Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:25
Gammro schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:27:
zozo, ik heb net de Black Edition gepreordered, inclusief Ezio Figurine en wat ander bonusmateriaal. I just Couldn't resist, ik hoop alleen dat ik m nog kan weigeren mochten de reviews tegenvallen(weer saai na verloop van tijd bijvoorbeeld), dan haal ik mooi de goedkopere versie :P
Geen idee of dat kan je betaald toch voorruit he:P Ik heb hem ook van de week besteld. Kost wel een berg, dusja beter bevalt het allemaal:)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Nee, ik heb t op Acceptgiro gezet, dan betaal ik lekker pas als ie binnen is :P(bol.com, ik heb geen beheer over eigen rekening <_<)
Als ik dus een impulsaankoop doe moet t altijd met Acceptgiro, want anders moet mn Pa t regelen met internetbankieren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Gammro schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:44:
Nee, ik heb t op Acceptgiro gezet, dan betaal ik lekker pas als ie binnen is :P(bol.com, ik heb geen beheer over eigen rekening <_<)
Als ik dus een impulsaankoop doe moet t altijd met Acceptgiro, want anders moet mn Pa t regelen met internetbankieren xD
offtopic:
Hmm even off topic, je bent 17 en zit in 5vwo en je mag niet eens je eigen rekening beheren? Hmm wat meer weerstand aan je ouders bieden dan 8)7

Maarja ik ben benieuwd of Bol.com al weet hoeveel blackeditions ze binnen zullen krijgen zodat ze die allemaal kunnen leveren op de launchdag.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
offtopic:
Nah, ik denk dat ik maar even moet vragen en t mag, moeten we alleen zon leuk apparaatje voor me regelen

On another side: ik hoop dat ik m ook daadwerkelijk op de release zelf krijg, aangezien hij in dezelfde bestelling zit als Modern Warfare, welke een maand later pas uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Gammro schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:59:
offtopic:
Nah, ik denk dat ik maar even moet vragen en t mag, moeten we alleen zon leuk apparaatje voor me regelen

On another side: ik hoop dat ik m ook daadwerkelijk op de release zelf krijg, aangezien hij in dezelfde bestelling zit als Modern Warfare, welke een maand later pas uit is :P
Ja dat doen ze bij bol.com aan, maar volgens mij kan je dat ook aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
bij freerecordshop geven ze aan als release; 20-11-2009, in eerdere intervieuws werd kenbaar gemaakt deze zomer :? wat is 't nou?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
himlims_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:15:
bij freerecordshop geven ze aan als release; 20-11-2009, in eerdere intervieuws werd kenbaar gemaakt deze zomer :? wat is 't nou?
Het is 20-11-2009 dat hij in Nederland uit komt, 17-11-2009 komt hij uit in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Plannen voor deeltje 3, zijn al gemaakt:

http://www.incgamers.com/...AlreadyPlanningAssassins3

Dit is overigens niet nieuw voor mij. Want de AC serie zou een trilogie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Splinter Cell schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:41:
Plannen voor deeltje 3, zijn al gemaakt:

http://www.incgamers.com/...AlreadyPlanningAssassins3

Dit is overigens niet nieuw voor mij. Want de AC serie zou een trilogie worden.
"The key thing is that it has to be a pivotal moment in history, it has to be something that changes something and humanity in the world."
ik moest gelijk aan 2 momenten denken

- Ontdekking van Amerika door Columbus
- 2e Wereld Oorlog.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
of de Franse revolutie. De 2de wereldoorlog lijkt me te modern voor het spel, en de ontdekking van Amerika lijkt me, gezien de huidige twee settings juist weer te vroeg. Er gingen ook geruchten dat deel 2 zich in Japan zou afspelen, dus misschien wordt AC3 wel een soort 'The Last Samurai'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
De Tweede Wereldoorlog lijkt mij ook een beetje te modern voor dit spel, als je vuurwapens tot je beschikking krijgt is de lol van AC er al af. Alhoewel het mij wel geschikter lijkt voor een of ander duister complot. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

g0tanks schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:38:
De Tweede Wereldoorlog lijkt mij ook een beetje te modern voor dit spel, als je vuurwapens tot je beschikking krijgt is de lol van AC er al af. Alhoewel het mij wel geschikter lijkt voor een of ander duister complot. :+
Ik ben met je eens dat WOII niet in het thema past, maar in AC2 zijn vuurwapens hoor (zie ook laatste trailer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nouja ik bedoelde het meer als iedereen zou rondlopen met een geweer en als je iedereen zo neer kon schieten zou het toch wat minder zijn. In AC2 is het tenminste beperkt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 02-08 15:05
Ja mij lijkt voor AC3 De Franse Revolutie wel een goed idee, hoewel er daar natuurlijk ook al vuurwapens zijn
of iets in Japan/China is ook cool!

Maar eerst AC2 maar eens spelen, je moet ook niet te greedy worden om voor dat je AC2 gespeeld hebt al AC3 te willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Assassins creed zal afspelen in een tijd waarbij je nog steeds zo'n assassin kan spelen. Dit kan dus nog wel zijn in de Franse revolutie, maar waarom niet in Nederland? VOC tijd ofzo?
Lijkt mij veel leuker :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de black edition gister besteld op acceptgiro, als het toch niets wordt kan ik hem nog annuleren ook al heb ik er de volste vertrouwen in!
Ik vind het vooral gaaf wat erbij zit:
Miniature van Ezio Auditore di Firenze en dat in lederen gebonden perkamenten boek over de complottheorieën! en de behind the scene's lijkt mij ook gaaf. En uiteraard het spel natuurlijk :9

als de 3e toch ten sprake komt:
Ik denk Egypte, als ik het goed heb waren zij ook betrokken bij de 4e kruistocht. Alleen was dat voor de Italiaanse renaissance...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Heb ook de black edition besteld, kreeg na het spelen van AC1 spijt dat ik de collector's edition niet ooit had besteld voor AC1 vanwege de mooie extra's, dus nu ik zo'n beetje ''fan'' van de serie ben geworden, heb ik deze keer wel gekozen voor de collector's edition voor AC2. :)

Zou het maar raar vinden in de verhaallijn van Assassin's Creed trouwens als AC3 opeens vóór AC2 afspeelt... Als ze die DNA-strengels in ''the animus'' konden ontfutselen, en in het eerste deel bij de ''wortels'' ervan begonnen en het avontuur van AC1 ontdekten, dan lijkt mij dat ze nu weer meer ontdekt hebben en dat zich dus in Italië gaat afspelen rond 1400-1500, en dat een vervolgdeel er toch na moet komen.

Misschien iets anders, nog ietsje later in de geschiedenis? Misschien de Barok-tijd (17e eeuw, eerste helft 18e eeuw)?

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 17-06-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:23:
Heb ook de black edition besteld, kreeg na het spelen van AC1 spijt dat ik de collector's edition niet ooit had besteld voor AC1 vanwege de mooie extra's, dus nu ik zo'n beetje ''fan'' van de serie ben geworden, heb ik deze keer wel gekozen voor de collector's edition voor AC2. :)

Zou het maar raar vinden in de verhaallijn van Assassin's Creed trouwens als AC3 opeens vóór AC2 afspeelt... Als ze die DNA-strengels in ''the animus'' konden ontfutselen, en in het eerste deel bij de ''wortels'' ervan begonnen en het avontuur van AC1 ontdekten, dan lijkt mij dat ze nu weer meer ontdekt hebben en dat zich dus in Italië gaat afspelen rond 1400-1500, en dat een vervolgdeel er toch na moet komen.

Misschien iets anders, nog ietsje later in de geschiedenis? Misschien de Barok-tijd (17e eeuw, eerste helft 18e eeuw)?
De barok tijd zou wel heel gaaf zijn inderdaad! Maar goed zoals ik al zei, de vierde kruistocht speelde voor de renaissance af, dus dat zal het wel niet worden.
Maar we zijn nu lekker aan het speculeren over AC3 terwijl AC2 nog uit moet komen en wij nog maar het tipje van de ijsberg weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Voor deel 3 leek mij het altijd logisch, dat je uiteindelijk als dat kereltje die de hele tijd in die animus zit speelt.... van deel 1 uit gezien krijgt hij al de "krachten" die zijn voorouders hadden, zoals eagle vision.
En die meid was ook een assasin toch?

Ik kan me het niet helemaal herinneren , maar die animus werd toch gebruikt om iets uit te zoeken? Misschien eenmaal gevonden , ga je met desmond aan de slag om er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De feiten:
FACTS
- Release date confirmed: November 17th, 2009.
- Assassin's creed 2 will be in the Italian Renaissance
- Main character is Ezio
- Da vinci will be a friend of Ezio
- Ezio's father is dead
- Ezio can swim
- 2 hidden blades available
- hidden pistol available
- Florence, Venice, Tuscany and The Wet Lands are confirmed areas...
- more mission variety, about 15 types
- there will be an economy system
- around thirty weapons
- more gameplay with desmond
- Da Vinci's flying machine confirmed.
- other combat mechanics and new(advanced) AI types.
- Playing as Desmond in the Animus again.
- Notoriety system (similar to Hitman: Blood Money).
- More creative assassinations.
- Allies include mercenaries, thieves and prostitutes.
- Desmond will do more than just walking
- Lucy will return
- Cities in "the kingdom"
- no more "traveling between cities"
- faster climbing (like the jump upwards)
- Still be able to pickpocket for money (but it's changed, scroll down halfway this interview, where you see Ezio on the glider)
- New enemy types: examples: Militia, Elites (Brute, Parano, Agile) and leaders.
- Ezio will be able to customize his clothes by visiting tailors (halfway this movie)
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Als Ezio een afstammeling is van Altaïr, vraag ik mij af wat er met Altaïr gebeurd is en waarom ze naar Italië zijn verhuisd. Hopelijk wordt dat ook een aspect van de game.

spoiler:
Tevens liggen de tekens aan het einde van deel 1 niet in directe lijn aan deel 2 maar meer aan het gehele assassins creed verhaal. Misschien iets voor deel 3 (4, 5, 6).

Edit:
De Black Edition content: http://www.pushsquare.com...black-edition-ac2_ps3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
GameTrailers heeft een breakdown gemaakt van de trailer:

http://www.gametrailers.c...eed-assassins-creed/51782

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Developer diary one:

http://www.gametrailers.c...ies-assassins-creed/52430

De graphics zien er heel goed uit. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Splinter Cell op 07-07-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:35
en er komt dus ook een White Edition van het spel met een beeldje van Eizo in zijn witte costuum en een extra missie.
Het fijne van deze edititie is dat hij niet veel meer kost als de normale editie

White Edition

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
White Edition ook inmiddels in de preorder lijst van FRS voor 59.99

Lees verder wel goede dingen in de P3zine (issue 29 pag 18&19) en uitgebreider in PCGzine ( issue 32 pag 9t/m14) , korte versie en lange versie

[ Voor 49% gewijzigd door Yippie op 29-07-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals van AC1 verwacht ik van deze ( na het zien van filmpjes) dat deze versie even goed wordt!, en ik hoop nog beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

nieuws: Screenshots Assassin's Creed II Nieuwe screenshots, als het 10e screenshot trouwens in-game is :X

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Zojuist de White Edition gepre-ordered bij Bollie.com!
Nu afwachten...
:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Saampje1460
  • Laatst online: 12-09 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! ziet er strak uit zeg. Kan bijna niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

beetje flauw, maar wel lekker grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Zeddicius schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 03:40:
beetje flauw, maar wel lekker grappig
[video]
Ik voel een flashmob van cosplay aankomen :D

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:11
Nieuw filmpje waarin je best veel wapens ziet :) Het ziet er echt geweldig uit :) Jammer van de muziek in de trailer :P

http://www.gametrailers.c...-of-assassins-creed/55401

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Timocos schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:07:
Nieuw filmpje waarin je best veel wapens ziet :) Het ziet er echt geweldig uit :) Jammer van de muziek in de trailer :P

http://www.gametrailers.c...-of-assassins-creed/55401
Can't... Fucking ... wait....
[ogen dicht]

...
...
[ogen open]
Is het al kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 12-09 10:35
het ziet er inderdaad geweldig uit. Kan niet wachten op mijn Black Edition :*) De muziek vind ik wel goed, maar, een hele grote MAAR. Het past absoluut niet bij de trailer =_='

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind de muziek juist heel goed passen bij de (het type) trailer. Sowieso een verzorgd geheel.
Moet zeggen dat de trailer er wel voor zorgt dat ik vertrouwen in deeltje 2 heb, er zit meer diversiteit in dan deel 1 (er wel vanuit gaande dat niet 'alles' in de trailer zit ;)).

Belangrijkste keus nu, koop ik een Black of een White edition... Vind het jammer dat ze de inhoud van beide sterk laten verschillen (en niet alleen de kleur of de kleding van het beeldje laten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 11-09 23:10
De framerate ziet er niet echt lekker uit moet ik zeggen. Toch redelijk wat schokken en zit zeker niet op 60Fps zo met wat ik kan zien...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ben ik de enige die niet zo enthousiast wordt van de beelden van AC2 die tot nu toe vrijgegeven zijn? Grafisch ziet de game er achterhaald uit en aan de gameplay lijkt te weinig veranderd. Er zijn natuurlijk veel meer spelmogelijkheden bijgekomen maar de basis is hetzelfde gebleven en ik mis toch wat essentiële vernieuwing.

Bovendien gaat Modern Warfare 2 echt alles domineren deze kerst denk ik.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

monnick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:06:
Ben ik de enige die niet zo enthousiast wordt van de beelden van AC2 die tot nu toe vrijgegeven zijn? Grafisch ziet de game er achterhaald uit en aan de gameplay lijkt te weinig veranderd. Er zijn natuurlijk veel meer spelmogelijkheden bijgekomen maar de basis is hetzelfde gebleven en ik mis toch wat essentiële vernieuwing.

Enthousiast ben ik ook nog niet. Het ziet er wel prachtig uit (die cutscene van dat feest zal er op HD wel prachtig uitzien), maar ik vraag mij af of het ook echt een leuk en verslavend spel om te spelen is. Ziet er mij weer een beetje als spring-vecht-spring uit. Na de aankondigingen en woorden op de E3 ligt de lat ook behoorlijk hoog.
Maargoed, ik koop het spel sowieso niet gelijk bij de release. Of het moet echt een topper worden waarover iedereen enthousiast is, maar zelfs dan wacht ik er nog wel even mee, heb eind van het jaar ook al genoeg om te spelen :)

MW2 is natuurlijk een compleet ander spel dat er niet mee te vergelijken is. Doelgroep zal ook niet helemaal te vergelijken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als ze de "pak-alle-vlaggen-in-zoveel-seconde" skippen wil ik hem wel kopen.

Echter bij AC totale teleurstellen omdat ik die missie niet kon halen. Of Missie.. Kun je het geeneens noemen. Racen heb je autogames voor. Vond het erg jammer want had hem best wel verder willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Klopt die Pak-alle-vlaggen-in-zoveel-seconde was soms best klote. Bij mij was het vaak dat dat kl@%#$te ventje iets anders deed dan ik wilde tijdens het bespringen en afspringen van gebouwen.....

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Kuhr89 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:53:
Klopt die Pak-alle-vlaggen-in-zoveel-seconde was soms best klote. Bij mij was het vaak dat dat kl@%#$te ventje iets anders deed dan ik wilde tijdens het bespringen en afspringen van gebouwen.....
Niet om uber over te komen, maar wat vond je hier moeilijk aan dan? Ik heb al die vlaggen missies met ongeveer een minuut op de klok over gehaald, sommige zelfs nog sneller. Die vlaggen spawnen op een vaste route vanaf de gozer die de quest geeft, je houd je trigger in gedrukt en rend en vliegt die dingen langs, en mis je er eentje kijk je op de kaart waar die ligt. Naar mijn idee was er ruim de tijd voor al die vlaggetjes. En je eindigt daarna weer bij de quest starter. Het is een soort free run parcour.

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 10-09-2009 13:54 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Weet iemand of de Black Edition nog ergens te krijgen is?

• Kuhr89
ye-roon schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:52:
[...]

Niet om uber over te komen, maar wat vond je hier moeilijk aan dan? Ik heb al die vlaggen missies met ongeveer een minuut op de klok over gehaald, sommige zelfs nog sneller. Die vlaggen spawnen op een vaste route vanaf de gozer die de quest geeft, je houd je trigger in gedrukt en rend en vliegt die dingen langs, en mis je er eentje kijk je op de kaart waar die ligt. Naar mijn idee was er ruim de tijd voor al die vlaggetjes. En je eindigt daarna weer bij de quest starter. Het is een soort free run parcour.
Ja dat klopte ook wel. Het lukt ook bijna altijd, maar ik heb ook weleens gehad dat het gewoon kut ging... dan hij bijvoorbeeld van de muur wegspring ipv erop ging. Het is me tot nu toe ook altijd wel gelukt... Maar ik snap wel dat sommige mensen het kut vinden, mij is het ook niet altijd in 1x gelukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 18:59
Ben wel benieuwd of AC2 beter is dan 1.. die heb ik nooit verder gespeeld dan de eerst 4 assasinations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ach, het is voor mij allemaal weer genoeg mij enthousiast genoeg te krijgen voor AC. Ge-preorderd bij gamehubs voor 32 euro. Zelfs als de game niet is wat ik ervan verwacht, kan ik er niet echt een buil aan vallen ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Melkunie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:28:
Weet iemand of de Black Edition nog ergens te krijgen is?
Ja, is alleen bij Play.com te krijgen:
http://www.play.com/Games...lack-Edition/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Bedankt! Maar ik zie dat je daar alleen met credit card kunt betalen? Dat is niet mooi voor mij dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

[ Voor 15% gewijzigd door Bart ® op 13-09-2009 12:58 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ziet er goed uit :)

Die special locations waar het over gaat in het filmpje, zouden dat de "in-game bonus quests" zijn die bij de black/white edition zitten? Dus dat je daar extra bonus quests hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Melkunie schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:15:
Ziet er goed uit :)

Die special locations waar het over gaat in het filmpje, zouden dat de "in-game bonus quests" zijn die bij de black/white edition zitten? Dus dat je daar extra bonus quests hebt?
Die vent zegt dat het uren aan bonusgameplay oplevert... Lijkt me niet dat ze uren aan gameplay niet in de normale versie stoppen!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Het word Assasins Creed 1.5 dus. Copy/paste engine van deel 1. Ook de models zijn hetzelfde. Nieuwe textures, iets andere gameplay, een paar "gimmicks". Ach, gelukkig vond ik AC 1 vreselijk goed (als een van de weinige die geen last had van herhalings-boredom). Dus dan kijk ik wel uit naar Assasins creed 1.5.
Echt nieuw kun je het dus niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
DeX schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:45:
[...]

Het word Assasins Creed 1.5 dus. Copy/paste engine van deel 1. Ook de models zijn hetzelfde. Nieuwe textures, iets andere gameplay, een paar "gimmicks". Ach, gelukkig vond ik AC 1 vreselijk goed (als een van de weinige die geen last had van herhalings-boredom). Dus dan kijk ik wel uit naar Assasins creed 1.5.
Echt nieuw kun je het dus niet noemen.
Ben het helemaal met je eens, en ook een klein beetje teleurgesteld in de graphics, behalve dan in de cut-scenes, maar die waren zowiezo al erg mooi in AC1.

Had in ieder geval ook geen last van herhalings-boredom bij AC1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Speciaal voor deze ben ik deel 1 nu weer aan het spelen :)

Weet iemand waar de White Edition het goedkoopst te krijgen is? Goedkoopste wat ik gevonden heb is Free Record Shop, 45euro, maar dat scheelt dus maar 5 met de meeste andere. Denk ook niet echt dat ie ergens anders goedkoper te krijgen is, maar voor de zekerheid :P

Verwijderd

Melkunie schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:46:
...
Weet iemand waar de White Edition het goedkoopst te krijgen is? Goedkoopste wat ik gevonden heb is Free Record Shop, 45euro, maar dat scheelt dus maar 5 met de meeste andere. Denk ook niet echt dat ie ergens anders goedkoper te krijgen is, maar voor de zekerheid :P
Ik heb hem ook bij de FRS besteld, Hij zal vast wel ergens goedkoper te vinden zijn, maar ik vond het wel een goeie prijs.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan niet wachten, er is alleen één probleem. Call of Duty - Modern Warfare II komt samen met Assassins's Creed II uit. Denk dat deze dan wel besteld wordt, maar eerst even stof mag happen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Enig idee hoe het kan dat FRS adverteert met krijg 20% korting bij je preorder en wanneer je dan richting de preorders gaat, die 20% nergens van de prijs af gaat? Want die White Edition versie van AC 2 voor de PS3 kost bij hen 60 euro. 20% korting = 12 euro daar van af >> maakt 48 euro. Maar dat staat niet in je winkelmandje zodra je drukt op preorder. Dus Melkunie, hoe heb jij hem bij FRS voor 45 euro gepreorderd? Of heb je het nu over de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
PC ja ;)
Ik heb em trouwens uiteindelijk niet bij FRS gereserveerd, maar bij Bol. Had daar nog 30 euro aan cadeaubonnen van liggen.

Bedacht straks trouwens een punt waarvoor ik geloof ik nog nooit iemand gehoord heb; de mensen in de stad. Nu hebben de makers al aangegeven dat de mensen in AC2 een doel hebben, ze gaan nu dus echt ergens heen in plaats van dat ze doelloos rondlopen. Maar wat mij altijd nogal stoorde ivm de geloofwaardigheid: Kinderen..? Die zijn er geen. Ook zouden er best wat honden door de straten mogen lopen, katten op het dak, en in de Poor Districts een horde ratten. Ben natuurlijk geen programmeur, maar zo'n grote stap lijkt me dat eigenlijk niet.

Heb sinds eergisteren trouwens een Xbox360 controller in m'n bezit. Met een paar spellen uitgeprobeerd, en binnen 5 minuten had ik em al helemaal onder de knie met AC1 :) Speelt na een uurtje ook al veel lekkerder en intuïtiever!

Edit:
Wat ik ook een groot gemis vond in AC1 is het gebrek aan een firstpersonview. Die is er wel in de vorm van Eagle Vision, maar die is niet echt geschikt voor lange afstanden, dus niet om gewoon vanaf een hoog gebouw de omgeving te bewonderen. Kan natuurlijk ook in thirdperson, maar toch, voor mij zou het erg welkom zijn geweest. Misschien dat da Vinci een leuke verrekijker voor je heeft gemaakt? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Melkunie op 18-09-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

monnick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:06:
offtopic:
Die game is gewoon een uitmelk project..omdat de eerste CoD:MW een succes was maken ze gewoon een allesbehalve vernieuwend deel met dezelfde naam met een 2 erachter, om wat cash op te strijken.

Ja fanboys en mainstream mensen kopen die game gewoon, een beetje een NFS verhaal.
De drempel ligt laag tegenwoordig

On topic:

De game ziet er wel echt soepel uit, ik kijk er nu al naar uit.. die walkthrough laat ook zien hoe alles ok echt vloeiend gaat.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:28:
...
Edit:
Wat ik ook een groot gemis vond in AC1 is het gebrek aan een firstpersonview. Die is er wel in de vorm van Eagle Vision, maar die is niet echt geschikt voor lange afstanden, dus niet om gewoon vanaf een hoog gebouw de omgeving te bewonderen. Kan natuurlijk ook in thirdperson, maar toch, voor mij zou het erg welkom zijn geweest. Misschien dat da Vinci een leuke verrekijker voor je heeft gemaakt? :)
Daar heb ik helemaal geen last van. Aangezien het een third person view spel is.
Ik vond het eerder irritant dat je je Eagle vision niet kon gebruiken als je rondliep. Maar ik heb begrepen dat dat is opgelost in AC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Dev Diary #3 is uit:

http://www.youtube.com/watch?v=v_hRXGtJZ28
Texhnolith schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:10:
Ben wel benieuwd of AC2 beter is dan 1.. die heb ik nooit verder gespeeld dan de eerst 4 assasinations
Dan moet je hem misschien toch nog 1 x pakken... assasination 5 was al iets spannender, en het einde is wel super. Zeker nog even de moeite waard om hem uit te spelen, zeker omdat 2 er nu aan komt!

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
fsve schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:03:
Dev Diary #3 is uit:

http://www.youtube.com/watch?v=v_hRXGtJZ28

[...]

Dan moet je hem misschien toch nog 1 x pakken... assasination 5 was al iets spannender, en het einde is wel super. Zeker nog even de moeite waard om hem uit te spelen, zeker omdat 2 er nu aan komt!
Hmmm gek zeg... :S In het vorige filmpje zag Florence/Firenze er nog vrij slecht uit op sommige stukjes, nu in dit filmpje ziet alles er opeens weer super gedetailleerd en mooi uit.

Ik ben benieuwd hoe dat er nou écht uit gaat zien op de PS3.

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
de PC versie van ACII is uitgesteld tot ergens 1e kwartaal 2010 :(

zie deze link

Nu moet ik nog meer geduld hebben, ik vond 20 november al zo ver weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Molecom op 24-09-2009 14:53 ]

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

:(

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat de pc-versie van Assassin’s Creed II wordt uitgesteld tot een release in het eerste kwartaal van 2010. De releasedatum van de consoleversies blijft ongewijzigd.

© Gamez
De uitgever laat via Twitter weten dat het ontwikkelingsteam nog niet klaar was om de game af te leveren. “Het team heeft nog iets meer tijd nodig om de best mogelijke game voor jullie af te leveren”, aldus Ubisoft. De game verschijnt op 20 november nog wel gewoon voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
Assassin's Creed II speelt zich af in de periode na 1476 en hierbij kruipt de speler in de huid van Ezio Auditore de Firenze. In vergelijking met het eerste deel zal de speler hier de beschikking krijgen over een aantal nieuwe wapens, is het voor Ezio mogelijk om te zwemmen en zijn er Da Vinci Workshops in de game te vinden.

Meer actie
Assassin’s Creed II lijkt zich dan ook meer op de actie te gaan richten dan zijn voorganger dat deed. Mede doordat zaken als de afluister-missies niet zullen terugkeren in dit vervolg. De game belooft over zestien verschillende types missies te beschikken en onlangs werd duidelijk dat religie een grotere zal spelen in dit vervolg.
Waarom altijd de pc :( :(

Verwijderd

Dammit. :(

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Verkochte units op de consoles levert meer royalties op, vandaar. ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Dat niet alleen denk ik. Microsoft en Sony kunnen ubisoft bepaalde voorwaarden opleggen. Voor de PC heb je dat eigenlijk niet en is er dus ook minder drang om het op tijd af te maken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien dat ze hier dezelfde truuc uithalen als bij DIRT2, uitstellen om DX11 support in te bouwen, who knows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Denk dat ze het meer doen om consoles sales te promoten. Maar who knows misschien zijn ze inderdaad bezig met betere graphics.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Waarschijnlijk willen ze 2x een hype maken.. Eerst promoten op de consoles.. Als dat eenmaal weggedreven is promoten ze nog een keer voor de PC! Dus mensen worden dan nog een keer wakker geschud.. Zowel de PC mensen als de Console mensen die weer eventjes vergeten waren dat de game er nog lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Kuhr89 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:57:
Waarschijnlijk willen ze 2x een hype maken.. Eerst promoten op de consoles.. Als dat eenmaal weggedreven is promoten ze nog een keer voor de PC! Dus mensen worden dan nog een keer wakker geschud.. Zowel de PC mensen als de Console mensen die weer eventjes vergeten waren dat de game er nog lag ;)
Of vanwege dat AC1 al heel snel uitgelekt was, en ze deze fout niet nog een keer willen maken. Volgens mij downloaden meer mensen voor de pc dan voor hun console. Althans ik wel :P Maarja kga hem dan ook op mijn Xbox spelen (limited edition besteld met beeldje bij bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Wiethoofd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:49:
Misschien dat ze hier dezelfde truuc uithalen als bij DIRT2, uitstellen om DX11 support in te bouwen, who knows...
ja net zo als toen met DX10 om later er weer een patch over heen te gooien die het Dx10 er uit sloopte :)
SniperFox schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:00:
Verkochte units op de consoles levert meer royalties op, vandaar. ;)
dat vind ik dan niet zo erg ..

maar als hij in maart of zo uit zal komen voor de PC zal ik er wel veel meer moeite mee hebben om de 50 € er voor neer te leggen..
Want houd er wel rekening mee deze game is dan al 5 maanden oud.

Dus eigelijk voor een budget prijs al in de winkel moet liggen ...

Nee mensen die denken dat het wel een nieuwe game is ... nee het is een oude game op een nieuw platform..

En misschien dat je dan ook eens kan gaan na denken waarom sommige mensen dat soort games die gewoon veel te laat na officiële uitbreng voor de consoles naar de pc toe .. dat er dan veel wordt ge download?

een auto die een jaar na uitbrengen in de show room staat gaat je toch ook niet de volle pond voor betalen ... ten minste ik niet ..

[ Voor 58% gewijzigd door ravw op 25-09-2009 12:23 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Woej, weer een nieuwe trailer met hoe Ezio zo is gekomen:

http://www.gametrailers.c...-09-assassins-creed/56626

Erg vet :9 Kan niet wachten. Veel verschillende moves en Prince of Persia elementen en dan natuurlijk de hoeveelheid wapens die je kan gebruiken. :9 Als dit geen topper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

En zoals gewoonlijk, nadat iets is uitgesteld gaan ze ons weer lekker maken met nieuwe filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Splinter Cell schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:28:
En zoals gewoonlijk, nadat iets is uitgesteld gaan ze ons weer lekker maken met nieuwe filmpjes...
Xbox360 en PS3 versie niet :P

• Jorn1986
En nog een nieuwe:

Gametrailers.com

Paar belangrijke punten van de game worden genoemd, zoals reputatie af laten nemen in bepaalde gebieden waar je bezig bent geweest, dat er zo'n 20 uur gameplay in zit maar er ook een hoop sidemissions zijn te doen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
nieuwe video, alhoewel veel stukken al in andere video's voorkomen...

http://ps3.ign.com/dor/ob...l_walkthrough_100109.html

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

L1nt schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:23:
[...]

[...]

ik moest gelijk aan 2 momenten denken

- Ontdekking van Amerika door Columbus
- 2e Wereld Oorlog.
En ik werd destijds voor gek verklaard....Who's laughing now :+
http://www.nu.nl/games/21...-tweede-wereldoorlog.html

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is the latest movie for assassins creed 2, It has comments about the fighting effects and violence of the fights some really nice stuff and also the moving around in towns etc

http://www.thewayoftheass...v-diary-trailer-4-online/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

reviews: Preview: Assassin's Creed II
wel leuk gedaan trouwens door de redactie die Italiaanse paginatitels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
En daar is Dev diary nummertje 5!

http://www.youtube.com/watch?v=jpv97dOggoM

Kan echt niet wachten op dit spel... ziet er zo goed uit!

lol @ laatste stukje!

[ Voor 8% gewijzigd door fsve op 23-10-2009 14:39 ]

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, Ik kwam er vandaag achter dat als je nu een abo bij de PU afsluit, dat je dan de game er bij krijgt voor in totaal zo'n zestig ballen. Niet slecht, gezien je dat er toch voor zou moeten neerleggen hier in de winkels. Mocht andere mensen dit ook boeien, ik kwam 't hiero tegen: http://www.pu.nl/feature/...U-abonnement!.aspx?id=352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Assassin's Creed: Lineage Part 1 is gelanceerd! :9~ :*) _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=xqGk33RAZA8

[ Voor 3% gewijzigd door kingnbajam op 27-10-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand kan zeggen dat ze niet hun best gedaan hebben om de game te promoten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Preview met redelijk wat nieuw beeld materiaal van gametrailers.com:

http://www.gametrailers.c...-hd-assassins-creed/58153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ze snappen bij Ubisoft niet echt hoe ze een momentum kunnen creëren. Ze zouden eens een voorbeeld aan Infinity Ward moeten nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Er is ook een Youtube channel: http://www.youtube.com/assassinscreeduk#p/a

Bij FRS maak je kans op dit pakket als je preorderred:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2zgufdc.png

[ Voor 55% gewijzigd door Yippie op 03-11-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
ravw schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:16:

En misschien dat je dan ook eens kan gaan na denken waarom sommige mensen dat soort games die gewoon veel te laat na officiële uitbreng voor de consoles naar de pc toe .. dat er dan veel wordt ge download?
Ik denk dat ze juist de game op de PC later uitbrengen, zodat de PC gamers die een XBOX360 of PS3 hebben, de aanschaf op de console nog overwegen i.p.v. op de PC, of zelfs i.p.v. een download. Console is inderdaad ook meer royalities.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2009 23:29 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

monnick schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:52:
Ze snappen bij Ubisoft niet echt hoe ze een momentum kunnen creëren. Ze zouden eens een voorbeeld aan Infinity Ward moeten nemen :p
Hype verkoopt misschien de game, maar maakt hem niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik hou ontzettend van Uncharted 2: Among Thieves. Ga ik me ook net zo vermaken met Assassins Creed 2? Of heeft dit meer weg van Splinter Cell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jumpman schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:33:
Ik hou ontzettend van Uncharted 2: Among Thieves. Ga ik me ook net zo vermaken met Assassins Creed 2? Of heeft dit meer weg van Splinter Cell?
Ik denk dat het meer weg heeft van Assassin's Creed 1.

Maar als je het perse in een hokje wil plaatsen, denk dan aan een kruising tussen Prince of Persia, Splinter Cell en Thief, maar dan in een middeleeuwse setting.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dat lijkt me ook. ;) Die heb ik nooit echt goed gespeeld i.v.m. de repetitieve gameplay volgens veel reviews. Ik zoek een vervolg voor mijn uitgespeelde Uncharted 2: Among Thieves en de goede verhalen over Assassins Creed II vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Yippie schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:09:
Er is ook een Youtube channel: http://www.youtube.com/assassinscreeduk#p/a

Bij FRS maak je kans op dit pakket als je preorderred:

[afbeelding]
die masker en de riem }) vind ik nog wel het vetste van die pakket maar de kans dat je die krijgt is klein kan je ze beter zelf kopen ;)
d:)b kan niet wachten totdat die uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
Hij is uit! Voor de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:28
19 nov pas toch?