Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Bij die Uplay site, klopt het dat de bonussen die je met Upoints kan kopen special voor PC of PS3 of 360 zijn? Want ik kan volgens mij 12 dingen kopen, maar de bovenste staat alleen PC bij en het zou zonde zijn als ik voor een PS3/360 iets koop want die heb ik niet.

Daarbij, klopt het dat er maar 120 UPoints te verdienen zijn in het spel? Er staat op Uplay een balkje met 4 delen die allemaal vol zijn. :S Zou wel weinig zijn als dat zo is ...

Binnenkort die dingen maar eens kopen en kijken hoe het is. Kan je wel kiezen of je als Altiär of Ezio speelt als je Altiär gekocht hebt? Zou het niet leuk vinden als ik vast zit aan hem want ik vind Ezio toch cooler. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dreanor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:10:
Bij die Uplay site, klopt het dat de bonussen die je met Upoints kan kopen special voor PC of PS3 of 360 zijn? Want ik kan volgens mij 12 dingen kopen, maar de bovenste staat alleen PC bij en het zou zonde zijn als ik voor een PS3/360 iets koop want die heb ik niet.

Daarbij, klopt het dat er maar 120 UPoints te verdienen zijn in het spel? Er staat op Uplay een balkje met 4 delen die allemaal vol zijn. :S Zou wel weinig zijn als dat zo is ...

Binnenkort die dingen maar eens kopen en kijken hoe het is. Kan je wel kiezen of je als Altiär of Ezio speelt als je Altiär gekocht hebt? Zou het niet leuk vinden als ik vast zit aan hem want ik vind Ezio toch cooler. ;)
Bij de PS3/360 is het een theme dat je kan downloaden, bij de PC versie zijn het 4 dezelfde lelijke wallpapers die verschillende standen van de zon weergeven oid. :? (ochtend, middag, avond, nacht)

Volgens mij kun je maar 110 Upoints verdienen in AC2, 100 daarvan moet je spenderen wil je alle 4 de extras unlocken.

Je kunt als Altaïr spelen door naar je Outfit menu te gaan (waar ook de capes staan), daar vind je de optie om de Altaïr skin aan of uit te zetten, je kan dus gewoon weer terug switchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
SNDRT schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:29:Die vent op die boot omleggen, is dat 1 van de 9 personen uit die missie die je van kant moet maken?
Heb daar 2 uur lopen kutten omdat ik telkens gespot werd :?
Nee, dit was - als ik me dat goed herinner - sequence 10. Moet je twee man achterna door L'Arsenale in Venetië. Eéntje krijg je meestal vrij snel te pakken, maar die tweede haalde de boot. En sprong er vervolgens weer uit. Handige Tinus. 8)7

Die ene op die boot die jij bedoelt is inderdaad wel verdomd lastig, ja. Ik kon drie van de wachters op de boot wel stilletjes wegwerken, die ene op de kant ook wel, maar uiteindelijk ben ik toen onder het smijten van rookbommen maar in zijn nek gesprongen. >:)

Het was me al wel opgevallen dat sequence 12 en 13 sowieso taaier zijn dan de rest van de game - daaraan merk je toch dat het eigenlijk DLC is die meer getarget is op mensen die de rest van de game al gespeeld hebben (op de console, uiteraard), en dus een beetje een uitdaging verwachten. Maakt verder niet uit maar je merkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Heerlijke game!
En wauw, wat is Venetië mooi ge-designed! :9~

Vanavond weer lekker verder spelen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ben nu eigenlijk al een heel eind, moet op dit moment die 9 luitenants vermoorden, maar zit vast op een lastig punt.
spoiler:
Het gaat om de boot waarop je ongezien eerst alle guards om moet leggen. Nou lukt me dit tot zekere hoogte, maar om één of andere reden gaat het op een bepaald punt altijd mis. Zie afbeelding voor meer duidelijkheid.
http://i39.tinypic.com/260pzt2.jpg
Allereerst ga ik naar nummer 1 op het dak om vanaf daar het water in te duiken. Op plek 2 wacht ik op de guard die over de docks loopt om die het water in te trekken waarna ik nummer 3 en 4 van de boot af trek. nummer 5 en 6 gaan allebei ook nog wanneer de over gebleven guards de andere kant op kijken. Nummer 7 krijg ik ook nog ongezien van de boot af dan, maar de 8ste guard wordt altijd opgemerkt door de twee blikken in het midden. Heb die guard bij plek 8 trouwens al op meerdere plaatsen geprobeerd, maar werkte ook niet.

Heeft iemand een tip hoe ik deze het beste aan kan pakken?

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 23-03-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
JanW schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:01:
Ben nu eigenlijk al een heel eind, moet op dit moment die 9 luitenants vermoorden, maar zit vast op een lastig punt.
spoiler:
Het gaat om de boot waarop je ongezien eerst alle guards om moet leggen. Nou lukt me dit tot zekere hoogte, maar om één of andere reden gaat het op een bepaald punt altijd mis. Zie afbeelding voor meer duidelijkheid.
Allereerst ga ik naar nummer 1 op het dak om vanaf daar het water in te duiken. Op plek 2 wacht ik op de guard die over de docks loopt om die het water in te trekken waarna ik nummer 3 en 4 van de boot af trek. nummer 5 en 6 gaan allebei ook nog wanneer de over gebleven guards de andere kant op kijken. Nummer 7 krijg ik ook nog ongezien van de boot af dan, maar de 8ste guard wordt altijd opgemerkt door de twee blikken in het midden. Heb die guard bij plek 8 trouwens al op meerdere plaatsen geprobeerd, maar werkte ook niet.

spoiler:
Ik ben bij "3" op de boot geklommen en deze van onderaf hangend aan de railing vermoord. Vervolgens een rookbom neer gemikt, nummer 5 & 6 in de nek gesprongen en toen naar beneden gesprongen en het doelwit om zeep geholpen :P

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Je moet maar eens op youtube bonfires of vanity walkthrough intypen en even door de video's zoeken, daar zie je hoe je die boot missie moet doen. Eigenlijk totaal niet moeilijk maar ik wist ook pas de manier na de video te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hoe ik het doe:

spoiler:
Ik spring meteen in het water en dood de soldaar op de kade met een low-profile assassination hangende aan de kade. Vervolgens klim ik aan de bakboord op de zijkant van het schip, klauter naar de achterkant en breng ombeurt, alweer low profile, de twee soldaten om die steeds tot daar wandelen.

Dan kruip ik het schip op en dood ik de twee soldaten die met hun rug naar me staan in één klap. Dan is het gewoon naar beneden springen op de luitenant. Zie wel dat je het juiste target focust of je mag opnieuw beginnen.

PS. De andere soldaten kan je gedeeltelijk doden als je timing slecht is voor voorgaande. aan bakboord kan je ze probleemloos low-profile van kant maken, maar aan stuurboord wordt je bij mijn weten altijd gezien door de twee soldaten die voor je target staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

spoiler:
Hoe kun je de schatkisten onder de villa plunderen eigenlijk?

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Slapstick schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:08:
spoiler:
Hoe kun je de schatkisten onder de villa plunderen eigenlijk?
Ja, die zijn leuk. Je bedoelt de twee ...
spoiler:
onder je eigen villa? Zo ja, dan moet je oostelijk van je villa de droog staande put inspringen!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

hihi, daar was ik nooit vanzelf achter gekomen :$

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
spoiler:
Let er wel op dat je dan wel de "Well" gerenoveerd heb van je villa, anders is die put gewoon dicht.
Hetzelfde geldt voor de schatten in de mijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:01:
spoiler:

spoiler:
gewoon mannetje op de kade neerschieten, water in duiken en wachten tot de mannetjes uit de boot klimmen, de luitenant loopt naar de reling. Op de kade klimmen en poef! de luitenant neerschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds regelmatig problemen met de drm, de savegame-achtige cracks op internet gaat me hierbij zeker niet helpen? Dan moet ik op bepaalde locaties beginnen vanaf hun savegame? Ik zie niet in hoe dat het missende code probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Dit zijn geen vragen voor op GoT.

[ Voor 65% gewijzigd door TheZeroorez op 25-03-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nou nou,
Dear YellowOnline

Following the recent temporary game server outages which may have caused disruption to some Assassin's Creed 2 players on PC only, we would like to reward your patience if you have experienced any problems by offerring you a full downloadable game from the list provided below, completely free of charge.

HERE'S HOW TO GET YOUR FREE GAME:

1- Make your choice by clicking on one of the icons below…

2- You will be automatically directed to a new web page where you can download your game

3- Click the “download” button & enter your promotional code : XXXXXXXXXX when prompted

4- When your game has downloaded you just need to install it

5- Enjoy!

We hope you continue to enjoy Assassin's Creed 2 and can use our free download offer.

Best Regards,

The Ubisoft Team
Zo, ik mag een gratis spelletje kiezen uit hun afgeprijsdespellenbak.

Oh ironie:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@dummy-host.example.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Wat is nu het ergst eigenlijk? Dat ze de actie moeten doen, dat die server er dan weer uitligt, of het dummy emailadres op hun errorpage ("webmaster@dummy-host.example.com")? :')

Beter dan niets, inderdaad. Maar Settlers 7 koop ik niet door m'n DRM ervaringen met AC2. Ik ga wel voor een gekraakte versie zodra ze er is. En komt ze er niet, dan speel ik het spel niet.

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 25-03-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Laatst online: 13:06
Dear dejeroen

Following the recent temporary game server outages which may have caused disruption to some Assassin's Creed 2 players on PC only, we would like to reward your patience if you have experienced any problems by offerring you some additional content – previously only available with special editions – see below for details.

HOW TO UNLOCK THE NEW CONTENT:
Redeem the following code: xxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx in-game to unlock exclusive content! From the root menu of your game, go to the Extras section, select “Exclusive Content”, then simply input your unique code!

WHAT YOU GET:
Palazzo Medici
Save Lorenzo de Medici as he is held captured by the templars in his own house, riddled with many secret passages.
Once unlocked, enter the Secret Location from the Ground Floor of the Palazzo Medici in Firenze, go through the Passage on the bottom right to the “courtyard of the mules”.

Santa Maria dei Frari
Explore the Venetian church and perfect your free-running skills by making your way through a risky course.
Once unlocked go to the Santa Maria Dei Frari church in Venezia, then find and enter the secret entrance located in the middle of the bell tower.

Arsenal Shipyard
Enter the shipyard in Venice and kill the guards in a stealthy way without them noticing you. Chase down the guard before he warns the others of your presence.
Once unlocked you can enter the Arsenal Shipyard in Venezia via a manhole outside the Shipyard.

We hope you continue to enjoy Assassin's Creed 2 and your new free content.

Best Regards,

The Ubisoft Team
fijn, koop je een black edition krijg ik ze nu dus gratis nog een keer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb die mail ook gehad.
Ik kan uit deze games kiezen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hjERkCgDwvHmSZgwK8qdqWeW/full.png
Nou Tom Clancy HAWX noem ik niet echt een afgeprijst spel. Ik wil dat spel eigenlijk al langer spelen maar ik heb geen joystick.

Dat spel kost trouwens nog 20 euro in de pricewatch.
pricewatch: Tom Clancy's HAWX, PC

[ Voor 24% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2010 19:33 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Hey, ik heb ook die mail gekregen van Palazzo Medici, Santa Maria dei Frari & Arsenal Shipyard. Helaas heb ik geen mail waar ik een nieuwe game mag uitzoeken zoals YellowOnline.

Heb jij veel mailcontact met Ubisoft gehad of zoiets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Misschien is die mail die ik had enkel voor preorders via Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

YellowOnline schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:03:
Misschien is die mail die ik had enkel voor preorders via Steam?
Ik heb hem via steam maar niet van te voren aangeschaft.

Ik heb HAWX al, welke moet ik nu kiezen :?

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

geen één ... hun servers doen het niet.
Jongens jongens toch al die fucking drm begint me de keel uit te hangen want het werkt gewoon niet.
Ik heb 1,5 maand geleden C&C3 Tiberian Wars gekocht om online te kunnen spelen.
En als 1,5 maand word er op steam/ea forums geklacht dat er NIET geregistreerd kan worden.
En niemand doet er iets aan ! Ik ga eens kijken of ik mijn geld terug kan krijgen. Dit is bullshit.
Maar dat ff terzijde. EA heeft multiplayer games waar ze maar één onnozel stom jaar server ondersteuning bieden. Ze hebben onlangs 250 servers gesloten. Wat een kut gedoe zeg.
Stel je voor je koopt morgen via de budget bak een leuke game voor 10 euro om online te spelen.
Kom je thuis wil je spelen ... zijn er geen servers meer voor de game.
You would not download a car .... tarara .... you would not steal a game back by shutting down the servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Kain_niaK schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:17:
geen één ... hun servers doen het niet.
Jongens jongens toch al die fucking drm begint me de keel uit te hangen want het werkt gewoon niet.
Ik heb 1,5 maand geleden C&C3 Tiberian Wars gekocht om online te kunnen spelen.
En als 1,5 maand word er op steam/ea forums geklacht dat er NIET geregistreerd kan worden.
En niemand doet er iets aan ! Ik ga eens kijken of ik mijn geld terug kan krijgen. Dit is bullshit.
Maar dat ff terzijde. EA heeft multiplayer games waar ze maar één onnozel stom jaar server ondersteuning bieden. Ze hebben onlangs 250 servers gesloten. Wat een kut gedoe zeg.
Stel je voor je koopt morgen via de budget bak een leuke game voor 10 euro om online te spelen.
Kom je thuis wil je spelen ... zijn er geen servers meer voor de game.
You would not download a car .... tarara .... you would not steal a game back by shutting down the servers.
Behalve DRM ontgaat de link met Assassin's Creed me wat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos101
  • Laatst online: 11-09 11:04
Ik kreeg net een leuk mailtje van Ubisoft:
quote: Ubisoft
Following the recent temporary game server outages which may have caused disruption to some Assassin's Creed 2 players on PC only, we would like to reward your patience if you have experienced any problems by offerring you some additional content – previously only available with special editions – see below for details.
quote: Ubisoft
WHAT YOU GET:
Palazzo Medici
Save Lorenzo de Medici as he is held captured by the templars in his own house, riddled with many secret passages.
Once unlocked, enter the Secret Location from the Ground Floor of the Palazzo Medici in Firenze, go through the Passage on the bottom right to the “courtyard of the mules”.

Santa Maria dei Frari
Explore the Venetian church and perfect your free-running skills by making your way through a risky course.
Once unlocked go to the Santa Maria Dei Frari church in Venezia, then find and enter the secret entrance located in the middle of the bell tower.

Arsenal Shipyard
Enter the shipyard in Venice and kill the guards in a stealthy way without them noticing you. Chase down the guard before he warns the others of your presence.
Once unlocked you can enter the Arsenal Shipyard in Venezia via a manhole outside the Shipyard.
Dit lijkt me een goede oplossing voor het DRM geklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Behalve de mensen die de special edition hebben, zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dit is dus ronduit schandalig :(

Koop je de Black Edition, krijg je deze 3 missies dus al bij. Nu komt Ubi doodleuk deze 3 missies voor iedereen aanbieden omdat hun servers faalden.

Kortom: mensen die een van de special editions hebben aangeschaft zijn dus nog steeds niet gecompenseerd.

Ik ga nu maar even een klacht insturen, vind dit dus belachelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:11
Inderdaad, dat is het enige waarvoor ik de Black Edition gekocht heb, niet voor een zinloos poppetje. Mogen ze me ook even een cheque van 40 euro sturen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

"Dear Ubisoft,

Thank you for compensating the AC2 players for recent server problems.

But I own the Black Edition, and now I recieve an unlock code for content that was already available in the Black Edition. So basically I payed extra money for something that is now beeing handed out for free?

This is NOT how you treat your customers, I really feel like I've been scammed and I'm really pissed off right now.

Please offer us a better compensation, or I simply want a refund.

Regards,
Sander"

Hopelijk krijg ik spoedig antwoord, ik voel me (en ben ook) bedrogen, maargoed, we zullen zien wat hun reactie zal zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ook even een vriendelijke klachtenbrief geschreven. Van mij mogen ze best de mensen die compensatie aanbieden, maar geef de mensen die die code al hebben ingevoerd dan een andere compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb helemaal geen key of iets dergelijks gekregen van Ubisoft, terwijl ik wel AC2 heb.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Ik heb ook nog niks gekregen, maar op hun forums staat dat het 48 uur kan duren voordat alle mailtjes verstuurt zijn, (ze versturen het in batches).

Dus ik wacht nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ow, dan ben ik iets te voorbarig geweest met mijn mail naar hen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
ook ik kreeg the content terwijl ik de black edition heb, dus maar een boos mailtje gestuurd. Krijg dit terug:
Hello,

Please bear with us. It seems there was a small error when the e-mail was sent. If you have the Black Edition of Assassin's Creed 2 you will receive a different e-mail in the next few days. If, like some people are reporting, no e-mail was received at all, then again, bear with us. In the next few days you will receive an e-mail.

We thank you for your continued patience in this matter.

Regards,
Ubisoft Technical Support.
maar ff wachten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
DRM servers down, mail servers down what's next?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Adramalech schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:20:
DRM servers down, mail servers down what's next?

:P
Ubisoft down?

(klinkt eigenlijk zo gek nog niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
24 hours down, 24 hours to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik wou leip zijn dus heb ik geprobeert om op het zelfde moment al die games met die code te downloaden >:)
Was alles goed aan het gaan .... blokkeerde alles behalve prince of persia ..... terwijl ik eigenlijk Hawx wou hebben :'(
Nou ja ... ik kan Hawx toch lekker downloaden als ik dat wil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Kain_niaK schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 21:06:
Ik wou leip zijn dus heb ik geprobeert om op het zelfde moment al die games met die code te downloaden >:)
Was alles goed aan het gaan .... blokkeerde alles behalve prince of persia ..... terwijl ik eigenlijk Hawx wou hebben :'(
Nou ja ... ik kan Hawx toch lekker downloaden als ik dat wil. :P
Het idee alleen al :')

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 26-03-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
nog steeds geen mail gehad, 48 uur zijn voorbij :/

Ik krijg zelfs een 'system error' pagina te zien als ik naar het forum van ubi ga,

[ Voor 46% gewijzigd door Adramalech op 27-03-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Adramalech schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:42:
nog steeds geen mail gehad, 48 uur zijn voorbij :/

Ik krijg zelfs een 'system error' pagina te zien als ik naar het forum van ubi ga,
Same here, dit is de laatste keer dat ik in zee ga met Ubi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik kan ook nog geen cracks of zoiets vinden, dit is eigenlijk best goed van Ubisoft dat is eigenlijk best slecht van die crackers, ik ga de game legaal kopen als er een crack is, want technisch is het spel gewoon heel mooi, op de DRM na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
Zo, mailtje naar Ubi support over de compensating email.

Ik vind het erg slecht dat ze zelfs de emails niet goed kunnen verzenden, en al helemaal dat
het forum gewoon onbereikbaar is (kunnen jullie er wel op?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
Adramalech schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:32:

Ik vind het erg slecht dat ze zelfs de emails niet goed kunnen verzenden, en al helemaal dat
forum is hier bereikbaar maar enorm traag, na 72 uur nog geen compensation mail gehad. wilde ook setlers 7 halen maar dat gaat nu niet meer gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Even een vraagje hoor; ik ben van plan om AC2 voor de ps3 aan te schaffen. Maar is het de overweging waard en beter dan zijn voorganger? Als ik de filmpjes check lijkt alles nog steeds vrij "hetzelfde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
PcManiaxx schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:14:
Even een vraagje hoor; ik ben van plan om AC2 voor de ps3 aan te schaffen. Maar is het de overweging waard en beter dan zijn voorganger? Als ik de filmpjes check lijkt alles nog steeds vrij "hetzelfde".
Uhm, lees eens wat reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29
PcManiaxx schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:14:
Toevallig gister AC2 uitgespeeld en wilde nu eindelijk weer eens AC1 oppakken om uit te spelen, maar je merkt echt gigantisch veel verschil tussen de 2 games. En dan al meteen met het hoofdpersonage.

Verschillen die mij opvielen en verbeterd zijn t.o.v. AC1:

• Personage speelt in AC2 veel makkelijker, leniger en kan meer trucjes.
• Missies zijn niet meer eentonig, wat in deel 1 nog wel eens het geval was.
• Venetie zelf is echt prachtig weergegeven
• Prince of Persia elementen in AC2 wat wel vet gedaan is

Al met al is deeltje 2 zeker stukken beter dan 1, en je merkt ook dat de makers naar de fans geluisterd hebben omdat de meeste minpunten uit deel 1 gewoon weg zijn.

Vond het einde van deel 2 ook echt prachtig, maar helaas ben ik altijd slecht in verhalen volgen in games. Het einde suggereerde naar echt vette dingen, maarja ik heb helaas het verhaal niet echt gevolgd, maar wil nu toch AC1 uitspelen vanwege het verhaal.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Adramalech schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:32:

Ook geen mail gehad. Misschien dat ze alleen de mensen compenseren die voor een bepaalde datum geregistreerd stonden? Geen idee. Zou wel flauw zijn trouwens.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ze compenseren inderdaad alleen mensen van vóór een bepaalde datum. Daar is niets flauws aan, want na die datum waren de problemen met hun servers over en vált er dus niets te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Laatst online: 16:19

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Ik had ook een mailtje gedaan naar Ubisoft en dit is hun antwoord:
Hello,

Regarding the e-mail you have been sent regarding being compensated, we're aware of the situation. Please bear with us as another e-mail is going to be sent out. We don't have an exact date as to when but we're hoping it shouldn't be too long.

Regards,
Ubisoft Technical Support.
Laten we hopen dat ze ook doen wat ze zeggen...

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Melkunie schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:20:
Ze compenseren inderdaad alleen mensen van vóór een bepaalde datum. Daar is niets flauws aan, want na die datum waren de problemen met hun servers over en vált er dus niets te compenseren.
Ben ik wel benieuwd welke datum dat is, want kan er niks over vinden.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Bron is een moderator van Ubisoft official forums. De datum die ze gebruiken geven ze echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
Nou, ik heb anders 2 dagen niet kunnen spelen, dus ze gebruiken de verkeerde datum.
Overigens, een vriend heeft het spel een paar uur eerder gekocht dan mij op dezelfde dag, en heeft wel een compensation email gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt zeggen wat je wilt over het DRM, maar ik denk wel dat het positief is geweest voor de verkoopresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:22:
Je kunt zeggen wat je wilt over het DRM, maar ik denk wel dat het positief is geweest voor de verkoopresultaten.
Dat dan weer wel. Hopelijk is UbiSoft zo vriendelijk om zelf een patch of iets dergelijks in te voeren waardoor constante verbinding niet nodig is en je AC2 (en toekomstige games) gewoon kan spelen als er geen internet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Omdat er zoveel over geouwehoerd wordt? Mjah, misschien wel. Ik had het spel in het vizier, maar ben juist vanwege de DRM berichten een beetje terughoudend geweest. De enorme lading positieve reviews hebben me over de streep getrokken. De DRM is nogal idioot, maar ik ben zo'n slappeling dat ik een geweldig spel er uiteindelijk niet voor laat liggen. En wat een gruwelijk tof spel is het!
Dreanor schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:49:
Dat dan weer wel. Hopelijk is UbiSoft zo vriendelijk om zelf een patch of iets dergelijks in te voeren waardoor constante verbinding niet nodig is en je AC2 (en toekomstige games) gewoon kan spelen als er geen internet is.
Ik verwacht dat als de verkoop ver genoeg teruggelopen is Ubi een patch zal uitbrengen waarin je helemaal geen last van DRM meer hebt. Is al bij meer spellen gebeurt. Okay, geen Ubi spellen, maar toch.

[ Voor 30% gewijzigd door Plekuz op 30-03-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Ik verwacht eerder dat als de verkopen teruglopen de piraten gewoon weer de schuld krijgen, zelfs als het spel dan nog steeds niet gekraakt is. Of bijv. de gasten die achter de zogenaamde ddos zitten, of de pc markt als geheel. Ik heb nog nooit een uitgever de hand in eigen boezem zien steken als de verkopen tegen vielen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
Of niet. Ik had Settlers 7 op mijn lijstje van games staan die ik in huis zou halen, maar ik laat 'm voorlopig lekker liggen - daar zit hetzelfde draconische DRM systeem op. Ik had bij AC2 nog zo'n idee van "hoe erg kan het zijn", nou, daar heb ik antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik hoor veel Tweakers zeggen dat ze een spel niet kopen, omdat het tegen hun principes is. De meeste scriptkiddies hebben geen principes en die betalen dan wel 35euro voor het hele spel i.p.v. dat ze het spel downloaden.

Zo werkt het tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

AC2 voor 40 euro net gehaald bij Intertoys. Is een dagaanbieding :) Dus mocht je minder willen betalen, sla je slag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golflars
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik heb hem net bij Amazon UK besteld, voor 16,18 GBP (iets meer dan €18,-), inclusief verzendkosten! Ben benieuwd. Ik ben een tijdje afgeschrikt geweest door de DRM, maar ik ga het er toch op gokken...

Canon EOS R | EF 16-35mm f/4.0L IS USM | RF 24-105mm f/4.0L IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF 70-300mm f/4.0-5.6 II IS USM | EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ph4ge schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:45:
Ik verwacht eerder dat als de verkopen teruglopen de piraten gewoon weer de schuld krijgen, zelfs als het spel dan nog steeds niet gekraakt is. Of bijv. de gasten die achter de zogenaamde ddos zitten, of de pc markt als geheel. Ik heb nog nooit een uitgever de hand in eigen boezem zien steken als de verkopen tegen vielen.
Ik bedoelde met het teruglopen van de verkopen eigenlijk meer als de verkopen teruglopen doordat het spel aan het einde van zijn levenscyclus raakt over een jaar of zo.

Blijf me verbazen over het spel. Denk je alle aspecten gezien te hebben, krijg je toch weer iets nieuws. Zoveel kleine en groten dingen die het spel compleet maken. Spel van het jaar voor mij tot nu toe. Heb onder andere ook de andere "deel 2" spellen gespeeld: Bioshock en Mass Effect, maar dan vind ik dit toch een stuk toffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik heb vandaag Assassins Creed 2 in mijn bus gekregen, de gewone versie. In het doosje zit er echter een foldertje van Avatar The Game met een bonus code. Ik heb de code al geprobeerd, maar ik krijg de melding dat het geen geldige is. Is dit normaal, of hebben ze me een bonus code van het verkeerde spel gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattderi schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:36:
Ik heb vandaag Assassins Creed 2 in mijn bus gekregen, de gewone versie. In het doosje zit er echter een foldertje van Avatar The Game met een bonus code. Ik heb de code al geprobeerd, maar ik krijg de melding dat het geen geldige is. Is dit normaal, of hebben ze me een bonus code van het verkeerde spel gegeven?
het klopt dat je een Avatar code krijgt bij AC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Hoe staat de speelbaarheid van de game er voor een maandje na de release? Dit spel staat hoog op mijn verlanglijstje en scoort goed in diverse reviews.

Is het zijn geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Als bonus de trailer van een kutspel over een kutfilm. Hmz.
partyondude schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:54:
Hoe staat de speelbaarheid van de game er voor een maandje na de release? Dit spel staat hoog op mijn verlanglijstje en scoort goed in diverse reviews.

Is het zijn geld waard?
Ja, maar achteraf gezien zou ik het boycotten omwille van de DRM.

[ Voor 75% gewijzigd door YellowOnline op 01-04-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Puur om een punt te maken, of hindert het ook om het spel te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

partyondude schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:21:
Puur om een punt te maken, of hindert het ook om het spel te kunnen spelen?
Op de aanvallen na heb ik prima kunnen spelen ondanks de idiote DRM.

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ok, dat vind ik wel belangrijk namelijk :) Ik wil best m'n geld aan de game uitgeven, als het allemaal goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Het punt van de DRM is namelijk dat je van minimaal 3 externe factoren afhankelijk wordt om het te kunnen spelen namelijk:
1. Je router/modem
2. Je profider
3. UbiSoft Servers
Één van die dingen down en je kan AC2 niet spelen. Zo was er laatst een stroom storing bij ons, een hele korte de PC bleef zelfs aan maar het wijkkastje op de hoek was ontregeld, geen tel, geen TV, geen internet en dus geen AC2.

Maar het spel is zeker je geld waard hoor, echt wel. Eigenlijk is alles wel verbeterd t.o.v. deeltje 1, behalve de AI. Die blijft je soms uit het oog verliezen als je niks doet en wacht af om je aan te vallen. En dat is zo'n beetje het enige wat niet verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Dreanor schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:37:
Eigenlijk is alles wel verbeterd t.o.v. deeltje 1, behalve de AI. Die blijft je soms uit het oog verliezen als je niks doet en wacht af om je aan te vallen. En dat is zo'n beetje het enige wat niet verbeterd is.
De framerate ook niet. Zelfs mensen met de zwaarste setups lopen tegen het feit aan dat op veel stukken je maar 40fps haalt, ongeacht de graphics-instellingen.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Lees het algemeen beleid nog maar eens door, het wijzen op of bespreken van warez is nog altijd niet toegestaan: Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2010 15:29 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde geldt voor jou.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
En uiteraard ook voor jou.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2010 15:30 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
jelbo schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:43:
[...]

De framerate ook niet. Zelfs mensen met de zwaarste setups lopen tegen het feit aan dat op veel stukken je maar 40fps haalt, ongeacht de graphics-instellingen.
Same here, maakt niet uit welke settings, de game loopt altijd op dezelfde framerate. Beetje slecht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Msss, ik heb geen problemen met de framerate, heel enkel merk ik het (als je eagle vision doet op een tower ofzo om de map te syncen maar verder nooit). Bovendien alles boven de 30fps is vloeiend (behalve als je fps van 100 naar 30 dropt dan merk je het).

Gewoon FPS nummertjes uitzetten en je merkt er bijna niks van!

En ja, ik speel alles op max en mijn PC kan de topgames met gemak op de max aan dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Dreanor schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:22:
Msss, ik heb geen problemen met de framerate, heel enkel merk ik het (als je eagle vision doet op een tower ofzo om de map te syncen maar verder nooit). Bovendien alles boven de 30fps is vloeiend (behalve als je fps van 100 naar 30 dropt dan merk je het).

En ja, ik speel alles op max en mijn PC kan de topgames met gemak op de max aan dus. ;)
Je hebt gelijk dat een fps-counter afleidt, maar 30fps vind ik persoonlijk niet speelbaar. Het verschil tussen 60 en 55 merk ik al, met of zonder counter.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hebben de mensen met de black edition ooit al eens een nieuwe compensatie-mail terug gekregen van Ubisoft? Ik nog niet iig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Dreanor schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:22:

Nee, niet alles boven de 30 FPS is vloeiend. Alles boven de 30 FPS = speelbaar...

Mensen die nu gaan claimen dat een mens maar 24 FPS maximaal kan waarnemen: 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Is namelijk echt een bullshit mythe die door iedereen word aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Heb hem zaterdag gehaald voor de ps3 en DAMN wat een geweldige game :D heb sequence 11 voltooid zeker een verbetering ten opzichte van deeltje 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Brutal1ty schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:21:

Mensen die nu gaan claimen dat een mens maar 24 FPS maximaal kan waarnemen: Is namelijk echt een bullshit mythe die door iedereen word aangenomen.
Uh.. nee hoor. Het is algemeen bekend dat 24 Hz zeker niet onder de grens ligt, het is niet voor niks dat bioscopen een filmbeeldje altijd dubbel projecteren (dus met 48 Hz en 24 fps) en dat televisies op 50/60 Hz lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
partyondude schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:54:

Is het zijn geld waard?
Ik heb het spel met de release gespeeld, afgezien van de doss attack op de servers nergens last van gehad.

nooit uit de game gegooid en nooit meldingen gehad :)

In mijn ogen een top game, leuk verhaal, leuke puzzels en geen stomme repetetieve quests meer :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
SNDRT schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:32:
Hebben de mensen met de black edition ooit al eens een nieuwe compensatie-mail terug gekregen van Ubisoft? Ik nog niet iig. :(
Ik heb nog helemaal geen compensatie mail ontvangen terwijl met dit wel is beloofd. Jij had toch een code voor de black edition extra's? Bestaat er een mogelijkheid dat ik die van jou kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Alsatian schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:37:
[...]

Ik heb nog helemaal geen compensatie mail ontvangen terwijl met dit wel is beloofd. Jij had toch een code voor de black edition extra's? Bestaat er een mogelijkheid dat ik die van jou kan krijgen?
Je mag 'm hebben, ik wil alleen eerst zeker weten dat ik gecompenseerd wordt dmv. die mail met gratis game download of desnoods een andere compensatie.

Maar ik houd de code voor je apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
jelbo schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:55:
[...]

Je hebt gelijk dat een fps-counter afleidt, maar 30fps vind ik persoonlijk niet speelbaar. Het verschil tussen 60 en 55 merk ik al, met of zonder counter.
Zolang dat je het niet "blind" getest hebt door een tiental schermen op een rijtje te zetten met 5 op 55 constante fps en 5 op 60 constante fps willekeurig door elkaar gemixt en je kan raden welke 55 fps en 60 fps zijn, is dat pure bullshit.

30 fps is perfect speelbaar trouwens onder de assumptie dat het werkelijk 30 constante fps is. Meestal bedoelt men 30 avg fps met frame drops of andere hiccups. Het zijn dan gewoon de frame drops die ervoor zorgen dat het niet vlot lijkt te gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Neverwinterx op 07-04-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Voor de discussie mbt FPS, lees eerst http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
SNDRT schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:32:
hier ook nog niks ontvangen... wacht met smart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verderf schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:53:
[...]

Ik heb het spel met de release gespeeld, afgezien van de doss attack op de servers nergens last van gehad.

nooit uit de game gegooid en nooit meldingen gehad :)

In mijn ogen een top game, leuk verhaal, leuke puzzels en geen stomme repetetieve quests meer :P
Klinkt goed. Heb helaas mijn geld aan C&C4 vergooid, kolere wat heb ik daar spijt van :X

Bad Company 2 was het wel waard, nu deze nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Nou, vandaag dan eindelijk het spel uitgespeeld (PS3) :) . Meesterlijk einde! Vond deel 1 ook heerlijk wegspelen (ondanks de herhalende elementen)...

Twee vraagjes voor de mensen die het spel ook hebben uitgespeeld:
  1. Ik zit nu volgens de statistieken op ongeveer 56% voltooid. Ik moet nog een hele rits veren verzamelen, de symbolen/puzzels op de muren ontcijferen en de graftomben bezoeken :) . De beeldjes in de villa heb ik inmiddels gevonden. Kom ik door die drie zaken uit te voeren op 100%? Of mis ik dan nog iets? Toch niet al die side-missions he..........
  2. Hoe kan ik Monteriggioni weer heropbouwen? Ik zit nu op 10%, maar ergens helemaal in het begin van het verhaal is er verteld hoe je dat moest doen.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:27:

1. Hoe kan ik Monteriggioni weer heropbouwen? Ik zit nu op 10%, maar ergens helemaal in het begin van het verhaal is er verteld hoe je dat moest doen.............
In je Villa is een miniatuur/kaart van de stad. Daar kan je alles upgraden.
Ook het kopen van wapens/schilderijen telt mee voor de 100%

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 07-04-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gusev schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:27:
Nou, vandaag dan eindelijk het spel uitgespeeld (PS3) :) . Meesterlijk einde! Vond deel 1 ook heerlijk wegspelen (ondanks de herhalende elementen)...

1. Ik zit nu volgens de statistieken op ongeveer 56% voltooid. Ik moet nog een hele rits veren verzamelen, de symbolen/puzzels op de muren ontcijferen en de graftomben bezoeken :) . De beeldjes in de villa heb ik inmiddels gevonden. Kom ik door die drie zaken uit te voeren op 100%? Of mis ik dan nog iets? Toch niet al die side-missions he..........
  2. Hoe kan ik Monteriggioni weer heropbouwen? Ik zit nu op 10%, maar ergens helemaal in het begin van het verhaal is er verteld hoe je dat moest doen.............
Talk to the architect in your villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Thanks Ike. / YellowOnline :D
Dat was het inderdaad, die gozer staat daar niet voor niks haha...was 't gewoon ff helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
net mn code voor een game gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Ike. schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:30:
[...]

In je Villa is een miniatuur/kaart van de stad. Daar kan je alles upgraden.
Ook het kopen van wapens/schilderijen telt mee voor de 100%
Voor sommige wapens moet je ook de tombes gedaan hebben.

Wel knap dat je met zo weinig geld (villa slechts op 10%) toch alles hebt kunnen uitspelen!

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
jvleusden schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:39:
net mn code voor een game gekregen. :D
Hier ook :)

Het complete mailtje:
Dear username

You should have recently received an email offering you the additional content of Assassin's Creed 2. This follows some initial issues with playing Assassin's Creed 2 that have now been resolved. We have since determined that you were sent the wrong reward since you have already purchased the Black Edition of the game. To rectify this, we would like to offer you a full downloadable game from the list provided below, completely free of charge.
HERE'S HOW TO GET YOUR FREE GAME:
1- Make your choice by clicking on one of the icons below…
2- You will be automatically directed to a new web page where you can download your game
3- Click the “download” button & enter your promotional code : ********** when prompted
4- When your game has downloaded you just need to install it
5- Enjoy!

We hope you continue to enjoy Assassin's Creed 2 and can use our free download offer.
If you have any issues with this code, please contact Ubisoft customer service.

Best Regards,

The Ubisoft Team

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb mn promo key al 2 weken terug gehad ofzo. Lekker snel zijn ze weer bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
Darkwand3r3r schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:56:
Ik heb mn promo key al 2 weken terug gehad ofzo. Lekker snel zijn ze weer bij jullie.
ja die had ik ook gehad. een key voor de speciale unlockable content. aangezien ik een black edition had heb ik dus niks aan die code. Heb nu dus net een nieuwe code gekregen maar dan voor een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Radagast2005 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:47:
[...]

Wel knap dat je met zo weinig geld (villa slechts op 10%) toch alles hebt kunnen uitspelen!
Euh, volgens mij hoef je helemaal geen tombs te doen voor de wapens. Wel kan je door de 5 assassin's tombs uit te spelen het Altaïr armor krijgen. 29/30 wapens kan je gewoon kopen of krijg je door de verhaallijn te volgen, de 30e is pas beschikbaar als je 50 veren in de kist van je moeder hebt gedumpt. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Radagast2005 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:47:
[...]

No offense, maar hoe bedoel je? Ik heb bakken met geld hoor :D maar nog niet uitgegeven aan de villa als je dat bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hoe verder je villa geupgrade is, hoe meer geld je elke 20 minuten ontvangt. Ineens heb je dan heel snel een zo'n belachelijk grote hoeveelheid geld dat je em nooit meer op krijgt :P

Edit:
Heb trouwens ook vandaag de code voor een nieuwe game morgen ontvangen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Melkunie op 09-04-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik ook vandaag de code ontvangen, dus ik kan een mede GoTter blij maken met de code voor die extra bonus content :P
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste