Ik ben serieus aan het kijken naar de HDX1000, er zijn alleen nogal wat onduidelijkheden(met name in de Wiki). Zo staat overal "up to 1080p" en ook in de review van tweakers.net staat "tot 1080p" wat eigenlijk zou betekenen dat 1080i het hoogste is, ik mag alleen aannemen dat hij wel degelijk 1080p60 kan outputten?
Daarnaast staat er in de wiki bijvoorbeeld ook een vraag of je HDMI via een firmware update kan updaten van spec 1.1 naar 1.3a, iets wat uiteraard niet kan aangezien dat hardwarematig geregeld is maar aangezien overal staat dat het apparaat 1.3a heeft snap ik niet wat die vraag daar doet. Of hadden eerdere revisies van de HDX1000 wel 1.1?
Aansluitend heb zie ik overal HDMI-pass through van HD audio staan, alleen over out-of-sync problemen met DTS staat er dan weer dat je hem via Toslink moet aansluiten. Iets wat nogal onlogisch is aangezien DTS-MA niet eens over Toslink kan, daarnaast staat er bij de codecs ook vrolijk dat hij FLAC kan afspelen maar dan staat er in de wiki ook weer dat je eerst iets moet aanpassen(maar goed dat hoeft geen probleem te zijn als tweaker

). Ik heb overigens een versterker die DTS en Dolby Digital zelf kan encoden, dus dat DTS downmix verhaal is gelukkig niet echt van toepassing op mij...
Wat meer praktische vragen dan, hoe zit het tegenwoordig met de opstarttijd? Ik las in de review van t.net zelf dat de opstarttijd met interne HDD op zijn zachst gezegd nogal lang is, verschilt dit per HDD en is dit ook aangepakt in nieuwe firmwares? En als ik tot overschaf van de HDX1000 welke 1TB schijf zouden jullie dan aanraden?
Ook heb ik zeer veel interesse voor de Usent en Bittorrent functionaliteiten, kun je deze ook eenvoudig via internet beschikbaar maken zodat je bijvoorbeeld vanaf je werk of vanaf school eenvoudig een NZB/Torrent file kunt toevoegen?
Overigens zag ik ook DLNA nog bij de functies staan, betekent dit dat hij enkel vanaf een andere server files kan streamen of is het ook zelf een server zodat andere DLNA apparaten weer vanaf de HDX1000 kunnen streamen?
Als laatste heb ik nog de vraag of er wellicht ook een mogelijkheid is om Uitzending gemist te kijken via de HDX1000? Niet echt heel belangrijk, maar mijn PlayStation 3 kan het niet en anders moet ik alsnog mijn laptop(HP DV7-1090ed) aansluiten om op mijn tv te kijken...
Ik wil de HDX1000 gaan gebruiken in combinatie met Sony Bravia KDL-40W4500 met daarop aangesloten via HDMI-pass through van de versterker van Sony HT-SS1300 5.1 set: de Sony BDP-S350 en Sony PlayStation 3 60GB. Op de derde HDMI aansluiting van de versterker wil ik dan uiteraard de HDX1000 aansluiten.
Excuses als ik hele domme vragen stel, ik heb wel gezocht op google en ook hier in het eerste topic maar er zijn nogal wat berichten die elkaar tegenspreken dus ik zou graag wat duidelijkheid willen hebben