Gisterenavond maar even stuk of 40 Insane Strength Potions gemaakt voor een Retri Pala guildie

Hij zei dat het nog steeds de beste DK/Warr/Pala DPS potion is, al blijft het een TBC potion. Ook is het recept blijkbaar zeldzaam, maar ik heb 'm wel op m'n Mage

Ik heb nog geprobeerd om wat van die Potions op de AH te verkopen (voor mooie woekerprijzen, ben de enige die ze maakt) maar geen succes. Als ik zonder prijs te noemen in Trade spam dat ik ze wil maken, komt er ook geen reactie. Zijn die Potions zo onbekend, of zijn ze wel de 'beste melee dps' Potions?
Anyway, verder alleen maar m'n Warrior gespeeld gisterenavond.
Ik had de avond ervoor zo'n Heirloom Trinket gekocht, die haste geeft en 2% van max health na elke kill. Ik had 'm na vorige week woensdag Arms gespecced, waardoor hij bijna geen selfhealing meer had (geen Bloodthirst meer), maar met deze trinket kan ik door blijven gaan! De combinatie met de andere 2 beschikbare Heirloom items (Shoulders en Arcanite Reaperrrrr) is lekker sterk

Ik heb de Glyph van Victory Rush (30% extra kans op crit op mobs met hp boven 70%), Juggernaut talent (Slam/MS na Charge is 100% critkans) en Overpower met extra talent (50% extra critkans). Daardoor liggen bijna alle mobs na 3-4 klappen. Charge - Rend - Victory Rush (indien mogelijk) - Mortal Strike - Overpower (door proc van Rend) en dan liggen ze bijna altijd al. Anders nog even een Slam of Execute. Ramt enorm hard door, en als ik even 2 of 3 mobs pull, gebruik ik Bladestorm en Sweeping Strikes

Ging dus superhard. De mobs zijn natuurlijk ook iets lager level, aangezien ik 73 was in Howling Fjord, maar dat maakt het niet minder leuk!
Net voordat ik Howling Fjord leeggequest had, en de Achievement [I've toured the Fjord] kreeg, dingde ik level 74. Komt doordat ik de eerste 2 levels eigenlijk alleen maar instances gedaan heb
Nog een PvP momentje:
Ik was met de quest Rune of Command bezig, waar je zo'n Stone Giant controlled. Daarmee kun je dan een andere 2-man groupsquest doen. Een Alliance Druid dacht me te verrassen, maar m'n Stone Giant stunde 'm en ik kreeg een Sudden Death proc, en Execute critte voor 7k

Druid had 9k hp

Mazzeltje dus met de mob die ik onder controle had. De Druid zag ik niet meer en ik ging door met m'n quest. Ideaal om die 2 te combineren trouwens. Zo'n Runed Stone Giant doet veel pijn met z'n debuffs.
Later was ik aan het questen bij de Dwarfs in het westen van Howling Fjord. Word ik weer aangevallen door Alliance, zelfde Druid. Ik had een mob op me, maar die ging net dood, Victory Rush op de Dr00d, Rend, Mortal Strike, Overpower proc, Execute, Dr00d dood.
Daarna heeft hij het nog 2x geprobeerd... ik eenmaal met 2 mobs op me - Bladestorm aan

De laatste keer kreeg hij me wel op zo'n 20% hp door wat stuns (healt me wel door Second Wind) en hij probeerde denk ik te vluchten (hij was ook op 20%) of afstand te nemen voor Feral Charge, aangezien hij in Bear form zat. Ik kwam net uit m'n stun en kon m'n Charge gebruiken (heb de talent om in combat te kunnen chargen) en daarna een 100% crit Mortal Strike

weer dooie Druid.
Daarna is ie met de staart tussen de benen weggerend op z'n mount. Hij heeft het in totaal denk ik 5 of 6 keer geprobeerd. Maar elke keer was hij dood, ook al had ik 2 of 3 mobs op me

en altijd was hij degene die uit stealth aanvalde. Voelt best sterk, en ik ben niet echt goed in PvP. Maar ja, Arms is altijd goed geweest voor PvP.
Einde van de avond zo'n 15% in level 74 en sta klaar in Dragonblight om te beginnen daar.