• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:41
Tylen schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:17:
Kwam er gisteren achter dan je het schuif knopje van het lockscherm ook kan open tikken :P En dan krijg je nieuwe schuifknopjes om gelijk naar de nieuwe email/sms/oproepen te gaan ;) Grappig :P
Tsjee.....ik had die extra schuifjes wel eens in een printscreen zien staan, maar zat me al af te vragen, hoe je daar kwam... :P

Heeft er iemand trouwens ervaring met weer-programmaatjes, die de wallpaper aanpassen aan de hand van de weersverwachting?

Ik had iets gevonden wat werkte in combi met s2u2, maar daar snap ik ook nog niet alles van. s2u2 kan schijnbaar ook gebruik maken van bijvoorbeeld weahter panel en aan de hand van de voorspellingen dus je achtergrond aanpassen.

s2u2 heb ik wel draaiend gekregen, maar als ik het toestel handmatig blokkeer met de toets aan de zijkant, en ik wil de blokkering van s2u2 er af halen, dan verschijnt vervolgens de originele windows/samsung deblokker schuif. Met andere woorden, ik moet twee keer achter elkaar een blokkering opheffen... :?

Iemand ervaringen met s2u2 en met weather wallpapers?

Van dat laatste schijnt er nog iets aan te komen; ik weet alleen even niet of dat voor WiMo zal zijn...:
http://www.weather.com/mobile/wallpaper.html

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Iemand T9 Swype al geprobeerd? :)

• laurenze
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:07:
Here is the official b7610nxenik2 CSC

I copy from NPS temp folder.

http://uploaded.to/file/7ano8e
Heeft iemand deze al getest? Does anyone have this file tested?

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Indien er bij mij op mijn voicemail wordt ingesproken, dan krijg in mijn balk bovenin een melding d.m.v. een icoontje van een taprecordertje. Het lukt mij echter niet om dit icoontje weg te krijgen?

Heeft iemand daar ervaring mee? (Vodafone, WM 6.1)

• Peter1706
bnwgraaf schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:16:
[...]

Ik had iets gevonden wat werkte in combi met s2u2, maar daar snap ik ook nog niet alles van. s2u2 kan schijnbaar ook gebruik maken van bijvoorbeeld weahter panel en aan de hand van de voorspellingen dus je achtergrond aanpassen.

s2u2 heb ik wel draaiend gekregen, maar als ik het toestel handmatig blokkeer met de toets aan de zijkant, en ik wil de blokkering van s2u2 er af halen, dan verschijnt vervolgens de originele windows/samsung deblokker schuif. Met andere woorden, ik moet twee keer achter elkaar een blokkering opheffen... :?

Iemand ervaringen met s2u2 en met weather wallpapers?
]
Ik heb een tijdje s2u2 gebruikt op mijn HTC TP2. Je kunt dan op het lockscreen een icoon krijgen van het weer. Het is dus niet zo dat je een gehele weerachtergrond krijgt zoals in Manilla 2.5.

• ddvogelaar
  • Laatst online: 05-09 16:28
Peter1706 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:56:
Indien er bij mij op mijn voicemail wordt ingesproken, dan krijg in mijn balk bovenin een melding d.m.v. een icoontje van een taprecordertje. Het lukt mij echter niet om dit icoontje weg te krijgen?

ik heb het zelfde probleem en ik heb ook last van de camera dat deze het nog steeds niet goed doet!
Heeft iemand al oplossingen gevonden? En is het nog mogelijk als je geupgrade hebt om je muziek te bedienen vanuit het lock screen?

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:23

De enige oplossing die bij mij bekend is: de instellingen in vodafone voicemail aanpassen.
Bel naar 1233 (Voicemail) en kies in het hoofdmenu achtereenvolgens voor:
- optie 2 (Persoonlijke instellingen)
- optie 2 (Notificatie)
- optie 3 (Overige notificatie instellingen)
- optie 2 (Melding via Voicemail icoon in display)
- optie 2 (om het icoontje uit te schakelen)
http://www.gsmhelpdesk.nl...iewtopic.php?f=21&t=14134

Dit heb ik al een keer of 5 moeten doen, elke keer wanneer iemand mijn voicemail inspreekt. Een andere oplossing ben ik niet tegengekomen.

Verwijderd

Dit gebeurt alleen de eerste keer. Voicemailtje beluisteren en verwijderen, vervolgens telefoon soft resetten was bij mij de oplossing. Vanaf dan werkt het naar behoren. Cassette bandje komt in beeld bij nieuwe voicemail, verdwijnt automatisch (duurt een paar seconden) na beluisteren en/of verwijderen van de voicemail...

Verwijderd

In WM 6.1 had ik helemaal rechtsboven in mijn scherm een batterijtje staat waar je kon zien hoe vol/leeg die was, bij 6.5 is dit niet meer en moet je eerst helemaal naar instellingen-->algemeen-->voeding gaan om je batt. status te zien.... iemand een oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:51:
In WM 6.1 had ik helemaal rechtsboven in mijn scherm een batterijtje staat waar je kon zien hoe vol/leeg die was, bij 6.5 is dit niet meer en moet je eerst helemaal naar instellingen-->algemeen-->voeding gaan om je batt. status te zien.... iemand een oplossing?
bij mij staat hij er gewoon nog

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je hebt aangezet dat de klok ten alle tijden moet worden getoond in de titelbalk.

Beetje dubieuze keuze om of voor de batterij of voor de klok te gaan. Imho twee belangrijke dingen.

En op z'n minst de vermelding moeten opnemen dat het óf óf is.
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:23:
Inderdaad op het touchscreen. Klikken is alleen beschikbaar bij ongelezen berichten, gemiste oproepen etc...
Ik denk dat ik dan geen vrienden heb :+

[ Voor 35% gewijzigd door Motrax op 10-12-2009 18:25 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• laurenze
Nu ben ik tevrede:D:

B7610NXXIK2
B7610XENIK2
B7610XXII1

alleen sunt van de camera:P

Verwijderd

hoe moet ik mijn vergrendelscherm wijzigen met wm 6.5?:?

• bnwgraaf
laurenze schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:07:

B7610NXXIK2
B7610XENIK2
B7610XXII1

Ik heb nog niet heel veel met de camera gedaan sinds wm6.5, maar ik moet eerlijk gezegd melden, dat ik niet het gevoel hebm dat de kwaliteit achteruit gegaan is.....zowel de preview als de foto's zijn best goed eigenlijk; misschien moet ik eens wat gaan testen en wat meer foto's maken.

Ik heb wel een ander telefoon code als hierboven: B7610XXIK1

Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar waarvoor staan de 3 codes PDA, CSC en TELEFOON?

Verwijderd

Ik zit me gek te zoeken op het internet, maar kan tot nu toe geen duidelijk antwoord vinden.
Ik zoek namelijk naar de privacy-functie die Samsung normaliter op de telefoon standaard heeft zitten. Daarmee kan je de foto;s sms, naar wens beveiligen met een code zodat nieuwsgierigen er niet ongewenst in kunnen neuzen.
Heb een programma gevonden 'pin'manager value phone maar dat werkt niet op de windows mobile 6.5 Samsung b7610.
Weet iemand raad???Een programma of een truc?Ik hoor graag jullie adviezen!

p.s.schermvergrendeling met pincode weet ik wel te vinden maar daarmee scherm ik het hele menu af en dat is ook niet de bedoeling!

Verwijderd

laurenze schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:07:

B7610NXXIK2
B7610XENIK2
B7610XXII1

heb je die csc van die gast die in het engels sprak genomen? is dat de officiele?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 21:50 ]

Verwijderd

ye dat vermoeden had ik al, maar welke .exe ? Ik heb gezocht op player.exe en mediaplayer.exe maar dat is em niet :S

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik heb de B7610 sinds vandaag binnen, hij bevalt goed.

Ik heb alleen een probleem, het scherm draait niet automatisch behalve als ik het toetsenbord uitschuif. De etiquettestand staat gewoon aan bij de instellingen en is goed gecalibreerd. Wat moet ik verder doen om het beeld te kunnen laten draaien?

Verwijderd

Kevin1Bravo schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:30:
Ik heb de B7610 sinds vandaag binnen, hij bevalt goed.

Ik heb alleen een probleem, het scherm draait niet automatisch behalve als ik het toetsenbord uitschuif. De etiquettestand staat gewoon aan bij de instellingen en is goed gecalibreerd. Wat moet ik verder doen om het beeld te kunnen laten draaien?
het werkt niet in elke scherm, probeer het eens terwijl je mediaplayer aan het staan..als het goed is werkt het daar wel.

Verwijderd

quote:
Slaiter schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:22:
in de map windows zelf

ye dat vermoeden had ik al, maar welke .exe ? Ik heb gezocht op player.exe en mediaplayer.exe maar dat is em niet :S

het is niet echt duidelijk meer wat hier de vraag was, dus ik vraag het maar opnieuw.

In s2u2 heb je de optie om uitzonderingen toe te voegen aan een lijstje met programmas die niet uitgeschakeld worden op het moment dan s2u2 aangaat.

aangezien ik mijn telefoon als mp3 speler gebruik wil ik de standaard mediaspeler van samsung toevoegen aan dat lijstje. Alleen ik moet dan navigeren naar het .exe bestand, en ik heb geen idee hoe die heet :S

Iemand die me kan helpen met navigeren naar dat bestand?
bij voorbaat dank..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:36:
quote:
Slaiter schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:22:
in de map windows zelf

het is niet echt duidelijk meer wat hier de vraag was, dus ik vraag het maar opnieuw.

In s2u2 heb je de optie om uitzonderingen toe te voegen aan een lijstje met programmas die niet uitgeschakeld worden op het moment dan s2u2 aangaat.

aangezien ik mijn telefoon als mp3 speler gebruik wil ik de standaard mediaspeler van samsung toevoegen aan dat lijstje. Alleen ik moet dan navigeren naar het .exe bestand, en ik heb geen idee hoe die heet :S

Iemand die me kan helpen met navigeren naar dat bestand?
bij voorbaat dank..
Bij mij is dat \windows\touchplayer.exe... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
Even met de gps en tomtom zitten spelen, kwam op deze site uit:

Fix tomtom without GPS proxy

En het werkt bij mij!

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:32:
[...]

Bij mij is dat \windows\touchplayer.exe... ;)
wtf..ik heb die .exe niet |:( ...maar bedankt voor je reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:40:
[...]

bij mij staat hij er gewoon nog
Je hebt een verschil tussen "grote indicatoren'' aan/uit. Wanneer je Grote indicator status uit hebt geschakeld (Instellingen -> Display & verlichting -> Grote indicator) dan kan je niet meer op het batterij knopje drukken.
Je zou wel grote indicator aan kunnen zetten, maar dat vind ik persoonlijk wat onhandiger werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:49:
[...]

heb je die csc van die gast die in het engels sprak genomen? is dat de officiele?
Ik had het gokje gewaagd... niemand die mijn vraag beantwoorde dus dacht boeiend probeer t gewoon.. ja van die engelse.. wel chill heb nu alles op dvd geknalt voor backup:D dak die gegevens voort altijd heb

ik dacht/denk da da de officiele is... volges mij hadden namelijk meer mensen die csc (op dit forum).

dat staat nu ook in mn telefoon dus als ik bij de winkel aan kom zetten ofzo zien ze gewoon:
B7610NXXIK2
B7610XENIK2
B7610XXII1

dusja... niks aan de handl ijkt mij

[ Voor 24% gewijzigd door laurenze op 11-12-2009 13:18 . Reden: vervolg beantwoording ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09-2020
laurenze schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:15:
[...]

Ik had het gokje gewaagd... niemand die mijn vraag beantwoorde dus dacht boeiend probeer t gewoon.. ja van die engelse.. wel chill heb nu alles op dvd geknalt voor backup:D dak die gegevens voort altijd heb

ik dacht/denk da da de officiele is... volges mij hadden namelijk meer mensen die csc (op dit forum).

dat staat nu ook in mn telefoon dus als ik bij de winkel aan kom zetten ofzo zien ze gewoon:
B7610NXXIK2
B7610XENIK2
B7610XXII1

dusja... niks aan de handl ijkt mij
Heb jij toevallig geflashed vanaf een Vodafone branded toestel?

Heb namelijk de volgende files inmiddels te pakken:
CSC_B7610nxenik2
PDA_B7610NXXIK2.nb0

Maar vroeg me af of deze 2 voldoende zijn om mijn telefoon te flashen naar een schone WM6.5 :)

Edit: Zojuist op Modaco bevestigt gekregen dat dit zou mogen werken. Dus.. even batterijtje oploaden en hopelijk vanavond flashen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Machiel88 op 11-12-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Tylen schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:17:
Kwam er gisteren achter dan je het schuif knopje van het lockscherm ook kan open tikken :P En dan krijg je nieuwe schuifknopjes om gelijk naar de nieuwe email/sms/oproepen te gaan ;) Grappig :P
Je bedoeld als je opneemt, dat je dan die opties van windows hebt. Maar je kan niet zoeken in menu's tijdens het bellen?

Want als je gebeld wordt en je neemt op met de schuiftechniek. En je tikt op "ontgrendelen", dan kom je wel bij meerdere opties die je normaal had bij WM 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:22:
hoe moet ik mijn vergrendelscherm wijzigen met wm 6.5?:?
iemand?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Snakeye2209 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:01:
[...]

Je bedoeld als je opneemt, dat je dan die opties van windows hebt. Maar je kan niet zoeken in menu's tijdens het bellen?

Want als je gebeld wordt en je neemt op met de schuiftechniek. En je tikt op "ontgrendelen", dan kom je wel bij meerdere opties die je normaal had bij WM 6.1
Nee hij bedoelt, als jij een SMSje ontvangt en je wilt je telefoon ontgrendelen, dan kan je:

- Of het lockje schuiven
- Of erop tikken (hierna verschijnen meerdere schuif opties, zoals 1 om de nieuwe SMS te lezen, en die schuif je dan en opent hij het nieuwe SMSje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een leuke/nuttige applicatie voor WM 6.5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem een tijdje gewoon op de vergrendel stand heb staan (lock m via de knop aan de zeikant), en ik kijk een half uur later op mijn telefoon, blijkt dat hij geen verbinding meer heeft met de simkaart ? (vanwege het logotje boven in), hiervoor moet ik dan via het menu'tje boven de 'Telefoon uitschakelen' en dan weer 'Inschakelen'....

(b7610)
Dit is zwaar irritant, Sim-kaart enz zit goed..... batterijvoeding opties staat op Nooit uitschakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een vodafone abbonement met internet ect.

Ik heb gewoon msn; internet ect op mijn 3g internet. Ingesteld via de website van vodafone. Vandaag een MMS ontvangen, maar als ik dan op downloaden druk zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met het internet van vodafone! Terwijl ik met alle andere dingen gewoon wel verbinding heb! Heb wifi ook gewoon uitstaan dan en met wifi aan werkt het ook nog niet eens!

Dit probleem heb ik ook met het downloaden van podcasts!

Verder kan ik ook geen java downloaden omdat ik dan bij het openen van de website de melding krijg dat het alleen voor samsung toestellen is. Erg raar dus!

Verder valt wifi volgens mij uit als de telefoon vergrendeld is geweest dus als hij podcast download en op toetsenblokering valt is het downloaden beeindigd

Ik dacht ik wacht er wel op tot na de update en kijk of het dan veranderd is, maar nu de update niet lijkt te komen wil ik het toch graag opgelost hebben!

Hoop dat er iemand de moeite wil nemen om me even te helpen en uitleggen waarom het zou moeten werken dan snap ik het voor de volgende keer ook zelf!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:43:

Ik heb gewoon msn; internet ect op mijn 3g internet. Ingesteld via de website van vodafone.
Ik had ook ingesteld volgens de site van Vodafone. Ik had (in ieder geval met WM6.1) problemen met o.a. msn/skype en nadat ik de proxyserver had uitgeschakeld (welke de vodafone site je juist liet instellen), werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Ben er ook naar opzoek geweest... functie is foetsie.

Evenals de functie om DPI in te stellen en om Touchwiz uit te zetten... iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Machiel88 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:22:
[...]

Ben er ook naar opzoek geweest... functie is foetsie.

Evenals de functie om DPI in te stellen en om Touchwiz uit te zetten... iemand ideeën?
Dat van die touchwiz uitzetten is al eerder over gesproken. Je moet een registry aanpassen om weer de beschikking te krijgen over de normale windows settings en daar kun je ook de touchwiz interface uitzetten. Ik weet uit mijn hoofd niet welke; moet je maar even terugblaseren....)

In de settings zit ook het instelmenuutje voor het vergrendelscherm.

Beide kun je vinden in het windows settings menu onder "systeem".

Dat dpi weet ik niet; die heb ik nog nooit ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
bnwgraaf schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:00:
[...]

Dat van die touchwiz uitzetten is al eerder over gesproken. Je moet een registry aanpassen om weer de beschikking te krijgen over de normale windows settings en daar kun je ook de touchwiz interface uitzetten. Ik weet uit mijn hoofd niet welke; moet je maar even terugblaseren....)

In de settings zit ook het instelmenuutje voor het vergrendelscherm.

Beide kun je vinden in het windows settings menu onder "systeem".

Dat dpi weet ik niet; die heb ik nog nooit ingesteld.
Even aan het spelen geweest.. En heb nu toegang tot de volledige settings van mijn tel :) De benodigde programma's vind je hier.

Meen dat je Enable_Settings_rotation.cab moet gebruiken om de WM settings los te krijgen.
Heb hier in ieder geval mijn DPI kunnen instellen.

Voor zover ik weet zit er wel een redelijke bug in het vergrendelscherm (iig in mijn rom) want als ik een andere achtergrond kies wordt het vergrendelscherm groen...

Kan overigens ook bevestigen dat de camera op z'n minst een beroerdere preview geeft als in 6.1. De kwaliteit van de foto's ansich blijft (gelukkig) hetzelfde.

Edit: Touchwiz uitschakelen in 6.5 doet niets tot vrij weinig.. voor zover ik kan vinden dan.
Weet niet waar je wijzigen van het vergrendelscherm heb gevonden... ik heb dat wel (vanuit een app) maar werkt niet in 6.5

[ Voor 7% gewijzigd door Machiel88 op 11-12-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
laurenze schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:58:
[...]

1 octans heb je nodig om hem te update...

2 je hebt idd die csc nodig ( http://www.modaco.com/con...ulti-csc-for-b7610xenik4/ )

3 je hebt de officiele rom nodig deze is hier te downloaden: ( http://www.modaco.com/con...m/297014/b7610nxxik2-rom/ ) heb je dit mli bestand ga naar stap 4

4 gedeeldetweek@live.nl - wachtwoord= tweakers
Op dit email adres kun je een tool downloade om het mli bestand uit te pakken!. Download deze stel deze in op engels ( waar normaal bestand/file staat bij bv Internetexplorer.

5 heb je deze uitgepakt heb je nu de volgende bestanden
.eb0
.nb0
.scs

laad deze bestanden in octans, kies ipv language - file scs ( selecteer file: xenik4) als het goed is komt er dan ook dutch te staan. zo niet kijk je welk bestand wel op dutch komt te staan die heb je namelijk nodig!!!

heb je dit alles gedaan klik op detect (zonder het toestel aan je pc aangesloten te hebben)
sluit nu je toestel aan, reset hem ga naar download menu( op het moment dat je reset: vollume knop en camera knop tegelijkertijd in blijven houden) nu kom je in een download menu.

Nu kun je bij octans start download en hij gaat uploade.
Ik heb bovenstaande stappen gevolgd, maar het lukt mij niet om de telefoon te resetten zodat ik een downloadmenu kom? Hoe doe ik dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter1706 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 02:50:
[...]

Ik heb bovenstaande stappen gevolgd, maar het lukt mij niet om de telefoon te resetten zodat ik een downloadmenu kom? Hoe doe ik dat? :?
Dat resetten is helemaal niet nodig. Zet je telefoon uit en sluit 'm dan aan. Vervolgens in Octans op detect drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je nadat je teveel hebt gekl...it met de files, windows 6.5 er gewoon nog eens vers overheen kan zetten.
Via NPS kan ik niets vinden

Groet,

Cat Weazle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:06:
[...]

Dat resetten is helemaal niet nodig. Zet je telefoon uit en sluit 'm dan aan. Vervolgens in Octans op detect drukken...
Dus telefoon uit, vervolgens via USB aansluiten en dan op detect drukken in Octans? Moet ik dan de telefoon weer aanzetten? Want hij doet niets?
Ik heb in Octans de volgende files geladen:
eboot_b7610nxxik2.eb0
pda_b7610nxxik2.nb0
csc_b7610xenik4.csc

Moet ik nog iets anders doen? Wat doe ik verkeerd? Moet ik in Octans nog ergens iets aan- of uitvinken?

[ Voor 4% gewijzigd door Peter1706 op 12-12-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
Het leek wel of hij bleef hangen. Toen liep Octans opeens vast. nu blijft mijn telefoon op het scherm aan de ene kant een computericoontje geven en aan de kant een icoontje van een telefoon met daartussenin een blauwe driehoek met een uitroepteken? Hij doet verder helemaal niets meer?

[ Voor 59% gewijzigd door Peter1706 op 12-12-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Peter1706 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:22:
[...]

Dus telefoon uit, vervolgens via USB aansluiten en dan op detect drukken in Octans? Moet ik dan de telefoon weer aanzetten? Want hij doet niets?
Ik heb in Octans de volgende files geladen:
eboot_b7610nxxik2.eb0
pda_b7610nxxik2.nb0
csc_b7610xenik4.csc

Moet ik nog iets anders doen? Wat doe ik verkeerd? Moet ik in Octans nog ergens iets aan- of uitvinken?
Probeer het eens andersom..

Telefoon uit
Detect knop drukken
Telefoon in USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
ronald-mcdrive schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:28:
Hebben jullie ook problemen met heel traag reagerende TomTom versie 7.916.9189?
Als ik op de (snel)weg rij of een demo route afspeel is TomTom sinds de upgrade naar 6.5 echt super traag geworden, terwijl ik dezelfde versie gebruik..
He, ik twijfelde ook al aan de TT performance na de upgrade van 6.1 -> 6.5, maar ik heb daar ook last van. Een veel lagere framerate t.o.v. eerst. Dacht dat het eerst dat het lag aan de het gebruik van de interne GPS zonder portsplitter (andere NMEA - 4800) ontvanger, maar ook met een extere BT GPS muis even traag. Dat werkte eerst zeker weten OK. Zowel versie 7.915.9196 geprobeerd en ook 7.916.9189. Op 6.1 gebruikte ik volgens mij de 7.916, maar weet ik niet meer zeker.

Meer mensen met dit euvel?

Nog een ander dingetje. Sinds een paar dagen is mijn opstart/lockscherm (als je 'm aan zet en nog met het slotje) zeegroen van kleur. Heb geen idee hoe ik dat weer anders krijg. Iemand hier nog ideeen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wil de TT ook niet!.
Soms direct een fix, meestal niet.
Geprobeerd met GPS Mod, maar die wil de fix via de GPRS aanleveren en dat was mijn bedoeling weer niet.
Ik kreeg de setup ook niet zichtbaar, maar het progje heeft wel wat in mijn register veranderd!
(Vandaar mijn eerdere vraag over W6.5 er nog een keer opzetten, zodat alles weer "schoon" is)
GPS doet het dus nu nauwelijks meer (is dus erg onbetrouwbaar zo!)

Eigenlijk zou ik wel wat anders willen proberen ipv TT, maar telkens weer wat anders proberen geeft uiteindelijk zo'n rotzooi !.
Ik heb al een beetje spijt van dat updaten naar 6.5 :'(

Groet, Cat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
rethxoth schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:58:
[...]

Probeer het eens andersom..

Telefoon uit
Detect knop drukken
Telefoon in USB
Het is gelukt!! wel wat hoofdbrekend omdat Octans vastliep, maar eind goed... al goed. Bedankt voor jullie hulp! Nu eerst maar even alles weer instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Burn_and_Fire schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:01:
[...]
Nog een ander dingetje. Sinds een paar dagen is mijn opstart/lockscherm (als je 'm aan zet en nog met het slotje) zeegroen van kleur. Heb geen idee hoe ik dat weer anders krijg. Iemand hier nog ideeen voor?
Heb ik ook :) Ontstaat zodra je een andere achtergrond kiest, als de standaard achtergrond van het bepaalde thema. Voelt aan als een bug.. net als de problemen met kleuren en de camera.

Wellicht dat het gewoon aan de rom lig, maar twijfel er sterk over om ook weer terug te gaan naar 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de flitser te gebruiken als lampje? volgens mij kan dit niet standaard dus misschien weet iemand hoe je een instelling kan wijzigen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:43:

Ik heb gewoon msn; internet ect op mijn 3g internet. Ingesteld via de website van vodafone. Vandaag een MMS ontvangen, maar als ik dan op downloaden druk zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met het internet van vodafone! Terwijl ik met alle andere dingen gewoon wel verbinding heb! Heb wifi ook gewoon uitstaan dan en met wifi aan werkt het ook nog niet eens!

Dit probleem heb ik ook met het downloaden van podcasts!

Verder kan ik ook geen java downloaden omdat ik dan bij het openen van de website de melding krijg dat het alleen voor samsung toestellen is. Erg raar dus!

Verder valt wifi volgens mij uit als de telefoon vergrendeld is geweest dus als hij podcast download en op toetsenblokering valt is het downloaden beeindigd

Ik dacht ik wacht er wel op tot na de update en kijk of het dan veranderd is, maar nu de update niet lijkt te komen wil ik het toch graag opgelost hebben!

Hoop dat er iemand de moeite wil nemen om me even te helpen en uitleggen waarom het zou moeten werken dan snap ik het voor de volgende keer ook zelf!
Gek ik heb dat ook!! Heb via samsung site de instellingen voor MMS van T-mobile ontvangen. Kan gewoon prima MMSjes versturen maar bij ontvangen krijg ik ook dat die geen verbinding kan maken en dus dat MMSje niet kan downloaden, knap irritant!! Anderen ook zelfde ervaring? of misschien zelfs oplossign??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:51:
[...]

Ik had ook ingesteld volgens de site van Vodafone. Ik had (in ieder geval met WM6.1) problemen met o.a. msn/skype en nadat ik de proxyserver had uitgeschakeld (welke de vodafone site je juist liet instellen), werkte het wel.
Dat heb ik gedaan sinds dien heb ik wel msn ect maar deze problemen blijven zich voordoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje: Als ik bijv. verbinding maak met Wifi en dan via Opera naar Youtube ga en een liedje af wil spelen, dan gaat hij naar streaming player en speelt dan gewoon het filmpje/ liedje af. Maar zodra ik op de vergrendeltoets druk aan de zijkant wordt de verbinding verbroken met Wifi en dus moet ik eerst hem ontgrendelen en weer wachten totdat hij verbinding heeft met wifi. Dit vind ik echt irritant. Is hier ergens een instelling voor ofzo? En hebben andere mensen hier ook last van?

En weet iemand waar je leuke games/apps vandaan kunt halen? Graag niet zo'n abbo shit als jamba enzo.

Alvast bedankt,
Patrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
zucht....ik haat het om op te geven maar ik ben van tom tom weer terug naar IGO8 het irriteerde me gewoon om OF een proxy te gebruiken of net weer die onzekerheid of het wel of niet werkt. Daarom weer IGO..en wel de gene die in 1 keer werkt op de omnia zonder resolutie aanpassingen etc. Zoek even in het door mij eeder genoemde "zoekprogramma" op artikel 1133687

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Wie heeft hier trouwens nog meer de Tijd in de bovenste balk gezet? Want daardoor is het batterij icoontje ineens weg en moet je helemaal in het menu gaan zitten om te kijken hoeveel je nog hebt. Enig idee hoe ik beiden kan laten zien?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:04:
Wie heeft hier trouwens nog meer de Tijd in de bovenste balk gezet? Want daardoor is het batterij icoontje ineens weg en moet je helemaal in het menu gaan zitten om te kijken hoeveel je nog hebt. Enig idee hoe ik beiden kan laten zien?
Dit kan niet volgens mij, ik had dit eerst ook maar heb het weer terug gezet om dezelfde reden als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Is er overigens iemand met een WM6.5 versie van NPS die kan bevestigen dat de kleuren daarin wel goed zijn... In de rom die ik erop heb staan zijn ze maar 16-bit (te zien aan het slecht overlopen van kleur naar kleur).

Of is er iemand die daar een oplossing voor heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Machiel88 op 13-12-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:20:
zucht....ik haat het om op te geven maar ik ben van tom tom weer terug naar IGO8 het irriteerde me gewoon om OF een proxy te gebruiken of net weer die onzekerheid of het wel of niet werkt. Daarom weer IGO..en wel de gene die in 1 keer werkt op de omnia zonder resolutie aanpassingen etc. Zoek even in het door mij eeder genoemde "zoekprogramma" op artikel 1133687
Ik heb inmiddels Sygic geïnstalleerd
Installatie zo'n 2 minuten, inclusief herstart van de PDA, volledig door Sygic ingezet (behalve dan het intoetsen van je PIN-code)
Binnen 1 minuut een fix!.
Instellen is ook een fluitje van een cent! Vanmiddag lopend gebruikt in Amsterdam en ook binnen no-time een fix.
Alleen is er wat vertraging: hij loopt een fractie achter met de werkelijkheid en dat deed de TT ook op het laatst.
Ik denk dat er nog bagger van het GPS MOD progje in de weg zit!
Ik hoop nu van Samsung te horen hoe ik 6.5 er nogmaals op kan zetten, zodat alles weer "schoon" is.
Ik vind dit echt een wereld programma qua werking.
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe de kaarten zijn, maar denk dat dat wel los zal lopen.
Sigic is ook prima te verkrijgen via FTD .Daar vind je dan een uitvoering voor de Omnia I8000 en die loopt dus als een speer.

Groet Cat Weazle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Machiel88 schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:27:
Is er overigens iemand met een WM6.5 versie van NPS die kan bevestigen dat de kleuren daarin wel goed zijn... In de rom die ik erop heb staan zijn ze maar 16-bit (te zien aan het slecht overlopen van kleur naar kleur).

Of is er iemand die daar een oplossing voor heeft?
Heej Machiel,

De telefoon kan sowieso niet meer dan 16-bit kleuren weergeven, dus daar is helaas geen oplossing voor. Je merkt het eigenlijk alleen bij afbeeldingen waar je een kleurverloop hebt, zoals de achtergrond van Samsung Today (standaard Work-modus)
Martinspire schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:04:
Wat je kan doen is het volgende: je zet gewoon de tijd aan in de balk. Vervolgens installeer je Batti. Dat is een extra balkje aan de bovenkant van je scherm die de status van je batterij weergeeft. Je kan die balk zelf helemaal aanpassen qua dikte enzo. Ik heb hem bijvoorbeeld op 3 pixels gezet en dan is het een mooi subtiel balkje bovenin mijn scherm :) Zie screenshot:

http://i991.photobucket.com/albums/af40/Boertje1991/Screen01-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel88
Boertje1991 schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:16:
[...]

Heej Machiel,

De telefoon kan sowieso niet meer dan 16-bit kleuren weergeven, dus daar is helaas geen oplossing voor. Je merkt het eigenlijk alleen bij afbeeldingen waar je een kleurverloop hebt, zoals de achtergrond van Samsung Today (standaard Work-modus)
Ik had toch heel sterk de indruk dat de kleuren er in WM6.1 aanzienlijk beter uitzagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:04:
[...]

Installatie zo'n 2 minuten, inclusief herstart van de PDA, volledig door Sygic ingezet (behalve dan het intoetsen van je PIN-code)
Instellen is ook een fluitje van een cent! Vanmiddag lopend gebruikt in Amsterdam en ook binnen no-time een fix.
Alleen is er wat vertraging: hij loopt een fractie achter met de werkelijkheid en dat deed de TT ook op het laatst.
Ik hoop nu van Samsung te horen hoe ik 6.5 er nogmaals op kan zetten, zodat alles weer "schoon" is.
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe de kaarten zijn, maar denk dat dat wel los zal lopen.
Sigic is ook prima te verkrijgen via FTD .Daar vind je dan een uitvoering voor de Omnia I8000 en die loopt dus als een speer.

Groet Cat Weazle
ja heb ik ook gehad..maaaaar is een erg saai programmaatje :-) Ik ben nu zo gewend aan 3D omgeving met gebouwen links en rechts van je en goede rijbaan informatie op de snelweg dat ik wat verwend ben :-)

ondanks dat je met beide programma's vast op je bestemming zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
[...]

Heeft volgens mij niets met dat progje te maken. Tomtom heeft bij mijn vorige pda's ook altijd een fractie achter gelopen en als je op google zoekt, is dat niets afwijkends.
Sterker nog, het progje is juist geschreven om dat gedeeltelijk op te heffen, door als het ware een voorspelling te doen van de volgende positie.
Je kunt daar instellingen aan doen, maar als je dat te heftig instelt, vlieg je als het ware uit de bocht.

Bij mij loopt het echt als een speer....

Bovendien heb ik het afgelopen weekend geprobeerd icm programma;'s voor geocachen. Omdat je daar te voet bezig bent, moet je gps eigenlijk anders ingesteld staan dan een programma voor autonavigatie, omdat je veel minder dynamisch bent.
En het omschakelen naar "walking" heeft zo zijn goede uitwerking daarop. Maar vergeet je het daarna weer terug te zetten op driving, dan maakt Tomtom er een zooitje van.

[ Voor 20% gewijzigd door bnwgraaf op 14-12-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:27:
[...]

Gek ik heb dat ook!! Heb via samsung site de instellingen voor MMS van T-mobile ontvangen. Kan gewoon prima MMSjes versturen maar bij ontvangen krijg ik ook dat die geen verbinding kan maken en dus dat MMSje niet kan downloaden, knap irritant!! Anderen ook zelfde ervaring? of misschien zelfs oplossign??? :?
Vanmorgen weer geprobeerd om mms binnen te halen en ineens doet hij het wel weer 8)7

Het lijkt wel alsof mijn verbinding gewoon niet constant is! Terwijl ik wel genoeg ontvangst heb ect :/

Iemand advies? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

xon schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:20:
QFT.

Die bende met proxy's enzo werkt allemaal half of heel traag. IGO it is then!
Overigens is IGO geen slecht programma. Doet zijn ding goed, alleen vind ik die stemmen een beetje wazig, maar dat kan omdat ik TomTom's manier van uitspraken gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
het is gelukt volgens mij is nu aan het updaten

ik dacht te moeilijk

en nu kan nog niet mijn samsung update van WM 6.5 doen

hij blijft zeggen dat me apparaat niet ondersteund word??
echt heel vervelend

[ Voor 161% gewijzigd door almo01 op 15-12-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
-edit- :

[ Voor 98% gewijzigd door Snakeye2209 op 15-12-2009 10:48 . Reden: laat maar, ik lees weer verkeerd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

Dan heb ik toch nog wat vragen:
1. Hoe heb je TomTom dan ingesteld? Ander AMEA apparaat met Com7 en 4800?
2. Is TouchUI dan nog nodig? Moet die aanstaan of werkt het ook met SPB Shell?
3. Hoe lang duurde je eerste fix?
ik mijn tomtom staat bij dit alleen com 9 en kan geen andere kiezen en krijg helemaal geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
jero1ste schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 04:24:
Even met de gps en tomtom zitten spelen, kwam op deze site uit:

Fix tomtom without GPS proxy

En het werkt bij mij!
Misschien hebben jullie hier wat aan, dit werkt bij mij nog steeds.
Ik een sneller fix bij tomtom, ook bij google maps bijvoorbeeld.

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:30:
Ik heb een probleempje: Als ik bijv. verbinding maak met Wifi en dan via Opera naar Youtube ga en een liedje af wil spelen, dan gaat hij naar streaming player en speelt dan gewoon het filmpje/ liedje af. Maar zodra ik op de vergrendeltoets druk aan de zijkant wordt de verbinding verbroken met Wifi en dus moet ik eerst hem ontgrendelen en weer wachten totdat hij verbinding heeft met wifi. Dit vind ik echt irritant. Is hier ergens een instelling voor ofzo? En hebben andere mensen hier ook last van?
Dit is gemakkelijk op te lossen door in je wifi-instelling de optie Energiespaarstand uit te zetten...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip:) Is gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iemand hier al een oplossing gevonden voor de camera.
Na de officiele 6.5 update is het echt bagger, het lijkt wel alsof de camera zelf niet meer kan scherpstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de chefs onder ons..

http://www.modaco.com/con...ndows-mobile-6-5-sdk-2-1/

http://innovator.samsungm...?platformId=2&cntsId=5960

sdk 2.1

ondersteund nu ook eindelijk de b7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Groet Cat Weazle
Wat zijn je settings die je gebruikt hebt om sygic werkend te krijgen?
Ik krijg maar geen gps signaal.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de GPS van het toestel:
GPS- Programmapoort Com 4
GPS Hardwarepoort com9
Baudrate 9600.

In Sygic dezelfde instellingen. Dat kan het programma zelf detecteren, je kan com (4) en baudrate ook met de hand instellen.

Succes, Cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Hebben jullie ook problemen met de site, waar de sdk te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds zondag windows 6.5 erop staan maar sindsdien heeft hij kuren... want als ik een bericht wil verzenden en het toetsenbord open schuif draait het beeld niet meer mee... heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:50:

Krijg nu in dat boxje onderin:

OnDeviceChange \\?\USB#VID_04E8&PID_6619#5&c0aa250&0&5#{25dbce51-6c8f-4a72-8a6d-b54c2b4fc835}
Heb hetzelfde probleem, begint te zeuren over de USB.
Zie ik iets over het hoofd??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
bnwgraaf schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:13:
[...]

Hebben jullie ook problemen met de site, waar de sdk te downloaden is?
Nou geen idee hoe ik het gedaan heb, maar moest sowieso blijkbaar een inlog aanmaken....nog steeds was de beeldopbouw niet okay, maar ik heb de sdk kunnen downloaden...

Verwijderd

hallo,

Ik heb mijn smasung qwerty b7610 geupdate van versie 6.1 naar 6.5

Nu heb ik tijdens het proces voor de zekerheid een backup laten maken. Dit kreeg ik dan als WBU bestand (GT-B7610_20091217.wbu)

Na het updaten ben ik erachter gekomen dat al mijn telefoon nummers die op het toestel zaten verloren zijn gegaan.

via NPS heb ik geprobeerd doormiddel van het backup bestand mijn telefoon te herstellen. ik krijg de volgende melding:
(Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op GT-B7610. Het herstelproces kan niet worden gestart. Verwijder enkele gegevens van het apparaat om voldoende ruimte vrij te maken en probeer opnieuw)

- Mijn wbu backu-up bestand is 189 MB
- Mijn opslag bevat nog 1,14 GB vrij van 1,41 GB
- Hoofdopslag bevat 116 MB vrij van 176 MB
- Geheugenkaart bevat nog 2 GB vrij

Ik zou denken dat ik bij mijn hoofdopslag ruimte vrij moet maken maar ik zou niet weten hoe. Maar aan de andere kant heeft dat nog geen zin want het back-up bestand is groter dan wat ik vrij zou kunnen maken bij de hoofdopslag.

Dus ik zou niet weten wat ik nu zou moeten doen om mijn telefoonnummers terug te krijgen, daar baal ik ontzettend van.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Greetzz kev

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:11:
hallo,

Ik heb mijn smasung qwerty b7610 geupdate van versie 6.1 naar 6.5

Nu heb ik tijdens het proces voor de zekerheid een backup laten maken. Dit kreeg ik dan als WBU bestand (GT-B7610_20091217.wbu)

Na het updaten ben ik erachter gekomen dat al mijn telefoon nummers die op het toestel zaten verloren zijn gegaan.

via NPS heb ik geprobeerd doormiddel van het backup bestand mijn telefoon te herstellen. ik krijg de volgende melding:
(Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op GT-B7610. Het herstelproces kan niet worden gestart. Verwijder enkele gegevens van het apparaat om voldoende ruimte vrij te maken en probeer opnieuw)

- Mijn wbu backu-up bestand is 189 MB
- Mijn opslag bevat nog 1,14 GB vrij van 1,41 GB
- Hoofdopslag bevat 116 MB vrij van 176 MB
- Geheugenkaart bevat nog 2 GB vrij

Ik zou denken dat ik bij mijn hoofdopslag ruimte vrij moet maken maar ik zou niet weten hoe. Maar aan de andere kant heeft dat nog geen zin want het back-up bestand is groter dan wat ik vrij zou kunnen maken bij de hoofdopslag.

Dus ik zou niet weten wat ik nu zou moeten doen om mijn telefoonnummers terug te krijgen, daar baal ik ontzettend van.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Greetzz kev
Je bent niet de enige met dit probleem. Ik heb een mail naar Samsung gestuurd over dit probleem, en ze zeiden dat ze 'ermee bezig waren', wat dus inhoudt; afwachten of er iets gaat komen...

Ik zou in ieder geval de NPS updates bijhouden, en later weer proberen!

Verwijderd

Niemand die weet hoe ik het opgelost krijg wat ik al eerder poste??
Kan het me niet voorstellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 17:23 ]

Verwijderd

ben de gestripte gabby rom aan het uploaden op megaupload

meer info

h**p://www.modaco.com/content/b7610-omnia-pro-b7610-modaco-com/297814/updated-b7610-custom-rom-beta2-released-big-difference/#entry1133153

zal zo de link pasten

h**p://www.megaupload.com/?d=1TN1C9UE

zo en nu weer verder met tekken6 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 21:18 ]

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Ga die rom ook maar eens proberen zodra ik weet hoe je zoiets moet flashen.

Verwijderd

Weet iemand hoe je de startpagina van internet kan veranderen op de Omnia qwerty?

En weet iemand waar je leuke apps en games kan downloaden, want kan maar niks fatsoenlijks vinden.

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Ik ga binnenkort met dit toestel naar het buitenland.

Hoe kan ik het beste er voor zorgen dat hij niet allemaal mail op gaat halen en weerberichten ed.?

Gewoon gprs profiel er uit halen?

Verwijderd

Met het progje NoData.
Hiermee kan je je Interner verbinding via GPS en je MMS aan en uitzetten.

Groet Cat Weazle

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:33:
Met het progje NoData.
Hiermee kan je je Interner verbinding via GPS en je MMS aan en uitzetten.

Groet Cat Weazle
Bedankt!

Hoef ik niet bang te zijn dat dit programma crashed ofzo? en dat hij het dan alsnog doet?

Edit: staat erop en werkt volgensmij wel prima! :)

[ Voor 7% gewijzigd door detim op 17-12-2009 22:47 ]

• bnwgraaf
detim schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:26:
Ik ga binnenkort met dit toestel naar het buitenland.

Hoe kan ik het beste er voor zorgen dat hij niet allemaal mail op gaat halen en weerberichten ed.?

Gewoon gprs profiel er uit halen?
Zelf heb ik dit programmaatje geinstalleerd staan. De eerste test afgelopen weekend in Belgie ging goed.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131

Voordeel van deze is, dat hij zelf uitschakeld, wanneer je op een roaming netwerk komt.

Als je zelf wil bepalen, wanneer het uitgeschakeld wordt, kun je natuurlijk het eerder genoemde NoData gebruiken.
Je moet dan niet vergeten in te schakelen, als je de grens over gaat!

Een andere optie is het (niet gratis) commManager Pro.
Wel een mooi programmaatje, ook om handmatig de diverse wireless onderdelen in- of uit te schakelen. Kan ook GPRS automatisch uitschakelen tijdens roaming

[ Voor 3% gewijzigd door bnwgraaf op 17-12-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:36:
ben de gestripte gabby rom aan het uploaden op megaupload

meer info

h**p://www.modaco.com/content/b7610-omnia-pro-b7610-modaco-com/297814/updated-b7610-custom-rom-beta2-released-big-difference/#entry1133153

zal zo de link pasten

h**p://www.megaupload.com/?d=1TN1C9UE

zo en nu weer verder met tekken6 :)
Gestripte gabby rom zeg je,

betekend dit alle onzinnige rommel van samsung ------------------------------> foetsie.. kwijt eraf
Kale Windows.. ------------------------------> meer vrij geheugen
Levert op.. ------------------------------> snelheid (telefoon sneller?!)
Of zit ik fout(A)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Iemand die de Gabby ROM al heeft uitgetest? :)

Zou graag een vergelijkenis willen horen voordat ik zelf aan de slag ga (Heb geen zin om te backuppen en dergelijke XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurenze schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:29:
[...]

Gestripte gabby rom zeg je,

betekend dit alle onzinnige rommel van samsung ------------------------------> foetsie.. kwijt eraf
Kale Windows.. ------------------------------> meer vrij geheugen
Levert op.. ------------------------------> snelheid (telefoon sneller?!)
Of zit ik fout(A)??
zie link voor wat er allemaal verwijderd is.
ik heb nu idd wat meer vrij geheugen (verwacht geen wonderen)
verhoging in snelheid merk ik niks van.

het enige wat ik echt merk is dat het booten nu wat sneller lijkt te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:37:
[...]

zie link voor wat er allemaal verwijderd is.
ik heb nu idd wat meer vrij geheugen (verwacht geen wonderen)
verhoging in snelheid merk ik niks van.

het enige wat ik echt merk is dat het booten nu wat sneller lijkt te gaan
Nou:O... ik sta er tot nu toe echt van te kijke... mijn toestel is nog nooit zo snel geweest...
Alleen myphone nog niet aan de praat:(

[ Voor 4% gewijzigd door laurenze op 18-12-2009 13:49 . Reden: myphone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je je webgeschiedenis verwijderd op de 7610??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Hallo,

Is er nu al een officiele update (WM6.5) uit van samsung zelf of niet? Ik lees hier alleen maar over custom roms, en welke software ik nu moet downloaden voor een officiele update is mij onbekend.

Iemand een duidelijke link?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:48:
Hallo,

Is er nu al een officiele update (WM6.5) uit van samsung zelf of niet? Ik lees hier alleen maar over custom roms, en welke software ik nu moet downloaden voor een officiele update is mij onbekend.

Iemand een duidelijke link?
Goeiemoggel. 8)7
PC studio downloaden en op update klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:51:
[...]

Goeiemoggel. 8)7
PC studio downloaden en op update klikken.
Had ik er al op staan, maar die software ziet er elke maand weer anders uit volgens mij,
Had er al een versie op staan, maar die zegt dat het toestel niet wordt ondersteund :@.

En heb er juist me XP laptop voor uit het stof getrokken.

Edit; Onder windows 7 werkt de laatste PC Studio wel, maar geeft wederom aan dat het toestel niet wordt ondersteund.

[ Voor 12% gewijzigd door BLACKfm op 18-12-2009 20:12 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de iphone is er zo'n app van RDW waarmee je kentekens kan checken, is zoiets ook voor wm 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbe_nl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
BLACKfm schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:57:
[...]

Had ik er al op staan, maar die software ziet er elke maand weer anders uit volgens mij,
Had er al een versie op staan, maar die zegt dat het toestel niet wordt ondersteund :@.

En heb er juist me XP laptop voor uit het stof getrokken.

Edit; Onder windows 7 werkt de laatste PC Studio wel, maar geeft wederom aan dat het toestel niet wordt ondersteund.
Hoi Black,
Er is een serie samsungs op de markt gekomen in NL met verkeerde CSC software, dit stukje software is voor Oostenrijk bedoeld. Het gevolg is ondermeer dat NPS meldt dat het toestel niet ondersteunt wordt waardoor je niet kunt upgraden naar WM6.5
Samsung biedt op dit moment als enige oplossing aan om je toestel bij een Samsung service point te laten upgraden naar WM6.5
De service points kan je op de site van samsung terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wj11
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06-2020
Verloren inkomende gesprekken?
Help!

Soms gaat mijn Samsung maar 1 of 2 keer over. Soms helemaal niet en krijgt men meteen mijn voice-mail.

Ik heb het getest en ik begrijp niet waar dit aan kan liggen. Vaak werkt alles prima, maar opeens mis ik soms telefoontjes.

Iemand tips? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:20:
Bij de GPS van het toestel:
GPS- Programmapoort Com 4
GPS Hardwarepoort com9
Baudrate 9600.

In Sygic dezelfde instellingen. Dat kan het programma zelf detecteren, je kan com (4) en baudrate ook met de hand instellen.

Succes, Cat
Bedankt! Het werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Laatst online: 07-08 16:33
Zo, ik heb ondertussen mezelf weer geupdate door 17 nieuwe pagina´s door te lezen :P

Nu kwam ik een aantal pagina's terug een vraag tegen over wat CSC, PHONE & PDA precies inhoud. Ik zie dat niemand deze vraag heeft beantwoord. Zelf weet ik het helaas ook niet, dus zou iemand een antwoord kunnen geven wat ze inhouden?
Bij voorbaat dank.

greetz Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W4ST3R schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:46:
Zo, ik heb ondertussen mezelf weer geupdate door 17 nieuwe pagina´s door te lezen :P

Nu kwam ik een aantal pagina's terug een vraag tegen over wat CSC, PHONE & PDA precies inhoud. Ik zie dat niemand deze vraag heeft beantwoord. Zelf weet ik het helaas ook niet, dus zou iemand een antwoord kunnen geven wat ze inhouden?
Bij voorbaat dank.

greetz Arie
heb het ondertussen zelf al gevonden; had het eigenlijk meteen moeten posten 7(8)7

http://www.modaco.com/con...to-flashing-rom-on-i8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4ST3R
  • Laatst online: 07-08 16:33
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:25:
[...]

heb het ondertussen zelf al gevonden; had het eigenlijk meteen moeten posten 7(8)7

http://www.modaco.com/con...to-flashing-rom-on-i8000/
Dankjewel ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste