Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

Tromp.et schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:05:
[...]

IDD. Ik hoop er zelfs nog langer mee te doen :).
Maar misschien komt er wel een onofficiele ROM. :9
laten we het hopen ;)...

nog een paar vraagjes dan maar...

1. navigon ga ik zo ff proberen.... welke navigaties raden jullie verder aan en zijn het best...

2. nog leuke aanraders qua gadgets / gamers hiero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou je bij 't installeren van navigon aan hun handleiding en alles loopt gesmeerd.
Niet zelf dingen uit gaan vinden. Bovendien kan het programma zelf de GPS configureren. Gewoon laten doen.

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

binnenkort mag ik mijn abo verlengen, en ga dan een nieuw toestel uitzoeken, maar zit te twijfelen aan een Omnia Qwerty en de Omnia II, voor zover ik heb uit kunnen vogelen is de Qwerty de Omnia I met een qwerty toetsenbord. En de Omnia II de opvolger van de Omnia I.

Nou vroeg ik me af wat de voordelen van de Qwerty zijn ten opzichte van de Omnia I, behalve het qwerty bordje natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:45
pcprutser schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:51:
binnenkort mag ik mijn abo verlengen, en ga dan een nieuw toestel uitzoeken, maar zit te twijfelen aan een Omnia Qwerty en de Omnia II, voor zover ik heb uit kunnen vogelen is de Qwerty de Omnia I met een qwerty toetsenbord. En de Omnia II de opvolger van de Omnia I.

Nou vroeg ik me af wat de voordelen van de Qwerty zijn ten opzichte van de Omnia I, behalve het qwerty bordje natuurlijk ;)
Tja, toen ik dit toestel koch was ie net uit. Samen met de gewone Omnia II. Hij was alleen ruim 100 euro goedkoper, en ja dan is de keuze snel gemaakt. Tegenwoordig is dit echter niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net FPSECE 0.010 op mn QWERTY gezet. Met ps1 game test drive!! Hij loopt nu mooi. T lukt alleen niet om de toetsen in te stellen....

Zijn er mensen die ervaring hebben met FPSECE, die weten hoe je de toetsen instelt?

pm is altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09-2020
WM 6.5 voor de Vodafone modellen is beschikbaar via NPS *eindelijk* :)

[ Voor 6% gewijzigd door Machiel88 op 17-02-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medetweakers,

mijn meissie heeft een Omia qwerty 7610 aangeschaft. Ze zit er nu al tijden mee te stoeien, en het lukt haar aardig (het wordt nog wel eens een mobiele tweakster). Maar nu zat ze gisteren te mopperen dat ze geen youtube filmpjes kon kijken. Ik via opera naar m.youtube, maar niets. Verbindingstimeout ofzo.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, want mijn htc heeft een youtube app; Dat werkt prima.

Nu lees ik hier ook over een youtube app. Kan iemand die misschien ergens op een uploadsite zetten ? Misschien kan mijn miessie dan straks ook youtuben. Anders is er wellicht iets anders waar ze naar moet kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:20
Laaste versie youtube app 2.2.15: CAB-File

Bron: xda-developers

[ Voor 70% gewijzigd door Schildpad op 17-02-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben je zeer erkentelijk !

En mijn meissie is waarschijnlijk gewoon erg blij als het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:27:
Heb net FPSECE 0.010 op mn QWERTY gezet. Met ps1 game test drive!! Hij loopt nu mooi. T lukt alleen niet om de toetsen in te stellen....

Zijn er mensen die ervaring hebben met FPSECE, die weten hoe je de toetsen instelt?

pm is altijd welkom ;)
Dat doe je dmv van op de Gamepad te klikken en dan op een knop die je wilt instellen op de gamepad, vervolgens zie je dat er 3 streepjes komen te staan waarna je op de knop op je telefoon kunt toetsen die je er aan wilt binden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het delen van de YouTube app!
Werkt prima na de tweede keer installeren.
Kreeg eerst een internal error. Hele spul verwijderd en nog eens geprobeerd.

Groet, Bert.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Topicstarter
Ha, dat wou ik inderdaad ook al vragen waarom Youtube niet werkt via de browser, top!

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik synchroniseer mijn Contacten graag via het Windows Mobile Devicecentrum en Outlook. Deze synchroniseert echter al mijn contacten, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Hoe kan ik selecteren welke contacten ik wel wil synchroniseren en welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[b][message=33482400,noline]
1. navigon ga ik zo ff proberen.... welke navigaties raden jullie verder aan en zijn het best...
Ikzelf gebruik iGo, heb geen extra programma's nodig en binnen een halve minuut fix, ook ben je heel ergens anders dan waar je als laatst bent geweest.

Heb zelf nog wel een vraagje:
Ik draai stock WM6.5, maar hoe kan ik nou weer een mp3 instellen als ringtone? Op de WM6.1 versie ging het probleemloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 23:23

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik heb het logo van buienradar.nl op mijn telefoon staan.

De link werkte goed.
Alleen als ik er nu op klik dan gaat hij telkens naar:
http://mmm.samsung.nl/wbuienradar

Wat ik dan te zien krijg is de samsung showroom pagina.

Nu kan ik natuurlijk gewoon de link http:buiradar.mobi
invoeren maar wil gewoon dat de link weer goed werkt.

Kan je de link veranderen of een nieuwe erop zetten?

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Nice! Thanks, flash movies gaan traag in Skyfire. Nu kan ik ze tenminste normaal bekijken...

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:12
Kan ik ook ergens goedkoop internet abbo aanschaffen? Vind 9.50 bij hi wel erg duur per maand.

Als ik trouwens thuis wifi aanzet, kan ik dan ook gewoon gebruik maken van alle internet diensten? Zonder kosten wel te verstaan?

[ Voor 41% gewijzigd door G.Scholtens op 18-02-2010 16:53 ]

• Bozznl

Bozznl

G.Scholtens schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:46:
Kan ik ook ergens goedkoop internet abbo aanschaffen? Vind 9.50 bij hi wel erg duur per maand.

Als ik trouwens thuis wifi aanzet, kan ik dan ook gewoon gebruik maken van alle internet diensten? Zonder kosten wel te verstaan?
ik heb zelf wel die 9,50 per maand...

maar, als je wifi gebruikt kan je idd gewoon gratis gebruik maken van je internet diensten (mits je op een wifi netwerk zit waar je toegang tot hebt natuurlijk)

• Bozznl

Bozznl

Heeft iemand niet 1 grote verzamelplaats voor windows mobile content? (announcements enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb ook een omnia qwerty 2 e n nou was mijn vraaag zijn er nog meer spelletjes net als die dobbelstenen te vrkrijgen= wie kan mij daar aan helpen vriendelijke groet jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:03:
hoi ik heb ook een omnia qwerty 2 e n nou was mijn vraaag zijn er nog meer spelletjes net als die dobbelstenen te vrkrijgen= wie kan mij daar aan helpen vriendelijke groet jeroen
Kijk hier eens rond: http://www.omniahub.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers w

Wie kan me helpen.......
Ik heb twee e-mail accounts op mijn mobiel @live en @home. Als ik met @live een mailtje verstuur is er niets aan de hand werkt prima. Maar met de account @home doet hij het niet....Ik typ een bericht en klik op verzenden..onder in het scherm komt dan te staan wijzigingen zoeken (dit blijft ook zo en als ik daarna nog een keer op verzenden vink dat verbreekt hij de verbinding??
Wie kan mij vertellen wat het probleem is.
Soms doet hij het overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

MeltedForest schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:21:
[...]
Heb zelf nog wel een vraagje:
Ik draai stock WM6.5, maar hoe kan ik nou weer een mp3 instellen als ringtone? Op de WM6.1 versie ging het probleemloos...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Zit daar ook nog freeware tussen, of is het allemaal betaalde software? ik zie het al..

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 20-02-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:38
Een mooie alternatief voor marketplace:
Opnmarket - http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/

Ik kwam daar o.a. O2Compass tegen:
http://www.modaco.com/con...ompass-application-to-o2/

Hij staat nu op mijn B7610 zonder errors, ik heb alleen nog niet getest of deze applicatie echt goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Haan schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:26:
[...]

Zit daar ook nog freeware tussen, of is het allemaal betaalde software? ik zie het al..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Attentie!
Ik heb aangeboden om wat aandacht te besteden aan de startpost. Ik heb alvast wat kleine aanpassingen gedaan, tips/suggesties wat jullie graag in de startpost willen zien, kunnen per DM naar mij gestuurd worden. Ik zal ook het huidige topic proberen na te lopen op nuttige posts, maar met ruim 2300 posts is dat nogal een klus, dus hulp is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Hoe kan ik de weergave van Voor- en achternaam wijzigen? Ik heb liever de voornaam voor te staan in plaats van Vries, Jan de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Alexander6501 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:17:
Hoe kan ik de weergave van Voor- en achternaam wijzigen? Ik heb liever de voornaam voor te staan in plaats van Vries, Jan de
Open contact persoon en sla op als voornaam achternaam.... (is instelling in je contact persoon)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:10
Hey super, ik was al een tijdje op zoek naar een compas, een zaklampfunctie en ook een waterpas. En deze drie zitten nu mooi verwerkt in dit nette programmaatje. Bijna 20MB is best veel, maar deze drie applicaties werken wel.

Alleen bij het opstartengaf hij een kallibratie aan, welke ik niet helemaal heb doorlopen. Wel in het progje zelf de"detector" aan gehad, en daarna kreeg ik de kallibratie niet meer te zien. Zou dit nu ingesteld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Tylen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:03:
[...]

Open contact persoon en sla op als voornaam achternaam.... (is instelling in je contact persoon)
Je kunt niet de weergave van je hele lijst in één keer veranderen?

Bedankt voor je hulp trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs deze mobiel via marktplaats gekocht met bon erbij, nu heeft de vorige eigenaar
mobiel opsporen ingesteld met een wachtwoord, nu weet hij het wachtwoord niet meer. heb met samsung gebeld en moest een hard reset uitvoeren dan zou het wachtwoord verwijderd zijn, maar dit werkte helaas niet. Heeft iemand hier een oplossing voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Alexander6501 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:38:
[...]

Je kunt niet de weergave van je hele lijst in één keer veranderen?

Bedankt voor je hulp trouwens!
Oef dat weet ik niet. Je moet het wel met de "windows contact personen" applicatie doen. In outlook kan het volgens mij wel allemaal tegelijkertijd. (ik sync met een exchange server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb de telefoon samsung omnia b7610 qwerty maar ik moet er Adobe Flash Player op krijgen.
Zal alleen niet weten hoe ik dat moet gaan doen.
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen,
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb op een andere site een handige oplossing gevonden voor GPS instellingen zodat je geen GPSProxy ofzo hoeft te gebruiken, je hoeft niets extra's te installeren.
Het gaat puur om een aanpassing in het register.
Je moet alleen wel een programma hebben waarmee je het register kunt aanpassen.

Verander onderstaande instellingen in het register van je Samsung :

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\InputBufferSize: set from 4096 to 512

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\OutputBufferSize: set from 4096 to 512

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\SleepOnNoData: set from 100 to 0

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Multiplexer\MaxBufferSize: set from 16384 to 1024

Vervolgens de TomTom instellen op de juiste poort zoals die is ingesteld bij de instellingen van GPS in de telefooninstellingen.

Mvgr,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:12
Hoop dat iemand mij kan helpen, heb problemen met sms berichten.

Zodra ik een sms krijg, krijg ik eerst links onder in beeld "melding" dan open ik die en staat er de sms zodra ik dan op beeld druk kan ik de sms lezen. Als ik het bericht gelezen heb, blijft op het home scherm staan 1 ongelezen bericht.

De melding gaat pas weg als ik klik op beantwoorden van het desbetreffende bericht.

Tevens heb ik ook meerdere sms layouts heb ik in de gaten, zou dit te maken kunnen hebben met de samsung en windows layouts? En hoe kan ik dit standaard op 1 type zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Toevallig had ik net hetzelfde als jij. Ik heb het opgelost door met Advanced Configuration Tools (zie startpost) threaded SMS uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om SMS berichten van mijn telefoon af te halen en op te slaan op PC? Ik kan namelijk in geen van de mappen iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Jep, kan gewoon met de New PC Studio software van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met de microsoft dienst myphone.
Maar dat zou'k alleen maar doen met een flatrate abonnement.
Werkt wel goed. Alleen staan ze dan niet op je pc, maar in de microsoft server.

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Donde schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:29:

Ik ga juist overstappen van de iPhone naar de Omnia Pro. Ik wilde nu wel weer een toetsenbord hebben.
Ik ga maar weer overstappen naar de iPhone en de Samsung gaat de verkoop in. Kan maar niet wennen aan Windows Mobile. Het ontbreken van de toestenbord op de iPhone neem ik dan maar voor lief.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:53:
Jep, kan gewoon met de New PC Studio software van Samsung
Waar kan ik dat vinden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Op de Samsung site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:12:
Hallo allemaal,

Ik heb op een andere site een handige oplossing gevonden voor GPS instellingen zodat je geen GPSProxy ofzo hoeft te gebruiken, je hoeft niets extra's te installeren.
Het gaat puur om een aanpassing in het register.
Je moet alleen wel een programma hebben waarmee je het register kunt aanpassen.

Verander onderstaande instellingen in het register van je Samsung :

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\InputBufferSize: set from 4096 to 512

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\OutputBufferSize: set from 4096 to 512

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Drivers\Samsung GPS Hardware\SleepOnNoData: set from 100 to 0

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\GPS Intermediate Driver\Multiplexer\MaxBufferSize: set from 16384 to 1024

Vervolgens de TomTom instellen op de juiste poort zoals die is ingesteld bij de instellingen van GPS in de telefooninstellingen.

Mvgr,
Peter
Heeft iemand deze register aanpassing al uitgeprobeerd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de register aanpassing zelf ook geprobeerd en het werkt prima.
Eerst gebruikte ik GPS-Gate, maar die heb ik inmiddels verwijderd, niet meer nodig.

Mvgr,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Welke Tomtom versie is de laatste die nu bruikbaar is en heeft die rijbaan navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:23:
[...]

Heeft iemand deze register aanpassing al uitgeprobeerd ??
Heb het net even geprobeerd en het lijkt goed te werken, vanavond maar even kijken of het ook op de weg werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ik wil graag ook die registry aanpassing proberen, maar ik krijg geen toegang tot mijn registry.
Heb het geprobeerd met CeRegeditor
Ik krijg wel connectie, maar dan kan ik de registry niet unlocken.
Wel de melding dat het unlocken is gelukt, maar nogsteeds "acces denied"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het programma wel, maar kan die optie niet vinden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
ow, dat is een ander verhaal natuurlijk :p
ik kan het alleen even niet voor je nakijken, het zit ergens in de toolbox volgens mij. misschien dat iemand anders het kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de originele value is van de volgende registry string?

HKLM\ControlPanel\Power\Redirect

ben namelijk vergeten te noteren wat daar stond voor ik m heb gedelete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn tel maakt ong om de 2 min verbinding met het internet.
kan ik dit ook ergens uitzetten ?
heb alle vinken aan aan voor uitschakelen: 2 min geen actie, slaapstand en eindetoets.
gebruik windows live die heb ik ook al op handmatig gezet.

heb het idee dat dat meespeelt in mn stroom

moet nu mnl mn tel elke nacht aan de stroom hebben..

achtergrondverlichting staat al uit.

wie kan mij helpen? of laat iedereen elke nacht de tel op...

Verwijderd

ValeK308 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:21:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de originele value is van de volgende registry string?

HKLM\ControlPanel\Power\Redirect

ben namelijk vergeten te noteren wat daar stond voor ik m heb gedelete :P
\Windows\setting_a.exe /pw

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Hier staat hoe je TMC werkend kan krijgen, het is mij gelukt onder wm6.5 en IGO8 ;)

http://www.modaco.com/con...tmc-and-igo/#entry1201156

• aryan
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:27:
mijn tel maakt ong om de 2 min verbinding met het internet.
kan ik dit ook ergens uitzetten ?
heb alle vinken aan aan voor uitschakelen: 2 min geen actie, slaapstand en eindetoets.
gebruik windows live die heb ik ook al op handmatig gezet.

heb het idee dat dat meespeelt in mn stroom

moet nu mnl mn tel elke nacht aan de stroom hebben..

achtergrondverlichting staat al uit.

wie kan mij helpen? of laat iedereen elke nacht de tel op...
Ik had hetzelfde probleem, niet dat mijn internet elke 2 minuten verbinding maakte, maar dat iets mijn accu liet leeglopen waardoor ik het dagelijks moest opladen ipv 1 keer in de 3-4 dagen. Bij mij gebeurde het nadat ik een dagje Skype via WiFi op mijn telefoon had aangezet. De oplossing voor mij was een upgrade naar windows mobile 6.5.

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Heeft iemand een tip voor een goed wekker progje? Ik heb nu GAlarm geprobeerd, dat is qua opties perfect, maar kan niet omgaan met de lock-applicatie S2U2. Nadat een alarm afgaat, is S2U2 niet meer actief en moet je soft reset doen, dus dat is niet zo heel praktisch ;)

Verwijderd

aryan schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:19:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, niet dat mijn internet elke 2 minuten verbinding maakte, maar dat iets mijn accu liet leeglopen waardoor ik het dagelijks moest opladen ipv 1 keer in de 3-4 dagen. Bij mij gebeurde het nadat ik een dagje Skype via WiFi op mijn telefoon had aangezet. De oplossing voor mij was een upgrade naar windows mobile 6.5.
ik heb mn tel gekocht met windows mobile 6.5

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:56:
ow, dat is een ander verhaal natuurlijk :p
ik kan het alleen even niet voor je nakijken, het zit ergens in de toolbox volgens mij. misschien dat iemand anders het kan vertellen?
Het lijkt me logisch dat het bij de "Communicator" staat, maar daar kan ik alleen telefoonlijsten im-/exporteren... :?

• Samiej6
  • Niet online
Iemand hier al een oplossing voor?
Ik wil graag ook die registry aanpassing proberen, maar ik krijg geen toegang tot mijn registry.
Heb het geprobeerd met CeRegeditor
Ik krijg wel connectie, maar dan kan ik de registry niet unlocken.
Wel de melding dat het unlocken is gelukt, maar nogsteeds "acces denied"

• aryan
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:10:
[...]

ik heb mn tel gekocht met windows mobile 6.5
Het is in ieder geval een softwarematig probleem, aangezien ik er nu geen last meer van heb (ik zat al te kijken naar een nieuwe batterij). Misschien dat een harde reset uitkomst biedt. Ik had precies hetzelfde gedaan met betrekking tot de instellingen: achtergrondverlichting uit, energie instellingen aangepast, cpu op laag, taakbeheer alle programma's afgesloten. Misschien dat er in het register iets is aangepast door een applicatie.

Dat je telefoon elke keer verbinding zoekt met 3G kan gewoon zijn dat de applicaties die je gebruik niet goed worden afgesloten (wanneer ik opera of google maps afsluit met het kruisje rechtsboven dan staan ze vaak nog steeds actief in taakbeheer).

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:46:
[...]

Het lijkt me logisch dat het bij de "Communicator" staat, maar daar kan ik alleen telefoonlijsten im-/exporteren... :?
Ik zei al dat het in Toolbox zat. Optie heet "berichtenbeheer".

Verwijderd

Hallo,
Ik ga morgen na het buitenland en heb een HI eindeloos online abbo, deze blijft maar verbinding maken met het internet, dus waarschijnlijk ook als ik in het buitenland ben, waar bij abbo niet geld en ik dus apart moet betalen, is er ook de mogelijkheid om de internet verbinding uit te schakelen zonder de telefoon op vliegtuigmodus te hoeven zetten?

Alvast bedankt!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zoeken op 'nodata.cab'.

Zet alle dataverbindingen hard uit.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Oke, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
KamiKaaze schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:35:
Hier staat hoe je TMC werkend kan krijgen, het is mij gelukt onder wm6.5 en IGO8 ;)

Heb ik het goed, dat er in Tomtom Navigator geen TMC mogelijkheid zit? Die hebben wel een eigen verkeersservice, maar die moet je dan weer activeren (en dus op abonneren)....

Moet ik dan toch over op IGO of zo?
Ik ben zelf al heel lang Tomtom gewend en kan er makkelijk mee uit de voeten, dus ik stap niet graag over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aryan schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:11:
[...]

Het is in ieder geval een softwarematig probleem, aangezien ik er nu geen last meer van heb (ik zat al te kijken naar een nieuwe batterij). Misschien dat een harde reset uitkomst biedt. Ik had precies hetzelfde gedaan met betrekking tot de instellingen: achtergrondverlichting uit, energie instellingen aangepast, cpu op laag, taakbeheer alle programma's afgesloten. Misschien dat er in het register iets is aangepast door een applicatie.

Dat je telefoon elke keer verbinding zoekt met 3G kan gewoon zijn dat de applicaties die je gebruik niet goed worden afgesloten (wanneer ik opera of google maps afsluit met het kruisje rechtsboven dan staan ze vaak nog steeds actief in taakbeheer).
ik hab al eens een hard reset gedaan maar geen succes.
ik krijg bij het opstarten van de tel al dat ie verbinding zoekt nog voor ik mn wachtwoord het ingesteld.
in taakbeheer is alles leeg, als ik kijk onder processen loopt er ook niet iets extras op het moment dat hij weer 3G+ aangeeft.
ik heb mn tel nu 2,5uur van stroom af en ben ook al gezakt naar 85%accu.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:25:
[...]

ik hab al eens een hard reset gedaan maar geen succes.
ik krijg bij het opstarten van de tel al dat ie verbinding zoekt nog voor ik mn wachtwoord het ingesteld.
ik heb mn tel nu 2,5uur van stroom af en ben ook al gezakt naar 85%accu.
Naast dat om..je moet wel altijd je hoofdtelefoontje in je telefoon hebben omdat je anders geen antenne hebt. (TMC haalt info uit een aantal landelijke radiostations). Dan moet je ook aangeven dat het geluid van je IGO nog steeds via de speaker komt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:36:
[...]

Naast dat om..je moet wel altijd je hoofdtelefoontje in je telefoon hebben omdat je anders geen antenne hebt. (TMC haalt info uit een aantal landelijke radiostations). Dan moet je ook aangeven dat het geluid van je IGO nog steeds via de speaker komt :-)
wat heeft dit er mee te maken?
het gaat om mn internet verbinding die steeds aangaat...
en dat mn telefoon acuu vreet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb sinds een paar dagen ook de samsung omnia b7610 in mijn bezit. Ben nu al aardig op weg hoe het allemaal zit. Maar nu heb ik een paar probleempjes.

-Ik heb de P2000 monitor geinstalleerd, alleen dit bleek voor windows 6.1 te zijn. Dus ik heb dat programma verwijderd, alleen staat er onder in m'n menu nog steeds een icoontje met 'P2000 Monitor'. Iemand enig idee hoe ik die kan verwijderen? Als ik er op klik geeft de telefoon aan dat het programma niet meer bestaat.

-Als ik een achtergrond installeer, komt deze ook gelijk in mijn menu achtergrond te staan. En als ik een thema toepas, blijft diezelfde achtergrond er nog steeds staan. Kan ik dit ergens wijzigen of iets dergelijks?

-Het toetsenbord. Kan de verlichting wat langer aanblijven? Na 2 sec. zie ik niks meer in het donker :P

Alvast bedankt.

mvg,
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:50:
[...]

wat heeft dit er mee te maken?
het gaat om mn internet verbinding die steeds aangaat...
en dat mn telefoon acuu vreet...
Geen flauw idee waarom die verbinding telkens aangaat. Maar als je het echt uit wilt hebben: nodata.cab opzoeken en installeren. Daarmee kan je de verbindingen hard aan- en uitzetten.

@ toetsenbord verlichting: dat is irritant in het donker he? :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Motrax schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:42:
Zoeken op 'nodata.cab'.

waar vind ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:29:
[...]
Geen flauw idee waarom die verbinding telkens aangaat. Maar als je het echt uit wilt hebben: nodata.cab opzoeken en installeren. Daarmee kan je de verbindingen hard aan- en uitzetten.

als ik *#7465625# – shows locks status intoets krijg je de optie
netwerk lock
netwerk busset lock
deze staan op disabled
zou je hier ook wat mee kunnen doen door ze op enabled te zetten?

weet iemand waar je nodata.cab kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:26:
Hallo

Ik heb sinds een paar dagen ook de samsung omnia b7610 in mijn bezit. Ben nu al aardig op weg hoe het allemaal zit. Maar nu heb ik een paar probleempjes.

-Ik heb de P2000 monitor geinstalleerd, alleen dit bleek voor windows 6.1 te zijn. Dus ik heb dat programma verwijderd, alleen staat er onder in m'n menu nog steeds een icoontje met 'P2000 Monitor'. Iemand enig idee hoe ik die kan verwijderen? Als ik er op klik geeft de telefoon aan dat het programma niet meer bestaat.

-Als ik een achtergrond installeer, komt deze ook gelijk in mijn menu achtergrond te staan. En als ik een thema toepas, blijft diezelfde achtergrond er nog steeds staan. Kan ik dit ergens wijzigen of iets dergelijks?

-Het toetsenbord. Kan de verlichting wat langer aanblijven? Na 2 sec. zie ik niks meer in het donker :P

Alvast bedankt.

mvg,
Pieter
Die pictogram is gewoon te verwijderen volg de volgende stappen:

Ga naar je verkenner

My device
windows
start menu
programs (hier staan al je menu pictogramme in)

hier kun je hem dus gewoon verwijderen neem aan dat het zo wel moet lukken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
[...]
Zelf heb ik tot nog toe met veel succes het volgende gebruikt; deze schakelt zelf uit, wanneer je op een ander netwerk over gaat:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:04:
[...]

weet iemand waar je nodata.cab kunt vinden?
[google=nodata.cab] is toch niet zo moeilijk? Staat gewoon bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

geinstalleerd en krijg nu de melding 3G+ niet meer gelukkig...
zal nu kijken hoeveel accu dat gaat schelen...
ne wel elke keer even op enable zetten als ik het internet op wil...

zo na een dag gebruik maar 6%gebruik ipv een lege battery

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je de samsung touch software kan uitschakelen op de Windows Mobile 6.5? In WM6.1 was dit nog mogelijk via de samsung settings.

Dit was handig wanneer je eens in de Windows Settings moest, in de samsung settings vind je immers niet alles terug. Maar in WM6.5 is deze setting blijkbaar verwijderd in de samsung settings, waardoor ik dus niet meer aan de Windows Settings geraak...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik heb de vraag al eerder gesteld maar nog geen reactie gekregen. Wie kan mij vertellen waarom ik met mijn mobiel geen mailtjes kan verzenden???? Heb 2 accounts maar beiden werken gewoon niet goed.(heb abbo van Vodafone).
Heb bij 1 account ingesteld dat deze elke 2 uur mail ophaal en doet dit ook, maar als ik een berichtje wil verzenden dan staat er links onder verbinden.....maar verder gebeurt er niets. Als ik dan weer op verzenden druk dan wordt de verbinding verbroken???
Wie weet wat er fout gaat. Als ik de Wi-Fi gebruik dan werkt het wel

Hoe kan ik Tom-Tom op mijn mobiel krijgen? En moet ik hiervoor ook extra betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet nodig :)

[ Voor 138% gewijzigd door BastiaanN op 28-02-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Ik heb sinds een week ongeveer de samsung omnia qwerty.
nou zijn er een paar dingen die nog niet helemaal willen lukken.
Zo krijg ik het maar niet voor elkaar om mijn contactpersonen te sorteren op voornaam. Dus niet jansen, jan. Maar jan jansen. Ook komen de contacten die ik opsla op mijn simkaart niet automatisch in mijn telefoonlijst terecht.Iemand enig idee waar die dan blijven?
Ook vraag ik me af of het mogelijk is om een wachtwoord op je smsjes te zetten. Ik kan wel een blokkeringscode invoeren die je moet invullen als je je telefoon wil ontgrendelen, maar niet specifiek op mijn inbox.

Misschien voor de hand liggede vragen, maari k kan het antwoord even niet vinden.

ciaoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de snelkoppeling van Igo8 op het bureaublad klik krijg ik deze melding : program application database cannot be found. Please insert original application SD cart. Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat prog op me telefoon krijg?
Het is me eerste windows telefoon dus ben er nog niet zo bekent mee!

alvast bedankt

groetjes chris
bnwgraaf schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:08:
[...]

Hey super, ik was al een tijdje op zoek naar een compas, een zaklampfunctie en ook een waterpas. En deze drie zitten nu mooi verwerkt in dit nette programmaatje. Bijna 20MB is best veel, maar deze drie applicaties werken wel.

Alleen bij het opstartengaf hij een kallibratie aan, welke ik niet helemaal heb doorlopen. Wel in het progje zelf de"detector" aan gehad, en daarna kreeg ik de kallibratie niet meer te zien. Zou dit nu ingesteld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:01:
Zo krijg ik het maar niet voor elkaar om mijn contactpersonen te sorteren op voornaam. Dus niet jansen, jan. Maar jan jansen.
Dat is een eigenschap bij je contactpersoon. Deze heet 'sorteren op'.
Dat moet je voor iedere contactpersoon apart instellen.
Standaard is dit 'achternaam, voornaam' en de standaard is niet te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:38:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat prog op me telefoon krijg?
Het is me eerste windows telefoon dus ben er nog niet zo bekent mee!

alvast bedankt

groetjes chris

[...]
Download de .cab (link in startpost), en verplaats deze naar je telefoon. Daar de .cab file openen, dan installeert ie vanzelf.
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:52:
Als ik op de snelkoppeling van Igo8 op het bureaublad klik krijg ik deze melding : program application database cannot be found. Please insert original application SD cart. Hoe kan ik dit verhelpen?
Dat heeft er wellicht mee te maken dat je de originele versie niet hebt?
Van de site:
* Important! Please, be advised that the software runs only on the original SD memory card.

[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 01-03-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje;

Zoals ik eerder al schreef, heeft mijn vriending de B7610. Zelf heb ik een HTC met "cooked ROM". Aansluitend bij de vraag die hierboven werd gesteld vroeg mijn vrindin zich af hoe dat nu zit met dat 3G. Ik liet haar de Comm Manager op mijn HTC zien, en dat ik het eenvoudig aan en uit kan zetten.

Nu kwam ik via Google tegen dat deze Comm Manager schijnbaar ook bij Omnia's werkt; Voorbehouden dat je wel de WiFi apparaat-naam veranderd in de registry.

Nu mijn vraag; Heeft iemand al eens geexpirimenteerd met deze app, en deze wellicht werkend gekregen ? Zou een mooie oplossing zijn voor het 3G gebeuren zoals hierboven, maar ook voor mijn vriendin. En omdat het niet mijn telefoon is, ben ik wat huiverig om te gaan expirimenteren, dus vandaar dat ik het eerst maar evenjes vraag.

Zie bv. ook hier: http://www.modaco.com/con...manager-cab/#entry1151889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf

Wanneer ik de het betreffende programmaatje HyperGPS opstart en activeer, dan start daarna iGo niet meer op....iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Je ziet dan een hele tijd "zandlopertje" en daarna stopt het zandlopertje, maar is de software niet opgestart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirtbiter schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:31:
[...]

Dat is een eigenschap bij je contactpersoon. Deze heet 'sorteren op'.
Dat moet je voor iedere contactpersoon apart instellen.
Standaard is dit 'achternaam, voornaam' en de standaard is niet te wijzigen.
ja maar ik kan die eigenschap niet vinden.
ik klik op telefoonlijst
dan op nieuw
dan op opslaan in outlook
dan staan er als opties:
voornaam
achternaam
mobiele tel
tel. werk
privé nr
categorieën
en veld toevoegen
er staat verder nergens sorteren op...

misschien kijk ik er zwaar overheen.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:35:
Iemand een idee hoe je de samsung touch software kan uitschakelen op de Windows Mobile 6.5? In WM6.1 was dit nog mogelijk via de samsung settings.

Dit was handig wanneer je eens in de Windows Settings moest, in de samsung settings vind je immers niet alles terug. Maar in WM6.5 is deze setting blijkbaar verwijderd in de samsung settings, waardoor ik dus niet meer aan de Windows Settings geraak...

Iemand een idee?
Rechtsboven in het forum is de box 'zoeken', even Touchwiz opvoeren, dan komen alle reacties met die naam terug. Er is namelijk al zat over besproken ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Download de .cab (link in startpost), en verplaats deze naar je telefoon. Daar de .cab file openen, dan installeert ie vanzelf.
Ja het prog werkt nu, thnx!
heeft iemand misschien nog meer leuke applicatie;s of games? vooral games, heb namelijk maar 2games die er standaard opstonden, patience en bubble breaker!

groetjes Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Korte vraag: Mijn mail synct (Activesync via exchange) met mijn Gmail inbox. Toen ik nog gewoon de handmatige instellingen van Gmail gebruikte, hadden mijn mails een keurige opmaak.

Nu ik sync met gmail (zelfde client, zelfde mail service) heb ik alleen nog maar plaintext.. Iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf

Als ik de betreffende bestanden installeer, wordt de Samsung erg traag en iGO 8 start niet meer op.
Heb via de verschillende links allerlei andere versies van de tmc drivers geinstalleerd, maar het is me nog niet gelukt.

Op een gegeven moment kreeg ik de driver aan de praat en daarna iGO opgestartt, maar die gaf weer de melding dat er geen tmc hardware gevonden is...

Is het bij meer mensen wel gelukt en heeft iemand een idee, waarom het bij mij niet wil?

Als ik trouwens de HyperGPS weer uitschakel, is de Omnia weer snel en start iGO weer wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door bnwgraaf op 02-03-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

yooo

1. Fabeltje? Windows Live Messenger die standaard op je mobiel staat kost apart geld buiten je internet abo.

2. er blijft in mijn scherm staan dat ik een smsje heb terwijl ik die neit heb (in spb).... wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bozznl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:52:
yooo

1. Fabeltje? Windows Live Messenger die standaard op je mobiel staat kost apart geld buiten je internet abo.

2. er blijft in mijn scherm staan dat ik een smsje heb terwijl ik die neit heb (in spb).... wat te doen?
1. Ja fabeltje.

2. SPB deinstalleren en windows today gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
bnwgraaf schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:05:
[...]
Wanneer ik de het betreffende programmaatje HyperGPS opstart en activeer, dan start daarna iGo niet meer op....iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Je ziet dan een hele tijd "zandlopertje" en daarna stopt het zandlopertje, maar is de software niet opgestart....
Okay, ik heb het aan de praat gekregen! :-)
De 3 bestanden in het hiervoor genoemde draadje werkten bij mij niet in die combinatie. Heb nu via die link andere uitvoeringen ervan gevonden en die werkten bij mij wel.

Vanavond maar eens proberen. Ik zou bijna hopen, dat ik files tegen kom! :-)

Heb wel wat vragen over tmc binnen iGO, maar dat zal ik wel in een ander draadje zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bozznl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:52:
yooo

2. Bij threaded sms heb ik heel soms dat een voicemail bericht sms niet goed wordt opgeslagen en onder de persoon komt van wie de voicemail is. Maar de gehele conversatie komt dan ook niet bovenaan te staan als meest recente. Ik moet dan even zoeken waar deze sms is gebleven.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
bnwgraaf schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:40:
[...]

Okay, ik heb het aan de praat gekregen! :-)
De 3 bestanden in het hiervoor genoemde draadje werkten bij mij niet in die combinatie. Heb nu via die link andere uitvoeringen ervan gevonden en die werkten bij mij wel.

Vanavond maar eens proberen. Ik zou bijna hopen, dat ik files tegen kom! :-)

Heb wel wat vragen over tmc binnen iGO, maar dat zal ik wel in een ander draadje zoeken....
Vreemd... draaide bij mij vrijwel meteen, misschien omdat ik een andere uitgeklede rom gebruikt, bij mij werkte het in ieder geval.

Het werkt nu bij jou ook.... mooi... 8)
Nu nog een goede houder zien te vinden voor in de auto ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkent iemand dit Mobile Shell probleem? Ik sla veel nummers op zonder landcode, dus bijvoorbeeld mobiele nummer met 06 in plaats van +316
Hierdoor komt het soms voor dat ik bij een gemiste oproep of een voicemail, alleen het nummer van de beller krijg, en niet de naam terwijl deze wel in mijn telefoonboek staat. Als ik het nummer dan voorzie van +31, wordt de naam wel weergegeven, maar ik heb niet zo'n zin om mijn complete adresboek te wijzigen.

Op het moment dat iemand me belt, verschijnt het standaard windows venster, en hierin staat wel keurig de naam van de beller.

Iemand een idee hoe dit kan worden verandert?

Ik heb de officiële wm6.5 upgrade van Samsung geinstalleerd met Mobile Shell 3.5.3 (bouw: 9885).

Groet,
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als ik een nieuw nummer opsla, maar ervoor al een sms ontvangen heb, dan wordt het pas goed bijgewerkt wanneer ik de telefoon aan/uit zet. Is dit misschien ook het geval met de gesprekkenlijst?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de standaard "work" shell van Samsung. Daar zit een tool met de naam "instellingen".
Nou zou ik de snelkoppelingen die daar in zitten graag wijzigen. Hoe doe ik dat???

Groet, Bert.
Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste