Het Nokia E71 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 109.265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08-2018
Ik heb er ook mee zitten klooien en het werkt nu maar met een kabel (niet over Bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

is er een tootlje om je geheugen te controleren soort scandisk/chkdisk?

Want Programma;s die ik wil benaderen via mijn sd kaart lukt opeens niet meer

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben sinds vorige week een e71 gebruiker, mooi ding en ik heb de meestje snufjes zelf al ontdenkt. Rest er nog één probleem, als ik mijn nieuwe mail binnenhaal, dan verdwijnt alles wat niet meer op de server staat automatisch. Hoe kan ik bepalen wat er verdwijnt en welke ik wil bewaren zonder dat ik ze op de server moet laten staan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MACNON schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:10:
Verwijderen doe je het best met APPDELETE (gratis).

Welke foutmelding krij je precies, en is die niet op google te vinden?
Heb 't net met de kabel geprobeerd en krijg precies dezelfde foutmelding als bij Bluetooth:

Ik heb de mapjes destijds in de prullenbak gesleept en de prullenbak geleegd. Dus ik kan ze niet meer volledig verwijderen met Appdelete.

Screenshot foutmelding: http://img140.imageshack.us/i/afbeelding2s.png/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
Als je op dat Icoontje (op Isync plaatje E71) drukt krijg je weer een popup, wat/hoe staat de E71 daar ingesteld?

Misschien volstrekt onlogisch, maar installeer de Pocketmac Syncmanager eens, het lijkt wel of jou Isync beschadigd is.

Ik heb geen BB, maar bij mij staat ie er ook bij, en herinner me dat ik 'm er later bij heb gezet (na google zoeken). Link http://www.pocketmac.net/

EDIT:
Ik heb hier versie 1.2 (1.4), en die was ergens gratis. (PocketMacForBlackBerry4.1.25.dmg)
Ik gebruik dit dus verder nooit!

EDIT2: Hier staat ie gratis: https://www.blackberry.co...2E97D4CF615FC57EF8D68693E

[ Voor 33% gewijzigd door MACNON op 25-06-2009 16:08 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:42:
Hallo,

Ik ben sinds vorige week een e71 gebruiker, mooi ding en ik heb de meestje snufjes zelf al ontdenkt. Rest er nog één probleem, als ik mijn nieuwe mail binnenhaal, dan verdwijnt alles wat niet meer op de server staat automatisch. Hoe kan ik bepalen wat er verdwijnt en welke ik wil bewaren zonder dat ik ze op de server moet laten staan?

Alvast bedankt!
Gebruik je POP?
Ga over op b.v. gmail met IMAP, echt ongelofelijke verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MACNON schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:45:
Als je op dat Icoontje (op Isync plaatje E71) drukt krijg je weer een popup, wat/hoe staat de E71 daar ingesteld?

Misschien volstrekt onlogisch, maar installeer de Pocketmac Syncmanager eens, het lijkt wel of jou Isync beschadigd is.

Ik heb geen BB, maar bij mij staat ie er ook bij, en herinner me dat ik 'm er later bij heb gezet (na google zoeken). Link http://www.pocketmac.net/

EDIT:
Ik heb hier versie 1.2 (1.4), en die was ergens gratis. (PocketMacForBlackBerry4.1.25.dmg)
Ik gebruik dit dus verder nooit!

EDIT2: Hier staat ie gratis: https://www.blackberry.co...2E97D4CF615FC57EF8D68693E
Er staat alleen:

MAC Blackberry

Geen Nokia E71, als ik probeer te syncen met Blackberry dan Failed ie ook. Ik krijg dan een pop-up, vervolgens deze foutmelding:

PocketMac SyncManagerOEM Warning(s)

[04:54:06.199) Unable to connect to Blackberry (error 1); skipping.

Ik kan ook niet Add Device doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Yesss.. ik heb er ook een :p

Geniaal apparaat, ik ben nog nooit zo blij met een telefoon geweest. Apps lopen erg snel, McGuider loopt fantastisch en de batterij houdt het practisch oneindig uit 8)

Anyway, ik heb er een t-mobile web'n walk abo bij, (3G - 384 down, 64 up) maar, ik las in de topic-start dat 3g wordt ondersteund tot en met exact deze snelheden.

Ik zat er aan te denken om voor 5 euro meer een web'n walk plus abo te nemen (1mbps down, 384 up), schakelt dat automatisch door naar HSPDA? heeft iemand daar misschien ervaring mee?

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Naast McGuider, kan je ook Trackertag gebruiken! ideaal voor flitsers en controles. Haalt zijn gegeven van flitsservice en foxytag! In de nieuwe versie zit zelfs file informatie! :)

Programma isnu nog in ontwikkeling maar je kan hier aanmelden als tester
http://www.trackertag.nl/nl/testen/aanmelden.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

DancePlaza schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:44:
Naast McGuider, kan je ook Trackertag gebruiken! ideaal voor flitsers en controles. Haalt zijn gegeven van flitsservice en foxytag! In de nieuwe versie zit zelfs file informatie! :)

Ziet er interessant uit. Ik heb me ook aangemeld. Ik ben benieuwd. Gebruik jij het al? Moet je ze tegelijk draaien of wat?

[ Voor 8% gewijzigd door RaJitsu op 25-06-2009 21:58 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

RaJitsu schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:58:
[...]

Ziet er interessant uit. Ik heb me ook aangemeld. Ik ben benieuwd. Gebruik jij het al? Moet je ze tegelijk draaien of wat?
Ik heb mijn telefoon altjd in de autolader.. en heb dan mcguider aanstaan samen met trackertag. werkt prima. trackertag komt altijd na voren als er een melding is. Ook is het mooi aan trackertag dat er ghostcams in zitten. Plekken waar veel gecontroleerd wordt worden wel vermeld op Trackertag. Je kan zelf meldingen / afmeldingen doorgeven met de tool :P het werkt bij mij super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-08 22:22
Egg schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:59:
, schakelt dat automatisch door naar HSPDA? heeft iemand daar misschien ervaring mee?
Als het goed is verandert het 3g tekentje links bovenaan soms in 3,5g, dit betekent een hsdpa verbinding. Ik heb ook een t-mobile web n walk abbotje, en bij mij gebeurt dit praktisch altijd als er 3g verbinding is. (behalve richting Friesland, daar mag t-mobile haar bereik drastisch verbeteren, zelfs in de trein van Groningen-Leeuwarden soms geen gsm bereik, schandalig...)

Ik neem aan (weet bijna zeker) dat je ook 3,5g verbinding hebt met web n wakt plus
groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

RaJitsu schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:58:
[...]Ziet er interessant uit. Ik heb me ook aangemeld. Ik ben benieuwd. Gebruik jij het al? Moet je ze tegelijk draaien of wat?
Ik gebruik het ook al een tijdje en heeft me al zeker 3 snelheids boetes bespaard :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
joertem schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:28:
[...]

Als het goed is verandert het 3g tekentje links bovenaan soms in 3,5g, dit betekent een hsdpa verbinding. Ik heb ook een t-mobile web n walk abbotje, en bij mij gebeurt dit praktisch altijd als er 3g verbinding is. (behalve richting Friesland, daar mag t-mobile haar bereik drastisch verbeteren, zelfs in de trein van Groningen-Leeuwarden soms geen gsm bereik, schandalig...)

Ik neem aan (weet bijna zeker) dat je ook 3,5g verbinding hebt met web n wakt plus
groeten
Zoizo in de trein, is 3G best nuttelos. Ik zet 3G gewoon uit. Scheelt me hoop batterij, en zo hard heb ik het ook niet nodig. Verbinding is in de trein wel stabieler zo, dan het steeds overschakelen.

Verder heb ik een probleem met smartplayer. Hij werkt opeens niet meer. Hij start even, en dan sluit hij zichzelf erna direct af (crash?). Heb dit met 2 E71 toestellen. Reinstall van programma helpt niet. Hard reset wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Sinds gisteren eigenaar van E71. Wat een toestel. Wat een mogelijkheden!!

Even een aantal vragen:

1) Bestaat er de mogelijkheid om programma's/functies te koppelen aan de navigatietoetsen?
Ik vind bijv. de wekker erg verborgen in het menu zitten.

2) Hoe gebruiken jullie bijv. Hotmail? Laat je het gewoon binnen komen in je 'berichten' map? Dus het envelopje zeg maar? Dat heb ik nu wel, maar hoe kan je een interval instellen (van +/- 15 minuten) dat hij checkt of er nieuwe mail is?

3) Snelkoppelingen (op he startscherm) moeten er altijd 6 zijn? Ik zou er maar 2 willen gebruiken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
<<<KNIP>>>
Er staat alleen:
MAC Blackberry
Geen Nokia E71, als ik probeer te syncen met Blackberry dan Failed ie ook. Ik krijg dan een pop-up, vervolgens deze foutmelding: PocketMac SyncManagerOEM Warning(s)
[04:54:06.199) Unable to connect to Blackberry (error 1); skipping.
Ik kan ook niet Add Device doen.
Je gebruikt de BB verder niet, je synct gewoon met de GEWONE APPLE Isync.
De BB gebruik je alleen om het programma "te herstellen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

joertem schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:28:
[...]

groeten
ik heb gewone web n walk en ik heb ook al een paark die 3,5 g verbinding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
MauriX schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 08:34:
Sinds gisteren eigenaar van E71. Wat een toestel. Wat een mogelijkheden!!

Even een aantal vragen:

1) Bestaat er de mogelijkheid om programma's/functies te koppelen aan de navigatietoetsen?
Ik vind bijv. de wekker erg verborgen in het menu zitten.

2) Hoe gebruiken jullie bijv. Hotmail? Laat je het gewoon binnen komen in je 'berichten' map? Dus het envelopje zeg maar? Dat heb ik nu wel, maar hoe kan je een interval instellen (van +/- 15 minuten) dat hij checkt of er nieuwe mail is?

3) Snelkoppelingen (op he startscherm) moeten er altijd 6 zijn? Ik zou er maar 2 willen gebruiken namelijk.
Heb je 'm ook ontvangen ja?! Welkom bij de groep... ;)

1. Ga naar Instellingen >> Algemeen >> Persoonlijk >> Startscherm >> Toetssnelkoppelingen >> Voila!

2. Mijn email komt binnen via de algemene berichten inbox en daar staat dan Hotmail en bijv. ook Ziggo mail tussen. Check altijd handmatig of ik nieuwe mail heb, maar je kunt wel instellen dat hij constant checkt (push mail). Geen idee trouwens of het om een bepaalde tijd kan, maar moet hier wel ergens gepost zijn.

3. Hoe je dit in kunt stellen kun je hier vinden Maurice: http://www.e71fanatics.co...71-homescreen-to-fit.html

Geen dank :P

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ey JAMBEK! :D
Ben er al druk mee aan het kutten ja.

1) Ik bedoel meer de navigatieknop (dat vierkantje). Dus als je naar rechts, link, onder of boven drukt dat er dan een programma aan gekoppeld kan worden (zoals de oude nokia's ook hebben). Wat jij aangeeft kan volgens mij alleen de 2 bovenste knoppen.

AHA! Je moest eerst die snelkoppelingen uitzetten (startscherm 'niet actief' )

2) heb het inmiddels gevonden

3) Je hebt idd 2 dingen die je kunt instellen op het startscherm. Ingeschakelde toepassingen en toepassingssnelkoppelingen. Die laatste gaat het me om (die eerste heb ik goed ingesteld). Die snelkoppelingen gaan altijd per 6. Dat wil ik niet omdat ik maar een paar snelkoppelingen wil gebruiken. Volgens mij kan dit niet?

[ Voor 6% gewijzigd door MauriX op 26-06-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
MauriX schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:24:
Ey JAMBEK! :D
Ben er al druk mee aan het kutten ja.

1) Ik bedoel meer de navigatieknop (dat vierkantje). Dus als je naar rechts, link, onder of boven drukt dat er dan een programma aan gekoppeld kan worden (zoals de oude nokia's ook hebben). Wat jij aangeeft kan volgens mij alleen de 2 bovenste knoppen.

2) heb het inmiddels gevonden

3) Je hebt idd 2 dingen die je kunt instellen op het startscherm. Ingeschakelde toepassingen en toepassingssnelkoppelingen. Die laatste gaat het me om (die eerste heb ik goed ingesteld). Die snelkoppelingen gaan altijd per 6. Dat wil ik niet omdat ik maar een paar snelkoppelingen wil gebruiken. Volgens mij kan dit niet?
Maestro...

1) Kijk eens goed naar al die opties, je kunt de richtingstoets helemaal instellen zoals je wilt... ;)

2) Mooi!

3) Zou nog eens goed kijken, heb zelf gewoon het standaard beginscherm (zo leeg mogelijk dus) ingesteld, dus geen ervaring mee.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Heb 't nu voor elkaar. Blijkbaar moet je óf het startscherm gebruiken óf de navigatieknoppen. Beiden kan niet. Nou ja, het werkt.

Tot morgen ouwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik heb toch maar besloten om een E71 te kopen.
Vanavond haal ik er een op, gekocht via Marktplaats.
2 dagen oud en ongebruikt.
De helemaal zwarte versie *kwijl* *kwijl*

Ik post mijn bevindingen nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens een meeting zaten een collega en ik onze E71 toestelletjes met elkaar te vergelijken en hij had een aantal leuke (arcade) games die ik tot op heden nog niet gevonden heb:

- Galaga
- QBert
- Xevious
- Frogger

Weet iemand waar ik deze games (bij voorkeur gratis) kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerkerkE71
  • Laatst online: 04-06 21:00
DancePlaza schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:44:
ik heb me aangemeld, maar hoor of krijg helemaal niets.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MACNON schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 08:41:
<<<KNIP>>>

[...]

Je gebruikt de BB verder niet, je synct gewoon met de GEWONE APPLE Isync.
De BB gebruik je alleen om het programma "te herstellen"
Oke, maar hiep-hiep-helaas. Weer dezelfde foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toestelletje die E71. Heb 'm iemand aangeraden als nieuw toestel. Ook wel logisch als opvolger van de E61i. Een klein minpuntje is dat MailforExchange nog steeds moeilijk doet als je later nog iets aan de instellingen wilt veranderen. Ga je namelijk naar de MfE-applicatie via het menu en wil je de settings aanpassen dan verdwijnt de settings-pagina na een seconde of twee vanzelf weer uit het scherm. Wil je vervolgens nogmaals de settings erbij halen dan krijg ik de foutmelding dat de pagina al is geopend en eerst gesloten moet worden voor deze nogmaals geopend kan worden. Ik kan echter nergens die reeds geopende pagina ontdekken. Hij staat niet tussen de draaiende programma's.

Dit euvel deed zich ook voor in de E61i en is hoogst irritant als je MfE bijv tijdelijk op manual wilt zetten. Enige oplossing is dan MfE helemaal deïnstalleren en opnieuw installeren omdat vlak na installatie de settings wel gewoon openen. Ik heb overigens eerst de meegeleverde MfE-versie 2.7 geprobeerd. Nu is versie 2.9 geïnstalleerd maar dat lost het probleem helaas niet op. Syncen met Exchange 2007 werkt overigens wel vlekkeloos.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
ik gebruik:
e71 - vodafone htc magic - mail for exchange - google acount -

wat ik erg vervelend vindt van mail for exchange is dat all day events van mijn google agenda als 00.00-2359 worden weergegeven.

als ik op mijn vodafone magic all day events calender items aanmaak of zelfs op mijn google agenda dan gaat het nog steeds mis.

heeft iemand een ander tooltje in gedachten voor mij? of zal ik maar overstappen op goosync? de gratis versie is tegenwoordig met agenda sync jeuj
of zal goosync nog steeds all day op 00.00-2359 weergeven

edit: ik kom er achter dat ie 00.00-23.59 aan exchange ligt (haha natuurlijk microsoft)

[ Voor 22% gewijzigd door mdbde op 27-06-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Gisteravond zoals gezegd de E71 All Black opgehaald.
Ik ben verliefd! De film The Proposal gezien en Sandra Bullock heeft in die film een witte E71.
Ziet er erg zakelijk en sexy uit!

De telefoon bevalt tot op heden heel goed! Met name het typen waar ik vooraf heel bang voor was.
Sommige stukjes kon ik al blind typen, terwijl het nog maar mijn 2e sms was met de E71.
Het menu is daarnaast ook nog eens gigantisch snel en reageert direct. Geen vertraging te merken.
Of het menu handig ingedeeld is weet ik nog niet. Tot nu toe alles nog gevonden, na 1 omweggetje te hebben gemaakt.

Nu alles even synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Sinds gisteravond de trotse eigenaar van een Nokia E71 (Black). Heb een vrij duur abonnement waarbij ik bij afsluiten een HTC Touch Pro heb gekozen. Dit toestel beviel me echter totaal niet (het Windows Mobile OS gaf geen goed gevoel). Daarna als tijdelijk vervangend toestel een Nokia 6500 classic gebruikt, maar daarop zijn de functies beperkt die ik met het abonnement kan doen (onbeperkt Internetten bijvoorbeeld). Daarom gisteravond een Nokia E71 gekocht.

Ik twijfelde eerst tussen de E66 en E71, maar heb voor de E71 gekozen vanwege het QWERTY toetsenbord dat erop zit. Daarnaast vond ik het toestel qua design ook veel zakelijker, wat ik persoonlijk altijd graag zie.

Tot zover een prima toestel zonder klachten. Menu is snel (telefoon is gewoon snel). Wat ik wel minder mooi vind zijn de standaard thema's op de telefoon. Ik vind de iconen vooral erg magertjes. Gelukkig kun je, net als bijna alle andere Nokia toestellen, genoeg thema's downloaden waarin ook de iconen gewijzigd zijn. Wel jammer dat je niet een optie hebt alleen de iconen te wijzigen (want verder vind ik de standaard thema's wel strak).

Wanneer ik de telefoon een tijdje in m'n bezit heb, zal ik een review op Tweakers plaatsen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• automotive
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-08 23:12
Nokia E71 + Carcomm active car holder

Te koop dus. Ik ben zeer tevreden met het toestel, behalve met een voor mij cruciaal punt: de GPS ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:27:

Tot zover een prima toestel zonder klachten. Menu is snel (telefoon is gewoon snel). Wat ik wel minder mooi vind zijn de standaard thema's op de telefoon. Ik vind de iconen vooral erg magertjes. Gelukkig kun je, net als bijna alle andere Nokia toestellen, genoeg thema's downloaden waarin ook de iconen gewijzigd zijn. Wel jammer dat je niet een optie hebt alleen de iconen te wijzigen (want verder vind ik de standaard thema's wel strak).
Google even op Tehkseven, die heeft mooie thema's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

automotive schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:08:
Nokia E71 + Carcomm active car holder

Te koop dus. Ik ben zeer tevreden met het toestel, behalve met een voor mij cruciaal punt: de GPS ontvanger.
Wat is er in vredsnaam mis met de GPS? Ism A-GPS heb ik altijd binnen 5 seconden een fix.... Ok, zonderder deze A-GPS is het vaak een minuut of 5 wachten, maar verder....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:30
Vanavond mijn E71 even opengeschroefd om het stof achter het display weg te halen. Binnenshuis had ik er niet zo'n last van, maar in de volle zon (waar het display normaal gesproken goed leesbaar is) viel het zwaar tegen omdat de stofjes begonnen te reflecteren.

Moest even zoeken naar een Torx T4, maar voor de rest is het appeltje eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met MfE dacht ik te hebben opgelost door gebruik te maken van SmartConnect. Heb een groep aangemaakt met als eerste het wlan thuis en als tweede gprs/3G voor gebruik buitenshuis. Dat werkte prima totdat ik MfE instelde om ook van de toegangsgroep gebruik te maken. Zodra er namelijk een keer van gprs/3G gebruik is gemaakt, schakelt de telefoon niet terug naar het wlan zodra dat weer binnen bereik is (simpel getest door router even uit en weer aan te zetten). Zelfs als gprs/3G uit de groep wordt gehaald, schakelt de telefoon niet over. Sterker nog: nieuwe verbindingen lopen alsnog doodleuk via gprs/3G ook al zou dat niet moeten kunnen!

MfE werkt simpelweg nog steeds te slecht. Na een connection failed kan er icm SmartConnect geen permanente verbinding meer opgezet worden met de Exchange-server. Een grote misser want juist een achtergrondapplicatie als MfE zou zeer betrouwbaar moeten werken. Nu kun je belangrijke email missen omdat de boel niet werkt. Wat dat betreft is active sync van Windows Mobile vele malen betrouwbaarder. Dit nog los van die vervelende 'access points' waar je met Windows Mobile en andere systemen geen last van hebt. Dan maak je simpelweg gebruik van de actieve verbinding waarbij wlan altijd de hoogste prioriteit heeft.

De Nokia E71 draait een stuk soepeler dan de E61i maar de enorme vooruitgang waar enkele reviews over reppen kan ik tot nu toe niet onderschrijven. Niet bij belangrijke instellingen kunnen komen, was al een grote misser van Nokia. Dat dat bij een nieuw model nog steeds zo is, is onvergeeflijk. Jammer want de verwachtingen waren hoog.
Notna schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:52:
Wat is er in vredsnaam mis met de GPS? Ism A-GPS heb ik altijd binnen 5 seconden een fix.... Ok, zonderder deze A-GPS is het vaak een minuut of 5 wachten, maar verder....
TomTom kan er geen gebruik van maken. Andere software wel maar ja, als je TomTom allang hebt dan blijf je dat liever gewoon gebruiken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een aantal maanden ook een gelukkige eigenaar van deze geweldige telefoon. Heb inmiddels diverse software geïnstalleerd, waaronder Sygic Mobile Maps 2009. Het werkt perfect, echter elke keer als ik het opstart, wordt er verbinding gemaakt met Vodafone GPRS. Wat is hier de reden van en kan ik dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Holy shit, de nieuwe Prestige Light Solace theme van Tehkseven is echt verweg de mooiste van alle themes die ik gezien heb. Prachtig, ook super mooie icons (7 variant moet je hebben).

Afbeeldingslocatie: http://themes.tehkseven.net/wp-content/uploads/2009/06/prestige_light.jpg

Afbeeldingslocatie: http://themes.tehkseven.net/wp-content/uploads/2009/06/prestige_l_sol_e71.jpg

DOWNLOAD!

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 28-06-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een paar dagen in het bezit van de nokia e71, echt een super toestel!

Echter heb ik 2 vraagjes over het toestel, als eerste hoe kan ik bij in- en outbox van mijn telefoon eerst de voornamen laten zien ipv eerst de achternaam, bij mijn contacten heb ik dit wel kunnen veranderen.

Ten tweede de vraag over Nokia Maps/GPS, ik had een licentie erbij van 7 dagen, echter kreeg ik in die periode alleen te zien waar ik stond zeg maar als ik zoomde naar kwart nederland ongeveer. Als ik verder inzoomde naar straatniveau zeg maar kreeg ik geen straten te zien, weet iemand hoe dit kan? Echter is mijn licentie nu verlopen heeft iemand een tip voor een goede Keygen, waar deze te downloaden is?

Robbbo, neem ons beleid even door als je wil. Daarin is te lezen wat wij hier wel en niet toestaan. Is wel erg makkelijk om te weten. Ook voor jou, zodat je weet wat jij aan dit forum wel en niet heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 29-06-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:27:
Goedendag,

Echter heb ik 2 vraagjes over het toestel, als eerste hoe kan ik bij in- en outbox van mijn telefoon eerst de voornamen laten zien ipv eerst de achternaam, bij mijn contacten heb ik dit wel kunnen veranderen.

Ten tweede de vraag over Nokia Maps/GPS, ik had een licentie erbij van 7 dagen, echter kreeg ik in die periode alleen te zien waar ik stond zeg maar als ik zoomde naar kwart nederland ongeveer. Als ik verder inzoomde naar straatniveau zeg maar kreeg ik geen straten te zien, weet iemand hoe dit kan? Echter is mijn licentie nu verlopen heeft iemand een tip voor een goede Keygen, waar deze te downloaden is?

Alvast hartelijk dank!
Keygens mogen niet :p

Anyway, in die 7 dagen had je alle maps moeten downloaden voor de regio's waar jij gps-actief bent :p

Anyway, ik zat me af te vragen hoe je eigenlijk de verjaardagen uit je telefoonboek linked aan je agenda :/ zit al een half uur te knooien, anyone?

edit:

Ik zie dus net overal op andere fora dat die functie dus niet bestaat.. }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Egg op 28-06-2009 22:08 ]

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Goedendag,

Alvast hartelijk dank!
Zoals gezegd: keygens (en eigenlijk alle overige illegale zooi) doen we hier niet aan. Verder zul je een illegale crack van Nokia Maps niet vinden. Er is wel een workaround door het eea te combineren met een Route'66 trial. Google daar eens naar.
monnick schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:19:
Holy shit, de nieuwe Prestige Light Solace theme van Tehkseven is echt verweg de mooiste van alle themes die ik gezien heb. Prachtig, ook super mooie icons (7 variant moet je hebben).

[afbeelding]

[afbeelding]

DOWNLOAD!
Bedankt voor de tip!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:14:

[...]

TomTom kan er geen gebruik van maken. Andere software wel maar ja, als je TomTom allang hebt dan blijf je dat liever gewoon gebruiken.
Voor Symbian heb je sowieso alleen maar TomTom 6, verouderde kaarten dus. Ik moet zeggen dat ik overigens helemaal van TT af ben. Sygic is gewoon een volwaardig product, dat voor mij tov TT de betere keus is. Ook op mijn PNA, waar beiden op staan.
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:11:
Ik ben sinds een aantal maanden ook een gelukkige eigenaar van deze geweldige telefoon. Heb inmiddels diverse software geïnstalleerd, waaronder Sygic Mobile Maps 2009. Het werkt perfect, echter elke keer als ik het opstart, wordt er verbinding gemaakt met Vodafone GPRS. Wat is hier de reden van en kan ik dit uitschakelen?
Waarschijnlijk de A-GPS. Heb je al geprobeerd om de GPS van de A-GPS-setting af te halen? Dus dat ie alleen gebruik maakt van de GPS? Dat zou hij geen gebruik meer moeten maken van data. Als je overigens een internetabonnement hebt, zou ik het aan laten staan (snellere fix).

[ Voor 48% gewijzigd door RaJitsu op 28-06-2009 23:23 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Egg schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:57:
[...]

Anyway, ik zat me af te vragen hoe je eigenlijk de verjaardagen uit je telefoonboek linked aan je agenda :/ zit al een half uur te knooien, anyone?

edit:

Ik zie dus net overal op andere fora dat die functie dus niet bestaat.. }:O
Contactpersonen syncen van je E71 met Outlook.
Geboortedatum invoeren per contactpersoon (in Outlook) en er staat per contactpersoon een verjaardag in je agenda.
Deze agenda en contactpersonen sync je weer met je E71

[ Voor 7% gewijzigd door Roodey op 28-06-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
monnick schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:19:

[afbeelding]

[afbeelding]

DOWNLOAD!
Ikgebruik zelf de N86 theme die hij onlangs gemaakt heeft. Dit staat net wat toffer op een zwarte e71 vind ik :)

N86 (Solace) - E by t7

-edit, deze dus-

http://www.e71fanatics.co...en-nails-it-with-his.html

[ Voor 5% gewijzigd door BillSpaarbank op 29-06-2009 09:11 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BillSpaarbank schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:07:
[...]
Ikgebruik zelf de N86 theme die hij onlangs gemaakt heeft. Dit staat net wat toffer op een zwarte e71 vind ik :)

N86 (Solace) - E by t7

-edit, deze dus-

http://www.e71fanatics.co...en-nails-it-with-his.html
Deze gebruik ik ook en vind ik nog steeds de mooiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:48:
[...]

Oke, maar hiep-hiep-helaas. Weer dezelfde foutmelding...
Je wordt er gestoord van zo...
Ga eens langs een macstore, leg uit wat je aan sync spul hebt gedaan, wellicht hebben die frendly nerds een truck.
Maak iig backups van je thuis mappen.

Ze hebben mij maanden geleden erg fijn geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Sinds vrijdagavond de telefoon in gebruik.

2 punten waar ik me aan stoor:

#1 ) Gisteren was de accu voor het eerst leeg. Wou ik hem aan de originele lader doen (dus de lader uit de doos) en het pinnetje pastte er niet in. Gelukkig had ik nog een lader liggen van een Nokia 6300 die er wel pijnloos inging.

#2 ) De k-toets doet het niet zo goed als de rest van de toetsen. Met dezelfde druk als die ik op andere toetsen uitvoer verschijnt de k vaak niet op het scherm.

Zal ik hiermee terug gaan naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik zou met beide punten terug gaan naar de winkel. Iig moet je een werkende adapter krijgen. Dat van die toets kan een productie fout zijn. Als je redelijk handig bent, kan je ook proberen het ding open te maken en te kijken of het wel snor zit met het toetsenbord :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Notna schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:45:
Ik zou met beide punten terug gaan naar de winkel. Iig moet je een werkende adapter krijgen. Dat van die toets kan een productie fout zijn. Als je redelijk handig bent, kan je ook proberen het ding open te maken en te kijken of het wel snor zit met het toetsenbord :)
Ik heb hem overgekocht via marktplaats. Alles zat nog in het plastic.
Dan ga ik er wel mee terug.

Ik ga niet zelf kloten met een toestel van 5 dagen oud.
Bedankt voor je reactie.

Niemand anders dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Roodey schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Ik heb hem overgekocht via marktplaats. Alles zat nog in het plastic.
Dan ga ik er wel mee terug.

Ik ga niet zelf kloten met een toestel van 5 dagen oud.
Bedankt voor je reactie.

Niemand anders dit probleem gehad?
De punten waar je mee te maken hebt zouden gewoon niet moeten voorkomen. Bij geen enkel toestel. Je moet gewoon een lader krijgen (wat voor lader heb je eigenlijk wel gehad, als ik vragen mag? Is het wel een nokia-lader, want Nokia heeft de laatste jaren volgens mij maar twee laders gevoerd; degene die wij moeten hebben, en die dikkere die in de oudere/goedkope toestellen gaat, waarvan het me sterk lijkt dat je die erbij geleverd hebt gekregen. Of degene van wie je hem hebt gekocht heeft die er ter vervanging bij gedaan oid.), en dat die k-toets niet goed werkt zal gewoon onder de garantie vallen lijkt me. Is ie echt 5 dagen oud? Dan zou je hem niet eens hoeven te laten repareren, maar gewoon onder DOA een vervangend exemplaar moeten krijgen. Of heb je hem 5 dagen geleden gekocht van de marktplaatsverkoper? Wanneer het langer dan twee weken is, zul je hem sowieso moeten laten opsturen.

[ Voor 13% gewijzigd door RaJitsu op 29-06-2009 15:07 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Als je wilt controleren hoe lang ermee gebeld is kun je *#92702689# intoetsen. Weet je gelijk of die 5 dagen een beetje kloppen. Tenzij je de bon hebt uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[mbr]Robbbo, neem ons beleid even door als je wil. Daarin is te lezen wat wij hier wel en niet toestaan. Is wel erg makkelijk om te weten. Ook voor jou, zodat je weet wat jij aan dit forum wel en niet heb.[/]
Mijn excuses voor het plaatsen met de vraag naar illegale dingen 8)

Heeft er echter nog iemand suggesties voor mijn eerste vraag? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peejdorie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 17:09
Sinds vandaag ook de E71 in mijn bezit. Voelt heerlijk, mooie telefoon.
Symbian is nog even wennen want alles zit echt in de diepste krochten van het menu weggestopt maar na wat zoeken kom je er wel.
Verbinden met de pc via de usb kabel werkte totaal niet, hij deed niets, via bluetooth werkt (nu) vlekkeloos, en dat iso ok nog makkelijker dus why not.

ik heb hem ook via marktplaats overgenomen van iemand, maar er zat helaas geen memory kaartje bij. Had van mijn oude telefoon ngo een microsd van 1gb liggen en die erin gestopt, maar hij bleef de hele tijd rare meldingen geven. Ik heb hem via de telefoon geformatteerd maar dat hielp ook niet en hij bleef maar zeiken om een ontgrendelings wachtwoord oid.. Inmiddels reageert de telefoon helemaal niet meer als ik hem erin stop en hij kan hem ook niet vinden. Vind het maar vreemd.
Wilde morgen even langsgaan bij het servicepunt, misschien kunnen ze mij daar helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:21:
[...]

Mijn excuses voor het plaatsen met de vraag naar illegale dingen 8)

Heeft er echter nog iemand suggesties voor mijn eerste vraag? :>
De mappen waren gewoon nog niet gedownload. Dit kun je geloof ik regelen met Nokia PC Suite.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

BillSpaarbank schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:17:
Als je wilt controleren hoe lang ermee gebeld is kun je *#92702689# intoetsen. Weet je gelijk of die 5 dagen een beetje kloppen. Tenzij je de bon hebt uiteraard :)
Werkt bij mij niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
RaJitsu schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:04:
[...]

De punten waar je mee te maken hebt zouden gewoon niet moeten voorkomen. Bij geen enkel toestel. Je moet gewoon een lader krijgen (wat voor lader heb je eigenlijk wel gehad, als ik vragen mag? Is het wel een nokia-lader, want Nokia heeft de laatste jaren volgens mij maar twee laders gevoerd; degene die wij moeten hebben, en die dikkere die in de oudere/goedkope toestellen gaat, waarvan het me sterk lijkt dat je die erbij geleverd hebt gekregen. Of degene van wie je hem hebt gekocht heeft die er ter vervanging bij gedaan oid.), en dat die k-toets niet goed werkt zal gewoon onder de garantie vallen lijkt me. Is ie echt 5 dagen oud? Dan zou je hem niet eens hoeven te laten repareren, maar gewoon onder DOA een vervangend exemplaar moeten krijgen. Of heb je hem 5 dagen geleden gekocht van de marktplaatsverkoper? Wanneer het langer dan twee weken is, zul je hem sowieso moeten laten opsturen.
ik heb idd de dunne lader, dezelfde als voor mijn nokia 6300. de dikkere was voor de oudere nokia 3310 enzo.
heb gebeld met the phone house (daar is hij 5 dagen geleden gekocht) en die hebben alles super opgelost!
morgenmiddag kan ik een nieuwe ophalen. de telefoon is gekocht in Enschede en die medewerker/filiaalleider moet morgen werken in de stad waar ik woon en levert daar een nieuwe E71 all black op zodat ik niet naar Enschede hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Heb McGuider geinstalleerd, maar het duurt wel 5 minuten voordat hij een fix heeft.
Ik heb alleen bluetooth-gps uitstaan. Hoe kan dat nou dat hij dan zo lang doet om verbinding te krijgen?

Edit: google maps pakt wel vrij direct een signaal overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door MauriX op 29-06-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
Ik had hetzelfde, heb het idee dat McGuider niet van de a-gps gebruik kan maken... Ben weer terug bij Route66 (werkt ook goed!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 21:28
MauriX schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:34:
Heb McGuider geinstalleerd, maar het duurt wel 5 minuten voordat hij een fix heeft.
Ik heb alleen bluetooth-gps uitstaan. Hoe kan dat nou dat hij dan zo lang doet om verbinding te krijgen?

Edit: google maps pakt wel vrij direct een signaal overigens.
Omdat het een heel klein antennetje is en GPS maar eens in de heel weinig tijd een update geeft, dus haal daar de "gemiste" ontvangsten af door de kleine antenne -> duurt lang.

Als je in het menu van MG de optie A-GPS aanzet zal hij op de achtergrond naar internet gaan en dan een referentie file ophalen dan heb je binnen 15sec een fix omdat hij niet alles zelf hoeft te bepalen. Pas op als je geen data abo hebt dan kan het duur(der) uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Het gekke bij McGuider is dat je óf de geintegreerde GPS ontvanger kunt gebruiken óf A-Gprs. Geen combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Weet iemand trouwens hoe je bepaalde mappen kan verbergen voor de fotogalerij? Door mappen voor sygic ed. is deze voor mij niet meer bruikbaar.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit te vertrouwen mensen?
Advertentie marktplaats

Ik heb al een route 66 mobile dvd(origineel) hier liggen die niet werkt, dus heb geen zin om weer veel geld uit te geven aan een navigatieapp. Superslechte service heeft Route 66 by the way.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
Je hebt de code toch nog wel? Ik wil wel even een kopietje sturen anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Zo hee, ik heb me nu iets relaxeds..

Fring

Msn, google talk, skype, facebook, etc etc.. Alles in 1.

Het werkt snel, je kan gratis bellen (werkt prima hier met web'n walk plus (1mb/384kb) en het is erg overzichtelijk.

Meer mensen ervaring mee? ik vind het in ieder geval fantastisch! en ik ben niet zo snel onder de indruk van mobile-software..

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

RaJitsu schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:30:
Weet iemand trouwens hoe je bepaalde mappen kan verbergen voor de fotogalerij? Door mappen voor sygic ed. is deze voor mij niet meer bruikbaar.
met y browser naar die map gaan en die map bij de eigenschappen de optie system kiezen dan zijn ze niet meer zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Egg schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 01:36:

Fring

Het werkt snel, je kan gratis bellen (werkt prima hier met web'n walk plus (1mb/384kb) en het is erg overzichtelijk.

Meer mensen ervaring mee? ik vind het in ieder geval fantastisch! en ik ben niet zo snel onder de indruk van mobile-software..
Heb het naar aanleiding van je post vanochtend geïnstalleerd.

Design is leuk, maar in gebruik niet zo praktisch als bijv Slick. Verder crashte het bij mij al na 3 regels MSN'en met iemand en dan gooi ik het meteen weer eraf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
USB connectie met pc maken. Daar mappen op verborgen zetten. Klaar :P Works here ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand ervaring met ''Eindeloos Online'' van Hi?
Las namelijk gister bij mobile nieuws dat ze de snelheden omhoog gegooid hebben, maar dat dit nog aanzienlijk lager ligt dan bij andere providers.
Is het wel gewoon te doen voor sites als nu.nl, msn, hyves?
Of zit je dan gewoon 2 minuten te wachten tot de pagina geladen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:54:
Heeft er hier iemand ervaring met ''Eindeloos Online'' van Hi?
Las namelijk gister bij mobile nieuws dat ze de snelheden omhoog gegooid hebben, maar dat dit nog aanzienlijk lager ligt dan bij andere providers.
Is het wel gewoon te doen voor sites als nu.nl, msn, hyves?
Of zit je dan gewoon 2 minuten te wachten tot de pagina geladen is?
Ik ben er zeer tevreden over. Het is inderdaad niet al te snel maar nu.nl en dergelijke laden gewoon vlot. Het enige wat traag is is GOT in de volledige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

gewoon via USB de mappen verbergen in je verkenner :)... je Nokia kan ze niet vinden MAAR Mcguider weet waar de bestanden staan dus je ziet ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:02:
[...]

Ik ben er zeer tevreden over. Het is inderdaad niet al te snel maar nu.nl en dergelijke laden gewoon vlot. Het enige wat traag is is GOT in de volledige versie :)
En filmpjes kijken via youtube, streaming, zit dat nou wel of niet bij Eindeloos Online?
Lees er verschillende verhalen over, de een heeft nooit een narekening, de ander krijgt elke maand weer een rekening vanwege het bekijken van filmpjes op youtube.
Heb je hier misschien ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Discussie over abonnement past beter in Telecomproviders. Graag weer ontopic!

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 30-06-2009 14:48 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Is het beter om je GSM batterij in het begin 24 uur te laden ?!
Vroeger was dit wel het geval, weet iemand dit ?

BVD

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

pvr schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:06:
Is het beter om je GSM batterij in het begin 24 uur te laden ?!
Vroeger was dit wel het geval, weet iemand dit ?

BVD
Nee, is niet meer zo. Het wordt nog wel vaak gezegd, maar het is info die uit de tijd is, net als je batterij helemaal leeg te laten lopen alvorens hem op te laden, dit maakt ook niets meer uit.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net als je batterij helemaal leeg te laten lopen alvorens hem op te laden, dit maakt ook niets meer uit.
Jawel, dat maakt bij Li-ion wel uit: die kunnen daar namelijk helemaal niet tegen en gaan er kapot van. Ze zijn er wel tegen beveiligd, dus als hij zegt dat hij leeg is is hij nog niet helemaal leeg, maar mocht dat niet goed werken dan kan je accu stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Roodey schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:43:
Sinds vrijdagavond de telefoon in gebruik.

2 punten waar ik me aan stoor:

#1 ) Gisteren was de accu voor het eerst leeg. Wou ik hem aan de originele lader doen (dus de lader uit de doos) en het pinnetje pastte er niet in. Gelukkig had ik nog een lader liggen van een Nokia 6300 die er wel pijnloos inging.

#2 ) De k-toets doet het niet zo goed als de rest van de toetsen. Met dezelfde druk als die ik op andere toetsen uitvoer verschijnt de k vaak niet op het scherm.

Zal ik hiermee terug gaan naar de winkel?
Ik heb een nieuwe gekregen.
#2 is verholpen met het nieuwe toestel. Maar #1 is er nog steeds, zelfs met het nieuwe toestel!

De lader van mijn Nokia 6300 past wel in de Nokia E71.
De originele lader uit de doos past er niet in.
Heeft helemaal niemand dit ook ervaren?

gr. RS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

zit er een...AC-5E lader bij? Deze heb ik er namelijk bij gekregen en werkt en past perfect.

de K ehhh til deze ff op kan zijn dat er een stofje/korreltje zand o.i.d. onder zit... heb ik soms met de Char/CTRL toets...

anders ff terug gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Vraagje.

Ik ben mijn hoesje verloren. Weet iemand waar ik een nieuw origineel hoesje kan halen? Misschien is er iemand die hem in de kast heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Pat-Skim schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:10:
zit er een...AC-5E lader bij? Deze heb ik er namelijk bij gekregen en werkt en past perfect.

de K ehhh til deze ff op kan zijn dat er een stofje/korreltje zand o.i.d. onder zit... heb ik soms met de Char/CTRL toets...

anders ff terug gaan
Ja, de AC-5E. Het is een heel dun ingangetje (het gaatje in de lader).
Hij past ook niet in mijn NOkia 6300 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:31:
[...]

Jawel, dat maakt bij Li-ion wel uit: die kunnen daar namelijk helemaal niet tegen en gaan er kapot van. Ze zijn er wel tegen beveiligd, dus als hij zegt dat hij leeg is is hij nog niet helemaal leeg, maar mocht dat niet goed werken dan kan je accu stuk gaan.
Nu zeg je toch juist iets heel anders? Namelijk dat je ze niet helemaal moet laten leeglopen? Anyways, je kunt er dus gewoon mee omgaan hoe je wil, opladen wanneer je wil. Als de beveiligingsmaatregelen niet werken, is dat niet de schuld van de gebruiker, cq. iets dat onder het kopje 'onverstandig' of 'oneigenlijk' gebruik kan scharen. Vandaag heb ik op een boot gestaan, steeds tegen de railing. Als die niet goed vastgezet was, had ik mijn zwemcapaciteiten moeten aanspreken. Maar ik mag ervan uitgaan dat dat die railing gewoon goed vast zit en heb dan ook geen moment rekening gehouden met dat het wel eens niet goed zou kunnen zitten.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
Nokia Messaging in combinatie met een Hotmail account geeft sinds vandaag aan dat ik een upgrade zou moeten uitvoeren. Echter, de meest recente versie 9.05(72) heb ik er juist net op gezet.

Zijn er andere E71 gebruikers met oplossende suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik wil mijn breathing uithebben. Maar hoe doe ik dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[flauw] Je zou een overdosis medicijnen kunnen nemen of een trein kunnen opzoeken [/flauw]

Ik denk dat je het lampje uit kan zetten bij Profielen -> kies profiel -> Communicatielampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
MauriX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:22:
Ik wil mijn breathing uithebben. Maar hoe doe ik dat?!
Ey pannekoek, dat heb ik je gister ook al uitgelegd joh! :P
Ik denk dat je het lampje uit kan zetten bij Profielen -> kies profiel -> Communicatielampje
Zo dus... :)

[ Voor 21% gewijzigd door JunkO op 01-07-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Als je met je E71 automatisch je Gmail wilt ophalen, kan dat alleen als de E71 eerst de gehele inbox mag downloaden. Als die nog helemaal vol staat zoals dat bij mij was, is dat geen doen. Daarom moet je in dat geval eerst even je Gmail-inbox archiveren. Dat gaat als volgt:
  1. Klik op Select: All
  2. Als er dan nog meer emails zijn die niet geselecteerd zijn, verschijnt er een link om ook de rest van de emails te selecteren ("Select all ...... conversations in Inbox"), klik daar op.
  3. Klik op Archive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Zoufiax schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:37:
Als je met je E71 automatisch je Gmail wilt ophalen, kan dat alleen als de E71 eerst de gehele inbox mag downloaden. Als die nog helemaal vol staat zoals dat bij mij was, is dat geen doen. Daarom moet je in dat geval eerst even je Gmail-inbox archiveren. Dat gaat als volgt:
  1. Klik op Select: All
  2. Als er dan nog meer emails zijn die niet geselecteerd zijn, verschijnt er een link om ook de rest van de emails te selecteren ("Select all ...... conversations in Inbox"), klik daar op.
  3. Klik op Archive
In welk scherm zit je? Heb je het over de standaard mailclinet van de E71?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan gebruikers van MailForExchange:

Zoals velen hier haal ik dagelijks mail binnen met MFE via een vodafone HSPDA (3+G) verbinding.
Het probleem dat ik heb is dat de E71 (waar ik overigens al een half jaar helemaal weg van ben!) de 3G verbinding niet vast kan houden als ik in MFE de optie 'altijd aan' heb geselecteerd. Hij houdt de verbinding maximaal 3 minuten open en verbreekt dan. Bij synchronisatie staat er vervolgens 'verbinding mislukt, wachten...' en het toestel probeert het dan vervolgens 1 x per 15 minuten. Dan maakt hij weer kort verbinding en valt weer terug naar dezelfde melding.

Eigenlijk als de optie 1 x per 15 minuten ophalen dus. Alleen dan ongewild en met een foutmelding. Omdat het ongeacht mijn locatie (reis door heel NL) altijd hetzelfde is kan dit gevoelsmatig niet aan MFE liggen.
Thuis via Wlan blijft de verbinding trouwens wel permanent openstaan. 3G werkt verder ook prima.

Software en MFE versie de meest recente, bij vorige versie(s) zelfde probleem. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
RaJitsu schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:27:
[...]

In welk scherm zit je? Heb je het over de standaard mailclinet van de E71?
Hij bedoelt in Gmail zelf.. Daar moet je je berichten archiveren, zodat hij ze niet allemaal gaat overzetten als je voor het eerst synct met je E71. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Laatst online: 19-02-2022
Skoelat schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:25:
Vraagje.

Ik ben mijn hoesje verloren. Weet iemand waar ik een nieuw origineel hoesje kan halen? Misschien is er iemand die hem in de kast heeft liggen?
Probeer eens een hoesje van ArtWizz. Heb ik ook, bevalt mij stukken beter dan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeilDude schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:30:
[...]

Probeer eens een hoesje van ArtWizz. Heb ik ook, bevalt mij stukken beter dan het origineel.
Waar kan je die kopen? De website geeft geen accessoires aan voor Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:47:
[...]

Waar kan je die kopen? De website geeft geen accessoires aan voor Nokia?
Ik heb 'm bij iFactors in Den Haag gekocht. Volgens mij was ik er EUR 25,00 voor kwijt. Wel grappig, Apple mensen die je Nokia bewonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

JunkO schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:21:
[...]

Hij bedoelt in Gmail zelf.. Daar moet je je berichten archiveren, zodat hij ze niet allemaal gaat overzetten als je voor het eerst synct met je E71. :)
Ok, dacht al :)

Voor een E71 hoesje zou je ook eens kunnen zoeken op "E71" en "Pouch" op ebay. Soms zit er wel eens wat leuks tussen, en op zijn minst kun je ideeën opdoen voor wat je precies wil. Ook de originele pouch is te vinden (laagste prijs die ik heb zien staan was 6 dollar, free shipping).
De originele E71-schuifhoes is officieel niet te koop, vertelde men mij bij Nokia (ik heb de E71 zo rond de introductie gekocht, en toen zat er een iets ander hoesje bij (wat stijver, en het toestel 'klik' je er als het ware in. De naden nemen echter wel meer ruimte in dan bij het nieuwe hoesje, daarom wilde ik graag het nieuwe hoesje).

Ik gebruik nu overigens helemaal geen hoesje meer. Zie er niet echt het nut van in. Sowieso heb ik al een paar krasjes. Maar ook al was dat niet zo: het is ook maar een telefoon
(in werkelijkheid zou ik hem in onbeschadigde toestand wèl netjes in het hoesje bewaren. Het is meer het principe van 'alleen het eerste krasje is erg' :))

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Egg schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 01:36:

Fring

Ik gebruik fring al ongeveer een jaar, het was allemaal heel overzichtelijk maar na de laatste update zie je niet aan de contacten welk programma ze gebruiken (msn, skype, etc).
Een goed punt van fring is dat het naar mijn idee niet heel veer batterij verbruikt.

Toch ben ik overgestapt naar Nimubuzz. Deze heeft ook hyves contacten, facebook twitter etc,....
Het mooie is dat je nimbuzz vrienden kan buzzen. Stel ik heb het programma niet aan staan en jij buzzt mij, dan word ik gebeld door Nimubuzz, gaat mijn tel. een paar keer over en start het programma met de vraag of ik je verzoek accepteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Roodey schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:39:
[...]

Ik heb een nieuwe gekregen.
#2 is verholpen met het nieuwe toestel. Maar #1 is er nog steeds, zelfs met het nieuwe toestel!

De lader van mijn Nokia 6300 past wel in de Nokia E71.
De originele lader uit de doos past er niet in.
Heeft helemaal niemand dit ook ervaren?

gr. RS
Stop je de lader wel in het goede gaatje, en niet in bijv. de audio uitgang hehe (sorry het is al laat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Folkifoon schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 02:03:
[...]

Stop je de lader wel in het goede gaatje, en niet in bijv. de audio uitgang hehe (sorry het is al laat :P)
haha...dat is altijd de vraag of hij wel in het goede gaatje gaat (sorry het is al vroeg :P)

de lader die wel werkt gaat in hetzelfde gaatje en dan wordt de telefoon opgeladen, dus nee hij gaat niet in het verkeerde gaatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een E71 :) Ik heb een aantal maanden een E66 gehad, maar het gebrek aan een QWERTY toetsenbord heeft dat toestel toch opgebroken. Verder was ik zo tevreden dat ik gewoon de versie met toetsenbord heb gekocht :)

Er zat geen hoesje bij, dus heb ik de originele hoes via Mobielbereikbaar.nl besteld. Als het goed is komt hij morgen binnen!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MACNON schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:09:
[...]

Je wordt er gestoord van zo...
Ga eens langs een macstore, leg uit wat je aan sync spul hebt gedaan, wellicht hebben die frendly nerds een truck.
Maak iig backups van je thuis mappen.

Ze hebben mij maanden geleden erg fijn geholpen!
Ja will do, misschien weten die gasten wel een oplossing. I hope so. Thanks voor de hulp nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week ga ik op vakantie en natuurlijk gaat mijn E71 mee. Nu wil ik alleen graag de data verbinding uitzetten, om te voorkomen dat ik terug kom met een rekening duurder dan mijn vakantie. Ik heb echter nog nergens kunnen vinden hoe ik dit het makkelijkste kan doen. Iemand tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Sherlock schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:35:

Er zat geen hoesje bij, dus heb ik de originele hoes via Mobielbereikbaar.nl besteld. Als het goed is komt hij morgen binnen!
Dit is dus de case die ik erbij kreeg. Inmiddels is het een andere, van meer flexibel leer en dunnere, kleinere naden.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:26:
Volgende week ga ik op vakantie en natuurlijk gaat mijn E71 mee. Nu wil ik alleen graag de data verbinding uitzetten, om te voorkomen dat ik terug kom met een rekening duurder dan mijn vakantie. Ik heb echter nog nergens kunnen vinden hoe ik dit het makkelijkste kan doen. Iemand tips voor me?
Ik hernoem altijd het toegangspunt met een lettertje teveel ofzo. En dat zit dan op 2 plaatsen (in het toegangspunt zelf, maar ook ergens in de telefoonsettings zit nog een toegangspunt benoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
JunkO schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:15:
[...]

Ey pannekoek, dat heb ik je gister ook al uitgelegd joh! :P

[...]

Zo dus... :)
Maar die motherfucker blijft gewoon aan!!
Ik kan ineens geen 'vergaderingen' meer aanmaken in mijn agenda.

Systeemfout geeft hij aan. Iemand meer hier last mee?
Firmware 210.21.006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
MauriX schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:44:
[...]

Maar die motherfucker blijft gewoon aan!!
Ik kan ineens geen 'vergaderingen' meer aanmaken in mijn agenda.

Systeemfout geeft hij aan. Iemand meer hier last mee?
Firmware 210.21.006.
Vaag! Wat heb jij staan onder Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Meldingsindicator ??

Systeemfout heb ik nog niet eerder gehad, wellicht dat iemand anders daar ervaring mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:58
Ik zie op Nokia software updater site (Product code 0567042) staan dat er een nieuwe firmware versie beschikbaar is voor de E71: 300.21.012
Iemand al geïnstalleerd en ervaringen mee?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.