Oke, dat met dat hotmail/windows live is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen wat instellingen veranderen. Daarna kan je overigens geen gebruik meer maken van de Vodafone live! pagina's. Maar ik neem aan dat jullie dat wel willen opofferen voor Hotmail en MSN op je mobiel

Ik wel in ieder geval.
Op de Vodafone website staat een goede beschrijving voor de instellingen voor internet. Je moet alleen opletten welke server je gebruikt; "office.vodafone.nl" is namelijk alleen voor zakelijke gebruikers en die werkt dus niet als je een particulier abonnement hebt afgesloten. In dat geval moet je "live.vodafone.com" gebruiken. Can't say I didn't warn you
Nadat je deze stappen hebt doorlopen, ga je naar Settings (btw, ik gebruik de Engelse OS en TouchWiz staat aan). Dus... Setting --> Advanced Settings --> Connection --> Connections
Vervolgens druk je op "Set up my proxy server". Het eerste vakje moet aangevinkt zijn, en het tweede
niet. Daarna druk je op "ok" totdat je weer in het Settings menu bent.
Dan ga je naar Windows Live. Menu --> Account options --> Switch Windows Live ID. Vervolgens vul je je gegevens nogmaals in en als het goed is gaat het nu allemaal wel soepel
Voor mij heeft het geholpen en ik hoop voor jullie ook. Eerst was ik met m'n probleem naar de Vodafone-shop gegaan, maar daar hadden ze er nog minder verstand van dan ik. En ik ben al geen super-genie met WinMo

Succes ermee en laat maar weten of het gelukt is