Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Houd je ook je trophie als je faalt tijdens die vlieg missie? Heb de trophie net binnen maar knalde tegen een gebouw. Neem aan dat ik die gewoon hou en nu rustig kan gaan vliegen?

-edit

Ja dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taenadar op 01-12-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taenadar schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:47:
Houd je ook je trophie als je faalt tijdens die vlieg missie? Heb de trophie net binnen maar knalde tegen een gebouw. Neem aan dat ik die gewoon hou en nu rustig kan gaan vliegen?

-edit

Ja dus :)
ja. als je trophies eenmaal hebt. kan je ze niet meer kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
Heu, uitgespeeld. En alle filmpjes gehaald. Wat een takke werk. Spel is wel erg tof, nu ga ik nog die moorden doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:38:
zand in 4 mensen hun gezicht gooien, hoe doe je dit het beste iemand tips?
Makkelijkste is dit in Tuscany in de stad. Zorg dat je ergens een smalle straat, steeg of trap vindt. Zoek dan een groepje van 4 guards en sla er een op z'n bek. Houdt dan R1 ingedrukt (block) en lok de guards via een 2e groepje (zodat je er dus 6-8 achter je aan hebt zitten.) naar de smalle plek die je net gezocht hebt. Als je daar bent wacht je tot van hun je aanvalt, doe dan een stap opzij en houdt daarna Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/GOTPS3/png/vierkantje.png in om zand te gooien. (let wel op dat je geen wapens geselecteerd hebt.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Zo, gisteravond even op verenjacht gegaan, heb nu alle achievements en completion in de villa op 100% 8)
Nu alleen nog in een paar steden wat moord- en bezorgmissies doen

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Gisteren ook uitgespeeld. Raar einde, maar het zat er wel aan te komen. Ben benieuwd wat ze in deel 3 gaan doen. Heb alleen niet heel veel zin in alle glyphs en veren verzamelen, dus deze gaat voorlopig weer op de plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EcoR schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:58:
Gisteren ook uitgespeeld. Raar einde, maar het zat er wel aan te komen. Ben benieuwd wat ze in deel 3 gaan doen. Heb alleen niet heel veel zin in alle glyphs en veren verzamelen, dus deze gaat voorlopig weer op de plank.
de complete video die je krijgt te zien als je alle glyphs hebt is het wel waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Begin volgend jaar ook DLC voor AC2:

http://www.xboxworld.nl/n...0-twee-content-downloads/

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Ik denk dat het die stukken zijn die "beschadigt waren" in de game.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Zelf heb ik het spel niet maar mijn broertje wel voor de ps3 en misschien dat hij een bug gevonden heeft?
Hij moest in het begin een kist oppakken met schilderijen, deze schopte hij per ongeluk in de muur en kreeg hem er niet meer uit.
Is dit een bug? Lijkt er wel op hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

PuddingNL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:04:
Zelf heb ik het spel niet maar mijn broertje wel voor de ps3 en misschien dat hij een bug gevonden heeft?
Hij moest in het begin een kist oppakken met schilderijen, deze schopte hij per ongeluk in de muur en kreeg hem er niet meer uit.
Is dit een bug? Lijkt er wel op hè?
Nee, geen bug, het is absoluut normaal en helemaal de bedoeling dat je de kist door een muur heen schopt, staat ook in de omschrijving van de missie.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Bart ® schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:28:
[...]

Nee, geen bug, het is absoluut normaal en helemaal de bedoeling dat je de kist door een muur heen schopt, staat ook in de omschrijving van de missie.
Is dat sarcasme? Komt een beetje sarcastisch over.. Ik denk dat het sarcasme is.. lijkt er wel op he?

:D

[ Voor 4% gewijzigd door Thrilled op 02-12-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt in Venetië ook baksteen wat zo lang in het water staat dat het poreus wordt. Dus als je precies die kist door dat stuk heen schopt, lijkt het me by design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Bart ® schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:28:
[...]

Volgens mij moet je de beschrijving nog eens lezen, staat er niet in hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door PuddingNL op 02-12-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Volgens mij heeft er iemand te lang aan het sarcasmeïnfuus gelegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PuddingNL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:31:
[...]

Volgens mij moet je de beschrijving nog eens lezen, staat er niet in hoor.
Afbeeldingslocatie: http://pix.motivatedphotos.com/2009/3/28/633738699671977910-sarcasm.jpg

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Dat van mij was ook sarcasme... dus euh... Epic fail voor jou?

Maar zullen we het weer ontopic houden zonder elkaar af te zeiken?

[ Voor 10% gewijzigd door PuddingNL op 02-12-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

En ik maar zoeken naar de Apple of Eden/het AC logo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

PuddingNL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:51:
[...]

Dat van mij was ook sarcasme... dus euh... Epic fail voor jou?
Hap hap hap hap
zAo schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:54:
[...]

En ik maar zoeken naar de Apple of Eden/het AC logo :+
Er zitten er echt 2 in hoor :9

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 02-12-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Wat trouwens toch wel opvallend is.. 1 armor pop blijft leeg in je villa. Zou dat betekenen dat er nog extra armor komt bij de DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiswat schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:04:
Wat trouwens toch wel opvallend is.. 1 armor pop blijft leeg in je villa. Zou dat betekenen dat er nog extra armor komt bij de DLC?
Heb je ook het armor dat je kan unlocken via Uplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Hoe zit het trouwens met de bonusmissies uit de black & white edities? Zijn die de moeite waard? Hoeveel uur speelplezier leveren ze ongeveer op?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ike. schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:20:
[...]

Heb je ook het armor dat je kan unlocken via Uplay?
Volgens mij niet. Dan is dat het dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:27:
Hoe zit het trouwens met de bonusmissies uit de black & white edities? Zijn die de moeite waard? Hoeveel uur speelplezier leveren ze ongeveer op?
White Edition levert een kwartiertje op.... Je krijgt een extra tombe (van de tempeliers) in Venetië met volgens mij alleen geld :s (heb ik al zoveel van). Voor mij was het geen vraag of het de moeite waard was, White Edition was gewoon even duur als de gewone editie, dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij de Black krijg je er 3:

- Palazzo de Medici in Florence; die was best leuk, de loot is gewoon geld.
- Santa Maria Dei Frari in Venetie; ik vond 'm erg vet, groots opgezet in een kathedraal.
- Arsenal Shipyard in Venetie: ik vond 'm vrij irritant, maar wel vet.

Kortom, qua gameplay wel vet maar je krijgt er niks bijzonders extra door alleen geld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
tiswat schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:04:
Bij mij zijn ze allemaal aangekleed, Heb je de Altair armor wel unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:29
TomSmit82 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:04:
[...]

Bij mij zijn ze allemaal aangekleed, Heb je de Altair armor wel unlocked?
komt dat niet gewoon omdat je de armor die bij die pop hoort aanhebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Robbert1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:17:
[...]

Tadaa! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Robbert1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:17:
[...]

Nee, want als ik bij mijn 1 na laatste pop ga staan, geeft ie de naam van het armor dat ik nu aan heb. Ik heb gewoon het Altair armor niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Die armor pop.......moet je dat allemaal kopen bij de Black Smith of krijg je deze ook tijdens de gameplay....?
Zit namelijk te twijfelen of ik het ga kopen......

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
MeagaShira schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
Die armor pop.......moet je dat allemaal kopen bij de Black Smith of krijg je deze ook tijdens de gameplay....?
Check even in je villa, vanaf de ingang links achter. Staan ze voor je, kant en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MeagaShira schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
Je krijgt niets, behalve de Altair Armor. De rest moet je kopen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren 4 v/d 6 schijven als beloning gekregen voor het doorkomen van 4 tombes. Het stuk naar Venetië was leuk :D Maar ik eindigde in Forli. Vervolgens mocht ik door naar the mountains. Moet denk ik nog 2 tombes in Venetië, want daar ben ik ondertussen dus nog niet aangekomen ;) Vind het wel tof om te zien hoe het dorp van de villa helemaal opleeft nadat je alles gerenoveerd hebt t.o.v. toen je nog niks gerenoveerd had. Volgens mij is de schatkist :P nu gelimiteerd tot 60.000 florijnen o.i.d. Wel handig, kan ik nog bij tig plaatsen langs om schilderijen in te slaan, paar nieuwe wapens binnenhalen.

Ohja, waarom kan ik niet zo'n lange wapen / pole arm of grote bijl bij de blacksmith halen? Want guards zie je er wel mee rond lopen. Is dan ook altijd de eerste die ik vergiftig of meteen uitschakel. Pak ik zijn pole arm / longe axe op en de overige guards zijn zo neer. Heb nu 10 v/d 20 truthfiles unlocked, ben benieuwd naar de film wanneer ik alle twintig unlocked heb. En dan die pokke veertjes zoeken. Dat is dus echt iets wat ik laat zitten nu, tenzij ik toevallig voorbij 1 langs loop. Ben trouwens nog steeds niet uit de Animus gekomen. Maar dat zit er vast aan te komen z.s.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:56:

Ohja, waarom kan ik niet zo'n lange wapen / pole arm of grote bijl bij de blacksmith halen? Want guards zie je er wel mee rond lopen. Is dan ook altijd de eerste die ik vergiftig of meteen uitschakel. Pak ik zijn pole arm / longe axe op en de overige guards zijn zo neer. Heb nu 10 v/d 20 truthfiles unlocked, ben benieuwd naar de film wanneer ik alle twintig unlocked heb. En dan die pokke veertjes zoeken. Dat is dus echt iets wat ik laat zitten nu, tenzij ik toevallig voorbij 1 langs loop. Ben trouwens nog steeds niet uit de Animus gekomen. Maar dat zit er vast aan te komen z.s.m.
'lange wapens' zijn niet echt de wapens voor een assassin (te opvallend), vandaar dat je deze niet kunt kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren 4 v/d 6 schijven als beloning gekregen voor het doorkomen van 4 tombes. Het stuk naar Venetië was leuk :D Maar ik eindigde in Forli. Vervolgens mocht ik door naar the mountains. Moet denk ik nog 2 tombes in Venetië, want daar ben ik ondertussen dus nog niet aangekomen ;) Vind het wel tof om te zien hoe het dorp van de villa helemaal opleeft nadat je alles gerenoveerd hebt t.o.v. toen je nog niks gerenoveerd had. Volgens mij is de schatkist :P nu gelimiteerd tot 60.000 florijnen o.i.d. Wel handig, kan ik nog bij tig plaatsen langs om schilderijen in te slaan, paar nieuwe wapens binnenhalen.

Denk dat het minder is dan 60.000, want 60.000 (4 x 15.000) is het maximale wat je kunt halen, als je 100% completion hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Bart ® schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:25:
[...]

Je krijgt niets, behalve de Altair Armor. De rest moet je kopen.
Ah ok gewoon kopen dus. Enige wat ik tot nu toe heb gekregen is die cape en het pakje in het begin natuurlijk.
Zal dit weekend weleens even gaan shoppen..... :*)

Ben gister in Ventie aangekomen en 1 vieuwpoint beklommen. Machtig hoor. :9~
Speel erg rustig aan. Ben soms een uur bezig om naar een memorystart te arriveren. Zoveel leuke dingen tussendoor te doen op de weg daar naar toe. :P

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MeagaShira schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:55:
[...]

Ah ok gewoon kopen dus. Enige wat ik tot nu toe heb gekregen is die cape en het pakje in het begin natuurlijk.
Zal dit weekend weleens even gaan shoppen..... :*)

Ben gister in Ventie aangekomen en 1 vieuwpoint beklommen. Machtig hoor. :9~
Speel erg rustig aan. Ben soms een uur bezig om naar een memorystart te arriveren. Zoveel leuke dingen tussendoor te doen op de weg daar naar toe. :P
Gewoon kopen wat je echt nodig hebt. Aan het eind van het spel heb je toch geld zat, dan moet je gewoon de rest kopen ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
voor de mensen die het zoeken een beetje beu zijn, een walktrough

http://mycheats.1up.com/v...sassin_s_creed_2/xbox_360 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill

Ohja, waarom kan ik niet zo'n lange wapen / pole arm of grote bijl bij de blacksmith halen? Want guards zie je er wel mee rond lopen. Is dan ook altijd de eerste die ik vergiftig of meteen uitschakel. Pak ik zijn pole arm / longe axe op en de overige guards zijn zo neer.
ja doe ik ook wel vaak, alleen jammer dat hij soms die speer in een guard steekt en hem er niet uithaalt :(
dat ziet er trouwens wel heel vet uit.

Vandaag ook eindelijk de achievement gehaald waarbij je die guard onderuit moet halen. Kostte me wel enige moeite, pas nadat ik al mijn 15 medicijnen had opgebruikt en ik nog maar 4 blokjes health over had lukte het ineens. Negen van de tien keer word je aangevallen als je die move wilt doen, waardoor hij stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zit nu ook in Venetië. Gondels varen is leuk :D En eindelijk een keertje uit de Animus geweest. Met die soort van flashback naar Altaïr. Al herinner ik mij niets van een vrouwelijke tegenspeler uit AC1 in Acre :S Hoef nog slechts zes glyphs te vinden en dan kan ik eindelijk de film in 1 stuk zien. En voor het eerst een dondersgrote klok op een kerk gespot :) Vergisde me met 60000, dat was het totaal wat ik toen had. De max ligt nu bij mij op 45650 o.i.d. die de schatkist in de villa ophoest als maximum.

Vind de glyphs qua verhaal wel vager en vager worden. Zoals Edison vs Tesla en de personen daar om heen. Krijg er een hoog conspiracy gevoel van. Geen idee of het echt is of niet, maar heb meer het gevoel dat de mensen achter die verhaaltjes gespeeld hebben met de feiten en waar iets misde een eigen invulling gegeven te hebben aan het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

OMG :')
Je vraagt je serieus of of Tesla een Piece of Eden had? 8)7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bart ® schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:03:
[...]

OMG :')
Je vraagt je serieus of of Tesla een Piece of Eden had? 8)7
Hoe denk jij er uit te kunnen lezen dat ik dat dacht? :? :+

Nee, ik doelde daarmee op de communicatie die veelvuldig langs komt. Of er dus idd gesjoemelt is met fondsenwerving voor Tesla in voordeel van Edison. Niet of een van hun een fictief iets in bezit heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Assasin's creed maakt heel goed gebruik van bestaande theorieën

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Joosie200 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:10:
[...]

Hoe denk jij er uit te kunnen lezen dat ik dat dacht? :? :+

Nee, ik doelde daarmee op de communicatie die veelvuldig langs komt. Of er dus idd gesjoemelt is met fondsenwerving voor Tesla in voordeel van Edison. Niet of een van hun een fictief iets in bezit heeft ;)
Het hele spel heeft een ontzettend hoog Dan Brown-gehalte. Oftewel: een beetje feiten vermengd met een hoop vermakelijke fictie.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Robbert1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:13:
[...]

ja doe ik ook wel vaak, alleen jammer dat hij soms die speer in een guard steekt en hem er niet uithaalt :(
dat ziet er trouwens wel heel vet uit.
Als je het lijk van de guard waar de speer/bijl in steekt oppakt valt de speer/bijl eruit en kun je 'm weer gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:20
Pff ik moet alle 30 codex pages hebben, maar nu mis ik er nog 1 :(
Ik heb alle 66 uitkijkposten geactiveerd, maar nergens op de kaart in alle steden vind ik de missende codex page, iemand suggesties?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Hari-Bo schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:32:
Ik heb alle 66 uitkijkposten geactiveerd, maar nergens op de kaart in alle steden vind ik de missende codex page, iemand suggesties?
heb je alle missies uitgespeeld? volgens mij krijg je op het laatst ook nog een codex pagina via een missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Hari-Bo schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:32:
Die laatste komt wel. In het verhaal hoort het erbij en als je ze nog niet allemaal hebt krijg je een tussen missie om alle codex pagina's te halen en staan ze allemaal op de kaart aangegeven. Ongeacht of je alle uitkijk posten hebt.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Even een klein vraagje: hebben jullie ook zo'n last van lag als je de map aan het bekijken bent?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LB06 schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:01:
Even een klein vraagje: hebben jullie ook zo'n last van lag als je de map aan het bekijken bent?
Yup, komt door de hoeveelheid icons me dunkt + dat hij de hele map in 1 keer laad (van het gehele spel, je kunt namelijk uitzoomen en dan heel Italy zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Notna schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:00:
[...]

Yup, komt door de hoeveelheid icons me dunkt + dat hij de hele map in 1 keer laad (van het gehele spel, je kunt namelijk uitzoomen en dan heel Italy zien)
Ik heb nergens last van op de xbox. Hebben jullie ook alle schatkaarten gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hm ik heb alleen nog maar de doktor bezocht, verder niks... Ook X360 overigens. Spel is geinstalleerd op de HDD.

[ Voor 30% gewijzigd door HarmoniousVibe op 06-12-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ike. op 06-12-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11

Ha dat is toevallig, ik ben vandaag zowat even ver gekomen. Ik ben zelf al iets van 25 uur bezig geweest in AC2 tot dit punt, mede door de vele side-missions die ik er nog gewoon bij doe. Ben ontzettend benieuwd hoe Venetië er straks allemaal uit gaat zien, maar dat komt volgend weekend pas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
sigh.. ik start vandaag AC2 op.. geen savegame meer? wtf

wat ik me kan herinneren is dat ik mijn console afsloot tijdens het laden na een failed moordopdracht :( moet nu dus helemaal opnieuw beginnen terwijl ik al een aantal missies had gedaan in venetie :(

of weet iemand iets om savegames terug te halen? ik zie helemaal niets in de savegame list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Robbert1 schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:25:
[...]

Ik heb nergens last van op de xbox. Hebben jullie ook alle schatkaarten gekocht?
Uhm ja, maar die heb ik allemaal al geloot dus die staan er niet meer op. Heb het btw ook op de HDD installed, miss dat het daarmee te maken heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 22:07
Ik heb hem net binnen. Eerste indruk is positief maar wel veel info die je moet verwerken. Zoals bijvoorbeeld bij het vechten waarbij je knoppen dubbel gebruikt worden voor allerlei verschillende acties.

Ook een puntje dat ik vaag vind (of ik heb het nog niet gevonden) is hoe ik kan zien welk uitzichtpunt ik al bezocht heb en welke niet. Ik heb nu het eerste kleine stukje van de kaart open en zie 3 uitzichtpunten op de kaart. Ik kan alleen niet zien welke ik wel of niet heb bezocht, als dat er meer worden lijkt het me lastig bij te houden.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Caeruleus schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:09:
Ook een puntje dat ik vaag vind (of ik heb het nog niet gevonden) is hoe ik kan zien welk uitzichtpunt ik al bezocht heb en welke niet. Ik heb nu het eerste kleine stukje van de kaart open en zie 3 uitzichtpunten op de kaart. Ik kan alleen niet zien welke ik wel of niet heb bezocht, als dat er meer worden lijkt het me lastig bij te houden.
Die Eagle-icons verdwijnen gewoon van je map hoor als je hebt gesynchroniseerd. Misschien ben je wel op de top geweest, maar vergeten (op de plek waar de adelaar zit) handmatig de sync-actie uit te voeren. Moet dus een knop voor drukken, op de 360 is dat Y en denk driehoekje op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb gisteren in Venetië de eerste grote missie uitgevoerd. Voelde behoorlijk Robin Hoodachtig aan moet ik zeggen. Verder heb ik alle schilderijen eindelijk in bezit, wat ook geldt voor de wapens. Nu nog twee poppen vol krijgen met armor, loop nu rond met het metalen tenue. Snap nu ook wat de codex pages moeten worden in eagle vision. Zit volgens de statistieken op 28 uur, 67% completed van het totaal en op 85% van de villa. Vind het leuk om te zien hoe de schilderijen volledig door de villa opgehangen zijn. Nog 4 glyphs op lossen en filmpje! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 07-12-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Weet iemand of het mogelijk is de LT / L2 knop weer zo te laten reageren als in AC1? I.e. dat je die knop ingedrukt moet houden zolang je iemand wil targetten, maar dat je target weer geuntarget wordt zodra je de knop loslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

THE_CR0SS schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:32:
sigh.. ik start vandaag AC2 op.. geen savegame meer? wtf

wat ik me kan herinneren is dat ik mijn console afsloot tijdens het laden na een failed moordopdracht :( moet nu dus helemaal opnieuw beginnen terwijl ik al een aantal missies had gedaan in venetie :(

of weet iemand iets om savegames terug te halen? ik zie helemaal niets in de savegame list.
Geen idee, heb wel gelezen van iemand anders die dat ook had, de volgende dag nadat zijn 360 een nachtje uit had gestaan, weer gewoon een savegame had en verder kon spelen. Hopen dat het bij jou ook zo is!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 22:07
Maranello schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:18:
[...]
Die Eagle-icons verdwijnen gewoon van je map hoor als je hebt gesynchroniseerd. Misschien ben je wel op de top geweest, maar vergeten (op de plek waar de adelaar zit) handmatig de sync-actie uit te voeren. Moet dus een knop voor drukken, op de 360 is dat Y en denk driehoekje op de PS3
Thanks, het werkt idd.

spoiler:
Heb nu net dat pak opgehaald in de "geheime" kamer van z'n vader, vind het wel weer even genoeg voor vandaag :)

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:20
Robbert1 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:53:
[...]

heb je alle missies uitgespeeld? volgens mij krijg je op het laatst ook nog een codex pagina via een missie
Dat is inderdaad zo, ik me helemaal het ongeluk zoeken. Het spel inmiddels uitgespeeld, daarna kan je gewoon actief blijven in het spel, maar dat is geen motivatie meer om door te gaan. Dus deze kan tevreden de kast in en verder met Dragon Age. :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Hari-Bo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 07:23:
[...]

Dat is inderdaad zo, ik me helemaal het ongeluk zoeken. Het spel inmiddels uitgespeeld, daarna kan je gewoon actief blijven in het spel, maar dat is geen motivatie meer om door te gaan. Dus deze kan tevreden de kast in en verder met Dragon Age. :)
Ja ik heb eigenlijk hetzelfde. Ik hoef alleen nog maar de veertjes te verzamelen en dan kan ik de laatste 2 achievements halen, maar ik ben ergens halverwege gestopt met verzamelen. Misschien de rest even zoeken voor de DLC komt, om er weer even in te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Joosie200 schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:51:
Zit volgens de statistieken op 28 uur, 67% completed van het totaal en op 85% van de villa. Vind het leuk om te zien hoe de schilderijen volledig door de villa opgehangen zijn.
Waar haal je op de PS3 die statistieken vandaan? hoe weet je dat je alle schilderijen hebt?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

el-jorge schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:35:
[...]

Waar haal je op de PS3 die statistieken vandaan? hoe weet je dat je alle schilderijen hebt?
Alle statistieken staan in het boek wat bij Claudia ligt, in die kamer waar ook die architect staat (meteen rechts als je de villa binnenkomt). Ook hier staan de schilderijen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
el-jorge schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:35:
[...]

Bij Options > Stats staan ook je algemene statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Bart ® schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:08:
[...]

Geen idee, heb wel gelezen van iemand anders die dat ook had, de volgende dag nadat zijn 360 een nachtje uit had gestaan, weer gewoon een savegame had en verder kon spelen. Hopen dat het bij jou ook zo is!
helaas. dit was bij mij dus niet zo :(

kan alles opnieuw gaan doen. ik denk dat ik het spel maar even een paar weekjes laat rusten. anders voelt het echt te klote aan om zo snel dubbel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik heb het ook 1x gehad, dat ik opeens opnieuw begon :o.
Ik zette toen snel voor de eerste autosave de xbox uit, en toen stond ie er weer.
En het sfeertje is echt vet ja, die Dan Brown shit vind ik wel spannund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
SemperFidelis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:27:
Ik heb het ook 1x gehad, dat ik opeens opnieuw begon :o.
Ik zette toen snel voor de eerste autosave de xbox uit, en toen stond ie er weer.
En het sfeertje is echt vet ja, die Dan Brown shit vind ik wel spannund.
kun je me dit eens beter uitleggen?

dus een nieuwe game starten. savegame op zelfde plek/naam aanmaken en dan voor eerste autosave xbox uit en weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Omdat AC gebruik maakt van autosaves, moet je daarvoor oppassen.
Ik startte AC op, en opeens begon die Ezio weer te lullen, oftewel het openingsfilmpje begon. Toen ben ik gelijk terug gegaan naar mn Xbox Dashboard, zodat er niet een nieuwe autosave werd gemaakt van de 1e missie.

Beetje lastig uitleggen, maar ik denk als je al een beetje gespeeld hebt, er al gesaved is en je te laat bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
SemperFidelis schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:53:
Omdat AC gebruik maakt van autosaves, moet je daarvoor oppassen.
Ik startte AC op, en opeens begon die Ezio weer te lullen, oftewel het openingsfilmpje begon. Toen ben ik gelijk terug gegaan naar mn Xbox Dashboard, zodat er niet een nieuwe autosave werd gemaakt van de 1e missie.

Beetje lastig uitleggen, maar ik denk als je al een beetje gespeeld hebt, er al gesaved is en je te laat bent...
ik heb nog niets gedaan. nu dus gewoon 3 lege save spots. en Ezio zit toch nog niet in het begin? het begin is buiten de animus dat je moet ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Als je een compleet nieuwe game begint zie je eerst een filmpje waar Ezio begint te praten (dacht ik).

Maar als je 3 lege save spots hebt weet ik het probleem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hoe kom ik bovenop die toren van de Santa Maria in Venezia? Ik krijg dat viewpoint maar niet te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Heb je die skill al geleerd dat je nog een stuk kunt springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben op zoek naar de locatie van glyph 18 op de San Balisica blabla in Venezië. Ben er al over de daken gelopen, zag de ingang naar de geheime tombe maar kon nergens de glyph vinden. Moet nog slechts 3 stuks ontcijferen tot ik de volledige film kan zien dus ik baal er van dat ie als ik telkens daar in de buurt rondloopt dat ie aangeeft dat ook daar een glyph is. @LB06: Santa Maria, is dat die ene met die klok erop? Die viewpoint lukte mij ook niet, tot ik hem links liet liggen en verder ging met het vehaal / main quest. Vervolgens namate je meer van het verhaal volgt krijg je een extra vaardigheid te pakken om dergelijke hoge gebouwen te beklimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
LB06 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:08:
Hoe kom ik bovenop die toren van de Santa Maria in Venezia? Ik krijg dat viewpoint maar niet te pakken..
Beetje zoeken in dit topic en je vind je oplossing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Ah ja ik moest gewoon nog 2 memory's doen
spoiler:
met Rosa
en nu heb ik inderdaad de benodigde skill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eerste patch voor Assassin’s Creed II is live
Glyph
After the player has resolved a glyph (when the unlock code message appears), if the player presses A and B (for 360, X and O on PS3) repeatedly and quickly, the video will appear in full screen, and he will get stuck in “the truth menu”.

Fast Travel
Some feedback states that Ezio loses the ability to interact with the fast travel stations.

Free roaming/Parkour
In extremely rare occasions a bug allows Ezio to walk on air.

Auditore Cape
When first equipping or re-equipping the Auditore cape, users in the Villa become notorious even if the cape description says otherwise.

Altaïr’s armour
While wearing Altair’s armour the game crashes when performing multiple consecutive double assassinations.

Toscana
The game occasionally crashes if the player dies in Toscana, the player is stuck in the animus loading screen.

Water
Ezio and NPCs may get stuck beneath map if pushed in water.

Animus Loading Screen
There were reports of the game crashing while the player is in the Animus loading screen

Fixed: Mission specific issues

Sequence 05 Mission 01
The game froze after completing the mission and following certain steps.

Sequence 06 Mission 02
An extremely rare issue could make the game freeze while Ezio is fighting the guards.

Sequence 07 Mission 02
Sometimes the civilians knocked down by Rosa could “float”.

Sequence 07 Mission 07
When the user is in an open conflict, under specific situations the game crashed.

Sequence 08 “Venezia”
If a player desynchronises during the flying machine sequence, the player sometimes spawned near Leo’s workshop and not on the tower.

Secret Location: “Vizitatione”
The user remains stuck after locking onto the agile guard with the gun.

Sequence 11 Mission 05
The user cannot continue gameplay after quitting and loading the game. They are stuck in the hideout.

Sequence 14 Mission 02
The user falls through the texture if he is hit with rocks by the guards while climbing

Sound enhancement:
5.1 LPCM support

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 09-12-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Voor degene die hem nog niet hebben, bij een Power Unlimited Abbo van 55,- krijg je hem gratis + 12 x PU.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ben nu aanbeland bij Carnaval in Venetië :) Die missie met het vliegwerk van Da Vinci vond ik echt crap door de besturing. 3x crashen tot ie een keer goed ging, maar daardoor heb ik wel die trophie meegepakt. (guard van dak afschoppen) Ben nu op de kop af 32 uur bezig, nog maar 3 codex pages en de muur is vol. Pistool is eindelijk ook in de pocket. Duurt lang voor ie accuraat is, maar dat zorgt ervoor dat ie qua sterkte in balans blijft. Zodoende ga je hem niet achter elkaar door gebruiken in 1 gevecht simpelweg omdat je continue geblokt wordt. Volgende keer kan ik eindelijk de codex page meteen aan de rand van het carnaval kwartier binnen halen. Want dat stoorde mij nogal, zag dat je daar een codex page kon halen, krijg je een witte ondoordringbare muur omdat je er nog niet in mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Even een vraagje tussendoor:
Hoe belangrijk is het om alles in volgorde te doen? Dus kan je beter zodra je in bijvoorbeeld Venetië aankomt alles halen als het gaat om schatten, codecs, veren, enzovoort of kan je later gewoon terug gaan?

Zit namelijk nog altijd met GTA 3 in mijn hoofd waar je na een tijdje het eerste eiland echt niet meer op kon omdat je het dan geen vijf minuten vol houdt aangezien iedereen tegen je is.

Denk dat de volgende missie in Assassin's Creed me naar Venetië brengt, vandaar dat ik het vraag. Want dan moet ik nog heel wat veren verzamelen en die vage tekens op de muren vinden in de vorige steden. Codecs en treasures heb ik allemaal al.

En ben zo blut als wat... Heb al mijn geld aan een nieuwe armor uitgegeven, wapen en het upgraden van de villa. Maar dat betaald zich hopelijk terug :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:34
Totaal niet belangrijk.
Je kan op ieder gewenst moment heen en weer reizen.
Zelfs na de verhaallijn kun je de gemiste veren ed. nog opzoeken :)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Mooi :)

Ben nu net aangekomen in Venetië. Duurde wat langer dan gedacht aangezien er dus nog een stad voor zat waar het één en ander was te doen. Maar nu stop ik er toch maar eens mee, want anders gaat het niet goed komen met de nachtrust.

Plus dat ik nu eerst alle Viewpoints wil halen en daar heb ik nu toch geen zin meer in. En heb het idee dat ik eerst een nieuwe move moet leren alvorens ik verder kan gaan. Dus dat zou dan weer verhaallijn volgen betekenen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
Meerdere mensen er last van dat wanneer je langs een belangrijk gebouw loopt in een stad waar je al geweest bent, (laten we zeggen de eerste stad en je bent al in Venice) dat het niet meer wordt aangegeven wat voor gebouw het is.....Gaat me er voornamelijk om dat ik nu niet meer kan zien of er een truthfile verstopt zit. Doe ik nu iets verkeerds ofzo.....???? In Venice zie ik het namelijk wel maar in de voorgaande steden niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MeagaShira schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:24:
Meerdere mensen er last van dat wanneer je langs een belangrijk gebouw loopt in een stad waar je al geweest bent, (laten we zeggen de eerste stad en je bent al in Venice) dat het niet meer wordt aangegeven wat voor gebouw het is.....Gaat me er voornamelijk om dat ik nu niet meer kan zien of er een truthfile verstopt zit. Doe ik nu iets verkeerds ofzo.....???? In Venice zie ik het namelijk wel maar in de voorgaande steden niet meer.
Dat heb ik ook. Maar als je op start drukt, naar database gaat, richting locations gaat >> aldaar Forli, Tuscany of Florence selecteert kun je zien hoeveel truth files je al gehad hebt (5/7 bijv.) Verder vind je daar ook per stad precies de plekken waar dingen te vinden zijn (graftombe of truthfile). Want het icoontje staat dan rechts of linksboven zo'n entry van een gebouw. (waar dan een verhaaltje staat over het gebouw zelf) Zo kwam ik er achter dat ik in Tuscany 1 truth file gemist had. Ik dus vanuit Venetië terug naar Toscane, stad doorlopen maar zag nergens de geschikte toren. Tot ik ze allemaal bij langs liep in eagle vision en het glinsterende effect van een truthfile mij opviel.

Moet nu nog 2 truthfiles vinden in Venetië, heb alle seals en het zwaard van Altaïr sinds gisteren. Vond het overigens tof dat je in het carnaval kwartier voor het verhaal wat moet met je pistool :D Ohja, even een vraag. Ik heb alle seals, zit op 36/100 veertjes, heb alle statues maar wat the heck zijn models? Want daar zijn er 2 van te vinden? :? Iemand een idee wat dat moet voorstellen en waar je het kunt vinden? En ohja, wie vind nog meer dat Desmond donders veel lijkt op Zinedine Zidane? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

De models krijg je nadat je ze gebruikt hebt. Aangezien je al bij de Carnaval bent heb je sowieso 1 model en komt de 2e eraan of heb je die net al.

Om spoilers te voorkomen verklap ik verder niks maar als je gaat kijken in de hal waar al je armors hangen, zul je ze wel in het midden zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Joosie200 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:07:
[...]

heb alle statues maar wat the heck zijn models? Want daar zijn er 2 van te vinden? :? Iemand een idee wat dat moet voorstellen en waar je het kunt vinden?
Die krijg je vanzelf als je verder in het verhaal komt, zijn niet te missen.
spoiler:
De models zijn de 2 voertuigen die je in de game gebruikt. Deze komen op een displaystand in je Villa te staan.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Ik ben op de boot naar Venetie toe. En ik ben vast gelopen: je moet een missie doen in het heden, dat heb ik gedaan. En dan krijg je holosionaties van het verleden ofzo, ik weet nog niet wát het precies is. Ik ben weer in Altair dus.

Dan moet je achter een man aan gaan rennen, je kan hem niet stompen of wat dan ook. Dan rent hij op een gegeven moment een toren in van de stadsmuur. Daar moet ik nu op klimmen, maar dat kan niet! Ik heb alles geprobeerd, maar hij wilt niet hoger dan dat ene balkonnetje. Dit is cruciaal om verder te kunnen. Hoe kom je hier langs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
QErikNL schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:12:
Ik ben op de boot naar Venetie toe. En ik ben vast gelopen: je moet een missie doen in het heden, dat heb ik gedaan. En dan krijg je holosionaties van het verleden ofzo, ik weet nog niet wát het precies is. Ik ben weer in Altair dus.

Dan moet je achter een man aan gaan rennen, je kan hem niet stompen of wat dan ook. Dan rent hij op een gegeven moment een toren in van de stadsmuur. Daar moet ik nu op klimmen, maar dat kan niet! Ik heb alles geprobeerd, maar hij wilt niet hoger dan dat ene balkonnetje. Dit is cruciaal om verder te kunnen. Hoe kom je hier langs?
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, en het werkelijke probleem ligt bij de besturing...

Mijn tip: ga rechts (of links) op de balkonrand staan, en probeer meerdere keren met R1 + X + linker stick op die balk te komen... Bij mij ging dat uiteindelijk wel en kon ik verder...

Overigens een hele wazige droom, waar ik niks uit wijs kon? Misschien dat het later in de game nog duidelijker wordt...

Verder vond ik de besturing ook gewoon hinderlijk in de ''graftombes'' waarbij een tijd-handel een deur open moest houden... Maakt Ezio ook maar 1 foutje, dan kost het al teveel tijd vaak om de fout te herstellen en alsnog op tijd door de poort te komen aan het andere eind van de puzzel.

Dat is ook het grootste minpunt van de hele game volgens vele reviews, en dat maakt het spel op sommige momenten heel frustrerend. En dan zou je verwachten dat ze er wel iets aan zouden doen met de v1.01 patch, maar er is maar weinig qua besturing verandert helaas... misschien in v1.02 ofzo? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

QErikNL schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:12:

Deze vraag is al vaker voorbij gekomen, misschien iets voorin de TS?
Hier een filmpje. Als je geen spoilers wilt, filmpje erna stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Thnx allebij, ik ga het binnenkort proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Nou vandaag voor het eerst AC2 gespeeld... maar ik kom zelf van de supernintendo af, en ik weet niet echt of dit wel een goede koop was. Ik ben het na een half uur al zat, beetje vage filmpjes over dat blijkbaar zijn opa die kerel was en dat ie in de tijdmachine als hem kan spelen... mjah ok, grafisch prachtig.
Maar goed ik moet nu zijn broer verslaan om op de top van die kerk te komen, maar die gast is er echt binnen 10 seconde en ik kom amper halverwege, als k naar zon muur ren pakt ie vaak mist of loopt er iemand voor mn voeten... Hallo zeg, heb nu al 20 keer opnieuw moeten proberen te klimmen en slechts 3 x pakte die gast de muur goed vast, en halverwege was zn broer al bij de toren,. Heb flink lopen schelden en op de muur lopen stompen. Ik bedoel ik speel dit spel 5 min en moet ik nu al weten hoe ik goed de muur kan vastpakken. Zal wel aan mij liggen. Was een beetje in de veronderstelling dat ik gewoon door de stad heen kon rennen en wat opdrachten moest doen, maar volgens mij is het een grote verzamelactie met stukjes kaart en dingen omntdekken en opdrachten doen (dus eigenlijk waarom iedereen t zo leuk vind)

Maar hoe kunnen ze nou verwachten dat iemand met nul ervaring dit doet. Het wordt echt verschrikkelijk frustrerend als je 20 keer opnieuw moet proberen zo'n rotmuur op te klimmen of via een of andere paal omhoog te gaan. Je kan dat ook niet overslaan of wat dan ook, dus ik zit nu al genoeg te kutten om op die kerk te komen dat ik echt geen zin meer heb.

pffff voel me net een klein kind, Maar het is echt verschrikkelijk frustrerend.

*edit:
Vind veel van deze posts, dus ik ben niet de enige
http://forum.rpg.net/showthread.php?t=485409

[ Voor 13% gewijzigd door ThePupD op 14-12-2009 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het gevoel, omdat ik zelf ben vast komen te zitten bij Fallout 3... Bij AC2 had ik het heel even op dezelfde plek, maar het bleek best simpel. Je moet namelijk niet de kortste, maar de snelste route nemen. Dit is gewoon achter je broer aan, dus bij het spawnen naar links. Dan kan je sprintend die kisten op (freerunroutes beginnen met kisten met witte lakens), bij de hoek naar rechts en dan zie je als het goed is al je broer. Volg exact zijn route en dan win je, je rent namelijk sneller!

Dit is misschien nog wel de lastigste missie :p Hierna wordt het leuker en leuker!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:00:
[...]

Ik begrijp het gevoel, omdat ik zelf ben vast komen te zitten bij Fallout 3... Bij AC2 had ik het heel even op dezelfde plek, maar het bleek best simpel. Je moet namelijk niet de kortste, maar de snelste route nemen. Dit is gewoon achter je broer aan, dus bij het spawnen naar links. Dan kan je sprintend die kisten op (freerunroutes beginnen met kisten met witte lakens), bij de hoek naar rechts en dan zie je als het goed is al je broer. Volg exact zijn route en dan win je, je rent namelijk sneller!

Dit is misschien nog wel de lastigste missie :p Hierna wordt het leuker en leuker!
ik ben daar gewoon recht op het doel afgegaan. die kerk beklom ik gewoon aan de voorkant via een raam. je broer is dan halverwege als jij er bent.

en als het spel te lastig is. lees het boekje eens rustig door en raak niet meteen gefrustreerd als het niet werkt.

zelf ben ik nu opnieuw begonnen en zit al weer in memory file 4. alles opnieuw doen is niet echt leuk maar het gaat gelukkig wel snel. nu maar hopen dat het niet te lang duurt voordat ik weer op de plek ben waar ik mijn vorige savegame kwijt raakte.

weet iemand trouwens hoe je die filmpjes kan skippen? voor de 2e keer is het allemaal bekijken me een beetje te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
ThePupD schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:34:
Nou vandaag voor het eerst AC2 gespeeld... maar ik kom zelf van de supernintendo af, en ik weet niet echt of dit wel een goede koop was. Ik ben het na een half uur al zat, beetje vage filmpjes over dat blijkbaar zijn opa die kerel was en dat ie in de tijdmachine als hem kan spelen... mjah ok, grafisch prachtig.

Ik bedoel ik speel dit spel 5 min en moet ik nu al weten hoe ik goed de muur kan vastpakken. Zal wel aan mij liggen. Was een beetje in de veronderstelling dat ik gewoon door de stad heen kon rennen en wat opdrachten moest doen.
Als je het verhaal wilt begrijpen adviseer ik je eerst AC(1) te spelen. Als je na het spelen van AC AC2 speelt vallen de eerste puzzelstukjes op zijn plek....en weet je meteen hoe je muren kunt beklimmen ;)

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
THE_CR0SS schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:45:
[...]
weet iemand trouwens hoe je die filmpjes kan skippen? voor de 2e keer is het allemaal bekijken me een beetje te saai.
Voor zover ik weet zijn die filmpjes niet te skippen
(ben nu voor de 2e keer bezig en heb alle knoppen geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voggels schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:24:
[...]

Voor zover ik weet zijn die filmpjes niet te skippen
(ben nu voor de 2e keer bezig en heb alle knoppen geprobeerd)
Klopt, dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ijskonijn schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:29:
[...]
Deze vraag is al vaker voorbij gekomen, misschien iets voorin de TS?
Hier een filmpje. Als je geen spoilers wilt, filmpje erna stoppen!
Toegevoegd aan de TS. Ik heb op dit moment weinig tijd om de startpost bij te houden. Zelf heb ik geen console en speel dus ook nog geen AC2 dus als iemand de TS over wil nemen, graag!

Stuur mij even een DM!
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste