misschien is het wel handig om de standaard blokkeringscode te vermelding op de startpost. (ookal heb je m zo via google gevonden)Tazzios schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:42:
even meegenomen vanuit het vorige topic:
ik heb "mail for exchange" ingesteld (met de school mail) maar nu moest ook telefoonblokkering aan ( met 12345 pincode)
nu heb ik mail for exchange er alweer afgegooid maar ik kan nu nog steeds niet die blokkering uitzetten.
ik krijg dan de melding "kan telefoon niet ontgrendelen" iemand een idee hij is vrij vervelend.
Heeft iemand enig idee hoe je Smileys op de E71 tevoorschijn tovert?? Het schijnt er niet standaard op te zitten las ik... Ik hoef geen duizenden emoticons te hebben, maar een paar standaard smileys zou wel leuk zijn.
Iemand een tip??
Iemand een tip??
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Hier lijst met 16GB microSD kaarten maar geen class 4.Xivius schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:38:
..iemand een idee waar ik een 16 GB microSD (class 4) voor mijn E71 in NL kan kopen ?
Alleen keuze tussen class 2 en 6
dat is niet zozeer het probleem, het probleem is dat ik het de blokkeringscode niet meer uit kan zetten omdat ik een keer met eem exchange server gesynchroniserd heb.Mad_Cow schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:41:
[...]
misschien is het wel handig om de standaard blokkeringscode te vermelding op de startpost. (ookal heb je m zo via google gevonden)
Hebben jullie ook wel eens dat jullie niet meer naar het MENU kunnen, dan blijft het hoofdscherm staan en komt bovenin het menu er half doorheen zodat het net lijkt of de telefoon te weinig geheugen heeft ofzo!? heel raar, want hoop niet dat her normaal is datk em dan opnieuw op moet starten ofzo
www.vdzande.com
Ja, dat heb ik ook af en toe. En ik ken meer mensen die het hebben. Heel irritantRosmalen schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:54:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie niet meer naar het MENU kunnen, dan blijft het hoofdscherm staan en komt bovenin het menu er half doorheen zodat het net lijkt of de telefoon te weinig geheugen heeft ofzo!? heel raar, want hoop niet dat her normaal is datk em dan opnieuw op moet starten ofzo
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
Heb ik met m'n E51 ook gehad. Uiteindelijk was er maar een oplossing:Tazzios schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:42:
even meegenomen vanuit het vorige topic:
ik heb "mail for exchange" ingesteld (met de school mail) maar nu moest ook telefoonblokkering aan ( met 12345 pincode)
nu heb ik mail for exchange er alweer afgegooid maar ik kan nu nog steeds niet die blokkering uitzetten.
ik krijg dan de melding "kan telefoon niet ontgrendelen" iemand een idee hij is vrij vervelend.
1. Backup maken op geheugenkaart.
2. Toestel helemaal resetten naar factory defaults: code *#7370#
3. Backup terugzetten.
4. Afhankelijk van wat je geinstalleerd hebt Symbian programma's herinstalleren want dat gaat niet altijd goed in de backup (Java spul restored wel goed, alleen zet hij het niet terug naar zelfgemaakte submappen).
5. Mail for Exchange weer syncen. Het password moet je opnieuw ingeven, dat backupt hij niet mee, en servercertificaten is hij ook vergeten. Hij haalt echter de beveiligingsinstellingen van de Exchange server niet opnieuw op omdat hij denkt dat hij die al heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 16:58 ]
Klopt heb ik hier ook soms, lijkt er soms op dat ik wat handelingen te snel wil doen en hij daarom vast loopt. Bij mij helpt dan wel de aan/uit knop.WoBaDijk schreef op zondag 19 april 2009 @ 15:45:
[...]
Ja, dat heb ik ook af en toe. En ik ken meer mensen die het hebben. Heel irritant
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
weet niet of jullie het me eens zijn, maar ik vind de vibratie erg soft!
Ik heb die YouTube applicatie geinstalleerd. Eerst werkte het prima, maar nu laden de filmpjes niet meer. Er blijft in beeld staan "connecting", terwijl het zoeken naar filmpjes wel gewoon werkt enzo. Iemand bekend met dit probleem, en een mogelijke oplossing?
Werkt klasse 6 ook op de E71, of echt alleen maar klasse 4 ?whiplash369 schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:34:
[...]
Hier lijst met 16GB microSD kaarten maar geen class 4.
Alleen keuze tussen class 2 en 6
Yo mensen, simpel vraagje gok ik, maar ik heb net mijn e71 firmware even geupdated, maar nu verschijnen in mijn startscherm zaken als "WLAN-scan uit" en mijn actieve notities etc. Deze twee had ik uitgezet, maar nu kan ik nergens meer vinden hoe ik dat gedaan heb
zowel via google als de handleiding kom ik er niet uit.
Iemand die me kan helpen?
Dit raakt trouwens wel aan mijn belangrijkste kritiekpunt vd e71 na 3 maanden gebruiken: het is een toptoestel met álle mogelijke functies, maar het menu is hierdoor wat onoverzichtelijk geworden tov 'gewone' gsm's. Zijn er meer die deze mening delen?
Daarnaast ben ik wel benieuwd naar handige tooltjes, de afgelopen tijd zijn er flink wat mobiele apps uit de grond geschoten. Wat voor handige tips hebben jullie?
Ik gebruik
Google Maps (ipv Kaarten, toch wat veelzijdiger omdat je ook op bedrijfsnaam e.a. kan zoeken)
Uitzending Gemist tool is erg fijn in de trein
Youtube app, werkt leuk
Muziekspeler van nokia zelf is onovertroffen
ik heb iig nog geen fijner prog gevonden.
eBuddy is een fijne gratis multiplatform messenger die werkt op de e71
Opera Mini vind ik toch nog steeds fijner werken dan de nokia browser (eerdere pagina's blijven in cache + gebruiksvriendelijker startscherm.)
Iemand die me kan helpen?
Dit raakt trouwens wel aan mijn belangrijkste kritiekpunt vd e71 na 3 maanden gebruiken: het is een toptoestel met álle mogelijke functies, maar het menu is hierdoor wat onoverzichtelijk geworden tov 'gewone' gsm's. Zijn er meer die deze mening delen?
Daarnaast ben ik wel benieuwd naar handige tooltjes, de afgelopen tijd zijn er flink wat mobiele apps uit de grond geschoten. Wat voor handige tips hebben jullie?
Ik gebruik
Google Maps (ipv Kaarten, toch wat veelzijdiger omdat je ook op bedrijfsnaam e.a. kan zoeken)
Uitzending Gemist tool is erg fijn in de trein
Youtube app, werkt leuk
Muziekspeler van nokia zelf is onovertroffen
eBuddy is een fijne gratis multiplatform messenger die werkt op de e71
Opera Mini vind ik toch nog steeds fijner werken dan de nokia browser (eerdere pagina's blijven in cache + gebruiksvriendelijker startscherm.)
[ Voor 36% gewijzigd door DeNachtwacht op 19-04-2009 21:40 ]
youtube.com/@hisrep
Menu => instrumenten => modi => toepassingen startscherm
Verwijderd
Telefoon bevalt prima! Zit alleen sinds kort met een probleem:
Als je vanuit je startscherm iemand wilt bellen kan dat heel eenvoudig door de letters in te typen, dus bij ma krijg je naast 0a ook de suggesties mark, martine enz. Maar sinds kort werkt dit niet meer. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Als je vanuit je startscherm iemand wilt bellen kan dat heel eenvoudig door de letters in te typen, dus bij ma krijg je naast 0a ook de suggesties mark, martine enz. Maar sinds kort werkt dit niet meer. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Dat dacht ik dus ook, maar het enige dat ik daar kan instellen islekkerkerkE71 schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:42:
[...]
Menu => instrumenten => modi => toepassingen startscherm
1. de 6 snelkoppelingen op het ding
2. welke meldingen worden weergegeven (email, sms, gemiste oproep)
Weet je zeker dat het daar zou moeten zitten? Want dan ligt het aan mijn telefoon en moet ik hem opnieuw flashen.
Alvast bedankt
youtube.com/@hisrep
Typ in het startscherm 2 letters. Dan zie je links opties staan. Kies deze en kies contact zoeken aan of uit, net wat je wiltVerwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:20:
Telefoon bevalt prima! Zit alleen sinds kort met een probleem:
Kies ingeschakelde toepassingen in het menu. Daar kun je kiezen uit een hoop dingen. Vergeet niet op ok te drukken dan worden de instellingen opgeslagenHetWonder schreef op zondag 19 april 2009 @ 23:45:
[...]
Dat dacht ik dus ook, maar het enige dat ik daar kan instellen is
1. de 6 snelkoppelingen op het ding
2. welke meldingen worden weergegeven (email, sms, gemiste oproep)
Weet je zeker dat het daar zou moeten zitten? Want dan ligt het aan mijn telefoon en moet ik hem opnieuw flashen.
Alvast bedankt
Ik heb zelf mijn menu volledig her-ingedeeld, met als uitgangspunten:HetWonder schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:29:
- alles moet in 1 scherm passen
- alles wat ik niet of nauwelijks gebruik, gaat in archief.
Hierdoor heb ik op het eerste menu niveau 8 groepen en 1 archief groep. Daarnaast nog ruimte voor 3 losse progs. Dan binnen elke groep hetzelfde idee. Hierdoor kan ik snel met de nummertoetsen navigeren. De archief groep is heel groot, maar ik gebruik een aantal dingen écht niet. Dus bij mij is het (voor mij in elk geval
Hier ben ik het helemaal mee eenPieterK123 schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:34:
weet niet of jullie het me eens zijn, maar ik vind de vibratie erg soft!
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
De NS Reisplanner Extra ondersteund nu ook de E71
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
FoutGutteguttegut schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:34:
De NS Reisplanner Extra ondersteund nu ook de E71
Het maximale aantal downloads voor deze link is bereikt. SMS 'NS' naar 5522 om een nieuwe download aan te vragen.
Ik weet niet wat deze pagina normaal doet.
Hmm..probeer het dan zo:Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:53:
[...]Fout
Het maximale aantal downloads voor deze link is bereikt. SMS 'NS' naar 5522 om een nieuwe download aan te vragen.
Ik weet niet wat deze pagina normaal doet.
http://mobiel.ns.nl/index.action
En dan klikken op de link Nieuw: Reisplanner Xtra
(midden onder)
Heb het net even getest.
Wat een traag programma
Zit wel een plaats bepaling plugin optie in.
Verder nog niet uitgebreid getest.
[ Voor 14% gewijzigd door Gutteguttegut op 20-04-2009 11:59 ]
Dan zal ik dat eens proberen ik moet (gelukkig) ook nog een firmware update doen. Ik zal dan eerst "Mail for exchange" installeren en synchroniseren en dan een reset geven.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:57:
[...]
Heb ik met m'n E51 ook gehad. Uiteindelijk was er maar een oplossing:
1. Backup maken op geheugenkaart.
2. Toestel helemaal resetten naar factory defaults: code *#7370#
3. Backup terugzetten.
4. Afhankelijk van wat je geinstalleerd hebt Symbian programma's herinstalleren want dat gaat niet altijd goed in de backup (Java spul restored wel goed, alleen zet hij het niet terug naar zelfgemaakte submappen).
5. Mail for Exchange weer syncen. Het password moet je opnieuw ingeven, dat backupt hij niet mee, en servercertificaten is hij ook vergeten. Hij haalt echter de beveiligingsinstellingen van de Exchange server niet opnieuw op omdat hij denkt dat hij die al heeft.
De ICT afdeling mailde dat een reset niet zou helpen
Verwijderd
klopt. in theorie een leuk idee, in praktijk een trage zooi. java based troep en bij elke schermwisseling 5sec wachten. ook het typen/kiezen van een station ed gaat te traag. verder is het niet echt gebruiksvriendelijk en ook niet duidelijk of en hoe die GPS nou wordt gebruikt (ik zie bijv. nergens dat hij een lock heeft oid).Gutteguttegut schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:55:
[...]
Hmm..probeer het dan zo:
http://mobiel.ns.nl/index.action
En dan klikken op de link Nieuw: Reisplanner Xtra
(midden onder)
Heb het net even getest.
Wat een traag programma
Zit wel een plaats bepaling plugin optie in.
Verder nog niet uitgebreid getest.
Nog van het vorige deel:
Wat blijkt, een schermpje plaatst zich over het schermpje dat de naam van een contactpersoon bevat.
Hier een foto:

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?? Alvast bedankt!
Ik heb gezocht naar dubbele nummers, tevergeefs.joertem schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:54:
Hallo allemaal! Al een tijdje met de E71 bezig nu, werkt geweldig! Alleen krijg ik het niet voor mekaar om een naam tevoorschijn te toveren als ik gebeld word. Ik krijg 2 schermpjes te zien met nummers. Ik vrees dat ik een instelling over het hoofd heb gezien, maar ik heb alles al geprobeerd... Iemand bekend hiermee?
Alvast bedankt!
Mvg, Joeri
Wat blijkt, een schermpje plaatst zich over het schermpje dat de naam van een contactpersoon bevat.
Hier een foto:

Ik heb laatst een Transcend 8 Gb Class 6 micro-SDHC kaart gekocht. Werkt fantastisch icm de E71Xivius schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:45:
[...]
Werkt klasse 6 ook op de E71, of echt alleen maar klasse 4 ?
Verwijderd
Soft reset (factory defaults in het menu kiezen) werkt niet nee.Tazzios schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:29:
Dan zal ik dat eens proberen ik moet (gelukkig) ook nog een firmware update doen. Ik zal dan eerst "Mail for exchange" installeren en synchroniseren en dan een reset geven.
De ICT afdeling mailde dat een reset niet zou helpenleek me wat stug.
Een software update is trouwens genoeg als vervanging van de reset: eest backup maken, dan software update, dan backup terugzetten.
Kan ik ook bevestigen heb zelf een SanDisk 8 Gb micro-SDHC class 6 , werkt ook perfect.monnick schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:28:
[...]
Ik heb laatst een Transcend 8 Gb Class 6 micro-SDHC kaart gekocht. Werkt fantastisch icm de E71
Merk je echt verschil met een class 6 of een langzamere?
Is de telefoon sneller en of de overdracht tussen pc en telefoon?
Als de lees en schrijfsnelheid van de telefoon lager is dan de class 6 dan heb je er niet zo veel aan.
Ben benieuwd, ga er dan zelf ook eentje halen
Is de telefoon sneller en of de overdracht tussen pc en telefoon?
Als de lees en schrijfsnelheid van de telefoon lager is dan de class 6 dan heb je er niet zo veel aan.
Ben benieuwd, ga er dan zelf ook eentje halen
Eigenlijk geen idee of eem class 6 kaartje verschil maakt met een langzamere kaart. Class 6 werkt in ieder geval gewoon snel.
Verwijderd
Ik kan op het werk 2 Wifi netwerken vinden die onbeveiligd zijn.
Als ik hiermee wil verbinden krijg ik melding van een gateway probleem.
Thuis heb ik géén probleem op op deze manier op mijn netwerk te komen.
Hebben jullie hiervoor een oplossing ?
Als ik hiermee wil verbinden krijg ik melding van een gateway probleem.
Thuis heb ik géén probleem op op deze manier op mijn netwerk te komen.
Hebben jullie hiervoor een oplossing ?
Toevallig een Speedtouch modem? Er zijn al diverse problemen met wifi met die modems voorbij gekomen, mijn pa had er thuis ook last van. Het ging dan dacht ik om de 780.
dat tweede schermpje heb ik nog nooit gezien op de mijne, erg vaag hoorjoertem schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:01:
Nog van het vorige deel:
[...]
Ik heb gezocht naar dubbele nummers, tevergeefs.
Hier een foto:
[afbeelding]
Misschien zijn ze beveiligd aan de hand van mac adressen? Zou het anders ook zo niet weten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:41:
Op het werk is het een HP modem.
Ik ken het ook niet, zal van een geinstalleerde applicatie zijn denk.SYQ schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:
[...]
dat tweede schermpje heb ik nog nooit gezien op de mijne, erg vaag hoor
Ik kan trouwens melden dat mijn E71 prima op het internet kan met het draadloze netwerk van mijn KPN Experiabox aka Speedtouch 780
Hoi, Heb jij nog een iets speciaals ingesteld, krijg hem bij mijn ouders ook niet ingesteld terwijl mijn siemens experiabox geen problemen geeft.monnick schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:34:
Ik kan trouwens melden dat mijn E71 prima op het internet kan met het draadloze netwerk van mijn KPN Experiabox aka Speedtouch 780
Ow sorry, ik bedenkt me nu ineens dat de Experiabox alleen functioneerd als modem. Ik gebruik een ASUS wireless router, even vergeten....sorryvlietame schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:35:
[...]
Hoi, Heb jij nog een iets speciaals ingesteld, krijg hem bij mijn ouders ook niet ingesteld terwijl mijn siemens experiabox geen problemen geeft.

Ik zal binnenkort een software update doen, hierdoor wordt de telefoon gereset, ik zal kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Bedankt voor het meedenken!Tazzios schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:
[...]
Ik ken het ook niet, zal van een geinstalleerde applicatie zijn denk.
Hallo, heb nu een weekje of 2 de E-71 zakelijk, over het geheel erg tevreden.
Is er een mogelijkheid om in de contacten naast zoeken op:
voorn. achtern.
achtern., voorn.
achtern. voorn.
ook zoeken op bedrijf te zoeken?
Met 700+ contacten via sinc met lotus Notes ken ik niet alle relaties bij naam
Is er een mogelijkheid om in de contacten naast zoeken op:
voorn. achtern.
achtern., voorn.
achtern. voorn.
ook zoeken op bedrijf te zoeken?
Met 700+ contacten via sinc met lotus Notes ken ik niet alle relaties bij naam
Verwijderd
Om de één of andere reden kan ik niet meer in mijn contacten,niet via de knop,niet via de snelkoppeling op het scherm en ook niet via het menu.Zijn er nog mensen met dit probleem?
1,5 week na het in gebruik nemen van mijn witte E71, even een Product Review geschreven. Voor de geinteresseerden, zie: productreview: Nokia E71 Grijs review door monnick
ja je ziet dan wel iets op het scherm gebeuren bovenin, maar verder ga je niet naar een map oid? dit heb ik ook, dit had ik toen ik naar het menu linkboven toe wilde. net had ik het met mn SMS inbox. Raar probleem waar ik meteen met de volgende vraag kom:Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:37:
Om de één of andere reden kan ik niet meer in mijn contacten,niet via de knop,niet via de snelkoppeling op het scherm en ook niet via het menu.Zijn er nog mensen met dit probleem?
Als ik het home knopje lang in druk krijg ik een soort TAAKBEHEER, is het ook mogelijk om via daar een programma te sluiten? of moet je dan echt het programma in om te sluiten?
thnx alvast!
www.vdzande.com
Ik heb de telefoon nu één dag en heb dus nog geen antwoord op jullie vragen. Ikzelf heb echter wel een vraag.
Ik heb gmail (IMAP) ingesteld met de wizard en zie een notificatie in mijn homescreen als ik een nieuwe email heb. Als ik deze notificatie nu selecteer (dus nog niet open) krijg ik echter geen 'pull down popup' waarin ik kort de afzender en het onderwerp van de berichten kan zien. zoals in dit (http://www.youtube.com/watch?v=ATz_ypQ8VgE&NR=1) filmpje te zien is bij de 25e seconde.
Ik moet de inbox openen om te zien wat voor mail ik ontvangen heb.terwijl dit in het youtube filmpje niet nodig is. Hoe kan ik dit net zo krijgen als in het filmpje?
Daarnaast wordt het niet echt realtime doorgegeven aan de e71 als ik op mijn pc een mailtje lees. Dus een mailtje blijft als ongelezen staan op de telefoon terwijl ik hem al heb geopend in outlook op mijn computer. (ik laat de telefoon iedere 5 min controleren op nieuwe berichten). Hebben jullie hier ook last van? En hoe zou ik dit kunnen verbeteren?
Ik heb gmail (IMAP) ingesteld met de wizard en zie een notificatie in mijn homescreen als ik een nieuwe email heb. Als ik deze notificatie nu selecteer (dus nog niet open) krijg ik echter geen 'pull down popup' waarin ik kort de afzender en het onderwerp van de berichten kan zien. zoals in dit (http://www.youtube.com/watch?v=ATz_ypQ8VgE&NR=1) filmpje te zien is bij de 25e seconde.
Ik moet de inbox openen om te zien wat voor mail ik ontvangen heb.terwijl dit in het youtube filmpje niet nodig is. Hoe kan ik dit net zo krijgen als in het filmpje?
Daarnaast wordt het niet echt realtime doorgegeven aan de e71 als ik op mijn pc een mailtje lees. Dus een mailtje blijft als ongelezen staan op de telefoon terwijl ik hem al heb geopend in outlook op mijn computer. (ik laat de telefoon iedere 5 min controleren op nieuwe berichten). Hebben jullie hier ook last van? En hoe zou ik dit kunnen verbeteren?
druk op delete, tijdens het 'taakbeheer', dat sluit het huidig geselecteerde programmaRosmalen schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:22:
[...]
ja je ziet dan wel iets op het scherm gebeuren bovenin, maar verder ga je niet naar een map oid? dit heb ik ook, dit had ik toen ik naar het menu linkboven toe wilde. net had ik het met mn SMS inbox. Raar probleem waar ik meteen met de volgende vraag kom:
Als ik het home knopje lang in druk krijg ik een soort TAAKBEHEER, is het ook mogelijk om via daar een programma te sluiten? of moet je dan echt het programma in om te sluiten?
thnx alvast!
[ Voor 3% gewijzigd door Lassie dutch op 22-04-2009 23:30 ]
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
dank u!Lassie dutch schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:30:
[...]
druk op delete, tijdens het 'taakbeheer', dat sluit het huidig geselecteerde programma
www.vdzande.com
Ik kwam er net overigens achter dat wanneer je de *(u) ingedrukt houdt, je daarmee je bluetooth snel aan en uit kan zetten!
Handige tip dacht ik zo
Handige tip dacht ik zo
In menu-modi kun je bij email melding 1 2 etc kiezen tussen popup menu etcMIQ schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:23:
Ik heb de telefoon nu één dag en heb dus nog geen antwoord op jullie vragen. Ikzelf heb echter wel een vraag.
Bedankt maar ik heb dat al geprobeerd maar dat werkt niet...mdbde schreef op donderdag 23 april 2009 @ 01:17:
[...]
In menu-modi kun je bij email melding 1 2 etc kiezen tussen popup menu etc
Jammer alleen dat dát al lang en breed in de TS staatlaurentbas schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:17:
Ik kwam er net overigens achter dat wanneer je de *(u) ingedrukt houdt, je daarmee je bluetooth snel aan en uit kan zetten!
Handige tip dacht ik zo
Naast het fijne QWERTY toetsenbord van de E71, zijn er ook een aantal handige sneltoetsen om de efficiëntie ten goede te komen.
* For typing large amounts of numbers, quick double press on the bottom left 'number shift' key locks it so the numeric keypad stays active.
* Copy and paste can, in some situations be done with Ctrl+C (but you need to hold down Func+Chr+C to get this on the keyboard). You can highlight text (in edit situations) by holidng the shift key and moving the direction pad. Copy will appear as on of the softkey labels.
* Page up and page down are Ctrl+Up and Ctrl+Down. Again you access control by pressing the function key first (so Fn+Chr+Up on the keyboard. Doing this directly is awkward. You can press Fn then Ctrl+Up. If you doble tap the function key it becomes sticky (i.e. like cap locks and as tim describes above) and you can then do multiple page up and page downs eaily.
* Press and Hold * key to activate or deactivate the bluetooth.
* Press and Hold # key to switch between General and Silent profiles.
* Press and Hold 0 (zero) key to goto bookmarks / browser.
* Marking items like messages, press 'shift' + 'return' (or click navi button) to mark a single item or... 'shift' + 'navi button down' to mark multiple items.
* To delete letters after the cursor, press Shift + Backspace.
* Hold down the End key to disconnect all data connections.
* Hold down left soft key to read out new text messages.
* Shift+Chr jumps directly to language selection. This seems to work in all editing modes (e.g. while editing contact information).
* In Nokia Maps: use the 'Shift' Key to zoom in, use the 'Backspace' key to zoom out, use the 'Space' bar to go to current position.
* Disable/Enable text prediction, press function + space
[ Voor 72% gewijzigd door Notna op 23-04-2009 08:43 ]
Toch is dat het wel. Als je popup kiest en je selecteert de mails in je hoofdmenu, dan zie je het zoals het in dat filmpje gebeurt.MIQ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 01:22:
[...]
Bedankt maar ik heb dat al geprobeerd maar dat werkt niet...
Binnen enkele dagen heb ik dit toestel, hoe zijn de ervaringen om het te gebruiken zonder databundel erbij?
Dus op wifi locaties informatie binnenhalen (email etc) en dat later kunnen bekijken/beantwoorden?
Streaming spul en Googlemaps etc geef ik niet zoveel om, voor navigatie wil ik McGuider gebruiken.
Dus op wifi locaties informatie binnenhalen (email etc) en dat later kunnen bekijken/beantwoorden?
Streaming spul en Googlemaps etc geef ik niet zoveel om, voor navigatie wil ik McGuider gebruiken.
Ik heb zelf nog niet op die wijze ermee gewerkt. Ik kan wel zeggen dat ik vaak zie dat een binnengehaalde email nog een restant op moet halen (en ook bijlagen). Dus wellicht moet er dan wel iets geconfigureerd worden van 'altijd alles binnenhalen' (ipv alleen het eerste deel).Vandread schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:49:
Binnen enkele dagen heb ik dit toestel, hoe zijn de ervaringen om het te gebruiken zonder databundel erbij?
Te verzenden email blijft volgens mij gewoon staan tot er een verbinding is die het kan versturen. Houd er wel rekening mee dat mogelijk al een standaard GPRS verbinding aanwezig is/aangemaakt wordt bij het in gebruik nemen. Als je geen databundel hebt, kan dat soms wel gewoon werken en zodoende aardig in de papieren gaan lopen (zeker icm de setting dat alles volledig binnengehaald moet worden
[ Voor 22% gewijzigd door Helsie op 23-04-2009 11:20 ]
Hmm ik zal het nog eens proberen. Kan het zijn dat het ook nog afhangt van andere instellingen? Wellicht m.b.t. je mailinstellingen?Toch is dat het wel. Als je popup kiest en je selecteert de mails in je hoofdmenu, dan zie je het zoals het in dat filmpje gebeurt.
Ik heb bijvoorbeeld ingesteld onder 'automatisch ophalen' in de email instellingen dat email ophalen is ingeschakeld.
edit: Het is nu zelfs zo dat ik helemaal geen melding krijg in het startscherm; op het apestaartje na. Terwijl ik wel heb ingesteld bij modi dat ik een popup wil zien... Help, Wat is er aan de hand? Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan het maar niet goed krijgen...
Heb McGuider ook net geïnstalleerd en het ziet er goed uit. het lijkt heel erg veel op Tomtom en is dus makkelijk te gebruiken. Plaatsbepaling en route berekening werken goed. Ik heb er echter nog niet mee gereden dus of het werkelijk ook goed werkt tijdens het autorijden kan ik nog niet zeggen.Vandread schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:49:
[ Voor 15% gewijzigd door MIQ op 23-04-2009 13:46 ]
Even een vraagje: Is het mogelijk om in te stellen dat je toestel bijvoorbeeld 3x trilt bij een sms, want standaard trilt hij 1x en dit voel je gewoon niet.
Zoiezo vind ik het erg jammer dat de trilfunctie zo zwak is, is hier niks aan te doen?
Zoiezo vind ik het erg jammer dat de trilfunctie zo zwak is, is hier niks aan te doen?
Verwijderd
Je kunt in de mailapplicatie bij verbinding opgeven dat hij dat altijd miet vragen. Dan kun je daar een WiFi verbinding selecteren.Helsie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:19:
Te verzenden email blijft volgens mij gewoon staan tot er een verbinding is die het kan versturen. Houd er wel rekening mee dat mogelijk al een standaard GPRS verbinding aanwezig is/aangemaakt wordt bij het in gebruik nemen.
Helder Helsie, als het net is als op mijn getoaste N70 (tip niet kloten met usb / 12v auto power pluggen, die bakken hem goed bruin
) dan kan je de telefoon in "single mode" zetten, dus enkel voice via gsm (scheelde ook flink op batterij). En dan nog even zoeken naar de instellingen 
Misschien dat je nog steeds GPRS doet dan... maar dat zou met de *vragen* instelling opgelost zijn.
Kan niet wachten
heb nu een prepaid nokia modelltje (voordeel: veel bellen, alsnog een week doen met de accu)
Misschien dat je nog steeds GPRS doet dan... maar dat zou met de *vragen* instelling opgelost zijn.
Door de ervaringen hier op tweakers te lezen heb ik McGuider geadviseerd aan maatje van me die nogal kritisch is (die verslijt ieder jaar ongeveer een telefoon en leeft met dat ding op reis) en die was helemaal happy, enige is dat hij vond dat de aankomst tijd iets te veel geschikt was voor Schumacher (erg optimistisch dus...)MIQ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:14:
Heb McGuider ook net geïnstalleerd en het ziet er goed uit. het lijkt heel erg veel op Tomtom en is dus makkelijk te gebruiken. Plaatsbepaling en route berekening werken goed. Ik heb er echter nog niet mee gereden dus of het werkelijk ook goed werkt tijdens het autorijden kan ik nog niet zeggen.
Kan niet wachten
Verwijderd
Zo, nu heb ik ze bijna allemaal gehad, de navigatieprogramma's voor de E71. Ik sluit me aan bij de meerderheid en gebruik voornamelijk Sygic McGuider.
Voor- en nadelen in mijn ogen van de vier oplossingen:
Nokia Maps: werkt zeer goed, maar jaarlijks abonnementskosten betalen vind ik te gortig. Kun je net zo goed een losse Tomtom voor kopen.
Tomtom: krijg ik met geen mogelijkheid geïnstalleerd.
Amaze: werkt zeer goed. Nadelen: dataverbruik en soms langzame schermopbouw, aangezien de kaarten via umts binnen worden gehaald.
Google Maps: werkt prima, alleen geen meedraaiende kaart en da's weer minder. Voornamelijk nuttig als je een bedrijf of persoon zoekt: dat lukt via de achterliggende zoekmachine uitstekend.
Garmin: werkte wel, maar heb ik het eerst weggegooid. De kaart is op het kleine schermpje van de E71 nauwelijks leesbaar.
Navigon: ga ik na drie dagen gebruik ook wegpleuren. Kaartjes onleesbaar, niet goed in te zoomen, weinig info op het scherm. Al een paar keer mee fout gereden omdat het ding honderden meters voor een bocht zegt dat je 'nu' al moet afslaan. En de kaart is niet te lezen, dus dan doe je dat he.
En dan de winnaar: Sygic McGuider. Die geeft goede info, rijbaanbegeleiding, en soms zelfs een goede routeberekening (een zwak punt bij deze routeplanner).
Route 66 of andere programma's heb ik nog niet geprobeerd.
Nokia Maps: werkt zeer goed, maar jaarlijks abonnementskosten betalen vind ik te gortig. Kun je net zo goed een losse Tomtom voor kopen.
Amaze: werkt zeer goed. Nadelen: dataverbruik en soms langzame schermopbouw, aangezien de kaarten via umts binnen worden gehaald.
Google Maps: werkt prima, alleen geen meedraaiende kaart en da's weer minder. Voornamelijk nuttig als je een bedrijf of persoon zoekt: dat lukt via de achterliggende zoekmachine uitstekend.
Garmin: werkte wel, maar heb ik het eerst weggegooid. De kaart is op het kleine schermpje van de E71 nauwelijks leesbaar.
Navigon: ga ik na drie dagen gebruik ook wegpleuren. Kaartjes onleesbaar, niet goed in te zoomen, weinig info op het scherm. Al een paar keer mee fout gereden omdat het ding honderden meters voor een bocht zegt dat je 'nu' al moet afslaan. En de kaart is niet te lezen, dus dan doe je dat he.
En dan de winnaar: Sygic McGuider. Die geeft goede info, rijbaanbegeleiding, en soms zelfs een goede routeberekening (een zwak punt bij deze routeplanner).
Jammer dat je de 2 beste niet geprobeerd hebtVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:31:
Zo, nu heb ik ze bijna allemaal gehad, de navigatieprogramma's voor de E71. Ik sluit me aan bij de meerderheid en gebruik voornamelijk Sygic McGuider.
Route 66 en Garmin XT.
Hoe is CoPilot 7 Mobile Navigator eigenlijk. In de TS staat het in de poll genoemd, maar ik had er nog nooit van gehoord.
B.S.U.R.
godverRosmalen schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:22:
[...]
ja je ziet dan wel iets op het scherm gebeuren bovenin, maar verder ga je niet naar een map oid? dit heb ik ook, dit had ik toen ik naar het menu linkboven toe wilde. net had ik het met mn SMS inbox.
Heb mn telefoon ook nog niet geupdate, dit omdat ik hier thuis alleen mac's heb staan en nokia de update spullen alleen voor PC heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Rosmalen op 23-04-2009 22:23 ]
www.vdzande.com
Nokia servicepoint bezoeken? wel even vragen of ze de boel backuppen....
Goeden avond.
Heb ondertussen al paar weken het geweldige toestel.
Maar wel paar probleempjes gevonden en hoop dat iemand van jullie mij meer info kan geven.
1 is vorige pagina ook al gezegd. dat je soms het menu niet meer in kan en en dan telefoon aan en uit moet zetten. Vrij irritant.
2de:
Als ik bv menu, of een berichtje open of wat dan ook, krijg ik de melding toepassingen worden gesloten.
Seconde daarna druk op OK om geheugenkaart te verwijderen.
Als ik hem daarna aan en uit zet dan kan ik weer de geheugen kaart bereiken. Maar dit is niet de manier.
heb het standaard geheugen kaartje er nog in zitten.
Verder heb ik al mijn internet verbindingen op manueel gezet zodat ik toeganspunt moet selecteren vanwege roaming in andere landen.
Als je normale navigatie gebruikt, gebruikt hij dan puur alleen interne GPS?
Heb ondertussen al paar weken het geweldige toestel.
Maar wel paar probleempjes gevonden en hoop dat iemand van jullie mij meer info kan geven.
1 is vorige pagina ook al gezegd. dat je soms het menu niet meer in kan en en dan telefoon aan en uit moet zetten. Vrij irritant.
2de:
Als ik bv menu, of een berichtje open of wat dan ook, krijg ik de melding toepassingen worden gesloten.
Seconde daarna druk op OK om geheugenkaart te verwijderen.
Als ik hem daarna aan en uit zet dan kan ik weer de geheugen kaart bereiken. Maar dit is niet de manier.
heb het standaard geheugen kaartje er nog in zitten.
Verder heb ik al mijn internet verbindingen op manueel gezet zodat ik toeganspunt moet selecteren vanwege roaming in andere landen.
Als je normale navigatie gebruikt, gebruikt hij dan puur alleen interne GPS?
Hallo, ik heb een vraagje over de ontvangstbevestigingen die je krijgt bij het versturen van smsjes. Ik heb dit altijd aanstaan en dan krijg je meestal direct nadat je het bericht verstuurd hebt een melding dat het ontvangen is. Echter als je deze melding hebt gelezen kan je dit later nergens meer teruglezen. Bij mijn telefoon hiervoor, een Sony-Ericsson, kon je later bij verzonden berichten nog zien of deze was aangekomen doordat er een groen v-tje naast het bericht stond. Is er een mogelijkheid om zoiets ook op de E71 voor elkaar te krijgen?
bij rapporten in het berichten menu kan je het nog na lezen, maar na 20 berichten verdwijnt de oudste weer.
Ja ik was iets te ongeduldig, ik had die hele map rapporten nog niet gezien. 20 zou wel voldoende moeten zijn, al zou het mooi zijn als er zo'n optie als bij Sony-Ericsson op zou zitten.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^wph schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:39:
Hallo, ik heb een vraagje over de ontvangstbevestigingen die je krijgt bij het versturen van smsjes.
Kan iemand mij vertelllen wat hiervoor de kosten zijn bij Telfort ???
Niets, is een netwerk functie.lekkerkerkE71 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:04:
[...]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kan iemand mij vertelllen wat hiervoor de kosten zijn bij Telfort ???
In het kader van de vervanging van mijn navigatiesysteem zat ik eerst te kijken naar een nieuwe apparaat. Maar.. mijn e71 doet dit ook, handy, maar geen idee hoe bruikbaar. De sygic moet ik nog eens bekijken, ik heb wel dingen als gmaps en nav4all erop staan, dat wil ook ook proberen.
Helaas zijn de houders nogal duur als je wat wilt proberen. Hoewel.. misschien eens kijken in China.
Bij Dealextreme eigenlijk geen aanbod.
Bij Focalprice daarentegen..
http://www.focalprice.com...DA_Black_ER051B_5232.html
Er zijn er meer, maar deze link gaat naar een klikkerdeklakker voor $6,91, da's zo'n 5 euro. Dan is het nog eens te proberen
Helaas zijn de houders nogal duur als je wat wilt proberen. Hoewel.. misschien eens kijken in China.
Er zijn er meer, maar deze link gaat naar een klikkerdeklakker voor $6,91, da's zo'n 5 euro. Dan is het nog eens te proberen
ping 127.212.23.124
Verwijderd
Vandaag weer een probleem gehad met de trilfunctie van de E71.
In vorige posts had ik dat probleem ook al en ik kon dat toen oplossen door een nieuw profiel aan te maken. Het herstarten van de E71 biedt ook soelaas.
Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn hé? Mijn gsm staat voor 95% van de tijd op "stil", enkel trilfunctie dus. Ik kan toch maar moeilijk elke 5 minuten kijken of er berichten of telefoontjes binnengekomen zijn.
Zijn er nog mensen met dezelfde ervaringen en hopelijk zijn er mensen met oplossingen. Op google heb ik er niet veel over gevonden (de oplossingen dus). Heel wat mensen klagen hier dus over.
Hoe werkt die trilfunctie eigenlijk? Is dat de batterij? Of is dat iets die in het toestel zit? Sorry, maar ik ben een rookie...
mvg
In vorige posts had ik dat probleem ook al en ik kon dat toen oplossen door een nieuw profiel aan te maken. Het herstarten van de E71 biedt ook soelaas.
Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn hé? Mijn gsm staat voor 95% van de tijd op "stil", enkel trilfunctie dus. Ik kan toch maar moeilijk elke 5 minuten kijken of er berichten of telefoontjes binnengekomen zijn.
Zijn er nog mensen met dezelfde ervaringen en hopelijk zijn er mensen met oplossingen. Op google heb ik er niet veel over gevonden (de oplossingen dus). Heel wat mensen klagen hier dus over.
Hoe werkt die trilfunctie eigenlijk? Is dat de batterij? Of is dat iets die in het toestel zit? Sorry, maar ik ben een rookie...
mvg
De triller is een motortje wat bij de E71 volgens mij met twee contacten op de print zit (volgens mij) kan zijn dat een van de lipjes bij jou het niet niet haalt en hij soms geen contact heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:00:
Vandaag weer een probleem gehad met de trilfunctie van de E71.
mvg
Terug naar de fabriek ermee.
[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 24-04-2009 13:48 ]
Verwijderd
Als het een mechanisch probleem zou zijn, waarom doet hij het dan weer na een reset van het toestel.stormfly schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:47:
[...]
De triller is een motortje wat bij de E71 volgens mij met twee contacten op de print zit (volgens mij) kan zijn dat een van de lipjes bij jou het niet niet haalt en hij soms geen contact heeft.
Terug naar de fabriek ermee.
Vandaag had ik het voor toen ik mp3's afgespeeld had (en de speler in pauze gezet -> lees: programma bleef actief). Na het uitzetten was het terug ok maar het zou niet mogen...
Verwijderd
heeft iemand ervaring met de mailo functie? ik gebruik hem om mijn hotmail op te halen.. gaat opzich geweldig alleen kan ik niks anders dan mijn inbox zien... aangezien mijn filter op Extreem staat verdwijnd alle mail van mensen die ik niet ken in ongewenste email. ik kan deze echter niet openen op mijn E71.
Ook blijft bij mij de oplader niet goed in mijn nokia zitten, zijn er meer mensen met dit probleem?
Ook blijft bij mij de oplader niet goed in mijn nokia zitten, zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik zit erover te dneken dit toestel te nemen ter vervanging van mijn HTC TyTN (1). Nu heb ik hier 2 vragen welke ik niet beantwoord krijg via google(of waarbij de antwoorden erg cryptisch zijn).
1. Als ik op mijn HTC ICS(Internet Connection Sharing) aanzet op USB ziet mijn ubuntu laptop een USB netwerkkaart en vraagt hierop een IP aan, werkt foutloos. Is deze functie beschikbaar op de e71 of wordt deze als modem gezien?
2. Eigenlijk dezelfde vraag: ALs ik ICS via BT aanzet gedraagt mijn HTC zich als NAP(Network Access Point) binnen de PAN(Personal Area Network). Doet de e71 dit ook of moet ik via BT 'inbellen' op het toestel?
1. Als ik op mijn HTC ICS(Internet Connection Sharing) aanzet op USB ziet mijn ubuntu laptop een USB netwerkkaart en vraagt hierop een IP aan, werkt foutloos. Is deze functie beschikbaar op de e71 of wordt deze als modem gezien?
2. Eigenlijk dezelfde vraag: ALs ik ICS via BT aanzet gedraagt mijn HTC zich als NAP(Network Access Point) binnen de PAN(Personal Area Network). Doet de e71 dit ook of moet ik via BT 'inbellen' op het toestel?
=)
Wat is jullie ervaring met Nokia Messaging 1.1 en dan met name de hotmail ondersteuning? Ik kan namelijk geen mail verzenden met de applicatie. Krijg de mail na 2 tellen terug dat hij hm niet kan afleveren. De rest gaat goed, syncen van mappen e.d.
Liever blijf ik de native mailclient in de e71 gebruiken, werkt goed, alleen sync hij niet de 'gelezen' mail met de server, vrij irritant. Misschien iemand op het laatste probleem een oplossing. De optie om gelezen mail te syncen met server verschijnt niet als ik de pop3 instellingen van hotmail invoer bij instellingen.
Liever werkt het helemaal goed!
Liever blijf ik de native mailclient in de e71 gebruiken, werkt goed, alleen sync hij niet de 'gelezen' mail met de server, vrij irritant. Misschien iemand op het laatste probleem een oplossing. De optie om gelezen mail te syncen met server verschijnt niet als ik de pop3 instellingen van hotmail invoer bij instellingen.
Liever werkt het helemaal goed!
Ik heb exact deze houderpjottum schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:03:Bij Focalprice daarentegen..
Is een lowbudget ding maar werkt goed.
Alleen als je er niets in hebt trilt hij soms irritant.
Je kunt hm ook draaien (landscape stand).
Iemand die een 2,5 mm --> 3,5 mm converter voor de E71 heeft? Ik denk erover een een cheapass convertertje te kopen op ebay ofzo. Dan kan ik tenminste ook YouTube filmpjes in de trein kijken met mijn ipod oordopjes.
Waar moet je allemaal op letten bij zo'n converter. In ieder geval moet er stereo sound uitkomen (
), maar verder?
Ik vond deze al op ebay maar er staat niet nadrukkelijk bij dat het stereo geluid is, en dan uitstekende ding aan de zijkant van je telefoon dan is ook niet echt handig.
http://cgi.ebay.nl/2-5-to...63.l1177#ebayphotohosting
Waar moet je allemaal op letten bij zo'n converter. In ieder geval moet er stereo sound uitkomen (
Ik vond deze al op ebay maar er staat niet nadrukkelijk bij dat het stereo geluid is, en dan uitstekende ding aan de zijkant van je telefoon dan is ook niet echt handig.
Gisteren merkte ik opeens dat als ik email ontvang ik geen "toon" of trilling meer krijg.
Alle instelling staan op ja, dus het zou moeten werken....
Wat kan ik vergeten zijn, of wat kan ikgedaan hebben zodat het niet meer werkt????
Wat kan ik vergeten zijn, of wat kan ikgedaan hebben zodat het niet meer werkt????
Ubuntu herkent de E71 als USB modem en heeft de standaardinstellingen voor een aantal Nederlandse providers in zich.Lieter schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:31:
Ik zit erover te dneken dit toestel te nemen ter vervanging van mijn HTC TyTN (1). Nu heb ik hier 2 vragen welke ik niet beantwoord krijg via google(of waarbij de antwoorden erg cryptisch zijn).
Je laptop stelt dus zelf een dialing procedure in gang.
De E71 ondersteunt helaas geen PAN. Wel kun je via Bluetooth de E71 als modem gebruiken. Dit doet Ubuntu echter niet automatisch en daarom zul je aan de slag moeten met dialing scripts en andere ellende.2. Eigenlijk dezelfde vraag: ALs ik ICS via BT aanzet gedraagt mijn HTC zich als NAP(Network Access Point) binnen de PAN(Personal Area Network). Doet de e71 dit ook of moet ik via BT 'inbellen' op het toestel?
Om het nog wat vervelender te maken heeft de E71 ook de neiging om Dial-Up-Networking op een veranderend kanaal aan te bieden , waardoor je dialing scripts eerst moet discoveren op welk 'channel' er nu dial-up-networking aangeboden wordt.
Via de meegeleverde USB kabel heb ik altijd heel eenvoudig kunnen verbinden, tot vele uren lang. Met Bluetooth had ik minder success, hiermee ging na een uur vaak de verbinding stuk.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
1 goede oplossing: Joikuspot Premium: je E71 fungeert dan als een computer-to-computer hotspot, werkt perfect en snél. Meer hierLieter schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:31:
Ik heb deze gekocht, werkt prima, soort van, maar voor dit geld..monnick schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:39:
Iemand die een 2,5 mm --> 3,5 mm converter voor de E71 heeft? Ik denk erover een een cheapass convertertje te kopen op ebay ofzo. Dan kan ik tenminste ook YouTube filmpjes in de trein kijken met mijn ipod oordopjes.
Waar moet je allemaal op letten bij zo'n converter. In ieder geval moet er stereo sound uitkomen (), maar verder?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.733
ping 127.212.23.124
Perfect......????wimmme schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 17:32:
[...]
1 goede oplossing: Joikuspot Premium: je E71 fungeert dan als een computer-to-computer hotspot, werkt perfect en snél. Meer hier
Ik heb een EeePc 701 onder Xandros, maar krijg het niet aan de praat......, ook niet met ondersteuning van Joiku....
Wie helpt?
Jesseke, dat is toch de bedoelingbij een smartphone dat programma's naar achtergrond verdwijnen, zodat je kunt multi-tasken? Ik ben superblij met mijn home toets
Met de muziek speler kan je ook optie--afsluiten kiezen, dan draait ie niet op de achtergrond.
In taakbeheer kan je ook programma's sluiten door 'backspace' te gebruiken. Dus net waar je voor kiest.
Met de muziek speler kan je ook optie--afsluiten kiezen, dan draait ie niet op de achtergrond.
In taakbeheer kan je ook programma's sluiten door 'backspace' te gebruiken. Dus net waar je voor kiest.
Kijk eens bij je profielen of daar de email toon aan staat en of het bestand dat je als email toon in hebt gestelt nog op dezelfde locatie staat als toen je het had ingesteld.lekkerkerkE71 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 17:21:
Gisteren merkte ik opeens dat als ik email ontvang ik geen "toon" of trilling meer krijg.
Dit was het toch niet, maar al spelende had ik in instrumenten => modi => toep. startscherm => ingeschakelde toepassingen: het vinkje bij email uitgezet denkende dat dat alleen effect heeft op het hoofdscherm.... Maar je krijgt dan ook geen geluid meer...mdbde schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:52:
[...]
Kijk eens bij je profielen of daar de email toon aan staat en of het bestand dat je als email toon in hebt gestelt nog op dezelfde locatie staat als toen je het had ingesteld.
Bedankt voor het meedenken
Ik gebruik een Philips verloop kabeltje, zit ook een microfoontje in en een "opneem" knopje.monnick schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:39:
Waar moet je allemaal op letten bij zo'n converter. In ieder geval moet er stereo sound uitkomen (), maar verder?
Gekocht bij Dixons geloof ik, kost iets van 15 euro.
[edit]
Deze dus

het stekkertje is "haakser" dan het lijkt.
[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 24-04-2009 21:34 ]
Verwijderd
Deze heb ik. Vind 'm beter dan Brodit houders, een stuk minder duur en je krijgt er ook nog een autolader bij.pjottum schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:03:
In het kader van de vervanging van mijn navigatiesysteem zat ik eerst te kijken naar een nieuwe apparaat. Maar.. mijn e71 doet dit ook, handy, maar geen idee hoe bruikbaar. De sygic moet ik nog eens bekijken, ik heb wel dingen als gmaps en nav4all erop staan, dat wil ook ook proberen.
Verwijderd
Hallo allemaal ik zit met het volgend probleem al vanaf het begin dat ik die toestel heb
ik krijg niks te zien op me hoofdscherm als ik een SMS binnen krijgt
maar wel rechtsboven in een hoekje zie ik een enveloppe
ik heb echt van alles geprobeerd maar kan niks vinden
me broertje heeft die toestel ook. ik heb exacte hetzelfde configuratie en nog steeds zelfde probleem
ik heb me toestel geupdate, maar ook niet geholpen

de linker is van mij , rechts die van me broertje
hoe krijg ik die melding op me hoofdscherm?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
groetjes
William
me broertje heeft die toestel ook. ik heb exacte hetzelfde configuratie en nog steeds zelfde probleem
groetjes
William
als het goed is kun je dit eenvoudig aanpassenVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 01:32:
Hallo allemaal ik zit met het volgend probleem al vanaf het begin dat ik die toestel heb
[afbeelding]
groetjes
William
menu----instrumenten----modi----toepass. startscherm-----ingeschakeldetoepass-----berichtmelding aanvinden en dan op OK drukken. dan zou ie het moeten doen.
nog iets: kies je in ingeschakelde toepass email 1 (ofzo) dan kun je deze nadat je op OK hebt gedrukt verder configueren wat je allemaal wilt zien
Is het mogelijk om Opera mini als standaard browser in te stellen? Ik gebruik altijd opera, maar wanneer ik op een link klik in een mail oid wordt deze altijd met de nokia browser geopend.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
The Soul.... of an Eagle!
Kanarie bedankt, USB geniet ook mijn voorkeur
. Ik ga met BT wel eens een keertje stoeien(knutselen=fun). Ik heb dus deze telefoon besteld nu!
=)
Zou ik ook wel willen weten. Maar denk dat het niet mogelijk isRodKimble schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:30:
Is het mogelijk om Opera mini als standaard browser in te stellen? Ik gebruik altijd opera, maar wanneer ik op een link klik in een mail oid wordt deze altijd met de nokia browser geopend.
Iemand een idee?
Volgens:
http://discussions.europe...nicators&message.id=36375
en
http://www.resco.net/forums/ShowPost.aspx?PostID=23815
Kan dat helaas niet
http://discussions.europe...nicators&message.id=36375
en
http://www.resco.net/forums/ShowPost.aspx?PostID=23815
Kan dat helaas niet
Daar ben ik ook erg benieuwd naar... Nu moet je elke keer eerst naar Installaties gaan en daar Opera openen. Dat moet makkelijker kunnen lijkt me.RodKimble schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:30:
Iemand een idee?
Heb het toestel sinds gister, maar wat een fijn ding is dit zeg! Wel VEEL mogelijkheden dus dat wordt veel prutsen de komende dagen...
Ik heb nog wel een korte vraag:
Ik krijg het N86 thema van "tehkseven" wat meerdere mensen hier gebruiken niet geinstalleerd. Ik heb de rar file gedownload, dubbelklik op het bestand "N86 (Vista) - E by t7, vervolgens opent hij Nokia PcSuite en vraagt of ik de toepassing wil installeren op m'n phone. Dit wil ik uiteraard, maar dan geeft hij "certificaatfout" aan en breekt de installatie af.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Zie post boven je dusJunkO schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:57:
[...]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar... Nu moet je elke keer eerst naar Installaties gaan en daar Opera openen. Dat moet makkelijker kunnen lijkt me.
Heb het toestel sinds gister, maar wat een fijn ding is dit zeg! Wel VEEL mogelijkheden dus dat wordt veel prutsen de komende dagen...
Ik heb nog wel een korte vraag:
Ik krijg het N86 thema van "tehkseven" wat meerdere mensen hier gebruiken niet geinstalleerd. Ik heb de rar file gedownload, dubbelklik op het bestand "N86 (Vista) - E by t7, vervolgens opent hij Nokia PcSuite en vraagt of ik de toepassing wil installeren op m'n phone. Dit wil ik uiteraard, maar dan geeft hij "certificaatfout" aan en breekt de installatie af.Moet ik nu die "signhack" toepassen of is er een andere manier??
Overigens kan je gewoon je home applications aan passen he... Dam hoef je niet elke keer naar de app folder te gaan
Was net te laat...
Waar kun je precies instellen wat er wel en niet op je beginscherm komt te staan eigenlijk? Heb 't nu helemaal uit staan trouwens, heb het liefst een zo clean mogelijke background....Overigens kan je gewoon je home applications aan passen he... Dam hoef je niet elke keer naar de app folder te gaan(dan staat hij dus op je beginscherm zeg maar....
www.dealextreme.com eentje besteld voor $ 1,29. Nog geen euro dus en werkt prima.Gutteguttegut schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:30:
[...]
Ik gebruik een Philips verloop kabeltje, zit ook een microfoontje in en een "opneem" knopje.
Gekocht bij Dixons geloof ik, kost iets van 15 euro.
[edit]
Deze dus
[afbeelding]
het stekkertje is "haakser" dan het lijkt.
Dit topic is gesloten.