Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:55:
[...]
Ik ben er nu wel van overtuigd dat het allemaal komt door WM 6.5 en misschien dan in combi met de Samsung shell etc, want hardwarematig zou er op het toestel niks aan te merken moeten zijn (ja beter als iphone

).
Hopelijk biedt de volgende update meer stabiliteit.
Wat is trouwens de actuele rom en firmware versie ?
Datzelfde heb ik ook. Ga maar na, er is wel verschil met de 6.1 versie: sommige dingen positief, andere negatief. Geeft al aan, dat een hoop dingen ook in de Windows en idd eventueel de Samsung schil zitten. En waarschijnlijk niet in de hardware.
Overigens heb ik de touchwiz/samsung today screen uitgezet en de originele windows today screen aan gezet. Misschien niet spannend, maar wel veel sneller. Ook het openen van smsjes en zo gaat veel beter.
Voor mij een teken, dat de Samsung schil wel een hoop performance weghaalt.
Ik weet, dat het er gelikter uitziet, maar komende van een windows pda (zonder telefoon) zou ik het ook niet erg vinden, als ik die hele samsing shell er af zou kunnen halen en gewoon in de windows omgeving kan gaan instellen.
Eventueel met een extern stukje software.
Ook ik heb wel wat rare dingetjes gehad, maar het toestel bevalt me verder toch wel.
Iphone is voor mij nog even geen optie, omdat ik veel te veel software draai, welke niet voor iphone beschikbaar is.
Daarnaast is de iphone wel heel erg "in".....niets mis mee, maar ik vaar graag een eigen koers.... :-)