Beide bestanden geven tijdens het uitpakken (winrar) aan dat zij niet correct zijn. Het volume is beschadigd
???
???
[ Voor 28% gewijzigd door laurenze op 03-02-2010 13:05 ]
[ Voor 28% gewijzigd door laurenze op 03-02-2010 13:05 ]
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:19:
Oplossing voor Touchwiz UI gevonden: via instellingen aan de Hoofmenu knop de instelling 'start menu' toekennen. Als je dan de hoofdmenu knop indrukt kom je niet in het Samsung hoofdmenu maar in het Windows Mobile start menu met daarin de 'oude' settings toegang.
Ik ben nu de bestanden opnieuw aan het uploaden/downloaden zodat ik het kan testen.laurenze schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:54:
Beide bestanden geven tijdens het uitpakken (winrar) aan dat zij niet correct zijn. Het volume is beschadigd
???
moet je even bij modaco zoeken onder het omnia 2 forum, ik heb het gedaan op 32bit W7 omdat het onder x64 lastig is vanwege de drivers die niet gesigned zijnrCk schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:46:
Thanks Ronald-McDrive. Om met W7 64 te flashen moet je waarschijnlijk een virtuele XP erop zetten of hoe zit dat?
Ik krijg hem hier ook niet goed binnenronald-mcdrive schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:37:
Nieuwe nederlandse custom ROM beschikbaar bij Modaco:
http://www.modaco.com/con...mnia-pro-b7610-dutch-rom/
1
2
| ! C:\Downloads\03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.part1.rar: CRC voor ingepakte gegevens in 03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.nb0 niet correct. Het volume is beschadigd ! C:\Downloads\03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.part2.rar: CRC niet correct. Het bestand 03-02-2010_B7610NXXIK2_NL.nb0 is beschadigd |
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 03-02-2010 14:34 ]
Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.Samiej6 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:43:
Iemand dit al gezien/gelukt?
http://www.samsungmobile....TION_8+GB+SD+Card+OS_1001
ik krijg in ieder geval de melding dat mn IMEI onbekend is...
Verwijderd
Ik had dit vanmiddag gepost.rogierweb schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:20:
Hmm okay, msn messenger probeert wel contact te maken met T-mobile. Misschien een instelling?
Graag zou ik ook een sms counter willen hebben, weet iemand een goede? Ik heb al zitten googlen, maar ik kom alleen op een betaalde uit
[ Voor 19% gewijzigd door ivorlandon op 03-02-2010 17:27 ]
Even die rom gefashed met onder w7, even de updates ophalen zodra je de gsm aangesloten heb.ronald-mcdrive schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:32:
[...]
Ik ben nu de bestanden opnieuw aan het uploaden/downloaden zodat ik het kan testen.
[...]
moet je even bij modaco zoeken onder het omnia 2 forum, ik heb het gedaan op 32bit W7 omdat het onder x64 lastig is vanwege de drivers die niet gesigned zijn
Ik las op modaco dat je het voor elkaar hebt gekregen om met de pagepool te spelen in volume? Heb je dit helemaal via hex uitgezocht of een tooltje? zo ja kun je die delen?ronald-mcdrive schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:53:
Ik heb net part1 opnieuw geupload, gedownload en getest, werkt nu allemaal goed. part2 hoeft niet opnieuw gedownload te worden.
Eitje,(alst goed is)Huib_Bloodstone schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:49:
Vandaag WM 6.5 erop gedaan.. lukte eindelijk door mijn oude win XP comp aan te sluiten maar..
Nu ging die automatisch de spaanse versie installeren, heb ik denk ik perongeluk gedaan ofzo, daarna bij instellingen alles naar nederlands gezet, staat 80% op nederlands en somige programma's net als google maps etc staat nog op spaans.. ook mijn calender 0o
Iemand tips hiervoor ?? master-reset is geen optie
nou heb ik ook gedaan, zoals jij het uitlegt ghehelaurenze schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:54:
[...]
Eitje,(alst goed is)
(instellingen via dat sausmung gebeuren)
heb je basic instellingen (sound settings display etc.)
Heb je daar tussen ook General settings staan ( daar vind je onder meer je usb connectie etc.)
de onderste is language change hier kun je gewoon dutch nl selecteren (let wel op gegevens worden gewist
succes
Ja via modaco de site, daar staat alle benodigde info op... of je gaat na een samsung repair center dan doen zij het voro jeHuib_Bloodstone schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:11:
[...]
nou heb ik ook gedaan, zoals jij het uitlegt ghehe
is er een manier om wm 6.5 opnieuw te installeren ??
Verwijderd
Ik heb hem er nog niet op staan. Heb een paar dagen terug een nieuwe rom erop gezet en nou eindelijk alles helemaal goed erop staanSamiej6 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:59:
@Martinspire (of iemand anders die ze beide heeft geprobeerd)
Heb jij de nederlandse custom rom al geprobeerd?
ik heb die hier nu erop staan, maar ik weet niet of ik nu deze moet houden of toch de "gabby" rom
Welke vind jij het fijnst?
Alvast veel plezier met je telefoon.justremco schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:47:
Hoi,
Ik heb sinds vandaag een Samsung Omnia Qwerty. Alleen als ik mijn Qwerty toetsenbord gebruik om te smsen snap ik niet hoe ik een uitroepteken of vraagteken moet doen. Uitroepteken kan ik helemaal niet vinden, en als ik op vraagteken druk schuift het invoertekentje naar links(dit omdat het vraagteken op zelfde toets zit als pijltje naar links). Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!
[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 04-02-2010 23:16 ]
Het uitroepteken zou alt + A moeten zijn, het vraagteken zit op het pijltje naar links, belangrijk is wel dat je daarbij je alt knop ingedrukt houdt.justremco schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:47:
Hoi,
Ik heb sinds vandaag een Samsung Omnia Qwerty. Alleen als ik mijn Qwerty toetsenbord gebruik om te smsen snap ik niet hoe ik een uitroepteken of vraagteken moet doen. Uitroepteken kan ik helemaal niet vinden, en als ik op vraagteken druk schuift het invoertekentje naar links(dit omdat het vraagteken op zelfde toets zit als pijltje naar links). Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je dan alle data, instellingen etc. kwijt bent? Maar als ik eerst m'n contactpersonen sync met Outlook op m'n pc en dan de reset doe, en daarna weer sync, zou ik m'n contactpersonen gewoon weer terug moeten hebben toch?Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:21:
[...]
Master-Reset: *2767*3855#
(komt van Modaco forum)
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kijk eens in de openings postVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:21:
[...]
Master-Reset: *2767*3855#
(komt van Modaco forum)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Je kunt ze ook via myPhone synchroniseren, dan blijft het zoiezo bewaard en dan kun je het ook synchroniseren als je niet bij een pc bent. Als je ergens bent waar geen pc is en hij moet een hard-reset krijgen, dan heb je toch weer je nummers terug.Haan schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:22:
[...]
Ik neem aan dat je dan alle data, instellingen etc. kwijt bent? Maar als ik eerst m'n contactpersonen sync met Outlook op m'n pc en dan de reset doe, en daarna weer sync, zou ik m'n contactpersonen gewoon weer terug moeten hebben toch?
Is de TS nog actief in dit topic? Want de topicstart is nu behoorlijk waardeloos.Kunnen we beter een nieuw topic aanmaken met een of meer actieve personen die de topicstart willen onderhouden.Tylen schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:33:
[...]
Kijk eens in de openings postHelemaal onderaan
Had hem maanden geleden al een keer gepost
Verwijderd
Nice, thank! Net wat ik zocht.Cobaltos schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:43:
Ik weet niet of iemand geïnteresseerd zou zijn of dat het al gepost is hier, maar ik las in de krant laatst dat www.getjar.com zich bezighoudt met alle iPhone apps omzetten naar andere smartphones, het assortiment valt mij momenteel nog een beetje tegen maar alle apps daaro werken wel op mijn B7610.
Hopelijk komen er ooit toppers als Doodle Jump etc. op.
Verwijderd
Bedankt! net wat ik zocht!Cobaltos schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:43:
Ik weet niet of iemand geïnteresseerd zou zijn of dat het al gepost is hier, maar ik las in de krant laatst dat www.getjar.com zich bezighoudt met alle iPhone apps omzetten naar andere smartphones, het assortiment valt mij momenteel nog een beetje tegen maar alle apps daaro werken wel op mijn B7610.
Hopelijk komen er ooit toppers als Doodle Jump etc. op.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Waar kan ik dit bestand vandaan halen?Motrax schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:46:
Nodata.cab.
Kan je data verbindingen hard mee aan en uit zetten. Wireless werkt dan nog wel.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Misschien is het een idee om gewoon de internet instellingen uit je telefoon te knikkeren? zodat je zowiezo geen verbing meer kunt maken?G.Scholtens schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:40:
Ik heb zelf geen internet abbo erbij, nu moet ik regelmatig de internetverbinding handmatig afsluiten. Is der een tool die ervoor zorgt dat je niet meer op internet kan komen?
heb geen zin in dure rekening namelijk.
Bedankt, staat erop.Motrax schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:02:
Nee, even serieus. Modaco forum of xda-developers forum. Ik dacht het Modaco forum:
http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/
Moet je wel een account aanmaken, maar dat is zo gebeurd.
Ik heb eerlijk gezegd de dataverbindingen nooit uit het toestel zelf kunnen verwijderen?laurenze schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:04:
Misschien is het een idee om gewoon de internet instellingen uit je telefoon te knikkeren? zodat je zowiezo geen verbing meer kunt maken?
Gezien je toch geen internet op je mobiel hebt, ga ik er vanuit dat je er ook nooit gebruik van maakt?
☻/
/▌
Verwijderd
Ik krijg Advanced Config Tools niet aan de praat, zowel 3.2 als 3.3 starten niet op, maar er staat alleen de tekst FOUT op het scherm. Ik las ergens dat op deze phone Adavanced Config Tools niet werkt, maar bij jou dus wel? (ik draai trouwens op WinMobile 6.5 en SPB Mobile Shell3.5... deze software laat AdvaConfiTools wel op mij X1 draaien)Machiel88 schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:53:
Ben sindskort weer terug op WM6.1, hierin werkt threadedsms alleen niet. Ook niet door het aan te zetten via de registry of via Advanced Config Tools.
☻/
/▌
☻/
/▌
☻/
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Dit had ik ook en is opgelost dmv een hard reset.Haan schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:57:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat je telefoon niet meer te activeren is als hij in slaapstand gegaan is terwijl je met iets bezig was? Bijv. ik ben een sms aan typen, of aan het internetten, en leg de telefoon even weg, dan gaat ie in slaapstand, maar dan is 9 van de 10 keer een reset de enige mogelijkheid om het ding weer aan te krijgenIk verdacht eerst de SPB Mobile shell er van, maar na factory reset is het nog steeds zo
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nu sinds een aantal dagen ook weer de originele WM6.1 rom draaien (te vinden op het B7610 forum op Modaco) en ik moet zeggen: wat een verschil! Ik heb hiervoor de originele WM 6.5 update gehad (niet mee te werken, veel bugs en enorm geheugenlek) en de Gabby rom van Modaco (stuk beter, maar nog steeds niet echt vloeiend). Daarna besloten om de originele 6.1 rom weer terug te flashen, om te kijken of er nog iets van dit toestel te maken is, stond op het punt hem weg te doen. Ik heb wel Touch UI uitgezet en gebruik gewoon de klassieke Win 6.1 Today scherm + thema (wel wat gedateerd, maar ja). Na opstarten heb ik 89 MB RAM over en dat zakt tot zo'n constante 72 MB RAM bij ActiveSync, Agenda, Contactpersonen en Outlook geopend.. Apps blijven gewoon open, schermwisselingen gaan een stuk vlotter dan bij 6.5, en de Samsung aanpassingen en de standaard Windows interface zitten elkaar minder in de weg dan bij 6.5. Tuurlijk, je mist dan de eye-candy van 6.5 en je hebt de stylus wat vaker nodig, maar dat heb ik er iig wel voor over.sretlow schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:21:
Ik heb WM6.1. Van 6.5 loopt mijn geheugen vol en worden veel programma's die op de achtergrond draaien (Opera, MSN, en email gelijk kan niet) automatisch afgesloten.
Verwijderd
Je wilt het vast niet horen, maar ook ik had er regelmatig last van. Daarna een hard reset gedaan (viel niet mee, om de juiste knop combinatie te vinden) en daarna SPB mobile shell 3.5 erop.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:18:
[...]
Dit had ik ook en is opgelost dmv een hard reset.
Verwijderd
Precies, zo heb ik het nu ook en heb nergens geen last meer van.bnwgraaf schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:16:
[...]
Je wilt het vast niet horen, maar ook ik had er regelmatig last van. Daarna een hard reset gedaan (viel niet mee, om de juiste knop combinatie te vinden) en daarna SPB mobile shell 3.5 erop.
Sindsdien draait het ding als een trein en nooit meer problemen gehad met het niet uit de slaapstand te komen...
Maar vooral die extra snelheid met SPB....alles voelt veel vloeiender en natuurlijker aan!
Verwijderd
Verwijderd
1. W&L knop + Lock knop inhouden en dan Softreset knop drukken.Haan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:35:
Mag ik even mijn interpretatie geven van de stappen die je moet doen om je telefoon weer goed te krijgen?
1. Hard reset dmv toetsencombinatie (te vinden in dit topic / Modaco?)
2. SPB Mobile Shell erop
3. lock scherm veranderen -> hoe / waar?
4. enjoy!
Klopt dat?
Ik heb net gisteren reset gedaan via de code in de startpost. Ik kon geen werkende knop-combinatie die iets deed.. Maar is dat nou uiteindelijk gewoon hetzelfde dat je doet, of zit er nog verschil in?Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:14:
[...]
1. W&L knop + Lock knop inhouden en dan Softreset knop drukken.
En dan wanneer de telefoon opstart bij de Samsung logo de Opneem knop + Ophang knop indrukken.
Hierna krijg je dan de vraag of je de telefoon wilt hard-resetten.
2. Zet in de instellingen gelijk je Samsung Today of Samsung Widgetplus uit.
3. Zet in de instellingen Scherm vergrendelen uit.
4. Installeer SPB Mobile Shell ( ik gebruik V3.5.3 Build 9885 )
5. Installeer S2U2 ( is de lockscherm die ik gebruik )
6 Enjoy!
Mijn tellie is zo stabiel geworden dat ik gewoon uren Final Fantasy 9 kan spelen dmv een PS1 emulator met een gemiddeld fps van 50 en no lags or freezes.
Ook heb ik geen last meer van spontaan uitstaande telefoon of laggen/hangen van menu's etc.
Ik heb trwouwens wel s2u2 erop draaien. Verder Windows Mobile 6.1.sretlow schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:16:
Ik heb dat de verbinding met KPN continue verbroklen wordt na een tijdje. Ik wil msn continue aan hebben staan zodat ik te bereiken ben met msn. Alleen geeft ie na bepaalde tijd in msn de volgende regel: "De draadloze netwerkverbinding is nu niet beschikbaar. Messenger probeert opnieuw verbinding te maken.". Als ik dan weer klik komt ie wel weer online maar hij moet continue onlione blijven. Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien waardoor verbinding verbroken wordt met KPN. Dataverbinding wil ik de gehele dag open hebben staat!
Start>Instellingen>Persoonlijk (daar sta je gelijk al op)>Menu'sG.Scholtens schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:46:
Is het mogelijk om je start / hoofdmenu aan te passen?
Er staan nu dingen tussen als msn,weer etc die dingen wil ik graag verwijderen of uitzetten als het kan.
Wil ze eventueel later nog wel weer terug kunnen zetten.
Menu>Berichten Selecteren>Alles>Menu>Markeren als gelezenHaan schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:
Is er eigenlijk een optie 'alles markeren als gelezen' zoals Outlook heeft? Want nu heb ik vaak een hele lijst berichten die ik al ergens anders gelezen heb, maar nog als ongelezen bericht op de telefoon staan. Die moet ik dan 1-voor-1 openen zodat de lijst met ongelezen berichten weer leeg is.
[ Voor 33% gewijzigd door PakoeDIEP op 11-02-2010 15:38 ]
Helaas heb ik de optie menu's er niet tussen staan. Gebruik dan wel een custom rom met 6.5PakoeDIEP schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:29:
[...]
Start>Instellingen>Persoonlijk (daar sta je gelijk al op)>Menu's
Daar kan je kiezen wat je in je startmenu wilt. Ik heb wel WM6.1, dus mischien dat het anders kan zijn op een WM6.5 device.
Bij Draadloosbeheer --> Verbindingsinstellingen --> verbindingsinstelling verbreken bij...?sretlow schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:34:
[...]
Ik heb trwouwens wel s2u2 erop draaien. Verder Windows Mobile 6.1.
Verwijderd
Was dit een antwoord op mijn vraag mbt Advanced Configuration Tools?Motrax schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:47:
Ander registry programma opzoeken en handmatig de sleutel aanpassen. Daarna voor de zekerheid soft-reset doen. Bij mij werkt het.
Verwijderd
Thanks. Heb je zo ook support van hardware keys, bijvoorbeeld geluid en landscape/portrait mode?Schildpad schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:04:
In mMijn iGo sys.txt staat dit:
...
Dit werkt prima voor zover ik ermee gewerkt heb.
Hardwarekeys worden niet ondersteund, wel kan je volume en schermorientatie in het programma zelf bedienen.ValeK308 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:16:
[...]
Thanks. Heb je zo ook support van hardware keys, bijvoorbeeld geluid en landscape/portrait mode?
EDIT: probleem is inmiddels verholpenSchildpad schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:42:
[...]
wel kan je volume en schermorientatie in het programma zelf bedienen.
(schermrotatie vind je in iGO8 bij Instellingen-->Apparaat-->Schermorientatie instellen...)
[ Voor 4% gewijzigd door ValeK308 op 15-02-2010 14:26 ]
Verwijderd
Ik heb dit probleem dus ook... Is er al een bevredigend antwoord opgekomen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Huib_Bloodstone op 16-02-2010 13:39 ]
Verwijderd
GT: The Bozzz88
Verwijderd
GT: The Bozzz88
IDD. Ik hoop er zelfs nog langer mee te doenBozznl schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:01:
heel jammer, denk dat we iets heel moois gaan mislopen met win mob 7 moet nog 2 jaar doen met me qwerty
Ikzelf gebruik nog altijd tot volle tevredenheid de GPS Mod Driver.shmp schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:12:
2. Nee dat gaat je niet lukken. Gebruik zelf gpsproxy. En het is niet portsplitter die energie vergt maar gps zelf.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq