Lief Dagboek,
Het was letterlijk een weekend van hoogtepunten (Raiden!!) en dieptepunten (Pugs

)
Het begon vrijdagavond met een (bijna) guildrun Ulduar10, dat ik de slechtste gear had wist ik (en de rest) al, maar dat het een factor 4 verschil maakt op de hitpoints van de siege engines vind ik wel heel overdreven, maar dat opgelost door mij als passagier op een siege engine te zetten en lekker bommen en AA raketten mogen spammen op die irritante Iron Dwarfes en Iron Golems. Owja er was ook nog boss, die na 3 (1e 2 pogingen ging het lanceren van passagiers op FL fout)
Hierna door naar Razorscale, leuk draakje, als je hem doorhebt vrij gemakkelijk na 3x (DPS laag? valt toch wel mee

) vastpinnen aan de grond was het ook al: dag dag draakje. Dropte nog wel een leuke cloth belt, helaas niet gewonnen.
Ignis maar overgeslagen om dat die op dat moment nog bugged was.
No, NO, NO, NO, NO, NO, NO, NO! I guess it doesn't bend that way.... Heel vaak gehoord erna, zei ik al dat we weinig DPS hadden? Nou dat bleek hier wel, beste try was 1.2m HP over, het probleem zat hem vooral in het feit dat we te lang bezig waren met de scrapbots en daardoor DPS op de boss verloren (of dus te weinig DPS hadden om in de tussentijd de boss te killen).
Maar goed, eindelijk weer eens geraid, voor mij weer voor het eerst sinds BT.
Zaterdag dan, pug naar VoA10, eerst maar beginnen met de nieuwe boss zodat je niet saved bent als die niet lukt. leuk moet te doen zijn dacht ik. Is ook makkelijk te doen, als iedereen snapt wat die moet doen... Als ik met mijn gear 2e sta qua dmg op de overcharged add is er iets fout. Zeker als er maar 3 man dmg doen op die add... (nee 1 instant cast telt niet als DPS doen op de add!!). Needless to say dat het hierna (na een hoop ranting in de raid en mensen die toch de oude boss eerst wilden doen) overwas.
Zondag dan, de avond begonnen met het joinen van een Naxx10 semipug (wel een pug maar wel met bekende). Deze was al afgelopen voor die begonnen was omdat de healers ineens niet meer wilde healen maar DPS wilde doen. Daarna maar VoA25, er waren twijfels over de raid DPS dus maar eerst de oude boss doen. Zomg! De baas geoneshot! De DPS? Dramatisch, ik stond 7e qua dps, wat dus betekend dat er minimaal 10 slechter waren dan mij en ik was zelfs 50% lang vergeten Living Bomb (waarvoor ik eindelijk de glyph heb!) op te houden, waaronder mensen met 4/7 T7.25 en Naxx25 gear. Hierna toch nog de nieuwe geprobeerd, de eerste add ging al fout omdat 1/3 aan het regenen was, 1/3 aan het ruziën over de loot was (ninja dit, ninja zo, maak dan een ticket aan, ninja dit, ninja zo) en 1/3 de met de trashmob bezig was. De 2e trashmob dan nog even proberen, iedereen was er maar ook die ging fout, sterker nog, met een volle raid kregen we hem niet lager dan met 1/3 van de raid. Vervolgens dus eruit gegaan.
Vervolgens uit het niets een invite voor OS10 gekregen, nog nooit gedaan dus bij de minibosses beginnen ze ineens erover dat iedereen in de portals moet, dus maar braaf iedereen gevolgd en verrek! hier staat ook een add! Na alle minibosses, Sartharion, even uitkijken voor de lava walls, maar 2x erdoor geraakt, kan natuurlijk beter, maar voor een eerste keer vind ik het niet slecht. En wat nog beter was, eindelijk loot!
Circle of Arcane Streams, en nog belangrijker, ik won hem ook nog! (was ook de enige met need maar toch). De T7.10 token voor Rogue, Death Knight, Mage en Druid viel ook nog, maar die heb ik helaas niet gewonnen.
Als afsluiting van de avond ook nog een keer VoA10 geprobeerd, de oude boss was al down, maar dat vond ik niet zo erg met nog maar 2 dagen op de lockout. Slimme mensen in de pug (nota bene een combi van 2 guilds + mijn) pullen een add van de nieuwe boss met 3 man.... Nee dat gaat niet lukken..
De add erna ging wel goed genoeg zodat we toch het vertrouwen hadden dat de boss ging lukken.
De boss kon ook makkelijk lukken, als de healers maar besluiten de OT/MT in leven te houden tijdens de overcharged adds en niet mee te nuken erop.. Na een paar faalpogingen (MT/OT binnen 4seconde dood, melee DPS die lekker in range van elkaar blijft staan of tijdens lightning nova met z'n allen naar een ranged dps lopen waardoor chain lightning dus DPS 1shot) het maar voorgezien gehouden en de avond afgesloten.
Maar toch: Eindelijk weer geraid en eindelijk loot! Nu maar eens kijken of ik het vandaag nog voor elkaar kan krijgen om een invite voor EoE10/25 of OS25 te krijgen.
Als afsluiting nog even mijn armory profile zodat jullie kunnen zien hoe "goed" mijn gear is
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&n=Sikklebell