• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Er is ook nog een "Master Edition" (waarschijnlijk alleen NTSC) in omloop:

http://www.gametrailers.c...ter-assassins-creed/58151

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 19-11-2009 11:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
W1ckeD schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:55:
Zo een aantal verkocht vandaag, maar wat is het begin TERGEND.
Van-alles doen lopen, praten, bla bla voordat ik kan beginnen.

Ik weet dat het te maken heeft met het verhaal, maar kom op, dit is wel erg rekkend.
ik vind dit persoonlijk juist top.
Als je alles gelijk in het begin al kan, dan ben je er sneller op uit gekeken.
Prima opbouw, houdt het spel goed speelbaar.

wijze woorden

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Heeft niemand problemen met die bonus code mij lukt het niet op mijn ps3. maar wat een vet spel een uurtje of 10 nu erop zitte.

Verwijderd

Had ik bij uncharted 2 ook. Toevallig uit buitenland gehaald? Ik moest code invoeren onder engelse psn account

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Heb hem net gehaald en ben echt benieuwd wat ik zal gaan zien......Moet alleen wachten tot ik vrij ben.. :(
AC1 vond ik ook erg super alleen werd een beetje moe van de herhalingen elke keer....Dat is nu voorbij dus we gaan weer lekker van alle torens af jumpen... :P

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Assassin's Creed 1 vond ik fantastisch, ondanks de wat herhalende gameplay. Ik had hier zelf tijdens het spelen niet heel veel last van, omdat ik in sessies van 1-2 uur speelde.

Sinds een paar dagen ben ik nu bezig met Assassin's Creed 2 en deze game is op alle fronten beter! Zonder dat je het merkt, ben je weer uren verder en de tijd vliegt als je deze game speelt. Als dat bij mij gebeurt met een game, dan is dat een teken dat het een topper is.

Ik ben nu net klaar met de eerste stad en kan niet wachten om nieuwe wapens te kopen, m'n armor te upgraden en alle nieuwe missies te doen. Ook het verhaal is weer heerlijk mysterieus en vol complottheorieën. Voor mij absoluut een GOTY 2009 kandidaat!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
kingnbajam schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:20:
Assassin's Creed 1 vond ik fantastisch, ondanks de wat herhalende gameplay. Ik had hier zelf tijdens het spelen niet heel veel last van, omdat ik in sessies van 1-2 uur speelde.

Sinds een paar dagen ben ik nu bezig met Assassin's Creed 2 en deze game is op alle fronten beter! Zonder dat je het merkt, ben je weer uren verder en de tijd vliegt als je deze game speelt. Als dat bij mij gebeurt met een game, dan is dat een teken dat het een topper is.

Ik ben nu net klaar met de eerste stad en kan niet wachten om nieuwe wapens te kopen, m'n armor te upgraden en alle nieuwe missies te doen. Ook het verhaal is weer heerlijk mysterieus en vol complottheorieën. Voor mij absoluut een GOTY 2009 kandidaat!
Heb je in AC2 ook een "PAK_ALLE_VLAGGEN_OP"-missie? Daar ben ik namelijk gestopt bij AC1.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
RedHat schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:22:
[...]

Heb je in AC2 ook een "PAK_ALLE_VLAGGEN_OP"-missie? Daar ben ik namelijk gestopt bij AC1.
Geen vlaggen dit keer.

spoiler:
Wel kun je veren verzamelen, maar dat zijn er lang niet zoveel als die vlaggen in deel 1

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
[...]

Wat EcoR zegt hierboven :) Er zijn nu veel meer verschillende type missies en dit wordt allemaal op z'n manier gepresenteerd dat de game een heerlijke opbouw en goede pacing heeft. Ik heb me tot nu toe nog geen enkele keer verveeld en moet mezelf eerder dwingen om te stoppen met spelen omdat ik de volgende dag nog moet werken.

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:07:
Had ik bij uncharted 2 ook. Toevallig uit buitenland gehaald? Ik moest code invoeren onder engelse psn account
nee niet uit het buitenland. bij uncharted had ik het ook en het te maken met de relaese datum. wat krijg je eigenlijk en kun je het wel dan met je nl account gebruiken????

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
ik vind het wel jammer dat het spel in het NL is als je Xbox ook in NL staat.....
Maar voor de rest!
Speechless!
Wat een geweldig spel, zoveel beter dan 1! veel beter opbouw, sfeer, lopend verhaal, uren vliegen voorbij!!
Toppertje!

Het zijn mooie tijden voor de gamers! MW2, Fifa10, Forza 3, AC2.... top!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:45
Gister toch maar wel weer besteld bij bol.com (had hem al besteld, maar vanwege MW2 toch maar geannuleerd). Verschillende reviews gekeken, en het zag er nog steeds top uit, en de sfeer zat er zeker in. Hopelijk komt ie zo binnen en kan ik hem lekker spelen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Bolletje92 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:11:
Wel lijp dat je ook geld op de grond kan gooien en al dat volk dat gaat oppakken :p
Ja, zelfs de guards. Wat een paupers. Of ze krijgen zo bijzonder weinig betaald, maar waarom zetten ze dan steeds weer hun leven op het spel?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

T7D_Sneezy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:23:

Het zijn mooie tijden voor de gamers! MW2, Fifa10, Forza 3, AC2.... top!
Deze heb ik inderdaad allemaal liggen :/ Waarom komt alles tegelijk ;)

Tevens ook nog L4D2 en Aion nog op de plank...

Vandaag komt als het goed is AC2 Black Edition binnen van bol.com! Wewt!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• EcoR
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:23:
ik vind het wel jammer dat het spel in het NL is als je Xbox ook in NL staat.....
Dat snap ik ook niet helemaal. Je kan ingame nog wel de gesproken taal aanpassen, maar niet de teksten. Ik stoor me er niet heel erg aan (ondertitels uit en na een half uurtje hoef je niet meer te kijken welke knop wat doet), maar waarom ze dit zo hard-coded hebben uitgevoerd snap ik niet.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Heb nu een paar uur Assassin's Creed gespeeld en het gevoel van "been there, done that" komt toch wel veel in me op. Het ziet er allemaal wel stukken beter uit, maar echt vernieuwend is het niet. Zit nog redelijk in het begin van het spel, dus zal nog even duren voordat ik alle wapens en dergelijke heb.

Besturing was wel wennen: heb die race naar het dak van de kerk (tegen je broer in het begin) wel tien keer over moeten doen. Gewoon omdat ik naar boven wilde springen, maar Ezio zette zich dan leuk af tegen de muur om exact de andere kant op te springen. Maar na wat oefening komt het wel weer terug met de "skills" :P

En net ook de eerste vastloper al gehad |:(
Jumpman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:13:
[...]
Wat staat er in de rode vakje voor zwarte text?
"Not to be sold separately"

Dus inderdaad wat jij zegt :)
Al was het mij nog niet eens opgevallen. Enige wat ik ook gedaan heb ik het doosje open maken, disc er uit halen en in de PS3 stoppen. Doosje staat al weer tussen de andere spellen. Boekjes lezen doe ik ook niet aan :P
Jumpman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:20:

Dan vind ik die Black Edition eigenlij toch wel een stuk mooier. Het blik waar die Master Edition in zit is wel oké, maar qua kleuren en extra's zou ik dan toch de Black Edition halen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Volgens mij is het ook zo:

NTSC gebied - PAL gebied

Master Edition - White Edition
Black Edition - Black Edition

Ik wacht op mijn normale exemplaar van AC 2. Wie weet ga ik later nog tweedehands een black edition op de kop tikken. Want ik vond het verschil tussen normale editie en speciale editie behoorlijk fors. Goed, dat een paar NLse winkels je voor hetzelfde bedrag de white edition kreeg is leuk. Maar dan denk ik van: als je toch 60 euro neer legt, niet importeert, koop dan meteen de volledige limited edition aka black edition.

Ik vond de 30 euro meerprijs voor de black edition bij bol.com het niet waard. (60 euro adviesprijs normale editie, 90 euro black editie) Bij play.com kon je dat verschil terugbrengen naar 18 euro (omgerekend 90 pond maakt 78 euro) maarja, gezien de reputatie van play hield ik het dus bij een normale editie. En zonder extra's erbij heb ik geen zin die in NLse winkels te kopen, dus die komt uit Canada overvliegen. Vind overigens de extra's, zoals action figure, conspiracy book e.d, wel tof maar niet voor zo'n meerprijs t.o.v. normaal exemplaar. :)

En dat ik AC2 nog niet heb kunnen spelen, ach ik heb wel geduld voor die paar daagjes dat het duurt tot er is. Bovendien ben ik druk met studie, dus hoop van het weekend ermee aan de slag te kunnen gaan. Heb genoeg gelezen, genoeg video's bekeken bovendien beviel AC1 mij uitermate. Verwacht daarom niks anders dan een mooi vervolg maar ben wel razend benieuwd naar het achterliggende verhaal van Assassin's Creed. Hoe het eindigt weten we natuurlijk pas met deel 3, maarja dat duurt vanaf nu ook weer 2 jaar :P

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[...]

Wel een capture the flag missie, daar heb ik m'n controller ook al bijna door de tv gesmeten

• Ikkuh84
Heb nu ongeveer anderhalf uur AC2 gespeeld op Xbox en damn wat een geweldig spel. Zoveel meer variaties qua sneaken enzo. Graphics zien er goed uit en het heeft wel iets dat ze soms Italiaans praten. Omgevingen zien er goed uit en je wordt toch wel snel in het verhaal gezogen door het begin enzo.

Verwijderd

edit: heb het al voor elkaar. :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 17:06 ]

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
Ik heb via dat 'Uplay' nu Altairs pakje gekregen :) ziet er wel vet uit. Verder vind ik de game wel vermakelijk. De eerste 'prince of persia' missie vond ik ook erg vet.

Op de PS3 is er wel aardig wat popup. Volgens mij was dit bij de eerste veel minder. Die rugby tackel is ook wel vermakelijk >:)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb hem gisteren gekocht voor de PS3.

Hij is stuk uitgebreider als 1 inderdaad, maar toch ook weer wat eentonig uiteindelijk vermoed ik.

Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld, denk dat dat het sterke is van het spel, stuk verhaal wat erin zit :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Jumpman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:20:

En die versie heb ik voor mijn kids gekocht voor de ps3
Zie deze link voor de inhoud:

http://geekadelphia.com/2...on-of-assassins-creed-ii/

[ Voor 16% gewijzigd door pinokkia op 19-11-2009 17:55 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Naurelen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11-2021
Heeft er iemand problemen om voorbij die eerste race te komen wanneer je in de Florence arriveert? Het lukt mij absoluut niet om die andere gast bij te houden.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:57
Naurelen schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:02:
Heeft er iemand problemen om voorbij die eerste race te komen wanneer je in de Florence arriveert? Het lukt mij absoluut niet om die andere gast bij te houden.
Uhm nee niet echt,
spoiler:
je moet meteen op die kisten achter je springen en zo hoger op komen, spreekt eigenlijk voor zich
Waar je waarschijnlijk niet zo veel aan hebt :X

• Naurelen
Gusev schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:14:
[...]

Uhm nee niet echt,
spoiler:
je moet meteen op die kisten achter je springen en zo hoger op komen, spreekt eigenlijk voor zich
Waar je waarschijnlijk niet zo veel aan hebt :X
ik weet precies hoe ik moet lopen, hoe ik moet springen en en waar ik moet zijn, maar elke keer gaat er dus wel iets mis.

<edit> Ik ben er voorbij :)

[ Voor 4% gewijzigd door Naurelen op 19-11-2009 18:59 ]

Verwijderd

Vraag over Venetie:

spoiler:
Ik ben vanmiddag aan Venetie begonnen, nu heb ik er een gewoonte van gemaakt om altijd eerst alle torens met uitkijkpunten te beklimmen zodat ik een goed overzicht van de map heb. Nu is er 1 toren van de grote kerk in het centrum die ik dus echt niet op kan komen terwijl dit wel een uitzichtpunt is , kan dit kloppen ?
Zat zelf te denken dat je die misschien alleen met de vliegmachine van Don Leo :*) op kan komen ofzo ?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik snap niet dat jullie problemen hebben met die missies. Tot nu toe vind ik ze allemaal erg simpel, wat het ook een beetje saai maakt... :\

• Capo
  • Niet online
Snap dat ook niet, zelfs de rare dingen.
spoiler:
Hek wat omlaag gaat waar je dan direct een free run op moet gaan doen voordat de hekken wisselen

Deur die op tijd gaat maar waar er een snellere route is als helemaal tot einde doorgaan, overspringen, dan op plateu , je kan eerder op plateu ;)
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:03:
Vraag over Venetie:

spoiler:
Ik ben vanmiddag aan Venetie begonnen, nu heb ik er een gewoonte van gemaakt om altijd eerst alle torens met uitkijkpunten te beklimmen zodat ik een goed overzicht van de map heb. Nu is er 1 toren van de grote kerk in het centrum die ik dus echt niet op kan komen terwijl dit wel een uitzichtpunt is , kan dit kloppen ?
Zat zelf te denken dat je die misschien alleen met de vliegmachine van Don Leo :*) op kan komen ofzo ?
spoiler:
Als ik de juiste voor me heb, kun je tot een bepaalde hoogte komen, dan onder de balk gaan staan en omhoog springen/je ding doen en voila

[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 19-11-2009 20:08 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:03:
Vraag over Venetie:

spoiler:
Maar ff in spoilertags dan maar.

spoiler:
Ik dacht ook dat je hier pas met de vliegmachine van Leonardo op kon komen maar dat is niet zo. Ik zat hier ook ff te kutten hehe. Je moet eerst ff die eerste missie doen en daarna, als je klaar bent met die missie, met die dame voor de deur praten, dan komt alles goed ;)

• Naurelen
Bolletje92 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:04:
Ik snap niet dat jullie problemen hebben met die missies. Tot nu toe vind ik ze allemaal erg simpel, wat het ook een beetje saai maakt... :\
Nu ik twee uur verder ben zijn zelfs alle missies voor mij echt super easy(behalve die eerste race dus).

Verwijderd

@ Outlawz:

spoiler:
Lol , ik snap hem nu , moest die move nog leren whaha.. :D

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 21:11 ]

• Gusev
Geweldig die "knipoog" naar Mario 64 :D "It's me...Mario"

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Gusev schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:31:
Geweldig die "knipoog" naar Mario 64 :D "It's me...Mario"
Daar moest ik ook flink om lachen :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Haha toch ook andere mensen opgevallen dus :P Overigens zijn een aantal van jullie ver zeg! Ben net in het 'tweede' gebied aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:42

FeaR

In GoT we trust

Gusev schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:22:
Overigens zijn een aantal van jullie ver zeg! Ben net in het 'tweede' gebied aangekomen...
Same here, net in het tweede gebied (of dat gebied klaar dan), maar vindt het geheel nog een beetje onoverzichtelijk. Zo kan je dus verschillende dingen verzamelen om ingame verder op weg geholpen te worden, maar je moet ook dingen onderzoeken voor het stukje "in het echte leven" zullen we maar zeggen. Vind het nu allemaal nog een beetje onoverzichtelijk, maar als het met het verhaal wat rustiger wordt dan maar eens die iconen op de map stuk voor stuk af gaan om alles te verzamelen en compleet te krijgen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:35:
[...]

Same here, net in het tweede gebied (of dat gebied klaar dan), maar vindt het geheel nog een beetje onoverzichtelijk. Zo kan je dus verschillende dingen verzamelen om ingame verder op weg geholpen te worden, maar je moet ook dingen onderzoeken voor het stukje "in het echte leven" zullen we maar zeggen. Vind het nu allemaal nog een beetje onoverzichtelijk, maar als het met het verhaal wat rustiger wordt dan maar eens die iconen op de map stuk voor stuk af gaan om alles te verzamelen en compleet te krijgen...
Ik heb nu een stuk of 11 vakjes van " de waarheid'' vrijgespeeld maar ik las op het net dat de oplossing een flinke spoiler van het verhaal is dus ik zou wachten met het compleet oplossen tot het einde van de game.
Overigens zijn de puzzels wel heel verschillend in moeilijkheid, sommige zijn heel simpel maar andere heb ik toch echt even op het net moeten spieken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Weet iemand hoe je die unieke code moet invoeren die je bij je disc hebt gekregen.
Ik heb hem namelijk op alle mogelijke manieren ingevoerd maar hij zegt elke keer code invalid.
Heb hoofdletters gerbuik, geen hoofdletters, - gebruikt en ook niet spatie er tussen maar echt niks helpt. Krijg gewoon elke keer invalid code. 8)7 |:( :X :?

Heb net het tweede gebied vrijgespeeld, wat een game zeg..!!!! :9~

Weet ook iemand wat je met die dames van plezier kan doen....bij mij doen ze namelijk niks....(misschien ben ik nog niet ver genoeg om er wat mee te kunnen doen?)

Ook vond ik 1 het eerste gedeelte maar een paar sidemissies naast de verhaallijn...Van elk onderdeel maar 1....(race, een cheater in elkaar beuken) kijk ik niet goed of heeft iedereen dit?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MeagaShira schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:53:
Weet ook iemand wat je met die dames van plezier kan doen....bij mij doen ze namelijk niks....(misschien ben ik nog niet ver genoeg om er wat mee te kunnen doen?)
Inhuren om guards af te leiden.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MegaShira: je hebt hem niet toevallig geimporteerd? Zo ja, probeer Amerikaanse PSN of de UK PSN. Zo nee, geen idee waar het dan aan moet liggen. Want de release datum is immers al voorbij ook hier in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je die unieke code moet invoeren die je bij je disc hebt gekregen.
Ik heb hem namelijk op alle mogelijke manieren ingevoerd maar hij zegt elke keer code invalid.
Heb hoofdletters gerbuik, geen hoofdletters, - gebruikt en ook niet spatie er tussen maar echt niks helpt. Krijg gewoon elke keer invalid code. 8)7 |:( :X :?

Heb net het tweede gebied vrijgespeeld, wat een game zeg..!!!! :9~

Ook vond ik 1 het eerste gedeelte maar een paar sidemissies naast de verhaallijn...Van elk onderdeel maar 1....(race, een cheater in elkaar beuken) kijk ik niet goed of heeft iedereen dit?
De dames,huurlingen en dieven kun je inhuren om bewakers af te leiden, of wat ook goed werkt is wat geld op straat gooien. Van de side missies zijn de moordopdrachten het leukst,in elke stad kun je er een stuk of 7 a 8 doen, brieven bezorgen, race en knokpartijen zijn er maar enkele van in elke stad. De moordopdrachten zou je dus nog kunnen doen, deze kun je vinden op de daken bij een duivenkast. :)
Overigens kun je moordopdrachten pas vinden nadat je de priester hebt gered in de eerste stad, dus zou kunnen dat je ze nog niet hebt vrijgespeeld. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Joosie200 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:27:
Volgens mij is het ook zo:

NTSC gebied - PAL gebied

Master Edition - White Edition
Black Edition - Black Edition

Ik wacht op mijn normale exemplaar van AC 2. Wie weet ga ik later nog tweedehands een black edition op de kop tikken. Want ik vond het verschil tussen normale editie en speciale editie behoorlijk fors. Goed, dat een paar NLse winkels je voor hetzelfde bedrag de white edition kreeg is leuk. Maar dan denk ik van: als je toch 60 euro neer legt, niet importeert, koop dan meteen de volledige limited edition aka black edition.

Ik vond de 30 euro meerprijs voor de black edition bij bol.com het niet waard. (60 euro adviesprijs normale editie, 90 euro black editie) Bij play.com kon je dat verschil terugbrengen naar 18 euro (omgerekend 90 pond maakt 78 euro) maarja, gezien de reputatie van play hield ik het dus bij een normale editie. En zonder extra's erbij heb ik geen zin die in NLse winkels te kopen, dus die komt uit Canada overvliegen. Vind overigens de extra's, zoals action figure, conspiracy book e.d, wel tof maar niet voor zo'n meerprijs t.o.v. normaal exemplaar. :)
Ik wilde de game eerst helemaal niet kopen (te druk met nog niet of te weinig gespeelde andere games), maar toen kon ik de PS3 White Edition voor € 46,94 (Addiscount en PU-VIG) kopen (ik dacht voor die € 17,00 meer t.o.v. van een Platinum game, wilde de game dan kopen net voor dat die Platinum werd voor € 30,00), kon ik deze niet laten liggen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik heb hem als volgt ingevoerd zonder problemen: Alles hoofdletters, streepjes tussen groepjes ook gewoon intikken en kreeg meteen het bericht dat ik die extra missie had gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Joosie200 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:11:
MegaShira: je hebt hem niet toevallig geimporteerd? Zo ja, probeer Amerikaanse PSN of de UK PSN. Zo nee, geen idee waar het dan aan moet liggen. Want de release datum is immers al voorbij ook hier in Europa.
Nope heb hem gister gewoon in Nederland gekocht in een Gamewinkel daarom vind ik het zo wazig dat hij me niet lukte.
EcoR schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:59:
[...]

Ik heb hem als volgt ingevoerd zonder problemen: Alles hoofdletters, streepjes tussen groepjes ook gewoon intikken en kreeg meteen het bericht dat ik die extra missie had gekregen...
Hmmzzz op die manier heb ik hem gister ook ingevoerd maar zonder succes. Ik zal het vanavond nog maar is een keer proberen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:35:
[...]

De dames,huurlingen en dieven kun je inhuren om bewakers af te leiden, of wat ook goed werkt is wat geld op straat gooien. Van de side missies zijn de moordopdrachten het leukst,in elke stad kun je er een stuk of 7 a 8 doen, brieven bezorgen, race en knokpartijen zijn er maar enkele van in elke stad. De moordopdrachten zou je dus nog kunnen doen, deze kun je vinden op de daken bij een duivenkast. :)
Overigens kun je moordopdrachten pas vinden nadat je de priester hebt gered in de eerste stad, dus zou kunnen dat je ze nog niet hebt vrijgespeeld. 8)
Die priester heb ik inderdaad nog niet gered dus die moordopdrachten kan ik nog niet doen. Het inhuren van die figuren zal zich vanzelf wel wijzen denk ik dan. Heb er namelijk al voor gestaan maar ik kan nog niks tegen ze zeggen of wat dan ook.

[ Voor 34% gewijzigd door MeagaShira op 20-11-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heb de Black Edition binnen :)
Nog niet gespeeld overigens, na het weekend pas tijd.

Brakke phone pics ;)
AC21

AC22

AC23

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

t mac schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:33:
Ik heb via dat 'Uplay' nu Altairs pakje gekregen :) ziet er wel vet uit. Verder vind ik de game wel vermakelijk. De eerste 'prince of persia' missie vond ik ook erg vet.

Op de PS3 is er wel aardig wat popup. Volgens mij was dit bij de eerste veel minder. Die rugby tackel is ook wel vermakelijk >:)
wat is dat "Uplay" >>

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ben nu in die 2de Assasin's tomb in die grote basilisk, waar je helemaal binnen omhoog moet klimmen. Damn zeg wat een hoogte :X Echt prachtig gemaakt. Spel valt me tot nu toe helemaal niet tegen en er zit gelukkig meer variatie in de missies vergeleken met 1, waardoor je maar blijft doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Dat vraag ik me ook af. Ik zag het na het behalen van een missie ineens op mijn scherm. Iets met de PSP heb ik begrepen. Ik heb echter geen PSP, dus waarom dat nu op het beeld kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Timocos schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:22:
Ben nu in die 2de Assasin's tomb in die grote basilisk, waar je helemaal binnen omhoog moet klimmen. Damn zeg wat een hoogte :X Echt prachtig gemaakt. Spel valt me tot nu toe helemaal niet tegen en er zit gelukkig meer variatie in de missies vergeleken met 1, waardoor je maar blijft doorspelen.
Die is inderdaad erg mooi. Tot nu toe vind ik de Tomb missies (heb er 3 gedaan) echt hoogtepuntjes in de game.

De afwisseling qua missies is erg groot. Er is altijd genoeg te doen, of de game gooit je weer iets interessants voor de voeten.
Gisteren liep ik nietsvermoedend de omgeving van Florence te bewonderen, toen ik ineens 'gepickpocket' werd. Na een hectisch achtervolging en een misstap van mijn kant, waardoor ik 10 meter naar beneden kukelde, was ik de dader kwijt. Ik bleef echter een beetje rondlopen, en 10 minuten later had ik hem weer gevonden. Dit keer had ik hem vrij snel getackled en kon ik mijn geld (het was volgens mij maar een klein bedrag) weer opeisen. Daarna heb ik hem alsnog kennis laten maken met de scherpe kant van mijn zwaard. >:)

Ik vind het een erg vermakelijk spel. Goede combinatie van verhaal (of zelfs meerdere verhaallijnen), gevarieerde gameplay en een prachtige sfeer.
Deel 1 vond ik ook leuk, maar na het uitspelen van de hoofd missies had ik geen zin meer om de vlaggetjes etc allemaal te verzamelen of gewoon door de steden te lopen. Ik denk dat AC2 dat veel beter doet, door je al te stimuleren dingen te verzamelen voor je dorpje. Hierdoor ben je veel langer met het spel bezig, en kun je je prima een paar uur vermaken zonder verder te gaan met het daadwerkelijke verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Meer mensen die last hebben van vastlopers op de PS3 ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Capo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:59:
Een maat van me heeft hem ook op de PS3 en hij heeft wel last van wat framerate issues en gare textures, maar vastlopers heeft hij voor zover ik weet niet gehad, maar ik zal het nog wel eens navragen als ik hem weer zie. De X360 schijnt overigens minder te hebben van eerder genoemde glitches.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb gisteren één vastloper gehad op de PS3. Toen ik een missie niet accepteerde werd het scherm wit en zag ik dat kleine ruit-logootje, wat stil bleef staan.

Rare textures heb ik nog niet gezien en de framerate is niet om van de daken te schreeuwen, maar slecht vind ik het niet. Ik heb de X360 versie niet gespeeld, en kan dus niet vergelijken, maar ik stoor me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Die Tombmissies kom je die ook vanzelf tegen op je map of moet je die echt zelf ontdekken....????
En zo jah zijn er dingen waaraan je ze kan herkennen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:20:
Die Tombmissies kom je die ook vanzelf tegen op je map of moet je die echt zelf ontdekken....????
En zo jah zijn er dingen waaraan je ze kan herkennen???
De eerste tomb is een 'story missie' daarna worden de ingangen van de tombs op je map geplaatst.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 20-11-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:50

Player1S

Probably out in the dark

Ook black Edition binnen gekregen gisteren.
Even gespeeld. Weer even wennen aan de besturen die overigens nauwelijks veranderd is.
Beetje jammer dat je in zeer korte tijd 60G bij elkaar speelt en dan hele tijd niks. Ben gestopt nadat me pa gearresteerd was.

Wel erg mooi die extra info over vanalles en nogwat. Alleen jammer dat de melding elke keer terug komt ook al heb je het gelezen. 1x zou voldoende moeten zijn.

Vanochtend nog wel ff gelachen. Mijn kat en ik hebben een soort ochtend ritueel. Na het douchen e.d. kom ik de kamer weer in, loop naar het raam om het rolgordijn omhoog te doen en ondertussen springt ze op de leuning van de stoel om even naar buiten te kijken en via de andere leuning weer eraf omdat ze dan brokjes krijgt.
Ik had echter nu Ezio op de vensterbank gezet. Dus zij loopt de leuning op, wil de vensterbank op BAM! staat ze stil met zo'n blik van: WTF!! Dat stond er gisteren nog niet. _O-

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
FeaR1986 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:35:
[...]

Exact dezelfde gedachte hiero! Ik breng het voorzichtig...maar volgens mij willen ze de eentonigheid van deel 1 oplossen door zo veel mogelijk verschillende zaken in het begin op je af te vuren :X Er moet natuurlijk wel nagedacht worden over de speelbaarheid van al die zaken...Zo las ik al bij een review, dat hoe verder je komt, hoe onduidelijker de map wordt...haast niet meer te lezen!

Maar goed opzich wel goed bedacht dat je de "hoofdmissies" niet hoeft te accepteren om al die zijmissies te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
had gisteravond tot 3 keer toe dezelfde vastloper op mn xbox360 toen ik een tomb in wou gaan 4e keer ging het opeens wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel geld kan er maximaal in je 'kistje' in Monteriggioni (Villa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Ike. schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:49:
Hoeveel geld kan er maximaal in je 'kistje' in Monteriggioni (Villa)?
Inkomsten X 4.

Als je aan Maria vraagt of je even in het boek mag kijken, de onderste optie "Kist" bekijken.
Daar staat het max in, en kan je ook gelijk de kist legen.
Note dat je max 4x je inkomsten erin mag hebben (dus regelmatig leeg halen) maar Ezio's zakken zijn gigantisch :*) heb er nu bijna anderhalve ton in zitten, en nog steeds vliegt hij over de daken ;)

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg mijn geld niet eens meer op ..... :9 , beetje de dure schilderijen kopen hier en daar om de villa nog wat op te krikken en dat is het dan wel, overigens is Monteriggioni wel een stuk mooier en levendiger nu dan toen je voor het eerst de poort in kwam wandelen. Ook kwam ik er gister achter dat je niet even bij 1 kunsthandelaar alle schilderijen kan kopen , je moet echt alle handerlaren in alle steden af om de collectie compleet te krijgen . 8)
Krijg geen genoeg van deze game en dat heb ik toch niet snel, ik was vorige week begonnen met CODMW2 maar die is sinds AC2 hier ligt niet meer in de xdoos geweest, zo meteen weer lekker verder met Ezio :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Gister nacht een paar uurtjes gespeeld en stukken vetter als ik had verwacht. Eerst even moeten wennen aan de controls (per ongeluk van die allerhoogste witte kerk afgesprongen) maar na een poosje spelen gaat dat freerunnen echt soepel. De missies zijn ook heel afwisselend. Dat is echt goed gedaan want het ze zijn ook niet saai ofzo (ook al klinkt "veertjes verzamelen" wel gaar, het is leuk om te doen).

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

x3. Je moet dus minimaal 1x per uur langskomen om geen geld kwijt te raken.
Gusev schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:10:
[...]
Zo las ik al bij een review, dat hoe verder je komt, hoe onduidelijker de map wordt...haast niet meer te lezen!
Daarom kun je ook selecteren welke icons je op je kaart ziet :7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Bart ® schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:59:
Daarom kun je ook selecteren welke icons je op je kaart ziet :7
Kijk, dat is een bruikbare tip haha, dat wist ik dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gusev schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:53:
Kijk, dat is een bruikbare tip haha, dat wist ik dus niet :P
Dat kon in deel 1 ook al :Y)

* Wiethoofd is niet zo van de consoles, maar het is wel lullig dat de boel niet tegelijkertijd o alle platformen gereleased is :(

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik zag net een foto voorbij komen van de X360 versie van AC2, en er zit toch 1 verschil in: de achterkant van de doos van de X360 heeft een 'Live by the creed' afbeelding, terwijl de PS3 versie op de achterkant van de doos bijna hetzelfde heeft staan als de achterkant van het DVD-doosje.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/iz3wna.jpg

Maar natuurlijk allemaal erg leuk zo'n beeldje, inspiratieboekje en bonus DVD, maar het draait natuurlijk om de game. Wordt een leuk weekend denk ik met AC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Hoe komen jullie aan zoveel geld ? :)

Hier is het nu in venetie nog steeds flink sparen voor body armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:22:
Hoe komen jullie aan zoveel geld ? :)

Hier is het nu in venetie nog steeds flink sparen voor body armor :P
Ik heb meteen van het moment dat de villa beschikbaar was al mijn geld in de wederopbouw gestoken + alle moordopdrachten gedaan in de eerste 3 steden, ik ben nu bezig in Venetie (begin) en heb dik 1,5 ton in mijn zak zitten, daarbij alle bodyarmor steel , de villa spuugt nu iets van 12000 florijnen per 20 minuten uit >:)
Houd er rekening mee dat elke veer, wapen, armor, schilderij enz. je villa meer waard maken, hoe sneller je de villa weer opbouwd hoe meer geld je telkens uit de kist kan halen. :)
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je speelstijl is , ga je alleen de hoofdmissies doen en vlieg je van stad naar stad dan heeft de villa weinig tijd om de schatkist vol te krijgen, neem je voor elke stad de tijd zoals ik, dwz alle side missies doen en alle torens beklimmen dan heeft de villa veel meer tijd en dus geld . :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst gevlogen, nog best lastig hehe :P Ziet er wel heel erg vet uit! Na heel wat uurtjes spelen (moorden) kom ik nog steeds nieuwe countermoves tegen. Vooral die met de speer kunnen er echt heerlijk uitzien, vol een speer in z'n bakkes :D
Ik ga weer verder spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xdoos is ie bij mij ook al een keer of 5 vastgelopen maar dat zijn we inmiddels gewend . :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:31:
[...]

Ik heb meteen van het moment dat de villa beschikbaar was al mijn geld in de wederopbouw gestoken + alle moordopdrachten gedaan in de eerste 3 steden, ik ben nu bezig in Venetie (begin) en heb dik 1,5 ton in mijn zak zitten, daarbij alle bodyarmor steel , de villa spuugt nu iets van 17000 florijnen per 20 minuten uit >:)
Houd er rekening mee dat elke veer, wapen, armor, schilderij enz. je villa meer waard maken, hoe sneller je de villa weer opbouwd hoe meer geld je telkens uit de kist kan halen. :)
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je speelstijl is , ga je alleen de hoofdmissies doen en vlieg je van stad naar stad dan heeft de villa weinig tijd om de schatkist vol te krijgen, neem je voor elke stad de tijd zoals ik, dwz alle side missies doen en alle torens beklimmen dan heeft de villa veel meer tijd en dus geld . :)
Ik wil ook graag de boel gaan renoveren maar hoe moet dat.. Moet ik ergens heen ofzo want ik heb nu die villa tot mijn beschiking maar weet niet hoe ik die moet opknappen..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_VooDooMen_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:05:
[...]

Ik wil ook graag de boel gaan renoveren maar hoe moet dat.. Moet ik ergens heen ofzo want ik heb nu die villa tot mijn beschiking maar weet niet hoe ik die moet opknappen..
In de villa is een architect. je kunt via hem gebouwen renoveren.
* Zorg ervoor dat je de veren in het kistje doet
* De 'papieren' (ben even de naam kwijt) aan de muur hangt. pas als Da Vinci die 'papieren' heeft bekeken kan je ze ophangen.
* De seals/zegels uit de tombes op de beelden zet.
* Alles wat je koopt zorgt erook voor dat je meer verdient (behalve de outfits)

Als je dit niet doet verdien je minder (en dat is natuurlijk zonde :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ike. schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:15:
[...]

In de villa is een architect. je kunt via hem gebouwen renoveren.
* Zorg ervoor dat je de veren in het kistje doet
* De 'papieren' (ben even de naam kwijt) aan de muur hangt. pas als Da Vinci die 'papieren' heeft bekeken kan je ze ophangen.
* De seals/zegels uit de tombes op de beelden zet.
* Alles wat je koopt zorgt erook voor dat je meer verdient (behalve de outfits)

Als je dit niet doet verdien je minder (en dat is natuurlijk zonde :+ )
Loopt die architect in de villa want ik heb wel een soort market gezien van het dorp is dat in die kamer?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_VooDooMen_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:24:
[...]

Loopt die architect in de villa want ik heb wel een soort market gezien van het dorp is dat in die kamer?
Architect is in de villa. Als je binnenkomt eerste kamer rechts.
Als deze er nog niet is dan moet je nog even verder spelen en later terug komen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 20-11-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ike. schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:26:
[...]

Als deze er nog niet is dan moet je nog even verder spelen en later terug komen ;)
Had eff op youtube gekeken maar die gozer staat erbij nog niet speel dan nog wel ff verder thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:26:
[...]

Klopt , je moet eerst een missie met oom Mario doen geloof ik , daarna krijg je een kleine rondleiding en moet je daarna gewoon even alle personen in de villa na lopen , dan wijst het zich vanzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hell yeah heb nu Altair's pakkie aan inclusief zijn zwaard 8) Ben echt nog lang niet uitgekeken op deze game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Verrassend einde :) :) Ben benieuwd naar deel 3 LOL

Als het op een boek gebaseerd zou zijn zou ik het boek lezen.

[ Voor 38% gewijzigd door Capo op 21-11-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Arg! Ik wil graag spelen, maar ik ben dan bang dat ik er te lang achter zit :') Ik moet nog naar de kapper :P

Kapper gaat om 4 uur dicht :')

[ Voor 15% gewijzigd door Bolletje op 21-11-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:50

Player1S

Probably out in the dark

Capo schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:07:
Verrassend einde :) :) Ben benieuwd naar deel 3 LOL

Als het op een boek gebaseerd zou zijn zou ik het boek lezen.
of een film met (enige) kwaliteit. :9

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heeft iemand de laats seal al voor armor Altaïr ? ik moet hem nu haalen maar krijg die raar spong echt niet onder knie

loop tegen muur op en maak meteen spong en stuur met LS naar rechts 90% sping ik dan naar achter of en ander 9% maak heel kort sprongtje en ander 1% lukt het en als dat gedaan heb krijg je weer zp sprong maar dan weer naar links toe

[ Voor 51% gewijzigd door Motaro op 21-11-2009 22:42 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motaro schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:40:
heeft iemand de laats seal al voor armor Altaïr ? ik moet hem nu haalen maar krijg die raar spong echt niet onder knie

loop tegen muur op en maak meteen spong en stuur met LS naar rechts 90% sping ik dan naar achter of en ander 9% maak heel kort sprongtje en ander 1% lukt het en als dat gedaan heb krijg je weer zp sprong maar dan weer naar links toe
Als je naar achter springt dan druk je X (voor ps3) te snel in.

Je loopt tegen de muur omhoog, dan moet je de richting kiezen waar je heen wilt en dan snel X (voor de ps3).

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 21-11-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Woehoe! Net eindelijk de laatste zegel gehaald en Altier's armor op kunnen halen.
Die laatste zegel was wel een pain in the ass zeg! Heb bijna 3 kwartier over die
puzzel gedaan...

Tip voor hierboven voor die sprong:
hou de trigger ingedrukt, loop met A recht tegen de muur op (knuppel naar boven)
dan op het hoogste punt knuppel opzij en dan op A drukken. Ik deed er ook even over
om de slag te pakken te krijgen. Je kan ook even oefenen in die hal vlak bij die
switch, hoef je niet heel de tijd opnieuw te beginnen. Succes.

nog 1 note: bij mij past echt 4x mijn opbrengst van de villa in de schatkist, niet 3x

edit: with ^
En idd, het is de PS, dus mijn A = X

[ Voor 6% gewijzigd door fsve op 21-11-2009 23:00 ]

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, zojuist mijn eerste spelsessie van 5 uur erop zitten. Het vervolg is dan eindelijk gearriveerd. Ik moest lachen om de intro van de game met name wanneer je dan een trophy: ariverdeci ... krijgt :D Wanneer je dan eenmaal als Ezio speelt is ook een mooi begin van het verhaal. Dankzij de lineage wist ik al een en ander van wat nog moest komen. Maar dat heb ik net achter de rug. Ben mij eerst bezig wezen houden met alle schatten vinden, zakken rollen en viewpoints inlossen. Ondertussen een paar side missies gedaan en op het laatst het plot verder laten gaan. Ben dus nu klaar in Firenze/Florence. Sommige viewpoints waren erg mooi en dan de leap of faith, bij sommige viewpoints duurde die trouwens wel erg lang. Zag je Ezio een beetje te lang een vrije val maken met zijn rug naar beneden :P

Het geldsysteem in de game is een leuk iets i.c.m. medicijnen/schilderijen en wapens die je kunt kopen. En je kunt eindelijk die arme sloebers wat geld toegooien, als een stel kippen vliegen ze erop af, geweldig! :D Om ze vervolgens weer te rollen >:) Oh ja, als je bewakers uitgeschakeld hebt gooi ik ze in die hooikarren, opgeruimd staat netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een walktrough gevonden van de 8 beelden bij Villa Auditore? Heb er nu 7 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens ook zo'n op het gemak speler! Loop vanalles te verzamelen en mijn Villa is al volledig gerenoveerd. Koop kunst als een bezetene, maar krijg mijn geld nu al niet meer op :p

Echt heel erg vet dit.

Edit: En nog 1 ding? Hebben jullie je geregistreerd bij Uplay.com? Zie het nut niet echt!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:01:
Iemand een walktrough gevonden van de 8 beelden bij Villa Auditore? Heb er nu 7 :s
Ik miste er ook lange tijd 1, totdat ik hem bij toeval tegenkwam,
spoiler:
er staat er 1 in een plantsoentje achter een boom iets oostelijk.

Mocht je er echt niet uitkomen (klik hier)

[ Voor 3% gewijzigd door peto84 op 22-11-2009 02:12 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Hoe krijg ik de verborgen veren zichtbaar op de map of moet je die gewoon op goed geluk tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veren is gewoon zoeken

@ beeldjes, kon pluto niet vinden, stiekem google gebruikt :p

ik heb alleen wel iets fucked. ik heb maar 29 van de 30 wapens en in iedere stad zijn alle wapens verkocht....

mijn collectie is dus niet compleet. denk dat het komt omdat er ooit tijdens een gevecht een wapen uit me hand is geslagen waarna ik een andere oppakte. wel heel vaag dat je dat wapen dan kwijt bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 04:57:
veren is gewoon zoeken

ik heb alleen wel iets fucked. ik heb maar 29 van de 30 wapens en in iedere stad zijn alle wapens verkocht....

mijn collectie is dus niet compleet. denk dat het komt omdat er ooit tijdens een gevecht een wapen uit me hand is geslagen waarna ik een andere oppakte. wel heel vaag dat je dat wapen dan kwijt bent...
1 wapen kan je pas kopen als je 50 veren in het kistje hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Voor veren / beeldjes / glyphs whatever is deze site heel handig:

http://www.msxbox-world.c...assins-Creed-II/index.php

Heb het spel trouwens uitgespeeld, moet alleen nog die veren voor de cape en hamer dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heraclius schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:08:
Voor veren / beeldjes / glyphs whatever is deze site heel handig:

http://www.msxbox-world.c...assins-Creed-II/index.php

Heb het spel trouwens uitgespeeld, moet alleen nog die veren voor de cape en hamer dus ...
Deze guide is duidelijker. als je de scans download naar je pc kan je nog inzoomen.

ps3 trophies / xbox achievements zijn hetzelfde

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 22-11-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:13:
Edit: En nog 1 ding? Hebben jullie je geregistreerd bij Uplay.com? Zie het nut niet echt!
Ik wel. Waarom? Omdat je zodra AC2 is opgestart je op Y/ /\ kunt drukken zodat ie sycnt met je PSN/live account. Vervolgens als je dan bepaalde dingen in de game hebt behaald krijg je 10 U. Met 30 U kun je in de shop van Uplay Altaïrs armor kopen :) En verder je werpmessen uitbreiden en zo nog een paar dingen. Als je je registreert ontvang je als startpositie 10 U. Zit nu op 20 U en met 30 U koop ik direct Altaïrs armor omdat dat het sterkste in de game is die verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik heb al zóveel tijd in deze game gestoken in alleen al een paar sidemissions zoals meerdere schatkaarten kopen in Firenze en geld verzamelen van deze schatten, en een paar veren gezocht. En natuurlijk de steden rustig bekeken/onderzocht.
spoiler:
Ik heb nog maar net die missie naar San Grimignano gedaan vanuit de villa in monteriggione

Dus met wat sidemissions erbij denk ik dat ik toch wel boven die 25-30 uur uit zal komen qua gameplay uren.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 22-11-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft je niet te registreren voor Uplay. In het hoofdmenu moet je op /\ (voor ps3) drukken en dan maak je verbinding met Uplay. je kunt zonder in te loggen extra content downloaden als je genoeg punten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 04:57:
veren is gewoon zoeken

Mja ik had zo'n fijne dagger, maar die is ook uit mijn handen geslagen. Had hem niet opgeraapt, maar kan hem ook niet meer kopen, omdat hij zegt dat ik hem al heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timocos schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:56:
[...]

Mja ik had zo'n fijne dagger, maar die is ook uit mijn handen geslagen. Had hem niet opgeraapt, maar kan hem ook niet meer kopen, omdat hij zegt dat ik hem al heb :?
In de villa kan je deze weer selecteren. als je binnenkomt eerste kamer links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:43:
[...]

1 wapen kan je pas kopen als je 50 veren in het kistje hebt gedaan.
dat verklaart een hoop, toch maar met eagle vision over de daken rennen dan :P
Joosie200 schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:07:
[...]

Ik wel. Waarom? Omdat je zodra AC2 is opgestart je op Y/ /\ kunt drukken zodat ie sycnt met je PSN/live account. Vervolgens als je dan bepaalde dingen in de game hebt behaald krijg je 10 U. Met 30 U kun je in de shop van Uplay Altaïrs armor kopen :) En verder je werpmessen uitbreiden en zo nog een paar dingen. Als je je registreert ontvang je als startpositie 10 U. Zit nu op 20 U en met 30 U koop ik direct Altaïrs armor omdat dat het sterkste in de game is die verkrijgbaar is.
en die kun je niet gewoon vrijspelen?

is echt niet moeilijk

hoe kun je oude herrineringen herspelen? want ik moet nog een makkelijke achievement halen, die van iemand van het dak schoppen met de vliegmachine. maar kun je die niet opnieuw spelen? straks moet ik de hele game tot daar doorlopen

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10
Is het verstandiger om AC1 eerst uit te spelen en dan pas met AC2 te beginnen? Ik heb pas onlangs AC1 gekocht (2ehands) en zit nog maar in het begin van Kingdom.
Het gaat mij vooral om de verhaallijn dus dat als ik nu AC2 ga spelen dat dan deel 1 nogal gespoilerd wordt of dat ik sommige puzzels etc. niet begrijp.

Ik zag namelijk van de week de White Edition voor 59,- liggen bij ToysXL maar vroeg me af of dat beeldje en die extra missie nou echt 15,- extra waard zijn. Erg veel budget heb ik namelijk niet momenteel :P

Dus: beter eerst deel 1 uitspelen en dan later deel 2 kopen of nu de White Ed. kopen voor later?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb deel 1 nooit uitgespeeld. Ben ergens halverwege gestopt omdat ik het verhaal niet boeiend vond. Deel 2 is qua story echt zoveel beter. Vond niet echt dat ik iets miste omdat ik deel 1 nooit uitgespeeld heb.

Assassin's Creed 2 net uitgespeeld.

Nog 5 trophies en ik heb em platinum:
Messer Sandman
No-hitter
Sweeper
Show your Colors
In memory of Petruccio

No-hitter is denk ik wel de moeilijkste.

[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 22-11-2009 14:50 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste