Ach ik mocht gisteren niet mee met een Naxx10 PuG omdat ik de epic achievement niet had, alsof je nog naxx in wilt als je al il213 gear hebt..Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:19:
[...]
Vergeet VoA maar voor gearen, tenzij je het met een guild gaat doen. iedereen wil alleen maar die nieuwe boss. De oude wordt niet gedaan uit angst gesaved te worden in een raid die hem niet plat krijgt.
En de meeste raids nemen mensen die T7 loot nodig hebben al niet meer mee. Ik denk dat blizzard een grote misser heeft gemaakt door twee tiers aan bosses in 1 raid instance te stoppen.
Meestal krijg ik het gevoel bij dat soort runs dat het alt-gear runs zijn, dat ze 1. snel willen clearen 2. weinig / geen loot concurrentie willenM1lamb3r schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:25:
[...]
Ach ik mocht gisteren niet mee met een Naxx10 PuG omdat ik de epic achievement niet had, alsof je nog naxx in wilt als je al il213 gear hebt..
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
LF2M healers and DPS no Paladins/Lockschromeeh schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:29:
[...]
Meestal krijg ik het gevoel bij dat soort runs dat het alt-gear runs zijn, dat ze 1. snel willen clearen 2. weinig / geen loot concurrentie willen
3 keer raden wat de raidleader is
"Don't let your dreams be memes"
Zo kreeg ik dus inderdaad weinig reactie meer toen ik mee wilde met een Naxx25 run en de warrior leader mij vroeg of ik nog veel T7 nodig had ... aangezien ik alleen nog maar de shoulders heb op mijn shaman (shared tokens met Warriors) kreeg ik daarna gewoon geen reactie meer. Vrij zielig als je het mij vraagt. Eens kijken of er voor vanavond genoeg tanks zijn (heb toch niks meer nodig) anders neem ik mn Shaman gewoon mee in de Naxx25 farmrunchromeeh schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:29:
[...]
Meestal krijg ik het gevoel bij dat soort runs dat het alt-gear runs zijn, dat ze 1. snel willen clearen 2. weinig / geen loot concurrentie willen
Tja, naxx kom ik voorlopig niet meer in, helemaal niets te halen meer, en Ulduar is veel en veel leuker 
Als juigpuntje; gisteren 4009 unbuffed AP op mijn paladin gehaald
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Helaas moeten we nog een paar "nieuwe" dps gearen voor Ulduar want we lopen nu nog continu tegen de enrage timers aan in Ulduar. Dat is, de 25 mans. 10 mans hebben we nu de watchers neer en ik verwacht volgende week ook Yogg-Saron om te leggen eigenlijk in 10 man. Hectische fights soms, vooral Mimiron P4. Maar wel heel gaaf gemaakt allesKees schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:42:
Tja, naxx kom ik voorlopig niet meer in, helemaal niets te halen meer, en Ulduar is veel en veel leuker
Verwijderd
Wij stonden gespreid tijdens XT-002 in Ulduar10. Mindere bewegen = meer dps.
Daarbij healt Prayer of Healing alle targets binnen een bepaalde range. Dus ik moet gewoon in het midden staan, dan komt het goed.
Echter, we hadden 4 melee o.i.d. Dus dan grote kans dat iemand de Lightning Bomb krijgt voor/tijdens/na (tijdens kan niet meer, toen nog wel) de AoE damage.
Ze stonden zo ver mogelijk uit elkaar, maar raakten elkaar toch even als iemand het kreeg. Daardoor raakten we bijna altijd 1 dps kwijt en konden we de enrage niet meer halen.
Komende vrijdag echter andere setup:
Druid tank / Shaman healer
DK tank / Priest Holy healer / Mage (ik)
Shaman healer / Enh dps
Shaman Ele dps
Shaman Ele dps / Warrior tank
Pala healer / Hunter
Boomkin / Priest Holy healer / Pala tank
Priest Disc healer / Boomkin
Warlock / Druid tank
Rogue / DK tank
10 spelers, en bijna allemaal hebben ze een andere char die ook Ulduar kan doen qua gear, en dus een andere roll kan vervullen. En dan heb ik dualspecs nog niet eens meegeteld.
Ik denk dat XT met vooral ranged dps wel makkelijker is voor ons.
Daarbij healt Prayer of Healing alle targets binnen een bepaalde range. Dus ik moet gewoon in het midden staan, dan komt het goed.
Echter, we hadden 4 melee o.i.d. Dus dan grote kans dat iemand de Lightning Bomb krijgt voor/tijdens/na (tijdens kan niet meer, toen nog wel) de AoE damage.
Ze stonden zo ver mogelijk uit elkaar, maar raakten elkaar toch even als iemand het kreeg. Daardoor raakten we bijna altijd 1 dps kwijt en konden we de enrage niet meer halen.
Shaman healer / Enh dps
Shaman Ele dps
Pala healer / Hunter
Warlock / Druid tank
Rogue / DK tank
10 spelers, en bijna allemaal hebben ze een andere char die ook Ulduar kan doen qua gear, en dus een andere roll kan vervullen. En dan heb ik dualspecs nog niet eens meegeteld.
Yay gisteren eindelijk Deconstructor in Uld10 neergekregen, na tig wipes op 1-5% (tantrums terwijl healers midden in de raid staan met een light bomb, teveel kleine ads die de boss bereiken, DCs van de MT op2% etc). Razorscale is ons nog niet gelukt (pas een stuk of 10 pogingen, we zitten telkens met een ad- en positioneringsprobleem dus dat wordt nog oefenen, tips zijn ook welkom!!!) en Ignis nog niet geprobeerd.
Heb een beste mail caster helm mogen lewten met dezelfde stats als elemental shammy T7.5 maar beetje meer van alles. Nice! Jammer van het clipping probleem van de ketting die eronder bungelt, die verdwijnt bij een male draenei in de chest.
Lootverdeling gaat bij ons trouwens via SKG, is makkelijker als je vaak mensen moet puggen om raids compleet te krijgen. Als er loot verdeeld moet worden rollt iedereen die het voor main spec wil hebben. Is de hoogste rol van een pug-toon dan wint die, anders wordt de SKG-lijst geraadpleegd voor wie aan de beurt is voor looten.
Heb een beste mail caster helm mogen lewten met dezelfde stats als elemental shammy T7.5 maar beetje meer van alles. Nice! Jammer van het clipping probleem van de ketting die eronder bungelt, die verdwijnt bij een male draenei in de chest.
Lootverdeling gaat bij ons trouwens via SKG, is makkelijker als je vaak mensen moet puggen om raids compleet te krijgen. Als er loot verdeeld moet worden rollt iedereen die het voor main spec wil hebben. Is de hoogste rol van een pug-toon dan wint die, anders wordt de SKG-lijst geraadpleegd voor wie aan de beurt is voor looten.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hebben ze een boss toegevoegd aan voa?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:19:
[...]
Vergeet VoA maar voor gearen, tenzij je het met een guild gaat doen. iedereen wil alleen maar die nieuwe boss. De oude wordt niet gedaan uit angst gesaved te worden in een raid die hem niet plat krijgt.
En de meeste raids nemen mensen die T7 loot nodig hebben al niet meer mee. Ik denk dat blizzard een grote misser heeft gemaakt door twee tiers aan bosses in 1 raid instance te stoppen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
De melee met de Light (en gravity) bomb moeten gewoon wegrennen; en zelfs tijdens een quake mag dat niet vaker dan 1-2 keer tikken (~7k damage). Dat is makkelijk te doen. Mijn paladin heeft raidbuffed tegen de 28k hp aan als melee (minder als healer). De warriors/rogues zitten ook allemaal tussenn de 25-30k. Verder PoH/CoH op die group van 1 priest zorgt ervoor dat ze het al overleven bijna.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:48:
Wij stonden gespreid tijdens XT-002 in Ulduar10. Mindere bewegen = meer dps.
Shaman healer / Enh dps
Shaman Ele dps
Pala healer / Hunter
Warlock / Druid tank
Rogue / DK tank
Op 10 mans is weinig echt moelijk; wij hebben in 3 raids (zaterdag middag en avond, zondag middag 3 uurtjes) 12 bosses neergelegt en stonden te oefenen op Yogg (maar de 25-man raid begon). Enige wat lastig was was mimiron, maar die ging ook redelijk snel plat (3 uur, 40 tries). Ook een hele gave vervanging voor WWS gevonden; http://www.worldoflogs.com/guilds/730/ - je kan echt een stuk beter zien wat er gebeurd dan bij WWS EN je kan realtime loggen
[ Voor 11% gewijzigd door Kees op 20-04-2009 13:56 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Rogues zijn erg handig voor dps op XT.
Cloak of shadows kan de bombs dispellen, en ze kunnen gewoon verder gaan met DPS.
Cloak of shadows kan de bombs dispellen, en ze kunnen gewoon verder gaan met DPS.
Listen to the voices in your head.
@Salena:
Op 10-man gaat dat misschien nog wel werken ja. Op 25-man hadden onze healers het echt erg moeilijk toen we gespreid stonden. We maakten 2 circels. De 'inner'-circel was voor de healers. Daarbuiten stond ranged, allemaal netjes verspreid, dus in theorie zou het wel te doen moeten zijn. In de praktijk gingen er veel te veel mensen dood door de AoE, terwijl we een aantal erg goede healers hebben.
Op 10-man gaat dat misschien nog wel werken ja. Op 25-man hadden onze healers het echt erg moeilijk toen we gespreid stonden. We maakten 2 circels. De 'inner'-circel was voor de healers. Daarbuiten stond ranged, allemaal netjes verspreid, dus in theorie zou het wel te doen moeten zijn. In de praktijk gingen er veel te veel mensen dood door de AoE, terwijl we een aantal erg goede healers hebben.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Op XT002 was melee op de boss en ranged was gesplitst in 2 groepen. Alles stond in het midden gespreid met een groep links en rechts. Met light bomb op een melee ga naar links/rechts van de baas op ranged was al gespreid. Tijdens heart phase melee vol op heart en nuke alle healers links/rechts voor de verdeelde ranged groepen(zodra heart bloot ligt eerst daar max op dpsen voordat adds komen).
De grote adds gewoon allemaal OT'en en niet killen aangezien dit dps tijd kost. Ze slaan niet zo heel erg hard en je bent te healen als ot want je staat bij de boss in de buurt. Je aoe effects doen dan ook dmg op de boss.
Zo hebben wij XT002 eigenlijk omgelegd.
De grote adds gewoon allemaal OT'en en niet killen aangezien dit dps tijd kost. Ze slaan niet zo heel erg hard en je bent te healen als ot want je staat bij de boss in de buurt. Je aoe effects doen dan ook dmg op de boss.
Zo hebben wij XT002 eigenlijk omgelegd.
Tijdens XT-002 in uldar 10 stonden we ook gespreid behalve dan de melee dps die rende indien ze de bom kregen.
Tantrum werd op teamspeak gemeld en de groep kwam dichter bij elkaar om de healing een beetje eenvoudiger te maken.
Na Tantrum werden de orginele posities weer ingenomen.
Setup was als volgt:
Druid Tank (MT)
Paladin Tank (OT)
Paladin Retri (Melee DPS)
Rogue (Melee DPS)
Mage (Ranged DPS/Adds DPS)
Hunter (Ranged DPS/Adds DPS)
Paladin Holy (MT Healer)
Priest Holy (MT Healer/Raid Healing)
Shaman Resto (OT Healer/Raid Healing)
Tantrum werd op teamspeak gemeld en de groep kwam dichter bij elkaar om de healing een beetje eenvoudiger te maken.
Na Tantrum werden de orginele posities weer ingenomen.
Setup was als volgt:
Druid Tank (MT)
Paladin Tank (OT)
Paladin Retri (Melee DPS)
Rogue (Melee DPS)
Hunter (Ranged DPS/Adds DPS)
Paladin Holy (MT Healer)
Priest Holy (MT Healer/Raid Healing)
Shaman Resto (OT Healer/Raid Healing)
Wij hadden het als volgt:Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:58:
@Salena:
Tank op de trap (eerste trede), dan XT002, dan de melee group, een 10 yards er achter de ranged dps en nog eens 10 yards er achter de healers grouped. Light Bomb rent naar rechts, Gravity bomb rent naar links. Op die manier loop je elkaar ook niet in de weg. Tevens voorkom je dat bijvoorbeeld de healers door een luie melee met een lightbomb worden genuked. Je bent dan helaas wel wat dps kwijt, zeker lastig als je dat toch al tekort komt. Tijdens de Tantrum kunnen de healers helemaal los gaan op AE heals en chain heals. De melee kan zich focussen op het nuken van het hart terwijl de ranged AE los gaat op de scrapbots, daarna focus fire op resterende boombots. 2 offtanks voor de Pummelers die zeg maar een beetje buiten de group staan. Pummelers de hele tijd offtanken, melee door blijven nuken.
Eventueel kan je ook de boombots rooten totdat er wat scrapbots in de buurt zijn, daarna focus fire op de boombots en de explosie neemt ook de scrapbots mee. Wat je ook kan doen is de boombots pas bij de boss laten ontploffen wanneer zn heart exposed is. Massive damage
Ondanks dat hadden we toch te weinig dps door verschillende redenen. Denk dat het met wat meer oefening en betere gear op sommige mensen (3k dps is niet genoeg, zeker niet als je op en neer moet rennen door de bombs).
Goeie tip over de posities van de offtanks voor de Pummelers, namelijk in de buurt van de boss.
[ Voor 11% gewijzigd door redfoxert op 20-04-2009 14:15 ]
Zo, er een lekker lang weekendje WoW op zitten (ik had vrijdag verlof).
Belangrijkste round-up van het weekeinde: ik heb heel veel plezier in m’n DK Frost spec (15/51/5). Vrijdagavond Naxx raid: ik als off-tank. Drie en een halve wing gecleared (vanavond nog Grobbulus, Gluth, Thaddius, Sapph en Kel’Thuzad). Na de raid postte men de DPS-lijst en ik viel bijna uit m’n stoel: nummer 5 op de DPS-lijst met een gemiddelde van 2.7k DPS… En dat als off-tank, wat zou ik dan gedaan hebben als main-tank? Dat moest ik te weten komen: guild heroic naar The Nexus. Einde van de run vraag ik om de DPS-lijst – als tank ben ik nu eenmaal van mening dat ik geen recount nodig heb
– en ja hoor, m’n DK op nummer 1. UK (daily) er nog bij gedaan en weer nummer 1 op de DPS-lijst. M’n guildleader die bij beide runs ook aanwezig was, verwoordde het mooi: “nerf DK tank DPS…” Kan hem geen ongelijk geven. Gisterenavond nog HoL heroic gedaan, alweer met guildleader erbij die me whisperde dat hij er een punt van maakte om boven mij te eindigen. Het is hem gelukt (wel met foodbuffs en flasks heb ik gezien): hij was 1 en ik 2. Ik zal wel niet de enigste zijn die dit ervaart op zijn DK Frost tank, dus ik hoor wel de nerfcries waaien op de fora. Het is me ook duidelijk waar die hoge DPS-waarde van een frost-tank vandaan komt: met killing machine en deathchil moet je al gekke dingen doen om Howling Blast en Frost Strike NIET te laten critten. Dat is dus iedere tank-rotatie 2 FS crits van rond de 5k en regelmatig een HB crit van 4.5k (op multiple targets). Op die manier gaat het hard.
Voor de rest heb ik m’n nieuwe tanking spec al aardig onder de knie. Wel een verschil met Unholy tank pre-patch 3.1. Single threat rotation is gewoon geen kunst aan. AoE is wel een ander paar mouwen. HB doet toch niet de hoeveelheid threat van een DnD (zelfs als ie crit) en DnD op 30sec CD is lang. Pestillence die geen dmg meer doet, doet dus ook niets meer voor threat en BB is daar toch ook niet 100% vervanging voor gezien het een extra blood rune uit de rotatie vergt (wat je dus met DnD > PS > IT > Pest > BB niet hebt). Bon, dat de AoE tanking minder ging zijn dan vroeger was wel te verwachten.
Na de reset van deze week gaan we kijken om Ulduar in onze raids in te plannen. Kijk ernaar uit, aangezien ik full-epic ben geworden en niets meer te zoeken heb in Naxx (buiten T7 vervolledigen) en ook niets meer met badges kan kopen dat een upgrade is.
Tijd om weer eens aan een altje te denken…
Belangrijkste round-up van het weekeinde: ik heb heel veel plezier in m’n DK Frost spec (15/51/5). Vrijdagavond Naxx raid: ik als off-tank. Drie en een halve wing gecleared (vanavond nog Grobbulus, Gluth, Thaddius, Sapph en Kel’Thuzad). Na de raid postte men de DPS-lijst en ik viel bijna uit m’n stoel: nummer 5 op de DPS-lijst met een gemiddelde van 2.7k DPS… En dat als off-tank, wat zou ik dan gedaan hebben als main-tank? Dat moest ik te weten komen: guild heroic naar The Nexus. Einde van de run vraag ik om de DPS-lijst – als tank ben ik nu eenmaal van mening dat ik geen recount nodig heb
Voor de rest heb ik m’n nieuwe tanking spec al aardig onder de knie. Wel een verschil met Unholy tank pre-patch 3.1. Single threat rotation is gewoon geen kunst aan. AoE is wel een ander paar mouwen. HB doet toch niet de hoeveelheid threat van een DnD (zelfs als ie crit) en DnD op 30sec CD is lang. Pestillence die geen dmg meer doet, doet dus ook niets meer voor threat en BB is daar toch ook niet 100% vervanging voor gezien het een extra blood rune uit de rotatie vergt (wat je dus met DnD > PS > IT > Pest > BB niet hebt). Bon, dat de AoE tanking minder ging zijn dan vroeger was wel te verwachten.
Na de reset van deze week gaan we kijken om Ulduar in onze raids in te plannen. Kijk ernaar uit, aangezien ik full-epic ben geworden en niets meer te zoeken heb in Naxx (buiten T7 vervolledigen) en ook niets meer met badges kan kopen dat een upgrade is.
Tijd om weer eens aan een altje te denken…
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Zo, tijd geleden da'k hier heb gepost zeg, maargoed, van de week voor het eerst Ulduar in geweest en wat een verademing was dat. Het zit goed in elkaar en bosses zijn goed doordacht. (ok, rng is op sommige plekken nog wel vrij frustrerend maargoed, dat zal altijd wel zo blijven).
Wat me echter opviel is dat de 10man versie eenvoudiger lijkt dan de 25 man versie, het lijkt er althans op in mijn beleving en ik vroeg me af of meer van jullie dat zo ervaren. Toegegeven, mijn 10man groep is iets beter op elkaar ingespeeld dan de 25 man groep maar toch.
En dan nog even over Flamelevi, in eerste instantie was ik vrij skeptisch, maar na het gedaan te hebben, wat is dat hummor zeg (ok, tis de nieuwe loot piniata, maargoed). Zowel in de 10 als 25 man versie heb ik me rot gelachen.
Vanavond weer verder in 25 man, hopen dat er 25 op komt dagen (zucht, naxx heeft bij ons voor zeer veel slachtoffers gezorgd net als bij zoveel anderen). ^^
Wat me echter opviel is dat de 10man versie eenvoudiger lijkt dan de 25 man versie, het lijkt er althans op in mijn beleving en ik vroeg me af of meer van jullie dat zo ervaren. Toegegeven, mijn 10man groep is iets beter op elkaar ingespeeld dan de 25 man groep maar toch.
En dan nog even over Flamelevi, in eerste instantie was ik vrij skeptisch, maar na het gedaan te hebben, wat is dat hummor zeg (ok, tis de nieuwe loot piniata, maargoed). Zowel in de 10 als 25 man versie heb ik me rot gelachen.
Vanavond weer verder in 25 man, hopen dat er 25 op komt dagen (zucht, naxx heeft bij ons voor zeer veel slachtoffers gezorgd net als bij zoveel anderen). ^^
lekker hoor ik heb op mn halve epic pala tank ook wel een bufje opgemerkt
Zat zelf in heroics gemiddeld rond de 1.7k dps (mis je wat buffs ofc tov raids ofc). Vond het niet verkeerd en stond dan ook 2x nr2 in dps. Eigenlijk belachelijk natuurlijk want zo hoog is 1,7 niet maar goed toch lekker.
Zojuist zowaar een goeie pug gehad. Nexus HC en CoT timed run in minder dan een uurtje. Damage meters waren wel vaag. Ik (ret pala) stond op 1 met 3k DPS, gevolgd door een ret pally met 2k dps en daarna de pala tank met 1.7k... De hunter stond 4e 
Maar toch wel fijn, een pug die weet wat hij doet. We hadden nog 7 min over in CoT.
Maar toch wel fijn, een pug die weet wat hij doet. We hadden nog 7 min over in CoT.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dat is toch precies wat je verwacht van een normal mode en een heroic mode? Naxx/OS/pre3.1VoA/EoE waren wat dat betreft missers vind ik maar dit is zoals het allemaal zou moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:21:
Wat me echter opviel is dat de 10man versie eenvoudiger lijkt dan de 25 man versie
Verwijderd
Ja, en deze is getuned op mensen in T7 level gear, terwijl de oude getuned was op ... greens? ... of zo iets.
Met andere woorden een groep die voor de ene gaat heeft bij de andere niets te zoeken.
Ze willen vooral geen enorme morons mee hebben die geen flauw benul hebben van hoe de bosses werken. Als je een PuG start voor Naxx 25 en geen achievement eis hebt, krijg je 10 redelijke spelers en 15 idioten/mensen in green gear/mensen met 0 hitrating/all of the above. Toen je net level 80 was kon dat nog, want de snelle levellers waren toch de mensen die een beetje wisten hoe het spel werkt, maar de mensen die nu nog 80 dingen zijn voor een heel groot deel die mensen die 3 maanden de tijd nodig hadden een hunter naar level 70 te levellen.chromeeh schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:29:
https://niels.nu
Ja ok, maar sommige kunnen echt overdrijven...Hydra schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:19:
[...]
Ze willen vooral geen enorme morons mee hebben die geen flauw benul hebben van hoe de bosses werken. Als je een PuG start voor Naxx 25 en geen achievement eis hebt, krijg je 10 redelijke spelers en 15 idioten/mensen in green gear/mensen met 0 hitrating/all of the above. Toen je net level 80 was kon dat nog, want de snelle levellers waren toch de mensen die een beetje wisten hoe het spel werkt, maar de mensen die nu nog 80 dingen zijn voor een heel groot deel die mensen die 3 maanden de tijd nodig hadden een hunter naar level 70 te levellen.
Zoals deze van WoW bash:

Ja, idioten heb je overal. Vorige week ofzo had ik nog een stukje over 2 'raidleaders' die beiden een Naxx 25 run aan het organiseren waren terwijl ze gelocked waren op hetzelfde ID. En zelfs nadat ze erop gewezen waren, en niemand dus nog meewou, stug proberen elk nog de 10 man ofzo die ze nodig hadden te werven. Ze hadden zo samen kunnen gaan.chromeeh schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:20:
Ja ok, maar sommige kunnen echt overdrijven...
Zoals deze van WoW bash:
Even een vraag over de DKP setup. Als je met het bieden begint, hoe bepaal je dan wie er mag beginnen met een bid?
Degene met de hoogste rollCarnagy schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:23:
Even een vraag over de DKP setup. Als je met het bieden begint, hoe bepaal je dan wie er mag beginnen met een bid?
'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell
Verwijderd
Ik zoek een addon, heb al gezocht op curse. maar kon even niets vinden.
De addon moet zegmaar belangrijke plekken aangeven, NPCs, portals, trainers etc.
kent iemand die?
De addon moet zegmaar belangrijke plekken aangeven, NPCs, portals, trainers etc.
kent iemand die?
MobMap kan dat deels.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:25:
kent iemand die?
Ligt eraan of je blind bied of tegen elkaar op mag bieden.
Wij hebben blind bieden, dus /w naar de ML/RL met wat je wilt uitgeven. Bied jij het meest, dan is het 2nd* bid + 1.
* = 1 na hoogste bod.
Bij ons mag iedereen als eerste beginnen. Als 3 mensen min of meer tegelijk bijv. 10 DKP bieden, dan geldt het bod van de eerste en zullen de andere 2 opnieuw moeten bieden.Carnagy schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:23:
Edit:
Bij ons wordt er tegen elkaar op geboden.
[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 20-04-2009 15:36 ]
Cartographer geeft Npc's en dergelijke weer als je ze een keer bezocht hebt. Steden staan ook aangegeven en je kan zelf notes maken en delen.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:25:
kent iemand die?
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Degene die het snelste het getypt heeftCarnagy schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:23:
[ Voor 4% gewijzigd door KillGhost op 20-04-2009 15:42 ]
No guts, no glory!
mjah same als ^^
Degene die het snelste tiept heeft het openings bod (meestal 5 bij ons) en vervolgens mag er worden overbid tot neimand meer hoger kan/wil.
En dit gewoon in raidchat zodat iedereen kan zien wie ergens op aan het bieden is.
Degene die het snelste tiept heeft het openings bod (meestal 5 bij ons) en vervolgens mag er worden overbid tot neimand meer hoger kan/wil.
En dit gewoon in raidchat zodat iedereen kan zien wie ergens op aan het bieden is.
Wij hebben blind bids maar ik kan nog een keer een raid van een Molten Core raid herinneren waar lui met duizenden DKP mekaar aan het afpoeieren warenRouted schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:54:
mjah same als ^^
Tis maar net wat je gewend bent zeg maar.
[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 20-04-2009 15:56 ]
PVP vraagje, ik blijf et gewoon proberen 
op lvl 68 gebruik ik nu deze spec http://www.wowhead.com/?talent#fhhZZebdbhhddAzVfot
Ik heb hemo gekozen omdat het na mn gebruikelijke opening (prem->shadowstep->ambush->5cp evi) vaak voorkomt dat mn tegenstander nog maar weinig health heeft, en met hemo spam (ookal is het met daggers) het karwei snel kan worden afgemaakt (eventueel met een paar cp kidneyshot -> vanish -> cheap shot etc)
ik vraag me dus af of het zin heeft om ook ghostly strike te kiezen als talent (met bijbehorende glyph)
ipv de gebruikelijke hemo spam na mn opening, zou je dus met ghostly strike meer damage doen + je krijgt evasion buff
Iemand ervaring hiermee?
edit: de talentcalculator is fout, utieraard zitten er 2 punten in improved ambush en er zit 1 punt in malice
op lvl 68 gebruik ik nu deze spec http://www.wowhead.com/?talent#fhhZZebdbhhddAzVfot
Ik heb hemo gekozen omdat het na mn gebruikelijke opening (prem->shadowstep->ambush->5cp evi) vaak voorkomt dat mn tegenstander nog maar weinig health heeft, en met hemo spam (ookal is het met daggers) het karwei snel kan worden afgemaakt (eventueel met een paar cp kidneyshot -> vanish -> cheap shot etc)
ik vraag me dus af of het zin heeft om ook ghostly strike te kiezen als talent (met bijbehorende glyph)
ipv de gebruikelijke hemo spam na mn opening, zou je dus met ghostly strike meer damage doen + je krijgt evasion buff
Iemand ervaring hiermee?
edit: de talentcalculator is fout, utieraard zitten er 2 punten in improved ambush en er zit 1 punt in malice
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 20-04-2009 16:01 ]
Yep, mocht je trouwens niet verder meer willen bieden dan zeg je pass, zodat we precies weten we nog in de race is.Routed schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:54:
mjah same als ^^
No guts, no glory!
Kees schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:51:
[...] http://www.worldoflogs.com/guilds/730/ - je kan echt een stuk beter zien wat er gebeurd dan bij WWS EN je kan realtime loggen
wowmeteronline is aardig, maar deze is stuk beter
Meteen de guild geregistreerd, ben benieuwed of het een beetje werkt.
als goed werkt weet ik wel zeker dat nieuwe combat log parser heb. ziet er eg goed uit
[ Voor 8% gewijzigd door Teunis op 20-04-2009 16:11 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Heeft iemand trouwens al WWS parses van Ulduar fights waarin resto druids meedraaien?
Edit: Is WWS niet voor Ulduar geschikt? Hoezo niet?
Wat betreft de min prices; onze DKP awards zijn iets anders (je verdient zo'n 20-30 DKP op een avond), maar we hebben gewoon vaste min prices van 4 of 5 DKP. Er is geen reden om heel veel uit te geven aan een item als niemand anders dat wil hebben.
Ik vind het een slecht idee om aan het farmen van consumables DKP waarden te hangen. Mensen horen gewoon hun consumables te hebben op progression runs. Op normale Naxx clears flask ik alleen voor Saph en KT, omdat die nog wat 'moeilijk' zijn, en in Ulduar ga ik dat ook doen natuurlijk, en dat verwachten we van iedereen. Dus niet slacken, maar gewoon je flasks en buff food zelf meenemen. Voor DKP stuff gaan grinden vind ik een slecht idee.Carnagy schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:07:
Vraagje voor de officers/guildleaders onder ons.
Ik wil een DKP systeem gaan introduceren voordat wij vanavond ulduar ingaan. Het lijkt op het EPGP systeem. Mensen krijgen DKP punten voor moeite die ze in de guild stoppen. (Op tijd zijn, consumables gebruiken, mats farmen) en natuurlijk voor attendancy, bosskills en als backup dienen.
Het krijgen van loot gebeurt aan de hand van een bieding. Zijn er addons die aan de hand van de stats van het item op een goede manier berekenen wat de waarde van zo'n item is? (Chest item is bijvoorbeeld waardevoller dan wrists, omdat deze meer stats bevatten).
Waar moet ik op letten bij het toekennen van DKP punten voor effort?
voorbeeld van een raid dag.
iemand heeft van eerdere raids 100
op tijd: 5 DKP
consumables: 5 DKP
Wat betreft de min prices; onze DKP awards zijn iets anders (je verdient zo'n 20-30 DKP op een avond), maar we hebben gewoon vaste min prices van 4 of 5 DKP. Er is geen reden om heel veel uit te geven aan een item als niemand anders dat wil hebben.
Verwijderd
is dat met een addon voor cartographer erbij?Borgoth schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:38:
[...]
Cartographer geeft Npc's en dergelijke weer als je ze een keer bezocht hebt. Steden staan ook aangegeven en je kan zelf notes maken en delen.
ps. ik heb je ff toegevoegd op msn, wil je accepteren?
Farmen kan ook vanaf de AHHydra schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:10:
Heeft iemand trouwens al WWS parses van Ulduar fights waarin resto druids meedraaien?
[...]
Ik vind het een slecht idee om aan het farmen van consumables DKP waarden te hangen. Mensen horen gewoon hun consumables te hebben op progression runs. Op normale Naxx clears flask ik alleen voor Saph en KT, omdat die nog wat 'moeilijk' zijn, en in Ulduar ga ik dat ook doen natuurlijk, en dat verwachten we van iedereen. Dus niet slacken, maar gewoon je flasks en buff food zelf meenemen. Voor DKP stuff gaan grinden vind ik een slecht idee.
De "slackers" heb je in elke guild en op deze manier, door ze een extra incentive te geven kan je ze misschien wel pushen om toch die flasks mee te nemen. Feasts worden bij ons in de regel wel door de guild geregeld, ze zijn nu ook nog eens non-soulbound geworden dus het is helemaal easy geworden ze centraal te managen. Je moet ze wel laten eten natuurlijk
Helaas is de AH niet gratis, dus die zal toch of mats moeten farmen, of gold moeten farmen ervoor. En als je al 40u/week werkt kan dat icm repairs nog best lastig worden qua tijd.
Dus eigenlijk bevoordeel je op deze manier de mensen met (te)veel vrije tijd of degene met teveel gold/geld om gold te kopen.
DKP... Wat ben ik blij dat ik in een guild zit waar dit niet nodig is. In vanilla WoW wel nog met DKP gewerkt en er was altijd wel commentaar van dit en dat. Ieder systeem heeft zijn voor- en nadelen. Wij doen gewoon Need/Greed en als er eventueel discussie kan zijn als een item nu wel healing of DPS is dan zegt de RL gewoon: dit is een healing item, dus de healers needen en de dps'ers mogen greeden. Dit komt eigenlijk amper voor. Het nadeel van dit systeem is dat met je de geluksfactor zit, maar aangezien geluk voor iedereen evenveel telt, kan je daar ook niet over discussiëren. Ik heb zeker al 20 Sarth runs gedaan en nog nooit de dragon hide bag mogen looten (fear my imba roll skills
): ik zou kunnen gaan zeuren dat ik er nu wel eindelijk eens recht op heb, maar... BOEIE!!! Anderzijds dropte Kel'Thuzad Death's Bite en mocht ik als DK Tank ook op die 2H needen, alhoewel het duidelijk een DPS wapen is (en die won ik dan nog ook). Niemand die daar over zeurt. En zo heb ik het liefst. Gear is bij ons in de guild ondergeschikt aan samen spelen en instances doen.
Dus volgens uw redenering is het best ok dat sommigen zonder food/flasks naar de raid komen?M1lamb3r schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:24:
[...]
Helaas is de AH niet gratis, dus die zal toch of mats moeten farmen, of gold moeten farmen ervoor. En als je al 40u/week werkt kan dat icm repairs nog best lastig worden qua tijd.
Dus eigenlijk bevoordeel je op deze manier de mensen met (te)veel vrije tijd of degene met teveel gold/geld om gold te kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door DarthDavy op 20-04-2009 16:36 ]
Werkt wel, alleen worden de fights niet gesplits per boss, wipe etc.Hydra schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:10:
De daardoor is zeer lastig om te zien wat er op wipe nu gebeurde etc.
Heb ergens geruchten gehoord dat niet meer verder ontwikkeld wordt, en aangezien Ulduar daar nog niet opgesplits wordt per boss ga ik van uit dat het ook niet meer komt.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Met een paar dailies per dag kan je goed rondkomen hoor. Daar heb je niet veel tijd voor nodig. Als je dat niet kan combineren met je raid times dan zou je eens moeten bedenken of je wel zoveel zou moeten raiden, of eens een keer een dagje overslaan ofzo.M1lamb3r schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:24:
[...]
Het is maar net hoe je je tijd indeelt en daar ben je zelf bij. Besides, Flasks zijn nog best wel nodig zolang je Ulduar nog niet goed op farm hebt imo.
Nee helemaal niet, er is echter een verschil tussen unbuffed naar de raidkomen, of dkp geven voor om buffs te maken. Overigens denk ik dat ik zijn post verkeerd gelezen heb in 1e instantie, ik dacht namelijk dat hij bedoelde om dkp te geven als je een x aantal pots/mats inlevert bij de bank, en niet zoals ik net las dkp geven om gebuffed te raiden.DarthDavy schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:34:
Dus volgens uw redenering is het best ok dat sommigen zonder food/flasks naar de raid komen?
Mja als ik al hoor dat een MT bij ons 1400g aan repaircosts heeft na 4 dagen ulduar whipen haal je dat niet met een "paar" dailys per dag.redfoxert schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:37:
[...]
Met een paar dailies per dag kan je goed rondkomen hoor. Daar heb je niet veel tijd voor nodig. Als je dat niet kan combineren met je raid times dan zou je eens moeten bedenken of je wel zoveel zou moeten raiden, of eens een keer een dagje overslaan ofzo.
Het is maar net hoe je je tijd indeelt en daar ben je zelf bij. Besides, Flasks zijn nog best wel nodig zolang je Ulduar nog niet goed op farm hebt imo.
Ik zou dan overigens eerder -dkp geven voor het niet buffed raiden als +dkp voor het wel buffed raiden.
[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 20-04-2009 16:45 ]
Oh! Dat van die feasts wist ik niet, relaxed! Ga ik er daar wat van grinden voor de volgende runs!redfoxert schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:18:
Farmen kan ook vanaf de AH
De "slackers" heb je in elke guild en op deze manier, door ze een extra incentive te geven kan je ze misschien wel pushen om toch die flasks mee te nemen. Feasts worden bij ons in de regel wel door de guild geregeld, ze zijn nu ook nog eens non-soulbound geworden dus het is helemaal easy geworden ze centraal te managen. Je moet ze wel laten eten natuurlijkGister moest ik 5 mensen continu herinneren aan het feit dat er of een pig of een vis op de grond lag om te eten, anders zouden ze er niet eens aan denken. Die 5 staan bij mij op de nominatie lijst in ieder geval om niet meer mee te nemen op progression runs.
Wat betreft het stimuleren van 'slackers': slackers stimuleer je hoogstens om gold te kopen en daarmee materials op de AH te kopen.
Ja, dit werkt prima, totdat er een nieuwe speler bij de guild komt, en opeens een zwik items wint die de mensen die er een tijd bij zitten graag willen hebben. Drama ensues.DarthDavy schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:34:
DKP... Wat ben ik blij dat ik in een guild zit waar dit niet nodig is. In vanilla WoW wel nog met DKP gewerkt en er was altijd wel commentaar van dit en dat. Ieder systeem heeft zijn voor- en nadelen. Wij doen gewoon Need/Greed en als er eventueel discussie kan zijn als een item nu wel healing of DPS is dan zegt de RL gewoon: dit is een healing item, dus de healers needen en de dps'ers mogen greeden. Dit komt eigenlijk amper voor. Het nadeel van dit systeem is dat met je de geluksfactor zit, maar aangezien geluk voor iedereen evenveel telt, kan je daar ook niet over discussiëren. Ik heb zeker al 20 Sarth runs gedaan en nog nooit de dragon hide bag mogen looten (fear my imba roll skills): ik zou kunnen gaan zeuren dat ik er nu wel eindelijk eens recht op heb, maar... BOEIE!!! Anderzijds dropte Kel'Thuzad Death's Bite en mocht ik als DK Tank ook op die 2H needen, alhoewel het duidelijk een DPS wapen is (en die won ik dan nog ook). Niemand die daar over zeurt. En zo heb ik het liefst. Gear is bij ons in de guild ondergeschikt aan samen spelen en instances doen.
[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 20-04-2009 16:47 ]
SORRY ?! Da's 140 wipesM1lamb3r schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:44:
[...]
Mja als ik al hoor dat een MT bij ons 1400g aan repaircosts heeft na 4 dagen ulduar whipen haal je dat niet met een "paar" dailys per dag.
Dat is toch echt wel hardcore raiden als je het mij vraagt, of je wiped gewoon zo enorm veel omdat je de trash al niet eens aan kan
Een wipe kost bij mij, ik ben ook een MT, zo'n 10G repairs gemiddeld. Dan moet ik al 140 keer wipen op een boss die 10 minuten duurt etc, zeg 5 tries per uur. 28 uur wipen ... Ik mag hopen dat ze Yogg-Saron dan al om hebben gelegd in die tijd
Cartographer is een soort bundel met maps, waypoints, zone info, guild position enz. (in totaal 13) Wat je niet nodig hebt/niet wil zet je gewoon uit.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:16:
[...]
is dat met een addon voor cartographer erbij?
ps. ik heb je ff toegevoegd op msn, wil je accepteren?
Zelf heb ik dat world map covered uitgezet. (ik moet het dus exploren voor ik het zie) Nu ik bijna 80 ben, ben ik al een beetje die world explorer aan het halen. Dan is kunnen zien wat je nog moet wel handig.
Mja hij heeft dacht ik zo'n 15g per whipe, dan verlaagt het al naar 93 whipes, en je whiped niet altijd op 10minuten he, doorgaans als je whiped is het in het begin van een fightredfoxert schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:48:
[...]
SORRY ?! Da's 140 wipes
Dat is toch echt wel hardcore raiden als je het mij vraagt, of je wiped gewoon zo enorm veel omdat je de trash al niet eens aan kan
Een wipe kost bij mij, ik ben ook een MT, zo'n 10G repairs gemiddeld. Dan moet ik al 140 keer wipen op een boss die 10 minuten duurt etc, zeg 5 tries per uur. 28 uur wipen ... Ik mag hopen dat ze Yogg-Saron dan al om hebben gelegd in die tijd
Voordat je terug bent ... all in all heb je een 5 tries per uur. Misschien 6-7 als je helemaal op elkaar bent ingespeeld.M1lamb3r schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:01:
[...]
Mja hij heeft dacht ik zo'n 15g per whipe, dan verlaagt het al naar 93 whipes, en je whiped niet altijd op 10minuten he, doorgaans als je whiped is het in het begin van een fight
Dan nog is 1400G aan repairs VEEL
#$*(&#*($& Death's bite en @*$&#*% Betrayer. F#ck KT inmiddels ben er weer van over de zeik als ik eraan denk. 0 drops, en de volgende instance is er alweer. Niet dat 't boeit dus, wel fokking frustrerend. Zelfde met Perditions... en... en...DarthDavy schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:34:
DKP... Wat ben ik blij dat ik in een guild zit waar dit niet nodig is. In vanilla WoW wel nog met DKP gewerkt en er was altijd wel commentaar van dit en dat. Ieder systeem heeft zijn voor- en nadelen. Wij doen gewoon Need/Greed en als er eventueel discussie kan zijn als een item nu wel healing of DPS is dan zegt de RL gewoon: dit is een healing item, dus de healers needen en de dps'ers mogen greeden. Dit komt eigenlijk amper voor. Het nadeel van dit systeem is dat met je de geluksfactor zit, maar aangezien geluk voor iedereen evenveel telt, kan je daar ook niet over discussiëren. Ik heb zeker al 20 Sarth runs gedaan en nog nooit de dragon hide bag mogen looten (fear my imba roll skills): ik zou kunnen gaan zeuren dat ik er nu wel eindelijk eens recht op heb, maar... BOEIE!!! Anderzijds dropte Kel'Thuzad Death's Bite en mocht ik als DK Tank ook op die 2H needen, alhoewel het duidelijk een DPS wapen is (en die won ik dan nog ook). Niemand die daar over zeurt. En zo heb ik het liefst. Gear is bij ons in de guild ondergeschikt aan samen spelen en instances doen.
[...]
Dus volgens uw redenering is het best ok dat sommigen zonder food/flasks naar de raid komen?
Wij gebruiken EQDKP geloof ik, fixed values voor items (varienerend van 25-50 dkp geloof ik). Hoogste dkp die em wil krijgt hem. DKP krijg je per uur en bosskill geloof ik. Werkt prima, als er nou ook es wat zou droppen om het te spenderen...
Voor 10 mans gewoon rollen overigens.
Wij zijn een casual guild maar als mensen mee willen raiden moeten ze ook buffed komen. Hielden we voor Naxx niet in de gaten, want ja who cares met twee vingers in je neus, maar voor Ulduar maakt 't wel degelijk uit. Ben je raider: buffs mee. Ben je casual en wil je meeraiden: kan, maar buffs mee. Hebben we te weinig mensen en vragen we wat casuals mee: dan liever wel maar hebben ze 't niet klaar, soit, allang blij dat we door kunnen
We gebruiken gewoon addons om mensen zonder buffs ff voor lul te zetten in de raid, werkt ook goed
[ Voor 13% gewijzigd door porn* op 20-04-2009 17:21 ]
Bnet pindle#2913
Niet weer de hele DKP wel/niet wat voor etc discussie plx.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wo/DO/Vrij/Zo continue aan het raiden geweest (10 en 25man) waarvan een hoop zonder te weten hoe of wat.redfoxert schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:15:
[...]
Voordat je terug bent ... all in all heb je een 5 tries per uur. Misschien 6-7 als je helemaal op elkaar bent ingespeeld.
Dan nog is 1400G aan repairs VEEL
We wiped alot (vraag maar ff niet hoeveel wipes op Council 10man
Bah, ik wil af van wat spelers in ons progress team.
We hebben 3 mages die alledrie fuck all aan damage doen en bovendien hun achterwerk nog niet zouden kunnen vinden als ze het uitgestippeld zouden krijgen op een kaart. Een van onze warlocks deed altijd heel aardige damage in Naxx maar nu in Ulduar staat hij net boven de tanks. En dan heb ik het nog niet eens over twee van onze pally healers en één van onze holy priests. Die twee pallies doen nog niet de helft aan healing van wat onze top holy pally doet en die holy priest is gespect in lolwell maar niet in een gratis instant flash heal bij iedere crit. Mensen door Naxx carryen ging nog wel, maar nu in Ulduar heb ik er geen zin meer in. Ik wou dat recruiten wat lekkerder liep. 
Oh, en nog erger: twee van mijn mede-officers (eentje is zelfs GM) presteren ook nogal ondermaats.

Oh, en nog erger: twee van mijn mede-officers (eentje is zelfs GM) presteren ook nogal ondermaats.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hmm ik heb sinds Ulduar eigenlijk weer mn interesse verloren voor WoW. Zo lijkt het tot nu toe iedere expansion wel te gaan. Levelen en nieuwe content is leuk, dan weer even raiden. En dan komt de aaneenschakeling van raiden en gear vervangen weer en ben ik het zat...
Binnenkort maar weer eens alles verkopen wat ik heb en mn account parkeren tot de volgende expansion
Binnenkort maar weer eens alles verkopen wat ik heb en mn account parkeren tot de volgende expansion
En een nieuwe toon levellen vind je niet leuk? Ik had met mijn eerste 80 nog niet alles gezien in questland en ben daardoor met mijn tweede toon begonnen in de gebieden die ik bij de eerste (deels) had overgeslagen. Zo ben ik begonnen in Borean en daarna meteen doorgegaan naar Dragonblight en Grizzly Hills. Het andere startgebied is hij nog niet eens geweest. Zo zal ik later ook Storm Peakes ingaan omdat ik die ook had overgeslagen met de eerste.Bosmonster schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 06:18:
Hmm ik heb sinds Ulduar eigenlijk weer mn interesse verloren voor WoW. Zo lijkt het tot nu toe iedere expansion wel te gaan. Levelen en nieuwe content is leuk, dan weer even raiden. En dan komt de aaneenschakeling van raiden en gear vervangen weer en ben ik het zat...
Blijft zat te doenvind ik persoonlijk, Argent Tournament lijkt me ook leuk om mee te beginnen.
When all else fails, resurrect and start over
Mijn main heeft alle quests gedaan die er te doen zijn
Niet zo'n zin dat nog een keer te doen.
Argent Tournament vond ik niet veel aan eerlijk gezegd. Eigenlijk een groot grind-fest cq timesink.
Argent Tournament vond ik niet veel aan eerlijk gezegd. Eigenlijk een groot grind-fest cq timesink.
Levelen naar het maximum level is, als je het eenmaal één of twee keer gedaan hebt, alleen maar tijdverspilling. Het is grotendeels bedoeld om je karakter en het spel te leren kennen, maar na 40 levels weet ik ook wel hoe een toon speelt en het spel ken ik ook allang. Levelen is stom en saai als je alle quests kan dromen.
Het Argent Tournament is ook wel geinig, maar niet lang. 't Is leuk zolang het nieuw is.
Ik ben allang blij dat ik nog steeds lol heb in het raiden, al merk ik wel dat dat minder wordt. Komt overigens niet door het spel zelf, maar door het feit dat we minder goeie spelers meeslepen bij gebrek aan beter.
Ik ben allang blij dat ik nog steeds lol heb in het raiden, al merk ik wel dat dat minder wordt. Komt overigens niet door het spel zelf, maar door het feit dat we minder goeie spelers meeslepen bij gebrek aan beter.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Lijkt me juist wel leuk om bij het Argent Tournament "mee te werken" aan de bouw van het Colloseum en wat nieuwe onderdelen, zoals met je lans beuken, te doen. Ik vind bijvoorbeeld geen reet aan pvp, maar een gevecht later met paard en lans lijkt me wel weer leuk om te doen.
Maar goed, ik heb nog niet eens alle instances gedaan. Laat staan alle raids
Overigens vind ik het best een verschil of ik een quest moet doen met een feral druid, een DK of een priest. Speelt toch weer anders.
Overigens vind ik het best een verschil of ik een quest moet doen met een feral druid, een DK of een priest. Speelt toch weer anders.
Kom maar terug als je alle quests gedaan hebt en alle instances 20 keer-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 07:31:
Lijkt me juist wel leuk om bij het Argent Tournament "mee te werken" aan de bouw van het Colloseum en wat nieuwe onderdelen, zoals met je lans beuken, te doen. Ik vind bijvoorbeeld geen reet aan pvp, maar een gevecht later met paard en lans lijkt me wel weer leuk om te doen.
Dat probleem heb ik nou ook, iedereen keek uit naar Ulduar maar ik had zoiets van ..'ja ok...?' Ben zelf nog niet eens in Ulduar geweest behalve met openings 'crash' dag (oh de goeie oude dagen). Maarja iedereen loopt dan te mekkeren 'Ja maar er zijn ook achievements!!!' en achievements boeien me niet echt alleen als ik er niets speciaals voor hoef te doen ik bedoel ben alleen in het begin 1-2 keer dood gegaan bij heigan/thaddius (film kijken + wow gaat soms niet samen).Bosmonster schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 06:18:
Denk dat ik gewoon geen zin heb om te wachten op een paar die 10000x iets moeten doen om het door te krijgen, ik bedoel na ~20-25 raids nogsteeds mensen die dood gaan bij heigan/thaddius door elke keer dezelfde fout?
Uit 'verveling' ben ik mijn rogue toen maar gaan levelen en die is nu lvl80 (450mining/JC) en het is leuk om te spelen, ik heb geen super gear ofzo maar het is een aangename afwisseling van mijn shaman .
Het levelen op mijn rogue ging ook een stuk sneller dan op shaman, ~3 dagen van 70 naar 80, heb nu ook wel bijna elke quest gedaan die ik tegenkwam, borean->fjord->dragonblight->grizzly->sholazar en ik was lvl 80, op shaman moest ik ook nog peaks en een flink deel icecrown doen om 80 te halen, en dan had ik zul'drak ook nog gedaan en dat snap ik niet helemaal. Misschien dat max rested+10%xp shoulders echt zoveel uitmaken.
Misschien dat ik deze week eens in Ulduar ga kijken, als het niets is ga ik mijn priest wel levelen enige nadeel van priest is gewoon dat dit een pre-tbc char is en er toen nog niet zo met rep gesmeten werdt als nu, ben niet eens exalted met undercity als undead zijnde maarja door raiden op shaman is deze een beetje in de achtergrond gebleven in TBC had ik wel 3 lvl 70's..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dagboekje,
Gisteren niet heel veel gedaan. De Glyph of Life Tap stond voor 179G op de AH... Je kunt wel eeuwig blijven wachten tot de prijs enigszins 'normaal' is, maar ik heb hem maar gewoon gekocht. Even wat dailies doen of herbs farmen en het is zo weer terug verdiend. Meteen even uitgetest op een dummy en het maakt echt behoorlijk uit! Toen ik nog de Glyph of Immolate had deed ik op een dummy zo'n 2800-2900 DPS (selfbuffed met Firestone en Fel Armor). Na de Immo glyph vervangen te hebben door Life Tap deed ik zo'n 2900-3000 DPS. Niet verkeerd en het maakt je rotatie ook net weer een beetje interessanter
.
Om het verversen van de Life Tap buff wat simpeler te maken heb ik in DoTimer een notification aangemaakt die via SCT een herinneringsberichtje op het scherm tovert voor het verversen, 1 sec voor het aflopen van de buff. In de praktijk zal ik hem wel vaker moeten verversen dan 1x in de 20 sec, anders ga ik OOM. Ik ga dat dus nog wat verder optimaliseren om de ververs-tijd zó te krijgen dat ik niet OOM ga. Bijkomend voordeel is dat je dan ook nog meer uptime hebt van de 4xT7 setbonus, dus wellicht dat dat de DPS ook nog wat verbeterd.
@Bokkie:
Ook heb ik eens getest wat een handige afstand is om een 1:1 weave Incinerate/Soul Fire te doen (de heroic dummy staat permanent tussen de 1% en 5% health, dus da's handig
). Na wat proberen bleek dat ik gewoon op 30y moet gaan staan en dan werkt het perfect. Dus dank voor de tip
.
Gisteren niet heel veel gedaan. De Glyph of Life Tap stond voor 179G op de AH... Je kunt wel eeuwig blijven wachten tot de prijs enigszins 'normaal' is, maar ik heb hem maar gewoon gekocht. Even wat dailies doen of herbs farmen en het is zo weer terug verdiend. Meteen even uitgetest op een dummy en het maakt echt behoorlijk uit! Toen ik nog de Glyph of Immolate had deed ik op een dummy zo'n 2800-2900 DPS (selfbuffed met Firestone en Fel Armor). Na de Immo glyph vervangen te hebben door Life Tap deed ik zo'n 2900-3000 DPS. Niet verkeerd en het maakt je rotatie ook net weer een beetje interessanter
Om het verversen van de Life Tap buff wat simpeler te maken heb ik in DoTimer een notification aangemaakt die via SCT een herinneringsberichtje op het scherm tovert voor het verversen, 1 sec voor het aflopen van de buff. In de praktijk zal ik hem wel vaker moeten verversen dan 1x in de 20 sec, anders ga ik OOM. Ik ga dat dus nog wat verder optimaliseren om de ververs-tijd zó te krijgen dat ik niet OOM ga. Bijkomend voordeel is dat je dan ook nog meer uptime hebt van de 4xT7 setbonus, dus wellicht dat dat de DPS ook nog wat verbeterd.
@Bokkie:
Ook heb ik eens getest wat een handige afstand is om een 1:1 weave Incinerate/Soul Fire te doen (de heroic dummy staat permanent tussen de 1% en 5% health, dus da's handig
Verwijderd
Gisteren voor het eerst OS met drakes gedaan op normal. We hadden Tenebron en Shadron in leven gelaten; dat bleek waarschijnlijk een verkeerde keuze. De dps was nog wat te laag en Tenebron was te lang in leven.
Als ik het goed heb hebben we extra tijd op Tenebron als we Vesperon als tweede drake in leven laten?
Het was in iedergeval goed te zien dat dat niemand aan het eind van de avond in fissures stond en door firewalls werd geraakt. Het enige probleem was eigenlijk gear en daardoor te lage dps. op af en toe een foutje na bij de pogingen waren de enige firewalls en fisures namelijk zelfmoord pogingen nadat de tank was overleden om sneller te kunnen herstarten. (Te lang tenebron, shadron en shadrons add samen is wel dodelijk voor de tank, de eerste breath over leeft hij wel,de tweede ging redelijk en dat we een derde kregen met al deze dingen in leven is er eigenlijk 1 te veel)
Maar potverdorie wat is dat een leuk gevecht zo. OS is van vervelendste naar leukste Raid tot nu toe gepromoveerd. Ik kan niet wachten tot we betere gear hebben.
Als ik het goed heb hebben we extra tijd op Tenebron als we Vesperon als tweede drake in leven laten?
Het was in iedergeval goed te zien dat dat niemand aan het eind van de avond in fissures stond en door firewalls werd geraakt. Het enige probleem was eigenlijk gear en daardoor te lage dps. op af en toe een foutje na bij de pogingen waren de enige firewalls en fisures namelijk zelfmoord pogingen nadat de tank was overleden om sneller te kunnen herstarten. (Te lang tenebron, shadron en shadrons add samen is wel dodelijk voor de tank, de eerste breath over leeft hij wel,de tweede ging redelijk en dat we een derde kregen met al deze dingen in leven is er eigenlijk 1 te veel)
Maar potverdorie wat is dat een leuk gevecht zo. OS is van vervelendste naar leukste Raid tot nu toe gepromoveerd. Ik kan niet wachten tot we betere gear hebben.
Poos geleden dat ik hier gepost heb, maar aangezien er (vorige week?) aangegeven werd dat er meer is dan raiden en dat dit misschien ook leuk is om over te posten, mijn ervaring van gisteravond maar even intikken.
Aangezien het zondag pasen was in Griekenland (rare lui
) hebben we gisteravond "eieren" geraapt. Wat was de bedoeling? Op het guildforum werd bij de aanvang van het event een lijst gepost met items die je moest verzamelen, AH en /2 gebruik was verboden (lastig te controlleren maar volgens mij is hier geen misbruik van gemaakt, event leader stond /2 te screenen en ja dat heb ik getest) als je iets op de bank had staan mocht je dit wel gebruiken (alleen van je karakter waar je op ingelogd was dus geen switching naar je banker ofzo). Voordat we begonnen de mensen die gesigned hadden verdeeld in groepen doormiddel van /roll, 3 personen per groep. Komen natuurlijk de beide mages in 1 groep 
Om het eier rapen toch een beetje kracht bij te zetten moesten er giant eggsx5 geloot worden, ik ben dus vanuit Dalaran maar naar CoT geportalled. Daarna een vriend gevraagd de door mij gekilde devilsaur te skinnen en dat was item 2 van de lijst. De andere twee groepsleden waren ondertussen in Northrend en Outland items aan het verzamelen. Het event zou drie uur duren, maar ja dingetjes uitleggen ingame voice chat die eerst niet werkte enzo maakte dat we zo'n 2.5 uur hadden om alles te verzamelen.
Uiteindelijk om 0:00 moest iedereen weer in Dalaran in de ruimte van het mage tower balkon verzamelen en de items traden met de event organizers, BoP items (zoals daily fishing reward uit Outland, die doet toch niemand meer) mochten via do not trade getoont worden.
Onze groep had 24 items van de 31 verzameld en we waren de 820g prijzengeld (5g per persoon inleg en 750g als prijzengeld vooraf) al aan het verdelen. Zijn we gewoon 4/4 geworden
. De groep met de mages was 2e I lolled. De groep van de guildleader heeft gewonnen met 31/31 items "I smell bribes"
.
Al met al was het dikke pret zowel onderling als in /g, er waren zelfs mensen die nog zone discover achievements gehaald hebben. Iedereen was het er wel over eens dat het voor herhaling vatbaar is, al mag het wat mij betreft iets eerder beginnen en eindigen /yawn
Aangezien het zondag pasen was in Griekenland (rare lui
Om het eier rapen toch een beetje kracht bij te zetten moesten er giant eggsx5 geloot worden, ik ben dus vanuit Dalaran maar naar CoT geportalled. Daarna een vriend gevraagd de door mij gekilde devilsaur te skinnen en dat was item 2 van de lijst. De andere twee groepsleden waren ondertussen in Northrend en Outland items aan het verzamelen. Het event zou drie uur duren, maar ja dingetjes uitleggen ingame voice chat die eerst niet werkte enzo maakte dat we zo'n 2.5 uur hadden om alles te verzamelen.
Uiteindelijk om 0:00 moest iedereen weer in Dalaran in de ruimte van het mage tower balkon verzamelen en de items traden met de event organizers, BoP items (zoals daily fishing reward uit Outland, die doet toch niemand meer) mochten via do not trade getoont worden.
Onze groep had 24 items van de 31 verzameld en we waren de 820g prijzengeld (5g per persoon inleg en 750g als prijzengeld vooraf) al aan het verdelen. Zijn we gewoon 4/4 geworden
Al met al was het dikke pret zowel onderling als in /g, er waren zelfs mensen die nog zone discover achievements gehaald hebben. Iedereen was het er wel over eens dat het voor herhaling vatbaar is, al mag het wat mij betreft iets eerder beginnen en eindigen /yawn
Ik denk dat je dan heel lang kunt wachten, ik ben niet zo snelBosmonster schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 07:41:
[...]
Kom maar terug als je alle quests gedaan hebt en alle instances 20 keer
Vandaag geen dagboekje van mij, maar van mijn vriendin.
M'n vriendin staat gisteren vijf minuutjes te vissen in Northrend. Na een visje of vijf hoor ik plotseling: "He, ik heb een schilpad opgevist." Ik ga op haar scherm kijken en ja hoor. Mijn vriendin is de gelukkige bezitster van de "extremely rare turtle mount".
In haar opinie is die dus niet extremely rare, want na vijf minuten had ze hem al.
M'n vriendin staat gisteren vijf minuutjes te vissen in Northrend. Na een visje of vijf hoor ik plotseling: "He, ik heb een schilpad opgevist." Ik ga op haar scherm kijken en ja hoor. Mijn vriendin is de gelukkige bezitster van de "extremely rare turtle mount".
In haar opinie is die dus niet extremely rare, want na vijf minuten had ze hem al.
Verwijderd
Leuke event die moet ik onthouden voor volgend jaarNoEinstein schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:25:
Poos geleden dat ik hier gepost heb, maar aangezien er (vorige week?) aangegeven werd dat er meer is dan raiden en dat dit misschien ook leuk is om over te posten, mijn ervaring van gisteravond maar even intikken.
Aangezien het zondag pasen was in Griekenland (rare lui) hebben we gisteravond "eieren" geraapt.
*knip*
Goedemorgen iedereen,
Gisteravond een leuke raid gehad. We hebben Thorim, Hodir en Freya down in 25 man. Hiermee zijn wij nog steeds de no.1 alliance guild progresswise op onze server. Ik ben benieuwd naar vanavond.
Gisteravond een leuke raid gehad. We hebben Thorim, Hodir en Freya down in 25 man. Hiermee zijn wij nog steeds de no.1 alliance guild progresswise op onze server. Ik ben benieuwd naar vanavond.
No guts, no glory!
Gister HoL geprobeerd. Tot Loken ging het goed, wel paar keer gewhiped door de lock. Hij kon niet om de trash mobs heen lopen en pullde 3 groepen tegelijk. Toen we aankwamen bij Loken aankwamen ging de lock weer dood. Hij moest gaan repairen en toen crashte zijn pc. Hebben we een half uur gewacht op hem, wil hij stoppen. Ik aangeboden om een priest te regelen zodat de heal pala kon dpsen, hoefde dat niet. Dan niet. Hebben we nog een keer Loken geprobeerd, maar zonder succes.
Gelukkig wel gister 78 gedingt en explore northrend gehaald. Nu al halverwegen naar 79, vandaag gelukkig vroeg klaar. Kan ik nog even 79 aantikken en hopelijk ook 80. Jammer dat ik net het laatste stukje naar 80 niet meer rested ben. Dat is best kut, ik heb namelijjk 3-4 weken in de stad doorgebracht.
Gelukkig wel gister 78 gedingt en explore northrend gehaald. Nu al halverwegen naar 79, vandaag gelukkig vroeg klaar. Kan ik nog even 79 aantikken en hopelijk ook 80. Jammer dat ik net het laatste stukje naar 80 niet meer rested ben. Dat is best kut, ik heb namelijjk 3-4 weken in de stad doorgebracht.
Hoi,
Gisteren verder gegaan met Naxx, was snel afgelopen, we kwamen niet verder op Patch en op de eerste boss in military
. Toen met een andere guild als fill-up meegegaan naar OS, voor de heroic less-is-more achievement. Daar ook nog m'n Valorous hands mogen looten dus ik was de koning te rijk gisteren
. Is dit nou T7,5 of gewoon T7 btw?
Daarna nog HoL ingedoken. In heb begin hadden we best wel een fail group
. Een healer die ons niet kon healen, including zichzelf
. En een DK met een zooi epics die nog geen 1000 DPS eruit wist te halen
. Uiteindelijk die twee vervangen door nieuwe, een warrior die netjes goeie DPS deed en een halve epic gegearde healer die ons niet op Loken kon healen. Na 8(!) wipes op Loken maar gestopt. Had toen wel genoeg repair costs gemaakt.
Vandaag maar even wat dailies doen om gold te krijgen weer en wat sockets en gems en enchants regelen voor nieuwe gear
.
Gisteren verder gegaan met Naxx, was snel afgelopen, we kwamen niet verder op Patch en op de eerste boss in military

Daarna nog HoL ingedoken. In heb begin hadden we best wel een fail group

Vandaag maar even wat dailies doen om gold te krijgen weer en wat sockets en gems en enchants regelen voor nieuwe gear
Heroes is T7, Valorous is T7.5 of T7.10 zoals mensen t ook wel noemen.zwik schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:17:
Hoi,
Gisteren verder gegaan met Naxx, was snel afgelopen, we kwamen niet verder op Patch en op de eerste boss in military. Toen met een andere guild als fill-up meegegaan naar OS, voor de heroic less-is-more achievement. Daar ook nog m'n Valorous hands mogen looten dus ik was de koning te rijk gisteren
. Is dit nou T7,5 of gewoon T7 btw?
Daarna nog HoL ingedoken. In heb begin hadden we best wel een fail group. Een healer die ons niet kon healen, including zichzelf
. En een DK met een zooi epics die nog geen 1000 DPS eruit wist te halen
. Uiteindelijk die twee vervangen door nieuwe, een warrior die netjes goeie DPS deed en een halve epic gegearde healer die ons niet op Loken kon healen. Na 8(!) wipes op Loken maar gestopt. Had toen wel genoeg repair costs gemaakt.
Vandaag maar even wat dailies doen om gold te krijgen weer en wat sockets en gems en enchants regelen voor nieuwe gear.
Over valorous gesproken... gisteren voor de 1000e keer roll verloren op T7.5 shoulders. Als ze uberhaupt al droppen zit ik in een pug waar ik niks heb aan een hoge positie op de SKG-lijst. Doe ik een guild run, gaan de T7.5 shoulder token naar een druid voor zn 3e spec, maar geen protector tokens meer sinds de warriors en hunters voorzien zijn. Het goede nieuws is dat ik ze nu bijna van emblems kan kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-04-2009 09:26 ]
Dagboek,
Gisteren voor het eerst met de guild meegeweest naar EoE 10. Hier was al eerder een raid voor georganiseerd, maar toen hebben ze Malygos niet down gekregen. Vaak gestrand voor P3 al. Gisteren ging het een stuk beter gelukkig; we haalden de eerste keer al gelijk P3, maar faalden daar met de drakes. Dit ging zo een aantal wipes door, omdat we echt moesten wennen aan het bewegen met die drakes en dit met z'n alleen synchroon. Uiteindelijk met de /follow macro ging dat vrij goed.
Al onze tries kregen we hem slechts tot ongeveer 25%, totdat iedereen ineens de drakes door kreeg en we lekker door konden spammen in P3. Enrage timer kwam steeds dichterbij en we moesten nog 1% ofzo toen deze om was, gelukkig nog wel neergekregen met 3 of 4 mensen levend. Cool! Helaas niks kunnen looten, wel de achievement binnen natuurlijk.
Moet zeggen dat ik P1 en P2, met mijn zeer beperkte raid ervaring (nog niet eens Naxx 10 geheel gezien), echt niet moeilijk vond. P3 was wel even wennen, ook al had ik geoefend met Aces High!
Gisteren voor het eerst met de guild meegeweest naar EoE 10. Hier was al eerder een raid voor georganiseerd, maar toen hebben ze Malygos niet down gekregen. Vaak gestrand voor P3 al. Gisteren ging het een stuk beter gelukkig; we haalden de eerste keer al gelijk P3, maar faalden daar met de drakes. Dit ging zo een aantal wipes door, omdat we echt moesten wennen aan het bewegen met die drakes en dit met z'n alleen synchroon. Uiteindelijk met de /follow macro ging dat vrij goed.
Al onze tries kregen we hem slechts tot ongeveer 25%, totdat iedereen ineens de drakes door kreeg en we lekker door konden spammen in P3. Enrage timer kwam steeds dichterbij en we moesten nog 1% ofzo toen deze om was, gelukkig nog wel neergekregen met 3 of 4 mensen levend. Cool! Helaas niks kunnen looten, wel de achievement binnen natuurlijk.
Moet zeggen dat ik P1 en P2, met mijn zeer beperkte raid ervaring (nog niet eens Naxx 10 geheel gezien), echt niet moeilijk vond. P3 was wel even wennen, ook al had ik geoefend met Aces High!
Neem aan dat dat de nieuwe sets Valorous T8 is en Conqueror's T8.1 / T8.5 dan ?SnoeiKoei schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:21:
[...]
Heroes is T7, Valorous is T7.5 of T7.10 zoals mensen t ook wel noemen.
Over valorous gesproken... gisteren voor de 1000e keer roll verloren op T7.5 shoulders. Als ze uberhaupt al droppen zit ik in een pug waar ik niks heb aan een hoge positie op de SKG-lijst. Doe ik een guild run, gaan de T7.5 shoulder token naar een druid voor zn 3e spec, maar geen protector tokens meer sinds de warriors en hunters voorzien zijn. Het goede nieuws is dat ik ze nu bijna van emblems kan kopen.
Updatetje,
Gisteren vroeg de guild me voor Sarth 25. (geen drakes) dit was voor mij een first en dus was ik wel happy. We hadden idd een groep van 25 man en we deden dus een run. Helaas maakte ik een beginersfout want een blastwave gooide me de lava in (waar ik dus te dichtbij stond als DPS-er) en ik ging snel neer (op pakweg75%) desalniettemin bracht de guild Sart tot pakweg 20% voordat de raid werd gewiped door een horde van Lava elementals. Dus nog een try (zou ook de laatste zijn want ze waren al even bezig).
Deze keer deed ik het beter op 15% sneuvelde ik door Lava Elementals en niet genoeg verdediging van mijzelf en healing op mij. Op 10% werd helaas de groep weer gewiped door een flood van Lava Elementals. Maar het lukt vast nog wel een keer vanaaf ofzo.
Daarna WG gedaan, gewonnen met defense dus weer meer honor points, shoulshards enzo. Daarna aan de gebruikelijke PuG VoA25 toe gekomen. Niet de nieuwe baas maar de oude gepakt. Ook deze ging neit goed, ik overleefde het tot pakweg 10% daarna ging ik dood en een minuut later ofzo sloeg de enrage aan (we deden dus niet genoeg damage).
Maar mijn DPS is flink omhoog geschoten!
Bij Sart 25 Heroic deed ik 1600DPS
Bij VOA 25 deed ik ruim 1700 DPS
Nogsteeds niet boven de 2k, maar gezien ik verkeerd ge-gemmed blijk te zijn (haste ipv hit) en slecht 5 van mijn items epic zijn en ik mijn off-hand dom genoeg leeg heb gelaten momenteel denk ik dat het wel goed komt.
Gisteren vroeg de guild me voor Sarth 25. (geen drakes) dit was voor mij een first en dus was ik wel happy. We hadden idd een groep van 25 man en we deden dus een run. Helaas maakte ik een beginersfout want een blastwave gooide me de lava in (waar ik dus te dichtbij stond als DPS-er) en ik ging snel neer (op pakweg75%) desalniettemin bracht de guild Sart tot pakweg 20% voordat de raid werd gewiped door een horde van Lava elementals. Dus nog een try (zou ook de laatste zijn want ze waren al even bezig).
Deze keer deed ik het beter op 15% sneuvelde ik door Lava Elementals en niet genoeg verdediging van mijzelf en healing op mij. Op 10% werd helaas de groep weer gewiped door een flood van Lava Elementals. Maar het lukt vast nog wel een keer vanaaf ofzo.
Daarna WG gedaan, gewonnen met defense dus weer meer honor points, shoulshards enzo. Daarna aan de gebruikelijke PuG VoA25 toe gekomen. Niet de nieuwe baas maar de oude gepakt. Ook deze ging neit goed, ik overleefde het tot pakweg 10% daarna ging ik dood en een minuut later ofzo sloeg de enrage aan (we deden dus niet genoeg damage).
Nogsteeds niet boven de 2k, maar gezien ik verkeerd ge-gemmed blijk te zijn (haste ipv hit) en slecht 5 van mijn items epic zijn en ik mijn off-hand dom genoeg leeg heb gelaten momenteel denk ik dat het wel goed komt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Razorscale heroic down
Lekker intens gevecht met een strakke enrage timer.
Na de hele avond te hebben lopen wipen en een aantal keer 2 en 3% te hebben gezien moest hij gewoon down
We kwamen net wat DPS tekort, na de eerste landing zat hij op 77% en na de tweede landing op 56%
Diep in de enrage ging hij toen ook neer, ene tank na de andere sneuvelde maar gelukkig was er nog genoeg dps op.
Tactics die we gebruikte:
3 tanks (links midden rechts) en daarbij 3 groepen DPS (ranged en melee gemixed)
Prio op de chainlightning dude als er geen sentinal up is (als die up is melee wegwezen tank deze laten oppakken en ranged moet deze neerhalen)
Zodra p2 gaat beginnen tank deze laten oppakken, resterende adds doden en als een gek die lompe draak neernuken ;D

Lekker intens gevecht met een strakke enrage timer.
Na de hele avond te hebben lopen wipen en een aantal keer 2 en 3% te hebben gezien moest hij gewoon down
We kwamen net wat DPS tekort, na de eerste landing zat hij op 77% en na de tweede landing op 56%
Diep in de enrage ging hij toen ook neer, ene tank na de andere sneuvelde maar gelukkig was er nog genoeg dps op.
Tactics die we gebruikte:
3 tanks (links midden rechts) en daarbij 3 groepen DPS (ranged en melee gemixed)
Prio op de chainlightning dude als er geen sentinal up is (als die up is melee wegwezen tank deze laten oppakken en ranged moet deze neerhalen)
Zodra p2 gaat beginnen tank deze laten oppakken, resterende adds doden en als een gek die lompe draak neernuken ;D
Goede morgen GoTers,
Gister heb ik niet zoveel gedaan. Eigenlijk alleen even een CoS timed run met wat guildies. Ik wilde graag kijken of mijn bro (arms warrior – 12 weken niet geraid) nog een beetje damage deed. De groep bestond uit: Warrior tank, arms warrior (bro), rogue (onze top dps), dk (altje) en ik (holy priest). We haalden de timer makkelijk ookal deed de alt maar 1400 dps.
Resultaat: een blije guildie met een draakje, ik won een inscription boekje a 1500G (kan ik mooi mn repairs mee betalen!), en twee raidleader overtuigd dat mijn bro een goede aanvulling is in Ulduar! Dat is mooi, want we kunnen de dps goed gebruiken!
De guild heeft gister op 10man de council en razorscale neergehaald, prima progress vind ik zelf. Toen we zaterdag bij de council stonden had ik dit niet verwacht!
Hoe vinden andere priests holy tegenwoordig? Ik heb t gevoel dat we NOG krachtiger zijn geworden – heeeeurlijk!
Gister heb ik niet zoveel gedaan. Eigenlijk alleen even een CoS timed run met wat guildies. Ik wilde graag kijken of mijn bro (arms warrior – 12 weken niet geraid) nog een beetje damage deed. De groep bestond uit: Warrior tank, arms warrior (bro), rogue (onze top dps), dk (altje) en ik (holy priest). We haalden de timer makkelijk ookal deed de alt maar 1400 dps.
Resultaat: een blije guildie met een draakje, ik won een inscription boekje a 1500G (kan ik mooi mn repairs mee betalen!), en twee raidleader overtuigd dat mijn bro een goede aanvulling is in Ulduar! Dat is mooi, want we kunnen de dps goed gebruiken!
De guild heeft gister op 10man de council en razorscale neergehaald, prima progress vind ik zelf. Toen we zaterdag bij de council stonden had ik dit niet verwacht!
Hoe vinden andere priests holy tegenwoordig? Ik heb t gevoel dat we NOG krachtiger zijn geworden – heeeeurlijk!
Gezien iLvl neem ik aan van wel. Ik blijf de hunter T7/7.1 best 'ruk' vinden, een set bonus die 20% attackspeed geeft als je Viper aspect actief is. Die 3x dat ik tegen een boss naar viper aspect moet gaan gebruik ik altijd die aspd buff, of ik gebruik mijn pet (30% mana, 3min cooldown). Zeker nu met de vernieuwe mana sting tegen een mana-boss heb je je mana terug in no time.zwik schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:27:
[...]
Neem aan dat dat de nieuwe sets Valorous T8 is en Conqueror's T8.1 / T8.5 dan ?.
Gister enkel grote HC run gedaan, goeie mensen en slechts 1x een wipe. Uiteindelijk 7 HC's gedaan, geen enkele drop die ik nodig had. Nu had ik eerder uit naxx laatste boss die gun gehaald, wat een klote geluid geven die dingen

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2009 09:55 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet iemand trouwens hoe het komt dat 'Heroic: Mal'Ganis' verdwenen is uit de achievement voor title "Champion of the Frozen Wastes"? Heb de achievement voor CoT heroic nog wel gewoon staan (zelfs de timed achievement).
Met alleen Kel'Thuzad nog over als raid boss, zie ik wel mogelijkheid om deze title te gaan halen.
Met alleen Kel'Thuzad nog over als raid boss, zie ik wel mogelijkheid om deze title te gaan halen.
Nog krachtiger?! Woooot!hulkie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:42:
Gisteren begonnen met het lvlen van me priest, hij stond nog stil in orgrimmar sinds de release van wotlk,
Maar wat heb ik deze char gemist! het was altijd mijn main maar aangezien me IRL vrienden op een andere server speelden, en op alliance ( me priest is horde) ben ik met de release van wotlk daar gaan spelen, als DK. Maar heb me maatjes nu kunnen overhalen om ook op hun horde chars op Kul Tiras te spelen, yeah,
Nu even snel naar lvl 80 racen
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Een paar opmerkingen over je gear, waarom al die PvP items met resilliance? De gloves kan je (als je het gold ervoor hebt) vervangen door spellweave/ebonweave gloves, leggings zou ik vervangen voor black duskweave leggings, die zijn qua DPS wat beter (en zet er een leg enchant op!)Auredium schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:31:
Vervang je 2e ring door Ring of Northern Tears en, indien je gold het toelaat, ook je eerste ring door een titanium spellshock ring.
Eventueel je chest ook door de Spellweave/ebonweave Chest. Headpiece zou ik vervangen door Hat of Wintery Doom, Metasocket > bijna alles.
Shoulders zou ik Dark Runic Mantel nemen, betere stats en een vrije socket.
Back zou ik proberen de Deathchill Cloak te verkrijgen.
Alle bovenstaande items zijn trouwens crafted/BoE
En natuurlijk 20hit enchanten op je gloves en een Arcanum of Power op je head.
[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 21-04-2009 09:59 ]
Gisteren even bezig geweest met het Argent Tournament.
Ik was er nog niet eerder geweest
Maar moet zeggen dat de sfeer er goed aanvoelt, klein beetje een Harry Potter gevoel maar ok
Daarna nog door VH gerend.
Geweldige setup: 1 pally (ik), 1 mage, 3 priests (1x holy, 2x shadow)
Pewpew run... anders kan ik het niet verwoorden
Ik was er nog niet eerder geweest
Maar moet zeggen dat de sfeer er goed aanvoelt, klein beetje een Harry Potter gevoel maar ok
Daarna nog door VH gerend.
Geweldige setup: 1 pally (ik), 1 mage, 3 priests (1x holy, 2x shadow)
Pewpew run... anders kan ik het niet verwoorden
Is deze sinds kort weg dan? Ik heb deze namelijk afgelopen zaterdag nog ingevuld, die van Mal'Ganis that isAmras schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:48:
Weet iemand trouwens hoe het komt dat 'Heroic: Mal'Ganis' verdwenen is uit de achievement voor title "Champion of the Frozen Wastes"? Heb de achievement voor CoT heroic nog wel gewoon staan (zelfs de timed achievement).
Juist ja, gold.M1lamb3r schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:55:
[...]
Een paar opmerkingen over je gear, waarom al die PvP items met resilliance? De gloves kan je (als je het gold ervoor hebt) vervangen door spellweave/ebonweave gloves, leggings zou ik vervangen voor black duskweave leggings, die zijn qua DPS wat beter (en zet er een leg enchant op!)
Vervang je 2e ring door Ring of Northern Tears en, indien je gold het toelaat, ook je eerste ring door een titanium spellshock ring.
Eventueel je chest ook door de Spellweave/ebonweave Chest. Headpiece zou ik vervangen door Hat of Wintery Doom, Metasocket > bijna alles.
Shoulders zou ik Dark Runic Mantel nemen, betere stats en een vrije socket.
Back zou ik proberen de Deathchill Cloak te verkrijgen.
Alle bovenstaande items zijn trouwens crafted/BoE
En natuurlijk 20hit enchanten op je gloves en een Arcanum of Power op je head.
Ik ben me ervan bewust dat er betere bestaan dan wat ik nu heb maar om eerlijk te zijn is wat ik nu heb al een stuk beter dan wat ik had.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Is een bug. Hadden van het weekend een bevriende mage mee in EoE 10 en die moest alleen Malygos nog voor de titel. Na 3 tries was ie down (eerste 2 pogingen waren bugged in phase 3Amras schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:48:
Hij verwachtte dan ook dat ie zijn titel zou krijgen maar idd miste hij ook Mal'Ganis dus.
Gelijk maar even een timed run gedaan en de mount gehaald (nu nog flying skills ervoor kopen).
Daarna had hij dus mooi wel zijn titel.
[ Voor 0% gewijzigd door Zertaxka op 21-04-2009 10:25 . Reden: typo ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
gisteravond XT-002 down.
ik vind het een super leuk gevecht. veel te doen, lekkere chaos!
Ignis was gisteren en donderdag bugged bij ons dus we zijn door gegaan naar Kologarn.helaas te weinig tijd maar ook een leuk gevecht.
helaas raiden we maar 4 keer per week, ik zou persoonlijk wel wat meer willen raiden.
jammer dat we trouwens best langzaam gaan met Ulduar. maar ik hoop dat aankomende week meer signups zijn. probleem was dat veel grieken met pasen bezig waren.
ik vind het een super leuk gevecht. veel te doen, lekkere chaos!
Ignis was gisteren en donderdag bugged bij ons dus we zijn door gegaan naar Kologarn.helaas te weinig tijd maar ook een leuk gevecht.
helaas raiden we maar 4 keer per week, ik zou persoonlijk wel wat meer willen raiden.
jammer dat we trouwens best langzaam gaan met Ulduar. maar ik hoop dat aankomende week meer signups zijn. probleem was dat veel grieken met pasen bezig waren.
volgens EJ forum haal je een hoger rendement uit de SpellstoneDricus schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:12:
(selfbuffed met Firestone en Fel Armor)
This is the Way.
Ik heb ook nog een bug ontdekt met m'n Felguard minion. Als hij bijv. op 45% health zit, ik hem vervolgens heal met Health Funnel, vervolgens mount en dismount, dan zit hij weer vrolijk op 45% health... Moet ik nog ff een ticket voor aanmaken denk ik? Of moet je bugs op een andere manier reporten?
Ook als je FG/ES gespecced bent (ik kan hier ff niet lezen, ben firewalled/whitelisted)? De Firestone bufft je direct damage. Aangezien je met die spec voornamelijk Incinerate en <35% Soul Fire gebruikt (icm CoA en Immo) *lijkt* het logisch dat de Firestone meer rendement geeft met die spec.NoTimeRemains schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:30:
volgens EJ forum haal je een hoger rendement uit de Spellstone
Edit:
Oh, soz voor de dubbele post.
[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 21-04-2009 10:33 ]
Bij mij staat hij dan ook op 45% maar naar 2 sec schiet dat naar 100%.Dricus schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:30:
Ik heb ook nog een bug ontdekt met m'n Felguard minion. Als hij bijv. op 45% health zit, ik hem vervolgens heal met Health Funnel, vervolgens mount en dismount, dan zit hij weer vrolijk op 45% health... Moet ik nog ff een ticket voor aanmaken denk ik? Of moet je bugs op een andere manier reporten?
Over die firestone: Spellstone ( zeker improved met talents) levert idd een beter rendement
Haste > crit.
Bij mij blijft'ie dus op 45% hangen.Wootlock schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:35:
Bij mij staat hij dan ook op 45% maar naar 2 sec schiet dat naar 100%.
Aaah, natuurlijk, die haste en crit buffs was ik even vergeten en ik heb Master Conjuror. Snel weer terug naar de Spellstone dusWootlock schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:35:
Over die firestone: Spellstone ( zeker improved met talents) levert idd een beter rendement
Haste > crit.
Ahh ok, thanks. Mal'Ganis even opnieuw omleggen is niet zo'n probleem. Eerst maar eens zorgen dat ik in een Naxx raid kom die Kel'Thuzad omlegt. Daarna ook nog Oculus, HoS en Old Kingdom op Heroic doen.Zertaxka schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:23:
[...]
Is een bug. Hadden van het weekend een bevriende mage mee in EoE 10 en die moest alleen Malygos nog voor de titel. Na 3 tries was ie down (eerste 2 pogingen waren bugged in phase 3).
Hij verwachtte dan ook dat ie zijn titel zou krijgen maar idd miste hij ook Mal'Ganis dus.
Gelijk maar even een timed run gedaan en de mount gehaald (nu nog flying skills ervoor kopen).
Daarna had hij dus mooi wel zijn titel.
Over bugs, iemand eens reactie gehad van een GM over 'missende' talentpoints?
Iedereen die mij nu bekijkt (inspect), ziet een 0/0/18 build (link), heb nu 3 pets zonder enkele skill meer buiten de 4 standaard (growl, coward, bite en smack) maar wel met 'gevulde' tree.
Gister van zo'n 6 uur tot 11 uur GM ticket open gehad, had eerder gehoord dat de bug met pets je dus maar nieuwe pet moet tamen (leuk als je een loque hebt) en voor je talents maar een reset moet doen.
Iedereen die mij nu bekijkt (inspect), ziet een 0/0/18 build (link), heb nu 3 pets zonder enkele skill meer buiten de 4 standaard (growl, coward, bite en smack) maar wel met 'gevulde' tree.
Gister van zo'n 6 uur tot 11 uur GM ticket open gehad, had eerder gehoord dat de bug met pets je dus maar nieuwe pet moet tamen (leuk als je een loque hebt) en voor je talents maar een reset moet doen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
over je character talents had ik gehoord dat het alleen een display bug was, en dat de talents wel allemaal moesten werken, of dat klopt weet ik niet, want ik heb er geen last van.SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:48:
Ik heb op mijn hunter alleen nog mijn cat en mezelf gedaan, maar daar had ik geen problemen mee. Ik zal binnenkort mijn andere drie pets maar eens bekijken, klinkt niet prettig als je dat hebt. Nu heb ik niet echt bijzondere pets, maar mijn Stranglethorn katje heb ik echt al heeeeel erg lang. Zou toch raar voelen als je dan een andere zou moeten halenSinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:48:
Een van onze priest healde Iron council & kologarn met een 0/0/0 spec ;pM1lamb3r schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:56:
[...]
over je character talents had ik gehoord dat het alleen een display bug was, en dat de talents wel allemaal moesten werken, of dat klopt weet ik niet, want ik heb er geen last van.
Dus het is idd alleen een display probleem
.Quod me nutrit me destruit.
Het is inderdaad enkel display, heb wel gewoon alle SV skills (backarrow, expl.arrow etc), maar nu is het niet terug te zien welke andere talents ik precies heb genomen. Grootste probleem blijven nog mijn pets, 3x 5 lvls op je pet lvlen gaat ook niet zo bijzonder snel, heroics heeft een pet maar weinig hits nodig om op 75 tegen een 82 plat te gaan (buiten flinke dps verlies). En zolang ik geen 100% garantie heb dat alles gefixed kan worden met een reset, ga ik nog weinig ondernemen buiten dan elke dag braaf GM ticket open laten staan.
Ik had al eerder van dual spec hunters gehoord dat hun pets volledig resetten naar 'onbruikbaar', als ze een SV en BM spec hebben. (BM krijgt 4 extra pet punten, die in de nieuwe talent kan worden gezet, maar niet bruikbaar in SV).
Ik had al eerder van dual spec hunters gehoord dat hun pets volledig resetten naar 'onbruikbaar', als ze een SV en BM spec hebben. (BM krijgt 4 extra pet punten, die in de nieuwe talent kan worden gezet, maar niet bruikbaar in SV).
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2009 11:33 ]
Gisteren voor het eerst Ulduar 10 man in. Flame Leviathan na 3 tries down. Toen een keer of 4 5 staan wipen op die adds (molten Colossus) Iemand daar nog tips voor? De AOE Silence zorgt ervoor dat onze tanks een tijd geen massale heal krijgen en het Out line of Sigten is niet simpel te doen.
Toen maar naar Razorscale gegaan. Mensen haddne moeite om in leven te blijven. Die fireballs hitten voor 8K en als je dan nog zo'n blauwe fireball op je dak krijgt kan dit pijn doen. Hoe moeten de healers hier het beste mee omgaan?
Na hoeveel keer razorscale op de grond moet hij ongeveer op 50% zitten?
Toen maar naar Razorscale gegaan. Mensen haddne moeite om in leven te blijven. Die fireballs hitten voor 8K en als je dan nog zo'n blauwe fireball op je dak krijgt kan dit pijn doen. Hoe moeten de healers hier het beste mee omgaan?
Na hoeveel keer razorscale op de grond moet hij ongeveer op 50% zitten?
Misschien heb ik daarom geen problemen. Mijn hunter heeft nog geen dual spec en ik denk ook niet dat hij die gaat krijgen als ik eerlijk ben. Geld al hard genoeg nodig voor andere dingenSinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:32:
Nog healie druids hier die commentaar / advies hebben op deze build?
Wat betreft 3/5 naturalist: ik heb deze talent puur als filler gebruikt om naar de volgende tiers te kunnen; ik ga er van uit dat ik in resto met name de HoT's + Nourish zal gebruiken, en Healing Touch bijna niet of alleen in combo met nature's swiftness.
1/3 Natural Perfection: ik had een puntje over
De rest leek mij redelijk voor de hand liggend: pimp je HoT's zo veel mogelijk, zorg voor Spi boost en hoppakee, maar misschien dat ik dingen over het hoofd zie (de laatste keer dat ik als druid heb gehealed was in RFD
)
Wat betreft 3/5 naturalist: ik heb deze talent puur als filler gebruikt om naar de volgende tiers te kunnen; ik ga er van uit dat ik in resto met name de HoT's + Nourish zal gebruiken, en Healing Touch bijna niet of alleen in combo met nature's swiftness.
1/3 Natural Perfection: ik had een puntje over
De rest leek mij redelijk voor de hand liggend: pimp je HoT's zo veel mogelijk, zorg voor Spi boost en hoppakee, maar misschien dat ik dingen over het hoofd zie (de laatste keer dat ik als druid heb gehealed was in RFD
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Daar zit mijn probleem dus ook, ik heb helemaal nog geen dual spec-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:35:
Misschien heb ik daarom geen problemen. Mijn hunter heeft nog geen dual spec en ik denk ook niet dat hij die gaat krijgen als ik eerlijk ben. Geld al hard genoeg nodig voor andere dingen
Dit topic is gesloten.