Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Maak het jezelf moeilijker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Melkunie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:07:
Bij de pc-versie zat ie er meteen al in ;)

Is het mogelijk alleen bepaalde delen opnieuw te spelen als je de boel hebt uitgespeeld?
Laatst naar Venetië geweest met m'n vriendin en nou wilde ze de San Marco nog in het spel es bekijken, maar de toegangsschedel is niet meer te gebruiken. Kun je dat op een andere manier starten?

Is trouwens erg leuk om vlak na terugkeer van Venetië nog even door het spel rond te wandelen :)
Ik was een tijdje terug ook in Venetië waarna ik AC2 heb gespeeld, inderdaad erg apart om te zien. Ik kon overigens de brug der zeven zuchten ofzo niet meer vinden, heb wel een aantal dingen gevonden waar ik was geweest. Erg gaaf! (het mocht allemaal wel iets groter trouwens)

[ Voor 3% gewijzigd door ArmouredSPony op 05-08-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Heeft er iemand een Sequence 14 savegame voor mij? (Van de eerste missie) Ik kom door een bug namelijk de codex kamer niet in. (legale versie, white edition ;) ) Als je het spel al uitgespeeld hebt dan staat er nog een savegame van de missie die ik bedoel bij je temp. saves.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
Sedative schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:59:
Ik zit hier het internet af te struinen en kom hier terecht.

Ik heb AC2 100% uitgespeeld (PC), alle veren afgezocht e.d, maar wat is die moeilijkheidsgraad verdomd laag zeg. Ik voltooi the battle of Forli zonder wapens te gebruiken. (Kwestie van steeds afpakken en neermeppen). Ook die stealth assassinations zijn ongeloofelijk makkelijk met 1 pistoolschot.

Ik hoop echt dat Brotherhood het wat moeilijker maakt, het was gewoon dodelijk saai nadat ik mijn eerste wapen kreeg.
Nou is een pistoolschot niet echt "stealth" te noemen, natuurlijk... De halve stad hoort je.

Maar het is inderdaad allemaal niet zo moeilijk, nee. Alleen sommige missies uit de DLC zijn nog een beetje uitdagend - vooral omdat je meestal niet gezien mag worden. Wat verdomd lastig wordt als Ezio ineens de kolder in zijn kop krijgt.
Ik loop rustig van hiding spot naar hiding spot - ik wil een target omleggen die me niet mag zien, en probeer achter hem te komen. Gaat ineens Ezio als een kneus naar de grond staan staren - net alsof je op de rand van een dak staat en naar beneden kijkt, maar ik sta op een stenen vloer.
Er zitten dus nog wel wat bugs in die soms in de weg zitten.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik ben mijn zwaard van althair kwijt, combat gehad, ben ik gedisarmt denk ik. maar zwaard is foetsie; kan geen nieuwe kopen (want ik heb 'm al) enig idee hoe ik dat zwaard kan bemachtigen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

himlims_ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:08:
ik ben mijn zwaard van althair kwijt, combat gehad, ben ik gedisarmt denk ik. maar zwaard is foetsie; kan geen nieuwe kopen (want ik heb 'm al) enig idee hoe ik dat zwaard kan bemachtigen?
Die kun je thuis in je armory gewoon weer ophalen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Beide Assassin's Creed games vond ik (te) makkelijk. Het vechten is nauwelijks uitdagend, block + counter/disarm. Meer is het niet.

Beide spelen kan ik geweldig van genieten, ook al is het vechten te makkelijk.

Wat naar mijn mening perfect in AC past is echte stealth, zoals in SplinterCell. Je bent toch een assassin of niet?

Maak vechten VEEEL moeilijker, dat je eigenlijk zeker weten dood bent als je tegenover meer dan 3 vijanden komt te staan en blijft vechten. Dat vijanden tegelijk aanvallen en jij maar 1 kan blokken bijvoorbeeld.

Als het vechten moeilijker wordt dan wordt je als speler gedwongen om meer na te denken en slimmer te spelen. In AC2 heb ik nooit gebruik gemaakt van de hoertjes of geld op de grond gooien, of een guard vergiftigen. Waarom niet? Omdat vechten veel makkelijker is.

Heel veel stealth achtige dingen zitten al in de games, zoals mensen in hooibergen trekken, door publiek lopen, afleiden met geld/hoertjes, etc. Dus ik zeg, voor daar betere schaduw en sluip mogelijkheden toe en maak vechten veeel moeilijker. Dan wordt denk ik de gameplay veel interessanter.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

himlims_ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:08:
Naar je villa teruggaan en dan alsi k het me goed herinner meteen als je binnenkomt de kamer links, daar liggen alle wapens die je geunlockt hebt en kun je van wapen wisselen. Altaïrs zwaard ligt in een van die zwaardrekken tegen de muur

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ijskonijn schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

Naar je villa teruggaan en dan alsi k het me goed herinner meteen als je binnenkomt de kamer links, daar liggen alle wapens die je geunlockt hebt en kun je van wapen wisselen. Altaïrs zwaard ligt in een van die zwaardrekken tegen de muur
ligt vanalles behalve dat specifieke zwaard - zie ook dat mijn wapens op 21/22 staan :(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

weet iemand hoe ik aan die auditore cape kom??

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:42:
weet iemand hoe ik aan die auditore cape kom??
Google werkte niet bij je ofzo? Je moet 100 veren verzamelen

Xbox Live ID:Notna8310

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
himlims_ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:26:
[...]
ligt vanalles behalve dat specifieke zwaard - zie ook dat mijn wapens op 21/22 staan :(
Dan heb je dat zwaard nog niet gekocht - simpel zat. Veel mensen schijnen te denken dat dit zwaard automatisch inbegrepen is bij Altaïrs armour, maar dat is dus niet zo - je moet het gewoon kopen. Voor zover ik weet is de smid in Monteriggione de enige die 't verkoopt.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
De PC versie van Brotherhood is inmiddels doorgeschoven naar het 1e kwartaal van 2011.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Metalbuster schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:25:
De PC versie van Brotherhood is inmiddels doorgeschoven naar het 1e kwartaal van 2011.
Dat is geen verrassing, elke AC game is maanden later op de PC uitgebracht. Reden, als we de PC versie tegelijk uitbrengen dan verkopen we niks omdat iedereen het spel dan illegaal download.

Ja echt, dat is de reden van Ubisoft om dit te doen. Dus ze hebben blijkbaar geen vertrouwen in hun eigen nieuwe DRM. :P Thumbs up for Ubisoft (sarcasm)!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Het is dat ik de games enorm leuk vind, anders zou ik Ubisoft echt een enorm kutbedrijf vinden. :P

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
http://twitter.com/UbiGabe
@Gilan Why do you say that? The information provided on Wikipedia may not be accurate as we have yet to announce a release date for PC.
@FreerunMaster6 Where did you hear that? I don't think we've announced a release date for the PC version just yet...
Aldus een medewerker van Ubisoft.. :/

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik ben Gilan. :$

Heb wel een beetje te boos gereageerd achteraf gezien. :P

[ Voor 12% gewijzigd door ArmouredSPony op 10-09-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Ga binnenkort weer eens beginnen zowel deel 1 als deel 2 uit te spelen.
Is alweer een tijdje geleden maar begint toch weer te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Lekker dan uitgesteld. Voor de derde keer langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Splinter Cell schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:54:
Lekker dan uitgesteld. Voor de derde keer langer moeten wachten.
Je leest niet, het is dus nog niet uitgesteld. :P

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat voor idioot heeft de keyboard instellingen/pictogrammen bedacht voor Assasins Creed 2? Ik vond deel 1 best wel een hap om uit te spelen, de Assinations gingen nooit helemaal lekker, altijd werd je wel gespot hoe goed je idee ook was (niet dat je veel vrijheid had). Ik ben opzich wel benieuwd waar deel 2 over gaat.

Tot nu vind ik het vrij random, wanneer je voor het eerste Ezio bent knok je tegen een kerel van een andere familie, okay. Daarna doe je wat random dingen voor je pa die blijkbaar een complot aan het ontrafelen is (oid). Dan worden ze opeens gevangen genomen en zelfs opgehangen, dit gebeurd allemaal in een tijdsspanne van 20 minuten :/ er wordt weinig tijd gegeven aan het uitleggen van het plot.

Ezio trekt ook het Assasins pak aan zonder ook maar wat aan iemand te vragen... hm. Ik hoop dat het zo allemaal een beetje duidelijk wordt want het voelt aan alsof ik gewoon random dingen aan het doen ben...

[ Voor 82% gewijzigd door MrVegeta op 18-09-2010 23:20 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
MrVegeta schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:15:
Wat voor idioot heeft de keyboard instellingen/pictogrammen bedacht voor Assasins Creed 2? Ik vond deel 1 best wel een hap om uit te spelen, de Assinations gingen nooit helemaal lekker, altijd werd je wel gespot hoe goed je idee ook was (niet dat je veel vrijheid had). Ik ben opzich wel benieuwd waar deel 2 over gaat.

Tot nu vind ik het vrij random, wanneer je voor het eerste Ezio bent knok je tegen een kerel van een andere familie, okay. Daarna doe je wat random dingen voor je pa die blijkbaar een complot aan het ontrafelen is (oid). Dan worden ze opeens gevangen genomen en zelfs opgehangen, dit gebeurd allemaal in een tijdsspanne van 20 minuten :/ er wordt weinig tijd gegeven aan het uitleggen van het plot.

Ezio trekt ook het Assasins pak aan zonder ook maar wat aan iemand te vragen... hm. Ik hoop dat het zo allemaal een beetje duidelijk wordt want het voelt aan alsof ik gewoon random dingen aan het doen ben...
Die vriend van die pa, (is dat niet die oom Mario, of komt die pas later? Tijd geleden voor mij), legt uit dat zijn vader een assassin is en dat hij het stokje moet overnemen. Ezio accepteert dat om zijn vader te kunnen wreken.

Nee, het verhaal was alles behalve random...Assassins Creed is een van de betere verhaallijnen die je tegenkomt in gameland.
En met het weapon wheel is het veel makkelijker om snel te selecteren welk wapen je wil. Als je een beetje weet waar op dat wheel welk wapen staat heb je het zo te pakken met "Q"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu net uit Florence ontsnapt en ga nu richting mijn oom. Ik kreeg net wel een filmpje te zien die het een en ander wat verhelderde
spoiler:
Waarom die vriend van je vader hem verraad (uit jaloezie) en ophangt.

Misschien heb ik wat te snel geoordeeld. Ik moet wel zeggen dat het free runnen wat soepeler en sneller aanvoelt dan in het origineel. Wel vind ik die engelse kerel een vrij irritant accent hebben... maar okay.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:47
Sorry dat ik hier in de AC2 thread inbreek, maar zag hier al eerder wat staan over AC:B en geen andere thread voor specifiek dat spel, dus hoop dat ik m'n vraag hier kan stellen :$

Wordt helemaal gek van de diverse versies voor AC:B. Heb al enige tijd een pre-order voor de AC:B Collectors Edition (PC) staan bij Bol.com, maar kom nu voor dezelfde prijs de AC:B Limited Codex Edition tegen (eveneens PC), maar kan op de betreffende site (van UBI zelf) geen Collectors Edition vinden en andersom bij Bol.com geen Limited Codex Edition. Is dit nu dezelfde versie, of zit daar toch verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Collector's Edition:
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/247809_S/Ubisoft-Details-Assassins-Creed-Brotherhood-Collectors-Edition.jpg
Limited Codex Edition:
Afbeeldingslocatie: http://vgtribune.com/files/2010/06/Assassins-creed-brotherhood-lmited-codex-edition.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Ah kijk, bedankt :)
Dan maar die CE annuleren en de LCE voor hetzelfde geld bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EDIT schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:13:
Sorry dat ik hier in de AC2 thread inbreek, maar zag hier al eerder wat staan over AC:B en geen andere thread voor specifiek dat spel, dus hoop dat ik m'n vraag hier kan stellen :$

Wordt helemaal gek van de diverse versies voor AC:B. Heb al enige tijd een pre-order voor de AC:B Collectors Edition (PC) staan bij Bol.com, maar kom nu voor dezelfde prijs de AC:B Limited Codex Edition tegen (eveneens PC), maar kan op de betreffende site (van UBI zelf) geen Collectors Edition vinden en andersom bij Bol.com geen Limited Codex Edition. Is dit nu dezelfde versie, of zit daar toch verschil in?
Als allebei bij bol.com staan, waarom dan niet gewoon contact opnemen met hun? Het is hun winkel, niet de onze... ;)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

God, Assasins Creed 2 is ook een lange game zeg... wel leuk moet ik toegeven, beter dan deel 1, verhaal is alleen wat onduidelijk soms. Maar er is genoeg te doen, missies zijn een stuk beter en er is meer variatie.

Wat ik nog steeds kut vind zijn de daadwerkelijk assasinations. Echt dat ze dat gewoon niet leuk kunnen maken, er zitten een paar leuke tussen maar de rest is gewoon zo moeilijk (en niet moeilijk van ingewikkeld hoe je het beste bij je doelwit kan komen) maar moeilijk omdat er 15 guards om hem heen staan, als ze je 1 keer zien is je missie voorbij of rent je target weg en gaat het hele idee van een assasin down the drain.

Je kan niet echt een val zetten ofzo, wel jammer. Timed smoke bombs zouden geniaal zijn, de paar keer dat je bv een guard kan steken met een giftige blade waardoor anderen naar hem toe lopen en jij over het dak spring om achter je target te komen zodat je hem kan neersteken zijn echt goed maar dat kan meestal gewoon niet.

Oh ja, en zodra je je target neer hebt weet _iedere_ guard in de stad dat jij het was en gaan ze achter je aan al stonden ze helemaal niet in de buurt. Duuuurrp.

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik weet niet man, ik denk dat het dan ook een beetje aan je vaardigheden in de game ligt want ik heb geen moeite gehad met welke missie dan ook. Ja, er waren missie's die ik een of twee keer over moest doen maar ik heb geen een keer gehad dat ik hem echt niet kon voltooien. Ik vond juist dat de missies leuker waren dan de standaard missies aangezien de meeste guards zo makkelijk dood gingen. :o

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het gaat er niet echt om hoe makkelijk/snel guards doodgaan etc, het gaat er gewoon om hoe lastig het is om goed 1 op 1 met je target te komen wanneer er zoveel guards zijn en 1 foutje je alweer uit synch haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
MrVegeta schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:19:
Het gaat er niet echt om hoe makkelijk/snel guards doodgaan etc, het gaat er gewoon om hoe lastig het is om goed 1 op 1 met je target te komen wanneer er zoveel guards zijn en 1 foutje je alweer uit synch haalt.
totaal geen problemen mee. De weg die ubisoft voor je uitgestippeld had was wel zo overduidelijk. Het target loopt altijd langs specifieke gebouwtjes met een archer die de andere kant opkijkt. Wuhuw, wat moeilijk. Een throwing knife 2x snel mikken of een pistoolschot en je hebt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lekker niveau hier... heb jij 1 kill gemaakt en dat je bent weggekomen zonder de guards achter je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Nee, wel met de guards erachter aan. Maar ik vond dat er met die guards hetzelfde probleem was als in het eerste deel. Waar het in het eerste deel gewoon counterattack gelijk is aan dood, is dat in AC2 met ontwapenen+afmaken. De enige keer dat je een leven verliest is wanneer er toevallig 2 guards tegelijkertijd aanvallen.
Ik had al eerder in dit topic vermeld dat ik de moeilijkheidsgraad van het spel bijzonder laag vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Net uitgespeeld, einde was op zijn minst "what the fuck" te noemen... game was goed entertaining dus in dat opzicht scoort het prima, gameplay was goed, alles werkte wel aardig. Verhaal was soms wat warrig, een aantal karakter (orsi brothers) die uit het niets komen maar blijkbaar wel belangrijk zijn, en soms waren de kills wat frustrerend. Maar goed voor 15 euro een mooi koopje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ik ben even een inhaalslag aan het doen van games die ik nog moet uitspelen. Assassin's Creed 1 en 2 stonden ook nog op mijn lijstje. Afgelopen twee weken beide games uitgespeeld.

OVER DEELTJE 1

Ik moet zeggen dat het eerste deel vond ik vooral het freerunnen en klimmen waar je maar wilt erg tof gedaan, wel waren de vijanden extreem eenvoudig (kwestie van: blokken en counteren *herhaal*). Het verhaal van de eerste vond ik wel "okay", ik vertrouwde die gast die je de missies geeft al vanaf het eerste moment niet. Het is jammer dat ze vaak in design dit soort bazen al zo overduidelijk evil eruit laten zien dat je al weet dat er iets niet klopt. (Gold ook voor Dr. Betruger - what's in a name? - van DOOM 3). Einde van het verhaal was wel echt een "wtf" moment, waarna ik gelijk meer info opzocht online.

Wat ik enorm kut vond aan deel 1 (vooral de PC versie want die had nog meer extra missies) is dat repetitieve gedoe. Torens klimmen, zakken rollen, burgers redden het was echt keer op keer op keer op keer hetzelfde. Uiteindelijk heel vermoeiend.

Wat ik wel heel gaaf vond is het design van de game en de sfeer. Vooral Acre vond ik briljant mooi gemaakt. Mede omdat ik deze stijl (van de Templars) qua design en architectuur mooier vind dan de overige steden.

Al met al heb ik me opzich wel vermaakt, het verhaal heeft een goeie insteek alleen ik denk dat het wel na een hoger niveau getilt mag worden. Het is geen Bioshock of Half-Life en al helemaal geen Deus Ex (dat blijft nog steeds een ijzersterk plot!).

OVER DEELTJE 2

Goed, na deel 1 gelijk doorgerushed met deel 2. Man oh man wat zag die er in vergelijking met het eerste deel al een stuk beter uit zeg! Ten eerste vond ik de voice-acting stukken beter, en ook de setting sprak mij veel meer aan. En Leonardo Da Vinci? Leo 'freakin' nardo zit er gewoon in met zijn briljante uitvinden :-).

Gaaf aan deel 2 is de variatie in missies, ik heb me bijna niet verveeld. Beetje richting het einde had ik er iets genoeg van (vooral de missies van de DLC *die standaard bij de PC zit* vond ik echt slecht, zeker in vergelijking met de rest). De missies in Venetie vond ik wel enorm gaaf (met de hangglider) of die tijdens carnaval (dat je het gouden masker moet winnen, of dat extreem goed bewaakte paleis in moet). Heerlijk!

Deel 2 is echt een opgepoetste versie van deel 1 met veel extra's. Het vernieuwen van Montgomeri vodn ik er leuk, en ook gaaf om te zien dat het ook steeds mooier werd. En ook de verzamelaarswoede in mij werd goed gestild door alle shit die je kon verzamelen. Heb alleen nog niet alle 100 veren en schatkistjes (en dat laatste wapen...21/22) maar voor de rest heb ik alles goed verzameld 8-).

Qua verhaal vond ik deel 2 niet veel beter dan deel 1. Het begin vond ik erg goed gedaan, beetje rondkloten met je broer en genieten van de voice acting. Maar het werd al snel minder. Al vrij vroeg krijg je dat pak en voor je het weet loop je alles en iedereen te vermoorden en ik wist op een bepaald moment echt niet meer wie wie was en waarom ze dood moesten, niet dat ik ze dan liet leven, maar toch... wil wel beetje begrip tijdens mijn moordlustige uitingen ;-). Einde van het verhaal was ook wederom een "wtf" moment en wederom denk ik dat het verhaal echt veel en veel beter kan, want het heeft potentie dat zeker maar Ubisoft Montreal jaagt er iets te snel doorheen. Zonde!

Al met al vond ik deel 2 wel een stuk beter dan deel 1. Hoewel ik Altair qua karakter een stuk badasser vind dan ladies man Ezio. Maar de mogelijkheden van deel 2 en de hoeveelheid dingen die je kon doen in deel 2 was verfrissend en haalde ik veel plezier uit, ook alle diverse wapens en extra's waren een mooie afwisseling. En tenslotte Venetie, oooh Venetie, wat een briljant mooie stad is dat zeg! Niet normaal.

Ja als het op cijfers aankomt zou ik de eerste een 6-je geven (toegegeven het freerunnen was nieuw en ontzettend gaaf, maar als dat alles is wat tof is dan ben je al snel erop uitgekeken). Deel 2 krijgt van mij een 8. Grafisch zit het goed, freerunnen werkt lekker, leuke missies alleen het totaal verhaaltje werkt nog steeds niet lekker.

TOEKOMST

Met Assassin's Creed Brotherhood in het verschiet denk ik dat het al met al wel goed komt met de AC serie. De dingen die ik tot nu toe heb gezien van Brotherhood zien er goed uit. Rome belooft de grootste stad tot nu toe te worden, en Rome staat bekend om zijn mooie bouwwerken en diversiteit in districten. En als die maffe Leo ook weer terug komt (wat hij doet, malle gozer die die is), dan verwacht ik weer een hoop maffe uitvindingen die ervoor zorgen dat ik nog meer lol beleef (ik had in previews al een soort van tank gezien? Awesome!). Daarnaast denk ik dat de extra's die hier in zitten er nog een schepje bovenop gooien, je eigen team samenstellen en backup krijgen van andere assassin's? Hell yeah!

Goed, het is nu dan wachten op Brotherhood. Ondertussen ben ik begonnen aan Bioshock deel 1, deeltje 2 heb ik hier ook liggen, daarna ligt Darksiders in de pijplijn :-). Zoals ik al zei, ik heb een hoop in te halen! Beetje offtopic: Bioshock is gaaf! Het design en de sfeer is ijzersterk gedaan :-).

Oh en voor degene die willen weten waarom ik zoveel shit moet inhalen, ben een tijd werkloos geweest waardoor er geen geld was voor games. Nu ben ik gelukkig weer vollop aan de bak, waardoor er weer weinig tijd over blijft voor gamen, maar de tijd die ik heb besteed ik met leuke games (naast alle sociale verplichtingen :P).

Zijn er nog andere games die jullie aanraden die ik moet spelen? Zit zelf ook te denken om Fallout 3 nog te halen maar daar gaat volgens mij al helemaal veel tijd inzitten :-).

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:23:
Heb alleen nog niet alle 100 veren en schatkistjes (en dat laatste wapen...21/22) maar voor de rest heb ik alles goed verzameld 8-).
Goede omschrijving van de ervaring, zoals de meeste mensen deze zullen hebben met AC.
Kleine hint voor je missende wapen:
Als je de armour van Altair hebt, kan je een nieuw zwaard kopen bij de blacksmith in Monti.
Moet je net even weten, want als je je gaat doodzoeken kom je em niet tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Armageddon_2k

Zwaard van Altair heb ik al, ik moet alleen nog een hamer (ik had gelezen dat je die alleen krijgt na 50 veren....?) vandaar dat hij nog op 21/22 stond want ik heb maar iets van 25 veren. Maar misschien heb ik het mis. Hoe heet het wapen dat jij bedoeld, dan kan ik het even checken.

Thanks in ieder geval voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:21

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben op zoek naar een game die net zo gaaf en onderhoudend is als Uncharted 2. (Deel 1 staat op de verlanglijst.) Nu is mijn oog op AC2 gevallen. Ik heb net de E3 trailer bekeken en dat ziet er wel stoer uit. Nu eindigt dat filmje met "black edition". Ik ga er dus vanuit dat er verschillende varianten zijn. Welke versies zijn er nu nog steeds te krijgen en wat zijn dan de aanraders?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Jorgen schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:24:
Ik ben op zoek naar een game die net zo gaaf en onderhoudend is als Uncharted 2. (Deel 1 staat op de verlanglijst.) Nu is mijn oog op AC2 gevallen. Ik heb net de E3 trailer bekeken en dat ziet er wel stoer uit. Nu eindigt dat filmje met "black edition". Ik ga er dus vanuit dat er verschillende varianten zijn. Welke versies zijn er nu nog steeds te krijgen en wat zijn dan de aanraders?
Gewoon de normale editie kopen, daar zitten nu een paar extra missie's bij en als je wel een speciale editie wil voor een extra missie ofzo gaat je dat minstens het dubbele bedrag kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:21

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het mooie van AC2 is juist dat het ondertussen een bugetgame geworden is. Dan ga ik niet het dubbele voor 1 missie betalen. Dat is ook de reden dat ik Brotherhood voorlopig links laat liggen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:19
PS+-leden kunnen vanaf heden gratis de AC: Brotherhood Multiplayer BETA downloaden! :)

PSN ID = Jorco

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Achja het is leuk, alleen nog best wel buggie als je t mij vraagt. Zodra je iemand achtervolgt gewoon constant op vierkantje drukken en je hebt wel een kill binnen. Valt niet aan te ontspannen als ze in de buurt zijn.

Ohja en dan ook nog dat geschreeuw van iedereen. Ik zet mn mic maar aan want dan hoor ik t niet :)

[ Voor 19% gewijzigd door Taenadar op 29-09-2010 20:02 ]

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

Reley

Zoom Zoom

Grmbl, moet nog 1 veer en 1 glyph... dat word dus weer alles nalopen... (of heeft iemand een beter idee?)
Ach ja, kan ik meteen alle schatkistjes meepakken....
Verder een erg sterk spel. Heb AC2 Brotherhood al in preorder staan :p

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Reley schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:46:
Grmbl, moet nog 1 veer en 1 glyph... dat word dus weer alles nalopen... (of heeft iemand een beter idee?)
Ach ja, kan ik meteen alle schatkistjes meepakken....
Verder een erg sterk spel. Heb AC2 Brotherhood al in preorder staan :p
Je kan zien in welk gebied je nog wat mist dus je hoeft niet álles langs te lopen.

Cunning linguist.

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Idd, en als je naar de Kunstenaar gaat, kan je ook schatkaarten kopen, en bij de stofboer, grote builtjes enzo :D
suc6

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Bart ® schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:04:
[...]

Je kan zien in welk gebied je nog wat mist dus je hoeft niet álles langs te lopen.
En hoe zie ik dat? Die veren en glyphs zijn verstopt, die staan niet op een map. Nu zijn er op internet wel plattegronden te vinden, maar dat betekent dat ik alle locaties weer moet afgaan...

• Soundstorm2010
Ja dat wel... veel zoeken op internet, en veel tijd nemen om elke stad in elke hoekje te zoeken... anders zit er niks anders op 8)7

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Soundstorm2010
TIP... als je goed luisterd, dan hoor je af en toe een geluidje (net of je in een buurt bent van een schat kistje) en zodra je dat hoort, dan moet je daar goed rondt kijken en dan zit er meestal een veertje of zo'n LOGO

• Vandread
In je logboek staat in welke stad je hoeveel veren gevonden hebt van het totaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Als je gaat veerhunten gewoon standaard Eagle Eye aan laten staan. Alles is dan donker en de veren contrasteren dan zeer hard.

Hier 100/100 veren, ZONDER internetguide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Hebbes! Mistte er 1 op de houten brug in Venetie...
Ook alle glyphs nu binnen.
Ben nu bezig met de missie in Rome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Sedative schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:59:
Als je gaat veerhunten gewoon standaard Eagle Eye aan laten staan. Alles is dan donker en de veren contrasteren dan zeer hard.

Hier 100/100 veren, ZONDER internetguide!
Zoals het hoort... Ik gebruik ook geen internet.. Doe alles zelf... geen hulp nodig om een spel uit te spelen (zoals elke gamer eigelijk moet zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dat is leuk..... als je tijd over hebt en niet af en toe ook nog eens wat anders wilt spelen..... en een pittige baan hebt.... en een sociaal leven tracht te hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door KngfCnns op 01-10-2010 20:20 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Ik kan via een collega AC2 BE kopen. Het gaat mij voornamelijk om de goodies als cadeau. Is de DLC (PS3) altijd te downloaden of is dat gekoppeld aan een ID waardoor het niet meer te downloaden is door een ander? Ik kan namelijk alleen de goodies kopen, of het spel erbij. Maar als de DLC gekoppeld is aan PSN dan heb ik er dus niets aan aangezien hij het spel al heeft uitgespeeld. Proberen kan ook niet want hij wil het spel niet meegeven om het te proberen. Dus iemand een idee?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundstorm2010 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:34:
[...]

Zoals het hoort... Ik gebruik ook geen internet.. Doe alles zelf... geen hulp nodig om een spel uit te spelen (zoals elke gamer eigelijk moet zijn)
Ja heel stoer "Echte gamer". Die 100 veren zoeken is echt niet leuk. Gamen moet leuk blijven toch?
Ik heb liever plezier in gamen en het lekker op mijn manier doen. Dan een "Echte Gamer" te zijn en geen lol in hebben :P

Trohies krijgen daarintegen is wel leuk. Dan maar internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:55:
@Armageddon_2k

Zwaard van Altair heb ik al, ik moet alleen nog een hamer (ik had gelezen dat je die alleen krijgt na 50 veren....?)
Klopt! En de Auditore cape krijg je na 100 veren.

Ik heb AC 2 gisteren compleet uitgespeeld. Wat een prachtig spel! Ik heb me geen moment verveeld. Leuke variërende missies, goed verhaal en interessante personages!

Kan niet wachten op Brotherhood.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Ik heb de game al een tijdje maar ben er eigenlijk sinds kort pas mee begonnen.
Heb de pc versie en ik word een beetje gek van de besturing.
Bestaat er een lijst van de tekens die je ziet verschijnen op het scherm tijdens bijvoorbeeld een gevecht?
En dan bedoel ik welke toetsen je dan moet gebruiken om een bepaalde actie te doen. Bijvoorbeeld ontvluchten. In de gebruikshandleiding animus staat dan wel een lijstje met letters en cijfers die en bepaalde besturing teweegbrengen, maarja, in de game zelf zie je van die tekens dat je zoiets hebt als shit welke combinatie was dat ook alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dit spel is ook echt typisch zo'n spel dat je op een console moet spelen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

XunFar schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:55:
Ik heb de game al een tijdje maar ben er eigenlijk sinds kort pas mee begonnen.
Heb de pc versie en ik word een beetje gek van de besturing.
Bestaat er een lijst van de tekens die je ziet verschijnen op het scherm tijdens bijvoorbeeld een gevecht?
En dan bedoel ik welke toetsen je dan moet gebruiken om een bepaalde actie te doen. Bijvoorbeeld ontvluchten. In de gebruikshandleiding animus staat dan wel een lijstje met letters en cijfers die en bepaalde besturing teweegbrengen, maarja, in de game zelf zie je van die tekens dat je zoiets hebt als shit welke combinatie was dat ook alweer.
Je hebt een set acties die je steeds kan opdelen in:
-Hoofd
-Armen
-Benen

Deze acties hebben verschillende functies in verschillende situaties. Maar dat is iig het basis principe.
Als je op je "aggressive mode" (ben de naam even kwijt) knopje drukt. Dan veranderen deze tekens. Zo wordt mensen subtiel aan de kant schuiven, mensen aan de kant hossen.

Maar het spel is verder veel gebaseerd op situatie, dus als je hardloop kan je weer iets anders doen met de knoppen dan wanneer je rustig loopt, of van een gebouw afvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik ben dit weekend ook aan deze game begonnen. Deel 1 heb ik toen hij uitkwam op de PC gespeeld, maar gaf mij toch een beetje een "onaf" gevoel. Nu dat ik deel 2 aan het spelen bent kan ik dat gevoel steeds beter plaatsen; deze game heeft zo veel meer content! Praten over de Codex, interactie over de Glyphs, het dorpje opbouwen en zelfs de emotionele binding met je familie.

Vanavond maar weer verder ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
cheiron schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:53:
Ik ben dit weekend ook aan deze game begonnen. Deel 1 heb ik toen hij uitkwam op de PC gespeeld, maar gaf mij toch een beetje een "onaf" gevoel. Nu dat ik deel 2 aan het spelen bent kan ik dat gevoel steeds beter plaatsen; deze game heeft zo veel meer content! Praten over de Codex, interactie over de Glyphs, het dorpje opbouwen en zelfs de emotionele binding met je familie.

Vanavond maar weer verder ;)
Ik weekend ervoor :). Deel 2 is voor mij wat deel 1 had moeten zijn. Lijkt iets minder eentoning, je kan zwemmen, Ezio is iets toffer dan Altair en idd véél meer content en nog een paar pluspunten. Dat had volgens mij grotendeels al in deel 1 kunnen zitten. Het vechten is alleen nog steeds te belachelijk makkelijk. Vooral met medicijn. Was vorige week begonnen en ben maar één keer doodgegaan omdat ik verkeerd van een toren sprong. Vind wel jammer dat daar geen verbetering in zit.

Ik heb net de vliegmissie achter de rug. Die vond ik wel geinig, alleen iets te vaak neergestort. Ben niet zo goed met inverted, gelukkig kon dat uit. En die glyphs heb ik al drie niet kunnen oplossen, moet ik maar eens een guide raadplegen (ook lekker creepy gevoel telkens als je een glyph hebt ontdekt) :P. En Assassins Tombs ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Helemaal mee eens, ook zaken als die assassins tombs; allemaal extra content wat de game zo veel beter maakt. Al vond ik de setting van deel 1 ook erg goed gedaan. Totnutoe heb ik alle glyphs die ik tegen ben gekomen wel, al zijn ze soms flink pittig.

Ik ben trouwens wel een paar keer dood gegaan door verkeerde sprongen in hoge gebouwen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
In Brotherhood moet je ook weer alle veren zien te vinden voor een trophy...Ben ik straks dus weer uren zoet met het vinden van veren, net als nu met AC2

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Je hoeft niet alle trophies te halen hoor :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bart ® schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:44:
Je hoeft niet alle trophies te halen hoor :7.
+1

Al die discussies altijd over 'dat veren verzamelen is helemaal niet leuk'...Doe het dan niet. Voegt wat mij betreft totaal niets toe aan gameplay, is meer een goedkope manier van speeltijd-rekken. Trophies/Achievements doen mij gelukkig niet zoveel, dus gewoon lekker spelen voor het verhaal ipv de punten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Tsja, die veren; als ik er nog maar een paar hoef als ik klaar ben met het spel zal het wel gaan kriebelen om die laatste paar nog te vinden, maar anders begin ik er denk ik niet aan.

Over het vechten; ik kam gisteren voor het eerst in conflict met 2 gasten die een lans gebruikten. Dat was wel even wennen; ik kon niet blokken en ze gooiden mij regelmatig op de grond.

spoiler:
Stuk met Leonardo en de koets naar Venetie was trouwens weer een leuke afwisseling!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
cheiron schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:34:
Tsja, die veren; als ik er nog maar een paar hoef als ik klaar ben met het spel zal het wel gaan kriebelen om die laatste paar nog te vinden, maar anders begin ik er denk ik niet aan.

Over het vechten; ik kam gisteren voor het eerst in conflict met 2 gasten die een lans gebruikten. Dat was wel even wennen; ik kon niet blokken en ze gooiden mij regelmatig op de grond.

spoiler:
Stuk met Leonardo en de koets naar Venetie was trouwens weer een leuke afwisseling!
Kan je niet blokken. Dan moet je ontwijken met kruisje en richting kiezen en dan gelijk terug aanvallen (R1 los en paar keer blokje). Maar dat kom je eigenlijk pas te weten als je die trainingen doet bij je villa. Wist het eerst ook niet en ik rende gelijk weg toen ik merkte dat je niet kon blokken :P.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 14-10-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

BatmanHorizon schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:12:
[...]

Dan moet je ontwijken met kruisje en richting kiezen en dan gelijk terug aanvallen (R1 los en paar keer blokje). Maar dat kom je eigenlijk pas te weten als je die trainingen doet bij je villa.
Je kan de tegenstander ook ontwapenen, dan neem je de lans over.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Garcia10 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:20:
[...]

Je kan de tegenstander ook ontwapenen, dan neem je de lans over.
Volgens mij moet je daarvoor eerst de training volgen bij de villa!! Zonder deze training kun je niet ontwapenen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Jackal131 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

Volgens mij moet je daarvoor eerst de training volgen bij de villa!! Zonder deze training kun je niet ontwapenen.
Klopt :) vandaar dat ik dat gedeelte ook over had genomen in de quote. Had ik er ook bij kunnen zeggen overigens.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Met lans moet je disarm move doen :Y Extra bruut is dan om een andere gast met een lans te counteren :9~

spoiler:
De lans die jij (Ezio) dan vast hebt wordt door midden geslagen waarna je de twee stukken die je dan in beide handen hebt in het lichaam van die weerloze guard plant _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Weer even opgepakt en direct weer verslaafd.
Momenteel ben ik Bonfire of Vanities aan het spelen. (Sequence 13).
Tegelijk probeer ik de 100 feathers te halen, heb nu 71/100.
spoiler:
Alleen kan ik ook veren vinden in Florence nu ik in die sequence ben? Alles is grijs, guards vallen elkaar aan en ben nog geen veer tegen gekomen. Of ik kijk niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
cheiron schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:03:
Totnutoe heb ik alle glyphs die ik tegen ben gekomen wel, al zijn ze soms flink pittig.
Ok, nu worden ze mij echt te vaag hoor. Voorbeeldje:

spoiler:
In Avamposto Veneziano, Romagna is het "(13)"I am Become Death, the Destroyer of Worlds"

Staat in de foto's een 9 en een driehoekje. Ok denk ik dan; ik zet het driehoekje op het wiel op de 9, en dan corresponderen de andere cijfers met wat ik in moet vullen. Maar die zijn dan leeg...

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/flat/MyCheats/AC2/TheTruth/avamposto03.jpg

Hoe moet ik nou in hemelsnaam begrijpen dat ik dan een rondje en een stapeltje tekens bij de andere cijfer in moet voeren? Die staan niet eens op het wiel?! Als iemand het mij uit kan leggen; heel graag

-edit-
ik geloof dat het kwartje langzaamaan begint te vallen :D

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 15-10-2010 23:22 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die vond ik ook raar. Als 9 driehoehoekje is ... dan is 2 wat? Niets toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
MrVegeta schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:21:
Die vond ik ook raar. Als 9 driehoehoekje is ... dan is 2 wat? Niets toch :/
Lol, dat dacht ik dus ook. Maar in de hint wordt de Fibonacci reeks genoemd; Het volgende nummer is de som van de vorige twee nummers. Dat doorgetrokken naar tekens: Die 2 moet dus en rondje + vierkantje - een vierkantje zijn (want 3 is een rondje, en 4 is een rondje + een vierkantje)

5 moet dus zijn: 3 vierkantjes en 2 rondjes minus een rondje en een vierkantje

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Uitgespeeld. Wat een verhaal. Kan niet wachten tot Brotherhood. In de tussentijd alle feathers zoeken (76/100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben plus member en wilde vandaag eens eventjes de beta downloaden van Brotherhood. Deze kan ik helaas dus niet vinden in de PSN store. Ook kan ik nergens meer aan een beta code komen voor de ps3 :(

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Damn, baal er wel van dat ik AC2 nooit heb kunnen uitspelen. Leonardo was werkelijk waar verdwenen. (Legale versie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
drumstickNL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:55:
Damn, baal er wel van dat ik AC2 nooit heb kunnen uitspelen. Leonardo was werkelijk waar verdwenen. (Legale versie!)
Lol, misschien was hij ff op vakantie en is hij nu weer terug...

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb die beta van brotherhood gedownload, maar kan niet meer connecten. Is de beta periode voorbij?

Edit: eerst googlen dan vragen... beta periode is idd verlopen :(

[ Voor 27% gewijzigd door Monda op 20-10-2010 15:47 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Vandaag deel 1 voor de PS3 maar eens uit de budgetbak gevist. Ben tot nu toe erg onder de indruk van de setting en vooral de grafische kwaliteit. Na MGS4 was ik wel een beetje verwend en vond veel games grafisch maar "zo zo".

Game on! :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Jackal131 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:27:
[...]

Lol, misschien was hij ff op vakantie en is hij nu weer terug...

8)
:P

Begin wel een keer overnieuw als ik het verhaal een beetje kwijt ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
drumstickNL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:55:
Op welk moment was dit in het spel?

Van het weekend uitgespeeld, wat een trip deze game zeg. Ik vond het einde een beetje tegenvallen (iets teveel "out there", maar alles er naar toe was heerlijk. Even stoppen bij een gebouwtje om de historie te lezen, door de countryside racen met je paard, even wat sneaky kills maken; geweldig.

In het kader van "overdaad schaadt" zal ik wel even wachten met Brotherhood..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Zie dat de releasevan Brotherhood voor de PC nu officieel op 1 maart 2011 is :(
Beetje jammer toch weer dat de PC gamers weer het spel later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach zolang het de kwaliteit van de game ten goede komt is het wel prima, een directe consoleport wordt niemand blij van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Laatst online: 22-07 23:37
@Edit, Heb je hier ergens bevestiing van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verschillende winkels en websites hebben de datum naar achteren gegooid, naar 1 maart 2011 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Ryuku schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:04:
@Edit, Heb je hier ergens bevestiing van?
Wat Jejking al zegt: alle officiële partners die op de officiële site staan hebben de datum voor de PC versie naar 1 maart gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

edit: verkeerde topic. :F

[ Voor 86% gewijzigd door Bart ® op 28-10-2010 15:29 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Laatst online: 22-07 23:37
daar gaat me nieuwejaars lan idee :(. Maar goed iig bedankt voor de info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Oh my God.... ik was al aardig ver met AC2 op de 360, had 20+ uur in de game zitten en was bij het carnaval in Venetië.... toen de game bij het saven af en toe begon te zeuren dat m'n profile niet goed was ofzo.... ik nog lekker paar uur door spelen en meestal leek het saven goed te gaan...
Nu dacht ik net ik stop maar eens... zie ik bij story mode dat m'n save game weg is.... gewoon helemaal weg.... :(
Iemand anders dit meegemaakt?
Het spel is super, maar als ik 20+ uur over moet doen.... 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 23:06
Ik heb zowel AC als AC:II in bezit voor de 360 en heb II volledig uitgespeeld (ook de DLC). Brotherhood staat in de pre-order, maar hoop dat het vlaggen verzamelen wel wat minder is. In deel 1 was dat al helemaal erg, gelukkig in twee wat minder. Hoop ook dat er niet teveel multiplayer achievements zijn, wil Brotherhood toch ook wel 1000/1000g halen.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:43

Michelli

LL.M

Jejking schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:34:
Verschillende winkels en websites hebben de datum naar achteren gegooid, naar 1 maart 2011 dus.
Ik heb mijn pre-order voor de PC versie dus maar geannuleerd hierdoor. Dan maar op de 360 spelen, helaas wel zo'n 20 duurder.

edit: Tot en met 8 november korting op games bij de Wehkamp. Mijn bestelling bij bol.com dus maar weer geannuleerd en de Codex edition daar besteld. Scheelt me toch zo'n 17 euro.

[ Voor 22% gewijzigd door Michelli op 08-11-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Damn... Kom er net achter dat er een Collectors Edition van Brotherhood is. Hij is overal uitverkocht. :'(

Volgende keer toch beter het nieuws volgen en eerder bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ophidian schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:57:
Ik heb zowel AC als AC:II in bezit voor de 360 en heb II volledig uitgespeeld (ook de DLC). Brotherhood staat in de pre-order, maar hoop dat het vlaggen verzamelen wel wat minder is. In deel 1 was dat al helemaal erg, gelukkig in twee wat minder. Hoop ook dat er niet teveel multiplayer achievements zijn, wil Brotherhood toch ook wel 1000/1000g halen.
Je hoeft ze niet te verzamelen hoor :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Bart ® schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:51:
[...]

Je hoeft ze niet te verzamelen hoor :7.
Wil natuurlijk wel alle achievements hebben ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ophidian schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:03:
[...]

Wil natuurlijk wel alle achievements hebben ;)
Leuk, als je tegen je zin in zit te spelen 8)7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Collectors edition van AC:Brotherhood besteld. Hopen dat ik hem voor 2012 heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Bart ® schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:24:
[...]

Leuk, als je tegen je zin in zit te spelen 8)7.
Tegen je zin in is een groot woord, maar om nou te zeggen dat 100 vlaggetjes verzamelen het leukste onderdeel van het spel is, nee... Achievements waarbij je bijvoorbeeld een x aantal soldaten op een y aantal manieren moet killen met een tijdslimiet van z, vind ik uitdagender en leuker. Maargoed...

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste