Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik had even een vraagje:)
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om mijn smsbox te blokkeren met een wachtwoord.
En als dit mogelijk is, hoe dit dan moet..

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Iselle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:57:
Hey,

iemand die een goed hoesje weet voor deze telefoon? Liefst 1 met een open bovenkant, niet met rits of iets dergelijks. (te bestellen via bol.com?) Alvast bedankt. ;)
Ik heb zelf een hoesje van het merk bugatti, perfect hoesje met een open bovenkant!
dit hoesje is te koop bij T for telecom.
Misschien vindt je het wat!
http://thumbs2.ebaystatic.com/pict/3602142634494040_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 02:05:
[...]

Ik heb zelf een hoesje van het merk bugatti, perfect hoesje met een open bovenkant!
dit hoesje is te koop bij T for telecom.
Misschien vindt je het wat!
http://thumbs2.ebaystatic.com/pict/3602142634494040_1.jpg
Kost dat? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:01:
Hoi,

Ik had even een vraagje:)
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om mijn smsbox te blokkeren met een wachtwoord.
En als dit mogelijk is, hoe dit dan moet..

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Iselle
Volgens mij is het alleen mogelijk je telefoon te vergrendelen, via Instellingen --> Beveiliging --> Blokkeerwachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo....

Ik heb een vraagje....ik heb wat spelletjes op mijn qwerty gezet...maar ze zijn niet zo goed bevallen, en ik heb ze dan ook weer verwijderd....maar nu blijkt er steeds een icoontje in m'n menu overige staan.......weet iemand hoe ik dit ook kan verwijderen?????

Alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff moet ik ff denkken, ik geloof rond 10a 15 euro. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen, ik heb van verschillende al diverse problemen gehoord.

De mijne zijn als volgt:

- Spontaan uit staande telefoon.
(Dus ene moment gebruik je het, locked hem en doe in je broekzak. Volgende moment haal je het uit je broekzak maar reageert ie niet. Dien je hem opneiuw op te starten via on-button)

- Start menu lagged in landscape modus en wordt geheel onoverzichtelijk, alle icoontjes gaan door elkaar.
(De menu welke via start button links boven toegankelijk is, is niet te gebruiken wanneer je toetsenbord uitgeklapt is)

- Telefoon komt niet gelijk af van 'stil' mode.
(Wanneer je via de luidspreker icoontje rechtsboven geluid op 'uit' zet en na een tijdje weer 'aan' zet dan staat ie niet gelijk aan)

- Vastlopers.
(Is niet geheel her simuleerbaar maar tel liep compleet vast toen ik bezig was met wifi conenctie, opera opstartte en tijdens laden van opera de toetsenbord uitklaptte)

Komen deze dingen bij jullie ook voor en zou het iets van WM 6.5 zijn of van het toestel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Ik heb nu al verschillende dingen geprobeerd om TomTom 7 werkend te krijgen op dit ding, maar het wil maar niet.

Via GPS Proxy krijg ik een error (netcf.core.ppc3.ARM.cab) tijdens het installeren.
GPSModDriver installeren werkt wel, maar krijg nog geen fix.

Gewoon slechte plaats, of iets anders?

Wie heeft het wel werkend gekregen, hoe, en met welke settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Heb je die Samsung software echt nodig voor het uitvoeren van de 6.5 upgrade? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:44:

De mijne zijn als volgt:

(Dus ene moment gebruik je het, locked hem en doe in je broekzak. Volgende moment haal je het uit je broekzak maar reageert ie niet. Dien je hem opneiuw op te starten via on-button)

- Start menu lagged in landscape modus en wordt geheel onoverzichtelijk, alle icoontjes gaan door elkaar.
(De menu welke via start button links boven toegankelijk is, is niet te gebruiken wanneer je toetsenbord uitgeklapt is)

Komen deze dingen bij jullie ook voor en zou het iets van WM 6.5 zijn of van het toestel??
Dat uit gaan, na locken heb ik ook een tijd ghad. Het gekke was, dat het niet constant optrad: dan weer een aantal keren wel en vervolgens weer een tijd niet. Toen ik onlangs van provider overging, heb ik het hele toestel ingericht na een hard reset. Vanaf dat moment heb ik er (vooralsnog) geen last meer van gehad.

Het toestel is in het algemeen niet overaal even traag, maar heb het gevoel, dat het vooral de samsung schil is, die hier en daar toch wat vertraagd. Ik zou hem wel eens als kaal windows willen proberen, maar krijg op het moment zelfs even de originele windows settings niet meer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:16:
[...]

Dat uit gaan, na locken heb ik ook een tijd ghad. Het gekke was, dat het niet constant optrad: dan weer een aantal keren wel en vervolgens weer een tijd niet. Toen ik onlangs van provider overging, heb ik het hele toestel ingericht na een hard reset. Vanaf dat moment heb ik er (vooralsnog) geen last meer van gehad.

Het toestel is in het algemeen niet overaal even traag, maar heb het gevoel, dat het vooral de samsung schil is, die hier en daar toch wat vertraagd. Ik zou hem wel eens als kaal windows willen proberen, maar krijg op het moment zelfs even de originele windows settings niet meer terug....
ja idd, na een hard reset ging het bij mij ook allemaal weer even goed.
Totdat het vast liep.

Werkt de start menu bij jullie wel gewoon in landscape modus zonder dat alle icoontjes door elkaar gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirtbiter schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:50:
Ik heb nu al verschillende dingen geprobeerd om TomTom 7 werkend te krijgen op dit ding, maar het wil maar niet.

Via GPS Proxy krijg ik een error (netcf.core.ppc3.ARM.cab) tijdens het installeren.
GPSModDriver installeren werkt wel, maar krijg nog geen fix.

Gewoon slechte plaats, of iets anders?

Wie heeft het wel werkend gekregen, hoe, en met welke settings?
Bij Win 6.5 heb je geen tussenprogramma nodig, maar het krijgen van een fix bij TT is erg wisselend.
Ik ben zelf overgestapt op Sygic en deze heeft vrijwel altijd een fix binnen een minuut en is verder een heel gebruiksvriendelijke applicatie.
Zelfs zo vriendelijk dat er ook nog een un-install icoon op je phone wordt gezet.

Ik heb overigens ook de Mod driver er opgezet en nu werken andere progs, zoals GPS Sentry ook.
Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik kan voorkomen dat , tijdens gebruik van GPS Sentry, het toestel, alleen voor het scherm, op stand-by schiet.
(dat merk je omdat als je een snelheid hebt ingesteld, je wel een geluidsignaal krijgt als je te hard rijdt)

Ik ben dus helamaal van TT afgestapt.

Groet, Cat Weazle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurth
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10-2021
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn samsung omnia qwerty, heb hem sinds vorige week maar als ik op internet wil dan krijg ik een foutmelding: Uw provider heeft de verbinding beeindigd. (vodafone is mijn provider)
Er staat dan instellingen of negeren.

Weet iemand hoe ik op internet kan komen met mijn toestel?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:05
Ik mag in Maart weer een nieuw abonnement kiezen. Nu twijfel ik heel erg tussen een abonnement met deze Samsung, of een iPhone. In dit topic lees ik veel berichten waar mensen problemen hebben met deze mobiel en de software. Is dit een beetje een vertekend beeld of heeft deze telefoon echt wel problemen? Kunnen jullie me uitleggen waarom ik deze zou moeten verkiezen boven een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
Voordat je Tomtom doet wel eerst NETCF 3.5 installeren met je foon via active sync aan je pc gekoppeld. Ik heb na NETCF GPSProxy geïnstalleerd en kreeg 2 foutmeldingen op 't einde, maar programma werkt wel gewoon zoals het hoort en heb een fix binnen een minuut! Hierna zwengel ik de geïnstalleerde Tomtom aan en die pakt de fix van GPSproxy en doet zodoende ook wat van m wordt verlangt!
...Althans hier in elk geval.

En Muurth:
Even op Vodafone-site kijken voor de instellingen die je dan als een sms binnenkrijgt, welke je foon dan meteen wil instellen bij ontvangst. Anders even bellen met de klantenservice, want er lijkt mij dan een foutje te zijn bij je provider als de connectie aan HUN kant wordt afgebroken.

En Lizardz:
Ik zou geen Iphone nemen en voornamelijk omdat de batterij er vast in zit en dus niet los te vervangen is zonder het toestel geheel uit elkaar te halen.

Misschien dat iemand mij kan helpen met iets. Ik stream regelmatig radio 538 via mijn wifi naar mijn foon, alleen pakt de stream het speakertje niet meer na een beantwoord gesprek. Ik moet dan WMP afsluiten, Wifi afsluiten, Wifi weer aanslingeren en die stream ook weer. Dan pas gooit ie de audio weer over het speakertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0berto
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:11

R0berto

ja

ik heb deze foon sindskort ook, maar ben nu op een probleempje gestuit.

Ik vind samsung today wel relaxed werken, en heb dat dus op beide modussen (werk/prive) ingesteld. Maar ik krijg nu steeds bij het switchen de melding:
Samsung Today is niet compatibel met andere items voor vandaag, dus alleen Samsung Today wordt weergegeven
Nou heb ik al meerdere keren alle items afgevinkt (ontvinkt). Na een switch komt dan automagisch de tijd er weer te staan. Misschien is dat omdat een leeg vandaag-scherm niet kan ofzo, of zou het te maken kunnen hebben met de instelling dat de tijd in de titelbalk van alle programma's moet??

Anyway, het is erg vervelend aangezien de telefoon niet switcht als ik niet op 'ok' druk.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:17:
hallo....

Ik heb een vraagje....ik heb wat spelletjes op mijn qwerty gezet...maar ze zijn niet zo goed bevallen, en ik heb ze dan ook weer verwijderd....maar nu blijkt er steeds een icoontje in m'n menu overige staan.......weet iemand hoe ik dit ook kan verwijderen?????

Alvast bedankt!!!!
Het "Overige"-scherm is bedoeld om ook gemakkelijk aan items te komen die niet in de vier standaard-Samsung schermen staan, en bevat zo ongeveer alle items die ook in het Start-menu van Windows zitten. Als je een programma netjes deinstalleert, en het verwijders is uit het Start-menu, dan is het ook weg uit het menu Overige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Ondertussen heb ik met de GPS mod driver TomTom wel aan de gang gekregen.

Blijkbaar is ons hele pand een onneembare vesting voor GPS...
Buiten duurde het wel even (minuut ofzo?) maar dan heb ik wel een fix.

Ik ben beter gewend van mijn oude HP iPaq met TomTom draad receiver, maar dit werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:51
Lizardz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:00:
Ik mag in Maart weer een nieuw abonnement kiezen. Nu twijfel ik heel erg tussen een abonnement met deze Samsung, of een iPhone. In dit topic lees ik veel berichten waar mensen problemen hebben met deze mobiel en de software. Is dit een beetje een vertekend beeld of heeft deze telefoon echt wel problemen? Kunnen jullie me uitleggen waarom ik deze zou moeten verkiezen boven een iPhone?
Geen enkele. Heb deze telefoon 3 maanden gehad, en vervolgens overgestapt op een iPhone. Op een iphone werkt alles wel zoals het hoort, vlot en snel. En daarnaast zijn de apps echt super op de iphone.

Nee, ben geen iphone fan boy. Heb zelfs jaren lang iedereen met een iphone voor gek verklaard, maar het is echt een super ding.

2 nadelen van de iphone die ik kan bedenken:

- Camera is slechter
- Scherm van de omnia is kwalitief beter

Maar die nadelen neem je voor lief, geloof mij. De omnia is eigenlijk, laten we daar maar gewoon eerlijk over wezen, een belachlijk slechte telefoon. Heb me nog nooit zo lopen ergeren aan een telefoon. Het is echt fijn als je je telefoon gewoon een week achter elkaar kan laten draaien zonder te moeten herstarten.

[ Voor 11% gewijzigd door wowzie op 12-01-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
@wowzie: Ik kan je voor een groot gedeelte wel gelijk geven. Ik zou ook blind voor de iphone gekozen hebben, ware het niet dat ik windows mobile nodig heb om te kunnen synchroniseren met kantooragenda en internet via vpn/domein. Daarnaast vind ik dat je bijna niets mag op een iphone, tenzij je deze kraakt. Kwalitatief is een iphone echt wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:44:

De mijne zijn als volgt:

- Telefoon komt niet gelijk af van 'stil' mode.
(Wanneer je via de luidspreker icoontje rechtsboven geluid op 'uit' zet en na een tijdje weer 'aan' zet dan staat ie niet gelijk aan)

- Vastlopers.
(Is niet geheel her simuleerbaar maar tel liep compleet vast toen ik bezig was met wifi conenctie, opera opstartte en tijdens laden van opera de toetsenbord uitklaptte)

Sorry dat ik mezelf quote maar ik heb alle problemen opgelost met een hard-reset (ja alweer).
Ik ben er nu wel van overtuigd dat het allemaal komt door WM 6.5 en misschien dan in combi met de Samsung shell etc, want hardwarematig zou er op het toestel niks aan te merken moeten zijn (ja beter als iphone :+ ).
Hopelijk biedt de volgende update meer stabiliteit.

Wat is trouwens de actuele rom en firmware versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowzie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:51
Barts27 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:29:
@wowzie: Ik kan je voor een groot gedeelte wel gelijk geven. Ik zou ook blind voor de iphone gekozen hebben, ware het niet dat ik windows mobile nodig heb om te kunnen synchroniseren met kantooragenda en internet via vpn/domein. Daarnaast vind ik dat je bijna niets mag op een iphone, tenzij je deze kraakt. Kwalitatief is een iphone echt wel beter.
Dat was mijn 'probleem' inderdaad eerst ook. Weet niet of je hier op Exchange doelt, maar die werkt gelukkig foutloos op de iphone. Met een vpn/domein geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik kan instellen dat het scherm niet op stand by gaat bij bepaalde programma's?
Ik gebruik b.v. GPS Sentry om mijn snelheid te controleren (nu in de auto, straks op mijn boot), maar na een minuut gaat het scherm op zwart.
Het programma gaat wel door (hoor ik als ik snelheids waarschuwing heb ingesteld en te hard ga rijden), maar ik wil de snelheid gewoon zien!
En zo zijn er nog een paar dingetjes die ik niet op zwart wil laten springen.
Ik zag wel iets over S2U2, maar ik zag ook dat dat progje wat problemen kon veroorzaken.

Groet, Cat Weazle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog geen reacties dus zal ik mijzelf eens quoten:
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:01:
Ik heb een "eigen" geluid geselecteerd voor ontvangen sms bericht.
Nu wordt dit geluid ook afgespeeld bij het verzenden van een sms :?

Iemand een idee wat ik hier verkeerd doe?
Ik bedoel hiermee dus een eigen wav-bestand geselecteerd onder:
Instellingen->geluidsinstellingen->geluid melding->nieuw sms-bericht.

Ik verwacht dus dit "deuntje" te horen bij het ontvangen van een sms-bericht. Ik hoor het echter ook na het verzenden van een sms (dus niet bij bv een MMS).

Iemand een verklaring hiervoor? Of is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0berto schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:54:
ik heb deze foon sindskort ook, maar ben nu op een probleempje gestuit.

Ik vind samsung today wel relaxed werken, en heb dat dus op beide modussen (werk/prive) ingesteld. Maar ik krijg nu steeds bij het switchen de melding:

[...]

Nou heb ik al meerdere keren alle items afgevinkt (ontvinkt). Na een switch komt dan automagisch de tijd er weer te staan. Misschien is dat omdat een leeg vandaag-scherm niet kan ofzo, of zou het te maken kunnen hebben met de instelling dat de tijd in de titelbalk van alle programma's moet??

Anyway, het is erg vervelend aangezien de telefoon niet switcht als ik niet op 'ok' druk.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Same here :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:35

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:45:
Helaas nog geen reacties dus zal ik mijzelf eens quoten:

[...]

Ik bedoel hiermee dus een eigen wav-bestand geselecteerd onder:
Instellingen->geluidsinstellingen->geluid melding->nieuw sms-bericht.

Ik verwacht dus dit "deuntje" te horen bij het ontvangen van een sms-bericht. Ik hoor het echter ook na het verzenden van een sms (dus niet bij bv een MMS).

Iemand een verklaring hiervoor? Of is dit normaal ?
Dit is normaal, ik heb het dus ook. Alleen ik word er gek van. Ik wil die notificatie niet, zelfs niet het schermpje met Bericht verzonden. Ik heb er al geregeld naar gezocht, maar niets concreets gevonden dat ECHT werkt. Iemand anders hier wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:50
Weet iemand toevallig hoe je de modus manager uit kan zetten. Ik zag namelijk een leuk alternatief voor de samsung shell namelijk deze Nu kan je de touch ui redelijk makelijk uitzetten maar de modus manager kan ik alleen aanpassen en niet uitzetten? Wie weet hoe dat wel moet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Heb mijn toestel net besteld bij Hi, hopelijk komt hij morgen binnen. Order ligt inmiddels al bij de TNT.

Ben benieuwd, hoe het toestel gaat bevallen.

Iemand al bevinden met de HTC sense interface op zijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik WM 6.5 op mijn telefoon heb staan (iets meer dan een maand) doet mijn telefoon het niet helemaal goed meer; toetsenbord doet het soms niet, pas na resetten weer of hij loopt helemaal vast ook resetten :(
meer mensen met deze problemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh en nog n vraagje :o
waar kan ik mobile shell downloaden :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Ik heb een Hi 30 + eindeloos online abbo, maar nu doet mijn internet het niet sinds gister.. hij kan geen verbinding maken ofzo, licht dit aan de provider of aan de instellingen van mijn telefoon? Wi-fi doet het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:14:
oh en nog n vraagje :o
waar kan ik mobile shell downloaden :? 8)7
Legaal: SPB Softwarehouse
Illegaal: you have to find out yourself... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Ik ben er nu wel van overtuigd dat het allemaal komt door WM 6.5 en misschien dan in combi met de Samsung shell etc, want hardwarematig zou er op het toestel niks aan te merken moeten zijn (ja beter als iphone :+ ).
Hopelijk biedt de volgende update meer stabiliteit.

Wat is trouwens de actuele rom en firmware versie ?
Datzelfde heb ik ook. Ga maar na, er is wel verschil met de 6.1 versie: sommige dingen positief, andere negatief. Geeft al aan, dat een hoop dingen ook in de Windows en idd eventueel de Samsung schil zitten. En waarschijnlijk niet in de hardware.

Overigens heb ik de touchwiz/samsung today screen uitgezet en de originele windows today screen aan gezet. Misschien niet spannend, maar wel veel sneller. Ook het openen van smsjes en zo gaat veel beter.
Voor mij een teken, dat de Samsung schil wel een hoop performance weghaalt.

Ik weet, dat het er gelikter uitziet, maar komende van een windows pda (zonder telefoon) zou ik het ook niet erg vinden, als ik die hele samsing shell er af zou kunnen halen en gewoon in de windows omgeving kan gaan instellen.

Eventueel met een extern stukje software.

Ook ik heb wel wat rare dingetjes gehad, maar het toestel bevalt me verder toch wel.
Iphone is voor mij nog even geen optie, omdat ik veel te veel software draai, welke niet voor iphone beschikbaar is.

Daarnaast is de iphone wel heel erg "in".....niets mis mee, maar ik vaar graag een eigen koers.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:30:
[...]

Dit is normaal, ik heb het dus ook. Alleen ik word er gek van. Ik wil die notificatie niet, zelfs niet het schermpje met Bericht verzonden. Ik heb er al geregeld naar gezocht, maar niets concreets gevonden dat ECHT werkt. Iemand anders hier wel?
Kijk op Modaco naar dit topic, post #2 (Remove SMS sent notification)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:49:
[...]

Datzelfde heb ik ook. Ga maar na, er is wel verschil met de 6.1 versie: sommige dingen positief, andere negatief. Geeft al aan, dat een hoop dingen ook in de Windows en idd eventueel de Samsung schil zitten. En waarschijnlijk niet in de hardware.

Overigens heb ik de touchwiz/samsung today screen uitgezet en de originele windows today screen aan gezet. Misschien niet spannend, maar wel veel sneller. Ook het openen van smsjes en zo gaat veel beter.
Voor mij een teken, dat de Samsung schil wel een hoop performance weghaalt.

Ik weet, dat het er gelikter uitziet, maar komende van een windows pda (zonder telefoon) zou ik het ook niet erg vinden, als ik die hele samsing shell er af zou kunnen halen en gewoon in de windows omgeving kan gaan instellen.

[...]
Op Modaco.com zijn twee actieve topics over gestripte ROM's.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 11:49 . Reden: Links naar ROM's verwijderd; niet toegestaan door Tweakers.net ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:15:
:( Ik heb een Hi 30 + eindeloos online abbo, maar nu doet mijn internet het niet sinds gister.. hij kan geen verbinding maken ofzo, licht dit aan de provider of aan de instellingen van mijn telefoon? Wi-fi doet het wel gewoon.
Ligt in ieder geval niet aan de provider. Heb Telfort (mhh btw ook kpn based) en heb ook al dagen geen goede internet connectie. Mijn weep applicatie bijvoorbeeld heeft 3 dagen geleden de laatste update gehad en intenet zelf is zo traag als dikke stront. Geen idee waar dat aan ligt kan zelf namelijk niets raars vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed te horen dat ik niet de enige ben zonder internet... nog meer mensen met ditzelfde probleem?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:51:
[...]Kijk op Modaco naar dit topic, post #2 (Remove SMS sent notification)
Helaas. ik heb het register aangepast met: mobileregistryeditor.
vervolgens een herstart gedaan maar niet het gewenste resultaat.
KlaasRoelofs: jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisvanAlphen
  • Laatst online: 15-01-2010
Hallo,

Sinds een kleine maand ben ook ik de trotse eigenaar van een Omnia Qwerty. Met dank aan dit forum heb ik een aantal leuke tips en programma's kunnen gebruiken voor mijn toestel. Dit weekend heb ik er zelfs Spb Mobile shell opgezet en dat had ik veel eerder moeten doen.

Alleen nu zit ik met een probleem, ik hoor geen muziek/geluid meer tijdens het afspelen van muziek of ringtones!?! Wat doe ik verkeerd? Kan niets zien in mijn instellingen, deze heb ik laatst aangepast via #0002*28346#. Dit omdat ik zoals meerdere via deze topic niet tevreden ben met het geluid tijdens het bellen.

Kan het een met het andere te maken hebben? :?
En wie o wie kan mij helpen? _/-\o_

Alvast bedankt,
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:50:
[...]

Helaas. ik heb het register aangepast met: mobileregistryeditor.
vervolgens een herstart gedaan maar niet het gewenste resultaat.
KlaasRoelofs: jij wel?
Bij mij is de melding weg. Ik heb de eerste optie toegepast, dus samsung skin én sms sent notification verwijderd. Register aangepast met Total Commander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
DennisvanAlphen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:03:
Hallo,

Sinds een kleine maand ben ook ik de trotse eigenaar van een Omnia Qwerty. Met dank aan dit forum heb ik een aantal leuke tips en programma's kunnen gebruiken voor mijn toestel. Dit weekend heb ik er zelfs Spb Mobile shell opgezet en dat had ik veel eerder moeten doen.

Alleen nu zit ik met een probleem, ik hoor geen muziek/geluid meer tijdens het afspelen van muziek of ringtones!?! Wat doe ik verkeerd? Kan niets zien in mijn instellingen, deze heb ik laatst aangepast via #0002*28346#. Dit omdat ik zoals meerdere via deze topic niet tevreden ben met het geluid tijdens het bellen.

Kan het een met het andere te maken hebben? :?
En wie o wie kan mij helpen? _/-\o_

Alvast bedankt,
Dennis
Have you tried turning it off and on again?
Anders een harde reset doen. Maar meestal is opnieuw opstarten genoeg.
offtopic:
Dat Hallo en Groeten,x hoeven niet op dit forum.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:48

Bozznl

GT: The Bozzz88

Wat ik een beetje jammer vind, is het gebrek aan apps/gadgets voor de telefoon
Veel gadgets van de omnia 2 zijn ook voor deze te gebruiken maar sommige lopen toch niet zo soepel.

En ik weet het als ik veel gadgets had gewilt had ik een iPhone moeten halen, maar dit valt me toch wel erg tegen.... of kijk/zoek ik op verkeerde plekken?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
DennisvanAlphen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:03:
Dit weekend heb ik er zelfs Spb Mobile shell opgezet en dat had ik veel eerder moeten doen.
Ik heb de trial er eens op gezet van SPB mobile 3.5 en tsjonge, dat draait soepel! Alles voelt zo prima aan, de bewegingen gaan vloeiend!

Nu eens kijken hoe je alles kunt instellen en hoe je alles netjes kunt ordenen.
Maar dit draait vele malen fijner!

Klopt het wel, dat ik bij het openen van diverse functies toch weer Samsung schil tegen kom?
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:00:
[...]

Bij mij is de melding weg. Ik heb de eerste optie toegepast, dus samsung skin én sms sent notification verwijderd. Register aangepast met Total Commander...
Wat bedoelen jullie met de samsung skin weghalen? Ik kon het zo snel niet terug vinden, maar ik begreep, dat dat met een registrty aanpassing kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Nu ben ik wat aan het rondspelen met SPB shell 3.5 en ben vooralsnog razend enthousiast, wat een snelle verademing.
Nu heb ik diverse koppelingetjes geplaatst, maar staan er bovenin de startbalk een paar die dan eigenlijk overbodig worden.

Weet iemand, waar ik dat kan instellen/uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen waar het internet het niet doet??? uitzondering voor wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 15:40
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:42:
Zijn er nog meer mensen waar het internet het niet doet??? uitzondering voor wifi..
Ik heb wel het probleem waarbij na een minuut of 10 mijn 3g uitvalt en dat ik de verbindingen moet herstellen voordat het weer werkt. Bedoel je dat soms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09-2020
Prosje schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:10:
[...]

Ik heb wel het probleem waarbij na een minuut of 10 mijn 3g uitvalt en dat ik de verbindingen moet herstellen voordat het weer werkt. Bedoel je dat soms ?
Heb er afgelopen dagen ook last van gehad. Icm. Hi. Het wordt nu langzaam aan minder.. moest de telefoon constant op Flightmodus zetten en dan weer op normaal om te kunnen verbinden met wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffkat
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik loop tegenwoordig tegen geheugen problemen aan. Met name opstarten van camera lukt dan niet: "minimaal 10MB" nodig. Ik draai spb en heb zoveel mogelijk van samsung schil uitgezet. Weet iemand nog tips om meer geheugen vrij te maken. En dan bedoel ik natuurlijk werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ongeveer 3 dagen geen of heeeel slecht internet te hebben, werkt het nu op de een of andere manier weer... heel vreemd, werkt het bij jullie ook weer gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook ipod games op de omnia qwerty kan spelen?

gr,
Chann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie favoriete applicatie's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 25-08 11:07
Ik heb sinds kort ook dit toestel in mijn bezit en ik ben blij dat ik deze heb gekozen. Alles werkt goed en heb er geen problemen gehad... Waar ik wel problemen mee heb, is het upgraden naar Windows Mobile 6.5.
Alles gaat prima tot ik op het punt kom waar de update geinstaleerd moet worden. Dan word de connectie met de telefoon gebroken en loopt het hele programma vast. Ik heb gezocht op internet voor wat hulp maar kon helemaal niks vinden.
Ik heb het eerst geprobeert op mijn Win7 32bit systeem, maar dat lukte niet. Toen heb ik het maar op een andere XP systeem geprobeert, maar daar gebeurt hetzelfde.
Weet iemand wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Laatst online: 28-08 12:40
Encrese the screen responsiveness Go to HKLM>system>GWE>touch>filter and set "minimumtaptime" to 0

Klinkt wel interessant, normaal voelt mijn telefoon ietwat sloom aan, vooral bij ontgrendelen. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die de qwerty heeft van vodafone en misschien al wat gehoord over update 6.5??
vind het namelijk wel schandalig lang duren! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:51:
[...]

Kijk op Modaco naar dit topic, post #2 (Remove SMS sent notification)
Kan iemand mij dit in het nederlands uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Noxious schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:51:
Heb je die Samsung software echt nodig voor het uitvoeren van de 6.5 upgrade? :{
Weet iemand dit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fibonacci1986
  • Laatst online: 25-03-2010
Zie op foto's overal van die mooie weerplaatjes op achtergrond. Hoe kan je dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
fibonacci1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:46:
Zie op foto's overal van die mooie weerplaatjes op achtergrond. Hoe kan je dit instellen?
Volgens mij zijn dit mensen die de sense interface gebruiken van HTC. Kan mij herinneren dat HTC juist de mooie variant hiervan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Windows homescreen gebruiken.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fibonacci1986
Ja en hoe krijg je dan het actuele weer?heb mijn vandaag modus nu om samsung live staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fibonacci1986
En had nog een vraag. Mijn synchronisatie verbinding valt elke keer uit. Dus moet opnieuw synchroniseren om nieuwe mail binnen te halen. Is dit ergens een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:23:
[...]

Kan iemand mij dit in het nederlands uitleggen?
Je moet met een registereditor de opgegeven registersleutels aanpassen in de aangegeven waarden.
Korte uitleg over register.

Ik heb het inmiddels ook voor elkaar.
Ik heb het verschillende malen moeten proberen maar uiteindelijk volgens de genoemde tweak op Modaco is het toch gelukt.
Ik heb denk eerst een verkeerd type voor de "SMSNoSentMsg" sleutel gekozen, met een DWORD werkte het wel.
Deze sleutel kan ik na de 2-de softreset overigens niet weer terug vinden in het register :? Iemand met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Zo ver ik weet kan het ook op een andere manier, maar die is niet echt makkelijk...

http://www.modaco.com/con...secanys-b7610-wm6-5-roms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
waarschijnlijk krijg ik vandaag mijn Omnia qwery binnen, zit in de aflever route volgens tnt.

Graag zou ik willen weten of er gratis navigatie te krijgen is. Heb namelijk geen internet erbij genomen. Voor mijn normale tomtom betaal ik ook geen extra kosten als ik ergens heen rijd. Dus vraag mij af of ik dan wel voor mobiel moet betalen als ik hier navigatie opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09-2020
G.Scholtens schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:05:
waarschijnlijk krijg ik vandaag mijn Omnia qwery binnen, zit in de aflever route volgens tnt.

Graag zou ik willen weten of er gratis navigatie te krijgen is. Heb namelijk geen internet erbij genomen. Voor mijn normale tomtom betaal ik ook geen extra kosten als ik ergens heen rijd. Dus vraag mij af of ik dan wel voor mobiel moet betalen als ik hier navigatie opzet?
Even Assisted GPS uitschakelen... je mist overigens wel een flinke bak functies op dit toestel als je er geen internet abbootje bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Ik kan nog steeds niet upgraden naar Wm6.5.
Maar ik heb lopen nadenken. Ik heb op dit moment nog SimYo als provider en mijn KPN abbo word pas de 28e geactiveerd. Zou het daaraan kunnen liggen?
Want ik weet dat een Vodavone toestel ook niet geupgrade kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Machiel88 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:30:
[...]

Even Assisted GPS uitschakelen... je mist overigens wel een flinke bak functies op dit toestel als je er geen internet abbootje bij hebt.
Oke bedankt, ja misschien dat ik het er ooit nog bij doe. Maar dan liever aanbieding voor 2,5 per maand. 9euro per maand vind ik te duur.

Welk navigatie applicatie kan ik het beste er op draaien? Gewoon tom tom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Weet iemand een manier of een stukje software, om via de Omnia muziek af te spelen van een gedeelde netwerklocatie? Ik sluit de Omnia wel eens aan op de stereo als jukebox, maar zou fijn zijn, als ik de grote hoeveelheid muziek op de netwerkschijf direct kon benaderen en afspelen.

ik heb aan mijn Experia box een harde schijf hangen, waar veel muziek op staat.
Nu lukt het me wel, om deze schijf vanaf de Omnia te benaderen en bestanden erop te zetten of er af te halen. Maar direct de muziek er vanaf spelen geeft een foutmelding.

Nu heb ik ook een music player gehad, die dat wel kon, maar dat programma werkte niet zo prettig.

Weet iemand er een goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:59:
Weet iemand een manier of een stukje software, om via de Omnia muziek af te spelen van een gedeelde netwerklocatie? Ik sluit de Omnia wel eens aan op de stereo als jukebox, maar zou fijn zijn, als ik de grote hoeveelheid muziek op de netwerkschijf direct kon benaderen en afspelen.

ik heb aan mijn Experia box een harde schijf hangen, waar veel muziek op staat.
Nu lukt het me wel, om deze schijf vanaf de Omnia te benaderen en bestanden erop te zetten of er af te halen. Maar direct de muziek er vanaf spelen geeft een foutmelding.

Nu heb ik ook een music player gehad, die dat wel kon, maar dat programma werkte niet zo prettig.

Weet iemand er een goede oplossing voor?
Connected Home, staat in je startmenu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:08:
[...]

Connected Home, staat in je startmenu...
Over dat connnected home heb ik op pagina 65 antwoord gekregen, dat dat alleen zou gaan, als het andere apparaat een zogenaamde mediaserver is. Ik ben daar dan ook vooralsnog niet verder me gekomen.

Ik wil eigenlijk alleen rechtstreeks van een "domme" netwerkschijf muziek afspelen, zonder eerst op een andere pc mediaplayer te hoeven gebruiken of bestanden over en weer te slepen.

Ik ga nu testen met PocketMusic 5.2, welke rechtstreeks vanaf een netwerklocatie muziek in zou kunnen lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
bnwgraaf schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:56:
[...]

Over dat connnected home heb ik op pagina 65 antwoord gekregen, dat dat alleen zou gaan, als het andere apparaat een zogenaamde mediaserver is. Ik ben daar dan ook vooralsnog niet verder me gekomen.

Ik wil eigenlijk alleen rechtstreeks van een "domme" netwerkschijf muziek afspelen, zonder eerst op een andere pc mediaplayer te hoeven gebruiken of bestanden over en weer te slepen.

Ik ga nu testen met PocketMusic 5.2, welke rechtstreeks vanaf een netwerklocatie muziek in zou kunnen lezen....
Nou, dat PocketMusic leest perfect van het netwerk!
Moet nog even een beetje kijken hoe ik makkelijk een album of artiest kan afspelen.

Zit mooi geluid in ook trouwens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Werkende RDP client: http://www.modaco.com/con...6-5-problem/#entry1139211

Duurde even voordat ik 'm gevonden had. Bedankt Samsung.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:56:
[...]

En ook nog antwoord van mij, oeps :?
bnwgraaf schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:04:
[...]

Nou, dat PocketMusic leest perfect van het netwerk!
Moet nog even een beetje kijken hoe ik makkelijk een album of artiest kan afspelen.

Zit mooi geluid in ook trouwens.....
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Weet iemand hoe ik de achtergrondjes op het juiste formaat krijg? Download wel afbeeldingen via internet, gewoon op mijn vaste pc. maar krijg dan vaak wallpapers van 1024x768 etc. Maar dit is natuurlijk niet het goeie formaat voor de omnia. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Heeft iemand ervaring met deze? Voor het geld hoef je het niet te laten!
http://www.shop4gsm.nl/index.php?p=5&id=15684

ik heb hem net besteld; laat wel weten hoe ie bevalt als ie binnen is.....

[ Voor 23% gewijzigd door bnwgraaf op 20-01-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Ik heb SPB3.5 geinstaleerd en het Samsung wannabe OS geval uitgedaan en alles reageert opeens veeeeel sneller.
Ik mis al dat extra spul ook niet. Ik raad iedereen ook aan om het even te proberen, werkt veel fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is het een vodafone toestel?
Ik heb gewoon een simlock vrije toestel maar als netwerk wel vodafone.

Ik heb geprobeerd te updaten naar 6.5 Halverwege updaten schakelt het toestel uit en kan ik niet verder met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Met dat SPB gebeuren (niet eens duur trouwens), gaan jullie dan over op een kalere rom van Modaco, of kiezen jullie er voor om alleen de Samsung skin uit te schakelen en daar over heen SPB Shell te installeren?

Ik kan nog niet eens terug vinden hoe die skin uit moet :X Dat google ik wel
G.Scholtens schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:39:
Weet iemand hoe ik de achtergrondjes op het juiste formaat krijg? Download wel afbeeldingen via internet, gewoon op mijn vaste pc. maar krijg dan vaak wallpapers van 1024x768 etc. Maar dit is natuurlijk niet het goeie formaat voor de omnia. Hoe doen jullie dat?
Resizen met Paint (standaard Windows programma) of Paint.net, gratis programma. Of met de kniptool in Vista/Windows 7, kan allemaal :)

[ Voor 45% gewijzigd door Motrax op 20-01-2010 18:31 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
PakoeDIEP schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:15:
Ik heb SPB3.5 geinstaleerd en het Samsung wannabe OS geval uitgedaan en alles reageert opeens veeeeel sneller.
Ik mis al dat extra spul ook niet. Ik raad iedereen ook aan om het even te proberen, werkt veel fijner!
Je hebt helemaal gelijk. Het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Registry editor binnengehaald, setting aangepast om naar Windows Mobile instellingen te komen...

Vervolgens daar de TouchWiz bekeken, stond al uit? Aangezet om te kijken wat voor effect het heeft: nu is mijn Windows start menu ook van Samsung en kom ik niet terug in de standaard applicaties :X En nergens in de standaard Samsung WM6.5 de optie om TouchWiz uit te zetten :/

Fix: http://www.modaco.com/ind...attach&type=post&id=40568

Via deze pagina: http://www.modaco.com/con...m/292694/omnia2-tips-faq/

Ook de skin van Samsung uitgezet en threaded sms aangezet. Werkt snel en foutloos. Daarentegen verklooide de Samsung threaded sms een hoop threads en was het retetraag. Standaard WM is foeilelijk, maar werkt tenminste wel.

Alleen jammer dat SPB er niets voor heeft? Valt me eerlijk gezegd tegen.

[ Voor 40% gewijzigd door Motrax op 20-01-2010 20:29 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen weten hoe ik al die email adressen en msn contacten uit mijn telefoonlijst kan verwijderen zonder ze vervolgens kwijt ze zijn bij msn. alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:46:
[...]
Ik heb het inmiddels ook voor elkaar.
...
Het (niet bij deze tweak genoemde) neven effect van het niet (makkelijk) MMS-en vind ik erg jammer.
Een work-around hiervoor is beantwoorden of doorsturen van een MMS in je inbox.
Maar functies voor het makkelijk verzenden van een foto in je DCIM folder werken niet meer zoals gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:11:
Ik zou graag willen weten hoe ik al die email adressen en msn contacten uit mijn telefoonlijst kan verwijderen zonder ze vervolgens kwijt ze zijn bij msn. alvast bedankt! :)
Werkt dit?
http://www.modaco.com/con...s-by-itself/#entry1122034

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Helemaal mee eens; als je klachten over de snelheid hebt, dan is dit de oplossing; deze moet je in ieder geval dan eens proberen!
Alles reageert gewoon heel fijn. Met de vinger het scherm opschuiven voelt gewoon natuurlijk en zonder haperen aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Inderdaad.

Alleen jammer dat er geen custom widgets zijn? En de schermen links/rechts, die zou ik bijvoorbeeld willen vullen met agenda etc. Zoiets als van de carousel en niet van de agenda widget op het grootste formaat. Ik heb het e.e.a. moeten customizen, zakelijk met 3 schermen, links agenda en taken, midden de meestgebruikte knoppen en overzichten, en rechts een hoop shortcuts naar applicaties.

Maar goed, al met al een stuk meer tevreden.

Ik merkte ook dat na een soft-reset de threaded sms er een stuk beter uit zag. Hoewel een soft reset niet nodig zou zijn, hielp het wel bij mij.

En nog een frappant detail: TouchWiz uitgezet, ik kan niet meer bij de Touch Clock/Alarm komen, maar hij gaat nog wel af :P

[ Voor 9% gewijzigd door Motrax op 21-01-2010 08:39 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Heb er vaak last van dat mijn achtergrond niet terugkomt als ik hem weer unlock. Lock de mobiel vaak via de knop aan de rechterzijde, of hij gaat er natuurlijk automatisch op. Maar zodra ik dus weer unlock, word mijn achtergrond niet meer geladen.

Nog paar andere vragen,

1. Waar kan ik leuke themes etc downloaden?
2. Hoe kan ik foto's aan contacten toevoegen
3 Goeie applicatie om in het register te werken en een applicatie om je telefoon te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

1. Geen idee, SPB Shell met zwart als thema en geen achtergrond is voor mij voldoede ;)
2. Bij het bewerken van contacten is er een optie om een afbeelding toe te voegen, de 2e optie dacht ik.
3. Schap's registry editor gebruik ik, maar die heb ik echt willekeurig van het internet afgehaald. Nou ja willekeurig, xda. Verkennen kan gewoon met 'Verkenner', deze is standaard meegeleverd.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dus kan waarschijnlijk niet via mijn desktop pc foto's aan contacten toevoegen? Aangezien ik hier de meeste foto's van iedereen wel opheb staan.

SPB vind ik helaas niet mooi qua interface, zit nog te wachten op de htc sense interface voor de omnia qwerty.

Zal die applicaties eens testen, kan je me anders link pm'em?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Registry editor:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347178

Screenshots zijn van een enorm blij thema's, bij mij in het zwart ziet het er beter uit. Je moet wel een account aanmaken om te mogen downloaden van xda, maar dat is zo gebeurd.

Ah, je doet het via de desktop pc, dat heb ik nooit geprobeerd, an sich wel een goede omdat het daar makkelijker zou moeten gaan. Als die optie er is tenminste... ik zit hier op m'n werk, kan het hier niet uit proberen en ik heb helaas de komende avonden weinig tijd.

Ik heb zelf niet naar de Sens interface gekeken. Mijn ervaring met TouchFlo etc is dat het vaak in de rom gebakken moet worden om het lekker te laten draaien en dat er toch altijd iets van bugs in blijven zitten. De overstap naar Sens daarom dus niet overwogen.

Zijn jouw ervaringen er beter mee?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-02-2021
ik heb ook de lite 6.5 rom van gabby (modaco) geinstalleerd samen met spb 3.5 wat een genot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurenze schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:53:
[...]

ik heb ook de lite 6.5 rom van gabby (modaco) geinstalleerd samen met spb 3.5 wat een genot!
Zelfde combinatie, heerlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Is deze rom sneller en vlotter dan de standaard rom? Ik heb nu standaard 6.5 + TouchWiz uit + SPB Shell. Daarnaast nog threaded sms aangezet.

Snelheid ben ik tevreden over, maar kan het nog vlotter of maakt een gestripte rom niet uit?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
laurenze schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:53:
[...]

Ik heb nog steeds 6.1 (stond er al op). Is de verschil tussen 6.1 en 6.5 groot?
Mijn update programma loopt steeds vast, dus ik zit vast met 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een werkende hyves applicatie voor de b7610? het liefst in het home scherm( dat scrollende scherm.), als ik via hyves.nl de app wil downloaden staat er dat er voor mijn tel. geen applicatie is of niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t meeste nu al wel ff doorgelezen maar ik wil graag nog een paar dingen weten omdat ook ik mijn telefoon graag sneller wil krijgen zonder al die onnodige troep: ik lees veel over dat modaco en zo'n aangepaste ROM installeren. Hoe doe ik dit het makkelijkst/veiligst/handigs enz.? En wat doet dat SPB shell? Het kan zijn dat ik er echt overheen gelezen heb, dus neem me dat ajb niet kwalijk:P
Gr Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:04:
Ik heb t meeste nu al wel ff doorgelezen maar ik wil graag nog een paar dingen weten omdat ook ik mijn telefoon graag sneller wil krijgen zonder al die onnodige troep: ik lees veel over dat modaco en zo'n aangepaste ROM installeren. Hoe doe ik dit het makkelijkst/veiligst/handigs enz.? En wat doet dat SPB shell? Het kan zijn dat ik er echt overheen gelezen heb, dus neem me dat ajb niet kwalijk:P
Gr Jim
SPB is gewoon een ander uiterlijk voor je telefoon, bureaublad, menu etc. Het werkt allemaal wat fijner (je hebt meer opties) en ook wat sneller. Voor plaatjes kan je even googlen!

Kan je trouwens ook een widget van bv SMSChat of andere applicaties op je bureaublad krijgen met SPB??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

PakoeDIEP schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Ik heb nog steeds 6.1 (stond er al op). Is de verschil tussen 6.1 en 6.5 groot?
Mijn update programma loopt steeds vast, dus ik zit vast met 6.1.
Om heel eerlijk te zijn: geen flauw idee. Ik heb op deze telefoon alleen maar 6.5 gehad en ben er tevreden mee. Maar of ik ontevreden over 6.1 zou zijn geweest? Denk ik niet, had op een andere telefoon 6.1

Misschien dat google nog wat anders geeft:
http://www.google.nl/#hl=...1+6.5&fp=b9c6b55ccb32cb3a
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:54:
Heeft iemand een werkende hyves applicatie voor de b7610? het liefst in het home scherm( dat scrollende scherm.), als ik via hyves.nl de app wil downloaden staat er dat er voor mijn tel. geen applicatie is of niet mogelijk is.
Is niet beschikbaar voor Windows Mobile in het geheel. Hyves raad aan om in te loggen op de algemene mobiele website.
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:04:
Gr Jim
Hoewel ik ook naar het rom flashen heb gekeken, als je het nooit eerder hebt gedaan en risico niet aan wil, gewoon niet doen. Ik heb het niet geflasht, alleen TouchWiz uitgezet, SPB geinstalleerd voor een nieuwe shell dan de TouchWiz en het is meer dan snel zat. Ook nog threaded sms view aangezet.
Odysseus253 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:18:
SPB is gewoon een ander uiterlijk voor je telefoon, bureaublad, menu etc. Het werkt allemaal wat fijner (je hebt meer opties) en ook wat sneller. Voor plaatjes kan je even googlen!

Kan je trouwens ook een widget van bv SMSChat of andere applicaties op je bureaublad krijgen met SPB??
Nadeel van SPB lijkt te zijn dat er geen widgets toe te voegen zijn. Alleen snelkoppelingen naar programma's.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
Kan iemand me uitleggen wat de verschillende delen doen;
PDA, ik gok het WM 6.5 gedeelte
CSC ?
Telefoon, ik gok de telefoonfuncties

En weet iemand het verschil tussen csc B7610NXENIK2 en B7610NXENIK4?

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jero1ste schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:37:
Kan iemand me uitleggen wat de verschillende delen doen;
PDA, ik gok het WM 6.5 gedeelte
CSC ?
Telefoon, ik gok de telefoonfuncties

En weet iemand het verschil tussen csc B7610NXENIK2 en B7610NXENIK4?
http://www.modaco.com/con...to-flashing-rom-on-i8000/

rom parts description

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozznl schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:44:
Wat ik een beetje jammer vind, is het gebrek aan apps/gadgets voor de telefoon
Veel gadgets van de omnia 2 zijn ook voor deze te gebruiken maar sommige lopen toch niet zo soepel.

En ik weet het als ik veel gadgets had gewilt had ik een iPhone moeten halen, maar dit valt me toch wel erg tegen.... of kijk/zoek ik op verkeerde plekken?
Even op FTD kijken en de wereld gaat voor je open
Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste