Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:57
Tylen schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:19:
[...]

Dan zal hij wel niet goed wezen. Want hij moet het gewoon goed doen. Overigens komt morgen de update naar windows 6.5 uit. Dus upgraden maar ;)
Op de samsung site bedoel je? Dat zou relaxed zijn :)

Ben overigens ook al helemaal tevreden met 6.1 hoor, geen enkel probleem ook gelukkig dus ik denk ook dat er dan echt iets mis is met dat toestel maar 6.5 upgrade would be nais!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:19:
[...]

De netwerkinstellingen gaan wel automatisch. alleen de internetinstellingen zijn zwaar lastig.
Mede omdat BEN een sim-only aanbieder is, en dus gebruik maakt van de T-mobile diensten.
Ik loop er ook al een week mee te tobben, naar belcompany mee geweest, x keer gebeld naar BEN.
Blijf proberen..
Ik heb het gevonden hoor, ten eerste moet je naar instellingen, netwerkinstellingen, verbindingen herstellen..

Dan ga je weer naar instellingen, pak je rechts Geavanceerde instellingen, verbinding, verbindingen, daar zie je My Internet en My work network.

Je gaat een nieuwe modemverbinding toevoegen, verzin een naam, en ga met de dropdown menu naar mobiele verbinding gprs. volgende

Naam toegangspunt: internet.ben volgende

Alles staat goed daarna, vltooien.

Daarna ga je automatisch terug naar Verbindingen, ga daarna naar mijn proxyerver instellen, zorg ervoor dat de 1e vink aan staat en druk op ok.

Als het goed is het je internet na het herstarten van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Kan iemand kijken of WM6.5 al uit is (heb tel niet bij de hand). Op deze pagina kan je maar 4 telefoons selecteren waaronder OmniaPro. http://www.samsungmobile....als/softwareUpdateMain.do

Dus wie weet :P

(Trouwens voor mensen die nog zonder screenprotector rondlopen, kijk eens: http://myomniapro.com/200...n-scratches-on-omnia-pro/ Ik heb er precies zo eentje op mijn Omnia)

[ Voor 29% gewijzigd door parff op 05-10-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
parff schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:23:
Kan iemand kijken of WM6.5 al uit is (heb tel niet bij de hand). Op deze pagina kan je maar 4 telefoons selecteren waaronder OmniaPro. http://www.samsungmobile....als/softwareUpdateMain.do

(Trouwens voor mensen die nog zonder screenprotector rondlopen, kijk eens: http://myomniapro.com/200...n-scratches-on-omnia-pro/ Ik heb er precies zo eentje op mijn Omnia)
Ik heb het net geprobeerd, maar de batterij moet volledig opgeladen zijn en helaas gaat dat niet zo snel via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
parff schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:23:

Zit je me lekker te maken... :9
het aangesloten model word niet ondersteund door Phone software updater.

Bedankt voor het controleren....

:(

Nog even geduld dus....
Ach morgen weer een dag.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Hmmm raar. Hopelijk morgen dan maar :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

W4ST3R schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:54:
[...]

Heej over een player, op mijn huidige telefoon, e-ten x800 werkt DivX player mobile echt geweldig. moet je cker proberen

natuurlijk is dit voor alleen voor video bestanden maar goed ;)
Het wordt er niet merkbaar beter van, en de bediening is ook om te huilen (dat gaat niet lukken met de vinger, zeker niet op deze resulutie).

Alles meer dan een 700Mb divx bestandje loopt gewoon niet soepel genoeg om er met plezier naar te kijken.

Tot nu toe ben ik niet euforisch over de prestaties van dit toestel. Hopelijk komt morgen de windows update uit en gaat het dan beter, ik word er nu in ieder geval niet vrolijk van. Alle leuke games werken voor geen meter (dikke lag of installeren gewoon niet), en dat terwijl het op me 4 jaar oude smartphone (Mio A701) perfect werkt.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
ik snap het even niet meer

Is de update nou WEL of NIET uit voor Windows Mobile 6.5

Of is dit

http://www.samsungmobile....als/softwareUpdateMain.do

gewoon normale software upgrade?

pff voor 6.5 wil ik wel upgraden maar om voor een normale update weer ALLES opnieuw te moeten installeren..heb hem net heerlijk draaien met fijne applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
ronald-mcdrive schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:12:
[...]

ik heb bij de belcompany een autolader voor een Nokia meegekregen en die werkt gewoon, dus volgens mij moet die ook werken.
Bij mij werkt een sigaretten-aanstekerhouder met USB-uitgang in combinatie met het bijgeleverde USB-data-snoertje niet om op te laden. Ook een 220V lader met USB-uitgang werkt niet. De telefoon "detecteert" wel dat je de lader aansluit -> wordt wakker vanuit standby, maar laadt niet op.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
xon schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:52:

Zo te zien nog niet uit... de software kijkt zo te zien online of er een update klaar staat...
Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Is het mogelijk om een .mp3 als smstoon in te stellen?

Overigens, wat een verademing SPB mobile shell. Werkt velen malen sneller en beter dan de Samsung interface. Ook het unlock S2U2 is een leuke applicatie, alleen lukt het mij niet om de unlock-bar breder te krijgen.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
Donde schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:45:
Is het mogelijk om een .mp3 als smstoon in te stellen?
Wat ik meestal doe is handmatig naar de Windows map slepen... aangezien ik daar al jaren dezelfde sms-geluid gebruik.... :o
En dan kun je hem selecteren..... in "geluiden en meldingen"

Dus in het kort "ja dus" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
KamiKaaze schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:40:
[...]

Zo te zien nog niet uit... de software kijkt zo te zien online of er een update klaar staat...
Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet...
potver...maakt een mens toch nieuwsgierig :)

Ik mis overigens wat goede (andere) fora over de pro/qwerty

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

xon schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:52:

Of is dit

gewoon normale software upgrade?

pff voor 6.5 wil ik wel upgraden maar om voor een normale update weer ALLES opnieuw te moeten installeren..heb hem net heerlijk draaien met fijne applicaties
Dat is wel vaag, aangezien je met Nokia toestellen op Symbian alles blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
Voordat 6.5 er is moet samsung aanpassingen maken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Ik moet even terugkomen op mijn videoproblemen. Na lang kloten zou het probleem moeten hebben gelegen aan het ".net Framework 3.5" ofzoiets welke ik ergens in het eerste uur op de telefoon had geknalt.

Deze dus er niet op zetten :). (heb je echter wel nodig voor sommige software, maar die gebruikte ik zelf niet meer :P).

Me 1,4gb divx bestandjes doen het nou prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
KamiKaaze schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:28:
[...]

Wat ik meestal doe is handmatig naar de Windows map slepen... aangezien ik daar al jaren dezelfde sms-geluid gebruik.... :o
En dan kun je hem selecteren..... in "geluiden en meldingen"

Dus in het kort "ja dus" ;)
Hmmm, van dat slepen snap ik even niet. Moet ik mp3 in een speciale map neerzetten? Zo ja, welke?

Ik heb namelijk met slepen diverse mappen geprobeerd, maar in geen mogelijkheid kan ik bij “geluid en meldingen” de mp3 selecteren als smstoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
Donde schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

Hmmm, van dat slepen snap ik even niet. Moet ik mp3 in een speciale map neerzetten? Zo ja, welke?

Ik heb namelijk met slepen diverse mappen geprobeerd, maar in geen mogelijkheid kan ik bij “geluid en meldingen” de mp3 selecteren als smstoon.
Misschien op deze wijze wat duidelijker, als je met verkenner naar "mijn apparaat" en dan in de map Windows het mp3 tje plaatst en .... via "geluid en meldingen" en dan tekstberichten" zou je het mp3tje zo moeten kunnen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:26
Burn_and_Fire schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:47:
[...]

Bij mij werkt een sigaretten-aanstekerhouder met USB-uitgang in combinatie met het bijgeleverde USB-data-snoertje niet om op te laden. Ook een 220V lader met USB-uitgang werkt niet. De telefoon "detecteert" wel dat je de lader aansluit -> wordt wakker vanuit standby, maar laadt niet op.

Hebben meer mensen hier last van?
Ja, ik heb het toestel toen uitgezet en even de batterij er uit gehaald. Daarna opgestart en het probleem was weg. Daarna is het niet weer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
KamiKaaze schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:41:
[...]

Misschien op deze wijze wat duidelijker, als je met verkenner naar "mijn apparaat" en dan in de map Windows het mp3 tje plaatst en .... via "geluid en meldingen" en dan tekstberichten" zou je het mp3tje zo moeten kunnen zien....
Yep, is helemaal gelukt. Super en thanks.

Nu nog even op zoek gaan naar leuke navigatiesoftware waarbij ik POI(o.a. voor flitspalen) kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enige idee wanneer de WM 6.5 uit komt? Microsoft heeft hem vandaag al uitgegeven maar kan nog niks vinden op website van samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

compubink

...====...

Kan iemand mij op weg helpen met het volgende probleem...

Ik heb een emailaccount aangemaakt, het probleem zit in het ophalen van de mail. Wanneer ik kies voor verzenden en ontvangen, en ik ben verbonden met Wifi, dan wordt de foutmelding "Kan geen verinding maken". Is het mogelijk om de email zo in te stellen dat alleen Wifi wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
wat voor account heb je ?? hotmaill gmail yahoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je WM 6.5 al ergens legaal kan downloaden? Bijvoorbeeld van microsoft zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:00
http://www.microsoft.com/...us/meet/wm65-upgrade.mspx

Hou het hier zelf maar in de gaten wanneer hij beschikbaar is, even geduld a.u.b. en niet steeds vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet mijn bedoeling om steeds te vragen.... Had de laatste vraag misschien iets anders moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Als aanvulling op de sites waar je kan bijhouden of de update beschikbaar is :

http://www.samsungmobile....n/newsView.do?newsNo=1701

Als je geregistreerd bij Samsung bent krijg je dan automatisch bericht als er een update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compubink
  • Laatst online: 14:59

compubink

...====...

Huib_Bloodstone schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:25:
wat voor account heb je ?? hotmaill gmail yahoo
Ik heb een imap account ingesteld.. Hotmail werkt inderdaad wel via de live services. Ik heb het al op vele manieren geprobeerd te veranderen naar alleen email via Wifi, maar kan de goede instellingen niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees veel problemen m.b.t. het scherm en screenprotector. Gebruik als screenprotector de screenprotectors van de nintendo ds. Knip deze op maat en een betere screenprotector bestaat er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
wens schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:29:
[...]

Ja, ik heb het toestel toen uitgezet en even de batterij er uit gehaald. Daarna opgestart en het probleem was weg. Daarna is het niet weer gebeurd.
Dit werkt bij mij helaas niet, nu 2 keer geprobeerd. Ben er achter gekomen dat een nog andere 230V lader (van een HTC Touch Diamond - ook met USB uitgang) wel werkt. Misschien is van die andere 2 de spanning te laag ofzo. Wel raar, gebruik deze laders al erg lang met van allerlei apparaten. Wel lastig, vooral in de auto met TT. Dan is je accu zo leeg. Maar eens een andere zoeken voor in de auto. Iemand nog tips welke wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Trouwens, als je die samsung pc studio op windows7 64-bit wil installeren moet je hem in vista-compatibiliteitsmodus draaien. Anders krijg je allerlei errors bij de installatie.

Nog geen updates te vinden trouwens, melding dat het apparaat geen updates ondersteunt. Hoop dat dat een standaard melding is als er nog geen enkele update is, anders wordt het eerst nog een nieuwe versie van de samsung software inbstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 15:40
Is het iemand opgevallen dat sinds gisteren de Omnia Pro niet meer voorkomt in de lijst van te upgraden telefoons op de MS website ?

Foutje ? Of gaan we toch pech hebben als Qwerty eigenaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Prosje schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:22:
Is het iemand opgevallen dat sinds gisteren de Omnia Pro niet meer voorkomt in de lijst van te upgraden telefoons op de MS website ?

Foutje ? Of gaan we toch pech hebben als Qwerty eigenaren ?
Denk gewoon een foutje, er is volgens mij geen reden waarom WM6.5 niet op de samsung zou kunnen (hel, draaide prima op mn touch pro) dus zolang Samsung het maar uitbrengt (en die hebben het gewoon nog op hun site staan) zal het wel goedkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 17:21
Mijn vader heeft een gewone Omnia II en die al via de Samsung PC Studio suc6vol geupdate naar Windows Mobile 6.5. De omnia QWERTY geeft echter aan dat er nog geen updates zijn. Jammer, dus ik hoop dat ze er een beetje mee gaan opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail gestuurd naar Samsung wanneer update voor Samsung QWERTY beschikbaar komt. Onderstaande was hun reactie:

Onze reactie op uw vraag/opmerking is de volgende:

Uw klantnummer:**********

Geachte heer Hazewinkel,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung mobiele telefoon.

Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, op het moment is
de upgrade alleen beschikbaar met een actie.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter ensneller van dienst
kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

Daarna even met klantenservice gebeld en die willen mij helemaal niks vertellen over de update. Sterker nog ze meldde dat ze niks wist over een update van WM 6.5!!
Geen idee wat samsung aan het doen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 18:26

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wees gerust heren, hij komt eraan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosje
Tromp.et schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:50:
Mijn vader heeft een gewone Omnia II en die al via de Samsung PC Studio suc6vol geupdate naar Windows Mobile 6.5. De omnia QWERTY geeft echter aan dat er nog geen updates zijn. Jammer, dus ik hoop dat ze er een beetje mee gaan opschieten.
Krijg jij ook de melding dat je toestel helemaal niet ondersteund word door de applicatie ?

Exacte melding:
This device is not supported.
The device you have selected does not support software upgrade.
Heb ik nu de verkeerde software ? Deze NPS (1.3.0 II4) versie herkend wel gewoon mijn telefoon. Maar achter de naam van de phone staan wel een hoop nulletjes, nl GT-B7610(000-0000-000) Iets was ik verkeerd doe wellicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook dezelfde melding zoals jij die krijgt Prosje. Bij mij geeft hij als toestel ook GT-B7610(000-0000-000) weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Tromp.et schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:50:
Had je vader zich ook aangemeld voor die notification service? Oftewel, kreeg hij een bericht dat de update bschikbaar was? Of was het meer een kwestie van er toevallig achterkomen/het ergens anders lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Nee die melding krijg ik ook. Maar bij mijn vader kwam er niet zo'n melding er was er wel een update.. Je moest dan het programma herstarten als Admin en toen ging ie updaten.

Maar ik krijg excat dezelfde melding, en als toestel geeft hij ook GT-B7610(en een hoop nullen) weer. Het zal dus gewoon nog even wachten zijn totdat ook de update voor de QWERTY online is gezet.... Toch stom dat de gewone Omnia voorang krijgt....

[ Voor 28% gewijzigd door Tromp.et op 07-10-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke afwachten dan maar weer...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Op de Hi site is hij nou leverbaar:

Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis

Alleen nou wachten op het telefoontje dat TGP 'm langs komt brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Tromp.et schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:26:

Toch stom dat de gewone Omnia voorang krijgt....
Omnia II was ook een paar weken eerder uit dan de qwerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
Als de omnia 2 beschikbaar is duurt het helemaal niet lang meer voordat wij kunnen updaten.

Wat zijn nou de huge updates ervan, bedoel er komt een andere shell rond heen van samsung maar kan me niet voorstellen dat het 2 x zo snel word en beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Huib_Bloodstone schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:06:
Als de omnia 2 beschikbaar is duurt het helemaal niet lang meer voordat wij kunnen updaten.

Wat zijn nou de huge updates ervan, bedoel er komt een andere shell rond heen van samsung maar kan me niet voorstellen dat het 2 x zo snel word en beter
Ach, zoveel verbetering zal het inderdaad niet zijn maar ik hoop eigenlijk ook dat samsung meteen de firmware van de b7610 wat tweakt. Niet dat ik echt enorme klachten heb, maar hier en daar wat performance winst bijvoorbeeld zou fijn zijn (en ik heb dus problemen met mijn bluetooth verbinding over de headset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
http://www.mobilyz.com/vi...tc-hd2-lg-gm750-previews/

Vanaf 6:45 gaat het over Samsung. Daar zegt ie dat WM 6.5 per direct beschikbaar is voor de Omnia II............ en voor de Omnia Qwerty pas in de loop van november. Lekker dus :(
Ik snap het grote verschil tussen de WM 6.5 versies van de Omnia II en de Omnia Qwerty niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het 1,5 maand langer duurt voor de versie van de Omnia Qwerty, maar dat zal dan wel aan mij liggen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Dat vind ik inderdaad niet zo prettig.... Naja, dan maar nog even met Windows Mobile 6.1. Werkt opzich prima, maar ik had me al net iets te veel verheugd op 6.5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Boertje1991 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:46:
http://www.mobilyz.com/vi...tc-hd2-lg-gm750-previews/

Vanaf 6:45 gaat het over Samsung. Daar zegt ie dat WM 6.5 per direct beschikbaar is voor de Omnia II............ en voor de Omnia Qwerty pas in de loop van november. Lekker dus :(
Ik snap het grote verschil tussen de WM 6.5 versies van de Omnia II en de Omnia Qwerty niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat het 1,5 maand langer duurt voor de versie van de Omnia Qwerty, maar dat zal dan wel aan mij liggen ofzo :?
Das best ruk ja, waar hebben ze in hemelsnaam zo'n tijd voor nodig... Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja snap er nu ook niks meer van.... Naja kunnen we alleen afwachten dan! Iemand misschien nog leuke sites gevonden waar je software en dergelijk kunt downloaden voor de qwerty? of een interessante forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Heeft iemand die bij Hi een pre-order heeft staan al wat gekregen? Aangezien er nu 'Voor 17:00 besteld - morgen in huis' staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:08:
Heeft iemand die bij Hi een pre-order heeft staan al wat gekregen? Aangezien er nu 'Voor 17:00 besteld - morgen in huis' staat...
Same here, zullen wel onderop de stapel liggen :(

Laatste update: 08/09/2009

Voor inschrijving

Dus sta nog steeds ingeschreven om er 1 te mogen ontvangen, maak toch is aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexxdude
  • Laatst online: 19-05-2023
quote:
mexxdude schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:24:
Vraagje? Wie heeft de nieuwe spb shell 3.5 geinstalleerd? Krijg de 3D niet aan de praat. De g-sensor is aktief want het proggie met die dobbelstenen werkt wel..... Weet iemand hoe en wat?

Nog iets geks....sinds spb shell 3.5 sluit hij naar een paar tellen automatisch de radio. Handig als ik fietsend radio zit te luisteren. 8)7

dit ligt niet aan spb shell 3.5, ik heb dit namelijk ook en heb geen spb shell geinstalleerd. een soft reset helpt dan wel maar is wel irritant
[/quote]

na een soft reset doet hij het nog steeds hoor |:(

[ Voor 43% gewijzigd door mexxdude op 07-10-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:53:
[...]

Voor inschrijving

Dus sta nog steeds ingeschreven om er 1 te mogen ontvangen, maak toch is aan! ;)
ik heb 0800 0346 gebeld. Die verbinden mij door met het order-bedrijf (blijkbaar gewoon klantenservice van hi). Deze hebben het uitgezocht en zeiden in eerste instantie dat de omnia qwerty nog steeds niet op voorraad was. Dus ik heb aangegeven dat op de Hi site toch echt staat dat ik deze binnen en dag kan ontvangen als ik 'm vandaag bestel.
Na 8 minuten in de wacht te staan wordt er aangegeven dat er een paar op voorraad waren. Alleen de afdeling die hier over gaat is pas om 9 uur open. Dus straks nog maar eens proberen.

Matige service van Hi...bedoel in de mail van begin september staat toch echt:

Zodra het toestel bij ons op voorraad is, nemen wij contact met je op om een leveringsafspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Levertijden en abonnementen graag in een ABO-topic in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarface0
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01-2022
Wie kan mij helpen met het volgende, voor mijn werk moet ik wel eens in het buitenland zijn. Echter wil ik niet dat mijn telefoon automatisch een internetverbinding gaat maken voor bijv. email ophalen e.d. omdat ik geen zin heb ik extra kosten in het buitenland.
Wie weet waar ik iets kan instellen om bijv. je intenetverbinding tijdelijk uit te zetten voor alle programma's of voor bijv. ophalen email. (dat gebeurt nu elk half uur).
Ik had zelf al zitten zoeken maar kan het niet vinden, wel zie je bijv. een vliegtuigmodus, maar dat kan ik ook niet bellen of gebeld worden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
Scarface0 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:47:
Wie kan mij helpen met het volgende, voor mijn werk moet ik wel eens in het buitenland zijn. Echter wil ik niet dat mijn telefoon automatisch een internetverbinding gaat maken voor bijv. email ophalen e.d. omdat ik geen zin heb ik extra kosten in het buitenland.
Wie weet waar ik iets kan instellen om bijv. je intenetverbinding tijdelijk uit te zetten voor alle programma's of voor bijv. ophalen email. (dat gebeurt nu elk half uur).
Ik had zelf al zitten zoeken maar kan het niet vinden, wel zie je bijv. een vliegtuigmodus, maar dat kan ik ook niet bellen of gebeld worden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
gebruik het programma NoData links:

http://www.google.nl/sear...gle+zoeken&meta=&aq=f&oq=
http://www.4shared.com/file/34306709/f45622d6/NoData.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Mensen die de QWERTY dus besteld hebben kunnen eind deze week of begin volgende week een telefoontje verwachten :)

Althans zegt de persoon bij Hi

Hij wist meteen toen ik zei dat ik een order geplaatst had vorige maand, over welke telefoon het ging :+

[ Voor 26% gewijzigd door Snakeye2209 op 08-10-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm das toch wel heel vreemd. Ik heb het toestel vrijdag besteld op hi.nl, en gisteren lag die al voor me klaar bij het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die ook willen gamen op hun Samsung QWERTY _/-\o_ nog een paar leuke spellen die smooth op de QWERTY B7610 werken:

- Need for speed undercover v17.0.19 (800x480) de versie v0.1.5.3 G-Sensor werkt niet op de QWERTY!
- Assasins Creed HD (800x480)
- Warcaft 2 (640x480)
- Prince of Persia HD
- PDA Mill Flux Challenge (640x480)
- PDA Mill Anthelion : The Galactic Alliance (640x480)
- PDA Mill Anthelion 2: Celestial Vigilance (640x480)
- PDA Mill Arvale II (640x480)
- Ferrari GT Evolution HD Toshiba TG01 Version v1.01 (800x480)
- Gameloft Zombie Infection (800x480)
- Virtual pool WVGA (800x480)

De meeste spellen van deze site: http://www.pdamill.com/ werken op de QWERTY op 640x480.

(heb ondertussen ook een Playstation 1 emulator op de QWERTY aan de praat gekregen _/-\o_ en de spellen Resident Evil 3 Nemesis Gran Turismo 2 en Wipeout XL ff gespeeld alleen het is op een resolutie van 400x240 = samsung omnia1 resolutie maar ik wil 800x480 nog even doorzoeken dus, de emulator is FPSECE maar er zijn meerdere versies van deze emulator en sommige werken niet op de QWERTY! ik ben nu met FPSECE versies: 0.9, 0.91, 0.92, 0.93, 0.94, 0.95 en 0.96 aan het testen)

ik moet SE X1 Experia Xtrakt, HTC HD Pool Challenge 1.1, Quake 1, Quake 2, Quake 3 arena ;) , Asphalt Street Rules 3D, Asphalt 4 Elite HD Duke Nukem 3D, Doom 1 & 2 en Diablo ook nog testen op de QWERTY

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:05:
Hmm das toch wel heel vreemd. Ik heb het toestel vrijdag besteld op hi.nl, en gisteren lag die al voor me klaar bij het postkantoor.
Das mooi klote |:( ....nou ja, tis dat ik nog gewoon vooruit kan met mijn HTC S710.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarface0
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:53:
[...]

Voor inschrijving

Bij mij is het nu veranderd in:

Laatste update: 08/10/2009

Order wordt gepickt in magazijn

Heb er dus weer wat hoop in gekregen :P

Overigens is er al aardig wat te vinden over de Omnia 2 aan games/applicaties en gelukkig werken ze ook allemaal op de QWERTY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg op verschillende pc's de melding bij new pc studio dat er een niet geregistreerd model is verbonden. Hierdoor maakt hij geen verbinding tussen mijn toestel en pc studio. Dit terwijl er wel een verbinding is met windows mobile device.

Iemand enige idee? Ben al de hele middag aan het klote om 6.5 erop te krijgen.

Edit: zie nu net in een ander topic dat het mensen voorlopig alleen nog maar is gelukt up te date met een xp computer. Laat ik op die pc nou net de melding krijgen dat de hardware van de telefoon niet goed is geinstalleerd...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Laatst online: 26-06 10:11
Hoe krijg je eigenlijk verbinding met Windows Mobile Device Center? Bij mij zegt ie namelijk: Not connected.
Ook met de Samsung New PC Studio lukt het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boertje1991 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:01:
Hoe krijg je eigenlijk verbinding met Windows Mobile Device Center? Bij mij zegt ie namelijk: Not connected.
Ook met de Samsung New PC Studio lukt het niet :?
Windows mobile device connect ie probleemloos. Bij pc studio krijg ik niks. Maar daar las ik wat over in het omnia II topic. Maar het vreemde is. Mensen bij wie het al is gelukt up te daten lukte dit wel op een XP computer, maar bij beide XP ps's thuis kreeg ik de melding nadat ik de telefoon aansloot aan de pc dat de hardware niet goed kon worden geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:05:
Pff klotebedrijf :(
Orderstatus staat vandaag al de hele dag op order wordt gepickt, grr irritant
Geen mail of sms helemaal niks, gaat em dit weekend niet worden dat heb ik nu al door

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:33:
Voor mensen die ook willen gamen op hun Samsung QWERTY _/-\o_ nog een paar leuke spellen die smooth op de QWERTY B7610 werken:

- Need for speed undercover v17.0.19 (800x480) de versie v0.1.5.3 G-Sensor werkt niet op de QWERTY!
- Assasins Creed HD (800x480)
- Warcaft 2 (640x480)
- Prince of Persia HD
- PDA Mill Flux Challenge (640x480)
- PDA Mill Anthelion : The Galactic Alliance (640x480)
- PDA Mill Anthelion 2: Celestial Vigilance (640x480)
- PDA Mill Arvale II (640x480)
- Ferrari GT Evolution HD Toshiba TG01 Version v1.01 (800x480)
- Gameloft Zombie Infection (800x480)
- Virtual pool WVGA (800x480)
Zal me telefoon wel heel erg naar de klote zijn, want ik krijg zowat niks aan de praat, van de 'titels die wel interresant lijken' krijg ik Assasins Creed niet aan de praat en Ferrari GT Evolution draait niet bepaald soepel. Het is speelbaar, maar op de pc zou ik het niet accepteren. En de motion sensor lijkt ook niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:14:
[...]

Pff klotebedrijf :(
Orderstatus staat vandaag al de hele dag op order wordt gepickt, grr irritant
Geen mail of sms helemaal niks, gaat em dit weekend niet worden dat heb ik nu al door
Hoewel er vanmiddag nog order wordt gepickt stond, staat er nu bestelling verzonden. Maar heb geen sms of iets gehad, dus ik weet nou niet of ik 'm morgen kan verwachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:15:
[...]

Zal me telefoon wel heel erg naar de klote zijn, want ik krijg zowat niks aan de praat, van de 'titels die wel interresant lijken' krijg ik Assasins Creed niet aan de praat en Ferrari GT Evolution draait niet bepaald soepel. Het is speelbaar, maar op de pc zou ik het niet accepteren. En de motion sensor lijkt ook niet te werken.
Er zijn verschillende versies van elk spel omdat bijna elk merk telefoon een ander type processor heeft, als je een game wil dowloaden moet je dus ervoor zorgen dat je de versie voor de samsung SC6410 CPU download en niet bijvoorbeeld een game die voor de Qualcomm MSM7200 of Intel XScale PXA270 geoptimaliseerd is want dan doen ze het inderdaad niet, je moet niet het eerste beste spelletje dat je ziet erop kwakken en dan zeggen dat je telefoon klote is want dat ligt dan aan jou dat je niet goed zoekt niet aan je telefoon, van elk spel dat ik opnoemde zijn minimaal wel 4 of 5 versies voor verschillende telefoons o.a. htc, samsung en iphone.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosje
Als ik in NPS probeer te updaten krijg ik "Failed to connect to server"...
Probeert nu iedereen te updaten naar 6.5 of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
MeltedForest schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:35:
[...]

Hoewel er vanmiddag nog order wordt gepickt stond, staat er nu bestelling verzonden. Maar heb geen sms of iets gehad, dus ik weet nou niet of ik 'm morgen kan verwachten 8)7
Offtopic:
Zullen we het topic een klein beetje meer " on topic" houden dan de levertijden van alleen HI ?

Het verhaal met de screenprotector blijft maar doorgaan wat mij betreft. Ik heb nu de " Duitse" screenprotector geplakt. Ja plakken want dat idee heb ik dus, in vergelijking met de Brando protector lijkt deze ook niet te herplakken en of te wassen.

Ook mij is het niet gelukt hem er geheel smooth op te krijgen. Eerst het bovenste gedeelte en dan laaaangzaam laten zakken..terwijl ik het laat zakken zie ik een miniscuul haartje/stofje eronder wapperen dus ik wil het er weer een klein stukje afhalen...sjit..dat werd dus een streep.

Verder geplakt en hoe zorgvuldig ik ook tewerk ben gegaan is het resultaat dat ik 2 witte bolletjes/luchtbelletjes op mijn schermpje heb. Op de verpakking staat dat de melkachtige substantie ( :| ) vanzelf wegtrekt na een paar dagen. Nou ik hou me glas er al onder want het heeft inderdaad een beetje witte waas. Ook een bewijs voor mij dat hij iets gebruikt om te " plakken"

Verder hebben ze deze protector vast gemaakt op basis van pre release specs (hij was al te koop voordat het toestel in de winkel lag) want de gaatjes (had iemand anders ook al gezegd geloof ik) komen niet overeen met de sensoren op je schermpje. Overigens maakt dit niet zoveel uit want de gene die niet recht zitten zijn de twee linkse sensoren en wonder boven wonder zit de front cam wel goed

Verder voelt het gewoon raar als je dingen probeert te doen met je vinger op het scherm. Het voelt zeker veiliger maar ook vrij dik en de aanrakingreactie is gewoon minder direct.

Toch..het is beter dan niets maar baal ervan dat het (ook mij) niet gelukt is de protector er goed op te krijgen.

BRANDO..AAN DE SLAG POTDOMME!

EDIT: ik heb ze vanmorgen weer gestalked en gevraagd of ze dat ding nou eens gaan maken. Ik zou zeggen..doe hetzelfde http://shop.brando.com/contact.php
Voor ALLE andere samsung types is ie er namelijk al.

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 09-10-2009 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosje
xon schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 08:17:
[...]

BRANDO..AAN DE SLAG POTDOMME!

EDIT: ik heb ze vanmorgen weer gestalked en gevraagd of ze dat ding nou eens gaan maken. Ik zou zeggen..doe hetzelfde http://shop.brando.com/contact.php
Voor ALLE andere samsung types is ie er namelijk al.
Helemaal mee eens ! Ik heb ze zojuist ook een mail gestuurd, want de screenprotector die ik op eBay heb besteld is echt een lachertje zeg :( Wat een meuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
Heb zelf voorlopig maar de Brando protector voor de Omnia II gekocht en er een stukje vanaf geknipt - rechts een enkele millimeter en onderaan een flauw curve. Hij past nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Eindelijk, straks weer het hele topic doornemen met al jullie tips. ;)

Als het goed komt de TPG vandaag eindelijk langs. (Ben niet gebeld voor een afspraak, maar ok)
Ben dan wel niet thuis, maar kan 'm vlak voor sluitingstijd ophalen bij het postkantoor.

Ben benieuwd naar het (snelheids)verschil met de HTC s710

De OP moet maar gauw aangepast worden..

[ Voor 16% gewijzigd door Snakeye2209 op 09-10-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
  • Laatst online: 13:07
Prosje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:33:
Als ik in NPS probeer te updaten krijg ik "Failed to connect to server"...
Probeert nu iedereen te updaten naar 6.5 of wat ?
Voor zover ik weet komt er deze maand nog helemaal geen 6.5 upgrade voor de B7610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Prosje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

Helemaal mee eens ! Ik heb ze zojuist ook een mail gestuurd, want de screenprotector die ik op eBay heb besteld is echt een lachertje zeg :( Wat een meuk...
Volgens deze shopt moet hij binnenkort leverbaar zijn:

http://www.pdashop.nl/pro...samsung-omnia-qwerty.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wowzie schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:46:
[...]

Voor zover ik weet komt er deze maand nog helemaal geen 6.5 upgrade voor de B7610.
De update is al wel beschikbaar, alleen is het tot nu toe nog maar heel weinig mensen gelukt om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:18:
[...]

De update is al wel beschikbaar, alleen is het tot nu toe nog maar heel weinig mensen gelukt om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.
Die update is er toch alleen nog maar voor de Omnia II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
wens schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:56:
Heb zelf voorlopig maar de Brando protector voor de Omnia II gekocht en er een stukje vanaf geknipt - rechts een enkele millimeter en onderaan een flauw curve. Hij past nu prima :)
maar hij zit nu dus over je sensoren en frontcam heem dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
neen...dat is gewoon standaard melding..de bron (brando) heeft mij zojuist opnieuw bevestigd dat het niet in de planning ligt.

maar blijf ze vooral lastigvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:18:
[...]

Er is nog geen WM 6.5 update beschikbaar voor de QWERTY alleen nog maar voor de Omnia 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn exemplaar binnengekregen! Via Hi, that is. Mooi ding hoor, maar er staat alleen maar Duitse taal op :s. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen? Mijn Duits is waardeloos dus ik snap er niks van :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:26:
Ik heb zojuist mijn exemplaar binnengekregen! Via Hi, that is. Mooi ding hoor, maar er staat alleen maar Duitse taal op :s. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen? Mijn Duits is waardeloos dus ik snap er niks van :').
Als je de taal zelf niet kan wijzigen, zou ik gewoon naar een Hi Winkel gaan.
Ze zijn wettelijk verplicht om de NL taal te leveren... er moet ook een NL handleiding bijzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:35:
[...]

Als je de taal zelf niet kan wijzigen, zou ik gewoon naar een Hi Winkel gaan.
Ze zijn wettelijk verplicht om de NL taal te leveren... er moet ook een NL handleiding bijzitten.
Ja alles is ook nederlands, behalve de telefoon zelf. Op de telefoon staat wel iets over regio instellingen en als ik dat dan op NL zet krijg ik 1 of andere melding die ik niet begrijp (:')) maar de maanden en dagnamen zijn dan wel Nederlands.

Maar pff, moet ik dan echt helemaal naar zo'n winkel? Daar heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan, kan ik het zelf niet fixen met een downloadje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:47:
[...]

Ja alles is ook nederlands, behalve de telefoon zelf. Op de telefoon staat wel iets over regio instellingen en als ik dat dan op NL zet krijg ik 1 of andere melding die ik niet begrijp (:')) maar de maanden en dagnamen zijn dan wel Nederlands.

Maar pff, moet ik dan echt helemaal naar zo'n winkel? Daar heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan, kan ik het zelf niet fixen met een downloadje ofzo?
Probeer dit is:
  1. open het menu.
  2. ga naar instellingen
  3. algemene instellingen, 3e van boven
  4. taal wijzigen, 2e van onderen
  5. selecteer nederlands
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronald-mcdrive schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:03:
[...]

Probeer dit is:
  1. open het menu.
  2. ga naar instellingen
  3. algemene instellingen, 3e van boven
  4. taal wijzigen, 2e van onderen
  5. selecteer nederlands
succes!
Dat deed het hem, hartstikke bedankt :D. Nu maar eens wat handige dingetjes zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
xon schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
maar hij zit nu dus over je sensoren en frontcam heem dan neem ik aan?
Hij zit niet over de frontcam, maar wel over de "proximity sensor" heen, die doet het echter nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:05
Ik heb hem sinds vanmiddag.
Heel mooi toestel, lekker snel. Veel sneller in vergelijking met mijn oude toestel, een HTC TyTN 2.
Echter heb ik een klein vraagje, hoe kan ik threaded sms aan zetten (als het kan tenminste)? Dat mis ik wel heel erg nu.

Ik heb geprobeerd te doen wat hier staat:
http://www.modaco.com/con...m/292694/omnia2-tips-faq/
Ik zie dan geen wijzigingen, ook niet naar een soft reset. En ook niet als ik alles verwijder en opnieuw berichten verstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
En dan nu de Armani versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/10/armani-phone2.jpg
http://www.engadget.com/2...dows-mobile-smartphone-w/
En de eerste preview ervan:
http://www.phonearena.com...review-review-r_2187.html

Gaat ongeveer 700 euro kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Laatst online: 05-03 13:33
Ben sinds vandaag gebruiker van de B7610 en heb gelijk 3 vragen.

hoe krijg ik de grote middelste knop ingesteld als muis of door menu's omhoog en omlaag te bladeren want deze knop lijkt bij mij wel uitgeschakeld te zijn.

en op het toetsenbord krijg ik als ik de "y" indruk een z op mijn scherm en omgekeerd. de symbolen doen het wel gewoon goed, is dit een hardware of software fout? en weet iemand hier daarvoor een oplossing?

en als laatst, ik heb het vandaag scherm op Samsung today staan en nu vroeg ik me af hoe ik de 2 knoppen onderaan (Bewerken en telefoonlijst) kan aanpassen?

alvast bedankt,

[ Voor 15% gewijzigd door Freakously op 09-10-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dario_
  • Laatst online: 25-12-2023
Hoi allemaal, ik heb een prepaid van T-mobile, kan er ook mee mobile internetten. Als ik het probeer in te stellen met Profielnaam:T-Mobile internet, Mijn toegangspunt: internet en gebruikersnaam/wachtwoord: tmobile krijg ik alles behalve internet. Met behulp van de klantenservice heb ik wel internet op mijn prepaid kunnen activeren. Weet iemand wat ik fout doe? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:00
_Dario_ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:28:
Hoi allemaal, ik heb een prepaid van T-mobile, kan er ook mee mobile internetten. Als ik het probeer in te stellen met Profielnaam:T-Mobile internet, Mijn toegangspunt: internet en gebruikersnaam/wachtwoord: tmobile krijg ik alles behalve internet. Met behulp van de klantenservice heb ik wel internet op mijn prepaid kunnen activeren. Weet iemand wat ik fout doe? :/
Heej kijk hier eens :)
https://www.t-mobile.nl/p...q=internet%20instellingen

daar zie je o.a. het volgende:
Accountnaam: T-Mobile internet
APN: internet
Gebruikersnaam: geen
Wachtwoord: geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen,
Sinds gister heb ik de qwerty.. werd vanochtend wakker met 405 smsjes( ik overdrijf niet) van vodafone of ik mn beltegoed op wilde waarderen.. er staan nog 1000 smsjes op
(mn oude sim kaart) en over een paar dagen wordt mn abbo in werking gesteld.
iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? krijg nu om de minuut een sms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Hallo allemaal,
Gister heb ik ook deze telefoon mogen ontvangen maar nu zit ik met een vraag.
Ik kan nergens vinden wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat. De simkaart werkt wel al en ik kan ermee bellen. Alleen heb ik dan niet mijn eigen (vorige) nummer. Dit heb ik wel opgegeven bij nummerbehoud.
De telefoon is via internet besteld, dus ik kan niet even de winkel binnenstappen.

Hoelang duurt het ongeveer voordat het nummer verandert, en mijn abonnement ingaat?
er is ook nog niets van mijn rekening afgeschreven. Ik gebruikt nu dan ook nog steeds mijn oude sim om bereikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Samiej6 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:02:
Hallo allemaal,
Gister heb ik ook deze telefoon mogen ontvangen maar nu zit ik met een vraag.
Ik kan nergens vinden wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat. De simkaart werkt wel al en ik kan ermee bellen. Alleen heb ik dan niet mijn eigen (vorige) nummer. Dit heb ik wel opgegeven bij nummerbehoud.
De telefoon is via internet besteld, dus ik kan niet even de winkel binnenstappen.

Hoelang duurt het ongeveer voordat het nummer verandert, en mijn abonnement ingaat?
er is ook nog niets van mijn rekening afgeschreven. Ik gebruikt nu dan ook nog steeds mijn oude sim om bereikbaar te zijn.
Als het goed is zitten er papieren bij je bestelling van de provider met je gegevens en contract, daar staat ook wanneer het ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freakzor schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:31:
Ben sinds vandaag gebruiker van de B7610 (...)

en op het toetsenbord krijg ik als ik de "y" indruk een z op mijn scherm en omgekeerd. de symbolen doen het wel gewoon goed, is dit een hardware of software fout? en weet iemand hier daarvoor een oplossing? (...)
Same here, heeft iemand al uitgevonden wat voor fout dit is en hoe je het kan herstellen? Verder kreeg ik het hele apparaat ook in het duits van hi.nl, heb hem in het Nederlands gezet maar de agenda is nog steeds in het duits. Is dat ook om te zetten?

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
Ik vind dat samsung teveel heeft veranderd. Er staat niet alleen een Touchwiz UI op dat de gewone functies vervangt maar eerder "absorbeert". Daardoor kun je nog niet eens bij alle menu's komen in de orginele windows mobile. Vind dat ze, net als bij spb mobile shell, een "schil" er overheen moeten gooien en het gewone besturingssysteem volledig intact moeten laten.

[ Voor 8% gewijzigd door shmp op 10-10-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 18:26

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

shmp schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:50:
Ik vind dat samsung teveel heeft veranderd. Er staat niet alleen een Touchwiz UI op dat de gewone functies vervangt maar eerder "absorbeert". Daardoor kun je nog niet eens bij alle menu's komen in de orginele windows mobile. Vind dat ze, net als bij spb mobile shell, een "schil" er overheen moeten gooien en het gewone besturingssysteem volledig intact moeten laten.
Touchwiz kan je uitzetten hoor ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:05:
[...]

Same here, heeft iemand al uitgevonden wat voor fout dit is en hoe je het kan herstellen? Verder kreeg ik het hele apparaat ook in het duits van hi.nl, heb hem in het Nederlands gezet maar de agenda is nog steeds in het duits. Is dat ook om te zetten?

Alvast bedankt...
Ik heb ook dat mijn z en y zijn omgewisseld trouwens. De : en ; zijn ook omgewisseld gek genoeg ;(. Verder een heerlijk toetsenbordje daar niet van :). Ik hoop alleen wel dat ik snel kan updaten naar 6.5. Of naar android, dat you helemaal mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Laatst online: 05-03 13:33
Superdajk en Teamon, allebei bij Hi besteld? ik wel en heb vandaag gelijk opgebeld naar de klantenservice en nu zeggen ze dat ik het toestel retour moet sturen en dan 2 weken wachten tot alles teruggedraaid is en dan weer overnieuw abbonement verlengen en het toestel opnieuw aanvragen. dit komt nogal bizar over op mij en daarom twijfel ik heel erg omdat ik denk dat het een softwarematige fout is.

verder erg fijn toetsenbord dat wel, en telefoon zelf vind ik ook super. ( zonder touchwiz dan).

de upgrade naar 6.5 zal ook weer omhuld zijn met touchwiz of is hier nog niks over bekend?
Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste