Hmm zag een promo filmpje van de samsung omnia pro en hij zag er toch wel iets anders uit dan die van ons.
http://www.youtube.com/watch?v=w58usLIEyjQ
http://www.youtube.com/watch?v=w58usLIEyjQ
Verwijderd
Thanks manparff schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:36:
Ik heb het al eerder gezegd: download http://www.google.nl/webh...ditor&fp=bbe077f8d6164363, sluit je tel aan pc, start hem op en dan spreekt het voor zich.
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Heb net ff snel gekeken voor de sms-functies. Maar die werken ook nog niet helemaal naar behoren. Hopelijk komt WinMo 6.5 snel uit. Of een degelijke oplossingm0ridin schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:31:
Niet specifiek voor de omnia pro maar wel een handige pagina met tips voor de omnia II (gebruik op eigen risico maar bijvoorbeeld het aanpassen van de sms/mail schil werkt prima).
Als je hem opnieuw laat scannen, helpt dat?Donde schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:44:
Iemand enig idee hoe ik mijn mp3 bestanden uit de touch player krijg?
Ik heb nu dubbele mp3-tjes in de bibliotheek staan.
Ik heb al meerdere keren laten scannen, zonder resultaat. Ik denk dat hij mijn ringtones ook in de touchplayer heeft geplaatst.m0ridin schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:33:
[...]
Als je hem opnieuw laat scannen, helpt dat?
Vind die touchplayer wat dat betreft maar so-so... Beetje irritant dat ie om de haverklap denkt te zien dat er nieuwe media is gekomen en dan alles opnieuw moet scannen. Lastig dat je niet gewoon folders aan kan geven oid of een bestand kan inladen maar dat hij steeds de hele telefoon afspeurt naar alle media.
Zitten bijvoorbeeld ook audio files bij programmas horen enzo...
Zou dat enkel de taal van TouchWizz zijn of van Windows Mobile 6.1?"Koop de Qwerty gerust in Nederland want je kunt de taal met TouchWizz makkelijk aanpassen..."
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Ja inderdaad, en ik heb 'm vorige week nog gewoon in mijn handen gehad bij The Phone House. Toch wel een rare manier van zaken doen daar bij Hi. En dan staat er ook mooi op die site: 'Als eerste de nieuwste telefoons.'Snakeye2209 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:00:
[...]
Kon de dame aan de andere kant niet vertellen. Het duurde wel lang met haar antwoord toen ik aangaf dat ik overal las dat andere providers ze wel uitleverde.....
Er zijn zeker een aantal verschillen. Zie in deze topic. Zelf heb ik de Omnia 2 en ben er erg tevreden mee. De Pro is wel een stuk dikker.arthuredrige schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:20:
Hey,
ik heb een HEEEEEL groot probleem. Ik kan niet kiezen of ik de Omnia 2 wil of de Omnia pro. Naar mijn weten zijn er weinig verschillen behalve dan dat de pro een toetsenbord heeft en voor een of andere reden een stuk goedkoper. Het enige nadeel dat ik aan de pro zie is dat hij minder bekend is en dat er daardoor minder accessoires voor zijn.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn of mij gewoon vertellen welke telefoon ik moet kiezen (wel het liefst met waarom)
Jamesbond007uk
Omnia II is wat groter in lengte en breedte, pro is weer wat dikker (toetsenbord)arthuredrige schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:20:
Hey,
ik heb een HEEEEEL groot probleem. Ik kan niet kiezen of ik de Omnia 2 wil of de Omnia pro. Naar mijn weten zijn er weinig verschillen behalve dan dat de pro een toetsenbord heeft en voor een of andere reden een stuk goedkoper. Het enige nadeel dat ik aan de pro zie is dat hij minder bekend is en dat er daardoor minder accessoires voor zijn.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn of mij gewoon vertellen welke telefoon ik moet kiezen (wel het liefst met waarom)
[ Voor 8% gewijzigd door m0ridin op 23-09-2009 21:42 ]
Dat is een preview uit juli, ik bedoel reviewsTromp.et schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:36:
De enige die ik en de gauwigheid vandaag kon vinden was deze.
PS: Heb er ook een besteld!
Volgens mij dus niet, heb het idee dat hij ook nog maar heel beperkt verkrijgbaar is en veel landen hem pas in oktober ofzo krijgen? (Van wat ik hier en daar lees).MeltedForest schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:19:
[...]
Dat is een preview uit juli, ik bedoel reviews
Mijn mp3 beltonen zijn inderdaad toegevoegd in de touchplayer. Vervolgens alle mp3 bestanden verwijdert en opnieuw toegevoegd. Jammer, dat je in de touchplayer bestanden niet kan verwijderen. (of ik heb iets gemist)Donde schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:58:
[...]
Ik heb al meerdere keren laten scannen, zonder resultaat. Ik denk dat hij mijn ringtones ook in de touchplayer heeft geplaatst.
Ja.arthuredrige schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:35:
Is het eigenlijk mogelijk om hem gratis te laten upgraden als 6.5 uitkomt?
Klopt, kan je aanpassen in de registry. Even terugzoeken in dit topic.Donde schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:28:
[...]
- Mp3 beltonen beginnen heel zacht, terwijl mijn profiel op melodie/bellen staat. Soms ben ik dus te laat met opnemen, omdat ik mijn telefoon te laat heb gehoord. Erg irritant.
[ Voor 49% gewijzigd door wowzie op 24-09-2009 10:43 ]
Onderstaand truukje heb ik al uitgeprobeerd. Tenzij ik ergens anders iets moet aanpassen?wowzie schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:41:
[...]
Klopt, kan je aanpassen in de registry. Even terugzoeken in dit topic.
Edit: inmiddels via het Omnia I8000 II forum een link gevonden naar het WinMo @ MoDaCo forum. Daarin staat o.a. hoe je het geluid van een beltoon/SMS kunt verhogen. En nog wat andere instellingen kunt aanpassen.Ik heb trouwens het geluid wanneer je in gesprek bent eindelijk harder kunnen zetten. Voor degene die dat later ook willen doen:
*#0002*28346# typen
Daarna Voice Receiver kiezen (het lukte niet bij mij omdat ik Voice Speaker alleen veranderde)
En dan deze veranderen naar:
---> L1VL2 - 110
---> HPG7 - 1110
---> L3L7 - 10
---> OVL7 - 00001001
---> OVR7 - 00001001
[ Voor 17% gewijzigd door Donde op 24-09-2009 11:55 ]
Mobile Tracker: Settings> Security > Mobile Tracker will send out an sms automatically when it detects a different sim card inserted; the settings will remain there even if the phone is hard reset (there are more advanced security programs with GPS functions too, but this one has the advantage of not being disabled by hard reset)
Yup, zit ook in de omnia qwerty...n00bs schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:45:
@ Donde
Zit dit er dan ook standaard in bij de Omnia Qwerty?
[...]
Nope, geen hoesje.arthuredrige schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:37:
nog ff een vraagje, krijg je ook iets van een hoesje ofzo erbij?
Dat gevoel met het keyboard heb ik ook een beetje... Tot nu toe nog niet enorm fan van en betrap mezelf erop regelmatiger het onscreen keyboard te gebruiken dan het hardware keyboard.Aeneas1966 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:26:
Weet iemand misschien een trucje of registry hack die ervoor zorgt dat bij gebruik van een bluetooth carkit het scherm gelocked blijft? Beetje irritant als je de telefoon in je zak hebt en ongewild ophangt, terugbelt of na gesprek allerlei dingen opstart...
Overigens moet ik erg wennen aan het toetsenbord. Tot nu toe maak ik (met m'n vingers) minder typos met het touchkeyboard dan met het "echte" keyboardDoet me bijna wensen toch de Omnia II te hebben gekozen...
[ Voor 10% gewijzigd door m0ridin op 25-09-2009 16:33 ]
Verwijderd
Over de niveau's en kwaliteit... Met muziek kan het toestel naar mijn mening hard genoegVerwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 07:55:
Hallo Iedereen,
Hoe is nu werkelijk de belkwaliteit en specifiek het geluidsniveau?
Ik lees namelijk wat tegenstrijdige berichten en reviews hierover.![]()
Graag de mening van echte gebruikers van de B7610.![]()
Ed
[ Voor 24% gewijzigd door wowzie op 27-09-2009 20:55 ]
* Disable the skinned apps for email and sms and enable threading message. You will need to change 3 registry entry:wowzie schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:53:
Hebben meeer mensen het probleem dat SMS wel de Samsung interface heeft, maar email gewoon de oorspronkelijk van windows mobile?
De Omnia II heeft dit namelijk WEL:
http://www.allaboutphones...00-Omnia-II-berichten.jpg
En voor de mensen die net als ik er last van hadden dat het standaard lock screen toch wel eens in je zak zichzelf unlocked, S2U2 is een aanrader: http://www.ac-s2.com/
Als ik dus htmlnote.dll naar emform.dll zet werkt E-mail niet meer. Werkt dus niet. Iemand een idee? Ik vind het eigenlijk vrij irritant dat ik soms in de oude interface zit van WinMo en soms in de Touchwiz interface.m0ridin schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:18:
[...]
1) HKCU\Software\Microsoft\Inbox\MsgTypes\IPM\Note\DLL
change the value from emform.dll to htmlnote.dll
Mjah, is misschien ook maar net wat je gewend bent. Komend van een HTC Touch Pro vind ik dit keyboard toch echt wat minder lekker. Ik maak veel meer tikfouten, de bovenste rij is wat lastig, etc. Ik heb zelf geen grote vingers/handen dus de touch pro was voor mij prima, kan me wel heel goed voorstellen dat dit voor andere mensen anders is...NIKDCC schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:55:
Ik lees wat negatieve reacties over het hardware toetsenbord, maar ik moet zeggen dat ik deze ervaringen zeker niet deel. Ik vind 'm juist lekker typen, gewoon zonder dat je hoeft te kijken wat je indrukt gaat 't direct goed
Ik heb wel gemerkt dat het scherm van 't nieuwe toestel dat ik als vervanging heb gekregen 'n stukje losser zit dan mijn oude waarvan 't scherm niet goed was...
Yup, dat werkt inderdaad prima. Heb zelf zo'n kabeltje via ebay gekocht (uit duitsland ofzo, voor 8 euro incl verzenden) en dat werkt gewoon helemaal goed. Erin prikken, type kiezen (PAL, NTSC, etc) en klaar... Kwaliteit is ook in orde, weet niet of dit een officieel kabeltje is maar zo niet dan zou dat het ook nog iets kunnen verbeteren...spaanplaat1 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:46:
Iemand al een TV-OUT kabel van de N95 geprobeerd? Die schijnt te werken, maar ik wil het eerst weten voordat ik er 1 ga kopen.
Verder echt top toestel!
Het scherm is juist heel erg kwetsbaarTromp.et schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:51:
Nee nog geen screen protecor gevonden. Nu heb ik verder ook niet de indruk dat het zo'n kwetsbaar scherm is. Als je er gewoon voorzichtig mee omgaat. En niet tegelijk met je sleutels in je broekzak stoppen...
Verwijderd
Grrrrrrrrrrrrrrr irritant!MeltedForest schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:21:
Ja hoor, Hi.nl staat ie nu op 7 oktober.
Iemand tijd om te bellen en even te vragen hoe het zit? Ik zit nu met een nogal volle agenda..
ik doe iets wat ik nog bij geen telefoon heb gedaan...dat lelijke plastikje erop houden wat nog enigsinds bescherming geeft. ....ik wil een scrreeenprotector! :-)Prosje schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:25:
[...]
Het scherm is juist heel erg kwetsbaarIk had schijnbaar een stukje zand of wat dan ook op mijn vinger en dat heeft een kras over het hele scherm getrokken ! Dus, wees voorzichtig totdat je een brando kan bestellen voor deze phone !
Alessandr0Alessandr0 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:40:
http://www.screenprotecto...IX7jcyE9pwCFZeD3godSG-TaQ
Haal dan deze van de omnia 2, brando beetje knippen en klaar en leverbaar en maar 11 euro
De camera bij deze mobiel zit toch aan de achterkant, als je dan een foto maakt zie je toch de achterkant van de mobiel en niet het touchscreen waar de screenprotector op zit.xon schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:58:
Gekke vraag..zou je eens een foto kunnen maken hoe je geknipte screenprotector op je phone zit? Tis een beetje lastig omdat je het OF in de spiegel moet doen of even met een andere camera
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Verwijderd
Check de pricewatch. Heb 'm zelf voor 406 euro opgehaald in Leidschendam. Wel voor de zekerheid bellen of ze 'm echt op voorraad hebben (soms klopt de voorraadindicatie op de websites niet).Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:41:
Mag ik aan de mensen vragen die hem al wel hebben waar ze hem vandaan hebben?
Je kan geloof ik fotos bewerken/bijsnijden/roteren. Gebruik zelf SPB Mobile Shell waarbij je die optie krijgt... weet eigenlijk niet hoe dat standaard zit met de samsung shell.Aeneas1966 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:59:
Stomme vraag: Als ik een portretstand foto gebruik voor het lockscherm, komt 'ie er "liggend" op te staan. Is dit te veranderen?!?
Verwijderd
Same here, heb de klantenservice even gebeld en kreeg te horen dat ze zoveel aanvragen hebben gehad dat ze steeds zijn uitverkocht.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:41:
Wordt bij Hi.nl elke keer blij gemaakt met een dode mus! De levering van 23 september werd 30 september en gister veranderde dat in 7 oktober. Ik ga vanmiddag even vragen hoe vaak het nog uitgesteld gaat worden. Mag ik aan de mensen vragen die hem al wel hebben waar ze hem vandaan hebben?
Verwijderd
Vanmiddag in de winkel kreeg ik ook het standaart praatje.. Naar mijn idee klopt er ook geen drol van. Drie weken geleden zouden ze me bellen wanneer ze hem binnen hadden, via de winkel waren er nog niet zoveel aanvragen. Over de datum kon hij zelf ook niets zeggen. Kreeg alleen de tip de Hi-site in de gaten te houden.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:32:
Same here, heb de klantenservice even gebeld en kreeg te horen dat ze zoveel aanvragen hebben gehad dat ze steeds zijn uitverkocht.
Dus hi zou ze zogenaamd al uitgeleverd hebben (wat ik niet geloof).
Toen ik zei dat ik geen vertrouwen had in de nieuwe leverdatum, kon degene bij de klantenservice dat alleen maar beamen.
Ook werd me verteld dat degene die zich het eerst had ingeschreven deze ook het eerst zou ontvangen, maar ik heb de bestelling geplaatst op de dag dat hij op de site stond, vreemd
Je hebt zeker zelf de phone niet?xp7amrkr schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:05:
[...]
De camera bij deze mobiel zit toch aan de achterkant, als je dan een foto maakt zie je toch de achterkant van de mobiel en niet het touchscreen waar de screenprotector op zit.
Dan zou je twee spiegels moeten hebben en een beetje schuin fotograferen, wordt wel een hele opgave voor Alessandr0!
Nog niet neexon schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:13:
Je hebt zeker zelf de phone niet?
zit ook een camera aan de voorkant
[ Voor 16% gewijzigd door xp7amrkr op 30-09-2009 23:46 ]
nee ik heb het ook, maar als ik het geluid weer uit zet en daarna gelijk weer aan lijkt het wel te werken. maar toch is het irritant.wowzie schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:03:
Ben ik nu de enige waar na 1 - 3 dagen de beltoon automatisch op stille stand gaat die niet meer uit te zetten is? Alleen uit/aanzetten lost dat op.
Heb jij al een reactie gekregen van Samsung hoe het met deze accuweather widget zit?leergierig schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:29:
Vreemd genoeg zitten er op de B7610 minder widgets ivm de Omnia II.Zo ontbreekt de weer widget, terwijl deze wel in alle promotiefoto's van de telefoon te zien is. Heb email naar Samsung gestuurd om te vragen hoe dat kan.
dat heb ik gisteren ook gedaan, krijg een automatisch mailtje terug met het volgende:wowzie schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:21:
dat werkt bij mij helaas niet.. net Samsung een mailtje gestuurd. Ben benieuwd.
Sorry een tijd niet geweest maar ik kan het je afraden. Heb hem geknipt en erop gedaan maar zat niet goed dus eraf gehaald en nogmaals knippen zit nu allemaal stof en luchtbelletjes onder maar toch hou ik hem tot ik een goeie heb. Het kan wel maar dan moet je alles in 1 keer goed doenxon schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:58:
[...]
Alessandr0
Gekke vraag..zou je eens een foto kunnen maken hoe je geknipte screenprotector op je phone zit? Tis een beetje lastig omdat je het OF in de spiegel moet doen of even met een andere camera![]()
Ik zit zo te twijfelen en ga steeds meer voor jou theorie maar zou het top vinden om dat eerst eens te zien hoe het zit.
Nou, bij mij zat die na een dag of 2 a 3 opeens los in mijn zak.BLACKfm schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 06:57:
Die screenprotector die er bij zat is in mijn ogen anders goed genoeg. Die er op zit is geen standaard beschermplasticje zoals over de rest van het toestel maar een echte screen protector.
Of ik ben de enige die um heeft, maar bij mij werkt die prima en zit over het hele scherm heen (wat ik dan nog maar moet zien bij andere protectors...
Verwijderd
Ging bij mij toch echt automatisch! T-mobile abboHuib_Bloodstone schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:41:
Guys ik heb een ben abbo maar je moet handmatig je netwerk instellen.. iemand een idee hoe dit te doen?
Welk netwerk heb je? Ik heb ook een abbo van vodafone, en daar was het een kwestie van inloggen op MyVodafone, en bij "Toestel en Instellingen" kijken voor de uitleg voor het instellen.Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:41:
Guys ik heb een ben abbo maar je moet handmatig je netwerk instellen.. iemand een idee hoe dit te doen?
Ik heb ook een BEN simkaartje, bel al jaren als T-Mobile-r.mexxdude schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:52:
[...]
Ging bij mij toch echt automatisch! T-mobile abbo
BronWe previously reported that the new Omnia Pro from Samsung was to be released today September 30th, however we have just been informed that the release date for the new B7610 Omnia Pro has been postponed for a further week and is now due for release on October 7th.
[ Voor 28% gewijzigd door MeltedForest op 02-10-2009 21:53 ]
Setting --> Advanced Settings --> Connection --> ConnectionsBoertje1991 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:46:
Oke, dat met dat hotmail/windows live is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen wat instellingen veranderen. Daarna kan je overigens geen gebruik meer maken van de Vodafone live! pagina's. Maar ik neem aan dat jullie dat wel willen opofferen voor Hotmail en MSN op je mobielIk wel in ieder geval.
Op de Vodafone website staat een goede beschrijving voor de instellingen voor internet. Je moet alleen opletten welke server je gebruikt; "office.vodafone.nl" is namelijk alleen voor zakelijke gebruikers en die werkt dus niet als je een particulier abonnement hebt afgesloten. In dat geval moet je "live.vodafone.com" gebruiken. Can't say I didn't warn you
Nadat je deze stappen hebt doorlopen, ga je naar Settings (btw, ik gebruik de Engelse OS en TouchWiz staat aan). Dus... Setting --> Advanced Settings --> Connection --> Connections
Vervolgens druk je op "Set up my proxy server". Het eerste vakje moet aangevinkt zijn, en het tweede niet. Daarna druk je op "ok" totdat je weer in het Settings menu bent.
Dan ga je naar Windows Live. Menu --> Account options --> Switch Windows Live ID. Vervolgens vul je je gegevens nogmaals in en als het goed is gaat het nu allemaal wel soepel
Voor mij heeft het geholpen en ik hoop voor jullie ook. Eerst was ik met m'n probleem naar de Vodafone-shop gegaan, maar daar hadden ze er nog minder verstand van dan ik. En ik ben al geen super-genie met WinMo
Succes ermee en laat maar weten of het gelukt is
Je moet kijken bij Tasks. Daar staan een aantal dingen. Onder My Internet staat: Set up my proxy server.Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:15:
[...]
Setting --> Advanced Settings --> Connection --> Connections
Vervolgens druk je op "Set up my proxy server".
Bij mij staat er 2 dingen Taken en Geavanceerd en nergens iets met proxy dit of dat
Verwijderd
Verwijderd
Daar ben ik ook super benieuwd naar!Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:19:
Vraag: hoe is de video playback. Kunnen jullie videos soepel bekijken zonder te converteren? zit te twijfelen tussen de omnia pro en htc touch pro. Advies is welkom
Deze heb ik ook besteld, werkt aardig als tijdelijke oplossing, maar begon na 'n paar dagen bij mij ook los te laten dus moet op zoek naar 'n fatsoenlijke oplossing nog[b][message=32670451,noline]
Heb zelf nu deze erop zitten:
http://cgi.ebay.nl/Samsun...0051&_trksid=p3286.c0.m14
Op zich wel ok, in ieder geval voor nu en voor het geld hoef je het echt niet te laten. Dun, wel erg plastic-ig en niet helemaal bubbelvrij op te brengen maar in ieder geval een basic bescherming.
True, heb ook al het idee dat het vooral in de hoekjes al wat minder begint te worden. Maar voor mij inderdaad ook als tijdelijke oplossing bedoeld en 6 van die dingen voor die paar euro vind ik wel weer redelijk...NIKDCC schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:23:
[...]
Deze heb ik ook besteld, werkt aardig als tijdelijke oplossing, maar begon na 'n paar dagen bij mij ook los te laten dus moet op zoek naar 'n fatsoenlijke oplossing nog
[ Voor 14% gewijzigd door m0ridin op 03-10-2009 21:44 ]
Nog iets geks....sinds spb shell 3.5 sluit hij naar een paar tellen automatisch de radio. Handig als ik fietsend radio zit te luisteren.mexxdude schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:24:
Vraagje? Wie heeft de nieuwe spb shell 3.5 geinstalleerd? Krijg de 3D niet aan de praat. De g-sensor is aktief want het proggie met die dobbelstenen werkt wel..... Weet iemand hoe en wat?
Verwijderd
De netwerkinstellingen gaan wel automatisch. alleen de internetinstellingen zijn zwaar lastig.Scarface0 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:11:
[...]
Ik heb ook een BEN simkaartje, bel al jaren als T-Mobile-r.
Van de week had ik deze telefoon gehaald, SIM erin gedaan en alles ging automatisch. Ik was eigenlijk verrast. Ik ondervind geen problemen.
Succes ermee.
dit ligt niet aan spb shell 3.5, ik heb dit namelijk ook en heb geen spb shell geinstalleerd. een soft reset helpt dan wel maar is wel irritantmexxdude schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:41:
[...]
Nog iets geks....sinds spb shell 3.5 sluit hij naar een paar tellen automatisch de radio. Handig als ik fietsend radio zit te luisteren.
Heej over een player, op mijn huidige telefoon, e-ten x800 werkt DivX player mobile echt geweldig. moet je cker proberenBLACKfm schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:42:
Iemand die nog een beetje goede mediaplayer kent? En dat naast 'Core Player' of TCPMP (zelfde, maar dan ouder). En dan wederom met de voorkeur om zo goed als alle formaten video af te kunnen spelen waarbij op zijn minst divx bestanden.
Tevens zie ik op de doos staan dat de telefoon divx kan afspelen. Kunnen is leuk, maar waar is de standaard player daarvoor?
Ik ben niet echt te spreken over de prestaties van Core Player, en TCPMP werkt (zoals veel dingen) niet op dit toestel, en zoek daarom een alternatief.
[ Voor 3% gewijzigd door W4ST3R op 04-10-2009 14:55 ]
nice job...maar je vraagt je toch af waarom dat ooit uitgezet is..slaat nergens opronald-mcdrive schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:45:
heb vandaag een beetje zitten spelen in het register van de telefoon, en heb wat gevonden wat ik nog miste. foto's maken met de camera aan de voorkant, de kwaliteit is niet super maar het werkt wel.
- gebruik een register editor zoals die van resco of total commander en ga naar:
- HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Camera
- zoek naar de volgende sleutel: SupportFrontCamera en open deze
- wijzig de DWORD waarde van 0 (uit) naar 1 (aan)
- start nu de camera op, nu kan je bij opnamemodus (icoontje onder foto/film modus) "Zelf" selecteren.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb bij de belcompany een autolader voor een Nokia meegekregen en die werkt gewoon, dus volgens mij moet die ook werken.xon schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:13:
Ik vraag me af he....
tijdje geleden hebben ze in de europese unie besloten dat er een universele oplader moest komen en het een USB aansluiting moet worden. Nu heeft de QWERTY een micro USB laadbus en vraag ik me af of je daar nou gewoon alle "usb" laders voor kan gebruiken?
Dus
Zoiets als dit:
http://www.mobilesupplies.nl/autolader-micro-p-4738.html
aan de lijst met types moet het haast wel...maar just to be sure iemand ervaring ermee?
[ Voor 0% gewijzigd door ronald-mcdrive op 05-10-2009 10:20 . Reden: typo ]
Dan zal hij wel niet goed wezen. Want hij moet het gewoon goed doen. Overigens komt morgen de update naar windows 6.5 uit. Dus upgraden maarVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:40:
Ik heb vandeweek de samsung Omnia Qwerty binnengekregen en ben er erg ontevreden over. de ene na de andere foutmelding. ook loopt de telefoon aardig vaak vast dan werkt ook geen enkele knop meer dus batterij eruit en opnieuw opstarten. ik heb er nu al spijt van dat ik deze bagger telefoon heb aangeschaft. bij mijn volgende verlenging ga ik gewoon weer naar Nokia.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq