Het Nokia E71 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 109.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

ilja_kole schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:07:
[...]www.dealextreme.com eentje besteld voor $ 1,29. Nog geen euro dus en werkt prima.
Ik haal veel bij DX weg en weet dus dat het verzenden soms best lang kan duren.
Daarom heb ik die Philips gehaald (levertijd= 2 minuten lopen ;)) anders was ik bv wel voor deze gegaan.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdbde schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 01:53:
[...]

als het goed is kun je dit eenvoudig aanpassen

menu----instrumenten----modi----toepass. startscherm-----ingeschakeldetoepass-----berichtmelding aanvinden en dan op OK drukken. dan zou ie het moeten doen.

nog iets: kies je in ingeschakelde toepass email 1 (ofzo) dan kun je deze nadat je op OK hebt gedrukt verder configueren wat je allemaal wilt zien
berichtmelding stond ook al aangevinkt,
maar nog steeds niks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 01:32:
Hallo allemaal ik zit met het volgend probleem al vanaf het begin dat ik die toestel heb
ik krijg niks te zien op me hoofdscherm als ik een SMS binnen krijgt

maar wel rechtsboven in een hoekje zie ik een enveloppe

ik heb echt van alles geprobeerd maar kan niks vinden
me broertje heeft die toestel ook. ik heb exacte hetzelfde configuratie en nog steeds zelfde probleem
ik heb me toestel geupdate, maar ook niet geholpen

[afbeelding]

de linker is van mij , rechts die van me broertje
hoe krijg ik die melding op me hoofdscherm?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

groetjes

William
Hoe krijg je de tijd beneden, bij de rechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

JunkO schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:31:
[...]

Was net te laat... :)

[...]

Waar kun je precies instellen wat er wel en niet op je beginscherm komt te staan eigenlijk? Heb 't nu helemaal uit staan trouwens, heb het liefst een zo clean mogelijke background.... 8)
http://www.e71fanatics.co...71-homescreen-to-fit.html

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op zondag 26 april 2009 @ 03:15:
[...]

Hoe krijg je de tijd beneden, bij de rechter?
Dat kan met FreeTimeBox. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Gutteguttegut schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:14:
[...]
Ik haal veel bij DX weg en weet dus dat het verzenden soms best lang kan duren.
Daarom heb ik die Philips gehaald (levertijd= 2 minuten lopen ;)) anders was ik bv wel voor deze gegaan.
Ja, klopt, DX is fantastisch maar soms sloom. Aan de andere kant, het is er ook wel eens binnen een week geweest :D

Ik gebruik zelf het snoertje alleen voor de radio, om die te kunnen gebruiken heb je een koptelefoon nodig.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na zo'n 2 weken de E71 in gebruik te hebben ben ik zeer tevreden, super telefoon.

Echter waar ik me wel aan erger is alle bevestigingen die je moet geven voor programma's, dat wil zeggen: "mag dit programma gegevens ontvangen/verzenden?" en de keuze voor welk netwerk er gebruikt moet worden.

Bij een aantal applicaties (blauw bij toepassing beheer) kan je dit wel aanpassen, maar bij veel ook niet. Bijvoorbeeld bij Gmail, dit programma is blauw. Hierbij kan je wel instellen welke verbinding er standaard gebruikt wordt (vodafone live in mijn geval), maar je kan dan weer niet instellen bij Netwerktoegang "Altijd toestaan", die optie staat er niet tussen ( :S ), slechts Niet Toestaan, Altijd vragen en 1e Keer vragen staan er tussen. Zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon brak? Bij Opera Mini kan je dit wel gewoon instellen.

Zelfs YouTube en Google Maps die bij toep. beheer Rood gekleurd zijn zeuren niet met de vraag of ze wel gegevens mogen ontvangen/versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 00:30
Is rood / blauw niet geheugenkaart / intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dingen standaard toestaan werkt volgens mij alleen voor native apps, niet voor Java apps. Geen idee wat de relatie rood/blauw is met geheugenkaart of intern geheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyphOn schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:47:
Is rood / blauw niet geheugenkaart / intern geheugen?
Rood is voor Symbian apps en blauw is voor Java apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is Opera Mini Java dan?

EDIT: Ja dus: Wikipedia: Opera Mini

[ Voor 68% gewijzigd door monnick op 26-04-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 00:30
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:47:
[...]

Rood is voor Symbian apps en blauw is voor Java apps.
Ah kijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Thx goeie website trouwens, alleen ik krijg de klok toch niet gecentreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:55
Hier op kantoor hebben we een IntellisyncMobile Suite oplossing (server/client) icm met diverse toestellen van Nokia (allen E-Serie). We gebruiken ook de E71.

Deze toestellen beheren we via een devicemanager (van Nokia) en synchronisatie dmv van de IMS.
Wifi bellen gebeurd dmv Nokia/Cisco callconnect client icm Cisco callmanager.

Deze combinatie levert ons veel problemen. Dubbele agenda items (voornamelijk wederkerende items), crashende sync client (de client start gewoonweg niet meer op). Synchronisatie stopt uitzichzelf en werkt dan gewoonweg niet meer, nieuw toestel is de enige oplossing.

De GSM synced met de IMS en deze weer met exchange.

Nu heb ik mail for exchange geprobeerd, maar ook deze client vertoont wat kuren. (heb de laatste versie van Nokia gedownload)

Situatie is als volgt:
E71 FW versie": 210.21.006
Mail4Exchange versie 2.09.158
Exchange server versie 2003
Callconnect: niet aanwezig
Overige software: Standaard af fabriek, dus geen poespas.

Secretaresse en manager plannen zelf afspraken in 1 agenda in.

Waar hebben we last van: een enorme lag in ontvangen van email. Hoewel we nu in de piekuren zitten, duurt het zeker 6 a 8 minuten voordat een mail binnenkomt. (via intellisync was dat direct).

Het gaat mij erom, vooral dit laatste opgelost te krijgen omdat men nu overweegt de BEs omgeving nieuw leven in te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
O085105116N schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:54:
Hier op kantoor hebben we een IntellisyncMobile Suite oplossing (server/client) icm met diverse toestellen van Nokia (allen E-Serie). We gebruiken ook de E71.

Deze toestellen beheren we via een devicemanager (van Nokia) en synchronisatie dmv van de IMS.

Deze combinatie levert ons veel problemen. Dubbele agenda items (voornamelijk wederkerende items), crashende sync client (de client start gewoonweg niet meer op). Synchronisatie stopt uitzichzelf en werkt dan gewoonweg niet meer, nieuw toestel is de enige oplossing.

Nu heb ik mail for exchange geprobeerd, maar ook deze client vertoont wat kuren. (heb de laatste versie van Nokia gedownload)

Situatie is als volgt:

Waar hebben we last van: een enorme lag in ontvangen van email. Hoewel we nu in de piekuren zitten, duurt het zeker 6 a 8 minuten voordat een mail binnenkomt. (via intellisync was dat direct).

Het gaat mij erom, vooral dit laatste opgelost te krijgen omdat men nu overweegt de BEs omgeving nieuw leven in te blazen.
Al eens gekeken naar Roadsync van Dataviz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-07 20:01
Ik heb een probleempje met mijn E71 i.c.m. Hi Eindeloos Mobiel.
Het zal hier vast al langs zijn gekomen, maar ik kon het niet terugvinden met de zoekfunctie.

Als ik wil surfen via toegangspunt Mobiel Internet vraagt hij steeds om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik moet iets invullen om verder te kunnen maar dit leidt natuurlijk alleen maar tot 'authorisatie mislukt'.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostp1 schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:01:
Ik heb een probleempje met mijn E71 i.c.m. Hi Eindeloos Mobiel.
Het zal hier vast al langs zijn gekomen, maar ik kon het niet terugvinden met de zoekfunctie.

Als ik wil surfen via toegangspunt Mobiel Internet vraagt hij steeds om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik moet iets invullen om verder te kunnen maar dit leidt natuurlijk alleen maar tot 'authorisatie mislukt'.

Iemand een oplossing?
Wellicht staat er iets verkeert in je instellingen. Je kunt de instellingen opnieuw naar je toestel laten smsen, wellicht dat het dan werkt. Zie voor meer info http://www.hi.nl/web/show/id=250150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
Dat heb ik al 2 x gedaan, zonder resultaat helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Joostp1 schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:53:
Dat heb ik al 2 x gedaan, zonder resultaat helaas..
En als je alle instellingen wist in menu toegangspunten en dan naar instellingen--- install wizard gaat en je instellingen opnieuw binnen haalt? Of je wist alle instellingen en smst 'ja' naar 1300.
mijn vriendin heeft namelijk ook 'hi' en ik heb dat zo gedaan. Bovendien heb ik de proxy instellingen gewist. Internet is zo wat sneller alleen kun je niet meer op de home page van de 'hi' en dat vind ik persoonlijk niet erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-07 18:36
O085105116N schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:54:

Situatie is als volgt:

Ik gebruik zakelijk mailforexchange en dan ingesteld om continue verbinding en dat werkt goed, steeds e-mail binnen 10 seconden op de telefoon, gebruiken ook exchange 2003. Verbinding verloopt via wifi.
Gebruik deze combinatie nog zeker 4 maanden het enige probleem wat ik heb is dat als op mijn pc alle mail is gelezen dat de telefoon blijft aangeven dat er nieuwe mail is. Heb je niet te veel mail in je postvak in staan of zoiets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
PisPix schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:09:
[...]

Al eens gekeken naar Roadsync van Dataviz?
Roadsync wel, maar dat krijgen we niet werkend. Zelf niet geprobeerd overigens, dus ik weet niet wat er mis gaat. Dataviz,nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:36
ik heb de laatste tijd dat de batterij echt rete snel leeg is. Voorheen kon ik hem een halve week gebruiken voordat hij weer aan de stroom moest, nu om de dag... De telefoon is een jaar oud en de batterij is nog geen half jaar oud, ik had eerst de oude batterij van de e61i erin zitten.
Ik heb geen extra tools geinstalleerd, mail binnen halen doet hij ook al sinds jaar en dag, bluetooth staat sinds dat ik hem heb al aan. In het kort ik snap het niet :(

zijn er meer mensen die dit herkennen?

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Je nieuwe batterij lang stil laten liggen is een slecht idee over het algemeen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Vandread schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:54:
Je nieuwe batterij lang stil laten liggen is een slecht idee over het algemeen....
Ik merk ook dat de telefoon iets meer stroom verbruikt met de nieuwste firmware. Gemeten met energy profiler..
Bij geen activiteit staat de processor iets wat hoger geclockt dan bij de oudere firmware en misschien zijn er ook meer processen actief bij de recente firmware. Ik doe nu 3 dagen met batterij (heel de dag ben ik er mee aan het spelen) ipv 4 dagen eerst. Das te verwaarlozen maar van de ene kant wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
mdbde schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:53:
[...]

En als je alle instellingen wist in menu toegangspunten en dan naar instellingen--- install wizard gaat en je instellingen opnieuw binnen haalt? Of je wist alle instellingen en smst 'ja' naar 1300.
mijn vriendin heeft namelijk ook 'hi' en ik heb dat zo gedaan. Bovendien heb ik de proxy instellingen gewist. Internet is zo wat sneller alleen kun je niet meer op de home page van de 'hi' en dat vind ik persoonlijk niet erg
Ook dat heb ik al gedaan helaas. Ik heb net nog even als test de proxy instellingen gewist maar ook dat zonder resultaat. Dan moet ik toch maar de klantenservice van Hi gaan bellen, hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

iemand uitzending gemist app werkend over Wifi?? mij is het nog steeds niet gelukt, nos applicatie werkt trouwens wel over Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Laatst kwam ik een leuk artikel tegen op The Nokia Blog: Nokia E71 With Wireless Keyboard - A Student’s Best Friend. Hierin legt de auteur uit hoe je een Apple Wireless Keyboard kunt gebruiken in combinatie met je E71.
Vandaag heb ik via Marktplaats - nieuwprijs van EUR 79,00 vond ik wat te gortig - ook zo'n toetsenbord kunnen kopen en ik heb 'm thuis meteen getest. En ik moet zeggen dat ik het een heerlijke combi vind. Het toetsenbord heeft een prettige aanslag en de bediening van de telefoon gaat soepel. Een mailtje tikken is een fluitje van een cent en Word (zonder al te ingewikkelde opmaak) gaat ook prima.

Het zal me niks verbazen als mijn laptop nu nóg vaker thuisblijft. Wil je er ook eentje? Er staat er toevallig nog één op Marktplaats.

[ Voor 6% gewijzigd door ZeilDude op 28-04-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
vlietame schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:19:
[...]

Ik gebruik zakelijk mailforexchange en dan ingesteld om continue verbinding en dat werkt goed, steeds e-mail binnen 10 seconden op de telefoon, gebruiken ook exchange 2003. Verbinding verloopt via wifi.
Gebruik deze combinatie nog zeker 4 maanden het enige probleem wat ik heb is dat als op mijn pc alle mail is gelezen dat de telefoon blijft aangeven dat er nieuwe mail is. Heb je niet te veel mail in je postvak in staan of zoiets dergelijks?
Het gaat om verschillende gebruikers met ongeveer dezelfde reultaten, we hebben een limiet van 15 of 20 MB, ik zelf zit hier nog lang niet aan. Ik moet wel bekennen dat we syncen via GPRS, dus daar kan wel wat vertraging inzitten, maar via intellisync is hier niets van te merken. Het komt dan zelfs eerder op mijn e71 dan in mijn outlook binnen. Het probleem dat jij omschijft heb ik nog niet geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:23:
[...]Deze heb ik. Vind 'm beter dan Brodit houders, een stuk minder duur en je krijgt er ook nog een autolader bij.
Ik heb hm ook besteld maar dan niet via ebay maar direct bij de shop zelf ;)
Klik.
Hier krijg je er nog meer bij ook... :*)
Whats in the box?

Windscreen suction mount
Bluetooth headet
Twin USB car charger
Bluetooth headset charging lead
Nokia E71 charging lead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Tjeempie goeie tip, dat kost echt geen moer zeg :o nou nog iemand met een CC slachtofferen :+
Heb sinds gister m'n E71 en het is echt geweldig! McGuider trial erop, Fring om te skypen via Wifi.
Lekker vlot, redelijk intuitief en na een paar smsjes/skype chat is het toetsenbordje ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vandread schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:07:
Tjeempie goeie tip, dat kost echt geen moer zeg :o nou nog iemand met een CC slachtofferen :+
Heb sinds gister m'n E71 en het is echt geweldig! McGuider trial erop, Fring om te skypen via Wifi.
Lekker vlot, redelijk intuitief en na een paar smsjes/skype chat is het toetsenbordje ook prima.
Je kunt tegenwoordig PayPal aan je normale bankrekening koppelen, sinds ik dat heb gedaan is het betalen wel heel erg makkelijk geworden..(te makkelijk soms :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb al zolang ik mijn e71 heb problemen om op het internet te komen. Bij mijn ouders doet hij het wel, bij mezelf thuis niet.

"Probleem net gateway"--> bij mijn ouders kun je na deze foutmelding gewoon internetten. Doe ik het thuis en ik krijg ook daar "Probleem net gateway" dan kan ik daarna NIETS op internet doen!!!!

Oplossing bij iemand bekend???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
erniesd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:08:
Ik heb al zolang ik mijn e71 heb problemen om op het internet te komen. Bij mijn ouders doet hij het wel, bij mezelf thuis niet.

"Probleem net gateway"--> bij mijn ouders kun je na deze foutmelding gewoon internetten. Doe ik het thuis en ik krijg ook daar "Probleem net gateway" dan kan ik daarna NIETS op internet doen!!!!

Misschien 'moet' je wat meer info geven als je wilt dat je hulp krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
erniesd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:08:

Toevallig als router een Thomson Speedtouch 780WL (oftwel een KPN Experiabox) in huis? Daarmee kom je geloof ik niet online met de E71, rare bug of zo iets. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

Hey mensen.

Ik heb een probleem met mijn E71!
Mijn smsjes worden niet geordent op datum terwijl de tijd instellingen goed staan.

Als ik bijvoorbeeld een smsje ontvang staat hij gewoon ergens in het midden:

Naam blalabla lba bla... 26-04
Naam blobloble tjatab... 26-04
Naam bli blib bli blabl... 25-04
Naam hallo hallo 123... 10:12

Bijvoorbeeld.

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Rj- schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:13:
Hey mensen.

Ik heb een probleem met mijn E71!
Mijn smsjes worden niet geordent op datum terwijl de tijd instellingen goed staan.

Als ik bijvoorbeeld een smsje ontvang staat hij gewoon ergens in het midden:

Naam blobloble tjatab... 26-04
Naam hallo hallo 123... 10:12

Bijvoorbeeld.

Iemand een idee hoe dit kan?
Kies Sms sorteren op datum? Dat zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien hoeveel SMSjes de E71 aan hebben??
ik heb in me inbox meer dan 4000 smsjes, maar toen ik bij 42xx zat toen begon die raar te doen
kreeg geen smsjes meer binnen
pas als ik me telefoon aan/uitzet dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Weet iemand of er zoiets als SRS WoW voor Symbian bestaat? Ik wil namelijk helder geluid hebben, met goede treble en diepe bas (dat wil ik natuurlijk ook anders kunnen instellen). Indien dat niet gaat, moet ik mijn keus toch op WM laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb ook een nokia e71 met een geheugenkaart van 2GB.

Ik wil graag mijn muziek kunnen afspelen die ik erop heb, maar nergens is mijn geheugenkaart te vinden. Ik zie wel de naam van de geheugenkaart en de ruimte die ik nog heb maar ik kan nergens vinden waar ik in mijn geheugenkaart kom. Ik heb gekeken bij gallerij, media en alle andere opties maar nergens is hij te vinden. Kan iemand mij helpen?

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Sef24 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:54:
Weet iemand of er zoiets als SRS WoW voor Symbian bestaat? Ik wil namelijk helder geluid hebben, met goede treble en diepe bas (dat wil ik natuurlijk ook anders kunnen instellen). Indien dat niet gaat, moet ik mijn keus toch op WM laten vallen...
Mobieltjes met treble en bass.. Maar natuurlijk! :+ Ik hoop dat je het over oordopjes hebt, anders is het best wel onzin. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
BioHazard schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:45:
[...]

Mobieltjes met treble en bass.. Maar natuurlijk! :+ Ik hoop dat je het over oordopjes hebt, anders is het best wel onzin. :>
Maar natuurlijk... Daar heb ik veel aan :? Ik gebruik Sennheiser oordoppen. Maar laat de vraag open: is er een programma, kan het, of kan het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:34:
Hallo, ik heb ook een nokia e71 met een geheugenkaart van 2GB.

Ik wil graag mijn muziek kunnen afspelen die ik erop heb, maar nergens is mijn geheugenkaart te vinden. Ik zie wel de naam van de geheugenkaart en de ruimte die ik nog heb maar ik kan nergens vinden waar ik in mijn geheugenkaart kom. Ik heb gekeken bij gallerij, media en alle andere opties maar nergens is hij te vinden. Kan iemand mij helpen?

Tom
Bestandsbeheer en dan het 2e tabblad kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:17

henri8096

BIM is not a software!

Sef24 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 14:21:
[...]

Maar natuurlijk... Daar heb ik veel aan :? Ik gebruik Sennheiser oordoppen. Maar laat de vraag open: is er een programma, kan het, of kan het niet?
Je kan een equalizer instellen en zelfs omgevingen d8 ik.
Ik kan het alleen niet meer vinden (of ik haal telefoons door elkaar heen)

[ Voor 10% gewijzigd door henri8096 op 01-05-2009 13:21 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Sef24 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 14:21:
[...]

Ok, met oordopjes snap ik het wel. Maar ik dacht even dat het over de interne speaker ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
monnick schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:50:
[...]

Toevallig als router een Thomson Speedtouch 780WL (oftwel een KPN Experiabox) in huis? Daarmee kom je geloof ik niet online met de E71, rare bug of zo iets. :X
Onzin, heb het hier gewoon draaien. En een Experiabox is met firmware aangepaste versie van de SpeedTouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

ZeilDude schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:59:
[...]

Onzin, heb het hier gewoon draaien. En een Experiabox is met firmware aangepaste versie van de SpeedTouch.
Helaas geen onzin maar een bekend probleem. Schijnt te gebeuren bij bepaalde kanaalnummers voor de WiFi, maar heb dit nog niet kunnen testen omdat ik zelf geen Experiabox heb.

M'n ouders hebben wel een experiabox en daar kan ik niet met mijn E71 gebruik maken van WiFi.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat er een applicatie is waarmee je Windows Media Audio kunt streamen?
De standaard Internet Radio client van de E71 ondersteund dat schijnbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:18:
Weet iemand of dat er een applicatie is waarmee je Windows Media Audio kunt streamen?
De standaard Internet Radio client van de E71 ondersteund dat schijnbaar niet.
Ik hoor mensen al jaren over 'coreplayer' dat zou dan iets voor je zijn. Op e71fanatics zou je kunnen kijken voor meer info. (kijk ook in het forum)
Ik gebruik het niet want media is het laatste is wat ik met me e71 zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Ongeveer 4 pagina's terug vroeg iemand of je direct naar een website naar keuze kunt gaan, zonder de browser te hoeven starten.

Wat je moet doen;

--
maak een bookmark van een site in de s60 browser. Log eventueel in als dat kan op de site.

--
Ga naar instellingen--algemeen--persoonlijk--one touch ttsn--
kies bijvoorbeeld de berichtentoets en kies actie bij kort of lang drukken (kan je kiezen)
Zoek dan 'web'. En kies dan de bookmark. Klaar!
Als je dan de privacy gegevens in de browser niet wist na gebruik hoeft de pagina niet eens geladen te worden en wordt er dus ook geen connectie aangezet. Lekker snel dus zonder wachten. Inloggen hoef je dus ook niet als je dat al in stap 1 gedaan hebt.

Hoop dat mensen iets aan dit hebben. Groetjes mdbde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Laatst online: 19-08-2024
monnick schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:50:
[...]

Yep.... Dat is mijn probleem dus.... Kan ik KPN vragen of ze een ander type hebben of een software-update?

Wel lekker kut zeg...

BTW heb new Parrot MKi9200 sinds vd week in mn auto, maar hij synct niet alle contacten uit mn E71. Ook heb ik niet altijd een naam bij een nummer als ik bel of gebeld wordt terwijl die WEL in de Parrotcontacten staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:06
Vraagje

Ik wil mijn binnengekomen smsjes bewaren op de geheugenkaart.
Als ik bij instellingen aan geef......Gebruik geheugen.....geheugenkaart krijg ik de volgende foutmelding.

Kan berichtopslag niet verplaatsen.

Iemand die me kan vertellen wat ik fout doe ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik gebruik altijd Opera Mini om te browser, super webexperience. Echter start ik af en toe de Nokia browser om een download binnen te halen oid, dat werkt niet altijd met Opera. Alleen wanneer ik de Nokia browser gebruik staat er best vaak dat ik een 3,5G verbinding gebruik. Wanneer ik op dat zelfde moment / plaats Opera gebruik blijft de verbindingsindicator staan op 3G.

Het lijkt er dus op dat als ik de standaard browser gebruik de connectie vaker op 3,5G staat terwijl ik Opera vrijwel altijd 3G gebruik. Iemand enig idee hoe dit kan, en is er misschien een instelling die dit kan verhelpen?

Maak overigens gebruik van Vodafone Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
monnick schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:54:
Ik gebruik altijd Opera Mini om te browser, super webexperience. Echter start ik af en toe de Nokia browser om een download binnen te halen oid, dat werkt niet altijd met Opera. Alleen wanneer ik de Nokia browser gebruik staat er best vaak dat ik een 3,5G verbinding gebruik. Wanneer ik op dat zelfde moment / plaats Opera gebruik blijft de verbindingsindicator staan op 3G.

Het lijkt er dus op dat als ik de standaard browser gebruik de connectie vaker op 3,5G staat terwijl ik Opera vrijwel altijd 3G gebruik. Iemand enig idee hoe dit kan, en is er misschien een instelling die dit kan verhelpen?

Maak overigens gebruik van Vodafone Live.
Dat heb ik ook, maar je hebt wel degelijk een 3,5G verbinding, als je op Home knop druk dan ga je naar het startscherm en dan zie je dat wel degelijk 3,5G actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ow, ok zal eens kijken of dat het is :)

Ik ben nog opzoek naar wat applicaties:

1. Een app waarmee je de flitser kan laten branden zodat ik de E71 even snel als zaklampje kan gebruiken.

2. Een app die na x aantal minuten de toetsen blokkeert (weird dat dat er niet standaard op staat)

3. Een goede app om mijn E71 met mijn Google Calendar te synchroniseren. Hiervoor gebruik ik momenteel GooSync, en dat werkt opzich prima. Alleen vind ik het storend dat de gratis versie van GooSync maar voor de komende 2 weken (oid, kan ook meer of minder dagen zijn) gesynchroniseerd wordt. De afspraken daarna worden niet meegenomen, en je moet dus op een later tijdstip weer syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

monnick schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:48:
2. Een app die na x aantal minuten de toetsen blokkeert (weird dat dat er niet standaard op staat)
Die zit er wel op ;)

Instrumenten --> Instellingen --> Algemeen --> Beveiliging --> Telefoon en SIM-kaart -->Per. autom. blokk. ttsnb.

Daar kun je dan de tijd instellen. Hij zit inderdaad een beetje verstopt en ik vind hem niet helemaal logisch geplaatst bij de beveiliging maargoed...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ah dankje, dat is inderdaad wel de meest onlogische plaats die ik kan bedenken :| Wie zet er nou toetsenbordblokkering bij beveiliging van Sim-kaart en telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat de menu toetsen het soms ineens niet meer doen.
Als ik dan bijvoorbeeld mijn menu wil opvragen, dan gebeurd er helemaal niets. Ik moet het toestel dan uit en aan zetten om mijn menu weer te kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:35:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat de menu toetsen het soms ineens niet meer doen.
Als ik dan bijvoorbeeld mijn menu wil opvragen, dan gebeurd er helemaal niets. Ik moet het toestel dan uit en aan zetten om mijn menu weer te kunnen benaderen.
ik heb / had dat ook, maar heb gister bij een KPN businesspoint mn software laten updaten. Sinds dien nog geen probleem gehad, maar had het ook maar 1 keer per 2 dagen ofzo! ben benieuwd!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:40
Heb ook een eerste probleem met m'n E71...

Sinds een paar dagen krijg ik geen logo meer op m'n startscherm als ik een SMS krijg... Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rosmalen schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:40:
[...]

ik heb / had dat ook, maar heb gister bij een KPN businesspoint mn software laten updaten. Sinds dien nog geen probleem gehad, maar had het ook maar 1 keer per 2 dagen ofzo! ben benieuwd!
Dat heb ik dus ook al laten doen, maar dit mocht helaas niet baten.

Het schijnt (na wat Google speurwerk) een algemeen voorkomend probleem te zijn. Hopelijk dat het met een volgende firmware release wordt gefixt.

Is er overigens een manier om het totale geheugen van de telefoon te backuppen, zodat ik bij een eventuele firmware upgrade alles weer kan restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joertem
  • Laatst online: 15-08 22:22

1. Een app waarmee je de flitser kan laten branden zodat ik de E71 even snel als zaklampje kan gebruiken.
http://www.outbank.de/download/s60spoton.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

hahaha:
http://www.focalprice.com...e_Silver_MH401S_9213.html
Supergoed.

Mijn linkersoftkey begint trouwens (nu al) losser te zitten, ik ben benieuwd wanneer ie helemaal uit elkaar valt.

Ik was bij Focalprice aan het kijken voor een nieuw hoesje, dat ding wat is meegeleverd verliest elke dag een stukje, draadje, etc dus die kan ik binnenkort afschrijven. Hebben jullie dat ook? En zo ja, heb je het vervangen en waarmee?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

pjottum schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:59:
hahaha:
Supergoed.

Mijn linkersoftkey begint trouwens (nu al) losser te zitten, ik ben benieuwd wanneer ie helemaal uit elkaar valt.

Ik was bij Focalprice aan het kijken voor een nieuw hoesje, dat ding wat is meegeleverd verliest elke dag een stukje, draadje, etc dus die kan ik binnenkort afschrijven. Hebben jullie dat ook? En zo ja, heb je het vervangen en waarmee?
Yup vervangen (vanaf het begin al) met een Fabrix hoesje. Maken ze met de hand op maat (als je de gegevens doorgeeft van de grootte)

http://www.fabrixcases.com/v2/

Afmetingen:

114 x 57 x 10 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Iermand toevallig ervaring met een dualsim in deze Nokia E71? Welke werkt/past/waar te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjottum schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:59:
hahaha:
Supergoed.

Binnen 2 weken vervangen door een tasje van Krussel voor aan je riem. Bevalt prima geen telefoon meer in je broekzak maar makkelijk aan je riem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:14:
Is er overigens een manier om het totale geheugen van de telefoon te backuppen, zodat ik bij een eventuele firmware upgrade alles weer kan restoren?
Settings -> Geheugenkaart -> Opties -> reserve copie maken.

Overigens, mijn ervaring met restore zijn niet helemaal 100%. Ik heb een E51 maar ik verwacht dat de E71 hetzelfde werkt. Contactpersonen, bellersgroepen, smsjes, mmsjes, email en agenda items gaat helemaal goed.

Java programma's gaan ook goed, inclusief settings, alleen worden ze allemaal in de standaard installatiemap teruggezet, dus als je zelf mappen had moet je ze weer verplaatsen (de mappen zelf worden wel opnieuw aangemaakt).

Symbina programma's gaan soms goed, soms helemaal niet en soms half. NOS mobiel werkte perfect, de meeste betaalprogramma's moest ik opnieuw installeren, maar ook Google maps, dat gratis is, moest ik opnieuw installeren.

Eigen thema's worden wel teruggezet maar komen niet meer in de lijst met te verwijderen software terecht. Akls je ze alsnog wilt verwijderen moet je ze opnieuw installeren en dan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:13:
Iermand toevallig ervaring met een dualsim in deze Nokia E71? Welke werkt/past/waar te bestellen?
ja, ik, potverdikke :-)
de http://www.dual-sim.nl/magicsim-23rd-noncut-p-162.html

m.a.w. de non cut versie, past prima in je e71.
23rd generation dacht ik te bestellen, nieuwste van het nieuwste, maar zo werkt het niet.

je sim kaart moet compatible zijn, uit mijn hoofd gezegd, mijn tweede (werk) sim van KPN is van een andere type en schakelt daarom niet feilloos. van sim1 naar sim 2. Werkte dus onbetrouwbaar en daarom gebruik ik het jammergenoeg niet.

ik was wel gewoon op 2 nummers tegelijk bereikbaar!
Knap werk.

lastig; niet volledig geïntegreerd in menu. over welke sim laat je je internet lopen, vanaf welke sim wil je sms'en ? met welke sim wil je bellen? blijft een beetje klooien, vond ik!

Stom dat we in NL nog niet een sim kaart kunnen koppelen aan een andere sim kaart, en sms's kunnen forwarden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik heb een probleem met voicedialing, met geen mogelijkheid wil mijn e71 mijn contacten herkennen. kweeniet, misschien ligt t aan mijn stem of zo, maar wat ik me afvroeg is:
zijn er alternatieven voor voicedialing zodat je bijvoorbeeld ook programmas kunt starten via voicedial (en dan bedoel ik ook echt alle programmas niet alleen een paar voorgeselecteerde zoals standaard kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:41:
[...]
lastig; niet volledig geïntegreerd in menu. over welke sim laat je je internet lopen, vanaf welke sim wil je sms'en ? met welke sim wil je bellen? blijft een beetje klooien, vond ik!
Dus ik kan niet instellen sim 1: internet / sim 2: voice/sms ?
Dat zou ik wel interesant vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Voice dialing werkt perfect voor mij. Ik heb een stuk of 10 contacten die ik graag in de auto wil bellen.
Deze heb ik getraind op mijn telefoon.
als je de naam van een contact uitspreekt gaat de telefoon zoeken. Doe je niets dan selecteert ie de eerste persoon uit de lijst waarvan de telefoon denkt dat je die persoon bedoelt. Kies snel zelf de juiste persoon binnen 3 seconden anders gaat ie bellen.
Doe dit zo voor al je contacten een paar keer en je kan zien dat de telefoon zichzelf aanpast aan je stem.
Werkt perfect.
Bovenstaande staat ook gewoon in de handleiding.
Zie ook bij menu--instrumenten--spraakopdr--help of instellingen en dan help. Zorg dat hier de synthesizer aan staat

Het valt mij op dat ook bij luide omgeving stemherkenning werkt. Mijn auto is zeer stil van binnen, maar heb wel de muziek aan. Dit zou ik niet mogen proberen met een andere telefoon

[ Voor 11% gewijzigd door mdbde op 05-05-2009 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om een e71 aan te schaffen als vervanger van mijn e51
ik zit echter met het volgende

ik zou willen dat hij mijn pop3 mail binnen haalt, echter hij moet ze wel op de server laten staan zodat ze uiteindelijk definitief thuis op de pc komen te staan. daarnaast moet hij synchroniseren zodat altijd zeg de laatste 250 mails op de telefoon staan.
andere mogelijkheid natuurlijk is dat door het synchroniseren de mails uiteindelijk ook op de pc terecht komen.

is dit mogelijk met een e71?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit is mogelijk, ik dacht bij het instellen van je pop3 account op je e71 wordt er naar gevraagd wat je met de emails wilt bewaren op de server e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:50:
ja dit is mogelijk, ik dacht bij het instellen van je pop3 account op je e71 wordt er naar gevraagd wat je met de emails wilt bewaren op de server e.d.
ok dankjewel!!

en dit kan dan met bijv web ;n walk max voor een tientje per maand, of moet je dan die instant email optie nemen? hoop dat dat via web 'n walk max kan..
oftewel, kan je push mail doen met web ;n walk?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pop3 mailboxen checken kan gewoon al met web'nwalk standaard. Dat doe ik zelf ook.

Edit:
Of push ook werkt weet ik niet, dat gebruik ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 14:51 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:40:
[...]

ok dankjewel!!

en dit kan dan met bijv web ;n walk max voor een tientje per maand, of moet je dan die instant email optie nemen? hoop dat dat via web 'n walk max kan..
oftewel, kan je push mail doen met web ;n walk?
Natuurlijk kan dit, je moet wel even kijken wat de juiste instellingen dan zijn van inkomende en uitgaande mail en wat voor toegangspunt je opgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10

Tazzios

..

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:48:
ik ben van plan om een e71 aan te schaffen als vervanger van mijn e51
ik zit echter met het volgende

ik zou willen dat hij mijn pop3 mail binnen haalt, echter hij moet ze wel op de server laten staan zodat ze uiteindelijk definitief thuis op de pc komen te staan. daarnaast moet hij synchroniseren zodat altijd zeg de laatste 250 mails op de telefoon staan.
andere mogelijkheid natuurlijk is dat door het synchroniseren de mails uiteindelijk ook op de pc terecht komen.

is dit mogelijk met een e71?
als je pc de mail eerder ophaalt heb je de mail niet op je telefoon, emails zul je zelf van je mobiel moeten verwijderen.

synchroniseren en push mail is niet mogelijk met pop3, dan moet je IMAP gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelf op dit moment niet meer maar toen ik het een tijdje heb uitgeprobeerd kreeg ik mijn email (kpn) gewoon binnen zodra ik hem ook op mijn computer ontving en zelfs met emails verwijderen (wat ik nog kan herinneren) is er een optie dat je ook bij de server hem verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzios schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:54:
[...]

als je pc de mail eerder ophaalt heb je de mail niet op je telefoon, emails zul je zelf van je mobiel moeten verwijderen.

synchroniseren en push mail is niet mogelijk met pop3, dan moet je IMAP gaan gebruiken.
ja duidelijk als je pc eerder is,
echter als de pc altijd uit staat als ik er niet ben, en zodra ik thuis ben, dan haalt je pc de mail binnen, die staan dan dus waarschijnlijk ook al op je mobiel, dan synchroniseer je,
dus dan staat uiteindelijk alles op de pc en slechts de laatste 250 op je mobiel?

dit zou dus moeten kunnen met pop3, heb mail van planet, nu dus kpn, zij ondersteunen volgens mij ook imap maar zelfs met pop3 zou dit moeten kunnen dus als hij iedere 15 minuten oid kijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zow, ik heb ook een E71 besteld als opvolger van mijn E51 (die ik nu als werktelefoon ga gebruiken in plaats van de standaard ultra brakke 6021 die wij mogen gebruiken). Ik heb hem eventjes in m'n handjes gehad en het voelde goed. Ik internet er redelijk veel mee, dus het ietsje grotere scherm is prettig.

Kan je trouwens al je berichten, favorieten en contacts van de E51 in een makkelijke handeling op de e71 overzetten?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

JvS schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:31:
Zow, ik heb ook een E71 besteld als opvolger van mijn E51 (die ik nu als werktelefoon ga gebruiken in plaats van de standaard ultra brakke 6021 die wij mogen gebruiken). Ik heb hem eventjes in m'n handjes gehad en het voelde goed. Ik internet er redelijk veel mee, dus het ietsje grotere scherm is prettig.

Kan je trouwens al je berichten, favorieten en contacts van de E51 in een makkelijke handeling op de e71 overzetten?
Met de PC suite me dunkt. Aansluiten, backup maken, E71 aansluiten en backup terug zetten. Easy as that (denk ik, lijkt mij iig logisch :P :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een optie in de E71 en dat is instrumenten -> overdracht waarmee je contacten e.d. kan verzenden van telefoon a naar telefoon b

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2012
Hallo, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik een thema die ik op mijn computer als WINRAR bestand heb gedownload op mijn E71 krijg. De bestandjes die ik in het WINRAR bestand zie zijn een paar SIS bestandjes en ik krijg ze met geen mogelijkheid als thema op mijn toestel. Misschien erg dom, maar kom er echt niet uit.
Bij voorbaat hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark8 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:01:
Hallo, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik een thema die ik op mijn computer als WINRAR bestand heb gedownload op mijn E71 krijg. De bestandjes die ik in het WINRAR bestand zie zijn een paar SIS bestandjes en ik krijg ze met geen mogelijkheid als thema op mijn toestel. Misschien erg dom, maar kom er echt niet uit.
Bij voorbaat hartelijk dank.
een optie zou zijn.
rar bestand uitpakken, pc-suite en e71 aansluiten, dubbelklik sis bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik wil met m'n E71 en de standaard mail client automatisch om het half uur of zo de headers ophalen van eventuele nieuwe mail. Ik heb inmiddels een standaard "toegangspunt in gebruik" opgegeven bij gmail - verbindingsinstellingen - inkomende e-mail. Vervolgens kun je bij automatisch ophalen - e-mail ophalen kiezen voor bijvoorbeeld "ingeschakeld". Als ik dat kies zegt-ie:

"Alle e-mails worden opgehaald in de mailbox als automatisch ophalen is ingeschakeld. Doorgaan?"

Nu heb ik iets in deze trant laatst ook geprobeerd, met als gevolg dat m'n hele E71 vast liep. Waarschijnlijk was hij bezig mijn hele gmail archief te downloaden of zo, in ieder geval heb ik hem toen hard moeten resetten om hem weer aan de praat te krijgen. Om dit te voorkomen wilde ik even vragen of ik het nu goed heb gedaan. Wat betekent deze melding precies, worden alleen nieuwe emails opgehaald, of worden ALLE emails (weer) opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
ben op zoek naar een e-mail app die zowel mijn zakelijke (ms exchange) als mijn gmail (imap) account binnen kan halen.

Roadsync is alleen exchange
Profimail is alleen pop of imap

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

:Z Uhm, gebruik gewoon degene die meegeleverd word op de E71? (afaik)

http://www.mailforexchange.com
http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

en op je vraag of deze ook iets anders kan ophalen dan Exchange mail:
http://www.mailforexchange.com/FAQ.asp#06

Can I add a "hotmail" type of account ?

Certainly but some web based email accounts may require an additional subscription for remote access.
andere optie is Nokia Mail:

http://email.nokia.com/account/home.action

Daarnaast is dit echt 2 seconden Googlen of dit topic doorlezen/zoeken ....

[ Voor 31% gewijzigd door Notna op 06-05-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Notna schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:12:
:Z Uhm, gebruik gewoon degene die meegeleverd word op de E71? (afaik)

http://www.mailforexchange.com
http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

en op je vraag of deze ook iets anders kan ophalen dan Exchange mail:

[...]

andere optie is Nokia Mail:

http://email.nokia.com/account/home.action

Daarnaast is dit echt 2 seconden Googlen of dit topic doorlezen/zoeken ....
Allereerst wil ik dit liever niet... anders vroeg ik het niet lijkt mij zo. Lijkt mij namelijk mooier en beter om 1 app te hebben voor beide.
Met Nokia Messaging is het niet mogelijk om exchange met alleen Nokia Messaging te configuren...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisterenavond McGuider aanzetten om een route te plannen, zak ik dat het EGPRS-symbool actief werd. Ik kreeg dus een positiebepaling. Toen ik McGuider afsluitte, ging het EGPRS-symbool niet uit. Met volgende truuk heb ik het dan opgelost. Surfen naar een webadres en daarna afgesloten. Toen was het symbool wel weg.

Vraag 1: Hoe kan ik dat uitschakelen indien ik het niet meer nodig heb?

Vraag 2: Stel dat ik navigeer en de E71 gebruikt ook egprs als hulp om de positie te bepalen, hoe kan ik er dan voor zorgen dat de telefoonkosten niet oplopen?

Ik vermoed dat de egprs-functie tijdens het navigeren aan zal blijven of heb ik dat verkeerd voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DaLuca schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:30:
[...]

Allereerst wil ik dit liever niet... anders vroeg ik het niet lijkt mij zo. Lijkt mij namelijk mooier en beter om 1 app te hebben voor beide.
Met Nokia Messaging is het niet mogelijk om exchange met alleen Nokia Messaging te configuren...
Mail for exchange IS 1 app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Het is a-gps ipv egps. Assisted gps voluit.

Heb je een internet bundel kost het verder geen geld. Bovendien hoeft ie telkens maar een paar kb te downloaden om je locatie beter te vinden.
Een e71 zonder data bundel is als een auto zonder wielen, dus neem aan dat je een bundel hebt.

Je kunt in instellingen--algemeen--positiebepaling kiezen tussen agps en gewoon gps. Net wat je wilt. De rest uit en maar 1 tegelijk aanzetten tenzij je een geavenceerde gebruiker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdbde schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:48:
Het is a-gps ipv egps. Assisted gps voluit.

Heb je een internet bundel kost het verder geen geld. Bovendien hoeft ie telkens maar een paar kb te downloaden om je locatie beter te vinden.
Een e71 zonder data bundel is als een auto zonder wielen, dus neem aan dat je een bundel hebt.

Je kunt in instellingen--algemeen--positiebepaling kiezen tussen agps en gewoon gps. Net wat je wilt. De rest uit en maar 1 tegelijk aanzetten tenzij je een geavenceerde gebruiker bent.
Raar dat de uitleg van het symbool in de handleiding EGPRS is. :?
2 halve pijlen die in tegenovergestelde richting wijzen (pijlen zijn horizontaal "uitgesneden) én er staat een E bij. Ik kreeg het met geen stokken uit.

Dus naar ik goed begrijp zou nadat de snellere positiebepaling gebeurd zou zijn, dat moeten verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Dan zou het moeten verdwijnen ja

Je kunt ook alle actieve verbindingen sluiten door de rode ophangtoets een paar sec in te houden. Dan killt ie de internet connectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdbde schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:51:
Dan zou het moeten verdwijnen ja

Je kunt ook alle actieve verbindingen sluiten door de rode ophangtoets een paar sec in te houden. Dan killt ie de internet connectie
Wat ik gelezen heb op http://wiki.forum.nokia.c...ds_in_S60#GPS_limitations

Assisted GPS There is no additional GPS chip in the devices for assisted GPS. This technique is used to help the integrated GPS, so that it can acquire the signals from the satellites quickly. Nokia utilizes the assisted data to increase user experiences for location based services [5]. The service provided by Nokia is not dependent on operator. A-GPS uses 3G and 2G cellular network connection and GPRS AND EGPRS packet data connection so we must also have an internet access point defined in our compatible device. Wireless LAN (WLAN) access points are not currently supported when using A-GPS. Nokia A-GPS is available world wide as long as we have data connection and access to cellular network. When we use the A-GPS, phone approximately downloads 10 kilobytes data from the assisted server (supl.nokia.com) and the cost varies if we are in foreign networks. The assistance data are only downloaded if needed by the Nokia device, i.e. the Assistance data are valid for a period of time (15 min. to 2 hours), during which the Nokia device does not download new assistance data, if a location based service is being used.

Dus is mijn conclusie: als de E71 niet makkelijk een signaal ontvangt van de satellieten, dan gebruikt hij AGPS. Heb je een internet-connectie, dan gaat hij een pakketje downloaden waarvoor je moet betalen. Indien de E71 het niet nodig zou hebben, dan gaat hij geen gebruik maken van die AGPS.
Stel dat de E71 toch gebruik zou maken van de AGPS, dan maakt hij daar gebruik van en zou hij achteraf na de positiebepaling de internetconnectie moeten afsluiten.

Is mijn conclusie correct of moet ik toch opletten voor de internetkosten? Blijkbaar is dat een vraagstuk die bij heel wat mensen leeft naar ik lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:04
Heb nu een paar weken de e71 en hij bevalt uitstekend.

Ik heb echter een klein probleempje met mijn carkit. Ik weet niet wat het er voor 1 is, hij is namelijk af fabriek ingebouwd in mijn Mitsubishi Outlander. Ik kan prima connecten via bluetooth tussen telefoon en carkit. Als ik gebeld wordt kan ik met de knoppen op het stuur opnemen en ophangen zonder probleem. Echter als ik probeer te bellen met de carkit gebeurd er niets op een of andere manier reageert de telefoon niet. Als ik bel met de telefoon gaat het geluid wel over de carkit?

Ik heb de enhancement settings op wireless carkit gezet als default (daarna nog eens opnieuw gepaired), als de telefoon verbinding heeft met de carkit zie ik ook een auto op het scherm verschijnen. Ik heb de laatste firmware.

Dit werkte prima met een oudere nokia en een samsung i600.

Iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Ow, ok zal eens kijken of dat het is :)

Ik ben nog opzoek naar wat applicaties:

Heb je al eens gekeken naar S60 Spot On?
http://www.outbank.de/index.php?id=29

[ Voor 1% gewijzigd door Libertarian op 07-05-2009 01:08 . Reden: Zag dat het al gepost was 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:17:
Toen ik gisterenavond McGuider aanzetten om een route te plannen, zak ik dat het EGPRS-symbool actief werd. Ik kreeg dus een positiebepaling. Toen ik McGuider afsluitte, ging het EGPRS-symbool niet uit. Met volgende truuk heb ik het dan opgelost. Surfen naar een webadres en daarna afgesloten. Toen was het symbool wel weg.

Vraag 1: Hoe kan ik dat uitschakelen indien ik het niet meer nodig heb?
Door in het home scherm lang de rode toets ingedrukt te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:46:
[...]
Dus is mijn conclusie: als de E71 niet makkelijk een signaal ontvangt van de satellieten, dan gebruikt hij AGPS. Heb je een internet-connectie, dan gaat hij een pakketje downloaden waarvoor je moet betalen. Indien de E71 het niet nodig zou hebben, dan gaat hij geen gebruik maken van die AGPS.
Stel dat de E71 toch gebruik zou maken van de AGPS, dan maakt hij daar gebruik van en zou hij achteraf na de positiebepaling de internetconnectie moeten afsluiten.

Is mijn conclusie correct of moet ik toch opletten voor de internetkosten? Blijkbaar is dat een vraagstuk die bij heel wat mensen leeft naar ik lees.
Het eerste wat de E71 doet als je GPS aanzet is verbinding maken heb ik het idee, nou heb ik dat nog niet in een open veld geprobeerd maar dat zijn meestal ook niet de locaties waar je dat gaat doen....
AGPS helpt in de initiele fix aan de hand van de cell waar je zit, downloaden van gps informatie (almanak etc) en zelfs doordat de AGPS server dingen snel kan berekenen (dono of dat nog echt gedaan word)
AGPS kan je ook uitzetten, dat heb ik dus gedaan want ik heb GEEN data bundel.
In het buitenland zowiezo iets dat je uit wil zetten anders ga je daar dure kb's *kopen*
Hij fixed best traag, maar meestal leg ik hem even voor het raam voor ik wegga en dan istie ready 2 go (icm McGuider)
Na een fix zou de data lijn dicht moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Resumee van het bovenstaande

Als je een internet bundel hebt kost a-gps niets. tenzij je in het buitenland bent. Dan gaat het buiten de bundel. En dat kan duur zijn.

Na a-gps klaar is met downloaden dan gaat de internet connectie uit.
Raar dat het bij een bepaald iemand niet is. Druk dan de rode knop een paar sec in en dan verbreekt ie verbinding internet.

gebruik je geen a-gps (moet je eerst uitzetten) dan kun je snel een fix krijgen door menu--gps--gps.ggvns te drukken. Effe wachten en je hebt veel satelieten.

Mocht de e71 niet werken naar behoren effe een backup maken van het geheugen via de optie die de e71 biedt (ingebouwd). Deze is beter dan via pc suite backuppen.
en dan naar factory default zetten.
Mocht je een firmware update hebben gedaan, reset dan ook altijd naar factory default.
periodiek resetten is gunstig voor de stabiliteit en snelheid telefoon. Door het gebruiken 'vervuilt' het systeem zich net als bij een windoos pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Krijg je met die GPS functie van nokia sneller een fix als bij navigatie systemen?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.