Inderdaad, dit vond ik eigenlijk wel een beetje slecht. In een missie (weet niet meer welke, volgens mij die met het carnaval) moet je ongezien iemand die op een boot staat afmaken. Ik ben toen gewoon op een dak geklommen, pistool, richten, 2 keer een hoek omrennen en schuilen en het was klaar. Later nog een keer op de ouderwetse manier geprobeerd maar dat was toch best lastig met al die bewakers waar je ongezien langs moest zien te komenJejking schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:15:
Toch wel een leuk wapen. Heb er al menige eindbaas mee neergeschoten
Ik had hetzelfde bij die missie maar dan omgekeerd. Ik dacht: neeee dat ga ik oldschool doen met het mesje in zijn rug maar het is nog lastig om ongezien op die boot te komen. Na 3x doodgaan toch maar het dakje op en schieten. Daarna is het inderdaad 2x een steegje in en je bent weg.EcoR schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:01:
[...]
Inderdaad, dit vond ik eigenlijk wel een beetje slecht. In een missie (weet niet meer welke, volgens mij die met het carnaval) moet je ongezien iemand die op een boot staat afmaken. Ik ben toen gewoon op een dak geklommen, pistool, richten, 2 keer een hoek omrennen en schuilen en het was klaar. Later nog een keer op de ouderwetse manier geprobeerd maar dat was toch best lastig met al die bewakers waar je ongezien langs moest zien te komen
Gun daarna niet veel meer gebruikt, vind het toch een grotere kick om het oldschool te doen
"Assassin's Creed Brotherhood officieel bevestigd"
Bron: Insidegamer.Nieuws | 6 mei 2010 - Na enkele geruchten en kleine beetjes informatie heeft Ubisoft eindelijk de nieuwe Assassin's Creed bevestigd. De game gaat Assassin's Creed Brotherhood heten en het verhaal draait wederom om de Italiaanse Ezio die met een groep andere Assassin's Rome moet veroveren in hun eeuwenlange strijd tegen de Tempeliers.
Nieuw in dit deel is de mogelijkheid om je eigen Assassin in elkaar te sleutelen. Compleet met eigen manier van doden en sluipen. Zoals eerder aangegeven heeft Brotherhood ook een groot onlinegedeelte waarin meerdere spelers het als sluipmoordenaars tegen elkaar op kunnen nemen. Of Brotherhood zich afspeelt tijdens de gebeurtenissen van Assassin's Creed II is niet duidelijk. Volgende week moet er meer informatie naar buiten komen.
Verwijderd
Ik ben nu al een weekje bezig en ik moet zeggen dat de sfeer enorm goed zit.
De locaties zijn echt zo goed als identiek met de realiteit.
Wanneer ik door San Gimignano loop weet ik precies op welke locaties ik enkele zomers terug een apperitief heb gedronken.
De Italiaanse conversaties vind ik echt top, en ik lig soms dubbel bij bepaalde uitspraken.
Ik had ook eventjes hoogtevrees in de Duomo van Firenze en dat is toch al een teken dat de game mij enorm pakt.
Een hele verademing tov deel 1 wat ik behoorlijk saai vond.
En wat de weergave van de steden betreft daar zouden veel developers nog een puntje kunnen aan zuigen.
De locaties zijn echt zo goed als identiek met de realiteit.
Wanneer ik door San Gimignano loop weet ik precies op welke locaties ik enkele zomers terug een apperitief heb gedronken.
De Italiaanse conversaties vind ik echt top, en ik lig soms dubbel bij bepaalde uitspraken.
Ik had ook eventjes hoogtevrees in de Duomo van Firenze en dat is toch al een teken dat de game mij enorm pakt.
Een hele verademing tov deel 1 wat ik behoorlijk saai vond.
En wat de weergave van de steden betreft daar zouden veel developers nog een puntje kunnen aan zuigen.
Nou als je dat zo leest dan lijkt het me op deel 2 aansluiten.Metalbuster schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:04:
"Assassin's Creed Brotherhood officieel bevestigd"
[...]
Bron: Insidegamer.
spoiler:
Je eindegt bij AC2 immers in Rome, maar je ziet niet veel van de stad zelf, het stuk in rome is redelijk lineair je kan niet de stad in. Dus het lijkt me dat je gewoon weer verder gaat waar deel 2 ophoud. Eerste een stuk in het 'heden' en dan terug naar Rome. Hetzelfde was eigenlijk zo bij AC1 -> AC2.
[ Voor 21% gewijzigd door KingKoning op 06-05-2010 12:54 ]
Ja dat had ook gekunt, ik heb hem oldskool gedaan, eerst een voor een de bewakers van de boot trekken.KingKoning schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:24:
[...]
Ik had hetzelfde bij die missie maar dan omgekeerd. Ik dacht: neeee dat ga ik oldschool doen met het mesje in zijn rug maar het is nog lastig om ongezien op die boot te komen. Na 3x doodgaan toch maar het dakje op en schieten. Daarna is het inderdaad 2x een steegje in en je bent weg.
Gun daarna niet veel meer gebruikt, vind het toch een grotere kick om het oldschool te doen
Dan zorgen dat ze naar de stijger gaan en door een spuitje met gif ging die bewaker met bijl iedereen om hem heen te lijf
Heb me kapot gelachen
Die gifspuit is inderdaad geweldig. Wat ook grappig is, op een drukke maar smalle straat enkele guards meelokken (liefst met hoeren want dan gaan ze allemaal netjes op een rijtje staan). Vervolgens iedereen een beetje hyperspul geven, watch the massacre
Dat ga ik proberen
Het schijnt ook meer een AC2.5 te worden dan een deel 3. Dit zou dus betekenen dat je het verhaal wat Ezio betreft hier afmaakt en in deel 3 eigenlijk verder gaat met het verhaal van Desmond. Verder zou het natuurlijk een gemiste kans zijn om Rome niet in het spel te plaatsen, dat was zeker in die tijd toch veel grootser dan de andere ACII steden.KingKoning schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:54:
[...]
Nou als je dat zo leest dan lijkt het me op deel 2 aansluiten.
spoiler:Je eindegt bij AC2 immers in Rome, maar je ziet niet veel van de stad zelf, het stuk in rome is redelijk lineair je kan niet de stad in. Dus het lijkt me dat je gewoon weer verder gaat waar deel 2 ophoud. Eerste een stuk in het 'heden' en dan terug naar Rome. Hetzelfde was eigenlijk zo bij AC1 -> AC2.
Niet echt, Rome was wel weer in opkomst na een enorm moeilijke periode.Metalbuster schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:10:
[...]
Verder zou het natuurlijk een gemiste kans zijn om Rome niet in het spel te plaatsen, dat was zeker in die tijd toch veel grootser dan de andere ACII steden.
On topic: Bring it on
Misschien krijgt het spel een zachtprijsje omdat het geen volledig nieuwe game is, of hopelijk is de vernieuwing te vergelijken met GTAIII (> VC ) > SA
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ik heb het nog veel eenvoudiger gedaan, er staan vlak voor de boot 4 "dames van plezier" en ben daar tussen gaan staan. Dan wordt je onzichtbaar voor de vijand en kun je die gast ongestoord neerknallen.EcoR schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:01:
[...]
Inderdaad, dit vond ik eigenlijk wel een beetje slecht. In een missie (weet niet meer welke, volgens mij die met het carnaval) moet je ongezien iemand die op een boot staat afmaken. Ik ben toen gewoon op een dak geklommen, pistool, richten, 2 keer een hoek omrennen en schuilen en het was klaar. Later nog een keer op de ouderwetse manier geprobeerd maar dat was toch best lastig met al die bewakers waar je ongezien langs moest zien te komen
Vetste aktie tot nu toe was bij mij het vermoorden van die 10 bruten binnen 60 sec. Eerste keren mislukte het niet , ik kreeg net die laatste niet binnen de minuut vermoord. (ddurt redelijk lang voordat je zo'n bruut neer hebt) Ik las toen op internet dat je beter een groepje huurlingen kon inhuren om de aandacht af te leiden. Maar ik was nog niet in Venetie geweest, dus bij mij stonden er nog geen huurlingen. Of met rookbommen moest werken maar die had ik ook nog niet.
Toen dacht ik : laat ik het nog 1 keer op eigen kracht proberen. Uitgerust met mijn dubbele hiddenblade ging ik achter het groepje van 5 staan. Ik had meteen een double kill te pakken en toen nog een. De vijfje ook in 1 keer dood met een backstab. Toen stond het tweede groepje er inmiddels en weer 2 dubbele "double kill" achter elkaar. Ik heb alleen de laatste bruut moeten bevechten, maar daar had ik toen nog ruim 35 sec voor. 9 9 bruten achter elkaar backstabben geeft toch wel een heel vet gevoel.
Ik vroeg me trouwens nog iets af. Ik las hier en op andere fora dat er een bijna ondoenbare missie zou zijn met een hele lastige walljump bij de laatste zegel. Nou wist ik niet precies waar die zat en heb de graftombe uiteindelijk uitgespeeld maar ben nergens een moeilijke jump tegengekomen. Heb dat ding misschien 1 keer opnieuw moeten doen omdat ik ergens in het water viel. Hebben ze de PC versie daarin veranderd ofzo??
Supergaaf spel tot nu toe, heb volgens mij net sequence 8 voltooid en heb het Altair armor en zwaard nu en alle glyphs, schilderijen en upgrades verzameld , moet wel nog een veertje of 60 zoeken, heb ik niet zo'n zin in. Ik kan evt wel een map daarvoor gebruiken, maar weet natuurlijk niet meer welke ik al wel of niet gehad heb. Dan duurt het nog een eeuwigheid voordat ik ze alle 100 heb.....
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Verwijderd
zit momenteel vast bij die toren die je moet beklimmen om die vuurpijl af te steken.
heb alle kanten al gehad maar ik kom er maar niet op
iemand een suggestie...
alvast bedankt

heb alle kanten al gehad maar ik kom er maar niet op

iemand een suggestie...
alvast bedankt
EDIT: Verhaal is me al duidelijk geworden.
[ Voor 89% gewijzigd door -Edwin- op 08-05-2010 19:45 ]
Verwijderd
Vandaag mijn pc opnieuw geinstalleerd.
Had eerst de savegame van AC2 gebackupt uit: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\<NR>\4
Die 4 bestanden na de herinstallatie terug geplaatst, maar zie mijn savegame niet meer terug.
Was al best ver (voor mijn gevoel). Enig idee hoe ik mijn savegame nou terug kan krijgen?
Had eerst de savegame van AC2 gebackupt uit: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\<NR>\4
Die 4 bestanden na de herinstallatie terug geplaatst, maar zie mijn savegame niet meer terug.
Was al best ver (voor mijn gevoel). Enig idee hoe ik mijn savegame nou terug kan krijgen?
Savegames waren toch gesynched met ubi.com?Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:07:
Vandaag mijn pc opnieuw geinstalleerd.
Is er niet een manier om snel tussen steden te reizen? Ik ben namelijk vanuit Venetie terugegaan naar die villa om even wat rond te neuzen etc, maar duurt toch al gauw 10 minuten om weer terug te komen....
Van die fast-travel stations? Lijkt een beetje op het NS-logo op je map... zijn er genoeg van te vinden!
Staat dit niet gewoon in de handleiding?kronolith schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:10:
Is er niet een manier om snel tussen steden te reizen? Ik ben namelijk vanuit Venetie terugegaan naar die villa om even wat rond te neuzen etc, maar duurt toch al gauw 10 minuten om weer terug te komen....
Er zijn 'travel stations', op de map aangegeven als 2 pijltjes. <->
Verwijderd
Sinds de meest recente patch kun je offline savegames hebben.
iemand enig idee hoe ik mijn offline saves nou terug kan zetten?
Verwijderd
heb het gevonden
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:47:
zit momenteel vast bij die toren die je moet beklimmen om die vuurpijl af te steken.![]()
heb alle kanten al gehad maar ik kom er maar niet op![]()
iemand een suggestie...
alvast bedankt
Gaat over Assassins creed brotherhood,Alsatian schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:34:
Assassin's Creed - Communicatie vanuit het Abstergo kantoor onderschept
Kreeg een mailtje van ubisoft met deze link
zie: http://www.gamed.nl/view/76262
Following yesterday’s tease, Ubisoft has today formally declared that Assassin’s Creed Brotherhood is in development for PC, Xbox 360 and PlayStation 3, and that it’s coming ‘holiday 2010′.
Quite a few Ubisoft studios are involved in this multiplayer-equipped iteration too; the company’s Singapore, Bucharest, Québec City and Annecy studios are all under Ubisoft Montreal’s command with this one.
As already confirmed by Ubisoft executives, the single-player campaign will see Ezio, now a Master Assassin in control of an entire Brotherhood, return to Rome to struggle against the Templar Order. The “multiplayer layer” on the other hand puts players in the shoes of the other guys, the Templars. A variety of characters, each with their own signature weaponry, along with “different” yet unspecified multiplayer modes will be available.
Two images game with the announcement as well; a single screenshot and a piece of art.
http://www.thatvideogameb...-five-studios-developing/
Damn ik kijk echt uit naar deze game!
Quite a few Ubisoft studios are involved in this multiplayer-equipped iteration too; the company’s Singapore, Bucharest, Québec City and Annecy studios are all under Ubisoft Montreal’s command with this one.
As already confirmed by Ubisoft executives, the single-player campaign will see Ezio, now a Master Assassin in control of an entire Brotherhood, return to Rome to struggle against the Templar Order. The “multiplayer layer” on the other hand puts players in the shoes of the other guys, the Templars. A variety of characters, each with their own signature weaponry, along with “different” yet unspecified multiplayer modes will be available.
Two images game with the announcement as well; a single screenshot and a piece of art.
Damn ik kijk echt uit naar deze game!
Bensimpel
Positieve meneer
Hebben hebben!Asgaro schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:31:
Following yesterday’s tease, Ubisoft has today formally declared that Assassin’s Creed Brotherhood is in development for PC, Xbox 360 and PlayStation 3, and that it’s coming ‘holiday 2010′.
Damn ik kijk echt uit naar deze game!![]()
Eindelijk multiplayer?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik vond deeltje 2 echt geweldig (tegenover deel 1) en kan niet wachten op brotherhood
hoop dat ze de multiplayer beetje uitgebreid maken en het wat vets word
(hoop niet dat ze met multiplayer van die races bedoelen zoals je die in deel 2 moest doen want dat is echt SAAI
)
Ik veronderstel dat je wel online races zult kunnen doen, maar uiteraard zal dat niet alles zijn.
Ik vraag mij alleen af hoe de gamers zich in een game als deze zullen kunnen "differentiëren" van de anderen?
Ik bedoel dus: in fps-games kan dit door te leren snel en accuraat te mikken om dan liefst headshots te doen. In race-games gebeurt dit door de tracks volledig uit het hoofd te leren. Enzovoort.
Ik veronderstel dat in close combat de meerderheid wel aan elkaar gewaagd zal zijn. Iedereen zal op den duur wel perfect de moves kennen en dus neig aan elkaar gewaagd zijn.
Ik vermoed dus dat m'n zich zal moeten differentiëren in andere aspecten, zoals goed van dak op dak te kunnen voortbewegen?
(En ik hoop dat het fenomeen 'campers' niet voorkomt online!
)
Ik vraag mij alleen af hoe de gamers zich in een game als deze zullen kunnen "differentiëren" van de anderen?
Ik bedoel dus: in fps-games kan dit door te leren snel en accuraat te mikken om dan liefst headshots te doen. In race-games gebeurt dit door de tracks volledig uit het hoofd te leren. Enzovoort.
Ik veronderstel dat in close combat de meerderheid wel aan elkaar gewaagd zal zijn. Iedereen zal op den duur wel perfect de moves kennen en dus neig aan elkaar gewaagd zijn.
Ik vermoed dus dat m'n zich zal moeten differentiëren in andere aspecten, zoals goed van dak op dak te kunnen voortbewegen?
(En ik hoop dat het fenomeen 'campers' niet voorkomt online!
khoop dat er een soort team deathmatch inzit
en dan ben je idd met het battlesysteem aan elkaar gewaagt.
Ook hoop ik op een modus dat je met een groep 1 persoon moet zien te vinden en vermoorden.dus met zen alle tegen 1 en als die persoon dood is de persoon die hem vermoord heeft hem is daarna
Ook hoop ik op een modus dat je met een groep 1 persoon moet zien te vinden en vermoorden.dus met zen alle tegen 1 en als die persoon dood is de persoon die hem vermoord heeft hem is daarna
[ Voor 59% gewijzigd door amaterasu op 12-05-2010 12:21 ]
Heren, misschien een nieuw topic aanmaken voor Brotherhood, dit is namelijk een beetje topicvervuiling..?
OT: is het de moeite waard om de DLC te nog te kopen als je AC II al uitgespeeld hebt?
OT: is het de moeite waard om de DLC te nog te kopen als je AC II al uitgespeeld hebt?
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Ik speel sinds gisteren sequentie 12 (1e DLC) en die vind ik aan de ene kant wel leuk (het blijft ACII), maar aan de andere kant is ie te kort en veel te lineair. Heb het idee één lange opdracht te voltooien...BrammT schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:38:
Heren, misschien een nieuw topic aanmaken voor Brotherhood, dit is namelijk een beetje topicvervuiling..?
Sequentie 13 schijnt langer en beter te zijn, omdat daar ook een nieuw deel van een stad bij zit.
Ik vind het verplichte kost, omdat ik ACII helemaal geweldig vind. Maar niet iedereen denkt er zo over!
Ik vind het inderdaad ook verplichte kost, maar die 1e DLC is wel wat erg karig, de 2e DLC is een stuk uitgebreider en als je die nog niet hebt zou ik zeggen: meteen aanschaffen en spelen, er zit inderdaad een heel nieuw stuk van Firenze in.TimmieVelthuis schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:49:
[...]
Ik speel sinds gisteren sequentie 12 (1e DLC) en die vind ik aan de ene kant wel leuk (het blijft ACII), maar aan de andere kant is ie te kort en veel te lineair. Heb het idee één lange opdracht te voltooien...
Sequentie 13 schijnt langer en beter te zijn, omdat daar ook een nieuw deel van een stad bij zit.
Ik vind het verplichte kost, omdat ik ACII helemaal geweldig vind. Maar niet iedereen denkt er zo over!
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Eindelijk begonnen met ACII op de PC. Wat een heerlijke game an sich. Groot minpunt vind ik dat de toetsen niet uitgelegd worden (ja dmv icoontjes, maar ik moet steeds checken welke toets erachter zit).
En 'triggeren' werkt ook niet lekker (Moest een doos oppakken maar dat ging niet, maar uiteindelijk na een half uur shift rammen en er omheen lopen pakte die hem eindelijk op).
En 'triggeren' werkt ook niet lekker (Moest een doos oppakken maar dat ging niet, maar uiteindelijk na een half uur shift rammen en er omheen lopen pakte die hem eindelijk op).
Heb volgensmij niet op zitten letten, maar bij welke NPC kan je die treasure maps kopen?
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Tailor, die ook schilderijen verkoopt.
Bensimpel
Positieve meneer
Voor de echte die hard fans, is dit echt wel lekker voedsel, heb eerste DLC 2/3 dagen aangeschaft, ik heb mezelf wel weer vermaakt hoor.ijskonijn schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:56:
[...]
Ik vind het inderdaad ook verplichte kost, maar die 1e DLC is wel wat erg karig, de 2e DLC is een stuk uitgebreider en als je die nog niet hebt zou ik zeggen: meteen aanschaffen en spelen, er zit inderdaad een heel nieuw stuk van Firenze in.
😆 - Denk ook eens om ;)
In principe wel correct, behalve dan dat "tailor" de Engelse term voor kleermaker is. Die verkoopt ook geen schilderijen. Je bedoelt waarschijnlijk "Art Merchant".
Ik heb beide AC's nog nooit gespeeld, is het beter om eerst met deel 1 te beginnen of gelijk deel 2 te gaan doen. Mij spreekt eigenlijk Jeruzalem meer aan dan Italië, maar als Deel 2 Velenmalen beter en uitgebreider is denk ik dat ik toch liever deel 1 eerst over sla.
Wat raden julie aan?
Wat raden julie aan?
Ik zou het verhaal volgen, eerst deel 1 spelen zodat je er ook een beetje in komt en daarna door gaan met deel 2.Bulls schreef op maandag 17 mei 2010 @ 02:02:
Ik heb beide AC's nog nooit gespeeld, is het beter om eerst met deel 1 te beginnen of gelijk deel 2 te gaan doen. Mij spreekt eigenlijk Jeruzalem meer aan dan Italië, maar als Deel 2 Velenmalen beter en uitgebreider is denk ik dat ik toch liever deel 1 eerst over sla.
Wat raden julie aan?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Nou deel 1 trok ik niet... te eentonig... deel 2 is veel leuker!
Voor het plot kan je altijd de wiki lezen
Wikipedia: Assassin's Creed
Ze zouden er wel een serie van kunnen maken
(film lijkt me niet leuk, te kort, te beknopt)
Voor het plot kan je altijd de wiki lezen
Ze zouden er wel een serie van kunnen maken
[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 17-05-2010 09:32 ]
Deel 2 is inderdaad leuk.
Maar wat is het het toch een Klote!!! besturing op de PC
sry dit moest ik ff kwijt.
Kan me heel goed voorstellen dat dit spel erg klote te besturen is zonder gamepad inderdaadAmok schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:45:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hoezo klote? Ik vond het eig best meevallen.
Wat Jejking zegt, ik heb nergens last van.Jejking schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:42:
Hoezo klote? Ik vond het eig best meevallen.
En voor de duidelijkheid ik heb deze game ook geruime tijd op de Xbox360 gespeeld, tot aan Venetië.
En daar had ik dezelfde issues als nu,dat ik wel eens mis spring bijvoorbeeld.
Maar dat ligt of aan de game of aan mij. Niet aan m'n toetsenbord of het feit dat ik geen controller gebruik.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Alle actie/adventure games die ik speel op de pc doe ik met de x360 controller, ideaal!
Werkt toch intuïtief beter in dit soort games ipv mouse/keyboard
Idd, ben ik ook helemaal mee akkoord.Vandread schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:21:
Alle actie/adventure games die ik speel op de pc doe ik met de x360 controller, ideaal!
Had AC 1 voor de pc, maar al snel aan de kant gelegd omwille van de - in mijn ogen - ambetante besturing, en was nooit van plan AC 2 te kopen.
Later een PS3Slim gekocht. AC 2 zat er standaard bij (andere PS3packs waren niet beschikbaar) en ik was van plan die game zelfs nooit op te starten.
Dan toch maar gedaan en HOLY SHIT! Had geen andere game meer aangeraakt tot ik de story line had uitgespeeld! (En ik ben dan nog iemand die voor 70% vd tijd z'n games niet gans uitspeelt.)
Ok, de setting van AC 2 was ook voor mij al aantrekkelijker dan in AC 1 maar met een controller spelen was wel de belangrijkste reden!
AC2 is verder ook een stuk afwisselender dan deel 1. Deel 1 heb ik uiteindelijk wel uitgespeeld maar vaak pauzes van weken omdat het me gewoon te saai werd. Deel 2 echt in praktisch 1 ruk uitgespeeld.Asgaro schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:59:
[...]
Idd, ben ik ook helemaal mee akkoord.
Had AC 1 voor de pc, maar al snel aan de kant gelegd omwille van de - in mijn ogen - ambetante besturing, en was nooit van plan AC 2 te kopen.
Later een PS3Slim gekocht. AC 2 zat er standaard bij (andere PS3packs waren niet beschikbaar) en ik was van plan die game zelfs nooit op te starten.
Dan toch maar gedaan en HOLY SHIT! Had geen andere game meer aangeraakt tot ik de story line had uitgespeeld! (En ik ben dan nog iemand die voor 70% vd tijd z'n games niet gans uitspeelt.)
Ok, de setting van AC 2 was ook voor mij al aantrekkelijker dan in AC 1 maar met een controller spelen was wel de belangrijkste reden!
Iemand enig idee wat het hele filmpje van "The Thruth" inhoud?
Metalbuster schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:28:
Iemand enig idee wat het hele filmpje van "The Thruth" inhoud?
spoiler:
Het filmpje laat Adam en Eva zien die ontsnappen uit een laboratorium wat gerund wordt door aliens? De appel die ook in het bijbelverhaal voorkomt is dus die bol waar je achterna gaat. Het is dus een alternatieve versie van het Genesis verhaal.
Ticking away the moments that make up the dull day
Alles bij elkaar genomen vatten deze zinnetjes de verschillen tussen AC1 en AC2 toch wel aardig samen. Ik had hier precies hetzelfdeKingKoning schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:03:
[...]
AC2 is verder ook een stuk afwisselender dan deel 1. Deel 1 heb ik uiteindelijk wel uitgespeeld maar vaak pauzes van weken omdat het me gewoon te saai werd. Deel 2 echt in praktisch 1 ruk uitgespeeld.
Ik ben nu bezig om zoveel mogelijk van mn "DNA" compleet te krijgen.
Druk bezig alles te verzamelen enzo, allen beeldje, alle glyphs en wapen enzo heb ik wel.
Maar ik heb een bijzonder probleem.
Van de locaties (zoals het doge paleis enzo) mis ik er 1.
Druk bezig alles te verzamelen enzo, allen beeldje, alle glyphs en wapen enzo heb ik wel.
spoiler:
Bijzonder genoeg mis ik een locatie in rome
Rome is een lineaar stuk, dus ik snap niet helemaal hoe ik daar een locatie heb gemist.
En je kan er ook nog eens niet naar terug

Rome is een lineaar stuk, dus ik snap niet helemaal hoe ik daar een locatie heb gemist.
En je kan er ook nog eens niet naar terug

echt een geweldig spel net als ac 1 ik heb deze iets later gekocht ben nu volgens mij op de helft
alleen het lijkt wel iets makkelijker te zijn geworden je gaat minder snel dood en je vermoord vijanden sneller
en ik weet niet hoe het komt maar het zelfde probleem met ac1 er zitten 2 zwarte balken boven en onder in mijn scherm kan alles nog wel zien alleen een stukje smaller best wel hinderlijk
alleen het lijkt wel iets makkelijker te zijn geworden je gaat minder snel dood en je vermoord vijanden sneller
en ik weet niet hoe het komt maar het zelfde probleem met ac1 er zitten 2 zwarte balken boven en onder in mijn scherm kan alles nog wel zien alleen een stukje smaller best wel hinderlijk
Heb je die balken ook als je in het menu van je PS3/Xbox360 zit? (Ik veronderstel wrsl van niet, aangezien je zegt het enkel bij deze game voor te hebben...)careltjuh schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:41:
echt een geweldig spel net als ac 1 ik heb deze iets later gekocht ben nu volgens mij op de helft
Indien wel, dan moet je daar je resolutie aanpassen. Naar de hoogst mogelijk.
Verwijderd
Ik neem aan dat je bedoelt dat de balken er uitzien als bij een film? Volgens worden AC1 & AC2 allebei weergegeven in 16:9 aspect ratio's. Ik heb het zelf ook op mijn desktop (4:3 scherm), zwarte balken boven en onder. Op mijn laptop (16:9) heb ik er geen last van en vult AC het hele scherm. Zelf heb ik er geen oplossing voor gevonden, resolutie veranderen helpt bij mij in elk geval niet.careltjuh schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:41:
Armageddon_2k schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:05:
Ik ben nu bezig om zoveel mogelijk van mn "DNA" compleet te krijgen.
spoiler:Bijzonder genoeg mis ik een locatie in rome![]()
En je kan er ook nog eens niet naar terug![]()
spoiler:
Weet je zeker dat het niet Romagna/Forli is waar je nog een locatie mist? 
Signature
ja dat klopt nee resolutie veranderen helpt niet ik heb een 19 inch scherm niet breedbeeld volgens mijn heeft die geen 16:9 aspect ratio maar die balken zijn zeker wel 4 a 5 cm breedVerwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:40:
[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat de balken er uitzien als bij een film? Volgens worden AC1 & AC2 allebei weergegeven in 16:9 aspect ratio's. Ik heb het zelf ook op mijn desktop (4:3 scherm), zwarte balken boven en onder. Op mijn laptop (16:9) heb ik er geen last van en vult AC het hele scherm. Zelf heb ik er geen oplossing voor gevonden, resolutie veranderen helpt bij mij in elk geval niet.
De muis is echt heel vervelend in deze game. Hij heeft een soort van eigen acceleratie ofzo, dat werkt echt voor geen meter, iemand toevallig een fix voor? Hij lagt een soort van, bijna niet mee te spelen...
Verwijderd
Muisacceleratie? Daar heb ik zelf geen last van gehad. Zou het niet kunnen dat je op dat moment gewoon een lage fps hebt? In het hoofdmenu heb ik soms ook wel dat de muis lagged als ik op dat moment even een lage fps heb, maar daar buiten eigenlijk nooit. Misschien werkt het als je de instelling als test wat omlaag schroeft?Killzone schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:39:
De muis is echt heel vervelend in deze game. Hij heeft een soort van eigen acceleratie ofzo, dat werkt echt voor geen meter, iemand toevallig een fix voor? Hij lagt een soort van, bijna niet mee te spelen...
Anders zou het evt nog aan drivers kunnen liggen... dat zou je dan ook even moeten bekijken...
je kan bij configuratie/muis/opties voor aanwijzer de muis snelheid instellen maar als hij schokkerig gaat ligt het denk ik aan je fps wat wouterhehe ook al zij (gebruik fraps om je fps te meten als je dat nog niet wistKillzone schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:39:
maar wat wel gek is dat als ik op een lage fps speel dat probleem niet heb
tip ;speelspellen zoals ac met een controller dat doe ik ook controllertje van 10 euro gekocht werkt perfect
[ Voor 4% gewijzigd door careltjuh op 08-06-2010 21:57 ]
Dit is gedrag wat vaak wordt veroorzaakt door v-Sync, nou weet ik zo niet of die optie er is in AC2, maar het is het eerste waar ik aan denk bij dit probleem. Het zou ook kunnen dat hij het niet trekt, maar ik gok op het eerste.
Volgens mij staat V-Sync al uit. Daarnaast gaat het wel vloeiend als ik de pijltjestoetsen gebruikt. Alle animaties zijn ook gewoon vloeiend.
8800 GTX + E6850 met 4GB geheugen + SSD lijkt me snel genoeg. Ook hetzelfde probleem met alle graphics op low....
Achja, het blijft Ubisoft. Altijd problemen en bugs in hun games
.
8800 GTX + E6850 met 4GB geheugen + SSD lijkt me snel genoeg. Ook hetzelfde probleem met alle graphics op low....
Achja, het blijft Ubisoft. Altijd problemen en bugs in hun games
[ Voor 12% gewijzigd door TheJVH op 09-06-2010 19:26 ]
Ik heb zelf een xbox controller gebruikt maar een vriend die deed het gewoon met de muis, ging verder wel goed. Het blijft wel een port dus het kan best voorkomen dat het gewoon niet altijd lekker werkt met elke hardware.
Verwijderd
Ik speel het ook met het muis en toetsenbord en moet zeggen dat dit eigenlijk heel vlot gaat.
Verwijderd
Ik vind persoonlijk met een muis (5 knoppen) is het perfect te spelen. Ook voor de combo's en dergelijk valt dit echt goed me.Amok schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:45:
Persoonlijk mening eerlijk gezegd.
Het is misschien al gezegd, maar toch een vraag: ik heb de retail-cd van AC2, nu wou ik hem eigenlijk via steam activeren. Zodat ik geen last heb met updates en zo... iemand hier ervaring mee of is dit niet mogelijk???
Ik roep weer is te hard: Vond zonet op het steam-forum dit stukje info: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1306513 Blijkt dus dat veel retail games niet met steam samen werken... jammer.
Ik roep weer is te hard: Vond zonet op het steam-forum dit stukje info: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1306513 Blijkt dus dat veel retail games niet met steam samen werken... jammer.
[ Voor 34% gewijzigd door Gert Pronk op 19-06-2010 17:05 . Reden: Meneer zoekt niet goed. ]
Ik ben bij het punt dat je voor het eerst de werpmessen gaat gebruiken echter ik krijg het niet voor elkaar om een vijand te locken zoals de ingame tip aangeeft. Ik speel de PC-versie met de standaard configuratie besturing. Dus toetsenbord met 2-knops muis. Volgens het spel moet ik de rechtermuisknop indrukken (opvallend gedrag, hoofd met pijltje omhoog) om te locken en dan met de linkermuisknop (bewapende hand, hand met zwaard) schieten. Schieten gaat wel maar hij lockt voor geen meter.
Ik heb al via Google her en der sites bezocht maar geen die het duidelijk uitlegt.
Ik heb al via Google her en der sites bezocht maar geen die het duidelijk uitlegt.
AULXJMHR
Ik ken de standaardbesturing niet (altijd custom hier), maar je moet gewoon locken zoals je lockt in een ander gevecht.DPhoenix schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:06:
Ik ben bij het punt dat je voor het eerst de werpmessen gaat gebruiken echter ik krijg het niet voor elkaar om een vijand te locken zoals de ingame tip aangeeft. Ik speel de PC-versie met de standaard configuratie besturing. Dus toetsenbord met 2-knops muis. Volgens het spel moet ik de rechtermuisknop indrukken (opvallend gedrag, hoofd met pijltje omhoog) om te locken en dan met de linkermuisknop (bewapende hand, hand met zwaard) schieten. Schieten gaat wel maar hij lockt voor geen meter.
Met "F" lock je.
[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 20-06-2010 13:12 ]
Klopt helemaal! Ik zie nu ook dat het in het besturingsmenu en in het boekje staat. Totaal overheen gekeken........Splinter Cell schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:12:
Met "F" lock je.

AULXJMHR
Btw, ik heb net DLC memory 12 en 13 gedownload/gekocht. Wil ik van start gaan met AC II, is mijn savegame (1000/1000G) compleet verdwenen
Meer mensen hier last van gehad?
Wel balen, juist zo mijn best gedaan alles los te spelen in het spel

Wel balen, juist zo mijn best gedaan alles los te spelen in het spel

Heel leuk spel, en is zijn geld meer dan dubbel en dwars waard! Ik zit nu echter op een vervelend stuk in Firenze waarbij je een handelaar moet vermoorden (onderdeel van het vermoorden van een aantal luitenanten). Je hebt het schip, en je mag niet gezien worden. Schetsje:

De rode pijlen zijn de wachters met kijkrichting en eventueel looppad. De nummers zijn de volgorde waar ze in uitschakel. Tot 6 gaat het goed, maar als ik 6 uitschakel is er gelijk paniek op de boot en kan ik opnieuw beginnen. Heeft iemand tips voor me?

De rode pijlen zijn de wachters met kijkrichting en eventueel looppad. De nummers zijn de volgorde waar ze in uitschakel. Tot 6 gaat het goed, maar als ik 6 uitschakel is er gelijk paniek op de boot en kan ik opnieuw beginnen. Heeft iemand tips voor me?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Als je een pistool hebt, je kunt op de kade komen zonder die 2 wachters bij punt 1.
Vervolgens knal je die nummer 3 af.
Bij mij kwam de handelaar toen van het schip af rennen.
Vervolgens die ook maar dood geschoten. Klaar.
Vervolgens knal je die nummer 3 af.
Vervolgens die ook maar dood geschoten. Klaar.
Hoe kan dat? Er is geen contact tussen schip en kade. Nummer 1 is inderdaad niet nodig, maar die ligt toch toevallig op de route.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:18:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Zo, white edition maar even besteld. Jammer dat de Black edition niet meer verkrijgbaar is, ik had die extra missie's wel willen doen. Of zijn die nog apart te kopen?
Daar hebben er al veel vastgezeten. het is intussen enkele maanden geleden maar hoe ik herinner het te doen:Sebazzz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:16:
Heel leuk spel, en is zijn geld meer dan dubbel en dwars waard! Ik zit nu echter op een vervelend stuk in Firenze waarbij je een handelaar moet vermoorden (onderdeel van het vermoorden van een aantal luitenanten). Je hebt het schip, en je mag niet gezien worden. Schetsje:
[afbeelding]
- van dak (waar je start) afspringen en de twee soldaten op de kaden doden (niet echt stealth, wel efficiënt)
- in water springen en aan de steiger hangen tot soldaatje passeert -> stealth
- als er een tweede langs die steiger passeert -> stealth
- aan schip gaan hangen (andere kant dan van waar je komt) en daar 2x na elkaar nog een soldaatje -> stealth
- aan de achterkant van het schip hangen en 2x (of 3x) soldaatje -> stealth
- schip opklimmen aan die achterkan en twee soldaatjes die met hun rug naar je staan -> stealth
- en dan heel snel over de railing springen en het target stealth doden. Dit stuk moet heel snel, want als je treuzelt na het doden van de twee wachten wordt je vrij snel gezien door soldaatjes aan de andere kant van het dek. Het doden van het target moet ook in één vloeiende stealth move vanop de railing of je kan ook opnieuw beginnen.
Ik heb het ook 'n paar keer moeten proberen
Met je plaatje er bij - er is geen verband tussen mijn nummering en de jouwe trouwens, de mijne duidt op de volgorde:

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 20-06-2010 23:26 ]
Bedankt. Bij nummer 6 (of bij jouw tekening, 7) gaat het dus puur om timing en snelheid. Als de guard aan de rechterkant van het schip naar de voorkant van het schip loopt, gelijk degenen bij nummer 7 afmaken en op het target springen. Ga ik proberen 
Zijn er overigens meer mensen waarbij de heerlijke DRM van Ubisoft hun modem laat crashen? Ik heb een Online ADSL lijntje met een Speedtouch die na een tijdje lekker over z'n nek gaat. Vervangen van de netwerkapparatuur is geen optie.
Zijn er overigens meer mensen waarbij de heerlijke DRM van Ubisoft hun modem laat crashen? Ik heb een Online ADSL lijntje met een Speedtouch die na een tijdje lekker over z'n nek gaat. Vervangen van de netwerkapparatuur is geen optie.
[ Voor 35% gewijzigd door Sebazzz op 20-06-2010 23:34 ]
Niet om te rellen of iets dergelijks maar... als je zeker dat de DRM-software daarachter zit... sue them, complain, trash 'm. Moet je natuurlijk wel eerst ff checken of het ook echt zo is, geen idee hoe maar dat moet wel te vinden zijn
Nou, het feit dat het alleen gebeurt wanneer ik AC speel zegt denk ik genoeg. Het gebeurt altijd wanneer ik Assassins Creed speel, onafhankelijk van draaiende programma's en actieve clients. Na meer dan twee weken spelen vallen er wel conclusies te trekken lijkt mij. Zelfs met torrents is de verbinding niet instabiel, ik heb het alleen met Assassins Creed. Ik vraag ook niet om cracks ofzo, ik vraag slechts of meer mensen dezelfde ervaringen hebben. Ik vind het erg vervelend dat ik als legale gebruiker gestraft wordt.
Lol whats the fuzz about?YellowOnline schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:19:
[...]
Daar hebben er al veel vastgezeten. het is intussen enkele maanden geleden maar hoe ik herinner het te doen:
- van dak (waar je start) afspringen en de twee soldaten op de kaden doden (niet echt stealth, wel efficiënt)
- in water springen en aan de steiger hangen tot soldaatje passeert -> stealth
- als er een tweede langs die steiger passeert -> stealth
- aan schip gaan hangen (andere kant dan van waar je komt) en daar 2x na elkaar nog een soldaatje -> stealth
- aan de achterkant van het schip hangen en 2x (of 3x) soldaatje -> stealth
- schip opklimmen aan die achterkan en twee soldaatjes die met hun rug naar je staan -> stealth
- en dan heel snel over de railing springen en het target stealth doden. Dit stuk moet heel snel, want als je treuzelt na het doden van de twee wachten wordt je vrij snel gezien door soldaatjes aan de andere kant van het dek. Het doden van het target moet ook in één vloeiende stealth move vanop de railing of je kan ook opnieuw beginnen.
Ik heb het ook 'n paar keer moeten proberenWat je niet moet proberen is de soldaatjes aan de kant dichtst van de kade stealthen. Je wordt altijd door een andere gezien.
Met je plaatje er bij - er is geen verband tussen mijn nummering en de jouwe trouwens, de mijne duidt op de volgorde:
[afbeelding]
Vanaf de muur rechts op de tekening: bij cijfer 1 ga je wat nr 'boven' op de tekening.
Duik in het water (ja niemand ziet dit) en zwem het schip rond, tot je aan punt 4 bent.
Klim op de zijkant van het schip, kan ook zijn dat je de wachter die daar staat eerst nog in het water moet kielen.
En daar is je target! Je moet daar wel nog rap zijn ja vr hem te killen dan.
Eh? Ik ben bij die missie er gewoon naartoe gelopen heb wat wachters gedood en ben op de target gesprongen en de missie was voltooid.

Heeft iemand al iets vernomen van een eventuele patch die performanceproblemen verhelpt? Ik vind hem met ~40fps nog steeds onspeelbaar (ik ben erg kritisch qua fps en merk <55fps direct, ook zonder fps-meter). Wel jammer als dit nooit gefixed gaat worden, want ik heb ongeacht welke instellingen dezelfde fps...
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ubisoft launcher kan mijn internet niet meer vinden.
Ik krijg deze foutmelding: An Internet connection is required to play this game. Failed to connect to the Ubisoft master servers. Please verify that your Internet connection is functional and try again. Daarna ben ik gaan zoeken en vond ik dit op de Ubi FAQ: http://ubisoft-en.custhel...GVkIHRv&p_li=&p_topview=1 Maar dat helpt niet, heb mijn settings hierin veranderd: [Settings]
LastLanguage=en-US
Username=
Password=
[ProxySettings]
ProxyHost=ip9135a414.speed.planet.nl:36708
OverrideProxySettings=1
LastLanguage=en-US
Username=
Password=
[ProxySettings]
OverrideProxySettings=1
Waarschijnlijk zijn het, nogmaals, problemen bij de DRM server van Ubisoft. Ik zou niet aan proxysettings knoeien als je geen proxy gebruikt.drumstickNL schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:28:
Ubisoft launcher kan mijn internet niet meer vinden.Ik krijg deze foutmelding: An Internet connection is required to play this game. Failed to connect to the Ubisoft master servers. Please verify that your Internet connection is functional and try again. Daarna ben ik gaan zoeken en vond ik dit op de Ubi FAQ: http://ubisoft-en.custhel...GVkIHRv&p_li=&p_topview=1 Maar dat helpt niet, heb mijn settings hierin veranderd: [Settings]
LastLanguage=en-US
Username=
Password=
[ProxySettings]
OverrideProxySettings=1
Het probleem is opgelost, heeft er iemand een savegame die op 50-100% staat? Ik heb namelijk geen zin om dingen overnieuw te doen.
Het is me gelukt.

Wat ik heb gedaan is nummer 2 vermoord, even gewacht en precies op het juiste moment over de railing van de trap naast 4 geklommen en erop gesprongen. Het is tricky en het moet snel gebeuren, maar het gaat wel.
Ik heb ondertussen het hele spel uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo tevreden ben geweest over een spel. Het is echt iedere euro dubbel en dwars waard! Ik kijk al helemaal uit naar Brotherhood!

Wat ik heb gedaan is nummer 2 vermoord, even gewacht en precies op het juiste moment over de railing van de trap naast 4 geklommen en erop gesprongen. Het is tricky en het moet snel gebeuren, maar het gaat wel.
Ik heb ondertussen het hele spel uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo tevreden ben geweest over een spel. Het is echt iedere euro dubbel en dwars waard! Ik kijk al helemaal uit naar Brotherhood!
Ik heb heel veel last van audio bugs.

Voor een replay dan - de kades leegruimen, nummers 2, 4 en 5 overboord trekken. Vervolgens die twee bij nummer 6 lekker laten staan, maar een rookbom in hun nek mikken. Nog een rookbom op die twee brutes die je target beschermen en je kunt 'm zo omleggen. Hebben die rookbommen ook nog eens nut - ik gebruik ze verder nergens maar hier waren ze wel handig.Sebazzz schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:25:
Het is me gelukt.
[afbeelding]
Verwijderd
Je kan ook eerst de gast die vlakbij over het dak loopt afmaken (stealth)
Dan 1 vermoorden, met dubbele hidden blade.
Daarna schiet je nr. 3 kapot als hij over de kade loopt, er is een punt waar je net op hem kan mikken, dan schieten, voordat hij jouw "ziet". Om de een of andere reden zien de mensen op het schip jouw niet
8. kan je net kapot schieten zonder dat je ontdekt wordt. Dan loopt iedereen naar de dode toe, waardoor het target onbeschermd muv 6 achterblijft. Spring in het water, kom achter 6 uit en sloop ze met je hidden blades.
Je target staat voor je en iedereen staat voor aan het schip naar het lijk met een kogel in het te kijken
mission succesfull
Daarna schiet je nr. 3 kapot als hij over de kade loopt, er is een punt waar je net op hem kan mikken, dan schieten, voordat hij jouw "ziet". Om de een of andere reden zien de mensen op het schip jouw niet
8. kan je net kapot schieten zonder dat je ontdekt wordt. Dan loopt iedereen naar de dode toe, waardoor het target onbeschermd muv 6 achterblijft. Spring in het water, kom achter 6 uit en sloop ze met je hidden blades.
Je target staat voor je en iedereen staat voor aan het schip naar het lijk met een kogel in het te kijken
Welke missie is dit precies
? Ik heb zojuist het spel uitgespeeld en ik kan mij deze missie niet echt herinneren
Same here
Gisteren spel uitgespeeld, maar kan me niet herinneren dat ik zoveel moeite had met een missie waar een boot in voorkwam
"It's about time you showed up Fox!"
Het gaat over de missie waarbij je een zestal, als ik het goed herinner, luitenanten moet uitschakelen.
Is een missie van de DLC dus als je niet de DLC hebt gekocht of niet de complete edition hebt zal je die niet tegenkomen.
Toevallig deze gisteren achter de rug, maar ik snap niet waar iedereen zo een moeite mee heeft hoor. Gewoon iedereen doodschieten met je pistool op de kade (3 man totaal, als je het goed doet) Vervolgens achter op de boot klimmen en daar 2 man af gooien. Op de boot stappen en 2 man bij het roer doodmaken en vervolgens een jump assassination op de luitenant. Simpel, easy does it. Deed er 3 minuten overVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:56:
Je kan ook eerst de gast die vlakbij over het dak loopt afmaken (stealth)
Daarna schiet je nr. 3 kapot als hij over de kade loopt, er is een punt waar je net op hem kan mikken, dan schieten, voordat hij jouw "ziet". Om de een of andere reden zien de mensen op het schip jouw niet![]()
Je target staat voor je en iedereen staat voor aan het schip naar het lijk met een kogel in het te kijkenmission succesfull
Dat lijkt me niet. Ik heb helemaal geen DLC gekocht. Wat bedoel je met "complete edition", want ik heb gewoon bij Dynabyte voor 20 euro een normale gekocht, en daar zit het gewoon in blijkbaar.Omni superens schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:43:
Is een missie van de DLC dus als je niet de DLC hebt gekocht of niet de complete edition hebt zal je die niet tegenkomen.
Bij de pc-versie zat ie er meteen al in 
Is het mogelijk alleen bepaalde delen opnieuw te spelen als je de boel hebt uitgespeeld?
Laatst naar Venetië geweest met m'n vriendin en nou wilde ze de San Marco nog in het spel es bekijken, maar de toegangsschedel is niet meer te gebruiken. Kun je dat op een andere manier starten?
Is trouwens erg leuk om vlak na terugkeer van Venetië nog even door het spel rond te wandelen
Is het mogelijk alleen bepaalde delen opnieuw te spelen als je de boel hebt uitgespeeld?
Laatst naar Venetië geweest met m'n vriendin en nou wilde ze de San Marco nog in het spel es bekijken, maar de toegangsschedel is niet meer te gebruiken. Kun je dat op een andere manier starten?
Is trouwens erg leuk om vlak na terugkeer van Venetië nog even door het spel rond te wandelen
[ Voor 90% gewijzigd door Melkunie op 31-07-2010 00:09 ]
In Assassins Creed I kon dat doen door op de DNA in de Aninumus te klikken.
Nope kan niet, dat was het hele probleem met die achieve voor bijvoorbeeld iemand van het dak afgooien met de flying machine.Melkunie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:07:
Bij de pc-versie zat ie er meteen al in
Eigenlijk niet gechecked of het met de DLC wel mogelijk is...
Ik zit hier het internet af te struinen en kom hier terecht.
Ik heb AC2 100% uitgespeeld (PC), alle veren afgezocht e.d, maar wat is die moeilijkheidsgraad verdomd laag zeg. Ik voltooi the battle of Forli zonder wapens te gebruiken. (Kwestie van steeds afpakken en neermeppen). Ook die stealth assassinations zijn ongeloofelijk makkelijk met 1 pistoolschot.
Ik hoop echt dat Brotherhood het wat moeilijker maakt, het was gewoon dodelijk saai nadat ik mijn eerste wapen kreeg.
Ik heb AC2 100% uitgespeeld (PC), alle veren afgezocht e.d, maar wat is die moeilijkheidsgraad verdomd laag zeg. Ik voltooi the battle of Forli zonder wapens te gebruiken. (Kwestie van steeds afpakken en neermeppen). Ook die stealth assassinations zijn ongeloofelijk makkelijk met 1 pistoolschot.
Ik hoop echt dat Brotherhood het wat moeilijker maakt, het was gewoon dodelijk saai nadat ik mijn eerste wapen kreeg.