Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-02-2021
Beide bestanden geven tijdens het uitpakken (winrar) aan dat zij niet correct zijn. Het volume is beschadigd
???

[ Voor 28% gewijzigd door laurenze op 03-02-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:31

rCk

Thanks Ronald-McDrive. Om met W7 64 te flashen moet je waarschijnlijk een virtuele XP erop zetten of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:19:
Oplossing voor Touchwiz UI gevonden: via instellingen aan de Hoofmenu knop de instelling 'start menu' toekennen. Als je dan de hoofdmenu knop indrukt kom je niet in het Samsung hoofdmenu maar in het Windows Mobile start menu met daarin de 'oude' settings toegang.
_/-\o_ Dat ik daar zelf niet op ben gekomen :o zat me al te ergeren eraan... maar dacht dat komt later wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
laurenze schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:54:
Beide bestanden geven tijdens het uitpakken (winrar) aan dat zij niet correct zijn. Het volume is beschadigd
???
Ik ben nu de bestanden opnieuw aan het uploaden/downloaden zodat ik het kan testen.
rCk schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:46:
Thanks Ronald-McDrive. Om met W7 64 te flashen moet je waarschijnlijk een virtuele XP erop zetten of hoe zit dat?
moet je even bij modaco zoeken onder het omnia 2 forum, ik heb het gedaan op 32bit W7 omdat het onder x64 lastig is vanwege de drivers die niet gesigned zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59
Ik krijg hem hier ook niet goed binnen
code:
1
2
!   C:\Downloads\03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.part1.rar: CRC voor ingepakte gegevens in 03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.nb0 niet correct. Het volume is beschadigd
!   C:\Downloads\03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.part2.rar: CRC niet correct. Het bestand 03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.nb0 is beschadigd

Al ben je volgens mij nu opnieuw aan het uploaden?

Ik ben mezelf ook eens aan het inlezen op het maken van Roms. Aangezien ik zelf altijd wel benieuwd ben naar de mogelijkheden en de nieuwe functionaliteiten van techniek. Ik heb echter geen kaas gegeten van programmeren, dus ik ben wel even bezig. Lijkt me leuk om (eventueel met anderen hier) ROMS te maken gebaseerd op de nieuwere versies (6.5.3 / 6.5.5 / 6.6 of hoe ze hem ook willen noemen). De support van Samsung duurt helaas erg lang en voor WM zijn zoiezo niet veel programmeurs bezig. HTC is ondertussen bij een hoop modellen wel vertegenwoordigd, maar bij Samsung is dat al minder. En dan voornamelijk alleen van de oudere i900 of de Omnia 2.

Iets anders trouwens, heb momenteel de Gabby Rom erop staan met het Windows Settings menu. Hier kan ik echter niet vinden waar ik de optie "Kruisje (X) sluit de applicatie af" itt minimaliseren, kan vinden. Nu krijg ik telkens dat ik een hoop open laat staan wat totaal niet nodig is.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 03-02-2010 14:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb net part1 opnieuw geupload, gedownload en getest, werkt nu allemaal goed. part2 hoeft niet opnieuw gedownload te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iemand dit al gezien/gelukt?
http://www.samsungmobile....TION_8+GB+SD+Card+OS_1001

ik krijg in ieder geval de melding dat mn IMEI onbekend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Waar kan ik de standaard 6.5 dutch rom vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Samiej6 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:43:
Iemand dit al gezien/gelukt?
http://www.samsungmobile....TION_8+GB+SD+Card+OS_1001

ik krijg in ieder geval de melding dat mn IMEI onbekend is...
Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.

Heb je je samsung met het Olypisch pack gekauft? anders is deelname niet mogelijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
ah zo, ik snapte het al niet helemaal;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al uitgevogeld hoe de Vodafone branding te verwijderen is?

IK kan bv. twee operators kiezen; Vodafone business en Vodafone consumer. Dit heeft effect voor alle internet, email, mms enzovoorts settings. Ook krijg ik elke keer (na een soft reset) een Vodafone email account terug in de email account kiezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 09:20
rogierweb schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:20:
Hmm okay, msn messenger probeert wel contact te maken met T-mobile. Misschien een instelling?

Graag zou ik ook een sms counter willen hebben, weet iemand een goede? Ik heb al zitten googlen, maar ik kom alleen op een betaalde uit :9
Ik had dit vanmiddag gepost.

Voor het probleem dat hij niet vanzelf contact gaat maken met internet van T-mobile heb ik dit programma gevonden, ook misschien handig voor andere!
http://www.1800pocketpc.c...pda-gprs-3g-edge-off.html

Weet iemand nog een goede sms/bel minuten counter?
Ik zou ook graag het instellingen menu van windows mobile terugwillen, weet iemand hoe dit moet?
En ook bij de sms berichten staat nu nog de touchwiz UI, hoe moet ik dit daar uitzetten?
Ook de de notatie van de sms berichten, dat de achternaam eerst komt en dan de voornaam. Hoe zou ik dit moeten omdraaien? Dus dat de voornaam vooraan staat.

[ Voor 19% gewijzigd door ivorlandon op 03-02-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoe kan ik de touchwiz van samsung uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Hoe komt het eigenlijk dat wij nog niet kunnen update naar wm 6.5.3 (6.5.5 .6.6 noem het maar op) weet iemand of deze update uiteindelijk wel beschikbaar zijn? of kan iemand die fixen?

Ben benieuwd:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
ronald-mcdrive schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:32:
[...]

Ik ben nu de bestanden opnieuw aan het uploaden/downloaden zodat ik het kan testen.

[...]

moet je even bij modaco zoeken onder het omnia 2 forum, ik heb het gedaan op 32bit W7 omdat het onder x64 lastig is vanwege de drivers die niet gesigned zijn
Even die rom gefashed met onder w7, even de updates ophalen zodra je de gsm aangesloten heb.
En daarna de driver installeren die ergens op Modaco staan.

Ik ga hier ook mee spelen... tot nu toe geen vreemde dingen gezien die me direct op moeten vallen.

Draait in ieder geval nu nog lekker vlot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
ronald-mcdrive schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:53:
Ik heb net part1 opnieuw geupload, gedownload en getest, werkt nu allemaal goed. part2 hoeft niet opnieuw gedownload te worden.
Ik las op modaco dat je het voor elkaar hebt gekregen om met de pagepool te spelen in volume? Heb je dit helemaal via hex uitgezocht of een tooltje? zo ja kun je die delen?

Pagepool verlagen, creeerd meer ram toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Laatst online: 17-09 13:42
Vandaag WM 6.5 erop gedaan.. lukte eindelijk door mijn oude win XP comp aan te sluiten maar..

Nu ging die automatisch de spaanse versie installeren, heb ik denk ik perongeluk gedaan ofzo, daarna bij instellingen alles naar nederlands gezet, staat 80% op nederlands en somige programma's net als google maps etc staat nog op spaans.. ook mijn calender 0o

Iemand tips hiervoor ?? master-reset is geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Huib_Bloodstone schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:49:
Vandaag WM 6.5 erop gedaan.. lukte eindelijk door mijn oude win XP comp aan te sluiten maar..

Nu ging die automatisch de spaanse versie installeren, heb ik denk ik perongeluk gedaan ofzo, daarna bij instellingen alles naar nederlands gezet, staat 80% op nederlands en somige programma's net als google maps etc staat nog op spaans.. ook mijn calender 0o

Iemand tips hiervoor ?? master-reset is geen optie
Eitje,(alst goed is)
(instellingen via dat sausmung gebeuren)
heb je basic instellingen (sound settings display etc.)
Heb je daar tussen ook General settings staan ( daar vind je onder meer je usb connectie etc.)
de onderste is language change hier kun je gewoon dutch nl selecteren (let wel op gegevens worden gewist
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
@Martinspire (of iemand anders die ze beide heeft geprobeerd)

Heb jij de nederlandse custom rom al geprobeerd?
ik heb die hier nu erop staan, maar ik weet niet of ik nu deze moet houden of toch de "gabby" rom

Welke vind jij het fijnst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
laurenze schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:54:
[...]

Eitje,(alst goed is)
(instellingen via dat sausmung gebeuren)
heb je basic instellingen (sound settings display etc.)
Heb je daar tussen ook General settings staan ( daar vind je onder meer je usb connectie etc.)
de onderste is language change hier kun je gewoon dutch nl selecteren (let wel op gegevens worden gewist
succes
nou heb ik ook gedaan, zoals jij het uitlegt ghehe

is er een manier om wm 6.5 opnieuw te installeren ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Huib_Bloodstone schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:11:
[...]

nou heb ik ook gedaan, zoals jij het uitlegt ghehe

is er een manier om wm 6.5 opnieuw te installeren ??
Ja via modaco de site, daar staat alle benodigde info op... of je gaat na een samsung repair center dan doen zij het voro je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb windows 6.5 geinstalleert en bevalt me goed alleen ben al me afbeeldingen enzo kwijt, nu heb ik wel een backup gemaakt!
kan je die backup dan terug zetten en hoe?
thnx

gr chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Laatst online: 28-08 12:40
Use Data Connection from your phone to access internet with your laptop/PC: 1) You'll need to put the USB Connection in Activesyn mode and tick the Enable Advance Network Functionality. There is also a standard steps you MUST follow: a-1) Make sure that your USB connection is set to activesyn with advance network enabled a-2) Make sure that you disable your auto disconnection in your data connection setting. a) Connect the device to the PC using the USB cable. cool.gif Get connected to the activesyn/Windows Mobile Device Center first. c) Start ICS. d) Press connect 2) You might be getting disconnected intermittenly when connected through ICS. This is due to the Data Connection settings you've done. If you've set that the data connection will be automatically disconnected after X mins, basically, as long as there are no packets, it will be disconnected. 3) When connected through ICS, if there are any call/sms/mms coming in, your connection will be lost. This will only happen if you use GPRS connection. You WON'T get disconnected if you use 3G connection

Dit leek mij wel interessant om te proberen, al mijn settings zijn goed maar ik weet niet wat ICS betekent. Mss ben ik nu wel een enorme pc n00b ofzo maar ik ken de term zo niet. Weet iemand wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:20
ICS: Internet Connection Sharing (Gedeelde internetverbinding)

Te vinden onder het start menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justremco
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-04-2022
Hoi,

Ik heb sinds vandaag een Samsung Omnia Qwerty. Alleen als ik mijn Qwerty toetsenbord gebruik om te smsen snap ik niet hoe ik een uitroepteken of vraagteken moet doen. Uitroepteken kan ik helemaal niet vinden, en als ik op vraagteken druk schuift het invoertekentje naar links(dit omdat het vraagteken op zelfde toets zit als pijltje naar links). Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Samiej6 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:59:
@Martinspire (of iemand anders die ze beide heeft geprobeerd)

Heb jij de nederlandse custom rom al geprobeerd?
ik heb die hier nu erop staan, maar ik weet niet of ik nu deze moet houden of toch de "gabby" rom

Welke vind jij het fijnst?
Ik heb hem er nog niet op staan. Heb een paar dagen terug een nieuwe rom erop gezet en nou eindelijk alles helemaal goed erop staan :+

Wacht wel ff op de volgende versie. Die van Gabby is niet slecht, maar die heeft wel erg veel weggegooid. Verder geen problemen meer met geheugenlekken ofzo, dus dat is wel fijn.
justremco schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:47:
Hoi,

Ik heb sinds vandaag een Samsung Omnia Qwerty. Alleen als ik mijn Qwerty toetsenbord gebruik om te smsen snap ik niet hoe ik een uitroepteken of vraagteken moet doen. Uitroepteken kan ik helemaal niet vinden, en als ik op vraagteken druk schuift het invoertekentje naar links(dit omdat het vraagteken op zelfde toets zit als pijltje naar links). Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt!
Alvast veel plezier met je telefoon.
Om speciale tekens te gebruiken moet je de alt-toets indrukken en vervolgens de toets waar in het klein linksboven de alternatieve invoer staat. Uitroepteken is alt-A , vraagteken is alt-links.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 04-02-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
justremco schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:47:
Hoi,

Alvast bedankt!
Het uitroepteken zou alt + A moeten zijn, het vraagteken zit op het pijltje naar links, belangrijk is wel dat je daarbij je alt knop ingedrukt houdt.

EDIT: Ah, ben te laat, nja >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:15

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:21:
[...]

Master-Reset: *2767*3855#

(komt van Modaco forum)
Ik neem aan dat je dan alle data, instellingen etc. kwijt bent? Maar als ik eerst m'n contactpersonen sync met Outlook op m'n pc en dan de reset doe, en daarna weer sync, zou ik m'n contactpersonen gewoon weer terug moeten hebben toch?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:33

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:21:
[...]

Master-Reset: *2767*3855#

(komt van Modaco forum)
Kijk eens in de openings post ;) Helemaal onderaan ;)

Had hem maanden geleden al een keer gepost :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Haan schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:22:
[...]

Ik neem aan dat je dan alle data, instellingen etc. kwijt bent? Maar als ik eerst m'n contactpersonen sync met Outlook op m'n pc en dan de reset doe, en daarna weer sync, zou ik m'n contactpersonen gewoon weer terug moeten hebben toch?
Je kunt ze ook via myPhone synchroniseren, dan blijft het zoiezo bewaard en dan kun je het ook synchroniseren als je niet bij een pc bent. Als je ergens bent waar geen pc is en hij moet een hard-reset krijgen, dan heb je toch weer je nummers terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Ik weet niet of iemand geïnteresseerd zou zijn of dat het al gepost is hier, maar ik las in de krant laatst dat www.getjar.com zich bezighoudt met alle iPhone apps omzetten naar andere smartphones, het assortiment valt mij momenteel nog een beetje tegen maar alle apps daaro werken wel op mijn B7610.

Hopelijk komen er ooit toppers als Doodle Jump etc. op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Tylen schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:33:
[...]

Kijk eens in de openings post ;) Helemaal onderaan ;)

Had hem maanden geleden al een keer gepost :P
Is de TS nog actief in dit topic? Want de topicstart is nu behoorlijk waardeloos.Kunnen we beter een nieuw topic aanmaken met een of meer actieve personen die de topicstart willen onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Heuj 6.5.3 Build 28205 thanks to ronald

http://www.modaco.com/cat...nia-pro-b7610-modaco-com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de NIEUWE reclame van de B7610 en de omnia 2 al gezien??
Bij de b7610 zie ik bovenaan volgens mij 3 sensoren o.i.d terwijl dat er bij mij maar 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Cobaltos schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:43:
Ik weet niet of iemand geïnteresseerd zou zijn of dat het al gepost is hier, maar ik las in de krant laatst dat www.getjar.com zich bezighoudt met alle iPhone apps omzetten naar andere smartphones, het assortiment valt mij momenteel nog een beetje tegen maar alle apps daaro werken wel op mijn B7610.

Nice, thank! Net wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobaltos schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:43:

Bedankt! net wat ik zocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
Hoe ken je nou je WAP veranderen ??? bij mij blijft me phone naar vodaphone PT gaan maar ik heb "ben"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ik heb zelf geen internet abbo erbij, nu moet ik regelmatig de internetverbinding handmatig afsluiten. Is der een tool die ervoor zorgt dat je niet meer op internet kan komen?

heb geen zin in dure rekening namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Nodata.cab.

Kan je data verbindingen hard mee aan en uit zetten. Wireless werkt dan nog wel.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Motrax schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:46:
Nodata.cab.

Kan je data verbindingen hard mee aan en uit zetten. Wireless werkt dan nog wel.
Waar kan ik dit bestand vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Google ;)

Nee, even serieus. Modaco forum of xda-developers forum. Ik dacht het Modaco forum:
http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/

Moet je wel een account aanmaken, maar dat is zo gebeurd.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
G.Scholtens schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:40:
Ik heb zelf geen internet abbo erbij, nu moet ik regelmatig de internetverbinding handmatig afsluiten. Is der een tool die ervoor zorgt dat je niet meer op internet kan komen?

heb geen zin in dure rekening namelijk.
Misschien is het een idee om gewoon de internet instellingen uit je telefoon te knikkeren? zodat je zowiezo geen verbing meer kunt maken?

Gezien je toch geen internet op je mobiel hebt, ga ik er vanuit dat je er ook nooit gebruik van maakt?

Anders heb je altijd nog de opties in de telefoon zelf:
disconnect data when: end key - sleep - no packet for 2 min en nog meer

die zijn te vinden door gewoon naar je wireles manager te gaan... rechtsboven je scherm en dan 3g etc;)
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Motrax schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:02:
Google ;)

Nee, even serieus. Modaco forum of xda-developers forum. Ik dacht het Modaco forum:
http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/

Moet je wel een account aanmaken, maar dat is zo gebeurd.
Bedankt, staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

laurenze schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:04:
Misschien is het een idee om gewoon de internet instellingen uit je telefoon te knikkeren? zodat je zowiezo geen verbing meer kunt maken?

Gezien je toch geen internet op je mobiel hebt, ga ik er vanuit dat je er ook nooit gebruik van maakt?
Ik heb eerlijk gezegd de dataverbindingen nooit uit het toestel zelf kunnen verwijderen?

Voor mij was het in ieder geval een dure grap... even een internetsite openen, 700Kb naar binnen en meteen een paar euro betalen... KPN :/

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machiel88 schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:53:
Ben sindskort weer terug op WM6.1, hierin werkt threadedsms alleen niet. Ook niet door het aan te zetten via de registry of via Advanced Config Tools.
Ik krijg Advanced Config Tools niet aan de praat, zowel 3.2 als 3.3 starten niet op, maar er staat alleen de tekst FOUT op het scherm. Ik las ergens dat op deze phone Adavanced Config Tools niet werkt, maar bij jou dus wel? (ik draai trouwens op WinMobile 6.5 en SPB Mobile Shell3.5... deze software laat AdvaConfiTools wel op mij X1 draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ander registry programma opzoeken en handmatig de sleutel aanpassen. Daarna voor de zekerheid soft-reset doen. Bij mij werkt het.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik vind het op zich een prettig toestel. Alleen de sms en email GUI van samsung is helemaal niks. Wat een gedoe om een sms te sturen. Kan die Samsung schil voor wat betreft sms en email niet uitgezet worden? Ik heb WM6.1. Van 6.5 loopt mijn geheugen vol en worden veel programma's die op de achtergrond draaien (Opera, MSN, en email gelijk kan niet) automatisch afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Even zoeken in dit onderwerp naar 'threaded sms'. Rechtsboven aan zit een zoekvenstertje om specifiek in dit onderwerp te zoeken.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat je telefoon niet meer te activeren is als hij in slaapstand gegaan is terwijl je met iets bezig was? Bijv. ik ben een sms aan typen, of aan het internetten, en leg de telefoon even weg, dan gaat ie in slaapstand, maar dan is 9 van de 10 keer een reset de enige mogelijkheid om het ding weer aan te krijgen :( Ik verdacht eerst de SPB Mobile shell er van, maar na factory reset is het nog steeds zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Probleem heb ik wel eens gelezen op Modaco, maar ik heb toen geen oplossing gezien?

Heb het hier ook wel iets, toestel reageert dan niet zo snel als normaal, maar is meestal binnen een paar seconden terug met het unlockscherm.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af waar je eigenlijk kan instellen dat je beeldscherm automatisch op lock gaat als je een tijdje niets doet.. Want als ik bijvoorbeeld een smsje krijg gaat mijn beeldscherm aan maar die gaat gewoon helemaal niet uit daarna.. als ik het dan dus niet doorheb staat mijn scherm bijvoorbeeld een uur lang achter elkaar aan en wordt mijn telefoon best warm.. Weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:57:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat je telefoon niet meer te activeren is als hij in slaapstand gegaan is terwijl je met iets bezig was? Bijv. ik ben een sms aan typen, of aan het internetten, en leg de telefoon even weg, dan gaat ie in slaapstand, maar dan is 9 van de 10 keer een reset de enige mogelijkheid om het ding weer aan te krijgen :( Ik verdacht eerst de SPB Mobile shell er van, maar na factory reset is het nog steeds zo
Dit had ik ook en is opgelost dmv een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Hard reset is hetzelfde als terug naar factory settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het wel moeten zijn, maar heb zelf ervaren dat er toch een verschil tussen zit.
Toen ik mijn telefoon net een paar uutjes uit de doos had(factory settings) begon ik de traagheid al te merken.
Heb daarna een hard-reset uitgevoerd dmv de hardware knoppen en weg waren alle hickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee zojuist Midomi op mijn omnia qwerty geinstalleerd. Op wifi werkt hij perfect, maar zonder wifi krijg ik de melding fout in opnemen..

Registry hack is al toegepast...

Meer mensen met dit probleem?

Ook vind ik op google nieuws over Midomi 2.0 in de marketplace maar kan deze nergens vinden?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sretlow schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:21:
Ik heb WM6.1. Van 6.5 loopt mijn geheugen vol en worden veel programma's die op de achtergrond draaien (Opera, MSN, en email gelijk kan niet) automatisch afgesloten.
Ik heb nu sinds een aantal dagen ook weer de originele WM6.1 rom draaien (te vinden op het B7610 forum op Modaco) en ik moet zeggen: wat een verschil! Ik heb hiervoor de originele WM 6.5 update gehad (niet mee te werken, veel bugs en enorm geheugenlek) en de Gabby rom van Modaco (stuk beter, maar nog steeds niet echt vloeiend). Daarna besloten om de originele 6.1 rom weer terug te flashen, om te kijken of er nog iets van dit toestel te maken is, stond op het punt hem weg te doen. Ik heb wel Touch UI uitgezet en gebruik gewoon de klassieke Win 6.1 Today scherm + thema (wel wat gedateerd, maar ja). Na opstarten heb ik 89 MB RAM over en dat zakt tot zo'n constante 72 MB RAM bij ActiveSync, Agenda, Contactpersonen en Outlook geopend.. Apps blijven gewoon open, schermwisselingen gaan een stuk vlotter dan bij 6.5, en de Samsung aanpassingen en de standaard Windows interface zitten elkaar minder in de weg dan bij 6.5. Tuurlijk, je mist dan de eye-candy van 6.5 en je hebt de stylus wat vaker nodig, maar dat heb ik er iig wel voor over.
Iedereen die een snelle B7610 wil en kan leven met een wat gedateerde, vinger-onvriendelijke interface kan ik de originele WM6.1 rom (met Touch UI uitgeschakeld) aanbevelen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Weet iemand hoe ik het probleem op kan lossen waarbij je bij bepaalde mensen geen sms kunt versturen via sms-chat? Hij geeft dan een foutmelding van 'bericht kan niet verzonden worden' of iets dergelijks. Het gebeurt bij mij altijd bij 1 of 2 personen in mijn hele contactlijst en het programma opnieuw installeren hielp wel maar daarna waren er weer 1 of 2 andere contactpersonen die niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geregeld het probleem dat het beeld niet kantelt als ik het toetsenbord uitschuif, na het ontvangen van een sms. Daarna blijft het beeld ook niet kantelbaar tot ik een soft reset doorvoer. Lijkt me alleen niet de bedoeling dat ik dat dagelijks doe. Kan me niet herinneren dat de telefoon hier last mee had toen er nog 6.1 op zat.... Zou een hard reset werken? Of moet ik misschien een master reset overwegen? En wat is het verschil????

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Is het mogelijk om je start / hoofdmenu aan te passen?
Er staan nu dingen tussen als msn,weer etc die dingen wil ik graag verwijderen of uitzetten als het kan.

Wil ze eventueel later nog wel weer terug kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:18:
[...]

Dit had ik ook en is opgelost dmv een hard reset.
Je wilt het vast niet horen, maar ook ik had er regelmatig last van. Daarna een hard reset gedaan (viel niet mee, om de juiste knop combinatie te vinden) en daarna SPB mobile shell 3.5 erop.

Sindsdien draait het ding als een trein en nooit meer problemen gehad met het niet uit de slaapstand te komen...
Maar vooral die extra snelheid met SPB....alles voelt veel vloeiender en natuurlijker aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:16:
[...]

Je wilt het vast niet horen, maar ook ik had er regelmatig last van. Daarna een hard reset gedaan (viel niet mee, om de juiste knop combinatie te vinden) en daarna SPB mobile shell 3.5 erop.

Sindsdien draait het ding als een trein en nooit meer problemen gehad met het niet uit de slaapstand te komen...
Maar vooral die extra snelheid met SPB....alles voelt veel vloeiender en natuurlijker aan!
Precies, zo heb ik het nu ook en heb nergens geen last meer van.

Heb zelfs de lock scherm veranderd omdat deze bij de standaard lock gedoe wel eens vast liep of uit de lock wilde komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Mag ik even mijn interpretatie geven van de stappen die je moet doen om je telefoon weer goed te krijgen?

1. Hard reset dmv toetsencombinatie (te vinden in dit topic / Modaco?)
2. SPB Mobile Shell erop
3. lock scherm veranderen -> hoe / waar?
4. enjoy!

Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over het navigatie vraagstuk.
En dan vooral met TomTom 7.
Ik krijg het beste resultaat met GPSproxy.
In instellingen COM poort 8 selecteren en de baudrate naar 9600.
XTRA aan.
In Proxy Hardware poort COM8
Mirror to output en ook hier baudrate 9600
Output COM6
Ook op baudrate 9600
Virtuele poort is 6
En dan in TomTom andere NMEA, baudrate 9600 en als 't goed is, heeft ie zelf COM6 al geselecteerd.
In no time een stabiele en accurate fix.

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:35:
Mag ik even mijn interpretatie geven van de stappen die je moet doen om je telefoon weer goed te krijgen?

1. Hard reset dmv toetsencombinatie (te vinden in dit topic / Modaco?)
2. SPB Mobile Shell erop
3. lock scherm veranderen -> hoe / waar?
4. enjoy!

Klopt dat?
1. W&L knop + Lock knop inhouden en dan Softreset knop drukken.
En dan wanneer de telefoon opstart bij de Samsung logo de Opneem knop + Ophang knop indrukken.
Hierna krijg je dan de vraag of je de telefoon wilt hard-resetten.
2. Zet in de instellingen gelijk je Samsung Today of Samsung Widgetplus uit.
3. Zet in de instellingen Scherm vergrendelen uit.
4. Installeer SPB Mobile Shell ( ik gebruik V3.5.3 Build 9885 )
5. Installeer S2U2 ( is de lockscherm die ik gebruik )
6 Enjoy!

Mijn tellie is zo stabiel geworden dat ik gewoon uren Final Fantasy 9 kan spelen dmv een PS1 emulator met een gemiddeld fps van 50 en no lags or freezes.
Ook heb ik geen last meer van spontaan uitstaande telefoon of laggen/hangen van menu's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Ik heb dat de verbinding met KPN continue verbroklen wordt na een tijdje. Ik wil msn continue aan hebben staan zodat ik te bereiken ben met msn. Alleen geeft ie na bepaalde tijd in msn de volgende regel: "De draadloze netwerkverbinding is nu niet beschikbaar. Messenger probeert opnieuw verbinding te maken.". Als ik dan weer klik komt ie wel weer online maar hij moet continue onlione blijven. Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien waardoor verbinding verbroken wordt met KPN. Dataverbinding wil ik de gehele dag open hebben staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:14:
[...]

1. W&L knop + Lock knop inhouden en dan Softreset knop drukken.
En dan wanneer de telefoon opstart bij de Samsung logo de Opneem knop + Ophang knop indrukken.
Hierna krijg je dan de vraag of je de telefoon wilt hard-resetten.
2. Zet in de instellingen gelijk je Samsung Today of Samsung Widgetplus uit.
3. Zet in de instellingen Scherm vergrendelen uit.
4. Installeer SPB Mobile Shell ( ik gebruik V3.5.3 Build 9885 )
5. Installeer S2U2 ( is de lockscherm die ik gebruik )
6 Enjoy!

Mijn tellie is zo stabiel geworden dat ik gewoon uren Final Fantasy 9 kan spelen dmv een PS1 emulator met een gemiddeld fps van 50 en no lags or freezes.
Ook heb ik geen last meer van spontaan uitstaande telefoon of laggen/hangen van menu's etc.
Ik heb net gisteren reset gedaan via de code in de startpost. Ik kon geen werkende knop-combinatie die iets deed.. Maar is dat nou uiteindelijk gewoon hetzelfde dat je doet, of zit er nog verschil in?
Ik heb nu alleen nog SPB geïnstalleerd en tot nu toe geen problemen gehad nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
sretlow schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:16:
Ik heb dat de verbinding met KPN continue verbroklen wordt na een tijdje. Ik wil msn continue aan hebben staan zodat ik te bereiken ben met msn. Alleen geeft ie na bepaalde tijd in msn de volgende regel: "De draadloze netwerkverbinding is nu niet beschikbaar. Messenger probeert opnieuw verbinding te maken.". Als ik dan weer klik komt ie wel weer online maar hij moet continue onlione blijven. Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien waardoor verbinding verbroken wordt met KPN. Dataverbinding wil ik de gehele dag open hebben staat!
Ik heb trwouwens wel s2u2 erop draaien. Verder Windows Mobile 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Is er eigenlijk een optie 'alles markeren als gelezen' zoals Outlook heeft? Want nu heb ik vaak een hele lijst berichten die ik al ergens anders gelezen heb, maar nog als ongelezen bericht op de telefoon staan. Die moet ik dan 1-voor-1 openen zodat de lijst met ongelezen berichten weer leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
heb 2 vragen

1, ik krijg .net frame work niet geinstalleerd. Krijg de melding installatie mislukt.

2. Hoe maak ik een dump / kopie van mijn huidige rom. Of kan ik ergens de standaard rom downloaden voor win 6.5?

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
G.Scholtens schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:46:
Is het mogelijk om je start / hoofdmenu aan te passen?
Er staan nu dingen tussen als msn,weer etc die dingen wil ik graag verwijderen of uitzetten als het kan.

Wil ze eventueel later nog wel weer terug kunnen zetten.
Start>Instellingen>Persoonlijk (daar sta je gelijk al op)>Menu's

Daar kan je kiezen wat je in je startmenu wilt. Ik heb wel WM6.1, dus mischien dat het anders kan zijn op een WM6.5 device.
Haan schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:
Is er eigenlijk een optie 'alles markeren als gelezen' zoals Outlook heeft? Want nu heb ik vaak een hele lijst berichten die ik al ergens anders gelezen heb, maar nog als ongelezen bericht op de telefoon staan. Die moet ik dan 1-voor-1 openen zodat de lijst met ongelezen berichten weer leeg is.
Menu>Berichten Selecteren>Alles>Menu>Markeren als gelezen

Dat zou moeten werken toch? Bij mij werkt dat in ieder geval...

[ Voor 33% gewijzigd door PakoeDIEP op 11-02-2010 15:38 ]

• G.Scholtens
PakoeDIEP schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:29:
[...]

Start>Instellingen>Persoonlijk (daar sta je gelijk al op)>Menu's

Daar kan je kiezen wat je in je startmenu wilt. Ik heb wel WM6.1, dus mischien dat het anders kan zijn op een WM6.5 device.
Helaas heb ik de optie menu's er niet tussen staan. Gebruik dan wel een custom rom met 6.5

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
sretlow schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Ik heb trwouwens wel s2u2 erop draaien. Verder Windows Mobile 6.1.
Bij Draadloosbeheer --> Verbindingsinstellingen --> verbindingsinstelling verbreken bij...?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:47:
Ander registry programma opzoeken en handmatig de sleutel aanpassen. Daarna voor de zekerheid soft-reset doen. Bij mij werkt het.
Was dit een antwoord op mijn vraag mbt Advanced Configuration Tools?
Even "handmatig de sleutel aanpassen"? Ik kan redelijk met computers en dergelijke omgaan... maar welke sleutel... ik ga niet zomaar in het register van de gloednieuwe phone van mijn vrouw zitten klooien (niet als ik niet de komede 2 jaar in mijn eentje in het kolenhok wil slapen)
En aanpassen in WAT?
Dank je dat je op mijn vraag reageert, maar ik heb er niet erg veel aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Ik zou graag een racespel hebben die werken met de G-sensor en kwam zo uit op Asphalt 4HD en Need for speed.

Ik krijg ze echter niet aan de praat en dat lukte ook niet toen ik nog wm6.1

Bij Asphalt krijg ik gewoon een melding: "er is een probleem opgetreden met asphalt4.exe"
Met de bijbehorende foutrapport verzend optie.

Bij Need for Speed krijg ik een "out of T pages" melding.

Iemand bekend met deze problemen en de eventuele oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb al gezocht in dit topic maar kan het zo snel niet vinden.

Een vriendin van me heeft deze telefoon in haar bezit en zij had het probleem dat er geen feedback (tril) komt wanneer ze haar scherm aanraakt. Zit dit onder de telefooninstellingen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCA91
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Weet iemand hoe ik bijv. MSN in vandaag krijg? of in die widgetbeheer zodat ik hem als nog op vandaag zetten.. eerst had ik onderaan van die dingen staan en kon ik ook msn onder andere enzo toevoegen.. maar nu is dat weg.. kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
tweakervraagje; ik heb een tijdje zitten klooien met IGO8, maar krijg het niet helemaal in orde. Ik weet dat je via de sys.txt veel kunt instellen. Nu wil ik graag weten wat staat er bij diegene die het goed hebben lopen in de sys.txt onder [device] staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
In mMijn iGo sys.txt staat dit:

[project]
name="igo8_pda"

[folders]
app="%SDCARD%/iGO8"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
shutdown_time=0
vga=0

[rawdisplay]
highres=0
autoconfig=1
driver="gx"

Dit werkt prima voor zover ik ermee gewerkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
Schildpad schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:04:
In mMijn iGo sys.txt staat dit:
...
Dit werkt prima voor zover ik ermee gewerkt heb.
Thanks. Heb je zo ook support van hardware keys, bijvoorbeeld geluid en landscape/portrait mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook of je andere smstonen kunt toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
even tikje offtopic:

Ik zoek me rot naar een stukje software dat niets meer of minder doet dat mijn omnia de mond snoeren na 23:00 uur. Grappige was dat ik deze functie 10 jaar geleden al eens op een telefoon had maar nooit meer ben tegengekomen. Je zou toch zeggen dat dit een erg makkelijk programmaatje moet zijn (als je het kan maken :-) )

Het googlen gaat wat lastig omdat je er niet echt een goede bewoording voor hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildpad
ValeK308 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:16:
[...]

Thanks. Heb je zo ook support van hardware keys, bijvoorbeeld geluid en landscape/portrait mode?
Hardwarekeys worden niet ondersteund, wel kan je volume en schermorientatie in het programma zelf bedienen.
(schermrotatie vind je in iGO8 bij Instellingen-->Apparaat-->Schermorientatie instellen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
Schildpad schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:42:
[...]
wel kan je volume en schermorientatie in het programma zelf bedienen.
(schermrotatie vind je in iGO8 bij Instellingen-->Apparaat-->Schermorientatie instellen...)
EDIT: probleem is inmiddels verholpen
Probleem is dat als ik dat doe het programma de 240*400 verhoudingen aanhoudt, maar wel gedraaid; ik zie dus de onderkant van het programma niet meer en heb een lege balk aan de linkerkant..

[ Voor 4% gewijzigd door ValeK308 op 15-02-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben van een Hi naar een Vodafone abbonement met internet veranderd.
Toen ik mijn simkaart in mijn Samsung Qwerty toestel stopte kreeg ik direct een sms met het verzoek om naar www.vodafone.nl/mijntoestel te gaan om deze gebruiksklaar te maken voor internet en mms. Hiervoor moest ik een paar stappen doorlopen.
Nadat ik deze stappen had doorlopen had ik juist geen internet wat ik daarvoor wel had. Hij kon de proxyserver nl. niet vinden.
Ik heb toen de instellingen van mijn toestel verwijderd en kan nu wel weer het net op.
Zijn er eventuele gevolgen als ik niet de vodafone instellingen toepas?

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wop1972
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
quote:
MINIke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:19:
- Ook iemand die iets weet om meer ram vrij te houden? Ik moet iedere dag een softreset doen om mijn ram vrij te maken, dan heb ik ongeveer 40MB vrij (wat overigens ook al niet veel is) met SPB erop, dit loopt na een dagje leeg tot +/- 15MB waarbij er geen programma's opstaan in het taakbeheer.
Ik heb dit probleem dus ook... Is er al een bevredigend antwoord opgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat jullie liever een structurele oplossing willen voor de geheugenlek kwestie.
Maar waarom gebruiken jullie niet ondertussen het cleanRAM programmatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nu al een antwoord voor mij over het aan de praat krijgen van Advanced Configuration Tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Navigon Mobile Navigator 7 op de foon gezet.
Dat ging helemaal probleemloos. Vandaag even uitgebreid testen, maar kreeg gister binnen achter het raam in no time een fix.
Is de 30 dagen trial versie.

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
ik vind windows mobile 6.5 maar niets.. me phone is langzamer geworden en reacties ervan is ook langzamer, tomtom enz 1x doet het wel en de andere x weer niet, gpsproxy of niet triest...

zou er nog een update komen? anders ga ik gewoon terug naar 6.0 en misschien gebruik ik dan 1 van de custom roms.

[ Voor 15% gewijzigd door Huib_Bloodstone op 16-02-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 19:45
Gebruik de standaard WM6.5. Weet iemand een mogenlijkheid om een extra programma in het hoofdmenu te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotknife
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 21:12
OK, ik heb dus een probleem. Net een Qwerty van iemand overgenomen, blijkt het scherm vol krassen te zitten. Is er een manier om dit weg te krijgen of kan ik een nieuw frontje ergens kopen? Als iemand iets weet: stuur maar een DM. BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hotknife, ik heb wel iets gehoord dat je je scherm zonder kosten kan laten vervangen mits er een soort ''olievlek'' op zit, dit is een fabrieksfout. Maar of dan het bekraste oppervlak ook vervangen wordt weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

1. Denken jullie dat Windows Mobile 7 die komt binnenkort ook de omnia qwerty b7610 zal ondersteunen?

2. En hebben jullie tom tom werkend aan de praat gekregen (blijvend) (zonder portsplitter aangezien die veel batterij zuipt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotknife
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 21:12
@Bozznl
Nee, WM7 komt niet voor de Qwerty. De processor en RAM geheugen zijn niet goed genoeg en ook support de Qwerty geen multitouch. Helaas, ik had het ook wel leuk gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
1. windows mobile 7 is voor smartphones voor een processor met minimaal 1ghz aan boord, dus nee.

2. Nee dat gaat je niet lukken. Gebruik zelf gpsproxy. En het is niet portsplitter die energie vergt maar gps zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Port Splitter of GPS Proxy moet je gewoon uitzetten als je niet navigeert.
Als je het laat draaien, trekt het inderdaad binnen een dag je accu leeg.
Als ik een voorkeur moet geven, gaat ie naar GPS Proxy. Betere en snellere fix.
Kan nog sneller als je navigatie gebruikt waar je geen hulpprogramma nodig hebt.
Ik probeer sinds kort Navigon MN7.
Die's dertig dagen gratis te gebruiken.
Je moet alleen "even" 2 gig op je geheugenkaartje over hebben.

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
Zelf nog een vraag voor iemand die dat misschien al heeft opgepikt:

is Samsung bezig wel versie 6.5.3 uit te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:02

Bozznl

heel jammer, denk dat we iets heel moois gaan mislopen met win mob 7 moet nog 2 jaar doen met me qwerty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 19:45
Bozznl schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:01:
heel jammer, denk dat we iets heel moois gaan mislopen met win mob 7 moet nog 2 jaar doen met me qwerty :P
IDD. Ik hoop er zelfs nog langer mee te doen :).
Maar misschien komt er wel een onofficiele ROM. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
shmp schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:12:

2. Nee dat gaat je niet lukken. Gebruik zelf gpsproxy. En het is niet portsplitter die energie vergt maar gps zelf.
Ikzelf gebruik nog altijd tot volle tevredenheid de GPS Mod Driver.
Dit is naar mijn weten geen portsplitter. De functie van de driver is het stukje vertraging dat er optreedt, te compenseren, door een kleine schatting te maken van de volgende positie.

Ik hoef verder niets op te starten; de gps draait niet, als ik niet via een programma de gps aanspreek (volgens de maker dan...), dus als ik geen tomtom, of ander navigatieprogramma aan heb staan, is mijn GPS ook uitgeschakeld en verbruikt dus geen extra stroom.

Je kunt bij de betreffende driver ook nog switchen tussen lopen of rijden (en dat kan erg praktisch zijn, wanneer je de gps voor meer statische doeleinden gebruikt, zoals geocaching).

Hier de link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=571266
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste