Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat een top spel. Ook omdat ik zelf Italie een erg mooi land vind. Ga er elk jaar heen op vakantie, maar dat terzijde. :D Grafisch zeer goed op de xbox360

Zit er over te denken om AC 1 te gaan kopen. Wat zijn de verschillen qua gameplay tussen AC1 en AC 2 ? Vaak is het zo dat het tweede deel heel wat verbeteringen heeft tov het eerste deel. Ga ik teleurgesteld worden of is het de moeite waard. En hoe zit het met de achievements in deel 1 ? Is dat een beetje te doen ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowido
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
MRELynx schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:59:
Wat een top spel. Ook omdat ik zelf Italie een erg mooi land vind. Ga er elk jaar heen op vakantie, maar dat terzijde. :D Grafisch zeer goed op de xbox360

Zit er over te denken om AC 1 te gaan kopen. Wat zijn de verschillen qua gameplay tussen AC1 en AC 2 ? Vaak is het zo dat het tweede deel heel wat verbeteringen heeft tov het eerste deel. Ga ik teleurgesteld worden of is het de moeite waard. En hoe zit het met de achievements in deel 1 ? Is dat een beetje te doen ?
AC 1 heeft veel meer verzamel achievements. Ook zijn er een aantal achievements die je makkelijk kan missen als je even niet oplet. Ik zou dus even op internet een guide opzoeken met de misbare achievements, zodat je niet het hele spel opnieuw hoeft te spelen als je 1000/1000 wil halen. Ook is het spel veel repetitiever dan AC 2. Je doet eigenlijk negen keer hetzelfde: investigate, knowledge, assassination. Het is trouwens heel flauw als je eerst het tweede deel hebt gespeeld en je wil door de haven zwemmen: in dit spel geldt: WATER = DOOD.

Brotherhood ziet er overigens heel mooi uit: ben vorige maand op werkweek naar Rome geweest: kijk ernaar uit om te zien hoe de stad er in het spel uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is hier aardig stil rondom AC Brotherhood? Begreep dat ie deze week uitkomt.

Ik vermaak mezelf nog met Black Ops maar heb in december een weekje vrij. Dan ga ik em wel halen, ter afwisseling van GT5 natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Tom schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:40:
Het is hier aardig stil rondom AC Brotherhood? Begreep dat ie deze week uitkomt.
Voor Xbox 360 en PS3 wel. Voor PC wordt nog even wachten tot februari.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Volgens mij is het handiger dat voor het nieuwe deel van AC een nieuw topic wordt gemaakt. Anders wordt het, denk ik, snel verwarrend over welk deel het nu gaat.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:06
Zie net in mijn mail dat mijn AC3 gister verzonden is vanuit Engeland. Nu maar hopen dat hij niet veel later komt doordat de TNT tegenwerkt :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Is AC3 al uit :o :o :o

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

AC3 komt voorlopig nog niet.....eerst AC: Brotherhood....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat dacht ik. Maar dan is Ophidian flink in het ootje genomen :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Trouwens die Lucy Stillman's uiterlijk is 100% gebaseerd op een echt persoon en die is: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
L1nt schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:38:
AC3 komt voorlopig nog niet.....eerst AC: Brotherhood....
Voor mij hetzelfde ;) Voor andere misschien niet... Maargoed. Brotherhood is verzonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Ophidian op 17-11-2010 12:28 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Toch weer jammer dat Ubi WEER de PC community maanden laat wachten ... Het is dat de games die van Ubi komen over het algemeen erg goed zijn anders had ik nooit meer iets van ze gekocht zoals ze de PC community behandelen.

Maargoed, dit wist ik voorhand al ... ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ophidian schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:28:
[...]

Voor mij hetzelfde ;) Voor andere misschien niet... Maargoed. Brotherhood is verzonden.
Voor niemand is dat hetzelfde aangezien AC3 nog gaat uitkomen. Of sla jij die dan over omdat je hem al hebt?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Ik heb AC: Brotherhood en ik start spel op en meteen update. Wow. :P

1 dag voor release al een updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Bart ® schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:47:
[...]

Voor niemand is dat hetzelfde aangezien AC3 nog gaat uitkomen. Of sla jij die dan over omdat je hem al hebt?
Zoals ik al zei. Voor sommige is dat niet hetzelfde. Het spijt me dat ik het niet waard vind om er een discussie over te houden. Ik dacht dat Brotherhood nummer 3 was, dat is het dus niet. Ik werd daarop gewezen en daarmee is het klaar.

Dus: Brotherhood is verzonden. Nummer 3 gaat vast en zeker nog uitkomen en of ik die wil hebben, dat zie ik dan wel weer...

[ Voor 6% gewijzigd door Ophidian op 17-11-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

In het begin was er sprake van een stukje nieuwe singleplayer en multiplayer-mode. Een soort AC 2,5. Als ik de reviews zo lees is het wel meer dan dat en ook echt een volwaardige game. Gemiddeld krijgt Brotherhood nu een 9,1 op metacritic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Albinoraptor schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:59:
Ik heb AC: Brotherhood en ik start spel op en meteen update. Wow. :P

1 dag voor release al een updated.
is vaker zo.
Betekend iig dat de ontwikkelaar niet op hun luie krent gaan zitten de dag nadat de software gold is gegaan.
Iig beter dan een F1 2010 waar het weken duurde voor er een patch kwam en zover ik lees is het spel nog steeds niet af.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Europese release is toch ook pas de 19e? En US is de 18e?

Mijn kopie is in ieder geval verzonden :) Nu maar hopen dat er iemand thuis is als het aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

We moeten zeker weer 5 maanden wachten voor hij op PC uit is ? :(

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Kain_niaK schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:14:
Het is zeker het wachten waard >:)

Gisteren 4 uurtjes gespeeld. Ik kan me helemaal vinden in de review hier op t.net.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
Kain_niaK schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:14:
Bedankt de piracy-scene daar maar voor. ;)

Happy gaming on the PS3.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Tom schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:37:
In het begin was er sprake van een stukje nieuwe singleplayer en multiplayer-mode. Een soort AC 2,5. Als ik de reviews zo lees is het wel meer dan dat en ook echt een volwaardige game. Gemiddeld krijgt Brotherhood nu een 9,1 op metacritic :)
Zeker wel een volwaardige game, heb het gisterenavond zitten spelen en ze hebben imo goed hun best gedaan om er nieuwe elementen in te stoppen en rome is echt heel mooi geworden, vechtsysteem is ook goed aangepast, het verhaal gaat wel verder waar het opgehouden is maar het is zeker niet meer van hetzelfde

Had de auditore collector besteld, kwam ik in de winkel en heb ik toch maar de codex edition meegenomen, wel een mooi pakket, mooi opbergdoosje voor de rest van assasins creed :)

Verwijderd

Ophidian schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:04:
[...]

Zoals ik al zei. Voor sommige is dat niet hetzelfde. Het spijt me dat ik het niet waard vind om er een discussie over te houden. Ik dacht dat Brotherhood nummer 3 was, dat is het dus niet. Ik werd daarop gewezen en daarmee is het klaar.

Dus: Brotherhood is verzonden. Nummer 3 gaat vast en zeker nog uitkomen en of ik die wil hebben, dat zie ik dan wel weer...
Trek het je niet aan Ophidian! Of je dit nu deel 2.5 noemt of deel 3, ik vind dat maar relatief en bijkomstig hoor. Dat is net zoals bij Fallout New Vegas, wat eigenlijk Fallout 3.5 is i.p.v. Fallout 4. Bij Resident Evil was dit ook zo... What's in a name eh?!

Ik speelde nog geen enkel deel van AC. Ik zou AC 1 willen overslaan en bij AC 2 beginnen. Mis ik dan heel wat? Of heeft AC 2 niet zo heel veel met AC 1 qua verhaal en setting te maken?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:36:
[...]

Trek het je niet aan Ophidian! Of je dit nu deel 2.5 noemt of deel 3, ik vind dat maar relatief en bijkomstig hoor. Dat is net zoals bij Fallout New Vegas, wat eigenlijk Fallout 3.5 is i.p.v. Fallout 4. Bij Resident Evil was dit ook zo... What's in a name eh?!

Ik speelde nog geen enkel deel van AC. Ik zou AC 1 willen overslaan en bij AC 2 beginnen. Mis ik dan heel wat? Of heeft AC 2 niet zo heel veel met AC 1 qua verhaal en setting te maken?
Ik zou het persoonlijk wel de moeite waard vinden om bij AC1 te beginnen :) Het is een goed spel met een goede sfeer. Hou je dan gewoon bezig met de hoofd missies, alle bijzaken als veren verzamelen enz. is in AC1 wat minder uitgewerkt.

Daarna door met AC2, en wie weet AC:B :D AC:B komt er hier ook zeker in! Ik vind het verhaal echt heel tof.

Verwijderd

Thomaszki schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:41:
[...]

Ik zou het persoonlijk wel de moeite waard vinden om bij AC1 te beginnen :) Het is een goed spel met een goede sfeer. Hou je dan gewoon bezig met de hoofd missies, alle bijzaken als veren verzamelen enz. is in AC1 wat minder uitgewerkt.

Daarna door met AC2, en wie weet AC:B :D AC:B komt er hier ook zeker in! Ik vind het verhaal echt heel tof.
Bedankt voor je mening hierover!

De reden waarom ik voornamelijk met AC 2 zou beginnen is omdat:

1. AC 2 en AC Brotherhood meer verhaalgerelateerd zijn aan elkaar.
2. Ik AC 2 en AC Brotherhood al in mijn bezit heb (nog geen van beide gespeeld).
3. Ik nog een hele stapel games heb die ik moet spelen en waarschijnlijk meer dan een jaar verder ben tegen dat ik al deze games uit kan hebben (misschien zelfs 2 jaar).

Ik heb op een bepaald moment niet zo veel meer gespeeld maar het tempo waarop (goede) games uitkomen heeft nog nooit zo hoog gelegen als nu in de gamingindustrie.

Games die ik nog moet uitspelen maar al heb:

Voor Wii:
- Mario Galaxy 2
- Metroid Prime Corruption (1 & 2 speelde ik al uit)
- Goldeneye 007

Voor Xbox360:
- Call Of Duty: Modern Warfare 2
- Batman: Arkham Asylum
- Two Worlds 2 (is ge-preordered)
- Fallout 3 (de sitequests en DLC's)
- Fallout New Vegas

Voor PS3:
- God Of War Trilogy
- Call Of Duty: World At War
- Call Of Duty: Black Ops
- AC 2
- AC Brotherhood
- Ratchet & Clank Future: A Crack In Time
- Dragon Age

Misschien ben ik er nog enkele vergeten want ik ben niet thuis nu. Vorig weekend speelde ik Bioshock 2 uit en Red Dead Redemption. Ik was blij dat ik die 2 kon afronden. Maar het lijkt op de duur meer een must om te gaan spelen en ik weet gewoon niet waar eerst te beginnen. Ik hou er ook niet van om van de ene game naar de andere over te springen. Ik werk liever game per game af ookal hou ik me hier niet geheel altijd aan.

• Ophidian
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:28:
[...]

Bedankt voor je mening hierover!

De reden waarom ik voornamelijk met AC 2 zou beginnen is omdat:

1. AC 2 en AC Brotherhood meer verhaalgerelateerd zijn aan elkaar.
2. Ik AC 2 en AC Brotherhood al in mijn bezit heb (nog geen van beide gespeeld).
3. Ik nog een hele stapel games heb die ik moet spelen en waarschijnlijk meer dan een jaar verder ben tegen dat ik al deze games uit kan hebben (misschien zelfs 2 jaar).

Ik heb op een bepaald moment niet zo veel meer gespeeld maar het tempo waarop (goede) games uitkomen heeft nog nooit zo hoog gelegen als nu in de gamingindustrie.

Games die ik nog moet uitspelen maar al heb:

Voor Wii:
- Mario Galaxy 2
- Metroid Prime Corruption (1 & 2 speelde ik al uit)
- Goldeneye 007

Voor Xbox360:
- Call Of Duty: Modern Warfare 2
- Batman: Arkham Asylum
- Two Worlds 2 (is ge-preordered)
- Fallout 3 (de sitequests en DLC's)
- Fallout New Vegas

Voor PS3:
- God Of War Trilogy
- Call Of Duty: World At War
- Call Of Duty: Black Ops
- AC 2
- AC Brotherhood
- Ratchet & Clank Future: A Crack In Time
- Dragon Age

Misschien ben ik er nog enkele vergeten want ik ben niet thuis nu. Vorig weekend speelde ik Bioshock 2 uit en Red Dead Redemption. Ik was blij dat ik die 2 kon afronden. Maar het lijkt op de duur meer een must om te gaan spelen en ik weet gewoon niet waar eerst te beginnen. Ik hou er ook niet van om van de ene game naar de andere over te springen. Ik werk liever game per game af ookal hou ik me hier niet geheel altijd aan.
Ik heb zowel AC, AC:II en binnenkort ook AC:B in bezit. AC had ik aan het begin een paar missies gedaan, maar het continue hetzelfde doen ging mij dermate vervelen dat ik daarmee gestopt bent. AC:II daarentegen was veel beter en heb ik in 1 ruk uitgespeeld. Wat betreft het verhaal zal je het misschien beter te snappen zijn als je AC gedaan hebt, maar echt nodig is het zeker niet.

AC heb ik overigens laatst pas uitgespeeld, ruim 10 maanden nadat ik AC:II volledig (DLC) uitgespeeld had. Heb wel bij AC niet alle bijzaken gedaan, want dat is soms echt heel irritant.

Als ik jouw lijstje met spellen zo zie, dan zou ik AC nog lekker even laten liggen ;)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
AC:II en AC:B sluiten naadloos aan. AC:B gaat namelijk daar verder waar AC:II is gestopt.
Het is daarom, naar mijn mening, wel aan te raden eerst AC:II te spelen voordat je begint met AC:B

Het is trouwens geen must!!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik had AC:B Limited Codex Edition besteld bij Dynabyte, krijg ik vandaag een mailtje: "...wegens Europese leveringsproblemen bij Ubisoft kunnen wij uw product niet opsturen."
Ik krijg mijn geld teruggestort en kan weer op zoek gaan bij een andere winkel. Even kijken wie het nog op voorraad heeft.

PSN-ID : Cenzer

• Thomaszki
  • Laatst online: 08:47
Herkenbaar probleem ;) Ja dan zou ik gewoon de volgorde AC2 > AC:B aanhouden.. desnoods lees je het verhaal van AC1 even na op het internet. Dan weet je een beetje waar je aan begint :)

Ik importeer zelf AC:B ook wanneer hij een beetje gezakt is in prijs... heb op dit moment ook nog té veel games liggen.

Verwijderd

Gopal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:11:
Ik had AC:B Limited Codex Edition besteld bij Dynabyte, krijg ik vandaag een mailtje: "...wegens Europese leveringsproblemen bij Ubisoft kunnen wij uw product niet opsturen."
Ik krijg mijn geld teruggestort en kan weer op zoek gaan bij een andere winkel. Even kijken wie het nog op voorraad heeft.
Ik weet niet waar jij woont maar hier in België (Antwerpen) in FNAC kon ik gisteren gewoon de codex versie van AC Brotherhood kopen. Er lagen nog 3 PS3 exemplaren en 4 Xbox360 exemplaren zonder pre-order...

Verwijderd

Thomaszki schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:15:
[...]

Herkenbaar probleem ;) Ja dan zou ik gewoon de volgorde AC2 > AC:B aanhouden.. desnoods lees je het verhaal van AC1 even na op het internet. Dan weet je een beetje waar je aan begint :)

Ik importeer zelf AC:B ook wanneer hij een beetje gezakt is in prijs... heb op dit moment ook nog té veel games liggen.
Ja zo denk ik het te doen wat AC betreft... God Of War ga ik wel helemaal spelen...

Maar met games als Metroid Trilogy, God Of War Trilogy en de Fallouts onder andere heb je echt het gevoel alsof je voor geen meter vordering maakt, of toch heel traag... Dat zijn echt massive games...
Momenteel ben ik Fallout 3 aan het spelen hoewel de main quest al lang klaar is. Maar main en side is bij een spel niet echt van toepassing vind ik omdat de sidequests net zo interessant zijn... en dan heb ik nog niet eens gesproken over de DLC's... Ik heb al meer dan 100 uur in dit spel inzitten... Kzou wss beter eerst een kortere game nemen nu maar weet niet waar te beginnen...

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:24:
[...]

Ik weet niet waar jij woont maar hier in België (Antwerpen) in FNAC kon ik gisteren gewoon de codex versie van AC Brotherhood kopen. Er lagen nog 3 PS3 exemplaren en 4 Xbox360 exemplaren zonder pre-order...
Hmm, ja ik zoek wel een PS3 versie, maar als ik op diverse sites kijk dan zie je toch snel dat er staat "uitverkocht" of "tijdelijk niet beschikbaar". Het is natuurlijk wel jammer, want ik wil graag de LCE hebben :P. Maar ja, ik ga na het werk wel even de stad in om te kijken of ik wat kan vinden, en dan hoop ik dat ik mijn auto kan volladen met een mooie Assassin's Creed kist.

PSN-ID : Cenzer

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jackal131 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:59:
AC:II en AC:B sluiten naadloos aan. AC:B gaat namelijk daar verder waar AC:II is gestopt.
Het is daarom, naar mijn mening, wel aan te raden eerst AC:II te spelen voordat je begint met AC:B

Het is trouwens geen must!!!!
AC1 en AC2 sluiten ook naadloos aan hoor. Voor het verhaal (niet het verhaal in het verleden, maar het verhaal in het heden) is het echt veel toffer om alles gespeeld te hebben! Zal even doorbijten zijn in AC1, maar gewoon alleen het minimale doen voor je kills.

Cunning linguist.

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Whoei! De Collector's Edition ligt thuis!

Helaas duurt het nog 3 kwartier voor ik naar huis kan... ;(

@hierboven: Ik heb een deel van AC1 gespeeld, maar ben gestopt toen ik erachter kwam dat ik de hele tijd hetzelfde aan het doen was. Heb vervolgens van een vriend de rest van het verhaal gehoord (je kan het ook nalezen op wikipedia geloof ik) en ben AC2 gaan spelen toen die uitkwam.
Ik zou dus bij AC2 beginnen en het verhaal van AC1 op internet lezen (of leen AC1 van iemand, speel het 10 minuten en kom tot mijn conclusie :P ).

[ Voor 67% gewijzigd door Dragor op 18-11-2010 15:56 ]

Verwijderd

Dragor schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:53:
Whoei! De Collector's Edition ligt thuis!

Helaas duurt het nog 3 kwartier voor ik naar huis kan... ;(

@hierboven: Ik heb een deel van AC1 gespeeld, maar ben gestopt toen ik erachter kwam dat ik de hele tijd hetzelfde aan het doen was. Heb vervolgens van een vriend de rest van het verhaal gehoord (je kan het ook nalezen op wikipedia geloof ik) en ben AC2 gaan spelen toen die uitkwam.
Ik zou dus bij AC2 beginnen en het verhaal van AC1 op internet lezen (of leen AC1 van iemand, speel het 10 minuten en kom tot mijn conclusie :P ).
Ja voila normaal wil ik altijd alles vanaf het begin spelen... Maar gezien er meer spellen uitkomen (en die ik koop) dan dat ik deftig kan verwerken/spelen... moet ik keuzes beginnen maken. Mocht AC 1 nu gelijkwaardig zijn aan AC 2 en voldoende afwisseling hebben dan zou ik het nog overwegen... Maar ik las dat AC 1 en AC 2 kwalitatief toch wel wat schelen... Qua verhaal in het heden loopt het idd mss door en zal ik iets missen... maar qua verleden niet denk ik.

@Dragor: proficiat en amuseer je ermee! breng ons op de hoogte wat je ervan vind. Ik heb Brotherhood al maar moet eerst nog AC 2 spelen... shame on me ik weet het. 8)7 :D
Ahja die collectors edition met codex is trouwens een pareltje! vind hem beter dan de halo reach legendary edition...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 16:31 ]

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oP9QUg7dzXiPHZFaoiCiTaxM/full.jpg?nohitcount=1

Jeej :D Nu spelen :P

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Waarom geen nieuw topic van AC Brotherhood?

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

• FeaR
  • Laatst online: 15:37

FeaR

In GoT we trust

Heerlijk spel, meteen weer de feeling zoals Assassin's Creed II je achter liet. Alleen zit ik nu met wat ik met deel twee en met games als GTA ook had: je wil alles tegelijk doen. Aan de ene kant wil je de stad verkennen, maar aan de andere kant wil je gewoon de game (het verhaal) spelen.

Probeer op dit moment ook alles op 100% synchronisation te halen, maar denk dat het op een gegeven moment onmogelijk of haast niet te doen wordt. Maar voor dit moment ben ik zeer tevreden met AC: Brotherhood :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:12
Afbeeldingslocatie: http://www.hnboekhouding.be/aci-II-ii.V-2.jpg
heb ook de ps3 games maar die zijn uitgeleend aan kameraad

heb ACB uitgespeeld in 12 uren wel niet alles 100% en moet nog deel doen van side missions en dingen van subject 16.. (iemand dat al gedaan btw..?)

De Codex Editie komt volgende week ^^ (ik had blijkbaar perongeluk de auditorie editie besteld bij de gamemania :( )

Heeft iemand per toeval Black edition (xbox360) die ze niet meer moeten?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Weet iemand of je via Ubisoft AC2 kan downloaden? Heb het spel al gekocht namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Na AC1 te hebben uitgespeeld (PC) (en wat een klus was dat op het einde) ben ik nu begonnen met AC2. Mán wat ziet dat er geweldig uit. Heb nu Florence helemaal uitgedokterd en ik weet zeker dat ik me hier nog flink mee ga vermaken totdat Brotherhood uit komt.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Brotherhood is al uit :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Icekiller2k6 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 00:22:
[afbeelding]
heb ook de ps3 games maar die zijn uitgeleend aan kameraad

heb ACB uitgespeeld in 12 uren wel niet alles 100% en moet nog deel doen van side missions en dingen van subject 16.. (iemand dat al gedaan btw..?)

De Codex Editie komt volgende week ^^ (ik had blijkbaar perongeluk de auditorie editie besteld bij de gamemania :( )

Heeft iemand per toeval Black edition (xbox360) die ze niet meer moeten?
* HarmoniousVibe meldt zich :). Heb hem ooit bij Play gekocht :o

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
LB06 schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:11:
[...]

* Icekiller2k6 meldt zich :). Heb hem ooit bij Play gekocht :o
maar doe je hem weg? :p

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeeeeeuuuuyyyyyyyy eindelijk uitgespeeld! Wat een prachtig game! Kan niet wachten op brotherhood in maart! :D :D :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Hey, even een vraagje. Ik heb de Black Edition met die drie extra bonuslevels. Als ik nu in de market kijk voor de 'expansions', kan ik voor ep13 twee verschillende versies kopen. Eentje met 3 bonuslevels en eentje zonder. Zijn dit dezelfde bonuslevels als die uit de Black Edition of zijn dat weer andere?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het aantal unlocks (wapens en capes) in Brotherhood?
Ik vond dat concept in AC2 wel superleuk om telkens betere stuff te kunnen kopen.

offtopic:
Vorig jaar na de examens (eind januari) mijn allereerste console gekocht (PS3) met standaard AC2 erbij, en ik had er zo van genoten dat ik mijn gekochte games pas aanraakte als AC2 uitgespeeld was. _/-\o_
Dit jaar zal het terug hetzelfde zijn met Brotherhood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

LB06 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:49:
Hey, even een vraagje. Ik heb de Black Edition met die drie extra bonuslevels. Als ik nu in de market kijk voor de 'expansions', kan ik voor ep13 twee verschillende versies kopen. Eentje met 3 bonuslevels en eentje zonder. Zijn dit dezelfde bonuslevels als die uit de Black Edition of zijn dat weer andere?
Dat zijn dezelfde.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Asgaro schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:59:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het aantal unlocks (wapens en capes) in Brotherhood?
Ik vond dat concept in AC2 wel superleuk om telkens betere stuff te kunnen kopen.

offtopic:
Vorig jaar na de examens (eind januari) mijn allereerste console gekocht (PS3) met standaard AC2 erbij, en ik had er zo van genoten dat ik mijn gekochte games pas aanraakte als AC2 uitgespeeld was. _/-\o_
Dit jaar zal het terug hetzelfde zijn met Brotherhood!
Er zijn weer een aantal wapens en capes e.d. Wat meer dan in AC2 volgens mij. De opzet is verder hetzelfde, je kan ze kopen zodra je wat verder in de game bent of (en dit is wel nieuw) zodra je een bepaald aantal blacksmits c.q. kledingwinkels heb gekocht.

Het is wel een stuk makkelijker geworden (ja nóg makkelijker) om geld te verdienen. Als je een klein beetje logisch nadenkt ben je binnen no-time rijk zat voor elk wapen...

Als je AC2 zo vet vond zou ik zeggen koop brotherhood snel want het is gewoon vooral veel van dezelfde gameplay met wat extra nieuwe elementen. Smullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 15:28
75% off op Steam Momenteel. 14,95 euro.

Ik heb hem maar gekocht, afgaande op de reacties hier, ik ben benieuwd.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb zojuist deel één en twee gekocht, ik koop later drie als ik twee uit heb want een heb ik al eerder gespeeld. Vind drie nu nog te duur om meteen te kopen, wacht wel tot ie voor mooi prijsje op marktplaats staat.

Vind de serie echt super tof, daarom dat ik ze terug heb gekocht ... en benieuwd ben naar deel twee.

Maar even voor de goede orde, deel drie is het laatste deel toch ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

NeoMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:45:
Ik heb zojuist deel één en twee gekocht, ik koop later drie als ik twee uit heb want een heb ik al eerder gespeeld. Vind drie nu nog te duur om meteen te kopen, wacht wel tot ie voor mooi prijsje op marktplaats staat.

Vind de serie echt super tof, daarom dat ik ze terug heb gekocht ... en benieuwd ben naar deel twee.

AC: Brotherhood is eignelijk AC 2.5 . De "laatste" deel zal deel 3 zijn, en die moet nog uitgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

NeoMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:45:

Deel 3 is nog niet eens uit.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dus er komen in het totaal vier delen, ik hou er wel van als er aan een serie spellen ook een einde zit haha. Zeker met verhaallijnen, call of duty's kunnen ze oneindig blijven maken maar niet bij AC's.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:08:
Dus er komen in het totaal vier delen, ik hou er wel van als er aan een serie spellen ook een einde zit haha. Zeker met verhaallijnen, call of duty's kunnen ze oneindig blijven maken maar niet bij AC's.
Hoeveel Assassin's Creed delen er zullen uitkomen is nog niet bekend.
Ook bij AC kunnen er nog wel een aantal delen uitkomen. Kijk bijv. naar de AC comics, die hebben weer een andere verhaallijn. Ik zie het wel gebeuren dat over een paar jaar er een PS4/Xbox? versie komt zonder Desmond.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 23-12-2010 13:14 ]

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

NeoMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:08:
Dus er komen in het totaal vier delen,
Oh? :D

Cunning linguist.

• Icekiller2k6
ja is altijd gezegd geweest dat het een trilogie was.
AC brotherhood telt niet echt mee omdat het dezelfde "ancestor" (ezio) is.

Ze bedoelen dus feitelijk 3 verschillende voorouders, waarbij ik, persoonlijk, vermoed dat AC3 iets meer op desmond gefocust gaat zijn, maar in hoeverre...

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Icekiller2k6 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:34:
[...]

ja is altijd gezegd geweest dat het een trilogie was.
AC brotherhood telt niet echt mee omdat het dezelfde "ancestor" (ezio) is.

Ze bedoelen dus feitelijk 3 verschillende voorouders, waarbij ik, persoonlijk, vermoed dat AC3 iets meer op desmond gefocust gaat zijn, maar in hoeverre...
Er is in het begin gezegd dat het een trilogie is. Maar aangezien ze nu ook alweer een vervolg op deel 2 uit hebben gebracht, dat niet deel 3 is, kan je natuurlijk nooit weten hoeveel delen er komen. Misschien komt er ook nog wel een tweede Altair-deel, en een tweede en derde deel van de hoofdpersoon van deel 3...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik vond één al mooi, maar deel twee is nog veeeel mooier. Het is uitgebreider en er is meer te doen, zit nu in venetië en heb eigenlijk alles al een beetje door. Nu is de pracht en praal er wel vanaf en is het meer gefocust op alles verzamelen en compleet maken. Maar blijft mooi, ben ook echt van plan om alles te gaan halen dus alle 1000G. Daarna stop ik AC1 er weer in, en voltooi daar nog wat dingen. Moet daar alleen nog alle vlaggen, maar dat doe ik wel met de laptop ernaast en een plattegrond.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

In drie dagen uitgespeeld, wat een geweldig spel !

Hier mag wel een film van komen, ik zou hem zeker kijken als het van enige kwaliteit is. Heb op marketplace wel die short-movie's gedownload ( drie delen ) dat ziet er al gelikt uit.

* Weer een AC-Fan erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net uitgespeeld. Had Brotherhood al gekocht en wilde het verhaal goed snappen. Had daarvoor AC1 een uur gespeeld. Toen ik voor de zoveelste keer hetzelfde moest doen in de kast gegooid. Wat een verbetering is AC2. Heerlijke sfeer en leuk afwisselend. De ontwikkeling van vaardigheden is ook goed. Op het einde voel je je een redelijke badass. Daarvoor neem ik af en toe onbedoeld in een gat vallen voor lief.

Nu aan Brotherhood begonnen, lijkt ook helemaal goed. Heb alleen het idee dat de laadtijden veel langer zijn. De nog makkelijkere combat vind ik daarentegen prima. Speel dit spel niet voor een uitdaging op platform gebied maar om stoere capriolen uit te halen en de sfeer van die tijd digitaal op te snuiven. Vond het ook gaaf dat ik dezelfde spullen aanhad aan het begin van Brotherhood als waarmee ik AC2 eindigde. (Ook gaaf dat ze weer verdwenen :D)

Ook een AC fan erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Afgelopen weken ook aardig intensief gespeeld op de PS3, moet alleen nog de laatste missie, alle veertjes (heb er pas 30) en nog 1 Tomb, helaas graag ik die tomb niet voor elkaar. Het is diegene met het tegen muren oplopen en sprongen maar ik heb 1 punt waar Ezio altijd naar achter springt ipv naar de zijkant, wat ik ook met de controller doe :(

Verder een briljant spel, binnenkort deel 3 maar halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
je moet gewoon 2x springen duwen thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
LordLynx schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:47:
Afgelopen weken ook aardig intensief gespeeld op de PS3, moet alleen nog de laatste missie, alle veertjes (heb er pas 30) en nog 1 Tomb, helaas graag ik die tomb niet voor elkaar. Het is diegene met het tegen muren oplopen en sprongen maar ik heb 1 punt waar Ezio altijd naar achter springt ipv naar de zijkant, wat ik ook met de controller doe :(

Verder een briljant spel, binnenkort deel 3 maar halen....
He ja daar zat/zit ik ook vast!
Vorig jaar in februari een PS3 met AC II gekocht en heb ook die eene tomb niet voor elkaar gekregen...

@Icekiller2k6: Ah ok. Na mn examens eens proberen!

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 02-01-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

@LordLynx, je moet naar een muur toe rennen, daarna druk je op springen en de richting waarin je wilt springen.

Ik heb drie probleempjes:

- Er is nog één 'schat' in de villa, ik heb UPLAY geactiveerd en alles gekocht zodat ik die extra kelder in kon. Dit is verder gratis alleen registreren bij UBISOFT. Maar daar ben ik één schat vergeten omdat ik ineens verdwaald was. Is er een mogelijkheid om opnieuw die kelder in te gaan en die schat op te halen. Tellen die schatten uberhaupt mee, want anders is het de moeite niet.

- Ik heb geen wachten van het dak geschopt tijdens het vliegen, hoe kan ik opnieuw de vliegmissie beginnen. Of moet ik het spel dan opnieuw doen of kun je ook per missie selecteren.

- Heb 21/22 wapens, mis nog een knots. De tweede van boven, waar kan ik die vinden ?

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 02-01-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:01:

- Ik heb geen wachten van het dak geschopt tijdens het vliegen, hoe kan ik opnieuw de vliegmissie beginnen. Of moet ik het spel dan opnieuw doen of kun je ook per missie selecteren.
Die missie kan je nu niet meer spelen. je zal het spel opnieuw moeten spelen als je die missie nog een keer zou willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

NeoMe schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:01:
- Heb 21/22 wapens, mis nog een knots. De tweede van boven, waar kan ik die vinden ?
Als je vijftig van de honderd veren gevonden hebt kan je die kopen bij de smid bij de villa. Je krijgt hem als ware van je oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke, ja die andere cape is ook 100 veren dus zal wel veren moeten gaan verzamelen. Dankjewel voor de snelle reacties, dat vliegen laat ik dan maar voor wat het is. Misschien ooit nog wel een keer zin om hem opnieuw uit te spelen en dan zal ik eraan denken.

Die schat laat ik ook achter wegen, heeft geen toegevoegde waarde.

* Volgende keer eerst achievments lezen en dan pas spel opstarten O-)

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 02-01-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nu alleen nog hopen dat je Achievements niet bugged zijn. Zo heeft mijn overbuurman de game voor 100% uitgespeeld, maar hij mist nog Achievements/Trophies. Zo heeft hij de Trophy nooit gehad als je de Villa voor een x aantal procent hebt opgebouwd.

En ik heb de eerste 20% van de game opnieuw kunnen spelen omdat ik de eerste keer niet de Trophy had gehad voor het behalen van Sequence 2, 3 en 4. De Trophy voor Sequence 1 en vanaf 5 had ik dan weer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb een vraagje over wat ik denk 'het eind van het spel'.

spoiler:
Ik moet nu 11 districten in het zuiden van Florence 'bevrijden'. Dit gedeelte van Florence was tot op heden nog niet beschikbaar. De naam weet ik zo even exact niet meer, maar het was iets van ortello ofzo. Ik heb een game guide, en daar staan enkel de sequences 1-11 en 14 in beschreven. Ik dacht dat ik dus sequence 12 of 13 aan het doen was, maar waarom staan die dan niet in de guide? Maar elders op internet las ik dat die twee sequences helemaal niet in het spel zitten.

Kan iemand mij een klein tipje van de sluier oplichten?

Ik heb er maar even een spoiler van gemaakt omdat het, denk ik, bijna aan het eind van het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

12 en 13 zijn DLC.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

ah, op http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/dlc/ kan ik inderdaad wat meer info vinden nu. Gisteren kwam ik op veel sites tegen dat die sequences niet beschikbaar waren behalve voor PSP etc etc. Ik vond dat al zo'n raar verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
NeoMe schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:12:
Oke, ja die andere cape is ook 100 veren dus zal wel veren moeten gaan verzamelen. Dankjewel voor de snelle reacties, dat vliegen laat ik dan maar voor wat het is. Misschien ooit nog wel een keer zin om hem opnieuw uit te spelen en dan zal ik eraan denken.

Die schat laat ik ook achter wegen, heeft geen toegevoegde waarde.

* Volgende keer eerst achievments lezen en dan pas spel opstarten O-)
Die achievement/trophy voor het vliegen kun je wel halen als je de DLC koopt. Dan kun je namelijk die vlieger ophalen bij Leonardo en kun je dus de achievement/trophy alsnog halen zonder helemaal opnieuw te hoeven beginnen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

LuPo schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:57:
[...]
Die achievement/trophy voor het vliegen kun je wel halen als je de DLC koopt. Dan kun je namelijk die vlieger ophalen bij Leonardo en kun je dus de achievement/trophy alsnog halen zonder helemaal opnieuw te hoeven beginnen. ;)
Handige tip, maar ik laat het voor wat het is. Hoef niet per se 1000 te hebben, als ik maar voor mijn gevoel het spel 'goed' heb uitgespeeld is het prima. Die punten zijn leuk om te halen maar verder heb je er niks aan behalve voor je e-penis ego gevoel.

En zoals ik al zei, misschien stop ik hem over jaartje nog wel een keer erin voordat ik aan het nieuwe deel begin om weer ff op te frissen.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 04-01-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Zo, gisteren de laatste sequence, en dus het spel, uitgespeeld. :D Ruim op tijd voor Brotherhood (pc). Erg mooi einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Om de tijd op te vullen tussen AC2 en de pc-versie van AC:Brotherhood vroeg ik mij eigenlijk af of het mogelijk was om de Black Edition bonus-quests nog ergens verkrijgbaar zijn?

Ik heb zelf de White Edition, met 1 bonus-quest, maar bij de Black Edition zaten er drie, maar die is natuurlijk nergens meer te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Just curious: zit er in Brotherhood ook een 'carnavalsperiode'?
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel: in AS2 zat zo een periode waar het feest was. Dat zag er echt prachtig uit en zou er mij wel op verheugen moest zo een evenement terug in Brotherhood zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:16:
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

spoiler:
In een van de Christina memories wel.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Radagast2005 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:36:
[...]

spoiler:
In een van de Christina memories wel.
Ok, bedankt allebei.
spoiler:
En weet je toevallig hoelang die totale missie ongeveer duurt?

Heeft er iemand toevallig die Collector's Edition aangeschaft?
Zie http://www.amazon.co.uk/A...TF8&qid=1294829424&sr=1-4
Ik heb nog nooit Limited Edition van een game gekocht, maar deze lijkt mij wel nice.

In de comments zie ik jammergenoeg dat de US versie v/d game wordt geleverd.
Iemand die de UK versie kreeg? Of ergens anders dit besteld heeft en de UK versie kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Europese versie heeft geen 'jack in the box' en is ook een stuk goedkoper.

http://www.12game.com/use...otherhood%20CE%282%29.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 13-01-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ike. schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:38:
Europese versie heeft geen 'jack in the box' en is ook een stuk goedkoper.

http://www.12game.com/use...otherhood%20CE%282%29.jpg
Wel, ik doe het net voor die 'jack in the box' :)

Maar ik ga wrsl dan de gewone versie kopen begin februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Asgaro schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:54:
[...]

Ok, bedankt allebei.
spoiler:
En weet je toevallig hoelang die totale missie ongeveer duurt?
spoiler:
Heel kort en je hebt ook maar een beperkt gebied. Je kan er dus niet heel lang van genieten.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb het spel eindelijk uitgespeeld en 1000/1000 ook nog. In totaal 31 uur over gedaan. Echt super tof spel!

M'n sync is alleen slechts 99,27% Zal wel komen doordat ik niet alle hidden locations heb.

Wat gebeurt er / krijg je als je 100% haalt?

Brotherhood ligt al klaar, maar ik denk dat ik eerst New Vegas wat verder ga spelen... echt teveel te doen!

[ Voor 30% gewijzigd door SqueakyClean op 17-01-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pfe83
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:27:
[...]

Maar ff in spoilertags dan maar.

spoiler:
Ik dacht ook dat je hier pas met de vliegmachine van Leonardo op kon komen maar dat is niet zo. Ik zat hier ook ff te kutten hehe. Je moet eerst ff die eerste missie doen en daarna, als je klaar bent met die missie, met die dame voor de deur praten, dan komt alles goed ;)
Ik ben nu ook bij dit punt aanbeland, maar kan iemand nog een keer uitleggen hoe je op dat uitzichtpunt komt in het midden van venetie bij de grote kerk, vlakbij de werkplaats van Leonardo. Het staat hier wel summier uitgelegd, maar dan kom ik er nog niet uit. Ik kom tot aan het niveau van het dak van de kerk, maar als ik dan vanaf het dak van de kerk op de toren spring, kom ik nog niet verder omhoog. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week een nieuwe PC gekocht, toen AC1 gespeeld. Maar ik las overal dat 2 zoveel beter was dat ik het niet kon laten om deel 2 te gaan spelen.

Wat een geweldig spel tot nu toe! Ik ben nu bij Sequence 3, die villa en je stad renoveren vind ik echt een leuk element! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

pfe83 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:05:
[...]

Ik ben nu ook bij dit punt aanbeland, maar kan iemand nog een keer uitleggen hoe je op dat uitzichtpunt komt in het midden van venetie bij de grote kerk, vlakbij de werkplaats van Leonardo. Het staat hier wel summier uitgelegd, maar dan kom ik er nog niet uit. Ik kom tot aan het niveau van het dak van de kerk, maar als ik dan vanaf het dak van de kerk op de toren spring, kom ik nog niet verder omhoog. Bedankt alvast!
Je moet geleerd hebben hoe je omhoog kan springen vanaf een richeltje en dan een hoger gelegen richel kan vastpakken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Alle viewpoints zijn ook op youtube te vinden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ERL4IQGCDV8]

[ Voor 22% gewijzigd door Muse op 21-01-2011 10:44 . Reden: verkeerde video ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:36
Asgaro schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:16:
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel: in AS2 zat zo een periode waar het feest was. Dat zag er echt prachtig uit en zou er mij wel op verheugen moest zo een evenement terug in Brotherhood zitten.
Wanneer in het spel (AC2) is dit dan? Ben wel benieuwd.
Ik speel het spel op een Sony bravia 52" in HD en moet zeggen is echt schitterend de kwaliteit en details.
Zeker nu ik in Venetië ben beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Carnaval is ook in Venetië, dus je bent er niet meer ver van verwijderd. Het ziet er inderdaad schitterend uit!

Edit: ben overigens nog wel benieuwd of je op de een of andere manier nog aan die bonusmissies kunt komen??

[ Voor 33% gewijzigd door Rhapsody op 21-01-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:36
Rhapsody schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:38:
Carnaval is ook in Venetië, dus je bent er niet meer ver van verwijderd. Het ziet er inderdaad schitterend uit!

Edit: ben overigens nog wel benieuwd of je op de een of andere manier nog aan die bonusmissies kunt komen??
Speel nu al weer een tijdje in Venetië. Hier en daar lopen wel wat gemaskerde mensen rond maar het is nog niet echt feest.
Ik vind dit spel echt het leukste spel wat ik tot nu toe gespeeld heb. (en ik heb wat spellen gespeeld)
Het is grafisch geweldig, er is zoveel te doen. Je hebt zo veel bewegingsvrijheid en het het verhaallijn is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Vanmiddag de platinum trophy gehaald! Keek erg op tegen die laatste feathers tot een vriend mij vertelde dat je per district kon zien hoeveel er daar nog over waren. Toen was het eigenlijk zo gedaan (moest er nog 13).

Alleen vielen toen de "sweeper" en "no hitter" trophy nog wel tegen. Met name die laatste was even moeilijk om daadwerkelijk 10 gasten achter mij aan te krijgen. Een paar keer liepen er 10 mee, maar na er een stuk of 7 afgemaakt te hebben renden ze weg :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hOLY, ik dacht dat Mass Effect 2 goed was, maar zonet AC2 voor de PC uitgespeeld en.. just wow!
In eerste instantie alleen gekocht vanwege het feit dat je in een digitale versie van Florence kon ronddolen (2x daar geweest). Maar omg het verhaal, de gameplay, de gedetaileerdheid en sfeer is echt amazing! 10/10
Hands down de beste 15 euro die ik ooit voor een game heb neergelegd :9

Ik mistte wel het Uffizi in Florence maar de bouw daarvan begon pas in 1560 en zat dus niet in de game :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik krijg de laatste codex pagina niet gevonden, ben al in alle steden geweest maar zie hem niet. Ligt deze op een speciale plaats, of moet ik gewoon beter of ergens anders zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

partyondude schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:35:
Ik krijg de laatste codex pagina niet gevonden, ben al in alle steden geweest maar zie hem niet. Ligt deze op een speciale plaats, of moet ik gewoon beter of ergens anders zoeken?
Kijk eens in de overview van je DNA sequence waar je nog een codex page ligt. Per stad wordt namelijk aangegeven hoeveel veren er nog over zijn, treasures, enz. Zo kan je makkelijk zien waar eventueel de laatste codex zou moeten zitten :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik vind daar alle herinneringen, schatten, veren, knokpartijen etc, maar er is geen DNA streng met codexpagina's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

partyondude schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:13:
Ik vind daar alle herinneringen, schatten, veren, knokpartijen etc, maar er is geen DNA streng met codexpagina's :?
Ah, shite, tijdje terug dat ik het gespeeld hebt. Je hebt gelijk, mea culpa.

Heb je toevallig nog treasures op je map staan? Zoja, je hebt kans dat een icon daarvan over die van een Codex page heenvalt. Daarnaast; heb je alle viewpoint al gehad?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Heb de laatste al gevonden :)

Ben nu aan het puzzelen op de muur in de villa 8)7

Klopt het dat ik de pagina's alleen maar kan draaien, met de F toets? Of moet ik er nog meer mee doen?

[ Voor 38% gewijzigd door partyondude op 17-03-2011 22:40 ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste