Tsjee.....ik had die extra schuifjes wel eens in een printscreen zien staan, maar zat me al af te vragen, hoe je daar kwam...Tylen schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:17:
Kwam er gisteren achter dan je het schuif knopje van het lockscherm ook kan open tikkenEn dan krijg je nieuwe schuifknopjes om gelijk naar de nieuwe email/sms/oproepen te gaan
Grappig
Heeft er iemand trouwens ervaring met weer-programmaatjes, die de wallpaper aanpassen aan de hand van de weersverwachting?
Ik had iets gevonden wat werkte in combi met s2u2, maar daar snap ik ook nog niet alles van. s2u2 kan schijnbaar ook gebruik maken van bijvoorbeeld weahter panel en aan de hand van de voorspellingen dus je achtergrond aanpassen.
s2u2 heb ik wel draaiend gekregen, maar als ik het toestel handmatig blokkeer met de toets aan de zijkant, en ik wil de blokkering van s2u2 er af halen, dan verschijnt vervolgens de originele windows/samsung deblokker schuif. Met andere woorden, ik moet twee keer achter elkaar een blokkering opheffen...
Iemand ervaringen met s2u2 en met weather wallpapers?
Van dat laatste schijnt er nog iets aan te komen; ik weet alleen even niet of dat voor WiMo zal zijn...:
http://www.weather.com/mobile/wallpaper.html