MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Als ik dus een impulsaankoop doe moet t altijd met Acceptgiro, want anders moet mn Pa t regelen met internetbankieren xD
Gammro schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:44:
Nee, ik heb t op Acceptgiro gezet, dan betaal ik lekker pas als ie binnen is :P(bol.com, ik heb geen beheer over eigen rekening <_<)
Als ik dus een impulsaankoop doe moet t altijd met Acceptgiro, want anders moet mn Pa t regelen met internetbankieren xD
Hmm even off topic, je bent 17 en zit in 5vwo en je mag niet eens je eigen rekening beheren? Hmm wat meer weerstand aan je ouders bieden dan

Maarja ik ben benieuwd of Bol.com al weet hoeveel blackeditions ze binnen zullen krijgen zodat ze die allemaal kunnen leveren op de launchdag.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Nah, ik denk dat ik maar even moet vragen en t mag, moeten we alleen zon leuk apparaatje voor me regelen
On another side: ik hoop dat ik m ook daadwerkelijk op de release zelf krijg, aangezien hij in dezelfde bestelling zit als Modern Warfare, welke een maand later pas uit is
Ja dat doen ze bij bol.com aan, maar volgens mij kan je dat ook aangeven.Gammro schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:59:
offtopic:
Nah, ik denk dat ik maar even moet vragen en t mag, moeten we alleen zon leuk apparaatje voor me regelen
On another side: ik hoop dat ik m ook daadwerkelijk op de release zelf krijg, aangezien hij in dezelfde bestelling zit als Modern Warfare, welke een maand later pas uit is
Het is 20-11-2009 dat hij in Nederland uit komt, 17-11-2009 komt hij uit in de VS.himlims_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:15:
bij freerecordshop geven ze aan als release; 20-11-2009, in eerdere intervieuws werd kenbaar gemaakt deze zomerwat is 't nou?
http://www.incgamers.com/...AlreadyPlanningAssassins3
Dit is overigens niet nieuw voor mij. Want de AC serie zou een trilogie worden.
Splinter Cell schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:41:
Plannen voor deeltje 3, zijn al gemaakt:
http://www.incgamers.com/...AlreadyPlanningAssassins3
Dit is overigens niet nieuw voor mij. Want de AC serie zou een trilogie worden.
ik moest gelijk aan 2 momenten denken"The key thing is that it has to be a pivotal moment in history, it has to be something that changes something and humanity in the world."
- Ontdekking van Amerika door Columbus
- 2e Wereld Oorlog.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik ben met je eens dat WOII niet in het thema past, maar in AC2 zijn vuurwapens hoor (zie ook laatste trailer).g0tanks schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:38:
De Tweede Wereldoorlog lijkt mij ook een beetje te modern voor dit spel, als je vuurwapens tot je beschikking krijgt is de lol van AC er al af. Alhoewel het mij wel geschikter lijkt voor een of ander duister complot.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
of iets in Japan/China is ook cool!
Maar eerst AC2 maar eens spelen, je moet ook niet te greedy worden om voor dat je AC2 gespeeld hebt al AC3 te willen zien!
Verwijderd
Ik vind het vooral gaaf wat erbij zit:
Miniature van Ezio Auditore di Firenze en dat in lederen gebonden perkamenten boek over de complottheorieën! en de behind the scene's lijkt mij ook gaaf. En uiteraard het spel natuurlijk
als de 3e toch ten sprake komt:
Ik denk Egypte, als ik het goed heb waren zij ook betrokken bij de 4e kruistocht. Alleen was dat voor de Italiaanse renaissance...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2009 17:18 ]
Zou het maar raar vinden in de verhaallijn van Assassin's Creed trouwens als AC3 opeens vóór AC2 afspeelt... Als ze die DNA-strengels in ''the animus'' konden ontfutselen, en in het eerste deel bij de ''wortels'' ervan begonnen en het avontuur van AC1 ontdekten, dan lijkt mij dat ze nu weer meer ontdekt hebben en dat zich dus in Italië gaat afspelen rond 1400-1500, en dat een vervolgdeel er toch na moet komen.
Misschien iets anders, nog ietsje later in de geschiedenis? Misschien de Barok-tijd (17e eeuw, eerste helft 18e eeuw)?
[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 17-06-2009 20:25 ]
Verwijderd
De barok tijd zou wel heel gaaf zijn inderdaad! Maar goed zoals ik al zei, de vierde kruistocht speelde voor de renaissance af, dus dat zal het wel niet worden.Jorn1986 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:23:
Heb ook de black edition besteld, kreeg na het spelen van AC1 spijt dat ik de collector's edition niet ooit had besteld voor AC1 vanwege de mooie extra's, dus nu ik zo'n beetje ''fan'' van de serie ben geworden, heb ik deze keer wel gekozen voor de collector's edition voor AC2.
Zou het maar raar vinden in de verhaallijn van Assassin's Creed trouwens als AC3 opeens vóór AC2 afspeelt... Als ze die DNA-strengels in ''the animus'' konden ontfutselen, en in het eerste deel bij de ''wortels'' ervan begonnen en het avontuur van AC1 ontdekten, dan lijkt mij dat ze nu weer meer ontdekt hebben en dat zich dus in Italië gaat afspelen rond 1400-1500, en dat een vervolgdeel er toch na moet komen.
Misschien iets anders, nog ietsje later in de geschiedenis? Misschien de Barok-tijd (17e eeuw, eerste helft 18e eeuw)?
Maar we zijn nu lekker aan het speculeren over AC3 terwijl AC2 nog uit moet komen en wij nog maar het tipje van de ijsberg weten.
En die meid was ook een assasin toch?
Ik kan me het niet helemaal herinneren , maar die animus werd toch gebruikt om iets uit te zoeken? Misschien eenmaal gevonden , ga je met desmond aan de slag om er iets aan te doen.
Verwijderd
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Als Ezio een afstammeling is van Altaïr, vraag ik mij af wat er met Altaïr gebeurd is en waarom ze naar Italië zijn verhuisd. Hopelijk wordt dat ook een aspect van de game.FACTS
- Release date confirmed: November 17th, 2009.
- Assassin's creed 2 will be in the Italian Renaissance
- Main character is Ezio
- Da vinci will be a friend of Ezio
- Ezio's father is dead
- Ezio can swim
- 2 hidden blades available
- hidden pistol available
- Florence, Venice, Tuscany and The Wet Lands are confirmed areas...
- more mission variety, about 15 types
- there will be an economy system
- around thirty weapons
- more gameplay with desmond
- Da Vinci's flying machine confirmed.
- other combat mechanics and new(advanced) AI types.
- Playing as Desmond in the Animus again.
- Notoriety system (similar to Hitman: Blood Money).
- More creative assassinations.
- Allies include mercenaries, thieves and prostitutes.
- Desmond will do more than just walking
- Lucy will return
- Cities in "the kingdom"
- no more "traveling between cities"
- faster climbing (like the jump upwards)
- Still be able to pickpocket for money (but it's changed, scroll down halfway this interview, where you see Ezio on the glider)
- New enemy types: examples: Militia, Elites (Brute, Parano, Agile) and leaders.
- Ezio will be able to customize his clothes by visiting tailors (halfway this movie)
Edit:
De Black Edition content: http://www.pushsquare.com...black-edition-ac2_ps3.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 08:38 ]
http://www.gametrailers.c...eed-assassins-creed/51782
http://www.gametrailers.c...ies-assassins-creed/52430
De graphics zien er heel goed uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Splinter Cell op 07-07-2009 23:24 ]
Het fijne van deze edititie is dat hij niet veel meer kost als de normale editie
White Edition
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Lees verder wel goede dingen in de P3zine (issue 29 pag 18&19) en uitgebreider in PCGzine ( issue 32 pag 9t/m14) , korte versie en lange versie
[ Voor 49% gewijzigd door Yippie op 29-07-2009 00:56 ]
Verwijderd
Na deel 1 nu ook deel 2:Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:16:
Developer diary one:
http://www.gametrailers.c...ies-assassins-creed/52430
De graphics zien er heel goed uit.
http://www.gamespot.com/showcases/ubisoft?sid=6215096

Nu afwachten...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik voel een flashmob van cosplay aankomenZeddicius schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 03:40:
beetje flauw, maar wel lekker grappig
[video]
http://www.gametrailers.c...-of-assassins-creed/55401
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Can't... Fucking ... wait....Timocos schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:07:
Nieuw filmpje waarin je best veel wapens zietHet ziet er echt geweldig uit
Jammer van de muziek in de trailer
![]()
http://www.gametrailers.c...-of-assassins-creed/55401
[ogen dicht]
...
...
[ogen open]
Is het al kerst?
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Moet zeggen dat de trailer er wel voor zorgt dat ik vertrouwen in deeltje 2 heb, er zit meer diversiteit in dan deel 1 (er wel vanuit gaande dat niet 'alles' in de trailer zit
Belangrijkste keus nu, koop ik een Black of een White edition... Vind het jammer dat ze de inhoud van beide sterk laten verschillen (en niet alleen de kleur of de kleding van het beeldje laten zijn).
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Bovendien gaat Modern Warfare 2 echt alles domineren deze kerst denk ik....
Enthousiast ben ik ook nog niet. Het ziet er wel prachtig uit (die cutscene van dat feest zal er op HD wel prachtig uitzien), maar ik vraag mij af of het ook echt een leuk en verslavend spel om te spelen is. Ziet er mij weer een beetje als spring-vecht-spring uit. Na de aankondigingen en woorden op de E3 ligt de lat ook behoorlijk hoog.monnick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:06:
Ben ik de enige die niet zo enthousiast wordt van de beelden van AC2 die tot nu toe vrijgegeven zijn? Grafisch ziet de game er achterhaald uit en aan de gameplay lijkt te weinig veranderd. Er zijn natuurlijk veel meer spelmogelijkheden bijgekomen maar de basis is hetzelfde gebleven en ik mis toch wat essentiële vernieuwing.
Maargoed, ik koop het spel sowieso niet gelijk bij de release. Of het moet echt een topper worden waarover iedereen enthousiast is, maar zelfs dan wacht ik er nog wel even mee, heb eind van het jaar ook al genoeg om te spelen
MW2 is natuurlijk een compleet ander spel dat er niet mee te vergelijken is. Doelgroep zal ook niet helemaal te vergelijken zijn.
Echter bij AC totale teleurstellen omdat ik die missie niet kon halen. Of Missie.. Kun je het geeneens noemen. Racen heb je autogames voor. Vond het erg jammer want had hem best wel verder willen spelen.
Niet om uber over te komen, maar wat vond je hier moeilijk aan dan? Ik heb al die vlaggen missies met ongeveer een minuut op de klok over gehaald, sommige zelfs nog sneller. Die vlaggen spawnen op een vaste route vanaf de gozer die de quest geeft, je houd je trigger in gedrukt en rend en vliegt die dingen langs, en mis je er eentje kijk je op de kaart waar die ligt. Naar mijn idee was er ruim de tijd voor al die vlaggetjes. En je eindigt daarna weer bij de quest starter. Het is een soort free run parcour.Kuhr89 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:53:
Klopt die Pak-alle-vlaggen-in-zoveel-seconde was soms best klote. Bij mij was het vaak dat dat kl@%#$te ventje iets anders deed dan ik wilde tijdens het bespringen en afspringen van gebouwen.....
[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 10-09-2009 13:54 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja dat klopte ook wel. Het lukt ook bijna altijd, maar ik heb ook weleens gehad dat het gewoon kut ging... dan hij bijvoorbeeld van de muur wegspring ipv erop ging. Het is me tot nu toe ook altijd wel gelukt... Maar ik snap wel dat sommige mensen het kut vinden, mij is het ook niet altijd in 1x gelukt....ye-roon schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:52:
[...]
Niet om uber over te komen, maar wat vond je hier moeilijk aan dan? Ik heb al die vlaggen missies met ongeveer een minuut op de klok over gehaald, sommige zelfs nog sneller. Die vlaggen spawnen op een vaste route vanaf de gozer die de quest geeft, je houd je trigger in gedrukt en rend en vliegt die dingen langs, en mis je er eentje kijk je op de kaart waar die ligt. Naar mijn idee was er ruim de tijd voor al die vlaggetjes. En je eindigt daarna weer bij de quest starter. Het is een soort free run parcour.
Ja, is alleen bij Play.com te krijgen:Melkunie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:28:
Weet iemand of de Black Edition nog ergens te krijgen is?
http://www.play.com/Games...lack-Edition/Product.html
[ Voor 15% gewijzigd door Bart ® op 13-09-2009 12:58 ]
Cunning linguist.
Die special locations waar het over gaat in het filmpje, zouden dat de "in-game bonus quests" zijn die bij de black/white edition zitten? Dus dat je daar extra bonus quests hebt?
Die vent zegt dat het uren aan bonusgameplay oplevert... Lijkt me niet dat ze uren aan gameplay niet in de normale versie stoppen!Melkunie schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:15:
Ziet er goed uit
Die special locations waar het over gaat in het filmpje, zouden dat de "in-game bonus quests" zijn die bij de black/white edition zitten? Dus dat je daar extra bonus quests hebt?
Cunning linguist.
Het word Assasins Creed 1.5 dus. Copy/paste engine van deel 1. Ook de models zijn hetzelfde. Nieuwe textures, iets andere gameplay, een paar "gimmicks". Ach, gelukkig vond ik AC 1 vreselijk goed (als een van de weinige die geen last had van herhalings-boredom). Dus dan kijk ik wel uit naar Assasins creed 1.5.
Echt nieuw kun je het dus niet noemen.
Ben het helemaal met je eens, en ook een klein beetje teleurgesteld in de graphics, behalve dan in de cut-scenes, maar die waren zowiezo al erg mooi in AC1.DeX schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:45:
[...]
Het word Assasins Creed 1.5 dus. Copy/paste engine van deel 1. Ook de models zijn hetzelfde. Nieuwe textures, iets andere gameplay, een paar "gimmicks". Ach, gelukkig vond ik AC 1 vreselijk goed (als een van de weinige die geen last had van herhalings-boredom). Dus dan kijk ik wel uit naar Assasins creed 1.5.
Echt nieuw kun je het dus niet noemen.
Had in ieder geval ook geen last van herhalings-boredom bij AC1.
Weet iemand waar de White Edition het goedkoopst te krijgen is? Goedkoopste wat ik gevonden heb is Free Record Shop, 45euro, maar dat scheelt dus maar 5 met de meeste andere. Denk ook niet echt dat ie ergens anders goedkoper te krijgen is, maar voor de zekerheid
Verwijderd
Ik heb hem ook bij de FRS besteld, Hij zal vast wel ergens goedkoper te vinden zijn, maar ik vond het wel een goeie prijs.Melkunie schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:46:
...
Weet iemand waar de White Edition het goedkoopst te krijgen is? Goedkoopste wat ik gevonden heb is Free Record Shop, 45euro, maar dat scheelt dus maar 5 met de meeste andere. Denk ook niet echt dat ie ergens anders goedkoper te krijgen is, maar voor de zekerheid
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb em trouwens uiteindelijk niet bij FRS gereserveerd, maar bij Bol. Had daar nog 30 euro aan cadeaubonnen van liggen.
Bedacht straks trouwens een punt waarvoor ik geloof ik nog nooit iemand gehoord heb; de mensen in de stad. Nu hebben de makers al aangegeven dat de mensen in AC2 een doel hebben, ze gaan nu dus echt ergens heen in plaats van dat ze doelloos rondlopen. Maar wat mij altijd nogal stoorde ivm de geloofwaardigheid: Kinderen..? Die zijn er geen. Ook zouden er best wat honden door de straten mogen lopen, katten op het dak, en in de Poor Districts een horde ratten. Ben natuurlijk geen programmeur, maar zo'n grote stap lijkt me dat eigenlijk niet.
Heb sinds eergisteren trouwens een Xbox360 controller in m'n bezit. Met een paar spellen uitgeprobeerd, en binnen 5 minuten had ik em al helemaal onder de knie met AC1
Edit:
Wat ik ook een groot gemis vond in AC1 is het gebrek aan een firstpersonview. Die is er wel in de vorm van Eagle Vision, maar die is niet echt geschikt voor lange afstanden, dus niet om gewoon vanaf een hoog gebouw de omgeving te bewonderen. Kan natuurlijk ook in thirdperson, maar toch, voor mij zou het erg welkom zijn geweest. Misschien dat da Vinci een leuke verrekijker voor je heeft gemaakt?
[ Voor 18% gewijzigd door Melkunie op 18-09-2009 12:36 ]
monnick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:06:
Die game is gewoon een uitmelk project..omdat de eerste CoD:MW een succes was maken ze gewoon een allesbehalve vernieuwend deel met dezelfde naam met een 2 erachter, om wat cash op te strijken.
Ja fanboys en mainstream mensen kopen die game gewoon, een beetje een NFS verhaal.
De drempel ligt laag tegenwoordig
On topic:
De game ziet er wel echt soepel uit, ik kijk er nu al naar uit.. die walkthrough laat ook zien hoe alles ok echt vloeiend gaat.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Daar heb ik helemaal geen last van. Aangezien het een third person view spel is.Melkunie schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:28:
...
Edit:
Wat ik ook een groot gemis vond in AC1 is het gebrek aan een firstpersonview. Die is er wel in de vorm van Eagle Vision, maar die is niet echt geschikt voor lange afstanden, dus niet om gewoon vanaf een hoog gebouw de omgeving te bewonderen. Kan natuurlijk ook in thirdperson, maar toch, voor mij zou het erg welkom zijn geweest. Misschien dat da Vinci een leuke verrekijker voor je heeft gemaakt?
Ik vond het eerder irritant dat je je Eagle vision niet kon gebruiken als je rondliep. Maar ik heb begrepen dat dat is opgelost in AC2
http://www.youtube.com/watch?v=v_hRXGtJZ28
Dan moet je hem misschien toch nog 1 x pakken... assasination 5 was al iets spannender, en het einde is wel super. Zeker nog even de moeite waard om hem uit te spelen, zeker omdat 2 er nu aan komt!Texhnolith schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:10:
Ben wel benieuwd of AC2 beter is dan 1.. die heb ik nooit verder gespeeld dan de eerst 4 assasinations
Be reasonable.... do it my way
Hmmm gek zeg...fsve schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:03:
Dev Diary #3 is uit:
http://www.youtube.com/watch?v=v_hRXGtJZ28
[...]
Dan moet je hem misschien toch nog 1 x pakken... assasination 5 was al iets spannender, en het einde is wel super. Zeker nog even de moeite waard om hem uit te spelen, zeker omdat 2 er nu aan komt!
Ik ben benieuwd hoe dat er nou écht uit gaat zien op de PS3.
Waarom altijd de pcUbisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat de pc-versie van Assassin’s Creed II wordt uitgesteld tot een release in het eerste kwartaal van 2010. De releasedatum van de consoleversies blijft ongewijzigd.
© Gamez
De uitgever laat via Twitter weten dat het ontwikkelingsteam nog niet klaar was om de game af te leveren. “Het team heeft nog iets meer tijd nodig om de best mogelijke game voor jullie af te leveren”, aldus Ubisoft. De game verschijnt op 20 november nog wel gewoon voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
Assassin's Creed II speelt zich af in de periode na 1476 en hierbij kruipt de speler in de huid van Ezio Auditore de Firenze. In vergelijking met het eerste deel zal de speler hier de beschikking krijgen over een aantal nieuwe wapens, is het voor Ezio mogelijk om te zwemmen en zijn er Da Vinci Workshops in de game te vinden.
Meer actie
Assassin’s Creed II lijkt zich dan ook meer op de actie te gaan richten dan zijn voorganger dat deed. Mede doordat zaken als de afluister-missies niet zullen terugkeren in dit vervolg. De game belooft over zestien verschillende types missies te beschikken en onlangs werd duidelijk dat religie een grotere zal spelen in dit vervolg.
Nothing to see here!
Of vanwege dat AC1 al heel snel uitgelekt was, en ze deze fout niet nog een keer willen maken. Volgens mij downloaden meer mensen voor de pc dan voor hun console. Althans ik welKuhr89 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:57:
Waarschijnlijk willen ze 2x een hype maken.. Eerst promoten op de consoles.. Als dat eenmaal weggedreven is promoten ze nog een keer voor de PC! Dus mensen worden dan nog een keer wakker geschud.. Zowel de PC mensen als de Console mensen die weer eventjes vergeten waren dat de game er nog lag
ja net zo als toen met DX10 om later er weer een patch over heen te gooien die het Dx10 er uit sloopteWiethoofd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:49:
Misschien dat ze hier dezelfde truuc uithalen als bij DIRT2, uitstellen om DX11 support in te bouwen, who knows...
dat vind ik dan niet zo erg ..SniperFox schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:00:
Verkochte units op de consoles levert meer royalties op, vandaar.
maar als hij in maart of zo uit zal komen voor de PC zal ik er wel veel meer moeite mee hebben om de 50 € er voor neer te leggen..
Want houd er wel rekening mee deze game is dan al 5 maanden oud.
Dus eigelijk voor een budget prijs al in de winkel moet liggen ...
Nee mensen die denken dat het wel een nieuwe game is ... nee het is een oude game op een nieuw platform..
En misschien dat je dan ook eens kan gaan na denken waarom sommige mensen dat soort games die gewoon veel te laat na officiële uitbreng voor de consoles naar de pc toe .. dat er dan veel wordt ge download?
een auto die een jaar na uitbrengen in de show room staat gaat je toch ook niet de volle pond voor betalen ... ten minste ik niet ..
[ Voor 58% gewijzigd door ravw op 25-09-2009 12:23 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
http://www.gametrailers.c...-09-assassins-creed/56626
Erg vet
Xbox360 en PS3 versie nietSplinter Cell schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:28:
En zoals gewoonlijk, nadat iets is uitgesteld gaan ze ons weer lekker maken met nieuwe filmpjes...
Gametrailers.com
Paar belangrijke punten van de game worden genoemd, zoals reputatie af laten nemen in bepaalde gebieden waar je bezig bent geweest, dat er zo'n 20 uur gameplay in zit maar er ook een hoop sidemissions zijn te doen, etc.
http://ps3.ign.com/dor/ob...l_walkthrough_100109.html
wijze woorden
En ik werd destijds voor gek verklaard....Who's laughing nowL1nt schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:23:
[...]
[...]
ik moest gelijk aan 2 momenten denken
- Ontdekking van Amerika door Columbus
- 2e Wereld Oorlog.
http://www.nu.nl/games/21...-tweede-wereldoorlog.html
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
http://www.thewayoftheass...v-diary-trailer-4-online/
wel leuk gedaan trouwens door de redactie die Italiaanse paginatitels
http://www.youtube.com/watch?v=jpv97dOggoM
Kan echt niet wachten op dit spel... ziet er zo goed uit!
lol @ laatste stukje!
[ Voor 8% gewijzigd door fsve op 23-10-2009 14:39 ]
Be reasonable.... do it my way
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=xqGk33RAZA8
[ Voor 3% gewijzigd door kingnbajam op 27-10-2009 10:22 ]
http://www.gametrailers.c...-hd-assassins-creed/58153
Conspiracy and Crowds interview HD
Past and Future Interview HD
Animus and Combat Interview HD
Florence game vs. Reality Interview HD
Bij FRS maak je kans op dit pakket als je preorderred:

[ Voor 55% gewijzigd door Yippie op 03-11-2009 21:19 ]
Ik denk dat ze juist de game op de PC later uitbrengen, zodat de PC gamers die een XBOX360 of PS3 hebben, de aanschaf op de console nog overwegen i.p.v. op de PC, of zelfs i.p.v. een download. Console is inderdaad ook meer royalities.ravw schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:16:
En misschien dat je dan ook eens kan gaan na denken waarom sommige mensen dat soort games die gewoon veel te laat na officiële uitbreng voor de consoles naar de pc toe .. dat er dan veel wordt ge download?
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2009 23:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hype verkoopt misschien de game, maar maakt hem niet.monnick schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:52:
Ze snappen bij Ubisoft niet echt hoe ze een momentum kunnen creëren. Ze zouden eens een voorbeeld aan Infinity Ward moeten nemen
Ik denk dat het meer weg heeft van Assassin's Creed 1.Jumpman schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:33:
Ik hou ontzettend van Uncharted 2: Among Thieves. Ga ik me ook net zo vermaken met Assassins Creed 2? Of heeft dit meer weg van Splinter Cell?
Maar als je het perse in een hokje wil plaatsen, denk dan aan een kruising tussen Prince of Persia, Splinter Cell en Thief, maar dan in een middeleeuwse setting.
Cunning linguist.
die masker en de riemYippie schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:09:
Er is ook een Youtube channel: http://www.youtube.com/assassinscreeduk#p/a
Bij FRS maak je kans op dit pakket als je preorderred:
[afbeelding]