De nieuwe Megalite rom van Daskalos met Sense is echt een verfrissing!!
Te downloaden op Modaco.
Te downloaden op Modaco.
Verwijderd
Dat zou super zijn. Ik hoor morgen wel wat er kan gebeuren in de winkel.. Alleen wil ik niet al te lange tijd zonder mijn mobiel zitten!MeltedForest schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:52:
Ik heb trouwens geen olievlek in/onder mijn scherm zitten. Heb er wel meer over gehoord in het begin dat ie uitkwam en die hebben hem volgens mij onder garantie gemaakt gekregen.
Is het zo erg bij jou?Sandien schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:15:
[...]
Dat zou super zijn. Ik hoor morgen wel wat er kan gebeuren in de winkel.. Alleen wil ik niet al te lange tijd zonder mijn mobiel zitten!
Het valt wel mee, als het licht er goed opstaat zie ik deze erg goed (als het scherm uit is). Verder eigenlijk nooit.PakoeDIEP schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:52:
[...]
Is het zo erg bij jou?
Ik zie em alleen als me beeld uitstaat, als me beeld aanstaat zie ik er helemaal niks van..
password is "pleasedonateifyoucan"NLMarcel194 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:02:
heb deze rom binnen gehaald voor me vriendin Daskalos Sense 2.5.2016 Build 23668 v1.2
waarom zit er een w8woord er op ?? op xda zijn alle roms ook gewoon zonder w8woord
beetje jammer kan iemand een w8woord geven ??
het w8woord achter halen is niet echt moeilijk is alleen kwestie van tijd ben al 1,5 dag al bezigmaar hij heeft het nog niet gevonden
"I thought you were dead!" - "I got better"
Ik heb ff gegoogled op de naam van de ROM, toen kwam ik op modaco profielsite van diegene waar een verwijzing stond, "password is added as attachment" zo ongeveer.NLMarcel194 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:40:
helemaal goed:P maar stond niet op de site of wel anders heb ik er echt over heen gekeken
"I thought you were dead!" - "I got better"
Verwijderd
Ja, ik heb me performance nu ook op high staan. Moet zeggen dat alles best soepel werkt, een paar menus ingaan gaat nog best traag.. Maar voor de rest ben ik er best tevreden mee.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:53:
Gewoon beter kijken!
Rom bevalt goed, en performance op High maakt het gewoon bijna perfect. ( doe 2dagen met accu bij redelijk intensief gebruik)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 16:39 ]
Verwijderd
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik heb ook Win7, ik heb alles geprobeert, maar dan ook echt alles en het werkte nooit. Dus ik heb em toen maar via de onofficiele manier geupdate..4of9 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:50:
Ik heb het topic doorgenomen maar zou toch even een bevestiging willen:
Ik probeer mijn tel te updaten via NPS.
Ik heb het op Windows 7 /XP mode en een VMWare image van XP geprobeerd.
Bij stap 4, het daadwerkelijke update schakelt de tel uit en gebeurd er niets meer.
Is dit op te lossen? Ik wil graag via de officiële weg updaten aangezien het een werk telefoon is.
De tel draait overigens op WM 6.1
MegaLite verwijdert alle samsung apps ja, alleen de Windows Media Player blijft over. Maar ik raad jou Nitrogen aan als media player..Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:44:
Als je de Sense Rom installeert, de megalite versie, verwijdert die alle Samsung apps? De meeste vind ik nutteloos, maar sommige zoals de media player vindt ik wel handig.
Verwijderd
[img]error.jpg[/img]
Volgens mij wel hoor, bij mij werkt hij gewoon. Je moet alleen wel de goede versie van de site halenniekje87 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:16:
Ik had speciaal een ouwe pc gekocht voor een tientje ofzo, om de update uit te voeren. Maar inmiddels is de Samsung New PC Studio toch gewoon door Win7 ondersteund dacht ik?
Verwijderd
Ja, je kan Tabs verwijderen. Dit versnelt meestal de ROM ook, word daarom ook aangeraden.Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:08:
Okee, zal ik die eens proberen. Is er trouwens de mogelijkheid om je tabs aan te passen in de ROM? Ik gebruik bijv. geen Facebook, dus kan je die tab dan verwijderen? Heb ik namelijk nergerns informatie over kunnen vinden.
Verwijderd
Ik heb gewoon de laatste versie van de site afgehaald.Sandien schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:27:
[...]
Volgens mij wel hoor, bij mij werkt hij gewoon. Je moet alleen wel de goede versie van de site halen
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Oke, dat is apart.. Mijn toestel had al win6.5, dus daar hoefde ik mij geen zorgen over te maken. Maar met updaten zegt PCstudio dat er geen update beschikbaar is, dus denk ik dan van niet4of9 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:20:
[...]
Ik heb gewoon de laatste versie van de site afgehaald.
Alles werkt verder, behalve het updaten zelf.
Verwijderd
Je bedoelt het .NET 3.5 Compact framework, link naar de download staat gewoon in de startpostVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:27:
maar heeft iemand dat Frame 3.5 network al geinstalleerd??
krijg het er bij mij namelijk niet werkend op...
Verwijderd
Verwijderd
Hier staan alle HOW TO'S zodat je stap voor stap kunt lezen hoe je moet flsshen: http://www.modaco.com/con...ia-pro-collection-thread/freakzor schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:36:
Hallo,
Ik heb al ongeveer een jaar de B7610 en heb een hele tijd geleden hier al wat mee gediscussierd over de telefoon omdat ik wat problemen had met de software maar ben nu de WM 6.1 toch echt helemaal beu.
Nu heb ik vanalles op Modaco en XDA gelezen over custom roms, flashen etc. maar ben te onervaren om dit zelf te doen. De rede dat ik via een custom rom oid. mijn telefoon wil upgraden is omdat NPS mijn telefoon niet snapt ofzo omdat de firmware van mijn toestel duits/oostenrijks is. (achterhaald omdat mijn on-screen keyboard layout QWERTZ is).
Nu hoop ik dat er iemand dit forum nog leest met genoeg ervaring om mij te kunnen helpen met het flashen van mijn gsm zodat ik er eindelijk ook is optimaal gebruik van kan maken.
Alvast Bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja dat weet ik maar als ik hem op me telefoon wil installeren zegt ie dat ie een toepassing mist???Haan schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:22:
[...]
Je bedoelt het .NET 3.5 Compact framework, link naar de download staat gewoon in de startpost
Verwijderd
Verwijderd
ok ben weer iets verder.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:22:
Had ik niet nodig, mijn NPS zei toen ik wilde updaten, dat hij de telefoon niet kende, dus ik flashte hem, met alleen een .nb0, geen CSC. En hij doet het nu als een raket
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja hoorVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:06:
Iemand een idee hoe ik de internetverbinding kan uitschakelen? (zodat hij ook niet per ongeluk aan kan gaan)
ik was even een beetje terughoudend wat betreft de hard-reset. uiteindelijk toch maar gedaan en het heeft inderdaad geholpen. Alle knopjes werken weer, dank uVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:42:
Ik denk helaas dat een hard-reset je uitkomst zal bieden.
Over je sms-en... ik heb hetzelfde probleem, snap helaas niet waarom... Alleen ik zit bij Hi. En het maakt niet uit naar wat voor provider ik stuur, het komt gewoon niet over. Of hij komt niet aan (lege sms) of hij verstuurd het niet eens. Balen..henkjansen92 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:22:
Dag Omnia qwerty gebruikers,
Ik heb zelf ook een Omnia Qwerty, en heb daarover 2 vraagjes,
1. Als ik bepaalde mensen een sms bericht stuur wat groter is dan '1 sms' dus 160 tekens, dan komt hij niet aan.. en bij sommige andere mensen komen ze wel aan.. ik heb Vodafone, en de ontvanger waar het telkens mee gebeurd ook.. Is dit een instelling op mijn telefoon? of een instelling van Vodafone? of, een instelling van de telefoon van de ontvanger?
2. Ik heb nog een stylus nodig, deze werd lam, en schoof automatisch uit, nu is dat een keer fout gegaan, en is hij afgebroken. Waar kan ik een officiele Stylus kopen?
Bedankt alvast...!
[ Voor 36% gewijzigd door MeltedForest op 24-08-2010 21:55 ]
Ja, dat probleem heb ik ook... Ik heb zelfs speciaal een mini usb naar micro usb omzetter gekocht. Maar opladen? Ho maar... Ik denk dat alleen de originele auto opladers van samsung zelf het doen. Maar daar heb ik nog niet verder naar gezocht.MeltedForest schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:16:
Ik ben op zoek naar de instellingen voor iGo Primo v1.1, wie heeft het werkend gekregen zonder enig hulpprogramma? Graag sys.txt posten. Werkt al
Edit:
Nog een vraag: hoe kan ik m'n telefoon opladen in mijn auto? Ik heb zo'n 12v naar USB maar die doet niks als ik 'm er in stop
Oke, kijk eens aan, ben gelukkig niet de enige dus, van die 'lege' smsjes heb ik niet zoveel last! dat gebeurs af en toe, maar dat andere gebeurd dagelijks!Sandien schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:19:
[...]
Over je sms-en... ik heb hetzelfde probleem, snap helaas niet waarom... Alleen ik zit bij Hi. En het maakt niet uit naar wat voor provider ik stuur, het komt gewoon niet over. Of hij komt niet aan (lege sms) of hij verstuurd het niet eens. Balen..
En een nieuwe stylus: http://www.mytrendyphone....7610-omniapro-25115p.html
of: http://shop.smartphonewor...ia-qwerty-onderdelen.html
of: https://www.telecomteleco...niapro/51_stylus-pen.html
of: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42692
Weet niet of er iets voor je bij zit, maar succes ermee
Lekker handig.. kan deze wel eens proberen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40378Sandien schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 07:50:
[...]
Ja, dat probleem heb ik ook... Ik heb zelfs speciaal een mini usb naar micro usb omzetter gekocht. Maar opladen? Ho maar... Ik denk dat alleen de originele auto opladers van samsung zelf het doen. Maar daar heb ik nog niet verder naar gezocht.
[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 25-08-2010 21:06 ]
Hmm dat kan je ook proberen jaMeltedForest schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:06:
[...]
Lekker handig.. kan deze wel eens proberen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40378
Voor het geld hoef ik het niet te laten![]()
Neem aan dat er qua aansluiting geen verschil is?
Nope, want ik heb er meerdere gezien met deze build.. ik zal eens vragen wat voor build hij heeft.MeltedForest schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:03:
Heeft hij niet een custom build erop?
Heb 'm besteld, laat 't wel weten als ie binnen is.Sandien schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:57:
[...]
Hmm dat kan je ook proberen ja
Aansluiting is micro usb, dus maakt niet uit van welk merk het is
Als je het doet, wel laten weten of het werkt![]()
Verwijderd
Dat is het bekende gwes.exe probleemVerwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:12:
Ik heb mijn Samsung Omnia Qwerty nu een half jaar maar ik stuit steeds op 1 probleem.
Als ik bijvoorbeeld MoTweets aan heb staan en ik ben wat aan het lezen en ik raak mijn scherm niet aan dan sluit mijn telefoon automatisch zelf het programma af.
Ook als ik foto's wil maken via MoTweets dan maak ik een foto maar dan sluit hij MoTweets al af terwijl je normaal terug word gebracht naar MoTweets om de foto te gaan uploaden etc.
Ook als ik in het S2U2 menu zit sluit hij zonder waarschuwing af.
Verwijderd
W4ST3R schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:05:
[...]
Dat is het bekende gwes.exe probleemwaarschijnlijk heb je wm 6.5 als rom en daar is het memorymanagement veel kloter in dan in 6.1.
Is helaas niks aan te doen of je moet lite roms gaan flashen welke op modaco.com geplaatst worden.
Dan heb je per definitie meer ram geheugen vrij na het opstarten
[img]error.jpg[/img]
[ Voor 16% gewijzigd door Negakinu op 08-09-2010 11:41 ]
too old, too cold
Verwijderd
heb je hier al wat op gevonden???Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:42:
[...]
ja dat weet ik maar als ik hem op me telefoon wil installeren zegt ie dat ie een toepassing mist???
Verwijderd
ah, via PC installeren dusVerwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:03:
[...]
heb je hier al wat op gevonden???
ik kreeg ook de foutmelding dat ik nieuwe versie van NET Compact Framework moest hebben, nu dus die uit de startpost gedownloaden en nu....
(ben echt een leek op dit gebied)
Ik heb 'm binnen, en hij werkt prima en laadt gewoon opSandien schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:57:
[...]
Hmm dat kan je ook proberen ja
Aansluiting is micro usb, dus maakt niet uit van welk merk het is
Als je het doet, wel laten weten of het werkt![]()
Niemand een suggestie?Negakinu schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 02:23:
Hey, weet iemand of er een tutorial/handleiding online staat om het scherm van de B7610 te vervangen? Ik heb een digitizer gevonden op Ebay voor $15. Mijn scherm heeft erg veel krasjes en ik zou hem weer maagdelijk willen hebben.Kan ik alleen de digitizer vervangen of moet ik meteen het onderliggende scherm ook vervangen? Iemand ervaring hiermee?
B7610 met Modaco custom Windows 6.5 ROM, SPB Mobile 3, Igo Primo etc. Krijg Teeter niet aan de gang! HTC sensor drivers werken niet.
too old, too cold
Haha, super! Die gaat denk ik mee met de volgende bestellingMeltedForest schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:39:
[...]
Ik heb 'm binnen, en hij werkt prima en laadt gewoon op![]()
en dat voor $4
Verwijderd
WMWifiRouter is hetgeen dat je zoekt.Haan schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:23:
Heeft iemand al geprobeerd om de telefoon als wifi-router te gebruiken? Ik heb nu een iPad zonder 3G, dus is misschien wel interessant om via telefoon toch te kunnen internetten, maar ik heb nog geen progje gevonden dat werkt.
Heb jij die ook zelf werkend op deze telefoon? Bij mij lijkt het heel even te werken, maar dan geen verbinding meer en reageert het hele progje niet meer (telefoon reboot nodig)MeltedForest schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:56:
[...]
WMWifiRouter is hetgeen dat je zoekt.
[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 13-09-2010 15:51 ]
Ik ben zelf erg tevreden over de volgende:MeltedForest schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:33:
Iemand nog suggesties voor een goede auto houder? Ik zoek een soort TomTom houder, dus zonder zo'n 'arm' eraan. Heb nu deze gevonden en die lijkt me vooralsnog de beste deal: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41529. Misschien hebben medetweakers andere suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
geeft hetzelfde resultaat met googlemaps en de camera. Bovendien introducert dit een nieuw probleem: GPSGate kijkt niet naar COM4, hij kent alleen de oneven poortnummers.Haan schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:55:
Ik had eerst ook problemen met GPS werkend krijgen. Toen is mij verteld dat programma's vrijwel altijd GPS op COM4 verwachten, dus dat toen ook ingesteld en toen werkte het bij mij. Ik heb hardwarepoort op COM9 en GPS automatisch beheren aan.
Verwijderd
da's juist het probleem: ik heb alles "out of the box" geprobeerd, juist vanwege mijn ervaringen met het eerste exemplaar.Haan schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:15:
Da's jammer! Heb je al eens de telefoon een hard-reset gegeven en daarna weer geprobeerd? Voor zover ik weet moet de GPS out-of-the-box namelijk wel gewoon werken.
Verwijderd
ziet er tricky uit, maar eigenlijk wil IK niet voor Samsung debuggen, maar zouden ZIJ een oplossing moeten geven..Haan schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:32:
Laatste ding dat je nog eventueel iets mee kan zien: gebruik een snelcode uit de startpost, bijv. *#0011# om in debug scherm te komen, vanuit daar terug naar menu en nogmaals terug zodat je in test mode komt. Daar optie \[9]common kiezen, vanuit daar kan je naar het GPS debug menu (9). (er is vast een directe snelcode voor, maar die ken ik niet)
Je krijgt alleen diagnostische info hoor, je kan niets slopenVerwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:09:
[...]
ziet er tricky uit, maar eigenlijk wil IK niet voor Samsung debuggen, maar zouden ZIJ een oplossing moeten geven..
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 18:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zojuist wat uitgebreidere tests gedaan (buiten ;-):Haan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:00:
Voor zover ik kan zien hoef je niet nog iets specifiek aan te zetten. Wel het vinkje bij automatisch beheren aan laten staan. Maar het blijft wel vreemd dat het niet wil werken bij jou, terwijl de GPS zelf blijkbaar wel functioneert. Had je het Modaco forum al geprobeerd?
Verwijderd
Verwijderd
Nog van alles geprobeerd en waar het probleem nou precies zat, weet ik niet, maar alles lijkt nu goed te werken.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:10:
Klinkt echt als een hardwareprobleem. Maar de kans dat je dit twee keer achter elkaar op een nieuwe machine hebt is wel heel erg klein...
Ondanks dat ik werk met Portsplitter wou ik toch deze instellingen eens proberen, maar helaas.Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:12:
Hallo allemaal,
Ik heb op een andere site een handige oplossing gevonden voor GPS instellingen zodat je geen GPSProxy ofzo hoeft te gebruiken, je hoeft niets extra's te installeren.
Het gaat puur om een aanpassing in het register.
Je moet alleen wel een programma hebben waarmee je het register kunt aanpassen.
Verander onderstaande instellingen in het register van je Samsung :
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\InputBufferSize: set from 4096 to 512
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\OutputBufferSize: set from 4096 to 512
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\SleepOnNoData: set from 100 to 0
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Multiplexer\MaxBufferSize: set from 16384 to 1024
Vervolgens de TomTom instellen op de juiste poort zoals die is ingesteld bij de instellingen van GPS in de telefooninstellingen.
Mvgr,
Peter
Verwijderd
Probleem had ik ook bij wijzigen vanaf de PC. Met regeditone op de Samsung geinstalleerd, lukte het wel.[
Ondanks dat ik werk met Portsplitter wou ik toch deze instellingen eens proberen, maar helaas.
Ik heb helaas niet de rechten om die instellingen te veranderen via de Mobile Registry editor. Kan wel in andere locaties Entries invoegen, maar dit wijzigen mag helaas niet.
Was toch stiekem benieuwd of die GPS werkte bij het maken van foto's
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40378Haan schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:04:
Ja joh ik ga lekker geld uitgeven aan een extra kabel, terwijl dat nergens voor nodig is
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq