Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
dexk50 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:35:
Ik heb problemen met internet explorer, als ik mobiele paginas openen van bijvoorbeeld tweakers of nu.nl zijn deze heel erg klein, terwijl op mijn oude wm telefoon deze pagina's aan het grote van mijn scherm werden aangepast.

zijn er meer mensen met problemen hiermee, en weet iemand een oplossing hiervoor??
Je kunt toch met je stylus het scherm aanraken, vasthouden en dan door een beweging naar boven of beneden, in- en uitzoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snakeye2209 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Als ik het zo hoor moet je gewoon terug naar de Hi winkel. :/

Heb je na de activatie nogmaals de instellingen via de sms ontvangen en doorgevoerd?

Querty schijnt de instellingen niet via sms te kunnen ontvangen...!?

Heb je je telefoon al een keer aan en uit gezet :D (ik noem maar iets)

Sure 8)

Staat het 3G logo wel in beeld?

Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexk50
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-08 20:44
BLACKfm schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

Je kunt ook gewoon gebruik maken van de Opera browser.

Wil je echter geen concessies doen dan raad ik je Skyfire aan. Deze browser presenteerd alles precies zoals op de pc inclusief flash inhoud (bijvoorbeeld filmpjes op 'dumpert' die je met opera of IE niet kan bekijken). Soepel is dan overigens anders, maar je ziet het wel zoals het moet zijn.
thnx, ik ga skyfire proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayant69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 15:23
Heb een probleem met SPB!!! wilde vanav spbmobileshell3.arm.cab bestand installeren op mn tel maar de hele tijd komt er na 5seconden te staan dat installatie is mislukt!!! Iemand hetzelfde probleem toevallig of iemand enig idee hoe dit komt of hoe ik kan zien waardoor dit komt??? wordt niet wijzer uit melding dat het alleen is mislukt en krijg voor de rest geen info waaraan het ligt en hoe ik het vervolgens eventueel wel kan installeren. Uit dit topic blijkt dat het wel degelijk kan!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 12:15
Heeft iemand de B7610 al als PAN server gebruikt om hsdpa te sharen naar 'n PC o.i.d.?
Ik krijg dit maar niet werkend, connection denied terwijl password goed is, maar de PAN service staat er ook niet bij op de foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55
Zo, de 3e hard-reset maar eens uitgevoerd.
Heb hem nu 3 dagen en ben nogal aan het kloten met programmas. Ik heb nog nooit een WM telefoon gehad dus er gaat een wereld voor me open.
Ben nu bezig met navigatie.
TomTom heb ik nu al geprobeerd en deze krijg ik wel werkend, maar ik vind het gewoon stom dat je zo'n gpsproxy of portsplitter nodig hebt. Ik wacht wel totdat het officieel supported is, want dit is gewoonweg waardeloos.
Nu al een aantal paketten geprobeerd, maar kan nog niet echt zeggen welke ik nu fantastisch ben. Op dit moment ben ik CoPilot Live aan het kopieren. Eens kijken of dat bruikbaar is. En anders gebruik ik voorlopig wel ff Google Maps (toch internet abbo).

Tot nu toe al wat leuke programma's uitgetest al werkt niet alles even soepel.
Nitrogen (muziekspeler) werkt wel aardig, maar gaat uit als telefoon op standby gaat.
PocketShieldQvga - geen idee waarom maar ik kon hierbij de toetsblokkering niet uitschakelen
TouchLockPro - ditto
S2U2 - Deze werkt over de huidige toetsblokkering heen en heeft dus geen nut. Daarnaast lijkt hij niet goed passen op de resolutie.
Nos Mobiel - Afspelen van video werkt niet/schokkerig (mogelijk hoger data-abo nemen?)
En een hoop applicaties zijn niet geschikt voor de 480x800 resolutie.

Handig/grappig:
Belminuten_V_0_9_4_PPC.ARMV4 - hou je belminuten/smsjes bij
htcAddicts_cleanRAM - Ram makkelijk leegmaken
shopping-cart-v-41 - Een handig boodschappenlijstje
metrowm562 - Openbaar vervoer in een aantal steden (OA Amsterdam, rotterdam, Arnhem) bekijken.
GoogleMaps - Google maps voor mobiel

Als alternatieven voor Samsung Today heb ik het volgende gevonden:

SPB Mobile Shell
Deze vond ik op zich wel aardig werken. Al had ik liever gezien dat ik mijn programma's nog makkelijk kon grouperen. De launcher werkt wel leuk, maar voegt weinig toe. Switchen tussen schermen werkt wel beter.
Ik gebruik nu wel weer de Samsung shell. Misschien dat ik nog terug ga, maar zie weinig voordelen (haal me over zou ik zeggen). Ik heb trouwens ook nog de Pocket Plus toevoeging geprobeerd, maar hiervan werkte de taskmanager niet lekker en het veranderen van het kruisje (met menu) deed ook raar). Startscherm ervan is niet zo goed als van de Mobile Shell zelf.

iFonz
Nog niet geprobeerd

WisBar Advance Desktop
Nog niet geprobeerd

Androkkid
Nog niet geprobeerd

Throttlelauncher
Leuke poging, maar niet echt fantastisch.

Pointui Home2
Nog niet geprobeerd

Ik zal de meeste nog wel updaten binnenkort.

De telefoon vind ik trouwens echt fantastisch. Reageert lekker snel, veel mogelijkheden, goede camera, fijn toetsenbord en batterij houdt het nog best lang uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parff schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:17:
[...]

Probeer dit eerst (ik zie deze optie nu pas, dus kijk ff of dit lukt):

Open SMS/MMS app, druk op terug knopje boven (je krijgt dan SMS/MMS te zien als Account)
Nu druk op Menu en dan Options, Accounts, Request Delivry Notification uitzetten.
Laat me weten of dit lukt.

2e optie, met Mobile Registry Editor moet je het volgende doen.
HKLM > Software > Microsoft > Inbox > Settings
Voeg toe als String: SMSNoSentMsg
En geef een value van: 1

Soms wordt deze verwijderd na tijdje (Ik denk na softreset, geen idee).

Dan heb je 3e optie nog dit.
Hmm, niet gelukt. Die registery wordt steeds verwijderd..
Is er misschien een instelling over het hoofd gezien waarmee je kan instellen dat je geen trilling/smstoon krijgt als je een bericht verzonden hebt?

Overigens IGO8 geïnstalleerd, werkt prima en snel! Zorg alleen dat je energiebesparing niet aanzet in IGO8 instellingen, dan gaat je telefoon na 10 min op standby.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:57:
Vraagje aan de Vodafone mensen,

Kregen jullie er ook een gratis 8GB kaartje bij?
Nope bij mij zat er helaas geen kaartje bij. Ik heb overigens de tv out kabel van de n95 getest die werkt best wel prima, films spelen een beetje haperig en foto's kijken gaat perfect. Al met al wel goed dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:08:
[...]

Nope bij mij zat er helaas geen kaartje bij. Ik heb overigens de tv out kabel van de n95 getest die werkt best wel prima, films spelen een beetje haperig en foto's kijken gaat perfect. Al met al wel goed dus :) .
En inderdaad, geen 8gb kaartje, jammer! :(
Overigens wel een vette telefoon, beetje jammer dat het Vodafone netwerk er uit ligt nu.. Maar ben hier nog wel paar uurtjes mee zoet met al dat geexperimenteer :) Tot nu toe een nice telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Om even een kritische bril op te zetten: vinden jullie niet dat het hele 'sms' gedeelte traag werkt? Als je rechtsboven (in de inbox) op nieuwe sms drukt, en ook als je ontvangers wilt toevoegen (wat uberhaupt onhandig werkt!!) gaat het allemaal heel traag.

De prestatie instellingen staan weliswaar op auto, maar dit is eigenlijk het enige wat ik als 'storend traag' beschouw.

En wat vinden jullie van de belkwaliteit? Ik had voorheen een Nokia 6120 Classic, waarbij de kwaliteit van de Omnia qwerty in het niets valt. Afgezien van het feit dat de samsung niet echt 'hard' kan (wat eigenlijk raar is, want de speaker aan de achterkant kan juist wél heel hard), is de kwaliteit bijna om te janken. Nou is dit niet iets wat kenmerkend is voor deze phone, maar dat kom je ook tegen bij bijvoorbeeld SE. Ik denk dat het gewoon is dat Nokia er bovenuit schiet.. Maar toch valt het me erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Gelijk me eerste opmerking...

Me telefoon doet echt belachelijk traag? Sinds ik Wi-Fi heb ingeschakeld en mijn Windows Live wilde synchroniseren doet hij belachelijk traag! Hij moest namelijk 1083 contactpersonen binnehalen (Geen idee hoe ik daar aan kom?! :P) en sindsdien doet ie echt niet normaal langzaam, Wi-Fi inmiddels uitgeschakeld maar nog steeds..

Edit:

Kwam erachter dat hij ze alle 1083 aan me telefoonlijst had toegevoegd? :S
Is het ook mogelijk om contactpersonen NIET binnen te halen? Wil dit liever zelf doen namelijk :)

Edit 2:

Waarom is het telkens als ik een contactpersoon toevoeg zijn naam veranderd naar: <Naamloos> ?

[ Voor 29% gewijzigd door rethxoth op 20-10-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

rethxoth schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:21:
Gelijk me eerste opmerking...

Me telefoon doet echt belachelijk traag? Sinds ik Wi-Fi heb ingeschakeld en mijn Windows Live wilde synchroniseren doet hij belachelijk traag! Hij moest namelijk 1083 contactpersonen binnehalen (Geen idee hoe ik daar aan kom?! :P) en sindsdien doet ie echt niet normaal langzaam, Wi-Fi inmiddels uitgeschakeld maar nog steeds..

Edit:

Kwam erachter dat hij ze alle 1083 aan me telefoonlijst had toegevoegd? :S
Is het ook mogelijk om contactpersonen NIET binnen te halen? Wil dit liever zelf doen namelijk :)

Edit 2:

Waarom is het telkens als ik een contactpersoon toevoeg zijn naam veranderd naar: <Naamloos> ?
contactpersonen niet binnen halen,dan zul je ze via "markeren" moeten doen, en dan kopieren. Je zou even kunnen kijken of je via de pc contacten kan overzetten, want dat werkt natuurlijk veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb een vraag over mijn b7610..
ik heb geen online widgets en ook geen knop om deze te downloaden?
mijn zus namelijk wel..
op welke manier kan ik toch aan deze widgets komen?
bij mijn widgets staan alleen de normale samsungwidgets..
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Odysseus253 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:48:
[...]

contactpersonen niet binnen halen,dan zul je ze via "markeren" moeten doen, en dan kopieren. Je zou even kunnen kijken of je via de pc contacten kan overzetten, want dat werkt natuurlijk veel sneller.
Nee kijk, ik hoef geen contactpersonen binnen te halen. Ik wil namelijk gewoon zelf me telefoonlijst vullen (zie: handmatig) en de e-mail adressen erbij ook. Maar gaat hij niet automatisch synchroniseren als ik me aanmeld bij Windows Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Nu online
Er is een screenprotector voor de Omnia verkrijgbaar hier:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

die Full Body Coverage lijkt me wel wat. Je kunt hier een couponcode krijgen voor 20% korting:
http://www.retailmenot.com/view/zagg.com

[ Voor 18% gewijzigd door aryan op 20-10-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Alles is al gelukt nevermind! :P

Alleen een probleempje nog, ik kan wel e-mails ontvangen maar niet verzenden? Gebruik Windows Live die verbonden is met mijn live account. Oh en bij het toevoegen van een contactpersoon alsnog <Naamloos> ? :P

[ Voor 18% gewijzigd door rethxoth op 20-10-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb vanochtend mijn telefoon helemaal opgeladen, en nu staat ie op nog maar 65%.
Wat is er aan de hand met dat ding, vorige week kon ik de hele week zonder opladen :?.

Edit//
Meer info:
Vorige week had ik ook nog aanstaan dat-ie elke 10min mijn mail ging ophalen. Vond ik wat teveel van het goede, dus heb het het nu op 1uur staan.

Heb verder alleen nog TomTom geïnstalleerd en PortSplitter geïnstalleerd. Zou PortSplitter de boosdoener zijn, dat-ie op de een of andere manier constant mijn GPS gebruikt?

[ Voor 50% gewijzigd door MeltedForest op 20-10-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb gemerkt dat als je een contactpersoon op de simkaart hebt staan en je hiervan de naam wilt veranderen deze als <Naamloos> komt te staan.
Sla je hem op op de telefoon en pas je de naam aan (eventueel weer daarna terug kopieren) en dan gaat het wel goed.
Geen idee hoe het komt, maar dan werkt het wel.

En portsplitter zou kunnen, maar dan moet je anders even kijken wat voor services je hebt draaien.
Grote kans dat het daar wel bij staat.
En GPS slurpt veel stroom ja.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 20-10-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
aryan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:04:

die Full Body Coverage lijkt me wel wat. Je kunt hier een couponcode krijgen voor 20% korting:
geinig...sja je weet nooit wat voor spul ze gebruiken en hoe het valt. Ik heb die "duitse" niet helemaal goed op de gaatjes passende protector er al 2 weken opzitten. Ik merk dat deze protector heel erg de werking van het schermpje belemmert. Voor mij definitief wachten op de Brando uit China.....

misschien sommige mensen nog even mopperen bij brando.com waar het blijft? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung nog even een mailtje gestuurd wanneer update uitkomt voor Samsung Omnia Qwerty B7610. Volgende reactie terug;

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-B7610.

De update voor uw toestel de GT-B7610 komt eint oktober begin november
uit. U kunt de update uitvoeren via onze website.

Nog even geduld dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Martinspire schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:00:
En portsplitter zou kunnen, maar dan moet je anders even kijken wat voor services je hebt draaien.
Grote kans dat het daar wel bij staat.
En GPS slurpt veel stroom ja.
Waar kan ik mijn services bekijken dan?
Mijn Taskmanager is iig leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Even al mijn problemen tot nu toe op een rijtje, hopelijk kan iemand mij hierbij helpen:

1. Als ik Java opstart zoekt hij naar downloads maar dit lijkt wel oneindig door te gaan?
2. Ik kan geen mails versturen met mijn Hotmail maar wel ontvangen?
3. Is het mogelijk om Twitter of Facebook als Widget te hebben?
4. Youtube filmpjes belachelijk lage kwaliteit? Alsof iemand met zijn mobiel een liedje opneemt en die dan op Youtube heeft gezet? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MeltedForest schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:18:
[...]

Waar kan ik mijn services bekijken dan?
Mijn Taskmanager is iig leeg..
Ik heb de Taakbeheer nu hiervoor gebruikt. Ik geloof dat ik er als volgt aan ben gekomen:
Start->Overig->Taakbeheer
(nu zie je een lijstje met actieve toepassingen)
Menu->Weergeven->Processen

Al weet ik niet zeker of ie daartussen staat, maar dat merk je dan vanzelf. En het is zoiezo wel handig om dat af en toe in de gaten te houden.

Mijn probleempje:
Als ik soms een tekstveld heb in een applicatie, dan is daarvan de achtergrond wit. Alleen de tekst ook. Dan kan ik alleen zien wat erin staat als ik het selecteer. En dat is dus niet zo handig. Iemand enig idee wat ik daaraan kan doen? De nieuwe Opera Mobile heeft er bv last van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

rethxoth schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:43:
Even al mijn problemen tot nu toe op een rijtje, hopelijk kan iemand mij hierbij helpen:

4. Youtube filmpjes belachelijk lage kwaliteit? Alsof iemand met zijn mobiel een liedje opneemt en die dan op Youtube heeft gezet? :S
Er is een youtube applicatie waarmee je op fullscreen, en betere (kuch) kwaliteit de filmpjes kunt bekijken.
Maar blijkbaar kan de telefoon niet zoveel aan, want soepel lopen die filmpjes niet (en dat heb ik zelf ook met wifi).

Volgens mij kon je een .cab file downloaden als je via je telefoon naar de youtube site ging, anders even googlen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
MeltedForest schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:44:
Ik heb vanochtend mijn telefoon helemaal opgeladen, en nu staat ie op nog maar 65%.
Wat is er aan de hand met dat ding, vorige week kon ik de hele week zonder opladen :?.

Edit//
Meer info:
Vorige week had ik ook nog aanstaan dat-ie elke 10min mijn mail ging ophalen. Vond ik wat teveel van het goede, dus heb het het nu op 1uur staan.

Heb verder alleen nog TomTom geïnstalleerd en PortSplitter geïnstalleerd. Zou PortSplitter de boosdoener zijn, dat-ie op de een of andere manier constant mijn GPS gebruikt?
Ik heb dit ook gemerkt. Ik heb 3 dagen mijn TomTom icm PortSplitter niet gebruikt. Hier en daar wat gebeld en mijn telefoon was maar 20% leeg gegaan (bijgehouden dankzij homescreen van SPB shell)
Nu gister even TomTom aangezet en Portsplitter. 15 min aangehad en 10% was op. Ik had nog 30% over. Diezelfde avond was mijn batterij toch leeg gegaan. Ik had na het gebruik wel de dataverbinding uitgezet. (deze gaat aan, wanneer je portsplitter aanzet) Dus ik vermoed dat er toch iets aan blijft en de batterij helemaal leegtrekt...

Tevens heb ik hier een vraag op:
Als je portsplitter aanzet, schakelt deze een data verbinding in (GPRS). Is het dan zo, dat als je dit in het buitenland doet, dat je dan extra betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebruik van PortSplitter of GPSProxy is in principe niet nodig. De ingebouwde GPS-manager van Windows Mobile werkt prima. Standaard staat deze ingesteld dat er een poort wordt geëmuleerd op COM7 met 4800 baud. In de GPS settings van Samsung (Start / Instellingen / Algemeen / GPS) heb ik wel XTRA ingeschakeld, dat is te vergelijken met QuickGPS bij HTC.
In TomTom krijg ik op COM7/4800 in elk geval een prima fix (duurde de allereerste keer wel erg lang).

Het stroomverbuik van de GPS is in mijn ervaring erg laag. De HSDPA/GPRS en het scherm zijn de echte stroomvreters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Zal ik jullie eens laten schrikken!!!

Vanochtend viel me qwerty zo uit me jaszak in de parkeergarage..DOESH..echt plat op de achterkant. Met angst pakte ik hem van de grond (gelukkig van die iets zachtere parkeergarage vloer) en zag dat ie UIT was...ARGH!! neeee

Toen met een trillende vinger weer aangezet en alles ging gelukkig gewoon aan en werkt nog prima...pfjoee

wat anders...

heeft iedereen dezelfde speling in zijn scherm/toetsenbord op het moment dat ie uitgeschoven is? (en ja dit had ik al voor vanochtend haha)

Als ik hem tussen mijn vingers houd dan kan ik het schermpje zeg maar horizontaal een mm of 2 naar boven en beneden drukken (zachtjes natuurlijk).

Verder..als ie is ingeklapt en je houd hem in je handen dan kan je met je duim al heel snel het schermpje een heel klein beetje heen en weer schuiven. Er zit niet echt een barrière of zo.

Overigens verbaast me de speling niet echt omdat het vast zit met twee staaldraadjes die de boel op ze plek houden.

Voor de twitteraars nog even een softwaretip: Pocketwit...WAT een mooi programma is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien nog helpen?
Ik heb geen widgetdownloader of online widgets op mijn telefoon?
Hoe kan ik hier aan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:11:
Kan iemand mij misschien nog helpen?
Ik heb geen widgetdownloader of online widgets op mijn telefoon?
Hoe kan ik hier aan komen?
Kim,

Ga eens naar

instellingen > Thema > Items op Vandaag > En daar moet dan staat Samsung Widgetplus..zo niet kan je die kiezen.

Of heb je misschien de werkmodus aan ipv de prive modus. Je kan hiervoor het knopje onder je volumeregeling aan de linkerkant van je toestel even ingedrukt houden

Succes en laat weten of het gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi xon, bedankt voor je reactie..
Beide oplossingen zijn niet het geval..
Ik bevind me in de prive modus en mijn samsung widgetplus staat aan..
ik heb zelf ook widgets staan maar geen 'download widget' zoals hoort, en bij instellingen
bovenaan de widgetbalk kan ik ze ook nergens vinden..

Als ik me bij widgetbeheer bevind dan staat er rechtsonder ook Annuleren,
terwijl bij mijn zus: Menu staat?

Bedankt voor jullie reacties alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:01:
Hoi xon, bedankt voor je reactie..
Beide oplossingen zijn niet het geval..
Ik bevind me in de prive modus en mijn samsung widgetplus staat aan..
ik heb zelf ook widgets staan maar geen 'download widget' zoals hoort, en bij instellingen
bovenaan de widgetbalk kan ik ze ook nergens vinden..

Als ik me bij widgetbeheer bevind dan staat er rechtsonder ook Annuleren,
terwijl bij mijn zus: Menu staat?

Bedankt voor jullie reacties alvast
hmmzz...ik heb even gekeken en ik heb rechtsonder ook gewoon menu staan. Toch heb ook ik geen mogelijkheid om widgets te downloaden. Heb je dit ergens gezien?

Het kan best zijn dat er wat verschil zit in firmware vooral als die bij een bepaalde provider is gekocht. Ik zou even je contacten en berichten syncroniseren op je pc en een harde reset geven. Of je kan nog even wachten tot de 6.5 firmware uit is en je dit dan zo ie zo moet doen

ps: Overigens mis je helemaal niets met die widgets. Het zijn voorlopig nog allemaal passieve widgets die bijna allemaal niets meer zijn dan een linkje naar een website.

[ Voor 7% gewijzigd door xon op 21-10-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

xon schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:08:
Zal ik jullie eens laten schrikken!!!

heeft iedereen dezelfde speling in zijn scherm/toetsenbord op het moment dat ie uitgeschoven is? (en ja dit had ik al voor vanochtend haha)

Als ik hem tussen mijn vingers houd dan kan ik het schermpje zeg maar horizontaal een mm of 2 naar boven en beneden drukken (zachtjes natuurlijk).

Verder..als ie is ingeklapt en je houd hem in je handen dan kan je met je duim al heel snel het schermpje een heel klein beetje heen en weer schuiven. Er zit niet echt een barrière of zo.

Overigens verbaast me de speling niet echt omdat het vast zit met twee staaldraadjes die de boel op ze plek houden.
Die speling wanneer het toestel uitgeschoven is heb ik ook (net een week in bezit) , het is echter geen 2 mm, maar max .5-1 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bij mij kan je 'm wel wiebelen, maar dat is echt nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elinee
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-03-2018
hallo.
Ik heb een vraag over de B7610. Ik heb hem sinds vrijdag.
Ik merk dat mijn officemobile 'niets' doet.
Ik kan een excelsheet of worddocument openen, maar kan er niets mee.
Niet scrollen, niet bewerken. In de menuknop onderin krijg ik de opties van de verkenner, zo te zien. (opties als nieuwe map maken, bestand verplaatsen)
Bij openen zie ik het sheet, kan meestal 1x het toetsenbord activeren. daarna kan ik niets meer. alles lijkt bevroren, en moet hem sluiten via taakbeheer / taakwisselen
Ik weet niet hoe ik het kan veranderen, wat ik er aan kan doen
Ik durf hem niet te verwijderen, want heb geen idee waar ik hem dan weer vandaan moet halen om te opnieuw te installeren.
Ik zat te denken aan terugzetten naar fabrieksinstellingen.
* Waar doe je dat? (knopje aan zijkant met paperclip?)
* Is dat nodig?
* Krijg je dan echt alles terug? Ook office mobile?
Ik hoop van harte dat iemand kan helpen.
Bij voorbaat dank

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elinee
Ik zag posts staan over de reactie van Samsung over de upgrade naar WM 6.5
Dit is de reactie die ik kreeg van Samsung bij de vraag hoe en waar ik kon updaten.

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw GT-B7610.

Het is niet mogelijk de Omnia Qwerty te updaten naar windows mobile 6.5 omdat deze niet geondersteund wordt.

Als reactie heb ik het 'papiertje' wat in de doos van de telefoon zat gescand en opgestuurd naar hen.
Hier heb ik nog geen reactie op gekregen.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Waarschijnlijk zijn ze NOG vergeten toe te voegen. Maar op zich hebben ze gelijk. Hij wordt niet ondersteund omdat ze er nog niet klaar mee zijn ;)

Weet iemand trouwens hoe je het lettertype in Office kunt aanpassen zodat het niet standaard met koeieletters wordt getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Elinee schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:19:
hallo.
Ik heb een vraag over de B7610. Ik heb hem sinds vrijdag.
Ik merk dat mijn officemobile 'niets' doet.
Ik kan een excelsheet of worddocument openen, maar kan er niets mee.
Niet scrollen, niet bewerken. In de menuknop onderin krijg ik de opties van de verkenner, zo te zien. (opties als nieuwe map maken, bestand verplaatsen)
Bij openen zie ik het sheet, kan meestal 1x het toetsenbord activeren. daarna kan ik niets meer. alles lijkt bevroren, en moet hem sluiten via taakbeheer / taakwisselen
Ik weet niet hoe ik het kan veranderen, wat ik er aan kan doen
Ik durf hem niet te verwijderen, want heb geen idee waar ik hem dan weer vandaan moet halen om te opnieuw te installeren.
Ik zat te denken aan terugzetten naar fabrieksinstellingen.
* Waar doe je dat? (knopje aan zijkant met paperclip?)
* Is dat nodig?
* Krijg je dan echt alles terug? Ook office mobile?
Ik hoop van harte dat iemand kan helpen.
Bij voorbaat dank
Ik heb er geen last van. Misschien een toch een softreset (met je stylus knopje aan de rechter zijkant indrukken) Het is gewoon een keiharde reboot. Je verliest geen data.
In de openingspost staan de codes voor een harde reset waarbij je alles kwijt bent. Dat kan je allicht proberen.
!!! *2767*3855# – !!! MASTER RESET USE WITH CAUTION, RESETS ALL DATA ON THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
xon schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:08:

Dat heb ik dus echt niet. Naar beneden drukken gaat bij mij niet.

Dat heb ik wel. Er zit lichte speling in. Maar dat had ik bij mijn HTC s710 ook. Ik zie er geen problemen in.... dus volgens mij hoort dat wel bij zo'n slide telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:22:
Het gebruik van PortSplitter of GPSProxy is in principe niet nodig. De ingebouwde GPS-manager van Windows Mobile werkt prima. Standaard staat deze ingesteld dat er een poort wordt geëmuleerd op COM7 met 4800 baud. In de GPS settings van Samsung (Start / Instellingen / Algemeen / GPS) heb ik wel XTRA ingeschakeld, dat is te vergelijken met QuickGPS bij HTC.
In TomTom krijg ik op COM7/4800 in elk geval een prima fix (duurde de allereerste keer wel erg lang).

Het stroomverbuik van de GPS is in mijn ervaring erg laag. De HSDPA/GPRS en het scherm zijn de echte stroomvreters!
Dan heb ik toch nog wat vragen:
1. Hoe heb je TomTom dan ingesteld? Ander AMEA apparaat met Com7 en 4800?
2. Is TouchUI dan nog nodig? Moet die aanstaan of werkt het ook met SPB Shell?
3. Hoe lang duurde je eerste fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 10:39
Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

Vraag ik me ook af, het is mij niet gelukt om zonder iets als GPSProxy een fix te krijgen met TomTom... andere applicaties doen het wel prima. Heb tot 15 minuten ofzo gewacht op een fix, met gpsproxy is het binnen een halve minuut voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mijn zus heeft hem van de week gekocht en die heeft standaard die links van Nu.nl en youtube etc. er op staan maar ook een aparte downloadwidget waar (net als bij de iphone) de populairste widgets enzo op staan, dieje allemaal kan bekijken en downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:25:
Ja mijn zus heeft hem van de week gekocht en die heeft standaard die links van Nu.nl en youtube etc. er op staan maar ook een aparte downloadwidget waar (net als bij de iphone) de populairste widgets enzo op staan, dieje allemaal kan bekijken en downloaden..
ik heb ook nu en telegraaf etc maar niet het downloaden van widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 15:35
xon schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:39:
[...]

ik heb ook nu en telegraaf etc maar niet het downloaden van widgets
Met interesse volg ik jullie berichten. Ik heb sinds maandag ook dit toestel, maar het downloaden van widgets kan ik ook niet.

Ook heb ik niet bv. standaard you tube. Buienradar, telegraag, nu en hyves staan er wel standaard in.

Eerst maar eens wachten op de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
m0ridin schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:09:
[...]

Vraag ik me ook af, het is mij niet gelukt om zonder iets als GPSProxy een fix te krijgen met TomTom... andere applicaties doen het wel prima. Heb tot 15 minuten ofzo gewacht op een fix, met gpsproxy is het binnen een halve minuut voor elkaar.
Hier staat ie nu een uurtje aan, maar nog geen fix. GPS Proxy en Portsplitter ga ik niet gebruiken, want dat werkt niet alleen K.U.T. maar ook vreet dat batterijen.

Edit: Na het herstarten (softreset) had ik wel een fix, en 3 satellieten gevonden. Al weet ik dus nog niet of dit ook blijft werken als ik dadelijk SPB er weer op zet. Iemand die dat al weet? (Heb niet veel zin om hem nog eens opnieuw te installeren als SPB erop staat want op een 1 of andere manier mis ik dan wat programma's als ik deze eraf gooi).

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

COM7, 4800 baud, andere NMEA ontvanger idd. TomTom herkent dan 100% de ontvanger, en het icon van de GPS-ontvanger (in het GPS status scherm) draait dan.

Maar ik ben er inmiddels wel achter dat hij af en toe géén fix krijgt. Het enigfe wat dan helpt is een reset. Daarna heeft TomTom binnen enkele tientallen secondes een fix.

Het gekke is dat andere GPS-software, zoals het "fototoestel" altijd binnen enkele tientallen secondes een fix krijgt om de GPS-coordinaten in een foto te zetten. Het ligt dus aan TomTom. Maar ja, GPS fixes zijn altijd al het zwakke punt van TomTom geweest.

@Martinspire: het is het beeldscherm dat batterij vreet. Als TomTom aan staat, staat het beeldscherm volledig aan, vrijwel maximaal helder. Dat kost energie. Een GPS-ontvanger kost bijna niks.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb je hem al getest tijdens het rijden? Ik vraag me af of ie die fix nu niet heeft en houd omdat ie dus verbinding met internet/gsm masten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijden gaat prima.
Ik ga toch GPXproxy of zo erbij zetten. Erg onhandig als ik elke keer het toestel moet resetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:12:
[...]

Hier staat ie nu een uurtje aan, maar nog geen fix. GPS Proxy en Portsplitter ga ik niet gebruiken, want dat werkt niet alleen K.U.T. maar ook vreet dat batterijen.

Edit: Na het herstarten (softreset) had ik wel een fix, en 3 satellieten gevonden. Al weet ik dus nog niet of dit ook blijft werken als ik dadelijk SPB er weer op zet. Iemand die dat al weet? (Heb niet veel zin om hem nog eens opnieuw te installeren als SPB erop staat want op een 1 of andere manier mis ik dan wat programma's als ik deze eraf gooi).
Mwah,. je moet het even instellen maar dan werkt het prima met GPS Proxy... Je kan TomTom zelfs automatisch laten opstarten als je GPS proxy start dus dat kost ook geen extra moeite.

Ok, het is niet ideaal (een workaround is nooit ideaal) maar werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elinee
Yeahh. Ik heb het Office gedeelte aan de praat. De soft reset deed niets.
Harde reset durfde ik niet goed, ook omdat Samsung het toestel niet ondersteunt.
Wat ik gedaan heb is een of andere .msi gedownload met WN 6.1 van microsoft site.
Dubbelklik op pc en kreeg vraag: herstellen of verwijderen.
Eerst herstellen gedaan, maar dit hielp niets
Toen verwijderen gedaan op de gok eigenlijk. Ik vond het wel griezelig
En toen ineens deed het Office gedeelte het. Zeer vreemd, want ik heb hem niet opnieuw geinstalleerd
Maar ben blij dat ie het weer doet

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:40:
Waarschijnlijk zijn ze NOG vergeten toe te voegen. Maar op zich hebben ze gelijk. Hij wordt niet ondersteund omdat ze er nog niet klaar mee zijn ;)

Weet iemand trouwens hoe je het lettertype in Office kunt aanpassen zodat het niet standaard met koeieletters wordt getoond?
Ergens bij het linker-onder knopje kun je volgens mij de 'zoom' bepalen (en anders bij die rechtse). En dan gewoon op een kleinere waarde zetten.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:46:
Rijden gaat prima.
Ik ga toch GPXproxy of zo erbij zetten. Erg onhandig als ik elke keer het toestel moet resetten 8)7
Met GPSProxy moet je dat ook gewoon doen dus zoveel anders is dat niet.
Maar goed, weet iemand al of die internet TomTom ook blijft werken als de schil van samsung uitstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Waarom vind hij bij Google Maps geen GPS signaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:40:
[...]

Met GPSProxy moet je dat ook gewoon doen dus zoveel anders is dat niet.
Maar goed, weet iemand al of die internet TomTom ook blijft werken als de schil van samsung uitstaat?
Huh? Heb met GPS Proxy nog geen enkele keer last gehad van een niet werkende GPS hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

m0ridin schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

Mwah,. je moet het even instellen maar dan werkt het prima met GPS Proxy... Je kan TomTom zelfs automatisch laten opstarten als je GPS proxy start dus dat kost ook geen extra moeite.

Ok, het is niet ideaal (een workaround is nooit ideaal) maar werkt verder prima.
Nou, portsplitter is in ieder geval dikke bende, dus ik ga ook maar eens GPS Proxy proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar als je moet dan toch nog steeds de telefoon opnieuw opstarten? Dan maakt het toch geen ene moer uit?

Wat ik me trouwens afvroeg, wat is er naast kaarten, POI en auto plaatjes nog meer voor addon's voor TomTom Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Heb sinds een paar dagen de Samsung 7610 qwerty met een paar probleempjes.

1 Als ik mijn thema in black zet dan lukt het niet om binnengekomen mail te lezen. De tekst staat dan in het witte achtergrond en is niet te lezen. wanneer ik de styles over het scherm beweeg dan komt de tekst tevoorschijn.?????? Meer mensen last van?

2 tijdens telefoongesprekken kraakt(trilt) de luidspreker nogal. Klinkt niet echt lekker.

3 als ik mijn mobiel aansluit op de laptop dan wordt de internet verbinding met mijn router verbroken????
Ik kan op deze manier dus geen update binnenhalen. Als ik mijn mobiel loskoppel dan lukt het mijn laptop ook niet meer om verbinding met de router te krijgen tenzij ik hem opnieuw opstart.

Graag jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:13:
Hallo mensen,

Heb sinds een paar dagen de Samsung 7610 qwerty met een paar probleempjes.

1 Als ik mijn thema in black zet dan lukt het niet om binnengekomen mail te lezen. De tekst staat dan in het witte achtergrond en is niet te lezen. wanneer ik de styles over het scherm beweeg dan komt de tekst tevoorschijn.?????? Meer mensen last van?
Jup, waarschijnlijk staan die instellingen van het thema verkeerd ofzo, want af en toe heb ik dat ook. Invoervelden van applicaties zijn dan vaak wit op wit).
2 tijdens telefoongesprekken kraakt(trilt) de luidspreker nogal. Klinkt niet echt lekker.
Hier geen problemen, misschien dat een soft of hard reset zal werken, maar anders moet je naar de winkel.
3 als ik mijn mobiel aansluit op de laptop dan wordt de internet verbinding met mijn router verbroken????
Ik kan op deze manier dus geen update binnenhalen. Als ik mijn mobiel loskoppel dan lukt het mijn laptop ook niet meer om verbinding met de router te krijgen tenzij ik hem opnieuw opstart.
Grote kans dat die activesync de boel in de soep gooit. Kijk eens of het helpt als je het volgende doet:
Start->Instellingen->Algemene instellingen->Usb verbinding.
Hier staat ie op activesync als het goed is. Volgens mij heb je dat nodig met updaten. Maar zet hierbij "Geavanceerde netwerkfuncties inschakelen" eens uit? En kijk dan of het werkt.
Ik had eerst ook problemen ermee en dit hielp (als ik hem aansloot had ik verbinding maar zodra ik daarna iets deed op de pc was de verbinding met de telefoon weer weg). Al heb ik geen idee wat dit dan doet.
Indien dit niet werkt moet je even melden wat voor OS je gebruikt en of je powermanagement van je laptop goed staat.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:07:
Maar als je moet dan toch nog steeds de telefoon opnieuw opstarten? Dan maakt het toch geen ene moer uit?

Wat ik me trouwens afvroeg, wat is er naast kaarten, POI en auto plaatjes nog meer voor addon's voor TomTom Mobile?
Waar heb je het over dat je je telefoon steeds opnieuw op zou moeten starten? Ik heb met de gps-proxy/tomtom combi nog geen enkele keer gehad dat de GPS niet werkte. De enige momenten dat ik opnieuw op moet starten is bij sommige installaties en als ik loop te rommelen met files uit de windows dir :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne software, dat GPSProxy. Zodra ik het start, hangt het hele OS en moet ik de QWERTY resetten.
(OpenNETCF en CF Framework uiteraard geinstalleerd).

Langzaamaan zou ik willen dat ik toch voor een HTC had gekozen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist het volgende gekregen:
Thank you for your enquiry.
Yes, the protector for Samsung Omnia Pro B7610 will be available on next
week. Please check our site on next week. Thank you.

Best Regards,
Manchiu C.
Http://Mobile.brando.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeneas1966
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2022
Elinee schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:24:
Ik zag posts staan over de reactie van Samsung over de upgrade naar WM 6.5
Dit is de reactie die ik kreeg van Samsung bij de vraag hoe en waar ik kon updaten.

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw GT-B7610.

Het is niet mogelijk de Omnia Qwerty te updaten naar windows mobile 6.5 omdat deze niet geondersteund wordt.

Als reactie heb ik het 'papiertje' wat in de doos van de telefoon zat gescand en opgestuurd naar hen.
Hier heb ik nog geen reactie op gekregen.
Pfff... Dat blijft maar doorgaan. Steeds weer vage aanwijzingen dat er geen upgrade zou komen.

Ik wil dan toch nog even wijzen op dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsungmobile.nl//contents/sm3/global/banner/WMbanner_update_Small.jpg

hopelijk dat dat genoeg zegt. Zo niet, kijk dan ook even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Geduld mensen. De upgrade komt eraan.

(interne info ;))

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Tylen schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:12:
Geduld mensen. De upgrade komt eraan.

(interne info ;))
Dan weet je misschien ook wel rond welke datum de planning is? Of mag je dat net weer niet vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
  • Laatst online: 07:15
Aeneas1966 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:11:
[...]

Pfff... Dat blijft maar doorgaan. Steeds weer vage aanwijzingen dat er geen upgrade zou komen.

Ik wil dan toch nog even wijzen op dit:

[afbeelding]

hopelijk dat dat genoeg zegt. Zo niet, kijk dan ook even hier.
Wordt dit niet een geval van een klacht voor de reclame code commissie? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb mijn toestelkeuze voor de (niet goedkope) Samsung 7610 omnia pro qwerty onder andere gebaseerd op de belofte van een snel beschikbare WM 6.5 update. Dit werd onderbouwd door de site van Samsung zelf, die het heeft over medio oktober. Vervolgens kwamen er berichten in de pers (o.a. een gefilmd interview van een van de managers van Samsung Nederland) waaruit zou blijken dat de update ergens in november gaat plaatsvinden. Anderen kregen een mailtje van Samsung dat er helemaal geen update komt. Ik heb me netjes opgegeven voor de update op de Samsung site, maar heb daar ook nog geen enkel bericht van gekregen dat er een vertraging is of iets van die strekking.
Volgens mij komt dit alles bij elkaar neer op misleidende reclame, of ga ik nou te ver?
Bij HTC toestellen heb je tenminste de optie om een gekookte custom rom te installeren via XDA waardoor je altijd 'bij' bent. Volgens mij is Modaco toch iets minder actief voor Samsung dan XDA is voor HTC.
Dit moest me even van het hart. De omnia pro is een fijn toestel, maar de twijfel blijft knagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:46:
Zojuist het volgende gekregen:

[...]
Dat zeiden ze ook tegen mij (bijna 2 weken terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Een 'probleem' van de omnia is dat hij, behalve in nederland, nog nerges echt groot uitgebracht is. In veel landen is hij nog niet eens leverbaar! Release date staat daar nog steeds op eind oktober (en zag zelfs november staan),.

Dus tja, als hij gewoon nog maar heel beperkt verkrijgbaar is is de support op een site als modaco natuurlijk ook beperkt, en nu zelfs nog afwezig.

Het is jammer dat samsung laat is met de wm6.5 voor de b7610 maar heb het volste vertrouwen dat hij er binnenkort toch echt komt.

Dat is het nadeel van als een van de eersten zo'n toestel hebben denk ik dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mag ik jullie herinneren dat het nog steeds oktober is. Ok, ik had hem ook liever nu al willen hebben, maar je kunt nog niets beginnen qua misleidende reclame. Wel jammer dat het zo lang duurt, maar ik geloof dat het bij andere fabrikanten ook zo is. HTC heeft ook nog geen NL versies en ik heb het idee dat Samsung meteen een alle-talen versie maakt.

Ik heb trouwens ook een screen protector besteld. Niet van Brando maar van Zagg.
Hierbij heb je nog extra bescherming op de overige delen van je telefoon (zijkant, achterkant).
Complete pakket: 24,99 dollar (16,70 euro)
Screen protector: 14,99 (10,01 euro)
Met de volgende code krijg je 20% procent korting: PROTECT20
En dan kost zo'n protector maar 19,99 dollar (13,36 euro)
Shipping is trouwens 3.49 dollar (2,33 euro)

Het ziet er wel uit als een goed ding en die filmpjes zijn ook wel handig. Ik zal nog wel laten weten hoe hij is als ie er eenmaal opzit.
Ik heb hem besteld omdat ik al merkte dat ik een hele lichte kleine kras heb op mijn scherm. Is niet altijd goed te zien en echt alleen het bovenste gedeelte is iets beschadigd waardoor je soms wat verkleuring hebt bij hele felle schermen. Touch doet het daar nog wel prima dus ik denk niet dat ik er last van ga hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Martinspire schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:13:
Mag ik jullie herinneren dat het nog steeds oktober is. Ok, ik had hem ook liever nu al willen hebben, maar je kunt nog niets beginnen qua misleidende reclame. Wel jammer dat het zo lang duurt, maar ik geloof dat het bij andere fabrikanten ook zo is. HTC heeft ook nog geen NL versies en ik heb het idee dat Samsung meteen een alle-talen versie maakt.

Ik heb trouwens ook een screen protector besteld. Niet van Brando maar van Zagg.
Hierbij heb je nog extra bescherming op de overige delen van je telefoon (zijkant, achterkant).

Het ziet er wel uit als een goed ding en die filmpjes zijn ook wel handig. Ik zal nog wel laten weten hoe hij is als ie er eenmaal opzit.
Ik heb hem besteld omdat ik al merkte dat ik een hele lichte kleine kras heb op mijn scherm. Is niet altijd goed te zien en echt alleen het bovenste gedeelte is iets beschadigd waardoor je soms wat verkleuring hebt bij hele felle schermen. Touch doet het daar nog wel prima dus ik denk niet dat ik er last van ga hebben.
Ben benieuwd wat je ondervindingen zijn! Zelf heb ik ook last van de eerste krasjes op het scherm. Maar wat ik vooral niet wil is dat de Touch functie minder gaat werken door zo'n protector. Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat het toestel heel makkelijk "aan" gaat? Bij mij gaat het ding continu aan als hij in het hoesje zit. De "lock" button hoeft maar lichtjes geraakt te worden, en het toestel springt aan. Omdat het hoesje ook nog eens op het beeldscherm drukt (of wellicht tegen die lock-button aan drukt) is het toestel dus heeeel snel ge-unlocked. Als ik 'm in het hoesje heb, dat aan mijn gordel hangt, dan hoor ik 'm tijdens het lopen unlocken en starten allerhande apps :?

Die Su2u werkt niet geheel onaardig (wordt iig niet per ongeluk vrijgegeven), maar ik wil eigenlijk de unlock-button en de Samsun unlock app uitschakelen. Dit heb ik nog nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Odysseus253 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:40:
[...]

Ben benieuwd wat je ondervindingen zijn! Zelf heb ik ook last van de eerste krasjes op het scherm. Maar wat ik vooral niet wil is dat de Touch functie minder gaat werken door zo'n protector. Keep us posted!
Nou ik heb de orginele folie er al 2 weken op, maar hij reageert gewoon top. Dus zo'n screen protector zal niet ander zijn.

En ook ik ben erg benieuwd naar de skinprotector. Dus een reviewtje zal zeker op prijs gesteld worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik had ook last van de krasjes, en heb daardoor naar de meest goedkope tijdelijke oplossing gezocht.
Op de site van mijnwebwinkel nl kun je een universele screensaver kopen

€ 3.70,- (incl. verzendkoste) de volgende dag had ik hem binnen ik heb alleen aan de zijkant een stukje af moeten knippen en heb nu mijn gehele scherm beschermt (behalve de letters samsung en daarboven) .

Je ziet er niet heel veel van en functioneert prima dit vondt ik dus voor een tijdelijke oplossing zeer geschikt, voor nog geen 4 euro bespaar ik teminste mn scherm:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ik heb een vraagje waar ik echt niet uitkom!

Ik wil dus mijn Afspeellijsten in Windows Media Player 12 overzetten naar mijn telefoon, en dat heb ik als volgt gedaan:

1. Aansluiten van telefoon met Massaopslag.
2. Afspeellijsten naar Sync slepen binnen Windows Media Player
3. Afwachten...

Hierna op mijn telefoon gekeken bij Windows Media Player maar mijn afspeellijsten staan er niet tussen?! De muziek staat er wel op maar ik heb dit juist expres gesorteerd. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? :)

EDIT:

Het is opgelost door USB-verbinding op ActiveSync te zetten! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door rethxoth op 22-10-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:45:
Hebben jullie ook het probleem dat het toestel heel makkelijk "aan" gaat? Bij mij gaat het ding continu aan als hij in het hoesje zit. De "lock" button hoeft maar lichtjes geraakt te worden, en het toestel springt aan. Omdat het hoesje ook nog eens op het beeldscherm drukt (of wellicht tegen die lock-button aan drukt) is het toestel dus heeeel snel ge-unlocked. Als ik 'm in het hoesje heb, dat aan mijn gordel hangt, dan hoor ik 'm tijdens het lopen unlocken en starten allerhande apps :?

Die Su2u werkt niet geheel onaardig (wordt iig niet per ongeluk vrijgegeven), maar ik wil eigenlijk de unlock-button en de Samsun unlock app uitschakelen. Dit heb ik nog nergens kunnen vinden.
Zo'n probleem heb ik hier ook.
Soms dan start ie gewoon dingen op terwijl ik niets gedaan heb.
Ik heb al geprobeerd om Su2u e.d. erop te zetten, maar met die lock knop op de zijkant kun je dan nog steeds dat samsung/windows ding verwachten en heb je dus een dubbele lock. Dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Een andere ergernis is dat tijdens heb bellen het scherm aan blijft staan als je hem aan je oor hebt hangen. Daardoor start ik ook vaak dingen op. Ik dacht dat die proximity sensor hiervoor bedoeld was? Of hoe kan ik dit dan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder met email binnenhalen

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 23-10-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22

Ik ga deze toch maar is bestellen. Heb de orginele folie nu al vast moeten plakken vanwege al het stof ertussen. Lijkt me de moeite waard, ook omdat er een folie voor de achterkant bijzit. Zo behoud je je telefoon nog veel langer. En btw kan je hem nog fatsoenlijk verkopen als dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
laurenze schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:49:
Ik had ook last van de krasjes, en heb daardoor naar de meest goedkope tijdelijke oplossing gezocht.
Op de site van mijnwebwinkel nl kun je een universele screensaver kopen

€ 3.70,- (incl. verzendkoste) de volgende dag had ik hem binnen ik heb alleen aan de zijkant een stukje af moeten knippen en heb nu mijn gehele scherm beschermt (behalve de letters samsung en daarboven) .

Je ziet er niet heel veel van en functioneert prima dit vondt ik dus voor een tijdelijke oplossing zeer geschikt, voor nog geen 4 euro bespaar ik teminste mn scherm:)
Spam? :(

Bedoel, op site is ie 1,2,3 niet te vinden....

Wat is de directe link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Snakeye2209 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:31:
[...]

Spam? :(

Bedoel, op site is ie 1,2,3 niet te vinden....

Wat is de directe link?
Hoezo niet, ik heb hem daar ook besteld, nu nog afwachten of het ook echt binnen komt..... ;)
Duurt alleen meer dan een week voordat ik het hier heb.... vermoed ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ben erg benieuwd naar je bevindingen! Laat het ons t.z.t. even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Martinspire schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:06:
[...]

Zo'n probleem heb ik hier ook.
Soms dan start ie gewoon dingen op terwijl ik niets gedaan heb.
Ik heb al geprobeerd om Su2u e.d. erop te zetten, maar met die lock knop op de zijkant kun je dan nog steeds dat samsung/windows ding verwachten en heb je dus een dubbele lock. Dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Een andere ergernis is dat tijdens heb bellen het scherm aan blijft staan als je hem aan je oor hebt hangen. Daardoor start ik ook vaak dingen op. Ik dacht dat die proximity sensor hiervoor bedoeld was? Of hoe kan ik dit dan aanzetten?
Samsung unlock scherm kun je toch gewoon uitzetten. Start=>Instellingen=>Systeem=>Scherm vergrendelen en de boel uitvinken. Ik gebruikte ook Su2u, maar ik vond irritant dat het 'iPhone-balkje' zo klein is.

Wat betreft je tweede probleem ervaar ik zelf niet. Bij mij gaat het scherm uit als ik de telefoon aan mijn oor heb hangen.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geer72
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik merk dat ik veel plezier heb aan de Qwerty, het is na HTC even zoeken naar de logica van groeperen van WINMO functies maar alla. Al met al veel sneller, veel minder kleine foutjes en veel stabieler. (Ik ben mijn thetering verbinding in de trein nog niet een keer kwijt geraakt via bluetooth en bij mijn vorige toestel bleef ik maar verbinden)

Wel was ie niet goed: mijn scherm werd ook steeds groen, maar na reparatie (vervanging van het kabeltje tussen foon en scherm) is dat verholpen.

Ook navigatie (met Route66) werkt bij mij direct en zonder problemen. Snelle fix ook.

Enkele vraagjes:
-Waarom blijft de telefoon maar mijn wifi wachtwoord vergeten? Ik moet steeds weer opnieuw dit ingeven, heel irritant. (was eerst wel goed, dus moet een setting zijn ergens)

- Mijn vorige toestel (HTC Diamond) had mini-USB ingang. Ik had dus nog HTC autolader liggen. Adapterstekkertje gekocht, maar de Qwerty weigert daarop op te laden. Naar mijn weten zijn mini en micro USB compatibel, of vergis ik me. Weet iemand hoe het kan?

-Het kompas is ook grappig..(oproepbaar in *#0*# – lcd test) maar weet iemand ook apps die dat ding werkelijk gebruiken, of is dit gewoon zo nieuw voor WINMO dat daar nog niks voor is gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Mijn excuses:
http://www.mijnwebwinkel..../display-folie-universeel

de site die ik bedoelde was:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/devilpower/
(fout gegaan met copieren zie ik nu)

nogmaals sorry, maar dit is echt aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
PS ik had m binnen 24 uur binnen!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
laurenze schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:33:
Mijn excuses:

Vond het al zo vreemde site eigenlijk, dus vandaar mijn reactie. Kwam er niet helemaal wegwijs uit. En je enige post is in dit topic, dus vandaar mijn valse beschuldigingen ;)

Maar ik ga eens kijken of dit een interessante tijdelijke oplossing is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
laurenze schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:33:
Mijn excuses:

Ik heb hem zojuist besteld, dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_1983
  • Laatst online: 16-10-2024
Sceenprotector is te koop bij brando http://shop.brando.com/samsung-gt-b7610-omniapro_c1119d011 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Geer72 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:22:
Ik merk dat ik veel plezier heb aan de Qwerty, het is na HTC even zoeken naar de logica van groeperen van WINMO functies maar alla. Al met al veel sneller, veel minder kleine foutjes en veel stabieler. (Ik ben mijn thetering verbinding in de trein nog niet een keer kwijt geraakt via bluetooth en bij mijn vorige toestel bleef ik maar verbinden)

Wel was ie niet goed: mijn scherm werd ook steeds groen, maar na reparatie (vervanging van het kabeltje tussen foon en scherm) is dat verholpen.

Ook navigatie (met Route66) werkt bij mij direct en zonder problemen. Snelle fix ook.

Enkele vraagjes:
-Waarom blijft de telefoon maar mijn wifi wachtwoord vergeten? Ik moet steeds weer opnieuw dit ingeven, heel irritant. (was eerst wel goed, dus moet een setting zijn ergens)

- Mijn vorige toestel (HTC Diamond) had mini-USB ingang. Ik had dus nog HTC autolader liggen. Adapterstekkertje gekocht, maar de Qwerty weigert daarop op te laden. Naar mijn weten zijn mini en micro USB compatibel, of vergis ik me. Weet iemand hoe het kan?

-Het kompas is ook grappig..(oproepbaar in *#0*# – lcd test) maar weet iemand ook apps die dat ding werkelijk gebruiken, of is dit gewoon zo nieuw voor WINMO dat daar nog niks voor is gevonden?
Wifi ben ik nu thuis aan het proberen en update ik zo wel ff.
Mini-USB is wel degelijk anders dan Micro-USB. En daarom krijgt ie geen stroom. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik weet wel dat het niet werkt.
Compas is wel een leuke gimmic, maar werkt niet helemaal 100%. Als je hem even hebt laten instellen, dan kun je met het draaien van de telefoon al een hele andere noordkant krijgen. Tenminste, hier werkt ie niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 17:59
Dank je, zojuist besteld.
Tot nu toe altijd goede ervaring met Brando...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Dr_Death schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:29:
[...]

Dank je, zojuist besteld.
Tot nu toe altijd goede ervaring met Brando...
Wat is dan het verschil tussen de gewone en die anti glare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 17:59
Odysseus253 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:41:
[...]

Wat is dan het verschil tussen de gewone en die anti glare?
Een laagje over het scherm zal een stukje minder helderheid betekenen.
De ultra clear (duurdere) zal volgens mij het meeste licht doorlaten, zodat je zoveel mogelijk de originele beeldkwaliteit behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

De anti-glare zou schittering van de zon op het scherm moeten voorkomen (staat er ook letterlijk), maar maakt het algehele beeld wel iets donkerder denk ik , maar of dat storend is?

[ Voor 10% gewijzigd door Slaiter op 24-10-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:10
Ik ben van plan om deze telefoon te kopen, maar ik had nog een vraag. Is het niet hinderlijk dat het internet maar 3,6 Mbps HSDPA is? Aangezien andere telefoons doorgaans 7,2 hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:41
AMD1800 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:06:
Ik ben van plan om deze telefoon te kopen, maar ik had nog een vraag. Is het niet hinderlijk dat het internet maar 3,6 Mbps HSDPA is? Aangezien andere telefoons doorgaans 7,2 hebben...
Welke snelheid heeft je abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:10
wowzie schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Welke snelheid heeft je abo?
Ik ga hem waarschijnlijk nemen in combinatie met vodafone internet. Das ook maximaal 3,6 ja. Maar in de toekomst zal het du zeker wel iets gaan uitmaken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
aryan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:04:

Zojuist de QWERTY besteld en ook maar meteen deze protector. Voor iets meer dan 16 euro ligt hij in de brievenbus. Heeft iemand de ZAGG protector al binnen en kan deze iets over de kwaliteit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
AMD1800 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Ik ga hem waarschijnlijk nemen in combinatie met vodafone internet. Das ook maximaal 3,6 ja. Maar in de toekomst zal het du zeker wel iets gaan uitmaken toch?
Ik denk dat ze in de toekomst de snelheid wel omhoog zullen gooien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een Samsung Qwerty phone en heb een vraag over het bekijken van mijn inkomende e-mail.
Bij uitschuif qwerty staat mijn mobiel in Componisten, wanneer ik het tabblad e-mail open en daarna een van mijn accounts open dan komt het blad om tekst in te voeren en te verzenden. Wanneer ik naar postvak-in wil, dan moet ik eerst links boven op Home klikken en daarna het mapje e-mail weer openen. Kan dit niet op een eenvoudiger manier. Dit is mijn 2e toestel. Bij mijn eerste toestel opende ik deze door dubbel te klikken op een van mijn accounts. maar dit toestel doet dit niet. Iemand een idee??
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een inkomende gesprek heb kan ik dit negeren doormiddel van het versturen van een sms.... nou heb ik mijn toestel in mijn broekzak dus je kunt raden wat er gebeurd.... heb al heel vaak gesprek genegeerd en vervolgens automatisch een sms verstuurd. ik wil deze functie dus uitschakelen maar zal niet weten waar ik dat moet doen... iemand enig idee? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:44:
Wanneer ik een inkomende gesprek heb kan ik dit negeren doormiddel van het versturen van een sms.... nou heb ik mijn toestel in mijn broekzak dus je kunt raden wat er gebeurd.... heb al heel vaak gesprek genegeerd en vervolgens automatisch een sms verstuurd. ik wil deze functie dus uitschakelen maar zal niet weten waar ik dat moet doen... iemand enig idee? alvast bedankt!
Heb net ff getest, en wanneer je nog niet opgenomen hebt wordt er helaas geen gebruik gemaakt van de proximity sensor. Zelf heb ik hier nog geen last van ondervonden, maar snap dat dit probleem kan voorkomen. Ik denk dat samsung dit maar moet verwerken in een update ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 12:15
AMD1800 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:06:
Ik merk zelf echt 't verschil niet eens tussen umts en hsdpa op m'n foon hoor blijft relatief traag, misschien als je 'm als modem gaat gebruiken voor je laptop dat je 't verschil gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W4ST3R schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:37:
[...]

Heb net ff getest, en wanneer je nog niet opgenomen hebt wordt er helaas geen gebruik gemaakt van de proximity sensor. Zelf heb ik hier nog geen last van ondervonden, maar snap dat dit probleem kan voorkomen. Ik denk dat samsung dit maar moet verwerken in een update ofzo?
Ja hoop inderdaad dat ze dit wel gaan doen... is behoorlijk irritant en kost me extra geld :(
Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste