. Ik bekijk deze tot nu toe altijd op een ipod maar zou dat natuurlijk graag op de nieuwe phone doen. Echter werken al de podcasts die ik tot nu toe geprobeerd heb niet op de telefoon...
Shralp
best of youtube
Paul en Witterman

Als je het zelf ook eens wilt proberen: feeds.feedburner.com/penw

Je krijgt een foutmelding dat het bestandsformaat niet wordt ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parff schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:51:
[...]

Sluit je tel aan je pc.
Download en start dit programma http://mobile-registry-editor.en.softonic.com/pocketpc
Dubbelklik op AttenuationCategory, je krijgt een popup. Verander het getal naar 1
Hoi Parff,

Bedankt voor je duidelijke uitleg maar helaas werkt het niet bij mij. Of ik doe iets verkeerd.
Ik vink nl. jouw programma aan en download dan "Mobile registry editor free download"
Hij doet dan helemaal niets en zie op het scherm "if your download does not start automatically , click here"
Als ik dat dan doe dan kom ik My Blackjack accessoires???
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Liowenza,

Probeer dit programma even: http://www.freewarepocketpc.net/get-ceregeditor.html
Dit werkt precies zoals in de uitleg staat.

Edit: Met dit programma heb ik het probleem ook opgelost.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat vandaag de nieuwe update uitkomen denken jullie?
Ik hoop het, dan kan ik eindelijk de tijd weer aanpassen (als dat gefixt is)...

Ik heb nog een beginnend probleem, af en toe als ik het toestel openschuif dan zit er een
groene waas over het scherm. Ik heb het idee dat dit laatste tijd steeds vaker gebeurt, als ik dan het toestel
een aantal keren open en dicht schuif dan is die wel weer normaal.
Iemand hier ook last van? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:50:
Gaat vandaag de nieuwe update uitkomen denken jullie?
Ik hoop het, dan kan ik eindelijk de tijd weer aanpassen (als dat gefixt is)...

Ik heb nog een beginnend probleem, af en toe als ik het toestel openschuif dan zit er een
groene waas over het scherm. Ik heb het idee dat dit laatste tijd steeds vaker gebeurt, als ik dan het toestel
een aantal keren open en dicht schuif dan is die wel weer normaal.
Iemand hier ook last van? Of een oplossing?
Geen idee of de update uitkomt. Hoop het natuurlijk wel...

Wat betreft de groene waas: ergens in dit topic is dit al genoemd geloof ik. kun je beste ff teruglezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:27
Dit in de gaten houden mbt de update:
http://software.mbzrsolutions.nl/omniaupgrade.html

Die update moet nu wel snel komen, ik sta nu eigenlijk wel op het punt de telefoon van 10 hoog naar beneden te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
wowzie schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:31:
Dit in de gaten houden mbt de update:
http://software.mbzrsolutions.nl/omniaupgrade.html

Die update moet nu wel snel komen, ik sta nu eigenlijk wel op het punt de telefoon van 10 hoog naar beneden te gooien.
Want?
Ik heb de onofficiele versie hier intusse erop staan, maar als ik ga kijken wat er veranderd is, dan is dat helemaal niet zoveel. Er zijn wat kleine wijzigingen, maar het is geen giga upgrade. Daarvoor moet je toch echt wachten op WM7.

Is er iets wat er niet goed gaat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
Zoveel, een paar:

* Geluid stopt na enige tijd met werken. Dat lijkt niet meer voor te komen sinds ik de samsung touchwiz interface heb uitgezet. Telefoon blijft aangeven op stille modus te staan en je krijgt 'm er niet meer uit.

* Als je een nieuwe afspraak toevoegt in Touch Agenda, en aangeeft geen herinneringen te willen, stelt ie die WEL in. Heel irritant, je telefoon geeft dan toch die melding + je outlook ook.

* Touch Agenda crashed soms. Krijg je zo'n Windows mededeling dat je het crash rapport kan laten opsturen oid.

* Beeld wordt groen als je dynamische achtergrond verlichting aan hebt staan.

* Eerste email wordt niet getoond, laat enkel ':' zien, in Samsung Today. Ook de Taken widget werkt niet in Samsung Today. Lijkt alleen voor te komen bij een Exchange koppeling. Maar ja, ik heb dat nodig voor mijn werk.

* Ik moet de telefoon toch echt vrijwel elke dag herstarten. Dan pakt ie zn wifi niet meer, dan valt mn umts signaal weg.. Er staat niks bijzonders (meer) op, alleen Google maps heb ik er bij gezet (na een harde reset). Ik gebruik mijn telefoon wel intensief voor mn werk: Exchange (mail, agenda, taken) + Internet + veel SMS.

* Het standaard lock screen werkt voor geen meter; hij unlocked nogal makkelijk uitzichzelf. Dus heb je S2U2 nodig. Alleen dan blijft de camera toets wel werken.

* Ik vind 't nogal idioot dat je in het register moet gaan prutsen om het bekende zacht->hard beltoon probleem op te lossen.

Ik kan er eigenlijk gewoon niets mee. Dit product is gewoon niet af. Ik wacht die update nog af, maar anders is t exit, nooit meer Samsung en snel terug naar SonyEricsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:20:
[...]

Want?
Ik heb de onofficiele versie hier intusse erop staan, maar als ik ga kijken wat er veranderd is, dan is dat helemaal niet zoveel. Er zijn wat kleine wijzigingen, maar het is geen giga upgrade. Daarvoor moet je toch echt wachten op WM7.
Kun je nu de tijd wel aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
Tweakers,

ik heb een tijdje geleden al een post gemaakt met daarin de klacht dat op het fysieke toetsenbord de Y en Z en de : en ; zijn omgedraaid. nu ben ik er dus achter gekomen door reacties van andere dat mijn keyboard dus duits ingesteld is alleen hoor ik niemand op dit forum er nog over dus is mijn vraag of iemand weet hoe ik alles NL krijg ( heb toestel al meerdere keren gereset en taal opnieuw ingesteld etc). gehele telefoon en alle daarbij horende functies en menu's zijn in het NL behalve het fysieke toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
freakzor schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:16:
Tweakers,

ik heb een tijdje geleden al een post gemaakt met daarin de klacht dat op het fysieke toetsenbord de Y en Z en de : en ; zijn omgedraaid. nu ben ik er dus achter gekomen door reacties van andere dat mijn keyboard dus duits ingesteld is alleen hoor ik niemand op dit forum er nog over dus is mijn vraag of iemand weet hoe ik alles NL krijg ( heb toestel al meerdere keren gereset en taal opnieuw ingesteld etc). gehele telefoon en alle daarbij horende functies en menu's zijn in het NL behalve het fysieke toetsenbord.
Heb ergens gelezen dat je het kan instellen via het register.
Echter durf ik niet te zeggen waar ik dat gezien heb.
misschien google qwert qwertz regedit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:05:
Hoi Liowenza,

Probeer dit programma even: http://www.freewarepocketpc.net/get-ceregeditor.html
Dit werkt precies zoals in de uitleg staat.

Edit: Met dit programma heb ik het probleem ook opgelost.
Hoi Erik,

Nou het is eindelijk gelukt, ik heb nu direct een harde ringtoon bij het overgaan van mijn mobiel.
Ik ben jou en Parff erg dankbaar voor jullie reacties :*) _/-\o_

groet Liowenza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parff schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:51:
[...]

Sluit je tel aan je pc.
Hoi Parff,

Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen. bedankt voor je hulp

groet Liowenza ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds kort in bezit van dit mooie toestel. Heb wifi geinstalleerd, toestel maakt verbinding met de router maar verder kom ik niet. Het luk me niet om op internet te komen. Al verschillende instellingen geprobeerd, het help me niet. Met een ander toestel contact gemaakt met internet via deze router, lukt meteen. Wat heb ik over het hoofd gezien. Wie kan me misschien op weg helpen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
de upgrade is er:

Windows Mobile 6.5 upgrade nu beschikbaar!
Beste bokkie11,

Onlangs heb jij je geregistreerd op samsungmobile.nl zodat jij als eerste op de hoogte
wordt gesteld wanneer Windows Mobile 6.5 beschikbaar is.

Dat moment is nu gekomen! Windows Mobile 6.5 is nu te downloaden vanaf samsungmobile.nl. Klik op de onderstaande button om je Omnia ll te upgraden.

Let op! Lees eerst de handleiding goed door voordat je de upgrade installeert.
Upgrade!

alleen als ik de handleiding volg krijg ik de melding: dat mijn apparaat niet ondersteund wordt :(

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_1983
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
bokkie11 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:16:
de upgrade is er:

Beste bokkie11,

Onlangs heb jij je geregistreerd op samsungmobile.nl zodat jij als eerste op de hoogte
wordt gesteld wanneer Windows Mobile 6.5 beschikbaar is.

Dat moment is nu gekomen! Windows Mobile 6.5 is nu te downloaden vanaf samsungmobile.nl. Klik op de onderstaande button om je Omnia ll te upgraden.

Let op! Lees eerst de handleiding goed door voordat je de upgrade installeert.
Upgrade!

alleen als ik de handleiding volg krijg ik de melding: dat mijn apparaat niet ondersteund wordt :(
Maar nog niet voor de Samsung Omnia Qwerty, ik heb tenminste nog niets binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
bokkie11 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:16:
de upgrade is er:

Uhm...dit is het Samsung B7610 topic (Louvre, omnia Qwerty), dus als jij ook zo'n toestel hebt, kan ik me voorstellen, dat de upgrade uit je mailtje niet compatibel is; die is namelijk voor de Omnia II.....
Als je de link opent, zie je ernaast bij de Omnia Qwerty staan, dat die nog niet beschikbaar is....

Had jij je ingeschreven voor de upgrade voor de omnia II of voor de qwerty?

[ Voor 6% gewijzigd door bnwgraaf op 02-11-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
jack_1983 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:26:

Maar nog niet voor de Samsung Omnia Qwerty, ik heb tenminste nog niets binnen gehad.
Oops sorry...we waren tegelijk met posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil even een geheugenkaartje bestellen, werkt een microSDHC kaart ook? op de hi site staat microsdhc, op de samsung site staat alleen microSD dacht ik.

iemand die weet of een microSDHC kaartje ook werkt?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:40:
wil even een geheugenkaartje bestellen, werkt een microSDHC kaart ook? op de hi site staat microsdhc, op de samsung site staat alleen microSD dacht ik.

gr
Als ik goed op de hoogte ben, heet een MicroSD kaartje met een capaciteit van 4GB of meer ineens een microSDHC kaart (HC=high capacaty)
Hetzelfde geldt voor SD en SDHC kaartjes.
Is dus gewoon te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
bnwgraaf schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:29:
[...]

Uhm...dit is het Samsung B7610 topic (Louvre, omnia Qwerty), dus als jij ook zo'n toestel hebt, kan ik me voorstellen, dat de upgrade uit je mailtje niet compatibel is; die is namelijk voor de Omnia II.....
Als je de link opent, zie je ernaast bij de Omnia Qwerty staan, dat die nog niet beschikbaar is....

Had jij je ingeschreven voor de upgrade voor de omnia II of voor de qwerty?
Ik zie het nu ook, wat stom, ik heb me voor de qwerty ingeschreven..en toch krijg ik de mail..

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:44:
[...]

Als ik goed op de hoogte ben, heet een MicroSD kaartje met een capaciteit van 4GB of meer ineens een microSDHC kaart (HC=high capacaty)
Hetzelfde geldt voor SD en SDHC kaartjes.
Is dus gewoon te gebruiken.
ok danku hij is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
wowzie schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:48:
Zoveel, een paar:

* Geluid stopt na enige tijd met werken. Dat lijkt niet meer voor te komen sinds ik de samsung touchwiz interface heb uitgezet. Telefoon blijft aangeven op stille modus te staan en je krijgt 'm er niet meer uit.
Hier had ik eerst wel eens last van. Maar als je dan volume wijzigde dan kreeg je weer audio. Mn ringtones werkten echter wel gewoon. Al ging ie bij mij niet in de stille modus. Maar ik denk dat dit nu opgelost is.
* Als je een nieuwe afspraak toevoegt in Touch Agenda, en aangeeft geen herinneringen te willen, stelt ie die WEL in. Heel irritant, je telefoon geeft dan toch die melding + je outlook ook.
Die herinneringen zijn inderdaad wel raar, maar ik moet nog ff kijken of ie dat in WM6.5 ook doet.
* Touch Agenda crashed soms. Krijg je zo'n Windows mededeling dat je het crash rapport kan laten opsturen oid.
Agenda functioneerd hier prima. Hoe heb je die ingesteld? Mogelijk dat de synchronisatie het in de soep laat lopen?
* Beeld wordt groen als je dynamische achtergrond verlichting aan hebt staan.
Met de nieuwe WM6.5 nog geen last van gehad. Denk dat ze die gefixed hebben. Maar is het zo erg om deze gewoon in te stellen? Zal je uiteindelijk niet meer dan een kwartier of halfuur batterij schelen denk ik.
* Eerste email wordt niet getoond, laat enkel ':' zien, in Samsung Today. Ook de Taken widget werkt niet in Samsung Today. Lijkt alleen voor te komen bij een Exchange koppeling. Maar ja, ik heb dat nodig voor mijn werk.
Samsung Today vind ik zoiezo niet fijn werken. Je moet al scrollen om het 1 en ander te zien. Dan werkt die nieuwe startscreen van WM6.5 wel wat beter, al moet je die dus ff instellen. Maar dat gaat nu ook wel beter.
Zo kun je nu de W&L modussen een aparte start-screen geven. Dus bv bij Werk de WM6.5 start-screen en bij Life de Widgets.
* Ik moet de telefoon toch echt vrijwel elke dag herstarten. Dan pakt ie zn wifi niet meer, dan valt mn umts signaal weg.. Er staat niks bijzonders (meer) op, alleen Google maps heb ik er bij gezet (na een harde reset). Ik gebruik mijn telefoon wel intensief voor mn werk: Exchange (mail, agenda, taken) + Internet + veel SMS.
Ik heb het idee dat je wat bugs hebt. Maar merk dat je hem dus telkens hard-reset? Lijkt me dat je mogelijk een foutieve telefoon of foutieve rom hebt, want ik kan niet alle bugs hier bekennen (of niet meer).
* Het standaard lock screen werkt voor geen meter; hij unlocked nogal makkelijk uitzichzelf. Dus heb je S2U2 nodig. Alleen dan blijft de camera toets wel werken.
Het lockscreen van WM6.5 werkt al wel wat beter. Heeft ook een slider ipv een knop om in te drukken, dus dat helpt wel. Al vind ik het jammer dat je sommige hardware knoppen (W&L, camera, lockbutton) niet aan kunt passen. Die zijn nergens in de menus terug te vinden.
* Ik vind 't nogal idioot dat je in het register moet gaan prutsen om het bekende zacht->hard beltoon probleem op te lossen.
Dat ligt niet echt aan Samsung maar aan Windows Mobile.
Het is jammer dat niet alle settings in de menu's terug zijn te vinden, maar anders had je ook 300 extra settings in te stellen, waarvan je 90% toch niet gebruikt. Dus zo erg vind ik het niet om eventjes handmatig wat aan te passen en hoe erg zijn die problemen nou?
Ik kan er eigenlijk gewoon niets mee. Dit product is gewoon niet af. Ik wacht die update nog af, maar anders is t exit, nooit meer Samsung en snel terug naar SonyEricsson.
Ik ben zelf van ook van SE naar Samsung gestapt. Het is gewoon effe wennen hoe Samsung sommige dingen anders doet. Ik heb nu 6 jaar dezelfde soort interface gehad met telkens kleine wijzigingen en ben nu ineens over naar een heel ander OS met andere applicaties e.d. Dan is het op zich wel logisch dat je ff langer bezig bent met instellen en uitvinden hoe ie nou werkt.

De update lost wel wat bugs op, maar sommige hou je. Al kun je een hoop wel via het register of app verhelpen. En ik denk dat er binnenkort wel apps uit zullen komen voor de Omnia's die dan wat settings voor je kunnen regelen. Het heeft alleen ff wat geduld nodig.

Ik hoop dat je de telefoon nog een kans gunt, want zo slecht is ie niet. En misschien dat die SPB nog een optie voor je is? Dan heb je van een hoop windows settings geen last meer.
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:56:
[...]

Kun je nu de tijd wel aanpassen?
Ja, maar dat kon ik na een nieuwe harde reset ook al.
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:40:

gr
Ik heb er hier 1 inzitten en werkt prima. Ik zoek echter nog wel een losse adapter voor usb. Zag bij Mediamarkt wel kaartje+adapter, maar geen losse (van 4,95). Heb aan zo'n kaartje van 4GB toch nix (zit 8 in) dus kijk nog wel ff verder. Geen haast nog. Of er moet ineens een goedkope 32GB kaart met adapter uitkomen.

Ik heb trouwens te horen gekregen in de Hi-winkel dat mijn abonnement opgezegd was. Schijnt schriftelijk ingeleverd te zijn en daardoor mijn simkaart geblokkeerd.
Op zich was dat wel de bedoeling, maar pas vanaf 1 december (wanneer mijn nieuwe abonnement bij t-mobile ingaat). En ik kan me niet herinneren dat ik iets schriftelijk heb ingeleverd.

In ieder geval komt morgen een nieuwe simkaart binnen van T-Mobile. PDA shop kan ik trouwens aanraden om bij te bestellen, want die klantenservice is toppie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkie11 schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:07:
[...]

Ik zie het nu ook, wat stom, ik heb me voor de qwerty ingeschreven..en toch krijg ik de mail..
Ik heb me ook ingeschreven voor de qwerty maar heb ook de mail voor de omnia II ontvangen. beetje vaag.... maar goed laat ze maar opschieten met de update >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg trouwens heel niet mijn dingen gesynced :(! Telkens als ik probeer mijn contacten te syncen via New PC Studio krijg ik 'Acces denied'. Zowel op Win7, WinXP in Virtual XP van Win7 en WinXP in VMWare op Mac Os X. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Martinspire schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:45:

Ik heb er hier 1 inzitten en werkt prima. Ik zoek echter nog wel een losse adapter voor usb. Zag bij Mediamarkt wel kaartje+adapter, maar geen losse (van 4,95). Heb aan zo'n kaartje van 4GB toch nix (zit 8 in) dus kijk nog wel ff verder. Geen haast nog. Of er moet ineens een goedkope 32GB kaart met adapter uitkomen.
Heb je al op dealextreme gekeken? daar kost het bijna niets en als ik goed begrepen heb van anderen, is het nog vrij van verzendkosten ook.

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
@Martinspire: goed om te horen dat er wat verbeteringen zitten in de 6.5 software. Wat bedoelen jullie eigenlijk met Samsung Today. Is dat je standaard desktop in de work modus? Deze heb je vervangen door de standaard windows 6.5 desktop?

@wowzie: Ik heb de oplossing voor je alarm melding probleem bij afspraken! Net een half uur zitten zoeken en de oplossing eindelijk gevonden in de standaard windows agenda. Ga naar:
Start>overige>agenda>menu>extra>opties>Afspraken>Vinkje "herinneringen instellen voor nieuwe items" uitzetten!

Eerste email laat hij bij mij overigens wel gewoon zien.

Nu blijft nog het probleem van het niet zichtbaar zijn van taken in de taken widget. Lang zitten proberen maar krijg het simpelweg niet fatsoenlijk werkend. Ik ben tot de conclusie gekomen dat taken alleen in de taken widget worden weergegeven als je de einddatum op vandaag insteld....
@Martinspire: zou je eens willen proberen of dit ook is opgelost in 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik lastig vind is dat als je je telefoon op trilstand zet, je geen radio kan luisteren.

is de enige optie hier de telefoon op geluid aan te zetten en vervolgens alle meldingen beller/sms/msnbericht etc. apart op tril te zetten?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is overigens geen website van Samsung, aldus de SIDN-info. Staat op naam van concepts2go.com. Waarom staat deze info niet gehost binnen samsungmobile.nl?
Ik heb me een paar weken geleden ook ingeschreven op samsungmobile.nl, en ik heb géén e-mail van gehad met deze link erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 12:54
Het lijkt erop dat ze bij Samsung niet goed hebben gelet op het verschil tussen de Samsung Omnia II en de Samsung Omnia Pro bij het versturen van de update mail. Heb zelf ingeschreven voor de Pro en krijg ook een mailtje aangaande de Omnia II. Ook in het profiel is de telefoon veranderd van Pro naar II. Er is dus iets niet helemaal goed gegaan en heb de instellingen in het profiel weer gewijzigd in de hoop dat er hierdoor gewoon toch nog een nieuwe email komt wanneer de update er is.

Nog maar even wachten dan... op WM 6.5

Toch eigenlijk wel gek. Aankondigingen vanaf 6 okt. voor WM6.5, maar in de praktijk stiekem toch 2 maanden later??
Zal wel een marketing strategie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even terugkomende op widgets...
Als je zoekt op *.wgt in de \Windows folder, vind je een aantal .wgt files, waaronde _AccuWeather_Octans.wgt
Deze file is (in tegenstelling tot de werkende widgets) system/hidden gemaakt. Ik heb die file naar m'n PC gekopieerd, de attributen verwijderd, teruggekopieerd als "AccuWeather_Octans.wgt", maar helaas komt de file niet in de lijst van beschikbare widgets.

Heeft iemand al succesvol een widget toegevoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:08
Nog maar even wachten dan... op WM 6.5

Toch eigenlijk wel gek. Aankondigingen vanaf 6 okt. voor WM6.5, maar in de praktijk stiekem toch 2 maanden later??
Zal wel een marketing strategie zijn...
Blijft een vreemde marketingstrategie in mijn ogen. Natuurlijk kun je (ook als bedrijf) met de beste bedoelingen iets beloven dat je later niet kunt waarmaken, maar als je niet wilt dat je reputatie (en dus je merk) daaronder lijden, zul je dan in communicatie moeten blijven met de klanten aan wie je de belofte had gemaakt en die hun aankoopbeslissing hierop hebben gebaseerd (mijn geval). Zo niet, dan kun je in elk geval negatieve mond op mond reclame gaan verwachten. In die fase zitten we nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:04:
Weer even terugkomende op widgets...
Als je zoekt op *.wgt in de \Windows folder, vind je een aantal .wgt files, waaronde _AccuWeather_Octans.wgt
Deze file is (in tegenstelling tot de werkende widgets) system/hidden gemaakt. Ik heb die file naar m'n PC gekopieerd, de attributen verwijderd, teruggekopieerd als "AccuWeather_Octans.wgt", maar helaas komt de file niet in de lijst van beschikbare widgets.

Heeft iemand al succesvol een widget toegevoed?
Om mezelf aan te vullen: ik heb de AccuWeather widget werkend :) Was wel behoorlijk gerommel...
  1. de accuweather .wgt file op de pc gekopierd, hidden en system verwijderd, de underscore weggehaald, en naar de folder \Windows\OnlineWidgets\Widgets gekopieerd
  2. de file widgets.dat uit die folder naar de PC gekopieerd en aangepast. Dit is een XML-file. Gewoon de sectie van bv. De Telegraaf kopieren, het ID uniek maken, en het pad naar de .wgt file aanpassen
  3. file terugf gekopieerd, en toen de Omnia uit/aan gezet
  4. tadaa, en toen stond AccuWeather in de lijst van beschikbare widgets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirnosed
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-11-2009
HELP! Vraag me niet hoe het kan maar ik ben het batterijklepje van m'n B7610 kwijt... :'( Samsung helpdesk kan/wil niet helpen en ik kan werkelijk nergens een nieuwe case back vinden...

Het beste wat ik tegen ben gekomen is een dummy op ebay. Weet iemand misschien of de achterkant van zo'n dummy ook los kan, of dat die vastgelijmd zit?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Mensen, ik heb een vraag.
Zijn er mensen van een Omnia (I-900) overgestapt naar deze?
Zo ja, wat zijn jullie bevindingen want ik ben niet compleet tevreden over deze telefoon en wil graag wat nieuws nu.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
rCk schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:50:
Mensen, ik heb een vraag.
Zijn er mensen van een Omnia (I-900) overgestapt naar deze?
Zo ja, wat zijn jullie bevindingen want ik ben niet compleet tevreden over deze telefoon en wil graag wat nieuws nu.

Bvd
ik ben over gestapt van Omnia naar Omnia Pro Qwerty en hieronder mijn + en - punten

+ punten
Geen geklooi met onscreen keyboard
Hogere resolutie dus beter overzicht op bijv internetpagina's.
Jackplug
hogere batterijduur, had op de omnia altijd MSN en RSS aanstaan en iedere dag opladen. Bij de qwerty ook beide constant aan maar kan langer als dag mee.

- punten
samsung touchwiz nog erger als op omnia en zo traag als dikke stront.
hoop custom instellingen zijn niet meer toegankelijk.
Tijdens bellen wordt beeldscherm niet gelocked.( is hier een tooltje voor? )

dat zijn zo snel de punten waar ik op kan komen. in mijn geval is het duits ingestelde fysieke toetsenbord natuurlijk een grote - maar dat is wss bij jou niet van toepassing.

kun je anders mischien aangeven wat de punten zijn die je irriteren bij de Omnia I900? dan kan ik het vergelijken met de Qwerty

[ Voor 5% gewijzigd door Freakously op 03-11-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Mijn contras:
-Geen jackplug (al genoemd).
-De stylus die je dus aan een "haakje" moet meenemen. (in de Qwerty kan hij ingeschoven worden toch?)
-Redelijk vaak nog het ge*** met het touchscreen omdat het gewoon minder ruimte heeft.
-Met als opvolger van de derde, geen fysiek toetsenbord dus
-Het lelijke puntje door de GPS-chip (Dacht ik) links net iets onder het midden, daar is het net ietsjes lichter het beeld en dat is op een lichte achtergrond zwaar irritant.
-Misschien de reactiesnelheid op aanraking e.d., valt me nou ook nog best tegen.
En hoe zit het met de snelheid vh toestel met de standaard rom ten opzichte van de I900 standaard rom? Ik heb pas na een tijdje meer plezier gekregen door er andere roms over heen te zetten vanwege de snelheid (en batterijduur) (Dus ook een min)

Dit is ongeveer wat ik me nu kan bedenken. Komt het een beetje bekend voor?

[ Voor 0% gewijzigd door rCk op 03-11-2009 14:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
-De stylus die je dus aan een "haakje" moet meenemen. (in de Qwerty kan hij ingeschoven worden toch?)
Klopt
-Redelijk vaak nog het ge*** met het touchscreen omdat het gewoon minder ruimte heeft.
touchscreen werkt in mijn ogen echt veel sneller en gerichter. stylus eigenlijk nog nooit nodig gehad en ik heb nou niet echt pianovingers ;) .
-Het lelijke puntje door de GPS-chip (Dacht ik) links net iets onder het midden, daar is het net ietsjes lichter het beeld en dat is op een lichte achtergrond zwaar irritant.
is me nooit opgevallen maar zie op de Qwerty geen rare lichtpuntjes ofzo.
-Misschien de reactiesnelheid op aanraking e.d., valt me nou ook nog best tegen.
Zoals bovenvermeld sneller en gerichter touchscreen.
En hoe zit het met de snelheid vh toestel met de standaard rom ten opzichte van de I900 standaard rom? Ik heb pas na een tijdje meer plezier gekregen door er andere roms over heen te zetten vanwege de snelheid (en batterijduur) (Dus ook een min)
nou het toestel is in mijn ogen hardstikke snel alleen alle troep die samsung eromheen heeft gebouwd maakt het retetraag. gelukkig kun je het touchwiz gedeelde grotendeels uitzetten maar met smsjes typen heeftie nog wel zown gaar touchwiz idee waardoor het 2/3 seconden duurt voordat je een contactpersoon kan toevoegen etc. mja lets hope dat ze WM 6.5 niet zo verkloten omdat 6.5 al grotendeels gemakkelijk te bedienen is met de vingers.

Dit is ongeveer wat ik me nu kan bedenken. Komt het een beetje bekend voor?

[ Voor 5% gewijzigd door Freakously op 03-11-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oke klinkt goed. Nou ja, ik moet zeggen dat ik een maat van me heb die mn huidige telefoon wel wil overkopen en ik heb nog wel wat geld om een nieuwe te kopen. Dus ik denk dat het er morgen van komt dat ik in de ervaringen kan mededelen. Na wat tweaks valt de I900 niet tegen. Maar ik heb toch iets anders nodig.

Bedankt freakzor voor je reactie(s) in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
jeroenjeremy schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:16:
[...]

Zo niet, dan kun je in elk geval negatieve mond op mond reclame gaan verwachten. In die fase zitten we nu.
Hebben jullie de Omnia qwerty echt alleen maar gekocht vanwege Mobile 6.5? :?

Ik snap alle ophef niet hoor. Het toestel zal na de upgrade echt niet ineens een totaal ander toestel worden....
Misschien had je hem niet als één van de eerste moeten kopen, dan had je ook niet hoeven wachten op de upgrade... ;)

Maar zonder gekheid, ik ben best tevreden met het toestel. Ik had hiervoor een "standaard" mobiel en daarnaast een pda met nav en WM5. Vele "minpuntjes" komen inderdaad van windows af en niet van Samsung.

Kan iemand mij trouwens vertellen of er ook widgets van internet zijn te downloaden en zo ja, weten jullie daar goede sites voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:09:
[...]

Om mezelf aan te vullen: ik heb de AccuWeather widget werkend :) Was wel behoorlijk gerommel...
  1. de accuweather .wgt file op de pc gekopierd, hidden en system verwijderd, de underscore weggehaald, en naar de folder \Windows\OnlineWidgets\Widgets gekopieerd
  2. de file widgets.dat uit die folder naar de PC gekopieerd en aangepast. Dit is een XML-file. Gewoon de sectie van bv. De Telegraaf kopieren, het ID uniek maken, en het pad naar de .wgt file aanpassen
Klinkt goed. Is dit een beetje de moeite om te doen? (zijn de widgets de moeite?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe die andere widgets eruit zien, maar de AccuWeather widget is lelijk en biedt minder functionaliteit dan bv. de HTC Today-screen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 20:51
Zo gisteren tomtom 7 geinstalleerd met gps proxy en het werk heel erg goed :D

Er zijn altijd rond 7 a 8 satellieten dus zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aryan schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:16:

ik heb ook een Zagg full body shield besteld en heb hem binnen, de voor en achterkant ging heel gemakkelijk maar de randjes gingen bij mij heel moeilijk en aan de linkerhoek zit het niet goed meer maar ik durf het er niet meer af te halen om het opnieuw te proberen want ben dan bang dat hij er niet meer op wil...

ik ben er heel erg tevreden over verder qua touch dat is echt niet minder geworden door dat de shield erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk tomtom navigator 7 aan de praat gekregen icm GPSproxy. Hij geeft eerst even weer dat hij geen gps apparaat kan vinden, waarna hij het apparaat heeft gevonden na ca 10 seconden. Na ene halve minuut buiten heeft hij een fix.

Ook is bij mij het bekende beltoonprobleem opgelost.

Kudos voor de mensen die mij hebben geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo, de B7610 is binnen. Nu eventjes met PIM backup alle contacten en smsjes kopieren van de Omnia (I900) naar de Louvre.
Wel een voordeel overigens, van ene WM naar andere WM toestel overgaan. veel dingen zijn gewoon overzetbaar en sommige handige tweaks ed zijn ook gewoon weer te gebruiken. Daar ben ik wel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:09:
[...]

Op welke manier heb je .wgt bestanden gevonden? Ik kan het echt nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Begint lekker. De telefoon slaat vast nu na een paar seconde nadat ik mn pincode heb ingevuld. Iemand een idee? Want ik heb hetzelfde als bij de oude omnia gebruikt, door call/end tegelijk in te drukken met de reset knop alleen dat werkt niet. Iemand?! Hij is verdomme pas n uurtje of 10 oud en tis al zo ver :S. Ik denk namelijk dat een hard reset wel helpt, alleen ja, ik kan niet ver genoeg in het menu komen om het via de software te triggeren....

Hardreset gelukt. Laten we maar hopen dat het goed gaat!

[ Voor 6% gewijzigd door rCk op 05-11-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:30:
[...]

Op welke manier heb je .wgt bestanden gevonden? Ik kan het echt nergens vinden...
Omdat deze system+hidden zijn, vind je die niet via de standaard Verkenner/Explorer op de PDA. Als je de PDA via de Windows Explorer van je PC bekijkt, dan moet je zorgen dat je hebt ingesteld dat je hidden en system files wil zien. Eenmaal gekopieerd moet je de system/hidden attributen verwijderen via de command prompt (het attrib commando) omdat de Windows Explorer dit om een of andere reden vertikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 07:31:
[...]

Dat is overigens geen website van Samsung, aldus de SIDN-info. Staat op naam van concepts2go.com. Waarom staat deze info niet gehost binnen samsungmobile.nl?
Ik heb me een paar weken geleden ook ingeschreven op samsungmobile.nl, en ik heb géén e-mail van gehad met deze link erin.
Geen idee, krijg een mail binnen van Samsung met deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SamsungMobile.nl vind ik sowieso een redelijk waardeloze site. Onoverzichtelijk, veel zaken dubbel, foute titels, en er is bijna niks nuttigs te vinden voor de QWERTY/B7610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:00:
SamsungMobile.nl vind ik sowieso een redelijk waardeloze site. Onoverzichtelijk, veel zaken dubbel, foute titels, en er is bijna niks nuttigs te vinden voor de QWERTY/B7610.
komt omdat ze vast zitten aan allerlei internationale formats en vaak ook nog eens een hoop wordt gedaan door vertalers in het buitenland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:44:
Wanneer ik een inkomende gesprek heb kan ik dit negeren doormiddel van het versturen van een sms.... nou heb ik mijn toestel in mijn broekzak dus je kunt raden wat er gebeurd.... heb al heel vaak gesprek genegeerd en vervolgens automatisch een sms verstuurd. ik wil deze functie dus uitschakelen maar zal niet weten waar ik dat moet doen... iemand enig idee? alvast bedankt!
Iemand al een idee hoe je bovenstaande kunt uitschakelen?

Overigens, is het mogelijk om een ingestelde afspraak in je agenda in beeld te krijgen als je scherm is vergrendeld.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Laatst online: 26-06 10:11
Donde schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:33:
[...]

Iemand al een idee hoe je bovenstaande kunt uitschakelen?

Overigens, is het mogelijk om een ingestelde afspraak in je agenda in beeld te krijgen als je scherm is vergrendeld.
Het sturen van zo'n automatisch smsje is uitgeschakeld in WM 6.5. Ik heb nog geen setting gevonden waar je dit weer in kan schakelen. Tevens staat in het lockscreen van WM 6.5 de volgende afspraak onder de klok.

Edit: ik heb een screenshot gemaakt http://i991.photobucket.com/albums/af40/Boertje1991/Screen02.png

[ Voor 15% gewijzigd door Boertje1991 op 05-11-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Boertje1991 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:06:
[...]

Het sturen van zo'n automatisch smsje is uitgeschakeld in WM 6.5. Ik heb nog geen setting gevonden waar je dit weer in kan schakelen. Tevens staat in het lockscreen van WM 6.5 de volgende afspraak onder de klok.

Edit: ik heb een screenshot gemaakt http://i991.photobucket.com/albums/af40/Boertje1991/Screen02.png
forum checken :-)

is dat gewoon een taak of iets automatisch spannunts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Laatst online: 26-06 10:11
forum checken :-)

is dat gewoon een taak of iets automatisch spannunts?
Nou, ik moet mn mobiel nog syncen met Outlook, dus ik had er nog geen afspraken in staan. Vandaar dat ik er eentje had aangemaakt. Niks meer, niks minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 11:07
Weet iemand hoe je de achtergrond van de Samsung Today screen veranderd. Als ik bij de instellingen een andere achtergrond selecteer krijg ik de volgende melding: Klant heeft achtergrond gedefinieerd die niet kan worden toegepast op Samsung Vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb dan sinds gister een B7610 van Vodafone.
En ik heb voor ik mijn pin moet invoeren krijg ik het bericht met: Kan geen verbinding maken in de titel en dan een hele rits eronder. Weet iemand hoe dit weg kan? Want ik bedoel, tis logisch dat hij nog geen connectie kan maken omdat hij nog in de pin/sim lock zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat duurt het belachelijk lang dat de 6.5 update komt.
Via de Omnia 2 is het allang werkend.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New PC Studio meldde vandaag dat er een nieuwe versie was: 1.2.1 IH2_6. Helaas blijft de Live Update hangen, en kan ik deze download niet vinden bij Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:50:
New PC Studio meldde vandaag dat er een nieuwe versie was: 1.2.1 IH2_6. Helaas blijft de Live Update hangen, en kan ik deze download niet vinden bij Samsung...
Er staat al een nieuwere versie op de site nl. 1.3.0 IJ1 en je kunt die dus beter downloaden). Grote kans dat er voor de update van de B7610 nog een nieuwere versie nodig is.

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste