• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 15:39
Mede-auteur:
  • Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:35

Haan

Het Samsung B7610 / Omnia Qwerty-topic

De Samsung B7610 (Qwerty) is een windows based (6.1/6.5) smartphone. In het begin van 2009 dook het toestel uit het niets op als aangekondigd toestel op de site van expansys. Nadat deze er de volgende dag weer was afgehaald was het in april de beurt aan de nederlandse afdeling van "the phonehouse". Ook zij kondigde het toestel aan en ook zij verwijderde deze (waarschijnlijk na tussenkomst Samsung) de volgende dag.

Sinds september 2009 is het bekend dat het gaat om de Omnia Qwerty.
Inmiddels is ook de update naar Windows Mobile 6.5 beschikbaar, nieuwe toestellen worden standaard met versie 6.5 uitgeleverd.

Index
Pricewatch
Specificaties
Handige links
FAQ
Aanbevolen software
Snelcodes

Pricewatch

pricewatch: Samsung Omnia Qwerty B7610 Zwart

Specificaties

• Dimensions: 57.8 x 112.6 x 16.2 millimetres
  • Mass: 159 grams (battery included)
  • Operating System: Microsoft Windows Mobile 6.5 Professional
  • CPU: Samsung S3C6410 - 800 MHz
  • RAM capacity: 256 MiB
  • ROM capacity: 1 GiB
  • Display Type: color AM-OLED , 16777216 scales
  • Display Diagonal: 3.5 "
  • Display Resolution: 480 x 800 (WVGA)
  • Microphone(s): mono
  • Audio:Output: 3.5mm
  • Cellular Networks: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS900, UMTS1900, UMTS2100
  • Cellular Data Links: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA
  • Primary Keyboard: Slide-out QWERTY-type keyboard
  • Expansion Slots: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
  • USB: USB 2.0 client, 12Mbit/s (micro-USB )
  • Bluetooth: Bluetooth 2.0 + EDR
  • Wireless-LAN: 802.11b, 802.11g
  • Infrared Gate: Not supported
  • Analog RadioReceiver: FM radio (87.5-108MHz) with RDS
  • Built-in GPS module: Supported
  • Complementary GPS Services: Assisted GPS, Geotagging
  • Main Camera: 5 MP
  • Autofocus (AF): Supported
  • Optical Zoom: 1 x
  • Macro Mode: Supported
  • Built-in Flash: mobile light (LED)
  • Secondary Camera: 0.3 MP
  • Built-in accelerometer: Supported
  • Battery: removable
  • Battery-Capacity: 1500 mAh

Handige tips, links, FAQ's

Hier vind je een verzameling van veel gestelde vragen, tips, links etcetera over de Omnia Qwerty B7610. Deze lijst zal regelmatig bijgewerkt worden. (tips kunnen via DM aan Haan gestuurd worden)

Links
Samsung B7610 forum op Modaco
B7610 (Omnia QWERTY) Collection Thread
OpnMarket: Instant free downloads for your Windows Mobile phone, enjoy installing applications directly on your device !
Omnia Hub: Uitgebreid overzicht apps voor de Omnia
Samsung Omnia QWERTY B7610 & Games topic

FAQ
:? Soft reset, hard reset, wat is het en waarvoor heb ik het nodig :?
Een soft reset is gewoon een reboot van de telefoon. Dit kan weleens nodig zijn als de telefoon is vastgelopen, of gewoon niet goed meer werkt (er draait tenslotte Windows op hè ;) ). Een soft reset doe je het makkelijkst door met de styles op de reset knop te drukken, deze zit in een klein gaatje boven de unlock knop.
Een hard reset is een volledig reset van de telefoon naar de originele fabrieksinstellingen. Je verliest hierbij alle instellingen en alle data, dus dit is normaal gesproken een handeling die je alleen in uiterste noodzaak uitvoert!
:? Hoe doe ik een hard-reset?
Dat kan op twee manieren, de eerste is door de snelcode te gebruiken die je hieronder terugvindt bij de snelcodes. De tweede manier is als volgt:
- Press Lock and W&L Button (do not release)
- reset the Device with Stylus
- at the first Samsung Boot Logo press Call and End Call Buttons for 0,5 sec.
- the "do you want to format" Question appears immediately
:? Problemen met externe opslag (micro-SD kaart): Het lijkt regelmatig voor te komen dat bestanden op de SD kaart corrupt raken. Zie bijvoorbeeld dit topic op Modaco voor een discussie hierover.
Martinspire geeft nog als tip dat een soft reset ook helpt om verdwenen bestanden weer terug te krijgen.
Martinspire in "Het Samsung B7610 / Omnia Qwerty-topic"
:? Hoe voorkom ik dat de telefoon ongewild een dataverbinding opzet? Hiervoor kan je tools installeren die de verbinding uitschakelen. Het is dan helemaal niet meer mogelijk het internet op te gaan, of je moet Wifi gebruiken! Zoek bijvoorbeeld op 'nodata.cab', of gebruik deze
:? Is er een sneltoets om het geluid aan/uit te zetten net als bij andere Samsung toestellen?
Nee die is er niet, volume kan je instellen met de knoppen aan de linkerkant van het toestel.

Aanbevolen software
Voor veel software is het .Net 3.5 Compact Framework (CF) nodig. Het is dus handig om dit meteen te installeren.
SPB Mobile Shell
SU2U: iPhone-style unlocken van de phone. Werkt zeer goed icm met SPB Mobile Shell
Youtube App 2.2.15
Kompas-en-zaklamp-in-1 app
Advanced Configuration Tools: Geavanceerde instellingen voor je phone die standaard niet beschikbaar zijn, voor de power-users onder ons.
Voorkomen dat je telefoon een GPRS verbinding opzet (handig als je geen flat fee internet abo hebt): Data Controller
Snelcodes
Voor de freaks echte tweakers, hieronder een aantal snelcodes voor je Qwerty
!! LET OP GEBRUIK IS OP EIGEN RISICO !!

*#0*# – lcd test
*#06# – shows imei
*#1111# – shows FTA sw version
*#2222# – showsFTA hw version
*#1234# – shows firmware version

*#0842#* – vibration test
*#0289# – melody test
*#0673# – mp3 test

*#0228# – adv. battery info

*#0782# – shows set time

*#0011# GSM/UMTS info
*#9999*0# – network monitor mode
*#232337# Bluetooth ID

*#7465625# – shows locks status

!!! *2767*3855# – !!! MASTER RESET USE WITH CAUTION, RESETS ALL DATA ON THE PHONE!!! (er wordt geen bevestiging gevraagd, reset begint direct!)

[Voor 127% gewijzigd door Haan op 02-05-2010 12:16]

• xon
Het lijkt er veel op dat dit toestel onder de naam Omnia Pro verder zal gaan. De opvolger van de Omnia was in eerste instantie de Omnia HD. Toch besloot Samsung om de naam Omnia alleen te gebruiken voor een Mobile 6 telefoon en aangezien de Omnia " HD" op symbian draait is HD niet meer van toepassing.

De naam " louvre" zal daarom waarschijnlijk alleen de werknaam zijn en de telefoon zal verder gaan onder de naam Omnia Pro

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 10:19

Praetextatus

the dutch_paki

Lijkt op een Samsung F700 met een windows mobile sausje eroverheen. Ik denk dat als de prijs te hoog wordt i.v.m. andere merken dit een regelrechte flop zal worden. Qua specs is t niets bijzonders eigenlijk.
Design vindt ik wel mooi, maar is voor persoonlijk niet echt een reden om tot aanschaf van iets over te gaan zeker als de specs een beetje achter lopen vergeleken met andere merken.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het qua specs ook weinig bijzonders. Het scherm valt me zelfs tegen. De resolutie is niet bijzonder hoog, en het scherm heeft weinig kleuren. Verder heeft het een beetje de standaard WM-phonespecs... tsja.

• xon
RoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:07:
Ik vind het qua specs ook weinig bijzonders. Het scherm valt me zelfs tegen. De resolutie is niet bijzonder hoog, en het scherm heeft weinig kleuren. Verder heeft het een beetje de standaard WM-phonespecs... tsja.
De specs zullen behoorlijk verschillen als het hier inderdaad blijkt te gaan om de Omnia Pro! Het toestel heeft dan in iedergeval een 5mp camera en een AMOLED scherm. Op dit moment is er nog geen qwerty toestel met 5mp camera en al helemaal niet met een AMOLED scherm.

Specs dus onder sterke voorbehoud!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan is dit topic natuurlijk wel een beetje voorbarig. Zo valt er weinig over te discussiëren. Maar laten we dan maar hopen dat er binnenkort meer informatie naar buiten komt :)

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 20:16

Pat-Juh

Patrick

Als ik dit zo lees gooi ik liever een nieuw scherm in mijn F700 en gebruik die dan weer... Wat een specs zeg nou...nou... al een paar jaar oud ofzo :S?

• xon
RoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:16:
Dan is dit topic natuurlijk wel een beetje voorbarig. Zo valt er weinig over te discussiëren. Maar laten we dan maar hopen dat er binnenkort meer informatie naar buiten komt :)
voorlopig is er officieel een Samsung Louvre met bovenstaande specs...en is het geruchten circuit dat de Omnia Pro uitkomt met meer waarschijnlijke specs. Op het moment dat het officieel is verander ik uiteraard de specs. Volgens mij is het daarom zeker niet overbodig om dit topic te hebben aangezien het een feit is dat er IETS aan zit te komen.

Dit zijn de specs voor de Omnia Pro (met volgens mij een geshopt plaatje)
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=1864

Let vooral ook even op : T-DMB (uitzending van radio/tv via de in februari verkochte frequenties (callmax etc))

[Voor 7% gewijzigd door xon op 29-04-2009 15:11]

• 418O2
  • Laatst online: 23-05 12:27
ik hoop dat dit een grap is. kutspecs

• RoD
  • Niet online

RoD

xon schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:09:
[...]

voorlopig is er officieel een Samsung Louvre met bovenstaande specs...en is het geruchten circuit dat de Omnia Pro uitkomt met meer waarschijnlijke specs. Op het moment dat het officieel is verander ik uiteraard de specs. Volgens mij is het daarom zeker niet overbodig om dit topic te hebben aangezien het een feit is dat er IETS aan zit te komen.
Daarom hoeft ie dan ook niet dicht ;)
Dit zijn de specs voor de Omnia Pro (met volgens mij een geshopt plaatje)
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=1864

Let vooral ook even op : T-DMB (uitzending van radio/tv via de in februari verkochte frequenties (callmax etc))
Waarom zouden deze specs bekendgemaakt worden als er ook al andere specs bekend zijn? Dan lijken mij deze specs in de topicstart een verzinsel. Ik kan me niet voorstellen dat Samsung dan ook nog zoiets uitbrengt.

• xon
RoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:16:
[...]

Daarom hoeft ie dan ook niet dicht ;)

[...]

Waarom zouden deze specs bekendgemaakt worden als er ook al andere specs bekend zijn? Dan lijken mij deze specs in de topicstart een verzinsel. Ik kan me niet voorstellen dat Samsung dan ook nog zoiets uitbrengt.
Mij ook niet :-) Toch zijn dit de specs die terug te vinden zijn voor de Louvre....zal binnen enkele tijd wel veranderen en dan vraag ik aan je om het subject te veranderen :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik hoop het. :P Ik gok dat dit ding een flop wordt als er niets veranderd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-05 23:04
Het was ooit andersom, maar het lijkt nu alsof Samsung een goedkoop uitziende HTC-ripoff maakt.

• xon
Nou....here we go de Samsung Omnia PRO! Over 5 uur wordt ie bekend gemaakt in London

http://www.samsung.com/se...15/13720/20090615_01M.jpg

pff..moet ik nog de topic start gaan aanpassen ook

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
xon schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:15:
Nou....here we go de Samsung Omnia PRO! Over 5 uur wordt ie bekend gemaakt in London

http://www.samsung.com/se...15/13720/20090615_01M.jpg

pff..moet ik nog de topic start gaan aanpassen ook
Wees blij, de specificaties zijn een stuk beter dan vermeld in de topic start!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:23
Een korte video review van de Omnia Pro:
http://www.youtube.com/watch?v=IiFsANaq-hM

Mijn eerste indruk is dat hij lekker snel reageert bij bepaalde handelingen

[Voor 5% gewijzigd door aryan op 27-06-2009 17:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 74096

Weet iemand wanneer deze phone op de markt komt? Ik kon bij typhone zien deze maand (july)??? wie weet meer...
Thnx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 11:11

JointFillah

Techno Addict

Volgens GSMArena is het ook juli:
http://www.gsmarena.com/s...this_summer-news-1002.php

Dus een stuk sneller dan verwacht ;)

-edit-
Dit betreft dus dan wel de OmniaPro B7610, die er wat anders uitziet dan de pics hierboven...en zoals gezegd ook andere specs heeft.

[Voor 30% gewijzigd door JointFillah op 06-07-2009 11:51]

~* Peace, Love & XTC *~

• Trickster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10-2022
Officieel week 32, maar voor eind juli is heel goed mogelijk...ik kijk al uit naar de levering van mijn pre order.

Wellicht een idee om de specs/foto's/etc. te updaten? :)

Specs o.a. hier.

Highlights:
-3,5" AMOLED resistive touchscreen, 16m kleuren, 480x800
-5 mpix camera met led flash
-Windows Mobile 6.1 Pro, met upgrade naar 6.5
-volledig QWERTY uitschuifbaar toetsenbord
-HSDPA, quad band, Bluetooth 2.0 met A2DP
-video ondersteuning: DivX, H263, H264, MPEG4, WMV, xVID
-audio ondersteuning: AAC, AMR, eAAC, MP3, OGG, WMA
-112.6 x 57.8 x 16.2 mm

Verder een 3,5mm jack, mini USB, GPS, 1500mAh accu, 1GB intern (tot 32GB uitbreidbaar via microSDHC)

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 23:13

RV

®

Wanneer komt er nu meer informatie? En wanneer wordt de topicstart aangepast :P

• xon
The_ReVenger schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:11:
Wanneer komt er nu meer informatie? En wanneer wordt de topicstart aangepast :P
ARGH..ik weet het..maar geen tijd..iemand behoefte om een mooie TS te maken?

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:13
Dit lijkt dus echt mijn volgende mobieltje te worden... prijs is nog heel netjes ook. Hoop alleen wel dat de fotos een beetje redelijk zijn en hij inderdaad deze maand gereleased wordt :)

Anoniem: 68885

Ik vraag me af of dit de opvolger is van de I780, iemand?

• Trickster
Anoniem: 68885 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 01:19:
Ik vraag me af of dit de opvolger is van de I780, iemand?
Komt wel het dichtst in de buurt (qua functies in ieder geval; qua form factor weer wat minder ;) ). Qua candybar met Qwerty heeft Samsung nu de C66xx serie, maar die hebben geen touch, gps of wifi.

Anoniem: 262745

Ik lees tegenstrijdigen berichten over het touchscreen. In de ene comment staat dat je gebruik moet maken van een stylus terwijl wanneer ik op youtube kijk wordt het gewoon met de vinger bediend en lijkt het allemaal snel en vlekkenloos te gaan.

• Trickster
Check hier een zeer uitgebreide preview van de Omnia Pro :)

Voor de niet klikkers: Samsung lijkt hun Touchwiz 2.0 interface volledig te hebben geïntegreerd met WM; waardoor je een beetje een Touchwiz interface met Windows elementen krijgt, i.p.v. WM met een widget bar.

Anoniem: 310457

Trickster schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:43:
[...]

Komt wel het dichtst in de buurt (qua functies in ieder geval; qua form factor weer wat minder ;) ). Qua candybar met Qwerty heeft Samsung nu de C66xx serie, maar die hebben geen touch, gps of wifi.
Moet ik je helaas verbeteren, de C6625 heeft, in tegenstelling tot de C6620 wel GPS.

Ben zelf trouwens erg benieuwd naar de B7610, 't wordt weer eens tijd voor een nieuw toestel, en deze lijkt het toch wel te kunnen gaan worden..

• Trickster
Ah kijk, wat stom van me (voor de geïnteresseerden: hier een review van de 6625).

Overigens nog geen verandering van de verwachte leverdatum van de B7610 (eerste week augustus)..

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32
argh! het wordt nu toch wel lastig :P De nieuwe Omnia 2 (i8000) is op ebay al te krijgen vanuit Singapore voor €500.... Dat maakt het toch ook wel onwijs interresant om hem te gaan importeren.....

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 11:11

JointFillah

Techno Addict

En vanaf nu de eerste fatsoenlijke preview van de OmniaPro te vinden op GSMArena

~* Peace, Love & XTC *~

• NIKDCC
  • Laatst online: 01-06 21:06
Op de Vodafone site staat ie ook al aangekondigd als 'coming soon'...
Het lijkt zo op het eerste oog 'n mooi toestel te zijn met m.i. als grootste minpunt dat het scherm in fel daglicht moeilijk te lezen is.
Waar ik erg benieuwd naar ben is de belkwaliteit, de omnia had 'n irritante noise cancelling functie die wanneer je in 'n rustige omgeving belde de verbinding telkens lijkt dicht te gooien omdat je dan geen enkele vorm van ruis meer hoort.
Camera is zeker 'n stuk beter dan van de omnia en kan zich nu goed meten met de iphone en nokia camera.

Ik heb hem bij vodafone besteld, maar hij staat al bijna een maand op coming soon... Ben benieuwd wanneer dat dat is.

Ik las inderdaad ook al ergens dat die AMOLED super mooi zijn qua kleur e.d. maar dat het in het felle licht behelpen is :-( zucht... hopelijk valt het toestel niet tegen, heb er best hoge verwachtingen van.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32
Ik heb het broertje van de Louvre namelijk de GT-I8000 in mijn bezit, hier heb ik een review voor GoT staan:

Jaguar645 in "Samsung Omnia II i8000"

Bij fel licht is het inderdaad even behelpen, maar het scherm is verder wel enorm mooi!

Jaguar645 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:53:
Ik heb het broertje van de Louvre namelijk de GT-I8000 in mijn bezit, hier heb ik een review voor GoT staan:

Jaguar645 in "Samsung Omnia II i8000"

Bij fel licht is het inderdaad even behelpen, maar het scherm is verder wel enorm mooi!
Hopelijk lijken de omnia pro en omnia II op elkaar.
Zo hoop ik ook op:
•1GB MicroSD kaart met daarop NAVfone software (verder een kaartje met de licentie key)
•Touch werkt erg fijn, reageert ook snel

(leuk verslag trouwens)

• xon
nieuwe release datum is 21 augustus!

ugh

• RV

RV

®

xon schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:44:
nieuwe release datum is 21 augustus!

ugh
Ah ok en waar is dat? Bij Vodafone of in het algemeen? En weet je ook de prijs?
Ik ben ook echt geïnteresseerd in dit toestel maar er is verder nog maar weinig over bekend hier in NL (behalve de 2 uitgebreide *p*reviews).

• xon
The_ReVenger schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:48:
[...]

Ah ok en waar is dat? Bij Vodafone of in het algemeen? En weet je ook de prijs?
Ik ben ook echt geïnteresseerd in dit toestel maar er is verder nog maar weinig over bekend hier in NL (behalve de 2 uitgebreide *p*reviews).
http://mobiele-telefoons....-louvre-onyx-black/?ref=2

je ziet linksboven de verwachte "op voorraad" datum staan. Dit soort bedrijven kijken in een soort van gezamelijk landelijk voorraad systeem. Is dus aardig nauwkeurig.

• RV

RV

®

ja thx man! Had net ook op de site van vodafone gekeken die gaf half augustus aan.

• xon
The_ReVenger schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:26:
ja thx man! Had net ook op de site van vodafone gekeken die gaf half augustus aan.
Dan is ie wel "branded" denk ik

• RV

RV

®

xon schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:41:
[...]

Dan is ie wel "branded" denk ik
Nou dat weet ik zo net nog niet. Ik had toen via Vodafone ook mijn N82 gehaald en daar staat nergens Vodafone op (gelukkig!). Zal het eens navragen goed dat je dat zegt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Discussie over levertijden en abonnementen mag in TP

• NIKDCC
Volgens de laatste berichten zijn de de toestellen die vodafone levert niet meer voorzien van eigen software. Waarschijnlijk is dat dus met de Omnia pro ook niet het geval, wel zit er waarschijnlijk een netwerk lock op.
Weet iemand trouwens of een netwerk lock betekent dat je 'm wel kunt gebruiken op b.v. vodafone uk netwerk, als je een simkaart hebt van vodafone uk bedoel ik?

• RV

RV

®

Ik zit nu te twijfelen tussen deze Omnia Pro en de N97 van Nokia. Beide hebben ze een qwerty toetsenbord wat ik echt graag wil hebben en beide hebben ze een mooi design.

Nu zijn ze qua features ook grotendeels gelijk, behalve dat de N97 veel meer geheugen heeft (32GB) tegenover 1 Gb voor de Omnia Pro, de Windows Mobile 6.1 (6.5) tegenover Symbian, het AMOLED scherm tegenover het 'normalere' scherm en tenslotte de processor.

Dat zijn de in mijn ogen belangrijkste verschillen. Ik heb al jaren een Nokia, eerst de 6230, daarna de N80 en nu de N82. Nou wilde ik toen de N97 aangekondigd werd deze meteen hebben, maar ondertussen begin ik toch te twijfelen. Aangezien ik altijd een Nokia heb gehad, heb ik dus ook altijd Symbian gehad. En het verschil tussen de Symbian versie van mijn N80 en N82, waar minstens 2 jaar verschil tussen zit, is echt minimaal. Symbian heeft zeker wel wat nadelen, zoals traagheid e.d. Is dit met de N97 anders, daar er een aangepaste versie van Symbian opzit?

En dan Windows Mobile. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel ervaring mee, behalve van de filmpjes die ik heb gezien en de artikelen die ik heb gelezen over Windows Mobile 6.5 die binnenkort uitkomt. Wat is beter? Een up te graden besturingssysteem ala WM of een wat verouderd, maar aangepast systeem als Symbian?

Verder de processor, maakt dit veel verschil? De N97 heeft maar een 4xx mhz processor, terwijl dit bij Samsung 800Mhz is...

Bedankt voor de hulp, ik kom er echt niet uit.

2x balen vandaag :-(

1) De levering van uw telefoon heeft door onvoorziene omstandigheden helaas langer geduurd dan gepland. Het toestel wordt eind augustus verwacht. (vodafone)

2)Omnia2 presteert slecht in licht (http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10260) , zal dat zelfde gelden voor de omnia pro? Vind sowieso dat je weinig hoort over de omnia pro in vergelijking met de samsung jet of nokia n97

• NIKDCC
Het OLED scherm van het toestel heeft in felle zon slecht zicht, dat heb ik ook gelezen. Maar dat geldt voor meer toestellen en lijkt inherent aan oled schermen.
Ik maak me d'r niet druk om eerlijk gezegd, de N97 heeft ook zo z'n problemen lees ik dus het is altijd wel wat :)
Overigens heeft de Jet 'n capacitief touchscreen en krijgt de omnia volgens de berichten 'n resistief scherm, dat vind ik overigens wel jammer want reageert ie waarschijnlijk wat minder op 'vingerbediening'.

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05-2019
Iemand nog nieuws over de leveringsdatum en kosten?

En weet iemand of de Omnia 2 USB-on-the-go heeft?
(hiermee is het mogelijk om een usb-stick enzo aan te sluiten op je pda)

Wikipedia: USB On-The-Go

A_to_the_S schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:26:
Iemand nog nieuws over de leveringsdatum en kosten?

En weet iemand of de Omnia 2 USB-on-the-go heeft?
(hiermee is het mogelijk om een usb-stick enzo aan te sluiten op je pda)

Wikipedia: USB On-The-Go
http://www.pdashop.nl/pro...ia-qwerty-onyx-black.html
Leverdatum: 21 augustus
Prijs 449 euro

Ik heb een preview gezien dat de omnia II nogal traag is en van de omnia pro krijg ik niet zo'n hoogte. De previews van beide toestellen zijn zo verschillend. De ene keer heel enthousiast en de andere keer een mineur stemming. Ik heb laatst met o.a. Magic gespeeld en die is heel soepel en snel qua touchscreen. Ik ben benieuwd hou de Omnia's zijn. Ik krijg al de kriebels als ik 2 a 3 keer moet drukken om het voor elkaar te krijgen.

Ik denk dat ik even wacht tot de eerste ervaringen :|

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 262745 op 11-08-2009 19:03]

Anoniem: 313824

Bij Bol is de leveringstijd van 'nog enkele weken' naar '5 to 10 dagen' dan naar '2 tot 3 weken' naar nu weer 'niet leverbaar' gegaan. Ze hebben zelfs gisteren mijn reservering geannuleerd.
Ook ik wacht de 21e nog even af..

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 313824 op 12-08-2009 17:41]

• NIKDCC
Op modaco staan ook berichten over problemen met de ROM, dat deze traag zou zijn?
Inmiddels staat ie ook op de NL samsung site:
http://nl.samsungmobile.c...?kind=upcoming#quick_view

[Voor 47% gewijzigd door NIKDCC op 13-08-2009 21:11]

• xon
NIKDCC schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:03:
Op modaco staan ook berichten over problemen met de ROM, dat deze traag zou zijn?
Inmiddels staat ie ook op de NL samsung site:
http://nl.samsungmobile.c...?kind=upcoming#quick_view
waar vond je dat verhaaltje op modaco ? ik zie niet echt specifiek dat staan in het topic onder samsung?

overigens..4 sept is de nieuwe datum voor groothandelaren

http://mobiele-telefoons....ng-omnia-pro-b7610/?ref=2

Vandaag persconverentie van Samsung-mobile nl misschien dat ze een datum gaan noemen.

• xon
Anoniem: 313824 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:46:
Vandaag persconverentie van Samsung-mobile nl misschien dat ze een datum gaan noemen.
en??

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:11
Ik heb um enkele dagen geleden besteld (bij vodafone), ze wisten me bij 2 telefoontjes (afgelopen maandag en dinsdag) naar de verkoopafdeling te melden dat deze afgelope woensdag binnen zou komen. Dinsdag online dus maar besteld maar tot op heden er nog niks over gehoord.

Als ik maandag nog niks gehoord heb moet ik nog maar even een telefoontje plegen, want afgelopen woensdag kwam deze dan binnen, maar middels interne registratie (imei nummers enzo) zou ik weer eens moeten navragen "begin volgende week".

Hopelijk ben ik al gebeld (door leverancier voor levering) voordat ik wil gaan bellen :)

Litebit.eu voorraad check :).

@Barbapappa. Ik kan geen nieuws over de omnia pro terug vinden. Het blijft afwachten..

• xon
Anoniem: 313824 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:13:
@Barbapappa. Ik kan geen nieuws over de omnia pro terug vinden. Het blijft afwachten..
lol...ja was een pagina (toen ze hem nog niet hadden verwijderd wegens oplichting) van een omnia pro die iemand te koop had.

trouwens...

http://www.jmw.nl/ice.cgi...&d_prid=8868732&d_supp=IM

als het zo'n automatische landelijke voorraad indicatie is...dan ben ik voorzichtig optimistisch..als het gewoon inkloppen van een datum is..verdwijnt me hoop :-)

* tweede edit..

http://www.allaboutphones...htingen-voor-week-34.html

zucht..week f*cking 38!

[Voor 37% gewijzigd door xon op 17-08-2009 13:56]

• A_to_the_S
Pfoe... nou ik hoop maar dat ze het mis hebben. De prijs klopt namelijk ook al niet, die ligt bij verschillende winkels rond de €450...

Ik weet niet of ik wel zo lang kan wachten.... Mijn hoop is gevestigd op 21-08-2009!

• BLACKfm
Zojuist een telefoontje gepleegd naar de vodafone met de vraag "Hoelang moet ik nog in spanning blijven wachten" (oid :)).

"Het toestel staat nog in 'back-order' en wordt eind augustus verwacht. Als u het toestel op de laatste dag van augustus dus nog niet heeft kunt u nogmaals bellen. Naar nummer *ben ik alweer vergeten*"

Dus de hoop ligt nu dus op eind deze maand. Verder wel vriendelijke service, maar helaas dus niet waar ik op hoopte.

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 09:54
Ik heb net studentmobiel gebeld, zij verwachten 01-09-09 te leveren...
en ook smartphoneshop.nl is naar 04-09-09 verschoven :|

• xon
ik ben altijd zo nieuwsgierig hoe snel dat nou werkelijk allemaal gaat....

- is er bv nu een container onderweg naar europa...
- liggen er ergens 300 000 van die dingen in een pakhuis en is het logistiek een uitdaging
- Worden ze op het laatste moment in dat zelfde pakhuis nog even voorzien van de laatste update
- Of gaat het zo snel dat die dingen nog geen eens gemaakt zijn en volgende week uit de fabriek rollen..

Anoniem: 6360

Ben zelf ook binnenkort toe aan een verlenging en heb de specs van de pro en de omnia2 is naast elkaar gelegd, maar wat is nu precies de meerwaarde(+/- 100eurie) van de Omnia2 tov de pro.
Want voor zover ik kan bekijken zijn de specs bijna identiek, misschien is het filmen op de omnia iets beter, het geheugen en het scherm 0,2" cm groter
Zie ik iets over het hoofd?

Ps het filmen boeit me vrij weinig.

Jaja ik weet dat me nick kloeloos is en heb al die grappen al gehoord ;)

• A_to_the_S
Anoniem: 6360 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:27:
Ben zelf ook binnenkort toe aan een verlenging en heb de specs van de pro en de omnia2 is naast elkaar gelegd, maar wat is nu precies de meerwaarde(+/- 100eurie) van de Omnia2 tov de pro.
Want voor zover ik kan bekijken zijn de specs bijna identiek, misschien is het filmen op de omnia iets beter, het geheugen en het scherm 0,2" cm groter
Zie ik iets over het hoofd?

Ps het filmen boeit me vrij weinig.

Jaja ik weet dat me nick kloeloos is en heb al die grappen al gehoord ;)
De verschillen die ik opgemerkt heb zijn de volgende.
Omnia pro heeft in tegenstelling tot de Omnia 2:
- een toetsenbord
- een ander Graphical User Interface (niet slechter of beter)
- iets kleiner beeldscherm (3.5 ipv 3.7 van de Omnia 2)
- 1GB intern geheugen (omnia2 heeft 2/8/16GB)

ok dan, dan weet ik voldoende :)
Dan kan ik die 100 euro in me zak steken ;)

Heb al zin om ermee te gaan pielen, wil hem oa voor navi in de auto gebruiken en voor filmpjes om sommige tijdvakken te overbruggen.

[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 6360 op 18-08-2009 19:34]

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 20:41

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

A_to_the_S schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:35:
[...]

De verschillen die ik opgemerkt heb zijn de volgende.
Omnia pro heeft in tegenstelling tot de Omnia 2:
- een toetsenbord
- een ander Graphical User Interface (niet slechter of beter)
- iets kleiner beeldscherm (3.5 ipv 3.7 van de Omnia 2)
- 1GB intern geheugen (omnia2 heeft 2/8/16GB)
Ik mis de HSUPA data verbinding, Plus punt voor de I8000 :)
Zoek even met Google: Samsung I8000 versus samsung B7610
Je komt dan alle verschillen tegen. Zelf ga ik voor de I8000.

Succes

Jamesbond007uk

gertitombo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:13:
[...]

Ik mis de HSUPA data verbinding, Plus punt voor de I8000 :)
Zoek even met Google: Samsung I8000 versus samsung B7610
Je komt dan alle verschillen tegen. Zelf ga ik voor de I8000.

Succes
Hsupa is alleen voor een hogere upload snelheid van het mobiele internet?, heb wel een beetje rond zitten neuzen via google, maar wat is de max upload rate via hsdpa? (want dat staat voor de download van de packets?) Heeft dat zin als je bv een gewoon abonnement van hi hebt met eindeloos online?, merk je dan duidelijk verschil tussen de i8000 en de B7610?, indien dat niets uitmaakt denk ik dat ik nog steeds bij mijn eerste keus blijf, de omnia pro :)

• BLACKfm
Weet wel dat het toestel al wel verkocht was (in frankrijk dacht ik) maar toen weer uit de handel is genomen vanwege een trage ROM (en dat dus een reden is waarom het nu dus zo lang op zich laat wachten).

Als die bron juist was kunnen ze dus wel in omloop zijn, en als je er dan al 1 bemachtigd zal het dus wel één met een langzame ROM zijn.

• A_to_the_S
BLACKfm schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:30:
Weet wel dat het toestel al wel verkocht was (in frankrijk dacht ik) maar toen weer uit de handel is genomen vanwege een trage ROM (en dat dus een reden is waarom het nu dus zo lang op zich laat wachten).

Als die bron juist was kunnen ze dus wel in omloop zijn, en als je er dan al 1 bemachtigd zal het dus wel één met een langzame ROM zijn.
waardevolle info! bedankt

• xon
sja zeker..wist niet dat ze al even in de schappen hebben gelegen. Moet je nagaan..al die toestellen worden nu door uitzendkrachten uit de doosjes gehaald ..plugje erin..uploaden..controleren..en weer in het doosje gestopt :-)

En 100 000 keer of zo :-)

Hopelijk is hij over een paar weken leverbaar met een snelle rom

• A_to_the_S
Klopt het als ik denk dat over een paar maanden nadat de Omnia Pro en Omnia2 uit zijn, de rom van Omnia2 te downloaden is voor de Omnia Pro?

Lijkt mij wel, ze lijken hardware-matig dusdanig veel op elkaar dat ze zonder al te veel port-werk over te zetten zijn.

• NIKDCC
Een nieuw filmpje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=XYTEnBPcbQw
De stylus zit in het toestel verwerkt en met de snelheid lijkt het wel goed te zitten ook :)

• BLACKfm
Als die eenmaal draaid wel ja, zo vlak na de reset is die niet bepaald snel. Jammer dat je er alleen niks van verstaat.

Het toestel ziet er overigens niet al te nieuw uit. Dus het is een oud 'model' of het is erg aan slijtage onderhevig...

• xon
BLACKfm schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:05:
Als die eenmaal draaid wel ja, zo vlak na de reset is die niet bepaald snel. Jammer dat je er alleen niks van verstaat.

Het toestel ziet er overigens niet al te nieuw uit. Dus het is een oud 'model' of het is erg aan slijtage onderhevig...
sja zal wel zo'n pre model zijn die websites etc mogen testen en nog niet helemaal klaar is. OF dit is singapore (leek wel een beetje op dat taaltje) waar dit spul altijd volgens mij als eerste is altijd. Kijk maar naar modaco..meeste gasten komen uit die richting

• xon
knippperde plaaakk

Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen

xon schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:16:
knippperde plaaakk

Op voorraad bij leverancier, levertijd 10 werkdagen
Dat is precies op tijd ;)

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 11:58
Nederlandse handleiding is hier te vinden.

Lees trouwens in de handleiding dat het toestel maar tot 320*240 divx kan afspelen

OVER DIVX VIDEO
DivX® is een indeling voor digitale video van DivX Inc. Dit apparaat is een
officieel DivX Certified-apparaat dat DivX-video afspeelt. Ga naar
www.divx.com voor meer informatie en voor softwarehulpmiddelen
waarmee u uw bestanden naar DivX-video kunt converteren.
Het speelt DivX®-video tot 320x240 af

Dit moet toch via een andere divx speler toch wel hoger kunnen?, want juist dat omzetten van divxjes zie ik als een doorn in het oog.

• A_to_the_S
Anoniem: 6360 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:24:
Lees trouwens in de handleiding dat het toestel maar tot 320*240 divx kan afspelen

OVER DIVX VIDEO
DivX® is een indeling voor digitale video van DivX Inc. Dit apparaat is een
officieel DivX Certified-apparaat dat DivX-video afspeelt. Ga naar
www.divx.com voor meer informatie en voor softwarehulpmiddelen
waarmee u uw bestanden naar DivX-video kunt converteren.
Het speelt DivX®-video tot 320x240 af

Dit moet toch via een andere divx speler toch wel hoger kunnen?, want juist dat omzetten van divxjes zie ik als een doorn in het oog.
Ik weet vrij zeker dat TCPMP DIVX'jes wel goed kan afspelen
waarschijnlijk is het zo dat de player van Samsung hem tot 320x240 kan afspelen

• xon
zo.....zojuist toestel met een leuke abbo verlenging maar gekocht....kan wel eeuwen blijven wachten maar wil hem natuurlijk wel meteeeen binnen hebben :-)

3 sept zeggen de meeste sites..

allaboutphones verlengt de levertijd van week 36 naa week 38..ughh

we zien wel

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 16:51
Mijn abbo loopt 4 september af, maar kan hem nog niet verlengen met een samsung omnia pro omdat hij er nog niet is. Nieuwe klanten bij vodafone kunnen hem wel alvast bestellen. Dan maar wachten, maar hoop hem wel volgende week te kunnen bestelllen. Week 38 dan word dat rond 15 september ? Ik wacht september nog af en anders maar een ander toestel.

• Martinspire
  • Laatst online: 10:54
Ik hoop dat ze deze niet uit blijven stellen.

Als er een nieuwere rom voor uitkomt kun je dat toch ook gewoon de klant laten doen? Briefje erin met de melding dat er een update voor uit is, vind ik al prima.

Maar goed, ik zit nog te twijfelen of ik voor deze smartphone zal gaan. Ik weet nog niet of ik niet toch een android wil hebben. Het nadeel daar dan weer van is dat het nog niet zo heel lang uit is, maar ik heb het idee dat die misschien wat fijner werkt.

Of is er een mogelijkheid om android op deze telefoon te zetten? Hoewel het dan niet 100% ondersteund zal zijn, vraag ik me gewoon af of het niet kan?

In tegenstelling tot de Omnia 2 heeft deze dus een stylus en een toetsenbord. Hoewel dat eigenlijk niet nodig is, is het toch wel handig om te hebben. En hij is ook nog eens goedkoper, dus dan zie ik niet waarom die Omnia 2 duurder is?

Martinspire - PC, PS4, X1

• xon
Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:39:
Ik hoop dat ze deze niet uit blijven stellen.

Als er een nieuwere rom voor uitkomt kun je dat toch ook gewoon de klant laten doen? Briefje erin met de melding dat er een update voor uit is, vind ik al prima.

Maar goed, ik zit nog te twijfelen of ik voor deze smartphone zal gaan. Ik weet nog niet of ik niet toch een android wil hebben. Het nadeel daar dan weer van is dat het nog niet zo heel lang uit is, maar ik heb het idee dat die misschien wat fijner werkt.

Of is er een mogelijkheid om android op deze telefoon te zetten? Hoewel het dan niet 100% ondersteund zal zijn, vraag ik me gewoon af of het niet kan?

In tegenstelling tot de Omnia 2 heeft deze dus een stylus en een toetsenbord. Hoewel dat eigenlijk niet nodig is, is het toch wel handig om te hebben. En hij is ook nog eens goedkoper, dus dan zie ik niet waarom die Omnia 2 duurder is?
wacht nou maar op windows mobile...(6.5)...ze hebben heeeeeeel goed naar android gekeken daar bij microsoft..De 7610 heeft een gratis update duzzzz

• Martinspire
Wat me ook nog opvalt is dat de uitgang voor je oordoppen een bescherming heeft. Maar die gaat dan toch los zitten als je er iets in doet? Lijkt me niet echt handig als je hem in je broekzak doet?

Dat begrijp ook niet goed waarom, de verschillen zijn nu ook weer niet dusdanig groot, zeker kwa interne hardware, dan zit het alleen vast op het iets grotere scherm + mem en het hsdpupa verhaal.

Magoed zo gauw hij uit is ga ik hem bestellen :), tenzij een concurent met een beter toestel komt in deze prijsklasse

• Alessandr0
Omnia 2 zou eerst met een 8 mp camera komen, maar om de 1 of andere reden ging het niet door, vandaar nu dus de kleine verschillen. Na mijn touch diamond, voor mij nooit meer touch screen alleen. Moet minimaal een toetsenbordje hebben en dus is de omnia pro perfect voor mij. Maar wachten he, morgen meer nieuws van Samsung toch?

• Martinspire
28 augustus was toch de originele releasedate van deze en de Omnia 2?
Aangezien het 1 en ander mis is gegaan, lijkt het me dat er niet iets wordt gemeld. Bovendien (als het een nieuwe mobiel zou zijn) is deze toch veel te laat voor het vernieuwen van mijn abonnement.

• Alessandr0
Dacht dat dit toestel officieel door Samsung voorgesteld zou worden aankomende vrijdag tijdens de Miljonair fair of zo samen met de omnia 2, hoop dat het doorgaat

[Voor 17% gewijzigd door Alessandr0 op 27-08-2009 19:25]

• Alessandr0
Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:17:
Wat me ook nog opvalt is dat de uitgang voor je oordoppen een bescherming heeft. Maar die gaat dan toch los zitten als je er iets in doet? Lijkt me niet echt handig als je hem in je broekzak doet?
Gaat helemaal niet loszitten, mijn voorgaande samsungs hadden dit ook en nooit problemen mee gehad

Alessandr0 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:50:
Omnia 2 zou eerst met een 8 mp camera komen, maar om de 1 of andere reden ging het niet door, vandaar nu dus de kleine verschillen. Na mijn touch diamond, voor mij nooit meer touch screen alleen. Moet minimaal een toetsenbordje hebben en dus is de omnia pro perfect voor mij. Maar wachten he, morgen meer nieuws van Samsung toch?
Ben ik blij dat die camera me geen r**t interesseerd ;) Als ik der maar goed mee kan navigeren(gps), leuk divx op kan kijken tijdens de verveling (zonder het eerst te hoeven converteren) :) enne emailen.
Natuurlijk bellen ook, maar dat is tegenwoordig bijzaak :)

• xon
Alessandr0 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:24:
Dacht dat dit toestel officieel door Samsung voorgesteld zou worden aankomende vrijdag tijdens de Miljonair fair of zo samen met de omnia 2, hoop dat het doorgaat
volgens mij alleen de omnia 2..dat hebben ze vorig jaar ook gedaan...dan komt ie uit met zo'n speciaal miljonair pack met headsetje en mooi hoesje en zo...pakket ben ik ook al tegengekomen..

• A_to_the_S
Der zit een digitale Compass op de Omnia 2.

http://www.youtube.com/watch?v=-dHUIBc-A6A

Ik hoop dat de omnia Pro dit ook heeft. Moet haast wel, ze hebben vrijwel dezelfde hardware...

• Alessandr0
Omnia 2 is nu dus te krijgen, wachten op de pro..... :(

Edit: zie nu trouwens dat hij bij typhone.nl te bestellen is met 3 werkdagen levertijd. Heb ze een mailtje gestuurd of ze hem binnen hebben :)

nogmaals edit hij is nu ook officieel gelanceerd op de samsung site : http://nl.samsungmobile.c...amsung-omnia-qwerty-b7610 _/-\o_

[Voor 89% gewijzigd door Alessandr0 op 28-08-2009 14:54]

• Martinspire
Ik zag hem daar nu ook al bij staan ja. Maar op de site van samsung zelf staat ie nog niet bij de telefoons.
Meeste winkels geven 4 september aan als releasedatum. Een weekje later dan de Omnia 2 dus blijkbaar.
Misschien dat typhoon die telefoons zelf geupdate heeft en daardoor eerder kan verkopen.

Toch wil ik hem eerst in de winkel zien voordat deze besteld wordt.

• Alessandr0
Martinspire schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:36:
Ik zag hem daar nu ook al bij staan ja. Maar op de site van samsung zelf staat ie nog niet bij de telefoons.
Ik zie hem er toch echt wel bij staan hoor :)

http://nl.samsungmobile.c...telefoons/phone-search.do

• BLACKfm
Ik zag zojuist bij de vodafone site dat er bij staat dat deze 'medio september' leverbaar is

klik

• Alessandr0
BLACKfm schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:20:
Ik zag zojuist bij de vodafone site dat er bij staat dat deze 'medio september' leverbaar is

klik
Paar weken terug stond er nog verwacht half augustus dus ja hopen dat hij nu maar snel leverbaar is.

• A_to_the_S
voor degene die het zich nog afvroegen. op de site van Samsung staat dat de Omnia Pro wel HSUPA heeft...

http://nl.samsungmobile.c...werty-b7610-specification

[Voor 14% gewijzigd door A_to_the_S op 28-08-2009 22:08]

• xon
** tikje offtopic **

mochten er mensen gaan verlengen met Tmobile relax..even goed opletten zit ERG veel verschil in tussen aanbieders op bv kieskeurig. Ik betaal uiteindelijk 118 euro voor een jaar abbo relax 250 met internet. Scheelt soms 100 euro als je beetje zoekt
Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee