Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Ik denk dat hij deze bedoeld...
3155 Assassins.Creed.II.PAL.XBOX360-DNL DNL 2009-11-12 dnl-ac2 PAL DVD9 71x100

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:28
fsve schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:39:
[...]

Ohhh ok. Zonde dat hij nu alweer op straat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
fsve schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:39:
[...]

Ik hoop dat hij de real thing bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Kaap schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:15:
[...]

Ik hoop dat hij de real thing bedoeld...
yes real... |:(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mischien dan verstandig om niet in dit topic te gaan blaten over illegaal verkregen versies, noch de half juiste benaming daarvan. Dat is zonde van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Wat is dat toch met die Xbox360... De games lekken daar altijd het eerste op uit eigenlijk...
Reviews worden ook altijd aan de hand van Xbox beoordeeld... Zou het via die weg op internet komen? Of heeft er iemand bij de lopendeband een kopie gepakt..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Dev Diary 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Waarom is dit spel zo gehyped? Het is weer precies hetzelfde als AC1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als het goed is is maandag de releasedatum voor Amerika. Ben benieuwd wanneer VGP dus een mail rond gaat sturen waarin staat dat ze AC2 gaan versturen. Verder ben ik benieuwd naar deel twee. Met name vanwege het verhaal, want het einde van AC1 liet je wel achter met nog meer onbeantwoorde vragen. Eerst zat je met vragen die geleidelijk werden beantwoord, heb je de game uitgespeeld krijg je nog meer nieuwe vragen mee. Ben dus benieuwd in hoeverre die beantwoord gaan worden in het verhaal van AC2. En dan heb ik het niet over het verhaal van Ezio, maar het achterliggende verhaal wat centraal staat in Assassin's Creed.

Gezien de dev diaries gaat het wel goed komen met de onderdelen zodra je Ezio speelt, maar hebben ze ook nog veranderingen toegepast wanneer je Desmond speelt? Want dat vind ik bijv. ook voor verbetering vatbaar. De momenten waarop je dus niet bezig was als Altaïr kon je namelijk weinig doen buiten de Animus zelf. Of is daar al meer over onthuld in latere dev diaries? Heb nu enkel nog #1 en #2 gezien. En dat het weinig vernieuwend is t.o.v. deel 1, die redenering kun je bij elke game ophouden waar even later een opvolger van verschijnt. Bij elke game heb je een basis nodig waar de game om draait. Als je dan met het eerste deel door krijgt hoe die basis in elkaar steekt zou het vreemd zijn als je bij deel 2 een compleet andere basis aantreft. De delen moeten elkaar immers opvolgen, dus in opzichten gelijk zijn aan elkaar.

Het enige waarin de delen onderling van elkaar kunnen verschillen is andere personages, een andere tijdlijn, een ander verhaal, omgeving enzovoort. Ik zie Assassin's Creed 2 daarom ook niet als Assassin's Creed v. 1.5 Het vechten hanteert hetzelfde systeem, je hebt nu gelukkig meer keuze in soorten wapens. Maakt het dan uit dat het vechten gelijk is aan deel 1? Het enige wat je moet voorkomen bij het maken van een opvolgend deel is dat het niet over komt alsof je het vorige deel loopt te spelen. En dat voorkom je door een ander verhaal, tijdlijn, personages. Al met al kijk ik dus graag uit naar AC 2 om de eenvoudige reden dat het concept waar de serie om draait mij aanspreekt. Dan mag het nog zoveel gehyped zijn, promotie, marketing gedoe gehad hebben. Dat interesseert mij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/v49u2c.png

Lame!
Altijd maar weer.. Straks komt MS ook met een systeem a la de PSP GO, waar je alleen spellen op kan downloaden vanuit hun eigen store (zal trouwens binnen no-time wel weer gekraakt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Goed, dit gaat te ver. Als je het spel al kunt spelen: Prima, leuk voor je (onthoud alleen even wat er met de XBox'en van de mensen die 10 dagen te vroeg CoD6:MW2 hebben gespeeld is gebeurd), voel je vrij om hier ervaringen te posten.

Misschien overbodig om toe te voegen, maar: Totdat het spel in Nederland te koop is horen ervaringen mbt de verhaallijn natuurlijk wel binnen [spoiler]-tags, dat is wel zo sociaal tegenover de mensen die wel netjes op de releasedate wachten ;)

Piratebay-screenshots en namen van releases/nzbs is echter ZEKER NIET de bedoeling, laat dat dus lekker.

[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 13-11-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Dammit, drukke maand. Afgelopen dinsdag MW2, maar ook een operatie aan m'n vinger, dus daar nog bijna niks mee gedan (kan niet Iron Sights gebruiken zonder kramp te krijgen), Borderlands nog lang niet uit, Forza 3 ligt te wachten (kan ik wel spelen zolang ik voorzichtig rem) en dan komende week krijg ik m'n Black Edition binnen... Damn.

Nouja, luxeprobleem, eigenlijk. Gister even de On The Spot van Gamespot bekeken, en naar het er uit ziet zijn veel fouten van 1 weggewerkt. Niet persé allemaal, maar toch wel genoeg.

EDIT: O ja, ook Dragon Age nog... Misschien moet ik eens stoppen met kopen meteen als iets uit is :+

Maarja, ik ben nu eenmaal een sucker voor mooie uitgaven, en die Black Edition was vet genoeg om die te willen...

Afbeeldingslocatie: http://i.neoseeker.com/mgv/160370-earlimoon/370/35/assassins_creed_2_black_edition_display.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Willybubba op 14-11-2009 13:14 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben een beetje in de war met releasedates. Er staat US 17-11, EU 19-11. Sommige EU sites zie ik echt toch weer 17-11 staan. Wat is het nou? Dinsdag of Donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Volgens de releaselijst van FRS 20-10: klik

Hmm..Dixons zegt weer vanaf 19-10, Bol zegt tevens 19-10 net als GameMania.

Laat ik hem nou net bij FRS besteld hebben..

[ Voor 48% gewijzigd door Yippie op 15-11-2009 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Yep bij ons ook 19 November (GMMaastricht) ben benieuwd naar de black/white edition.

Ik vond 1 zo saai, het zag er allemaal erg mooi uit en speelde soepel, maar je kan nou niet zeggen dat de missions divers waren, want die waren zo saai als wat.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Van Leest heb ik hem besteld, die zeggen ook 19-11. Raar dat FRS 20-11 zegt, is dezelfde firma...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
W1ckeD schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:55:
Yep bij ons ook 19 November (GMMaastricht) ben benieuwd naar de black/white edition.

Ik vond 1 zo saai, het zag er allemaal erg mooi uit en speelde soepel, maar je kan nou niet zeggen dat de missions divers waren, want die waren zo saai als wat.
Dat is in deel 2 gelukkig flink verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
Ik wacht toch nog even de reviews af, al denk ik wel dat ik hem koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
tiswat schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:13:
Ik wacht toch nog even de reviews af, al denk ik wel dat ik hem koop. :)
Same here, al kijk ik er wel echt naar uit. Weet iemand of er al reviews zijn verschenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
video part 1
video part 2
video part 3

Deze stonden hier nog niet dachtk :)
Mooie reclame voor zo'n spel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
MarcoC schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:28:
[...]

Dat is in deel 2 gelukkig flink verbeterd.
vind je ? vind het nog steeds redelijk eentonig ook al is er wel verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Donnie Darko schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:06:
vind je ? vind het nog steeds redelijk eentonig ook al is er wel verbetering.
Ik vind er echt een hele grote verbetering in zitten.
Dikke plussen:
+ Het economisch systeem vind ik goed gelukt
+ Het geleidelijk verkrijgen van nieuwe vaardigheden
+ De "Prince of Persia" achtige elementen en puzzels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Dit gaat waarschijnlijk het eerste spel worden wat ik ook daadwerkelijk direct ga kopen. Meestal wacht ik rustig een paar weken tot het spel 2ehands op MP te vinden is voor de helft van het geld, maar deze gaat toch maar direct georderd worden.

Gelukkig valt de prijs ook in Nederlandse shops wel mee (rond de 45 euro), aangezien ik wel zeker wil weten dat ik het spel daadwerkelijk op de release of een dag later binnen heb. Wordt een leuk weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Leuk om zo dee eerste impressie te lezen. Win-win voor mij, omdat ik deel 1 eigenlijk helemaal niet eentonig vond (je bent een assissin, vind je het raar dat je taak het vermoorden van figuren is?). Maar ik ben wel toe aan iets nieuws wat ik dus hier lees.

Pom pom... Het wachten is op Februari 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
DeX schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:10:
Leuk om zo dee eerste impressie te lezen. Win-win voor mij, omdat ik deel 1 eigenlijk helemaal niet eentonig vond (je bent een assissin, vind je het raar dat je taak het vermoorden van figuren is?). Maar ik ben wel toe aan iets nieuws wat ik dus hier lees.

tja als je vreemdgaande vriendjes van je zus (in het spel he!) een lesje wilt leren zit je gebakken met Assasin's Creed 2 :P is heel wat anders dan wat random mensen vermoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
DeX schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:10:

Uhm de uiteindelijk moord was nou eigenlijk het enige wat de afwisseling bracht, maar juist dat pick pockten en afluister opdrachten en afranselen voor informatie gingen enorm vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een fijne afwisseling is dit toch na al dat gemoderniseerde oorlog voeren. 8)
Tot nu toe vind ik het nog niet eentonig worden, het verhaal heeft mij al meer weten te boeien dan in deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Vanavond ga ik los op m'n Xbox. :) Ik heb het eerste deel nooit gespeeld maar de trailers van deel twee zijn wel zo vet dat ik MW2 er voor opzij zet. :P

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag uren lopen spelen, blijkt m'n 360 het niet te hebben gesaved?! :( Ik begon daarna niet helemaal weer aan het begin maar ik ging niet verder waar ik was gebleven... Heb wel de achievements nog steeds.
Iemand een idee hoe dit kan?! Heb geen zin om weer uren te spelen en weer alles opnieuw te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Nou, het is wel duidelijk wie hier in dit topic illegaal games downloaden ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt een illegale leak en verwacht daarop vervolgens support? :s

* Wiethoofd moet gewoon wachten tot maart, ik blijf het oneerlijk vinden :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

ymmv schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:29:
Nou, het is wel duidelijk wie hier in dit topic illegaal games downloaden ... :|
True, en zo lang er flink gebruikt gemaakt word van
spoiler:
spoiler tags
heb ik er weinig problemen mee.
Wiethoofd schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:33:
Je hebt een illegale leak en verwacht daarop vervolgens support? :s

* Wiethoofd moet gewoon wachten tot maart, ik blijf het oneerlijk vinden :+
Februarie toch?

[ Voor 32% gewijzigd door DeX op 16-11-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ja, misschien had je autosave uitstaan ofzo? Lijkt mij het meest logische in ieder geval. Heb je ooit je HDD moeten selecteren als opslag device?

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
maximus1 schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:37:
video part 1
video part 2
video part 3

Deze stonden hier nog niet dachtk :)
Mooie reclame voor zo'n spel haha
Wel vette voor-geschiedenis van de Auditore's, voordat je aan AC2 gaat beginnen.

Kan een illegale gamer mij vertellen of er daadwerkelijk een dag- en nacht wissel in de game zit? (plaats a.u.b. wel in een spoilertag voor mensen die het nog niet willen weten voordat het spel officieel uit is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er zit een wissel in dag en nacht in. Volgens mij niet (zoals in bijv GTA) tijdens het rondlopen maar wel tijdens bepaalde missies :)
Ik denk dat ik het probleem heb opgelost. Ik denk dat ik per ongeluk op 'doorgaan zonder saven' ofzo heb aangedrukt, kan niks anders bedenken. Ik save nu in ieder geval om de paar missies hehe :P

Vind het wel irritant dat het spel in het Nederlands wordt getoond. Het is bijv geen gentle push nu maar 'duwtje'... Kan het nergens aanpassen. Maarja tot zover een hele vette game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hallo,

Echt een vette game moet ik zeggen, echter heb ik een probleempje:

Ik kom niet verder, kan iemand even kijken?
spoiler:
Ik ben nu bij de missie waar Desmond uit de Animus komt en die training moet doen. Dan warp je ineens naar Altaïr en moet je een doel achtervolgen. Op een gegeven moment moet je een toren omhoog klimmen. Dan kom je op een balkon met daarboven een houten balk met een lampje dat eraan hangt. Ik kom op geen enkele manier op die houten balk om verder omhoog te komen ... echt duf maar hoe kom je daar boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:35:
Ja, er zit een wissel in dag en nacht in. Volgens mij niet (zoals in bijv GTA) tijdens het rondlopen maar wel tijdens bepaalde missies :)
Ik denk dat ik het probleem heb opgelost. Ik denk dat ik per ongeluk op 'doorgaan zonder saven' ofzo heb aangedrukt, kan niks anders bedenken. Ik save nu in ieder geval om de paar missies hehe :P

Vind het wel irritant dat het spel in het Nederlands wordt getoond. Het is bijv geen gentle push nu maar 'duwtje'... Kan het nergens aanpassen. Maarja tot zover een hele vette game :D
Kan je niet de taal van je Xbox op Engels zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ach k*t, dat weer :| Had Ubi ook al gedaan met Prince of Persia, moet je je regio op GB zetten. Irritant... Ik had 'm net weer teruggezet op NL, eigenlijk :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
Heraclius schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:48:
Hallo,

Echt een vette game moet ik zeggen, echter heb ik een probleempje:

Ik kom niet verder, kan iemand even kijken?
spoiler:
Ik ben nu bij de missie waar Desmond uit de Animus komt en die training moet doen. Dan warp je ineens naar Altaïr en moet je een doel achtervolgen. Op een gegeven moment moet je een toren omhoog klimmen. Dan kom je op een balkon met daarboven een houten balk met een lampje dat eraan hangt. Ik kom op geen enkele manier op die houten balk om verder omhoog te komen ... echt duf maar hoe kom je daar boven?
Je kan wel op die balk komen, het is alleen flink irritant. Geen spoilertag nodig lijkt me.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Zojuist na lang twijfelen toch maar PS3 Assassins Creed II White Edition gekocht € 46,94 inclusief verzenden (€ 59,99 - € 6,00 PU-VIG - € 7,05 Addiscount = € 46,94, gratis verzenden). Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen, ik ben benieuwd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:35:

Dat is echt gruwelijk irritant inderdaad, maar als je je Xbox op Engels zet dan is ie geheel in het engels, ook de subtitles. Die wel nodig zijn met dat kansloze Italiaans de hele tijd ertussendoor.
Ik had net ineens ook het probleem dat hij mijn savegame niet meer zag. Er is een autosave functie dus het kan gewoon niet mogelijk zijn dat je handmatig moet saven. Maar na een reboot was mijn savegame weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
MacorgaZ schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:09:
[...]

Je kan wel op die balk komen, het is alleen flink irritant. Geen spoilertag nodig lijkt me.
Het is me eindelijk gelukt ja, ik liep elke keer tegen die muur op en viel er weer af omdat er geen houvast was. Uiteindelijk toch tegen de muur aangelopen en meteen naar links op die balk springen, lukte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yeuy:
We are now shipping Assassin's Creed 2- Release on Nov 2009 (XBOX360) under Order #12345 to you.
*O*

Ongeveer 2 weken wachten dus (komt vanaf Malesia - Gamehubs). Heb er wel zin in, maar ik hoop da tik genoeg tijd heb tussen het afstuderen door :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kreeg gisteren van VGP.ca dat bericht. :) Heb van het weekend de gehele Lineage film bekeken. Vind het schitterend om zo iets aan voorgeschiedenis over Ezio te weten te komen. En of het nu als marketing gemaakt is of niet, maakt mij niet uit ik vind het tof *O* Maar oh wat duurde het lang voordat je 34 min op youtube vol had met laden, maarja ik week daarom ook uit naar de drie parts. Moet wel zeggen dat ik Ezio in Lineage er behoorlijk meisjesachtig uit vond zien. Zeker tijdens het shot dat hij en zijn oudere broer aan het schaken waren. Dankzij Lineage kan ik niet wachten om met de game te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
shoombak schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 01:50:
[...]

Dat is echt gruwelijk irritant inderdaad, maar als je je Xbox op Engels zet dan is ie geheel in het engels, ook de subtitles. Die wel nodig zijn met dat kansloze Italiaans de hele tijd ertussendoor.
Ik had net ineens ook het probleem dat hij mijn savegame niet meer zag. Er is een autosave functie dus het kan gewoon niet mogelijk zijn dat je handmatig moet saven. Maar na een reboot was mijn savegame weer terug.
Kansloos Italiaans? Dat is precies hetzelfde als een 2de Wereld oorlog film kijken met Duitse officieren die Engels spreken. 8)7 Klinkt voor geen meter. Hou het lekker op Italiaans. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
tiswat schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:42:
[...]

Kansloos Italiaans? Dat is precies hetzelfde als een 2de Wereld oorlog film kijken met Duitse officieren die Engels spreken. 8)7 Klinkt voor geen meter. Hou het lekker op Italiaans. |:(
In dit geval is het dus Engels met af en toe een beetje Italiaans ertussendoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Yippie schreef op zondag 15 november 2009 @ 02:53:
Volgens de releaselijst van FRS 20-10: klik

Hmm..Dixons zegt weer vanaf 19-10, Bol zegt tevens 19-10 net als GameMania.

Laat ik hem nou net bij FRS besteld hebben..
Vreemd inderdaad...op Consoleshop.nl staat zelfs 18-11-2009...
Maargoed de meeste geven 19-11-2009 aan dus daar ga ik dan maar vanuit.

Vanavond maar eens die Lineage film kijken om in de stemming te komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 17-11-2009 11:32 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vanmiddag voor de zekerheid even bij Intertoys en Bartsmit binnenlopen. Die verkopen wel vaker voor de releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Kaap schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:32:
Vanmiddag voor de zekerheid even bij Intertoys en Bartsmit binnenlopen. Die verkopen wel vaker voor de releasedatum.
De MediaMarkt (die in Maastricht in dit geval, weet niet of het bij de andere filialen ook zo is) is er ook zo ene, het is daar vaker regel dan uitzondering dat een spel de avond voor release al in de rekken hangt

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
In de VS komt de game vandaag al uit, dus met een beetje overtuigingskracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Zin in deze game, ben benieuw hoe het achterliggende verhaal verder gaat.

Ik heb nu me handen vol aan mw2 en pes 2010 maar deze kan er ook wel bij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van de release datum, krijg net een mailtje van GC Shop dat mijn bestelling verzonden is, ze geven ook aan dat ze hem op voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 23:43
Heb een mailtje van FRS dat mijn white edition is verstuurd, dus krijg ik hem morgen binnen.
Mijn angst op latere levering was hopelijk ongegrond, 1ste keer dat ik preorder bij FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Wij mogen nu beginnen met de verkoop. :)

Game Mania Maastricht.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
W1ckeD schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:17:
Wij mogen nu beginnen met de verkoop. :)

Game Mania Maastricht.
Klopt, zag het op website ook. Gamemania zit in middelburg bij mijn in de buurt. Ik meteen Dynabyte opgebeld, dat zit om de hoek namelijk, en gezegd ja gamemania verkopen hem ook. Dus die gingen nu hun hoofdkantoor bellen om te vragen of ze los mochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Mijn black edition wordt vandaag ook verstuurd vanaf de kanaaleilanden, dus dat duurt nog wel even voordat hij hier is. Jammer dat ik de bol.com actie heb gemist.

De eerste reviews zijn in ieder geval onverdeeld positief. Mooi om te horen. Persoonlijk verwacht ik dat dit spel bijna in alle opzichten op z'n minst even goed en op veel vlakken een stuk beter wordt dan deeltje 1. Jammer dat de PS3 versie wel wat framerate-issues schijnt te hebben en wat fletser schijnt te zijn.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:07:
Ik snap niks van de release datum, krijg net een mailtje van GC Shop dat mijn bestelling verzonden is, ze geven ook aan dat ze hem op voorraad hebben :)
Release datum is vervroegd naar de 18e november.
Was geloof ik met deel één ook zo dat die een paar dagen eerder te verkrijgen was.

* FeaR gaat zo ook maar eens zijn White Edition halen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of je die extra content met de white edition via live moet downloaden?

Heb helaas mijn console omgebouwd heb nu net de white edition gekregen, maar goed geband dus geen live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik zie net via Track&Trace dat de chauffeur met mijn White Edition nu onderweg is. Hopelijk heb ik het ook vandaag binnen, dan kan ik lekker aan de slag :P.
Ik moet zeggen dat ik mij erg hebt vermaakt met deel één en verwacht niet minder van deel twee. Wel is het jammer dat ik de (p)review op de frontpage heb gelezen, aangezien dat wel een aardig deel heeft verklapt, maar het zal mijn plezier niet minder maken.
Ik heb mijn versie trouwens via Bart Smit gekocht, was wel €59 euro, maar dan heb je het wel snel en daar draait het om bij AC2. Dat je de game über snel binnen hebt om te gaan gamen :Y) .

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Vandaag maar eens bij de mediamarkt in Amsterdam kijken of ik hem al mee kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
Ik heb hem hier op mn bureau liggen (360 versie)!

Helaas is mn werk nog niet af........ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

FeaR1986 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:13:
[...]

Release datum is vervroegd naar de 18e november.
Was geloof ik met deel één ook zo dat die een paar dagen eerder te verkrijgen was.

* Fietsbel gaat zo ook maar eens zijn White Edition halen :)
Tenminste weer eens wat anders dan delays.
Ben nog aan het twijfelen of ik dit deel ga halen, zeker omdat het eerste repeterend was en in deel 2 iets minder maar toch.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Fietsbel schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:53:
Tenminste weer eens wat anders dan delays.
Ben nog aan het twijfelen of ik dit deel ga halen, zeker omdat het eerste repeterend was en in deel 2 iets minder maar toch.
Als dat je twijfel is dan moet je me zeker halen. Heb nu denk ik al 10 uur spel erop heb zitten, en nog niet een keer het zelfde gedaan (behalve mensen vermoorden dan ;) ) Het enige is dat de missies nu wat meer rechtlijnig zijn. Je "moet" na het ene het andere doen. Je kan wel side missies gaan spelen, maar de hoofdlijn moet een voor een.

Maar toet nu toe is het echt een super spel, ik zou hem echt zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Fietsbel schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:53:
[...]Tenminste weer eens wat anders dan delays.
Reviews tot nu toe zijn toch wel zeer positief: een gemiddelde negen en deeltje één zat daar toch wel onder. Op de 9,9 van de Power Unlimited na, maar die sloeg ook werkelijk waar nergens op...

Maar ik snap de twijfel. Ik kon niet wachten op Modern Warfare 2, maar dat was ook een redelijke anti-climax om na 5,5 uur de credits al over het scherm te zien rollen |:(
Voordeel van jou kant is wel dat je twijfelt en het dus vooral mee kan vallen :+

Heb de game nu alleen even geïnstalleerd en nog niet gespeeld. Doe ik straks na het werk wel, heb toch morgen vrij dus kunnen we even doorhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand succes met het oplossen van de schilderij puzzels mbt '' de waarheid '' balk ?
Ik krijg er twee niet voor elkaar :$
Denk dat dit voor een deel ligt aan de brakke vertaling want ik begrijp dus echt geen hol van de hints. :+

Verder echt een ubergame , veel leuker dan deel 1 _/-\o_
Als je eenmaal begint met spelen is het moeilijk om te stoppen merk ik zelf . 8)
Ik heb CODMW2 niet meer aangeraakt sinds ik maandag begonnen ben met AC2. :9

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Net even bij de Interoys naar binnen gelopen, staat daar de White Edition als tijdelijke actie voor dezelfde prijs als de normale :D, meteen maar even meegenomen, had hem toch nog niet besteld...

[ Voor 19% gewijzigd door EcoR op 18-11-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:14:
Heeft iemand succes met het oplossen van de schilderij puzzels mbt ''de waarheid'' balk ?
Ik krijg er twee niet voor elkaar :$
Doe vragen over puzzels even in de spoiler tags voor de overige nog niet spelende mede-tweaker.

spoiler: Puzzels
De hoeveelste puzzel is dat? Heb er nu een aantal gehad maar weet niet meer welke dat was. Misschien kan jij me helpen met de puzzel over "MAAIDEN"? Dat je 5 van de 10 schilderijen moest selecteren. Ik weet niet of ze in de zelfde volgorde voorbij komen al die pzzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:16:
Weet iemand toevallig of je die extra content met de white edition via live moet downloaden?

Heb helaas mijn console omgebouwd heb nu net de white edition gekregen, maar goed geband dus geen live.
De extra content moet je activeren via de servers van Ubisoft, dus zonder live gaat het niet lukken. Bij mij trouwens momenteel ook niet, servers liggen plat ofzo, ik krijg steeds de melding dat de servers niet zijn gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:21:
[...]

Doe vragen over puzzels even in de spoiler tags voor de overige nog niet spelende mede-tweaker.

spoiler: Puzzels
De hoeveelste puzzel is dat? Heb er nu een aantal gehad maar weet niet meer welke dat was. Misschien kan jij me helpen met de puzzel over "MAAIDEN"? Dat je 5 van de 10 schilderijen moest selecteren. Ik weet niet of ze in de zelfde volgorde voorbij komen al die pzzels.
Lol , heb zojuist een guide gevonden voor alle ´´ waarheid´´ puzzels, altijd handig.

http://mycheats.1up.com/view/section/3170852/27934/assassin_s_creed_2/xbox_360

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bol heeft mijn Black Edition nog niet verstuurd... Ach ja, als 'ie d'r van het weekend is ben ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Willybubba schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:07:
Bol heeft mijn Black Edition nog niet verstuurd... Ach ja, als 'ie d'r van het weekend is ben ik blij :)
Ik heb hem net binnen van Van Leest *O*
Wordt nu naar mijn HDD geinstalleerd :9

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
White Edition is hier binnen :)

Ook van de FRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik in geen 1 review lees en weinig mensen weten het, dat deze games vol zitten met geheime boodschappen. En dan doel ik op de 'complot' theorieën 21-12-2012, nwo, illuminati, rfid-chip etc etc.
Kijk hier maar eens na anders:
http://www.youtube.com/watch?v=GoLUklf1NLc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor diegenen die de XBOX360 of PS3 versie spelen van Assassin Creed II, ik vind Desmond Miles en Lucy er een tikkeltje vreemd uitzien (grotere ogen.. gezicht is anders..) , wie van jullie had dit ook?

Ik kan me niet voorstellen dat het ermee te maken heeft dat ik het eerste deel op de PC heb gespeeld en nu deel 2 op de PS3 speel. Maar ik vraag het toch voor de zekerheid, wie van jullie viel dat ook op?

@ FirebladeX, voor mij viel het heel erg op, maar dat is meer omdat ik er misschien wel meer op let ;)

ff plaatjes aan het opzoeken..
Lucy verschillen: http://img442.imageshack.us/img442/4492/lucyv.png
Desmond: http://img257.imageshack....93/desmondverschillen.png

Lucy is er duidelijk niet op vooruit gegaan, en Desmond heeft een platter gezicht of breder voorhoofd gekregen :D

Maar voor de rest, super game hoor jongens. Geniet met volle teugen!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Ik heb ff gespeeld en moet zeggen dat het wel ff wennen is met de controlls. Je moet RT (R2) inhouden met A/X om te free runnen, maar dan weigert hij om fatsoenlijk te klimmen of springt juist achteruit ( als ik ergens op wil klimmen ).

Gewoon ff wennen neem ik aan, aangezien deel 1 op de PC heb gespeeld.

Ik vind die gezichten toch niet erg gedetailleerd uit zien, dus moah : / althans het doet me weinig

[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 18-11-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Willybubba schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:07:
Idem hier... Maargoed ik kan nog wel even wachten tot vrijdag of zaterdag, doordeweeks druk.

Met Modern Warfare 2 waren ze vorige week wel precies op tijd, ik had hem op de releasedatum thuisliggen.

EDIT: vorige keer verstuurden ze pas een mailtje om 9:00 's avonds ofzo, dus ik heb nog hoop dat hij alsnog vandaag verzonden wordt! :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 18-11-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Zo een aantal verkocht vandaag, maar wat is het begin TERGEND.
Van-alles doen lopen, praten, bla bla voordat ik kan beginnen.

Ik weet dat het te maken heeft met het verhaal, maar kom op, dit is wel erg rekkend.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
W1ckeD schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:55:
Zo een aantal verkocht vandaag, maar wat is het begin TERGEND.
Van-alles doen lopen, praten, bla bla voordat ik kan beginnen.

Ik weet dat het te maken heeft met het verhaal, maar kom op, dit is wel erg rekkend.
Hmm, ik ervaar totaal het tegenovergestelde! Ik vind 't begin echt heel leuk gedaan! Vol met informatie, niet heel veel actie inderdaad, maar dat gaat zeker weten komen :)

Net al gauw 2 uurtjes achter elkaar gespeeld, ben benieuwd hoe het verhaal verder verloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Supervet spel, ik ga weer spelen :W

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Daarnet eindelijk even tijd gehad om te spelen. Ik wou dat al veel eerder doen maar ik zit in een tentame week. :P Ik heb nu een beetje de introductie van het spel gespeeld. Het ziet er allemaal mooi uit en de futuristische stijl icm de oude stad is erg vet. Ik zal morgen wel echt aan het spel beginnen want nu moet ik weer leren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Jorn1986 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:23:

EDIT: vorige keer verstuurden ze pas een mailtje om 9:00 's avonds ofzo, dus ik heb nog hoop dat hij alsnog vandaag verzonden wordt! :9~
9 uur geweest en nog geen mail.
Op zich geen ramp. Volgende week vrij (vakantie dagen opmaken).
Heb alleen het gedult van een ADHD kind op sinterklaas avond soms (En nee heb geen ADHD ;) )

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wel lijp dat je ook geld op de grond kan gooien en al dat volk dat gaat oppakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vandaag mijn PS3 Assassins Creed II White Edition preorder van FRS ontvangen. Hij zat gewoon in 'dunne' bubbel enveloppe. Er zitten redelijk wat 'vouwen' en de hoeken zijn ingedeukt van de doos, verder wel gesealed. Was dit bij jullie ook het geval?

Ik baal hier wel een beetje van dit is me tweede bestelling bij FRS. U2:AT ook Limited Edition besteld ook een kras op de 'sleeve' die om de steelbook zat. Gezien ik me games verzamel is het echt zonde.

Ruilen zal er wel niet inzitten, alle White Editions voor de PS3 en XBOX360 zijn verkocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 18-11-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Nou jongens net ff gespeeld! Maar wat een spel zeg echt mijn ding! Vond assassin's Creed 1 ook al helemaal top, soms wat eentonig maar wel heel gaaf.. Maar moet wel zeggen dat het op mijn ps3 er erg goed uit ziet, ben toch erg blij dat ik de game heb gehaald. Moest weer even wennen aan de controls maar na een uurtje gaat het helemaal top! Nou ga snel verder! :9

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 2 is echt een stuk uitgebreider dan deel 1 zeg , ik heb er nu zo'n 20 game uren opzitten ( over 3 dagen gespreid :9 ) en heb net level 6 vrijgespeeld van de 14 LoL :9~
Daarbij heb ik wel alle sidequests in de eerste stad voltooid en alle torens beklommen van de 2 steden.
Mag nu naar Venetie maar ga eerst nog alle sidequests in Toscane doen 8)

Kleine tip : Bouw zo snel mogelijk het dorpje bij de villa weer netjes op dan stroomt het geld binnen en kun je sneller de sterkere armor en wapens kopen. :Y)

Voor mij absoluut Game of the Year ! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Jumpman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:45:
Vandaag mijn PS3 Assassins Creed II White Edition preorder van FRS ontvangen. Hij zat gewoon in 'dunne' bubbel enveloppe. Er zitten redelijk wat 'vouwen' en de hoeken zijn ingedeukt van de doos, verder wel gesealed. Was dit bij jullie ook het geval?
Jah zelfde verhaal hier :( Vind het wel jammer aangezien ik de doos wel erg mooi vind (x360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb ook de White Edition van de FRS, maar bij mij ziet de doos er helemaal goed uit.

Zal wel aan de postbode gelegen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:13:
[...]

Jah zelfde verhaal hier :( Vind het wel jammer aangezien ik de doos wel erg mooi vind (x360).
Mijn PS3 White Edition zat stevig verpakt in nog een doos, doos ziet er uit zoals het hoort niets aan op te merken. Besteld bij 12game.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
offtopic:
Jah ik werk zelf bij TNT ( post sorteren ) en weet dat soms dingen fout kunnen gaan. En zeker als het pakketje (in dit geval AC2 WE) zo gevoelig is tegen schade ( heel dun ). Het valt wel mee, maar is toch wel goed zichtbaar beschadigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

L1nt schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:01:
[...]

9 uur geweest en nog geen mail.
Op zich geen ramp. Volgende week vrij (vakantie dagen opmaken).
Heb alleen het gedult van een ADHD kind op sinterklaas avond soms (En nee heb geen ADHD ;) )
Geen mail, maar volgens de site van Bol wel verzonden :D

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik had zo mijn twijfels over AC2, het leek mij vooral een hype met veel mooie filmpjes. Zeker na deel 1 wat niet erg spannend was. Maar begin nu toch te twijfelen, de scores die op metacritic.com staan (na 31 reviews) liegen er niet om; gemiddeld een 9,1. Dat is erg hoog. Alleen heb ik eigenlijk al genoeg games gekocht de afgelopen tijd (OFP2, Dirt2, Uncharted 2, MW2), maar misschien is dit wel weer leuk voor in de kerstvakantie.. grmbl.. blijf geld uitgeven met al die vette games :)
Dit topic maar even in de gaten houden dan...

• Jumpman
Hebben julle AC2 met de nieuwe PS3 cover layout of de oude ontvangen?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jumpman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:09:
Hebben julle AC2 met de nieuwe PS3 cover layout of de oude ontvangen?
Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4LFy4zh9H5HqJlr71f6n0QuI/full.jpg

:)

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Zo, deze avond 5 uur spelen achter de rug. Een beetje langer dan verwacht en dat zegt een hoop. De game is veel uitgebreider dan deel 1. Het verhaal duwt je echt snel door de missies heen en ondertussen ligt er nog heel veel te wachten wat ik nog kan doen. Side missions, collectibles, upgrades... Ik denk dat het einde voorlopig nog niet in zicht is.

AC2 biedt echt heel veel gameplezier. Als je ook maar wat plezier aan 1 beleefd hebt zal deel 2 nog veel meer goed brengen.

• Jumpman
Wat staat er in de rode vakje voor zwarte text?

Edit: Het rode balkje met zwarte text op de covers van de speciale edities geeft weer dat de game niet appart verkocht mag worden, maar alleen in een bundel. Ook hebben deze versies geen streepjescode op de game.

[ Voor 221% gewijzigd door Jumpman op 19-11-2009 09:51 ]

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Iemand enig idee wat Bart Smit met 'Content Edition' bedoeld? De 'Black Edition' ken ik, de 'White Edition' ook, maar ik heb nog nooit gehoord van een 'Content Edition' :?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Dat beeldje is best wel cool :) (heb ook White Edition).

Ga 'm denk nog even laten liggen, moet eerst Uncharted 2 nog uitspelen :o.
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste