http://www.viptronics.nl/product_info.php?products_id=135664
hier word hij nu op woensdag 23 september verwacht
hier word hij nu op woensdag 23 september verwacht
Anoniem: 317147
Wow eerstparff schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:45:
Kan iemand mij trouwens vertellen of het echt zo is dat ze bij vodafone niet meer de helft van je contract periode 50% korting geven (ingaande vandaag), maar dat het nu 1/4 van je contract periode is geworden.
Er werd mij namelijk verteld dat de eerste genoemde aanbiedingen niet meer gelden. Ik heb ook aansluitkosten moeten betalen. Op de site staan gewoon de oude aanbiedingen, maar misschien hebben ze het nog niet veranderd?
Wel dikke 80-100 euro verlies geleden
[ Voor 23% gewijzigd door Alessandr0 op 07-09-2009 17:00 ]
revieuwparff schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:45:
Nou, ik heb het toch echt gehaald vandaagAmsterdam, ergens bij Kalverstraat hadden ze hem.
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand mij trouwens vertellen of het echt zo is dat ze bij vodafone niet meer de helft van je contract periode 50% korting geven (ingaande vandaag), maar dat het nu 1/4 van je contract periode is geworden.
Er werd mij namelijk verteld dat de eerste genoemde aanbiedingen niet meer gelden. Ik heb ook aansluitkosten moeten betalen. Op de site staan gewoon de oude aanbiedingen, maar misschien hebben ze het nog niet veranderd?
Wel dikke 80-100 euro verlies geleden
Dat is dan kutAlessandr0 schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:55:
[...]
Wow eerstop vodafone.nl kan het nog tot eind september met 50% korting liet ik mij vertellen
breng hem terug en bestel via vodafone.nl ben net gebeld en kan hem nu verlengen met toestel erbij want hij is nu officieel op voorraad bij hunparff schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:12:
[...]
Dat is dan kut
Eerste wat me gelijk was opgevallen was de speling van de toetsenbord. Ik had dan ook gelijk gevraagd of ik een andere toestel mocht proberen, die had toch wel minder last van. Maar helaas niet spelingvrij.
Je krijgt:
1 software cd
1 stylus (raar dat er niet 2 worden meegeleverd)
adapter
usb kabel
headset
Onder de €300?! Zonder abonnement? Ik heb hem nog nergens onder de €398 gezien...xon schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:39:
Net even gekeken bij wat shops in Duitsland (waar die trouwens al onder de 300 euro is gekomen) maar ook daar nog niet leverbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door A_to_the_S op 07-09-2009 19:20 ]
Werd vandaag gebeld door vodafone dat ze op voorraad zijn dus je hebt hem deze dagen binnen mocht alles goed gaanBLACKfm schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:42:
Topic gaat ineens in een sneltrein vaart, zo enkele reacties per dag gaat het de laatste dagen met pagina's tegelijk.
Ik hoop echt zo dat ik deze week een telefoontje krijg. Zou het wel erg kut vinden dat je de telefoon normaliter de volgende dag krijgt als deze beschikbaar is (en je besteld op de vodafone site) en ze vervolgens wel de winkels uit vliegen (al is er tot nu toe 1 geval).
he man, ben inmiddels thuis, heb foto gemaakt, maar weet nog steeds niet hoe ik die kan plaatsen hier. heb geen enkele behoefte om wie dan ook de ogen uit te steken. was gewoon blij dat ik de telefoon had en wilde iedereen vertellen die erop wacht dat ie leverbaar is bij vodafone. je klinkt toch een tikkie gefrustreerd en kinderachtig. Inmiddels heeft iemand ander het bewijs geleverd. hoop dat je veel plezier zult hebben met de telefoon, zodra je hem daadwerkelijk in je handen hebt.Alessandr0 schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:32:
[...]
Hij vroeg gisteren nog hoe hij een foto kon plaatsen hier, dus hij had er zeker nog wel aan gedacht. Maar dat soort gasten blijf je altijd houden, anderen een beetje jaloers maken van ''oh ik heb hem al'' maar een foto leveren kan nu niet of ben nu op werk of ben ongesteld yeah right![]()
Ik ben zelf net even hier bij alle shops langs geweest in de stad en niemand die hem had en wist wanneer hij geleverd zou worden. En van mijn 15 reminders ook nog niks gehoord en vodafone.nl zou mij bellen wanneer hij leverbaar was ook nog niks, dus ik denk echt dat niemand hem nog heeft.
Anoniem: 317361
Anoniem: 75599
IK...KAN...NIET...MEER...WACHTÛÛÛÛÛÛÛH!!!Alessandr0 schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:31:
[...]
Werd vandaag gebeld door vodafone dat ze op voorraad zijn dus je hebt hem deze dagen binnen mocht alles goed gaan
Is wel balen. Gelukkig krijg je nu wel 50% korting op je internet, dus dat maakt de kosten voor de eerste 3 maanden rond 23 euro.Alessandr0 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:48:
[quote]parff schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:12:
[...]
Dat is dan kut
Uhm je had gelijk het was eind augustus afgelopen, ik krijg ook 1/4 korting dus loop nu ook geld mis maar ach.
1 jarig abbo genomen en 8 a 9 werkdagen wachten, dus ondanks dat hij op voorraad is toch nog even wachten vanwege mijn verlenging. Wacht ook nog op de eerste echte reviews hier
Je kan toch met je stylus woorden selecteren en dan erop drukken(inhouden) en kopieren, plakken(kan bij alle wm toestellen)?parff schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:58:
[...]
Is wel balen. Gelukkig krijg je nu wel 50% korting op je internet, dus dat maakt de kosten voor de eerste 3 maanden rond 23 euro.
Bevindingen:
En waar is het ctrl knopje? Is toch wel heel handig als je wil selecteren, kopieren, plakken etc..... of is die ergens terug te vinden?
Verder erg jammer dat de slider losjes zit, opzich wel irritant als je het scherm aantikt.
CPU op fastest zetten lukt niet, want hij springt weer op auto als je na 10 minuten de instellingen weer terugkijkt. T9 komt altijd weer aan te staan na opnieuw opstarten van het toestel.
(
[ Voor 10% gewijzigd door Alessandr0 op 08-09-2009 17:28 ]
Is toch wel sneller met toetsenbord.Alessandr0 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:26:
[...]
Je kan toch met je stylus woorden selecteren en dan erop drukken(inhouden) en kopieren, plakken(kan bij alle wm toestellen)?
Dat van je sms t9 is wel klote had ik bij voorgaande samsungs niet
Anoniem: 6360
Newb vraag, wat is spb?, dan kan ik het vast downloadenparff schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:16:
[...]
Is toch wel sneller met toetsenbord.
Net Touchwiz gedoe uitgeschakeld en SPB geinstalleerd..... wat een verademingsms probleem is ook hiermee gefixed!
Dat zou best kunnen of omdat vodafone een soort exclusive contract heeft met samsung dat ze hem een paar weekjes eerder mogen uitbrengen. Kpn bijvoorbeeld (mag)(heeft) ze pas op 1 oktober leveren.xon schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:47:
even wat info voor de niet vodafonurs..
Ik ben wel erg benieuwd naar de firmware. Het kan zijn dat de vertraging is ontstaan omdat er een soft/firmware update is geweest in de gene die nog geleverd moeten worden en dat ook hier vodafoon hele kleine bugjes voor lief heeft genomen
Je moet hem toch al binnen hebben als ze hem zogenaamd al op voorraad hebben, ghewoon bellen die gasten ze zitten daar toch de hele dag maar wat aan te klotenBLACKfm schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:24:
Geen reacties vandaag?
Zit zelf gekluisterd aan de telefoon, maar helaas ben ik nog niet gebeld. Mocht ik vrijdag nog niks gehoord hebben ga ik weer eens bellen en laat ik me niet nogmaals afschepen met een 'backorder' verhaal, we hebben nu tenslotte 'bewijs' dat vodafone ze heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Alessandr0 op 09-09-2009 14:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 317147 op 09-09-2009 14:37 ]
Wat klopte er dan niet aan je verlenging? Ik ga m'n abonnement vanmiddag ook verlengen bij Vodafone, dus dan is het handig om alvast te weten wat ze eventueel fout kunnen doenAlessandr0 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:22:
Ik heb 2 dagen terug met veel moeite(5 dagen zitten te bellen) een verlenging kunnen doen, kijk ik vgisteren klopt het voor geen meter, probeer ze al uren te bereiken maar nee hoor ''sorry meneer we zijn te druk we bellen u zo snel mogelijk terug'' en dat al vanaf 9.00 uur gisteren. Ik weet niet wat voor studenten ze daar aannemen, maar ze klinken allemaal zwaar gehandicapt. En dat ze alles op voorraad hebben betwijfel ik nu ook.
[ Voor 7% gewijzigd door A_to_the_S op 09-09-2009 15:03 ]
Ik heb het over de online shop, moest eerst 121 euro bijbetalen maar krijg een rekening van 189 euroBoertje1991 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:56:
[...]
Wat klopte er dan niet aan je verlenging. Ik ga m'n abonnement vanmiddag ook verlengen bij Vodafone, dus dan is het handig om alvast te weten wat ze eventueel fout kunnen doenVoorkomen is beter dan genezen
Ik heb trouwens ook nog geen echte reviews gevonden op internet. Volgens mij zijn wij een van de eerste landen die dit toestel daadwerkelijk geleverd krijgen. Maar ze zijn nu beschikbaar, dus een review zal niet lang meer op zich laten wachten![]()
Als het goed is heb ik het toestel rond 5 uur in m'n bezit, dus als jullie vragen hebben ofzo: brand maar los
Ja dacht ik eerst ook maar volgens mij is het een luchtbelletje. kijk maar de overige hebben een gaatje om hun heen geknipt en deze 4de nietA_to_the_S schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:01:
Gasten ik wil niet mierenn**ken, maar moet je goed naar de bovenkant van de telefoon kijken in bijde plaatjes:
promotie en menig reviews :
[afbeelding]
foto van parff:
[afbeelding]
Mij valt op dat er op de foto van parff links een soort gat zit waarschijnlijk een sensor of iets dergelijks.. Waarschijnlijk heeft de Omnia pro dus ook hardware-matige aanpassingen gehad de laatste tijd...
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Ik kijk net en ik zie geen gat zoals op mijn foto. Ik heb zelfs onder felle licht gehouden en nog steeds niets. Wel raar. Wat dan wel weer te zien is (onder licht) is een derde sensor naast de twee kleine sensoren. In totaal zitten er dus 5 gaatjes boven, waar van 3 met ogen te zien zijn.A_to_the_S schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:01:
Gasten ik wil niet mierenn**ken, maar moet je goed naar de bovenkant van de telefoon kijken in bijde plaatjes:
promotie en menig reviews :
[afbeelding]
foto van parff:
[afbeelding]
Mij valt op dat er op de foto van parff links een soort gat zit waarschijnlijk een sensor of iets dergelijks.. Waarschijnlijk heeft de Omnia pro dus ook hardware-matige aanpassingen gehad de laatste tijd...
Hoe is de accu verder>? En krijg je nog lampjes te zien als je gemiste sms/oproepen hebt gehad aan de buitenkant?parff schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:46:
[...]
Ik kijk net en ik zie geen gat zoals op mijn foto. Ik heb zelfs onder felle licht gehouden en nog steeds niets. Wel raar. Wat dan wel weer te zien is (onder licht) is een derde sensor naast de twee kleine sensoren. In totaal zitten er dus 5 gaatjes boven, waar van 3 met ogen te zien zijn.
Wat ook anders is, is het "c" knopje. Bij mij is het helemaal zwart (zoals ook in de video previews te zien is) terwijl op de meeste foto's er een "c'tje" op staat.
Ook iets heel raars met de toetsenbord. Als je ff snel alle symbolen wil bekijken, moet je alt vasthouden en op "shift" (knop je met pijltje naar boven) drukken. Dat is dus echt niet handig.
Afgelopen nacht rond 1 uur volgeladen, en nu heb ik nog 62% over met 3G hele tijd aan.Alessandr0 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:16:
[...]
Hoe is de accu verder>? En krijg je nog lampjes te zien als je gemiste sms/oproepen hebt gehad aan de buitenkant?
Dus in principe 38% accu weg in standbyparff schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:15:
[...]
Afgelopen nacht rond 1 uur volgeladen, en nu heb ik nog 62% over met 3G hele tijd aan.
Nope geen lampjes of dergelijke voor smsjes of gemiste oproepen.
Een hele grote minpunt.. ingesprek volume is TE laag. Ik hoor de ander heel slecht in een rustige omgeving, laat staan als je bijv. op het station staat. Ik heb dit (http://www.pspmyspace.com...king-your-ring-tones.html) al geprobeerd, maar blijkt geen effect te hebben, of die instellingen zijn niet voor voice speaker bedoeld?
Ja ik heb wel wat gebruik van gemaakt. Wat browsen, met instellingen spelen, smsjes sturen... normaal gebruik dus.n00bs schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:29:
[...]
Dus in principe 38% accu weg in standbytenzij jij vanaf 1 uur vannacht tot nu gebruik gemaakt heb van jouw telefoon...
Denk niet dat ie dan langer dan 1 dag meegaat.n00bs schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:51:
Naja ik ben wel zeer benieuwd hoe lang de accu het na volledig leeg en opnieuw opladen uithoud met bv browsen, films en muziek.
Hoe duidelijk is het beeldscherm trouwens buiten in het zonlicht?
[ Voor 5% gewijzigd door parff op 09-09-2009 22:11 ]
Anoniem: 6360
parff schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:56:
Spb installeren en opstarten. Daarna zal die alles vervangen, ook na restart. Bij spb heb je trouwens de optie om via Start het spb menu op te roepen. Dit werkt dus niet bij mij, ik krijg dan het normale Start menu van windows.
Scherm werkt hier perfect trouwens. Ik heb ook tijdje met Omnia 2 kunnen spelen, en mijn Omnia Pro reageert en ziet er uit als het scherm van Omnia 2.
Ik heb trouwens het geluid wanneer je in gesprek bent eindelijk harder kunnen zetten. Voor degene die dat later ook willen doen:
*#0002*28346# typen
Daarna Voice Receiver kiezen (het lukte niet bij mij omdat ik Voice Speaker alleen veranderde)
En dan deze veranderen naar:
---> L1VL2 - 110
---> HPG7 - 1110
---> L3L7 - 10
---> OVL7 - 00001001
---> OVR7 - 00001001
lmocht er iemand zitten te springen om een mooie startpost te maken PM me even..ik heb er simpelweg geen tijd voor op dit moment en ook de kennis niet om het er gelikt uit te laten zien
[ Voor 32% gewijzigd door BLACKfm op 10-09-2009 17:25 ]
Anoniem: 317710
[ Voor 7% gewijzigd door Alessandr0 op 10-09-2009 19:27 ]
Anoniem: 75599
Wat bij mij hielp was:Alessandr0 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:20:
Ok heb hem nu binnen en hij is unbrandedzit er nu al een aantal uurtjes mee te spelen maar hoe krijg ik vodafone internet er goed op heb alles op vodafone geklikt maar op de 1 of andere manier doet hij eht niet(dus de toestelinstellingen voor internet met vodafone)
Oja mochten er mensen foto's willen zien van pakje + inhoud en verrgelijking met een touch diamond let me know
Ik heb zelfs de instellingen van de omnia 2 handmatig gedaan en nog werkt het nietAnoniem: 75599 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:10:
[...]
Wat bij mij hielp was:
Instelling->Geavanceerd->Verbinding->Brownserverbindingen->Internet selecteren
[ Voor 21% gewijzigd door Alessandr0 op 10-09-2009 20:18 ]
ga ze nu makenAnoniem: 317147 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:34:
ja foto's van de inhoud. Dat is altijd wel nice. Dus als het mogelijk is
Hij is unbranded, maar wel met irritante vodafone bookmarks (Opera). Ik heb eindelijk een manier gevonden om deze te verwijderen. Misschien wel handig voor jou en anderen hoe dit moet:Alessandr0 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:20:
Ok heb hem nu binnen en hij is unbrandedzit er nu al een aantal uurtjes mee te spelen maar hoe krijg ik vodafone internet er goed op heb alles op vodafone geklikt maar op de 1 of andere manier doet hij eht niet(dus de toestelinstellingen voor internet met vodafone)
Oja mochten er mensen foto's willen zien van pakje + inhoud en verrgelijking met een touch diamond let me know
[ Voor 3% gewijzigd door parff op 10-09-2009 20:34 ]
Nou cancel je bestelling en loop een vodafone shop binnen zou ik zeggenBLACKfm schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:26:
Schijt vodafone. Bestel je maanden (begin aug.) van te voren krijg je vandaag een telefoontje van de koerier dat ze um pas volgende week woensdag kunnen brengen "omdat ze het enorm druk hebben".
Wat is dat nou voor boelschijt?
"Vandaag besteld, morgen in huis" staat er bij hun op vodafone site...
Hoe dan ook is die dus onderweg, maar er gaat wel een belletje naar vodafone als ik thuis ben, want dit was niet de afspraak.
Edit:
Stelletje apen daar bij vodafone "Levering binnen 24 uur geld alleen voor simkaarten, het staat alleen niet duidelijk vermeld op de website, we hebben het al verteld tegen de webmasters maar het schiet nog niet erg op"
Waar zijn die 'webmasters' dan de hele dag mee bezig als er dagen niks op de site veranderd ??
Maargoed, dan maar wachten tot volgende week. Ik heb in ieder geval zekerheid
Hij wiebelt wel wat ja maar dat is toch bij alle schuiftoestellen. heb er niet echt last vanparff schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:31:
[...]
Hij is unbranded, maar wel met irritante vodafone bookmarks (Opera). Ik heb eindelijk een manier gevonden om deze te verwijderen. Misschien wel handig voor jou en anderen hoe dit moet:
Alles hierin verwijderen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\OperatorBookmarks
Vraagje, zit jouw scherm ook zo losjes tov het toetsenbord?
[ Voor 8% gewijzigd door Alessandr0 op 10-09-2009 20:55 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Alessandr0 op 10-09-2009 22:47 ]
Tja, maar dan heb ik dus geen 50% korting het eerste jaar en geen 100 euro toestelkorting (waardoor je dus 2 niveau's in abbonement kunt zakken zonder bij te betalen). En die actie is naar verluid dus alweer afgelopen en was ook alleen online als ik het toen goed gelezen had.B0MBACI schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:51:
[...]
Nou cancel je bestelling en loop een vodafone shop binnen zou ik zeggen
[ Voor 15% gewijzigd door Alessandr0 op 11-09-2009 12:49 ]
Ben al een tijdje nu aan het zoeken naar een oplossing voor toetsenbord verlichting.... heb twee programma's geprobeerd die voor Touch Pro/Htc's waren gemaakt, maar die werkten dus nietAlessandr0 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:40:
Yep tot eind augustus was het.
Oh en hoe krijg ik mijn toetsenbord verlichting wat langer aan?? Nu gaat hij echt al na 2 seconden telkens uit echt heel irri.
En geluid uitdoen van mijn toestel dan gaat meteen alles uit, ik wil dus alleen die knoppen wat ik druk uit hebben maar als ik iets opneem moet ik het geluid wel weer aanzetten of als ik naar een filmpje kijk iemand ook tips hiervoor?
Verder is hij kleiner dan ik had verwacht en hij glijd lekker in je broekzak weg nog beter dan mij oude samsung d600. Work en Life modus duurt soms wel 5-10 seconden maar ach zo vaak ga je niet heen en weer.
Verder accu tijd gister middag opgeladen en nu nog 70 Procent over, zat er gisteren de gehele dag met wifi rss feed activesync internetten dus deed er alles mee accu tijd is dus super. Mijn touch diamond was na 3 uurtjes al leeg als ik dit er allemaal mee deed.
Online is het nu ook zoals in de winkel. Op beide plaatsen is de actie eind augustus afgelopen.BLACKfm schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:28:
[...]
Tja, maar dan heb ik dus geen 50% korting het eerste jaar en geen 100 euro toestelkorting (waardoor je dus 2 niveau's in abbonement kunt zakken zonder bij te betalen). En die actie is naar verluid dus alweer afgelopen en was ook alleen online als ik het toen goed gelezen had.
[ Voor 16% gewijzigd door parff op 11-09-2009 13:06 ]
Ok geluiden gelukt nu thanks(had beter moeten kijken) maar toetsenbord verlichting blijft echt klote hoop dat er een oplossing voor komtparff schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:04:
[...]
Ben al een tijdje nu aan het zoeken naar een oplossing voor toetsenbord verlichting.... heb twee programma's geprobeerd die voor Touch Pro/Htc's waren gemaakt, maar die werkten dus niet
Voor touch geluiden moet je bij geluid instellingen zijn, kan je het uitzetten.
Ik neem aan dat je bij de profielen het geluid voor diverse zaken apart aan en uit kan zetten? dat was bij de oude Samsungs ook, dus ik zie niet in waarom deze functie opeens weg zou zijn.Alessandr0 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:40:
Yep tot eind augustus was het.
Oh en hoe krijg ik mijn toetsenbord verlichting wat langer aan?? Nu gaat hij echt al na 2 seconden telkens uit echt heel irri.
En geluid uitdoen van mijn toestel dan gaat meteen alles uit, ik wil dus alleen die knoppen wat ik druk uit hebben maar als ik iets opneem moet ik het geluid wel weer aanzetten of als ik naar een filmpje kijk iemand ook tips hiervoor?
Verder is hij kleiner dan ik had verwacht en hij glijd lekker in je broekzak weg nog beter dan mij oude samsung d600. Work en Life modus duurt soms wel 5-10 seconden maar ach zo vaak ga je niet heen en weer.
Verder accu tijd gister middag opgeladen en nu nog 70 Procent over, zat er gisteren de gehele dag met wifi rss feed activesync internetten dus deed er alles mee accu tijd is dus super. Mijn touch diamond was na 3 uurtjes al leeg als ik dit er allemaal mee deed.
[ Voor 6% gewijzigd door n00bs op 11-09-2009 14:40 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Gydeon op 12-09-2009 06:18 . Reden: vraag over G-sensor en oortelefoon bijgewerkt ]
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 317147 op 11-09-2009 18:05 ]
jep..vanaf vandaag overal ruim op voorraadAnoniem: 317147 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:05:
smartphoneshop heeft hem ook.en voor 19.00 besteld is morgen in huis
EDIT:
ik heb hem besteld. Nu maar hopen dat hij morgen ook daadwerkelijk hier op de deurmat ligt
idd gsm.nl heeft hem ook binnen. Orderstatus is bijgewerkt tot Logistiek Verzenden Afhandeling
[ Voor 7% gewijzigd door mexxdude op 12-09-2009 01:38 ]
Ik heb hem nog niet maar volgens mij is het antwoord njet..ten eerste omdat intern geheugen sneller is en tegelijk dus een verkoopfactor.A_to_the_S schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:05:
Aan degene die hem al hebben: zit er een miniSD kaart bij?
[ Voor 82% gewijzigd door NIKDCC op 12-09-2009 14:40 . Reden: info toegevoegd ]
hmm weer niet goed gekekenparff schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:32:
Als je je wekker instelt, kan je helemaal onderaan "Auto Power" selecteren. Bedoel je dat?
[ Voor 32% gewijzigd door Alessandr0 op 13-09-2009 07:33 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Alessandr0 op 12-09-2009 20:01 ]
Maar....heb je het dan over MSN zeg maar? Want je moet eerst je windows live profiel aanmaken he met aparte icoon. MSN en hotmail halen dan de gegevens uit dat profiel. Zo werkt dat bij mij in iedergeval op me andere mobile 6 phoneAlessandr0 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:46:
[...]
hmm weer niet goed gekekendoet het
en meer mensen last van slechte verbinding met hotmail, zegt steeds kan geen verbinding maken met wiindows live terwijl ik gewoon kan internetten(vodafone)
Ik kan niet aanmelden, alle stappen gaan goed dus aanmelden windows, wachtwoord en naam@hotmail.com alleen bij stap 5 email syncroniseren en dan klikken om het af te ronde staat er. U kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. probeer het later opnieuwxon schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:27:
[...]
Maar....heb je het dan over MSN zeg maar? Want je moet eerst je windows live profiel aanmaken he met aparte icoon. MSN en hotmail halen dan de gegevens uit dat profiel. Zo werkt dat bij mij in iedergeval op me andere mobile 6 phone
Hiermee kun je aangeven of en wanneer (welke tijden) je e-mails wilt gaan ophalen / verzenden wanneer je in het buitenland zit. Dit zal vele euro's goedkoper zijn.parff schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:38:
Ik heb ook ff een vraagje. Wat is "use automatic send receive schedule when roaming" optie nou goed voor. Ik ontvang m'n mailtjes per halfuur. Wat gebeurt als ik die optie aan heb en als ik hem uit heb?
Jamesbond007uk
Aan: schedule wordt ook gebruikt als je in het buitenland zit (roaming)parff schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:38:
Ik heb ook ff een vraagje. Wat is "use automatic send receive schedule when roaming" optie nou goed voor. Ik ontvang m'n mailtjes per halfuur. Wat gebeurt als ik die optie aan heb en als ik hem uit heb?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Geheugeninstellingen-> Geheugen wissenTylen schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:18:
Weet iemand hoe ik heb terug naar de fabrieksinstellingen kan zetten? Kan het echt helemaal nergens vinden.
Oja, ergens in oktober komt de Windows 6.5 Rom uit van Samsung zelf.
[ Voor 47% gewijzigd door Alessandr0 op 15-09-2009 18:13 ]
1. JaGydeon schreef op maandag 14 september 2009 @ 20:36:
Is er toevallig een eigenaar die mij nogmaals wil helpen met de volgende vragen:
1. Kan de ingebouwde Accellero-meter detecteren dat je toestel in portrait / landscape mode ligt en dus automatisch je scherm draaien?
2. Kan iemand een foto posten die hij/zij gemaakt heeft met de telefoon. Ben wel benieuwd wat nu de kwaliteit is van de 5.0 MP camera van Samsung ( ben wel bekend met Nokia's met Carl-Zeiss lens, maar weet niet hoeveel dit scheelt ).
3. Is het mogelijk om met dit toestel in een luidruchtige omgeving te bellen? Heb nu een vervangend toestel van de verzekering die ontzettend hard kan, een flink voordeel als je in een drukke ruimte zit. Dat is ook een samsung. Heeft deze Louvre dat ook?
Alvast bedankt
Hoe kom ik daarparff schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:31:
[...]
Alles hierin verwijderen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\OperatorBookmarks
[ Voor 6% gewijzigd door Alessandr0 op 15-09-2009 18:46 ]
Out of the box gaat hij het niet doen met alleen maar dit, welke andere handellingen instellingen heb jij gebruikt om te internetten. Ik heb omnia 2 instelling gebruikt plus wat jij hierboven zegt dan doet internet het wel maar kan niet inloggen op msn en hotmail, jij wel??Anoniem: 75599 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:10:
[...]
Wat bij mij hielp was:
Instelling->Geavanceerd->Verbinding->Brownserverbindingen->Internet selecteren
[ Voor 10% gewijzigd door MeltedForest op 15-09-2009 19:30 ]
Met MobileRegistryEditor.
Heb jij vodafone zo ja wat voor instellingen heb jij gedaan om te internetten??parff schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:45:
[...]
Met MobileRegistryEditor.
Hoe lang hou jij het vol met je batterijen. Gister en vandaag eens goed gebruik van gemaakt (dus email sync, browsen, smsen, bellen) en na 20 uur stond ie op ongeveer 10% ........ nu zo ingesteld dat ie 3g verbreekt als niet gebruik van wordt gemaakt, hopelijk houdt ie het langer vol, anders is er toch iets mis met mijn batterijen?
Ja ga het weer proberenparff schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:28:
Ik gebruik Telfort hierop. Nog steeds problemen met Windows Live? Misschien een idee om de internet instellingen te verwijderen en opnieuw instellen.
Hahaha ja ik ben Nokia e71 gewend, misschien vandaar. Maar in de Omnia 2 topic hebben mensen betere ervaring met hun batterij, vind het wel raar dat Omnia Pro het minder doet dan Omnia 2.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq