Press 'E' voor black light vison als voor de codex muur staat
Anoniem: 400168
Hee,,
ik heb nou alle drie de delen uitgespeeld!
Super spellen,,:d
Moet trouwes wel erbij zeggen dat Ezie een charmeurtje is haha
maar wanneer komt er een volgend deel en komt die wel?
Xx
Xx
AC3 komt begin 2012 uitAnoniem: 400168 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:03:
Hee,,
Xx
Jep, daar was ik ook al achter.Anoniem: 358430 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:02:
Press 'E' voor black light vison als voor de codex muur staat
Vind het maar lastig, ik heb een bepaald patroon nu waarvan ik vind dat het wel klopt, maar blijkbaar denkt het spel daar anders over

EDIT
Ben al in Rome, wat is dit toch een gruwelijk spel zeg
[ Voor 9% gewijzigd door partyondude op 18-03-2011 00:28 ]
Helaas is Rome het laatste stuk.
Uitgespeeld. Ik denk dat ik maar direct Brotherhood ga kopen. Heeft dat ook weer zo'n uitgebreide en prachtige SP ervaring?
Beter imo
+ Je ondekt heel Rome ipv dat kleine gedeelte. Daarnaast is het opleiden van je eigen Death Squad gewoon tof
Net begonnen, ziet er weer gruwelijk uit! Fantastische serie, dat Assassins Creed
De links van de Webcam unlockables kloppen niet. het filmpje is verwijderd...
AC2 gekocht via een tweaker hier voor weinig.
Moet zeggen, toch wel een aardig spel als je zo door die oude steden rondloopt
Moet zeggen, toch wel een aardig spel als je zo door die oude steden rondloopt
Heb je daar een bron van? Las op het ubi forum dat Ubisoft in mei al met nieuws komt over AC3.
Hey mensen,
Ik heb zojuist assasin creed 2 uitgespeeld, na ongeveer een jaar. Ben niet zo fanatieke gamer.
Hierdoor heb ik het verhaal ook niet helemaal goed meekregen.
Ik begreep maar weinig van wat er nou werd bedoeld daar op het eind in die tomb van Borgia.
En ik begrijp nog minder van De waarheid.
Iemand hier die me kan uitleggen hoe het nu in elkaar steekt?
Thx!
Ik heb zojuist assasin creed 2 uitgespeeld, na ongeveer een jaar. Ben niet zo fanatieke gamer.
Hierdoor heb ik het verhaal ook niet helemaal goed meekregen.
Ik begreep maar weinig van wat er nou werd bedoeld daar op het eind in die tomb van Borgia.
En ik begrijp nog minder van De waarheid.
Iemand hier die me kan uitleggen hoe het nu in elkaar steekt?
Thx!
Zo net deel 2 uitgespeeld, 100% synchronisation 
Moet alleen nog 40 veren
Maarja geen idee welke dat zijn en om nu met een map alle plaatsen langs te gaan ....
Moet alleen nog 40 veren
Maarja geen idee welke dat zijn en om nu met een map alle plaatsen langs te gaan ....

Ik verveelde me een tijd geleden genoeg om dat ook echt te doen aan de hand van een map en filmpjes[b][message=35919561,noline]Moet alleen nog 40 veren
Je kan hoe dan ook in je DNA overzicht zien wáár je nog veren mist. Dat maakt het iets makkelijker. Verder is het toch echt de plekken dan langsgaan, lol.Gremen schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:31:
Zo net deel 2 uitgespeeld, 100% synchronisation
Moet alleen nog 40 veren
Ik heb het uiteindelijk wel gedaan om alles te unlocken

Anoniem: 91987
Het gaafste aan dit deel t.o.v. de 3e vond ik dat je zoveel keuze had om naar verschillende steden te gaan en daar je ding te doen. De omgevingen waren echt prachtig en heeft me ook weer gemotiveerd om dit jaar weer naar Italië te gaan
Ik heb vandaag via Steam de Macversie aangeschaft. Het probleem is dat ik nu in een memory zit die onmogelijk te halen is, omdat ik op het moment van de autosave al te veel vertraging opgelopen heb. Veel artikelen zeggen dat de PS3- en Xbox-varianten in het menu een "Abort memory"-optie hebben, maar deze kan ik niet vinden. Kan iemand me de precieze locatie van deze optie vertellen?
Je kunt elke missie gewoon stoppen, even terug naar het menu via start. Zo werkt het tenminste op de xbox, je kunt dan later weer de missie weer opnieuw starten en vanaf het begin doen. Ik heb het vaak genoeg gedaan als ik 100% wil halen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat is het hem. Via DNA kan ik wel alle memories zien, maar ik kan ze niet selecteren. De knop daarvoor is disabled.
Er zit een verschil tussen "doodgaan/niet halen" en het restarten van een memory.
Als je doodgaat kom je bij je autosavepoint (wat bij jou dus te weinig tijd geeft).
Wat jij nodig hebt is het aborten van een missie. Dit gaat idd via je DNA menu. MAAR wat jij nu doet is een memory selecteren/starten. Alleen dat gaat niet omdat je nu nog in een memory zit.
Wat je moet doen is deze memory aborten via je DNA menu, dan kan je weer verder.
Als je doodgaat kom je bij je autosavepoint (wat bij jou dus te weinig tijd geeft).
Wat jij nodig hebt is het aborten van een missie. Dit gaat idd via je DNA menu. MAAR wat jij nu doet is een memory selecteren/starten. Alleen dat gaat niet omdat je nu nog in een memory zit.
Wat je moet doen is deze memory aborten via je DNA menu, dan kan je weer verder.
Het bleek dat het om een memory ging die überhaupt niet aborted kón worden. Na wat oefening was de memory echter wel te halen, dus het probleem is opgelost
Ik ben nu ook een tijdje bezig met deeltje 2.
Zag er een beetje tegenop omdat deel 1 zo eentonig was...
Maar tot nu toe bevalt het me uitstekend!
Ik ben zo'n 24 uur onderweg, en heb net het San Marco district in Venetië unlocked (heel mooi uitzicht vanaf die hoge toren trouwens!).
Zit nu op 56% synchronisation, net sequentie 7 afgreond.
Ieder stadseel probeer ik zo'n beetje alles mee ta pekken wat er te doen valt (behalve de veren).
Als het zo doorgaat ben ik nog wel een uurtje of 20 bezig
Zag er een beetje tegenop omdat deel 1 zo eentonig was...
Maar tot nu toe bevalt het me uitstekend!
Ik ben zo'n 24 uur onderweg, en heb net het San Marco district in Venetië unlocked (heel mooi uitzicht vanaf die hoge toren trouwens!).
Zit nu op 56% synchronisation, net sequentie 7 afgreond.
Ieder stadseel probeer ik zo'n beetje alles mee ta pekken wat er te doen valt (behalve de veren).
Als het zo doorgaat ben ik nog wel een uurtje of 20 bezig
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik loop nog een beetje achter, maar ben net klaar met AC2. Moet nog 1 trophy en dat is 'No-Hitter'.
No-hitter (Bronze Trophy)
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
Nu heb ik al een aantal keer 10 mensen in 1x dood gemaakt (zonder zelf geraakt te worden) door rookbommen op de grond te gooien en ze te assassinaten met hidden blade, maar om de een of andere manier krijg ik de trophy maar niet. Iemand tips?
Nu heb ik al een aantal keer 10 mensen in 1x dood gemaakt (zonder zelf geraakt te worden) door rookbommen op de grond te gooien en ze te assassinaten met hidden blade, maar om de een of andere manier krijg ik de trophy maar niet. Iemand tips?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Waarschijnlijk moet je ze gewoon zonder truukjes neermatten.
Ik heb 'm volgens mij met geluk gehaald ergens in de buurt van sequentie 3...
Daar moest ik een man gaan helpen die bij zijn paleis aangevallen werd door veel wachters.
Na een paar soldaten neergestoken te hebben popte de trophy plots op
Leuk spel, veel beter als 1, en heel tijdrovend!
58% en ongeveer 25uur onderweg nu
Daar moest ik een man gaan helpen die bij zijn paleis aangevallen werd door veel wachters.
Na een paar soldaten neergestoken te hebben popte de trophy plots op
Leuk spel, veel beter als 1, en heel tijdrovend!
58% en ongeveer 25uur onderweg nu
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, probeer eens niet over de lijken heen te lopen. Is bij mij iig wel een issue geweest. Als ik een lijk aanraakte ging mn no-hit counter terug naar 0Chaos-Zero schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:02:
Ik loop nog een beetje achter, maar ben net klaar met AC2. Moet nog 1 trophy en dat is 'No-Hitter'.
Vraagje ; m'n dochters spelen nu fanatiek Assassin's Creed (Director's Cut, €6 bij de Intertoys) en ik krijg al vragen voor AC2 ... nu lees ik over die DRM-beveiliging in 2 (dl.1 heeft overigens helemaal geen beveiliging, zelfs geen registratie code ?) ; wordt dat nog steeds gebruikt tijdens spelen of wordt nu alleen bij starten v/d game gechecked ??
Always-on-DRM bij AC2: Je moet in verbinding blijven met het internet om probleemloos gebruik te maken van het spel.Goner schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:13:
Vraagje ; m'n dochters spelen nu fanatiek Assassin's Creed (Director's Cut, €6 bij de Intertoys) en ik krijg al vragen voor AC2 ... nu lees ik over die DRM-beveiliging in 2 (dl.1 heeft overigens helemaal geen beveiliging, zelfs geen registratie code ?) ; wordt dat nog steeds gebruikt tijdens spelen of wordt nu alleen bij starten v/d game gechecked ??
Of dat nu nog steeds wordt gebruikt bij AC2, weet ik niet.
Even op de wiki gekeken en het lijkt inderdaad of ze met always-on DRM gestopt zijn :
The DRM was modified in December 2010 as the game no longer requires a constant Internet connection while playing. Instead, the player has to be connected to the Internet every time the game is launched.
Wikipedia: Assassin's Creed II
(heb 'm net gelijk maar gekocht, €7,50 koopje. incl. DLC die later uit is gekomen)
The DRM was modified in December 2010 as the game no longer requires a constant Internet connection while playing. Instead, the player has to be connected to the Internet every time the game is launched.
(heb 'm net gelijk maar gekocht, €7,50 koopje. incl. DLC die later uit is gekomen)
Cool. Wens de dames alvast veel plezier.Goner schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:52:
Even op de wiki gekeken en het lijkt inderdaad of ze met always-on DRM gestopt zijn :
Hou er rekening mee dat de dames ook graag dan Brotherhood en Revelations willen spelen.
Brotherhood is inmiddels klein jaartje oud en Revelations komt (gelukkig) morgen uit
Brotherhood is inmiddels klein jaartje oud en Revelations komt (gelukkig) morgen uit
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Fijn ... kan ik alvast gaan sparen
AC 1, 2 en Brotherhood kunnen hun PC's wel aan, maar voor Revelations zal wel een video-upgrade nodig zijn)
(Kans is groot dat ik zelf ook ga spelen, heb mee zitten kijken en ziet er goed uit. Ben zelf meer van STALKER, Metro 2033, Battlefield, maar ik geloof dat ik me met AC best kan vermaken)
AC 1, 2 en Brotherhood kunnen hun PC's wel aan, maar voor Revelations zal wel een video-upgrade nodig zijn)
(Kans is groot dat ik zelf ook ga spelen, heb mee zitten kijken en ziet er goed uit. Ben zelf meer van STALKER, Metro 2033, Battlefield, maar ik geloof dat ik me met AC best kan vermaken)
Assassin's Creed Revelations komt de 15e pas uit.L1nt schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:47:
Hou er rekening mee dat de dames ook graag dan Brotherhood en Revelations willen spelen.
Ja. Amerika ongeveer eind november. Europa in december. Denk dat Amerika 'm ook gewoon in december krijgt.Anoniem: 111246 schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:32:
Voor de pc toch nog later...?
Klopt...op een of andere manier dacht ik dat het morgen al de 15e wasSplinter Cell schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:31:
[...]
Assassin's Creed Revelations komt de 15e pas uit.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Ik heb in dit een sound bug waardoor een stem niet goed synchroon loopt met de animatie en dat stemmen als een soort helicopter geluid door gaan terwijl ze allang klaar zijn met praten heeft iemand hier ook last van?
en is er ook een fix hier voor?
en is er ook een fix hier voor?
Paar dagen geleden deel 1 uitgespeeld en net begonnen aan deel 2 maar besturing is wel weer anders zeg
en dat is echt irritant! Heb je de besturing van deel 1 helemaal door.. moet je besturing van deel 2 weer je eigen maken.. pfff... erg irritant!
Epic kick! Al moet ik eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik de laatste tijd ook met een schuin ook naar deel 2, 2b en 2c kijk en me afvraag of die wellicht op korte termijn in een mooie box set uitgebracht zouden worden (voor de PS3)...
[ Voor 91% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-07-2012 16:20 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Bump!
Assasins Creed 2 een paar maanden geleden de Platinum Trophy gehaald
One-hitter Trophy wel een aantal keer moeten proberen maar door: aantal guards aanvallen, zorgen dat ze achter je aanlopen, hierna zorgen dat je er min. 10 achter je aan hebt zitten. Rookbommetje gooien en 1 voor 1 met je assasinsblade aanpakken werkte voor mij ideaal! Staan erg veel filmpjes op youtube van.
Assasins Creed 2 een paar maanden geleden de Platinum Trophy gehaald
Ik kom niet zo heel erg in het spel van deel 2, misschien komt het ook wel door omdat ik de besturing zo irritant vind werken! Ik was zo gewend uit deel 1 en deel 2 is zo anders qua besturing
Anoniem: 111246
Deze game is van 14-17 april 2020 gratis te downloaden via UPlay:
https://register.ubisoft.com/assassins-creed-2/nl-NL
https://register.ubisoft.com/assassins-creed-2/nl-NL
Play Your Part, Play At Home
Kruip in de huid van de beroemde Ezio Auditore da Firenze. Leer de werkwijzen van de Assassins kennen en neem wraak voor je verraden familie.
Krijg Assassin's Creed II gratis op Uplay die je op elk moment kunt spelen! Je kunt de game van 14 april om 15:00 tot 17 april om 15:00 (lokale tijd) claimen.
Inmiddels al weer een wat ouder topic, maar in mijn ~2-jaarlijkse reis door alle spellen ben ik weer bij AC2 aangekomen. Nu heb ik afgelopen jaar de upgrade naar een ultrawide (3440x1440) gedaan, en AC2 is het daar niet mee eens.
Op het internet vind ik wel hints naar dat het mogelijk is, maar weet iemand toevallig of er gewoon een kant en klare fix voor bestaat?
INI aanpassen naar die resolutie zorgt voor een zwart scherm, net als de default config. Als ik de INI op 1080p zet kan ik in-game wel een hogere resolutie kiezen, maar met 2560x1440 natuurlijk zwarte randen aan de zijkant. Zou toch heel mooi zijn als ik gewoon het volledige scherm kon gebruiken.
Op het internet vind ik wel hints naar dat het mogelijk is, maar weet iemand toevallig of er gewoon een kant en klare fix voor bestaat?
INI aanpassen naar die resolutie zorgt voor een zwart scherm, net als de default config. Als ik de INI op 1080p zet kan ik in-game wel een hogere resolutie kiezen, maar met 2560x1440 natuurlijk zwarte randen aan de zijkant. Zou toch heel mooi zijn als ik gewoon het volledige scherm kon gebruiken.