Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:06
heb er hier ook nog één liggen, iemand??

edit: stuur even een DM. wie het eerst komt wie het eerst maalt!
edit: code = weg

[ Voor 52% gewijzigd door jeroen_ op 10-04-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
jvleusden schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:20:
heb er hier ook nog één liggen, iemand??
Ik heb wel interesse :P.

Ik heb net het verhaal uitgespeeld. Was best een goed spel. :)

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Ik heb ook wel interesse in de bonus content. Ben al een paar dagen bezig, ik denk dat ik het verhaal bijna uit heb. Was puur genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb bij bol de white besteld, hoop dat hij morgen nog binnen komt, ff wat afwisseling tussen BC2 is wel lekker.

Deel 1 ook veel plezier mee gehad ondanks de bekende herhalingen dus heb toch wel zin in deel 2.

Morgen ook dit topic nog ff goed doorlezen, staan vast bruikbare tips tussen die misschien handig zijn.

PC versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

pasta schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:32:
[...]

Euh, volgens mij hoef je helemaal geen tombs te doen voor de wapens. Wel kan je door de 5 assassin's tombs uit te spelen het Altaïr armor krijgen. 29/30 wapens kan je gewoon kopen of krijg je door de verhaallijn te volgen, de 30e is pas beschikbaar als je 50 veren in de kist van je moeder hebt gedumpt. :)
Altaïr's zwaard krijg je ook pas nadat je z'n armor hebt, toch? ;).
Gusev schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:58:
[...]
No offense, maar hoe bedoel je? Ik heb bakken met geld hoor :D maar nog niet uitgegeven aan de villa als je dat bedoeld :P
Ik bedoel dat het upgraden van je villa ook een belangrijke inkomstenboost is.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Als ik het spel probeer te starten krijg ik een beeld:

Launcher Application werkt niet meer.
Ik heb de game al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat het eerder genoemd is, maar wat is AC2 frustrerend makkelijk. Ben pas 3 uur bezig ofzo, maar waarom zijn er geendifficulty settings?!

Het voelt alsof ik nu meer een interactief verhaal aan het kijken ben dan dat ik echt een uitdaging heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zo, ik heb hem uitgespeeld. Nu nog kijken of ik voor de volledige 100% zal gaan of het gewoon laat voor wat het is. Ik zit nu op 62%, met nog 77 feathers, al die assassin's tombs en nog alle side missions -3 te gaan. Ook de schatten zit ik volgens mij nog pas op 1/3e. Wel al de DLC uitgespeeld (had het ergens tijdens sequence 5 of 6 gekocht, fijn dat het gewoon op chronologische doorgaat). :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik kon me niet beheersen vandaag in de FRS en heb het spel gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:41:
Ik neem aan dat het eerder genoemd is, maar wat is AC2 frustrerend makkelijk. Ben pas 3 uur bezig ofzo, maar waarom zijn er geendifficulty settings?!

Het voelt alsof ik nu meer een interactief verhaal aan het kijken ben dan dat ik echt een uitdaging heb...
Mjah, het is idd nogal makkelijk. Heb je het ook over de PC versie? Misschien wel een gevalletje makkelijker met toetsenbord/muis te spelen dan met een controller? Geen idee. Ondanks dat vermaak ik me enorm met het spel. Zit voor het eerst sinds lange tijd eindelijk weer eens in een spel die ik eigenlijk niet uit wil spelen, omdat het spel dan voorbij is en tegelijkertijd me niet kan beheersen om verder te spelen. Maar ja, memory 11 ondertussen, het gaat hard, te hard vind ik soms :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat is die laatste tomb abnormaal frustrerend, ik kan het maar niet halen. Weet niet hoe ik die laatste sprong moet halen om bij die hendel te komen zeg maar. Ik bedoel die tomb waar je in het begin in het hooi valt waar je zo'n guard moet volgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Metalbuster op 11-04-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nou, ik kan maar niet besluiten welke game ik nou zal gaan downloaden met die code van Ubisoft, vind alle 4 de games maar niks to be honest :(

Dus ik ga het zo doen: de 5e persoon die me een DM stuurt mag 'm hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
SNDRT schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:47:
Nou, ik kan maar niet besluiten welke game ik nou zal gaan downloaden met die code van Ubisoft, vind alle 4 de games maar niks to be honest :(

Dus ik ga het zo doen: de 5e persoon die me een DM stuurt mag 'm hebben 8)7
HAHA uit welke games kan je kiezen dan? :P

Maar ff weer ontopic. Ik heb de gewone AC2 gekocht en er staat op dat bonfires en nog iets erbij in zitten. Maar waar vind ik die extra's? Of zitten ze in de mainquest verwikkeld en heb ik de dus al gedaan?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
Waarschijnlijk wordt er dus "The Battle Of Forlì" en "Bonfire Of The Vanities" bedoeld.
Dat zijn dus gewoon sequence 12 & 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dreanor schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:23:
[...]

HAHA uit welke games kan je kiezen dan? :P
De 4 games waar je uit kan kiezen zijn:

Tom Clancy's HAWKS
Heroes Over Europe
Tom Clancy's EndWar
Prince Of Persia

4 k*tgames als je weet dat ik op dit moment zeer tevreden ben met BFBC2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die patch 1.01 heeft m'n geluid ingame stukgemaakt, een béétje jammer. Dacht dat ik een bug voor m'n kiezen had gekregen maar bleek achteraf mijn eigen schuld, pakte die klimtocht naar boven @ toren (missie na Monkey See, Monkey Do) verkeerd aan.

Dus even herinstallen, weet iemand in welke map Ubisoft de savegames opslaat?

Edit: rrrrrrrrrrrrrrrrrrright. Alles werkt weer normaal. Naja, lekker zo laten dan :)

[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 12-04-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nouja, veel animo voor die code is er ook niet blijkbaar... :')
Dan post ik hem maar hier in het topic, als je hem hebt gebruikt vermeld het dan even ;)

Komt ie:

Link van de downloads:
Tom Clancy's HAWX: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XI0Ej
Heroes Over Europe: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XJ0Ek
Tom Clancy's EndWar: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XK0El
Prince Of Persia: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XL0Em

De download code:
QQA9EAR61Y

Hoe te downloaden:
1- Make your choice by clicking on one of the icons below…
2- You will be automatically directed to a new web page where you can download your game
3- Click the “download” button & enter your promotional code : QQA9EAR61Y when prompted
4- When your game has downloaded you just need to install it
5- Enjoy!

Hopelijk werkt dit voor een van jullie, ik hoor het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

SNDRT schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:03:
Nouja, veel animo voor die code is er ook niet blijkbaar... :')
Dan post ik hem maar hier in het topic, als je hem hebt gebruikt vermeld het dan even ;)

Komt ie:

Link van de downloads:
Tom Clancy's HAWX: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XI0Ej
Heroes Over Europe: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XJ0Ek
Tom Clancy's EndWar: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XK0El
Prince Of Persia: http://email.ubi.com/cgi-bin6/DM/y/h67i0XWTkA0XSy0C1XL0Em

De download code:
QQA9EAR61Y

Hoe te downloaden:
1- Make your choice by clicking on one of the icons below…
2- You will be automatically directed to a new web page where you can download your game
3- Click the “download” button & enter your promotional code : QQA9EAR61Y when prompted
4- When your game has downloaded you just need to install it
5- Enjoy!

Hopelijk werkt dit voor een van jullie, ik hoor het wel ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thank you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik zit vast :(

Ben terug uit de Animus en krijg nu allerlei beelden waardoor ik ineens weer Altair ben. Goed, nu moet ik een target volgen, maar daar kom ik opeens niet meer verder.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fqDJ3lLXZeutXM1l8FFbTCCT/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4YO46JJ9ti2qjyNBtgoQ98z9/full.jpg

Het lijkt mij logisch dat je op dat uitsteeksel moet springen.... het lukt mij met geen mogelijkheid. Volgens het filmpje vooraf moet je bovenop die toren zien te komen :?

Ik ben, na 15 min proberen, al flink chagrijnig en heb alweer geen zin meer om het spel te spelen. Zit ik helemaal verkeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Dennahz op 12-04-2010 19:46 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Bij mij deed hij bij dat stukje ook raar, maar op een gegeven moment sprong hij er toch op (en de lamp vloog weg :S). Probeer eens een aantal manieren van springen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:03

BrammT

The one and only!

@ Dennahz, klopt dat is een lastig stukje en heb het ook een aantal keer opnieuw moeten doen.
Je moet echt op dat uitsteeksel springen.

Ik heb het dus zo gedaan: op de rand gaan zitten en recht over de rand kijken( dus joystick naar </>) en dan springen, werkte vrij snel bij mij. ;)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
Als ik het goed heb moet je daar die vrouw achtervolgen. Ze gaat naar de Noordwester toren, alleen als je haar gewoon bijblijft moet het niet al te moeilijk zijn volgens mij :) .

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Zoals BrammT zegt: gewoon eronder staan en dan recht omhoog springen. Het duurde bij mij ook even voor ik erachter was :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Zal het nog wel eens proberen. Vandaag niet meer. M'n geduld is nogal op :p

Zulke stukjes kunnen het spelplezier toch flink verknallen. Gewoon, omdat je het tig keer moet proberen door waarschijnlijk één of andere domme bug. Normaal kom je namelijk veel makkelijker op zulke uitsteeksels.

Bedankt i.i.g. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Damnit........ Assassin's Creed 2 - Tomb Guide: San Marco's Secret.

TOMB BUG :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Dennahz schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:46:
Ik zit vast :(

Ben terug uit de Animus en krijg nu allerlei beelden waardoor ik ineens weer Altair ben. Goed, nu moet ik een target volgen, maar daar kom ik opeens niet meer verder.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het lijkt mij logisch dat je op dat uitsteeksel moet springen.... het lukt mij met geen mogelijkheid. Volgens het filmpje vooraf moet je bovenop die toren zien te komen :?

Ik ben, na 15 min proberen, al flink chagrijnig en heb alweer geen zin meer om het spel te spelen. Zit ik helemaal verkeerd?
Ook heel lang op gezeten, de truc (ergens gelezen) is dus zoals de anderen zeggen er recht onder staan, MAAR nu komt het: 8)7 ...Ezio moet ook met zijn gezicht echt richting de punt van de balk/lamp gericht staan. In je tweede foto zie ik dat je echt opzij en met je rug ernaartoe staat. Ik verzin het niet, maar je moet dus echt met het gezicht van Ezio richting die balk staan :) succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Om op die paal uit de eerste pic te klimmen? Ik liep in 1x door geloof ik, herken de kritiek dan ook totaal niet. Geloof ik via de muur omhoog en dan een sidejump, hangen aan de paal, optrekken. Bedoelen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Jejking schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:44:
Om op die paal uit de eerste pic te klimmen? Ik liep in 1x door geloof ik, herken de kritiek dan ook totaal niet. Geloof ik via de muur omhoog en dan een sidejump, hangen aan de paal, optrekken. Bedoelen jullie dat?
Ik ook niet, heb het special zojuist nog gedaan, maar ik spring er gewoon op! :o Maar ik speel op de PC, misschien is daar de bug verhoplen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Dreanor schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:41:
Ik ook niet, heb het special zojuist nog gedaan, maar ik spring er gewoon op! :o Maar ik speel op de PC, misschien is daar de bug verhoplen?
Op jouw PC misschien ;)
Ik heb ook op dat punt lopen vloeken. Kon er met geen mogelijkheid op springen. Totdat ik las dat je er recht onder moest staan. Dan lukt het idd wel. Ow ja: en alleen recht omhoog springen, naar voren springen of zo werkt ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Plekuz op 13-04-2010 10:34 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

TheHolyCow schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:57:
Zoals BrammT zegt: gewoon eronder staan en dan recht omhoog springen. Het duurde bij mij ook even voor ik erachter was :X.
recht eronder staan :S ?

Ik ging gewoon op de rechter rand van de balkon staan en dan zeg maar rt+a en als hij dan niet meer verder kan direct naar links drukken erg makkelijk opzich maar je moet het eerst ff een keer doen :P

(voor de xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:59
Ezr schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:24:
[...]

recht eronder staan :S ?

Ik ging gewoon op de rechter rand van de balkon staan en dan zeg maar rt+a en als hij dan niet meer verder kan direct naar links drukken erg makkelijk opzich maar je moet het eerst ff een keer doen :P

(voor de xbox360)
Ik heb ook lopen klooien bij dat stuk. Heb gewoon een walktrough gekeken op Youtube. Daar zag ik hoe het moest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb dat stuk inmiddels gehaald door er idd recht voor te staan en te springen. Zo simpel....

Normaal kan je overigens wel veel makkelijker op die dingen klimmen, dus het is wat mij betreft gewoon een bug :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Het zelfde "probleem" op die foto's is trouwens ook bij AC1 op hetzelfde punt. Overigens heb ik er nooit last van gehad bij deel 2 en kwam er direct op. Bij deel 1 had ik hetzelfde probleem als jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Heb er in beide delen problemen mee gehad. Meestal kon je dit vrij lomp oplossen door een wallrun te doen en vervolgens richting het uitsteeksel te jumpen. Dit heeft wel een groot nadeel, gaat maar soms goed :P

Ben wel benieuwd naar deel 3. Kon al sinds Creed 1 niet wachten op 2. Alleen mogen we nog tot 2012 ish wachten :( Achja we blijven wel DLC krijgen, hoop dat daar de kwaliteit wel van omhoog gaat . . .

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Iemand een fix voor die tomb bug (4e van 5)? Ik kom er niet uit en ik heb dus ook geen Abort Mission-knop zitten waarmee ik terug de game in kan om verder te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Heb je de game al eens opnieuw gestart?

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jup. Reboot, herstart. Het helpt niet, ondanks dat dat truukje bij sommigen wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Je kan toch in de missie in het menu kiezen voor quit? Als je dan je safe game laad wordt je weer gevraagd of je de missie wilt doen. Dan nee kiezen, kun je in elk geval verder met de rest van de game en wachten op een patch (pc versie)

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bij mij laadt hij in een keer door, dus geen optie om nee te kiezen. Helaas :)

O ja, dit is met patch 1.1.

Edit:

Valt me op dat hij die puzzle moet activeren voordat ie die vier puzzeldelen doorloopt @ XDoos360. Dat heb ik dus niet hier op de PC, dat eerste slot licht niet op dus ik kan er niets mee doen. Sterker nog, ik heb sowieso nooit de instructie gekregen om naar die eerste kist te gaan |:(

[ Voor 65% gewijzigd door Jejking op 14-04-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:12
Ik zit helaas ook vast. Moet bij een kerk in Firenze, in de Santa Maria Novella, tempeliers afluisteren. Ik kom hier wel, luister ze af, en moet dan verder naar beneden waar zon tombe staat.
In de walktrough gaat deze met shift open, maar bij mij gebeurd er helaas niets....
Kan verder geen missies doen e.d. dus loop hier gewoon vast. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:37
Met dat plaatje van die paal, ik heb er ook nog even op vast gezeten. Wat voor mij werkte is tegen de muur op lopen en dan op het hoogste punt naar de paal toe wijzen (gebruikte een joystick voor de pc).

Heb het spel uitgespeeld, wel leuk om te spelen, maar als je eerst de vila upgrade en daarna pas de storyline doet, dan heb je op een gegeven moment veel te veel geld :/. In ieder geval vond ik dit deeltje toch net iets fijner spelen dan het eerste deel, al heb ik er niet echt een verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
SNDRT schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:29:
Die vent op die boot omleggen, is dat 1 van de 9 personen uit die missie die je van kant moet maken?
Heb daar 2 uur lopen kutten omdat ik telkens gespot werd :?
Hoe is het uiteindelijk gelukt dan? Ik kom er echt niet uit en krijg ook geen walktrough gevonden, is dat een deel van de DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

SNDRT schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:29:
[...]

Vraag me af waarom de AI zo ongelofelijk stom bezig is. Was gisteren wat assassin contract missies aan het aflopen, en ik moest wat archers neerhalen zonder gezien te worden, dus ik neem wat Thieves mee als backup die ik eerst overal op af stuur.

wat gebeurd er: ik lock op een archer en stuur ze er heen, maar ipv. via een omweg naar de overkant te rennen springen ze simpelweg in 1 keer naar de overkant, op de plek waar de afstand gewoon te groot is, allemaal dood dus.. 8)7
_O-
Die vent op die boot omleggen, is dat 1 van de 9 personen uit die missie die je van kant moet maken?
Heb daar 2 uur lopen kutten omdat ik telkens gespot werd :?
spoiler:
Is dat dat je achter dat bootje aan moet met dat ventje die je naar je target brengt? Ik heb het eerste stukje gewoon gelopen over de daken tot er guards op de radar komen. Jump in the water, en erachter aan zwemmen en vlak bij de kant blijven en soms even duiken. Het duurt dan even maar je komt er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Zul je altijd zien, zodra je om hulp vraagt lukt het ineens gewoon :P
Dat was em niet, maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Damn, wat een prachtig spel zeg, 10x beter dan de eerste editie!

Vind het het geld dubbel en dwars waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
partyondude schreef op zondag 18 april 2010 @ 03:26:
Damn, wat een prachtig spel zeg, 10x beter dan de eerste editie!

Vind het het geld dubbel en dwars waard :)
Inderdaad, ben er eind vorige week aan begonnen en niet meer met gestopt. Gisteren uitgespeelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ok, das dan wel weer jammer, want erg snel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:37
@ partyondude.
Erg snel valt ook wel mee.
Ik heb over de story 16uur gedaan, zat toen op 60%
Zit nu op 100% en inmiddels op 36uur speeltijd.

Heb vorige week 2 blu-rays gekocht, 40E (zelfde bedrag als AC2), 4 uur kijk plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ok, 36 uur spelen vind ik zeker wel acceptabel. Deel 1 had ik binnen 25 uur uitgespeeld volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

dr_dreey schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:41:
@ partyondude.
Erg snel valt ook wel mee.
Ik heb over de story 16uur gedaan, zat toen op 60%
Zit nu op 100% en inmiddels op 36uur speeltijd.

Heb vorige week 2 blu-rays gekocht, 40E (zelfde bedrag als AC2), 4 uur kijk plezier...
Zit inmiddels op de 14 uur met 80% voltooid story is al klaar moet zeggen dat ik het opzich een makkelijke spel vond het einde was wel freaky moet ik zeggen in die donkere kamer moet nog een aantal weapons kopen en veren verzamelen dan mag de spel weer in de kast / weet trouwens niet of ik al die veren ga verzamelen zie ik nog wel als ik er zin in heb. heb der nu rond de 30 zonder echt veel moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Vind het probleem met de Creed serie dat je na het uitspelen van de game weer een eeuwigheid moet wachten op de volgende game in de reeks. Kan er ook aan liggen dat ik alleen dit jaar Creed 2 heb aangeraakt en geen enkele andere game.

Wel ben ik erg benieuwd waar dit verhaal heen gaat. We zien wel in 2012 ;)

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
dalus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:34:
Wel ben ik erg benieuwd waar dit verhaal heen gaat. We zien wel in 2012 ;)
Verdomd, dan moet ik wel een console halen want de PC versie zal wel weer in 2013 uitkomen, maar dan is het al te laat. 21-12-2012, ze end of ze world!

Maar je hebt wel gelijk, gezien het een doorlopend verhaal is moet je echt wachten hoe het verder gaat. Dit had ik vooral bij deel 1, net toen het verhaal buiten de Animus spannend werd was het spel afgelopen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Ach, dan hebben ze des te meer reden de game eerder uit te laten komen zodat er nog meer mensen langer plezier van kunnen hebben. Stoor mezelf er wel aan dat de bonus content / DLC zo magertjes is. Maarja heb gelukkig geen last meer van de DRM

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

NFO's laat je maar waar ze horen.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 22-04-2010 19:42 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hoe in hemelsnaam moet je dat 6e grafzegel pakken? Ik zit in die kamer waar je al die jumps moet maken maar als je op dat 1e plateau terecht bent gekomen moet je een sprong maken die mij niet lukt.

Ik speel het spel op de pc met uiteraard een toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Je moet eerst wallrunnen, en als je op de top van de wallrun bent wegspringen, zoals je normaal doet. Maar nu moet je de richting waarin je springt aangeven, naar links dus bij de eerste sprong. Als je em doorhebt is ie heel simpel. Ik gebruik wel een xbox controller op de pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hoe de fack moet ik wallrunnen dan? Heb ik dat al eerder gemoeten? Ik word hier helemaal debiel van joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Wordt volgens mij in die zelfde tombe uitgelegd. :P Je moet tegen de muur oplopen (recht erop af in freerun) en als je op het hoogste punt bent de kant op drukken waar je heen wilt en dan op springen drukken.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 23-04-2010 00:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
t'Is gelukt :) Moet zeggen dat ik wel ff via Google wat hulp gebruikt heb, maar ik heb nu mooi het pantser van Altaïr vrijgespeeld :9

Had ik al gezegd dat ik het in vergelijk met deel 1 echt een heldengame vind :Y

[ Voor 23% gewijzigd door partyondude op 23-04-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Die wallruns blijven lastig. Vind het zelf ook steeds vervelend. Soms draait de camera weg en soms niet. Je weet nooit zeker welke kant je op moet jumpen. Hoop dat dit ooit eens met een patch wordt verholpen. Vooral om dat er in creed2 zoveel platform achtige elementen in zitten. Misschien moeten ze eens spieken bij tombraider.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:43
Spel gister uitgespeeld, nog steeds hinkel ik op 2 gedachten. Ik vind het een fantastisch mooi spel en heb er van genoten (nog meer dan de eerste), maar toch blijf ik er ook bij dat het allemaal een beetje saai is kwa missies.

Wel weet ik zeker dat ik deel 3 ook wel ga spelen :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:27
Slaapje schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:50:
Spel gister uitgespeeld, nog steeds hinkel ik op 2 gedachten. Ik vind het een fantastisch mooi spel en heb er van genoten (nog meer dan de eerste), maar toch blijf ik er ook bij dat het allemaal een beetje saai is kwa missies.

Wel weet ik zeker dat ik deel 3 ook wel ga spelen :)
Vond op zich wel dat er meer variatie in zat qua missies vergeleken met deel 1. Ook was het een prachtig einde met die muziek hard door je speakers . Moet alleen nog 3 tombes uitspelen en een gevecht winnen van 10 man en dan ook nog mensen met een speer onderuit halen .

Gister nog even deel 1 gespeeld, alleen ik wordt zo gefrustreerd door die missies dat je in een bepaalde tijd x aantal vlaggen moet pakken. Ik word altijd gigantisch opgefokt door dat tijdlopen. Maak ik vaker fouten enzo.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als het op V&A niet mag zul je toch even verder moeten kijken want op het forum wordt niet verhandeld

[ Voor 100% gewijzigd door psychoclown op 23-04-2010 22:49 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Vraag over Seq 12

Ik ben nu in Seq 12 beland en ergens op mijn map staat een tekentje met Speciale Herinnering.
Als ik deze missie volg, kun je met het vliegapparaat van Leonardo vliegen.
Kun je verder nog iets doen dan vliegen? Dingen unlocken?

tnx

[ Voor 79% gewijzigd door noud op 23-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
noud schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:27:
Vraag over Seq 12

Ik ben nu in Seq 12 beland en ergens op mijn map staat een tekentje met Speciale Herinnering.
Als ik deze missie volg, kun je met het vliegapparaat van Leonardo vliegen.
Kun je verder nog iets doen dan vliegen? Dingen unlocken?

tnx
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
@ Metalbuster tnx

Ik vind dat het spel wel een klein beetje mooier wordt gemaakt dan het is namelijk:

Het geldsysteem dat in elke review maar terugkomt, omdat het zoveel toevoegt aan het spel , nadat je schatkist 3 x is gevuld + schatten die die tijdens het spelen vindt, kun je al je crip helemaal oppimpen. Daarna krijg je zoveel geld dat ik niet eens weet wat ik hiermee moet doen, dan behalve de goedheiligman spelen en het op straat te gooien voor de arme sloebers.

Jammer dat je tijdens het spelen je wapens niet inwisselen voor een ander wapen. Hiervoor moet je helemaal terug naar je villa/uitrustingsplek toe. Wat aan de andere kant wel leuk is, dat je wapens en gekochte schilderijen wordt tentoongesteld. Het zal beter zijn geweest als je bij de smid een ander wapen kon omruilen en hiermee verder kon spelen, desnoods voor 200 florijnen. Er zit zowat op elke hoek wel een winkel. Waar daar dan goed voor is?

De gevechten met de vijanden zelf, is te makkelijk gemaakt. Dit keer kun je wel wapens van je vijanden afpakken, dat is dan wel weer geinig. Ook staan je vijanden maar een beetje in de buurt te kutten en zullen ze bijna niet hun mede collega's een handje helpen, als je met hen in gevecht bent.
Misschien hoort het wel een eerlijk 1 op 1 gevecht ;).

Dat de tussenfilmpjes qua grafisch niet helemaal top zijn, vind ik niet zo'n probleem. Daarvoor krijg je paar echte mooie filmische filmpjes voor terug. Het spel ziet er mooi uit. Veel detail en kleuren vullen de stad.
Ook lijkt het wel of je meer houvast hebt aan gebouwen, want waar je ook spring of klimt, er is bijna altijd wel iets waar je aan kunt vasthouden.
Tof dat je bij bekende gebouwen een korte beschrijving kunt ophalen, niet te lang en niet te kort. Alleen miste ik wel (of ik heb het gemist) de Brug der Zuchten nog. Of is deze later gemaakt?

De puzzels waren voor mij high skilled.. Op een gegeven moment heb ik maar google ingeschakeld. En zag gelukkig dat er ook vele andere waren die er niet uitkwamen.
De puzzels bij de graftombes waren speelbaar, mits de camerawerk vaak andersom was. Als je naar links wilde springen, moest je dan op rechts drukken. In het begin erg frustrerend. Maar dit biedt dan weer een extraatje aan.

Betreft de zijmissies, Dit zijn gewoon missies die in deel 1 van Ass Creed ook inzaten, alleen hebben ze deze missies los gemaakt van het verhaallijn en zijn het nu losse missies geworden. Leuke missies alleen lukte mij zelde om een echte mooie kill te maken. (te sneaken, zonder gezien te worden).

Het lijkt of ik nu het spel afkraak, maar dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

noud schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:42:
... De gevechten met de vijanden zelf, is te makkelijk gemaakt ...
Helemaal mee eens. Ik dacht eerst: "Joepie, veel verschillende wapens, dan ga ik die ook vast nodig hebben!". Nou nee dus. Op een enkele missie na waar je verplicht bent om bijv. te schieten heb ik het hele spel met mijn twee hidden daggers gespeeld zonder ook maar één special move te gebruiken. Button bashen en een beetje de richting aangeven waar degene staat die je wilde omleggen was al genoeg. Met gemak, zonder ook maar 1 potion te gebruiken een groep van 10+ tegenstanders omleggen met een stelletje messen. Kweenie, dat is de eerste keer kicken en daarna val je in slaap ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je kunt hiermee de achievement Fly Swatter halen als je die nog niet eerder had gehaald. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:30
Ben net begonnen met deze game. Eerste levels zitten erop en ik moet zeggen dat de game erg boeit.
Wat mij nog niet duidelijk is aan de game zijn de volgende zaken.
1. Wat kan ik precies doen met de dames van plezier?
2. Als ik een gevecht gewonnen heb, hoe kan ik dan het wapen nemen dat op de grond is gevallen?

Zoals gezegd, ben net bezig, weet niet of dit pas in een later stadium van toepassing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Staat dat niet allemaal in het boekje?

Dames van plezier kun je inhuren om je onopvallend te verplaatsen. Druk op de 'E' en je betaald €150,- voor hun gezelschap.

Wapen oppakken doe je met de CTRL toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

partyondude schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:56:
Staat dat niet allemaal in het boekje?

Dames van plezier kun je inhuren om je onopvallend te verplaatsen. Druk op de 'E' en je betaald €150,- voor hun gezelschap.

Wapen oppakken doe je met de CTRL toets.
Euro's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Naja, florijnen dan Afbeeldingslocatie: http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/tooth.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Sorry ik was vergeten te melden dat ik de ps3 versie speel.
Nee, helaas staat dit niet in het boekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Vrouwjtes inhuren en dan targetten op een groep bewakers en dan gaan ze de mannetjes even verleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
@taenadar, maar hoe huur ik ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Door op de e te drukken vervolgens target je iemand met f en stuur je ze er dan op af.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

henkna schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:48:
Eagle Vision knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
henkna schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:48:
Het is niet zo dat je ze kunt huren voor je eigen plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Potverdorie dit spelletje is verslavend.... zoveel te doen :9
Ik zag nogal op tegen die codex pages pakken maar beetje geld strooien of wat thieves erop af sturen en je hobbelt zo naar binnen, matten heeft eigenlijk niet zo heul veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 15:01
Vandread schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:37:
Potverdorie dit spelletje is verslavend.... zoveel te doen :9
Ik zag nogal op tegen die codex pages pakken maar beetje geld strooien of wat thieves erop af sturen en je hobbelt zo naar binnen, matten heeft eigenlijk niet zo heul veel zin.
oh das juist een van de eerste dingen die ik in elke stad deed. Grotere levensbalk :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kwam ik ook toen pas achter, maar met 5 codex pagina's in een keer had ik geen idee wat ik verder nou precies gekregen had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Heb sinds kort ook het spel voor de pc. Dit speel ik met behulp van de wired 360 controller, echter krijg ik deze niet goed aan de praat.

Bij controller kan ik hem wel netjes aanklikken en instellen. Maar als ik dan bezig ben met een missie (eerste gedeelte) moet ik bijv. iemand zakken rollen. Maar op welke knop ik ook druk, er gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Meer games ermee gespeeld? Drivers gedownload bij MS?
BIj mij was het echt plug en play in Win 7 Ult. maar tijdje terug bij Win XP moest ik geloof ik de drivers downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Gebruik gewoon Windows 7 ultimate x64. Al mijn andere games speel ik er wel mee en die gaan goed.

Op deze game na. Kan hem wel beetje gebruiken, maar dus niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Even de settings resetten en dan nog eens naar X360 overzetten, lijkt me sterk dat het niet werkt.
Druk je wel op de goede knop? De groene geloof ik :P
Zou betekenen dat je ook niet door kan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Klopt, kan ook niet doorlopen in het begin. Zie wel iemand staan, maar als ik daar naar toe loop. Krijg ik blokkade dat ik niet verder kan.

Zal eens even resetten.

Inmiddels weer werkend, even batterijen vervangen en alles goed ingesteld.

Top game trouwens, :)

[ Voor 23% gewijzigd door G.Scholtens op 27-04-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Batterijen? Dacht dat ie wired was? :o
Gisteren in Venetië aangekomen.... hele achtervolging.... klapt AC2 eruit :/ gelukkig was het eigenlijk wel bedtijd maar m'n pc heeft denk ik wat koelings problemen na 4 uur lang gamen...

[ Voor 72% gewijzigd door Vandread op 28-04-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Haha ja foutje van mij, is gewoon draadloos. Dus bedoelde wireless. Maar nog steeds boeiend spel, heb net mijn moeder en zus naar de villa gebracht. Toen die ene man in het dorp vermoord, zo maar weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Gisteren eindelijk uitgespeeld! Verrassend einde, erg leuk.
Moet nu nog 3 achievements, de veren verzamelen, de glyphs, en een speciale cape dragen in iedere stad. Hmm, weet nog niet of ik dat allemaal nog ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 15:01
Armada. schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:27:
Gisteren eindelijk uitgespeeld! Verrassend einde, erg leuk.
Moet nu nog 3 achievements, de veren verzamelen, de glyphs, en een speciale cape dragen in iedere stad. Hmm, weet nog niet of ik dat allemaal nog ga doen.
Ik moest er ook nog maar een paar maar ik ben anti-collectibles. Als ik een veer zie pak ik m wel op maar ik ga niet alles zoeken, dat word me iets teveel werk. wat doe je als je er 99 heb. Hele game doorspitten?

Die cape krijg je volgens mij pas als je alle veren heb dus dat werd ook een no go. Wat waren de glyphs ook alweer? (tijdje terug :P)

Wat mij trouwens niet gelukt is is die achievement waarbij je 3 guards moet stunnen met zand. Geen flauw idee waar en hoe ik dat kon doen. Ik heb krampachtig bij zanderige stukjes op knoppen staan rammen maar het werd niks. Iemand wel gelukt?

[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 04-05-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik begin eigenlijk alweer genoeg te krijgen van AC2. Het begint steeds meer op Tomb Raider te lijken? Loop op een steen en ga, voordat de steen weer helemaal naar boven komt, naar een bepaald punt.

Ga naar punt x binnen tijd y... pff.

Het feit dat het om tijd gaat, jaagt me al op waardoor het niet goed komt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:27
Dennahz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 07:26:
Ik begin eigenlijk alweer genoeg te krijgen van AC2. Het begint steeds meer op Tomb Raider te lijken? Loop op een steen en ga, voordat de steen weer helemaal naar boven komt, naar een bepaald punt.

Ga naar punt x binnen tijd y... pff.

Het feit dat het om tijd gaat, jaagt me al op waardoor het niet goed komt.
Ik haat inderdaad ook die dingen waarbij je echt op de tijd moet letten. Alles gaat dan fout enzo, en vaak weet ik de weg niet eens meer Heb nu al 4 keer die Basiliek geprobeerd (die aan het San Marco plein) en raak elke keer al meteen gedesoriënteerd.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Vind ik relatief meevallen al wordt elk foutje die je maakt met de controls wel weer hard afgestraft. Wat doe je dan, meteen terug naar beginpunt als je weet dat je 't niet gaat redden en de boel resetten.

Goed spel. Net uitgespeeld hier en eigenlijk heb ik maar twee nadelen kunnen vinden:
- behoorlijk vaag einde waarbij het lijkt dat er vanuit het niets, bam, ineens een derde (wat bovennatuurlijk aandoende) kant geïntroduceerd wordt.
- het feit dat je WEER geen sequences kunt doorskippen. Wat bezielt Ubisoft, waarom moet ik vijf keer achter elkaar hetzelfde introotje kijken bij een missie die fout gaat (sloop de hooivorkluitenant zonder gezien te worden). Megakansloos dat ze dat niet aangepakt hebben.
- nou ja... een persoonlijke favo dan na Call of Juarez, waar is de zelfbedienbare pijl en boog!

Voor de rest, niks op aan te merken. Zeer goeie game met leuke graphics, een scherpe besturing en de verhaallijn is best wel boeiend met alle uitstapjes die ze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik merkte wel dat hoe verder de tijd verstreek in het spel, hoe leuker het spel werd. :) Alhoewel ik ook niet erg fan was van de time-based activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben bezig met asssins creed 2 (pc) en zit momenteel vast bij het pistool die ik kreeg van leonardo
je moet dan drie wachters neerschieten maar ik krijg met geen mogelijkheid het pistool te pakken.
heb al van alles geprobeerd.
wie kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:26:
ben bezig met asssins creed 2 (pc) en zit momenteel vast bij het pistool die ik kreeg van leonardo
je moet dan drie wachters neerschieten maar ik krijg met geen mogelijkheid het pistool te pakken.
heb al van alles geprobeerd.
wie kan helpen
Inventory> pistool selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
@milanista1
Ik dacht de letter "Q" inhouden om de inventory te openen en dan met muis keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnz
was er zelf nooit opgekomen
heb het inventory op de muiswiel dus vandaar
mijn dank is groot
LightTwi schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:10:
@milanista1
Ik dacht de letter "Q" inhouden om de inventory te openen en dan met muis keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Toch wel een leuk wapen. Heb er al menige eindbaas mee neergeschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus

dalus

Firing Sparks

Vind het toch te makkelijk om die gun te gebruiken. Je hoeft veel minder te sluipen zo. Maar soms heb je hem wel echt nodig :)

High Powered Madness

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste