Red hot schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:53:
[...]
Is het een beetje de moeite om die Windows settings/instellingen te voorschijn te toveren? Waar ik persoonlijk wel een iets kleiner lettertype zou willen is in de email box. Is dat onafhankelijk van de rest in te stellen.
ps. had dezefde firmware als jou. Na al je berichtjes gelezen te hebben maar meteen een XP pc opgezocht i.p.v. mijn eigen Vista machine. Wat denk je? In 1 keer perfect geupdate! Tnx.
Hey, dus jij hebt ook dat "Pffff.....eindelijk gelukt"- gevoel meegemaakt, toen je de Windows XP probeerde!
Wel bijzonder hoor, dat ze bij Samsung zeggen, dat voor de upgrade een XP of Vista machine nodig is, maar ze er zelf al gelijk bij zeggen, dat Vista hiervoor afgeraden wordt!
Fijn dat het je nu ook gelukt is! En ideaal weer, zo'n forum, omdat je met elkaar veel meer oplost en ontdekt!
Zelf kom ik van een WM5 pda af, dus ik voel me wel prettig met het windows settings menu, omdat ik daar wat beter in thuis ben.
Het klinkt misschien raar, maar ik zou bijvoorbeeld niet eens weten, hoe ik een programma op mijn mobiel verwijderd krijg zonder mijn windows settings menu, want daar staat wel een programma verwijderen tool....
En als je via die register wijziging het windows settings menu aanzet, blijft de samsung settingsknop ook gewoon beschikbaar.
Maar in het windows gedeelt is volgens mij veel meer in te stellen.