Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 187 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 46.900 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:42:
[...]

Daar zit mijn probleem dus ook, ik heb helemaal nog geen dual spec :P Na de reset ben ik eerst BM gegaan en elke pet getest met dps, daarna toch terug naar SV gespecced, toen ging het finaal fout.
Ohw, da's minder. Nu wilde ik toch ook al niet respeccen, maar als ik al op dat idee kom dan wacht ik nog wel even :P

Maar ik ben een rare hunter. Ik heb die class uiteindelijk als mijn vanilla main gekozen omdat ik a. gnomes verschrikkelijk vond spelen in het begin (ooit begonnen met een gnome mage) en b. als hunter speel je echt nooit alleen al van vrij in het begin af aan. Enige andere die dat heeft is een warlock maar ook die heeft me nooit echt aangesproken.

En als je dan toch een class speelt met een pet, dan wil ik er toch iets mee doen. Dat had ik in eerste instantie ook toen ik met een warlock begon, alles in Demo, maar bij die ben ik wel overgestapt omdat een warlock echt niets kan hebben als ze op je beginnen te meppen.

Mijn hunteris op 74 zwaar undergeared, maar doordat ik BM ben haal ik de helft van mijn 650dps uit mijn pet. Geen idee hoe het met andere types zit, maar met mijn huidige Ferocity build is dat in ieder geval zo.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Gister Razorscale (normal) down!

Na 4 wipes hadden we hem eindelijk in de grond phase maar ik en de andere tank wisten niet dat die flame patch ook nog bleef komen en gingen vrijwel meteen dood :).

Dus de 5e try zijn we hem maar in een rondje gaan kiten en met 3 slow debuffs over nemen werkte uitstekent!

Daarna nog even scrapbot geprobeert ging ook erg lekker 8% toen enraged (werd ook nog geheald door wat los lopende bots), maar die gaat waarschijnlijk ook wel snel neer.

Ulduar is wel weer erg uitdagend weer wipen tot in eeuwigheid en grote voldoening als er een boss neer gaat.

We lopen allemaal in naxx 10 gear en krijg wel de feeling dat Ulduar normal in normal gear zwaarder is dan Ulduar heroic met heroic gear.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Carnagy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:33:
De AOE Silence zorgt ervoor dat onze tanks een tijd geen massale heal krijgen en het Out line of Sigten is niet simpel te doen.
Tip Line of Sight :), de tanks moeten de Mobs links tegen de muur tanken en zelf net voorbij het randje van de muur gaan staan, zodat ze in sight van de healers staan en de mobs zelf Out line of Sight staan.
Na hoeveel keer razorscale op de grond moet hij ongeveer op 50% zitten?
ongeveer 2 a 3 keer.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 15:42
zwik schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:17:
Daarna nog HoL ingedoken. In heb begin hadden we best wel een fail group :+ . Een healer die ons niet kon healen, including zichzelf :P . En een DK met een zooi epics die nog geen 1000 DPS eruit wist te halen :X . Uiteindelijk die twee vervangen door nieuwe, een warrior die netjes goeie DPS deed en een halve epic gegearde healer die ons niet op Loken kon healen. Na 8(!) wipes op Loken maar gestopt. Had toen wel genoeg repair costs gemaakt.
If the tank dies, it's the healer's fault.
If the healer dies, it's the tank's fault.
If DPS dies, it's their own damn fault.

Sorry, maar je hebt het niet kunnen redden met 2 verschillende healers, je hebt het over Loken als een boss die veel healing nodig heeft. Volgens mij snap jij het punt van die Nova niet zo.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gister viel onze eerste legenday shard, ging die weg voor DKP wist ik niet. Dus eergister had ik iets van 40dkp op één of andere kut ring geboden waardoor ik nu 10dkp minder had dan onze andere healer. Godver... maar goed hij verdiend hem ook wel :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:03:
Gister viel onze eerste legenday shard, ging die weg voor DKP wist ik niet. Dus eergister had ik iets van 40dkp op één of andere kut ring geboden waardoor ik nu 10dkp minder had dan onze andere healer. Godver... maar goed hij verdiend hem ook wel :).
Bij ons is een lijst gemaakt op basis van blinde votes van de andere healers. Dus iedere primary healer mocht blind votes geven op 2 andere healers. De andere resto druid staat bovenaan, de resto shammy met ook iets van 99% attendance staat 2e. Prima geregeld. Zo garandeer je dat de mace gaat naar mensen die er veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:51:
Mijn hunteris op 74 zwaar undergeared, maar doordat ik BM ben haal ik de helft van mijn 650dps uit mijn pet. Geen idee hoe het met andere types zit, maar met mijn huidige Ferocity build is dat in ieder geval zo.
Zeker als BM haal je erg veel uit je pet, SV heeft ook wat buffs die jou pet wat harder laten meppen (danwel via jou ap buffs), maar vooral die attackspeed increase helpt enorm vanuit BM. Zeker nu de attackspeed bonus van je arrow-bag over is gezet naar normale attack (15%), heb je voor 80 iets meer profijt uit BM. Tot aan 78 ben ik altijd BM geweest, toen overgestapt naar MM, uiteindelijk naar SV.

Maar nu met veel dailies is BM juist weer beter, kan je rustig 2-3 mobs nemen zonder zelf ooit agro te krijgen. (helemaal nu ze footstomp als tree hebben gemaakt).

Heb nu weer bijna 1000g, blijft een twijfel of ik toch dual spec neem of toch mijn hunter laat voor wat het is en op mijn DK of paladin ga focussen. Jammer alleen dat retridin beter is met 2h, ik speel liever met sword/shield (ik haat die langzame attackspeed, later krijg je dan wel 2 attacks erbij, maar ben pas 30 :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:46
@ Hydra: wel een grappig systeem. Wij gaan de eerste keer dat ie dropt tegen elkaar opbieden. Degene die wint krijgt vervolgens alle shards tegen 5 dkp (ongeveer een halve raidnight). Als degene die de eerste shard won er niet is kan er weer geboden worden. Als we twee (of meer) mensen in de raid hebben met de shards, dan krijgt degene die er het meeste heeft voorrang. Op deze manier kunnen we in ieder geval zo snel mogelijk de legendary maken!

Ik twijfel nog een beetje of ik moet proberen de mace te krijgen. T is natuurlijk wel leuk om ook een keer een legendary te hebben als healer! Ik gun het onze resto druid eigenlijk wel, top healer, aardige kerel en vrijwel altijd aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 19:07

Tao

DPC DE_KOMETEN

Hydra schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:02:
[...]

Sorry, maar je hebt het niet kunnen redden met 2 verschillende healers, je hebt het over Loken als een boss die veel healing nodig heeft. Volgens mij snap jij het punt van die Nova niet zo.
Ik heb ook een 'half epic gegearde healer', en Loken op normal is een slaapfeestje. Tank en healer blijven staan tussen z'n beide voeten net als dps. Minste damage van die nova. Als er een range dps in de party is die ietsje afstand nodig heeft (b.v. hunter), vergt die wat aandacht voor/tijdens een nova blast.
Voor de rest: PoM / CoH ftw. Op heroic moet je wel wat meer bij de les blijven als healer.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:06:
[...]

Bij ons is een lijst gemaakt op basis van blinde votes van de andere healers. Dus iedere primary healer mocht blind votes geven op 2 andere healers. De andere resto druid staat bovenaan, de resto shammy met ook iets van 99% attendance staat 2e. Prima geregeld. Zo garandeer je dat de mace gaat naar mensen die er veel zijn.
Wij hebben puur naar totale DKP verdiend gekeken, omdat dat direct evenredig is met het aantal geraidde uren. Gelukkig gaat hij daarmee ook naar onze beste healer. :)
Tao schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:21:
[...]

Ik heb ook een 'half epic gegearde healer', en Loken op normal is een slaapfeestje. Tank en healer blijven staan tussen z'n beide voeten net als dps. Minste damage van die nova. Als er een range dps in de party is die ietsje afstand nodig heeft (b.v. hunter), vergt die wat aandacht voor/tijdens een nova blast.
Voor de rest: PoM / CoH ftw. Op heroic moet je wel wat meer bij de les blijven als healer.
Omdat je op die fight ook gewoon weg moet rennen bij die nova. Tuurlijk outheal je dat op normal wel en tegenwoordig ook vast op heroic wel. Maar 20 yards wegrennen zorgt ervoor dat je veel minder damage pakt en gimpt in de meeste gevallen dps niet eens.

[ Voor 38% gewijzigd door NMe op 21-04-2009 12:28 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:17:
Maar nu met veel dailies is BM juist weer beter, kan je rustig 2-3 mobs nemen zonder zelf ooit agro te krijgen. (helemaal nu ze footstomp als tree hebben gemaakt).
Gisteravond dat stukje rechts bovenin Grizzly Hills bij die dwarves gedaan. Acht mobs achter elkaar met inderdaad zo ongeveer 2-4 tegelijk. Als er dan eentje down was, dan kwam er alweer een respawn. Als ik was blijven staan op de plek waar ik begon dan had ik volgens mij nu nog bezig geweest, zo snel kwamen ze terug :+

Maar uiteindelijk geen probleem, allebei nog in leven en vrolijk verder de tunnel in :) Heerlijk, deed me even denken aan vanilla toen me dat met gemak lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
10-man ulduar gaat vrij aardig... gisteren nog ff wat tries @ general gehad... maar was al laat dus dat ging niet helemaal lekker ;) :P moeten nog ff uitzoeken hoe de fight precies gaat...

25-man ging wat minder, al hebben we weer 2 bosses gekilled, deconstructor en iron council... iron council was echt easy (iig @ 'normal' mode), ging in 2 tries neer... Daarna nog ff wat triest @ Kologarn, maar dat ging ook niet helemaal lekker :P

Vanavond hopelijk Kologarn neer @ 25 man en dan General @ 10-man... zou fijn zijn als ik Yoggy deze week nog zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op heroic moet je wel wat meer bij de les blijven als healer.
Als je eenmaal de run kent en iedereen loopt correct mee met de tank is het best simpel en snel gedaan. Meeste doden vallen toch door de nova, maar ik zie ze amper neergaan door de gewone ticks. Je moet wat meer andere healen, maar denk niet veel anders dan een aoe spammende boss.

Grootste misser was gisteren nog wel CoT timed. We gingen lekker snel, nog 5 minuten voor die boss neer te meppen. Cleared, aspect aan en rennen maar, ik met pala dps voorop. Bleken de andere 3 niet eerder deze boss te hebben gedaan, rennen ze ipv naar de timed boss direct naar de normale :X Toen maar beide bosses naar elkaar gepulled maar dat werd een bijna instant wipe. Naja, was leuke poging :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Eindelijk x002 down heeft 40 try's gekost maar was wel fun om te doen.
Dead was wel in de enrage, volgens mij stonder er nog stuk of 6/7 toen die dood ging.
En dan ook meteen 2 Achievements

Heroic: Nerf Engineering Defeat XT-002 Deconstructor without him recovering any health from XS-013 Scrapbots on Heroic Difficulty.

Heroic: Nerf Gravity Bombs Defeat XT-002 Deconstructor without any raid member dying from a Gravity Bomb on Heroic Difficulty.

*O* *O* *O*

Hopelijk gaat volgende raids wel wat sneller, op deze manier hebben ulduar nog niet gecleared in 5 weken of zo :P

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 21-04-2009 12:59 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

NMe schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:27:
Omdat je op die fight ook gewoon weg moet rennen bij die nova. Tuurlijk outheal je dat op normal wel en tegenwoordig ook vast op heroic wel. Maar 20 yards wegrennen zorgt ervoor dat je veel minder damage pakt en gimpt in de meeste gevallen dps niet eens.
Deden wij ook op normal. Zo ver mogelijk in het halletje tanken met mijn harige kont, DPS en healer bij het begin van het halletje. Loken poept zijn zooitje uit en hup DPS + healer twee hoekjes om en veilig. Alleen was ik toen nog niet opperbest gegeared als tank en hield ik het helaas niet tot het einde vol. Volgende keer is hij van mij :P Had laatst alweer 2500hp en armor erbij, komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:31:
Gisteravond dat stukje rechts bovenin Grizzly Hills bij die dwarves gedaan. Acht mobs achter elkaar met inderdaad zo ongeveer 2-4 tegelijk. Als er dan eentje down was, dan kwam er alweer een respawn. Als ik was blijven staan op de plek waar ik begon dan had ik volgens mij nu nog bezig geweest, zo snel kwamen ze terug :+
Wel jammer dat pets steeds minder 'waard' worden. Waar je in TBC, en zeker vanilla, je pet nog kon gebruiken om een mob te tanken door de hoge armor die je pet heeft (zeker met talents), is dit in LK nagenoeg afgelopen. Teveel focus op dodge/parry en %-reduce, wat een pet dus allemaal niet heeft.

Ook hebben veel meer mobs ipv AoE een cone-single hit gekregen, dus die 75% reduction is nog wel handig maar bv tegen die stone gargoyls (of hoe die heten) in naxx kan je gewoon niets beginnen dan behalve je pet met 2-3k dmg ticks zien rondhuppelen. En ik kom maar heel weinig healers tegen die ook oogje houden op mn pet (naja, party van gister ging zelfs mijn pet ressen :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ga er even vanuit dat het op heroic was. De nova hit voor ongeveer 14k als je geen nature res hebt, en frequent genoeg dat dat er niet altijd ff uit te healen is. Voor priests is het een makkelijkere fight te outhealen als voor druids. Onze enige AoE heals hebben cooldowns. Met alleen WG of CoH haal je het niet, ook niet als je veel nature res hebt. Ik heb de speedkill achievement en die hebben we gehaald door de nova gewoon te outhealen (hadden NR totem), maar dat was heftig.
NMe schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:27:
Wij hebben puur naar totale DKP verdiend gekeken, omdat dat direct evenredig is met het aantal geraidde uren. Gelukkig gaat hij daarmee ook naar onze beste healer. :)
Totaal DKP/attendance, same thing really.
Die damage is voor een druid best lastig te outhealen kan ik je vertellen. Ik had toen best goeie gear, maar mensen moesten heal potions gebruiken. Die nova's volgen behoorlijk snel op elkaar.
SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:35:
Grootste misser was gisteren nog wel CoT timed. We gingen lekker snel, nog 5 minuten voor die boss neer te meppen. Cleared, aspect aan en rennen maar, ik met pala dps voorop. Bleken de andere 3 niet eerder deze boss te hebben gedaan, rennen ze ipv naar de timed boss direct naar de normale :X Toen maar beide bosses naar elkaar gepulled maar dat werd een bijna instant wipe. Naja, was leuke poging :P
Heb een keer precies hetzelfde gehad. Vraag je nog of iedereen weet wat 'ie moet doen voor een timed run, ja hoor, prima. Door klote DPS was het sowieso erg tight (2m over ofzo), rennen 2 gewoon de verkeerde kant op. Ja, VERTEL dan ff dat je niet weet hoe een timed run werkt, kutnab.
-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:40:
Deden wij ook op normal. Zo ver mogelijk in het halletje tanken met mijn harige kont, DPS en healer bij het begin van het halletje. Loken poept zijn zooitje uit en hup DPS + healer twee hoekjes om en veilig. Alleen was ik toen nog niet opperbest gegeared als tank en hield ik het helaas niet tot het einde vol. Volgende keer is hij van mij :P Had laatst alweer 2500hp en armor erbij, komt vanzelf.
Loken mept als een natte krant. Afgezien van die aura en z'n nova doet 'ie heel weinig damage. Die fight is puur lastig vanwege de positionering. Goeie training voor bosses als Thaddius en Heigan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:48:
Wel jammer dat pets steeds minder 'waard' worden. [...]
Daar had ik in vanilla al last van. Werd regelmatig vreemd aangekeken omdat ik toch echt mijn pet ging gebruiken in Molten Core. Zowat iedere hunter was in die tijd MM omdat je daarmee de meeste damage deed, maar ik zat er toch echt niet ver achter en ik kon heel goed pullen (zelf of via pet, erg grappig om te doen). Maar dat zie je inderdaad helemaal niet meer, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Gisteren voor het eerst Ulduar 10 man in. Flame Leviathan na 3 tries down. Toen een keer of 4 5 staan wipen op die adds (molten Colossus) Iemand daar nog tips voor? De AOE Silence zorgt ervoor dat onze tanks een tijd geen massale heal krijgen en het Out line of Sigten is niet simpel te doen.
Dat is geen AOE silence. Het is een AOE interrupt. Het enige dat je moet doen is zorgen dat je niet aan het casten bent op het moment dat de baas de spell cast.

Je moet de adds door de scorch plekken kiten en in het midden van de scorch plek rooten. Ze krijgen dan 1 debuff per seconde dat ze in de scorch staan. Na 20 debuffs kun je ze naar het water kiten en daar doden met een hit van ongeveer 5k.

Wat wij hebben gedaan is de bass kiten tussen het water. Dan is er voldoende ruimte voor de kiters en het water is lekker dichtbij dus de adds zijn makkelijk te doden. Wij hadden 1 tank op de baas, 3 healers, 2 DK's die adds kiten en 1 druid om adds te rooten/nuken, 3 overgebleven dps op de baas. Dit is een controle gevecht. Als je de adds onder controle hebt, dan heb je het gevecht gewonnen.

Met deze taktiek hadden wij afgelopen donderdag een server first op 10 man Ignis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Mijn vriendin speelt een Balance druid en heeft ondertussen aardige gear maar haalt er op een bossfight nog niet genoeg DPS uit. Talentspec is goed en glyphs ook op 1 na ben ik ondertussen achter. (de glyph of insect swarm mist ze nog)

Mijn vraag is nu, wat gebruiken balance druids als casting rotatie op bossfights om de hoogst mogelijk dps te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Hydra schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:54:
Loken mept als een natte krant. Afgezien van die aura en z'n nova doet 'ie heel weinig damage. Die fight is puur lastig vanwege de positionering. Goeie training voor bosses als Thaddius en Heigan.
Dat was ook de enige reden dat het mislukte. Met een beginnersgroep (80 tank, 80 healer, 75/75/74 dps) kwamen we best ver. Die 74 kun je vergeten bij bosses, die mist meer dan dat het raakt. Dan duurt het gewoon te lang om Loken down te krijgen. Met een normale setup was het ongetwijfelt gelukt, maar we zaten in een lekkere stroom van instances met Nexus en Drak ervoor. Maar HoL was wat overmoedig op dat moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Over die talents en mogelijke visuele bugs. Er zijn wel degelijk bugs (geweest) in ieder geval voor warriors. Bij het switchen van spec raakte ik steevast alles boven Mortal Strike in Arms en Devastate in Protection kwijt. De talents moest ik daarna weer opnieuw instellen waarna ik ook de abilities weer "leerde".

Bij het uitloggen in prot spec en terug, waren ze optisch niet aanwezig, maar werkten wel. Arms hetzelfde. Weer van spec switchen en mn talents waren weer "unspend". Overigens heb ik er sinds zondag geen last meer van gehad vreemd genoeg. Iets in de hotfix van zaterdag gezeten misschien ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Mijn vraag is nu, wat gebruiken balance druids als casting rotatie op bossfights om de hoogst mogelijk dps te halen?
Elitejerks
Step 3 - Rotation
IFF = Improved Faerie Fire
IS = Insect Swarm
MF = Moonfire
W = Wrath
SF = Starfire

Strategy at the pull -
IFF->IS->MF->W*x->Eclipse proc -> SF*x
IFF only if you dont have a shadowpriest or other moonkin applying the 3% hit buff.
IS/MF first doesnt matter much, my reasoning behind this order is to secure that Eclipse procs as close to the initial MF cast as possible.

Priorities
*If Eclipse is procced -> Spam SF.
*If Eclipse is on hidden cooldown & all dots are up -> Spam SF
*If Eclipse is on hidden cooldown & dots arent up -> Reapply MF+IS. Reapplication doesnt overlap & reapplying dots fast is key to high owldamage. MF the best spell of the two dots so prioritize that.
*If Eclipse is ready -> Apply dots as needed, spam W if dots are up.

Squawk and Awe - Moonkin musthave addon. Tracks dot duration, eclipseprocs & more important it shows you the hidden eclipse cooldown time.

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 21-04-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
verkeerde rotatie imo, ff, insect swarm, moonfire, starfire tot je eclipse krijgt daarna wrath

in ulduar kom ik niet onder de 4.3k dps op een bossfight

[ Voor 11% gewijzigd door Reboot op 21-04-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
Reboot schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:08:
[...]

verkeerde rotatie imo, ff, insect swarm, moonfire, starfire tot je eclipse krijgt daarna wrath

Ok, dit was dus de reden dat ik het vroeg, haar vorige rotatie was dots --> starfire tot eclipse en dan gewoon doorgaan met starfire..

Is het nu met 3.1 dan gewijzigd om juist tijdens je eclipse te gaan wratten?
En is het de bedoeling als je eclipse afloopt om dan weer starfire te spammen tot de volgende eclipse?

En welke idol past daar dan het beste bij? De Idol of the Shooting Star(starfire) of de Idol of Steadfast Renewal (wrath) Ze heeft beide idols...

[ Voor 11% gewijzigd door Eindhoven657 op 21-04-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
[...]

Is dat niet onderhevig aan hoeveelheid crit vs haste ?
Hoge crit Wrath met eclipse
Haste Starfire met eclipse
Als ik goed heb

Met eclipse niet om springen is iedergeval fout, Tijdens eclipse altijd de spell gebruiken die gebuffed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Eindhoven657 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:15:
Is het nu met 3.1 dan gewijzigd om juist tijdens je eclipse te gaan wratten?
En is het de bedoeling als je eclipse afloopt om dan weer starfire te spammen tot de volgende eclipse?
Eclipse Rank 3

When you critically hit with Starfire, you have a 100% chance of increasing damage done by Wrath by 30%. When you critically hit with Wrath, you have a 60% chance of increasing your critical strike chance with Starfire by 30%. Effect lasts 15 sec and has a 30 sec cooldown.
Bepaal zelf maar wat je het liefste wil :)

1. Wrath spammen totdat Eclipse procced, levert een misschien crit op met Starfire
2. Starfire spammen totdat Eclipse procced, levert een gegarandeerde 30% meer damage op voor Wrath

[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 21-04-2009 13:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:28:
1. Wrath spammen totdat Eclipse procced, levert een misschien crit op met Starfire
2. Starfire spammen totdat Eclipse procced, levert een gegarandeerde 30% meer damage op voor Wrath
Ok, dan levert 2 haar waarschijnlijk meer op. Overigens is haar crit redelijk hoog en haste redelijk laag. Maar Welke idol moet je daar dan bijpakken? De Idol of the Shooting Star(starfire) of de Idol of Steadfast Renewal (wrath) Ze heeft beide idols...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09

zwik

randomized

Hydra schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:02:
[...]

Ik snap die Nova wel hoor, iedereen liep netjes weg, maar als de healer niet healt houd het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Pure gok, maar ik zou zeggen datgeen wat je het meest gebruikt. In dit geval Starfire. Daarmee wil je niet alleen de meeste crit veroorzaken, maar ook veel damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:38:
Pure gok, maar ik zou zeggen datgeen wat je het meest gebruikt. In dit geval Starfire. Daarmee wil je niet alleen de meeste crit veroorzaken, maar ook veel damage doen.
tnx voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 10:30

BioHazard

*\o/*

Argh, nou wilde ik WoW weer eens een go gaan geven, maar toen...

Ik heb WoW al sinds vanilla wow niet meer gespeeld. En nou blijkt mijn account gehacked. Kan goed al 2 jaar geleden zijn.

Ik heb mijn officiele CDkey nog gewoon. Ik neem aan dat ik de account hiermee gewoon terug kan vorderen toch? En hoe zit het met eventuele expansions die er door de hacker op zijn geregistreerd ofzo?

Edit: Mail is blijkbaar ook al veranderd. Iemand heeft overal ingekunnen volgens mij toen. Incl mailbox dus. :X

[ Voor 12% gewijzigd door BioHazard op 21-04-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
zwik schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:38:
[...]

Ik snap die Nova wel hoor, iedereen liep netjes weg, maar als de healer niet healt houd het snel op.
mijns inziens: als je de wegloop tactiek gebruikt pak je bijna geen damage, maar duurt het wat langer. Als je de blijf staan bij z'n voeten tactiek gebruikt pak je veel damage, maar kan je door blijven nuken. Als je het goed doet, heeft de healer bij de eerste tactiek genoeg aan CoH + 2x holy nova (maar is wel lastiger uit te voeren, in mijn ervaring, zeker met PuGs). De tweede tactiek is iets moeilijker voor de healer en legt daardoor ook iets meer druk op de dps (boss sneller dood = minder te healen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BioHazard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:00:

Ik heb WoW al sinds vanilla wow niet meer gespeeld. En nou blijkt mijn account gehacked. Kan goed al 2 jaar geleden zijn.

Ik heb mijn officiele CDkey nog gewoon. Ik neem aan dat ik de account hiermee gewoon terug kan vorderen toch? En hoe zit het met eventuele expansions die er door de hacker op zijn geregistreerd ofzo?

Edit: Mail is blijkbaar ook al veranderd. Iemand heeft overal ingekunnen volgens mij toen. Incl mailbox dus. :X
Aanmelden bij Blizzard Accounting, eventueel bellen. Je hebt de originele cdkeys etc gewoon. Eventuele expansions ... volgens mij krijg je die er voor niks bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
BioHazard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:00:

Zo ver ik weet is alleen de officele key van wow nodig om je account terug te krijgen + kopie van een ID
Misschien dat iets moeilijk overdoen omdat al zo lang geleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ok, bedankt. Ik zal vanavond eens even het een en ander bekijken, en het in gang zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zwik schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:38:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een healer niet healed, en je zegt ook al dat de 2e healer het ook niet aankan. Misschien liepen jullie te ver weg. De nova heeft voor zover ik weet een 20yd range. Als je te ver wegloopt ga je dood door de aura.

Ik heb wat tests gedaan, op de heroic dummy dus, maar ik kwam aan een flink wat hogere DPS met primair SF. Maar ik heb danook relatief meer haste dan crit. Ik kwam trouwens zonder insect swarm op een hogere DPS dan zonder, maar dat was misschien omdat ik teveel aan het kutten was om IS op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:32

Snuffel

Vroem!

Ik zou toch voor een nieuw account gaan als ik jou was.
Zorg dat je een RaF krijgt, en je levelt de eerste 60 levels werkelijk binnen no-time.
Heb laatst in een weekend een pally gelevelled van 1-45 in amper een halve dag.

RaF O+

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Recruit a friend is dat neem ik aan.

[ Voor 39% gewijzigd door BioHazard op 21-04-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

300% exp op alles (mobs, quest rewards). Zolang je binnen 5 lvls krijg je beide, weet niet of dit ook nog zo is voor quest rewards. Toen ik raf had kreeg je dus buiten die 5 lvls geen exp, dus boosting werkte niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Snuffel schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:17:
Ik zou toch voor een nieuw account gaan als ik jou was.
Zorg dat je een RaF krijgt, en je levelt de eerste 60 levels werkelijk binnen no-time.
Heb laatst in een weekend een pally gelevelled van 1-45 in amper een halve dag.

RaF O+
Misschien heeft dat gehackte account (zijn account) wel een paar level 80's erop staan :) Wie weet. Ik zou sowieso proberen dat account terug te krijgen. Betalen kan daarna alsnog mocht het je bevallen. Zelfde geldt voor een nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zowieso mag ik hopen dat mijn paladin er nog op staat, maar dat moeten we nog zien. Zal ook wel niet meer terug te halen zijn na 2 jaar. Maar goed, ik ga er niet van uit.

[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 21-04-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Laatst online: 24-06 17:43

casapira

The truth is in me.

-BB- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:28:
[...]

[...]

Bepaal zelf maar wat je het liefste wil :)

Wat ik altijd doe: (even voor de goede orde, ik heb veel haste)
Even ervanuitgaand dat na 10 seconden ook BL wordt gepopped.

IFF (alleen op bossfights)
Treants (bij BL)
Starfall (niet als je geen aoe dmg mag doen) En altijd doen zodra deze weer beschikbaar is.
IS
MF
wrath^x (tot eclipse proct)
SF * 8 (ongeveer, ondertussen / aan het eind even IS vernieuwen)

Vlak voordat Eclipse weer zou kunnen gaan proccen (30 second cooldown vanaf het punt dat eclipse is geprocced) ga ik weer over op Wrath. Na 2 wraths vernieuw ik mijn MF zodat deze de SF kan buffen als eclipse weer procced.

Kortom je hebt niet een vaste rotatie, en je moet je rotatie heel erg af laten hangen van je eclipse.

Ik gebruik hierbij mijn Starfire Idol omdat dat mijn main spell is.

Ik ben full naxx geared (slechts één lvl226 item) en haal zo'n beetje 3800 - 4300 dps op bossfights, afhankelijk van de boss natuurlijk. Sta in onze guild gemiddeld op de 4/7e plek op dps. (stationair rond 4e, bewegelijke fights rond 7e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

MrVegeta schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:03:
Wat is die droprate eigenlijk? Wij hebben nu al 4 shards gekregen in totaal.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
en heeft iemand een link van het uiteindelijke wapen? Op wowhead kan ik niks vinden... Wil wel weten of hij de moeite waard is om op te bieden naast de *bling* oranje *bling* pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:55:
en heeft iemand een link van het uiteindelijke wapen? Op wowhead kan ik niks vinden... Wil wel weten of hij de moeite waard is om op te bieden naast de *bling* oranje *bling* pixels
Volgens mij istie nog nergens gecraft en zit ie dus ook niet in de item cache van de realms ....

Link voor het item : http://www.wowhead.com/?item=46017

Misschien kan je op de armory een link maken? http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=46017 zou dat dan worden.

Helaas is die ook nog niet zichtbaar daar.

[ Voor 22% gewijzigd door redfoxert op 21-04-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

NoTimeRemains

I know

http://valanyr.com/

alleen nog geen stats beschikbaar

[ Voor 49% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-04-2009 15:02 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-06 14:40
BioHazard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:22:
ik kan je die wel geven als je op Aggramar komt wowen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BioHazard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:30:
Zowieso mag ik hopen dat mijn paladin er nog op staat, maar dat moeten we nog zien. Zal ook wel niet meer terug te halen zijn na 2 jaar. Maar goed, ik ga er niet van uit.
Blizzard heeft over het algemeen best goeie customer service en ook dat soort oude dingen kunnen ze vaak nog terugdraaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

NMe schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:12:
[...]

Blizzard heeft over het algemeen best goeie customer service en ook dat soort oude dingen kunnen ze vaak nog terugdraaien. :)
probleem is niet de charachters maar het gear dat kun je navenant wat er met gebeurd is niet meer recoveren. Heb het zelf meegemaakt met een 50 druid zonder gear ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:24:
[...]

probleem is niet de charachters maar het gear dat kun je navenant wat er met gebeurd is niet meer recoveren. Heb het zelf meegemaakt met een 50 druid zonder gear ...
Gear op een level 50/60 character is niet echt een ramp als je het mij vraagt. Als je het goed kan spelen kan je ook nog wel wat greens erbij krijgen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:50

chromeeh

the Gnome

redfoxert schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:32:
[...]
Gear op een level 50/60 character is niet echt een ramp als je het mij vraagt. Als je het goed kan spelen kan je ook nog wel wat greens erbij krijgen waarschijnlijk.
Inderdaad, en dan heb je ook nog eens Outland aan de horizon...
Hoe snel je daar in het begin aan gear komt is echt te grappig :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
chromeeh schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:33:
[...]

Inderdaad, en dan heb je ook nog eens Outland aan de horizon...
Hoe snel je daar in het begin aan gear komt is echt te grappig :P
Zelfs naakt kan je het nog wel tot level 80 redden : http://forums.wow-europe....?topicId=6790979602&sid=1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Als die ‘slackende’ topguilds nou es hardcore die fragments gaan farmen kunnen wij snel zien wat voor stats de mace krijgt. Bij ons op de server heeft 1 guild al 2 fragments, dus zo heel erg rare zal de mace ook weer niet worden. (Al heb je met deze droprate wel 15 weken nodig voor slechts 1 item, en waarschijnlijk hebben ze nog geluk gehad ook!)

Zijn hier ervaren BM hunters? Ik gebruikte voor mijn altje pre 3.1 altijd een macro van EJ. Maar deze werkt nu niet meer, ik geloof door cooldowns die met elkaar botsen... Is er al een nieuwe macro in de omloop die lekker basic is?

Het gaat mij vooral om kill-command (en eventueel killshot) te binden aan mijn steadyshot. Al die andere shots gooi ik zelf wel in de rotatie, dat is leuker spelen en doet meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Ignis / Razorscale killen doet overigens NIKS voor de enrage timer op XT002 deconstructor.
Vage rumor, maar volledig onwaar.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

hulkie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:41:
Als die ‘slackende’ topguilds nou es hardcore die fragments gaan farmen kunnen wij snel zien wat voor stats de mace krijgt. Bij ons op de server heeft 1 guild al 2 fragments, dus zo heel erg rare zal de mace ook weer niet worden. (Al heb je met deze droprate wel 15 weken nodig voor slechts 1 item, en waarschijnlijk hebben ze nog geluk gehad ook!)
Onze guild heeft er al 4 :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

BioHazard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:22:
Ik heb nog een account liggen waar ik niks mee doe dus ik kan je mogelijk wel inviten voor RAF als je intresse hebt. Ik wil nog wel een andere toon levelen en tja met RAF gaat dat toch wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:41:
Zijn hier ervaren BM hunters? Ik gebruikte voor mijn altje pre 3.1 altijd een macro van EJ. Maar deze werkt nu niet meer, ik geloof door cooldowns die met elkaar botsen... Is er al een nieuwe macro in de omloop die lekker basic is?

Het gaat mij vooral om kill-command (en eventueel killshot) te binden aan mijn steadyshot. Al die andere shots gooi ik zelf wel in de rotatie, dat is leuker spelen en doet meer damage.
KS zit nu op de gcd, Blizz heeft die met opzet gedaan zodat de hunters meer moeite moeten doen en niet
alleen maar 1 macro zitten te spammen. Ik ben zelf BM hunter en vind het wel jammer dat dit gebeurd is, maar aan de andere kant ook wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dus killshot eruit slopen is voldoende? Dat is niet echt een groot probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:11:
Dus killshot eruit slopen is voldoende? Dat is niet echt een groot probleem :)
Nee het is inderdaad veel handiger om een van je spells uit je rotatie te gooien omdat je dan lekker makkelijk één button kan blijven spammen. 8)7

Ik zou zeggen: ga eens aan je rotatie werken zonder dat je daarvoor maar één button nodig hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@NMe: ik zou zeggen, lees topics voordat je domme reply's gaat schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat steady niet allang in GCD? Ik werk nooit met macro's op mijn hunter, door overzicht van verschillende cooldowns te zien kan ik beter kiezen wat ik erna ga schieten. Enige macro's die ik heb is aid self op mijzelf en misdirect op mijn pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:18:
@NMe: ik zou zeggen, lees topics voordat je domme reply's gaat schrijven ;)
Sorry hoor dat ik jouw post interpreteer als "ik haal kill shot uit mijn rotatie zodat ik mijn macro kan blijven gebruiken". ;) Ik bedoelde dan ook niet meer dan dat het beter is je macro's aan je rotatie aan te passen dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Steady geloof ik wel ja, en die gebruik ik alleen als filler als mijn belangrijkere shots op cooldown zijn. De macro die ik had prikte naast steady ook een killshot ertussendoor als de target onder de 20%(?) kwam. Dat schijnt nu niet meer te kunnen doordat KS nu ook een GCD heeft gekregen als ik het goed begrijp, maar dat is geen ramp. Ga het vanavond wel even proberen. Het gaat er mij alleen om dat ik KillCommand ergens in wil hebben zitten... Ik heb al zo weinig knopjes over op mijn taskbar, en ik ga KillCommand zeker vergeten elke minuut aan te klikken.

@NMe: maakt niet uit hoor, alleen zoals ik 2 posts daarboven al schreef:

[ Voor 19% gewijzigd door hulkie op 21-04-2009 16:34 . Reden: NMe reply gemist, t gaat snel hier! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik zou voor een wrath glypje gaan, soms crit ik wel 5x 10k+ op een rijtje met mijn wrath :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 09:41

ZeroCode

Woopie

[...]

Heroic is toch hetzelfde: ik heb een resto druid:
Loken: tank voor hem, rest achter loken staan. Niemand loopt weg, gewoon spam healen, Wild growth + Tranquility en natuurlijk HoT's op de tank + jezelf houden. Appeltje eitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:49
ZeroCode schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:09:
[...]

Loken: tank voor hem, rest achter loken staan. Niemand loopt weg, gewoon spam healen, Wild growth + Tranquility en natuurlijk HoT's op de tank + jezelf houden. Appeltje eitje...
En voor de priests is prayer of mending auto-win :) CoH, 2 PoMs en men zit weer vol. Op de tank loopt natuurlijk al renew en is misschien nog een flash nodig, maar die krijg je er toch op tijd tussen voordat de volgende nova komt. Timely Death is ook een stuk makkelijker te halen als de DPS kan blijven doornuken :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11
Ik kan geen geupdate versie van de addon EWOLandmarks vinden. Iemand die een linkje heeft?

En thank god dat er een patch 3.1 versie is van de addon nQuestlog.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 21-04-2009 17:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZeroCode schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:09:
Sorry hoor, maar WG is bij lange na niet genoeg om de AoE te outhealen, en tranq kun je maar 1 keer gebruiken. Lokens damage outhealen is niet "appeltje eitje", tenzij je gear echt vooral uit Naxx spul bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:24:
300% exp op alles (mobs, quest rewards). Zolang je binnen 5 lvls krijg je beide, weet niet of dit ook nog zo is voor quest rewards. Toen ik raf had kreeg je dus buiten die 5 lvls geen exp, dus boosting werkte niet :P
Die 300% is leuk als je zelf kan dualboxen, met een vriend spelen werkt gewoon niet. Bij mij ging het in ieder geval zo, maandag ik kan spelen hij niet, dinsdag kon hij maar 2 uurtjes, woensdag kon ik niet en hij weer wel etc... en dit herhaalde zich eigenlijk 3 weken totdat ik er genoeg van had, ik doe het liever snel na 4-5 chars (lvl49-80) heb je het ook wel gezien.
Ik deed btw de RaF, niet verder gekomen dan lvl24 want toen liep ik al 8 levels voor.

Een guildie had het wel met dualboxen gedaan en dat heeft hele leuke resultaten gegeven. In 1 week 2 lvl 70's erbij ik weet alleen niet of hij naderhand die lvl70 naar zijn hoofdaccount heeft laten transferren.
Een Druid/Shaman is in mijn ogen echt een topcombi om te levelen, begint als Shaman 'tank/dps' en na lvl20 wordt Druid 'tank/dps' en Shaman resto. Niets is te moeilijk voor deze combinatie.
Hydra schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:43:
[...]

Sorry hoor, maar WG is bij lange na niet genoeg om de AoE te outhealen, en tranq kun je maar 1 keer gebruiken. Lokens damage outhealen is niet "appeltje eitje", tenzij je gear echt vooral uit Naxx spul bestaat.
Totnutoe alleen maar zo gedaan als hij zegt, iedereen gewoon flink laten knallen, allout dps issie in ~40 seconden wel down, in deze tijd heb je net 1-2 nova's gehad. Als je er dan een BL bij gooit (~9k-12k) party dps.. en ja bijna vol naxx25 geared, warrior/pala/druid(tank)/shaman(ele) en druid/priest als healer. Soms gaat er een DK/Pala/Warrior mee voor die 2hander.
En ja met wat 5man-heroic blues/epics is het een wat grotere uitdaging. De eerste keer bij Loken rende we ook voor de Novas, hangt gewoon een beetje af van de healer.

[ Voor 26% gewijzigd door prutser001 op 21-04-2009 18:10 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GM's zijn best liev :> had dus gister 5 uur lang ticket open, dacht vandaag weer te beginnen. Heb ik een ingame mailtje, waarin ze reageerde over mijn issue. Over het onjuist weerwegen van talentpunten (teveel/teweinig, maar wel totaal van 71) raden ze een UI reset aan, in mijn geval waren mijn pets ook bugged dus heb ik een reset van punten gekregen :)

Mijn beer lijkt in iedergeval weer goed, nu kies ik maar meteen de juiste spec en laat het er wel bij tot alles helemaal fixed is :P

edit: Na het recallen van mijn pet staat hij weer op 20/16 met geen enkele skill meer :/ naja, dan maar weer ticket :(

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Goed nieuws, lees net dat ze met de update van morgen alle talent points van iedereen gaan refunden.
General
* In order to address issues with the dual talent specialization system, all players will have their talents points refunded. Players who have purchased dual talent specializations will have both specializations reset. Glyphs will not be affected by this reset."

[ Voor 19% gewijzigd door uashy op 21-04-2009 20:44 . Reden: Verkeerde tag gebruikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11
Weet iemand of er toevallig een addon is die dmv. een linkje van armory je talents invult in het spel?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Amras schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:48:
Weet iemand trouwens hoe het komt dat 'Heroic: Mal'Ganis' verdwenen is uit de achievement voor title "Champion of the Frozen Wastes"? Heb de achievement voor CoT heroic nog wel gewoon staan (zelfs de timed achievement).

Met alleen Kel'Thuzad nog over als raid boss, zie ik wel mogelijkheid om deze title te gaan halen. :)
Probleem had ik ook inderdaad. Heb zondag een ticket aangemaakt, net een mailtje in m'n inbox. :)

Afbeeldingslocatie: http://xs538.xs.to/xs538/09172/wowscrnshot_042109_200701150.jpg.xs.jpg

En ja, ik speel ook nog steeds. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

uashy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:12:
Goed nieuws, lees net dat ze met de [url=" General * In order to address issues with the dual talent specialization system, all players will have their talents points refunded. Players who have purchased dual talent specializations will have both specializations reset. Glyphs will not be affected by this reset."]update van morgen[/url] alle talent points van iedereen gaan refunden.
* In order to address issues with the dual talent specialization system, all players will have their talents points refunded. Players who have purchased dual talent specializations will have both specializations reset. Glyphs will not be affected by this reset.
quote ipv url :>

Fijn, had ik net mijn specs goed. Ben nu maar dual spec gegaan, maar voor pets dus nog zo bugged als de pest. Als je als BM netjes 20 punten heb ingevuld op je pet, je gaat terug naar SV, summon je pet, niet dat je pet gewoon 4 punten in de laatste talents kwijt is, nee wordt je hele pet gereset.

Dus BM/SV, zorgvuldig je pet wisselen bij de BM spec ;) (wel liev dat je pet-stable skill direct recharged nadat je build wisselt, mogelijk daardoor dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Hm kan sinds de laatste patch niet eens meer een retri paladin beaten in een dual als prot paladin. we hebben allebij zelfde gear +- nax25 , hij dus in retri en ik in prot gear. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:31:
GM's zijn best liev :> had dus gister 5 uur lang ticket open, dacht vandaag weer te beginnen. Heb ik een ingame mailtje, waarin ze reageerde over mijn issue. Over het onjuist weerwegen van talentpunten (teveel/teweinig, maar wel totaal van 71) raden ze een UI reset aan, in mijn geval waren mijn pets ook bugged dus heb ik een reset van punten gekregen :)

Mijn beer lijkt in iedergeval weer goed, nu kies ik maar meteen de juiste spec en laat het er wel bij tot alles helemaal fixed is :P

edit: Na het recallen van mijn pet staat hij weer op 20/16 met geen enkele skill meer :/ naja, dan maar weer ticket :(
ik lekte in het begin talent points :D
ik had gelijk dualspec gekocht me main spec gevuld. na een relog was ik een talent point kwijt. volgende dag weer talent point kwijt maar relogs later had ik nog maar 61 talentspoint die ik kon uitgeven in zowel meer 1ste als de me 2e build(2e had ik nog niks mee gedaan, geen glyphs ingestopt, ik had deze nog niet eens geactiveerd. dus voor de grap activeerde ik hem. en ik ging me punten uitgeven en toen wilde ik weer terug naar me main build omdat ik wat nieuwe glyphs binnen had en ineens kon ik me punten opnieuw spenderen die ik kwijt was in me main build en daarna zijn ze niet meer weg gegaan.

eigenlijk moet blizzard gewoon zo'n patch uitbrengen en een week gratis spelen geven. wat die eene dag die we nu krijgen is alle problemen die zijn geweest niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Rakkerzero schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:50:
Weet iemand of er toevallig een addon is die dmv. een linkje van armory je talents invult in het spel?
Talented

Met deze addon kun je eerst templates maken en deze naderhand toepassen. Als je dan een reset krijgt waarbij de boom niet veranderd, dan kun je deze gewoon meteen weer toepassen :)

Heb je nu niets meer aan omdat het ondertussen woensdagochtend is, maar voor de volgende keer dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:39
SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:26:
Fijn, had ik net mijn specs goed. Ben nu maar dual spec gegaan, maar voor pets dus nog zo bugged als de pest. Als je als BM netjes 20 punten heb ingevuld op je pet, je gaat terug naar SV, summon je pet, niet dat je pet gewoon 4 punten in de laatste talents kwijt is, nee wordt je hele pet gereset.
Is wel te begrijpen, met 4 minder punten te besteden maak je wellicht lager in de tree andere keuzes.

Volgens mij was dit al zo op PTR en ook de bedoeling.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Het is ook gewoon onderdeel van de dual spec. Bij jezelf heb je ook bij de eerste keer een lege spec en geen glyphs. Het is alleen niet de bedoeling dat hij bij iedere keer gereset wordt en volgens mij gebeurt dat nu bij SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 14:44

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren wederom niet heel veel gedaan. Mijn videokaart was overleden, dus ik moest even de stad in om een nieuwe te kopen. Ik heb nu een GF9500GT, niet beestachtig, maar toch een verbetering t.o.v. mijn eerdere GF7600GS.

Toen alles weer netjes werkte heb ik even de Argent Tournament dailies gedaan en daarna een PuG naar VoA25 gejoined. Ik had de nieuwe boss nog niet gedaan, dus ik was benieuwd. Helaas kregen we hem niet neer omdat niet genoeg DPS'ers snel genoeg op de overchargde add focuste en doordat veel DPS snel doodging door de chain lightning en die andere AoE die hij doet. Op zich geen moeilijk gevecht, maar DPS moet wel echt alert zijn.

Verder nog even mijn DPS op een dummy getest met een spellstone i.p.v. een firestone en da's inderdaad wel een stuk beter. Met firestone zat ik op 2900-3000, met spellstone 3050-3150. De spellstone brengt de cast tijd van m'n Incinerate terug van 2.06 naar 1.9 sec, toch bijna 8% sneller.

Toen vond ik het wel weer mooi geweest :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

W00t!

Gisteren mimi down gekregen. Best een irritante baas op sommige gebieden. Verder wel okay. Het heeft ons wel een volle avond gekost om hem neer te krijgen. Vanavond maar eens zien hoeveel we in 1 avond neer kunnen krijgen. Ik ben benieuwd!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Gisteren 80 gedinged (nr 3.) met het karakter die alle achievements moet gaan halen. Laten we het de nieuwe main noemen! Samen met een vriend (prot pally) (ik disc priest) willen we voor een hoop achievements gaan en vooral lekker veel samen spelen. In de LFG voor 3 DPS zoeken voor willekeurige heroics is dan ook niet al te moeilijk :)

Om even erin te komen een UK gedaan. Ging eigenlijk perfect. Toen snel door naar Nexus. Een DK in de groep die.... 158 dps deed! Ik dacht eerst nog dat het een bug was, maar na 3 groepen zat hij maar op 154 dps. Toch maar even gevraagd of hij met een ander karakter wilde komen of met een wapen waar hij wel de weaponskill in had (wij gaan niet mensen boosten). Zijn altje deed echter een mooie 2500 dps dus toch nog goed gekomen. Na 2 runs die eigenlijk vrij simpel te healen waren, besloten om Gundrak (daily) hc te doen. Eerste baas was pittig, laatste baas was pittig, maar eigenlijk is het wederom perfect gegaan, 0 deaths. Kortom, een productief avondje en vanavond eens kijken of ik HoL kan healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-06 14:39

Maduth

Probeersel

Dricus schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:10:
Verder nog even mijn DPS op een dummy getest met een spellstone i.p.v. een firestone en da's inderdaad wel een stuk beter. Met firestone zat ik op 2900-3000, met spellstone 3050-3150. De spellstone brengt de cast tijd van m'n Incinerate terug van 2.06 naar 1.9 sec, toch bijna 8% sneller.
Slimme tip, ga ik vanavond ook even testen _/-\o_

Ben je destro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Ik ging gister Nexus Normal healen op mijn 70 Priest (toch maar dualspec gehaald voor dr), ik dacht: dat word nog wel een uitdaging. Zeker omdat we een Retribution (:-/) tank hadden. Hij had nog geen geld voor dualspec, maar als hij niet zoveel water zou moeten drinken had hij er al wel twee kunnen kopen.

Anyway, het ging super makkelijk, alleen op Telistra (het splitfiguur) had ik wat last (best irritant als je enige groep heal 3 seconden cast time heeft, maarja ik ben meer een Discoganger(Discipline) dan een Heilig boontje(Holy) :P). Daarna keristrasza.. OMG wat nam die makkelijk te healen retri tank ineens een damage.. 3 wipes gehad maar de 4de keer is het goed gekomen. Ook behoorlijk irritant dat je telkens moet bewegen, ik was me zo op het healen aan het concentreren dat ik telkens vergat om te springen dus dan was het weer "Raene has died" D'oh :P Desondanks een leuk avontuurtje. Leuke verandering om PW:S zo mana inexpensive te maken en de cd te verwijderen(met de juiste talents).. Kan steeds duidelijker merken dat Disc en Holy ontzettend verschillend zijn.

Verder weinig WoW-zin, aangezien ik bezig ben met wat dingetjes irl :3 (oa examen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Anoniem: 23522 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:59:
Eerste baas was pittig, laatste baas was pittig, maar eigenlijk is het wederom perfect gegaan, 0 deaths. Kortom, een productief avondje en vanavond eens kijken of ik HoL kan healen :)
Makkelijk pom uphouden en PoH spammen, evt renew op tank :)

Gisteren nog even meegeweest naar Ulduar 10, stuk makkelijker dan 25 zeg. De 1e 3 lagen al plat, was maar goed ook want voor half 10 konden we niet beginnen. Uiteindelijk toch pas rond 22.00 gepulled en nog Ignis, Council en Kologarn plat gekregen met de nodige wipes omdat niemand de bosses kende. Auriaya ook nog snel ff geprobeerd en die lijkt ook wel te doen, 1e pull wat ongelukkig omdat de ot een add niet goed had en dus een healer doodging, 2e pull (laatste voor de avond) ging de pullende hunter dood, ach iig lachen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
prutser001 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:54:
Totnutoe alleen maar zo gedaan als hij zegt, iedereen gewoon flink laten knallen, allout dps issie in ~40 seconden wel down, in deze tijd heb je net 1-2 nova's gehad. Als je er dan een BL bij gooit (~9k-12k) party dps.. en ja bijna vol naxx25 geared, warrior/pala/druid(tank)/shaman(ele) en druid/priest als healer. Soms gaat er een DK/Pala/Warrior mee voor die 2hander.
En ja met wat 5man-heroic blues/epics is het een wat grotere uitdaging. De eerste keer bij Loken rende we ook voor de Novas, hangt gewoon een beetje af van de healer.
Ja hallo, als je heroics gaat doen in je T7 gear is alles makkelijk. Als je de boss in 40s down hebt, heb je max 1 Nova gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-06 11:01
Gisteren heel veel bezig geweest met minen. M'n mining van 295 naar 357 geleveld en 500G armer. :o Maar ik kan nu in Northrend minen en daar ging het me om. Toen ik aan het questen was in Borean Tundra werd ik gevraagd voor Nexus normal. Ik zat in een groep met twee warriors (70 en 79), een paladin (73) en een druid (70).

De eerste boss (Telestra) ging heel vlot. Geen wipes, goed geheald en ik kon heerlijk m'n rotatie afdraaien zonder problemen. Ormorok was ook heel vlot down. Op Anomalus ging het mis. Een whipe, maar in de tweede poging alsnog down. Keristrasza was lastig. Ook hier een whipe, maar in de tweede poging down. In drie kwartier Nexus helemaal leeg, dus ik was niet ontevreden over de PuG.

Daarna nog een paar quests gedaan en nu 2 balkjes verwijderd van 71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:31
Voor de mensen die Algalon willen proberen:
Update - That's official, you can only fight Algalon one hour per week!!!
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=51293.0

liek zomg....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vaelastrasz 2 :P over paar maanden heffen ze dat op

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Hydra schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:43:
Ja hallo, als je heroics gaat doen in je T7 gear is alles makkelijk. Als je de boss in 40s down hebt, heb je max 1 Nova gehad.
Dat bedoelde ik met "ik hield het niet vol met mijn harige kont" :) Wij zitten maar net op herioc VH qua gear. De rest is heel erg pittig of haast nog niet te doen omdat we gewoon nog te weinig normals volledig hebben gedaan voor betere gear.

Als je daarnaast de nogal slechte aanwezigheid van levels daarbij neemt dan is het niet zo gek dat ik na de 7e/8e keer wegrennen het niet meer hield. En de healer ook behoorlijk drained was btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Maduth schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:12:
[...]
Slimme tip, ga ik vanavond ook even testen _/-\o_

Ben je destro?
Hybrid: 0/41/30 (Felguard/Emberstorm spec)

Edit:
Credits gaan naar NoTimeRemains en Wootlock :).

[ Voor 20% gewijzigd door Dricus op 22-04-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 12:22

DefLite

Why so serious?

Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:47:
Hoe doen jullie dat trouwens met de positionering bij XT-002? Wat wij op een gegeven moment gedaan hebben is om iedereen op 10y range van elkaar te hebben staan zodat niemand hoeft te rennen als hij/zij een AoE debuff heeft. Het lijkt mij eigenlijk handiger om dicht op elkaar te gaan staan als ranged en diegenen met debuff uit de groep te laten rennen. Iemand tips?
Waarschijnlijk heb je al genoeg tips gekregen maar had geen zin om alles te lezen :p

Wat wij doen op 25man is dat XT-002 vlak voor de trap wordt getanked, alle melee valt hem natuurlijk vanachteraan.
De ranged staat in 3 groepen verdeel in een halve cirkel om de boss heen, als melee debuff krijgt rennen ze links/rechts van de trap en zijn ze in range voor heals.
De 2 buitenste ranged groepen gaan opzij(dus rechtergroep gaat 10 yards naar rechts, en links naar links etc) de middelste groep gaat gewoon naar achteren.
Dit werkt goed hebben wij gemerkt en iedereen is altijd in range voor heals en ranged kan door blijven DPS. Op de heart phase gaat eerst iedereen op heart en op het laatst gaat ranged de adds AOEn(moet wel op tijd anders bereiken ze de boss)
Hierdoor kan melee lekker blijven dps(ik zat onze eerste XT-002 kill tegen de 7k DPS aan als unholy =)) met een feral druid/rogue vlak achter me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Gisterenavond maar even stuk of 40 Insane Strength Potions gemaakt voor een Retri Pala guildie :) Hij zei dat het nog steeds de beste DK/Warr/Pala DPS potion is, al blijft het een TBC potion. Ook is het recept blijkbaar zeldzaam, maar ik heb 'm wel op m'n Mage :)
Ik heb nog geprobeerd om wat van die Potions op de AH te verkopen (voor mooie woekerprijzen, ben de enige die ze maakt) maar geen succes. Als ik zonder prijs te noemen in Trade spam dat ik ze wil maken, komt er ook geen reactie. Zijn die Potions zo onbekend, of zijn ze wel de 'beste melee dps' Potions?

Anyway, verder alleen maar m'n Warrior gespeeld gisterenavond.
Ik had de avond ervoor zo'n Heirloom Trinket gekocht, die haste geeft en 2% van max health na elke kill. Ik had 'm na vorige week woensdag Arms gespecced, waardoor hij bijna geen selfhealing meer had (geen Bloodthirst meer), maar met deze trinket kan ik door blijven gaan! De combinatie met de andere 2 beschikbare Heirloom items (Shoulders en Arcanite Reaperrrrr) is lekker sterk :)
Ik heb de Glyph van Victory Rush (30% extra kans op crit op mobs met hp boven 70%), Juggernaut talent (Slam/MS na Charge is 100% critkans) en Overpower met extra talent (50% extra critkans). Daardoor liggen bijna alle mobs na 3-4 klappen. Charge - Rend - Victory Rush (indien mogelijk) - Mortal Strike - Overpower (door proc van Rend) en dan liggen ze bijna altijd al. Anders nog even een Slam of Execute. Ramt enorm hard door, en als ik even 2 of 3 mobs pull, gebruik ik Bladestorm en Sweeping Strikes :)
Ging dus superhard. De mobs zijn natuurlijk ook iets lager level, aangezien ik 73 was in Howling Fjord, maar dat maakt het niet minder leuk!
Net voordat ik Howling Fjord leeggequest had, en de Achievement [I've toured the Fjord] kreeg, dingde ik level 74. Komt doordat ik de eerste 2 levels eigenlijk alleen maar instances gedaan heb :)

Nog een PvP momentje:
Ik was met de quest Rune of Command bezig, waar je zo'n Stone Giant controlled. Daarmee kun je dan een andere 2-man groupsquest doen. Een Alliance Druid dacht me te verrassen, maar m'n Stone Giant stunde 'm en ik kreeg een Sudden Death proc, en Execute critte voor 7k :) Druid had 9k hp :P
Mazzeltje dus met de mob die ik onder controle had. De Druid zag ik niet meer en ik ging door met m'n quest. Ideaal om die 2 te combineren trouwens. Zo'n Runed Stone Giant doet veel pijn met z'n debuffs.
Later was ik aan het questen bij de Dwarfs in het westen van Howling Fjord. Word ik weer aangevallen door Alliance, zelfde Druid. Ik had een mob op me, maar die ging net dood, Victory Rush op de Dr00d, Rend, Mortal Strike, Overpower proc, Execute, Dr00d dood.
Daarna heeft hij het nog 2x geprobeerd... ik eenmaal met 2 mobs op me - Bladestorm aan :P
De laatste keer kreeg hij me wel op zo'n 20% hp door wat stuns (healt me wel door Second Wind) en hij probeerde denk ik te vluchten (hij was ook op 20%) of afstand te nemen voor Feral Charge, aangezien hij in Bear form zat. Ik kwam net uit m'n stun en kon m'n Charge gebruiken (heb de talent om in combat te kunnen chargen) en daarna een 100% crit Mortal Strike :) weer dooie Druid.
Daarna is ie met de staart tussen de benen weggerend op z'n mount. Hij heeft het in totaal denk ik 5 of 6 keer geprobeerd. Maar elke keer was hij dood, ook al had ik 2 of 3 mobs op me :) en altijd was hij degene die uit stealth aanvalde. Voelt best sterk, en ik ben niet echt goed in PvP. Maar ja, Arms is altijd goed geweest voor PvP.

Einde van de avond zo'n 15% in level 74 en sta klaar in Dragonblight om te beginnen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

NoTimeRemains

I know

Dricus schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:09:
[...]

Hybrid: 0/41/30 (Felguard/Emberstorm spec)

Edit:
Credits gaan naar NoTimeRemains en Wootlock :).
thanks.
gebruik deze spec icm Spellstone, Glyph of Life Tap/Conflagrate/Immolate.
rotatie Life Tap, Immolate, Conflagrate, Curse of Agony, Corruption, Incinerate (spammen tot je weer Conflagrate kan doen, eerste rotatie kan je twee Conflags casten in één Immolate)
zodra je target op of onder 35% komt; Immo, Incinerate, Incinerate, Soul Fire, Incinerate, Soul Fire.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:39
Bokkie schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:05:
[...]

Vaelastrasz 2 :P over paar maanden heffen ze dat op
Het is geen Vaelestrasz, het is Nefarian die een extreem lange respawn timer had. Wederom brengt MMO-Champion weer een vaag gerucht de wereld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

gister razorscale down :P was wel intens gevecht maar is te doen. Onze dps was veel te laag maar gelukkig genoeg healers om te healen als hij volledig op de grond blijft. Daarna naar XT-002 gegaan en bijna oneshot maar net niet :P op 3% niet meer genoeg aoe-ers up om de bommetjes te downen voordat ze bij xt waren.. Dus werd 15% weer met nog 10 man up :P Tis geen moeilijk gevecht imo. Alleen met die bommen kan het zijn dat je net uit range bent voor healers om je weer te toppen.. Iemand nog tips? Wij stonden in een halve cirkel en rende weg als je een bom op je had

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

NoTimeRemains schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:27:
[...]

thanks.
gebruik deze spec icm Spellstone, Glyph of Life Tap/Conflagrate/Immolate.
rotatie Life Tap, Immolate, Conflagrate, Curse of Agony, Corruption, Incinerate (spammen tot je weer Conflagrate kan doen, eerste rotatie kan je twee Conflags casten in één Immolate)
zodra je target op of onder 35% komt; Immo, Incinerate, Incinerate, Soul Fire, Incinerate, Soul Fire.
"deze spec"? Als dat een verwijzing is naar mijn spec dan zit je mis. Ik heb niet in Conflag gespecced (dat zou 0/40/31 zijn).

Trouwens, wordt de (vermeende?) OP'ness van Conflag vandaag ook gefixed?

[ Voor 5% gewijzigd door Dricus op 22-04-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 12:22

DefLite

Why so serious?

@schaapmed
Behalve het standaard, iedereen flasken/foodbuff. Zorg dat heroism word gebruikt tijdens een heartphase voor max dps, alle ranged op adds en melee laten doornuken.
Thijs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:30:
[...]

Het is geen Vaelestrasz, het is Nefarian die een extreem lange respawn timer had. Wederom brengt MMO-Champion weer een vaag gerucht de wereld in.
Het "vage" gerucht is wel confirmed door een GM >.<
Soulstone / DI / reincarnate?

I kind of like the lockout idea, makes sense lorewise as well. My question is, when does he respawn? Is it a soft reset respawn, or does he despawn for the rest of the week. If it's the former, many hardcore guilds will simply pull him, get attempts in, take a 30min AFK, then back to normal. If it's the latter, holy crap.
One hour per week.
Bron

[ Voor 9% gewijzigd door DefLite op 22-04-2009 11:01 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Gisteren 4 Bosses down in Ulduar 10
(Assembly of Iron,Kologarn,Auriaya,Ignis the Furnace Master)
Of onze gear is maakt een hoop goed (25 man) of de Bosses na x002 zijn makkelijker

7 Bosses in 10, 2 in 25, beetje langzaam zeker x002 heeft aardig wat problemen veroorzaakt met zeer strake engrage timer. Maar tja er 2 weken compleet door heen walsen zoals naxx is ook niet alles.

Wel jammer dat sommig trash moeilijker is dan boss zelf (Auriaya)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.