Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oude versie kon ik installeren op Windows Server 2003, deze niet meer (alleen desktop Windows). Dus maar weer terug naar de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
@Xon

Jij wou zo graag dat Brando die screenprotector op de markt bracht van de QWERTY, maar heb je er nou niet over gehoord. Heb je 'm al besteld en ontvangen? Is het wat?

Heeft iemand uberhaupt de brando al geprobeerd? Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:11
Heb die Brando al een tijd geleden besteld meteen toen het kon. Voor 11 dollar geloof ik. In ieder geval heb ik hem nog niet binnen. Duurt wel lang dit zeg! Iemand die hem al wel heeft? En dan niet bij PDA shop besteld, maar echt bij brando zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:08
Tylen schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:29:
Met de ouwe versie kon ik nog wel verbinding maken. Maar nu met deze versie doet ie het niet meer op windows 7 :(
Ik heb het op W7 geïnstalleerd met de compatibiliteit-setting op Vista SP2 op de installer. De applicatie zelf loopt daarna gewoon zonder compatibiliteit-setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tromp.et schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:05:
Heb die Brando al een tijd geleden besteld meteen toen het kon. Voor 11 dollar geloof ik. In ieder geval heb ik hem nog niet binnen. Duurt wel lang dit zeg! Iemand die hem al wel heeft? En dan niet bij PDA shop besteld, maar echt bij brando zelf?
Ik heb 'm al wel, binnen een dag was ie binnen. Heb 'm besteld op screenprotector.nl, daar was ie relatief goedkoop (9 euro per stuk inc. verzending, als je er 2 koopt is 't 16 euro inc. verzendkosten).

Opzich is ie prima, ik had alleen problemen met het luchtbel-loos aanbrengen van het ding. Maargoed, hij zit er nu op, het enige nadeel vind ik eigenlijk dat er van boven 2 "inkepingen" inzitten, om zeg maar de luidsprekertjes die vlak boven het Samsung logo vrij te houden. Je ziet 'm (vooral van boven dus) vrij duidelijk zitten...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Snakeye2209 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:51:
@Xon

Jij wou zo graag dat Brando die screenprotector op de markt bracht van de QWERTY, maar heb je er nou niet over gehoord. Heb je 'm al besteld en ontvangen? Is het wat?

Heeft iemand uberhaupt de brando al geprobeerd? Ben erg benieuwd :)
van de mensen die des tijds 7 "verzonden" mailtjes kregen, heeft volgens mij nog niemand hem binnen (ik zelf ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

jeroenjeremy schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:23:
[...]

Ik heb het op W7 geïnstalleerd met de compatibiliteit-setting op Vista SP2 op de installer. De applicatie zelf loopt daarna gewoon zonder compatibiliteit-setting.
Ik ook ;) En ook alway run as administrator. Maar de applicatie start wel goed op, maar vind de telefoon niet.

Edit: Me activesync op de telefoon stond niet goed ingesteld :P Nu doet hij het weer ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 13-11-2009 18:43 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Ik had op mijn Omnia (I900) eerst IGO8 werkend, nu probeerde ik dezelfde installatiemap er ook op te zetten. Maar IGO vind mijn GPS Receiver niet. Iemand tips om het werkend te krijgen?
Heb al enkele dingen geprobeerd, zoals naar GPS Ontvanger laten zoeken enzo alleen no luck...

[ Voor 20% gewijzigd door rCk op 13-11-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tromp.et schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:05:
ik heb m al ruim een week, bevalt heel goed, gekocht bij screenprotector.nl pakketje van 2 BRANDON protectors voor de samsung b7610. Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:44:
[...]

ik heb m al ruim een week, bevalt heel goed, gekocht bij screenprotector.nl pakketje van 2 BRANDON protectors voor de samsung b7610. Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb ook rechtstrees bij brando besteld en nog niet binnen...de levering naar screenprotector.nl is per priority gegaan waarschijnlijk en van ons ligt ergens in een postzak in zuid mongolie of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:24
xon schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:26:
[...]

ik heb ook rechtstrees bij brando besteld en nog niet binnen...de levering naar screenprotector.nl is per priority gegaan waarschijnlijk en van ons ligt ergens in een postzak in zuid mongolie of zo
Ook ik heb hem daar besteld en tegelijk met jullie de mail van Brando ontvangen.

Afgelopen woensdag had ik een briefje in de bus, dat er een pakje voor me was, waar ik voor moet tekenen, maar ik ben er niet toe gekomen het op te halen, dat ga ik morgen doen.
Ik weet neit heel zeker of het van Brando is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
bnwgraaf schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:11:
[...]

Ook ik heb hem daar besteld en tegelijk met jullie de mail van Brando ontvangen.

Afgelopen woensdag had ik een briefje in de bus, dat er een pakje voor me was, waar ik voor moet tekenen, maar ik ben er niet toe gekomen het op te halen, dat ga ik morgen doen.
Ik weet neit heel zeker of het van Brando is....
Hmm...het was wel voor mijn foon (geheugenkaartje), maar dus niet van Brando.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Gewoon de Brando screenprotector voor de Omnia Qwerty bij de PDAShop besteld en de andere dag binnen. Tot nu toe bevalt ie prima

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn samsung nu net meer als een week.

alles deed het wel redelijk maar vandaag hang ik op na een gesprek. Ik heb het ophang knopje net ff te lang in, en dus gaat de telefoon uit. Geen probleem dacht ik, ik zet het wel weer aan. Wel een probleem dus. Ik kom nu niet meer voorbij het samsung scherm. Eerste scherm met samung, en daar onder de website.

Hard Reset wil ook niet, (standby, volume up)

ik heb nog de orginele firmware er op, en krijg ook geen verbinding met de PC, is denk ik ook nog wel wat vroeg in het boot proces.

Iemand nog een idee?

bij uitzetten zat mijn batterij onder de 20%. Ik heb hem dus voor de zekerheid nu maar even 2 uur aan de oplader gehad
Om hitte uit te sluiten ligt hij nu even zonder batterij.

Mocht iemand nog iets weten graag.
Anders moet ik hem terug sturen en zit ik weer weken zonder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mijn Omnia pro nu een paar dagen. Alleen ik heb een paar problemen: Als eerste: als ik een contact wil toevoegen in de telefoonlijst en ik vul dan de naam en het nummer in dan slaat hij wel het nummer op maar dan staat het nummer onder <Naamloos> en als ik dan op bewerken duw, en ik vul het opnieuw in doet hij het nog steeds niet? Iemand hier een oplossing voor?
En mijn tweede probleem is dat ik elke keer als ik de telefoon opnieuw aanzet ik weer elke keer T9 moet uitzetten, kan dit niet automatisch uit staan?

Alvast bedankt,

Patrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 02:08:
Hallo,

Ik heb mijn Omnia pro nu een paar dagen. Alleen ik heb een paar problemen: Als eerste: als ik een contact wil toevoegen in de telefoonlijst en ik vul dan de naam en het nummer in dan slaat hij wel het nummer op maar dan staat het nummer onder <Naamloos> en als ik dan op bewerken duw, en ik vul het opnieuw in doet hij het nog steeds niet? Iemand hier een oplossing voor?
En mijn tweede probleem is dat ik elke keer als ik de telefoon opnieuw aanzet ik weer elke keer T9 moet uitzetten, kan dit niet automatisch uit staan?

Alvast bedankt,

Patrick.
Ik heb ook last van beide problemen.

1. Je moet ze opslaan in je Outlook, dus niet op je SIM, dan lukt alles prima.
2. Heb ik ook last van, tis maar een kleine moeite, misschien dat dit met de Samsung 6.5 Update gefixed is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Dat van T9 kan je ook in het register uitzetten als ik me niet vergis. maar vraag me niet hoe. Dat zou je even moeten googlen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Laatst online: 28-07 07:55
Op de vorige pagina heb ik het nog gepost hoe je t9 helemaal uitzet (maar dan gaat ie ook echt niet meer aan). Register veranderen naar

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Contro l\Layouts\e0010409
Ime File=\windows\compime.dll
Layout Text=COMP IME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je dat register dan veranderen? En met die contacten: Je kan wel eerst het nummer intoetsen op het hoofdmenu en dan opslaan als contact, dat werkt wel via SIM.

Mvg,
Patrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag medio november dus ben benieuwd of de update er komt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang van niet.. Zal aanstaande week moeten zijn dan want anders is het geen "medio" november meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier wat je er aan kan doen om het scherm automatisch uit te laten gaan. Ik heb nu vaak dat de telefoon s'nachts aangaat door bv smsje en dan de hele nacht staat te branden op het vergrendelingscherm en zo de batterij op is of dat de tel in de zak aangaat door per ongeluk het verendelknopje in te drukken.

Kan bij instelling wel aanzetten 'Verlicht uit als apparaat niet gebruikt wordt gedurende...'' maar als ik deze aanvink doet de telefoon er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
Dat is toch niet normaal hoor? De mijne springt na een ongeveer 30 sec. uit.

Weet iemand of het mogelijk is om in de Touch Player Coverart toe te voegen aan films? Dat zou wel erg mooi zijn maar ik krijg niet echt gevonden hoe je dit voor elkaar krijgt.

Mocht er trouwens nog iemand op zoek zijn naar een leuk geheugenkaartje: http://tweakers.net/productreview/15279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die Touch Player ook vrij waardeloos. Daarom gebruik ik gewoon de Windows Media Player. Die integreert ook netjes met zijn broertje op de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Deze telefoon heb ik dus ook sinds een weekje ofzo, bevalt me erg goed, maar heb wel de TouchWiz interface uitgezet :)

Touch player is wel handig met het standby scherm, maar sinds kort kan ik de audio enchancement dingetjes niet meer aanzetten, deze zijn allemaal greyed out.

Edit: Overigens, ik heb een 8GB SDHC kaartje erbij gekregen van Samsung :)

[ Voor 52% gewijzigd door Noxious op 17-11-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Sorry voor de dubbelpost maar het leek me wel fijn dit in een aparte post te stoppen.

Het onofficieel upgraden naar 6.5 is erg simpel :) de linkjes staan ergens hierboven in een opendir.

Zorg voor een werkende ActiveSync-connectie
Start OCTANS Downloader
Klik op 'EBoot' en select de image
Klik op 'MoviNAND' en select de image
Klik op 'Detect'
Schakel je Qwerty uit
Klik op 'Start Downloading'
Wachten tot ie zegt dat je 'm kan loskoppelen.

Je hebt nu 6.5 :)

Edit: linkje naar de files: http://www.martinspire.nl...nia%2Fsecany-6.5-flash%2F

[ Voor 9% gewijzigd door Noxious op 17-11-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Noxious schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:27:
Sorry voor de dubbelpost maar het leek me wel fijn dit in een aparte post te stoppen.

Het onofficieel upgraden naar 6.5 is erg simpel :) de linkjes staan ergens hierboven in een opendir.

Zorg voor een werkende ActiveSync-connectie
Start OCTANS Downloader
Klik op 'EBoot' en select de image
Klik op 'MoviNAND' en select de image
Klik op 'Detect'
Schakel je Qwerty uit
Klik op 'Start Downloading'
Wachten tot ie zegt dat je 'm kan loskoppelen.

Je hebt nu 6.5 :)

Edit: linkje naar de files: http://www.martinspire.nl...nia%2Fsecany-6.5-flash%2F
Werkt bij mij dus niet.. zodra ik op Detect druk en hem uitschakel doet hij helemaal niks, het enige wat ik zie is:
[Setup] Windows XP
[Setup] Download Ram Size :41777920 bytes,(39 MB)
Edit:

Ik ga nu proberen via XP Mode in Windows 7 hem erop te krijgen.
(Moet hem eerst nog downloaden enzovoort, kan even duren :P)

[ Voor 6% gewijzigd door rethxoth op 17-11-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even een titelfixje voor de duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
RoD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:46:
Even een titelfixje voor de duidelijkheid.
Het is echt heel storend hoe Samsung de titel van deze telefoon heeft geregeld, dit zijn de titels die ik ken:

Samsung Louvre
Samsung Omnia Pro (Wat overigens een telefoon is met qwerty toetsenbord zoals de Blackberry :'))
Samsung Omnia Qwerty (B7610)

[ Voor 10% gewijzigd door rethxoth op 17-11-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
rethxoth schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:46:
[...]

Werkt bij mij dus niet.. zodra ik op Detect druk en hem uitschakel doet hij helemaal niks, het enige wat ik zie is:

[...]

Edit:

Ik ga nu proberen via XP Mode in Windows 7 hem erop te krijgen.
(Moet hem eerst nog downloaden enzovoort, kan even duren :P)
Ik heb het ook met ActiveSync 4.5 op Windows XP gedaan, onder Windows 7 met WMDC kreeg ik het niet voor elkaar. :)

Edit: tnx RoD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Laatst online: 05-02-2021
behoud je wel garantie met de onofficiele update?
Want naar mijn mening begin je zelf te expirimenteren, en daardoor vervalt de garantie? lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Is dit toestel nu echt traag? Hoor nogal wat negatieve verhalen over de snelheid van dit toestel?
Dit mede omdat windows mobile op het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Laatst online: 19-09 20:51
nou bij mij is het toch echt niet traag.. misschien eens leren hoe je met dit toestel om moet gaan.

10 programma's geopend houden is mis wel een reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ook niet met opstarten van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
laurenze schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:01:
behoud je wel garantie met de onofficiele update?
Want naar mijn mening begin je zelf te expirimenteren, en daardoor vervalt de garantie? lijkt mij?
Goeie vraag, het is wel de officiele Samsung-ROM, alleen is de software niet helemaal officieel. Echter heb ik er nooit echt problemen mee gehad, hardwareproblemen werden zelfs opgelost op m'n vorige (HTC) toestel terwijl er een XDA-Developers rom op zat.
G.Scholtens schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:04:
Is dit toestel nu echt traag? Hoor nogal wat negatieve verhalen over de snelheid van dit toestel?
Dit mede omdat windows mobile op het toestel zit.
G.Scholtens schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:09:
Ook niet met opstarten van het toestel?
Hier nergens last van, een van de snelste Windows Mobile toestellen die ik heb gehad, ook met 6.5. Werkt heerlijk :)

Uiteraard kun je programma's in de achtergrond laten draaien, en het opstarten duurt wel even (maar nog steeds erg snel in vergelijking met andere WinMo devices, zie de t.net review er van, daar vergelijken ze dat) maar als je er fatsoenlijk mee om gaat en alles wat je niet gebruikt weer netjes afsluit werkt het prima hier, ben er helemaal gelukkig mee. :)

Overigens lijkt het er op dat ik ook last ga krijgen van de 'olievlek' :( als het scherm uit is is hij precies in het midden te zien.. Argl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Noxious schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:16:
[...]

Goeie vraag, het is wel de officiele Samsung-ROM, alleen is de software niet helemaal officieel. Echter heb ik er nooit echt problemen mee gehad, hardwareproblemen werden zelfs opgelost op m'n vorige (HTC) toestel terwijl er een XDA-Developers rom op zat.

[...]

[...]

Hier nergens last van, een van de snelste Windows Mobile toestellen die ik heb gehad, ook met 6.5. Werkt heerlijk :)

Uiteraard kun je programma's in de achtergrond laten draaien, en het opstarten duurt wel even (maar nog steeds erg snel in vergelijking met andere WinMo devices, zie de t.net review er van, daar vergelijken ze dat) maar als je er fatsoenlijk mee om gaat en alles wat je niet gebruikt weer netjes afsluit werkt het prima hier, ben er helemaal gelukkig mee. :)

Overigens lijkt het er op dat ik ook last ga krijgen van de 'olievlek' :( als het scherm uit is is hij precies in het midden te zien.. Argl!
Dat heb ik ook!, ik heb inmiddels ook al een officiele klachtbrief vorige week gestuurd naar samsung (via de site) dat ik het zwaar slecht vind van de update, de tigtalle olievlekke (ik ook) en het extreem snel beschadigen (krassen op t scherm) wel verholpen met screenprotector, maar de 1e paardagen waren er geen screenprotectors dus wel kl*te van de krasjes op mn scherm :(

Hopelijk komen ze mij te gemoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Eerder in dit topic las ik al meldingen van iemand die zo'n olievlek had. Zonder gezeur vervangen maar z'n toestel is wel een keer of 3 weggeweest wegens foutjes van Samsung.
Kras op het scherm heb ik ook al ja :( echt heel snel en hij heeft nooit bij mn sleutelbos ofzo gezeten, alleen samen met mn andere telefoon in een zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben mn stylus kwijtgeraakt :(

Wie weet waar ik deze stylus kan bestellen?

Heb al gezocht naar een aantal stylus maar weet niet zeker of je deze in de b7610 kan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was ookal weer de code die je inmoest toetsen om in z'n scherm te komen waar je diverse dingen kon zien, zoals de front en back camera, verschillende kleuren scherm enzo, was iets in de richting van *06#06* , maar ik weet de juiste combi niet meer.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:28:
wat was ookal weer de code die je inmoest toetsen om in z'n scherm te komen waar je diverse dingen kon zien, zoals de front en back camera, verschillende kleuren scherm enzo, was iets in de richting van *06#06* , maar ik weet de juiste combi niet meer.

Alvast bedankt
Code is *#0*#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Kan het zo snel niet meer vinden maar: hoe kan ik uitzetten dat de eerste keer dat de ringtone overgaat hij heel zacht is? Wat was de registerkey hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
rethxoth schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:53:
[...]

Het is echt heel storend hoe Samsung de titel van deze telefoon heeft geregeld, dit zijn de titels die ik ken:

Samsung Louvre
Samsung Omnia Pro (Wat overigens een telefoon is met qwerty toetsenbord zoals de Blackberry :'))
Samsung Omnia Qwerty (B7610)
Samsung Louvre = Codename tijdens development etc afaik.
De volledige naam is Samsung OmniaPro B7610 Qwerty. zo wordt hij iig op de doos van de telefoon weergegeven.

Heeft er ondertussen iemand al een oplossing om de toetsenbord taalinstelling van het Fysieke toetsenbord te wijzigen? heb nog steeds de duitse layout...

[ Voor 13% gewijzigd door Freakously op 17-11-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Mensunnn

- Iemand al Brando screenprotector ontvangen (met een Hong Kong postzegel op de verpakking dan ;) )

- Hoe zit het met de navigatiesoftware? Ik heb nu sinds ik hem heb IGO8 geinstalleerd...waarom? Omdat het eigenlijk altijd wel fijn werkt. Toch lijkt het op deze telefoon ieeeetsjjjee minder soepel te draaien dan ik gewend ben. Hoe zit het met TOM TOM...kan die al zonder extra " doorlus software" draaien of is dat nog steeds een probleem?

Zijn jullie nog nieuwe spelers tegen gekomen wat betreft leuke navigatiesoftware met vergelijkbare functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:32:
Hoe zit het met TOM TOM...kan die al zonder extra " doorlus software" draaien of is dat nog steeds een probleem?
Blader maar eens een paar pagina's terug :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
  • Laatst online: 03-10-2024
Navigon Mobile Navigator 7 werkt bij mij als een tierelier op de Samsung Omnia Qwerty. Wel wat probleempjes gekend, maar na een clean install en even goed opschonen in het register doet alles het weer als vanouds. Software is gratis 30 dagen te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Barts27 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:25:
Navigon Mobile Navigator 7 werkt bij mij als een tierelier op de Samsung Omnia Qwerty. Wel wat probleempjes gekend, maar na een clean install en even goed opschonen in het register doet alles het weer als vanouds. Software is gratis 30 dagen te proberen.
hmmzz zal ik die eens proberen..kan geen kwaad

@Valcon Het was net zoveel werk geweest om te zeggen wat er op die paar pagina's terug staat....een ja of nee is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Er is weer wat nieuws over de update naar 6.5:

"Ik begrijp uit uw e-mail dat U wilt weten wanneer de update uitkomt. Dit zal eind
November worden."

Ze blijven maar uistellen bij Samsunng, zullen er zoveel problemen zijn? of zou de update gewoon helemaal niet op de site komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
ronald-mcdrive schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:37:
Er is weer wat nieuws over de update naar 6.5:

"Ik begrijp uit uw e-mail dat U wilt weten wanneer de update uitkomt. Dit zal eind
November worden."

Ze blijven maar uistellen bij Samsunng, zullen er zoveel problemen zijn? of zou de update gewoon helemaal niet op de site komen?
De update komt zeker wel aangezien dit hard is beloofd dus ze kunnen niet meer terug. Het is echt een raadsel waarom het zo lang duurt. Of het simpelweg uitstellen is en prioriteiten schenken aan andere (meer consumenten) modellen of dat ze nog op iets wachten (misschien wel nieuwe telefoon firmware))

Laten we het laatste hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
inderdaad, ik heb ook het volgende ontvangen:
De Windows Mobile 6.5 update zal ongeveer beschikbaar zijn rond eind November.

Reden:
Lui personeel? :O
per uur betaald personeel :9~
Of zijn wij niet interessant? :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Laatst online: 05-03 13:33
misschien zijn ze nog niet klaar met nieuwe Touchwiz interface ofzo. maar ik zie niet echt waarom dat nog nodig zou moeten zijn aangezien 6.5 alle "ongemakken" zonder Touchwiz oplost.

ik hoop iig op een mooie schone 6.5 voor mijn Qwerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx ;)

Ik heb btw men brando screen protect binnen, besteld bij brando zelf. Ik gok z'n 2 weken terug besteld.
In het begin wat plakkerig, maar werkt nu wel lekker. Alleen bovenaan is het zichtbaar.
Geen touch verlies ofzo.
Ik had btw de duurdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
xon schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:32:
Mensunnn

- Iemand al Brando screenprotector ontvangen (met een Hong Kong postzegel op de verpakking dan ;) )
Nee helaas heb ik um ook nog niet ontvangen, en dat wordt nu eigenlijk wel eens tijd! Mijn originele plasticje heb ik er met 2 tapejes nog steeds een beetje goed zitten op mijn scherm...

@Gamedevil
Zat jij ook bij de groep die 7 e-mailtjes ontving, samen met de anderen? Ik in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ik heb hem daarna besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Laatst online: 20-09 12:15
Ik zat wel bij de groep van de 7 mailtjes en ik heb 'm nog niet binnen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Laatst online: 20-09 12:15
Noxious schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:41:
Eerder in dit topic las ik al meldingen van iemand die zo'n olievlek had. Zonder gezeur vervangen maar z'n toestel is wel een keer of 3 weggeweest wegens foutjes van Samsung.
Kras op het scherm heb ik ook al ja :( echt heel snel en hij heeft nooit bij mn sleutelbos ofzo gezeten, alleen samen met mn andere telefoon in een zak.
Zou van mij geweest kunnen zijn, ik had ook zo'n vlekje en heb 'm laten vervangen onder de omruilgarantie in de eerste weken bij Vodafone.
Maar het lijkt dus 'n behoorlijk probleem te zijn van de omnia pro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Ik zat ook bij de partij die 7 mailtjes van Brando heeft gehad, en inderdaad ook nog niets binnen. Een beetje vreemd want normaal heb ik de spullen binnen 1 week in huis.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Laatst online: 10-09 23:30
Stel dat ik nu naar 6.5 van secany flash.
Zou ik dan nog terug kunnen naar samsung 6.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, was al eerder gevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Laatst online: 10-09 23:30
En dan gewoon via het samsung programma of hoe als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Jongens, ik begin me een beetje zorgen te maken over die Brando Screenprotector....

- Op 24 Okt. besteld bij Brando
- Op 30 Okt. de bevestiging dat hij "has been shipped by Air Mail on 2009-10-30"
- Meteen hier achteraan 6 lege emails.....
- ......???

Nog niks binnen dus...... Terwijl zat bedrijven hem al wel op voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Tromp.et schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:16:
Jongens, ik begin me een beetje zorgen te maken over die Brando Screenprotector....

- Op 30 Okt. de bevestiging dat hij "has been shipped by Air Mail on 2009-10-30"
- ......???

Nog niks binnen dus...... Terwijl zat bedrijven hem al wel op voorraad hebben...
ja wat ik al zei..ik verwacht dat de rest via snelle luchtpost gegaan is naar de dealers toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Vandaag mijn Brando ultra clear screen protector binnen.

Fijn dingetje. Via screenprotector;nl besteld. Duidelijk aanwijzingen van screenprotector.nl waar je dit het beste uit kan voeren. Maar ook duidelijke uitleg van Brando zelf.

Je ziet 'm amper zitten en heb geen luchtbellen. :) Ik kan weer vooruit.

[ Voor 23% gewijzigd door Snakeye2209 op 19-11-2009 11:49 . Reden: -toch beetje veel gebeld en gesmst O-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar als ik iemand opgezocht heb in mijn contacten lijst en ik wil bijvoorbeeld het volledige adres bekijken, hoe doe ik dat?
Ik kom er nu alleen maar, door naar bewerken te gaan en daar weer de adresregel aan te klikken....

Maar ik neem toch aan, dat ik de gegevens moet kunnen bekijken, zonder in de "edit-modus" te gaan?

• Tylen

Tylen

detim schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:39:
En dan gewoon via het samsung programma of hoe als ik vragen mag?
Dit zou ik ook wel willen weten

• Noxious

- ......???
- profit!

sorry :'(

Ontopic: De niet-officiele 6.5 is volgens mij een beta ofzo, ik hoop niet dat de versie die straks bij Samsung te downloaden ook zo slecht is. 6.5 is heerlijk maar alle samsung software is echt zwaar bugged, heel veel knoppen/menutjes werken niet en een hoop menukeuzes ontbreken. Ook kun je niet meer naar het traditionele Windows Mobile instellingen-scherm en de 'instellingen' van Samsung werken maar half :P

• xon
ik zit een beetje te k*tt*n met het installeren van mobile navigator (navigon). Dit is de engelse versie waar je je net als bij bv IGO8 die 2575 directory moet verplaatsen naar je SD kaartje.

Nou ik heb een 8gb SD kaartje en via massaopslag verbinding de boel van mijn comp naar de qwerty gekopieerd. Install gestart en na 3 sec al een berichtje op me scherm dat de installatie was gelukt (voor apparaat gekozen

Icoontje opgezocht en klikkkerdeklik....helemaal niks..owjawel..hij begint in 1 keer te vragen of ik zeker weet of ik bepaalde DLL bestanden toestemming wil geven

Na dat 5 keer gedaan te hebben dacht ik..MOOI nu begint het programma..maar neen. Het was daarna klaar en het apparaat loopt zo goed als vast.

Nu heb ik even gekeken in wat xml settings files op de SD card en daar staat duidelijk in bij path " Storage Card\bla "

Maar mijn kaartje heeft windows mobile/qwerty " geheugenkaart" genoemd. Zou dit dan het probleem zijn?

Dus ik probeer de naam van " geheugenkaart" te wijzigingen in " Storage Card" maar dan zegt ie dat de naam al bestaat?!?!...ook als ik SDCARD gebruik zegt ie hetzelfde.

Is dat een naam die onderwater wordt gebruikt of zo? en nog mensen tips voor de installatie?

Tikje offtopic maaaar toch ook niet

• m0ridin
  • Laatst online: 07:03
Noxious schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:49:
[...]

sorry :'(

Ontopic: De niet-officiele 6.5 is volgens mij een beta ofzo, ik hoop niet dat de versie die straks bij Samsung te downloaden ook zo slecht is. 6.5 is heerlijk maar alle samsung software is echt zwaar bugged, heel veel knoppen/menutjes werken niet en een hoop menukeuzes ontbreken. Ook kun je niet meer naar het traditionele Windows Mobile instellingen-scherm en de 'instellingen' van Samsung werken maar half :P
Euh, overdrijven is ook een vak? Wat werkt allemaal niet dan?

Dat traditionele instellingen menu is trouwens aan te zetten in het register:

SHOW WINDOWS SETTINGS IN START MENU
Open any registry editor, go to path:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\
Value 'HideSettings' Set to '0'.. and soft-reset

Verder bevalt de onofficiele 6.5 rom me echt prima... heb er amper tot geen problemen mee.

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
[url][/url]

Verwijderd

Ik kreeg zojuist dit mailtje van Samsung:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot u vraag

De update was gepland voor medio November , Door een vertraging is
dat niet gelukt onze excuses daarvoor. We doen het nodige om zo snel
mogelijk de update beschikbaar te maken.

Ze hebben dus weer eens vertraging opgelopen m.b.t. Windows Mobile 6.5, maar hij komt er dus uiteindelijk wel aan! :P

• rethxoth
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:40:

Ze hebben dus weer eens vertraging opgelopen m.b.t. Windows Mobile 6.5, maar hij komt er dus uiteindelijk wel aan! :P
GODMILJAAR! Ik word gek van ze.. 8)7

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

rethxoth schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:59:
[...]

GODMILJAAR! Ik word gek van ze.. 8)7
TURBO TURBO

• Prosje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 15:40
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:40:

Nou zeg, dit begint toch wel een beetje belachelijke vormen aan te nemen. Eerst was het oktober, toen medio november en nu moeten we dus maar afwachten wanneer het komt... :(

• m0ridin
  • Laatst online: 07:03
Prosje schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:07:
[...]

Nou zeg, dit begint toch wel een beetje belachelijke vormen aan te nemen. Eerst was het oktober, toen medio november en nu moeten we dus maar afwachten wanneer het komt... :(
Eens. Erg matig van Samsung! Eerst mensen lokken met updates die half oktober komen en uiteindelijk is het maar afwachten... adverteer niet met data die je niet na kunt komen zeg!

En dit is dan nog wel de 'professionele' lijn...

[ Voor 23% gewijzigd door m0ridin op 19-11-2009 19:48 ]

• Tylen

Tylen

m0ridin schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:47:
[...]

Eens. Erg matig van Samsung! Eerst mensen lokken met updates die half oktober komen en uiteindelijk is het maar afwachten... adverteer niet met data die je niet na kunt komen zeg!

En dit is dan nog wel de 'professionele' lijn...
De qwerty was nooit gepland voor oktober. Dat was de omnia 2.

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Het is precies hetzelfde toestel als de Omnia 2. De enige verschillen zijn een fysiek toetsenbord, net wat andere knopjes en een Work-modus.
Ik kan me niet voorstellen dat die dingen al 1,5 maand vertraging veroorzaken.

• rethxoth
Dankje voor de brandwonden! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Ik heb nu een uurtje me telefoon aan de computer hangen (USB opladen) en luister intussen via de 3G naar streaming radio, maar dat kreng is toch wel wat aan de warme kant.

Nu wil die bij het normaal opladen en 3g ook wel warm worden (wat ik eigenlijk ook al niet zo normaal vindt), maar dit kan geen kwaad?

Ik heb er even een temparatuur metertje bij gehouden voor in een computer, en die geeft 38-40 graden aan op het heetste punt (beetje onder de camara lens en de boven de (hoek van de)batterij).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
Tylen schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:36:
[...]
De qwerty was nooit gepland voor oktober. Dat was de omnia 2.
Klopt niet, eerst was de update gepland voor medio oktober, later is dat veranderd naar medio november.
Ik vind het een zwaktebod van Samsung om zo met professionele gebruikers om te gaan. We betalen best een hoop geld voor zo´n apparaat met bepaalde specificaties, en Samsung kan voor dat geld niet eens behoorlijk pro-actief communiceren over vertragingen? Kom op zeg, wat kost nou een mailtje aan alle geregistreerde gebruikers. Ik heb in elk geval spijt van de overstap en ga volgende keer weer naar HTC. Ook niet perfect, maar daar is tenminste een grote gebruikersgroep die de eventuele gebreken helpt op te vangen. Een ecosysteem om het een dure naam te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Zucht, de batterij wordt sneller leeggetrokken door streaming audio dan dat de USB kan bijladen. Lekker kut dan, kan je niet eens naar streaming media via 3g luisteren terwijl die aan het stroom hangt :S.

Nu was me batterij al leeg en hing deze vanochtend nog een half uur aan de oplader, dus er zat al niet veel in. Maar dat is weer één van de minpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

jeroenjeremy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:30:
[...]

Klopt niet, eerst was de update gepland voor medio oktober, later is dat veranderd naar medio november.
Ik vind het een zwaktebod van Samsung om zo met professionele gebruikers om te gaan. We betalen best een hoop geld voor zo´n apparaat met bepaalde specificaties, en Samsung kan voor dat geld niet eens behoorlijk pro-actief communiceren over vertragingen? Kom op zeg, wat kost nou een mailtje aan alle geregistreerde gebruikers. Ik heb in elk geval spijt van de overstap en ga volgende keer weer naar HTC. Ook niet perfect, maar daar is tenminste een grote gebruikersgroep die de eventuele gebreken helpt op te vangen. Een ecosysteem om het een dure naam te geven.
Laat maar eens zien waar het stond dat het voor de qwerty was. Die update van oktober was voor de omnia 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et

- ......???

Jongen is heb hem! Zat vandaag zomaar bij de post. Gekomen uit Hong Kong... Een doodnormale brief, niks bijzonders, en de screenprotector is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
Tylen schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:45:
[...]
Laat maar eens zien waar het stond dat het voor de qwerty was. Die update van oktober was voor de omnia 2.
Wil geen welles/nietes discussie beginnen (dat doe ik liever met Samsung zelf) maar het is ook niet goed om dit soort dingen in de lucht te laten hangen, dus hierbij wat meer info.
Samsung heeft haar eigen nieuwsbericht http://www.samsungmobile....n/newsView.do?newsNo=1701 eind oktober aangepast met een andere datum. Een aantal B7610 eigenaren die daarover mailden naar Samsung kreeg te horen dat er een probleem met de online database was (zie ook http://www.modaco.com/con.../294758/update-available/). Eén van die schrijvers heeft vervolgens zijn telefoon bij een servicecenter in Nederland laten updaten (zie verderop in dezelfde thread op Modaco).
Hoewel Samsung z´n eigen bericht heeft aangepast en ik er uiteraard geen screen van had gemaakt (ging er niet vanuit dat dat nodig was bij zo´n groot bedrijf), kan ik nog wel verwijzen naar een andere site waar de datum voorkomt http://www.samsung-omnia-...ows-mobile-6-5-komt-eraan.
De enige verklaring die ik nu nog kan verzinnen is dat Samsung de focus heeft verlegd naar niet-WM toestellen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
m0ridin schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:22:
[...]

Euh, overdrijven is ook een vak? Wat werkt allemaal niet dan?

Dat traditionele instellingen menu is trouwens aan te zetten in het register:

SHOW WINDOWS SETTINGS IN START MENU
Open any registry editor, go to path:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\
Value 'HideSettings' Set to '0'.. and soft-reset

Verder bevalt de onofficiele 6.5 rom me echt prima... heb er amper tot geen problemen mee.
Mja registerinstellingen doen om in een menutje te komen vind ik gewoon niet normaal, maargoed..

- dubbele items in het menu (gedeelde internetverbinding)
- twee startmenu's 8)7 een van Windows Mobile zelf en een van Samsung
- instellingen -> geavanceerd -> geinstalleerde items zegt dat er niks installed is, met als resultaat dat je geen software kan deinstalleren. same voor instellingen -> geavanceerd -> systeem -> beheerde programma's
- in sommige menu's heb je wel toetstonen en in sommige niet
- GPS werkt niet meer in google maps latitude
- synchronisatie over bluetooth werkt niet meer
- windows mobile device center op windows 7 detect m niet meer (ook niet via usb)
- internet explorer crasht regelmatig
- touch player geluidseffecten knopjes zijn greyed out (rock / jazz / enz maar ook die wow hd dingen)
- skype gaat ineens over de speaker ipv de hoorn 8)7 dus is alleen met headset nog maar buikbaar

en had nog wel wat dingen hoor, maar weet ze niet allemaal meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Tromp.et schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:
[...]

Jongen is heb hem! Zat vandaag zomaar bij de post. Gekomen uit Hong Kong... Een doodnormale brief, niks bijzonders, en de screenprotector is prima!
Ook ik kreeg hem vandaag binnen. Weer de heerlijke kwaliteit van Brando die ik eerder al eens op een pda ervaren heb: In 1 keer zonder luchtbellen erop en met de stylus weer dat (naar mijn mening) prettige gevoel als op papier schrijven.
Zelf heb ik hem vooral vanwege het matte uiterlijk; zal misschien iets van de helderheid wegnemen, maar wanneer ik hem als navigatie gebruik, kan ik tenminste nog iets zienm zonder de reflectie.

Overigens vond ik het bij mij nog wel meevallen met het krassen van het originele schermpje. Het was zeker niet erger dan mijn eerdere telefoons van Nokia, Siemens, Samsung of mijn pda's van o.a. HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Gister ook de Brando binnengekregen en net heb ik hem erop gedaan.
Wat ging dat makkelijk zeg, in vergelijking met een durasec screenprotector.
Wordt hij wel nog iets gladder? vindt de Brando nu wat stroefjes aanvoelen.

Edit: hij is nu al glad, was dus alleen op het begin even wat stroef.
wat een geweldige screenprotector, dit merk ga ik onthouden.

[ Voor 23% gewijzigd door Samiej6 op 21-11-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier de Brando binnen gekregen gisteren. Niets dan lof, geen luchtbellen, erop binnen een minuut en misschien heel iets verlies van de helderheid. Al met al: aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Is het niet verstandig een apart screenprotector topic te openen? 1-derde van dit topic is alleen maar 'geouwehoer' over (brando) screenprotectors. hoop je weer eens iets interessants te lezen, zijn het weer 2 pagina's vol met screenprotector gezanik...

En de vragen die er toe doen (technische vragen) vallen al niet eens meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
BLACKfm schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:35:
Is het niet verstandig een apart screenprotector topic te openen? 1-derde van dit topic is alleen maar 'geouwehoer' over (brando) screenprotectors. hoop je weer eens iets interessants te lezen, zijn het weer 2 pagina's vol met screenprotector gezanik...

En de vragen die er toe doen (technische vragen) vallen al niet eens meer op...
Zit misschien wel wat in, maar ik neem aan dat iedereen nu zijn screenprotector heeft ontvangen, en gezegd hoe blij hij er mee is. Dus vanaf nu zal dat wel wat minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Tromp.et schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:
[...]

Ik had vorige week woensdag 11 november besteld, en 17 november had ik 'm binnen. Superding, zoals alle Brando's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Offtopic:

Kunnen jullie alsjeblieft kappen met dat Brando gel*l? Ik word gewoon misselijk bij het lezen van die naam :S Hoor het hier echt veel te vaak..

Ontopic:
Overigens bevalt deze telefoon mij prima na maand gebruik sinds vandaag :D Echt een super ding! Het leukste vind ik er toch wel aan dat je er lekker mee kan tweaken en emulators op kan spelen.

Mijn vraag is toch even, welke registry editor gebruiken jullie? Ben namelijk op zoek naar een, wil namelijk die zachte ringtone weghalen, stoort me vreselijk!

Overigens mogen ze wel opschieten met die update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zondag 22 november 2009 @ 04:28:

Overigens bevalt deze telefoon mij prima na maand gebruik sinds vandaag :D Echt een super ding! Het leukste vind ik er toch wel aan dat je er lekker mee kan tweaken en emulators op kan spelen.

Mijn vraag is toch even, welke registry editor gebruiken jullie? Ben namelijk op zoek naar een, wil namelijk die zachte ringtone weghalen, stoort me vreselijk!

Overigens mogen ze wel opschieten met die update!
CeRegEditor is een prima en duidelijk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
rethxoth schreef op zondag 22 november 2009 @ 04:28:
Offtopic:

Kunnen jullie alsjeblieft kappen met dat Brando gel*l? Ik word gewoon misselijk bij het lezen van die naam :S Hoor het hier echt veel te vaak..
Ehh..nee :)

Wat een heerlijk stukje doorschijnend genot vergeleken met die zooi die ik er eerst op had zitten!! Zo dat was eruit!

Als je vanaf het begin af aan meeleest heb je kunnen lezen dat de reden dat de brando SP er is meer dan hoogstwaarschijnlijk komt door het gestalk van de mensen uit dit forum. Toch bijzonder..dat in China zo'n stukje plastic wordt gemaakt door een paar gasten in Nederland.

Ok... eigenlijk wilde ik er niks meer over zeggen maar door al dat gezeur dat ik het er niet over zou mogen hebben heb je me toch overgehaald. >:)

Back on business

Even wat software tips...

Voor de mensen die FTD gebruiken zou ik willen adviseren eens te zoeken in het PDA/Navigatie rubriekje en dan op user Vincent2400. Hij heeft het één en ander " gespot" waarbij sommige software speciaal aangepast voor de Omnia II....deze werken naadloos ook op onze QWERTY. Dit is vanwege resolutie gerommel nog wel eens lastig. Ik heb het dan voornamelijk over navigatie handigheidjes etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
xon schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:17:

Voor de mensen die FTD gebruiken zou ik willen adviseren eens te zoeken in het PDA/Navigatie rubriekje en dan op user Vincent2400. Hij heeft het één en ander " gespot" waarbij sommige software speciaal aangepast voor de Omnia II....deze werken naadloos ook op onze QWERTY. Dit is vanwege resolutie gerommel nog wel eens lastig. Ik heb het dan voornamelijk over navigatie handigheidjes etc
Ja ik check zijn spots ook al een tijdje, heel erg tof wat hij doet!
Ben vooral blij met die YouTube App, die had de Omnia Qwerty namelijk nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
[...]

Ok... eigenlijk wilde ik er niks meer over zeggen maar door al dat gezeur dat ik het er niet over zou mogen hebben heb je me toch overgehaald. >:)
Ja, zoiets dacht ik ook. Mensen willen eerst weten hoe iets bevalt en dan kan het zijn dat er meerdere mensen inderdaad reageren op hetzelfde onderwerp.
Het wordt voor anderen alleen maar duidelijk, dat de kwaliteit van Brando niet de zeldzame mening is van 1 persoon, maar dat het ding echt goed werkt.

Trouwens, ik heb ook nogal erg vaak de post voorbij zien komen, dat het nu wel erg lang duurt, voordat de upgrade er is.....

Zo, ook ik zal nu ophouden over het geweldige stukje, transparante, doch niet spiegelende, stukje plastic, dat Brando SceenProtector heet...

Even wat anders. Ik weet niet of er hier mensen zijn, die aan geocaching doen, maar hier is een heel aardig programmaatje, die heel aardig allerlei mogelijkheden van de qwerty gebruikt:
http://www.wm6software.net/navigation-gps/gcz.html

Er wordt gebruik gemaakt van de GPS en het internet voor het zoeken van dichtbijzijnde caches, het vinden van informatie erover en het er naar toe navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Ik heb problemen met de links die in explorer of opera gebruikt worden. Als ik naar tweakers.net ga, of bv het dell forum, dan is het moeilijk (zo niet onmogelijk) om naar een link te gaan die genoemd word. Bekend probleem?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik ook. Dan moet je even met je stylus je scherm opnieuw uitlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Is er al iemand aan de gang geweest met de DivX registratie?

Ik kan op de Omnia een code opvragen onder de instellingen en heb ook de DivX player geinstalleerd, maar als ik die probeer te activeren, krijg ik een melding dat de "device cannot be registered at this time"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

bnwgraaf schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:16:
Is er al iemand aan de gang geweest met de DivX registratie?

Ik kan op de Omnia een code opvragen onder de instellingen en heb ook de DivX player geinstalleerd, maar als ik die probeer te activeren, krijg ik een melding dat de "device cannot be registered at this time"
Ben er ook een aantal uur mee bezig geweest maar kreeg het niet voor elkaar. Op een gegeven moment had ik die code op internet ingevoerd en kreeg toen een divx bestand welke ik op m'n telefoon moest zetten. Divx zou zichzelf activeren wanneer je dit bestand met Divx player afspeelt. Maar Divx geeft een error wanneer ik het wil afspelen! (Het afspelen lukt wel op de pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
[...]

Even wat software tips...

Ik heb zijn SMS-chat geinstalleerd en wat een verademing. Zo makkelijk. Gewoon hele gesprekken in 1 scherm. Ook makkelijk als je gewoon sms wil verwijderen.

Die slide 2 unlock is gewoon nutteloos voor de QWERTY

Die Youtube applicatie is handig, maar het hapert bij mij nogal. Heb ook eerst een flashplugin moeten downloaden voor de WM 6.1.

En opera 10 beta is een stuk beter en gebruikersvriendelijker dan de versie die er standaard op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Zijn die programma's ook ergens anders dan op Usenet te vinden?
Pagina: 1 ... 12 ... 29 Laatste