Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 187 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 46.986 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Wow.....wat vinden mede warrior van de dikke nerf...

Ik ben echt aardig gegeared en deed 3k+ afhangend van de raid buff natuurlijk in naxx 10m.
Nu na de patch maar 2,4 - 2,5kdps :| .

Allemaal mensen die maar heroes gegeared zijn of iig lager dan mijn gear met name warlock trekken nu gewoon 600dps meer terwijl ik beter gegeared ben |:( .

Ik schrik hier echt van. Waarvoor is een fury warrior nu nog nutig als hij geen dps kan doen. Het enigste waar een fury warrior voor gemaakt is, is dps hij heeft niet voor niet 2x 2handers. Dat we iets generfed worden dat kan maar kom op zeg dit is ruim 20% dps reductie.

*en ja ik weet hoe ik me class moet spelen. En als ze het doen om ons dichter bij arms te brengen maak arms beter dan een gigantische nerf op fury.

[ Voor 10% gewijzigd door eatualive op 18-04-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 11:13:
[...]

Op die forums, weet je dan ook welke categorie? :D

Gevonden ;D
http://forums.wow-europe....?topicId=5963129105&sid=1

Maar is er eentje die je mij kunt aanraden?
Je kan Photek UI proberen, kant & klaar. Je moet het natuurlijk wel eventjes aanpassen aan je eigen smaak :)

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

zelf gebruik ik nUI mede omdat ik dacht dat de maker van photekUI gestopt was |:(

dual spec werkt wel lekker moet ik zeggen, heb nu healer/ cat dps druid

nu alleen voor feral nog een goede rotatie vinden, want dat is al 4 maand geleden dat ik feral gespeeld heb >:)

[ Voor 26% gewijzigd door flessuh op 18-04-2009 12:23 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

eatualive schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 11:42:
Wow.....wat vinden mede warrior van de dikke nerf...

Ik ben echt aardig gegeared en deed 3k+ afhangend van de raid buff natuurlijk in naxx 10m.
Nu na de patch maar 2,4 - 2,5kdps :| .

Allemaal mensen die maar heroes gegeared zijn of iig lager dan mijn gear met name warlock trekken nu gewoon 600dps meer terwijl ik beter gegeared ben |:( .

Ik schrik hier echt van. Waarvoor is een fury warrior nu nog nutig als hij geen dps kan doen. Het enigste waar een fury warrior voor gemaakt is, is dps hij heeft niet voor niet 2x 2handers. Dat we iets generfed worden dat kan maar kom op zeg dit is ruim 20% dps reductie.

*en ja ik weet hoe ik me class moet spelen. En als ze het doen om ons dichter bij arms te brengen maak arms beter dan een gigantische nerf op fury.
Blijkbaar je huiswerk niet gedaan waarom de nerf in de eerste plaats is gedaan ?

De nerf is gedaan omdat fury warrior TE goed scalen met de gear zeker met Ulduar gear, dus naar mate je weer gear ophaalt in Ulduar scale je ook veel sneller

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
arms doet goede dps, maar misschien net niet wat fury had kunnen doen. Ook zie ik veel warrios met aggro problems rondlopen in deze patch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Chefbierrr schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:41:
arms doet goede dps, maar misschien net niet wat fury had kunnen doen. Ook zie ik veel warrios met aggro problems rondlopen in deze patch ^^
Geen last nog van gehad zowel met me deep wounds build ( 5500 TPS ) als met me UA Build ( 6k+ TPS )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YBH schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 02:25:
[...]

Ja, alsof ze van je verwachten dat je al in full t7.5 loopt en alle achievs hebt gedaan terwijl de raidleader vrolijk nog in blues rondloopt. En zitten er hier nog mensen die hun toon op Darksorrow heeft?

Update;
Heb eindelijk een t7.5 part kunnen looten uit VoA25! Vervolgens driemaal gewiped op de nieuwe boss, want niemand luisterde en alleen maar de boss ging nuken ipv adds. Daarna maar de raid gecalled en vervolgens een groep gevormd voor VoA10 en toen de lead maar aan iemand anders gegeven omdat ik nog nooit masterlooter heb gebruikt :X . Krijg ik ineens een whisper van een persoon die ik maar half ken dat er in trade gezegd was dat ik een ninja was en dat ik beter een ticket aan kan maken om de item terug te geven. (had de hyjale sniper helm gister geloot van OS25.) Allereerst was het master looter en ten tweede was ik geen raidleader. Blijkt het van een enh shammy te zijn die al 2 weken op mijn ignore lijst staat. 8)7 Nou die blijft er dus voorlopig op staan. Hierna og wat gepvped zit nu op 36k honor. O-) Ligt het aan mij of verliest horde nou altijd of ik join gewoon de verkeerde groups? O-)
Ik zit ook op darksorrow, en als ik al ga pvp'n is het altijd met een premade uit mijn guild.

Maarja ben ally dus doe maar /wave als je Boëndal tegen komt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ShadowBumble schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:38:
[...]

Blijkbaar je huiswerk niet gedaan waarom de nerf in de eerste plaats is gedaan ?

De nerf is gedaan omdat fury warrior TE goed scalen met de gear zeker met Ulduar gear, dus naar mate je weer gear ophaalt in Ulduar scale je ook veel sneller
_O-

Het doel (naast lol hebben uiteraard) van een MMORPG is om je character sterker te maken, correct? Dus haal je betere gear, zodat je character sterker wordt. Wordt je te sterk, wordt je class gewoon keihard generfd. Zodat je met (de nieuwe) betere gear even sterk kunt worden als je eerst was.

Schiet een beetje z'n doel voorbij, niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Laatst online: 27-07-2024
[...]

Zal best. moeten ze de gear maar minder maken ofzo die dan komt(iig iets anders dan zo) Maar van wat ik heb gezien van de gear had ik meer verwacht. En zoals de reactie hierboven. Ik heb geld uitgegeven als een gek en super veel tijd erin gestoken in alles om er dan ook maar alles uit te krijgen wat erin zat. En nu ben ik weer op hetzelfde niveau als voordat ik dat had gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
Syn3rgi schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:13:
IS er misschien ergens een site waar ze je een code toesturen? Zodat ik niet naar de winkel moet :') Hiermee wil ik zeggen dat ik geld overmaak en dat ze me dan een code toesturen.
Ik bestel ze altijd bij GCshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:37
chromeeh schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:46:
[...]

1K is toch echt makkelijk haalbaar in quest blues, mits je je rotaties goed hebt.
En daarbij PvP is niet echt een goede 'check' voor je dps, wat haal je op een trainingdummy? (wel even een lvl 70 pakken en niet een 60 ;))
Dat heb ik even gedaan op een dummy en dan kom ik rond de 880 uit. ;) Alleen slaat zo'n dummy niet terug waardoor m'n trinket niet gaat werken en ik een stuk minder crit strikes heb.

[ Voor 5% gewijzigd door dev10 op 18-04-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Weet iemand een oplossing voor het talents probleem?? Ik heb nu 1 talent point, ben lvl 49... mijn oude waren weg, die 1 komt van 'levelup'. Ik heb al gevraagd voor zon help iets... maar die tips werkte niet (wtf files verwijderd en die 'user preferences'bij login).

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:17

Nemesizz

Untouchable

Ben een beetje teleur gesteld in de dps van m'n warlock nu.

Voor de patch (dus nog in 3.0.9) haalde ik unbuffed (nouja, alleen met felarmor) een dps van ongeveer 2500 op een dummy. Redelijk gezien ik destro spec ben met niet echt uber gear.

Woensdag na de patch (3.1) weer een dps test gedaan. Ik was nogal huiverig omdat ze bepaalde dingen een beetje drastisch hadden aangepakt. Maar goed, weer "unbuffed" dps op de dummy en kwam zowaar op 2600-2800 dps uit. Mooi dacht ik.

Donderdag dus niet veel uitgevreten, had wel een en ander gelezen over een Conflagrate nerf enzo maarja.
Dus gisteren (vrijdag alweer :P ) een 10M naxx gedaan en om de een of andere vage reden bleef ik maar steken op 2000 dps (voorheen vaak rond de 2400...trash is niet m'n sterkste dps plek maar op bosses maakte ik het weer goed). Kon het dus niet geloven en vandaag weer naar de dummy.

Dus ik gewoon m'n usual rotation, weer "unbuffed" , zelfde spec nog steeds, zelfde gear, en ja hoor....2200 dps krap aan :(
Paar keer geprobeert maar kom iedere keer weer rond de 2000 a 2200 dps uit :?
Nu viel me op in combat log, dat soms het merendeel van m'n spelldamage gewoon resist word (heb 15% hit uit gear en 3% nog extra uit talents) dit gebeurde voorheen zover ik weet niet.

Met een beetje pech haal ik een Chaosbolt van maar krap an 3K en zag zo af en toe zelfs een Conflagrate van maar 1000 damage (met ongeveer 2200 spellpower).

Nu weet ik dat destro niet de beste pve spec is voor raiden, maar ik vind het wel leuker dan affliction (ik ben geen die-hard raider, we raiden meestal maar 1 of 2x per week en zijn "casual" players in de guild), maar dit is toch wel heel droevig nu :'(
(misschien is het een bug, komt wel vaker voor na patches, maar toch wel effe sucky sucky dit)

Bij onze dps paladin in de guild is het een ander verhaal, die is nu van 3.2K dps naar 4K gegaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
semicon schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:21:
Weet iemand een oplossing voor het talents probleem?? Ik heb nu 1 talent point, ben lvl 49... mijn oude waren weg, die 1 komt van 'levelup'. Ik heb al gevraagd voor zon help iets... maar die tips werkte niet (wtf files verwijderd en die 'user preferences'bij login).

iemand?
Heb ik ook, alleen heb ik mijn talents nog wel, je ziet ze alleen niet in de build. Levert wel leuke dingen bij raid op: WTF u spend only 5 talent points! (er zijn er bij mij nog 5 te zien in de blood build xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 19:13
Op onze Ulduar 10 man razorscale omgelegd op de 4de try. Daarna naar XT gegaan en na een paar tries 1% wipe en 2% wipe :'( . Was niet de optimale dps setup en die enrage timer is toch wel vrij scherp zeg. Hij slaat ook erg hard op mn prot war >:) tenenknijpen soms.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
rodie83 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 03:58:
[...]

700 DPS op lvl 70 is crap, sorry. 1500-2000 is normaal voor epic geared 70's, 1000 zou je sowieso mogen halen.

[...]

750 is dus echt niet netjes. T4/5/6 maakt wel behoorlijk verschil, maar niet 3x vanaf blue.
Volgens mij ben je aan het overdrijven. Een verse level 80 in quest gear kan iets meer dan 1500 halen in blauwe gear, mits hij/zij bij de zaak is. Ik wil wel geloven dat een level 70 met sunwell epics goede dps kan doen, maar bij de overgang naar WotLK waren er ook niet zoveel mensen met dat soort gear dus dat ook niet echt een benchmark.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Kapoen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:37:
[...]

Volgens mij ben je aan het overdrijven. Een verse level 80 in quest gear kan iets meer dan 1500 halen in blauwe gear, mits hij/zij bij de zaak is. Ik wil wel geloven dat een level 70 met sunwell epics goede dps kan doen, maar bij de overgang naar WotLK waren er ook niet zoveel mensen met dat soort gear dus dat ook niet echt een benchmark.
Je zou ongeveer moeten vergelijken met wat mensen in TBC in heroics deden. Omdat ik TBC heb overgeslagen zou ik dat niet weten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:37
Kapoen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:37:
[...]

Wat zou een goeie Unholy (5/0/56) DK op level 70 met greens en blues dan aan DPS ongeveer moeten doen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15:37
dev10 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:42:
[...]

Wat zou een goeie Unholy (5/0/56) DK op level 70 met greens en blues dan aan DPS ongeveer moeten doen volgens jou?
Mja, dps van levellende chars vind ik eerlijk gezegd niet relevant. Het hele min/max dps verhaal is pas aan de orde zodra je raids induikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 18-04-2009 20:50 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:57
[...]

Dus ? Ik ben net 76 en zuig nu erg.. Geen solo elite is meer te killen die er voor heen wel kon killen... Ze pakken de undergeared spelers/lvlers .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Kapoen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:49:
[...]

Mja, dps van levellende chars vind ik eerlijk gezegd niet relevant. Het hele min/max dps verhaal is pas aan de orde zodra je raids induikt.
ik snap sowieso al die mensen die DK's levelen met unholy niet zo heel goed, het is vast een leuke spec enzo maar voor levelen is blood gewoon zo fijn, superhealing, goede dmg op multiple targets en praktisch nooit downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tr!gger schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:17:
Op onze Ulduar 10 man razorscale omgelegd op de 4de try. Daarna naar XT gegaan en na een paar tries 1% wipe en 2% wipe :'( . Was niet de optimale dps setup en die enrage timer is toch wel vrij scherp zeg. Hij slaat ook erg hard op mn prot war >:) tenenknijpen soms.
zeker Ignis niet gekilled? Als je dat doet dan heb je 2 minuten langer om hem te killen.

Vandaag Ulduar-10 gedaan, 11 bosses neergeledt.. Mimiron was redelijk lastig, maar naar 40 tries (en evenveel fishfeasts) lag hij toch eindelijk plat.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

11 bosses plat? Very nice! Wij hebben Lokorga (oid) down 10m. Council ging ook wel goed :).

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 19-04-2009 03:32 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:20:
[...]

Ik zit ook op darksorrow, en als ik al ga pvp'n is het altijd met een premade uit mijn guild.

Maarja ben ally dus doe maar /wave als je Boëndal tegen komt ;)
Haha, zal ik zeker doen. :P

Naxx 10 vandaag maar is gedaan, toch rond de 3k DPS :*) Gestopt bij Loatheb MT/OT suddenly went offline. :? Paar HCs en mirror of truth maar is een keer opgehaald verder niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Vyo schreef op zondag 19 april 2009 @ 01:48:
[...]

ik snap sowieso al die mensen die DK's levelen met unholy niet zo heel goed, het is vast een leuke spec enzo maar voor levelen is blood gewoon zo fijn, superhealing, goede dmg op multiple targets en praktisch nooit downtime.
Ik ben toevallig net begonnen met een DK. Wat is volgens jou een goede leveling build? Ik lees inderdaad overal dat Unholy het handigst zou zijn.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:45:
[...]

Dus ? Ik ben net 76 en zuig nu erg.. Geen solo elite is meer te killen die er voor heen wel kon killen... Ze pakken de undergeared spelers/lvlers .
ach welkom in pre patch 3.0 tijdperk bovendien zal je als fury warrior op lv80 gewoon weer elites kunnen solo-en hoor, komt met de gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
posttoast schreef op zondag 19 april 2009 @ 09:16:
[...]

Ik ben toevallig net begonnen met een DK. Wat is volgens jou een goede leveling build? Ik lees inderdaad overal dat Unholy het handigst zou zijn.
Het maakt echt geen zak uit, een DK level je met 2 vingers in je neus.

Heb zelf tijdens het levelen constant geswitched tussen specs, maar ik vond unholy gewoon het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Gistermiddag Yoggie down op 25-man. *O* Volgens wowprogress een kill ergens in de top 20-56. Vandaag proberen wat bosses op hardmode te killen in 10-man. =) Helaas zijn er nog geen screenies gezien onze RL extreem traag is met het updaten van de website ffs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op zondag 19 april 2009 @ 01:48:
[...]

zeker Ignis niet gekilled? Als je dat doet dan heb je 2 minuten langer om hem te killen.

Vandaag Ulduar-10 gedaan, 11 bosses neergeledt.. Mimiron was redelijk lastig, maar naar 40 tries (en evenveel fishfeasts) lag hij toch eindelijk plat.
Zit zelf op Mimiron sinds gisteren met onze 10man grp, eigenlijk de eerste denk ik waar we langer op vastzitten. (trash ervoor is trouwens n drama!) Eerste 3 fases zijn goed te doen na de eerste kennismaking maar P4 blijft best hectic. :) Jammer genoeg voor onze avondraid 1 shaman te kort dus moet t vandaag gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zondag 19 april 2009 @ 09:32:
[...]

ach welkom in pre patch 3.0 tijdperk bovendien zal je als fury warrior op lv80 gewoon weer elites kunnen solo-en hoor, komt met de gear.
Dat is nu juist het probleem, moet je die gear wel kunnen krijgen. Blizz gaat er vanuit dat iedereen straks Ulduar gear heeft en tot die tijd ben je dus minder dan voor de patch in vergelijking met anderen. En als fury warrior kom je al moeilijker aan de bak dan als een tank of DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Haha, heb net explore Teldrasil achievement gehaald (met level 70 warlock, pvp server). Ben vanuit Ashenvale naar Auberdine gerend, recht door de inn naar de boot. Op de boot gesprongen en bij de kapitein gaan staan. Het legertje guards dat me achtervolgde haakte op dat moment af. Vlakvoor de boot aanlegde in Ruth'teran village ben ik er afgesprongen en door de rode portal gelopen. In Darnassus ook geen enkel probleem, alleen bij het uitgaan van de stad alleen 2 guards, maar die haakte af na 10 seconden.

Vervolgens op mijn gemakje alle gebieden ontdekt, totdat Shadowglen aan de beurt was. Daar staan 4 level 65 guards voor de poort. Aangezien ik alles uithad (alleen in bikini), heb ik de gok genomen en ben dwars door de poort gerend. 1 van de guards sloeg me van mijn paard. Ben toen het gevecht aangegaan en toch nog 3 guards neergekregen (lang leve seed of corruption, haunt en fear). Helaas had ik geen potions bij me, anders was die 4e ook wel down gegaan.

Maar achievement gehaald, toch wel leuk en het ging veel makkelijker dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 19:13
[...]

Idd Ignis nog niet gekilled, wel handig om te weten dat we 2 minuten extra krijgen dus als we Ignis eerst killen :). Maar voornamelijk is het nu een healing probleem tijdens die tremor. Dat komt wel goed 8)

edit: Nu is ie down op de 3de try dood binnen 4m 59 _/-\o_ go dps team

[ Voor 6% gewijzigd door Tr!gger op 19-04-2009 13:34 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ook weer happy, op m'n 2e CoS run win ik de Bronze drake mount :D

Afbeeldingslocatie: http://i44.photobucket.com/albums/f45/cohen1976/WoWScrnShot_041909_150046.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:51:
[...]

Dat is nu juist het probleem, moet je die gear wel kunnen krijgen. Blizz gaat er vanuit dat iedereen straks Ulduar gear heeft en tot die tijd ben je dus minder dan voor de patch in vergelijking met anderen. En als fury warrior kom je al moeilijker aan de bak dan als een tank of DK.
Ik snap al die warriors zo ie zo niet, zeker de tanks niet ik zie zat warrior tanks met allemaal als 2de spec 18/53/0 Fury terwijl ze beter 37/0/34 UA Build kunnen nemen.

Voordelen van de UA Build :

- Geen aparte Gear set anders dan je prot gear.
- Dikke DPS ( 2450 DPS unbuffed ) Raid Buffed doe ik gemiddelt tussen de 3600 en 3900 DPS.

Weinig fury warrior persen dat er atm nog uit. Dus ik blijf lekker bij mijn Deep Wounds MT Build en High DPS UA Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat fijn 't is happy sunday laaste boss in heroic dropt wolven bracae leggings
daardoor had ik genoeg badges voor een nieuw Trinket :)
En terwijl ik op de AH kijk zie ik ineens titansteel spellblade (34 stam, 408 sp, 53 crit, 30 hit)

Nu heb ik nog steeds mijn T6 head lol, weet iemand daar een goede replacement voor uit heroics of crafted? voor een warlock?

zit nu al op 2234 SP 296 hit 25,5% crit 472 haste , gaat lekker :)

EDIT
en dan jump ik naxx25 in en win ook nog eens Gothik's Cowl, ga een lot kopen in de lotto lol
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/wotlk/items/beta/items_9061_931.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Ik vind dat er maar weinig helmen (mail) zijn die er cool uitzien (voor hunter althans).
Als dat WotLK spul ( itemmodel 1, itemmodel 2 ) graflelijk zijn. Ik wil een stoer helm hebben :(

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-04-2009 20:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

dev10 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:18:
[...]
Dat heb ik even gedaan op een dummy en dan kom ik rond de 880 uit. ;) Alleen slaat zo'n dummy niet terug waardoor m'n trinket niet gaat werken en ik een stuk minder crit strikes heb.
Equip: Chance on melee or ranged attack to enter Wracking Pains, during which your attacks will each grant 15 crit rating, stacking up to 10 times. Expires after 20 sec.

Hoeft die dummy dus helemaal niet voor terug te slaan. Gaat om jouw attacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

BLUE FIRE IS BAD!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:20:
[...]

Ik snap al die warriors zo ie zo niet, zeker de tanks niet ik zie zat warrior tanks met allemaal als 2de spec 18/53/0 Fury terwijl ze beter 37/0/34 UA Build kunnen nemen.

Voordelen van de UA Build :

- Geen aparte Gear set anders dan je prot gear.
- Dikke DPS ( 2450 DPS unbuffed ) Raid Buffed doe ik gemiddelt tussen de 3600 en 3900 DPS.

Weinig fury warrior persen dat er atm nog uit. Dus ik blijf lekker bij mijn Deep Wounds MT Build en High DPS UA Build
Geloof dat er nog minder groepen zijn die een warrior met deze build als DPS mee willen nemen als dat wanneer je arms of fury bent. En zeker wanneer je in prot gear rondloopt en niet tankt.
En dat fury of arms warriors nauwelijks aan de DPS komen die jij met die build hebt zegt dus alles over de nerfs van de warriors. Fury en arms zijn zover ik weet als DPS bedoeld en prot is zeker niet als DPS bedoeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
[...]

zeker weten ? lees nergens dat zijn timer naar 8 min gaat als je igniss killed.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

BladePHQ schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:00:
Het maakt echt geen zak uit, een DK level je met 2 vingers in je neus.

Heb zelf tijdens het levelen constant geswitched tussen specs, maar ik vond unholy gewoon het leukst.
Heb ik zelf ook gedaan. Daardoor kwam ik er voor mezelf achter dat ik Frost het leukste vind, maar dat Blood nu eenmaal het snelst levelled omdat je practisch geen leven verliest en gewoon door kunt blijven gaan.

Daarom ben ik met lvl 73 maar bij Blood gebleven, anders duurt ieder ander level zo enorm lang voor mijn gevoel ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:45:
[...]

Geloof dat er nog minder groepen zijn die een warrior met deze build als DPS mee willen nemen als dat wanneer je arms of fury bent. En zeker wanneer je in prot gear rondloopt en niet tankt.
En dat fury of arms warriors nauwelijks aan de DPS komen die jij met die build hebt zegt dus alles over de nerfs van de warriors. Fury en arms zijn zover ik weet als DPS bedoeld en prot is zeker niet als DPS bedoeld.
Nee tuurlijk dit is geen pure DPS build dit is een Build voor Grinding/Special encounter waar alle DPS die je meer krijgt kan helpen zoals Sarth3D, als je tank dan ipv 1500 DPS opeens tegen de 3500-4000 zit schelt dat toch weer.

Dus dit is zeker geen build om mee te advertisen van ik kan ook DPS zijn, want laten we nou eerlijk wezen een tank is een tank en geen tank/dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gearwise heb ik niet zo'n spannend weekend gehad, maar ben nu wel gelukkige eigenaar van de 2 spirit beasts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
Glyph of Divine Plea
Glyph of Nourish
Glyph of Metamorphosis
Glyph of Fan of Knives
Glyph of Hunger for Blood

Nog 53 [Book of Glyph Mastery} boekjes voordat ik 100% zeker Living bomb glyph kan maken : (

De 1e 4 glyphs verkopen momenteel voor 200g, de laatste voor 60 omdat daar concurrentie voor is : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Jaja, het wordt nog wel eens wat met Saurfang en ons guilde.
Gisteren hebben we Naxxramas 10 gecleared, en dat terwijl we pas een week geleden zijn begonnen met Naxx!
Niet verkeerd dus. Inmiddels in ons guilde aardig aan het groeien met level 80-ers. 28 in totaal, wat betekent dat we vanaf de reset 2 10 mans teams optuigen en de Naxx 25 runs zullen gaan doen.
Hoe we een en ander gaan inkleden moeten wenog even kijken, we raiden in principe drie dagen in de week.
In principe zeg ik, want afgelopen week hebben we vanaf woensdag iedere dag geraid, gewoon omdat we als doel hadden gesteld Naxx 10 te clearen binnen die week. En aldus geschiedde.

Anyway: we zijn volgens mij de 4e Alliance guild op onze server die Naxx op zijn naam heeft geschreven, niet slecht voor een server die nog geen 90 dagen bestaat.

Over een paar dagen gaat de transfer open en zullen er meer level 80-ers op de server komen, al is het alleen maar voor de titel 'Scarab Lord'.....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik heb mijn DK geleveled vóór de Glyph of Death Strike nerf (glyph gaf eerder extra healing). Unholy levelen ging toen echt beestachtig snel omdat je met het grootste gemak een grote groep mobs kon afmaken (7-10 mobs tegelijk was geen probleem). Door Death Strike te gebruiken had je ook geen downtime, elk gevecht eindigde je met 100% health. Als het dan bij een grote groep mobs ff moeilijk was en je op 60% ofzo zat, dan ging je gewoon even jezelf healen door 1 of 2 mobs tegelijk te pakken. Linksom of rechtsom kon je altijd gewoon door blijven gaan. Erg leuk was dat :).

Weekendverslagje,

Donderdag zijn we met een guild groep voor het eerst Ulduar10 ingegaan. Het eerste stuk met de vehicles vond ik erg leuk. Flame Leviathan was een 1-shot en meteen een achievement (welke weet ik ff niet meer). Erg leuk gevecht vind ik. Daarna nog wat tries gedaan op Deconstructor. Wat een lache stemmetje zeg! Het gaat wel ff duren tot dat me niet uit m'n concentratie haalt :p, echt te grappig. Ook hebben we een paar tries op Razorscale gehad, beide hebben we niet neer gekregen mede omdat we een undergearde healer meehadden. De eerste ervaring is wel goed met Ulduar, erg leuke instance tot nu toe.

Vrijdag zijn we Ulduar25 ingegaan. Daar bleek Flame Leviathan (voor ons althans) toch wel een stuk moeilijker dan op Normal. Dat lag eraan dat er veel mensen voor het eerst waren en dus de werking van de vehicles door moesten krijgen, hoe je de beste DPS ermee doet en het samenwerken met je bijrijder. Maargoed, de 3e of 4e try ging hij neer. Deconstructor was echter echt problematisch. Op de een of andere manier wilde het gewoon niet lukken. We hebben haar niet eens tot 75% gekregen, dus de fase met de adds hebben we niet gezien (op Normal al wel).

Gisteren heb ik de raid geskipped omdat ik erg moe was.

Omdat de Glyphs van Haunt en Life Tap nog helemaal niet te koop waren (voor Affliction spec) heb ik toch maar eens 0/41/30 gespecced op mijn Warlock, met de Glyphs van Immolate, Incinerate en Felguard. Ik moest nog wel even regemmen om weer hitcapped te worden. Gisteren heb ik de spec even goed uit kunnen testen in OS25 (PuG) en hij bevalt eigenlijk best goed. Spelen met de Felguard vind ik toch eigenlijk best leuk en de damage is erg goed. Ik haalde pieken van 3800 DPS single-target en Soul Fire heb ik een paar keer voor dik 12K zien critten, met als resultaat #1 op damage done. De Immolate glyph wil ik nog gaan vervangen door de Life Tap glyph, maar die kost momenteel zo'n 250g op de AH, dus daar wacht ik nog even mee.

Wat ik me nog wel afvraag is hoe je Decimate optimaal benut. Op dit moment doe ik onder de 35% 2x Incinerate en daarna Soul Fire. De 2e keer Incinerate vervang ik ook wel door het verversen van Immo of CoA indien nodig. Een andere optie kan zijn om 1x Incinerate te doen, daarna even wachten op de Decimate buff en dan Soul Fire. Heeft iemand al een idee wat het meest effectief is?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:24:
Glyph of Divine Plea
Glyph of Nourish
Glyph of Metamorphosis
Glyph of Fan of Knives
Glyph of Hunger for Blood

Nog 53 [Book of Glyph Mastery} boekjes voordat ik Living bomb glyph kan maken : (

De 1e 4 glyphs verkopen momenteel voor 200g, de laatste voor 60 omdat daar concurrentie voor is : (
Heb alleen Glyph of unholy blight :P ben te cheap om 3k uit te geven aan books
guildie koopt 1 book en meteen Life tap :/ echt waarom heb ik nou nooit dat geluk.
Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:29:
[..]
Wat ik me nog wel afvraag is hoe je Decimate optimaal benut. Op dit moment doe ik onder de 35% 2x Incinerate en daarna Soul Fire. De 2e keer Incinerate vervang ik ook wel door het verversen van Immo of CoA indien nodig. Een andere optie kan zijn om 1x Incinerate te doen, daarna even wachten op de Decimate buff en dan Soul Fire. Heeft iemand al een idee wat het meest effectief is?
Je weave hangt af van je afstand tov target, over het algemeen zal je 2:1 beginnen en dan 1:1 aanhouden

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 20-04-2009 08:44 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weekendboekje ,

paintball , voetbal gaan kijken , tooghangen en echt geen ruk wow gedaan :)
Vanaaf maar eens een beetje questjes doen , heb ik wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend de guild waar ik in zat uitgestapt, had er weinig zin meer in en progressie zat er voor mij ook niet echt meer in. Ik zat nog uberhaubt naxx10 volledig te doen, de 3x dat er een guildrun was is hij elke keer maar voor 2-3 quarters afgemaakt. Dag erna met toeval in een pug voor naxx10 en 5 zware uren later toch heel naxx gehaald :) Nu rustig elke week een goeie naxx run uitzoeken, opbouwen naar naxx25 en vind het weer best op mijn hunter :P Vind het lvlen van mijn paladin toch iets leuker, het gemis van vele attack van DK maakt hij weer goed met extra healing :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:36:
[...]
Je weave hangt af van je afstand tov target, over het algemeen zal je 2:1 beginnen en dan 1:1 aanhouden
Weave? Ik loop weer achter in de terminologie blijkbaar ;). Waarom 2:1 beginnen en dan 1:1 aanhouden? Ga je er vanuit dat je gedurende het gevecht dichter bij je target gaat staan ofzo? Tijdens Heroism zou ik trouwens sowieso 2:1 doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sorry maar waar heb je dit vandaan? Heb namelijk al behoorlijk wat gezocht naar een confirmation van dit, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb wel ergens eens in een random post gelezen, dat Razorscale +1 minuut en Ignis +1 minuut op XT-002 is. Maar nergens een bluepost. En geldt dit overigens ook voor de 25 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:06:
[...]

Weave? Ik loop weer achter in de terminologie blijkbaar ;). Waarom 2:1 beginnen en dan 1:1 aanhouden? Ga je er vanuit dat je gedurende het gevecht dichter bij je target gaat staan ofzo? Tijdens Heroism zou ik trouwens sowieso 2:1 doen lijkt me.
Eigenlijk wil je gewoon point blank staan voor 1:1 echter als je op range staat moet je rekening houden met de cast -> tijd van hit de decimate buff na hit van inc duurt 10 seconden, inc2 is dus puur een filler voor het wachten op je eerste decimate proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie, nog tips voor een level 71 lock om te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kleine update.

Zow, lekker wat afgequest. Teven de achievement gehaald om in first aid meer dan 500 Heavy Weavecloth Bandages te maken waardoor ik nu alle first aid achievements heb. :P
Inmiddels heb ik mijn vijfde level 80 epicje te pakken. Epic belt meteen uitgebreid met een beltbuckle. Het is weliswaar een PvP item maar die zijn nogsteeds beter dan mijn reguliere blue items. Mijn DPS zonder buffs ofzo zal nu rond de 1000 liggen. met bufs zal ik inmiddels wel 1400 aantikken. Toch bijna het dubbele van een dikke maand geleden. Maargoed, de rest van mijn gear is nog blue en ik heb zelfs nog een green trinket. Dus ik blijf gewoon door gaan met dailies enzo.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:18:
Bokkie, nog tips voor een level 71 lock om te levelen?
Met je gezicht van links naar rechts over je keyboard rollen :+

FG/SL is nog steeds wel fijn, voor soloing van elites in northrend is imp health funnel misschien wel een leuke filler, voor de rest hetzeldfe als van 60-70 eigenlijk. Heirloom items maken het makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Lief Dagboek,

Het was letterlijk een weekend van hoogtepunten (Raiden!!) en dieptepunten (Pugs :'( )

Het begon vrijdagavond met een (bijna) guildrun Ulduar10, dat ik de slechtste gear had wist ik (en de rest) al, maar dat het een factor 4 verschil maakt op de hitpoints van de siege engines vind ik wel heel overdreven, maar dat opgelost door mij als passagier op een siege engine te zetten en lekker bommen en AA raketten mogen spammen op die irritante Iron Dwarfes en Iron Golems. Owja er was ook nog boss, die na 3 (1e 2 pogingen ging het lanceren van passagiers op FL fout)

Hierna door naar Razorscale, leuk draakje, als je hem doorhebt vrij gemakkelijk na 3x (DPS laag? valt toch wel mee ;) ) vastpinnen aan de grond was het ook al: dag dag draakje. Dropte nog wel een leuke cloth belt, helaas niet gewonnen.

Ignis maar overgeslagen om dat die op dat moment nog bugged was.

No, NO, NO, NO, NO, NO, NO, NO! I guess it doesn't bend that way.... Heel vaak gehoord erna, zei ik al dat we weinig DPS hadden? Nou dat bleek hier wel, beste try was 1.2m HP over, het probleem zat hem vooral in het feit dat we te lang bezig waren met de scrapbots en daardoor DPS op de boss verloren (of dus te weinig DPS hadden om in de tussentijd de boss te killen).

Maar goed, eindelijk weer eens geraid, voor mij weer voor het eerst sinds BT.

Zaterdag dan, pug naar VoA10, eerst maar beginnen met de nieuwe boss zodat je niet saved bent als die niet lukt. leuk moet te doen zijn dacht ik. Is ook makkelijk te doen, als iedereen snapt wat die moet doen... Als ik met mijn gear 2e sta qua dmg op de overcharged add is er iets fout. Zeker als er maar 3 man dmg doen op die add... (nee 1 instant cast telt niet als DPS doen op de add!!). Needless to say dat het hierna (na een hoop ranting in de raid en mensen die toch de oude boss eerst wilden doen) overwas.

Zondag dan, de avond begonnen met het joinen van een Naxx10 semipug (wel een pug maar wel met bekende). Deze was al afgelopen voor die begonnen was omdat de healers ineens niet meer wilde healen maar DPS wilde doen. Daarna maar VoA25, er waren twijfels over de raid DPS dus maar eerst de oude boss doen. Zomg! De baas geoneshot! De DPS? Dramatisch, ik stond 7e qua dps, wat dus betekend dat er minimaal 10 slechter waren dan mij en ik was zelfs 50% lang vergeten Living Bomb (waarvoor ik eindelijk de glyph heb!) op te houden, waaronder mensen met 4/7 T7.25 en Naxx25 gear. Hierna toch nog de nieuwe geprobeerd, de eerste add ging al fout omdat 1/3 aan het regenen was, 1/3 aan het ruziën over de loot was (ninja dit, ninja zo, maak dan een ticket aan, ninja dit, ninja zo) en 1/3 de met de trashmob bezig was. De 2e trashmob dan nog even proberen, iedereen was er maar ook die ging fout, sterker nog, met een volle raid kregen we hem niet lager dan met 1/3 van de raid. Vervolgens dus eruit gegaan.

Vervolgens uit het niets een invite voor OS10 gekregen, nog nooit gedaan dus bij de minibosses beginnen ze ineens erover dat iedereen in de portals moet, dus maar braaf iedereen gevolgd en verrek! hier staat ook een add! Na alle minibosses, Sartharion, even uitkijken voor de lava walls, maar 2x erdoor geraakt, kan natuurlijk beter, maar voor een eerste keer vind ik het niet slecht. En wat nog beter was, eindelijk loot! Circle of Arcane Streams, en nog belangrijker, ik won hem ook nog! (was ook de enige met need maar toch). De T7.10 token voor Rogue, Death Knight, Mage en Druid viel ook nog, maar die heb ik helaas niet gewonnen.

Als afsluiting van de avond ook nog een keer VoA10 geprobeerd, de oude boss was al down, maar dat vond ik niet zo erg met nog maar 2 dagen op de lockout. Slimme mensen in de pug (nota bene een combi van 2 guilds + mijn) pullen een add van de nieuwe boss met 3 man.... Nee dat gaat niet lukken..
De add erna ging wel goed genoeg zodat we toch het vertrouwen hadden dat de boss ging lukken.

De boss kon ook makkelijk lukken, als de healers maar besluiten de OT/MT in leven te houden tijdens de overcharged adds en niet mee te nuken erop.. Na een paar faalpogingen (MT/OT binnen 4seconde dood, melee DPS die lekker in range van elkaar blijft staan of tijdens lightning nova met z'n allen naar een ranged dps lopen waardoor chain lightning dus DPS 1shot) het maar voorgezien gehouden en de avond afgesloten.

Maar toch: Eindelijk weer geraid en eindelijk loot! Nu maar eens kijken of ik het vandaag nog voor elkaar kan krijgen om een invite voor EoE10/25 of OS25 te krijgen.

Als afsluiting nog even mijn armory profile zodat jullie kunnen zien hoe "goed" mijn gear is :+

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&n=Sikklebell

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:17:
[...]
Eigenlijk wil je gewoon point blank staan voor 1:1 echter als je op range staat moet je rekening houden met de cast -> tijd van hit de decimate buff na hit van inc duurt 10 seconden, inc2 is dus puur een filler voor het wachten op je eerste decimate proc.
Maar point blank staan is bij veel gevechten niet bepaald praktisch volgens mij (lopende bosses, range houden, movement fights, etc). Ook is het zo dat je Decimate buff verdwijnt zodra je Soul Fire gecast hebt (of zodra hij 'inslaat', weet ik ff niet). Na elke Incinerate zul je dus moeten wachten op je Decimate buff zolang je niet point blank staat. Op range zul je dus volgens mij nooit 1:1 kunnen doen zonder te moeten wachten op je Decimate buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 18:46

NoTimeRemains

I know

weet iemand of de lock T7.5 4p set stack met de Glyph of Life Tap?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Owja, Kan iemand van Alliance de living bomb glyph op neutral AH gooien?

TIA : )

@ Diddle/Jarnotjuh

Taffer heeft komende darkmoon faire de titel "the insane" binnen. Dat je het even weet : P

[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 20-04-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Eindelijk mijn mining op 280 en JC op 200 gekregen (Kwam van af 260 & 130) dus nice. Dit is trouwens voor mijn Huntaltje die momenteel op 60 staat. Afgelopen eens nagedacht over het het lvl-en van mijn Priest (70) of het upgearen van mijn lock (die staat netjes op 80 met leuke blue/purple) voor Naxx. Maar het feit dat ik mijn hele guild momenteel door Ulduar rolt (met en zonder suc6 :+), zie ik meer in het lvl van mijn Priest dan mijn het upgearen van mijn lock.

Ach... kan zo maar zijn dat ik volgende week weer volop begin met mijn Lockje... wissel graag. Maar het gewoon doen van instances (zoals UT keep), heeft ook wel wat met een groepje van lvl 70-71's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Vraagje voor de officers/guildleaders onder ons.

Ik wil een DKP systeem gaan introduceren voordat wij vanavond ulduar ingaan. Het lijkt op het EPGP systeem. Mensen krijgen DKP punten voor moeite die ze in de guild stoppen. (Op tijd zijn, consumables gebruiken, mats farmen) en natuurlijk voor attendancy, bosskills en als backup dienen.

Het krijgen van loot gebeurt aan de hand van een bieding. Zijn er addons die aan de hand van de stats van het item op een goede manier berekenen wat de waarde van zo'n item is? (Chest item is bijvoorbeeld waardevoller dan wrists, omdat deze meer stats bevatten).

Waar moet ik op letten bij het toekennen van DKP punten voor effort?

voorbeeld van een raid dag.

iemand heeft van eerdere raids 100

op tijd: 5 DKP
consumables: 5 DKP

3.5 uur raiden (10 DKP per half uur): 70 DKP

Totaal heeft deze persoon dus 80 DKP verdiend.

stel nu er dropt een item. Hoe bepaal je de DKP waarde van dit ding? Misschien met een addon ofzo.

Stel, het item is 120 DKP waard. Wat geef je dan aan als minimum wat mensen moeten bieden? die 120?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo zou je een waarde aan een item geven? Laat iedereen gewoon bieden en zie hoe hoog je komt? En als je het zou willen doen, items hebben level items 226, 213 etc daar kan je wat aan koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bij ons is het als volgt:
  • 5 DKP als je op tijd bent
  • 5 DKP als je tot het einde blijft
  • 1 of 2 DKP per boss (hangt van de boss af)
  • Bosses die de guild nog nooit neergelegd heeft geven dubbele DKP
  • Het startbod voor gear is 10 DKP
  • Het startbod voor Tier 7/8 tokens is 30 DKP
  • Zodra er voor offspec geboden kan worden is het startbod 5 DKP.
  • Verhogen van het bod gaat met minstens 5 DKP
Werkt prima, lekker simpel :).

Klein nadeeltje is dat de 'waarde' van een item variabel is. Ik heb bijvoorbeeld een caster sword ooit voor 70 DKP gekregen. Een mage in de guild kreeg hem een week later voor 10 DKP. Je kunt dus af en toe mazzel of pech hebben met welke 'concurrenten' er allemaal mee zijn.

Extra DKP geven aan mensen die netjes flasks en food buffs meenemen vind ik op zich wel een goed idee voor onze guild. Teveel mensen slacken daar nog steeds mee.

[ Voor 40% gewijzigd door Dricus op 20-04-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
MrVegeta schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:09:
Hoezo zou je een waarde aan een item geven? Laat iedereen gewoon bieden en zie hoe hoog je komt? En als je het zou willen doen, items hebben level items 226, 213 etc daar kan je wat aan koppelen.
De stats van een wrist zijn als je die bij elkaar optelt niet niet zo hoog als bijvoorbeeld een chest. Als mensen dan de keuze hebben op hetzelfde aantal DKP te bieden op een chest of wrist, kiezen ze voor de chest. Je krijgt dan dat mensen items links laten liggen, omdat het niet zo'n grote upgrade is.
Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:13:

Klein nadeeltje is dat de 'waarde' van een item variabel is. Ik heb bijvoorbeeld een caster sword ooit voor 70 DKP gekregen. Een mage in de guild kreeg hem een week later voor 10 DKP. Je kunt dus af en toe mazzel of pech hebben met welke 'concurrenten' er allemaal mee zijn.
Ok, het lijkt alsof members wat weinig DKP krijgen toch? als je een avond lang wiped dan krijgen ze dus 10 DKP?

Hoe maak je onderscheid in 1of 2 DKP per boss? (Boss met tokens is 2 neem ik aan?)

Dat van dat caster sword kan ik wel begrijpen. Je wilde het immers als eerste hebben. Je hebt een week langer nut kunnen hebben van die stats.

Is er geen max aan het te bieden bedrag?

[ Voor 14% gewijzigd door Carnagy op 20-04-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Carnagy schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:18:
[...]

De stats van een wrist zijn als je die bij elkaar optelt niet niet zo hoog als bijvoorbeeld een chest. Als mensen dan de keuze hebben op hetzelfde aantal DKP te bieden op een chest of wrist, kiezen ze voor de chest. Je krijgt dan dat mensen items links laten liggen, omdat het niet zo'n grote upgrade is.
Er zal altijd wel iemand bieden op een epic :) En ja chests kunnen grote upgrades zijn die meerdere mensen willen ,dan wordt daar ook wel meer DKP voor gegeven.

Mensen zouden meer DKP moeten krijgen op een first kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Vertel eens hoe je weet dat de enrage timer op XT002 naar 8 minuten gaat in plaats van de standaard 6 minuten door het omleggen van Ignis? Wij hadden gister behoorlijk wat problemen met de enrage timer op XT002 doordat we waarschijnlijk teveel healers hadden.

[ Voor 10% gewijzigd door redfoxert op 20-04-2009 10:23 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Bij ons doen ze volgens mij als volgt,

Persoon 1 biedt 40
Persoon 2 biedt 30

Dus persoon 1 krijgt het item voor 31.

Ziet er in mijn ogen uit als een fair systeem.

[ Voor 49% gewijzigd door Maduth op 20-04-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:44:
[...]

Maar point blank staan is bij veel gevechten niet bepaald praktisch volgens mij (lopende bosses, range houden, movement fights, etc). Ook is het zo dat je Decimate buff verdwijnt zodra je Soul Fire gecast hebt (of zodra hij 'inslaat', weet ik ff niet). Na elke Incinerate zul je dus moeten wachten op je Decimate buff zolang je niet point blank staat. Op range zul je dus volgens mij nooit 1:1 kunnen doen zonder te moeten wachten op je Decimate buff.
Daarom wil je op de perfecte afstand staan (non point blank) waarbij castime sf = traveltime inc

Cast Incin1
Cast Incin2
Incin1 hits
Cast Soulfire1
Cast Incin3/Incin2 hits
Cast Soulfire2
Cast Incin4/Incin3 hits
NoTimeRemains schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:45:
Ja die stackt, zonder LT glyph is de 4/5 setbonus niet rendabel met lt glyph wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Het maximum wat je bij ons kunt bieden is hoeveel DKP je op dat moment hebt :). Het lijkt misschien weinig, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Iedereen die meedoet verdient evenveel DKP en zal ook met het bieden uitgaan van wat hij/zij heeft. Het principe is dat je mensen beloont die actief meedoen met de raids (die hebben als eerste de goeie items te pakken) en of je dat nu met 10 of met 100 DKP per run doet maakt niks uit. Bij 100 DKP per raid zal er uiteindelijk meer DKP per item uitgegeven worden dan met 10 DKP, big deal.
Bokkie schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:28:
Daarom wil je op de perfecte afstand staan (non point blank) waarbij castime sf = traveltime inc

Cast Incin1
Cast Incin2
Incin1 hits
Cast Soulfire1
Cast Incin3/Incin2 hits
Cast Soulfire2
Cast Incin4/Incin3 hits
Interessant... Heb jij die perfecte afstand al gevonden? Is er een addon die de afstand tussen jou en je target kan weergeven?

[ Voor 29% gewijzigd door Dricus op 20-04-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
bij ons wordt er niet geboden met DKP, degene met de hoogste dkp die Need zegt krijgt de item voor de vaste prijs, mischien niet altijd idiaal maar ik heb tot nu toe er geen problemen mee

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FuZa schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:30:
bij ons wordt er niet geboden met DKP, degene met de hoogste dkp die Need zegt krijgt de item voor de vaste prijs, mischien niet altijd idiaal maar ik heb tot nu toe er geen problemen mee
Is ook het meest handig, bij ons gebruiken ze EPGP die worden bijgevult per x minuten en bij een bosskill.
Daarnaast gaat er na een raid een reductie van x% af of iets in die geest.. sta iig bovenaan met Ulduar dkp =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:36:
[...]

Is ook het meest handig, bij ons gebruiken ze EPGP die worden bijgevult per x minuten en bij een bosskill.
Daarnaast gaat er na een raid een reductie van x% af of iets in die geest.. sta iig bovenaan met Ulduar dkp =)
Same
Wij gebruiken ook epgp (effort points / gear points).

On time: 12 ep
Raid: 12 ep per uur
1ste kill/wipe avond: 12 ep

*edit* elke week wordt er een decay van 10% doorgevoerd om zo alles een beetje gelijk te houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Wootlock op 20-04-2009 10:44 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

NoTimeRemains schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:45:
Ja het stacked :) het zijn twee totaal andere dingen toch? Waarom zou dat niet stacken :P

4p t7: Casting Life Tap grants you an additional 300 spirit for 10 seconds.

Glyph: When you use Life Tap, you gain 20% of your Spirit as spell power for 20 sec.

Dus ja het stacked want het zijn volkomen verscchillende dingen :D net als een SP met Glyph of Shadow en Twisted Faith.

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Wij willen voor de 25-mans ook een DKP systeem introduceren, maar willen dat alleen ingame doen.
QDKP is een oude versie, en voorziet nog niet in de WotLK bosses.
Iemand een idee qua addon die alles bijhoudt? Dus aantal DKP etc etc etc?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 18:46

NoTimeRemains

I know

Schaapmed schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:47:
[...]

Ja het stacked :) het zijn twee totaal andere dingen toch? Waarom zou dat niet stacken :P

Glyph: When you use Life Tap, you gain 20% of your Spirit as spell power for 20 sec.

Dus ja het stacked want het zijn volkomen verscchillende dingen :D net als een SP met Glyph of Shadow en Twisted Faith.
je hebt gelijk, niet na gedacht en niet goed gelezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-04-2009 10:56 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
[...]

Zo logisch is dat niet, hangt beetje af van de volgorde natuurlijk.

Als die eerst de Glyph afhandelt en dan pas de setbonus dan stacked het dus niet.

Maar goed, het stacked nu dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Ja de vraag is dus of de spell dmg bonus van de glyph wel of niet de spirit bonus van de set meerekent.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Goede morgen allemaal,

Mijn weekend was redelijk relaxed, ik heb dus weer een beetje wow kunnen spelen. Ten eerte mijn paladin (72). Deze heb ik retri gespecced, en dat is ‘good fun’. Of de class levelt extreem overpowered, of de class heeft een nerf nodig. Ik deed op level 74-75 elites single target rond de 1850 dps in mijn S3 pvp gear – ziek!

Op mijn huntertje wilde het allemaal iets minder. Ik heb alleen de heroic daily gedaan, hier bleek dat mijn BM macro niet meer werkte, daar moet ik dus nog even een nieuwe voor vinden. Misschien is het toch tijd om een andere spec te gaan proberen.

Op mijn main, het lieve priestje heb ik relatief veel gespeeld. En ook best leuke dingen meegemaakt. Zaterdagmiddag wilden we de nieuwe baas van VoA wel even proberen, en dat was best een interessant gevecht. Ik en een nieuwe disc priest waren de healers, we hadden 2 goede tanks bij ons, ook de dps was best in orde. Dit was de eerste keer dat ik manawise in de problemen kwam. De tanks kregen rake klappen en ook de raid pakte regelmatig veel dmg door de chainlightning. Toen we na een try of 4 precies wisten wat er moest, en de melee op tijd wegliep ging de boss relatief makkelijk neer. Raidmovement is absoluut belangrijk, mana was bij de kill totaal geen issue meer! Na de kill hebben we Maly nog even omgelegd, daar kon ik de neckpiece looten :)

Zaterdagavond wilden we ulduar 10 in. We hadden een erg sterke groep, alleen waren er WEER geen tanks online, uiteindelijk zijn we 2 uur later alsnog begonnen met een alt tank. We zijn richting de council gegaan en dat lijkt best een ingewikkeld gevecht. Heel ver kwamen we niet... Ook de trash daarbinnen is erg lastig; die 10.000 damage per seconde op allebei je tanks is vrij ziek naast de normale incoming damage. Dit zal met beter gegearde tanks wel beter te healen zijn... Anyway, we hebben veel nieuwe dingen gezien en zijn weer wat informatie rijker, na 1,5 uur wipen zijn we gestopt.

Gisteravond was het tijd voor 25mans. We hadden maar net aan genoeg mensen, precies genoeg healers, te weinig tanks en redelijke dps. Onze beste try was 4%, we zijn dus heel erg dichtbij een kill. De healing is behoorlijk intens maar zeker wel te doen. De movement is onder controle, de healing is goed, de tanks weten wat ze moeten doen, nu de dps nog. We hebben mensen gevraagd research te doen om te kijken hoe ze meer damage kunnen doen, het lijkt een melee friendly gevecht, onze rogue stond steevast nummer 1 met 6k dps op sommige trys. Een paar andere dpsers kwamen niet boven de 4k uit, en dat is toch echt te weinig met een 100% increase op de heart phases. Dinsdag is het tijd voor een kill.

Raiden is weer leuk in WotLK, iedereen wordt gepushed het maximale uit zijn character te halen, teamwork is weer belangrijk... Het ‘nadeel’ is dat we eigenlijk geen slackers mee kunnen hebben. Een paar van onze raiders zullen dus minder kans krijgen om te raiden tot we bepaalde bazen op farm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Gisteren een dramatisch slechte Nexus HC :+
Wordt gevraagt om om te tanken, geen prob.

Goede setup: ik als tank (pally), mage, rogue, dps warrior, boomkin healer.
Alleen een drama... Begon al bij de eerste boss... Rogue bleef in de whirl staan, mage stond ook te dichtbij *flats*

Boss neergekregen, toen kwam de mage boss.
Had ze gewaarschuwd van, focus op 1 add, (frost --> arcane --> fire) je raad het al...
Iedereen liep achter van alles aan te vangen :/
De warrior daarin tegen deed wel erg lekkere dps is wist waar hij mee bezig was.
Heb de rogue & mage gezet dat ze echt triest weinig dmg deden (lees: ca. 700 dps :X)

Uiteindelijk wel alles neergekregen, maar het heeft wel vrij lang geduurd alles met elkaar.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

quote: EJ
The bonus IS NOT static spellpower - that would mean not stacking with DP/ToW. Both 4T7 and Life Tap glyph increase your spellpower by CURRENT value of spirit. That means 4T7 makes LT glyph even greater.

Also, it is worth noting that simulations clearly show @3.1 ALL lock specs will LT every 20 secs for 100% LT glyph upkeep, not doing so means sub-optimal dps result.
Dus ja :P

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Even een vraagje over mn rogue, ik speel hier voornamelijk BG's mee op dit moment (ben lvl 68) en ben shadowdance daggers gespecced sinds gisteren.

Bevalt erg goed moet ik zeggen, beter dan mutilate eigenlijk.

Ik vraag me dus af of het zin heeft om ghostly strike te kiezen bij mn volgende lvl icm ghostly strike glyph,
of het zo te laten en mn mutilate glyph gewoon om te ruilen met de ambush glyph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Van het weekend lekker bezig geweest :) .

Aardig wat heroics gedaan en naar exalted gegaan met Argent Crusade en nu tabard gehaald van Knights of the Ebon Blade in Shadow Vault, Icecrown. Ook timed CoT gehaald en mogen rollen op het draakje. Niet gewonnen helaas :) . Verder best wel veel dailies gedaan, aangezien ik ze bijna nooit doe :P . Ben verder gegaan met Argent Tournament en vind het best wel leuk eigenlijk. Eerste keer die training tegen zo een andere "ruiter" (quest) viel me nog vies tegen, best lastig :+ . Uit eindelijk wel gelukt natuurlijk :) . De dailies zijn ook wel leuk. Mag nu uitkomen voor IF, omdat ik natuurlijk een dwarf ben :) .

Verder zaterdag en zondag nog Naxx 10 en 25 in geweest. Alleen rolls gewonnen voor off-spec helaas. Wel een achievement erbij voor een boss, kan armory even niet bekijken, weer stuk. Maar het was de 2e boss in spider wing, de achievement is dat je gewoon vol de boss nuked en die 4 adds laat leven, tot de boss neer is natuurlijk. Daarna had ik genoeg badges om een nieuwe cloak te kopen dus gaat wel lekker :) .

Ik merk eerlijk gezegd niet veel van de Fury warrior nerf. Het lijkt zelfs dat mijn dps omhoog gegaan is. Waar ik eerst zo'n 2300 dps deed doe ik nu zo'n 3100 dps. Maar dat kan ook zijn dat ik nu twee andere glyphs heb en m'n rotatie iets aangepast heb daardoor.

Al met al, ik vind het steeds leuker worden :D . Alleen duurt het af en toe zo lang voordat je nieuwe gear hebt, maar dat komt wel goed :) . Wat ik nu niet kan rollen, kan ik dan wel rollen en je moet het uiteindelijk toch samen doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Progress raids \o/

Gisteren auriaya, hodir en thorim down op 25 man :>

Alleen nog ff door mimirdon heen en dan naar de laatste wing \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:13:

Wij hebben een soortgelijk systeem.Je krijgt bij ons per uur DKP. Je krijgt 5 DKP bij begin van de raid als je op tijd bent en 5 als je er aan het eind nog bent. Tussendoor krijg je 3 DKP voor farmraids per uur en voor progressieraids 5 DKP per uur. Bij ons is het startbod op 25 DKP en je mag daarna bieden. Hier is wel een maximumbod aan gebonden. Zit je boven de 85% attendance dan mag je 100% van je DKP inzetten. Daarna komt er een tabel. Bijvoorbeeld tussen 70 en 85% attendance is iets van 80% van je DKP inzetten etc. Offspec items gaan bij ons ook voor 5 DKP als startbod. Verhogen van DKP moet met minimaal 1, maar gaat vaak wel snel :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

FuZa schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:30:
Ben ik zelf geen voorstander van. Dit systeem hadden ze ook in mijn oude guild. Ikzelf had er geen problemen door, omdat ik op no.1 stond in de DKP lijst. Het probleem was daardoor wel dat ik ten allen tijde prioriteit had op elk item dat dropte. Ik stond namelijk zo hoog qua DKP dat ik de komende 10-15 items kon pakken ook al had ik geen DKP inkomen meer. Met een biedsysteem gaat je DKP er veel sneller doorheen en krijg je meer variatie in wie er op no.1 staat. Verder kan je als je een item heel graag wilt hebben, extra veel DKP bieden.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweet diary,

Vrijdagavond was het Ulduar10-tijd voor mij.
We mistten een aantal mensen uit onze vaste groep, en moesten dus wat andere guildies erbij nemen voor die avond. De balans leek redelijk, al gingen we met 2 healers vanaf het begin. Eén van die 2 healers is een prima speler, maar hij healt wat vreemd met z'n Priest :) Flame Levithian ging in 2 tries neer, waarbij de eerste try fout ging door te laat wegrijden als ie targetswitch gaat doen. Ik was een Chopper, wat wel grappig was, maar een beetje saai, omdat die Sonic Horn zo weinig doet. Tar is natuurlijk wel erg belangrijk, maar dat ging dan ook goed.
Tijdens deze baas zat ik op m'n Death Knight, en ik kreeg de tanking bracers die dropten :D later maar 40 stamina op gezet.

Toen gingen we door naar XT-002, omdat ik dacht dat we wel lekkere dps meehadden en prima combo healing, zijnde Holy Pala en Holy Priest. De Pala stond verbaasd van de damage die de tank kreeg (12-15k hits op 10man) en de Priest had mana problemen door de hoeveelheid raiddamage. Na zo'n 4 tries met 2 healers (en goede dps) besloot ik om te gaan switchen naar m'n Priest om te helpen met healen. Iemand anders ging naar z'n tank.
Met 3 healers ging het wel wat beter, maar door verschillende redenen raakten we elke try wel iemand kwijt, waardoor we de enrage niet meer haalden. Met 5 DPS lag die ineens een stuk strakker. Vaak haalden met het hart wel tweemaal op 15-20%, maar daarna raakten we altijd wel een DPS kwijt.
Ik moet nog wennen aan het gebruiken van PoH in verschillende groepen. Ook had ik de Glyph nog niet (nu wel). Ik had echter minder mana problemen door de Shadowfiend goed te gebruiken. Eenmaal ging ik van 20% mana naar 95% door Shadowfiend + Hymn of Hope (tijdens heart fase).

Helaas kregen we hem/haar die avond niet neer. De beste try was wel 15% waar 1 DPS dood was. Was hij levend gebleven, dan hadden we het zeker gehaald, maar helaas.

Ik vond het erg gaaf. Nieuwe encounters, dingen uitproberen, uitdaging. Op dit soort momenten vind ik het jammer dat ik 'maar' 1x per week kan raiden. Nu wil ik wel even 2 of 3x per week raiden om wat vlotter progress te maken.
Even bekijken wat de raidgroup komende vrijdag is, en dan besluiten om XT-002 neer te leggen of een andere baas te pakken. Ik zie andere groepen eerder Razorscale neerleggen dan XT-002 eigenlijk. Misschien moeten wij dat ook maar doen voor een goede mood.

Rest van het weekend maar wat aangerommeld. Heroic hier, daily daar. M'n DK is nu ook revered met Knights of the Ebon Blade voor de DPS head enchant. Ook ben ik begonnen Mining te levelen op deze char, om toch meer stamina te hebben uiteindelijk. Echter was ik na 60 skills alweer verveeld :P

Gisterenavond trouwens nog een PuG heroic Nexus getanked. Hunter, Warlock en Pala waren de DPS. Door de goede Druid healer kon ik door blijven pullen en stond ik aan het einde van de run nr1 in Damage Done met 2k DPS gemiddeld :P Zegt natuurlijk meer over de andere DPS dan over mij, maar toch altijd wel leuk. Frost bevalt me wel qua spelen en met procs spelen, al weet ik niet of het nu makkelijker is voor de healers. Ik ben nog niet echt gewend Unbreakable Armor op de goede ogenblikken te gebruiken. Een langere Icebound Fortitude is wel lekker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend EoE 25 mans gedaan. Het was een semi pug met ongeveer 10 man random. Veel wipes gehad en steeds verbetering gezien. Helaas dat sommige mensen verwachten dat alles in 1 keer plat gaat en de raid verlaten na 1 of twee wipes. Deze puggers staan bij mij nu dus op de ignore list.

Ik begrijp overigens niet wat ze recht van spreken geeft als je in heroic EoE durft te komen met een dps van 1000 - 1200. We misten er dus niet al te veel aan, maar het is toch iedere keer weer een klein stapje terug aangezien de vervanging die we kregen niet niet zo veel EoE ervaring had.

Uiteindelijk wel plat gegaan en toch mooi als je dan van bijna de helft van de raid ziet dat ze de achievement krijgen.

Vanaf komende zondag begint de alliance die we hebben gesloten voor 25 mans raiden met naxx25, aangezien we ons met naxx 10 level gear niet in Ulduar 25 willen wagen. Looten wordt need greed rollen. Alleen mag iedereen vooraf 2 items kiezen waarom hij +30 bij zn rol krijgt. Heb je dan nog niet gewonnen heb je vanaf dat moment +40 voor dat item etc... Dat wordt dus een head item voor mijn lock, die Hat of Wintery Doom is inmiddels wel aan vervanging toe :) Volgens mij heeft Noth nog wat leuks voor me ;)

En vanavond gaan we OS+ drakes met 10 man proberen. Wordt de eerste keer en we beginnen abitieus met 2 drakes. Ik neem aan dat Tenebron en Shadron de meest geschikte zijn. De dps in naxx10 is er in ieder geval hoog genoeg voor, dus het oefenen kan beginnen.

(ja, ik ben uit mijn vrienden guild gestapt. En heb meteen maar wat raids op de kalender gezet voor een goede start :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:56:
Owja, Kan iemand van Alliance de living bomb glyph op neutral AH gooien?

TIA : )

@ Diddle/Jarnotjuh

Taffer heeft komende darkmoon faire de titel "the insane" binnen. Dat je het even weet : P
Heb je die glyph al ? zo jah dan nvm zo nee join dan ff Denial IRC dan fixen we wel wat.

Is er btw aan de horde kan al een scribe die explosive shot/killshot glyphs kan maken?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De eerste paar bosses, na Flame Leviathan die eigenlijk gewoon te simpel is (die hadden we met 18 man omliggen in de 25M versie), zijn echt puur een gearcheck wat ik tot nu toe gezien hebben. Met name je DPS en de tanks worden behoorlijk op de proef gesteld. DPS aangezien het veel strakke enrage timers zijn, Tanks vanwege de hoge incoming damage. De healers wat minder maar XT002 is vrij unforgiving met zijn Tantrums. Echter, als je DPS hoog genoeg is krijgt ie niet de kans om die te gebruiken omdat je van heart naar heart phase gaat in een rap tempo.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:21:
De eerste paar bosses, na Flame Leviathan die eigenlijk gewoon te simpel is (die hadden we met 18 man omliggen in de 25M versie), zijn echt puur een gearcheck wat ik tot nu toe gezien hebben. Met name je DPS en de tanks worden behoorlijk op de proef gesteld. DPS aangezien het veel strakke enrage timers zijn, Tanks vanwege de hoge incoming damage. De healers wat minder maar XT002 is vrij unforgiving met zijn Tantrums. Echter, als je DPS hoog genoeg is krijgt ie niet de kans om die te gebruiken omdat je van heart naar heart phase gaat in een rap tempo.
Inderdaad. Een aantal keren kregen we het hart tot zo'n 10%, en dan zie je XT-002 ineens naar nog 4% tot de volgende hart fase schieten. Leuk is dat. Maar dan moet de dps nog wel de adds allemaal afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Hoe doen jullie dat trouwens met de positionering bij XT-002? Wat wij op een gegeven moment gedaan hebben is om iedereen op 10y range van elkaar te hebben staan zodat niemand hoeft te rennen als hij/zij een AoE debuff heeft. Het lijkt mij eigenlijk handiger om dicht op elkaar te gaan staan als ranged en diegenen met debuff uit de groep te laten rennen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:02:
[...]

Ben ik zelf geen voorstander van. Dit systeem hadden ze ook in mijn oude guild. Ikzelf had er geen problemen door, omdat ik op no.1 stond in de DKP lijst. Het probleem was daardoor wel dat ik ten allen tijde prioriteit had op elk item dat dropte. Ik stond namelijk zo hoog qua DKP dat ik de komende 10-15 items kon pakken ook al had ik geen DKP inkomen meer. Met een biedsysteem gaat je DKP er veel sneller doorheen en krijg je meer variatie in wie er op no.1 staat. Verder kan je als je een item heel graag wilt hebben, extra veel DKP bieden.
Ik heb het gevoel dat je vergeten bent dat EPGP werkt met een wekelijkste decay van de DKP. Mensen die dus meer DKP hebben (de spaarders) worden hierdoor harder getroffen dan de mensen die lager staan. Je wordt juist gestimuleerd om DKP uit te geven aan upgrades, ook de kleinere upgrades.

Een bied systeem vind ik persoonlijk vreselijk. Het kan lang duren voordat de loot is geregeld. En het zet mensen aan om te sparen voor dat ene item, daarbij laten ze dan een hoop items lopen die een goede upgrade zouden zijn. Dit is slecht voor de raid.

In mijn gilde hebben we trouwens nog een paar extra regels boven op EPGP. Zo mag je per raid maar 1 set item en 1 non set item looten (tenzij er niemand anders de loot wil). De items worden daardoor zoveel mogelijk over de raid verspreid. Een raid is er meer bij gebaat dat meerdere mensen worden geupgrade dan één persoon die alle loot op pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Goodie, deze week Emalon gedaan (gepugged ) en na twee of drie tries was hij neer.
Toch blij dat het niet zo'n loot pinata is als Archavon, en dat je (een beetje) wakkker moet blijven.

Zie nu jammer genoeg wel veel LFM advertisements waarin ze Emalon niet eens proberen. Ook 25 man was geen groep voor te krijgen het weekend, zonde.

Verder zit ik te twijfelen of ik van guild zal switchen, ik zit nu in een casual guild dat met moeite 2 naxx 10 teams vol kreeg en zelden of nooit Naxx 25 doet, We hebben zat members, maar de meesten levelen een char naar 80 en springen dan gelijk over naar een nieuwe alt. In naxx kun je als "raid" nog wel iemand hebben in prutsgear en zonder idee van de tactics, maar ik ben bang dat dat in Ulduar niet gaat lukken

Ter illustratie: vorige week 25 level 80's online, maar toen we 10 man Ulduar gingen doen moesten we nog 4 man puggen. Uiteindelijk hebben we in 4 uur tijd 6 of 7 tries kunnen doen op flame leviathan. Gewoon door ninja AFK';s en mensen die vertrekken. Blijkbaar is er dus ook helemaal geen interesse in het clearen van nieuwe content :(

Ik denk dat ik als ik wil overstappen ,dat dat dan nu moet gebeuren omdat ik anders straks de aansluiting kwijtraak. Jammer , aangezien ik het er verder goed naar mijn zin heb daar, maar ik wil echt wel alles zien.

/zucht (zeur, zeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:47:
Hoe doen jullie dat trouwens met de positionering bij XT-002? Wat wij op een gegeven moment gedaan hebben is om iedereen op 10y range van elkaar te hebben staan zodat niemand hoeft te rennen als hij/zij een AoE debuff heeft. Het lijkt mij eigenlijk handiger om dicht op elkaar te gaan staan als ranged en diegenen met debuff uit de groep te laten rennen. Iemand tips?
Dit werkt niet als je veel tantrums krijgt. Wij hebben de taktiek met uitspreiden geprobeerd en iedere tantrum vielen er mensen om. Daarna zijn we in een groep gaan staan en iedere bom rende weg. Dat werkt voor ons goed, XT-002 ging in ieder geval plat.

Wat mij wel is opgevallen is dat de 10 man versie veel makkelijker is dan de 25 man versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Dricus schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:47:
Wij tanken hem op de trap. Verder staat iedereen gewoon op elkaar en rennen er uit op het moment van gravity/light bomb. 10 yards kan maar volgens mij moet je dan nog steeds rennen voor gravity bomb.

fraps van onze kill
http://files.filefront.co.../;13625524;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Routed schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:20:
[...]

Heb je die glyph al ? zo jah dan nvm zo nee join dan ff Denial IRC dan fixen we wel wat.

Is er btw aan de horde kan al een scribe die explosive shot/killshot glyphs kan maken?
Nope, heb hem nog niet, maar ik zal vanaaf even voor jullie kijken. Ik kom wel ff online : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dit topic is nog net zo actief als altijd :) Gister _eindelijk_ eight zero geworden met me alliance druid. En nu is het tijd voor gear :) Het word eerst wat gecrafte dingen. Daarna naxx, voa etc en dan kijken of ik mee kan naar ulduar. Er word bij mij ook EPGP gebruikt in de guild en dit lijkt me wel een goede manier. We zijn een casual guild die mensen niet verplicht te raiden. En dus werkt dit wel goed. Beter dan het DKP systeem wat ik uit vorige guilds heb mee gemaakt. Al vind ik die 5DKP voor op tijd manier ook wel werken. Vooral omdat je met kleine getallen werkt en het zo overzichtelijker te houden.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet VoA maar voor gearen, tenzij je het met een guild gaat doen. iedereen wil alleen maar die nieuwe boss. De oude wordt niet gedaan uit angst gesaved te worden in een raid die hem niet plat krijgt.

En de meeste raids nemen mensen die T7 loot nodig hebben al niet meer mee. Ik denk dat blizzard een grote misser heeft gemaakt door twee tiers aan bosses in 1 raid instance te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm,

mischien ben ik simpel maar bij ons gaat het meestal een stuk eenvoudiger qua loot. In onze guild is er echt nooit gewhine en het systeem is heel simpel. Normale loot is gewoon Need or Greed waarbij de mensen alleen Need doen als het een gearverbetering is. (Iedereen in de guild tot nu houd zich er ook netjes aan overigens)
'Belangrijke' loot zoals Naxx boss gear wordt Masterloot gebruikt. Iedereen die op de loot will rollen doet /roll de Raid Leader doet dan een gearcheck op de winnaar en bepaald aan de hand daarvan of die uberhaupt wel recht heeft op de loot. Recht hebben op de loot = juiste klasse/spec plus verbetering van gear.

Het hele DKP gebeuren e.d. is in pricipe alleen nodig voor eerlijkheid te garanderen. In een guild waarin iedereen al eerlijk uit zichzelf is en niet snel whined is zo'n systeem niet direct nodig.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beetje jammer met XT is dat soms een lightbomb vlak voor of na een trample komt. Als je dan stacked bent dan is het vrij snel klaar door de AoE dmg.

Wij hebben nog de meeste problemen met de adds... ach woensdag 10m, hopelijk 2/3 tries op razorscale en dan ignis proberen en dan door naar XT en iron hopelijk nog iron council zien :).

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.