Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals maar een mailtje gestuurd naar samsung wanneer de update van WM 6.5 uitkomt voor Samsung B7610. Dit is de reactie die ik terug kreeg:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot vraag

Wij raden u om e insteling van u gsm te veranderen.Het kan zijn dat
u een doorschakeling optie aan heeft daarddor ontvangt u geen oproep

Wij zullen u hierover zo snelmogelijk terug contacteren.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijdcontact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer 02 / 2012418. Vergeet u dan niet uw klantnummer te
vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende tehebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

Antwoord slaat nergens op lijkt me 8)7 ..... maar goed we wachten weer geduldig af :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

WM 6.5 komt wel, dat stressen slaat nergens op. Wat is er zo bijzonder aan 6.5 dat het perse gisteren al op de telefoon moet staan? Naar wat ik heb gelezen is het met name uiterlijke zaken en een handje vol bug fixes.

WM 6.5 komt als hij klaar is voor de telefoon heus wel, anders neem je gewoon een niet officiële rom lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat is precies wat ik gister gedaan heb, namelijk de onofficiele rom geinstalleerd die hier op het forum stond.
Het was wel even lastig omdat ik windows 7 gebruik, maar uiteindelijk is het gelukt.
Even wat handige en vervelende veranderingen die ik heb opgemerkt.

Touchwiz is niet meer in/uit te schakelen. Of ik kan het niet vinden
Menu via hardwareknop is touchwiz, de start knop is het windows eigen menu.
Opstarten duurt langer als met 6.1, maar eenmaal opgestart voelt het allemaal net iets fijner aan.
Mail inbox ziet er eindelijk goed uit, ipv het klassieke/saaie uiterlijk bij 6.1.
Wifi lijkt beter, maar dat kan ook aan mijn verbinding liggen. Ik heb nu verder bereik.
En het meest rare vind ik dat ik niet meer bij de windows-instellingen menu kom. Ik vind alleen nog maar het mooi gemaakte touchwiz-instellingen menu.

Maar ik vind het zeker een verbetering tov 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Samiej6 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:46:
Dat is precies wat ik gister gedaan heb, namelijk de onofficiele rom geinstalleerd die hier op het forum stond.
Het was wel even lastig omdat ik windows 7 gebruik, maar uiteindelijk is het gelukt.
Even wat handige en vervelende veranderingen die ik heb opgemerkt.

Touchwiz is niet meer in/uit te schakelen. Of ik kan het niet vinden
Menu via hardwareknop is touchwiz, de start knop is het windows eigen menu.
Opstarten duurt langer als met 6.1, maar eenmaal opgestart voelt het allemaal net iets fijner aan.
Mail inbox ziet er eindelijk goed uit, ipv het klassieke/saaie uiterlijk bij 6.1.
Wifi lijkt beter, maar dat kan ook aan mijn verbinding liggen. Ik heb nu verder bereik.
En het meest rare vind ik dat ik niet meer bij de windows-instellingen menu kom. Ik vind alleen nog maar het mooi gemaakte touchwiz-instellingen menu.

Maar ik vind het zeker een verbetering tov 6.1
En is er nog verschil in snelheid van de software ivm 6.1? Want 6.1 is zooooo vreselijk traag op deze phone. Ik hoop echt dat meneer Microsoft daar wat aan gaat doen (of meneer Samsung)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ja voor mij voelt het allemaal iets soepeler aan, maar dat kan ook komen doordat ik weet dat er nieuwe software opstaat.
Het grootste verschil is de grafische update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met de wifi van mijn omnia. Ik kan wel verbinding maken, maar ik kan geen enkele webpage openen met een browser, noch kan ik me aanmelden bij bijvoorbeeld messenger. Heeft iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* aub verder in [Samsung B7610 ] volledig scherm ongedaan maken

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 07-11-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPfff duitse toetsenborden. Nog een dagje met regeditor zitten klooien en allerlei topics op internet om mijn z en y omgedraaid te krijgen maar nog steeds niet gelukt. Iemand al meer succes gehad? Anders wordt het dan toch echt weer de reperatieprocedure in. Of zou de update naar 6.5 het probleem verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elinee
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-03-2018
Even een vraagje:
Ik las hier van alles over SPB shell etc.
Ik ben daar eens naar aan het zoeken en over aan het lezen geweest, en ziet er wel te gek uit.

Mijn vraag is. Wat is het verschil nu tussen SPB Mobile Shell en SPB Pocket Plus?

Ik kan dat niet goed vinden.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Laatst online: 17-09 15:35
Elinee schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:57:
Even een vraagje:
Ik las hier van alles over SPB shell etc.
Ik ben daar eens naar aan het zoeken en over aan het lezen geweest, en ziet er wel te gek uit.

Mijn vraag is. Wat is het verschil nu tussen SPB Mobile Shell en SPB Pocket Plus?

Ik kan dat niet goed vinden.
Zelf gebruik ik nu SPB Mobile Shell. Door jouw vraag toch even naar de verschillen gekeken. Volgens mij is SPB Mobile Shell een soort vervanging voor je windows mobile (een andere soort user interface). Terwijl Pocket plus wat extra toevoegingen geeft aan de programma onderdelen van windows mobile.

Graag reactie als ik het mis heb.

Wel ook nog een extra toevoeging. Ik heb van XDA van MSkip de ProPlus Elegance for Spb Mobile Shell 3.5 gedownload. Dit geeft dan nog wat extra toevoegingen aan SPB Mobile Shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
Zo, ik ga maar eens Touchflow3D installeren op mijn B7610 :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
W4ST3R schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:59:
Zo, ik ga maar eens Touchflow3D installeren op mijn B7610 :D ;)
Werkt wel oke maar zonde dat landscape-view het niet werkt en de muziek-tab ook niet, ook vind hij geen foto's op je geheugenkaart.

Ach, tis nog een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
Odysseus253 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:44:
[...]

En is er nog verschil in snelheid van de software ivm 6.1? Want 6.1 is zooooo vreselijk traag op deze phone. Ik hoop echt dat meneer Microsoft daar wat aan gaat doen (of meneer Samsung)..
duidelijk dat het aan Samsung ligt dat het apparaat onder touchwiz zo traag als dikke stront is.

alle windows functies werken soepel en prima. totdat je het touchwiz gedeelde (Bijv bij smsse) in moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraagje. Als je de onofficiële 6.5 rom van secany hebt geïnstalleerd, kan je dan wel nog gewoon updaten naar de officiële rom als die door Samsung wordt uitgebracht?
Ben trouwens erg tevreden met 6.5 op mijn toestel tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:34:
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraagje. Als je de onofficiële 6.5 rom van secany hebt geïnstalleerd, kan je dan wel nog gewoon updaten naar de officiële rom als die door Samsung wordt uitgebracht?
Ben trouwens erg tevreden met 6.5 op mijn toestel tot nu toe :)
Mag ik vragen welke tutorial je hebt gebruikt?
Ik wil dit namelijk ook doen maar snap er niet echt veel van.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elinee
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-03-2018
Dank je MKnoppert voor je reply. Werd me wel duidelijker, heb proefversie gedownload en werkt heerlijk.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:58:
[...]

Mag ik vragen welke tutorial je hebt gebruikt?
Ik wil dit namelijk ook doen maar snap er niet echt veel van.

Alvast bedankt!
Ik heb de tutorial op deze pagina gebruikt: http://www.modaco.com/con...ng-rom-procedure/page/20/ (dan het stuk met de plaatjes)

En ik heb het met deze bestanden gedaan: http://www.martinspire.nl...nia%2Fsecany-6.5-flash%2F

Valt misschien op dat hier niet een csc bestand en phone bestand bij zitten, dit maakt echter niet uit je kan ook flashen zonder deze bestanden. Op het eerste plaatje van de tutorial hoef je bij jou alleen het EBoot bestand en het MoviNAND bestand te hebben. Ik deed het op een pc met XP SP3, en gebruikte ook echt versie 1.91 van het OCTANS programma ;) Volg verder de stappen die worden genoemd precies, dus met je telefoon uitzetten ook is belangrijk anders zal de flash niet werken. Blijft echter op eigen risico om zo je telefoon 'up te daten', is natuurlijk nog niet officieel. Ik zeg het nog maar even :p Hoop dat het je zo lukt ;) als het nog niet wil lukken moet je het maar even zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:39:
[...]

Ik heb de tutorial op deze pagina gebruikt: http://www.modaco.com/con...ng-rom-procedure/page/20/ (dan het stuk met de plaatjes)

En ik heb het met deze bestanden gedaan: http://www.martinspire.nl...nia%2Fsecany-6.5-flash%2F

Valt misschien op dat hier niet een csc bestand en phone bestand bij zitten, dit maakt echter niet uit je kan ook flashen zonder deze bestanden. Op het eerste plaatje van de tutorial hoef je bij jou alleen het EBoot bestand en het MoviNAND bestand te hebben. Ik deed het op een pc met XP SP3, en gebruikte ook echt versie 1.91 van het OCTANS programma ;) Volg verder de stappen die worden genoemd precies, dus met je telefoon uitzetten ook is belangrijk anders zal de flash niet werken. Blijft echter op eigen risico om zo je telefoon 'up te daten', is natuurlijk nog niet officieel. Ik zeg het nog maar even :p Hoop dat het je zo lukt ;) als het nog niet wil lukken moet je het maar even zeggen!
Dankjewel :) Alleen ben ik nu bang dat ik al mijn data ga verliezen, klopt dat?
Zo ja, hoe kan ik dit het makkelijkst back-uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:09:
[...]

Dankjewel :) Alleen ben ik nu bang dat ik al mijn data ga verliezen, klopt dat?
Zo ja, hoe kan ik dit het makkelijkst back-uppen?
Ja je gaat wel al je data verliezen, dit zal echter ook zo zijn met de officiële update, maar ik had niks gebackuped (ofzo..) ik had hem pas net dus stond nog niet zo veel op... Misschien weet iemand anders hoe je het het beste kan backuppen ik heb er nog geen ervaring mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie geen last van een olievlek in het scherm?
Ik heb mijn telefoon gekregen en na een dag ontdekte ik een olievlek in me scherm, terug moeten sturen en ruim 2 weken kwijt geweest, nu met nieuw scherm erin. Nu ontdek ik in dit scherm ook alweer een olieachtige vlek!!!
Ik ben dus zwaar ontevreden over deze gsm, had beter voor de tosch pro 2 kunnen gaan :S

Bijkomend raar iets, nadat hij terug is gekomen zijn de toetsen 'z' en 'y' omgedraaid en kan geen vraagteken meer krijgen als ik de alt toets ingedrukt houd, wat eerst wel kon... Het moet niet gekker worden met deze telefoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:16:
[...]

Ja je gaat wel al je data verliezen, dit zal echter ook zo zijn met de officiële update, maar ik had niks gebackuped (ofzo..) ik had hem pas net dus stond nog niet zo veel op... Misschien weet iemand anders hoe je het het beste kan backuppen ik heb er nog geen ervaring mee iig.
Heb een programma gevonden die kan back-uppen!
Hij heet (mocht je hem ooit in de toekomst nodig hebben) Sprite Backup.

Ga hem nu flashen, hoop dat het goed komt, alvast bedankt! _/-\o_

Edit:

Het lukt me niet, hij blijft hangen op:

[Setup] Windows XP
[Setup] Download Ram Size :41777920 bytes,(39 MB)

Overigens heb ik drivers geinstalleerd zodat hij gedetecteerd wordt als XP, draai namelijk Windows 7.
Enig idee wat ik verder kan doen? En wat is dat SAMSUNG MODEM eigenlijk?

[ Voor 20% gewijzigd door rethxoth op 09-11-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Voor het maken van een back-up kan je gebruik maken van de dienst MyPhone van Microsoft. Werkt erg goed. Je synchroniseert met een web-account en na het flashen meld je je aan op je telefoon en hij download al je smsjes, e-mails, contacten, agenda's en eventueel data (als je dat ook online opslaat). Het is gewoon gratis te downloaden en te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:18:
Ik heb mijn telefoon gekregen en na een dag ontdekte ik een olievlek in me scherm, terug moeten sturen en ruim 2 weken kwijt geweest, nu met nieuw scherm erin. Nu ontdek ik in dit scherm ook alweer een olieachtige vlek!!!
Ik ben dus zwaar ontevreden over deze gsm, had beter voor de tosch pro 2 kunnen gaan :S
Lol, ik heb ook een olievlek op me scherm. Het is voor mij echter niet hinderlijk maar het is niet normaal. Het zit precies in het midden van me scherm en is ongeveer 1,5 cm lang en 4 mm breed.

En ik ruil me toestel wel in als er zich meer gebreken gaan tonen, zit toch wel minstens een jaar garantie op z'n ding, en wachten op reparatie's heb ik geen tijd voor :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:18:

Bijkomend raar iets, nadat hij terug is gekomen zijn de toetsen 'z' en 'y' omgedraaid en kan geen vraagteken meer krijgen als ik de alt toets ingedrukt houd, wat eerst wel kon... Het moet niet gekker worden met deze telefoon :S
Ja, heb hier ook een olievlek in m'n scherm. Het is voor mij echter niet hinderlijk, je ziet het alleen als het scherm uitstaat, en dan moet je nog goed kijken.
Ook heeft het volgens mij niet echt invloed op de touch-functie.
Weet iemand hier eigenlijk wat zo'n vlek eigenlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hier ook al iemand met "olievlek". Al loopt er bij mij inmiddels ook al een hele lichte kras van boven naar de vlek toe. Verder geen problemen. Ik gok dat het tussen het scherm en de touch-laag in zit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook last van een "olievlek" viel onder de garantie, dus was ermee terug gegaan.
Na 5dagen mocht ik hem ophalen, maar tot mijn verbazing zaten er allemaal krassen op het (nieuwe) beeldscherm, dus hij kon weer terug gestuurd worden, als garantie op reparatie.
Na z'n 8dagen kon ik hem weer ophalen, alles leek in orde, tot dat ik alle 'losse' onderdelen er weer in plaatste, mijn geheugenkaart bleef niet zitten. Ik dus weer naar de balie, dat de gehuegenkaart niet bleef zitten, hadden ze ter plekke gerepareerd.
Toen ik uiteindelijk de mobiel opstarte kreeg ik de ene fout melding na de andere. Ofwel weer ingeleverd.
En weer 6dagen kwijt geweest. De service is dus niet helemaal top bij Samsung....

Maar heb inmiddels mijn toestel terug, en alles werkt zonder "olievlek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
goed nieuws:
http://www.pdashop.nl/pro...vemailer&utm_medium=email

wat zijn trouwens de ervaringen met de Zagg full body shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja duidelijk voor mij geen Samsung meer, als ik hem kon inleveren tegen een ander toestel deed ik het gelijk. Die olievlekken is heeeeeeeeeeeeeel erg veel voorkomend verschijnsel bij Samsung.Bekent issue volgens Samsung zelf. Heb er ook last van dat mijn display vaak een paar seconden groenig kleurt.
Kort gezegd dus nog steeds precies dezelfde problemen als voorheen met het toetsenbord probleem er nog is bij nu. Ze hebben een software update uitgevoerd, denk dat dit het probleem is. Verder geeft hij de dag bij 1x op de ontgrendel toets te drukken in het duits aan. Ook al zoiets wat eerst niet was.

De olievlek die ik eerst had was ook zo'n 1.5cm lang en 4mm breed. Nu is het niet zo goed zichtbaar, maar hij is er wel. Beduidend minder groot iig en niet zichtbaar in alle omstandigheden... Wat bij de eerste vlek wel het geval was. Wil mijn toestel ook niet nogmaals 2 weken kwijt zijn en het is niet hindelijk inderdaad, maar het hoort niet zo te zijn. Als het toestel voor de 3e keer ter reparatie opgestuurd dient te worden dan kun je wetterlijk gezien een nieuwe eisen of geld terug krijgen. Dus wellicht stuur ik hem toch maar voor de laatste keer weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ronald-mcdrive
Ik heb hem al op me qwerty zitten, gekocht voor 9 euro (pdashop is facking duur)
Daar baal ik dus ook van, dat is dus weer al 9 euro weggegooit omdat dit scherm ook al niet goed is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:07:
@ ronald-mcdrive
Ik heb hem al op me qwerty zitten, gekocht voor 9 euro (pdashop is facking duur)
Daar baal ik dus ook van, dat is dus weer al 9 euro weggegooit omdat dit scherm ook al niet goed is :S
Ok nu snap ik iets niet..

De brando screenprotector is bij Brando zelf iets van anderhalve week geleden beschikbaar gekomen en verzonden (na veel zeuren hier op het forum haha (laat me maar in die waan)). Dat pda shop hem al heeft zou moeten komen dat zij het via eps of zo doen en daardoor al een partijtje (met hoge verzendkosten) binnen hebben.

Ik ben dan wel nieuwsgierig of je ook al de brando binnen had of dat andere merk?

Ik zelf heb " dat andere merk" maar zal blij zijn als ik die eraf kan halen omdat het echt veels te dik is en je vaak wel even hard moet drukken. Is een soort van soft spons achtig laagje..

Ik heb geen " olievlek" trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Olie vlek en groen beeld heb ik ook ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat groene beeld ligt vrijwel zeker aan de lichtsensor. Schakel de optie voor de automatische helderheid uit, en dan is het probleem verholpen.

Een olievlek heb ik gelukkig nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen last van olievlekken en/of groen beeld. Ben wel benieuwd waar je de de optie voor de automatische helderheid kunt uitschakelen. Kan dit namelijk nergens vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geer72
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Groene scherm is bij mij verholpen door het vervangen door Samsung van het kabeltje tussen scherm en de rest van de telefoon. Heeft volgens reparateur niks met instellingen van doen, maar is structureel zwak omdat het een slider is.

Ik heb ZAGG en vind het niks. De shield is erg zacht en voelt -na drie dagen- nog steeds licht plakkerig aan. Op zich reageert het scherm ok, maar de shield is nogal stroef en dat is voelt bij gebruik echt niet lekker, het itrriteert als je veel je vinger moet bewegen over het scherm.

Wat ik erg vervelend vind is dat veelal als ik switch naar andere toepassingen (zelfs als ik dit uit heb gezet) de radio er spontaan mee ophoudt. Dit treedt vooral op tijdens internetten. De telefoon met dit geheugen moet toch in staat zijn meerdere toepassingen tegelijk te draaien. Als ik dan in taakbeheer kijk is ie hier ook verdwenen. En nee..ik heb dan geen kruisje aangeraakt.

Een andere ergernis..maar dit is een Windows iets neem ik aan, is dat ik moeite heb met synchronisatie via Active Sync op meerdere computers (ik weet dat j edat niet met e-mail moet proberen, maar taken en contactpersonen zou moeten kunnen).

Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geer72 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:25:
Groene scherm is bij mij verholpen door het vervangen door Samsung van het kabeltje tussen scherm en de rest van de telefoon. Heeft volgens reparateur niks met instellingen van doen, maar is structureel zwak omdat het een slider is.
Dat kan natuurlijk ook. Maar het is een bekend probleem van die auto-dim functie, daar zit gewoon een bug in.
Wat ik erg vervelend vind is dat veelal als ik switch naar andere toepassingen (zelfs als ik dit uit heb gezet) de radio er spontaan mee ophoudt. Dit treedt vooral op tijdens internetten. De telefoon met dit geheugen moet toch in staat zijn meerdere toepassingen tegelijk te draaien. Als ik dan in taakbeheer kijk is ie hier ook verdwenen. En nee..ik heb dan geen kruisje aangeraakt.
Heb je in de radio de optie ""Radio uitschakelen tijdens gebruik van andere programma's" uitgevinkt?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geer72
  • Laatst online: 12-09-2024
Als het een bug in die applicatie, dus softwarematig is: dan zou toch iedereen dat probleem moeten hebben? En bovendien zou een vervangende kabel niet geholpen hebben. Ben het dus niet met je eens.

Ja dat staat uit (dat bedoelde ik met de zin 'zelfs als ik dit uit heb gezet'.) De radio zou er dan ook niet mee mogen houden na een telefoongesprek komt ie keurig terug. Wat ik trouwens ook heb uitgezet is. 'alternatieve frequentie, het zorgde voor steeds weglopen van de frequentie, niet voor het sterkste signaal vinden en vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21

Ik heb ZAGG en vind het niks. De shield is erg zacht en voelt -na drie dagen- nog steeds licht plakkerig aan. Op zich reageert het scherm ok, maar de shield is nogal stroef en dat is voelt bij gebruik echt niet lekker, het itrriteert als je veel je vinger moet bewegen over het scherm.
Dat plakken word langzaam minder hier, gelukkig wel... verder ziet het er goed uit alles trekt zeer langzaam weg.
Maar volgende keer toch weer een Brando denk ik....

Ik ben nu aan het spelen met PhoneAlarm voor het vandaag scherm.
En heb deze skin "Touch Panel Nomel" in gebruik.
Je moet wel even de waardes van de achtergrond verlichting aanpassen naar automatisch, anders het beruchte groene scherm.
En even zoeken in de extra opties voor de lauchbar, om op het vandaag iconen neer te zetten voor je belangrijkste proggies.

Voor het chatten gebruik ik vaak Palringo meestal ben ik dan toch aan het spelen, en hiermee kan ik meerdere accounts mee gebruiken inclusief Hyves (via Jabber)

En de email gebruik ik nu de exchange server van google, verbuikt wel meer accu etc, maar je krijgt wel nu direct meldingen als er mail is.
En je contachten kun je hiermee backuppen (maak ook een aparte backup via PIMbackup is geen garantie), je contacten kun je ook makkelijk bewerken via Gmail dan.

Ik heb ook zoveel mogelijk de Samsung skin eruit gesloopt voor de sms, ik kon er maar niet aan wennen, er zit wat vreemds in waardoor ik de berichten te vroeg verzend (zal wel aan mij liggen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geer72 schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:23:
Als het een bug in die applicatie, dus softwarematig is: dan zou toch iedereen dat probleem moeten hebben? En bovendien zou een vervangende kabel niet geholpen hebben. Ben het dus niet met je eens.
Het doet zich ook niet altijd voor, alleen bij bepaalde licht-omstandigheden. Maar het is een bekend probleem, zie o.a. dit topic op samsung-omnia.org. Het feit dat het bij jou toevallig wél een mechanisch defect is, wil niet zeggen dat bij anderen de sensor-bug niet kan voorkomen :O

Dat van die radio blijft vreemd. Ik heb eens zitten zoeken in allehande systeeminstellingen, maar ik kan niks vinden wat de radio in het vaarwater zou kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:25:
[...]

Heb een programma gevonden die kan back-uppen!
Hij heet (mocht je hem ooit in de toekomst nodig hebben) Sprite Backup.

Ga hem nu flashen, hoop dat het goed komt, alvast bedankt! _/-\o_

Edit:

Het lukt me niet, hij blijft hangen op:

[Setup] Windows XP
[Setup] Download Ram Size :41777920 bytes,(39 MB)

Overigens heb ik drivers geinstalleerd zodat hij gedetecteerd wordt als XP, draai namelijk Windows 7.
Enig idee wat ik verder kan doen? En wat is dat SAMSUNG MODEM eigenlijk?
Ik denk dat dit komt omdat je windows 7 draait. Heb je niet ergens nog een pc/laptop met windows xp liggen? :p Bij mij ging het namelijk in 1 keer goed ;) Samsung modem heb ik gewoon uitgepakt met winrar en daarna de setup.exe gedraait ;) verder hoef je er niks mee te doen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Iemand hier trouwens met een Hi eindeloos online abbo?

Vandaag is mijn abbo ingegaan, en mn nummer is overgezet.
Hoe weet ik nu of mijn internet ook al ingegaan is? het werkt wel.

Sms verdubbelaar heb ik aangezet via sms, en direct een sms terug ontvangen.

Ook heb ik JA naar 1300 gesms't om de internetinstellingen te ontvangen, maar hier kreeg ik dit op terug:
Beste klant, helaas is het niet mogelijk om op uw toestel de instellingen te ontvangen.

Betekend dit nu dat mijn internet-abbo nog niet werkt of maakt dit verder niet uit?
Ik wil namelijk niet aan het eind van de maand een superhoge rekening krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb hier die nieuwe windows erop staan en ik kan melden dat ik die groene waas niet meer heb. Ik had het eerst met 6.1 wel. Ervoor teruggaan is dus nutteloos (al moet je nog ff wachten voor de update).

Heb hier zelf mijn telefoon bijna gebricked. Hardreset werkt ook niet, dus nu maar opnieuw flashen.
Had in het register wat zitten aanpassen, maar blijkbaar iets fouts aangeraakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Martinspire schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:57:
Ik heb hier die nieuwe windows erop staan en ik kan melden dat ik die groene waas niet meer heb. Ik had het eerst met 6.1 wel. Ervoor teruggaan is dus nutteloos (al moet je nog ff wachten voor de update).

Heb hier zelf mijn telefoon bijna gebricked. Hardreset werkt ook niet, dus nu maar opnieuw flashen.
Had in het register wat zitten aanpassen, maar blijkbaar iets fouts aangeraakt :o
Was klooien in het register kan je hem niet bricken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nouja laat ik het zo zeggen, ik kom niet in het menu en kan geen hard-reset meer uitvoeren met de knoppen zelf (zoals ik ff gegoogled had). Maar ben hem al opnieuw aan het flashen.

Ik had het probleem dat het grootste gedeelte van het scherm gewoon niet veranderde tijdens het opstarten. Na het windows logo hoorde ik een pincode in te toetsen voor de simkaart, maar ik kon de toetsen om het in te voeren niet zien (hardware werkt dan blijkbaar ook niet) en alleen de menubalken waren zichtbaar, maar niet meer dan dat. Erg raar, want ik had het idee dat het wel goed zat.

Naja, we gaan maar even kijken of ie nu wel wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Martinspire schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:22:
Nouja laat ik het zo zeggen, ik kom niet in het menu en kan geen hard-reset meer uitvoeren met de knoppen zelf (zoals ik ff gegoogled had). Maar ben hem al opnieuw aan het flashen.

Ik had het probleem dat het grootste gedeelte van het scherm gewoon niet veranderde tijdens het opstarten. Na het windows logo hoorde ik een pincode in te toetsen voor de simkaart, maar ik kon de toetsen om het in te voeren niet zien (hardware werkt dan blijkbaar ook niet) en alleen de menubalken waren zichtbaar, maar niet meer dan dat. Erg raar, want ik had het idee dat het wel goed zat.

Naja, we gaan maar even kijken of ie nu wel wil werken.
Je kan altijd hard ressetten door het volgende te doen.

Druk volume omhoog in samen met de lock knop. Houd deze ingedrukt. Druk dan de reset knop in (boven de lock knop) en dan vraagt het toestel of je wilt hard resetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dat was dus probleem nummer 2. Ook dat werkte niet. Hij bootte gewoon door. Geen idee waarom, maar ik denk dat ook een aantal toetsen gelocked waren, waardoor dat dus niet werkte. Heb opnieuw geflashed (dat werkte wel) en nu doet ie het weer geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Bestaat er eigenlijk een progje dat je dataverbruik meet.
Dan bedoel ik dus je sms, belminuten en internet?

Lijkt me erg handig, dus weet iemand misschien zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
Samiej6 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:08:
Bestaat er eigenlijk een progje dat je dataverbruik meet.
Dan bedoel ik dus je sms, belminuten en internet?

Lijkt me erg handig, dus weet iemand misschien zoiets?
google: http://www.google.nl/sear...rs+monitor&meta=&aq=f&oq=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Iemand z'n screenprotector van Brando al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_1983
  • Laatst online: 16-10-2024
Odysseus253 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:46:
Iemand z'n screenprotector van Brando al binnen?
Ik heb hem helaas ook nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Vandaag met de post gekomen. Als ik thuis ben maar uit proberen.

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
DAAAAAAAAMN! Dit spel is gruwelijk! :D
Geen zin om uit te kauwen waarom, want ik ga weer verder spelen!

Verkeerde topic, moest bij Call of Duty 4 Modern Warfare 2.

[ Voor 27% gewijzigd door rethxoth op 10-11-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen welke versie van flash player ik moet hebben? Ik kan namelijk geen video's kijken, dan komt er in beeld te staan dat ik niet de nieuwste versie heb. Als ik daar dan op klik kom ik uit op de pc versies, ofwel de xp, vista of windows 7 versie, ik denk niet dat ik die moet hebben.

Dus graag de versie, en of link

Alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:36
Ik begreep dat je met dit toestel ook kunt videobellen. Weet iemand hoe dot werkt en heeft iemand daar ervaring mee?

Is de ingebouwde camera dan ook te gebruiken als webcam bij bijvoorbeeld skype en msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

bnwgraaf schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:48:
Ik begreep dat je met dit toestel ook kunt videobellen. Weet iemand hoe dot werkt en heeft iemand daar ervaring mee?

Is de ingebouwde camera dan ook te gebruiken als webcam bij bijvoorbeeld skype en msn?
Je kunt inderdaad videobellen, dit kun je kiezen als je iemand wilt bellen (Ga naar de telefoonlijst > tik je contact aan > Kies 'Video-oproep'). Je provider moet het wel ondersteunen.

Of je het ook als webcam kunt gebruiken weet ik niet. In msn is voor zover ik weet geen mogelijkheid om een webcam conversatie te starten in de pocket pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Zojuist Windows Mobile 6.5 geinstalleerd (dankzij martinspire) en kan niet anders zeggen dat het allemaal wat fijner aanvoelt. .geen grote veranderingen.. :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:58:
Kan iemand mij helpen welke versie van flash player ik moet hebben? Ik kan namelijk geen video's kijken, dan komt er in beeld te staan dat ik niet de nieuwste versie heb. Als ik daar dan op klik kom ik uit op de pc versies, ofwel de xp, vista of windows 7 versie, ik denk niet dat ik die moet hebben.

Dus graag de versie, en of link

Alvast bedankt
Misschien dat flash lite is wat je zoekt
http://labs.adobe.com/downloads/distributableplayer.html
er. Flash Lite 3.1 includes the same features as Flash Lite 3.0, such as support for Flash Player compatible video, with some additional enhancements including improved security model for SWF file access. The solution delivers a standalone player for applications, without affecting the Flash Lite browser plug-in or pre-installed standalone player, if present.
of flash 7 for mobile devices and pocket pc
http://www.adobe.com/products/flashplayer_pocketpc/

Nu lijkt mij de eerste bruikbaarder, maar check let wel dat je de juiste download pakt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Slaiter op 10-11-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Net flash lite 3.1 'geinstalleerd' in de juiste map waar ook opera in staat, maar blijf hetzelfde probleem houden,
kan geen filmpjes afspelen omdat elke site blijft aangeven dat ik niet de nieuwste versie heb.

Wie kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Flash Lite 3.1 is gebaseerd op Flash 8, terwijl veel websites inmiddels alleen nog maar op Flash 9 of 10 werken. Die filmpjes gaan dus pas werken wanneer Flash Lite ge-update wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Wat denk ik nog wel kan duren aangezien ze met een nieuwe flash bezig zijn die multi usable is.
Namelijk en op pc, pocket-pc/mobile, netbook en op verschillende besturingssystemen draait.

Momenteel kun je je inschrijven voor een beta voor de palm pre (heb je niets aan met de B7610, maar er is dus een versie 10 onderweg), maar verder kom ik nog niets nieuws daarover tegen.

bron:
http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer10/

[ Voor 36% gewijzigd door Slaiter op 11-11-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Fanaat schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:17:
Vandaag met de post gekomen. Als ik thuis ben maar uit proberen.
potdomme..uit hong kong ook? Woon je op schiphol of zo? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de samsung B7610 sinds gisteren en vind het tot nu toe in ieder geval een leuk en handig ding.

1 klein probleempje, misschien kunnen jullie helpen: hoe zet je in godsnaam de ontvangstbevestiging voor sms berichten aan? Ik moet het nu steeds voor elk bericht individueel doen en dat vind ik nogal irritant, ik wil het gewoon standaard aanhebben staan... Ik kan het alleen nergens anders onder instellingen terugvinden. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:15:
Ik heb de samsung B7610 sinds gisteren en vind het tot nu toe in ieder geval een leuk en handig ding.

1 klein probleempje, misschien kunnen jullie helpen: hoe zet je in godsnaam de ontvangstbevestiging voor sms berichten aan? Ik moet het nu steeds voor elk bericht individueel doen en dat vind ik nogal irritant, ik wil het gewoon standaard aanhebben staan... Ik kan het alleen nergens anders onder instellingen terugvinden. Help?
Volgens mij als je naar e-mail gaat in het menu en drukt vervolgens rechtsonder op menu, dan weer op opties dan zie je berichten, hotmail (bij mij dan) en nieuw account.. klik vervolgens op berichten en hier staat dan bezorgingsbevestiging vragen. Dit moet je dan aanvinken. Volgens mij is dit het en anders weet ik het niet (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Hoe zijn jullie ervaringen met de accu? Vind het een mooi toestel van samsung. En heb altijd al goeie ervaringen met hun toestellen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Mijn ervaring is goed. Ik moet gemiddeld 1x in de 3 dagen opladen en gebruik het toestel behoorlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Slaiter schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:17:
Mijn ervaring is goed. Ik moet gemiddeld 1x in de 3 dagen opladen en gebruik het toestel behoorlijk veel.
Dat is erg netjes idd, zo'n toestel zoek ik nu net.

Hij is mooi, amoled scherm, qwerty toestenbord en zelf toucscreen en windows mobile draaiende.
Verdr goed toestel lijkt mij zo, na alle reacties te hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
xon schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:24:
[...]

potdomme..uit hong kong ook? Woon je op schiphol of zo? ;-)
Ze waren een paar dagen geleden al te bestellen via PDAshop ;)

Heb trouwens ook last van een olievlek. Viel me vandaag pas op. Hij is heel smal en eigenlijk nog niet storend. Denk dat ik er gewoon mee wacht. Als ik wat kleine krasjes op het scherm heb, stuur ik 'm wel een keer op.

[ Voor 31% gewijzigd door Snakeye2209 op 11-11-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
  • Laatst online: 03-10-2024
Even een vraagje: Heeft de samsung omnia qwerty een ingebouwde bewegingssensor zodat bij het kantelen het scherm van het toestel automatisch draait in de gewenste richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Barts27 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:39:
Even een vraagje: Heeft de samsung omnia qwerty een ingebouwde bewegingssensor zodat bij het kantelen het scherm van het toestel automatisch draait in de gewenste richting?
Alleen bij het bekijken van foto's.

Bij andere taken doet ie dat niet, behalve als je het toetsenbord uitklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Laatst online: 28-07 07:55
G.Scholtens schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:20:
[...]

Dat is erg netjes idd, zo'n toestel zoek ik nu net.

Hij is mooi, amoled scherm, qwerty toestenbord en zelf toucscreen en windows mobile draaiende.
Verdr goed toestel lijkt mij zo, na alle reacties te hebben gelezen.
Mijn accu is anders na 1 dag leeg.

Dit wil ik nog vragen: hebben jullie er ook last van als je heel snel typt met het qwerty toetsenbord, dat ie sommigen toetsen niet registreert, terwijl ik toch echt alle toetsen indruk. Bij langzaam typen is dit meestal geen probleem.
Dit is wel irritant want binnen paar seconden heb je een lap tekst getypt, en dan moet je nog allemaal letters gaan toevoegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
parff schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:50:
[...]

Mijn accu is anders na 1 dag leeg.

Dit wil ik nog vragen: hebben jullie er ook last van als je heel snel typt met het qwerty toetsenbord, dat ie sommigen toetsen niet registreert, terwijl ik toch echt alle toetsen indruk. Bij langzaam typen is dit meestal geen probleem.
Dit is wel irritant want binnen paar seconden heb je een lap tekst getypt, en dan moet je nog allemaal letters gaan toevoegen....
Heb jij wifi,blutooth, gps etc aanstaan de hele tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Nee. Ik heb 3 email accounts die om de kwartier emails binnenhalen. Sms rond 20-30keer per dag, max 1 uur bellen, en gemiddeld 30minuten internetten op 3G. Ik luister geen muziek, gebruik geen gps, bluetooth of wifi.
Ik vind het heel matig. Vooral na halfuur internetten daalt pakweg 10-15% van je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Al die dingen doe ik er toch niet mee, puur af en toe bellen en smsen. Zal ook vast wel eens muziek luisteren, foto maken en spelletjes doen maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
parff schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:50:
[...]

Dit probleem heb ik inderdaad ook, denk zelf dat het via register instelling wel is aan te passen. Moet maar weer keer in register duiken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
parff schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:03:
Nee. Ik heb 3 email accounts die om de kwartier emails binnenhalen. Sms rond 20-30keer per dag, max 1 uur bellen, en gemiddeld 30minuten internetten op 3G. Ik luister geen muziek, gebruik geen gps, bluetooth of wifi.
Ik vind het heel matig. Vooral na halfuur internetten daalt pakweg 10-15% van je accu.
Die data verbinding om je mail op te halen, dat is de sowieso 1 van de belangrijkste boosdoeners. Die vreet aardig wat van je batterij en daarbij dat je 30 min internet.
Als ik ook mijn GPRS of G+ aanzet voor de Tomtom, dan is de mijne ook zo leeg.
Bij normaal gebruik dus wat bellen, smsen en soms een keer een video kijken kan ik 3 dagen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ronald-mcdrive schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:19:
[...]

Dit probleem heb ik inderdaad ook, denk zelf dat het via register instelling wel is aan te passen. Moet maar weer keer in register duiken denk ik..
:^ Erg irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parff schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:03:
Hm, vreemd. Ik heb een vergelijkbaar gebruiksprofiel (en gebruik ook nog eens GPS en soms wifi) en ik doe ongeveer 3 dagen op een volle batterij. Ik weet niet zoveel van accu's maar wellicht is er iets mis mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Goed om te horen dat je er 3 dagen mee kan doen, nu telkens meer intresse in dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
nog een vraagje: Is er een programmatje (freeware) waarmee je de VPN connectie kunt uitschakelen. Ik kan het niet vinden op de Samsung Qwerty. De HTC modellen schijnen dit wel te hebben. Ik heb nu internet via bedrijf waarvoor ik werk, maar dat is restricted voor alleen zakelijk gebruik. Als ik nu de VPN verbinding uitschakel dan moet ik gewoon rechtstreeks kunnen internetten via vodafone. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

G.Scholtens schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:08:
Goed om te horen dat je er 3 dagen mee kan doen, nu telkens meer intresse in dit toestel.
Ik doe er ook gewoon een paar dagen mee als ik er niet te veel mee ouwehoer. 's avonds in bed nog even 10-20 minuten youtube filmpjes kijken, in de trein (10 minuten) per dag even op internet surfen (via de telefoon) en zo af en toe eens een spelletje (heeel af en toe). Ik leg um echter meestal weer aan de stroom als ik thuis ben, maar als ik het vergeet haal ik de 3 dagen ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Gemiddeld op een dag ben ik 20 minuten op internet, mail en sms ik regelmatig met daarnaast ook het gewone belverkeer en GPS.
Natuurlijk gebruik ik ook de rest van de software wel, zoals de agenda etc, maar dat vreet niet veel stroom neem ik aan. Toch doe ik gemiddeld 3 dagen met 1x laden.

Nu is mij ooit duidelijk gemaakt dat het ook afhankelijk is van de provider hoe snel je accu leeg is, maar kan zo snel niet vinden waar ik dat toen gevonden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Op welke stand staat de CPU and hoever staat je brightness?
Ik had het op hoog en ongeveer 3/4 staan. Nu heb ik het veranderd naar auto en brightness op de helft, kijken of ik betere accuduur krijg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

CPU automatisch, Display light (off) when on accu, Brightness?? geen idee

[ Voor 9% gewijzigd door Slaiter op 11-11-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Voor het toetsenbord.. willen jullie dit proberen, verander naar:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Contro l\Layouts\e0010409
Ime File=\windows\compime.dll
Layout Text=COMP IME

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Keybd
“InitialDelay”=dword: dec 775
“RepeatRate”=dword: dec 23

Wel even een notitie maken wat de originele waarden zijn zodat je het terug kan veranderen als het mis gaat.
Ik heb het gevoel dat het iets lekkerder typt, maar nog steeds niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Slaiter schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:32:
CPU automatisch, Display light (off) when on accu, Brightness?? geen idee
Je hebt backlight uitstaan?! Brightness zit onder Display and Light, 5e optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

parff schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:42:
[...]

Je hebt backlight uitstaan?! Brightness zit onder Display and Light, 5e optie.
Oke en ja ik heb backlight uitstaan is op een amoled ook bijna niet nodig, tenzij je in het donker zit zo ervaar ik het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Backlight niet nodig?
Overdag heb ik het juist echt nodig, vooral buiten. Kan dan zonder backlight bijna niets zien.
's Nachts heb ik hem wel uitstaan, omdat ik ander pijn aan m'n ogen krijg van het licht.

Precies het tegenovergestelde van Slaiter dus. :s

Edit: brightness staat bij mij op automatisch. wordt gelukkig niet meer groen door wm6.5

[ Voor 14% gewijzigd door Samiej6 op 11-11-2009 19:32 ]

Verwijderd

Barts27 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:40:
nog een vraagje: Is er een programmatje (freeware) waarmee je de VPN connectie kunt uitschakelen. Ik kan het niet vinden op de Samsung Qwerty. De HTC modellen schijnen dit wel te hebben. Ik heb nu internet via bedrijf waarvoor ik werk, maar dat is restricted voor alleen zakelijk gebruik. Als ik nu de VPN verbinding uitschakel dan moet ik gewoon rechtstreeks kunnen internetten via vodafone. Iemand een idee?
Bedoel je een VPN (een encrypted verbinding over internet), of bedoel je een dedicated APN voor je bedrijf (een "eigen" toegang tot internet voor jouw bedrijf, die is aangesloten op het bedrijfsnetwerk, en dan internet je via de proxy/gateway van je bedrijfsnetwerk)? In het geval van dat laatste kun je er weinig aan doen.
Samiej6 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:22:
Edit: brightness staat bij mij op automatisch. wordt gelukkig niet meer groen door wm6.5
Da's mooi om te weten! Nu gebruik ik die functie niet, idd wegens de groen-bug.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 07:43 ]

Verwijderd

Ik heb een vraag omtrent het verbinden met mijn B7610 met Samsung New PC Studio. Al eerder had ik wat gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen.

Op verschillende PC's (XP, Vista) is het mij niet gelukt.

Als ik mijn toestel verbind met mijn Vista pc dan verbind deze moeiteloos en automatisch met het Synchronisatiecentrum. Maar als ik dan eenmaal wil verbinden met PC Studio dan lukt dit niet. Als je het programma opstart zoekt deze automatisch naar het toestel maar kan deze dan nooit vinden. Als ik dan eenmaal kies voor handmatig instellen, krijg ik op het gegeven moment de melding 'een niet geregistreerd model verbonden' en kan niet verbinden.

Met mijn Samsung Star kreeg ik op het toetstel altijd een melding hoe ik deze moest verbinden met de pc (massaopslag, ... etc), maar deze melding krijg ik niet op mijn B7610, klopt dit? Mijn Star verbond wel moeiteloos met PC Studio. Nieuwere versies van PC Studio downloaden heeft niet geholpen.

Nu las ik dat sommige mensen problemen hadden met het toestel verbonden te krijgen op een Vista of Windows 7 pc. Dus ik het proberen om 2 verschillende XP pc's maar ook dit lukte niet. Nadat ik alles voor-geinstalleerd heb en ik het toestel voor het eerst aan de pc hang, krijg ik de melding dat de hardware niet goed geinstalleerd kan worden, en het hierdoor mogelijk niet goed werkt. En inderdaad, het werkt ook hier niet.

Is er wat met mijn toestel, of doe ik iets fout of moet ik nog iets extra's downloaden?

Hopelijk kan iemand mij gericht helpen.
Bedankt!

• Barts27
@Valcon: Crosspost :-)
volgens mij is het dit van vodafone: Communicatie met uw primaire bedrijfsprocessen vanaf mobiele systemen of gebruikers kan veilig en snel met Managed Mobile IP-VPN. Met deze dienst bieden wij u een beheerde oplossing voor UMTS/GPRS communicatie tussen pda's en laptops en uw bedrijfsnetwerk. Door de koppeling aan het UMTS-breedbandnetwerk kunnen medewerkers die veel onderweg zijn veilig en eenvoudig verbinding maken met uw bedrijfsnetwerk.

• xon
nog (officieel) 6.5 nieuws?

Verwijderd

Volgens mij nog niet.
Duurt wel erg lang.

Verwijderd

Geen officieel nieuws..... Duurt inderdaad ontzettend lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
op de site staat al een hele tijd MEDIO november. ze zijn dus helemaal niet laat ofzo want ze hebben nog een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is niet zozeer dat ik perse WM6.5 wil, maar ik wil vooral een nieuwe (officiele) ROM waarin een aantal bugs/eigenaardigheden is verholpen. Ik hoop dat Samsung inderdaad nog met de nieuwe versie gaat komen, want in het verleden heb ik helaas minder goede ervaringen met beloftes van fabrikanten (o.a. het hele driver-debacle met de HTC TyTn II).

Gisteren heb ik trouwens TouchFlo3D (voor de Samsung i8000) geprobeerd. Het werkt wel (zij het wat stroperig), maar ik vind het erg triest en donker uitzien. Geef me dan toch maar liever de frisse TouchWiz interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:04:
't Is niet zozeer dat ik perse WM6.5 wil, maar ik wil vooral een nieuwe (officiele) ROM waarin een aantal bugs/eigenaardigheden is verholpen. Ik hoop dat Samsung inderdaad nog met de nieuwe versie gaat komen, want in het verleden heb ik helaas minder goede ervaringen met beloftes van fabrikanten (o.a. het hele driver-debacle met de HTC TyTn II).
Helemaal met je eens. De belofte van Samsung was eerst voor midden oktober, niet te vergeten!
Gisteren heb ik trouwens TouchFlo3D (voor de Samsung i8000) geprobeerd. Het werkt wel (zij het wat stroperig), maar ik vind het erg triest en donker uitzien. Geef me dan toch maar liever de frisse TouchWiz interface.
Ik heb zelf ook TF3D geprobeerd maar werd daar ook niet vrolijk van. Heb nu Secany's WM6.5 en heb er een mooi Titanium thema op gezet (Bliss, zie XDA). Niet alle WM6.5 plugins werken voor mij, hopelijk straks gefixt met officiële 6.5 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:24:
Geen officieel nieuws..... Duurt inderdaad ontzettend lang!
Ik ben nu wel een nieuwe versie van PC Studio 1.4.0.IK1 aan het downloaden van http://www.samsungmobile....uals/softwareNpsUpdate.do. Volgens mij ben ik niet de enige want het gaat behoorlijk langzaam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Toch nog even een probleempje wat ik hier onder de aandacht wil brengen.
Ik heb hier momenteel Secany's wm 6.5 erop staan, en ik zou dus willen weten of dit bij de officiele 6.1 ook was.

Als ik bij instellingen het trillen voor sms berichten aan heb staan trilt de mobiel. ahha;)
Maar nu trilt hij ook als ik via de grote knoppen op het vandaag scherm de trilstand op 0 zet. Bij systeemvolume en bij belvolume.

Dit is dus niet echt handig. Heb ik dit alleen of is dit normaal, aangezien ik in de instellingen het sms-trillen heb aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroenjeremy schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:27:
[...]

Ik ben nu wel een nieuwe versie van PC Studio 1.4.0.IK1 aan het downloaden van http://www.samsungmobile....uals/softwareNpsUpdate.do. Volgens mij ben ik niet de enige want het gaat behoorlijk langzaam ;-)
Hey, da's een mooie tip. NPS heeft gek genoeg niet gezegd dat er een update was.
Heb 'm zojuist gedownload met 3 MB/s, ofwel binnen 40 s had ik 120 MB binnen. Gelukkig dus niet langzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
jeroenjeremy schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:27:
[...]

Lijkt een vals alarm, of misschien is het een voorbereiding op de komende update. Nu blijft hij zeggen dat het device niet compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Met de ouwe versie kon ik nog wel verbinding maken. Maar nu met deze versie doet ie het niet meer op windows 7 :(

Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste