Hallo, mede-Omnia Qwerty gebruikers...
Zouden jullie mij kunnen helpen met de volgende problemen:
1. Windows Live: doet het in principe. Messenger doet het, hotmail slechts deels.
E-mail ontvangen lukt wel, en ook de contactpersonen zijn gesynchroniseerd. Maar: e-mail verzenden lukt niet, er wordt een foutmelding gegeven. Dat ik het later nog eens moet proberen, en het enige waar ik op kan drukken is 'negeren'. Als ik later nog eens probeer bij 'verzenden / ontvangen', weigert hij weer. Zegt dan: fout bij synchronisatie.
2. Instellen van een ander e-mailaccount: via de host van mijn eigen website heb ik een e-mailadres, waar ik normaal Outlook voor gebruik. Imap. Ondanks alle instellingen helemaal in orde, lukt het niet om de mail actief te krijgen...
Zou ik het anders moeten proberen? Outlook of 'e-mail account instellen' gebruiken?
3. Roaming: als ik Windows Live (of MyPhone) wil gebruiken, word ik gewaarschuwd dat ik aan het roaming ben, dat ik geen gebruik zou maken van mijn eigen netwerk... Maar mijn tel staat gewoon ingesteld op Telfort, en heb een abo voor internetgebruik...
Ik hoop dat ik hier antwoorden kan vinden... Heb de hele dag al zitten zwoegen, zonder al te veel resultaat.
De telefoon heb ik al 9 maanden... Ik had het eerst opgegeven, maar wil toch eindelijk wel eens plezier van mijn toestel hebben! Ik heb Telfort by the way...
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2011 21:43
]