Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
parff schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:47:
Jawel, maar dat heeft er toch niks mee te maken?
Nou een toestel die alleen een touchscreen heeft of eentje die zowel een touchscreen heeft + qwerty maakt volgens mij wel zeker verschil qua accu verbruik

Ok en mensen die vodafone hebben met dit toestel en wel kunnen msnen en hotmail bekijken zonder wifi te gebruiken, leg mij eens uit hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen, want ik word echt gek van dit gehoer steeds :(

[ Voor 25% gewijzigd door Alessandr0 op 15-09-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:25
Heb m ook vandaag binnen (firmware B7610XXIH1 trouwens... andere dan die ik eerder in dit topic zag).

Eerste indruk is positief, voelt niet overdreven groot aan en reageert vlot lijkt het. Toetsenbord is wat wennen na een htc touch pro maar komt vast goed. Lekker groot scherm en nu eerst maar eens wat zut installeren.

Heeft iemand hier al een screenprotector? Heb degene die erbij zat er nog maar even op laten zitten (is alleen niet echt een screenprotector volgens mij) want zonder vond ik het scherm toch wel raar aanvoelen. En eng om dan met je vingers/nagels/stylus te gaan werken :)

[ Voor 29% gewijzigd door m0ridin op 15-09-2009 23:25 ]

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15
m0ridin schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:35:
Heb m ook vandaag binnen (firmware B7610XXIH1 trouwens... andere dan die ik eerder in dit topic zag).

Eerste indruk is positief, voelt niet overdreven groot aan en reageert vlot lijkt het. Toetsenbord is wat wennen na een htc touch pro maar komt vast goed. Lekker groot scherm en nu eerst maar eens wat zut installeren.

Heeft iemand hier al een screenprotector? Heb degene die erbij zat er nog maar even op laten zitten (is alleen niet echt een screenprotector volgens mij) want zonder vond ik het scherm toch wel raar aanvoelen. En eng om dan met je vingers/nagels/stylus te gaan werken :)
Wat erop zit in gewoon 'n beschermfolie, maar die ging er bij mij vanzelf af na 10 keer in- en uit m'n broekzak.
Deze folie zit trouwens over het hele toestel, zelfs de zijkanten zijn af fabriek ingepakt :)
Er zijn nog geen webshops die screenprotectors op voorraad hebben, op ebay stond er 'n paar dagen terug wel eent geloof ik maar nu niet meer. Ik wacht denk ik maar op de brando, die zal een dezer dagen wel komen hoop ik.
Overigens moet je goed uitkijken als je 'n screenprotector besteld want er is ook 'n Omnia Pro B7620 en dat is 'n heel ander toestel!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Oke, dat met dat hotmail/windows live is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen wat instellingen veranderen. Daarna kan je overigens geen gebruik meer maken van de Vodafone live! pagina's. Maar ik neem aan dat jullie dat wel willen opofferen voor Hotmail en MSN op je mobiel :) Ik wel in ieder geval.

Op de Vodafone website staat een goede beschrijving voor de instellingen voor internet. Je moet alleen opletten welke server je gebruikt; "office.vodafone.nl" is namelijk alleen voor zakelijke gebruikers en die werkt dus niet als je een particulier abonnement hebt afgesloten. In dat geval moet je "live.vodafone.com" gebruiken. Can't say I didn't warn you :P

Nadat je deze stappen hebt doorlopen, ga je naar Settings (btw, ik gebruik de Engelse OS en TouchWiz staat aan). Dus... Setting --> Advanced Settings --> Connection --> Connections
Vervolgens druk je op "Set up my proxy server". Het eerste vakje moet aangevinkt zijn, en het tweede niet. Daarna druk je op "ok" totdat je weer in het Settings menu bent.

Dan ga je naar Windows Live. Menu --> Account options --> Switch Windows Live ID. Vervolgens vul je je gegevens nogmaals in en als het goed is gaat het nu allemaal wel soepel :)

Voor mij heeft het geholpen en ik hoop voor jullie ook. Eerst was ik met m'n probleem naar de Vodafone-shop gegaan, maar daar hadden ze er nog minder verstand van dan ik. En ik ben al geen super-genie met WinMo :P
Succes ermee en laat maar weten of het gelukt is

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-06 12:14
NIKDCC schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:10:
[...]

Wat erop zit in gewoon 'n beschermfolie, maar die ging er bij mij vanzelf af na 10 keer in- en uit m'n broekzak.
Deze folie zit trouwens over het hele toestel, zelfs de zijkanten zijn af fabriek ingepakt :)
Er zijn nog geen webshops die screenprotectors op voorraad hebben, op ebay stond er 'n paar dagen terug wel eent geloof ik maar nu niet meer. Ik wacht denk ik maar op de brando, die zal een dezer dagen wel komen hoop ik.
Overigens moet je goed uitkijken als je 'n screenprotector besteld want er is ook 'n Omnia Pro B7620 en dat is 'n heel ander toestel!
Heel snel zo'n screenprotector kopen als je allergisch voor bent :P ik heb namelijk al m'n eerste kras op de 2e dag gekregen :'(

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Alessandr0 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:49:
[...]

Geheugeninstellingen-> Geheugen wissen
Dat heb ik niet kunnen vinden, maar echt helemaal terug naar fabrieks instellingen doe je door dit te bellen: *2767*3855#

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• m0ridin
parff schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:47:
[...]

Heel snel zo'n screenprotector kopen als je allergisch voor bent :P ik heb namelijk al m'n eerste kras op de 2e dag gekregen :'(
Heh, heb er maar 1tje via ebay besteld... 9 pond in totaal en ach, als het toch niks is is het in ieder geval een mooie overbrugging tot brando er idd een heeft. Zou het toch zonde vinden als er meteen krassen enzo op komen.

Btw, degene die erop zat liet idd ook al los vandaag... daar heb je dus echt niet veel aan. Hoop dat die van ebay snel geleverd wordt.

• Alessandr0
Boertje1991 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:46:
Oke, dat met dat hotmail/windows live is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen wat instellingen veranderen. Daarna kan je overigens geen gebruik meer maken van de Vodafone live! pagina's. Maar ik neem aan dat jullie dat wel willen opofferen voor Hotmail en MSN op je mobiel :) Ik wel in ieder geval.

Op de Vodafone website staat een goede beschrijving voor de instellingen voor internet. Je moet alleen opletten welke server je gebruikt; "office.vodafone.nl" is namelijk alleen voor zakelijke gebruikers en die werkt dus niet als je een particulier abonnement hebt afgesloten. In dat geval moet je "live.vodafone.com" gebruiken. Can't say I didn't warn you :P

Nadat je deze stappen hebt doorlopen, ga je naar Settings (btw, ik gebruik de Engelse OS en TouchWiz staat aan). Dus... Setting --> Advanced Settings --> Connection --> Connections
Vervolgens druk je op "Set up my proxy server". Het eerste vakje moet aangevinkt zijn, en het tweede niet. Daarna druk je op "ok" totdat je weer in het Settings menu bent.

Dan ga je naar Windows Live. Menu --> Account options --> Switch Windows Live ID. Vervolgens vul je je gegevens nogmaals in en als het goed is gaat het nu allemaal wel soepel :)

Voor mij heeft het geholpen en ik hoop voor jullie ook. Eerst was ik met m'n probleem naar de Vodafone-shop gegaan, maar daar hadden ze er nog minder verstand van dan ik. En ik ben al geen super-genie met WinMo :P
Succes ermee en laat maar weten of het gelukt is
Hey Dude hij doet het _/-\o_ Damn zat echt dagen te kloten en eindelijk doet hij het nu. :o

• Alessandr0
Tylen schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:52:
[...]

Dat heb ik niet kunnen vinden, maar echt helemaal terug naar fabrieks instellingen doe je door dit te bellen: *2767*3855#
Menu--> instellingen--> geheugeninstellingen, makkelijk te vinden hoor.

• Tylen

Tylen

Alessandr0 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:58:
[...]

Menu--> instellingen--> geheugeninstellingen, makkelijk te vinden hoor.
Klopt, maar daar heb ik niet staan geheugen wissen. Nouja zo is het ook gelukt ;)

Anoniem: 318372

kan iemand me vertellen hoe de browsing ervaring is? ik gebruik nu een i900 omnia en vind hier dat er weinig past op t scherm , is dat beter bij de 2x resolutievan b7610?

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 18:30
mijn firmware

PDA: B7610XXIH1
Telefoon: B7610XXiG4

• parff
xon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:43:
mijn firmware

Hoe check je dit.

• m0ridin
xon schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:43:
mijn firmware

Same here...

Na te kijken door Instellingen --> Geavanceerd -> Systeem -> Versie -> Apparaat

Is het trouwens mogelijk het touchscreen te locken zonder hem op zwart te laten gaan? Bij navigeren bijvoorbeeld zodat ik niet per ongeluk het touchscreen kan aanraken maar wel kan navigeren...

Verder nog leuke tips qua software? :)

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:23

BLACKfm

o_O

EINDELIJK heb ik um nu hier voor me liggen. Ik dacht echter dat er 1 gb opslag was, ik heb echter een 'hoofdopslag' van 512mb, een 'mijn opslag' van 1,5gb en dan nog een geheugenkaart van 16gb.

Die laatste geeft echter 15185.50 MB aan, dus die 1,5 gb kan daar niet van afgesnoept zijn...

Waar komt die 1,5gb vandaan ??

Litebit.eu voorraad check :).

• xon
BLACKfm schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:27:
EINDELIJK heb ik um nu hier voor me liggen. Ik dacht echter dat er 1 gb opslag was, ik heb echter een 'hoofdopslag' van 512mb, een 'mijn opslag' van 1,5gb en dan nog een geheugenkaart van 16gb.

Die laatste geeft echter 15185.50 MB aan, dus die 1,5 gb kan daar niet van afgesnoept zijn...

Waar komt die 1,5gb vandaan ??
ja ik snapte dat ook al niet zo eigenlijk...blijkbaar dus 2 gb

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

En hoe stel je internet nou in?

Hij 'detecteerde' eerst die office.vodafone, maar kreeg dan gelijk een melding "verbinding verbroken" dus heb ik die er uit geflikkerd.

Echter 'internet' naar 1300 sms-en werkt niet omdat het toestel niet wordt ondersteund :(.
Ik heb er een internet abbo bij, dus daar wil ik ook gebruik van kunnen maken.

Edit:
Blijkbaar als ik op dat 3g ding klik kan ik de standaard instellingen weer goed zetten (office.vodafone.nl) maar dan is er ' door een onbekende oorzaak geen internet verbinding mogelijk'

Ik heb nog niks betaald (behalve de aanschafkosten, nog niks wat betreft abbonement kosten), ik kan al wel bellen maar zou het dan kunnen zijn dat het internet nog niet is geactiveerd ofzo?

[ Voor 36% gewijzigd door BLACKfm op 16-09-2009 21:41 ]

• Boertje1991
Dude, lees mijn handleiding een stukje hierboven. Dan is je probleem opgelost

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-07 11:54
BLACKfm schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:21:
Ik heb nog niks betaald (behalve de aanschafkosten, nog niks wat betreft abbonement kosten), ik kan al wel bellen maar zou het dan kunnen zijn dat het internet nog niet is geactiveerd ofzo?
voor zover bij mij bekend is, wordt het Vodafone internet geleverd in "Blox", die na het aanzetten al meteen actief horen te zijn. Je kan natuurlijk altijd even bellen en vragen of er een "instaptijd" overheen gaat, maar ik denk dat er in je toestel toch iets niet goed zit. Als je dit vraagt door de klantenservice een bericht te sturen, sturen ze misschien meteen een handleiding terug voor het juist instellen van je internetinstellingen. Had ik bij mijn vorige toestel ook, en heeft toen geholpen. Of dat nu gaat werken met de Louvre is nog maar de vraag..

[PS]
Je kan natuurlijk ook de uitleg van andere tweakers opvolgen om te kijken of dat je probleem oplost ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gydeon op 16-09-2009 23:11 ]

• parff
Jongens, ik heb een nog diepere kras door m'n hele scherm gekregen :'( :'( ik raad iedereen echt aan om je Omnia extra goed te behandelen en gelijk een screenprotector op te doen. Mijn scherm is dus al verpest, heeft geen zin meer. Nu weet ik wel wat ik met m'n volgende touchscreen telefoon moet doen. 8)7 (was m'n eerste)

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Boertje1991 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:12:
Dude, lees mijn handleiding een stukje hierboven. Dan is je probleem opgelost
Is jouw handleiding niet voor de personen die al wel internet hebben maar niet gebruik kunnen maken van msn ?? Daar heb ik namelijk niks aan als ik totaal niet op internet kan.

Het aanpassen van office.vodafone.nl naar live.vodafone.nl heeft geen effect en de melding blijft hetzelfde.

• Boertje1991
Op MyVodafone staat een handleiding voor het correct instellen van je instellingen. Daar verwees ik ook naar in mijn kleine handleiding.

P.S. het is niet "live.vodafone.nl" maar "live.vodafone.com" ;) Probeer dat eens.

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Boertje1991 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 07:11:
Op MyVodafone staat een handleiding voor het correct instellen van je instellingen. Daar verwees ik ook naar in mijn kleine handleiding.

P.S. het is niet "live.vodafone.nl" maar "live.vodafone.com" ;) Probeer dat eens.
Vette shit!! Het werkt !... Hartstikke bedankt.. .com ipv .nl was de oplossing.

• xon
Ok...wie heeft al navigatiesoftware draaien ?

Ik loop me een partij te kloooien met IGO8!

Eerst kreeg ik de melding dat een bepaalde resolutie niet gevonden werd..nou dat bleek dat ik de naam van mijn SD kaart even in de sys file moest hernoemen..nu geeft ie aan:

program aplication database cannot be found. Please insert orginal application SD card..

mocht je het niet "legaal" kunnen omschrijven PM me dan even..

thanks alvast!!

• m0ridin
Sygic McGuider werkt prima, tomtom ook (moet wel via een ander programmaatje om je interne gps te laten werken) en met de rest geen ervaring...

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 13:01

n00bs

Het is weer Zomer!

parff schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:11:
Jongens, ik heb een nog diepere kras door m'n hele scherm gekregen :'( :'( ik raad iedereen echt aan om je Omnia extra goed te behandelen en gelijk een screenprotector op te doen. Mijn scherm is dus al verpest, heeft geen zin meer. Nu weet ik wel wat ik met m'n volgende touchscreen telefoon moet doen. 8)7 (was m'n eerste)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Persoonlijk houd ik niet van screen of telefoonbeschermers. Het is maar een verbruiksvoorwerp om te bellen...

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
parff schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:11:
Ik vraag mij dan af wat jij met het scherm hebt gedaan. Ik heb 1,5 jaar lang een iPhone gehad en die stopte ik altijd in mijn broekzak. Geen enkele kras op het scherm te vinden.

Of is het AMOLED scherm zo gevoelig?

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

• parff
Volgens mij komt het omdat ik me nagel gebruik bij het browsen (ff heel snel naar onderkant/rechts van de pagina gaan), want ik heb geen gekke dingen mee gedaan. Mijn vorige non-touchscreen telefoons zijn lang krasvrij gebleven, dus het zal ook niet aan m'n gebruik liggen (bijv hoe ik het in m'n broekzak stop).

Het scherm van iPhone is toch van hard glas? (heb ik me laten weten) En je gebruikt meestal je vingertoppen, dus de kans op krassen is veel minder denk ik.

Ik heb nagevraagd wanneer het touchpanel van dit toestel beschikbaar is, zodat ik het over half jaartje kan vervangen (antwoord krijg ik eind deze week). Ik hou d'r ook niet zo van om screenprotectors te gaan gebruiken, of hele bescherm hoesjes of dergelijke.

• xon
parff schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:00:
Volgens mij komt het omdat ik me nagel gebruik bij het browsen (ff heel snel naar onderkant/rechts van de pagina gaan), want ik heb geen gekke dingen mee gedaan. Mijn vorige non-touchscreen telefoons zijn lang krasvrij gebleven, dus het zal ook niet aan m'n gebruik liggen (bijv hoe ik het in m'n broekzak stop).

Het scherm van iPhone is toch van hard glas? (heb ik me laten weten) En je gebruikt meestal je vingertoppen, dus de kans op krassen is veel minder denk ik.

Ik heb nagevraagd wanneer het touchpanel van dit toestel beschikbaar is, zodat ik het over half jaartje kan vervangen (antwoord krijg ik eind deze week). Ik hou d'r ook niet zo van om screenprotectors te gaan gebruiken, of hele bescherm hoesjes of dergelijke.
Neeh een nagel kan ook een kras maken. Nou ja om in details te treden..ronde nagel niet maar als je net zo'n haakje aan je nagel hebt heb je gewoon een soort mini mesje..

• mexxdude
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Waar halen jullie die screenprotectors vandaan? Welke webwinkel? Vind het veel geld in het algemeen voor zo'n stuk plastic.

Zijn er al leuke rom's in omloop? :9~ bijvoorbeeld met de nieuwe windows. (kunnen we een rom eropzetten van een ander merk telefoon met dezelfde formaat screen)

[ Voor 20% gewijzigd door mexxdude op 17-09-2009 13:25 ]

• Donde
parff schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:00:

En heb je wel eens je stylus gebruikt?
Kan me niet voorstellen dat je een kras in je scherm krijgt door met je nagels er overheen te gaan.

Ik haal vanmiddag die van mij op, dan zal ik wel even controleren hoe gevoelig dat scherm is.

• Tylen

Tylen

mexxdude schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:22:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Waar halen jullie die screenprotectors vandaan? Welke webwinkel? Vind het veel geld in het algemeen voor zo'n stuk plastic.

Zijn er al leuke rom's in omloop? :9~ bijvoorbeeld met de nieuwe windows. (kunnen we een rom eropzetten van een ander merk telefoon met dezelfde formaat screen)
Begin Oktober komt Windows 6.5 uit van Samsung zelf.

• parff
Donde schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:29:
[...]

En heb je wel eens je stylus gebruikt?
Kan me niet voorstellen dat je een kras in je scherm krijgt door met je nagels er overheen te gaan.

Ik haal vanmiddag die van mij op, dan zal ik wel even controleren hoe gevoelig dat scherm is.
Als ik kleine knopjes moet aantikken wel, maar op de dag van de kras heb ik de stylus niet gebruikt. Verder maak ik alleen met m'n vingers lange bewegingen van links naar rechts (wat de vorm is van de kras). En xon m'n nagels zijn niet scherp nee :P

• Aeneas1966
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2022
http://myomniapro.com/200...ty-sensor/comment-page-1/ heeft een leuke tip om de mogelijkheden te bekijken.
Onder andere dus een (echte) kompas, zoals al eerder vermeld.
Ben wel benieuwd of deze werkt met Google Maps. Iemand hier al ervaring mee?

Ben van plan 'm binnenkort op te halen. Lijkt mij een erg mooie vervanger voor mijn !@#$% Touch Diamond. Die gebruik ik alleen nog maar voor TomTom (bij gebrek aan beter). Kleine full-touch telefoons zijn gewoon waardeloos!

Blijft nog even de twijfel tussen de Samsung en de iPhone... Prijs/Prestatie wint de Samsung met gemak. Gebruikersvriendelijkheid en apps... Tja... Moeilijk...

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Aeneas>

Misschien handiger om die gegevens hier te posten en in de startposting te zetten.
*#0*# – lcd test
*#06# – shows imei
*#1111# – shows FTA sw version
*#2222# – showsFTA hw version
*#1234# – shows firmware version

*#0842#* – vibration test
*#0289# – melody test
*#0673# – mp3 test

*#0228# – adv. battery info

*#0782# – shows set time

*#0011# GSM/UMTS info
*#9999*0# – network monitor mode
*#232337# Bluetooth ID

*#7465625# – shows locks status

!!! *2767*3855# – !!! MASTER RESET USE WITH CAUTION, RESETS ALL DATA ON THE

• xon
Hmmm...guys..het is misschien een hele stomme vraag maar waarom draait me scherm niet automatisch mee (zonder dat ik mijn toetsenbord uitschuif)?

**Startpost aangepast met codes**

• Donde
Aeneas1966 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:08:
http://myomniapro.com/200...ty-sensor/comment-page-1/ heeft een leuke tip om de mogelijkheden te bekijken.
Onder andere dus een (echte) kompas, zoals al eerder vermeld.
Ben wel benieuwd of deze werkt met Google Maps. Iemand hier al ervaring mee?

Ben van plan 'm binnenkort op te halen. Lijkt mij een erg mooie vervanger voor mijn !@#$% Touch Diamond. Die gebruik ik alleen nog maar voor TomTom (bij gebrek aan beter). Kleine full-touch telefoons zijn gewoon waardeloos!

Blijft nog even de twijfel tussen de Samsung en de iPhone... Prijs/Prestatie wint de Samsung met gemak. Gebruikersvriendelijkheid en apps... Tja... Moeilijk...
Ik ga juist overstappen van de iPhone naar de Omnia Pro. Ik wilde nu wel weer een toetsenbord hebben.
xon schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:19:

**Startpost aangepast met codes**
offtopic:
Het is qwerty. En niet querty. ;)

• Tylen

Tylen

n00bs schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:13:
Aeneas>

Misschien handiger om die gegevens hier te posten en in de startposting te zetten.

!!! *2767*3855# – !!! MASTER RESET USE WITH CAUTION, RESETS ALL DATA ON THE
[...]
Het is niet !!! *2767*3855# – !!! maar *2767*3855# :9 :9

• xon
Donde schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:29:
[...]

Ik ga juist overstappen van de iPhone naar de Omnia Pro. Ik wilde nu wel weer een toetsenbord hebben.

[...]

offtopic:
Het is qwerty. En niet querty. ;)
Ugghhh ik werk op mijn werk met een programma dat zo heet..dus ik tik het de hele tijd verkeerd haha..aangepast

Even dat testmenuutje geprobeerd...als je op receivertest drukt gaat ie behoooorlijk de sj*t in bij me..keiharde pieptoon en foutmeldingen van windows mobile. Softreset is het enige wat werkt..

Grappig dat hier ook gewoon een inderdaad een kompas in zit..is leuk handigheidje als je dat gewoon als programmaatje ertussen zet toch?

Netwerk monitor (9999 code) lijkt niet te werken..umts status weer wel..erg geinig om te zien hoeveel watt je toestel aan het zenden is en hoeveel die ontvangst en zo.

[ Voor 39% gewijzigd door xon op 17-09-2009 14:48 ]

• m0ridin
Hmmm, is er een manier om de fonts/text wat kleiner te maken? Allemaal heel duidelijk maar van mij mag het wel IETS kleiner hehe.

Sms openen duurt ook wel lang, zijn dan ook wel 450 smsjes ofzo... maar zonder touchwiz opent hij wel enorm snel.

Btw, hebben jullie je b7610 al geregistreerd voor die gratis wm6.5 update? Zag op de site alleen een optie hiervoor voor de omnia II (nou ja, kan de b7610 daar vast ook wel registeren) dus ik wacht wel even op een 'officiele' b7610 vermelding...

[ Voor 64% gewijzigd door m0ridin op 17-09-2009 15:08 ]

• xon
m0ridin schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:51:
Hmmm, is er een manier om de fonts/text wat kleiner te maken? Allemaal heel duidelijk maar van mij mag het wel IETS kleiner hehe.

Sms openen duurt ook wel lang, zijn dan ook wel 450 smsjes ofzo... maar zonder touchwiz opent hij wel enorm snel.

Btw, hebben jullie je b7610 al geregistreerd voor die gratis wm6.5 update? Zag op de site alleen een optie hiervoor voor de omnia II (nou ja, kan de b7610 daar vast ook wel registeren) dus ik wacht wel even op een 'officiele' b7610 vermelding...
Neu..je kan hem wel kiezen in het toestelmenu. Ik wacht nog even..op het moment je je registreert weten ze alles van je.

• Alessandr0
parff schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:31:
[...]

Hij is unbranded, maar wel met irritante vodafone bookmarks (Opera). Ik heb eindelijk een manier gevonden om deze te verwijderen. Misschien wel handig voor jou en anderen hoe dit moet:

Alles hierin verwijderen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\OperatorBookmarks

Vraagje, zit jouw scherm ook zo losjes tov het toetsenbord?
Ok mensen hoe kom ik hier, dus menu en dan?? Kan het gewoon niet vinden :/

[ Voor 4% gewijzigd door Alessandr0 op 17-09-2009 16:08 ]

• Alessandr0
mexxdude schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:22:
http://www.screenprotecto...IX7jcyE9pwCFZeD3godSG-TaQ

Heb die van mij hier gekocht gewoon omnia 2 gedaan want omnia pro staat er niet bij maar een beetje knippen en klaar

• xon
gekke bug:

In lockstand kwam er een exchange berichtje binnen en het was niet heeeeel even trillen en geluidje..nee..het trilmotortje bleef aanstaan. De telefoon uitgezet..en wat denk je..nog steeds trillen dat boefje :-)

Pas na de batterij eruit gehaald te hebben stopte het trillen

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Videobellen, kan dat met dit toestel? (Ja, want het staat bij de keuzes als je iemand wilt bellen). Maar zodra je daar op klikt wordt de verbinding verbroken. Een vriend kan iemand anders wel videobellen en mij vervolgens niet.

Hoe krijg ik dat werken? Want voor het dubbele belminuten tarief wil ik hier af en toe wel eens gebruik van maken.

En is er een site waar ik die HSDPA ofzoiets kan testen? Als het 20 seconden duurt voordat de tweakers sites is ingeladen (en die steeds opnieuw alles ophaald en niks opslaat ondanks dat ik 40mb opslag heb ingesteld in opera) zal die snelheid wel niet super zijn en zeker geen 7,2Mbit.

En waarom zijn al die youtube filmpjes zo brak? Heb je z'n kwalitatief goed scherm en dan krijg je filmpjes van 160x140 ofzo te zien die dan al van 20 pixels zijn opgebouwd met mega slecht geluid, kan dat niet beter? Ik wil me niet druk maken om datalimieten en alles met topsnelheid binnen hebben.

• Alessandr0
BLACKfm schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:33:
Videobellen, kan dat met dit toestel? (Ja, want het staat bij de keuzes als je iemand wilt bellen). Maar zodra je daar op klikt wordt de verbinding verbroken. Een vriend kan iemand anders wel videobellen en mij vervolgens niet.

Hoe krijg ik dat werken? Want voor het dubbele belminuten tarief wil ik hier af en toe wel eens gebruik van maken.

En is er een site waar ik die HSDPA ofzoiets kan testen? Als het 20 seconden duurt voordat de tweakers sites is ingeladen (en die steeds opnieuw alles ophaald en niks opslaat ondanks dat ik 40mb opslag heb ingesteld in opera) zal die snelheid wel niet super zijn en zeker geen 7,2Mbit.

En waarom zijn al die youtube filmpjes zo brak? Heb je z'n kwalitatief goed scherm en dan krijg je filmpjes van 160x140 ofzo te zien die dan al van 20 pixels zijn opgebouwd met mega slecht geluid, kan dat niet beter? Ik wil me niet druk maken om datalimieten en alles met topsnelheid binnen hebben.
Hij heeft geen hsdpa maar hsupa 3,6 Mbit

Op youtube.com ga ik altijd en niet de mobile versie maar de pc versie en ziet er best goed uit vind ik ook geluid. Al had ik op mijn touch diamond een eigen youtube browser page en daar zag het er nog beter uit.

• xon
nog iets heeeel geks...

Het kantelen van het scherm werkt wel bij Opera maar niet bij andere programma's of applicaties (tot nu toe)..

Nog wat leuke suggesties

Mocht je twitteren: Pocketwit
Mocht je sensatie belust zijn: p2000 mobile monitor (http://www.weidema.eu/page/p2000/nl/)
route: IGO8

Eerst twee zijn gratis..laatste moet je ..ehh even goed zoeken...........in de winkels en zo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Alessandr0 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:51:
[...]

Hij heeft geen hsdpa maar hsupa 3,6 Mbit

Op youtube.com ga ik altijd en niet de mobile versie maar de pc versie en ziet er best goed uit vind ik ook geluid. Al had ik op mijn touch diamond een eigen youtube browser page en daar zag het er nog beter uit.
Is HSUPA niet gewoon HSDPA met een betere upload? Daar heb ik op me mobiel niet veel aan.
En het is toch echt een HSDPA verbinding (kan de bewuste telefoon HSUPA aan? Heb er in ieder geval niks over gelezen).

Maar helaas lees ik op de vodafone site dat hun internet inderdaad maar 3,6Mbps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
Nog niet geposted hier volgens mij:

reviews: Samsung Omnia Qwerty: baas boven baas?

23 september kan hij bij Hi.nl geleverd worden. Dus ik moet nog ff geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Nee nog niet gepost..thanks..(is ook van vandaag)

knip/plak

Ten eerste staan er nu Nederlandse widgets: onder andere Nu.nl, De Telegraaf en Buienradar hebben een eigen widget in Touchwiz. Toch stelt dat niet heel veel voor: op het bureaublad staat dan een icoontje in de vorm van een logo. Dat icoontje is een link naar de mobiele website. Die wordt overigens geopend in Opera Mobile 9.5, en dus niet in Internet Explorer Mobile, de standaardbrowser van Windows Mobile. Ook kunnen rss-feeds toegevoegd worden als widget: een welkome toevoeging

Ehh..een RSS widget? Ik heb hem niet hoor. Of bedoelen ze de de werkmodus?

Verder zijn ze soms welll een klein beetje zuur maar toch wel eerlijk. Alle problemen die je ZOU kunnen ondervinden door de touchwiz zijn makkelijk te verhelpen door gewoon hele wiz uit te schakelen en over te gaan op windows schil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexxdude
Hoe schakel je de wiz uit?

[ Voor 82% gewijzigd door mexxdude op 18-09-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Iemand nog antwoord op het videobellen? (Of en hoe dat nou werkt, want ik krijg het niet aan de praat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BLACKfm schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:17:
Iemand nog antwoord op het videobellen? (Of en hoe dat nou werkt, want ik krijg het niet aan de praat).
Ondersteund jouw provider het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:12

MeltedForest

Lenny-t

Snakeye2209 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:11:
23 september kan hij bij Hi.nl geleverd worden. Dus ik moet nog ff geduld hebben.
Ik doe met je mee. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
  • Laatst online: 11-08-2020
Iemand enig idee waar / hoe je je macadres achterhaalt?
Handleiding is nl erg summier.........
Netwerk heeft macfilter :|

thanx Xon
Al gevonden Start - Instellingen - Geavancerd - versie - apparaat

[ Voor 24% gewijzigd door omniaqwerty op 18-09-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
omniaqwerty schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:26:
Iemand enig idee waar / hoe je je macadres achterhaalt?
Handleiding is nl erg summier.........
Netwerk heeft macfilter :|
heb zelf doos even niet bij de hand..maar dit staat meestal bij het serienummer vermeld op de doos..of anders achter de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Mijn telefoon is retour afzender (Vodafone) er zat 'n raar olieachtig vlekje in het midden van het scherm dat zichtbaar werd na het verwijderen van de beschermingsfolie. Normaal bijna niet te zien, maar als je 'm schuin in het licht hield was het toch zichtbaar en mogelijk het begin van een groter wordende vlek.

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:46
ik heb hem sinds gisteren maar deze heeft maar 135mb ram. Samsung zometeen even mailen, dit vind ik nogal vreemd.

Anoniem: 313824

Iemand nog een goeie screenprotector gevonden??

• NIKDCC
Anoniem: 313824 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 10:26:
Ik wacht eigenlijk nog op de brando, maar die zijn er nog nergens..
Daarom net via ebay maar 'n 6 pack besteld voor 2,50 pounds :)

• m0ridin
Anoniem: 313824 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 10:26:
Heb er zelf 1 via ebay besteld... Nog niet binnen dus moet nog terugkomen op de kwaliteit maar anders is het gewoon een overbrugging totdat bijvoorbeeld Brando met een screenprotector voor de B7610 uitkomt...

ps. Ram is toch wel een puntje bij dit toestel. Heb al regelmatig gehad dat bijvoorbeeld de touchplayer of mediaplayer uitgeschakeld werd als ik de camera aandeed. Ram zit ook vrij vol de hele tijd, toch wel zonde dat ze daar niet 512 van hebben gemaakt.

Verder ben ik ook nog niet zo'n fan van de sms-schil, het duurt te lang om de inbox te 'openen' (450+ berichten oid) terwijl dat zonder die schil wel gewoon soepel gaat.

Ah well, hopelijk met nieuwe updates wat meer optimalisaties en anders maar eens die spb zut proberen.

[ Voor 41% gewijzigd door m0ridin op 19-09-2009 12:12 ]

• cbr600f
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 14:30
Hi all,

Ben in bezit van de Omnia qwerty maar ondervind problemen met mijn GPRS instellingen. Op basis van de de simkaart wordt een aantal netwerkinstellingen vooringesteld. Heb momenteel T-mobile flex maar kom van orange. Laatst dus overgenomen door T-mobile.
De standaard ingebakken instellingen worden niet geaccepteerd met de melding: de provide heeft de verbinding verbroken. Via helpdesk T-mobile nieuwe modem instellingen gekregen:
Naam: T-Mobile Internet
Modem: mobiele verbinding GPRS
Toegangspunt: Internet
Gebr naam wachtword domein: alledrie leeg

Probleem hiermee is dat hij aangeeft dat er al een verbinding met deze naam is!!.

Kan ik ergens de ingebakken instellingen vinden?
Alle andere suggesties zijn welkom.

Verder super telefoon, hele vooruitgang na mijn HTC s710

Anoniem: 287588

Telefoon is er nu al even en hopelijk zijn er mensen met omnia qwerty en HTC touch pro 2 ervaring.
Ik zit namelijk tussen deze 2 gsm's te twijfelen, ook de X2 lijkt me enorm leuk maar die is er helaas nog niet en binnen nu en een maand moet ik wel me nieuwe gsm onderhand hebben. Mocht deze namelijk al een paar maanden geleden al halen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexxdude
in de werkmodus heb ik het weeroverzicht er niet tussen staan. Staat wel op alle foto's. Nu heb ik spb weather wel geinstalleerd. Hoe krijg ik hem nu in de werkmodus of werkt het niet op die manier?

http://tweakers.net/ext/i/1249292501.jpeg

bvd

[ Voor 7% gewijzigd door mexxdude op 20-09-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
mexxdude schreef op zondag 20 september 2009 @ 09:35:
in de werkmodus heb ik het weeroverzicht er niet tussen staan. Staat wel op alle foto's. Nu heb ik spb weather wel geinstalleerd. Hoe krijg ik hem nu in de werkmodus of werkt het niet op die manier?

http://tweakers.net/ext/i/1249292501.jpeg

bvd
zou ook nog photoshop kunnen zijn hoor. Ook kan het per land verschillen..dat zie je al aan de widgets die verschillen.

Verder nog een tip voor de gene zonder screenprotector...dat gekke beschermlaag folietje wat je erbij krijgt kan tot aan beter best nog wel als screenprotector mee. Die van mij was vies geworden maar heb ik gewoon met wat zeep afgespoeld en hij plakt weer als nooit tevoren! Kan dus gewoon..

EDIt: Wat ik me nou ook nog afvroeg..doordat er een kleine usb connector opzit. Kunnen " we" nu elke lader gebruiken die verkrijgbaar is met die aansluiting? volgens mij wel namelijk..

[ Voor 10% gewijzigd door xon op 20-09-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Heb mn screenprotector binnen maar ben er niet zo'n fan van. Hij past niet perfect (die 3 openingetjes aan de bovenkant overlappen niet helemaal goed) en is mij wat te dik. Ziet dus ook duidelijk dat hij erop zit en ook erg lastig om hem er mooi op te krijgen... niet dat er allemaal luchtbellen/stofrestjes onder zitten maar toch, moeilijk uit te leggen :)

Ondanks dat laat ik hem er nog maar wel even opzitten, vind het wel fijn om een bescherming erop te hebben. Dat folie wat er bij zat liet echt binnen notime los, schoof gewoon in mijn zak van het scherm af zeg maar. Nu dus wachten op een brando oid.

Verder ook SPB mobile shell erop gezet en de widgets en touchwiz uitgezet en dat bevalt me prima. Voelt wat vlotter aan en ook qua geheugen wat meer ruimte nu. Ondertussen maar even verder zoeken en puzzelen wat de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Is die touchwiz interface nou echt zo geheugenvretend dan, kan ik er bijv. TomTom nog wel mee draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 23:30
MeltedForest schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:09:
Is die touchwiz interface nou echt zo geheugenvretend dan, kan ik er bijv. TomTom nog wel mee draaien?
Valt wel mee volgens mij. Draai SPB Shell en Touch Wiz tegelijk en kan IGo daarnaast zonder problemen opstarten en draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
MeltedForest schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:09:
ahhh joh het is voor die telefoon gemaakt! Je zal het verschil (al hoewel ik waarschijnlijk tegen gesproken ga worden ;) ) niet merken en natuurlijk kan je alle programma's erop draaien. Je moet alleen niet 40 programma's tegelijk open hebben.

Ik vind het op zich wel fijn werken...elke interface kent z'n eigen snelheid zo ook touchwiz. Enige wat me echt opvalt is de snelheid van SMS. als ik SMS kies dan zie ik eerst even het " hoofdmenu" van SMS en daarna gaat ie in de sms zelf. beeeetje gek...en toch hebben we het nog steeds over windows 6.1...je zal weer helemaal opnieuw moeten oordelen als 6.5 volgende maand is uitgerold en anders met resources omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Kan iemand mij vertellen vanaf welke datum deze telefoon nou in Nederland tekoop was? Ergens begin September toch?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

n00bs schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:20:
[...]

Ondersteund jouw provider het wel?
Dat mag ik wel hopen, op de website van vodafone staat dat videobellen 2x zoveel kost (aan minuten) als normaal bellen. En als het geld kost zal het vast wel ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
xp7amrkr schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:46:
Kan iemand mij vertellen vanaf welke datum deze telefoon nou in Nederland tekoop was? Ergens begin September toch?
Ik kreeg 'm sms van vodafone dat mijn pre-order kon worden afgehaald op 5 september

[ Voor 58% gewijzigd door NIKDCC op 20-09-2009 18:56 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
NIKDCC schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:54:
[...]

Ik kreeg 'm sms van vodafone dat mijn pre-order kon worden afgehaald op 5 september
weekje later rest van de shops....wat maakt ut? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f
Niemand hier die deze telefoon i.c.m. T-mobile heeft? Lukt nog steeds niet te internetten. Snif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
cbr600f schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:17:
Niemand hier die deze telefoon i.c.m. T-mobile heeft? Lukt nog steeds niet te internetten. Snif.
ja hoor..moi

Bij mij:

Woeiii postbode...telefoon uitpakken...andere telefoon nog 1 keer aankijken en daarna snel simmetje eruit slopen....qwerty open klikken...simmetje erin....opstarten...bling! U heeft een nieuwe Simkaart wilt u deze configureren bla bla...ja hoor dat wil ik wel.....en nou daarna gewoon internetten.

Als je hetzelfde hebt gedaan en het werkt niet kan je twee dingen doen

- Een nieuwe simkaart halen bij T-mobile (als je nog een oude hebt die niet overal meer mee compatible is)
- Fabrieksinstellingen en opnieuw even simkaart erin doen..

* edit...zo'n nieuwe sim is overigens gratis..ik kwam uit de BEN tijd :-)

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 21-09-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Hmz, iemand nog een ander nut gevonden voor de 'lichtsensor'?

Ik merkte enkel op dat het scherm uit gaat als ik tijdens het bellen het toestel aan me oor houd, maar zou toch graag zien dat in donkere omgevingen de achtergrondverlichting op een laag pitje staat.

Op maximale lichtsterkte is het scherm nog prima te lezen in zonnige omstandigheden, maar als wekker wordt je wel wakker op een manier waar de 'wake-up light' van philips nog een puntje aan kan zuigen :(.
En om nou steeds dat aan te gaan passen?.

Hopelijk wordt het in 6.5 beter. Er zitten dusdanig veel functies in de telefoon die niet benut worden dat ze wellicht met de wijzigingen van de 6.1 rom dachten "De details doen we wel in 6.5".

Als dit de enige functie van de lichtsensor is dan is het vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f
Bedankt xon,

Toch nog maar weer bellen met T-mobile. Andere persoon en deze vertelde mij dat er meer soortgelijke problemen waren. Het ligt waarschijlijk aan de Orange sim die ik nog in mijn toestel heb. Er wordt een nieuwe opgestuurd dus over 2 á 3 dagen weet ik meer.

Dacht dat ik met skye de tweede camera kon testen maar dat wil ff niet. Weet iemand een proggie om deze uberhaubt aan het werk te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
  • Laatst online: 22:20
Ik heb 2 vreemde problemen:

1.

De telefoon stopt, soms na enkele uren en soms na een dag, met trillen en geluid maken. Ik zie wel het scherm oplichten waarop te zien is dat er bijv. gebeld wordt of er een sms is binnengekomen. Maar dat is het. Herstart ik de telefoon dan werkt het weer zoals het hoort.

Als ik naar Intellingen -> Geluidsinstellingen -> Geluid melding -> Nieuw SMS bericht ga staat Geluid afspelen en trillen aan. Als ik dan een geluid ga kiezen (als het geluid niet meer werkt) vraagt de telefoon telkens of ik de stille modus wil deactiveren. Maar wat ik ook kies, hij blijft het vragen.

De stille modus staat overigens ook niet aan. Volume op het hoogst mogelijke.

Misschien heeft het er mee te maken dat als je naar Modus Manager gaat zowel bij Zakelijk als Prive onder Belsignaal Trillen staat (hoewel, met trillen stopt ie dus ook). Dat is met geen mogelijkheid te wijzigen.

2.

Ik haal mijn email op dmv push mail icm Exchange. Op mijn Today scherm van Samsung is standaard het eerste bericht leeg. Ik zie alleen een dubbele punt (waar je normaal dus ziet naam: onderwerp, zie ik alleen : ). De berichten die er onderstaan hebben dat probleem niet.

Meer mensen dit probleem?

[ Voor 14% gewijzigd door wowzie op 21-09-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
wowzie schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:27:
Ik heb 2 vreemde problemen:

1.

De telefoon stopt, soms na enkele uren en soms na een dag, met trillen en geluid maken. Ik zie wel het scherm oplichten waarop te zien is dat er bijv. gebeld wordt of er een sms is binnengekomen. Maar dat is het. Herstart ik de telefoon dan werkt het weer zoals het hoort.

Als ik naar Intellingen -> Geluidsinstellingen -> Geluid melding -> Nieuw SMS bericht ga staat Geluid afspelen en trillen aan. Als ik dan een geluid ga kiezen (als het geluid niet meer werkt) vraagt de telefoon telkens of ik de stille modus wil deactiveren. Maar wat ik ook kies, hij blijft het vragen.

De stille modus staat overigens ook niet aan. Volume op het hoogst mogelijke.

Misschien heeft het er mee te maken dat als je naar Modus Manager gaat zowel bij Zakelijk als Prive onder Belsignaal Trillen staat (hoewel, met trillen stopt ie dus ook). Dat is met geen mogelijkheid te wijzigen.

2.

Ik haal mijn email op dmv push mail icm Exchange. Op mijn Today scherm van Samsung is standaard het eerste bericht leeg. Ik zie alleen een dubbele punt (waar je normaal dus ziet naam: onderwerp, zie ik alleen : ). De berichten die er onderstaan hebben dat probleem niet.

Meer mensen dit probleem?
Puntje 1 herken ik niet...wel op mijn vorige Omnia en het enige wat toen hielp is een harde reset :|

Puntje 2 Dit zijn van die gekke problemen waar je eeuwen naar blijft zoeken. Ik haal ook mijn mail op via exchange en lijkt allemaal prima te gaan. Heb de afgelopen wel 2 keer gehad dat ie niet kon syncen en met een restart werkte dat weer..

@BLACKfm

Je kan de helderheid toch op automatisch zetten? Hij past zich dan automatisch aan aan de lichtsterkte..ik heb dit overigens snel weer uitgezet want werd irritant.

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 21-09-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Vind het trouwens wel apart dat er zo weinig reviews van deze omnia pro/qwerty zijn... Natuurlijk lijkt hij enorm op de omnia II maar dan nog.

Is er trouwens een copy/paste functie die puur met het toetsenbord te doen is? Er zit geen CTRL knop op dus ctrl^c / ctrl^v is een beetje lastig. Merkte wel dat door het ingedrukt houden van de geselecteerde tekst op het touchscreen een copy/paste menuutje verschijnt maar toch...

Hoop verder dat er nog wat support komt wbt roms, dat was toch heerlijk van de HTC Touch Pro. De userbase en ook aanbod van custom roms was zo groot! Maar eerst maar eens wachten op de Windows 6.5 rom :) Al met al nog steeds een heerlijk telefoontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Nou ik heb hi.nl gebeld. Het is weer uitgesteld tot 30 september. :(

Moet niet gekker worden. Stelletje lamballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313824

Misschien iemand nog een paar leuke gratis games gevonden om de tijd te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Snakeye2209 schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:09:
Nou ik heb hi.nl gebeld. Het is weer uitgesteld tot 30 september. :(

Moet niet gekker worden. Stelletje lamballen.
Waarom duurt dat zo lang bij Hi? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
parff schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:31:
[...]

Hij is unbranded, maar wel met irritante vodafone bookmarks (Opera). Ik heb eindelijk een manier gevonden om deze te verwijderen. Misschien wel handig voor jou en anderen hoe dit moet:

Alles hierin verwijderen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\OperatorBookmarks
Ok niemand die weet hoe ik hier kom?? Dus menu en dan :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Alessandr0 op 21-09-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Met een programma als Total Commander welke je via de computer op je mobiel kan installeren.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Ik heb het al eerder gezegd: download http://www.google.nl/webh...ditor&fp=bbe077f8d6164363, sluit je tel aan pc, start hem op en dan spreekt het voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317710

Kan iemand mij vertellen hoe de RSS reader werkt, ik krijg constant geen verbinding terwijl internet, wifi en bt gewoon wel werkt. Doe ik iets fout, doet de RSS reader het bij jullie wel
alvast bedankt...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
MeltedForest schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:58:
[...]

Waarom duurt dat zo lang bij Hi? :?
Kon de dame aan de andere kant niet vertellen. Het duurde wel lang met haar antwoord toen ik aangaf dat ik overal las dat andere providers ze wel uitleverde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
http://cgi.ebay.co.uk/Sam...Sfp=TL0909181910003r35376

dit is eigenlijk 1 van de enige protectors die er te vinden is. Lijkt echt voor de pro te zijn maaaaar gaat dwars over de sensoren bovenaan het toestel en ik vraag me af of het dan nog wel lekker werkt. In iedergeval bedekt ie ook de frontcamera..maar ja daar hoef je nou niet 5mp foto's mee te maken.

Of is dit toevallig de sp die iemand al had gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
xon schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:39:
http://cgi.ebay.co.uk/Sam...Sfp=TL0909181910003r35376

dit is eigenlijk 1 van de enige protectors die er te vinden is. Lijkt echt voor de pro te zijn maaaaar gaat dwars over de sensoren bovenaan het toestel en ik vraag me af of het dan nog wel lekker werkt. In iedergeval bedekt ie ook de frontcamera..maar ja daar hoef je nou niet 5mp foto's mee te maken.

Of is dit toevallig de sp die iemand al had gekocht?
Die had ik wel gezien, maar las het volgende waardoor ik nou niet wist of ze perfect zouden passen of niet:

* Cut to fit the specific display perfectly

Heb zelf deze gekocht:

http://cgi.ebay.com/HighT...MSfp=TL090915141007r31857

Maar ben er geen fan van, is vrij dik... Ziet er niet mooi uit (moeilijk/onmogelijk het er egaal op te brengen, duidelijk aanwezig en alsof er stof/lucht onder zit) en past ook niet perfect. Wel over de display maar de gaatjes voor de sensoren en camera overlappen niet goed. Beetje matig dus.

Laat hem er maar opzitten tot brando ofzo met een screenprotector komt. Maar vind dat er voorlopig nog maar weinig te vinden is voor de B7610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
m0ridin schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:47:
[...]

Die had ik wel gezien, maar las het volgende waardoor ik nou niet wist of ze perfect zouden passen of niet:

* Cut to fit the specific display perfectly

Heb zelf deze gekocht:

http://cgi.ebay.com/HighT...MSfp=TL090915141007r31857

Maar ben er geen fan van, is vrij dik... Ziet er niet mooi uit (moeilijk/onmogelijk het er egaal op te brengen, duidelijk aanwezig en alsof er stof/lucht onder zit) en past ook niet perfect. Wel over de display maar de gaatjes voor de sensoren en camera overlappen niet goed. Beetje matig dus.

Laat hem er maar opzitten tot brando ofzo met een screenprotector komt. Maar vind dat er voorlopig nog maar weinig te vinden is voor de B7610.
ai ai..die was ik dus NET aan het bestellen!!

Je hebt ook nog een iets dunnere..mischien is dat beter tot aan Brando...heb ze overigens gemaild Brando om te vragen wanneer die komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Sorry guys:

Hi,

Sorry, we have no plan yet.

Thanks & Best Regards,

Nina
Brando Workshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
xon schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:20:
Sorry guys:

Hi,

Sorry, we have no plan yet.

Thanks & Best Regards,

Nina
Brando Workshop
Misschien heb jij er betere ervaringen mee (met die screenprotecter dus) ;)

Maar wel ruk van Brando zeg, hoop dat een andere fabrikant er dan snel mee komt. Zonde want vond de Brando voor mn touch pro echt prima.

Meh, toch ook maar die 6pack van ebay besteld voor een paar euro. In ieder geval het proberen waard, ik laat t wel weten als ie binnen is en hoe hij bevalt.

[ Voor 18% gewijzigd door m0ridin op 22-09-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
En deze dan?

http://www.pdashop.nl/pro...samsung-omnia-qwerty.html

-edit-

Ow nee, is nog niet leverbaar..... |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Snakeye2209 op 22-09-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
dat is dus een Brando..en daarvan had ik dat bericht gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0

Haal dan deze van de omnia 2, brando beetje knippen en klaar en leverbaar en maar 11 euro

[ Voor 5% gewijzigd door Alessandr0 op 22-09-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Alessandr0 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:40:

Haal dan deze van de omnia 2, brando beetje knippen en klaar en leverbaar en maar 11 euro
maaarum..het gaat er toch juist om dat ie perfect past en je niet wil zien. Ik kan me haast niet voorstellen dat het zo precies te knippen is dat je het niet ziet.

Volgens mij is omnia II ietsje groter qua scherm begreep ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
xon schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:54:
[...]

maaarum..het gaat er toch juist om dat ie perfect past en je niet wil zien. Ik kan me haast niet voorstellen dat het zo precies te knippen is dat je het niet ziet.

Volgens mij is omnia II ietsje groter qua scherm begreep ik
Hij (scherm) is iets langer 0,2 inch dus dat beetje maakt niet zoveel uit(voor mij) met knip werk past hij goed en geen probleem.
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste