Crysis is daar een heel goed voorbeeld van. Brakke engine. Iedereen wil gewoon zien, of die game goed draait.Brons schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:18:
Interessante positie van Valve als het om piracy gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=87pevh2Q0hg#t=3m30s
Embedding met een starttijd werkt helaas niet op GoT
Ipv je betalende klanten te straffen moet je gewoon een goed product leveren.
Briljant, er zijn toch nog developers die het wel goed zien!Brons schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:18:
Interessante positie van Valve als het om piracy gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=87pevh2Q0hg#t=3m30s
Embedding met een starttijd werkt helaas niet op GoT
Ipv je betalende klanten te straffen moet je gewoon een goed product leveren.
Maar we gaan gigantisch offtopic! Terug naar Assassin's Creed 2 mensen!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik kan niet meer ACII spelen op de pc sinds gisteren. Ik loop steeds vast het stuk dat hij een netwerk connectie moet krijgen voor de savegames. Liggen de servers van ubisoft weer eens plat?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Hier ook weer, sinds mijn laatste post geen problemen meer gehad.
Spel is inderdaad heel erg gaaf, maar een vraag aan iedereen hier. Hoe spelen jullie de game? Gewoon met Engelse stemmen of met de Italiaanse stemmen. Ik heb hem in het begin op de Italiaanse ingesteld, kijken hoe dat bevalt, maar het voegt imo zeker wat toe aan de sfeer in de game.
Ik speel gewoon met Engelse stemmen, zonder ondertiteling ofc. Vind ik persoonlijk zelf het fijnst spelen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Kan je de audio taal instellen?JanW schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:15:
Spel is inderdaad heel erg gaaf, maar een vraag aan iedereen hier. Hoe spelen jullie de game? Gewoon met Engelse stemmen of met de Italiaanse stemmen. Ik heb hem in het begin op de Italiaanse ingesteld, kijken hoe dat bevalt, maar het voegt imo zeker wat toe aan de sfeer in de game.
Verwijderd
Dat einde: aaaargh!!
Heb de game uitgespeeld wat betekent dat ik er toch heel wat uurtjes in heb gestoken, maar om nou te zeggen dat ik er een goed gevoel aan over hebt gehouden, neuh. Solid but standard.
Op naar Heavy Rain
.
Heb de game uitgespeeld wat betekent dat ik er toch heel wat uurtjes in heb gestoken, maar om nou te zeggen dat ik er een goed gevoel aan over hebt gehouden, neuh. Solid but standard.
Op naar Heavy Rain
Als er nog mensen zijn die het spel per ongeluk in het Nederlands hebben geinstalleerd (de menu's e.d., niet de gesproken tekst) op PC, je kan het via regedit gemakkelijk veranderen: hkey_local_machine - software - ubisoft - assassin's creed II - rechts Language veranderen naar English.
Verwijderd
Hier ook helemaal in het Engels gespeeld. Wel met engelse subs ook, vind ik net even wat prettiger om het te volgen. (zelfde met series / films).
Dat je het ook met Italiaanse spraak kon spelen wist ik nog geeneens. Heb hem alleen nu al uitgespeeld.
Dat je het ook met Italiaanse spraak kon spelen wist ik nog geeneens. Heb hem alleen nu al uitgespeeld.
Het idee vind ik geweldig, maar bij Software heb ik geen Ubisoft staan?
Dat had je donderdagavond wel even mogen vertellen, toen had ik hem opnieuw geïnstalleerd omdat ik bij de eerste installatie Nederlands had gekozenNeverwinterx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:42:
Als er nog mensen zijn die het spel per ongeluk in het Nederlands hebben geinstalleerd (de menu's e.d., niet de gesproken tekst) op PC, je kan het via regedit gemakkelijk veranderen: hkey_local_machine - software - ubisoft - assassin's creed II - rechts Language veranderen naar English.
Edit: Nog een nadeel van de game naast de DRM: besluit je om 3 mensen neer te maaien dan wordt er gereset naar het laatste checkpoint...
[ Voor 11% gewijzigd door Statiegeld op 11-03-2010 19:20 ]
Wat heeft een reload precies met de DRM te maken?
Tja Ezio vermoorde nu eenmaal geen onschuldige burgers ... doe jij dat wel danSNDRT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Dat had je donderdagavond wel even mogen vertellen, toen had ik hem opnieuw geïnstalleerd omdat ik bij de eerste installatie Nederlands had gekozen![]()
Edit: Nog een nadeel van de game naast de DRM: besluit je om 3 mensen neer te maaien dan wordt er gereset naar het laatste checkpoint...
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dat was in de eerste Assassin's Creed ook al, maar als je de eerste AC had uitgespeeld dan kon je ze wel doodmaken zonder gevolgen. Helaas is dit niet het geval als je AC2 uitspeeltSNDRT schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Stiekum wel jaKain_niaK schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:02:
[...]
Tja Ezio vermoorde nu eenmaal geen onschuldige burgers ... doe jij dat wel dan
Af en toe even m'n Mace tevoorschijn halen en een willekeurig iemand van achteren neer meppen
Heb inmiddels alle Statues verzameld, ga denk ik nu voor de feathers, wil weapon unlock hebben bij 50 feathers
spoiler:
Die cape die je krijgt als je alle feathers hebt, is dat nou echt de moeite waard? Je bent daarmee toch gelijk Notorious overal waar je komt? 

Verwijderd
Vind het zelf geen spoiler, maar als reactie op de vraag over de cape hierboven
spoiler: auditore cape
Klopt, is dus meer een cape die het moeilijker/leuker maakt richting het einde van het spel. Ik heb alle feathers dan ook vooral gezocht voor mijn platinum PS3 trophy, niet zozeer vaan die cape
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 09:16 ]
Het kan wel, je mag er 2 afmaken, bij de 3e is het einde oefening. Als je even wacht na 2 mensen afgemaakt te hebben, kun je wel weer mensen afmaken. Weet niet precies hoelang het duurt voordat die "mensenteller" zich resetSNDRT schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:44:
[...]
Stiekum wel ja
Af en toe even m'n Mace tevoorschijn halen en een willekeurig iemand van achteren neer meppen
Dat is de locatie bij mij op vista. Mogelijk ergens anders in xp? Met gewoon zoeken op "ubisoft", "assassin" of creed" zal je het waarschijnlijk wel vinden.Melkunie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:56:
[...]
Het idee vind ik geweldig, maar bij Software heb ik geen Ubisoft staan?
Het einde vind ik niet verrassend, raar of vervelend en pas binnen het verhaal. Assassin's Creed wordt sowieso een 3 luik en het verhaal van Desmond zal bij deel drie afgerond worden. Echter denk ik dat het pas deel 4 of 5 wordt gezien deel 3 weer met Ezio in de hoofdrol zal zijn.
Zonder spoilers weg te geven kan ik mij voorstellen dat mensen het einde vreemd vinden, maar gezien het verhaal, deel 1, de animus, etc vind ik het eind minder vreemd dan sommigen doen lijken.
Eindelijk uitgespeeld dus het wordt tijd binnenkort maar eens de review te maken waar ik al een tijdje over praat. Hopelijk kan ik de eerste versie zondagavond af hebben. Ben benieuwd of ik een redelijke review kan neerzetten, nooit gedaan, enkel aan gedacht.
Zonder spoilers weg te geven kan ik mij voorstellen dat mensen het einde vreemd vinden, maar gezien het verhaal, deel 1, de animus, etc vind ik het eind minder vreemd dan sommigen doen lijken.
Eindelijk uitgespeeld dus het wordt tijd binnenkort maar eens de review te maken waar ik al een tijdje over praat. Hopelijk kan ik de eerste versie zondagavond af hebben. Ben benieuwd of ik een redelijke review kan neerzetten, nooit gedaan, enkel aan gedacht.
Dit zojuist van Ubisoft in de mail gekregen:

Toch redelijk om even een excuus mailtje te sturen, ben benieuwd wat voor iets ons te wachten staat

Toch redelijk om even een excuus mailtje te sturen, ben benieuwd wat voor iets ons te wachten staat
[ Voor 63% gewijzigd door Statiegeld op 12-03-2010 17:44 ]
Iedereen heeft die mail gehad. Ik heb veel zin om te antwoorden dat ik helemaal geen "game rewards" wil (wat verstaan ze daar eigenlijk onder? Gaan ze achievements invoeren nu we het al uitgespeeld hebben?) maar gewoon de DRM-meuk er uit.SNDRT schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:42:
Dit zojuist van Ubisoft in de mail gekregen:
[afbeelding]
Verwijderd
Het zal inderdaad niet echt veel bijzonders zijn. Want extra locaties of dingen hebben ze niet op de plank liggen lijkt mij. Het zal dan denk ik ook wel wat kleins zijn zoals misschien outfits/weapons/etc.
Vind het wel netjes opzich, want AC2 en SH5 waren toch de proefkonijnen met dit systeem. Latere releases met deze DRM daar mogen deze problemen eigenlijk niet meer voorkomen.
Vind het wel netjes opzich, want AC2 en SH5 waren toch de proefkonijnen met dit systeem. Latere releases met deze DRM daar mogen deze problemen eigenlijk niet meer voorkomen.
Inderdaad netjes; 4 tienen aftikken om proefkonijn te mogen spelen, als het bij volgende Ubi releases maar goed gaat...Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:12:
Het zal inderdaad niet echt veel bijzonders zijn. Want extra locaties of dingen hebben ze niet op de plank liggen lijkt mij. Het zal dan denk ik ook wel wat kleins zijn zoals misschien outfits/weapons/etc.
Ik houd het maar bij mijn Xbox versie, daarbij voelt het wat natuurlijker om genaaid te worden.
Bensimpel
Positieve meneer
Heb me geweldig vermaakt met deze game, in een week de storyline uitgespeeld, en na een maand, alle extra's, toppertje!
😆 - Denk ook eens om ;)
ik speel sinds maandag en ik moet zeggen dat het me blij verrast. Ik ben normaal niet echt een fan van dit soort games (meer iemand voor FPS en race), maar dit is toch wel erg leuk.Bensimpel schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:45:
Heb me geweldig vermaakt met deze game, in een week de storyline uitgespeeld, en na een maand, alle extra's, toppertje!
enige nadeel is dat ik 2 uur bezig ben geweest met het aanmaken van een account maandagavond
MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3
zo als ik hier eindelijk lees dat er ondertitels bij zitten bij dit spel ..
ik heb del 1 helemaal grijs gespeeld en maar de stemmen waren altijd moeilijk te volgen.
Toen ik hoorde dat en deel gesproken text in het Italiaans was heb ik deze even links laten liggen ..
omdat er in deel 1 ook geen ondertiteling zat heb ik heb links laten liggen , maar in welke taal kan je die ondertiteling weer geven ?
ik heb del 1 helemaal grijs gespeeld en maar de stemmen waren altijd moeilijk te volgen.
Toen ik hoorde dat en deel gesproken text in het Italiaans was heb ik deze even links laten liggen ..
omdat er in deel 1 ook geen ondertiteling zat heb ik heb links laten liggen , maar in welke taal kan je die ondertiteling weer geven ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
English. En het helpt zeker met het kunnen volgen van het verhaal. Vooral bij het stalken en eavesdroppen.ravw schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:37:
zo als ik hier eindelijk lees dat er ondertitels bij zitten bij dit spel ..
Nederlands, Duits, Frans, etc. Volgens mij kan je ongeveer 10 talen als ondertiteling aangeven. Echter kan dit niet ingame maar kies je je taal tijdens de installatie al. Maar dit weet ik niet zeker, wel zeker is dat ik Nederlandse ondertiteling heb!DeX schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:23:English. En het helpt zeker met het kunnen volgen van het verhaal. Vooral bij het stalken en eavesdroppen.
Ingame kun je inderdaad niet de taal van de ondertiteling kiezen.
Krijg het niet gevonden in Windows 7. Jammer, maar toch bedanktNeverwinterx schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:19:
[...]
Dat is de locatie bij mij op vista. Mogelijk ergens anders in xp? Met gewoon zoeken op "ubisoft", "assassin" of creed" zal je het waarschijnlijk wel vinden.
Iemand anders die het misschien wel gevonden krijgt onder W7?
Spoiler over de laatste missie:
spoiler:
Ik moet Rodrigo Borgia doden, maar zodra ik van boven een assassination probeer te doen verdwijnt hij. Dus Ezio springt voor een kill, maar als hij beneden is is Borgia er niet meer. Dit is een bug neem ik aan, ik kan niets meer doen. Iemand anders met dit probleem?
Heb ik geen last van gehad, heb dan ook niet een assassination jump proberen uit te voeren maar heb eerst op hem geschoten en ben toen gaan vechten.mister_S schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:01:
Spoiler over de laatste missie:
spoiler:Ik moet Rodrigo Borgia doden, maar zodra ik van boven een assassination probeer te doen verdwijnt hij. Dus Ezio springt voor een kill, maar als hij beneden is is Borgia er niet meer. Dit is een bug neem ik aan, ik kan niets meer doen. Iemand anders met dit probleem?
Al spring je gelijk die pit in: gewoon counteren en je hebt hem zo verslagen (duurt misschien wat langer).
Het is een bug, maar je hoeft hem blijkbaar niet per se met de hidden blades te doden.
Verwijderd
Zucht, het is weer zover. Vanaf dat het een beetje druk word liggen de servers eruit. Eens kijken hoever ze zijn met het slopen van de drm. Dit is echt de ergste soort drm dat ik me tot nu toe heb tegengekomen. Starforce is een lachertje vergeleken met dit.
Iemand anders ook problemen? Het lijkt er hier namelijk op dat de inlogserver plat ligt. Krijg steeds de melding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen - terwijl ik die toch echt goed invoer. Als ik dan naar de recovery-site ga ligt die ook plat (prachtige foutmelding met een hoop code die mij niets zegt). Ook aanmelden voor een nieuwe account geeft een account-server foutmelding en de website www.ubi.com geeft aan dat er werkzaamheden aan de gang zijn.
Gaat lekker, kon ik eindelijk een weekje zonder gezeik spelen, krijg je dit weer.
-EDIT-
Hmmm, guess not.
Gaat lekker, kon ik eindelijk een weekje zonder gezeik spelen, krijg je dit weer.
-EDIT-
Hmmm, guess not.
Ik heb het zelfde probleem, ik kom nu wel het spel in alleen hij blijft hangen terwijl hij een netwerkverbinding met de servers van ubisoft probeert te maken
Ik vermoed haast dat een grote site bezig was om een dos attack op te zetten. Met een beetje googlen kom je de info daar van tegen. Vermoed dat Ubisoft het niet trekt. Maar kan ook zoals Seal64 zegt, ik kan het niet bevestigen.
Vanavond eens een potje AC2 geprobeerd per Xdoos360. Al moet ik zeggen dat ik de joypad verre van ideaal vind (naja, gewenning...), vind ik het een verrekt lekker spelletje!
Alleen weer geen mogelijkheid om filmpjes/gesprekken door te skippen, afaik. De baalheid
Alleen weer geen mogelijkheid om filmpjes/gesprekken door te skippen, afaik. De baalheid

Verwijderd
Het is/was idd een dos attack voor de gene die het interesseert.
http://translate.google.c...&sl=ru&tl=en&hl=&ie=UTF-8
http://translate.google.c...&sl=ru&tl=en&hl=&ie=UTF-8
Dit vind ik ook vervelend, vooral omdat ik het spel onlangs voor een 2e keer ben begonnen, hoef die filmpjes eigenlijk niet nog eens te zien allemaalJejking schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:31:
Speel het spel nu een aantal dagen, maar heb tot nu toe geen enkel probleem met de DRM gehad (PC).
Het is het eerste spel sinds tijden die ik graag uit wil spelen. Erg leuk gemaakt vind ik!
Het is het eerste spel sinds tijden die ik graag uit wil spelen. Erg leuk gemaakt vind ik!
O hai,

Nou, goed nieuws dus! Binnenkort eindelijk een crack voor deze onzin. Laat het een lesje zijn voor Ubisoft.
PS. De website is hier nog steeds extreem traag.

Nou, goed nieuws dus! Binnenkort eindelijk een crack voor deze onzin. Laat het een lesje zijn voor Ubisoft.
[ Voor 13% gewijzigd door i7x op 15-03-2010 14:59 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
+10 voor het berichtje van skidrow XD made my dayi7x schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:58:
O hai,
/plaatje\
ben ik de enigste die de DOS en website hack echt gigantisch triest vind?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
ik vind eerder de DRM beveiliging triest. eerlijke kopers kunnen niet fatsoenlijk spelen door die rommel die vervolgens toch wel weer word gecracked
ik vond het berichtje van skidrow wel orgineel
Dat is niet van Skidrow. Dat is een crackers groep ... geen hackers groep.
Die hacken helemaal geen websites. Dit is een hacker geweest die het grappig vond om het "in naam" van Skidrow te doen.
Die hacken helemaal geen websites. Dit is een hacker geweest die het grappig vond om het "in naam" van Skidrow te doen.
Skidrow had de boel al binnen 24 uur gecracked. Hij werkt alleen nog niet optimaal.
wat ik van het hele systeem begrijp hebben ze helemaal niks gekraakt, enigste wat ze gedaan hebben is de check eruit slopen die kijkt of je online bent.Melkunie schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:14:
Skidrow had de boel al binnen 24 uur gecracked. Hij werkt alleen nog niet optimaal.
het hele aparte van deze drm is dat bepaalde instructies encrypted staan op de ubi server, een crack zoals het omzijlen van een disc check oid is dus gelijk al iets compleet anders.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ik heb AC2 gister voor de pc gekocht omdat ik AC op de 360 wel vermakelijk vond maar het was een aardig grote teleurstelling
Vooral de graphics vielen tegen, op de 360 valt het natuurlijk niet zo erg op door de lage resolutie en afstand van het scherm maar op de pc met je neus op het scherm zie je goed dat het allemaal low res is. popups, objecten die heel dichtbij pas de hoogste LOD laden, met post-processing effects uit zien de muren 20 meter verder er niet uit met hele low res textures.. rare pathfinding van de AI toen ik langs een brug reling liep; Ze sprongen er met zijn 8'en op en konden me toen niet meer vinden waarna ze 1 voor 1 in het water sprongen lol
Volgende week nog maar kans geven maar dan met een xbox controller want de controls waren ook ruk
Volgende week nog maar kans geven maar dan met een xbox controller want de controls waren ook ruk
Het bespreken van warez is niet toegestaan zoals te lezen is in Het algemeen beleid #verbodencopyright
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2010 19:25 ]
Verwijderd
Had AC2 al een tijdje uitgespeeld, maar nu ook maar eens aan die Templar Crypt(via voucher-thingie) en de Family Crypt (via U-play) gespeeld. De Family crypt vind ik nog wel wat toevoegen, je krijgt nog wat achtergrond informatie. Alleen het is geen AC2 level maar een Tomb Raider level. Getimede hendels en je dan maar haasten naar de deur, nogal jammer. Hetzelfde voor de Templar crypt, behalve dat die eigenlijk helemaal niks toevoegt op een Tomb Raider level na waar je wat nutteloos goud voor krijgt.
Het voegt wat extra variatie toe aan de bestaande gameplay elementen. Ik kon dit juist wel waarderen, gewoon ff wat anders. Daar vroeg de fanbase ook om na deel 1, meer variatie in de gameplay en niet 2x pickpocken, evesdroppen en een paar torens beklimmen om vervolgens iemand te killen.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:15:
Had AC2 al een tijdje uitgespeeld, maar nu ook maar eens aan die Templar Crypt(via voucher-thingie) en de Family Crypt (via U-play) gespeeld. De Family crypt vind ik nog wel wat toevoegen, je krijgt nog wat achtergrond informatie. Alleen het is geen AC2 level maar een Tomb Raider level. Getimede hendels en je dan maar haasten naar de deur, nogal jammer. Hetzelfde voor de Templar crypt, behalve dat die eigenlijk helemaal niks toevoegt op een Tomb Raider level na waar je wat nutteloos goud voor krijgt.
@Kain
en
@Verderf
Dat sloeg op de post van i7x. Oud nieuws.
en
@Verderf
Dat sloeg op de post van i7x. Oud nieuws.
Dat wel, maar het staat zo volledig los van de rest van de game.Dreanor schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:50:
[...]
Het voegt wat extra variatie toe aan de bestaande gameplay elementen. Ik kon dit juist wel waarderen, gewoon ff wat anders. Daar vroeg de fanbase ook om na deel 1, meer variatie in de gameplay en niet 2x pickpocken, evesdroppen en een paar torens beklimmen om vervolgens iemand te killen.
spoiler:
De Assassin Tombs hadden tenminste nog de connectie met de rest via die seals die je in je villa nodig had om Altaïr's armour te krijgen
maar die Templar Tomb is alleen maar een out-of-place Prince of Persia ding. Hij's best geinig, daar niet van, maar dat hadden ze toch wel iets beter in de game kunnen betrekken, denk ik. Nu kreeg ik alleen maar wat goud - en ik liep al met 600k goud rond, dus dan is 2k extra een beetje mager.
Then again, ik moet wel zeggen dat ik de game an sich wel erg tof vind - als de DRM tenminste geen roet in het eten gooit.
Mijn excuses Seal64, ik dacht dat je het over de Assassin Tombs had. Ik moet waar jij het over heb maar eens gaan opzoeken en proberen want die dingen heb ik duidelijk nog niet gespeeld!

Ik wil een spel spelen wanneer ik kan. En als bij een multiplayer spel, het een keer voorkomt dat niet kan, vergeef ik ze het. Maar waarom nu deze vieze drm crap. Ik kan al de hele middag niet connecten en ik heb al meerdere keren gehad dat het een tijd duurde en talloze pogingen voordat ik een keer aan de game beginnen kon.
Voor de rest een leuke game
Voor de rest een leuke game
Volgens mij liggen de ubi servers weer op hun gat.
Ik krijg bij opstarten AC2 het scherm met 't rondje (voorheen zandloper), dit duurt een minuut en dan een melding dat er een internet verbinding nodig is bla bla bla... Try again later.
Ben ik de enige?
PS, kan wel inloggen op ubisoft...
Ik krijg bij opstarten AC2 het scherm met 't rondje (voorheen zandloper), dit duurt een minuut en dan een melding dat er een internet verbinding nodig is bla bla bla... Try again later.
Ben ik de enige?
hier hetzelde, is bij mij nou al de tweede keer en hier betaal ik dan 50 euro voordr_dreey schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:41:
Volgens mij liggen de ubi servers weer op hun gat.
Ben ik de enige?

Same here! Daar gaat je geld!jvleusden schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:01:
[...]
hier hetzelde, is bij mij nou al de tweede keer en hier betaal ik dan 50 euro voor
Quid est fili?!
Verwijderd
Same here, tijd voor een crack heb je deze onzin niet meer.
Laatste keer dat ik geld betaal voor een spel met zo'n belachelijke beveiliging
Laatste keer dat ik geld betaal voor een spel met zo'n belachelijke beveiliging
Laat ze nou aub dat spel snel cracken dan zijn we van die klote ddos aanvallen af..
Yep...
Dit is geen feest om dit spel te spelen. Het is nog niet gekraakt maar je kan het ook niet spelen als je het wel gekocht. Lijkt me ook weer niet de bedoeling bij de heren Ubisoft...
Dit is geen feest om dit spel te spelen. Het is nog niet gekraakt maar je kan het ook niet spelen als je het wel gekocht. Lijkt me ook weer niet de bedoeling bij de heren Ubisoft...
Das ook fucking krom. Het is dezelfde scene die ervoor zorgt dat je nu niet kan spelen.Svennetjee schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:24:
Laat ze nou aub dat spel snel cracken dan zijn we van die klote ddos aanvallen af..
Ja ik had ook kunnen zeggen:cardinal808 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:29:
[...]
Das ook fucking krom. Het is dezelfde scene die ervoor zorgt dat je nu niet kan spelen.
'Laat ze nou aub ophouden met die ddos aanvallen'
Maar ik denk dat de eerste opmerking reëler is
Is er weer sprake van een DDOS aanval dan?
Waar komt ie vandaan dan, bewijs??
Is er iets officieels van Ubi bekend dan?
Laat Ubi maar een patch maken en cd check ipv online check inbouwen oid.
Waar komt ie vandaan dan, bewijs??
Is er iets officieels van Ubi bekend dan?
Laat Ubi maar een patch maken en cd check ipv online check inbouwen oid.
Hier ook last van. Ongeveer de 3e keer. Ik koop nooit meer een game met dit soort beveiligingssysteem.
Nu ingelogd en sync. savegames...
En failed to download savegames...
En nu wel savegames synced...
Maar ingame establishing network connection, please wait...
En failed to download savegames...
En nu wel savegames synced...
Maar ingame establishing network connection, please wait...
[ Voor 83% gewijzigd door dr_dreey op 16-03-2010 17:57 ]
Heb me pc daarvoor herstart. Af en toe doet het wonderen. Maaar idd. 5 min op het logging in scherm. Eindelijk in game blijft hij hangen op establishing network connection...
Beetje zinloos. Na een zeer drukke periode denk je even te kunnen ontspannen en dan laat het het zo afweten. Mijn internet hangt op die van de TU/D dus daar ligt het zeker niet aan.
Beetje zinloos. Na een zeer drukke periode denk je even te kunnen ontspannen en dan laat het het zo afweten. Mijn internet hangt op die van de TU/D dus daar ligt het zeker niet aan.
If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.
krijg ik net terug, wordt je ook lekker wijzer van hoelang gaat dit nog duren...Response (Uk Technical Support) 03/16/2010 17:10
Hello there,
Unfortunately we are having server problems.
We do apologise for any inconvenience this may be causing you.
Please try later on again.
Kind regards,
Mandy
Ubisoft Technical Support
Ik begrijp dat het vervelend is dat het spel niet goed te spelen is maar dat is geen excuus om het dan maar over hacken/cracken en releasegroepen te hebben. Graag dus weer ontopic
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het klinkt misschien raar, maar misschien moet je juist blij zijn dat mensen druk aan het DDoSen zijn (tenzij je dit een goede kopieerbeveiliging vind). Klagen op een forum zal Ubisoft niet interesseren, maar mensen die klagen omdat ze met een legaal gekocht spel niet kunnen spelen zullen ze minder leuk vinden... zal ze ook harder raken. Ook andere fabrikanten denken wel een tweede keer na voor ze zo'n soort beveiliging gebruiken als ze zien dat het bij AC2 volledig mis ging.
(en ook ik zou het kut vinden hoor als ik het niet kon spelen, heb gelukkig de PS3 versie)
(en ook ik zou het kut vinden hoor als ik het niet kon spelen, heb gelukkig de PS3 versie)
[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 16-03-2010 19:57 ]
Verwijderd
Als het nou gewoon werkt, dan heb ik er al veel minder problemen mee. Want als ik de DRM echt helemaal niks vond, dan had ik het spel gewoon niet gekocht.
En bewijs of het wel een DDoS is? Zie Piratebay; ..knip..
(ook al langs zien komen in ander topic ergens hier op GoT)
Maar ik kan nog steeds niet wachtten op deel 3
Moet nu enkel nog wat van die side-missies doen en dan heb ik alles gehad op het verzamelen van feathers/treasures na.
En bewijs of het wel een DDoS is? Zie Piratebay; ..knip..
(ook al langs zien komen in ander topic ergens hier op GoT)
Maar ik kan nog steeds niet wachtten op deel 3
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 17-03-2010 20:12 ]
Ik ben al sinds vanmiddag om 1 uur bezig om het spel te kunnen spelen, maar het blijft maar niet lukken. Ik hoop echt zo dat die DDOS afnemen, dus in andere woorden dat het spel gekraakt wordt..
edit:
volgens mij hebben ze m'n bericht gelezen
, Ik kreeg een launcher update en nu werkt het spel weer
edit:
volgens mij hebben ze m'n bericht gelezen
[ Voor 22% gewijzigd door Slapstick op 16-03-2010 23:04 ]
Ja die Ddos aanvallen zullen veel mensen dwars zitten die het spel gekocht hebben.
Hoeveel procent van de kopers er last van heeft maakt in principe niet uit want ze zijn toch de klos.
Dit zal Ubisoft toch niet in de koude kleren gaan zitten want hun imago doet dit niet veel goeds.
Op het spel zelf is echt niets aan te merken want het ziet er erg mooi uit.
Hoeveel procent van de kopers er last van heeft maakt in principe niet uit want ze zijn toch de klos.
Dit zal Ubisoft toch niet in de koude kleren gaan zitten want hun imago doet dit niet veel goeds.
Op het spel zelf is echt niets aan te merken want het ziet er erg mooi uit.
even een vraagje over Engelse Assasins Creed deel 1 ..
ik zit nu in het warenhuis waar ik die vent moet af maken , maar ik krijg die groep niet dood.
voor dta ik geslagen heb is de helft van me leven al weg ..
heb het eens met toeval gehaald dat ik die man vermoord heb , maar daarna gelijk een vast loper dus kan ik hem weer over nieuw doen , ben nu al 2 dagen bezig met die misson maar kan iemand mij hinds geven ..
ik zit nu in het warenhuis waar ik die vent moet af maken , maar ik krijg die groep niet dood.
heb het eens met toeval gehaald dat ik die man vermoord heb , maar daarna gelijk een vast loper dus kan ik hem weer over nieuw doen , ben nu al 2 dagen bezig met die misson maar kan iemand mij hinds geven ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[Multi] Assassin's Creed - Deel 3
Dan moet je hier zijn. Je verhaal leest trouwens erg rot met al die spelfouten en gebrek aan interpunctie, etc.
Dan moet je hier zijn. Je verhaal leest trouwens erg rot met al die spelfouten en gebrek aan interpunctie, etc.
Counter, counter en nog eens counterravw schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:13:
even een vraagje over Engelse Assasins Creed deel 1 ..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
thx .....
maar heb net mijn white box binnen van AC2 :P:P
dus dat zal vanavond wel weer eens pret worden ...
maar heb net mijn white box binnen van AC2 :P:P
dus dat zal vanavond wel weer eens pret worden ...
Met ^^ph4ge schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:31:
[...]
Counter, counter en nog eens counterElke groep is met counter te verslaan in AC, maakt niet uit hoeveel het er zijn, gewoon goed timen.
In mijn geval is dat gewoon de rechtermuistoets ingedrukt houden an linkermuistoets zodra een van de tegenstanders een aanval inzet.
Tjonge, ik dacht het spel zo ongeveer uitgespeeld te hebben maar er blijven maar missies komen. Ik ben nu wel aan die DLC-missies bezig denk ik
spoiler:
ik ben namelijk bezig met het uitschakelen van die 9 luitenanten van die pilaarbijter
Nu, als ik het eindelijk uitgespeeld zal hebben heb ik echt wel alles dat te verzamelen is verzameld. Ik heb wel geen races gedaan en al evenmin de extra assassinations. Heeft het zin die te doen? Zijn die oneindig of is er een beperkt aantal?
Wat vinden jullie van het verhaal eigenlijk? Mij is het - logischerwijze zoals in AC 1 - iets te esotherisch. Ik heb een vermoeden dat iemand bij Ubisoft naar aanleiding van de verkoopssuccess van Dan Brown heeft gedacht "yeah, in tempeliers en gralen zit een interessante franchise"
Edit drie uur later: spel uitgespeeld
spoiler:
Pffff, wat een gezeur daar in The Vault. Zoals ik al zei: veel te esotherisch. Ik had Borgia trouwens graag zelf het hoekje om geholpen. Nu sterft ie van ouderdom of zo: je doodt hem niet, maar in het conspirators-menu staat hij achteraf wel als 'dead'. Meh.
Spijtig dat Rome niet volledig speelbaar is trouwens - maar dat kom misschien nog in een DLC. God weet (pun intended) welke absurde richting het verhaal nog uit gaat.
Spijtig dat Rome niet volledig speelbaar is trouwens - maar dat kom misschien nog in een DLC. God weet (pun intended) welke absurde richting het verhaal nog uit gaat.
[ Voor 17% gewijzigd door YellowOnline op 17-03-2010 20:17 ]
spoiler:
[quote] Pffff, wat een gezeur daar in The Vault. Zoals ik al zei: veel te esotherisch. Ik had Borgia trouwens graag zelf het hoekje om geholpen. Nu sterft ie van ouderdom of zo: je doodt hem niet, maar in het conspirators-menu staat hij achteraf wel als 'dead'. Meh.
Spijtig dat Rome niet volledig speelbaar is trouwens - maar dat kom misschien nog in een DLC. God weet (pun intended) welke absurde richting het verhaal nog uit gaat.[/quote]
Spijtig dat Rome niet volledig speelbaar is trouwens - maar dat kom misschien nog in een DLC. God weet (pun intended) welke absurde richting het verhaal nog uit gaat.[/quote]
Er is al een Assassins Creed 2: Episodes of iets dergelijks aangekondigd ,hier zou
spoiler:
juist centraal staan en zal het spel ook weer Ezio in de hoofdrol hebben. Voor welke platformen deze game verschijnt is naar mijn weten nog niet bekend gemaakt.
Rome
hoop dat ze het ook voor de pc maken want het is gewoon een uber spel ..commandguy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:13:
spoiler:[quote] Pffff, wat een gezeur daar in The Vault. Zoals ik al zei: veel te esotherisch. Ik had Borgia trouwens graag zelf het hoekje om geholpen. Nu sterft ie van ouderdom of zo: je doodt hem niet, maar in het conspirators-menu staat hij achteraf wel als 'dead'. Meh.
Er is al een Assassins Creed 2: Episodes of iets dergelijks aangekondigd ,hier zouspoiler:juist centraal staan en zal het spel ook weer Ezio in de hoofdrol hebben. Voor welke platformen deze game verschijnt is naar mijn weten nog niet bekend gemaakt.Rome
Maar ik had een vraag zit namelijk vast op een punt.
spoiler:
het moment dat je naar Venetië gaat en dat je weer terug komt bij die dame
Dan vraagt ze aan je dat je rust moet nemen .... dan krijg je een stukje dat je naar die toren moet lopen nu kom ik die toren voor een gedeelte in maar op het eerste balkon van die toren zit ik vast , want hij wil niet die uitstekende hout stuk pakken , hoe moet ik hier verder omhoog.
hier even een screenshot.
http://img.photobucket.co...IIGame2010-03-1808-27.jpg
Dan vraagt ze aan je dat je rust moet nemen .... dan krijg je een stukje dat je naar die toren moet lopen nu kom ik die toren voor een gedeelte in maar op het eerste balkon van die toren zit ik vast , want hij wil niet die uitstekende hout stuk pakken , hoe moet ik hier verder omhoog.
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 18-03-2010 08:35 ]
Vanaf de rand van het balkon tegen de muur op rennen en dan op het hoogste punt naar links/rechts springen (naar die balk toe uiteraard), dan kom je er wel.ravw schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:44:
[...]
hoop dat ze het ook voor de pc maken want het is gewoon een uber spel ..
Maar ik had een vraag zit namelijk vast op een punt.
spoiler:het moment dat je naar Venetië gaat en dat je weer terug komt bij die dame
Probeer eens vanaf het kruisje te springen.ravw schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:44:
spoiler:het moment dat je naar Venetië gaat en dat je weer terug komt bij die dame
http://xs.to/image-0BCE_4BA20371.jpg
Over het springprobleem: ik heb het ook gehad op die plek. Eerst moet je door te springen aan het uiteinde de lamp die er aanhangt wegbotsen. Zodra de lamp weg is kan je gewoon via de deur omhoog lopen en de balk vastgrijpen.
Ik ben mijn savegames kwijt. Dit is mij al een keer eerder overkomen in 't begin van 't spel, echter nu was ik al ruim in Venetie aanbeland en crashte de game tijdens 't saven, helemaal vast, beeld freezed, geluid looped en moet dan een harde reboot doen.
Na opnieuw opstarten van AC2 savegame weg.
Ik heb er hier op 't forum nog niks over gehoord maar op de Ubi forums zijn er meerdere mensen met dit probleem.
Zoals men het daar zegt is de lokale savegame bij crash op moment van saven corrupt geraakt en matched niet meer met de online opgeslagen savegame (soort crc check) waardoor je savegame dus weg is!!!
Ik heb op internet al gezocht naar savegames aan 't begin van Venetie maar kan niks vinden.
Ik draai W7 x64 en het het spel geinstalled op een andere partitie dan C:\
Echter de savegames worden lokaal opgeslagen in:
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\ZHJfZHJlZXkxOTc2\4
Zou iemand die voor de 1e keer in Venetie, of daar omtrent mij zijn savegame kunnen mailen zodat ik kan proberen of dit werkt, gaat om de map '4' dus in bovengenoemd pad.
Mail adres is: knip (niet meer van toepassing).
Bvd.
Na opnieuw opstarten van AC2 savegame weg.
Ik heb er hier op 't forum nog niks over gehoord maar op de Ubi forums zijn er meerdere mensen met dit probleem.
Zoals men het daar zegt is de lokale savegame bij crash op moment van saven corrupt geraakt en matched niet meer met de online opgeslagen savegame (soort crc check) waardoor je savegame dus weg is!!!
Ik heb op internet al gezocht naar savegames aan 't begin van Venetie maar kan niks vinden.
Ik draai W7 x64 en het het spel geinstalled op een andere partitie dan C:\
Echter de savegames worden lokaal opgeslagen in:
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\ZHJfZHJlZXkxOTc2\4
Zou iemand die voor de 1e keer in Venetie, of daar omtrent mij zijn savegame kunnen mailen zodat ik kan proberen of dit werkt, gaat om de map '4' dus in bovengenoemd pad.
Mail adres is: knip (niet meer van toepassing).
Bvd.
Zit net nog ff op 't Ubi forum te lezen en men heeft het voor elkaar om savegames na crash terug te halen, lees hier.
http://forums.ubi.com/eve...f/4721051016/m/7711023248
Ik heb, zoals gezegd, eerst in de lancher online save syncen gedisabled (Anders werkt 't niet!!)
In dit pad: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\ZHJfZHJlZXkxOTc2\4
de map 4 gerenamed naar OLD4. Een nieuwe map 4 aangemaakt.
Uit dit pad:
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\temp
de meest actuele .tmp file gecopied en in de (nieuw aangemaakte) map 4 geplaatst en gerenamed naar 1.save
Opgestart en mijn savegame is weer terug op ong. 15uur in 't spel!!!
AC2 afgesloten, online savegames syncen weer aangezet in de launcher, AC2 opgestart en nu is mijn savegame weer weg!
Na voorgaande dus niet meer saves online syncen.
Ook al een stuk gespeeld en na afsluiten AC2 wordt alles nog steeds correct gesaved.
I'm a happy man!
http://forums.ubi.com/eve...f/4721051016/m/7711023248
Ik heb, zoals gezegd, eerst in de lancher online save syncen gedisabled (Anders werkt 't niet!!)
In dit pad: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\ZHJfZHJlZXkxOTc2\4
de map 4 gerenamed naar OLD4. Een nieuwe map 4 aangemaakt.
Uit dit pad:
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\storage\temp
de meest actuele .tmp file gecopied en in de (nieuw aangemaakte) map 4 geplaatst en gerenamed naar 1.save
Opgestart en mijn savegame is weer terug op ong. 15uur in 't spel!!!
AC2 afgesloten, online savegames syncen weer aangezet in de launcher, AC2 opgestart en nu is mijn savegame weer weg!
Na voorgaande dus niet meer saves online syncen.
Ook al een stuk gespeeld en na afsluiten AC2 wordt alles nog steeds correct gesaved.
I'm a happy man!
Mocht het ooit bij mij gebeuren, alvast bedankt voor de mooie uitleg 
En anders had je de mijne kunnen hebben, ga nu nét weer spelen, ben net in Venetië.
En anders had je de mijne kunnen hebben, ga nu nét weer spelen, ben net in Venetië.
Iemand tips om die tombe te doen waar je aldoor zijwaarts moet springen. Ik heb de walkthrough al gezien alleen dat zijwaarts springen lukt ongeveer 1 op de 20 keer als ik positief ben. Kortom ik kom er never doorheen.
Sorry, je moet echt wel zijwaarts springen, geen alternatieven. Ik heb het ook enkele keren moeten proberen want het ging steeds mis op de tweede sprong. Reden: de camera verandert automatisch van oogpunt waardoor rechtdoor plots niet meer rechtdoor is maar naast de steen en je dus stomweg het water inloopt aan de andere kant.TrailBlazer schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:29:
Iemand tips om die tombe te doen waar je aldoor zijwaarts moet springen. Ik heb de walkthrough al gezien alleen dat zijwaarts springen lukt ongeveer 1 op de 20 keer als ik positief ben. Kortom ik kom er never doorheen.
Maar je hebt genoeg tijd om gewoon even te stoppen en geconcentreerd te springen. Voorbij die tweede sprong is het gemakkelijk. Bij de derde (en laatste) zijwaartse sprong werk de camera niet tegen en lukt het meteen.
Uiteindelijk wel doorheen gekomen. Dat opzij springen had ik gewoon niet onder de knie.
Ik heb het spel net geïnstalleerd en begin gewoon te spelen. Maar zodra ik in de animus stap krijg ik wit beeld en dat blijft ook gebeurd helemaal niks. Heb hem ook al geüpdatet. Ik kan nog wel op escape drukken dan krijg ik gewoon een menu.
Heb trouwens niks aan de instellingen gewijzigd. Stond allemaal al op max.
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs), ~2.9GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
2X Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Video Card:
ATI Radeon HD 5770
Sound Card:
Luidsprekers (Creative SB X-Fi)
Speakers/Headphones:
Creative® Gigaworks Pro-Gamer 500 5.1
Keyboard:
Logitech® G15 Gaming Keyboard
Mouse:
Logitech® G5 Laser Mouse
Mouse Surface:
Not needed whit G5
Operating System:
Windows 7 Ultimate 64-bit
Heb trouwens niks aan de instellingen gewijzigd. Stond allemaal al op max.
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs), ~2.9GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
2X Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Video Card:
ATI Radeon HD 5770
Sound Card:
Luidsprekers (Creative SB X-Fi)
Speakers/Headphones:
Creative® Gigaworks Pro-Gamer 500 5.1
Keyboard:
Logitech® G15 Gaming Keyboard
Mouse:
Logitech® G5 Laser Mouse
Mouse Surface:
Not needed whit G5
Operating System:
Windows 7 Ultimate 64-bit
[ Voor 8% gewijzigd door Dragonm8 op 19-03-2010 22:23 ]
Verwijderd
Kopen? Zit volgens mij alleen maar in de DL-versie
Anders zou ik eens een reinstall uitvoeren.
Anders zou ik eens een reinstall uitvoeren.
Lol, ik kom er net achter dat ik via Uplay voor 100 punten allerlei ACII dingen kan unlocken:
- Wallpaper (10 Ubi points)
- Extra Throwing Knifes (20 Ubi points)
- Altaïr (30 Ubi points)
- Auditore Family Crypt (40 Ubi points)
Maar dit was bij jullie vast al bekend neem ik aan
Wel tof om nu als 9-vingerige Altaïr rond te lopen, is alweer enige tijd geleden
- Altaïr (30 Ubi points)
Wel tof om nu als 9-vingerige Altaïr rond te lopen, is alweer enige tijd geleden
Inderdaad, al moet ik zeggen dat ik alleen die familiecrypte de moeite waard vind. Die wallpapers zijn ronduit slecht (en wat voor resolutie is 1120x770 in godsnaam?), als Altaïr rondlopen is wel leuk, maar weinig nuttig en die werpmessen gebruik ik amper. Die crypte voegt in ieder geval wat achtergrond bij de Auditore familie toe, wat wel aardig is.SNDRT schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:39:
Lol, ik kom er net achter dat ik via Uplay voor 100 punten allerlei ACII dingen kan unlocken:
- Altaïr (30 Ubi points)
Then again, die Uplay punten krijg je voor niks, dus wat dat betreft mogen we niet klagen.
Ik moet wel zeggen, de AI van de game, hoewel beter dan deel 1, is af en toe tamelijk lomp. Ik moet een ventje op een boot omleggen, dus ik trap wat heibel op de kade. Springt die vent spontaan van zijn boot - vermoedelijk om zijn soldaatjes te helpen mij te verslaan - mist de kade, valt in het water en verzuipt waar je bijstaat. En dan toch nog doodleuk zo'n cut-scene laten zien waar je Ezio zijn gebruikelijke "requiescat in pace" ding ziet doen.

Vraag me af waarom de AI zo ongelofelijk stom bezig is. Was gisteren wat assassin contract missies aan het aflopen, en ik moest wat archers neerhalen zonder gezien te worden, dus ik neem wat Thieves mee als backup die ik eerst overal op af stuur.Seal64 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:34:
[...]
Ik moet wel zeggen, de AI van de game, hoewel beter dan deel 1, is af en toe tamelijk lomp. Ik moet een ventje op een boot omleggen, dus ik trap wat heibel op de kade. Springt die vent spontaan van zijn boot - vermoedelijk om zijn soldaatjes te helpen mij te verslaan - mist de kade, valt in het water en verzuipt waar je bijstaat. En dan toch nog doodleuk zo'n cut-scene laten zien waar je Ezio zijn gebruikelijke "requiescat in pace" ding ziet doen.
wat gebeurd er: ik lock op een archer en stuur ze er heen, maar ipv. via een omweg naar de overkant te rennen springen ze simpelweg in 1 keer naar de overkant, op de plek waar de afstand gewoon te groot is, allemaal dood dus..

Die vent op die boot omleggen, is dat 1 van de 9 personen uit die missie die je van kant moet maken?
Heb daar 2 uur lopen kutten omdat ik telkens gespot werd
Enigzins jammer vind ik ook dat ze bij Ubi het Altaïr model niet aangepast hebben met 2 hidden blades, ziet er zo stom uit als je een dubbele assassination doet en Altaïr met zijn pols iemands hoofd doorboord