Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messer sandman gedaan toen ik in een hoek stond, was ff wat werk maar lukte. sweeper lukte maar niet tot ik erachter kwam dat ik die skill moest trainen, toen is me speer 4 keer doormidden geslagen en uiteindelijk had ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

fsve schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:56:
Woehoe! Net eindelijk de laatste zegel gehaald en Altier's armor op kunnen halen.
Die laatste zegel was wel een pain in the ass zeg! Heb bijna 3 kwartier over die
puzzel gedaan...

Tip voor hierboven voor die sprong:
hou de trigger ingedrukt, loop met A recht tegen de muur op (knuppel naar boven)
dan op het hoogste punt knuppel opzij en dan op A drukken. Ik deed er ook even over
om de slag te pakken te krijgen. Je kan ook even oefenen in die hal vlak bij die
switch, hoef je niet heel de tijd opnieuw te beginnen. Succes.

nog 1 note: bij mij past echt 4x mijn opbrengst van de villa in de schatkist, niet 3x

edit: with ^
En idd, het is de PS, dus mijn A = X
Ok, ik heb dat stuk gehaald, ik ben op dat houten scherm geklommen, op de balk achteruit gesprongen, toen via de muur op die uitstekende balk uitgekomen, en toen op een richel naast een geheime kamer met schatkist uitgekomen, MAAR DAARNA... Ik snap er helemaal niks van, je kunt gewoon nergens naartoe, ik kom er gewoon niet uit...

Heb trouwens de Xbox360.
De kerk heet trouwens Santa Maria della Visitazione

Edit:

Ik haat nu de level designers, kom er nu achter dat het zo moet:
I believe you can, but I was never able to. Just to the right of the door there's a ledge you have to climb to, with a tree branch about halfway up for you to grab. Just jump to that and you can climb all the way up. The beam is just there to get to a secret area with just some gold in a chest.

[ Voor 16% gewijzigd door painkill op 22-11-2009 15:42 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:42:
[...]

dat verklaart een hoop, toch maar met eagle vision over de daken rennen dan :P

[...]

en die kun je niet gewoon vrijspelen?

is echt niet moeilijk

hoe kun je oude herrineringen herspelen? want ik moet nog een makkelijke achievement halen, die van iemand van het dak schoppen met de vliegmachine. maar kun je die niet opnieuw spelen? straks moet ik de hele game tot daar doorlopen
Volgens mij kan dat niet , misschien wel als je de hele game hebt uitgespeeld .
Ik ben nu in Venetie en mocht die testvlucht maken met de vliegmachine alleen duwde ik de stick naar voren ipv naar achteren om hoogte te winnen 8)7 , ik knalde dus meteen 2 meter na de start tegen de dakpannen |:( Ik wil die testvlucht nog een keer doen om te oefenen met vliegen voordat ik de missie ga doen maar dat gaat dus niet , erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan niets opnieuw doen. als je het spel hebt uitgespeeld kan je alleen nog de dingen doen die je nog niet gedaan hebt.
Als je de trophy/achievement Fly Swatter (Kick a Guard while using the Flying Machine.) niet haalt voordat je land kan je deze NIET meer halen.
Daarom lees ik de trophylist altijd voor ik een nieuw spel speel :P

bij die trainingsvlucht met dat zweefding is het de bedoeling dat je uiteindelijk crashed :P

[ Voor 36% gewijzigd door Ike. op 22-11-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:33:
[...]

Volgens mij kan dat niet , misschien wel als je de hele game hebt uitgespeeld .
Ik ben nu in Venetie en mocht die testvlucht maken met de vliegmachine alleen duwde ik de stick naar voren ipv naar achteren om hoogte te winnen 8)7 , ik knalde dus meteen 2 meter na de start tegen de dakpannen |:( Ik wil die testvlucht nog een keer doen om te oefenen met vliegen voordat ik de missie ga doen maar dat gaat dus niet , erg irritant.
Geen paniek, de echte vlucht daarna kan je oneindig vaak over doen ;) dat was echt de enige missie tot nu toe die ik 20x over heb moeten doen.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:48:
[...]

Geen paniek, de echte vlucht daarna kan je oneindig vaak over doen ;) dat was echt de enige missie tot nu toe die ik 20x over heb moeten doen.
Ik had idd begrepen dat het de bedoeling was dat je crasht uit het commentaar van Leonardo na de test vlucht , alleen ging het bij mij wel heel erg snel mis LoL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:56:
Woehoe! Net eindelijk de laatste zegel gehaald en Altier's armor op kunnen halen.
Die laatste zegel was wel een pain in the ass zeg! Heb bijna 3 kwartier over die
puzzel gedaan...
Dan moet je ook meteen bij de smid Altair's zwaard halen, ook de beste in de game :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Net laatste Truthfile gevonden, wat een filmpje, wat een verhaal _O_

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:18:
Net laatste Truthfile gevonden, wat een filmpje, wat een verhaal _O_
Heel netjes!

Heb ze nog niet allemaal, maar kan je mij vertellen welke afbeeldingen ik moet kiezen bij die puzzel met: Met zijn kracht MAAIDE hij zijn vijanden neer! ? Of in ieder geval wat de clou is bij de plaatjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:25:
[...]

Heel netjes!

Heb ze nog niet allemaal, maar kan je mij vertellen welke afbeeldingen ik moet kiezen bij die puzzel met: Met zijn kracht MAAIDE hij zijn vijanden neer! ? Of in ieder geval wat de clou is bij de plaatjes!
Volgens mij moet je daar afbeeldingen met een
spoiler:
zwaard
hebben, als ik het me goed herinner... Gelijk daarna krijg je nog een reeks, dan moet je de schilderijen met een
spoiler:
staf
zoeken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heel netjes!

Ik heb een paar pagina's terug een link geplant met oa alle oplossingen van de puzzels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:13:
Dan moet je ook meteen bij de smid Altair's zwaard halen, ook de beste in de game :*)
Moet ik die in een bepaald gebied halen, was net in Venetië en daar zag ik geen nieuwe wapens..
[...]

Heel netjes!

spoiler: Selecteer volgorde schilderijen
Ik weet de volgorde nog uit m'n hoofd
Bovenste rij, van links naar rechts: niet - wel - wel - niet -niet
Onderste rij van links naar rechts: wel - niet - wel - wel - niet
Waar wel en niet wel of niet selecteren is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

fsve schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:18:
[...]

Moet ik die in een bepaald gebied halen, was net in Venetië en daar zag ik geen nieuwe wapens..
Monterrigioni is ie in ieder geval te koop.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:47:
je kan niets opnieuw doen. als je het spel hebt uitgespeeld kan je alleen nog de dingen doen die je nog niet gedaan hebt.
Als je de trophy/achievement Fly Swatter (Kick a Guard while using the Flying Machine.) niet haalt voordat je land kan je deze NIET meer halen.

bij die trainingsvlucht met dat zweefding is het de bedoeling dat je uiteindelijk crashed :P
das klote, had gehoopt dat je die herrineringen gewoon opnieuw kon spelen

ik heb geprobeerd ze van het dak te rammen maar ik ben niet goed in lezen + sturen dus wist ik niet exact hoe het moest en crashte ik steeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:38:
[...]

Monterrigioni is ie in ieder geval te koop.
Klopt daar heb ik hem ook gehaald :) Ben nu steeds vaker de wapens van tegenstanders aan het afpakken, dan zijn ze echt weerloos als je ze aanvalt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:47:

Dit vind ik een beetje jammer, bij deel 1 kun je wel terug naar memories die je al hebt afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Na een heel weekend spelen kan ik maar 1 ding zeggen.

Zo had deel 1 al moeten zijn. Ja het is wat meer lineair, maar dat trekt je wel veel meer het verhaal in. Ezio heeft een reden om te doen wat 'ie doet.

Ook heel vet (en verslavend) dat je dingen verzameld met een reden, en niet alleen voor de Achievement :)

En! De Assassin's Tombs zijn ge-ni-aal! Prince of Persia Sands of Time :D

[ Voor 10% gewijzigd door Willybubba op 22-11-2009 22:38 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Wat een spel, ik speel al dik 10 uur maar ik heb niet het gevoel dat ik ook al door de helft van het spel heen ben, er is zoveel te doen. Sterker nog, ik doe er meestal een dik uur over om naar m'n volgende missie te gaan omdat ik continu afgeleid wordt door van alles op m'n radar. Assassin's missietje daar, pickpocket daar, bank koerier loopt langs, etc, etc. Wat een enorm leuk spel, echt z'n centen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:14:
Wat een spel, ik speel al dik 10 uur maar ik heb niet het gevoel dat ik ook al door de helft van het spel heen ben, er is zoveel te doen. Sterker nog, ik doe er meestal een dik uur over om naar m'n volgende missie te gaan omdat ik continu afgeleid wordt door van alles op m'n radar. Assassin's missietje daar, pickpocket daar, bank koerier loopt langs, etc, etc. Wat een enorm leuk spel, echt z'n centen waard :)
Zelfde hier... Alleen maar bezig dingen te verzamelen en torens te beklimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe kun je de wapens van de bewakers afpakken? Want ik heb dan nu eindelijk de hidden blade, maar met het verzamelen van al die encrypt parchments loop je tegen bewakers aan. Eenmaal verslagen laten die telkens zwaarden achter en ik wil er graag eentje mee nemen. Kan ik nu al wapens van anderen mee pakken en zo ja: hoe? Ben nu ook geintroduceerd in the glyphs + truth files. Maar ik vind de puzzels die je dient op te lossen om een truth file te decrypten nogal eenvoudig. De korte fragmentjes aan film die je dan echter unlocked dwingt je wel om ze allemaal te vinden though :)

Ben ook nog veels te druk met het vinden van alle treasures, alle viewpoints inlossen, parchments ophalen voordat ik verder ga met het verhaal zelf. Dus ik ben nog meer dan zat uren zoet met AC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:36:
Hoe kun je de wapens van de bewakers afpakken? Want ik heb dan nu eindelijk de hidden blade, maar met het verzamelen van al die encrypt parchments loop je tegen bewakers aan. Eenmaal verslagen laten die telkens zwaarden achter en ik wil er graag eentje mee nemen. Kan ik nu al wapens van anderen mee pakken en zo ja: hoe? Ben nu ook geintroduceerd in the glyphs + truth files. Maar ik vind de puzzels die je dient op te lossen om een truth file te decrypten nogal eenvoudig. De korte fragmentjes aan film die je dan echter unlocked dwingt je wel om ze allemaal te vinden though :)

Ben ook nog veels te druk met het vinden van alle treasures, alle viewpoints inlossen, parchments ophalen voordat ik verder ga met het verhaal zelf. Dus ik ben nog meer dan zat uren zoet met AC2.
Het is makkelijker om die bewakers weg te lokken met dieven of 'dames'. de wapens die je van vijanden kan oppakken kan je maar tijdelijk bij je houden.

Truth files puzzels worden moeilijker.
Het totale filmpje dat je krijgt te zien als je alle truth files haalt is echt super 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 22-11-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 04:57:
ik heb alleen wel iets fucked. ik heb maar 29 van de 30 wapens en in iedere stad zijn alle wapens verkocht....

mijn collectie is dus niet compleet. denk dat het komt omdat er ooit tijdens een gevecht een wapen uit me hand is geslagen waarna ik een andere oppakte. wel heel vaag dat je dat wapen dan kwijt bent...
30 wapens???
Ik kan er maar 22 verzamelen, ik heb er 21, de 22e unlock je als je 50 veren hebt...hoe kom je aan 29 wapens dan?

Jammer dat je die speren en die grote bijl-achtige gevallen niet voor vast kunt kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 22-11-2009 23:59 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Gister mocht ik (eindelijk :P) naar Venetie toe. Dus ik helemaal blij :P Meteen naar San Marco plein rennen, maar nee hoor :P Kon pas iets later, vanwege missie. Maar nu ben ik eindelijk op het San Marco plein, en echt mijn mond viel open van verbazing ... Zoooo mooi. Vind Venetie sowieso een prachtige stad (al 4 x geweest :P), maar hoe ze dit op het scherm getoverd hebben is geweldig. Heel Venetie ademt gewoon de hele sfeer uit, en er is altijd wel iets weer te bezichtigen. Alleen plein is in het echt toch wel iets groter :P Maarja kunt niet alles hebben. En dan al die kleine kanaaltjes en gondels _/-\o_ O+ Krijg er gewoon weer zin in om er weer heen te gaan :P.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Inderdaad, vond Firenze al een hele mooie stad, maar Venezia is nog veel mooier _O_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Dit weekend begonnen met Assasins Creed 2, na een tegenvallend eerste deel had ik mijn verwachtingen niet al te hoog ingeschat. Maar ik moet zeggen dat ze alles hebben goedgemaakt vergeleken met het eerste deel, zelfs het verhaal is meeslepend om door te blijven gaan.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Hari-Bo schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:04:
Dit weekend begonnen met Assasins Creed 2, na een tegenvallend eerste deel had ik mijn verwachtingen niet al te hoog ingeschat. Maar ik moet zeggen dat ze alles hebben goedgemaakt vergeleken met het eerste deel, zelfs het verhaal is meeslepend om door te blijven gaan.
Het verhaal is het enige waarom ik AC1 uitgespeeld heb. Toegeven, het komt wat laat op gang, maar het einde vond ik beter dan een gemiddelde boek.

Ze hebben inderdaad goed geluisterd naar de community. AC2 is veel minder eentonig en het verhaal komt beter op gang :) Al vind ik wel dat als je AC1 niet (uit)gespeeld hebt, je er mogelijk weinig van snapt

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zit nu in de Assassin's Tomb in Venetië en begin me toch een beetje te ergeren aan de besturing die af en toe toch iets te vrijelijk werkt. Soms kun je niet misspringen als van de ene balk naar de andere springt, maar ik moet nu van een balk naar een randje aan een pilaar springen, maar iedereer hoeft hij maar een heel klein beetje af te wijken en dan mis je dat randje volledig...Verder blijft het mooi, heb bijna mijn eigen dorpje gerenoveerd, alleen nog wat schilderijen kopen (en wat wapens/armour/veren verzamelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Na flink wat uurtjes spelen ben ik nog steeds in Firenze. Ik begrijp echter een ding niet. Aan het begin van het spel moet je voor je moeder en je zus enz missies doen zodat je de "beuk in elkaar" en "pickpocket" opdrachten vrij speelt. Maar ik heb ze tot nu toe nog steeds niet gezien op de map (ik heb alle iconen zichtbaar op de map). Mis ik iets? Ik ben alwel zover dat ik alle assassin missies (die je ook vrij moest spelen) in Firenze al gedaan heb.

Over het spel, wat een verbetering tov deel 1. Ik had mij met deel 1 al prima vermaakt, maar dit is nog een heel stuk toffer. Het is veel veelzijdiger, veel sidemissies hebben ook echt een doel, dat mistte aan deel 1 vond ik. Ik vind de tombs ook erg gaaf, alleen het vinden van die veren is lastig, en de beeldjes in monteriggione moet ik er nog één van, vanavond maar eens even kijken welke, en dan op die guide kijken waar ik die kan vinden.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
el-jorge schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:56:
Na flink wat uurtjes spelen ben ik nog steeds in Firenze. Ik begrijp echter een ding niet. Aan het begin van het spel moet je voor je moeder en je zus enz missies doen zodat je de "beuk in elkaar" en "pickpocket" opdrachten vrij speelt. Maar ik heb ze tot nu toe nog steeds niet gezien op de map (ik heb alle iconen zichtbaar op de map). Mis ik iets? Ik ben alwel zover dat ik alle assassin missies (die je ook vrij moest spelen) in Firenze al gedaan heb.

Over het spel, wat een verbetering tov deel 1. Ik had mij met deel 1 al prima vermaakt, maar dit is nog een heel stuk toffer. Het is veel veelzijdiger, veel sidemissies hebben ook echt een doel, dat mistte aan deel 1 vond ik. Ik vind de tombs ook erg gaaf, alleen het vinden van die veren is lastig, en de beeldjes in monteriggione moet ik er nog één van, vanavond maar eens even kijken welke, en dan op die guide kijken waar ik die kan vinden.
Pickpocket missies zijn er niet echt. Gewoon langs een mannetje lopen en dan A inhouden (op de Xbox), dan jat ie geld van diegene. Wel weglopen daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:58:
[...]

30 wapens???
Ik kan er maar 22 verzamelen, ik heb er 21, de 22e unlock je als je 50 veren hebt...hoe kom je aan 29 wapens dan?

Jammer dat je die speren en die grote bijl-achtige gevallen niet voor vast kunt kopen.
je hebt gelijk, weet niet hoe ik bij de 30 kwam....

ach, heb ze nu allemaal, nog 50 veren en dan heb ik ook een cape :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:48
Het is trouwens wel enorm makkelijk om veel geld bij elkaar te krijgen.

Was gisteravond even aan het spelen maar ben tussendoor gestopt. Omdat ik met spoed wegmoest alleen tv even uitgedaan. Toen ik daarna terug kwam zat mijn kistje weer vol met 47.000 florijnen.

Op die manier kun je dus geld blijven maken. Even inloggen ieder 1,5 uur en kopen maar.
(Maakt de game er natuurlijk wel een stuk minder spannend door :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Ik heb hem net uitgespeeld op de veren na dan.

Ik moet zeggen afgezien van de af en toe slechte besturing, level glitches en nog enkele bugs waar ik tegen aan liep. Dan vind ik dit toch een zeer geslaagde tweede deel.

Ik vond alles wel erg rondom Conspiracy Fact/Theory gericht. En bepaalde interpretaties van de bijbel/Oude Klei tabletten bijvoorbeeld.

Ik bedoel het feit dat wij een werkvolk zijn gemaakt door een volk voor ons, die ons heeft geschapen naar hun even beeld is niets nieuws.

Een leuke video hierover is van Bram Vermeulen - In den beginne: http://video.google.com/v...372561065166699876&hl=nl#

Zeer intrigerend dat men deze materie heeft gekozen en precies zo uitlegt zoals ik de wereld en diens geschiedenis ook zie.

Wat ik mij af vraag is wat vinden jullie van het verhaal en de achterliggende informatie (of dit nu feit is of niet maakt in deze niet zoveel uit)?

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Joosie200 schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:07:
[...]

Ik wel. Waarom? Omdat je zodra AC2 is opgestart je op Y/ /\ kunt drukken zodat ie sycnt met je PSN/live account. Vervolgens als je dan bepaalde dingen in de game hebt behaald krijg je 10 U. Met 30 U kun je in de shop van Uplay Altaïrs armor kopen :) En verder je werpmessen uitbreiden en zo nog een paar dingen. Als je je registreert ontvang je als startpositie 10 U. Zit nu op 20 U en met 30 U koop ik direct Altaïrs armor omdat dat het sterkste in de game is die verkrijgbaar is.
Je kunt de outfit van Altaïr kopen op uplay. Dat is volgens mij wat anders dan zijn armor, die je uiteindelijk in game krijgt. Die outfit is zoals ik het begrijp puur visueel. Ik ben alleen gegaan voor het extra level van 40U.

Je krijgt trouwens ook nog 10U als je via web op je uplay account inlogt (en eventueel PC, XBox en PS3).

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik ben nu in een stuk dat je Altaïr bent (flashback), je moet dan een persoon achtervolgen die in een toren gaat. Maar zodra ik de toren opklim kom je op een soort van balkon met een deur, maar verder omhoog gaan kan niet. :?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exxus schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:31:
Het is trouwens wel enorm makkelijk om veel geld bij elkaar te krijgen.

Was gisteravond even aan het spelen maar ben tussendoor gestopt. Omdat ik met spoed wegmoest alleen tv even uitgedaan. Toen ik daarna terug kwam zat mijn kistje weer vol met 47.000 florijnen.

Op die manier kun je dus geld blijven maken. Even inloggen ieder 1,5 uur en kopen maar.
(Maakt de game er natuurlijk wel een stuk minder spannend door :))
Zonder dat heb ik ook al meer dan genoeg geld en dan heb ik nog niet eens sidemissions gedaan.

Ze hadden hoeveel alles opbracht wel iets omlaag mogen schroeven van mij. Nu hoef je eigenlijk geen keuzes te maken, je koopt gelijk altijd het beste, want je hebt toch geld zat. Als je wat minder geld had zou je ook het mindere misschien kopen en gebruiken.

Nu heb ik het alleen maar gekocht om dan toch maar de collectie vol te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:31:
Ik ben nu in een stuk dat je Altaïr bent (flashback), je moet dan een persoon achtervolgen die in een toren gaat. Maar zodra ik de toren opklim kom je op een soort van balkon met een deur, maar verder omhoog gaan kan niet. :?
Hier zat ik ook te stressen (in AC1 had ik precies hetzelfde bij dat stukkie) maar het kan wel degelijk. Via de zijkant springen of via de muur richting de balk springen en dan moet het wel een keertje lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Tegen de deur op lopen en dan de paal die er boven zit grijpen. Zo heb ik het gedaan.
Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar hoor ;)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voor de PC-gamers onder ons, Mediaoffer, de goedkoopste in de PW zit rond de 35 euro, bestellen bij Amazon.com voor 47 dollar komt op dit moment neer op zo'n 32 euro en heeft geen verzendkosten.

Helaas moet je nog wel steeds wachten tot 17 maart voordat ie in de schappen ligt

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
LogiForce schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:54:
[...]

Tegen de deur op lopen en dan de paal die er boven zit grijpen. Zo heb ik het gedaan.
Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar hoor ;)
Probeer het nu al een geruime tijd, maar ik krijg alleen die richel net boven de deur te pakken, maar op geen enkele manier die paal erboven, leuk z'on bug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hari-Bo schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:30:
[...]

Probeer het nu al een geruime tijd, maar ik krijg alleen die richel net boven de deur te pakken, maar op geen enkele manier die paal erboven, leuk z'on bug. :(
mij lukte het alleen door op de hoek van die 'balkonrand' te staan en er dan naartoe te springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ike. schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:35:
[...]

mij lukte het alleen door op de hoek van die 'balkonrand' te staan en er dan naartoe te springen
Hehe het is gelukt, bedankt voor de gouden tip! *O*
Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:18

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je moet dan gewoon op de rand staan en dan simpel omhoog (ja niet opzij ) dan pakt hij vanzelf die staaf vast.

toren
-------------------------
| .......|||....... |
| .......|||....... |
|_____X_____|

Bij X dus gaan staan :)

Puntjes zijn om op te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ike. schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:03:
[...]

Deze guide is duidelijker. als je de scans download naar je pc kan je nog inzoomen.

ps3 trophies / xbox achievements zijn hetzelfde
Die plaatjes doen het niet..!!

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
el-jorge schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:43:
[...]

Die plaatjes doen het niet..!!
Gisteren nog wel. zal binnenkort wel gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, alle veertjes, nu alleen nog 10 vijanden verslaan zonder geraakt te worden. probleem is alleen om de vijanden bij me te houden. ik heb er 10, own ik er 3 lopen er 5 weg.....
iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:28

Player1S

Probably out in the dark

zojuist Altair's armor vrij gespeeld.

Wel frustrerend soms die tombs. Vooral als Ezio net niet doet wat jij wilt.
Gelijk Altair's zwaard erbij.
Ziet er wel erg strak uit dat Zwarte.

Codex ook bijna allemaal binnen en nog 3 filmpjes ofzo.

Verhaallijn is weer top!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer uitgespeeld jammer genoeg :'( Ik moet alleen nog wat veren verzamelen en dan heb ik ook alles. Behalve de trophy No-Hitter...

Kan al niet meer wachten op deeltje 3.
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:25:
woei, alle veertjes, nu alleen nog 10 vijanden verslaan zonder geraakt te worden. probleem is alleen om de vijanden bij me te houden. ik heb er 10, own ik er 3 lopen er 5 weg.....
iemand tips?
Ik denk dat ik gewoon een gevecht begin bij 4 man voor een deur waar je vaak treasures vind en dan beetje rondloop door de stad zodat meer guards op je af te komen. Zodra een deel wegloopt, niet die laatste doden, maar proberen om te zorgen dat die je volgt naar de volgende groep ofzo.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, daar was ik ook al achter, maar als je zo iets doet zie je nergens guards en als je ze ziet zijn et er gelijk 8, laten we het pech noemen :P

ook lullig als de laatste twee die je moet afmaken besluiten samen weg te rennen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/721836648_AeP4n-L.jpg

Hehehe :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:25:
iemand tips?
4 wachters achter je aan laten rennen, zorg dat je onderweg nog een aantal oppikt, dan een eenvoudig rookbommetje op ze gooien, veel zullen nu tijdelijk uitgeschakeld zijn, dood ze eenvoudig met je hidden blades.
Als ze bijkomen gewoon weer een rookbom gooien.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 1 vond ik al tof; maar deze nog beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te lezen dat meer mensen hier problemen mee hebben, ik heb er ook een half uur lopen kloten, 10x rond de toren schuifelen om te kijken of je niet anders omhoog moet , na een half uur tieren en vloeken springt ie ineens wel op de balk , WTF 8)7

lijkt mij toch een klein bugje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 06:58:
[...]

Grappig om te lezen dat meer mensen hier problemen mee hebben, ik heb er ook een half uur lopen kloten, 10x rond de toren schuifelen om te kijken of je niet anders omhoog moet , na een half uur tieren en vloeken springt ie ineens wel op de balk , WTF 8)7

Zelfde hier. Maar eigenlijk is het gewoon heel makkelijk, je moet een wallwalk doen, net als in sommige tombs. Dus links van de balk tegen de muur op springen, dan op je hoogste punt weer jumpen terwijl je je stick naar rechts doet, dan maak je een wallwalk naar rechts, zo die balk op. Eigenlijk best simpel :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
vraagje aan de mensen die hem uitgespeeld hebben: hoelang zijn jullie daar mee beziggeweest.

Ik ben nu zo'n uurtje of 8 bezig, en ik heb nog lang niet het gevoel dat ik op de helft van het verhaal ben. Terwijl ik niet heel veel sidemissions heb gedaan.

Niet dat ik het erg vind, maar ik ben gewoon benieuwd naar de speelduur van dit deel. :)

Wat ik ook erg gaaf vind, is het "nog even dit doen"-gehalte. Altijd als ik wil stoppen dan nog even de villa opknappen, nog even langs Leonardo om de nieuwe codexpagina's te ontcijferen, nog even die veer van dat dak halen, en nog even die code op de muur ontcijferen.

En dan ben je zo een uur verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Magic schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:49:
vraagje aan de mensen die hem uitgespeeld hebben: hoelang zijn jullie daar mee beziggeweest.

Ik ben nu zo'n uurtje of 8 bezig, en ik heb nog lang niet het gevoel dat ik op de helft van het verhaal ben. Terwijl ik niet heel veel sidemissions heb gedaan.

Niet dat ik het erg vind, maar ik ben gewoon benieuwd naar de speelduur van dit deel. :)

Wat ik ook erg gaaf vind, is het "nog even dit doen"-gehalte. Altijd als ik wil stoppen dan nog even de villa opknappen, nog even langs Leonardo om de nieuwe codexpagina's te ontcijferen, nog even die veer van dat dak halen, en nog even die code op de muur ontcijferen.

En dan ben je zo een uur verder :P
Ik heb er al 24 uur opzitten, en heb nog niet eens heel Venetië vrijgespeeld. Ook heb ik bij lange na niet alle sidemissions gedaan (wel alle tombs, codexen en truthfiles). Uurtje of dertig moet het spel je dus zeker wel zoet kunnen houden als je hier en daar wat sidemissions meepakt en wat dingen gaat zoeken zoals de truthfiles en codexen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
[...]

Je moet toch gewoon aan de voorkant op het balkon gaan zitten, R1 induwen en dan op X om te springen? Met de voorkant bedoel ik de brede kant aan de verre kant van de toren op het balkon.
Bij mij ging het in een keer, toen ging die aan de lamp hangen en klom die de balk op. Ik denk niet dat dit in 'n spoiler tag hoeft :-P.

Wat een magnifiek spel, ik ben hooked. Ik wil 'm graag uitspelen, maar heb geen tijd :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik had ook eigenlijk geen problemen met die herinnering, het ging eigenlijk vanzelf goed :).

Wel grappig. Heb nu 5 van de 6 tombs, mijn hele dorp geupgrade behalve de schilderijen en moet verder alleen nog wat wapens, blijkt dat ik pas net sequence 7 heb uitgespeeld, terwijl er in totaal 14 zijn. Dacht dat ik al wel bijna bij het einde was, maar ben pas halverwege :D. Ik merk dat ik ook rustig een uurtje door een stad rondhobbel om wat schatten te verzamelen, ondertussen wat moordopdrachten meepik of een overspelige vent afros voordat ik naar het volgende verhaalpunt ga.

Alleen de veren vinden schiet niet echt op, heb er pas 20 ofzo. Ook de truthfiles heb ik er pas 5, maar als ik die aan het eind van het spel nog niet allemaal heb ga ik er wel met een guide even voor zitten.

Voorlopig niets dan lof voor het spel. Het is weer mooi, loopt soepel en de nieuwe moves en opties zijn erg leuk. Vooral de rookbommen + dubbel verborgen mes kan in een paar tellen een complete groep wachters afslachten.

Vaak blijf ik na een moord even op de plek hangen om wat ventjes af te maken en als het er veel zijn is een rookbommetje vaak een mooie manier om te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Jezus wat zijn jullie allemaal al ver......Ik heb helaas niet zoveel tijd.
Ben nu net bij de missie dat de oom van Eizio mij wat over de villa gaat vertellen. Dan zal denk ik ook dat mannetje bij de plattegrond van de villa komen te staan zodat ik geld uit mijn kistje zal kunnen gaan halen en zal kunnen gaan investeren in de stad. Erg vette game tot nu toe en erg jammer dat ik zo weinig tijd heb.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
[...]

Mja ik las hier allemaal idd dat mensen er problemen mee hadden, maar bij mij lukte het wel gewoon in 1 keer :) Vond het wel mooi gedaan dat stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EcoR schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:11:
Ik had ook eigenlijk geen problemen met die herinnering, het ging eigenlijk vanzelf goed :).

Wel grappig. Heb nu 5 van de 6 tombs, mijn hele dorp geupgrade behalve de schilderijen en moet verder alleen nog wat wapens, blijkt dat ik pas net sequence 7 heb uitgespeeld, terwijl er in totaal 14 zijn.
Je speelt 12 sequences. zal verder niks verklappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je kunt ook zien op hoeveel % van het verhaal je zit bij Options > Stats. ;)

Ik heb er zo'n 15 uur opzitten en ben op 34% ofzo. Heb wel al 4 Assassin's Tombs en 25 Codex pages en 13 Truth Files gehaald. Alleen de vlaggetjes schieten niet echt op, 20 van de 100 ofzo. Het 'eerst nog even dit doen' gehalte is inderdaad erg groot. :)

Kijken of ik vanavond weer wat tijd vind om verder te gaan met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 16:18
Het is een super spel :P vooral de diversiteit en alle nieuwe dingen zoals shops zijn echt goed gedaan.
ben hooked :P ben nog niet zo ver maar hoeft allemaal niet snel wil er juist lang van genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Damn dit deel is idd beter als deel 1 al heb ik die ook met veel plezier uitgespeeld. Helaas ging dat idd wel vervelen.Dat heb ik in dit deel nog niet gehad. Het voelt allemaal erg goed aan ook weer! Besturing is ook weer heerlijk.

Net als iedereen hier moest ik ook erg lachen om de zin van die oom" Its me, Mario" hahaha. Helaas speel ik op de televisie in de huiskamer en wil er iemand anders nog wel eens televisie kijken ;) anders had ik nu ook veel verder geweest... hoop dit weekend verder te kunnen spelen.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet verder. help!

Op een gegeven moment, als je naar Venetië met de boot gaat, dan kom je in de schuilplaats terecht.
vervolgens moet ik voor die meid een paar alarmknopjes aanzetten in de schuilplaats.

Hierna zeg dat wijf dat ik moet gaan rusten en ze loopt weg. als ik der volg kom ik opeens in een stad(Akko). Zonder dat ik in de Animus zit.
Ik loop door en zie een mannetje wegrennen, dan zegt desmond "that must be his target'' en ik ren achter hem aan.
op een gegeven moment gaat hij een toren in, die ik moet beklimmen.

Maar het lukt me niet om op de toren te komen. als ik op het balkonnetje van de toren ben dan kom ik niet verder. Ik kom tot het 'balkon' en verder niet.

er hangt een balk oven het balkon die makkelijk te bereiken moet zijn. maar dit lukt niet..

kunnen jullie me helpen?? doe ik iets fout of moet ik het anders aanpakken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:06:
Ik kom niet verder. help!

Op een gegeven moment, als je naar Venetië met de boot gaat, dan kom je in de schuilplaats terecht.
vervolgens moet ik voor die meid een paar alarmknopjes aanzetten in de schuilplaats.

Hierna zeg dat wijf dat ik moet gaan rusten en ze loopt weg. als ik der volg kom ik opeens in een stad(Akko). Zonder dat ik in de Animus zit.
Ik loop door en zie een mannetje wegrennen, dan zegt desmond "that must be his target'' en ik ren achter hem aan.
op een gegeven moment gaat hij een toren in, die ik moet beklimmen.

Maar het lukt me niet om op de toren te komen. als ik op het balkonnetje van de toren ben dan kom ik niet verder. Ik kom tot het 'balkon' en verder niet.

er hangt een balk oven het balkon die makkelijk te bereiken moet zijn. maar dit lukt niet..

kunnen jullie me helpen?? doe ik iets fout of moet ik het anders aanpakken??
Lees een paar berichten terug van mij, dan kan je de oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al gelukt

thnx Hari-bo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:28

Player1S

Probably out in the dark

Zo uitgespeeld!

Einde is strak. Wel een stille hint naar deel 3.
spoiler:
wedden dat we op zoek gaan naar die tempels?

zal wel 2012 worden dat ie uit komt. Past gelijk in het verhaal. 2012 zou volgens de Maya kalender de wereld vergaan
Hoewel uit recent onderzoek blijkt dat de kalender verkeerd berekend is)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:39:
Zo uitgespeeld!

Einde is strak. Wel een stille hint naar deel 3.
spoiler:
wedden dat we op zoek gaan naar die tempels?

zal wel 2012 worden dat ie uit komt. Past gelijk in het verhaal. 2012 zou volgens de Maya kalender de wereld vergaan
Hoewel uit recent onderzoek blijkt dat de kalender verkeerd berekend is)
Offtopic:
Dat hele 2012 is door de film industrie gekoppeld aan het einde van de wereld. Terwijl het gewoon het einde van de cyclus van de Maya kalender is. Die kalender loopt iets van 5000 jaar, dus hij is al vaker afgelopen. In Hollywood is dat weer lekker om een rampenfilm te maken, maar zoals de Maya's het bedoelde (volgens mij dan hoor, tijd terug gelezen) ging het er om dat het een einde van een tijdperk is, en niet het einde van alles of zo. Hierna begint gewoon weer een nieuwe cyclus. Hoe je dat precies moet interpreteren is dus nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk is het iets spiritueels (nu is men bijvoorbeeld geobsedeerd door geld, de cyclus hierna zal dat dus anders zijn).
Misschien dat iemand met meer kennis over dit onderwerp er wat meer over kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik uit de Auditore tombe? (geunlockt met Uplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:39:
Gewoon helemaal tot het eind uitspelen .. ;-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peto84 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 00:32:
[...]

4 wachters achter je aan laten rennen, zorg dat je onderweg nog een aantal oppikt, dan een eenvoudig rookbommetje op ze gooien, veel zullen nu tijdelijk uitgeschakeld zijn, dood ze eenvoudig met je hidden blades.
Als ze bijkomen gewoon weer een rookbom gooien.
2 keer achter elkaar dit geprobeerd en beide keren liep de ps3 vast ....

En de 3de keer ook. Misschien in een andere stad proberen maar eens.

Nou 4de keer nog maar geprobeerd met de medici cape aan, want freeze was steeds gelijk met notorious helemaal vol. Maar het mocht niet baten. Loopt gewoon weer vast.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:47:
[...]

Je speelt 12 sequences. zal verder niks verklappen :)
ik vraag me eigenlijk af waar die laatste twee gebleven zijn, ik had het gevoel dat ik iets had overgeslagen door gelijk aan de einmissie te beginnen ipv eerst alle steden langs ofzo?

denk dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:09:
[...]

ik vraag me eigenlijk af waar die laatste twee gebleven zijn, ik had het gevoel dat ik iets had overgeslagen door gelijk aan de einmissie te beginnen ipv eerst alle steden langs ofzo?

denk dlc
Nope.

spoiler:
De datadisc die uit het lab was meegenomen was beschadigd geloof ik waardoor ze niet naar die tijdsperiode konden gaan. word verteld wanneer je daar bent in het verhaal. Dus kan haast niet een DLC worden omdat je dan de originele 'story' moet veranderen.Misschien in deel 3 dat ze de disc later fixen en er even op terug komen al lijkt me dat niet nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 24-11-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahja, je hebt gelijk, had ff niet door dat het daar was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:22:
[...]

Nope.

spoiler:
De datadisc die uit het lab was meegenomen was beschadigd geloof ik waardoor ze niet naar die tijdsperiode konden gaan. word verteld wanneer je daar bent in het verhaal. Dus kan haast niet een DLC worden omdat je dan de originele 'story' moet veranderen.Misschien in deel 3 dat ze de disc later fixen en er even op terug komen al lijkt me dat niet nodig.
spoiler:
Kan nog wel aangezien je nu in de escape car ligt, misschien fixed die gozer het daar en kan je het spelen. Dus zouden ze dan als DLC kunnen uitbrengen.

Alleen aangezien ze hebben wat ze nodig hadden weet ik niet of het een nuttige flashback is inderdaad. Dus ik denk niet dat ze het zullen doen. Als er DLC komt zijn het waarschijnlijk meer crypts, meer het platform / prince of persia gevoel in plaats van voortborduren op verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm.
So apparently there is an easter egg cutscene in SANTA MARIA DELLE VISITAZIONE. A it is kinda out there/not related to the story.

spoiler:
Giant squid that appears after 2-3 minutes of chilling in the watery tomb area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:39:
Ik vroeg het al eerder. Wat heb je aan Uplay, krijgt iedereen die auditore tombe??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, kun je met Uplay-punten (40) kopen. En die verdien je door AC2 te spelen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Willybubba op 25-11-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

el-jorge schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:10:
[...]

Ik vroeg het al eerder. Wat heb je aan Uplay, krijgt iedereen die auditore tombe??
www.uplay.com zoals ik ook al eerder aangaf.
je krijgt punten als je speelt waarmee je dingen kan unlocken

[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 25-11-2009 09:29 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb mijn account nog niet gekoppeld, maar ik heb wel uplay "achievements" geunlocked, krijg ik die alsnog als ik mijn account koppel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Magic schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:24:
Ik heb mijn account nog niet gekoppeld, maar ik heb wel uplay "achievements" geunlocked, krijg ik die alsnog als ik mijn account koppel?
Ja, ik had hetzelfde. Die worden naderhand toch toegevoegd aan je account als je inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Woej nu eindelijk ook alle races in Florence gehaald. Die laatste, waar je door 32 lichtzuilen heen moest lopen, was toch wel lastig :) Althans na vaak opnieuw doen had ik toch wel +15 sec over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik heb tot nu toe nog maar 1 race gedaan, en nadat ik de eerste keer mezelf de dood in sprong door niet goed te mikken had ik de 2e keer ook ruim de tijd. Ben benieuwd naar de moeilijkere races.

Ik heb nu al wel een tijdje dat mijn mansion niet verder komt dan 78%. Alle gebouwen zijn max, ik heb heel veel wapens en schilderijen en moet nog 1 zegel en 5 codex-pagina's. Lijkt me een beetje raar dat het dan op 78% blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
EcoR schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:59:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 race gedaan, en nadat ik de eerste keer mezelf de dood in sprong door niet goed te mikken had ik de 2e keer ook ruim de tijd. Ben benieuwd naar de moeilijkere races.

Ik heb nu al wel een tijdje dat mijn mansion niet verder komt dan 78%. Alle gebouwen zijn max, ik heb heel veel wapens en schilderijen en moet nog 1 zegel en 5 codex-pagina's. Lijkt me een beetje raar dat het dan op 78% blijft hangen.
Volgens mij moet je wel hoger komen met % van je mansion, aangezien 1 Achievement voor de Xbox is dat je je mansion op 80% krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Timocos schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:02:
[...]

Volgens mij moet je wel hoger komen met % van je mansion, aangezien 1 Achievement voor de Xbox is dat je je mansion op 80% krijgt :P
Ik ga er ook wel van uit dat je uiteindelijk 100% op je mansion moet kunnen halen, waar zou anders zo'n percentage goed voor zijn ;)

Maar er staat toch echt al een paar dagen 78%, terwijl ik in die tijd 1 zegel, 3 codexpagina's en een stuk of 8 wapens erbij heb gekocht, en dat vind ik zo vreemd. Nou ja, we gaan vanavond wel weer even verder en dan zie ik wel wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Misschien mis je nog veren/de beeldjes in de tuin?

Je kunt ook in het boek kijken, daar kun je dan als het goed is zien wat je nog mist.

[ Voor 50% gewijzigd door Magic op 25-11-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:13:
Misschien mis je nog veren/de beelden in de tuin?
Beelden heb ik compleet, veren nog (lang) niet. Misschien dat het daar aan ligt, maar tot nu toe liep het percentage steeds op, ook als ik andere dingen vond/kocht. Misschien dat het nu alleen nog om de veren gaat, ik zal vanavond eens een run op veren gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EcoR schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:15:
[...]

Beelden heb ik compleet, veren nog (lang) niet. Misschien dat het daar aan ligt, maar tot nu toe liep het percentage steeds op, ook als ik andere dingen vond/kocht. Misschien dat het nu alleen nog om de veren gaat, ik zal vanavond eens een run op veren gaan doen.
80% haal je makkelijk zonder alle veren te hebben gevonden.
Ik had die trophy met 30 veren.
Zorg dat je zoveel mogelijk wapen, armor en schilderijen koopt.
Breng de codex pages nadat da vinci ze heeft gezien naar de muur en breng de zegels naar de beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Liggen die beeldjes trouwens alleen maar in het centrum van die stad, of ook daarbuiten? Moet er nu namelijk nog 4 vinden, en volgens mij heb ik al heel de stad doorlopen. Veren vinden gaat denk ik wel iets langer duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timocos schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:22:
Liggen die beeldjes trouwens alleen maar in het centrum van die stad, of ook daarbuiten? Moet er nu namelijk nog 4 vinden, en volgens mij heb ik al heel de stad doorlopen. Veren vinden gaat denk ik wel iets langer duren :P
Beelden zijn alleen in de stad te vinden niet daarbuiten.

http://i855.photobucket.c...f/scan-1.jpg?t=1258690658

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 25-11-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Kijk, dat is nu nog eens handig :).

Nog 1 vraagje :P Ik heb alle treasures al wel gevonden daar behalve 1 en die zit bij de ingang van je mansion (althans dat geeft ie aan op de map), maar ik kan die dus echt totaal niet vinden. Boven op dak geweest, in die studeerkamer boven ook geweest, beneden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timocos schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:27:
[...]

Kijk, dat is nu nog eens handig :).

Nog 1 vraagje :P Ik heb alle treasures al wel gevonden daar behalve 1 en die zit bij de ingang van je mansion (althans dat geeft ie aan op de map), maar ik kan die dus echt totaal niet vinden. Boven op dak geweest, in die studeerkamer boven ook geweest, beneden enz.
ik kan die ook niet vinden 8)7

Je hoeft de treasures niet allemaal te vinden (je krijgt geen trophy ofzo, ook je boek geeft deze niet aan hoeveel je er nog niet hebt gevonden)

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 25-11-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Al in de mijn en in de put geweest?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ike. schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:31:
[...]

ik kan die ook niet vinden 8)7

Je hoeft de treasures niet allemaal te vinden (je krijgt geen trophy ofzo, ook je boek geeft deze niet aan hoeveel je er nog niet hebt gevonden)
Eerst de put fixen en dan kun je er daarna in.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Aaaaaargh, ik wil dit spel ook spelen maar ik heb geen xbox360 of PS3. :(
Waarom kunnen die eikels bij Ubisoft dat spel niet gewoon ook releasen voor de PC. (meer bepaald MIJN pc) :(
Die bullshit dat het nog niet optimaal klaar is geloof ik niet. Ze releasen het gewoon niet op hetzelfde moment omdat ze hopen dat er zo meer mensen zijn die het op console spelen en ze minder last hebben van piraterij en zo meer geld verdienen. :/

Ohhhh, the waiting ... the waiting. |:(

* Kain_niaK zwengelt Assasin's Creed 1 nog eens aan en gaat op zoek naar vlag 89

Ik heb het eerste spel eerlijk gekocht maar door dit grapje ga ik het gewoon lekker downloaden als het volgend jaar uit is . Dat zal ze leren die Ubischofts :+

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Timocos schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:27:
Ben je ook al op de zolderkamer met de schilderijen geweest?
Als je voor de veren kist staat (1e verdieping) is links een doorgang (zegmaar naast je moeder) daar doorheen, dan links de trap op. Door de gangen en dan het laddertje op.
Op die zolder kamer staan 2 kistjes en hangen de schilderijen van je slachtoffers.
Misschien dat dat de schat is die je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
fsve schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:08:
[...]

Ben je ook al op de zolderkamer met de schilderijen geweest?
Als je voor de veren kist staat (1e verdieping) is links een doorgang (zegmaar naast je moeder) daar doorheen, dan links de trap op. Door de gangen en dan het laddertje op.
Op die zolder kamer staan 2 kistjes en hangen de schilderijen van je slachtoffers.
Misschien dat dat de schat is die je mist.
Nee, die bij de ingang van je huis (op de kaart), is de schat in de put.
Die moet je laten restaureren bij de architect, en dan kun je erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zamorano schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:32:
[...]

Nee, die bij de ingang van je huis (op de kaart), is de schat in de put.
Die moet je laten restaureren bij de architect, en dan kun je erin.
Kun je in die put? :o
Wist ik geeneens :+

Ander vraagje:
Kun je nog naar binnen bij de graftombes die je al gehaald hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 25-11-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
ijskonijn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:38:
[...]

Ander vraagje:
Kun je nog naar binnen bij de graftombes die je al gehaald hebt?
Nee, ingang gaat niet meer open nadat je hem gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Nog een vraagje die me te binnen schiet ineens:

Als ik mijn eigen zwaard heb, dan kan ik counter-aanvallen doen, dit lukt me in zo'n 90% van de gevallen. Pak ik echter een hamer/zwaard/watdanook van de tegenstander af, dan wordt ik elke keer geraakt en lukt het me gewoon niet om een counter te doen. Werkt dit gewoon niet, of is de timing anders, of doe ik iets fout?

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste