Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Hallo allemaal,

Ik heb nu sinds twee weken een QWERTY B7610 via Hi. Bij mij stond er van te voren al WM 6.5 op, dus een update was niet nodig. Heb alleen enkele vragen;

1. Als ik mijn telefoon enkele dagen niet heb gereboot (wat overigens een eeuwigheid duurt), wordt hij erg traag en dan is hij zelfs niet in staat een MMS-bericht op te stellen of de camera te laden. Als ik naar het geheugengebruik kijk op dat moment, zie ik dat er slechts 20 mb vrij is, zonder dat daarvoor een duidelijke reden is.

2. Applicaties die voor mijn oude Nokia N82 gewoon in mijn dagelijkse ritme zaten, zijn niet te verkrijgen voor deze telefoon? Denk bijvoorbeeld aan NOS mobiel, Hyves en Youtube. Zie ik hier iets over het hoofd?

Heb overwogen om deze telefoon in te ruilen voor Blackberry Bold, maar sinds ik Mobile Shell vandaag heb gekocht, mag hij het nog even proberen ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Laatst online: 07-08 16:33
Red hot schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:05:
Zal morgen dan toch maar is dat windows menu erbij proberen te zetten.

Ik ben trouwens nog een ander probleem tegengekomen. De ondertiteling in de Toutch Player werkt niet meer goed. Als ondertitels op meerdere regels moeten staan worden ze achter elkaar gezet waardoor een deel wegvalt. Voorbeeldje hieronder (video wordt niet weergegeven in de screenshot:
[afbeelding]
Wist niet dat touch player ondertiteling ondersteunde. Neem dus aan dat je de ondertiteling niet "inbrand", maar bijvoorbeeld met AviAddSubX gebruikt ofzo? En mocht je verschillende subtitles er in converteren kan je dan ook ertussen wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kravitz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10-2024

kravitz

Are you gonna go my way?????

Het is me ontgaan of dit in wm 6.1 ook al zo was, maar in wm 6.5 kan ik bij de bluetooth instellingen geen com poort selecteren. Is dit juist, of kan mijn toestel terug ter reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12
Hoe hebben jullie je GPS settings in je omnia qwerty b7610?
Ik heb van boven naar beneden, in winmo 6.5 official, com 7, dan com 9 en wel en geen "auto-gps voor programmas regelen" (zoiets) aan en afgevinkt gehad.
Navigon start onder bij elk van genoemde gps settings in winmo 6.5 prima op, best snel, maar bij gps status in navigon staat enkel -1 sattelieten en bij dpof (zoiets) -10.

Iemand dus die de navigon 2008 probeer versie van 30 dagen al op winmo 6.5 heeft, welke settings?
Extra software nodig? (ik las iets van gates en splitters bij andere telefoons en met name in combinatie met tomtom.)

[ Voor 3% gewijzigd door notsonewbie op 20-12-2009 14:58 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
nog steeds geen fix voor de camera?
Zodra het een beetje donker wordt, is het echt zwaar slecht.
overdag buiten gaat het nog net wel, maar het was met 6.1 zeker beter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met de beeldkwaliteit van de B7610? Ik had voorheen een Xperia X1, maar tot mijn grote verbazing is de beeldkwaliteit daarmee vergeleken echt slecht te noemen. Zodra ik een filmpje afspeel met donkere kleuren erin dan zie je gewoon dat ie de kleuren niet kan pakken als het ware. Zwart wordt niet als zwart afgebeeld, maar eerder als een vage grijze donkerbruine kleur. Dit is overigens alleen bij donkere kleuren. Zelfs als ik het toestel op Work modus zet, met de die donkere achtergrond zie ik het kleurverschil duidelijk!
Is dit bij andere B7610 bezitters herkenbaar???Of is mijn toestel gewoon een pechvogel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09-2020
notsonewbie schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:32:
Hoe hebben jullie je GPS settings in je omnia qwerty b7610?
Ik heb van boven naar beneden, in winmo 6.5 official, com 7, dan com 9 en wel en geen "auto-gps voor programmas regelen" (zoiets) aan en afgevinkt gehad.
Navigon start onder bij elk van genoemde gps settings in winmo 6.5 prima op, best snel, maar bij gps status in navigon staat enkel -1 sattelieten en bij dpof (zoiets) -10.

Iemand dus die de navigon 2008 probeer versie van 30 dagen al op winmo 6.5 heeft, welke settings?
Extra software nodig? (ik las iets van gates en splitters bij andere telefoons en met name in combinatie met tomtom.)
Ik draai nu een weekje naar alle tevredenheid Mobile Maps van Sygic op WM6.5. Ik heb de GPS-programmapoort op COM9 staan en de GPS-hardwareport op COM7, Baudrate 4800.

Sygic krijgt op deze instellingen zonder problemen een fix. Het is geen Navigon, maar volgens mij moeten deze instellingen werken voor elk ander systeem als Tomtom (wat een ramp is om te installeren op WM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Alexander6501 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:26:
Hallo allemaal,

Ik heb nu sinds twee weken een QWERTY B7610 via Hi. Bij mij stond er van te voren al WM 6.5 op, dus een update was niet nodig. Heb alleen enkele vragen;

1. Als ik mijn telefoon enkele dagen niet heb gereboot (wat overigens een eeuwigheid duurt), wordt hij erg traag en dan is hij zelfs niet in staat een MMS-bericht op te stellen of de camera te laden. Als ik naar het geheugengebruik kijk op dat moment, zie ik dat er slechts 20 mb vrij is, zonder dat daarvoor een duidelijke reden is.

2. Applicaties die voor mijn oude Nokia N82 gewoon in mijn dagelijkse ritme zaten, zijn niet te verkrijgen voor deze telefoon? Denk bijvoorbeeld aan NOS mobiel, Hyves en Youtube. Zie ik hier iets over het hoofd?

Heb overwogen om deze telefoon in te ruilen voor Blackberry Bold, maar sinds ik Mobile Shell vandaag heb gekocht, mag hij het nog even proberen ^)
Als ik je een paar tips mag geven: gebruik om je geheugengebruik wat te verminderen het programmaatje Cleanram.

Youtube app: Klik

Hyves app: Downloaden via Hyves.nl en dan even een andere versie kiezen. Geloof dat ik die voor de Touch HD heb. Is overigens wel een slome bagger app... ik gebruik liever de site.

Nos mobiel heb ik geen ervaring mee.

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om filmpjes te streamen met Hi? Dat gaat bij mij echt zo sloom als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:16
Zit er nu zo veel verschil in de toestellen onderling, of ben ik nu zo "gemakkelijke"?

<
Samiej6 schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:03:
nog steeds geen fix voor de camera?
Zodra het een beetje donker wordt, is het echt zwaar slecht.
overdag buiten gaat het nog net wel, maar het was met 6.1 zeker beter :(
Ik vind de camerakwaliteit prima en merk vooralsnog weinig of geen verschil met WM6.1
Dat het in het donker al snel slechter wordt, hebben digitale camera's in het algemeen en die op mobiele telefoons in het bijzonder, altijd meer last van....
Machiel88 schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:21:
[...]
..... elk ander systeem als Tomtom (wat een ramp is om te installeren op WM)
Tomtom was bij mij zo geinstalleerd en inmiddels draait ie als een tierelier....ik draai hem op het moment met de GPSModdriver, en hij loopt daarmee, zoals ik van tomtom op een pda gewent ben.

Dus ik ben een tevreden gebruiker! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
bnwgraaf schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:20:

[...]

Tomtom was bij mij zo geinstalleerd en inmiddels draait ie als een tierelier....ik draai hem op het moment met de GPSModdriver, en hij loopt daarmee, zoals ik van tomtom op een pda gewent ben.

Dus ik ben een tevreden gebruiker! ;)
Ik zou mijn reactie moeten wijzigen in: schijnt een ramp te zijn om te installeren. Heb het zelf namelijk niet geprobeerd. Wel het één en ander overgelezen. Vergeleken met Sygic iig een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer regelmatig heeft mijn toestel problemen met het gebruik van WIFI. Kan dan geen access points vinden en blijft maar zoeken. Toestel reageert dan ook erg traag. Uit en weer in schakelen van WIFI lost niks op, alleen na een reboot is alles weer ok (voor een bepaalde tijd....)

Firmware versies:

PDA: B7610NXXIK2
CSC: B7610NXENIK2
PHONE: B7610XXIK1

WIFI: 1.0.8.8.83 / 2.5

Iemand soortgelijke problemen of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Die nieuwe Titanium Today screen van Windows 6.5 is wel fijn. Nadeel wel (vind ik) is dat het SMS gedeelte er niet lekker mee werkt. Ik heb liever die Threaded-sms functie, maar die werkt daar weer niet mee.

En het maakt niet uit of ik SMS chat of iets anders installeer, maar via het Titanium Today scherm kan ik het niet laten werken (of heeeeeeel lastig). Daarnaast loopt die samsung sms skin telkens door die applicaties heen (Resco Contacts werkt ook al niet).

Iemand een manier gevonden om threaded SMS makkelijk te laten werken icm Titanium Today?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markhansum
  • Laatst online: 12-01-2022
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van dit mooie toestel. Maar ik loop helaas tegen enkele dingen aan:

1. Ik ben echter opzoek naar leuke apps voor deze telefoon. Waar kan ik deze vandaan halen?
2. Waar kan ik de schermtoetsen veranderen. Deze zijn standaard telefoon en telefoonlijst onderaan je scherm, maar ik wijzig dit liever. Waar doe ik dat?
3. Als ik SamsungWidgets uit zet, kan ik die snelkoppelingen naar bijvoorbeeld Nu.nl, Buienrader, Google dan ergens anders vinden?

Bedankt alvast.

[ Voor 4% gewijzigd door markhansum op 21-12-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Ben sindskort weer terug op WM6.1, hierin werkt threadedsms alleen niet. Ook niet door het aan te zetten via de registry of via Advanced Config Tools.

Ik heb het gevoel dat de Samsung shell hier iets mee te maken heeft. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

Ik heb een paar weken geleden mijn HTC herald P4350 geupgrade bij vodafone voor deze omnia qwerty, en hij is zover heel nice. Hij draait de snes emulator die te zwaar was voor mijn oude p4350 :)

Het enige probleempje wat ik tot nu toe ondervangen heb is dat als ik een SMS krijg terwijl de telefoon gelocked is, hij soms hangt bij het unlocken. Ik zit dan in zakelijke modus en het today scherm doet dan niks meer. Gelukkig kan ik het SMSje nog wel houden door de uit knop lang genoeg ingedrukt te houden tot de telefoon uit gaat en weer op te startten. Ook gebeurt dit niet elke keer, soms gaat het wel prima. Is hier iets tegen te doen?

Ook kan deze topic wel een nieuwe OP gebruiken. Ik heb veel zitten lezen hier, en van wat ik lees is sygic een van de handigste GPS programma om te gebruiken? Een lijstje met programma tips in de OP zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je meerdere hotmail accounts kan instellen zonder dat ie dat gaat openen in een browser zoals Opera of IE?
Ik heb al 1 hotmail account in kunnen stellen, en deze account pakt ie ook automatisch bij MSN messenger. Is het ook mogelijk dit apart te houden?Als bijv iemand anders met zn account op msn wil.
Echter heb ik nog een hotmail account, instellen lukt, maar de emails worden opgehaald via de browers. En dat vind ik toch onhandig!Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenjeremy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:03
Laatste versie van Secany is beschikbaar nu op Modaco http://www.modaco.com/con...7610-wm6-5-roms/page/140/

Is een december 2009 release inclusief CSC en PHONE parts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai
:( :( ik heb een probleem wie kan mij helpen????
ik heb mijn omnia geupdate, maar nu heb ik een andere taal dan nederlands.
door te zoeken op dit forum heb ik gevonden op welke dingen ik moest drukken om hem weer op nederlands te krijgen, maar dat werkt niet.
ik krijg hem ook niet weer terug op de 6.0 en als ik hem aan mijn pc aansluit en wil hem via bewerken kijken of ik daar wat kan doen, pakt hij de telefoon niet aan.
wie weet de oplossing of is zo handig en woond bij me in de buurt die dit kan oplossen.
help help :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 23:54
Super, thanks voor de tip, zojuist de files gedownload...
Als iemand interesse heeft in de files en rapidshare even niet lukt stuur me maar ´n pb :)

Iemand trouwens 'n idee wat Phone_Encrypted_B7610XXIL1_REV07 < Encrypted hierin betekent?
Het phone part is het gedeelte waarmee je je phone kunt bricken dacht ik toch...

[ Voor 36% gewijzigd door NIKDCC op 23-12-2009 20:59 . Reden: Encryption edit ]

Verwijderd

ben nu het eboot, csc, movinand, en phone gedeelte in combinatie met gabby v1lite pda part aan het flashen..met CSC erase optie aangevinkt en CSC op english (vind dat wat fijner werken) zal zo posten of et wat is :)

flashen verliep goed..meteen daarna nog een hard reset gedaan.
wat iedereen wilt weten is natuurlijk of het kleuren issue gefixed is. kort maar krachtig: nee.
of het het dan waard is om te flashen ? ik denk het wel want omg wat is ie lekker snel. kan natuurlijk ook komen door fresh install..dus ben nu manilla 1.3 en al me andere progs aan het installen en zal dan ff benchen met SKTools.

(overigens krijg je nu ook een o2 spash screen)

=edit=
volgens SKTools is mn integer van 502 naar 519moves/ 25 usec gegaan.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 06:01 ]

• Machiel88
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 05:25:
flashen verliep goed..meteen daarna nog een hard reset gedaan.
wat iedereen wilt weten is natuurlijk of het kleuren issue gefixed is. kort maar krachtig: nee.
of het het dan waard is om te flashen ? ik denk het wel want omg wat is ie lekker snel. kan natuurlijk ook komen door fresh install..dus ben nu manilla 1.3 en al me andere progs aan het installen en zal dan ff benchen met SKTools.

(overigens krijg je nu ook een o2 spash screen)

=edit=
volgens SKTools is mn integer van 502 naar 519moves/ 25 usec gegaan.
Dan wacht ik toch nog heel even met het flashen van deze ROM. Vond de vorige al aardig werken, maar die kleuren vond ik toch wel een issue.

Zeker omdat het ook problemen opleverde met het lockscreen en dergelijke.

Is er overigens al iemand die de originele Samsung rom van 6.5 heeft gedumpt?

• Tylen
  • Laatst online: 22:41

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand hier toevallig met een Volkswagen Premium Carkit? (Krijg hem niet gepaired :( )

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• laurenze
  • Laatst online: 05-02-2021
Machiel88 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:44:
[...]

Dan wacht ik toch nog heel even met het flashen van deze ROM. Vond de vorige al aardig werken, maar die kleuren vond ik toch wel een issue.

Zeker omdat het ook problemen opleverde met het lockscreen en dergelijke.

Is er overigens al iemand die de originele Samsung rom van 6.5 heeft gedumpt?
Forum doorlezen teveel moeite? 8)7
Modaco.com.. is alles op te vinden, de site is al meerdere malen vernoemd in dit forum, als je slechts enkele pagina's had doorgekeken had je het dus ook geweten dat de de originele dump online staat... en wel via Modaco.

fijne feestdagen allen

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:18

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik ben sinds kort ook eigenaar van deze, in mijn ogen, geweldige smart phone!

Wat ik echter nog niet aan de praat krijg (iets heel simpels en kleins, maar dit vreet aan me :D); Op alle reclame screens, zo ook in de OP, staat het 'werk' scherm afgebeeld met lokaal weers info (dat mooie wolkje). Ik kan met de optie 'bewerken' wel andere items toevoegen, maar niet meer dan de voorgeconfigureerde set.

Hoe krijg ik de weersinfo in mijn werk scherm (zoals op onderstaande pic)??
Afbeeldingslocatie: http://www.cameraphonesplaza.com/wp-content/uploads/2009/06/samsung-louvre-b7610-vs-omnia-pro-01.jpg

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• Machiel88
laurenze schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:13:
[...]

Forum doorlezen teveel moeite? 8)7
Modaco.com.. is alles op te vinden, de site is al meerdere malen vernoemd in dit forum, als je slechts enkele pagina's had doorgekeken had je het dus ook geweten dat de de originele dump online staat... en wel via Modaco.

fijne feestdagen allen
Scheelt dat ik daar al enkele weken ben aangemeld, en daardoor weet dat dat forum niet het meest overzichtelijke is.

Die vraag wordt daar overigens ook meerdere malen gesteld, dus mijn nederige excuses als ik erover heen heb gekeken.

Zal meteen nog maar een (waarschijnlijk) lompe vraag inschieten: is bekend of daar ook problemen met de kleuren zijn?

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Lord_Nemesis schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:51:
Ik ben sinds kort ook eigenaar van deze, in mijn ogen, geweldige smart phone!

Wat ik echter nog niet aan de praat krijg (iets heel simpels en kleins, maar dit vreet aan me :D); Op alle reclame screens, zo ook in de OP, staat het 'werk' scherm afgebeeld met lokaal weers info (dat mooie wolkje). Ik kan met de optie 'bewerken' wel andere items toevoegen, maar niet meer dan de voorgeconfigureerde set.

Hoe krijg ik de weersinfo in mijn werk scherm (zoals op onderstaande pic)??
[afbeelding]
Om een of andere reden zit dat niet in de retail versie van de B7610...

Verwijderd

overigens..voor de mensen die liever een engelstalige rom hebben, als je de UK k4 CSC selecteerd dan zijn de ";" en ":" omgedraaid... just a heads up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
hallo

heet iemand een idee hoe ik grand turismo goed draaiende krijg op mijn omnia qwerty b7610
heb FPSECE gedownload en ge installeert maar nu nog de game zelf ??
waar kan ik die vinden?

al vast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
W4ST3R schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:00:
[...]

Wist niet dat touch player ondertiteling ondersteunde. Neem dus aan dat je de ondertiteling niet "inbrand", maar bijvoorbeeld met AviAddSubX gebruikt ofzo? En mocht je verschillende subtitles er in converteren kan je dan ook ertussen wisselen?
Hij ondersteund .SMI ondertitelingsbestanden. Met het programma's als Subtitle Workshop kun je ondertitels converteren van .str naar bijvoorbeeld .smi.

Ondertitels worden echter nog niet uitgestuurd over de tv-out en met WM6.5 worden ze niet helemaal lekker weergegeven. Ik heb er al een klachtenmail over naar Samsung gestuurd. Misschien dat nog wat meer mensen dat kunnen doen zodat met er een wat hogere prio aan geeft om het op te lossen :)

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar goede en nuttige apps:
http://m.mobilelayers.com/
Link openen vanaf je telefoon en dan kun je ze meteen installeren. Gemaakt door een lid van Tweakers en ze werken als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb bij vodafone een b7610 gekocht.Telefoon was simlockvrij en unbrandend volgens de winkel dus ikheb er mijn KPN kaart ingeduwd.
Nu is die inderdaad simlockvrij maar er staat bij gprs profielen wel vanalles in van vodafone.Voor de rest staat er niks in van vodafone.
Ik wil graag over op WM 6.5,omdat 6.1 gewoon echt een ramp is.en ik de telefoon alleen maar met pen echt goed kan bedienen.

Maar dit lukt niet en er staat dat mijn telefoon niet ondersteund wordt bij pc studio.
Ik wil het graag op de legale manier doen.Bij het servicepoint van vodafone waar ik hem gehaald heb zeiden ze dat die nog niet geupdate kon worden.

Maar mij is een Unbranded gsm beloofd,Ik heb hier al een topic gelezen op dit forum. dat iemand een vodafone telefoon had en hij heeft hem gewoon naar een servicepoint gebracht van Samsung.
Klopt dit?

Ook blijven mijn netwerksleutel niet erin staan(wifi gaat het over) Na het afsluiten van gsm moet ik steeds opnieuw de netwerksleutel ingeven en er komt ook steeds irritant vodafone gprs te staan.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb reeds een Omnia Qwerty (b7610) gehaald.
En ben over het algemeen zeer tevreden, alleen als de telefoon een tijdje niks doet, en ik haal hem weer van toetsenvergrendeling af dan zegtie dat er geen verbinding is met de SIM kaart.

Dus moet ik in het menu Telefoon weer uit en inschakelen kiezen, en me pin code opnieuw invoeren.
Af en toe doetie t dage normaal en dan ineens knalt ie mijer heel vaak uit.
de opties bij batterijvoeding apparaat uitschakelen staat bij mij op 'altijd aan'.

De simkaart die er nu in zit is nog niet de simkaart die ik met deze telefoon heb gehaald (gaat pas in vanaf maart) maar hij is van t-mobile ik weet niet of dit uitmaakt.
De sim-kaart zit verder goed bevestigd.
Kan het zijn dat de oude t-mobile simkaart niet goed compatible is ofzo maar t lijkt mij meer een software issue, want als ik constant bezig ben met dat ding dan valt ie niet weg....

Ik hoop op een antwoord.. tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik ben al een een weekje de trotse eigenaar van deze nieuwe samsung telefoon ( Omnia qwerty B7610)
Het eerste probleem waar ik op stuit is :

Ik wil telefoonnummers toevoegen in mijn telefoonlijst.
Ik open mijn telefoonlijst en daar zie ik allemaal gegevens staan van emailadressen.
Die verwijder ik en ga aan de slag om contacten toe te voegen.

Als dat gebeurd is wil ik op msn gaan.
En dan heb ik opeens maar 9 contactpersonen in mijn lijst staan:(

Ik heb al via dit forum gezocht hoe je naar de fabriekswaarden.
Maar dat heeft niet gewerkt want ik heb nog steeds maar 9 contactpersonen.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Met vriendelijke groet,

Emil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:16:
Goedenavond,

Ik ben al een een weekje de trotse eigenaar van deze nieuwe samsung telefoon ( Omnia qwerty B7610)

Ik open mijn telefoonlijst en daar zie ik allemaal gegevens staan van emailadressen.

Met vriendelijke groet,

Emil
Ik denk dat je bij MSN op je B7610 hebt ingesteld dat je contactgegevens wilt downloaden vanaf je MSN account. Daarom stonden waarschijnlijk die e-mail adressen erin. Ik denk dat je contactpersonen op msn niet terug te halen zijn tenzij je eerder je contactpersonen in msn op de PC hebt geexporteerd in een backup bestand. Op de PC zelf heb je op msn ook maar 9 contactpersonen?
Er is voor de rest helaas niks wat ik voor je kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
Red hot schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:44:
[...]

Hij ondersteund .SMI ondertitelingsbestanden. Met het programma's als Subtitle Workshop kun je ondertitels converteren van .str naar bijvoorbeeld .smi.

Ondertitels worden echter nog niet uitgestuurd over de tv-out en met WM6.5 worden ze niet helemaal lekker weergegeven. Ik heb er al een klachtenmail over naar Samsung gestuurd. Misschien dat nog wat meer mensen dat kunnen doen zodat met er een wat hogere prio aan geeft om het op te lossen :)

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar goede en nuttige apps:
http://m.mobilelayers.com/
Link openen vanaf je telefoon en dan kun je ze meteen installeren. Gemaakt door een lid van Tweakers en ze werken als een zonnetje.
Bedankt voor je reactie. De ondertiteling werkt er echt in. Alleen heb net zoals jouw soms dat ondertiteling weergegeven wordt achter elkaar en doorloopt naar buiten het beeld. Deed deze het wel goed op WM6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:16:
Goedenavond,

Met vriendelijke groet,

Emil
Ik heb exact hetzelfde gehad. Bij microsoft faalt de helpdesk en ze vertikten het om mij te helpen. Uiteindelijk heb ik het gedeeltelijk gefixt door een contactpersonenbestand te importeren in msn. Maar daarvoor moet je wel een backup hebben.
Mijn advies is: overstappen naar gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Kan je met gmail dan msnnen??? Dat is nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Laats een probleem dat de B7610 warm begon te lopen (zeg maar heet)
Oorzaak bleek, na lang zoeken, het programmaatje NoData .
Met NoData (ergens van het net gehaald) kan je de GPRS verbinding blokken, zodat je geen ongepland data gebruik hebt.
Alleen, als je de zaak blokt, en je wilt SMS openen, gebeurd er zichtbaar niets anders dan dat je de puntjes even ziet draaien en dan niets meer.
Alleen begint daarna de telefoon behoorlijk warm te worden!
Ik had de eerste keer binnen een kwartier een teruggang van de batterij van 95 naar 41% !
Ik heb het later nogmaals geprobeerd en het gebeurde weer!.

Verder kan ik alleen bij mijn SMS-jes komen door via E-mail naar de postvakken te gaan.
Een nieuw SMS-je moet ik via de telefoonlijst aanmaken.
Is hier al een deugdelijke oplossing voor?

Groet,

Catweazle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
Tylen schreef op maandag 28 december 2009 @ 08:13:
Kan je met gmail dan msnnen??? Dat is nieuw voor mij.
Gewoon via Gmail een live pasport aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Grappig.

Maar niet nodig, msn werkt goed hier :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Voor de mensen die de 7610 op de tv willen aansluiten en nog een AV-out kabel zoeken, moeten die eens hier kijken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31498

5,18 Dollar, inclusief verzendkosten! Is een paar weekjes odnerweg, maar werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
Ik heb een probleem. Ik heb mijn cpu configuratie op hoog staan, maar als ik even later weer kijk, heeft hij zichzelf gewoon weer op auto gezet. Hij moet wel eerst uit standby springen. Het gebeurd ook niet elke keer, maar als ik de telefoon reboot, heb ik er wel last van.
Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

bnwgraaf schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:59:
Voor de mensen die de 7610 op de tv willen aansluiten en nog een AV-out kabel zoeken, moeten die eens hier kijken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31498

5,18 Dollar, inclusief verzendkosten! Is een paar weekjes odnerweg, maar werkt prima!
Oh das handig, en ondanks dat het een nokia kabel is, werkt die met onze samsung omnia qwerty? nice.

Na wat snel googelen vond ik ook deze link trouwens:

http://www.xgadget.nl/de-...n95-8g-5800.html?vmcchk=1

Prijs: €5.62 , Das niet veel duurder, het komt uit nederland en je kan ideal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Captain_Duck schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:31:
[...]

Oh das handig, en ondanks dat het een nokia kabel is, werkt die met onze samsung omnia qwerty? nice.

Na wat snel googelen vond ik ook deze link trouwens:

http://www.xgadget.nl/de-...n95-8g-5800.html?vmcchk=1

Prijs: €5.62 , Das niet veel duurder, het komt uit nederland en je kan ideal gebruiken.
Een korte test wees uit, dat hij bij mij werkt. Wel moet je de 3.5mm connector goed in onze Omnia drukken,waar eigenlijk iets te weinig plek voor is, omdat het gat iets te diep ligt. Maar dat heb ik ook met een koptelefoonplug. Daarvan heb ik er al eentje een beetje afgeschuind, waardoor hij beter paste.

Maar jouw link lijkt naat dezelfde kabel te wijzen; hij ziet er in ieder geval hetzelfde uit en voor dat geld kun je niet tobben toch?
Overigens is het prijsverschil waarschijnlijk groter, dan je erg in hebt, wamt die "van jou" is 5,82 Euro; die ik heb is 5,18 dollar, ofwel ongeveer 3,5 Euro. Maar evengoed is hij nog niet duur en betalen via ideal is een stukje makkelijker en waarschijnlijk is de levertijd ook nog wel wat korter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
W4ST3R schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:02:
[...]

Bedankt voor je reactie. De ondertiteling werkt er echt in. Alleen heb net zoals jouw soms dat ondertiteling weergegeven wordt achter elkaar en doorloopt naar buiten het beeld. Deed deze het wel goed op WM6.1?
In WM6.1 werkte de ondertiteling zoals het hoort (werd ook niet uitgestuurd over de TV-out)

Ik zeg, mailtje naar samsung. Even kijken of we deze bug hoger op de prioriteitenlijst kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Laatst online: 19-09 11:31

TF0

Hoi allemaal,

Heb mijn telefoon een paar dagen geleden ook redelijk probleemloos geupdatet naar 6.5 (XP 32 bit, moest hem wel één keer loskoppelen omdat hij hem niet herkende) en er zitten bij mij een aantal vreemde bugs in en ik ben benieuwd of ik daar de enige mee ben of niet.

- Soms als ik bijvoorbeeld aan het internetten ben verschijnt er bovenin "Berichten" en onderin "Verwijderen" en "Menu", als ik niet snel genoeg de focus op het programma leg sluit IE af en ben ik in het hoofdscherm. Ik was benieuwd om welk bericht het ging en het waren over het algemeen berichten die ik weer als ongelezen had gemarkeerd, volgens mij helpt het om na zo'n actie meteen weer te verzenden en ontvangen maar dat weet ik niet zeker.
- Ik heb vandaag even een andere achtergrond ingesteld en ik wilde eigenlijk terug naar de oude, dus ik heb een het thema weer geselecteerd, dit werkte niet, hij wilde bovendien niet opnieuw opstarten. Ander thema geprobeerd en toen wilde hij wel opnieuw opstarten maar nog steeds geen goed(e) thema/achtergrond. Derde keer ging het min of meer goed, maar ik heb nou een achtergrond die niet bij de thema's staat maar het vergrendelscherm is nu wel goed (niet groen/blauw meer), ik vind het heel vreemd en ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben (gehad) :S. Het vreemde is dat hij het herkend als een thema met een ander plaatje, daarna heb ik wéér een ander thema geselecteerd en toen kreeg ik weer wat ik wilde :). Kortom, misschien is het wel mogelijk om het vergrendelscherm te updaten door te ouwehoeren met de thema's...
- In 6.1 had ik ingesteld dat de telefoon na 15 minuten automatisch een wachtwoord ging vragen, als ik dit instel in 6.5 krijg ik meteen een wachtwoordscherm zodra hij op toetsenblokkering gaat, dat vind ik overdreven en ik kom er niet achter hoe ik dat kan aanpassen, iemand enig idee? Ik heb de tijd wel op 15 minuten ingesteld.

Verder bevalt 6.5 me best goed, de GPS werkt eindelijk, het schuifsysteem (ontrgrendelen en opnemen) is goed en het ziet er een stuk beter uit.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Laatst online: 05-02-2021
Microsoft gaat Windows Mobile 6.5.3 uitbrengen

? hopelijk snel? en hopelijk nog een stuk beter?

Verwijderd

TF0 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:58:
In 6.1 had ik ingesteld dat de telefoon na 15 minuten automatisch een wachtwoord ging vragen, als ik dit instel in 6.5 krijg ik meteen een wachtwoordscherm zodra hij op toetsenblokkering gaat, dat vind ik overdreven en ik kom er niet achter hoe ik dat kan aanpassen, iemand enig idee? Ik heb de tijd wel op 15 minuten ingesteld.
Idem hierzo, erg vervelend. Ik kan dit ook nergens vinden.

Ik heb trouwens nog een leuk probleem: de PDA blijft hangen als ik 'm uit standby haal nadat de PDA vanzelf is uitgeschakeld. Er komt niet eens beeld, en de PDA is erg warm. Het ligt niet aan geinstalleerde software, want zelfs na een factory/master reset doet-ie dat nog steeds. In WM6.1 was dat probleem er niet. Als ik de PDA zelf in standby zet, is er ook geen probleem. Alleen dus als de PDA dit zelf na een minuut doet.

[edit]Na alweer een harde reset, en de batterij 10 minuten eruit laten, lijkt het probleem opgelost. Heel vreemd...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 11:27 ]

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:37:
[...]

Idem hierzo, erg vervelend. Ik kan dit ook nergens vinden.

Ik heb trouwens nog een leuk probleem: de PDA blijft hangen als ik 'm uit standby haal nadat de PDA vanzelf is uitgeschakeld. Er komt niet eens beeld, en de PDA is erg warm. Het ligt niet aan geinstalleerde software, want zelfs na een factory/master reset doet-ie dat nog steeds. In WM6.1 was dat probleem er niet. Als ik de PDA zelf in standby zet, is er ook geen probleem. Alleen dus als de PDA dit zelf na een minuut doet.

[edit]Na alweer een harde reset, en de batterij 10 minuten eruit laten, lijkt het probleem opgelost. Heel vreemd...
Hey, dat komt me bekend voor; heb ik ook sinds 1,5 week....een aantal keer achter elkaar komt hij niet meer uit de stanby; heb dan een softreset nodig. En na een paar keer lijkt het probleem vervolgens verholpen.

Dan gaat het een paar dagen goed en vervolgens weer diverse malen niet...

Inmiddels heb ik een hard reset gedaan, want sinds gisteren bleek ik ineens over gegaan te zijn naar mijn andere provider (dacht dat dat pas 4 januari zou gebeuren....) en ik wilde een keer helemal schoon beginnen. Heb er inmiddels aardig wat ervaring in en een beter idee, hoe ik het wilde inrichten.
Viel niet mee, om dit ding te hard-resetten! Bij de installatie van het eerst stukje software, startte het ding helemaal niet meer op....ajajaj....en als je dan op internet gaat zoeken, worden er vele verschillende manieren gegeven om dit ding te hard resetten en bij iedereen lijkt er weer een andere toetscombinatie te werken!

Uiteindelijk heb ik de combi gevonden die bij mij wel werkte en daar had ik 5 knoppen voor nodig en minimaal 4 vingers!
Ik moet nu weg, maar voor de geinteresseerden, wil ik de procedure die bij mij werkte wel even uitschrijven.

Schijnt, als ik andere fora mag geloven, nog verschillen te zijn tussen het hard resetten van WM6.1 en WM6.5.....

Nu draait het ding in ieder geval weer als een tierelier en via MyPhone heb ik heel eenvoudig al mijn contacten en smsjes en zo weer terug kunnen zetten.

• Martinspire
laurenze schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:00:
Microsoft gaat Windows Mobile 6.5.3 uitbrengen

? hopelijk snel? en hopelijk nog een stuk beter?
Vraag me af of die ook voor ons komt. Hoop het zelf wel, want dan heb je eindelijk weer de klok + batterij bovenin staan en wat knoppen van fatsoenlijke grootte onderaan om startmenu te openen, ok knop of het kruisje. Al vindt blijkbaar niet iedereen dat even handig, maar ik wel. Vooral het gemis van én een klok én een batterij vind ik echt heel erg stom.

En ik heb af en toe echt van die momenten waarop mn telefoon gewoon ff een seconde of 30 helemaal vast staat, om daarna gewoon te doen alsof er niets aan de hand is.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

M'n klok crasht telkens :X Soms gaat ie niet eens meer af, kan ik wanneer ik veel te laat wakker wordt 3-4 foutrapporten wegklikken.

Soms vraag ik me echt af wat voor kwaliteitscontroles deze software ondergaan heeft. 't start, 't werkt?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Mijn B7610 wil geen mail meer versturen via smtp. Toestel blijft "wijzigingen zoeken" geven.
Verwijderen en opnieuw aanmaken van accounts helpt niet en ook een totale reset heeft niet geholpen.
Tevens is het soms onmogelijk om met wifi een access point te connecten.
Toestel uit en weer aan en dan lukt het wel.
Draai overigens wm6.5.
Iemand een idee?

• Tylen

Tylen

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:55:
Mijn B7610 wil geen mail meer versturen via smtp. Toestel blijft "wijzigingen zoeken" geven.
Verwijderen en opnieuw aanmaken van accounts helpt niet en ook een totale reset heeft niet geholpen.
Tevens is het soms onmogelijk om met wifi een access point te connecten.
Toestel uit en weer aan en dan lukt het wel.
Draai overigens wm6.5.
Iemand een idee?
Maak je verbinding met een wifi access point? Is hij van jezelf? (die ap) poort 25 geblokked? je internet abbo wel betaald etc etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:18:
[...]

Maak je verbinding met een wifi access point? Is hij van jezelf? (die ap) poort 25 geblokked? je internet abbo wel betaald etc etc etc etc.
Zowel via wifi als gprs is het niet meer mogelijk email te verzenden. (Met laptop op zelfde accesspoint / smtp account wel)
Het is nu rustig en kan eindelijk via rapidshare wat roms downloaden en ga daarmee maar wat proberen. Zoals eerder gepost heeft mijn toestel, naast het email probleem, aardig wat kuren.
Ik ga eerst maar weer eens terug naar 6.1

Maar iedergeval bedankt voor je reactie en een ieder natuurlijk het beste voor 2010!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik heb ook sinds kort dit toestel, maar kan nergens het MAC-adres van wifi vinden. Dacht dat die net als IMEI wel buiten op de doos zou staan, maar helaas. Onder de batterij? Ja jammer dan...

Weet iemand (bijv. net als met imei en andere software-versies) een intik-code om het MAC-adres op te vragen? Staat er op de startpost in elk geval niet bij en is wel handig voor toevoegen in router zonder eerst die beveiliging eraf te halen, router opnieuw opstarten, checken, toevoegen, en de beveiliging weer terugzetten en opnieuw opstarten, of 3rd party software installeren op foon en uitlezen.

Naar mijn idee zou het net als bij de Omnia I900 ergens in moeten staan bij de instellingen, maar niet bij mij helaas.

Naja als iemand het weet please toevoegen aan startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

MaXXeR schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 03:20:
Ik heb ook sinds kort dit toestel, maar kan nergens het MAC-adres van wifi vinden. Dacht dat die net als IMEI wel buiten op de doos zou staan, maar helaas. Onder de batterij? Ja jammer dan...

Weet iemand (bijv. net als met imei en andere software-versies) een intik-code om het MAC-adres op te vragen? Staat er op de startpost in elk geval niet bij en is wel handig voor toevoegen in router zonder eerst die beveiliging eraf te halen, router opnieuw opstarten, checken, toevoegen, en de beveiliging weer terugzetten en opnieuw opstarten, of 3rd party software installeren op foon en uitlezen.

Naar mijn idee zou het net als bij de Omnia I900 ergens in moeten staan bij de instellingen, maar niet bij mij helaas.

Naja als iemand het weet please toevoegen aan startpost ;)
MAC adres kun je gewoon vinden op de telefoon:

Settings -> Advanced Settings -> System -> Version -> Device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stejl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09-2019
Domme vraag misschien: Hoe kan ik een programma verwijderen. Ik las ergens iets van windows settings maar dat kan ik niet vinden. (Ik heb TomTom proberen te installeren, maar dat is mislukt, Tomtom start niet op...). Kan ik ergens een gerbvuiksaanwijzing van windows mobile 6.5. vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

stejl schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:24:
Domme vraag misschien: Hoe kan ik een programma verwijderen. Ik las ergens iets van windows settings maar dat kan ik niet vinden. (Ik heb TomTom proberen te installeren, maar dat is mislukt, Tomtom start niet op...). Kan ik ergens een gerbvuiksaanwijzing van windows mobile 6.5. vinden?
Settings -> Memory settings en dan bij Main storage/My storage of Storage Card het programma dat je wilt vberwijdern selecteren en voor verwijderen kiezen, dit is een van de manieren als de software niet in de software lijst staat. Afhankelijk van waar je de software geinstalleerd hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Slaiter op 02-01-2010 16:53 . Reden: type en toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
Slaiter schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 07:12:
[...]

MAC adres kun je gewoon vinden op de telefoon:

Settings -> Advanced Settings -> System -> Version -> Device
Ja dat leek mij ook het meest logische, echter heb ik daar geen Version in zitten, wat bij mijn Omnia I900 wel zo is.

Het is al gelukt nu. Beveiliging van router er even af gehaald en toegevoegd. Was snel gedaan, maar had ik gister geen zin meer in aangezien me oogjes al bijna dicht vielen ;)

Binnenkort maar eens wat upgraden. Denk dat er dan wel wat dingetjes bij komen die ik kwijt ben zoals Version :)
Heb hier nu trouwens:
PDA: XXIH1
CSC: XENIH1
Phone: XXIG4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zie nu op Modaco naast Secany ook Gubby wat roms maken.
Secany geeft helemaal geen changelog meer (en gebruikt die irritante rapidshare)
Gubby lijkt alleen dingen uit de rom te verwijderen (met een paar hele kleine veranderingen).

Iemand die 1 van de 2 gebruikt en er wat ervaringen over kan delen?
Vooral van Secany (die door een aantal mensen op handen wordt gedragen) is erg karig met zijn informatie en ik heb dan ook geen idee wat ik er nu van moet verwachten. Is het niet iets als die b7610 lite van gubby of zijn er toch nog wat meer dingen die er zo uitspringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een "eigen" geluid geselecteerd voor ontvangen sms bericht.
Nu wordt dit geluid ook afgespeeld bij het verzenden van een sms :?

Iemand een idee wat ik hier verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vrouw en ik hebben allebei dit toestel.

ik heb een parrot in mijn auto.

als mijn vrouw met de auto weggaat kan ze haar toestel via bluetooth verbinden.

ga ik met de auto weg kan ik hem niet verbinden!!

iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
hoe gaat het browsen op internet op deze omnia? werkt dat een beetje? kan je bijvoorbeeld wachtwoorden opslaan op pagina's? en hij is niet multitasking ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Motrax schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:10:
M'n klok crasht telkens :X Soms gaat ie niet eens meer af, kan ik wanneer ik veel te laat wakker wordt 3-4 foutrapporten wegklikken.

Soms vraag ik me echt af wat voor kwaliteitscontroles deze software ondergaan heeft. 't start, 't werkt?
Ik heb ook regelmatig problemen met de klok/alarm. Ook dat de wekker niet meer wakker wordt. Wat ik altijd doe is het toestel even opnieuw opstarten, en dan werkt het weer (wat natuurlijk belachelijk is dat het uberhaupt nodig is..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen een keer de telefoon hard resetten verricht echt wonderen.
Zelfs nadat je de tel uit de doos voor het eerste keer hebt aangezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:08:
hoe gaat het browsen op internet op deze omnia? werkt dat een beetje? kan je bijvoorbeeld wachtwoorden opslaan op pagina's? en hij is niet multitasking ofzo toch?
De B7610 draait op het besturingssysteem Windows Mobile. Het browsen en opslaan van wachtwoorden ligt aan de gebruikte browser. Aangezien je alle browsers geschikt voor Windows Mobile kunt installeren, kun je er dus zelf een uitkiezen die je bevalt. De standaard browser is Opera en dit volstaat prima (incl. opslaan van wachtwoorden).

Zoals gezegd draait de B7610 op Windows Mobile, dus multitasking >> JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Mijn B7610 telefoon ligt op dit moment bij de reparateur, dus ik heb wat minder tijd om er mee te spelen en wat meer tijd om wat te lezen. Had kapotte pixellijn bovenaan, iemand dit ook al gehad?

Er zijn inderdaad verschillende versies van software te verkrijgen op www.modaco.com. Nu heb ik begrepen dat Secany bij samsung werkt en af en toe een nieuwe beta versie op het forum post die de mensen mogen testen. De feedback gebruikt hij als input voor een nieuwe versie. De stabielere versies worden gebruikt voor de samsung telefoons. Daarom zijn er waarschijnlijk ook geen changelogs te vinden van deze versies.

Gabby gebruikt een van deze versies en stript deze helemaal. Hij haalt alle niet zo vaak gebruikte samsung troep eruit en past wat tweaks toe. Volgens mij maakt hij een normale versie en een lite versie, ik heb nog niet helemaal goed in de package gekeken die hij aan biedt.

Het idee van Gabby is geloof ik om de telefoon wat sneller te maken, vooral omdat hij traag wordt omdat er maar weinig vrije memory in de telefoon zit. 140 MB is namelijke gereserveerd door samsung. Het schijnt dat dit gereserveerd is voor onder andere die videoadapter en voor de radio. Het fijne is hier nog niet helemaal van bekend. Die 116 MB die over is wordt dus gebruikt voor de OS (WM dus) en andere applicaties. Dit probeert hij te minimaliseren.

Verder schijnt er ook ergens een geheugenlek te zitten, waardoor je vrije geheugen langzaam wordt opgegeten. Hierdoor moet je de telefoon dus af en toe rebooten. Weet niet wat hier van waar is.

Als je zelf een kijkje neemt op het forum van modaco, kijk dan ook even onder het i8000 forum. Hier is veel van bruikbaar, sinds het bijna dezelfde telefoon is alleen dan zonder qwerty toetsenbord. (je kan hier dus niet de roms van gebruiken)

Als iemand hier meer van weet, dan hoor ik het graag!

Groeten,

Jan Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stejl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09-2019
Slaiter schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Settings -> Memory settings en dan bij Main storage/My storage of Storage Card het programma dat je wilt vberwijdern selecteren en voor verwijderen kiezen, dit is een van de manieren als de software niet in de software lijst staat. Afhankelijk van waar je de software geinstalleerd hebt.
Werkt prima, bedankt voor de snelle reactie!!!!! HST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
Oke toestel is geflashed.

PDA: NXXIK2
CSC: NXENIK2
Telefoon: XXIK1

Alleen heb ik nu wat vage dingen. Bij Taak wisselen, of Taakbeheer, of Kruisje willen programma's spontaan weg zijn. En het vage is dat dit NIET is bij spelletjes, nee die draaien perfect.

Het probleem doet zich voor bij bijv. Opera, IE, Verkenner, Terugknop in Instellingen (1x), Messenger en jaja GPSProxy en Tomtom. Als ik Taak Wisselen kies kan ik geregeld draaiende programma's zien verdwijnen. Hetzelfde gebeurt bij Taakbeheer.

Ik kan dus nooit Opera draaiend hebben en tegelijk iets noteren in Notities, want gegarandeerd dat Opera weer verdwenen is wanneer ik weer terug wil. Sterker nog Opera zal al afgesloten zijn voordat ik Notities geopend heb :X

De flash is automatisch gebeurd door het programma en ik heb hier dus ook de oude versie niet, dus zou dan alles handmatig kunnen doen na uitvogelen hoe het precies moet.

Weer iemand misschien een mogelijke oorzaak die bijv. met een register-editor of iets anders te proberen valt, of duidt dit verhaal echt op een foute flash?

Edit: Dit gebeurt dus toch wel ook bij spellen. Bubblebreaker was binnen 30 sec weg nadat ik even in Taakbeheer zat.
Zo lang het programma actief is is er niets aan de hand, maar anders wordt ie binnen 1 minuut afgesloten :X

[ Voor 9% gewijzigd door MaXXeR op 05-01-2010 03:17 . Reden: Info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXXeR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 02:56:

Alleen heb ik nu wat vage dingen. Bij Taak wisselen, of Taakbeheer, of Kruisje willen programma's spontaan weg zijn. En het vage is dat dit NIET is bij spelletjes, nee die draaien perfect.

Het probleem doet zich voor bij bijv. Opera, IE, Verkenner, Terugknop in Instellingen (1x), Messenger en jaja GPSProxy en Tomtom. Als ik Taak Wisselen kies kan ik geregeld draaiende programma's zien verdwijnen. Hetzelfde gebeurt bij Taakbeheer.

Ik kan dus nooit Opera draaiend hebben en tegelijk iets noteren in Notities, want gegarandeerd dat Opera weer verdwenen is wanneer ik weer terug wil. Sterker nog Opera zal al afgesloten zijn voordat ik Notities geopend heb :X

De flash is automatisch gebeurd door het programma en ik heb hier dus ook de oude versie niet, dus zou dan alles handmatig kunnen doen na uitvogelen hoe het precies moet.

Weer iemand misschien een mogelijke oorzaak die bijv. met een register-editor of iets anders te proberen valt, of duidt dit verhaal echt op een foute flash?

Edit: Dit gebeurt dus toch wel ook bij spellen. Bubblebreaker was binnen 30 sec weg nadat ik even in Taakbeheer zat.
Zo lang het programma actief is is er niets aan de hand, maar anders wordt ie binnen 1 minuut afgesloten :X
Dat komt dus door het tekort aan geheugen. Misschien moet je een lite versie proberen.

Groeten,

JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40

Ja dat is normaal denk ik, heb ik ook. Ook als ik op 'ophangen' druk ipv kruisje, heel soms blijft het dan actief als ik in taakbeheer kijk, maar ook daar verdwijnt het dan erg snel. Maar jij hebt dus games voor je mobiel? Ik kan er niet veel vinden, zou jij me daar mee kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
MobileLayers heeft weer een handig programmaatje gemaakt.
Tweakers.ml

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Laatst online: 28-08 12:40
jero1ste schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:42:
Tweakers.ml
Wat is het precies? Kan het nu niet bekijken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
Cobaltos schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:19:
[...]

Het is een tweakers.net applicatie.
Hier meer info
Ongeveer het zelfde als nu.ml, alleen dan voor tweaker.net

[ Voor 10% gewijzigd door jero1ste op 05-01-2010 13:21 ]

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Cobaltos schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:19:
[...]

Een Tweakers.net app, beetje vergelijkbaar met de NOS app. Jammer alleen dat het op mijn WM6.1 niet draait. Iemand anders betere ervaring? (Heb overigens .NET Framework 3.5 geinstalleerd :) )

Edit: Heb Trein en Nu.ml ook geinstalleerd en die zien eruit als erg handige progjes dus daarvoor credits :)

[ Voor 13% gewijzigd door Machiel88 op 05-01-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
Cobaltos schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:59:
[...]

Ja dat is normaal denk ik, heb ik ook. Ook als ik op 'ophangen' druk ipv kruisje, heel soms blijft het dan actief als ik in taakbeheer kijk, maar ook daar verdwijnt het dan erg snel. Maar jij hebt dus games voor je mobiel? Ik kan er niet veel vinden, zou jij me daar mee kunnen helpen?
Er zijn volgens mij genoeg spellen die gewoon draaien op 6.5. Ik heb nu een envoudige versie van Need for speed Undercover erop staan en hierbij wordt ook een touch-versie automatisch geïnstalleerd. Tomtom doet het verders ook gewoon alleen is wel de resolutie ietwat anders, maar dat maakt in dit geval vrij weinig uit voor de werking. Zo wellicht ook met diverse WM-spellen, dus goed zoeken en veel websites af gaan ;)
Enne de Ophang-knop is Afsluiten en kruisje is Minimaliseren (wat ook als afsluiten ingesteld kan worden dus). Dus is allemaal logisch in jou geval dat het programma afsluit als je op Ophangen drukt.

En ik heb even op MoDaCo.com gesurft na een hit van Google en zoals het daar staat (en mede mijn ervaring ermee) lijkt het niet direct een geheugen-issue te zijn, maar waarschijnlijk een Out Of Memory 'programma' wat een tikkie te fijn is afgesteld. Het komt namelijk ook om de hoek kijken als het systeem nog 50 MB ter beschikking heeft, wat in feite ruim voldoende is, want (wellicht niet 100% vergelijkbaar) mijn oudere I900 mekkerde niet eens wanneer het geheugen onder de 20 MB zat. Het systeem zou trouwens eerst een melding moeten geven in mijn ogen en als het geheugen onder een ingesteld kritiek punt is verdwenen programma's grof afsluiten, en dan ook nog kijken naar of er mogelijk dingen (notities, Word of Excell) niet zijn opgeslagen.

Maar goed op Modaco staan wel wat dingetjes bij die het uitproberen waard zijn. Wellicht dat iets ervan in mijn geval voldoende werkt.
MoDaCo B7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van spontaan uitstaande telefoons?
Of zoals eerder hier in topic werd gezegd dat de telefoon niet uit de lock komt en je het opnieuw moet starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten hier nog mensen met een B7610 die deze gekocht hebben in België? Ik probeer immers al sinds het beschikbaar komen van de update naar Mobile 6.5 om mijn telefoon te updaten, maar ik krijg steeds de melding:

"Dit apparaat wordt niet ondersteund. Het geselecteerde apparaat ondersteunt deze softwareupgrade niet."

Ik had hiervoor reeds een e-mail gestuurd naar Samsung, maar kreeg volgend antwoordje terug:
Hai,

Ik heb het even voor je nagevraagd bij het technische team.

Is het een BE toestel? Dan is hij niet compatible met de NL software.
Over ongeveer een tweetal weken zal de BE upgrade op de BE sites lives staan.

Ter info.

Met vriendelijke groet,
Best regards,

Linda van der Pot
Content Manager Samsung Mobile
Dat was echter op 3/12/2009. Een tweetal weken later verstuurde ik opnieuw een berichtje, kreeg toen onderstaand antwoord:
Hai,

Ik heb het even nagevraagd maar in Korea heeft het vertraging.
Ze kunnen helaas geen schatting maken.

Ik ga volgende week een melding op de website proberen te plaatsen.
Ik hou je op de hoogte!

:-)

fijn weekend alvast!

Met vriendelijke groet,
Best regards,

Linda van der Pot
Content Manager Samsung Mobile
Ondertussen, nogmaals een dikke 2 weken later, nog steeds update (voorlopig ook geen antwoord van Samsung meer). Ik vind het echter raar dat hier nog niemand eerder melding van gemaakt heeft, ik volg dit topic immers al een tijdje en heb hierover nog niets gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:51:
Meer mensen last van spontaan uitstaande telefoons?
Of zoals eerder hier in topic werd gezegd dat de telefoon niet uit de lock komt en je het opnieuw moet starten?
Vraag me af op welke manier je bedoelt. Ikzelf heb wel eens gehad dat de Samsung (of wm 6.5?) lock niet precies deed wat wel zou moeten. De slide bleef op 3/4 ongeveer hangen en hierdoor kwam die dus ook niet uit de lock. Ik kon 'm weer op standby zetten en weer opnieuw proberen waarna het wel goed werkte.

Daarom vraag me ik af welke lock er wordt bedoeld. De standby-knop? (dus dat het scherm niet aan springt) Of puur de lock zelf? (bijv dat touch niet werkt en je de slide niet kan bewegen, of dat die slide als hierboven blijft hangen, of dat de slide wel door gaat maar verder niets verandert)

Mijn probleem qua spontaan afsluitende programma's is deels opgelost. Ik kan nu wel gewoon alles doen wat ik wou, maar kan wel verwachten dat het toestel in de loop der tijd een tikkie trager reageert wanneer het geheugen voller is, waarna een soft reset dan weer helpt. Dus ik geef toe, toch een klein geheugen-issue icm WM6.5, maar dit is wel ten gunste van een iets stabieler OS opgelost en dus minder app's open doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook deze telefoon, maar krijg geen geluid als ik muziek afspeel via de Media Player, zowel via de box in de telefoon niet, als via de oordopjes die erbij zaten. Iemand een idee wat het kan zijn?
Als ik de oordopjes gebruik voor in me laptop om muziek te luisteren komt er ook heel vaag geluid uit. Wanneer ik de knop ingedrukt hou (die aan de oordopjes zit) dan komt er normaal geluid uit, meerdere mensen hier last van?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaXXeR schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 02:51:
[...]

Vraag me af op welke manier je bedoelt. Ikzelf heb wel eens gehad dat de Samsung (of wm 6.5?) lock niet precies deed wat wel zou moeten. De slide bleef op 3/4 ongeveer hangen en hierdoor kwam die dus ook niet uit de lock. Ik kon 'm weer op standby zetten en weer opnieuw proberen waarna het wel goed werkte.

Daarom vraag me ik af welke lock er wordt bedoeld. De standby-knop? (dus dat het scherm niet aan springt) Of puur de lock zelf? (bijv dat touch niet werkt en je de slide niet kan bewegen, of dat die slide als hierboven blijft hangen, of dat de slide wel door gaat maar verder niets verandert)

Mijn probleem qua spontaan afsluitende programma's is deels opgelost. Ik kan nu wel gewoon alles doen wat ik wou, maar kan wel verwachten dat het toestel in de loop der tijd een tikkie trager reageert wanneer het geheugen voller is, waarna een soft reset dan weer helpt. Dus ik geef toe, toch een klein geheugen-issue icm WM6.5, maar dit is wel ten gunste van een iets stabieler OS opgelost en dus minder app's open doen.
Wat ik bedoel is dat hij helemaal niet meer reageerd.

Dus wanneer je de 'lock' knop indrukt hij niet aangaat en je de 'aan' knop moet inhouden zodat het toestel aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
  • Laatst online: 03-10-2024
Mijn Omnia Qwerty is vandaag naar de reparateurr gegaan omdat het scherm op zwart bleef. Gisterenavond werkte het toestel nog prima. Voor het slapen gaan het toestel aan de lader gehangen en de volgende ochtend geen beeld. Met geen mogelijkheid kreeg ik weer beeld op mijn scherm. Zelf een aan/uit, reset, batterij verwijderen, sim verwijderen, harde reset...niets hielp. Kortom; telefoon is naar Solid Vision en ik wacht wel af wat het probleem is. Vet balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:24

Bozznl

GT: The Bozzz88

Weet iemand waar ik een goeie/mooie screenprotector kan vinden.
En zijn deze screenprotectors een beetje functioneel (geen lucht bubbels eronder) geen lijmresten, werkt de touch nog perfect als de protector er op zit etc. Hoe bevestig je zo'n schermpje er op..

Heeft iemand ook al games ontdekt die compatible zijn met de g-sensor van de b7610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Bozznl schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:10:
En zijn deze screenprotectors een beetje functioneel (geen lucht bubbels eronder) geen lijmresten, werkt de touch nog perfect als de protector er op zit etc. Hoe bevestig je zo'n schermpje er op..

Heeft iemand ook al games ontdekt die compatible zijn met de g-sensor van de b7610?
Ik heb sinds deze week een Brando UltraClear en bevalt me erg goed. geen enkele luchtbubbel eronder, geen lijmresten en touch werkt nog goed. je ziet de protector eigenlijk alleen aan de bovenkant zitten en voor de rest niet :)

Vanwege de gunstige dollar koers kan je hem goedkoop bestellen via de shop van Brando.
linkje: http://shop.brando.com/bw...pro-_p03847c1119d011.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
ronald-mcdrive schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:08:
[...]

Ik heb sinds deze week een Brando UltraClear en bevalt me erg goed. geen enkele luchtbubbel eronder, geen lijmresten en touch werkt nog goed. je ziet de protector eigenlijk alleen aan de bovenkant zitten en voor de rest niet :)

Vanwege de gunstige dollar koers kan je hem goedkoop bestellen via de shop van Brando.
linkje: http://shop.brando.com/bw...pro-_p03847c1119d011.html
Hier is al heeeeel veel over gebabbult als je even de zoekfunctie een slinger geeft...maar eigenlijk is er maar 1 antwoord...brando!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo B7610 lotgenoten (en dat kan dus ook positief zijn!)

Heeft iemand GPS Sentry 1.7.1 draaiend weten te krijgen op zijn B7610?
Heb je dan de instellingen voor mij?

Helpt GPS Mod ook bij Sygic (om de vertraging er uit te krijgen)?
Iemand het progje werkend gekregen en wat was dan de truuk? (bij mij installeerde hij een keer maar was daarna niet bruikbaar te krijgen)

Groet, Cat Weazle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds 2 weken deze telefoon (was altijd nokia gewend) en heb nogal wat dingen waar ik niet uit kom. Een aantal vragen heb ik reeds door julie antwoorden kunnen oplossen, maar onderstaande kan ik niet vinden;
- op het prive-scherm staan onderin 2 soft-knoppen; Telefoon en Telefoonlijst. Deze hoeven hier van mij helemaal niet te staan, want door middel van de linker knop onderaan kom ik er ook... iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?

Verder heb ik problemen met Java; als ik die wil openen staat er; This service is only dor Samsung handset users. This contents on this site may not work properly on other vendor's handsets

Ik heb de vraag al eerder voorbij zien komen, maar helaas nog geen antwoord... wie o wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste iedereen,

Wie weet hoe ik de diamond hologram op mijn qwerty krijg?
Ik zit al een paar weken aan te kloaoaten met drivers voor 3d en .dll bestanden.
Vanalles geprobeerd dus, maar niets werkt.

Heeft 1 van jullie dit al werkend op de qwerty, ik weet zeker dat het mogelijk moet zijn, maar hoe?

zoek op google maar eens naar diamond hologram

Het stamt af van een of andere amerikaanse chinees die dit op de wii nogal leuk uitgewerkt had.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
jero1ste schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:42:
Tweakers.ml
Ik krijg helaas een foutmelding bij dit programma :(

System.NullReferenceException: NullReferenceException bij Tweakers.frmMain..ctor() bij □□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□()
dusja, nog maar ff w888
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:50:
Sinds kort ook deze telefoon, maar krijg geen geluid als ik muziek afspeel via de Media Player, zowel via de box in de telefoon niet, als via de oordopjes die erbij zaten. Iemand een idee wat het kan zijn?
Als ik de oordopjes gebruik voor in me laptop om muziek te luisteren komt er ook heel vaag geluid uit. Wanneer ik de knop ingedrukt hou (die aan de oordopjes zit) dan komt er normaal geluid uit, meerdere mensen hier last van?
Alvast bedankt!
Dat van die oordopjes in je laptop:

Je oordopjes is eigenlijk een headset.
Verschil oordopjes en headset : In de headset zit een microfoon. Als je de 3.5mm jackplug van oordopjes en van je headset vergelijkt, zie je dat op je headset 1 contactpunt meer zit(gescheiden door die zwarte ringen).
Dus wanneer jij die in je laptop stopt kan het zijn dat de contacten niet goed met elkaar in aanraking komt, of juist verkeerd. :) that's the clue ;)
Bozznl schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:10:

op www.screenprotector.nl kun je de screenprotector van brando ook bestellen + is VEEL sneller binnen ;) qua kosten scheelt het gloof ik niet veel

[ Voor 15% gewijzigd door W4ST3R op 06-01-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het toestel ook 2 dagen.
Leuk en fijn toestel, maar toch is er iets wat ik niet snap.

Het beeld kantelt bij mij niet mee. Als ik in het menu zit, internet of bijvoorbeeld een sms wil typen met het qwerty-toetsenbord blijft het beeld gewoon staan. Is er een optie of iets die je moet activeren voordat je gewoon normaal een sms kan typen met het qwerty bord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn B7610 is het belsignaal ineens verdwenen. Bij het testen en instellen van diverse geluiden of trillingen geen probleem, maar geen geluid bij een oproep. Is er ook een tijd in te stellen voor dat het toestel overschakelt naar de voicemail. Iemand een oplossing.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barts27
  • Laatst online: 03-10-2024
Mijn Omnia Qwerty is vandaag weer gemaakt. Bleek een defect aan het beeldscherm te zijn. Deze is dan ook geheel vervangen. Binnen 36 uur mijn toestel retour is erg snel. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot

Ik heb hetzelfde. Taken worden binnen mum van tijd afgesloten...

Wat ik ook voor probleem heb, als je hem als walkman gebruikt, valt naar een paar minuten het geluid uit. Door de lock knop in te drukken springt het weer even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXXeR
Red hot schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:13:
[...]

Ik heb hetzelfde. Taken worden binnen mum van tijd afgesloten...

Wat ik ook voor probleem heb, als je hem als walkman gebruikt, valt naar een paar minuten het geluid uit. Door de lock knop in te drukken springt het weer even aan.
Ja dit had ik eerst ook. Standaard heeft de standby-functie blijkbaar geen uitzonderingen-lijst van programma's die wel gewoon door moeten gaan. Na installeren van S2U2 was dit wel goed bij mij. (of had ik nou een optie WEL aangepast voor die installatie? 8)7 )

En qua dat afsluiten staan er hier een paar dingen die je zou kunnen uitproberen. Het systeem zal sowiezo wat trager worden naar mate het geheugen vol is, maar is in mijn ogen een teken dat het tijd wordt om wat dingetjes af te sluiten, wat ik graag ZELF doe zodat het geen forced-close is en het programma mogelijk foutief afgesloten is :X

Ikzelf heb dat Dword-gebeuren gedaan en ProgramMem verhoogd van 17 naar 34 (dubbele dus). Mijn toestel sluit nu zelf af wanner het geheugen onder de 20 MB komt ongeveer, wat enkel voorkomt als die al een tijd niet gereset is of er veel programma's open staan. Het system is dan een stuk trager wat dus die indicatie is dat er iets gedaan moet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:23:
Is er ook een tijd in te stellen voor dat het toestel overschakelt naar de voicemail. Iemand een oplossing.
Dat is geen instellign van het toestel, maar van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het toestel ook 2 dagen.
Leuk en fijn toestel, maar toch is er iets wat ik niet snap.

Het beeld kantelt bij mij niet mee. Als ik in het menu zit, internet of bijvoorbeeld een sms wil typen met het qwerty-toetsenbord blijft het beeld gewoon staan. Is er een optie of iets die je moet activeren voordat je gewoon normaal een sms kan typen met het qwerty bord?

-------

Nou vandaag naar primafoon geweest..die zeiden: bel hi..
Hi gebeld:
zeggen ze: het zijn standaardinstellingen, staat op internet hoe je dat moet doen..Heb ze niet kunnen vinden.
Nog een keer gebeld, zegt iemand anders: nee, dat hoort de telefoon gewoon te doen. Stuur hem maar rertour, krijg je 3 dagen later een brief en dan kan je hem opnieuw bestellen..

wat een gedoe:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik had even een vraagje:)
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om mijn smsbox te blokkeren met een wachtwoord.
En als dit mogelijk is, hoe dit dan moet..

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:24

Bozznl

Iemand al geluk gehad met vette games voor de b7610???
Vooral games waar de G-Sensor werkt ?? (veel geprobeerde games word de g-sensor niet gepakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
In een onoplettende actie heb ik het Samsung hoofdmenu gekoppeld aan het windows knopje links bovenin.

Maar in de 6.5 versie kan ik onder de settings niet meer de samsung interface uitschakelen.

Nu had ik in het register de aanpassing gemaakt,waardoor ik ook de originele windows settings kon komen en veel meer instellingen aan kan.
Op een raadselachtige manier is die niet meer vindbaar, ondanks dat de register setting nog hetzelfde is.

Iemand een idee, hoe ik toch weer in de windows settings kan komen om één en ander weer te corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

iemand die een goed hoesje weet voor deze telefoon? Liefst 1 met een open bovenkant, niet met rits of iets dergelijks. (te bestellen via bol.com?) Alvast bedankt. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 19:11 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste