volgens mij is het nog niet gevraagd, maar ....
kun je de cutscenes ook skippen?
niet mogelijkVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:11:
Nee helaas niet.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:11:
[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 25-11-2009 15:42 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat heeft volgens mij met die 3 statistieken op je wapens te maken. Deflect, speed en damage. Die niet-eigen wapens hebben waarschijnlijk lage of misschien zelfs helemaal geen deflect of speed. Verder heeft het ook te maken met wat voor wapen de vrijand slaat. Die grote hamers en bijlen van brutes komen met die zware aanvallen er vaker doorheen dan niet. Die kun je ook beter dodgen in plaats van counteren. Er wordt ook wel gezegd dat je met "betere" wapens langer de tijd hebt voor een counter. Dus misschien inderdaad toch iets van timing.Magic schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:03:
Nog een vraagje die me te binnen schiet ineens:
Als ik mijn eigen zwaard heb, dan kan ik counter-aanvallen doen, dit lukt me in zo'n 90% van de gevallen. Pak ik echter een hamer/zwaard/watdanook van de tegenstander af, dan wordt ik elke keer geraakt en lukt het me gewoon niet om een counter te doen. Werkt dit gewoon niet, of is de timing anders, of doe ik iets fout?
omnia mutantur, nihil interit
Haha! Inderdaad. Die heb ik ook al 5 keer voorbij zien komen.ijskonijn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:42:
Erg irritant als je 10 keer achter elkaar hetzelfde moet aanhoren, vooral bij dat vliegding van leonardo:spoiler:"Shoot! Shoot the flying demon!!"
Het relatieve succes van deel 1 speelt hier ook erg in mee.harlekein schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:46:
Het verhaal vond ik best sterk. Vol geleende elementen, maar toch vrij gedurfd om duidelijk het monotheisme af te wijzen. Ik ben blij dat Ubisoft de juiste creative keuze heeft durven maken, want ze gaan ongetwijfeld gelovigen tegen het hoofd stoten. Iets waar bedrijven nogal gevoelig voor zijn vandaag de dag.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat zou wel het een en ander kunnen verklaren, thanksOzzy schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:10:
[...]
Dat heeft volgens mij met die 3 statistieken op je wapens te maken. Deflect, speed en damage. Die niet-eigen wapens hebben waarschijnlijk lage of misschien zelfs helemaal geen deflect of speed. Verder heeft het ook te maken met wat voor wapen de vrijand slaat. Die grote hamers en bijlen van brutes komen met die zware aanvallen er vaker doorheen dan niet. Die kun je ook beter dodgen in plaats van counteren. Er wordt ook wel gezegd dat je met "betere" wapens langer de tijd hebt voor een counter. Dus misschien inderdaad toch iets van timing.
Echt duidelijk is het in ieder geval niet.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je krijgt later in het verhaal een nieuwe skill waardoor je hoger kan springen tijdens het klimmen. je hebt dit nodig om die toren te beklimmen.Robbert1 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:33:
Ik ben nu net in Venetie aangekomen. Maar ik ben nu bezig met alle torens te beklimmen. Eentje wil echter niet lukken. Er is gewoon niks om vast te pakken om hoger te klimmen. Het is de toren ten zuidwesten van de werkplaats van Leonardo, die van de kerk. Weet iemand hoe je erop kan komen?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Hij heeft alleen de ontcijferde geplaatst op de wand. Leo staat verder altijd op de map, tenzij je volgende missie is dat je Leo moet bezoeken.MeagaShira schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:21:
Vraagje over de codex pages......
Gister had ik meerdere codex pages gehaald maar ik kon Leo nergens op de kaart vinden. Ik ben naar mijn villa gegaan en daar voor die puzzel met codex pages gestaan, hier drukte ik rondje dacht ik in en mijn codex pages werden erbij geplaatst. Deze codex pages zijn dus niet bij Leo ontcijferd toch.....? Of heeft hij nu alleen de ontcijferde codex pages geplaatst. Leo zie ik trouwens ook niet vaak op de map staan. Hebben meerdere mensen dit?
Welke skills doel je op? In principe heb je maar een paar skills die je kan leren (die waar je voor moet betalen) maar die zijn alleen voor knives en voor wapens die je van je vijanden afpakt.Is het ook zo dat je de weapon skills bij nieuwe wapens pas kan gebruiken als je die hebt geoefend?
Deze wapens heb ik gekocht bij de Black Smith.
[ Voor 72% gewijzigd door Bart ® op 26-11-2009 11:00 ]
Cunning linguist.
Je kunt alleen ontcijferde codexpagina's op de muur plaatsen. Vanaf een bepaald moment in het spel verschijnt er een "L"-icoon in Venetië als je een codexpagina hebt, hier kun je deze laten ontcijferen.MeagaShira schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:21:
Vraagje over de codex pages......
Gister had ik meerdere codex pages gehaald maar ik kon Leo nergens op de kaart vinden. Ik ben naar mijn villa gegaan en daar voor die puzzel met codex pages gestaan, hier drukte ik rondje dacht ik in en mijn codex pages werden erbij geplaatst. Deze codex pages zijn dus niet bij Leo ontcijferd toch.....? Of heeft hij nu alleen de ontcijferde codex pages geplaatst. Leo zie ik trouwens ook niet vaak op de map staan. Hebben meerdere mensen dit?
Je hoeft niet ALLE skills te unlocken. Het zijn er maar een paar die je moet unlocken en dat zijn die waar je voor moet betalen bij die leraar. Alle andere skills zijn standaard al geunlockt, je moet alleen weten hoe je ze uitvoertIs het ook zo dat je de weapon skills bij nieuwe wapens pas kan gebruiken als je die hebt geoefend?
Deze wapens heb ik gekocht bij de Black Smith.
'Robbert1 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:33:
Ik ben nu net in Venetie aangekomen. Maar ik ben nu bezig met alle torens te beklimmen. Eentje wil echter niet lukken. Er is gewoon niks om vast te pakken om hoger te klimmen. Het is de toren ten zuidwesten van de werkplaats van Leonardo, die van de kerk. Weet iemand hoe je erop kan komen?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Be reasonable.... do it my way
vond ik ook grootste gemis van het eerste deel. ik speel alle games op hard, om dat normal meestal gewoon voor kleuters isfsve schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:03:
Gister avond ook uitgespeeld na 22 uur spelen. Heb alles vrij behalve nog 3 truth files en nog een zooi veren.
Wat een fantastisch spel zeg, het enige puntje van commentaar is eigenlijk de moeilijkheidsgraad.
Met het armor van Altair, en een grote medicijn buidel ben je onverwinnelijk. Ze hadden misschien een keuze toe moeten voegen zodat je op hard maar de helft van je levens blokjes hebt, of dat de vijanden dan wat sterker zijn.
Voor de rest niets dan lof, echt een super spel. Kan niet wachten op deel 3!
Yup, leap of faith aan de verkeerde kant van een kerktoren (ééntje zonder die houten horizontale balk zeg maar) doen, omdat je denkt daar beneden een hooibaal te zien, doet het bij mij goed.EcoR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:29:
Ik moet ook zeggen dat ik (zelfs zonder de beste wapens/armour) nog geen enkele keer dood ben gegaan tijdens gevechten. Af en toe een medicijn ertegenaan midden in een gevecht en je kan er weer tegen. Mijn sterfgevallen bestaan alleen uit foute sprongen van een dak af, en zonder Leonardo's vleugels daal je toch een stukje sneller
Heel herkenbaar ja. Wat ik trouwens wel leuk vind is dat als je aan een rand boven een hooiberg hangt (ongeacht hoe hoog) en je loslaat Ezio op een vrij grappige manier met z'n rug naar de grond in de hooibaal stort. Deed het per ongeluk vanaf een kerk en de eerste keer had ik echt een WTF momentje, het ziet er heel dom uitZamorano schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:05:
[...]
Yup, leap of faith aan de verkeerde kant van een kerktoren (ééntje zonder die houten horizontale balk zeg maar) doen, omdat je denkt daar beneden een hooibaal te zien, doet het bij mij goed.
EXACT hetzelfde gehad hierTimocos schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:52:
[...]
'
Whehehe ik ging ook meteen die toren beklimmen, althans wilde ikLukte voor geen meter maarja toch echt iets van 20 x geprobeerd
Blijkt dat je later skill krijgt dat je hoger kan vastpakken. Dus ik die skill ren meteen naar die toren toe en klim omhoog. Eindelijk syncen daar boven. Kom ik beneden is volgende missie die toren beklimmen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dan doe je iets niet goed. ze zijn allemaal niet moeilijk. goed kijken via welke kant je wel omhoog kan.Willybubba schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:39:
Ik kom AL die torens niet op in Venice? En ja, ik heb die skill al?
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 26-11-2009 19:42 ]
Als je in de opening boven staat, dan kun je de linker of rechter "kozijn" vastpakken, en dan weer naar buiten draaien.Willybubba schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:39:
Ik kom AL die torens niet op in Venice? En ja, ik heb die skill al?
Ehm. Oja... dankMagic schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:51:
[...]
Als je in de opening boven staat, dan kun je de linker of rechter "kozijn" vastpakken, en dan weer naar buiten draaien.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Terwijl je bij ZH gaming het spel voor €48,95 besteld en het morgen in huis hebt. Mits voor 4 uur besteld. Heb er nu al meerdere malen besteld en het bevalt mij uitstekend.Tom schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:35:
Kleine tip: bij de ING kun je voor rentepunten de game bestellen voor 40 euro (incl. de vrij hoge 5 euro verzendkosten). Is geloof ik gelijk met de goedkopere buitenlandse webshops, maar het gaat bij de ING (in mijn geval; PS3 uitvoering) erg vlug; dinsdag besteld en donderdag binnen. Ik ging uit van de 5 tot 10 werkdagen zoals op de site vermeld staan, leek mij ook wel realistisch omdat het een vrij grote organisatie is, had em dus ook nog niet verwacht vandaag
Thnx.......Ik zat elke keer al te zoeken naar Leo op de map maar hij is in Venetie dus pas elke keer op de map te zien als je een codex hebt gevonden.ijskonijn schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:02:
[...]
Je kunt alleen ontcijferde codexpagina's op de muur plaatsen. Vanaf een bepaald moment in het spel verschijnt er een "L"-icoon in Venetië als je een codexpagina hebt, hier kun je deze laten ontcijferen.
[...]
Je hoeft niet ALLE skills te unlocken. Het zijn er maar een paar die je moet unlocken en dat zijn die waar je voor moet betalen bij die leraar. Alle andere skills zijn standaard al geunlockt, je moet alleen weten hoe je ze uitvoert
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Misschien controleer je of de slachtoffer wel echt dood is en loop je daarna weer terug naar de plek waar je eerst stondEcoR schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:16:
Gisteravond Altaïr's armour gekregen en meteen zijn zwaard erbij gekocht. Nu kan je zelfs vrij simpel die zwaar gepantserde soldaten met grote bijlen omleggen. Beetje overpowered ben je nu wel. Pistool is trouwens ook wel grappig. Heb een moord op die manier gedaan, gewoon op een flinke afstand gaan staan, richten en schieten. Instant-kill. Wel flauw dat het tussenfilmpje dan laat zien dat Ezio bij het slachtoffer zit, terwijl je eigenlijk 2 huizen verderop op een dak staat.
PSN-ID : Cenzer
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 27-11-2009 11:31 ]
Die trophy met het zand heb ik ook nog niet. Moet je die skill ook eerst aanleren? Ik zie deze namelijk niet staan bij training-tutorials.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:59:
Heb de game nu ook eindelijk uitgespeeldVaak als ik een game heb uitgespeeld zakt bij mij het gevoel weg dat ik verder wil spelen, maar dat heb ik nu dus totaal niet. Ik wil nog in alle steden rondlopen en dingetjes doen, al is het maar om een gevecht te starten
Nog maar 8 achievements te gaanDie met het zand in de ogen gooien van 4 guards lukt maar niet
Verwijderd
Die kun je alleen op dat moment halen, je zult dus overnieuw moeten beginnen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:41:
mensen ik zit in een kutsituatie ik ben bezig met mijn trophies ben al op 88 procent. Maar ik 1 trophie (Gliden met leo zijn vliegmachine en iemand van de dak afkicken) niet gedaan. En ik heb het spel al uitgespeeld. Kan ik nog naar de herrinering terug?
Verwijderd
heb ik ook (met achievements dan) en dat is echt de enige die ik nog niet hebVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:41:
mensen ik zit in een kutsituatie ik ben bezig met mijn trophies ben al op 88 procent. Maar ik 1 trophie (Gliden met leo zijn vliegmachine en iemand van de dak afkicken) niet gedaan. En ik heb het spel al uitgespeeld. Kan ik nog naar de herrinering terug?
Kan niet.Robbert1 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:08:
Je kunt toch herinneringen opnieuw spelen? dan hoe je alleen maar naar die herinneren te gaan ...
Verwijderd
Over die vliegtrophy gesproken, ik ben daar nu bij, maar op de helft, heb ik de herinnering maar afgebroken...Ike. schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:37:
[...]
Kan niet.
Je moet opnieuw spelen om die 'vliegtrophy' te halen.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:52:
[...]
Over die vliegtrophy gesproken, ik ben daar nu bij, maar op de helft, heb ik de herinnering maar afgebroken...
Ik kreeg namelijk geen mannetje omgeschopt. Ik kon ze wel om ver ' vliegen' , maar Ezio maakt geen schop beweging ofzo! Doe ik het fout, of is dit juist hetgene wat je moet doen om de trophie te halen?
In DNA sequence 8 the last mission is the Infrequent Flyer mission. This is the only place you can get this trophy! You cannot replay this level later if you continue on in the game! You will be flying Leonardo's flying machine using the left stick up and down for lift. While you are flying there will be archers on the rooftops shooting at you.Simply press thebutton to lock onto one of them and fly low and Ezio will kick him on his own and the trophy is yours. If for some reason you are getting close to the end and haven't kicked anyone to receive this trophy make sure you dont land on the roof of the Palazzo! Veer away and crash intentionally to restart the flying. If you land on the roof, the game will autosave and you will not be able to go back.
Verwijderd
Ja deze moet je volgens mij wel eerst aanleren. Je kan het in ieder geval wel trainen bij je huis. Bij vechten zonder wapens dacht ikMr.Myst schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:36:
[...]
Die trophy met het zand heb ik ook nog niet. Moet je die skill ook eerst aanleren? Ik zie deze namelijk niet staan bij training-tutorials.
Zit nu op 87/88% met m'n trophies, ben nu vooral eerst veertjes aan het verzamelen. Pokkewerk...
Heel irritant ja soms. Ik ging elke keer via het dak en sprong dan direct op de flag (wel ff medicijn gebruiken dan) en dan kan je hem wel pakken. Ik heb m'n tegenstander ook vaak vastgepakt, ergens tegenaan gegooid en toen snel weggerendWillybubba schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:22:
Dat Capture the Flag-level in Venetie is behoorlijk irritant zeg...
Nee, treasures hoef je niet allemaal te vinden.Taenadar schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:04:
Heeft het trouwens nog nut of al die kistjes met geld op te zoeken? Behalve dat het geld oplevert natuurlijk. Of heb je die niet nodig voor een trophie?
Kan dat laatste standbeeldje ook al niet vinden in mn vila...Zeer frustrerend
Thanks! die miste ik inderdaad nog! Daar had ik inderdaad niet gekeken.Joosie200 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:14:
Met zand smijten doe je wanneer je met je handen een bewaker te lijf gaat. Als je dan dat niet doet op een dak, maar op de grond in de buurt van zand dan gebruikt Ezio dat om in de ogen van de bewaker te gooien. Hoef je niet een training voor te leren, want ik heb het onbedoeld al een paar keer meegemaakt. En @Taenadar: dat laatste beeldje, bedoel je pluto? Zo ja, ga met de rug naar je villa staan bij de hoofdingang. Loop richting de trap en stop daar. Kijk naar links en als het goed is zie je daar een beeldje staan. Hij viel mij eerst ook niet op, maar daar ligt iig het beeldje van Pluto. Dat was voor mij het enige beeldje waar ik moeite mee had. Had al het hele dorp doorgelopen, maar niks gevonden. Alle torens bij langs gegaan, ook niks. Uitgerekend de enige plek die ik niet bij langs gegaan was daar lag ie. Maar ik wist ook helemaal niet dat je daar ook helemaal naar links kon.
En al die treasures. Ik pak ze allemaal, koop er schilderijen voor. Al het geld dat mijn villa genereert investeer ik weer terug het dorp in. Win-win situatie, want hoe meer je investeert, hoe meer florijnen dat kistje ophoest. Heb nu eindelijk double hidden blade. Ja, ik doe langzaam aan. Ga eerst alle viewpoints bij langs, dan alle treasures bij langs, dan af en toe een stukje van het plot en natuurlijk glyphs oplossen. En ondertussen schilderijen kopen, het dorp van de villa opknappen etc. Ben nu gemakkelijk 20 uur verder en nog heb ik de game niet uitgespeeld.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:00:
ik heb eindelijke de additore cape mar ik ben net in alle steden geweest en nog steeds heb ik die tophie niet wtf doe ik verkeerd?
You must wear this cape in these locations for the trophy to unlock:
1.Florence
2.Tuscany
3.Flori in Romagna
4.Venice
5.The Mountains (you can get to the mountains outside the Florence exit)
Ja, die was best rukWillybubba schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:22:
Dat Capture the Flag-level in Venetie is behoorlijk irritant zeg...
Verwijderd
Non-Playable Character. kan dus elk personage zijn in het spel, welke trophy bedoel je?Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:27:
De mountains! hahah wist ik veel dat het een stad was! TNX ike! ik moet ook nog weten hoe ik een NPC moet doden? want wat is NPC? nog maar 5 trophies en ik heb me eerste platina trophie
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 28-11-2009 23:36 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Armada. op 29-11-2009 01:26 ]
Volgens mij moet je dan gewoon een guard vergiftigen en vervoglens ergens op klimmen en dan uit de de lucht hem vermoorden. Tenminste...Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:38:
huh das vreemd ik bedoel deze trophie : Doctor Bronze Trophy
Perform an Air Assassination on a Poisoned NPC
klopt.Bolletje92 schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:21:
[...]
Volgens mij moet je dan gewoon een guard vergiftigen en vervoglens ergens op klimmen en dan uit de de lucht hem vermoorden. Tenminste...
You will receive the Poison Blade from Leonardo Da Vinci after he translates some of your scrolls in the A blade with bite memory in sequence 5. Once you have it press theand select it in your menu. Walk up behind an unsuspecting guard and press the
to poison him and he will begin to stumble about. Press up on the D-pad to reselect your wrist blades and climb the nearest building next to the guard you poisoned. When you are up there lock onto the guard with the
and press
to perform an Air Assassination for the trophy.
na sequence 6.Joosie200 schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:54:
Ben nu aangekomen in sequence 5. Wanneer gaat Desmond weer eens uit de Animus 2.0? Want je blijft nu veel langer aan als assassin dan bij deel 1. Daar was de wisseling sneller, kon je eindelijk als Altaïr bezig en niet veel later was je weer Desmond. Verder heb ik wel een kritiekpuntje: bij races of wanneer je geboefte achterna holt met bewakers op je hielen die dat geboefte mores wil lerenis de besturing echt te traag. Want je maakt zo een misstap en dan zit je daar: aan een muur hangend. Nu is dat nog niet zo erg, maar dat Ezio dan zo sloom als maar kan vervolgens omhoog klimt, dat is frustrerend. Zelfs met R1+X ingedrukt ja! Want als je zonder iemand achterna te zitten of niet bezig bent met een race klimt ie wel in die situaties niet zo ergerlijk traag omhoog.
Alleen Fly Swatter (Kick a Guard while using the Flying Machine.), alle andere kan je altijd halen zelfs als je klaar bent met het verhaalSpartanArmada schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:59:
Welke achievements kun je alleen op bepaald moment halen? Want dan hou ik daar dan rekening mee zodat ik hem niet mis.
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 29-11-2009 18:04 ]
De nederlandse vertaling bij de trophies is dus verkeerd, daarin stond dus, dood een vergiftigde NPC. (er staat dus niet bij dat dit met een air-assassination moet)Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:38:
Ps4/switch gamer
Hoe gebruik je die poison abillity, elke keer als ik hem daar op zet en ik probeer een guard te vermoorden gaat die automatisch over naar de hidden blades??Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:38:
Spielerei...
aantal berichten eerder:el-jorge schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:40:
[...]
Hoe gebruik je die poison abillity, elke keer als ik hem daar op zet en ik probeer een guard te vermoorden gaat die automatisch over naar de hidden blades??
je kunt de poison ability alleen gebruiken op een guard als je niet met die guard in gevecht bent.el-jorge schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:40:
[...]
Hoe gebruik je die poison abillity, elke keer als ik hem daar op zet en ik probeer een guard te vermoorden gaat die automatisch over naar de hidden blades??
[ Voor 15% gewijzigd door ijskonijn op 30-11-2009 11:04 ]
Krijg je geen beloning voor, je moet die puzzle oplossen anders kan je aan het einde niet verder met het verhaal.Joosie200 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:16:
Ik heb een bewaker vergiftigd, vervolgens via air assassination gedood. Kreeg als trophy: "Uit zijn lijden verlost" Is dit de Nederlandse equavilent van doctor bronze trophy? Afijn, ben weer een stukje verder. Heb in Toscane lekker huis gehouden gisterenDie hele opzet vind ik in elk geval geslaagd. En dan heb ik het dus over een deel van het verhaal waarna je als beloning de Medici cape krijgt. Mag nu door naar Venetië, maar eerst een tombe doorlopen in Toscane. Qua armor gaat het ook goed, krijg nu zelfs metal spul die ik kan aanschaffen.
Had trouwens niet door dat je bij de muur waar ze alle stukken bijhouden die al door da Vinci gedecodeerd zijn, dat je dus elk stuk ook nog kunt draaien. Moet zeker in eagle vision 1 figuur worden waarna je een beloning krijgt ofzo?Ik ga de tombe doorlopen in Toscane en dan maar zien hoe leuk Venetië wordt. Een race al daar kan ik mij al inbeelden. Dat wordt een race door de grachten, over gondels en paaltjes die boven water uitsteken of niet? Zodat je bij een misstap in het water valt en een nat pak haalt
[ Voor 16% gewijzigd door Meelobee op 30-11-2009 15:55 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Volgens mij kun je die beter gewoon ff op het net opzoeken. Als Assassin's Creed 2 1 ding goed doet is dat je eraan herinneren hoe vervelend 1 kon worden.Thrilled schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:55:
Even snel tussendoorHoelang duurt het voordat gamehubs levert nadat je besteld heb? Ik kreeg zaterdag een mail dat mijn bestelling verzonden was...
Ik twijfel nog steeds om AC1 te kopen en dat verhaal te leren kennen voordat ik deel 2 start...
Niet echt...in het begin van het spel lukt counteren nog aardig maar als je verder komt trappen de ventjes daar niet meer snel inTHE_CR0SS schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:44:
Hoe zit het met het vechten in AC2? is de counter move nog steeds zo imbalanced als bij deeltje 1?
bij mij duurde het anderhalve week. net genoeg om deel 1 uit te spelen inclusief meeste sidequests voor achievements (op alle vlaggen verzamelen naThrilled schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:55:
Even snel tussendoorHoelang duurt het voordat gamehubs levert nadat je besteld heb? Ik kreeg zaterdag een mail dat mijn bestelling verzonden was...
Ik twijfel nog steeds om AC1 te kopen en dat verhaal te leren kennen voordat ik deel 2 start...
Assassin’s Creed II (PS3)
- Maria Thorpe’s Longsword
- Fredrick’s Hammer
- Mace of the Bull
- Dark Oracle’s Bone Dagger
- Twins Rapier
- Bouchart’s Blade
- Transfer your Templar Coins
Assassin’s Creed: Bloodlines (PSP)
- Philosophical Codex
- Hidden Blade Armor Codex (Altaïr can block with the hidden blade equipped)
- Hidden Blade Slim Blade Codex (Counterattacks do more damage, incrased Counter kill skill)
- Hidden Gun Codex (Use hidden blade at medium range to fire Throwing Knives)
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 30-11-2009 16:34 ]
Verwijderd
GameHubs is uit mijn ervaring niet snel. Reken maar op 1 1/2 tot 2 weken. Ik bestel nu bij VGP, hun leveren lekkers snel 3/4 dagenThrilled schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:55:
Verwijderd
Verwijderd
Je moet je regio op UK of US zetten. Heb zo niet bij de hand waar het moet maar er zijn vast anderen die je dat kunnen uitleggenTHE_CR0SS schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:05:
Gisteren met AC2 begonnen. begin vond ik eerlijk gezegd wat minder tot dat je natuurlijk je pakje + hidden dagger krijgt
weet iemand trouwens hoe je de HUD in het engels krijgt? mijn xbox staat al op engels ingesteld. maar de menu's etc zijn allemaal in het nederlands en dat vind ik er zo lame uitzien
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar dat is wel riskant, zeker rond deze tijd. UPS verzendingen worden vaker onderschept voor douane controle dan als je het gewoon laat shippen (lees= die worden 1 van de 10 keer onderschept).Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:46:
Met UPS kreeg ik bij gamehubs AC2 2 dagen na bestelling binnenBest snel
is wel +9 euro dus 45 euro in totaal
Ik snap dit dan weer niet. Je koopt bij Gamehubs omdat het goedkoop is (pre-orders voor Xbox360 zijn vaak 32 euro) en ja, dan wacht je er 1,5 week op. Dat vind ik het meer dan waard voor die prijs.console schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:40:
[...]
GameHubs is uit mijn ervaring niet snel. Reken maar op 1 1/2 tot 2 weken. Ik bestel nu bij VGP, hun leveren lekkers snel 3/4 dagenEn zoals UC2 kreeg ik 2 dagen voor de release hier in Nederland.
[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 01-12-2009 08:55 ]
Je moet ze echt zoeken. Zijn er 16 totaal. Als je wilt weten waar ze zijn, er zijn genoeg maps op het internet te vindenMeagaShira schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:02:
Heb nu net het punt gehad dat ik Leo moet begeleiden naar de mountains......wat vet was dat zeg.........
Heb gister ook net 1 truthfile gevonden.......Ik zag iets wazigs op de muur en ik dacht wat is dat dan.....even eagle eye activeren......en toen moest ik in 1 keer een puzzel oplossen!!!! Geweldig...!!!!
Vind je deze truthfiles random in een stad en moet je ze echt tegenkomen of zijn ze vrij gemakkelijk te vinden....???
Je komt ze vanzelf tegen. Zodra je een belangrijk gebouw/landmark tegenkomt zie je altijd een popupje met de de naam, een thumbnail van het gebouw, en een korte omschrijving. Als je linksboven in de thumbnail dan een rood oogje (?) ziet, betekent het dat er een glyph op het gebouw te vinden is.MeagaShira schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:48:
Nee hoef het niet te weten......(nog niet althans) Vind het leuker om ze zonder hulp te kunnen vinden.....
Verwijderd
Die 10 mensen in 1 gevecht is easy:Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:38:
kut ik moet nog 3 trophies en die vind ik juist zo kut....10 mensen doden in gevecht zonder aan geraakt te worden/zand in 4 mensen hun gezicht gooien/haal 5 wachters onderuit van een lang wapen.
hoe doe je dit het beste iemand tips?
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 01-12-2009 14:48 ]
zou er in het echt ook zo'n teken op de toren linksboven staan?Bart ® schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:54:
Helft Venetië staat onder water
[afbeelding]
Herkenbare locatie
[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 01-12-2009 14:57 ]
Dat van die 5 wachters onderuit halen is ook best simpel, 4 wachters volgooien met zand gaat eigenlijk op dezelfde manier.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:38:
kut ik moet nog 3 trophies en die vind ik juist zo kut....10 mensen doden in gevecht zonder aan geraakt te worden/zand in 4 mensen hun gezicht gooien/haal 5 wachters onderuit van een lang wapen.
hoe doe je dit het beste iemand tips?
[ Voor 13% gewijzigd door AlexP147 op 01-12-2009 15:17 ]
Grote tegenvaller; druk, duur en het stinktMagic schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:56:
[...]
zou er in het echt ook zo'n teken op de toren linksboven staan?
ik ben wel benieuwd wat AC2 met de tourisme in venetie gaat doen, ik zit er wel erg aan te denken om daar eens te zien hoe het er allemaal in het echt uitziet
Mee eensNotna schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:10:
[...]
Grote tegenvaller; druk, duur en het stinkt. Maar het is wel één van die steden die je een keer moet hebben gezien (net als Rome bijv.)
PSN ID Binloading_nl
een paar pagina's terug staat het antwoord, je moet tegen de muur oplopen, en op het hoogste punt springen en opzij drukken.steefje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:05:
Ik zit nu al ff vast. Ben nu net in venetie en moest ff uit de amenus. Lucy gevolgd om de beveiliging te doen en daarna kwm ik in een soort droom. Ik moet een gast acbtervolgen en bij een toren doet hij de deur dicht en moet ik omhoog klimmen. Nu zit ik op een balkon met op grijphoogte een balk met een lamp. Ik kan hier met geen movelijkheid opkomen. Iemand een idee
Wallwalk doen. Dus zegmaar links van het balkje tegen de muur op springen, en dan op het hoogste punt opnieuw de springknop indrukken terwijl je je stick naar rechts indrukt. Dan spring je dus van de muur af naar rechts, waar toevallig een balk hangt, waar je dan mooi opspringtsteefje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:05:
Ik zit nu al ff vast. Ben nu net in venetie en moest ff uit de amenus. Lucy gevolgd om de beveiliging te doen en daarna kwm ik in een soort droom. Ik moet een gast acbtervolgen en bij een toren doet hij de deur dicht en moet ik omhoog klimmen. Nu zit ik op een balkon met op grijphoogte een balk met een lamp. Ik kan hier met geen movelijkheid opkomen. Iemand een idee
Cunning linguist.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq