Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:01
In de instellingen kun je functies toewijzen aan knoppen, maar in dit geval alleen van de middelste knop (taak wisselen/menu).
Van mijn PDA ben ik gewend, dat ik elke knop een toewijzing kan geven; weet iemand of we op deze omnia ook zelf functies kunnen toewijzen aan de overige knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Ik had gemeld, dat tomtom (soms) werkt zonder gps proxy.

Nu probeer ik GPS proxy op de WM6.5 aan de gang te krijgen, maar bij opstarten krijg ik een device.exe error.....iemand een idee? Of heeft uberhaupt iemand GPS proxy al op de WM6.5 draaien?

in mijn WM6.1 installatie draaide het perfect...

Hier wordt overigens iets dergelijks beschreven, maar dit is al een oud topic:

http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=21694

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Zoals jullie merken, ben ik op het moment aardig aan het stoeien met de foon.... :-)

Maarruh. sinds wm6.5 krijg je voortaan automatisch in je in-box een soort chat-sms look.... (ik heb niet de eerder genoemde registry aangepast...).
Maar dat is alleen via de inbox...beetje apart.

Maar wat me ok opviel, is dat ik nu een verzendbevestiging krijg in mijn inbox....
Bij WM6.1 kreeg ik alleen een melding, en eerlijk gezegd vind ik dat wel genoeg en hoef ik niet ook nog eens een berichtje in mijn inbox.

Iemand een idee hoe dit uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
xon schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:59:
[...]

precies :-)

Maaaaar na weer wat testen lijkt het erop dat je hem 1 keer kan starten en stoppen..daarna wil die niet zo graag meer..na softreset werkt het wel weer direct..still testing
Het lijkt er heel erg op. Het lijkt, dat er na het openen van tomtom iets veranderd wordt, of dat bij het afsluiten iets niet goed gaat.....een tweede keer een fix krijgen lukt niet, daarvoor moet je eerst weer een soft reset doen.
Dan gaat het weer goed en blijft de fix keurig netjes behouden....totdat je weer afsluit

Zoals net al aangegeven, lijkt dit draadje er ook wel een beetje op, wat betreft het moeten soft resetten voor een fix. De device.exe meding heb ik ook, als ik gps proxy probeer op te starten (ik weet, ik had eht ent al geschreven, maar zie nu ook, dat hier een gps probleem lijkt te zijn die na soft reset weer verdwenen is; misschien dat iemand hierdoor een idee krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een nieuwe mobiel te kopen, en dan toch wel een met qwerty toetsenbord.
Is dat dan een goede keuze of moet ik dan toch echte verder gaan kijken? zelf dacht ik dat deze mobiel voor deze prijs wel een goede keus is.
dingen waar mijn mobiel aan zal moeten voldoen:
* fijne browser (liefst ook flash aan kunnen)
* "makkelijk een filmpje kijken" goed scherm dus etc.
* degelijk qwerty toetsenbord
* uitzending gemist kunnen kijken
Uit reacties die ik heb gelezen waren toch best veel mensen positief over deze mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:51:
[...]

kan iemand mij overigens uitleggen wat al die dingen doen?
EBoot
PDA
CSC
MoviNAND
Contents
PHONE

thnx
iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnatrium
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-07 22:21
ik heb de update geinstaleerd, maar helaas is mijn "start menu" nu totaal anders :( verder kan ik die touchwiz interface niet uitzetten helaas..... is dit bij de rest ook zo? of heb ik iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
mrnatrium schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:49:
ik heb de update geinstaleerd, maar helaas is mijn "start menu" nu totaal anders :( verder kan ik die touchwiz interface niet uitzetten helaas..... is dit bij de rest ook zo? of heb ik iets fout gedaan?
Jij hebt zeker niet de vorige eracties doorgelezen? ;)

Start menu is inderdaad anders; maar op de grote middelste knop aan de voorkant, kun je het oude start menu alsnog bereiken, door deze wat langer in te drukken...

Touchwiz is uitzetbaar, maar je moet eerst even de windows settings tevoorschijn toveren:
Even een citaatje:

Show Windows Setting in Start Menu
•Open any registry editor, go to path: HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\ amd change Value 'HideSettings' to '0'
Verander die registry key en je kan meer (waaronder kleine lettertype selecteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
bnwgraaf schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:01:
[...]

Het lijkt er heel erg op. Het lijkt, dat er na het openen van tomtom iets veranderd wordt, of dat bij het afsluiten iets niet goed gaat.....een tweede keer een fix krijgen lukt niet, daarvoor moet je eerst weer een soft reset doen.
Dan gaat het weer goed en blijft de fix keurig netjes behouden....totdat je weer afsluit

Zoals net al aangegeven, lijkt dit draadje er ook wel een beetje op, wat betreft het moeten soft resetten voor een fix. De device.exe meding heb ik ook, als ik gps proxy probeer op te starten (ik weet, ik had eht ent al geschreven, maar zie nu ook, dat hier een gps probleem lijkt te zijn die na soft reset weer verdwenen is; misschien dat iemand hierdoor een idee krijgt)
nauhouw..ik heb eigenlijk niet meer hoeven resetten en toch 4 of 5 keer kunnen tomtom kunnen uit en aanzetten..ik weet het nu niet meer en ga het eens een weekje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnatrium
bnwgraaf schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:02:
[...]

Start menu is inderdaad anders; maar op de grote middelste knop aan de voorkant, kun je het oude start menu alsnog bereiken, door deze wat langer in te drukken...

Touchwiz is uitzetbaar, maar je moet eerst even de windows settings tevoorschijn toveren:
Even een citaatje:

•Open any registry editor, go to path: HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\ amd change Value 'HideSettings' to '0'
Verander die registry key en je kan meer (waaronder kleine lettertype selecteren)
groot deel van de vorige reacties doorgelezen maar niets tegengekomen, knop stond bij mij ook nog verkeerd ingesteld(kreeg taakbeheer) maar nou inderdaad het menu, vind t jammer dat je die niet meer gelijk krijgt, zal wel een registrery edit voor zijn dus mocht iemand die weten.....

maar iig bedankt, ga die andere key ook maar es proberen

-edit-
geprobeerd maar kan t de extra opties nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
xon schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:07:
[...]

Ik heb een fix binnen 1.5 minuut

GPS instellingen " Andere NIMEA GPS-ontvanger" kiezen en dan 4800 baud.

Wel even je GPS Xtra aanzetten ;)
Ik moet altijd ff zoeken, want je hebt dus Instellingen van Windows en Instellingen van Samsung.....(en eigenlijk van SPB :P )
Maar gevonden, ik ga ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
mrnatrium schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:15:
[...]

groot deel van de vorige reacties doorgelezen maar niets tegengekomen.

-edit-
geprobeerd maar kan t de extra opties nergens vinden
Ik bedoelde het ook niet kwaad, want inmiddels is het ook al een aardig verhaal geworden!

Als je naar het "gewone" WM6.5 menu gaat, (dus zoals die er na de upgrade uitziet) en je hebt bovenstaande registerwijziging doorgevoerd, dan is er behalve het Samsung settings "tandwieltje" ook een ander tandwielicoontje bijgekomen van de windows settings/instellingen, waaronder je onder "Systeem" de touchwiz kunt in-/uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
Weer nieuw probleem,

Heb nu me laptop geformateerd, XP 32bit Corporate sp3 erop gezet en voor de rest niks geinstalleerd behalve Activesync en NPS. nu krijg ik zodra ik mijn gsm verbind met de pc in NPS de volgende error:

MS Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!

Program C:\Program Files\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSDM.exe

abnormal program termination

iemand idee wat dit kan verhelpen zodat ik mss weer stukje dichterbij de update kom -.-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnatrium
ahh het helpt om m gewoon ff opnieuw op te starten ;), nou alleen nog n manier om als je op start drukt bij t "oude" menu te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
bnwgraaf schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:30:
[...]
Ik bedoelde het ook niet kwaad, want inmiddels is het ook al een aardig verhaal geworden!

Als je naar het "gewone" WM6.5 menu gaat, (dus zoals die er na de upgrade uitziet) en je hebt bovenstaande registerwijziging doorgevoerd, dan is er behalve het Samsung settings "tandwieltje" ook een ander tandwielicoontje bijgekomen van de windows settings/instellingen, waaronder je onder "Systeem" de touchwiz kunt in-/uitschakelen.
Is het een beetje de moeite om die Windows settings/instellingen te voorschijn te toveren? Waar ik persoonlijk wel een iets kleiner lettertype zou willen is in de email box. Is dat onafhankelijk van de rest in te stellen?

ps. had dezefde firmware als jou. Na al je berichtjes gelezen te hebben maar meteen een XP pc opgezocht i.p.v. mijn eigen Vista machine. Wat denk je? In 1 keer perfect geupdate! Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Red hot schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:53:
[...]

Is het een beetje de moeite om die Windows settings/instellingen te voorschijn te toveren? Waar ik persoonlijk wel een iets kleiner lettertype zou willen is in de email box. Is dat onafhankelijk van de rest in te stellen.

ps. had dezefde firmware als jou. Na al je berichtjes gelezen te hebben maar meteen een XP pc opgezocht i.p.v. mijn eigen Vista machine. Wat denk je? In 1 keer perfect geupdate! Tnx.
Hey, dus jij hebt ook dat "Pffff.....eindelijk gelukt"- gevoel meegemaakt, toen je de Windows XP probeerde!
Wel bijzonder hoor, dat ze bij Samsung zeggen, dat voor de upgrade een XP of Vista machine nodig is, maar ze er zelf al gelijk bij zeggen, dat Vista hiervoor afgeraden wordt!
Fijn dat het je nu ook gelukt is! En ideaal weer, zo'n forum, omdat je met elkaar veel meer oplost en ontdekt!

Zelf kom ik van een WM5 pda af, dus ik voel me wel prettig met het windows settings menu, omdat ik daar wat beter in thuis ben.
Het klinkt misschien raar, maar ik zou bijvoorbeeld niet eens weten, hoe ik een programma op mijn mobiel verwijderd krijg zonder mijn windows settings menu, want daar staat wel een programma verwijderen tool....

En als je via die register wijziging het windows settings menu aanzet, blijft de samsung settingsknop ook gewoon beschikbaar.
Maar in het windows gedeelt is volgens mij veel meer in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red hot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-07 22:22
Zal morgen dan toch maar is dat windows menu erbij proberen te zetten.

Ik ben trouwens nog een ander probleem tegengekomen. De ondertiteling in de Toutch Player werkt niet meer goed. Als ondertitels op meerdere regels moeten staan worden ze achter elkaar gezet waardoor een deel wegvalt. Voorbeeldje hieronder (video wordt niet weergegeven in de screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/0/gilif25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freakzor schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:59:
Weer nieuw probleem,

Heb nu me laptop geformateerd, XP 32bit Corporate sp3 erop gezet en voor de rest niks geinstalleerd behalve Activesync en NPS. nu krijg ik zodra ik mijn gsm verbind met de pc in NPS de volgende error:

MS Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!

Program C:\Program Files\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSDM.exe

abnormal program termination

iemand idee wat dit kan verhelpen zodat ik mss weer stukje dichterbij de update kom -.-?
Bekende foutmelding en opgelost door een hard reset op de telefoon te doen (met de codevan pagina 1) Het probleem wat ik had is dat de telefoon niet zelf opstartte om de update te installeren. Dit heb ik opgelost door weer een soft reset te geven met de styles en het gaatje na 2 keer kort indrukken ging deze daaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Weet iemand wat je met het programmaatje "connected home" kunt doen, welke ook op onze Omnia aanwezig is?
En hoe gebruik je het/stel je het in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:12:
Weet iemand wat je met het programmaatje "connected home" kunt doen, welke ook op onze Omnia aanwezig is?
En hoe gebruik je het/stel je het in?
In het kort:
Ga via WiFi op hetzelfde netwerk als je computer, deel de media op je computer (via Mediaplayer of andere mediaserver) en luister muziek en bekijk films vanaf je computer op je mobiel...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Nou, het is me gelukt om te updaten met de Vodafone-CSC. Niet op de "officiele" manier, via NPS dus. Maar door m'n telefoon te flashen met Octans. Werkte lekker vlot en hij loopt als een trein nu.
Ik had eerst de WinMo 6.5 ROM van Secany, maar die vond ik toch een beetje laggy en er zaten wat bugs in. Tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden met deze ROM, dus ik ben tevreden :)

Hier is een screenshot:

http://i991.photobucket.com/albums/af40/Boertje1991/Screen011.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:01:
[...]

In het kort:
Ga via WiFi op hetzelfde netwerk als je computer, deel de media op je computer (via Mediaplayer of andere mediaserver) en luister muziek en bekijk films vanaf je computer op je mobiel...
Okay, bedaknt. Ik vermoedde al iets in die richting.
Is het dan daarmee ook op de één of andere manier mogelijk om op mijn mobiel muziek te luisteren of films te bekijken die ik op een gedeelde externe harddisk heb staan, welke aan mijn router is gekoppeld?
Deze schijf kan ik namelijk wel benaderen vanaf mijn mobiel als netwerkschijf, maar met mediaplayer of touchplayer kan ik de netwerkschijf niet benaderen...

Ik zou daar namelijk muziek vanaf willen spelen, zonder mijn laptop te hoeven inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

bnwgraaf schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:02:
[...]

Even een citaatje:

Als ik die waarde wil veranderen krijg ik een write error

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bnwgraaf schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:42:
[...]

Okay, bedaknt. Ik vermoedde al iets in die richting.
Is het dan daarmee ook op de één of andere manier mogelijk om op mijn mobiel muziek te luisteren of films te bekijken die ik op een gedeelde externe harddisk heb staan, welke aan mijn router is gekoppeld?
Deze schijf kan ik namelijk wel benaderen vanaf mijn mobiel als netwerkschijf, maar met mediaplayer of touchplayer kan ik de netwerkschijf niet benaderen...

Ik zou daar namelijk muziek vanaf willen spelen, zonder mijn laptop te hoeven inschakelen.
Ik denk niet dat dat kan, want in connected home zie je alleen mediaservers. Alleen als die schijf an sich een mediaserver is zal dat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Windows 7 x64
  1. New_PC_Studio_1.4.0.IK1 binnengehaald via http://www.samsungmobile....uals/softwareNpsUpdate.do
  2. Installatie in compatabiliteitsmodus Vista SP2
  3. Vervolgens NPC opgestart, update geprobeerd te starten. Klapte er uit.
  4. Windows 7 kwam met melden dat de compatabiliteitsmanager iets had aangepast en bij een volgende start van kracht zou zijn voor NPC
  5. NPC opgestart met admin rechten
  6. Update gestart --> geen centje pijn

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:07:
[...]

Ik denk niet dat dat kan, want in connected home zie je alleen mediaservers. Alleen als die schijf an sich een mediaserver is zal dat lukken...
Hmmm, daar was ik al "bang" voor.....voor die situaties zal ik dan toch Pocketplayer moeten gebruiken...ik hoopte dat ik met de standaard players op de samsung uit de voeten kon....

Weet iemand anders nog een goede mediaplayer die van netwerklocaties kan lezen (vanaf de mobiel natuurlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Motrax schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:24:
Windows 7 x64
  1. New_PC_Studio_1.4.0.IK1 binnengehaald via http://www.samsungmobile....uals/softwareNpsUpdate.do
  2. Installatie in compatabiliteitsmodus Vista SP2
  3. Vervolgens NPC opgestart, update geprobeerd te starten. Klapte er uit.
  4. Windows 7 kwam met melden dat de compatabiliteitsmanager iets had aangepast en bij een volgende start van kracht zou zijn voor NPC
  5. NPC opgestart met admin rechten
  6. Update gestart --> geen centje pijn
Ik krijg het gevoel, dat de geslaagde upgrades voor het grootste deel zijn uitgevoerd op Windows XP of 7 en maar heel weinig op Vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij (windows Vista x64) lukte het in een keer :). Helemaal aan het eind van de updatecyslus (wanneer je op gereed moet drukken) liep NPS wel vast zodat ik die met ctrl-alt-del moest afsluiten maar de update stond wel goed op mijn telefoon.

Misschien gewoon mazzel gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Net via PIMBackup 800 verzonden en 800 ontvangen smsjes overgezet.

Zie nu dat met Windows Mobile 6.5 er wel threaded view aanwezig is, maar bij kleine aantallen wordt het wel goed gecomineert (verzonden en ontvangen bij elkaar), bij grote aantallen heb ik twee entries per persoon, een voor verzonden, een voor ontvangen.

Wordt dit nog beter? Het is nog even traag als dikke stront door een trechter, ik hoop dat de telefoon nog bezig is met het verwerken :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:12

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Motrax schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:14:
Net via PIMBackup 800 verzonden en 800 ontvangen smsjes overgezet.

Zie nu dat met Windows Mobile 6.5 er wel threaded view aanwezig is, maar bij kleine aantallen wordt het wel goed gecomineert (verzonden en ontvangen bij elkaar), bij grote aantallen heb ik twee entries per persoon, een voor verzonden, een voor ontvangen.

Wordt dit nog beter? Het is nog even traag als dikke stront door een trechter, ik hoop dat de telefoon nog bezig is met het verwerken :X
misschien eens die 1600 smsjes verwijderen :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:15
Ook mijn Vodafone Omnia succesvol geupgrade naar WimMo v6.5 door met Octans mini alleen het pda gedeelte te flashen PDA_B7610NXXIK2

Originele fimware
PDA B7610BUIH1
CSC B7610VDFIH5
PHONE B7610BUIH1

Na upgrade
PDA B7610NXXIK2
CSC B7610VDFIH5
PHONE B7610BUIH1

Lijkt allemaal prima te werken, en je hoeft voor ´n upgrade niet perse te wachten tot vodafone met ´n update komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Als ik probeer te flashen met Octans doe ik het volgende:

-Octans opstarten en PDA file laden
-Telefoon aansluiten
-Detect drukken
-Telefoon uitzetten

Krijg nu in dat boxje onderin:

OnDeviceChange \\?\USB#VID_04E8&PID_6619#5&c0aa250&0&5#{25dbce51-6c8f-4a72-8a6d-b54c2b4fc835}

Wat betekend dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 01:45:
[...]

thnx, ff proberen

-edit-
alvast een lekkermakertje :9
http://www.filesavr.com/ebootb7610nxxik2 de eboot voor official wm6.5
Link doet het niet meer, zou je hem aub opnieuw kunnen uploaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar maanden geleden kwam ik "use automatic send receive schedule when roaming" tegen in een menu.
En aangezien ik morgen naar het buitenland ga wil ik deze even uitzetten. Alleen loop ik me nu rot te zoeken waar dat ook alweer stond. iemand even een hint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
rethxoth schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:50:
Als ik probeer te flashen met Octans doe ik het volgende:

-Octans opstarten en PDA file laden
-Telefoon aansluiten
-Detect drukken
-Telefoon uitzetten

Krijg nu in dat boxje onderin:

OnDeviceChange \\?\USB#VID_04E8&PID_6619#5&c0aa250&0&5#{25dbce51-6c8f-4a72-8a6d-b54c2b4fc835}

Wat betekend dat? :P
Je doet het ook fout :P

- Telefoon uitzetten
- Octans openen
- PDA laden
- Detect
- USB-kabel in je telefoon pluggen
- Start downloading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Soms heb ik programmaatjes, bijvoorbeeld een het spel "need for speed", welke nog kleiner dan een kwart van het scherm in beslag nemen.....zal vast door de resolutie zijn van de omnia...

Iemand een idee, of ik hier iets aan kan doen vanuit de settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Er staat ´n tutorial op modaco hoe je je originele MLI kunt dumpen, zo kun je altijd terug naar de fabrieksrom.
Handig als ie ooit terug moet voor garantie ofzo en je wilt elk risico vermijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-02-2021
Heeft iemand ook ineens door de 6.5 een boutcamera? met slechte kwali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:08:
Een paar maanden geleden kwam ik "use automatic send receive schedule when roaming" tegen in een menu.
En aangezien ik morgen naar het buitenland ga wil ik deze even uitzetten. Alleen loop ik me nu rot te zoeken waar dat ook alweer stond. iemand even een hint?
Die staan in ieder geval ergens in de email account instellingen.
Daar kun je per account het automatisch verzenden bij roaming inschakelen. Bij mij stond hij al automatisch uit.

Verder ben ik even aan het testen met software dat automatisch GPRS verbindingen uitschakeld bij roaming.

Ik heb een gratis programmaatje gevonden, maar nog niet getest:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=3619565

En ik ben met een demo bezig van het betaalde CommMgrPro, waarmee je zelfs complete profielen kan maken. Ziet er erg mooi uit en je kunt heel overzichtelijk verbindingen beheren al dan niet automatisch en opslaan in profielen.

Iemand ervaring met beide programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Mensen ik heb de sh*t...

Ik heb een programmatje gedownload...
Een GPS FIX en nu heb ik zo goed als altijd en overal gps verbindingen.. zelf in mijn huis

Als er interesse is... hoork het graag:)

Kun je gewoon bij T T verbindingen (waar je normaal portsplitter com7 com 8 etc ziet staan) dat geinstalleerd ding installeren..

[ Voor 24% gewijzigd door laurenze op 06-12-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
laurenze schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:49:
Mensen ik heb de sh*t...

Een GPS FIX en nu heb ik zo goed als altijd en overal gps verbindingen.. zelf in mijn huis

Kun je gewoon bij T T verbindingen (waar je normaal portsplitter com7 com 8 etc ziet staan) dat geinstalleerd ding installeren..
Kun je dit eens verder uitleggen? Welk programmaatje is het en wat doet het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
rethxoth schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:59:
[...]

http://www.filesavr.com/ebootb7610nxxik2_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Boertje1991 schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:08:
[...]

Je doet het ook fout :P

- Telefoon uitzetten
- Octans openen
- PDA laden
- Detect
- USB-kabel in je telefoon pluggen
- Start downloading
Krijg nog steeds dezelfde error ;)
Iemand enig idee wat het betekend?

Er staat 6.5 van Secany op, moet ik eerst downgraden?

Error:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
ik heb de link gevonde van xda:

http://forum.xda-develope...entid=250050&d=1259100462

[ Voor 83% gewijzigd door laurenze op 06-12-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
rethxoth schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:20:
[...]

Krijg nog steeds dezelfde error ;)
Iemand enig idee wat het betekend?

Er staat 6.5 van Secany op, moet ik eerst downgraden?

Error:
Lijkt me niet dat je moet downgraden, kun je niet de start button klikken gewoon ik zag die melding straks ook verschijnen maar kan me niet herinneren dat er error bij stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
laurenze schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:49:
Mensen ik heb de sh*t...

ik heb de link gevonde van xda:

http://forum.xda-develope...d=250050&d=1259100462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Tnx!

Ik ga testen of het werkt.

Ik heb er in ieder geval wel een andere optie in gevonden die me bevalt:
Je kunt het programmaatje instellen op "driving" (vooral geschikt voor bijv Tomtom) en "walking" (geschikt voor meer statische toepassingen, welke ik gebruik voor bijvoorbeeld geocaching)

Let even op: je kunt het setupje van het progje niet zomaar onder start vinden. Je moet even in je verkenner in het Windows mapje kijken. Daar staan twee start menuutjes en het setupje van dit programma staat natuurlijk weer in het verkeerde mapje, dus even verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:16:
[...]

Bekende foutmelding en opgelost door een hard reset op de telefoon te doen (met de codevan pagina 1) Het probleem wat ik had is dat de telefoon niet zelf opstartte om de update te installeren. Dit heb ik opgelost door weer een soft reset te geven met de styles en het gaatje na 2 keer kort indrukken ging deze daaien.
ok hard reset gedaan en nu weer verbonden met NPS, en inderdaad foutmelding is weg en kan weer zoeken naar de update alleen krijg hier weer de foutmelding dat me telefoon niet ondersteund wordt. sigh. ik wil ook 6.5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:59:
[...]

http://www.megaupload.com/?d=MCS8RGFA

eboot wm6.5 B7610NXXIK2.eb0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
bnwgraaf schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:10:
[...]

Tnx!

Ik ga testen of het werkt.

Ik heb er in ieder geval wel een andere optie in gevonden die me bevalt:
Je kunt het programmaatje instellen op "driving" (vooral geschikt voor bijv Tomtom) en "walking" (geschikt voor meer statische toepassingen, welke ik gebruik voor bijvoorbeeld geocaching)

Let even op: je kunt het setupje van het progje niet zomaar onder start vinden. Je moet even in je verkenner in het Windows mapje kijken. Daar staan twee start menuutjes en het setupje van dit programma staat natuurlijk weer in het verkeerde mapje, dus even verplaatsen.
En>??:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Trouwens tijdens de update naar 6.5 is mn camera ellende geworden.. is meer mensen dat opgevallen? of waar zou dat aan kunnen liggen?

denk zelf de driver ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Oh....had ik gezegd, dat ik het gelijk ging testen? :P

Nou, ben heel even naar buiten geweest; duurde eerst even voordat hij fixte, maar kon daarna het huis binnenlopen en hij bleef nog redelijk lang ee fix behouden.

Maar zoals gezegd, kreeg ik zonder dit progje ook al een fix, maar niet altijd.
Ik ga komende dagen beide standen uitproberen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, ik heb mijn Qwerty denet geupdate maar ben dom geweest door te snel verder te drukken.
Nu heb ik dus een of andere oostbloktaal en ik krijg die niet weg :( Kan iemand mij helpen hoe ik het terug kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik was te vroeg aan het roepen hier :p
Ik ben even wat verder in het forum gaan speuren en kwam er zo achter dat het probleem zich al eens heeft voorgedaan.
Ik heb met de aanwijzingen daar het opgelost gekregen.
Bedankt dat er hier veel informatie staat, heb ik al veel aan gehad, sowieso aan de update tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Net ook even 6.5 erop gezet! Was binnen 10 minuten klaar! (XP 32 bit). Opvallend is inderdaad dat die zelf naar de nederlandse taal scrolt en selecteert. Zo even alles uitgebreid testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik heb tijdens de update een back up gemaakt, en nu kan je die volgens mij met NPS Back up & Restore weer terug zetten, echter geeft hij aan (klopt ook) dat er te weinig geheugen beschikbaar is. Maar dit komt natuurlijk omdat hij alleen naar de hoofdopslag kijkt.. Kan ik hier wat aan doen? Want alles is in gebruik door windows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou precies de goede manier om navigatie op je Omnia Qwerty te krijgen en welke software raden jullie mij aan? Ik heb TomTom voor Windows Mobile al gedownload (versie 7.9) maar nog niet geinstalleerd, alleen zag ik dat je hiervoor Portsplitter moet gebruiken. Kan iemand mij misschien een duidelijke uitleg geven van wat ik het beste kan doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Na de HTC touch Pro2 enige tijd gehad te hebben, nu overgestapt op de Omnia Qwerty.Toestel ligt veel beter in de hand. Tot nu toe erg tevreden. :)

Ik kan alleen niet met mijn vinger op het touchscreen scrollen door mijn emailbericht. Ik moet hiervoor de scrolbalk aan de rechterkant en/of onderkant gebruiken. Met de HTC kon dit wel.

Is dit normaal, of moet ik hiervoor nog iets instellen? (met de vinger scrollen lukt wel in alle andere programma's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Laatst online: 28-08 12:40
HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\hidesettings heb ik veranderd naar 0, maar hoe goed ik ook zoek kan ik de extra instellingen niet vinden. Het zou een tandwieltje moeten zijn, maar ik zie hem nergens.

Alleen de standaard instellingen zie ik, zou iemand een foto kunnen maken van het plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Cobaltos schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:07:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\hidesettings heb ik veranderd naar 0, maar hoe goed ik ook zoek kan ik de extra instellingen niet vinden. Het zou een tandwieltje moeten zijn, maar ik zie hem nergens.

Alleen de standaard instellingen zie ik, zou iemand een foto kunnen maken van het plaatje?
http://picasaweb.google.c...tings#5412233337552000978

Het bovenste "tandwieltje" is het Samsung menuutje, twee plaatjes eronder vind je die van Windows zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de qwerty ook sinds vandaag!
en best tevreden.
Ben alleen nog aan het worstelen om de 6.5 upgrade uit te voeren (eindeloos geprobeerd volgens de handleiding met win 7 en met vista).

Morgen maar ergens op een xp pc proberen.
(in maart gaat mijn nieuwe abo met internet pas in, doe het tot die tijd met wifi).

En is het snelheid verschil met Xtra snel internet wel merkbaar? of valt het mee
En is de snelheid ong. tevergelijken met de wifi internet ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter1706 schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:41:
Na de HTC touch Pro2 enige tijd gehad te hebben, nu overgestapt op de Omnia Qwerty.Toestel ligt veel beter in de hand. Tot nu toe erg tevreden. :)

Ik kan alleen niet met mijn vinger op het touchscreen scrollen door mijn emailbericht. Ik moet hiervoor de scrolbalk aan de rechterkant en/of onderkant gebruiken. Met de HTC kon dit wel.

Is dit normaal, of moet ik hiervoor nog iets instellen? (met de vinger scrollen lukt wel in alle andere programma's)
Ik gok dat je nog niet geupgrade hebt naar 6.5? Daarin kun je namelijk wel scrollen in het bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odysseus253 schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:32:
Ik heb tijdens de update een back up gemaakt, en nu kan je die volgens mij met NPS Back up & Restore weer terug zetten, echter geeft hij aan (klopt ook) dat er te weinig geheugen beschikbaar is. Maar dit komt natuurlijk omdat hij alleen naar de hoofdopslag kijkt.. Kan ik hier wat aan doen? Want alles is in gebruik door windows..
Ik heb exact hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Tylen schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:34:
[...]

misschien eens die 1600 smsjes verwijderen :P
Als ik iets oplever dat bij 1600 regels data niet meer performed word ik ontslagen :+

Nee even serieus, is het normaal dat het openen van de smsjes 5 seconden kan duren en dan nog eens 5 seconden om een thread te openen?

En iemand eerder tegen het probleem aangelopen dat geimporteerde smsjes niet meer goed gegroepeerd worden? Ik heb nu een set verzonden en een set ontvangen berichten.

En bij het benantwoorden springt ie naar de bovenste in de lijst, de oudste dus. Behoorlijk lomp omdat je gaat antwoorden op de nieuwste. Ik vind alleen maar referenties terug naar threaded sms uitzetten, dat wil ik juist niet.

En prutser dat ik ben, kan ik ook niet het onscreen toetsenbord uitkrijgen wanneer ik een smsje beantwoord :/ Staat dan in landscape omdat het qwerty toetsenbord gebruik en heb ik al niet zoveel meer in de hoogte over, zit er ook nog een ander toetsenbord op het scherm :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Motrax op 06-12-2009 23:40 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
bnwgraaf schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:10:
[...]

http://picasaweb.google.c...tings#5412233337552000978

Het bovenste "tandwieltje" is het Samsung menuutje, twee plaatjes eronder vind je die van Windows zelf...
http://img40.imageshack.us/i/ceregedit.jpg/, zo is het toch goed? Hidesettings staat op 0, maar ik weet absoluut zeker dat er geen 2e tandwieltje bij mijn startmenu staat. Ik moet iets fout gedaan hebben, weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Cobaltos schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:49:
[...]

http://img40.imageshack.us/i/ceregedit.jpg/, zo is het toch goed? Hidesettings staat op 0, maar ik weet absoluut zeker dat er geen 2e tandwieltje bij mijn startmenu staat. Ik moet iets fout gedaan hebben, weird.
Dat zou hem volgens mij wel moeten zijn. Ik heb hem zelf op de Omnia met een reg editer gewijzigd.
Heb je al een keer en soft reset gedaan, want dat was bij mij wel nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ben ik de enige hier met Widgets die het compleet niet doen?! :P

De hele selectie lijst is gewoon WEG.. ik kan wel vinkjes zetten maar er staan geen namen achter..
Ook staan er dingen als:

\Windows\widgeticon\Agenda.bmp

Edit:

Ik heb overigens:

PDA: B7610NXXIK2
CSC: B7610XENIH1
TEL: B7610XXIG4

[ Voor 15% gewijzigd door rethxoth op 07-12-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
bnwgraaf schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:15:
[...]

Dat zou hem volgens mij wel moeten zijn. Ik heb hem zelf op de Omnia met een reg editer gewijzigd.
Heb je al een keer en soft reset gedaan, want dat was bij mij wel nodig?
Dankje, het was inderdaad een soft reset, die was ik helemaal vergeten, dom van me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lijk ook even een probleem te hebben... Ik ben niet zo heel technisch aangelegd, dus als iemand het heel simpel kan uitleggen..

Ik (probeer) de update naar windows mobile 6.5 uit te voeren. Dat ging goed, alles netjes geinstalleerd en vervolgens via de new pc studio aan de update begonnen. Hij heeft 'm gedownload, maar ik ben nu "stap 4 - update installeren" aangeland, en nu loopt heel de pc studio vast. M'n telefoon is nog netjes aangesloten op de pc, maar is ondertussen wel uit.. Wat nu? Gewoon wachten? :X

Edit: Hij doet het weer! Hij's nu bezig met de taal instellen, dus neem aan dat t goed komt :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
grrr Brodit wil geen houder maken voor de QWERTY

Dan maar een ander merk zoals

http://www.dtm.nl/~upload...7-Samsung-omnia-pro-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald-mcdrive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10-2024
Hebben jullie ook problemen met heel traag reagerende TomTom versie 7.916.9189?
Als ik op de (snel)weg rij of een demo route afspeel is TomTom sinds de upgrade naar 6.5 echt super traag geworden, terwijl ik dezelfde versie gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Laatst online: 07-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:13:
[...]

Ik gok dat je nog niet geupgrade hebt naar 6.5? Daarin kun je namelijk wel scrollen in het bericht...
Klopt! Ben blij dat dit straks na een upgrade opgelost is.! Ik heb een Vodafone toestel, dus volgens mij moet ik nog even wachten voordat ik kan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurenze schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:38:
Trouwens tijdens de update naar 6.5 is mn camera ellende geworden.. is meer mensen dat opgevallen? of waar zou dat aan kunnen liggen?

denk zelf de driver ofzo?
Ik had voor de update ook al problemen met de camera. Niet mogelijk foto's terug te kijken. "Kan afbeelding niet openen" fout. Na update bleef probleem maar ook zeer regelmatig fout in camera.exe en vastlopen.
Kan versie van de drivers nu niet achterhalen want toestel is terug naar leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb na de update van 6.5 echt slechte kwaliteit camera... bij mij is het net een vga camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter1706 schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:37:
[...]

Klopt! Ben blij dat dit straks na een upgrade opgelost is.! Ik heb een Vodafone toestel, dus volgens mij moet ik nog even wachten voordat ik kan upgraden?
Als je via de officiële weg wil updaten moet je nog even wachten. Je zou je telefoon wel al zelf kunnen flashen naar 6.5 met de gedumpte rom die in dit forum staat. Heb ik ook gedaan, want wachten op Vodafone heb ik geen zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Klein probleempje met de 7610. er staat nog steeds 6.1 op maar op 1 of andere manier zijn de snelkoppelingen en de standaard instelling van het bureaublad verdwenen.

Ook bovenin het scherm staan 3 horizontale streepjes. Waarvoor zijn deze? Hij stond voorheen altijd op het linker streepje, nu het middelste. Misschien hebben beide dingen met elkaar te maken?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:13:
Klein probleempje met de 7610. er staat nog steeds 6.1 op maar op 1 of andere manier zijn de snelkoppelingen en de standaard instelling van het bureaublad verdwenen.

Ook bovenin het scherm staan 3 horizontale streepjes. Waarvoor zijn deze? Hij stond voorheen altijd op het linker streepje, nu het middelste. Misschien hebben beide dingen met elkaar te maken?
Yoo..

Dit zijn je 3 verschillende 'desktop's' die je hebt door over het scherm met je vinger van links naar rechts (of rechts naar links te gaan) wissel je van desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:17:
[...]

Yoo..

Dit zijn je 3 verschillende 'desktop's' die je hebt door over het scherm met je vinger van links naar rechts (of rechts naar links te gaan) wissel je van desktop
Bedankt. _/-\o_

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar halen jullie je spelletjes, gadgets, en applicaties vandaan voor je 7610?
Zetten jullie die er op via pc studio, zoja waar haal je ze vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:17:
[...]

Yoo..

En als je daarna de menuknop indrukte kwam je in de submenu's terecht (media,internet, etc).
En die schoven ook van links naar rechts en terug.
Deze menu's mis ik wel. Zijn die op een of andere manier weer terug te krijgen?

Oeps, en opeens waren ze weer terug na het opnieuw instellen van de knop!

Verder vind mijn TT wel een heleboel satelieten, maar als ik dan naar de kaart terug ga, blijft hij aangeven:
wacht op bruikbaar GPS signaal.

Iemand een suggestie?

Groet, Catweazle

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:58:
Ook ik heb na de update van 6.5 echt slechte kwaliteit camera... bij mij is het net een vga camera.
Iemand een idee van hoe of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Is er ook de officiel wm 6.1 ergens te downloaden? dan probeeer ik hem opnieuw te update, wie weet heeft het effect??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
laurenze schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:24:
[...]

Iemand een idee van hoe of wat?
Dat is alleen maar op je scherm tijdens het maken van foto's. Als je de foto's terugkijkt zijn ze wel normaal. Dus ik zie het probleem niet echt ;)
Wat mij betreft is de camera juist verbeterd door de mogelijkheid om filmpjes op te nemen in 720x480 in plaats van 640x480. Dus mij hoor je niet klagen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
Kan iemand mij vertellen hoe de tv out functie werkt?

Ik had nog een kabel liggen (volgens mij van een digitale camera) en als ik die inplug, krijg ik wel de optie TV-out, maar heb vooralsnog geen beeld...

Wellicht verkeerde kabel?

Geluid krijg ik overigens al wel voor elkaar maar er is nog geen beeld bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:51:
[...]

En als je daarna de menuknop indrukte kwam je in de submenu's terecht (media,internet, etc).
En die schoven ook van links naar rechts en terug.
Deze menu's mis ik wel. Zijn die op een of andere manier weer terug te krijgen?

Oeps, en opeens waren ze weer terug na het opnieuw instellen van de knop!

Verder vind mijn TT wel een heleboel satelieten, maar als ik dan naar de kaart terug ga, blijft hij aangeven:
wacht op bruikbaar GPS signaal.

Iemand een suggestie?

Groet, Catweazle
ik heb precies hetzelfde..gebruik dan geen gps proxy..1 restartje en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
xon schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:43:
[...]

ik heb precies hetzelfde..gebruik dan geen gps proxy..1 restartje en het werkt weer.
Ik heb vandaag getest, zonder GPS proxy en dan in de normale stand, maar ook via het hier vlak voor aangegeven stukje extra software Aangegeven door Laurenze). Het lijkt erop, dat die laatste wel wat extra brengt. Ik krijg dan sowieso een hele snelle fix. Als ik dan weer overschakel op de com 7. dan krijg ik geen, of heel laat een fix. Als ik weer overschakel op de com van het extra progje, en vrijwel gelijk weer een fix!

Wel verspringt het pijltje soms vooruit en weer terug....ik test gewoon verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbe_nl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Weet iemand een nederlands CSC bestand te vinden op het net voor de WM6.1? Als ik die op mijn telefoon kan flashen dan kan ik daarna namelijk via de "reguliere" weg WM6.5 installeren.

Mijn dichtsbijzijnde Samsung service point wil mijn telefoon namelijk 4 dagen innemen om de update uit te voeren. Belachelijk, anderen op dit forum konden hem na een uur alweer op komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:19:
Waar halen jullie je spelletjes, gadgets, en applicaties vandaan voor je 7610?
Zetten jullie die er op via pc studio, zoja waar haal je ze vandaan ?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb wat games geprobeerd maar Duke Nukem 3D werkte bij mij niet helemaal lekker. PC games van vroeger werken ook niet op windows mobile zo ver ik weet en de meeste Jamba troep boeit me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Odysseus253 schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:32:
Mail van meneer Samsung:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-B7610.

Ik begrijp uit uw e-mail dat U de Back-up niet terug kunt plaatsen na de
update. Dit wordt onderzocht, wij raden U aan onze website
www.samsungmobile.nl in degaten te houden omtrent dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
webbe_nl schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:19:
Weet iemand een nederlands CSC bestand te vinden op het net voor de WM6.1? Als ik die op mijn telefoon kan flashen dan kan ik daarna namelijk via de "reguliere" weg WM6.5 installeren.

Mijn dichtsbijzijnde Samsung service point wil mijn telefoon namelijk 4 dagen innemen om de update uit te voeren. Belachelijk, anderen op dit forum konden hem na een uur alweer op komen halen.
Ik heb zojuist deze geinstalleerd op 6.1 en werkt perfect, ik ga hem nu weer update naar 6.5 om te kijken of hij het nu ook goed doet, en zo jaar of de camera gefixt is (aangezien dat voorheen net een vgacamera was met 6.5)

Dus bij deze de multi csc xenik4
http://www.modaco.com/con...ulti-csc-for-b7610xenik4/

Camera met wm 6.5 blijft klote ( Maar fotos zien er achteraf toch goed uit?? huh??)

Mijn vraagteken etc. functioneerd gewoon weer zoals het hoort... las dat andere mensen daar ook last van hadden? bij het toetsenbord dat de vraagteken niet meer functioneerde bij het pijltje;) bij deze dus. met deze CSC werkt ie wel gewoon

Heb nu:
CSC: B7610ENIK4
Telefoon: B7610XXII1

[ Voor 18% gewijzigd door laurenze op 08-12-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurenze schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:51:
[...]

Ik heb zojuist deze geinstalleerd op 6.1 en werkt perfect, ik ga hem nu weer update naar 6.5 om te kijken of hij het nu ook goed doet, en zo jaar of de camera gefixt is (aangezien dat voorheen net een vgacamera was met 6.5)

Dus bij deze de multi csc xenik4
http://www.modaco.com/con...ulti-csc-for-b7610xenik4/
Goed te horen dat deze CSC werkt. Vanavond ook maar eens flashen en kijken of we dan volledig verlost zijn van Vodafone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jspeek
  • Laatst online: 30-05 22:23
Dank voor al deze nuttige info,

Ik heb afgelopen weekend de upgrade doorgevoerd naar WM65, alles helemaal prima, alleen werkt mn exchange synchronisatie niet meer ok. Configuratie is ok, agenda is in synch, kan emails verzenden, heb manueel aangegeven dat ik ook de sent items folder wil synchroniseren en dat werkt ook prima, maar krijg geen emails binnen.... Inbox blijft leeg, ondanks feit dat ik heb aangegeven dat ik mail van laatste 3 dagen binnen wil halen...

Iemand ervaring hiermee of ideeen? Heb al aantal keer volledige reset gedaan, alles opnieuw geconfigureerd,.,.. wordt er een beetje moedeloos van...

Heb nu:
FTA SW Version: B7610.003
FTA HW Version: REV0.3

CSC: B7610NXENIK2
PHONE: B7610XXIK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Hoe komen jullie aan Telefoon: B7610XXII1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
rethxoth schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:48:
Hoe komen jullie aan Telefoon: B7610XXII1?
Als ik mij niet vergis had ik deze gedownload van;
http://www.modaco.com/con...m/297014/b7610nxxik2-rom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ik vraag me eigenlijk af welk bestand nou precies TELEFOON is? :P

.eb0 en .nb0 zijn PDA (neem ik aan?)
.csc is CSC
En welke is dan TELEFOON (of PHONE)?

Ik zie in dat topic alleen de WM 6.5 firmware zelf en CSC bestanden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Bij deze:

.eb0 = Eboot
.nb0= PDA
.csc = Taal
.mst = Image

En welke is dan TELEFOON (of PHONE)? goeie vraag... mij lijkt nb0 omdat dat ook het grootste bestand is 319mb

[ Voor 42% gewijzigd door laurenze op 08-12-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik die csc van laurenze er op zet, kan ik hem gewoon updaten via nps naar 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenze
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:23:
dus als ik die csc van laurenze er op zet, kan ik hem gewoon updaten via nps naar 6.5?
Nou hij is niet van mij hoor;) Afkomstig van modaco.
Mijn toestel was terug van vodafone service center (dus hadden er een vodafone rom op gezet) en kon hem dus ook niet updaten. maar ik heb hem nu toch geupdate naar de officiele wm6.5 met OCTANS Downloader v2.11.exe

Je kunt op de site
http://www.modaco.com/cat...nia-pro-b7610-modaco-com/

alles afhalen wat je nodig hebt. de officiele rom - Octans downloader etc. gewoon daar evenkijken (en dus de door mij verwezen multi csc xenik4 waar hier de link van opstaat).

Succes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door laurenze op 08-12-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
bnwgraaf schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:03:
[...]

Ik heb vandaag getest, zonder GPS proxy en dan in de normale stand, maar ook via het hier vlak voor aangegeven stukje extra software Aangegeven door Laurenze). Het lijkt erop, dat die laatste wel wat extra brengt. Ik krijg dan sowieso een hele snelle fix. Als ik dan weer overschakel op de com 7. dan krijg ik geen, of heel laat een fix. Als ik weer overschakel op de com van het extra progje, en vrijwel gelijk weer een fix!

Wel verspringt het pijltje soms vooruit en weer terug....ik test gewoon verder
Maar dat " extra programmaatje" moet toch altijd aanstaan (en verbuikt continue batterijen vanwege gps die aanstaat) of je moet hem aanzetten voordat je tomtom gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die csc staat er nu op alleen waar kan ik de 6.5 vinden?

gr
Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste