Het Nokia E71 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 109.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
als je de shift toets (pijltje naar boven links onderaan) inhoud en dan in je sms lijst naar onder loopt met de navigatie toets dan selecteert ie de hele rits. om niet de hele rits ineens te selecteren maar bijvoorbeeld de oneven smsjes dan houdt je shift in, druk je in het midden op de navigatie toets en laat de shift los. loop naar de andere gewenste item en doe het opnieuw dit werkt ook voor andere toepassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
heeft / weet iemand een tower defence spel voor s60? of een versie speciaal voor de e71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:09

RaJitsu

B.S.U.R.

mdbde schreef op maandag 18 mei 2009 @ 00:12:
heeft / weet iemand een tower defence spel voor s60? of een versie speciaal voor de e71?
http://www.cellagames.com/

Eerste hit by googlen. Maar kun je uitleggen wat het precies is? Ik zie het op Yt-filmpjes, maar ik snap niet echt wat ik zie.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:39
Opladen via USB voor maar $ 2,06! (incl. verzendkosten)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11397

Ik heb er momenteel 2 in bestelling staan. Het gaat om de CA-100 met Nokia inscriptie. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door diotav op 18-05-2009 01:36 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

mdbde schreef op maandag 18 mei 2009 @ 00:12:
Staat ergens een tower defence tussen in een game pack. Zag ik toen ik op "Tower Defence E71" zocht op Google ;). Was wel op een torrent site dus betwijfel de legaliteit :P.
RaJitsu schreef op maandag 18 mei 2009 @ 00:57:
[...]

http://www.cellagames.com/

Eerste hit by googlen. Maar kun je uitleggen wat het precies is? Ik zie het op Yt-filmpjes, maar ik snap niet echt wat ik zie.
een speelveld aangepast op wat je Camera ziet... Dus je maakt als het ware een speelveld op een tafel met wat papieren en blokken etc... dit ziet je camera en het programma gooit er een rekenformule overheen waar je wel en niet iets kan plaatsen en hoe de monsters lopen.

My $0,02 ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Pat-Juh op 18-05-2009 12:33 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Notna schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:06:
[...]

Bekend probleem bij mcguider. Ik kreeg die error ook steeds. Je kan het beste GarminXT gebruiken; nooit gezeik en works like a charm :0

Overigens zit er een edit knop rechtboven je post. Dan hoef je niet te dubbelposten ;)
Je kan in Sygic handmatig een ini-filetje editen waarbij je zelf kunt aangeven bij hoeveel MB diskspace je dit bericht wil krijgen. Default is 10MB. Heb hem zelf op 5 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
En je doet dit door bestandje e:\drive\symbian\settings.ini te openen en de laatste regel "recommendedRam=5.0" te editen en te saven. Hier is de limit op 5.0 MB gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Folkifoon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:27:
1) Net de overstap gemaakt van de e51 naar de e71. Net zoals bij zijn kleine broertje, heeft de e71 een irritante eigenschap. Als je muziek aan het luisteren bent door een headset, en het kabeltje gaat eruit, dan schakelt de telefoon vrolijk over op de speaker. Ook als het profiel verder op stil staat.
Is hier iets aan te doen? Niet de hele trein hoeft te horen dat ik Mairanne Weber luister ;)

2) De muziekspeler vind ik ook matig. Ik wil gewoon mapjes op mijn mem. kaart kunnen afspelen, in plaats van dat de tags worden gelezen van de mp3's. Ik heb nu heel veel albums staan met maar 1 nummer erin...terwijl op de mem. kaart alles wel netjes staat gesorteerd. Ik heb geen zin om eerst telkens alle mp3 tags op de pc te gaan veranderen. Is er een alternatief mp3 progje te installeren die dit anders doet?
Zekers: http://www.lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox Geweldig programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Die AR tower defence van cellasoft kan ik installeren maar niet bedienen op mijn e71. Knopjes geprobeert en de knop function sticky gemaakt zodat ik de cijfer toetsen kan gebruiken, maar zonder resultaat. Kan alleen het scherm van landscape naar ''normaal'' zetten met cijfer 3. Helaas. Weet iemand wel hoe het moet.
Wel grappig. Dit is het eerste '''probleem''' wat ik ooit ben tegengekomen met de e71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb nu het probleem met mijn CA-100 en de E71 dat ik een 'not charging' melding krijg als ik ze koppel. Echter, deed deze het een week geleden op precies dezelfde USB port het nog wel :? Schijnt te maken te hebben met de power output van de USB port.....

Vet wazig

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
diotav schreef op maandag 18 mei 2009 @ 01:35:

Ik heb er momenteel 2 in bestelling staan. Het gaat om de CA-100 met Nokia inscriptie. 8)7
Speaking of the devil .. ze zijn binnen. Niet van echt te onderscheiden! (inclusief Nokia inscriptie!) :9

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 22:31
diotav schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:01:
[...]

Speaking of the devil .. ze zijn binnen. Niet van echt te onderscheiden! (inclusief Nokia inscriptie!) :9
heb er net ook 2 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

diotav schreef op maandag 18 mei 2009 @ 01:35:

Er staat wel bij een comment:
Posted by Abracadabra on 2/8/2009
Involvement: General (knows how to use it) - Ownership: 1 week to 1 month

Price:
Ease of Use:
Build Quality:
Usefulness:
Overall Rating:

Pros: -Small and looks decent.
-Got nokia written on it.
-design is good for laptop, but not ideal for desktop pc.

Cons: - wire is too short for desktop pc
- Doesnt work with all nokias.
- Got 'Charging fault' with 6120, 5500 and other phones!
- doesnt charge 6120 when battery got 1 bar left.
- doesnt charge e71 when battery got 2 bars left!

Other Thoughts: - It is a gamble to order this charger as it may not work properly with phones with cameras, big lcd or which has a lot of features.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
maar als hij ver leeg is dus wel :)

Krijg nog steeds een super vage melding op mijn E71.
Doe ik de geheugen kaart er in.
Gaat eventjes goed.
Open ik een smsje, of ander programma. Krijg ik ineens. Toepassingen worden gesloten.
Daarna druk op ok en verwijder geheugen kaart.
Zet ik men telefoon weer uit en aan herkent hij men geheugen kaart weer.
haal ik de geheugen kaart er uit en stop hem weer terug is het ook weer eventjes goed.

Iemand ervaring hier mee?

[ Voor 86% gewijzigd door The Fatal op 18-05-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
@Gutteguttegut .. er staan diverse reviews. De één geeft aan dat het prima werkt terwijl een ander helemaal niet kan laden. Ik kom er nog een keer op terug wanneer mijn E71 bijna leeg is. Tot nu toe lijkt alles prima te werken.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimmme
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
diotav schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:03:
@Gutteguttegut .. er staan diverse reviews. De één geeft aan dat het prima werkt terwijl een ander helemaal niet kan laden. Ik kom er nog een keer op terug wanneer mijn E71 bijna leeg is. Tot nu toe lijkt alles prima te werken.
ik had er zelf één, gekocht voor m'n 6300 van't werk, werkte soms, hangt ook van je pc of lader af, die moet voldoende stroom leveren (een Dell laptop bijvoorbeeld geeft wat weinig)

Heb het ding weggegeven. Je kunt er af en toe mee laden, maar je telefoon gaat er beduidend minder lang door mee; zelfde effect als ik de gewone lader van die 6300 gebruikte, was ook een lichtere voeding.

1 goede raad: gebruik gewoon je lader van je E71, dat geeft nog steeds de beste resultaten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
mensen zit ineens met een grandioos groot probleem
Was op men telefoon aan het werken.
Weet niet wat er precies gebeurde.
Maar ineens vraagt hij om beveiligings code.
Normaal is dat 12345
Die pakt hij dus niet.
Heb van alles geprobeerd. Maar kom er niet meer in.
Ook update er overheen gegooid. Hielp ook niet.
Verder ben ik uit ideeen..
Iemand hier nog een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

00000 zou ook nog kunnen.

Anders een hard reset zou moeten werken dacht ik via USB...

ps: als je te vaak de beveligingscode probeert bestaat de kans dat je XX uur moet wachten. had ik met mijn 6300 een tijd geleden toen iemand me smsjes wilde lezen op een feestje... echt ik flipte helemaal :|... De ochtend erna kon ik gewoon weer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
00000 heb ik ook al geprobeerd.
Ben er ook achter als je hem 5x verkeerd invoerd dat je dan 5 min moet wachten.

Hoe kan je die hard reset via usb doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Hard reset via usb is een firmware update. Reset je toestel wel naar factory default na update firmware. Dan werkt het allemaal nog beter en heb je niet de verborgen firware bestandjes enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
gewoon via de nokia update tool bedoel je?
Want heb er gister al nieuwe software via die update tool(pc suite) opgezet.
maar dan blijft hij na pincode ingeven nog steeds om beveiligings code vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik wordt gek van die wireless manager van de E71.

Hoe verwijder je een access point? Ik ben nog in bereik van AP1, en ik heb wireless scanning uitgezet en dat staat ook op het scherm.

Maar als ik in settings mijn AP1 wil verwijderen of wijzigen staat er altijd: unable to delete access point. Currently in use.

Hoe krijg ik hem niet in use? Zelfs als ik buiten bereik ben kan ik hem niet verwijderen!? Zelfs niet na in- en uitschakelen.

Het is nogal frustrerend want ik heb hier een wireless netwerk dat nogal ver uitspreid en nou kan ik dus niet verbinden met andere netwerken.

[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 19-05-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is gaaf, als dit kan met gmail.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1241787276.jpeg

Ik zie dat dit op de E75 kan op de actieve desktop kan. Kan dit op de een of andere manier op de E71?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:42

Tazzios

..

als je nokia messaging(zo heet dacht ik de nieuwe email applicatie) installeert kan dat denk wel.
anders kun je gewoon via imap je mail op halen als er dan een nieuwe email is komt deze ook gewoon op het standby scherm.

@Megamind
offline modus?

[ Voor 17% gewijzigd door Tazzios op 19-05-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 09:53
Vandaag mijn E71 ontvangen. Echt een super toestel. Alleen 1 probleem. Als ik gebeld word zie ik alleen maar het nummer in beeld en niet de naam van degene die heeft gebeld. Hoe kan ik dat aanpassen? Het nummer staat zowel op mijn sim als in mijn telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

mastamasta schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:10:
Vandaag mijn E71 ontvangen. Echt een super toestel. Alleen 1 probleem. Als ik gebeld wordt zie ik alleen maar het nummer in beeld en niet de naam van degene die heeft gebeld. Hoe kan ik dat aanpassen? Het nummer staat zowel op mijn sim als in mijn telefoongeheugen.
kan misschien liggen aan de 06 ip +316 notatie... heel soms ook last van bij mijn 6300...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-05 20:02
Vandaag mijn E71 ontvangen. Echt een super toestel. Alleen 1 probleem. Als ik gebeld wordt zie ik alleen maar het nummer in beeld en niet de naam van degene die heeft gebeld. Hoe kan ik dat aanpassen? Het nummer staat zowel op mijn sim als in mijn telefoongeheugen.
Kan het komen doordat dat nummer bij 2 contactpersonen is ingesteld? Ik heb een bepaald nummer als ICE (In Case of Emergency) en bij de persoon zelf erbij staan, en dan kan je telefoon niet kiezen welke naam hij moet weergeven, dus doettie maar niks :9

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

Sinds twee dagen in het bezit van een E71, wát een geniaal apparaat. Ben nog nooit zo blij geweest met een mobiel.

Echter, weet iemand of je die engelse stem die alles voor je uit kan spreken (Martin) ook in het nederlands kan downloaden?

Google noch de search optie hier geven mij raad namelijk. Ikzelf versta nu geen donder wat die man allemaal bralt, vandaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Lassie dutch schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:46:
[...]

Kan het komen doordat dat nummer bij 2 contactpersonen is ingesteld? Ik heb een bepaald nummer als ICE (In Case of Emergency) en bij de persoon zelf erbij staan, en dan kan je telefoon niet kiezen welke naam hij moet weergeven, dus doettie maar niks :9
idd, daardoor komt het denk ik. Had ik ook last van. Door die dubbele nr te verwijderen bij 1 contactpersoon was het opgelost, best wel irritant eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03-2018
vraagje : heb nu 2 mailadressen ingesteld, beiden van @home. Nu blijken de mappen "home" en "home01" te heten. Is dit aan te passen? Heb al gezocht maar nog niks gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
Lassie dutch schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:46:
[...]

Ja klopt dit was de oplossing bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
freddievtb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:57:
vraagje : heb nu 2 mailadressen ingesteld, beiden van @home. Nu blijken de mappen "home" en "home01" te heten. Is dit aan te passen? Heb al gezocht maar nog niks gevonden...
dan ga je naar je email inbox--instellingen--verbindingsinstellingen---inkomende email en verander daar de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Anoniem: 277804 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:34:
Sinds twee dagen in het bezit van een E71, wát een geniaal apparaat. Ben nog nooit zo blij geweest met een mobiel.

Echter, weet iemand of je die engelse stem die alles voor je uit kan spreken (Martin) ook in het nederlands kan downloaden?

Google noch de search optie hier geven mij raad namelijk. Ikzelf versta nu geen donder wat die man allemaal bralt, vandaar :9
ga naar instrumenten----spraak---opties----talen downloaden.

let wel je moet dan de taal downloaden en de stem. maar dat wijst zichzelf. als het goed is staat er aangegeven welke je eerst moet installeren (geen idee of dat zo is, ben het vergeten)

vergeet niet dat als je de linker softtoets vanuit standby inhoud dat dan de ''stem'' je nieuwe emails en smsen voorleest. of je gaat naar je inbox en kies dan opties---voorlezen

ik heb een bug gevonden:

zet je taal en spraak (stem ingrid) op nederlands. en sms jezelf de zin:

hallo b*ffen is leuk. (mag ook andere woorden als het b woord maar ergens tussenin staat dan leest de telefoon: hallo bellen emailen faxen is leuk
hahahaha geniaal he. zet de snelheid van de spraak (instrumenten--spraak--opties op zijn laagst voor meer humor.
ps. sorry voor het scheldwoord

[ Voor 21% gewijzigd door mdbde op 19-05-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302939

Ben net nieuw, en eigenlijk met een vraag
heb nou sinds een week een e71, prima ding

alleen het probleem is, is dat ik soms mijn menu niet meer geopend krijg, dan blijft ie gewoon hangen in het hoofdscherm, moet je de rode toets weer drukken, en dan kan je gewoon alle applicaties openen, behalve het menu.. totdat je de telefoon aan en uit doet blijft hij dit doen! lichtelijk vervelend dus.
Hebben meer mensen dit? en heeft iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
is bekend..
Hebben ik en andere mensen ook last van..
Teminste als ik men telefoon weer in kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302939

Heb je ook enig idee hoe ik het kan oplossen!

wat doen we trouwens zo laat nog op een forum xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
het probleem met menu niet in kunnen ontstaat dat nadat je berichten hebt gebruikt?

lekker laat is het ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46304

Dat is het probleem: verwijder het nummer op 1 van de 2 en je ziet ook de naam. Dit werkt overigens al sinds de 3330 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

ga naar instrumenten----spraak---opties----talen downloaden.

let wel je moet dan de taal downloaden en de stem. maar dat wijst zichzelf. als het goed is staat er aangegeven welke je eerst moet installeren (geen idee of dat zo is, ben het vergeten)

vergeet niet dat als je de linker softtoets vanuit standby inhoud dat dan de ''stem'' je nieuwe emails en smsen voorleest. of je gaat naar je inbox en kies dan opties---voorlezen
Thanks! Ideale functie voor de luie mens als ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Tis echt lache als je de stem op zijn langzaamst zet. Anders praat de stem toch echt wel te snel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
- Kan het geluid van de camera uit bij het maken van een foto? Ook al staat mijn profiel op stil, ik krijg altijd een geluid te horen. Ik kan kiezen tussen een aantal verschillende geluiden, maar niet geluid off...of moet ik een nep wavje op de kaart zetten en die selecteren?

- Waarom zijn de afbeeldingen die je ziet als iemand belt zo klein....ik ken wel fscaller (fullscreen caller), maar hadden ze dat niet anders kunnen doen...

- Nog steeds irritatie over dat muziek etc. op de speakers over gaat bij het loskoppelen van de headset, en je profiel op stil staat...

- Is er een ftp programmatje voor de telefoon?

- S60 Spot on, voor het aanzetten van je lampje aan de voorkant werkt. Is er niet een manier om het aan en uitzetten aan een knoppie te koppelen? Tis niet echt snel om eerst t programma te starten

[ Voor 13% gewijzigd door Folkifoon op 20-05-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Folkifoon schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 14:16:
- Kan het geluid van de camera uit bij het maken van een foto? Ook al staat mijn profiel op stil, ik krijg altijd een geluid te horen. Ik kan kiezen tussen een aantal verschillende geluiden, maar niet geluid off...of moet ik een nep wavje op de kaart zetten en die selecteren?
Staat reeds in het topic.
- Waarom zijn de afbeeldingen die je ziet als iemand belt zo klein....ik ken wel fscaller (fullscreen caller), maar hadden ze dat niet anders kunnen doen...
Ik denk dat Nokia dat niet zakelijk genoeg vind, vraag het eens aan Nokia ;) (ook goed voor de aftermarket software natuurlijk -> geld verdienen).
- Nog steeds irritatie over dat muziek etc. op de speakers over gaat bij het loskoppelen van de headset, en je profiel op stil staat...
Yup, dit zal denk ik niet snel veranderen.
Goeie vraag, heb ik ook interesse in.
- S60 Spot on, voor het aanzetten van je lampje aan de voorkant werkt. Is er niet een manier om het aan en uitzetten aan een knoppie te koppelen? Tis niet echt snel om eerst t programma te starten
Ik denk dat het snelste is om dat via een snelkoppeling te doen is, maar exact zoals jij het wil is niet mogelijk tenzij Nokia het gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:42
Is er eigenlijk iemand die een goed programma'tje op zijn E71 heeft voor bepaalde dingen te presenteren in powerpoint?

Ik weet dat een Sony Ericsson out of the box, zonder installatie van andere prul op de pc zelf voor zover ik weet een PC kan besturen met zijn ingebouwde applicatie die communiceert via Bluetooth, maar is er ook zoiets voor Symbian?

Belangrijk voor mij is dat er op de pc zo min of liefst NIETS wordt geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
wireless presenter?

Heb er alleen geen ervaring mee.
Maar had het wel op mijn e51 staan dus gok dat het ook voor de e71 gebruikt kan worden.
Ging over wifi dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211433

Is het mogelijk om je Windows Live Agenda te syncen met je E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01:03
Gutteguttegut schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:25:

[...]
Goeie vraag, heb ik ook interesse in.
http://www.sic-software.c...ontent&pa=showpage&pid=58
SIC FTP, installeren gelukt, opstarten ook, ftp nog niet getest
joertem schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:01:
Nog van het vorige deel:

[...]

Ik heb gezocht naar dubbele nummers, tevergeefs.
Wat blijkt, een schermpje plaatst zich over het schermpje dat de naam van een contactpersoon bevat.
Hier een foto:
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?? Alvast bedankt!
Probleem opgelost, ik had een programmaatje actief -> Mobigenie, voicemail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flark
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 16:40
Folkifoon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:27:
,,,
2) De muziekspeler vind ik ook matig. Ik wil gewoon mapjes op mijn mem. kaart kunnen afspelen, in plaats van dat de tags worden gelezen van de mp3's. Ik heb nu heel veel albums staan met maar 1 nummer erin...terwijl op de mem. kaart alles wel netjes staat gesorteerd. Ik heb geen zin om eerst telkens alle mp3 tags op de pc te gaan veranderen. Is er een alternatief mp3 progje te installeren die dit anders doet?
Probeer het voor mij zeer puik functionerende PocketOgg
eens... zeer flexibel en speelt natuurlijk ook gewoon mp3's. Helaas geen freeware.

[ Voor 33% gewijzigd door flark op 22-05-2009 03:54 . Reden: nfo toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flark
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 16:40
Cute Keys bracht bij mij uitkomst. Helaas geen freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Werkelijk geweldig: nieuws: Google brengt synchronisatiedienst ook voor Symbian uit
Go Google, Go! *O*

Net even ingesteld in Mail for Exchange dat mijn Google Calendar om het half uur gesync moet worden met mijn E71 agenda. Eindelijk af van (de gratis versie van) GooSync. Eindelijk verder dan 20 dagen vooruit syncen. :)

Wat is dat Mail for Exchange trouwens voor programma en hoe werkt het automatisch syncen? Draait dat programma automatisch op de achtergrond of moet ik het telkens handmatig starten na het opstarten van mijn E71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964

weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat er meerdere afspraken in het home scherm getoond worden dan de standaard enkele afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 11:17
een optie is om de andere homescreen-plugins uit te schakelen, maar ik denk niet dat iets is wat je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Je kunt jammergenoeg niet meer agenda items op je home screen laten zien dan de datum van vandaag.
Handy shell kan dat volgens mij wel, maar weet niet zeker. Zoek op google en probeer het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298530 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:48:
Net heb ik op de POLL gestemd als zeer tevreden Route66 gebruiker.

Maar eigenlijk gebruik ik meer http://www.trackertag.nl/ dat is een GPS based flitsermelder op basis van meerdere sites zoals bijvoorbeeld Flitsservice. TrackerTag is echt helemaal TOP !

Overigens een perfect TopicStart vind ik. Moet de E71x er voor de volledigheid toch niet bij (ondanks dat die hier nog niet verkrijgbaar is?)
als ik trackertag probeer te installeren dan krijg ik een error:
"kan niet installeren. Beperkt door het certificaat"
http://www.trackertag.nl/downloads/NL/S60_3rd_FP0.html
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mdbde schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:33:
Je kunt jammergenoeg niet meer agenda items op je home screen laten zien dan de datum van vandaag.
Handy shell kan dat volgens mij wel, maar weet niet zeker. Zoek op google en probeer het
Mad_Cow schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:28:
een optie is om de andere homescreen-plugins uit te schakelen, maar ik denk niet dat iets is wat je wilt
ik had idd gehoopt dat je dit ergens kon instellen..
helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Laatst online: 08:42

Tazzios

..

Anoniem: 51964 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:50:
[...]

als ik trackertag probeer te installeren dan krijg ik een error:
"kan niet installeren. Beperkt door het certificaat"
http://www.trackertag.nl/downloads/NL/S60_3rd_FP0.html
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
even een mailtje naar de maker sturen dan zet hij je EMEI nummer er ook bij tijdens het sign/certificate proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:11
monnick schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:40:
Werkelijk geweldig: nieuws: Google brengt synchronisatiedienst ook voor Symbian uit
Go Google, Go! *O*

Net even ingesteld in Mail for Exchange dat mijn Google Calendar om het half uur gesync moet worden met mijn E71 agenda. Eindelijk af van (de gratis versie van) GooSync. Eindelijk verder dan 20 dagen vooruit syncen. :)

Wat is dat Mail for Exchange trouwens voor programma en hoe werkt het automatisch syncen? Draait dat programma automatisch op de achtergrond of moet ik het telkens handmatig starten na het opstarten van mijn E71?
Hier staat de FAQ waar je vraag in wordt beantwoord. (Het antwoord is: Ja; synchronisatie gaat geheel automatisch als alle instellingen juist zijn, ook na opstarten van je E71)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:30

JvdM

<---->

Ik zie dat er ook een status lampje op mn e71 zit. Echter in de handleiding staat hier verder niks over. Gaat dat lampje ook wel eens aan ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Misschien even offtopic maar aangezien mijn E71 dinsdag binnenkomt hier bij de T-mobile shop (in combi met een 1 jarig relax 150 abo, WnW, SMS maximaal en 20% korting op bundel kost deze mij 30 euro eenmalig :D:D!)

Maar goed de vraag: ik kwam een programmaatje iSMS tegen dat je smsjes Threaded weergeeft... Nu is mijn vraag als ik naar de standaard inbox ga zie ik dan de Threaded versie of de standaard weergave en moet ik iSMS openen voor de threaded weergave...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303296

ik heb net een nokia e71 gekocht. ik heb een probleem met het internet.
Ik gebruik alleen wifi verbinding. Als ik ergens naar wifi zoek en er is geen netwerk beschikbaar waar ik op kan surfen, duw ik op annuleren om terug naar het bureaublad te gaan. echter, het venstertje met 'zoek wifi' springt telkens weer tevoorschijn, direct na dat ik op annuleren geduwd heb. dit is heel irritant want dan kan ik niets anders meer doen dan mijn e71 uit en terug aan te zetten.
heeft hier nog iemand problemen mee en hoe kan ik dit oplossen?
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226804

Anoniem: 302939 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:42:
Ben net nieuw, en eigenlijk met een vraag
heb nou sinds een week een e71, prima ding

alleen het probleem is, is dat ik soms mijn menu niet meer geopend krijg, dan blijft ie gewoon hangen in het hoofdscherm, moet je de rode toets weer drukken, en dan kan je gewoon alle applicaties openen, behalve het menu.. totdat je de telefoon aan en uit doet blijft hij dit doen! lichtelijk vervelend dus.
Hebben meer mensen dit? en heeft iemand een idee hoe je dit kan oplossen?
Zelfde probleem hier, vaak als ik wat langer heb gebeld, meerdere firmware versies hebben het dat valt zwaar tegen. :'( Gewoon een software probleem waar ze nog niet achter zijn?... Vooral ook lastig ivm met toetsenblok aangezien ik die altijd via het menu doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46304

Misschien dat een lege wav werkt. Dit is gedaan vanwege gezeur van mensen die bang zijn dat je anders stiekum foto's kunt nemen van dames in pashokjes en zo.
Googelen op ftp symbian levert o.a. http://www.mobiletopsoft....bian-s60-3rd-edition.html .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303362

Anoniem: 46304 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:19:
[...]
Vandaag mijn E71 ontvangen. Echt een super toestel. Alleen 1 probleem. Als ik gebeld wordt zie ik alleen maar het nummer in beeld en niet de naam van degene die heeft gebeld. Hoe kan ik dat aanpassen? Het nummer staat zowel op mijn sim als in mijn telefoongeheugen
Ik heb hetzelfde probleem. Heb mijn telefoonnummers op de SIM- en geheugenkaart staan. Van de SIM heb ik deze verwijderd, maar nog krijg ik alleen het telefoonummer te zien en geen naam. WIe kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303381

Beste allen,

Sinds vandaag heeft mijn e71 iets raars (in mijn beleving). De toetsen werken anders dan ik gewend ben.

Navigatietoets naar beneden = als navigatietoets indrukken
Letter s intoetsen geeft ad5#
Letter w intoetsen geeft qe2*
Spatiebalk geeft @

Ik kan dus geen fatsoenlijk mail bericht meer maken.

Weet iemand wat er aan de hand is en/of wat ik moet/kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Laatst online: 23-05 12:07
Hebben jullie dat ook als je bij contacten naar beneden scrollt dat je een kleine 'glitch' ziet voor de naam? 3 witte streepjes.

Wilde trouwens update doen, maar zag dat ik de nieuwste versie al had. Dus ik klik op annuleren (weet ik veel dat dat niet mag, waarom staat die button er dan?). Zegt ie dat de toepassing zelf probeert verder te gaan, krijg ik daarna een foutmelding van m'n pc dat het programma niet meer werkt. Is m'n E71 nu verneukt aangezien het 'ernstige' schade aan je gsm kan doen als je de update niet afmaakt.

Heb wel op annuleren geklikt ongeveer 5 seconden nadat ik zag dat ik de nieuwste versie al had dus hij was 'm nog aan het downloaden en nog niks aan het installeren. Maar nu denk ik; had ik die witte streepjes in m'n contacten lijst ook al voor dit gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Zo, net een paar dagen mijn nieuwe E71 binnen :)

Geweldig apparaat, alleen heb ik er 1 vervelend probleem mee. Als ik namelijk een dag de telefoon gebruikt heb, en ik druk de volgende morgen op Menu, gaat hij niet naar het menu. Rechtsbovenin is hij bezig met het maken van het menu, maar hij gaat niet verder. Ik kan ook niet naar de submenu's. Alle andere functies via toetsen (SMS/Email, contacten etc.) doen het wel.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
ninjawanda schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:16:
Hebben jullie dat ook als je bij contacten naar beneden scrollt dat je een kleine 'glitch' ziet voor de naam? 3 witte streepjes.

Wilde trouwens update doen, maar zag dat ik de nieuwste versie al had. Dus ik klik op annuleren (weet ik veel dat dat niet mag, waarom staat die button er dan?). Zegt ie dat de toepassing zelf probeert verder te gaan, krijg ik daarna een foutmelding van m'n pc dat het programma niet meer werkt. Is m'n E71 nu verneukt aangezien het 'ernstige' schade aan je gsm kan doen als je de update niet afmaakt.

Heb wel op annuleren geklikt ongeveer 5 seconden nadat ik zag dat ik de nieuwste versie al had dus hij was 'm nog aan het downloaden en nog niks aan het installeren. Maar nu denk ik; had ik die witte streepjes in m'n contacten lijst ook al voor dit gebeuren?
even een factory reset doen of nog beter een firmware update en die gevolgt door een factory reset.
Dan is de telefoon weer vers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
mdbde schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:15:
[...]

even een factory reset doen of nog beter een firmware update en die gevolgt door een factory reset.
Dan is de telefoon weer vers
Bedankt, heb ik gedaan. :)

Maar zit nog wel met die witte streepjes die af en toe op poppen tijdens het scrollen. Zal het maandag eens in een telefoonwinkel laten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 94768 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:59:
Zo, net een paar dagen mijn nieuwe E71 binnen :)

Geweldig apparaat, alleen heb ik er 1 vervelend probleem mee. Als ik namelijk een dag de telefoon gebruikt heb, en ik druk de volgende morgen op Menu, gaat hij niet naar het menu. Rechtsbovenin is hij bezig met het maken van het menu, maar hij gaat niet verder. Ik kan ook niet naar de submenu's. Alle andere functies via toetsen (SMS/Email, contacten etc.) doen het wel.

Heeft iemand een idee?
hier al eerder aan de orde geweest: softwareprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om geen thema te gebruiken. Ik wil namelijk niet die twee balkjes boven en onderaan mijn scherm, die knippen mijn achtergrond afbeelding af. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303423

Hoi.

Ik heb sinds gisteren ook de E71.
Bij installatie stond dat ik windows live messenger kon installeren. Heb dat gedaan en het lukte ook.
Echter een halve dag later was het ineens verdwenen. En ik krijg er ook geen msn meer op.

Heeft iemand misschien een idee?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Anoniem: 303423 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:43:
Hoi.

Bij installatie stond dat ik windows live messenger kon installeren. Heb dat gedaan en het lukte ook.
Echter een halve dag later was het ineens verdwenen. En ik krijg er ook geen msn meer op.

Gr
Staat hij nog in toepassing beheer?
Ga naar menu--installaties-- toepassing beheer.
Zo ja dan heb je hem perongeluk verplaatst denk ik. Staat ie er nie in dan opnieuw downloaden via menu--download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Anoniem: 111759 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 08:50:
[...]

hier al eerder aan de orde geweest: softwareprobleem
heb k ook ,zelfs na het updaten bij een nokia service punt doet ie dat nog :S

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerkerkE71
  • Laatst online: 28-04 10:12
Voor jullie misschien een weet , maar ik weet het allemaal niet meer....

Ik heb Sygic Mguider aangeschaft op SD en wil nu de content kopieren op mijn 8Gb Sd.
Nu wil ik eerst mijn 8Gb Sd formatteren, want er staat volgens mij een hoop troep op, maar al mijn progs staan verder op deze geheugenkaart en dus ook een backup......

Ik heb dus de gehele geheugenkaart gekopieerd naar mijn pc en daarna op een 2Gb kaartje gezet wat ik over had, maar daar zit die troep dan wel weer bij......

1. Wat zijn de belangrijke directorys die ik moet overzetten???
ik denk aan: Resource, Private, Sys en Systeem

2. Hoe kan je verder zien welk programma op de geheugenkaart staat??

3. Verder nog belangrijke tips die ik MOET weten???

Alvast bedankt voor alle reakties!

Zelf inmiddels opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:09

RaJitsu

B.S.U.R.

1) Durf ik niet zo te zeggen. Soms blijven er ook gegevens achter in de applicatiemappen waar alle generale informatie staat van alle applicaties die je geïnstalleerd hebt. Dus erg veel zin heeft een dergelijke opruimpoging niet.
Wat Sygic betreft hoeven alleen de mappen 'Drive', 'Maps' en 'Res' gekopieerd te worden naar de root van je 8 GB kaartje. Vervolgens installeer je het sis-bestand. Derest van de mappen die op het Sygic-kaartje staan, weet ik eigenlijk ook niet waar ze goed voor zijn.

2) Kijk in toepassingsbeheer en dan gegevens bekijken. Dan kun je zien of de applicatie op het toestelgeheugen staat, of op je geheugenkaart.

3) - Wanneer je je toestel weer schoon wil hebben, kun je het beste alles leeg halen, en dan de applicaties installeren waarvan je zeker weet dat je ze sowieso wil hebben, net als de overige gegeven (afbeeldingen, muziekbestanden, etc. die je altijd bij je wil hebben). Na dit gegaan te hebben maak je een backup. Op deze manier heb je altijd een goed beginpunt wanneer je alles weer eens opgeruimd wil hebben. Zo doe ik het iig. Ik kan namelijk ook niet tegen ongeordende en overbodige troep (op mijn telefoon (en computer) dan. Ik zal niet beginnen over de plekken waar ik veel tijd doorbreng).
- Een beetje chaos zul je sowieso moeten toestaan op je toestel. Er zijn altijd wel bestanden die nooit gebruikt zullen worden. Maar omdat het een ongelofelijke teringwerk is om dat allemaal uit te zoeken in in de gaten te houden, zou ik daar niet aan beginnen. Onze telefoon is niet zoals onze computer. We hebben nu eenmaal minder controle over het bestandsbeheer, en hoe het eea geïnstalleerd dient te staan.
Zelf inmiddels opgelost
Hmm, daar heb ik dan net overheen gelezen, of het is in de tussentijd gebeurd (ik zie geen aanpassingsdatum staan, zeg dat iets over de tijd die tussen het posten en editten in zat? Of alleen over de geringe verandering?). Kun je misschien vertellen wat je precies ondernomen hebt om je wensen alsnog voor elkaar te krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door RaJitsu op 25-05-2009 03:39 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
Ik kan niet meer in mijn menu komen. Ik heb per ongeluk bij de instellingen aangegeven dat het bovenste keuzemenu weg is en heb bij mijn 2 snelkeuzetoetsen in de linker- en rechteronderhoek aangegeven dat daar mijn contacten en agenda moet staan. Hoe kom ik nu weer in het menu, is er een sneltoets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
mastamasta schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:19:
Ik kan niet meer in mijn menu komen. Ik heb per ongeluk bij de instellingen aangegeven dat het bovenste keuzemenu weg is en heb bij mijn 2 snelkeuzetoetsen in de linker- en rechteronderhoek aangegeven dat daar mijn contacten en agenda moet staan. Hoe kom ik nu weer in het menu, is er een sneltoets voor?
Heb het al gevonden: CTRL en dan op het home icoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerkerkE71
@RaJitsu: bedankt voor je uitgebreide uitleg.

Ik heb de microSd 8 Gb geformatteerd en heb voor de meest safe manier gekozen door de mappen: Resource, Private, Sys en Systeem weer terug te kopieren. Dat is grotendeels gelukt, ik heb alleen lopen kl@@en met Psiloc Connect omdat de DRM server niet werkte om me te registreren.

Sygic Mcguider komt binnenkort met de post dus moet nog even wachten.

Ik heb inmiddels op jouw advies een backup gemaakt van de "beginsituatie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Anoniem: 303423 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:43:
Hoi.

Gr
is ie trouwens nog steeds betaald.. laatst heb ik hem nogmaals gedownload, maar geen melding gekregen van 30dgn trial oid. verder niet eens aangezet of ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

SYQ schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:14:
[...]

is ie trouwens nog steeds betaald.. laatst heb ik hem nogmaals gedownload, maar geen melding gekregen van 30dgn trial oid. verder niet eens aangezet of ingelogd
Same here, ik heb Windows Live geinstalleerd op m'n E71 maar nog nergens een melding gezien dat het om een trial gaat.
Volgens mij is de status van Windows Live voor S60 zowieso een beetje vaag. Op m'n N82 staat het al een tijdje niet meer in het download! menu, terwijl dat volgens de Nokia- site wel zo zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300550

Anoniem: 75597 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:52:
[...]

Same here, ik heb Windows Live geinstalleerd op m'n E71 maar nog nergens een melding gezien dat het om een trial gaat.
Volgens mij is de status van Windows Live voor S60 zowieso een beetje vaag. Op m'n N82 staat het al een tijdje niet meer in het download! menu, terwijl dat volgens de Nokia- site wel zo zou moeten zijn.
Ik kreeg op een gegeven moment na 30 dagen gebruik een melding in het zweeds dat ik moest gaan betalen a 1,30 om gebruik te kunnen maken van windows live messenger. Dus ik dacht gooi het er af we zijn niet voor niks nederlanders gratis willen we dat. Nu staat er ebuddy op en dat gebruik ik alleen wanneer ik thuis ben en dan met wlan functie (wel goed beveiligd hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303564

Beste Allen,

Heb een probleempje....Ik gebruik al ruim 3 maanden mijn E71. Heb vorige week de nieuwe update erop laten zetten bij mijn telefoonwinkel. De update is goed gelukt, alleen is mijn geheugenkaart nu geblokkeerd/vergrendeld!! :X

Ik wist dat dit zou kunnen gebeuren en heb mijn geheugenkaart eruit gehaald voor de update. Er staan een aantal posts op dit geweldige forum, alleen ik lees niet de oplossing...Er staan voor mij waardevolle bestanden op.....Ik heb mijn geheugenkaart al een aantal malen eruit gehaald, ontzettend veel standaardcombinaties en de mij bekende combinaties ingevoerd, heb ook al eigenhandig met een nieuw wachtwoord de geheugenkaart vergrendeld (stond op een andere engelse site) en te ontgrendelen weer, heb de telefoon aangesloten op pc... maar geen resultaat..De telefoon blijft vragen naar het wachtwoord...

Help :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerkerkE71
Anoniem: 303564 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:57:
Beste Allen,

Heb een probleempje....Ik gebruik al ruim 3 maanden mijn E71. Heb vorige week de nieuwe update erop laten zetten bij mijn telefoonwinkel. De update is goed gelukt, alleen is mijn geheugenkaart nu geblokkeerd/vergrendeld!! :X
Misschien even terug naar de telefoonwinkel?? Die zullen vast wel een oplossing hebben...!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303564

lekkerkerkE71 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:16:
[...]

Misschien even terug naar de telefoonwinkel?? Die zullen vast wel een oplossing hebben...!!!!
Hij begreep het ook niet. Hij linkt alleen maar de telefoon met de PC en voert waarschijnlijk stappen uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:30

JvdM

<---->

Heb ook het menu probleem, en nog geen work-around gevonden. Iemand die er al achter is gekomen wanneer dat lampje aan de voorkant (notificatie lampje?) in werking treedt? Ik heb m nog nooit iets zien doen. Ook is de handleiding er niet duidelijk over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 10:16
JvdM schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:19:
Heb ook het menu probleem, en nog geen work-around gevonden. Iemand die er al achter is gekomen wanneer dat lampje aan de voorkant (notificatie lampje?) in werking treedt? Ik heb m nog nooit iets zien doen. Ook is de handleiding er niet duidelijk over
Bij een sms bijvoorbeeld als je geen instellingen hebt veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JvdM schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:19:
ik heb ook het menu probleem, dan verschijnt het menu gewoon niet...
zelfde probleem had ik met de e51 welke ik hiervoor had...
zou dat ook niet kunnen komen door een oude simkaart? ik heb er nog steeds 1 van ben...

het lampje ben ik ook wel benieuwd naar, als ik een sms heb dan gaat de 'ring' oplichten, maar eht lampje heb ik nog nooit aan gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat is ook geen lampje, maar een camera voor video conferencing ;)

Denk niet dat die binnenkort licht gaat geven :P
Video

* Main camera
* 640 x 480 at 22 fps
* 320 x 240 (QVGA) at 30/15 fps
* 176 x 144 at 15 fps (QCIF)
* Digital video zoom
* Front camera
- Video recording at up to 128 x 96 pixels (QCIF) and up to 15 fps
- Up to 2x digital video zoom
http://www.nokia.co.uk/fi.../nokia-e71/specifications

[ Voor 93% gewijzigd door Notna op 26-05-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

links van de speaker zit toch een lampje? net als bij de e51?
Notna schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:54:
Dat is ook geen lampje, maar een camera voor video conferencing ;)

Denk niet dat die binnenkort licht gaat geven :P

[...]

http://www.nokia.co.uk/fi.../nokia-e71/specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ow dat ding

Dat is de light sensor :) afaik

enige notification light die de E71 heeft is dus dat 'breathing light' rond de D-Pad

Zie ook

http://www.electronicpulp.net/2009/04/01/nokia-e71-review/
The part above the screen houses the usual Nokia cellphone components: a proper on/off switch, earpiece, ambient light sensor, front-facing camera, and the Nokia logo with an “E71″ marking sitting nearby. This is also where the single speaker of the Nokia E71 resides. The sound this produces won’t be enough to fill an entire room, but it’s loud enough for casual listening in a small room. As for the front-facing camera, you cannot use it to take portrait photos of yourself (I have no idea why).

[ Voor 184% gewijzigd door Notna op 26-05-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ninjawanda schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:53:
Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om geen thema te gebruiken. Ik wil namelijk niet die twee balkjes boven en onderaan mijn scherm, die knippen mijn achtergrond afbeelding af. Iemand een idee?
Je kunt deze eens proberen.
(de website zelf is down :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144586

Hebben jullie deze E71 al gezien. Misschien iets voor je vriending/vrouw of de dames onder ons...

http://www.continentalmobiles.com/Nokia_E71_White_Diamond_Encrusted_Luxury_Mobile_Phone.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:44:
[...]

ik heb ook het menu probleem, dan verschijnt het menu gewoon niet...
zelfde probleem had ik met de e51 welke ik hiervoor had...
zou dat ook niet kunnen komen door een oude simkaart? ik heb er nog steeds 1 van ben...

het lampje ben ik ook wel benieuwd naar, als ik een sms heb dan gaat de 'ring' oplichten, maar eht lampje heb ik nog nooit aan gezien...
ik heb voor de zekerheid een nieuwe simkaart gehaald, ik hoop dat dit het probleem oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93877

Sinds vorige week (denk ik) viel het me op dat mijn afspraken niet meer gesynchroniseerd worden middels MFE. Mijn mail en contacten gaat prima maar afspraken komen niet door...

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, heeft altijd goed gewerkt en ineens werkt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Woei sinds vanmiddag heb ik mijn E71 :). Gelijk Mcguider er opgezet en wat muziek...

Echter bestaat er een mogelijkheid om Nokia Maps er vanaf te krijgen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 23-05 19:49

Apoca

Array Technology Industry

Iemand enig idee wanneer de E71i op de markt gaat komen? Je leest wel her en der oktober, maar is dat niet gewoon veel te ver weg?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Anoniem: 93877 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:44:
Sinds vorige week (denk ik) viel het me op dat mijn afspraken niet meer gesynchroniseerd worden middels MFE. Mijn mail en contacten gaat prima maar afspraken komen niet door...

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, heeft altijd goed gewerkt en ineens werkt het niet meer.
Bij mij heeft het geholpen om de nieuwste versie erop te zetten. Wel iets raars: In gmail calendar zet ik op 14 juni een verjaardag erin, na syncen staat hij in de e71 op 13 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 10:16
Folkifoon schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 20:01:
[...]

Bij mij heeft het geholpen om de nieuwste versie erop te zetten. Wel iets raars: In gmail calendar zet ik op 14 juni een verjaardag erin, na syncen staat hij in de e71 op 13 juni...
Moet je even je tijdzone goed zetten bij je klok, je zit nu in GMT +2uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:52:
[...]

ik heb voor de zekerheid een nieuwe simkaart gehaald, ik hoop dat dit het probleem oplost!
helaas, het menu liep net alweer vast..
hoe vaak gebeurt dit bij jullie? ik zit nu tegen enkele keren per dag aan te kijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 08:56

peace, love & linux

Anoniem: 51964 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:37:
[...]

helaas, het menu liep net alweer vast..
hoe vaak gebeurt dit bij jullie? ik zit nu tegen enkele keren per dag aan te kijken ;(
Dit kun je oplossen door de blauwe knop linksboven een andere functie te geven dan 'menu'. Om naar het menu te komen heb je dan nog het home knopje.
i checked with Nokia Care, they said that this happens if you have set your Left Selection Key as "Menu". Since there's already a dedicated Menu button (the home sign on your phone), it clashes with the selection you have made. Once you change the Left selection key to point to any other shortcut, this problem should not persist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wauw, gisteren even dit (Qi by Tehk7) thema geïnstalleerd. Echt het mooiste thema voor de E71 imho :)

Afbeeldingslocatie: http://themes.tehkseven.net/wp-content/uploads/2009/05/screenshot0161.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_IaUvBgmtxX4/ShrTwNBxT2I/AAAAAAAAExI/_0xMtxCOuLg/s1600/screenshot0157%5B6%5D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://themes.tehkseven.net/wp-content/uploads/2009/05/screenshot0159.jpg

Meer info en download: http://themes.tehkseven.n...theme-receives-an-update/

Verder is ook sinds eergisteren de Ovi Store gelanceerd. Deze kan je downloaden door op je E71 in de standaards Nokia browser naar http://store.ovi.com te surfen. Heb dat gisteren even gedaan en die Store geïnstalleerd. Maar wat een teleurstelling is dat zeg. Geen leuke/handige applicaties en verder allemaal rommel. En voor sommige dingen moet je nog betalen ook. Wat een afgang :|

[ Voor 12% gewijzigd door monnick op 27-05-2009 09:22 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.